Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Nelsons: "Abas komandas spēlēja labi"

Nelsons: "Abas komandas spēlēja labi"
Barons Deiviss aizsardzībā pret Krisu Polu
Foto: AP

Pēc šonakt notikušās NBA spēles, kurā Goldensteitas "Warriors" ar 116:103 pārspēja Ņūorleānas "Hornets", aizvadīto cīņu komentēja abu vienību galvenie treneri un "Warriors" saspēles vadītājs Barons Deiviss.

Goldensteitas "Warriors" galvenais treneris Dons Nelsons pēc spēles izteicās, ka abas komandas rādījušas saturīgu sniegumu: "Šī ir nozīmīga uzvara, kurā tika parādīts labs sniegums, manuprāt, no abu komandu pusēm. Bijām nedaudz labāki, bet patiešām - abas komandas spēlēja labi. Uzbrukumā spēlējam labi - iemetām trīspunktniekus, bumba kustējās un spējām izmantot savas labākās īpašības."

Nellijs arī komentēja Andri Biedriņu: "Pirmajā puslaikā Biedriņš nejutās komfortabli, veicot savus pienākumus, tieši kā centram, tāpēc pārgāju uz mazāku sastāvu. Vēlāk gan veicām pielāgojumus Biedriņam un otrajā puslaikā viņš jutās ērtāk, nospēlējot lieliski."

"Warriors" līderis Barons Deiviss uzsvēra uzvaras nepieciešamību: "Mums to vajadzēja, īpaši izbraukuma spēlē. Izlaidām uzvaru Hjūstonā, tāpēc vajadzēja uzvarēt."

Savukārt Ņūorleānas "Hornets" galvenais treneris Bairons Skots paslavēja Goldensteitas vienību: "Viena lieta, ko var teikt par Goldensteitu ir, ka viņiem ir izteikti karstie un aukstie periodi, taču tādi šajā spēlē nebija. Tiklīdz veicām nelielu izrāvienu, viņi atbildēja ar precīzu trīspunktnieku. Nedomāju, ka atdevām pietiekamu enerģiju - šādi nebijām spēlējuši kādu laiku. Taču jāpaslavē pretinieki, jo viņi atnāca, sameta metienus un uzvarēja. Goldensteita spēja spēlēt ātru spēli, kad gribēja, un lēnu arī, kad vēlējās."

Izmantotie resursi:
www.nba.com

  +6 [+] [-]

, 2008-01-31 13:36, pirms 17 gadiem
Vecais zina, ko vajag latvietim!

  +4 [+] [-]

, 2008-01-31 13:38, pirms 17 gadiem
Nelsons:"Vēlāk gan veicām pielāgojumus Biedriņam un otrajā puslaikā viņš jutās ērtāk, nospēlējot lieliski."

Pilniigi piekrītu!

 +12 [+] [-]

, 2008-01-31 13:39, pirms 17 gadiem
Sanāk tā, ka Biedriņš spēlējot ar diskomforta sajūtu 7 minūtēs iemet 10 punktus. Viens jautrs zellis tas Nellijs.
Slēpts komentārs: _23_
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +24 [+] [-]

, 2008-01-31 13:45, pirms 17 gadiem
Par tām piespēlēm vinreiz vajag beigt dzīt un apskatīties spēles. Biedriņam dod tiklīdz viņš ir brīvs pie groza, bet jo vairāk Biedroņš met (ir brīvs pie groza), jo vairāk viņš tiek segts (nav brīvs pie groza) un piespēles neiet cauri.

  +3 [+] [-]

, 2008-01-31 13:46, pirms 17 gadiem
abas komandas spēlēja labi, bet GSW labāk!

  +6 [+] [-]

, 2008-01-31 13:48, pirms 17 gadiem
Hunter, 2008-01-31 13:45

Beidzot viens sakariigs komentaars shajaa sakaraa...

  +5 [+] [-]

, 2008-01-31 13:51, pirms 17 gadiem
23>> tikai lietderīgāk izmantotu...

lietderiigs ir ne tikai uzbrukums AB loti lietderiigi tiek izmantots aizsardziibaa

  -2 [+] [-]

, 2008-01-31 13:54, pirms 17 gadiem
Nevajag dot tikai tad, kad viņš ir brīvs. Nav jau Biedriņš tik truls, lai nespētu pats arī apspēlēt.

 +10 [+] [-]

, 2008-01-31 13:54, pirms 17 gadiem
Paldies; bet par spēli - pirmajā puslaikā laukumā bija ofensīvais Biedriņš un spēles resultāts attīstījās līdzīgi, bet otrā puslaikā bija defensīvais Biedriņš un GSW aizgāja atrāvienā. Nellijam nevajag Biedriņa punktus, bet gan aizsardzību. Spēles, kur viņš abus dara vienlīdz labi nav pārāk biežas.

  +3 [+] [-]

, 2008-01-31 13:56, pirms 17 gadiem
kino
Apspēlēt var, bet pagaidām diezgan reti un pēc tam bieži vien aizmet garām.

     [+] [-]

, 2008-01-31 13:56, pirms 17 gadiem
aksels...

es uzskatu, ka Biedriņš ir daudz labāks par Miliču, bet paskaties kādu spēli kā viņu izmanto... Aizsardzībā viņš vienmēr ir bijis labs, bet tik pat labs viņš ir arī uzbrukumā, neredzu iemeslu, lai to neizmantotu...

  +1 [+] [-]

, 2008-01-31 13:58, pirms 17 gadiem
hunter
tak lai aizliek garām, nākamreiz ieliks... no tā jau tikai nāk tā pieredze.. visu laiku uz alley oop nespēlēs tak...

  +2 [+] [-]

, 2008-01-31 14:00, pirms 17 gadiem
Jā, pie tā ir jāpiestrādā. Izdara labu caurgājienu-garām, skaisti apved-garām. Noslēguma fāze nav nostrādāta pagaidām.

  +3 [+] [-]

, 2008-01-31 14:00, pirms 17 gadiem
23
Tā jau arī notiek

 +11 [+] [-]

, 2008-01-31 14:04, pirms 17 gadiem
Jā, noskatoties tādas W spēles, ir tiešām žēl par tām 3-4 muļķīgi - neveiksmīgi zaudētajām spēlēm(Hou, Min...)+ vēl 2-3 spēles sezonas sākumā ar Jack būtu uzvarētas un GSW tabulā varētu būt virs Lakers. Bet protams tas ir bbols un visas spēles neviens nevar uzvarēt. Turklāt kāds droši vien atrastu arī uzvarētas spēles kur GSW paveicās. Nu baigi grūti būs PO tikt. Taisnība jau ir tam Mavs galvai, rietumu konferencē visas spēles ir Play off lai iekļūtu Play off. Citu tik intriģējošu sezonu NBA neatceros. Katrā ziņā "PALDIES" Nellijam, GSW un AB par negulētām naktīm, nākošajā dienā nepadarītiem darbiem utt. Ja AB spēlētu kādā citā komandā, es spēles tiešajā skatītos varbūt brīvdienās, a pārējās ja būtu laiks atkārtojumā. Tās ir emocijas dēļ kurām ir vērts izgulēties kaut kad citreiz!

  +1 [+] [-]

, 2008-01-31 14:10, pirms 17 gadiem
Pirmajā puslaikā Biedriņš nejutās komfortabli, veicot savus pienākumus, tieši kā centram, tāpēc pārgāju uz mazāku sastāvu.
wtf? Nelsons skatījās citu spēli? Warriors jau sāka ar mazo sastāvu, AB laukumā izgāja tikai 1.cet pedējā minūtē, otrajā ceturtdaļā 6 minūtēs guva 10 pts. Man izskatījās, ka Biedriņš laukumā jutās kā zivs ūdenī

  -3 [+] [-]

, 2008-01-31 14:12, pirms 17 gadiem
piekrītu 23 pirmajā komentārā paustajai domai par Biedriņa iespējām

  +2 [+] [-]

, 2008-01-31 14:40, pirms 17 gadiem
Juksons!!
jaa, biedrs uzbrukuma sameta, bet aisardiibu skatiijies? pec picknroll tizlas mainjas cik vinjam pols sameta?? dahu**. biedrs vairak vajadzigs azisardibai ne uzbrukumam

  +5 [+] [-]

, 2008-01-31 14:53, pirms 17 gadiem
visiem kritikkiem...Biedrs Warrioriem ir domaats aizsardziibaa, jo uzbrukumaa tie meteeji ir dafigaa Bairons, Jacks, Monta, .....

Nelsons vinnu perfekti izmanto katraa situaacijaa, pat uzbrukumos, kur lielaakaa dalla ir ar pik and rolliem un saliidzinoshi viegliem Biedra punktiem

Jaa vinnsh Latvijas izlasei ir vajadziigs gan kaa aizsargs, gan kaa punktu mashiina, bet Nelsonam vajag uzvaras

p.s. Kaads tas Webers kaa cilveeks???

  +4 [+] [-]

, 2008-01-31 14:57, pirms 17 gadiem
sizis, 2008-01-31 14:53
visiem kritikkiem...Biedrs Warrioriem ir domaats aizsardziibaa, jo uzbrukumaa tie meteeji ir dafigaa Bairons, Jacks, Monta, .....

Nelsons vinnu perfekti izmanto katraa situaacijaa, pat uzbrukumos, kur lielaakaa dalla ir ar pik and rolliem un saliidzinoshi viegliem Biedra punktiem

Jaa vinnsh Latvijas izlasei ir vajadziigs gan kaa aizsargs, gan kaa punktu mashiina, bet Nelsonam vajag uzvaras

p.s. Kaads tas Webers kaa cilveeks???

Wēbers ir kā parasts NBA spēlētājs - ar labu kriminālo pieredzi
Tātad labs čalis!

  -1 [+] [-]

, 2008-01-31 15:00, pirms 17 gadiem
Atradu warirors majaslapa ka biedrienam saja spele 14 punkti un 5 Reb

  +1 [+] [-]

, 2008-01-31 15:14, pirms 17 gadiem
to 23
Gadījumā viņš nav Miličičš, nevis Miličš?

  +3 [+] [-]

, 2008-01-31 15:26, pirms 17 gadiem
pateikt miličs miličiča vietaa ir taspats kas pateikt stojakows stojakowiča vietaaa

  +2 [+] [-]

, 2008-01-31 15:43, pirms 17 gadiem
no nba.com

SIXTH MAN OF THE NIGHT
Andris Biedrins Andris Biedrins may not have had the best numbers on Wednesday, but he certainly made a big difference off the bench in a big win for the Warriors. Biedrins poured in 14 points on a scorching 6-of-7 night from the field to power the Warriors past the Hornets, ending their nine-game winning streak. The defeat snapped two additional streaks for the Hornets. They were previously 20-0 when scoring at least 100 points and 15-0 when Chris Paul and Tyson Chandler had double-doubles in the same game.

  +1 [+] [-]

, 2008-01-31 16:09, pirms 17 gadiem

kakadu, 2008-01-31 14:40
Juksons!!
jaa, biedrs uzbrukuma sameta, bet aisardiibu skatiijies? pec picknroll tizlas mainjas cik vinjam pols sameta?? dahu**. biedrs vairak vajadzigs azisardibai ne uzbrukumam


Pret Polu Andris darīja, ko varēja, ja būtu gājis viņam agresīvāk virsū, tad Kriss viņu pārspētu driblā, iemestu vieglu metienu vai atdotu piespēli vieglam metienam Vestam vai čandleram. Vispār tāda bija arī doma - likt Polam mest pašam, tādējādi liekot spēlēt nedaudz neraksturīgā stilā, nevis izkārtot brīvus metienus saviem komandas biedriem.

     [+] [-]

, 2008-01-31 16:20, pirms 17 gadiem
bet nu es jau neko lsiktu nesaku, visu dariija pareizi, tikai tanii briidii bija tadas situaacijas ka pret biedru sameta, un labak bija vinju njemt malaa.

     [+] [-]

, 2008-01-31 16:21, pirms 17 gadiem
interesanti ka hornetiem trīs vai četriem spēlētājiem bija double double šijā spēlē, bet no w's nevienam, laigan visiem pitruka tikai drusku atlekušās!!!

  +3 [+] [-]

, 2008-01-31 17:58, pirms 17 gadiem
Vislabāk man patika šis ----> spēlēja ātru spēli, kad gribēja , lēnu , kad vēlējās!
Aomēram tākā agrāk brazīļi futbolā---Sit cik gribi, mēs vienalga iesitīsim vairāk

  +2 [+] [-]

, 2008-01-31 22:06, pirms 17 gadiem
andris ar bij lielisks!!1
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja