Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Warriors" kapitulē Losandželosā

Jānis Pārums

"Warriors" kapitulē Losandželosā
Andris Biedriņš spēlē pret "Lakers"
Foto: AFP

130 : 113

Lakers - Warriors

Nacionālās Basketbola asociācijas (NBA) regulārā čempionāta spēlē zaudējumu šorīt piedzīvoja latviešu basketbolista Andra Biedriņa pārstāvētais klubs Goldensteitas "Warriors", izbraukumā ar 113:130 piekāpjoties Losandželosas "Lakers".

"Warriors" pirmo un vienu no retajām reizēm spēlē vadībā izvirzījās spēles sākumā, kad pēc Biedriņa metiena tika panākts 4:2. Turpinājumā ritēja līdzīga cīņa un tikai ceturtdaļas pēdējā minūtē "Lakers" komandai tika ļauts veikt nelielu izrāvienu -27:34.

Otrās ceturtdaļas vidū "Warriors" deficīts sasniedza jau 15 punktus (39:54), un bija jāmeklē risinājumi kā atspēlēties. Īsā laikā kopīgām pūlēm tika atspēlēti desmit punkti un pēc Biedriņa trieciena grozā no augšas - tikai 53:58. Puslaika beigas gan nedaudz labāk nospēlēja mājinieki, noslēdzot pirmo spēles daļu ar septiņu punktu pārsvaru.

Trešo ceturksni "Warriors" nospēlēja neveiksmīgi, nespējot neitralizēt "Lakers" komandas līderus un neveiksmīgi nospēlējot aizsardzībā. Losandželosas klubs vēl vairāk atrāvās un jau ceturtdaļas beigās pārsniedza simts punktu robežu - 85:102.

Arī noslēdzošajā spēles ceturtdaļā laukumā saimniekoja "Lakers" un tikai pašās spēles beigās "kareivjiem" izdevās nedaudz sadeldēt pretinieku pārsvaru, taču no pārliecinoša zaudējuma izvairīties tik un tā nesanāca - 113:130.

Andris Biedriņš laukumā pavadīja 25 minūtes un 30 sekundes, kuru laikā guva astoņus punktus (1p. - 0/3, 2p. - 4/9), izcīnīja 17 atlēkušās bumbas (vairāk nekā pusi no visas komandas izcīnītajām - 33), pārķēra trīs bumbas, izdarīja divas rezultatīvas piespēles un nopelnīja trīs personiskās piezīmes.

Rezultatīvākais "Warriors" rindās ar 22 punktiem bija Džamals Kraufords, bet "Lakers" sastāvā 31 punktu guva Kobe Braients.

Izmantotie resursi:
nba.com

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +24 [+] [-]

, 2008-12-29 08:35, pirms 16 gadiem
Warriors (ne)aizsardzība laikam uz spēli pret Bostonu bija paņēmusi brīvdienas, jo šodien atkal ielaisti 130 punkti. Prieks, Biedriņs ielika kloķi leikeriem ar 17 rebiem

 +27 [+] [-]

, 2008-12-29 08:36, pirms 16 gadiem
viņam ar tiem sodiņiem tā diezgan pašvaki iet. nedaudz iegāž
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2008-12-29 08:36, pirms 16 gadiem
pc pirmā puslaika vēl likās cerīgi.Varbūt kāds var paskaidrot kāpēc 4.cet.(vismaz) sākumā netika laists Biedrs.Labi negāja viņam uzbrukumā,bet par bumbām neviens cits no GSW pat necentās cīnīties
Slēpts komentārs: balodēns

  +1 [+] [-]

, 2008-12-29 08:39, pirms 16 gadiem
mumuliii rakstīja: viņam ar tiem sodiņiem tā diezgan pašvaki iet. nedaudz iegāž
šoreiz 0/3, citreiz 7/7!

  +3 [+] [-]

, 2008-12-29 08:40, pirms 16 gadiem
Traki, ja vienā spēlē ielaiž mazāk par 90 punktiem, bet nākamajā ielaiž par 40 vairāk zem groza kareivji šodien kapitulēja bez ierunām!

 +15 [+] [-]

, 2008-12-29 08:41, pirms 16 gadiem
130 ielaisti

     [+] [-]

, 2008-12-29 08:41, pirms 16 gadiem
Pirmais puslaiks vēl diezgan ok bija, bet nu 3 un 4 ceturdaļa bija jau ierastā šīssezonas spēle.

  -1 [+] [-]

, 2008-12-29 08:41, pirms 16 gadiem
Bostona mazliet Kingus sagrāvusi, laikam sadusmota pēc vakardienas zāģa!
Spēli neredzēju, bet tiešām nebija variantu aizķerties, kā te čikotillo saka?

  +2 [+] [-]

, 2008-12-29 08:42, pirms 16 gadiem
balodēns rakstīja: nū, pēc 3. bija tikpat cerīgi kā pēc puslaika visas ceturtdaļas neizšķirti, izņemot 1.
3.cet. tika zaudēta ar 27:37

  +4 [+] [-]

, 2008-12-29 08:43, pirms 16 gadiem
Turiafs vienkārši MONSTRS!!!!! Uz ALL-STAR!
Slēpts komentārs: 4aliic

     [+] [-]

, 2008-12-29 08:45, pirms 16 gadiem
Trakais kāmis rakstīja: 3.cet. tika zaudēta ar 27:37
Un es Tev atvainojos, kaut kā acis lāgā šodien nerāda! pirmo reizi acis uzmetot, izskatījās savādāk!

     [+] [-]

, 2008-12-29 08:47, pirms 16 gadiem
Aj derēja vēl lakers paņemt bet nekas mala4i godam cīnijās Andžijam tikai 2 pt liiidz DD zheel

  +3 [+] [-]

, 2008-12-29 08:47, pirms 16 gadiem
AB sodi tādā garā ir jau trešo spēli pēc kārtas, super neprecīzi!

     [+] [-]

, 2008-12-29 08:47, pirms 16 gadiem
..njaaa..precizitāte kkaa klibo pēdējā laikā.biedram..bet toties labi...kad atlecošajās, parādīja, kurs i viens no līderiem NBA tajā rādītājā...nolasot bumbas lakeriem

     [+] [-]

, 2008-12-29 08:48, pirms 16 gadiem
Jā, Biedram ar punktiem neiet joprojām, bet šoreiz ir 17 bumbas pret Lakers "stabiem". Pēdējā laikā AB ir praktiski vidēji 3 pārtvertas piespēles spēlē, bet laikam jau kādas 3 spēles pēc kārtas bez bloķētiem metieniem. Metienu precizitāte no spēlēs zema, bet soda metienos vispār praktiski viss aizmests garām pēdējās 5 spēlēs. Baigi viņš ar šito iegriež savai lieliskajai statistikai.

  +4 [+] [-]

, 2008-12-29 08:51, pirms 16 gadiem
Goofy rakstīja: 130 ielaisti
Ko Tu gribēji? Kobe skrien uzbrukumā, apstājas pie 3 pt līnijas un izmet, pirms vēl W's ir nostājušies. Un tā visas spēles garumā viens vai otrs to darīja no Lakers.

     [+] [-]

, 2008-12-29 08:59, pirms 16 gadiem
balodēns rakstīja: šoreiz 0/3, citreiz 7/7!
es tieši par pēdējām spēlēm tā kā runāju. jā, ir, protams, reizes, kad viņš samet visus, bet es vairāk par pēdējām spēlēm tieši domāju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-12-29 09:18, pirms 16 gadiem
kāpēc tāds iznākums vairs nepārsteidz?

  +1 [+] [-]

, 2008-12-29 09:24, pirms 16 gadiem
Nu jā pret Andri sāka spēlēt ciešāk un nu nevar vairs tik viegli to dable/dable dabūt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-12-29 09:34, pirms 16 gadiem
Nu ja nebūtu tiesneši svilpuši pārkāpumu pret Kobi pie katra mazākā pieskāriena spēle aizietu savādāk!!! Konsekvenses nav tiesneša lēmumos ( vienā galā knapi pieskarās Kobem sods,nākamajā uzbrukuma gandriz no kājām nogāž Turiafu sods nav)

     [+] [-]

, 2008-12-29 09:38, pirms 16 gadiem
Riharcs69 rakstīja: Aizsardzibai atkal 130 - ko padomat! Bet nu nevaig krist panikaa, tie tomer ir Lakers...
tieši taa...nosegt(vienam pretspeeleetaajam) Kobi,tas jau izklausaas peec zinaatniskaas fantastikas+Andris garajaa galaa GSW viens nav ciiniitaajs,jo arii šinii speelee otrs centrsTuriafs izgaazaas kaa veca seeta savos tiešajos pienaakumos(ciiņa par rebiem abaas laukuma pusees+sava soda laukuma aizsardziiba),jo taa paarmeeriigaa cenšanaas visus bloķēt puisim ir aizmiglojusi acis! Goldensteitai steidziigi ir vajadziigs kaartiigs PF,kas blakus Biedram garajaa galaa pastiprinaatu groza apakšu(aareejai liinijai klaat naaks Monta)!!!

     [+] [-]

, 2008-12-29 09:38, pirms 16 gadiem
kaskulis rakstīja: 17 atlekosas, labs!
15 no tām jau bija pēc puslaika

  +1 [+] [-]

, 2008-12-29 09:42, pirms 16 gadiem
Nu šito es nesaprotu. Andris Biedriņš stati pēc pirmā puslaika bija : astoņus punktus (1p. - 0/3, 2p. - 4/9), izcīnīja 15 atlēkušās bumbas (vairāk nekā pusi no visas komandas izcīnītajām - 20), trīs pārtvertas bumbas, viena rezultatīva piespēles un nopelnīja viena piezīme.

labi skaidrs, ja nebūtu galīgi gājusi spēle (metieni garām utt) otrajā puslaikā, bet viņam nevienu piespēli 3 cet neizdarija, lai uzmestu pa grozu. un pedējās 14 minutes vispār uz laukuma neizlaida. cerams, nav kautkada trauma .. kamēr AB bija laukumā bija puslīdz līdzvērtīga spēle pa atlēkušajām bumbām , bet beigās pārliecinošii zaudēts ar 33 pret 47 bumbām!!! izskatās kā apzināti tiek čakareta statsitika un komandas spēle

  +3 [+] [-]

, 2008-12-29 09:48, pirms 16 gadiem
ingars31 rakstīja: tieši taa...nosegt(vienam pretspeeleetaajam) Kobi,tas jau izklausaas peec zinaatniskaas fantastikas+Andris garajaa galaa GSW viens nav ciiniitaajs,jo arii šinii speelee otrs centrsTuriafs izgaazaas kaa veca seeta savos tiešajos pienaakumos(ciiņa par rebiem abaas laukuma pusees+sava soda laukuma aizsardziiba),jo taa paarmeeriigaa cenšanaas visus bloķēt puisim ir aizmiglojusi acis! Goldensteitai steidziigi ir vajadziigs kaartiigs PF,kas blakus Biedram garajaa galaa pastiprinaatu groza apakšu(aareejai liinijai klaat naaks Monta)!!!
Bet tad, kad Ronijs laukumā kopā ar AB, tad viņi viens otru papildina, man patīk skatīties, kā šie spēlē kopā!!!! AB piespiež spēlētāju izdarīt sarežģītu metienu, bat Turiafs turpina ar aloku, un aizsardzība groza tuvumā ir noturēta!!!!
Turiafs nav jau tik ļoti slikts, bet noteikti nav arī tik kruts, kā te daži slavina!!

     [+] [-]

, 2008-12-29 09:52, pirms 16 gadiem
ingars31 rakstīja: jo arii šinii speelee otrs centrsTuriafs izgaazaas kaa veca seeta savos tiešajos pienaakumos(ciiņa par rebiem abaas laukuma pusees+sava soda laukuma aizsardziiba),jo taa paarmeeriigaa cenšanaas visus bloķēt puisim ir aizmiglojusi acis! Goldensteitai steidziigi ir vajadziigs kaartiigs PF,kas blakus Biedram garajaa galaa pastiprinaatu groza apakšu(aareejai liinijai klaat naaks Monta)!!!
Te nu nevar nepiekrist.

  +1 [+] [-]

, 2008-12-29 09:54, pirms 16 gadiem
Goofy rakstīja: 130 ielaisti
normas robežās..

  -3 [+] [-]

, 2008-12-29 09:54, pirms 16 gadiem
Kur Leonards un Bimbambols ? "Abiem" pohas ?

  +1 [+] [-]

, 2008-12-29 09:58, pirms 16 gadiem
Toposhajam superstaaram Turiafam tikai 1 reb, shvaki shvaki!

  +3 [+] [-]

, 2008-12-29 10:01, pirms 16 gadiem
Speli noraka viennozimig mazie. Nevar arejai linijai laut visu laiku mierigi ladet pa grozu. N-tas reizes bija situacija, kad mazie pat nepacel roku, lai kaut cik kavetu Fishera, Kobes vai Vujachicha metienu un uz pick`n roll ari vairakas reizes iekrita. Dzeksonam ka pa vilniem - vai nu lieliskas epizodes ar skaistu piespeli pec dabltima vai nu ari piespele kajas Biedram un Raitam vairakus uzbrukumus pec kartas nu un tehniska ari bija loti "vajadziga" bridi, kad GS vilka klat pirmaja puslaika. Turiafs neko iznemot paris blokus neparadija, ja neskaita 2 pustalos sava stila pa prieksejo stipu un paris piespeles auta. No visiem Warriors var uzteikt tikai Biedru (zhel, ka nelaida otraja norm spelet, gaja uz rekordu tomer atlecoshajas), Kraufordu un Belinelli, epizodiski labi speleja Dzeksons un Raits, pedejais cik labs uzbrukuma, tik sudigs gan aizsardziba.

  +5 [+] [-]

, 2008-12-29 10:03, pirms 16 gadiem
Maigoniitis rakstīja: Toposhajam superstaaram Turiafam tikai 1 reb, shvaki shvaki!
Un tavu trakumu.sliktaakais +/- komandaa -15 (kopaa ar Azubuike)
Jaatziist ka Bimboo mani ir samaitaajis un licis pieveerst iipashu uzmaniibu sim nenoziimiigajam raadiitaajam
Slēpts komentārs: labuciitis

     [+] [-]

, 2008-12-29 10:08, pirms 16 gadiem
Leobimbi Andris shodien galiigi kūtrs uz rebiem vai ne?
Turiafs bija klasi pārāks

     [+] [-]

, 2008-12-29 10:09, pirms 16 gadiem
labuciitis rakstīja: skaties šeit http://www.naudina.lv/index.php?ref=cirvis
Man ir aizdomas ka es tevi pazīstu, bet pox, BANU!

     [+] [-]

, 2008-12-29 10:10, pirms 16 gadiem
sodiņos AB sērija izvērtusies 3/19 ...

  -2 [+] [-]

, 2008-12-29 10:18, pirms 16 gadiem
Varbūt Nelsons grib izmēģināt jaunu aizsardzības veidu, kas saucas - skrien un met Kā citādāk lai iemet 130 punktus? Varbūt aizsargus vispār vairs nevajag un paliks tikai uzbrucēji...
Slēpts komentārs: goga papukašvili

  +1 [+] [-]

, 2008-12-29 10:34, pirms 16 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Līdz ar šo varam uzskatīt, ka uzvara pār Bostonu bija tads Ziemassvētku brīnums, kas tikai reizi gadā atgadās.
GSW speeļu statistikaa pie mača rezultaata starp GSW un Celtics neviens nerakstiis klaat ''Christmas miracle'',bet gan ''Win'' taa kaa atslaabsti!

  -1 [+] [-]

, 2008-12-29 10:37, pirms 16 gadiem
johncenaa rakstīja: Un tavu trakumu.sliktaakais +/- komandaa -15 (kopaa ar Azubuike)
Jaatziist ka Bimboo mani ir samaitaajis un licis pieveerst iipashu uzmaniibu sim nenoziimiigajam raadiitaajam
Ai bimbo caur wap seezhot bankroteejis, Turiafs vnk. iepiekšējā spēlē pārpūlējies!!!

     [+] [-]

, 2008-12-29 10:38, pirms 16 gadiem
labuciitis rakstīja: skaties šeit http://www.naudina.lv/index.php?ref=cirvis
Man liekas, ka tu nje tuda papal!!!
Slēpts komentārs: goga papukašvili

  +1 [+] [-]

, 2008-12-29 10:43, pirms 16 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Tā gan, pēc šī mača arī nesanāks norakstīt zaudējumu ne uz Turiafu, ne SJax un vēl jo mazāk uz Mageti. Būs vien visai komandai jaieraksta zaudējums, tā nu sportā negodīgi ir iekārtots.
tieši taa zaudeeja KOMANDA,un tas ir godiigi...taa tikai mees te varam paarunaat speeli slavinot un mekleejot vainiigos,bet kopumaa tas ir kaķim zem astes!

  +2 [+] [-]

, 2008-12-29 10:43, pirms 16 gadiem
Biedram jāpatrneējās sodiņus mest....1.p. - 0/3...

  -1 [+] [-]

, 2008-12-29 10:45, pirms 16 gadiem
Žēl ,bet ļoti ceru ka play-oof iekļūs WARRIORS!!!!!
Slēpts komentārs: goga papukašvili

     [+] [-]

, 2008-12-29 11:00, pirms 16 gadiem
17 rebi tik maz minuutees..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Rockets

  +5 [+] [-]

, 2008-12-29 11:38, pirms 16 gadiem
Rockets rakstīja: kā var tāds superzvaigzne ,kā biedriņš pie tik rezultatīvas spēles neiemest pat 20 p,varbūt viņš tāds nav?
bez bumbas gūt punktus ir pagrūti!!!

  +6 [+] [-]

, 2008-12-29 11:44, pirms 16 gadiem
Rockets rakstīja: kā var tāds superzvaigzne ,kā biedriņš pie tik rezultatīvas spēles neiemest pat 20 p,varbūt viņš tāds nav?
Vel viens Leobola profils?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Rockets
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +16 [+] [-]

, 2008-12-29 12:05, pirms 16 gadiem
Nē nu tas ir ārprāts, kādus sūdus esportā var sataisīt viens pasists, kompleksains pusaudzis. Tik daudz profilus sataisījis, ka pat grūti visus nobloķēt. Šoreiz nebiju ielogojies un nācās redzēt mazā nabaga kārtējos centienus pievērst sev uzmanību. Nez kurā skolā šitais āksts mācās, klasesbiedri laikam tur tādi naidīgāki, ka jāizlādējas esportā.

Par spēli runājot - skatāma jau bija ļoti, ''Lakers'' darīja, ko vien gribēja uzbrukumā, īpaši arī necentās iespringt aizsardzībā, darbojās ar lielu pārliecību, bija prieks skatīties. Biedriņš tur tiešām ir vienīgais, kas vāc bumbas, aizsargiem tač arī jāpalīdz. Bet spēle bija laba, nenožēloju, ka piecēlos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2008-12-29 12:16, pirms 16 gadiem
bimbambols rakstīja: Agrak bij taa,ka savu nevarigo speli Andris piesedza ar maksligu statistiku,bet pat uz to Andris nav isti gatavs,kaut ari iespejas vinam bija,gan no soda metiena atzimes,gan no groza apakshas.Sametot to visu groza, ir iespejams aizmalet acis videjam basketa cienitajam,bet ne expertiem,kas skatas speles...
Un tu buutu tas eksperts????!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-12-29 12:18, pirms 16 gadiem
gribētos, ka kāds cilvēks, kurš vairāk draudzējas ar svešvalodām un ar nba varētu iedod ieskatu, ko saka nba apskatnieki par GSW spēli, par andri... Un veltījums lielajiem ekspertiem (draviniekam itsevišķi), pēc jūsu šaurās un viendabīgās, vienpusējās analīzes var viegli saprast, ka tikai jūs paši sevi varat saukt par ekspertiem, skadri redzams, ka nojēga maza
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2008-12-29 12:21, pirms 16 gadiem
bimbambols rakstīja: Agrak bij taa,ka savu nevarigo speli Andris piesedza ar maksligu statistiku,bet pat uz to Andris nav isti gatavs,kaut ari iespejas vinam bija,gan no soda metiena atzimes,gan no groza apakshas.Sametot to visu groza, ir iespejams aizmalet acis videjam basketa cienitajam,bet ne expertiem,kas skatas speles...
es piekriitu tev,ka tas taa turpinaaties nedriikst...ar šitaadu speeli Turiafs(+/- -15 sliktaakais komandaa) ir jaanoseedina dziļā rezervee,lai apdomaajas,ka basketbols nav tikai bloķēt metienus!!! un es tev arii piekriitu,ka blakus Andrim ir vajadziigs kaartiigs PF,liidziigs kaa Amar'e Stoudemire,tad vismaz zem groza buus kaartiiba,jo GSW otrs centrs galiigi nevelk!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2008-12-29 12:21, pirms 16 gadiem
jaa es nekaa labak neteikshu jo shiis speles liktens bioja izlemts jaw sen jo sen pirms speles...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2008-12-29 12:29, pirms 16 gadiem
Leonards_Dravnieks rakstīja: Prieku dod tas,ka DN, redzot, cik loti slikti Andrim iet laukuma, sak ierobezot vina speles laiku lidz minimalajam,kas par tadu kontraktu ir jadod. Vismaz tad neiedzivosies kompleksos un neliks apskatniekiem vel graujosak musu Andri kritizet.
Var redzēt ka spēli neesi skatijies , tik vien kā scorebox , bet gudri d... māki (pat ne gudri)
Tikai tāds sīkums - kamēr AB bija laukumā tikmēr vismaz spēle bija kaut cik līdzīga un GSW turēja līdzi , bez AB laukumā spēle tika kāsta bez variantiem .
pie tam lielo vairumu LAL sameta no perimetra un uz izspēlēm , Gasols un Ariza principā bija vienīgie reālie kam izdevās dažas reizes smuki apspēlēt AB un arī tad divatā .
Turiafs ir tā ieciklējies uz blokiem , tik ko tas dod ja pēc bloka bumba nonāk tāpat pie pretinieka ? (pārsvarā , ir protams arī pa laikam efektīvi (ne tikai efektīgi) bloki RT izpildijumā. AB ja bloķē , tad retāk, bet pārliecinošāk . Šajā spēlē AB īpaši necentās bloķēt jo pret LAL tiesāšanu kur bezmaz par katru pieskārienu dabuu foulu no tā īpašas jēgas nebija .
Es neznu par kādiem apskatniekiem tu tur runā , bet spēles laikā komentētāji par AB runāja daudz un dikti. (un ne jau kritiku)

Leobimba , mans novēlējums tev sagaidot jaungadu - izdzēsies :-D

  -1 [+] [-]

, 2008-12-29 12:29, pirms 16 gadiem
tik nesaturīgu splēli kādu spēlē Wariors nespēlē neviens,ar to arī varat lepoties Andra fani.Līdzko Leikers sāka presingot pa visu laukumu,tā wariors netiek pāri centram,ja arī tiek ,tad izdara nesakarīgu metienu,kaut gan kādi tad ir tie pārējie metieni,šausmas.Rezultāts patiesībā varēja būt lielāks, ja jau spēles vidū Leikers atklāti nesāktu ņirgāties,es domāju Donam Nelsonam ar galvu ir dirsā....

  +1 [+] [-]

, 2008-12-29 12:29, pirms 16 gadiem
kaamis rakstīja: Tu esi Zilākalna Marta, ka zini kā AB spēlētu citā komandā? Varbūt citā komandā viņam ietu daudz labāk, jo būtu kāds kas māk iespēlēt bumbu un nebūtu 90% savu punktu jāgūst pēc paša izcīnītām atlekušajām bumbām
ha ha ha Zilākalna Marta!!! nu viņu jau vareetu uzaicinaat(ja dziiva veel)uz sporta studiju,kaa ekspertu,lai paarunaa sporta notikumus,kas veel tikai buus,vai arii piesleedz kaa analiitiķi sporta totalizatoraa likmes veidot!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-12-29 12:31, pirms 16 gadiem
edgaritoooo rakstīja: ir tads teiciens par tevi! der visam pudelēm pa korķi! es tikai izteicu savu viedokli! un ja tu mani gribi pazemot, tad satiekamies aci pret aci!
lol
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-12-29 12:34, pirms 16 gadiem
Zeel zeel

  +2 [+] [-]

, 2008-12-29 12:35, pirms 16 gadiem
vinardo rakstīja: tik nesaturīgu splēli kādu spēlē Wariors nespēlē neviens,ar to arī varat lepoties Andra fani.Līdzko Leikers sāka presingot pa visu laukumu,tā wariors netiek pāri centram,ja arī tiek ,tad izdara nesakarīgu metienu,kaut gan kādi tad ir tie pārējie metieni,šausmas.Rezultāts patiesībā varēja būt lielāks, ja jau spēles vidū Leikers atklāti nesāktu ņirgāties,es domāju Donam Nelsonam ar galvu ir dirsā....
u kur tu te redzi kaadu Andra fanu??? te kaads fanošanas pulciņš atveerts??? atjeedzies,vismaz lielaakaa daļa nevis akli fano,bet seko liidz sporta gaitaam Latvijas labaakajam basketbolistam,nenoliekot to ikreiz,kaa dažs labs BBL fans!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-12-29 12:39, pirms 16 gadiem
tieši tā,tā vēlēšanās nobloķēt ir pilnīgi garām,nu nevajadziigas piezīmes,un tik dumju tas izskatās. bet nu lai nu,šāda komanda kā Wariors nespēlēs playofos, tas būtu pret loģiku,es skatiijos to spēli naktī, nu jākliedz ar balsi par tām šausmām ko rāda variors,epizodiski labi bet pārējā laikā antibasketbols,un spēle diemžēl nesastāv no epizodēm

  +5 [+] [-]

, 2008-12-29 12:41, pirms 16 gadiem
Leonards_Dravnieks rakstīja: To Cipanz

Kur gan Tu redzeji,ka ar AB laukuma viss notiek? Man ta neizskatijas nemaz. Skaudra statistika saka,ka Ab ir tresais sliktakais +/- komanda- -10. Tatad tiesi ar vinu laukuma tika kasts. Ka parasti. Sezonas kopejais +/- jau lenam tuvojas -200- viens no trakakajiem Nba, otrs sliktakais komanda. Atzimesu,ka pat pec -15 sonakt, Turiafs sezona joprojam ir plusos un ir labakais komanda.
needzen meli...Azu,Turiafam -15,Rokijam -14,un tikai tad naak Biedriņš,Džeksons un Kraufords,visiem trijiem -10!!! atsauc savus melus NOW!!!!

  +2 [+] [-]

, 2008-12-29 12:42, pirms 16 gadiem
edgaritoooo rakstīja: Katrā komandā ir pa centram, vai ne tā? Un visi, viņi ir lieli stāri, vai ne tā? Nu, tad ko Andris tur darīs? Ludzu paskatieties status pretinieku centram! Es neesmu experts, es tikai izsaku savu viedokli! bet mes jau latvieši nespējam pieņemt cita viedokli!
Bet centra speeleetaajs ir viss atkariigaakais no citiem speeleetaajiem.Centrs status var uztaisiit uz atlekusajaam ja vinjam nedod bumbu bet ne jau uz ptk.Ja apkaart nav partneru kuri var iedod bumbu tad no centra lielu punktu birumu nav ko gaidiit!Ja Biedram blakus buutu Pols;Kalderons vai kaut vai Rondo tad AB buutu arii kaads metiens uz grozu bet tgd ir taa ka uzmet tik cik ir iespeeja peec atlekusajaam bumbaam vai tik cik Džeksons iedod kaadu pasu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2008-12-29 12:48, pirms 16 gadiem
edgaritoooo rakstīja: Katrā komandā ir pa centram, vai ne tā? Un visi, viņi ir lieli stāri, vai ne tā? Nu, tad ko Andris tur darīs? Ludzu paskatieties status pretinieku centram! Es neesmu experts, es tikai izsaku savu viedokli! bet mes jau latvieši nespējam pieņemt cita viedokli!
Daudzas komandas gribeja,grib,gribetu Andri ja vien varetu atlauties. Tu doma Mavericks negribetu Andri Dampjera vieta vai Miami Entonija vieta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-12-29 12:50, pirms 16 gadiem
bimbambol...liec tak to Ivanovski vienreiz mieraa,čalis nevar normaali padziivot,visu laiku žagojaas,kaa tu un tevis liidziigie viņu sistemaatiski un tekoši visas dienas garumaa pieminat! cilveeks padzeroties aizriisies veel,lai tak dziivo mieriigi!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-12-29 12:56, pirms 16 gadiem
es arii gribetu buut tik kruts kaa Leonards. Vinjsh laikam sapnjos redz NBA speelju emulaacijas, kur Turiafs ir vienkaarshi MOONSTRS un Biedrinjsh vinjam dvieljus padod. Ivanovskis vinjam staav sveetbildee pie altaara un katru nakti pirms guleetieshanas noskaita luugsnu, kaut kaadreiz vareetu ivanovskis vinjam roku paspiest.

  +2 [+] [-]

, 2008-12-29 12:57, pirms 16 gadiem
bimbambols rakstīja: Ja Tu runa pa smirdeshanu,tad tieshi Kaamjiem piemit shi ipashiba!Padoma pa to, un laimigu Tev Jauno gadu
nu nezinu gan...vismaz es pie cilveekiem,kam maajaas ir kaamji,neesmu noveerojis to smirdeešanu,jo tie cilveeki ruupeejas par savu maajdziivnieku labklaajiibu un dziivošanas higeenas apstaakļiem...varbuut tev ir pieredze,ar nenovaaktaam fekaalijaam,nenomainiitu uudeni,un neiztiiriitu buuri,tam man tevis tiešām žēl,ka neesi izpildiijis gudriibu no mazaa priņča-mees esam atbildiigi par tiem ko pieradinam???

     [+] [-]

, 2008-12-29 13:00, pirms 16 gadiem
bimbambols rakstīja: Var but pa(uz)dzivot nevar normali,kaa to dara Andris Shkele vai Andris Biedrinsh,bet labi uzspelet gan Janim nekas netrauce,tapec priecasimies pa to,ka kaut vienam legionaram lietas kartojas!
tu domaaji politiķi Andri Šķēli(tad neredzu saikni starp Biedru),vai basketbolistu Armandu Šķēli,kas nav Andris!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-12-29 13:04, pirms 16 gadiem
ingars31 rakstīja: tu domaaji politiķi Andri Šķēli(tad neredzu saikni starp Biedru),vai basketbolistu Armandu Šķēli,kas nav Andris!!!
lūk, es domāju, šis te iezīmē precīzi, to cik liels eksperts ir šis cilvēks

  +7 [+] [-]

, 2008-12-29 13:04, pirms 16 gadiem
Dzeki, tak sen norunats, ka leobolu necitejam un viss. Ieliek visus shitos fake profilus ignora un viss. Eksperti ibio Turiafam pat viena bumba 20 minutes un neviena punkta + vel kludas, riktigs NBA stars Kamer AB ar pusi no visam komandas atlecoshajam protams ir nospelejis slikti

Dzeks atradis statistikas ailite vismazak nozimigo raditaju (+/-) koeficientu un tik mal vienu un to pashu. Bostonas pamatam pret Lakers visiem tas s...a koeficients bija minusos, tatad dzeki ne tuvu nav superstari, bet ta, viduvejibas labakaja gadijuma, a chempionatu tiri ta ar veiksmi novinneja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-12-29 13:07, pirms 16 gadiem
andrim katru reizi pa vienu punktu vairak

     [+] [-]

, 2008-12-29 13:09, pirms 16 gadiem
Ulrihs rakstīja: Dzeki, tak sen norunats, ka leobolu necitejam un viss. Ieliek visus shitos fake profilus ignora un viss. Eksperti ibio Turiafam pat viena bumba 20 minutes un neviena punkta + vel kludas, riktigs NBA stars Kamer AB ar pusi no visam komandas atlecoshajam protams ir nospelejis slikti

Dzeks atradis statistikas ailite vismazak nozimigo raditaju (+/-) koeficientu un tik mal vienu un to pashu. Bostonas pamatam pret Lakers visiem tas s...a koeficients bija minusos, tatad dzeki ne tuvu nav superstari, bet ta, viduvejibas labakaja gadijuma, a chempionatu tiri ta ar veiksmi novinneja.
Bostonai pret Warriors,vadošie speeleetaaji arii bija miinusos,tikai dažam rezervistam bija plusi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-12-29 13:14, pirms 16 gadiem
aizej labāk parunāt ar Andri Škēli par to visu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2008-12-29 13:15, pirms 16 gadiem
bimbambol...efektivitaate ir objektiivaakais raadiitaajs vienam speeleetaajam,bet +/- ir atkariigs no visiem pieciem speeleetaajiem laukumaa kaa kopeejais sniegums,un tu to ļoti labi zini,taapeec luudzams nemaalee citiem acis ciet!!!

  +3 [+] [-]

, 2008-12-29 13:17, pirms 16 gadiem
Shitas +/- raditajs ir pedejos gados uzradies, ka paligraditajs un liela dala Eiropas ligu vins vispar netiek nemts vera, tadel, ka centram galvenie raditaji ir punkti/atlecoshas bumbas/bloki, ta pat ka saspeles vaditajam punkti/piespeles/partvertas...

  +1 [+] [-]

, 2008-12-29 13:17, pirms 16 gadiem
tas jau nav zaudējums, viņi tika smagā formā izvaroti

  +5 [+] [-]

, 2008-12-29 13:17, pirms 16 gadiem
GSW pamatcentrs - AB - 26 min - 8 pt, 17 reb, 2 ast, 3stl, 0 to, 3 pf
LAL pamatcentrs - AB - 25 min - 13pt, 10 reb, 3 ast, 2stl, 1 to, 1 pf

LAL AB = Andrew Bynum

Pēc statiem - AB ļoti līdzīgi ar LAL pamatcentru
starpība tikai tāda ka LAL nekautrējas iespēlēt Bainumam

ja jau stati vienādi tad Filam jāsūta Bainums uz dzīļako rezervistu galu lai pārdomā dzīvi (nu , pēc dažu ekspertu , un iespējams , "vadošo NBA apskatnieku" domām

     [+] [-]

, 2008-12-29 13:19, pirms 16 gadiem
to Podkavirovs +/- raadiitaajs starp Hokeju un Basketbolu ir tik pat taalu kaa BBL no NBA!

  +3 [+] [-]

, 2008-12-29 13:19, pirms 16 gadiem
Podkavirovs rakstīja: Nu ja sis raditajs ir tads pats kaa hokeja - bus vien Tev japiekrit,tas ir svarigs fakts.nebiju neko agrak tadu dzirdejis basiti,bet nu labi
Aha, ka tad, tika pat svarigs Vel Biedrinam nav nevienas sausas speles sosezon un atvairito metienu procents ari sudigs, pie tam daudz soda minushu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-12-29 13:36, pirms 16 gadiem
Ko te visi njemas, tak nenjem galvaa to leobimbu un miers!

  +1 [+] [-]

, 2008-12-29 13:43, pirms 16 gadiem
bāāc!

  -1 [+] [-]

, 2008-12-29 13:47, pirms 16 gadiem
enzo rakstīja: tas jau nav zaudējums, viņi tika smagā formā izvaroti
Ko tad Bostona izdarija ar Kings?

     [+] [-]

, 2008-12-29 14:01, pirms 16 gadiem
Turiafs vispar man liekas tikai bloket mak un tas laikam paslaik ari ir viss

     [+] [-]

, 2008-12-29 15:58, pirms 16 gadiem
pats labākais,ka biedrs jau pirmajā puslaikā savāca 15 atlēkušās,6 punktus un divus stīlus,otro puslaiku neredzēju,bet pirmajā lielos vilcienos spēle bija laba,kapteinis džeks izspēlēja daudzas skaistas piespēles,dažas no tām bija adresētas biedram,tika labi nosegti abi leikers garie,un biedriņš ļoti labi nospēlēja pret gasolu,vairākas reizes gasols uzņēmās spēli uz sevi,bet nekas vairāk par nosegtiem metieniem nesanāca. tiklīdz leikeri mazliet palielināja starpību tā kareivji veica izrāvienu,tādi bija 2-3 pirmajā puslaikā,kas ļāva turēties tuvu. kopumā bumba tika labi rotēta,tikai dažos momentos arī belinelli izmeta kādu pilnīgi sasteigtu zilo- tas visai gs komandai kā vīruss..

un izskatās,ka otrais puslaiks turpināja +- būt līdzīgs ar atšķiribu,ka biedrs laukumā bija ļoti īsu laiku,tādējādi arī stati un kopējais devums neauga

     [+] [-]

, 2008-12-29 16:22, pirms 16 gadiem
Prieks par Biedru, bik pietrūka līdz Double - Double, bet Kobem 31 punkts!

GSW dabūja pa biksēm, kā bija paredzēts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-12-29 17:47, pirms 16 gadiem
bimbambols rakstīja: Protams Tev taisniba!!Ja Andris taa turpinas,bus gruti atrast kadu objektivu raditaju,kas tad ir tas istais pec kaa Andri vertet!Visi to aprot,ka +/- raditajs ir objektivs speletaja lietderibas raditajs!!Saprotu,ka sapigi to atzit,bet nu ko padarisi,statistiku nepiemanisi!
tu slims esi beidz rastit tik daudz komentarus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-12-29 18:57, pirms 16 gadiem
šī sezona warrioriem ir norakstāma.

     [+] [-]

, 2008-12-29 19:22, pirms 16 gadiem
komenteetaaji mineeja, ka Biedrs ir darbaholikkis