Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Clippers" īpašniekam 2,5 miljonu sods un mūža diskvalifikācija

Andrejs Siliņš

"Clippers" īpašniekam 2,5 miljonu sods un mūža diskvalifikācija
Adams Silvers
Foto: AFP/Scanpix

Nacionālās Basketbola Asociācijas (NBA) kluba Losandželosas "Clippers" īpašniekam Donaldam Stērlingam līgas vadība piespriedusi 2,5 miljonus ASV dolāru lielu naudas sodu un mūža diskvalifikāciju par rasistiskiem izteikumiem, šodien pavēstīja NBA komisārs Adams Silvers.

Pagājušās nedēļas izskaņā atklātībā nonāca Stērlinga saruna ar draudzeni V.Stiviāno, un tajā 80 gadus vecais vīrs norādīja uz draudzenes "nedarbiem", publicējot savā "Instagram" profilā bildes ar melnādainajiem. Tika pieminēts arī viens no visu laiku izcilākajiem basketbolistiem Maģiskais Džonsons. Stērlings aicināja nevest uz "Clippers" spēlēm V.Stiviāno melnādainos draugus un nepopularizēt savas attiecības ar citas rases pārstāvjiem.

Tika sacelts milzīgs tracis, un ikviens, kurš izteicās, to starpā arī ASV prezidents Baraks Obama, aicināja NBA pieņemt bargus soda mērus. Šodien komisārs Adams Silvers paziņoja par bargu sodu piemērošanu Stērlingam. "Uzskati, ko pauda Stērlinga kungs, ir dziļi aizskaroši un kaitniecīgi. Tas, ka tie nāk no NBA kluba īpašnieka, to tikai pastiprina," sacīja Silvers.

Stērlingam piešķirts reglamentā maksimāli iespējamas sods - 2,5 miljoni dolāru, kā arī mūža diskvalifikācija organizācijas darbībā NBA ietvaros. NBA spēkos nav piespiest Stērlingu pārdot klubu, taču Silvers solīja izdarīt spiedienu, lai tas notiktu. Iepriekš arī NBA apskatnieki jau aicināja Stērlingu pārdot klubu, kā arī aicināja sabiedrību izdarīt spiedienu uz 80 gadus veco kungu.

Stērlingam jau iepriekš bijušas nepatikšanas saistībā ar diskrimināciju - gan rasu, gan dzimumu, gan vecuma. Tomēr miljardieris allaž tiesājies par savu taisnību un, iespējams, arī šoreiz Stērlings nesamierināsies ar saņemto sodu.

Stērlings iegādājās "Clippers" 1981. gadā par 12,5 miljoniem dolāru. 2014. gadā "Forbes" kluba vērtību novērtēja 575 miljonu vērtībā. 33 sezonas kā īpašniekam padara Stērlingu par vissenāko kluba īpašnieku līgā.

  +5 [+] [-]

, 2014-04-29 23:50, pirms 11 gadiem
Klausījos to ierakstu un sasmējos brīdī, kad dāma viņam prasīja, vai viss būtu ok, ja viņa būtu ielikusi bildi, kur viņa kopā ar Leriju Birdu nevis Maģisko, un šis tupi klusē.. Un daži komentētāji te neizprot, kas ir rasisms.

Vakar skatījos inside nba studiju, tur Barklijs pareizi teica - šis baltais kungs pateicoties melnādaino darbam ir nopelnījis MILZĪGAS naudas summas. Es nesaprotu, kā viņš vispār var kaut ko tādu runāt, pat privātā sarunā. Anyway - visi tie kas te sabijušies par savām brīvām tiesībām ienīst citas rases - neviens jau viņu cietumā neliks vai pa seju nesitīs, bet viņš ir nokaitinājis lielu grupu cilvēku, kuri necietīs šādus izteikumus, un tā grupiņa ar nosaukumu NBA tiks ar viņu galā. Ikviens var brīvi teikt ko viņš grib un apsaukāties kā grib! Uz priekšu kungi! Bet ar sekām ir jārēķinās vienmēr.

Ja šis kungs gribēja turpināt darboties NBA, viņam vajadzēja izturēties ar cieņu pret NBA, tagad viņš saņems pēc nopelniem.

     [+] [-]

, 2014-04-29 23:55, pirms 11 gadiem
Cilvēki ar rasismu galīgi galvu saspieduši. Katram ir savas domas un var būt negatīva atieksme pret melnajiem, bet kamēr viņš publiski neko viņiem nedara, neapsaukā, nepazemo utt. kā var uzlikt sodu ? Tā jau ir sodīšana par domām.

  -1 [+] [-]

, 2014-04-29 23:59, pirms 11 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Cilvēki ar rasismu galīgi galvu saspieduši. Katram ir savas domas un var būt negatīva atieksme pret melnajiem, bet kamēr viņš publiski neko viņiem nedara, neapsaukā, nepazemo utt. kā var uzlikt sodu ? Tā jau ir sodīšana par domām.
Ja tu pasaki, ka negribi redzēt tumšādainos savās spēlēs, jo man jau pieder tādi, tad gribi vai negribi, bet tas ir aizvainojoši, it sevišķi zinot vēsturi. Nejau gaišādainie bija tik lielā verdzībā, kā tumšādainie.

  +2 [+] [-]

, 2014-04-30 00:04, pirms 11 gadiem
One Man Show! rakstīja: Ja tu pasaki, ka negribi redzēt tumšādainos savās spēlēs, jo man jau pieder tādi, tad gribi vai negribi, bet tas ir aizvainojoši, it sevišķi zinot vēsturi. Nejau gaišādainie bija tik lielā verdzībā, kā tumšādainie.
Viņš aizliedz melnādainajiem ienākt zālē ? Vai lielāku biļešu cenu uzlika ? Viņš savai mau**i vnk pasaka ,lai viņa neved melnādainos. Un kādu joptvai vēstri, mēs viņus paverdzinājam ? Tie bija viņu senču senči, ko mūsu senču senči paverdzināja. Man gar to ,tā pat kā jebkuram melnādainajam nav daļas mūsdienās. Get over it.

 +10 [+] [-]

, 2014-04-30 00:09, pirms 11 gadiem
One Man Show! rakstīja: Ja tu pasaki, ka negribi redzēt tumšādainos savās spēlēs, jo man jau pieder tādi, tad gribi vai negribi, bet tas ir aizvainojoši, it sevišķi zinot vēsturi. Nejau gaišādainie bija tik lielā verdzībā, kā tumšādainie.
Bet ir tā nianse, ka tā bija privāta saruna. PRIVĀTA. Iedomājies, tev darbā slikta diena - boss kko sagruzījis virsū tev, tu pārnāc mājās, sieva prasa kā gāja un tu pasaki "ai boss tur pilnīgs pim***!" un izrādās sieva aiz apenēm diktafonu aizbāzusi un aizskrien ierakstu nopublicē....kompānija kurā tu strādāji tevi, protams, atlaiž, par neslavas celšanu bosam un kompānijas tēla bojāšanu tev uzliek pāris štuku sodu utt. Privātums nav vispār - cool ne? Es šeit redzu, ka jaunā mauķe*e vienkārši brutāli apjā*a veco onku un viss.

  -1 [+] [-]

, 2014-04-30 00:17, pirms 11 gadiem
Dante rakstīja: Nedabūs tak atbalstu. Kjūbans jau izteicās, ka tas radītu lielu precedentu un īpašniekiem tas galīgi nav vajadzīgs.
vēl kā dabūs.neviens neuzdrošināsies balsot pret,jo negribēs sevi iesaistīt līdzīgā skandālā.

  +2 [+] [-]

, 2014-04-30 00:21, pirms 11 gadiem
bandzja rakstīja: Magic PR gājiens ar Sterlinga draudzeni ir izdevies izcils. Visi zināja, ka vecais onka ir rasists un pārākajos gados, ka no basketa operācijām ir visai tālu. Vajadzēja dabūt no skatuves nost šo īpašnieku, jo citi jau bija iekārojuši šo vietu. Cik dzirdams, tad komandas vairāksolīšanas cena ir virs 1 miljarda ASV $. Sterlings labi uzvārīsies un aizies. Priekš kam palikt, ja visi Tevi ienīst? Un spekulējot tālāk, ja Magic tiks pie Clippers akcijām, nebrīnīšos, ja tuvāko gadu laikā Clippers un Lakers apvienos zem Lakers nosaukuma. Tādi Clippers šajā līgā nekādu vēsturi nav izveidojuši. Tās protams ir spekulācijas, bet es spēju Magic iztēloties tikai vienā LA komandā, un tie ir Lakers. Ja viņš kļūst par LAC līdzīpašnieku, vai tas neliksies dīvaini NBA, jo visus šos gadus viņš ir lobējis tikai un vienīgi Lakers
Kurs kaut kam tadam ir sabazis desmit plusus?? :O

1. LAC vertiba paslaik ir ~500--600 miljoni, nevis miljards.
2. Ja Magic parpirks LA akcijas, nenotiks ne mazakaa komandas apvienosana, ne jau tads ir vina merkis. Skaidrs, ka lobejis tikai Lakers, bet viss ir relativs un bizness ir bizness.
3.LAC ir pietiekami gara, sena vesture.. Vini NBA ir jau no 70. gadiem, kad klubu sauca Buffalo Braves, relokacija un nosaukuma maina nedzesh komandas vesturi

  +2 [+] [-]

, 2014-04-30 00:25, pirms 11 gadiem
killo2000 rakstīja: Bet ir tā nianse, ka tā bija privāta saruna. PRIVĀTA. Iedomājies, tev darbā slikta diena - boss kko sagruzījis virsū tev, tu pārnāc mājās, sieva prasa kā gāja un tu pasaki "ai boss tur pilnīgs pim***!" un izrādās sieva aiz apenēm diktafonu aizbāzusi un aizskrien ierakstu nopublicē....kompānija kurā tu strādāji tevi, protams, atlaiž, par neslavas celšanu bosam un kompānijas tēla bojāšanu tev uzliek pāris štuku sodu utt. Privātums nav vispār - cool ne? Es šeit redzu, ka jaunā mauķe*e vienkārši brutāli apjā*a veco onku un viss.
tik daudz stulbu cilvēku.neiedziļinoties lietā,palasot tikai virsrakstus,izsaka savas vājās domas.pirmkārt ,sterlings itkā zinājis,ka viņu nieraksta.otrkārt,ja problēma ir privātuma pārkāpšanā,tad,lai sterlings tiesājās ar to veceni.treškārt,es gribētu paskatīties uz visu gudrinieku reakciju,ja sterlinga vietā būtu ušakovs un viņš privātā sarunā pateiktu kaut ko nepatīkamu par latviešiem. tad gan būtu cita runa.

  -2 [+] [-]

, 2014-04-30 00:30, pirms 11 gadiem
noladets rakstīja: Kurs kaut kam tadam ir sabazis desmit plusus?? :O

1. LAC vertiba paslaik ir ~500--600 miljoni, nevis miljards.
2. Ja Magic parpirks LA akcijas, nenotiks ne mazakaa komandas apvienosana, ne jau tads ir vina merkis. Skaidrs, ka lobejis tikai Lakers, bet viss ir relativs un bizness ir bizness.
3.LAC ir pietiekami gara, sena vesture.. Vini NBA ir jau no 70. gadiem, kad klubu sauca Buffalo Braves, relokacija un nosaukuma maina nedzesh komandas vesturi
ja kas.tad paskatoties pēdējo laiku NBA klubu pārdošanas cenas,tad LAC vērtība pašlaik varētu mierīgi būt miljards.tikko tika pārdots milwaukee bucks par 550 miljoniem.ja kaut ko saprot no NBA,tad starpība būtu jāsaprot.

     [+] [-]

, 2014-04-30 00:38, pirms 11 gadiem
denebs rakstīja: Nu bet tieši tā! Es neesmu rasists, bet pēdējā laikā mani aizvien vairāk uztrauc iespējamība par katru vārdu piesiet nez ko smagu un palaist akā, peldi, vecīt - vai Rietumu demokrātija kļūst par policejisku sabiedrību? Ok, daudz kas ir atļauts, dažas labas lietas pat līdz stulbumam tālu, bet atsevišķi tabu liecina, ka līdz pateisai demokrātijai te tālu. Tāpat arī kaitina atsevišķo melno paustais rasisms - nedod diez, kādam kaut ko ne tā pateiksi! Kas tā par maucību - viens runā, ko grib, bet otrs nevar būt drošs, ka viņam kāds melnais nepiesies rasismu tāpēc vien, ka 'tu uz mani ne tā paskatījies"! Līdztiesībai jābūt attiecībā uz visiem!
Pilnīgi Tev piekrītu. Cik nav dzirdētas tagad "atbildes" Stērlingam par šiem izteicieniem, kas attiecas uz baltādainajiem ( ko nu katrs spēj izdomāt par ). Par tiem vārdiem visiem ir po*ig, jo redz, tas nav rasistiski, kad melnādainais to saka par baltajiem. Bet nedod Dies' kāds kaut ko pateiks pretī melnādainajiem.
Vispār jau rasisms ļoti jūtīga tēma ASV. Jo mazāk "aiztiks" šo tēmu, jo visiem labāk.

  -1 [+] [-]

, 2014-04-30 00:39, pirms 11 gadiem
Kāpēc visi tā runā,ka Clippers ir Lakers ēnā? Protams, Lakers klubam ir lielāki sasniegumi, tomēr pēdējās pāris sezonas pierāda, ka uz šo brīdi pēc rezultātiem pirmais klubs Los Andželosā ir Clippers.

  -2 [+] [-]

, 2014-04-30 00:43, pirms 11 gadiem
Šitas ir tāpat kā atvērt kafejnīcu Daugavpilī un neapkalpot krievalodīgos bezsakars....

  -4 [+] [-]

, 2014-04-30 00:46, pirms 11 gadiem
CoopeR rakstīja: Pilnīgi Tev piekrītu. Cik nav dzirdētas tagad "atbildes" Stērlingam par šiem izteicieniem, kas attiecas uz baltādainajiem ( ko nu katrs spēj izdomāt par ). Par tiem vārdiem visiem ir po*ig, jo redz, tas nav rasistiski, kad melnādainais to saka par baltajiem. Bet nedod Dies' kāds kaut ko pateiks pretī melnādainajiem.
Vispār jau rasisms ļoti jūtīga tēma ASV. Jo mazāk "aiztiks" šo tēmu, jo visiem labāk.
jūs kā mazi bērni.stērlings ir NBA kluba īpašnieks,LAC īpašnieks,nevis kaut kāds apkopējs,kas arēnā mazgā grīdas.viņš ir publika persona,nevis tavs kaimiņš,kuram nav nekāda sakara ar LAC.

  +6 [+] [-]

, 2014-04-30 00:47, pirms 11 gadiem
nezinuneko rakstīja: tik daudz stulbu cilvēku.neiedziļinoties lietā,palasot tikai virsrakstus,izsaka savas vājās domas.pirmkārt ,sterlings itkā zinājis,ka viņu nieraksta.otrkārt,ja problēma ir privātuma pārkāpšanā,tad,lai sterlings tiesājās ar to veceni.treškārt,es gribētu paskatīties uz visu gudrinieku reakciju,ja sterlinga vietā būtu ušakovs un viņš privātā sarunā pateiktu kaut ko nepatīkamu par latviešiem. tad gan būtu cita runa.
Tad tu dzīvo tā, ka vienmēr un visur vislaik "filtrē" ko un kā teikt, lai nedo dies kko kompromitējošu nepateiktu ja? Apsveicu - fantastiska dzīve. Pie tam kāpēc visi ir tā sašūmējušies par onkas teikto, bet neviens neko nešūmējas par Snoop Dogg "atbildi", kurā ir ne tikai tas pats rasisms saklausāms, bet arī citas personu aizskarošas lietas? Jo tas jau normāli - jo viņš ir melnais un melnie tā var un dara. To pat publicē medijos kā baigo varoņdarbu bezmazvai. Pilnīgā sviestā brīžiem ar to rasismu iet. Ja izmet uz laukuma banānu un tuvumā gadās baltādainais sportists, tad tā ir vienkārši fana neapmierinātības izrādīšana, bet ja tuvumā gadās melnais, tad fans ir rasists un skandāls gatavs. Ja viens baltais piekauj otru balto, tad tur noteikti ir bijis sadzīvisks strīds, bet ja baltais piekauj melno, tad tas noteikti ir bijis rasistisks uzbrukums...baltamvar teikt ko grib, mest ar ko grib vienvārdsakot ar balto var darīt ko grib un tas vienmēr būs huligānisms, parasta vardarbība utt., bet ja ko tādu pret melno, tad tur teju vienmēr vēl klāt piešūs rasismu...un šādi absurdi uz katru stūri.

  +3 [+] [-]

, 2014-04-30 01:04, pirms 11 gadiem
nezinuneko rakstīja: jūs kā mazi bērni.stērlings ir NBA kluba īpašnieks,LAC īpašnieks,nevis kaut kāds apkopējs,kas arēnā mazgā grīdas.viņš ir publika persona,nevis tavs kaimiņš,kuram nav nekāda sakara ar LAC.
Saprotu, ko domā. Bet kā killo2000 min Snoop Dogg atbildi. Viņš jau nu nekāds parastais kaimiņš tev ar nav. To, ka baltādaino nosauc viskautkādos rasistiskos vārdos, jāuzsit Snūpam uz pleca - oi, vecīt, malacis. Tu neesi tāds pats kā Stērlings.

  +3 [+] [-]

, 2014-04-30 02:08, pirms 11 gadiem
nezinuneko rakstīja: ja kas.tad paskatoties pēdējo laiku NBA klubu pārdošanas cenas,tad LAC vērtība pašlaik varētu mierīgi būt miljards.tikko tika pārdots milwaukee bucks par 550 miljoniem.ja kaut ko saprot no NBA,tad starpība būtu jāsaprot.
Starpiba? Starp Milwaukee bucks un LAC?
ngribas katraa savaa komentara kadam lekt aciis, bet pietiks rakstit maldinosus, nepatiesus un nepamatotus komentarus, jo tie iespaido arii tos, kuri tik daudz nesaprot un nav tii dzili ieksaa NBA biznesaa.

Tatad ipasi tev paskaidrosu, kas nosaka NBA komandu vertibu tirguu:

1. Tie ir komandas kopejie ienemumi, kas Clippers klubam nav tik lieli, jo vini dala Staples arenu ar Lakers... Lai vai kaa tas nepatiktu, Lakers ienakumi joprojam parsit Clippers ienakumus par divam reiziem.
2. Tiie ir ienemumi, kas paliek pari, kad vini nomaksaa visus savus izdevumus (speletaju algas, arenas iri, celojumus utt).
3. Lielu dalu vertibas nosaka,cik pats ipasnieks iegulda komandaa naudu un cik sponsori... Sobrid bez ipasnieka algas Clipperiem klatos loti plaani, sponsori nav ieintereseeti ieguldit klubaa, uz kuru nenak tika daudz skatitaju kaa Los Angeles otrai komandai.

Arii sis gadijums, kad pasi speletaji nostajas pret savu ipasnieku un atlaujas protestet komandas vertibu itin nemaz nepacel, netiksana playoff kartas talak par 1. kartu - vertibu nepacel.. LAC vesturee nav neviena Vimpela pie griestiem papr Konference un Cempiona tituliem, kamer vinu speelees pilni griezti ar Lakers sasniegumiem..un es tev varetu saukt vel un vel faktorus kas to nosaka...

sajaa gadijumaa nav jasaprot no NBA tik daudz cik no ekonomikas - NBA ekonomikas

Kas ir savadaks MIL no LAC?? laikam jau viss, pats saproti tak.

Los Angeles Clippers on the Forbes NBA Team...
#1 New York Knicks - In Photos: NBA Team Values...

iesaku palasit.. ir interesanti

  +1 [+] [-]

, 2014-04-30 02:08, pirms 11 gadiem
killo2000 rakstīja: Tad tu dzīvo tā, ka vienmēr un visur vislaik "filtrē" ko un kā teikt, lai nedo dies kko kompromitējošu nepateiktu ja? Apsveicu - fantastiska dzīve. Pie tam kāpēc visi ir tā sašūmējušies par onkas teikto, bet neviens neko nešūmējas par Snoop Dogg "atbildi", kurā ir ne tikai tas pats rasisms saklausāms, bet arī citas personu aizskarošas lietas? Jo tas jau normāli - jo viņš ir melnais un melnie tā var un dara. To pat publicē medijos kā baigo varoņdarbu bezmazvai. Pilnīgā sviestā brīžiem ar to rasismu iet. Ja izmet uz laukuma banānu un tuvumā gadās baltādainais sportists, tad tā ir vienkārši fana neapmierinātības izrādīšana, bet ja tuvumā gadās melnais, tad fans ir rasists un skandāls gatavs. Ja viens baltais piekauj otru balto, tad tur noteikti ir bijis sadzīvisks strīds, bet ja baltais piekauj melno, tad tas noteikti ir bijis rasistisks uzbrukums...baltamvar teikt ko grib, mest ar ko grib vienvārdsakot ar balto var darīt ko grib un tas vienmēr būs huligānisms, parasta vardarbība utt., bet ja ko tādu pret melno, tad tur teju vienmēr vēl klāt piešūs rasismu...un šādi absurdi uz katru stūri.
es nefiltrēju visu,ko saku,bet,ja es sataisu suudus ar to,ko saku,tad es varu vainot tikai sevi. pietam es neesmu tādā pozīcijā,lai manis teiktais aizvainotu miljonus.
nevajag salīdzināt to,kas notika stērlinga gadījumā un kaut kādiem konfliktiem uz ielas. viņš atzina,ka viņš tā teica un viņam par to jāuzņemās atbildība,jo tas konkrētajā vidē nav pieņemams.

par to banānu vispār smieklīgi. ja banāns tiek uzmests uz laukuma,tad 99 procentos gadījumu,tas ir saistīts ar rasismu,ja tev tā neliekas,tad tu esi ļoti naivs.

  +1 [+] [-]

, 2014-04-30 02:20, pirms 11 gadiem
pareizs leemums

  +2 [+] [-]

, 2014-04-30 02:39, pirms 11 gadiem
killo2000 rakstīja: Pie tam kāpēc visi ir tā sašūmējušies par onkas teikto, bet neviens neko nešūmējas par Snoop Dogg "atbildi", kurā ir ne tikai tas pats rasisms saklausāms, bet arī citas personu aizskarošas lietas? Jo tas jau normāli - jo viņš ir melnais un melnie tā var un dara. To pat publicē medijos kā baigo varoņdarbu bezmazvai.
43 gadi. Izskatās pēc klauna. Runā kā klauns. Un šis video ir kā kopsavilkums. https://www.youtube.com/watch?v=BQl...

     [+] [-]

, 2014-04-30 02:46, pirms 11 gadiem
A.Silvers bilde gadijumā nerāda musu Black Friend lielo locekļu garumU?

  +1 [+] [-]

, 2014-04-30 02:50, pirms 11 gadiem
noladets rakstīja: Starpiba? Starp Milwaukee bucks un LAC?
ngribas katraa savaa komentara kadam lekt aciis, bet pietiks rakstit maldinosus, nepatiesus un nepamatotus komentarus, jo tie iespaido arii tos, kuri tik daudz nesaprot un nav tii dzili ieksaa NBA biznesaa.

Tatad ipasi tev paskaidrosu, kas nosaka NBA komandu vertibu tirguu:

1. Tie ir komandas kopejie ienemumi, kas Clippers klubam nav tik lieli, jo vini dala Staples arenu ar Lakers... Lai vai kaa tas nepatiktu, Lakers ienakumi joprojam parsit Clippers ienakumus par divam reiziem.
2. Tiie ir ienemumi, kas paliek pari, kad vini nomaksaa visus savus izdevumus (speletaju algas, arenas iri, celojumus utt).
3. Lielu dalu vertibas nosaka,cik pats ipasnieks iegulda komandaa naudu un cik sponsori... Sobrid bez ipasnieka algas Clipperiem klatos loti plaani, sponsori nav ieintereseeti ieguldit klubaa, uz kuru nenak tika daudz skatitaju kaa Los Angeles otrai komandai.

Arii sis gadijums, kad pasi speletaji nostajas pret savu ipasnieku un atlaujas protestet komandas vertibu itin nemaz nepacel, netiksana playoff kartas talak par 1. kartu - vertibu nepacel.. LAC vesturee nav neviena Vimpela pie griestiem papr Konference un Cempiona tituliem, kamer vinu speelees pilni griezti ar Lakers sasniegumiem..un es tev varetu saukt vel un vel faktorus kas to nosaka...

sajaa gadijumaa nav jasaprot no NBA tik daudz cik no ekonomikas - NBA ekonomikas

Kas ir savadaks MIL no LAC?? laikam jau viss, pats saproti tak.

Los Angeles Clippers on the Forbes NBA Team...
#1 New York Knicks - In Photos: NBA Team Values...

iesaku palasit.. ir interesanti
tas man nav nekas jauns. kluba vēture un sasniegumi ir svarīgi,bet ir svarīgs sastāvs,atrašnās vieta(tirgus,t.i. cilvēku daudzums,kas dzīvo apkaimē),utt. forbs novērtējums katru gadu mainās.bucks tajā rakstā tika novērtēts par 400 miljoniem,bet pārdots šogad par 550.tas ir par trešdaļu vairāk par forbes noteikto vērtību.kādas visas nba,tātad arī pasaules zvaigznes spēlē clippers un kas bucks.nesalīdzināt.

protestēja ne tikai clippers spēlētāji,bet visas nba spēlētāji.tas nekādu iespaidu uz vērtību neatstāja.

drīz beigsies vecais līgums par nba spēļu translēšanas tiesībām un jaunajā būs citas summas.
vispār nba komandu vērtība strauji aug,arī nba popularitate pasaulē strauji pieaug.nemaz tik bieži tie nba klubi netiek tirgoti un gribētāju pietiek,ja arī tiek tirgotas komandas,tad diezgan vājas. laba komandas un daudz gribētāju,tas nozīmē,ka būs vairāksolīšana.

pieminēji lakers,es nemaz necentos tos salīdzināt,jo ir vairāk,kā skaidrs,ja lakers būtu pārdošanā,tad tas tiktu pārdos par vairāk kā miljardu,bez šāubām.

būtība tāda,ka tas,ko raksta forbs ir novērtējums dotajā brīdī,nevis,ko tas maksās nākotnē,jo tas arī ir faktors,kad kaut kas tiek pārdots.vēl ir cilvēciskais faktors.kā minēju jau,daudz gribētāju un arī tas par kādu cenu īpašnieks gatavs atdot.
var teikt,ka LAC maksā 600 miljonus,bet,ja tas tiks pārdots,tad,ja ne par miljardu,tad ļoti,ļoti tuvu tam.tas arī viss,ko biju domājis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-04-30 05:57, pirms 11 gadiem
desmaiziite rakstīja: Šī lieta būtu konfekte jebkuram advokātam. Nu nevarētu viņam pietiesāt pilnīgi neko šeit. Privāta saruna, pat ja ir rasistiski izteicieni, nav nekāda darbība vai plānota darbība.
Mjā, daudziem tomēr grūti saprast to, ka attasnošana tiesā (un par ko te vispār tiesāties: viņam jau to sodu iekšķieba ar morāliem argumentiem, nevis juridiskiem) nenozīmē morālo attaisnošanu. Saruna tak bija autentiska un, pats to neoliedza. Līdz ar to imidžs sabojāts neatgriezeniski. Un kamēr piederēs komanda, nebūs arī sponsoru un cietīs Clippers kā organizācija. Šito ūdeni var sasmelt tikai, ja viņš komandu pārdod un nerādās sabiedrībai acīs. Neviena PR kompānija neuzņemsies viņam palīdzēt un diezin vai kāds advokācs riskēs sašmucēt savu vārdu ar šo tēmu, jo tā ASV dēļ vēstures ir pilnīgi melnbalta.

  -1 [+] [-]

, 2014-04-30 07:13, pirms 11 gadiem
canuks20 rakstīja: Saprotams ka vecam nav taisniba !!! Viņa paša klubā spelē melnadainie Kriss Pols, krofords un parejie !!! Melnadainie jasaka godigi--->ir daudz vairak un vini ir rezultativi,atletiski--->tikai kada jega no ta rasisma???
Tu nu gan esi attapiigs!
';

  +3 [+] [-]

, 2014-04-30 07:32, pirms 11 gadiem
Un kur tad demokrātijas lielvalsts vārda un uzskatu brīvība? Viņš jau to publiski neteica. Jāsoda to, kas sarunu publicēja. Ja kāds publicētu manus uzskatus es jau būtu pakārts!

     [+] [-]

, 2014-04-30 07:56, pirms 11 gadiem
CLippers spēlē faniem WE WANT MAGIC plakāti

  +1 [+] [-]

, 2014-04-30 08:01, pirms 11 gadiem
skotijs rakstīja: Viņš teica, lai Magics nenāk uz viņa spēlēm tikai viņa rases dēļ..

+ Privāta ta privāta saruna, bet viņš ir kluba īpašnieks! Tomēr jāfiltrē tas, ko runā.. Bet, ņemot vērā viņa senākos izteikumus un rīcību, šķiet, ka viņu neuztrauca tas vai tas ir publiski vai privāti..
Lai vai kas viņš būtu, privāta saruna ir privāta, padomā pats, ja Tavas sarunas ar draugiem, sievu, visu laiku ierakstītu un liktu netā (kā jebkuram no mums), domāju ne tāda pēŗles un idejas vien nāktu ārā un, ja vēl ierakstītu sarunu ar sievu, kad Tu būtu uzzinājis, ka viņu ir izkabinājis melnais....

  +1 [+] [-]

, 2014-04-30 08:05, pirms 11 gadiem
Neviens neapstrīd, ka fakts ka saruna tika ierakstīta nav ok,.

  +1 [+] [-]

, 2014-04-30 08:21, pirms 11 gadiem
Visi tie tā sauktā rasisma meganosodījumi ir tikai liekulības un pārspīlēta politkorektuma izrādīšana. Nu ja man nepatīk melnie, tad nepatīk un viss. Kāds tur rasisms? Es taču neeju viņus slepkavot, taču man ir tiesības pašam izvēlēties savus draugus. Tas ir tas pats, ka ja man negaršo sīpoli, tad es viņus neēdīšu, pat tad, ja man valdība liks to darīt, sakot, ka savādāk es izrādītu necieņu pret sīpolu audzētājiem, kas arī būtu sava veida rasisms. Murgs kaut kāds - visi cenšas uzkundzēties un parādīt savu svarīgumu - melnie, žīdi, pederasti... Kas tālāk?

  +3 [+] [-]

, 2014-04-30 08:36, pirms 11 gadiem
One Man Show! rakstīja: Ja tu pasaki, ka negribi redzēt tumšādainos savās spēlēs, jo man jau pieder tādi, tad gribi vai negribi, bet tas ir aizvainojoši, it sevišķi zinot vēsturi. Nejau gaišādainie bija tik lielā verdzībā, kā tumšādainie.
Nu teorētiski viņam ir taisnība, jo sports ir palicis vienīgais atļautais veids, kā iegādāties melnādaino.

  +1 [+] [-]

, 2014-04-30 08:37, pirms 11 gadiem
Rūķis rakstīja: Visi tie tā sauktā rasisma meganosodījumi ir tikai liekulības un pārspīlēta politkorektuma izrādīšana. Nu ja man nepatīk melnie, tad nepatīk un viss. Kāds tur rasisms? Es taču neeju viņus slepkavot, taču man ir tiesības pašam izvēlēties savus draugus. Tas ir tas pats, ka ja man negaršo sīpoli, tad es viņus neēdīšu, pat tad, ja man valdība liks to darīt, sakot, ka savādāk es izrādītu necieņu pret sīpolu audzētājiem, kas arī būtu sava veida rasisms. Murgs kaut kāds - visi cenšas uzkundzēties un parādīt savu svarīgumu - melnie, žīdi, pederasti... Kas tālāk?
Tu aizmirsti vienu lietu - ASV dzīvo vairāki desmiti miljonu melno, ja tiks pieļauts atklāts rasisms tādā līmenī, ta ir pulvermuca... To, ko tas nozīmē, jeņķu jau izjuta 60. gados, kad dega lielās pilsetas, policija un armija netika gala. Tas ir šīs valsts pastāvēšanas jautājums.

  +1 [+] [-]

, 2014-04-30 09:08, pirms 11 gadiem
dobrecovs rakstīja: Tu aizmirsti vienu lietu - ASV dzīvo vairāki desmiti miljonu melno, ja tiks pieļauts atklāts rasisms tādā līmenī, ta ir pulvermuca... To, ko tas nozīmē, jeņķu jau izjuta 60. gados, kad dega lielās pilsetas, policija un armija netika gala. Tas ir šīs valsts pastāvēšanas jautājums.
Tikai tad afroamerikāņi nebija šādā situācijā, kā tagad, miljonāri, miljardieri pateicoties sportam, mūzikai, uzņemējdarbībai, domā, ka šī daļa skries ielās, saridīs varbūt kaut kādus geto čaļus un viss, mūsdienās arī afroamerikāni zaudētu lielu naudu, ja kas tāds notiktu, nevis kā tad, kad lielākā daļa piederēja baltajiem. Kur figurē nauda, tur visādas interesantas lietas notiek.

  +1 [+] [-]

, 2014-04-30 09:16, pirms 11 gadiem
Jautri. Kurā līgā vēl nobano kluba īpašnieku apmeklēt spēles?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja