Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Viljamss: "Esmu labākais saspēles vadītājs NBA!"

Edgars Bērziņš
Edgars Bērziņš

Viljamss: "Esmu labākais saspēles vadītājs NBA!"
Derons Viljamss
Foto: AFP/Scanpix

NBA kluba Jūtas ''Jazz'' līderis Derons Viljamss pirms sērijas piektās spēles ar Denveras ''Nuggets'' presē izteicies, ka, viņaprāt, viņš jau kādu laiku ir labākais saspēles vadītājs NBA.

''Es esmu labākais saspēles vadītājs NBA, un domāju, ka tāds jau esmu bijis jau labu laiciņu. Kāpēc? Vienkārši es tā domāju,'' sarunā ar medijiem atzina Jūtas ''Jazz'' saspēles vadītājs Derons Viljamss. ''Kurš ir otrs labākais? Kriss Pols, taču viņš droši vien apgalvotu, ka pats ir labākais visā NBA. Bronza patlaban tiktu [Stīvam] Nešam. Tas, ko viņš dara savā vecumā (36), ir kaut kas neiedomājams.''

Žurnālisti Viljamsa izteikumus lūdza komentēt Denveras ''Nuggets'' pirmajam numuram Čonsijam Bilapsam. ''Viņš [Viljamss] ir tik labs, cik vien saspēles vadītājs var būt. Viņš prot darīt visu, turklāt viņam nav izteiktu vājību. Manuprāt, spēlētāja meistarības līmeni nosaka tas, vai viņam ir kādi vājie punkti, un Derons ir sasniedzis tādu līmeni, kad viņš var neuztraukties par trūkumiem, jo viņam tādu nav.''

191 centimetru garais Jūtas ''Jazz'' saspēles vadītājs šīs sezonas izslēgšanas spēļu turnīrā izgājis laukumā četrās spēlēs (''džezmeņi'' pašreiz atrodas vadībā ar 3:1), vidēji katrā gūstot 26,8 punktus, izpildot 12 rezultatīvas piespēles un izcīnot 2,5 atlēkušās bumbas.

Izmantotie resursi:
denverpost.com

1 2 38 komentāri

  +9 [+] [-]

, 2010-04-28 22:16, pirms 14 gadiem
Kā nu ne

  -1 [+] [-]

, 2010-04-28 22:17, pirms 14 gadiem
nu te jau pat iisti iebilst nevar statistika izsaka visu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +16 [+] [-]

, 2010-04-28 22:18, pirms 14 gadiem
es domāju tieši tā pat!
Pols ir ļoti traumatisks, Nešs aizsardzībā ir 0, Rondo nav stabils metiens! savukārt d-will tiešām nav tādu izteiktu trūkumu!
Slēpts komentārs: Harington

 +16 [+] [-]

, 2010-04-28 22:22, pirms 14 gadiem
Mūsdienās labākais PG ir Kidd vai Nash. Jo tie ir īsti PG, ja mēs paskatamies uz šiem te Paul`iem un Williams`iem, un Arenas`iem, cepuri nost labi spēlētāji, taču vairāk atgādija SG, prot atrast komandas biedrus taču labāk gūst punktus nekā atdod piespēli.

  -3 [+] [-]

, 2010-04-28 22:23, pirms 14 gadiem
Harington rakstīja: Labākais ir Pols, bet pašlaik noteikti tas ir Wiiliams tādel ka Pols šosezon nav kārtigi spēlejis un ir nomocits ar traumam
derons ir lielāks un atlētiskākas! Pols tādus aizsargus kā Bilaps un D-Will nevar aizsardzībā noturēt!

  +9 [+] [-]

, 2010-04-28 22:25, pirms 14 gadiem
diezgan stulbi tā pateikt, bet nu laikam jau jāpiekrīt

  -3 [+] [-]

, 2010-04-28 22:26, pirms 14 gadiem
Ja joprojām spēlētu Jason Williams, tad viņš nebūtu pat labākais no Williamsiem, kur nu vēl visā NBA =]

 +16 [+] [-]

, 2010-04-28 22:27, pirms 14 gadiem
es varu deret, ka vinsh ta nemaz nav teicis, vnk zhurnalisti atkal kko pashi izdoma

     [+] [-]

, 2010-04-28 22:29, pirms 14 gadiem
Slim_ice rakstīja: Ja joprojām spēlētu Jason Williams, tad viņš nebūtu pat labākais no Williamsiem, kur nu vēl visā NBA =]
Tu runā par to čali kurš bezjēgā no centra trīņus met? Kuram spēlē ir vairāk kļūdas nekā piespēles? Jason`s Williams`s ir mans mīļākais spēlētājs pašreiz NBA, taču saukt viņu par labāko? Kad viņu samainija pret Bibby Kings tika konferences finālā... Ar viņu Kingiem bija slikti, jo viņa tie behind the back pasi kurus komandas biedriem ir grūti nolasīt daudz iegāž....

  -2 [+] [-]

, 2010-04-28 22:30, pirms 14 gadiem
cobs_barants#24 rakstīja: derons ir lielāks un atlētiskākas! Pols tādus aizsargus kā Bilaps un D-Will nevar aizsardzībā noturēt!
Saspēles vadītajs nozīme,labi vadit saspēli un vadīt komandu.
Neapšaubu ka ari Williams ir tāds, taču Pols dod filigrānākas piespēles un tiešam labi vada komandu.

 +16 [+] [-]

, 2010-04-28 22:33, pirms 14 gadiem
labs jau vinsh ir,bet stulbi ir sevi paslaveet..

  -1 [+] [-]

, 2010-04-28 22:34, pirms 14 gadiem
cobs_barants#24 rakstīja: es domāju tieši tā pat!
Pols ir ļoti traumatisks, Nešs aizsardzībā ir 0, Rondo nav stabils metiens! savukārt d-will tiešām nav tādu izteiktu trūkumu!
Un Viljamss nav traumatisks?

     [+] [-]

, 2010-04-28 22:35, pirms 14 gadiem
Baxter19 rakstīja: labs jau vinsh ir,bet stulbi ir sevi paslaveet..
Kurš tad cits tev piemneklīti cels, ja ne pats sev?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-28 22:46, pirms 14 gadiem
pistol rakstīja: Tu runā par to čali kurš bezjēgā no centra trīņus met? Kuram spēlē ir vairāk kļūdas nekā piespēles? Jason`s Williams`s ir mans mīļākais spēlētājs pašreiz NBA, taču saukt viņu par labāko? Kad viņu samainija pret Bibby Kings tika konferences finālā... Ar viņu Kingiem bija slikti, jo viņa tie behind the back pasi kurus komandas biedriem ir grūti nolasīt daudz iegāž....
Par Sacramento piekriitu Tev, bet Miami ar viņu bija čempioni

  +6 [+] [-]

, 2010-04-28 22:50, pirms 14 gadiem
tik pat labi LBJ var pateikt ka vinjs ir labakais no 1 lidz 4 pozicijai un to ar butu gruti apstridet....tomer man liekas ka labakais ir un paliek saspeles vaditajs kas nedomaa kaa pasam gut punktus un atdot piespeli ir vinja pirmais darbs bet pectam punkti un citas lietas...tads kaa savulaik Stoktons...tadu vecu kaa vinjs sen jau nav un aizejot Kidam un Nesam 100% vai pat 90% saspelnieku NBA nebus...tagad visi jaunie daudz met pa grozu un piespeles pielasa loti maz...

  +2 [+] [-]

, 2010-04-28 22:52, pirms 14 gadiem
Slim_ice rakstīja: Ja joprojām spēlētu Jason Williams, tad viņš nebūtu pat labākais no Williamsiem, kur nu vēl visā NBA =]
Jā, man arī tā čaļa spēles stils reāli piedūra!!

     [+] [-]

, 2010-04-28 22:54, pirms 14 gadiem
Slim_ice rakstīja: Par Sacramento piekriitu Tev, bet Miami ar viņu bija čempioni
Tas pateicoties Railijam, kurš sabojāja tā saukto viņa spēli, neļāva viņam būt tik daudz FLASHY, nekādu behind the back vai between the legs, viņam bija uzdevums darīt visu prasti. Es neesmu daudz Grizzlies spēlēs redzējis, taču kādam 10/20 kuras esmu, tur var redzēt kā viņš sadi*š ātros uzbrukumus, viņš iziet ar kādu Gasolu kopā pret vienu aizsargu ātrajām un šis bezpoņā parasti met pustālos, es nesaprotu kā viņam vēl galva nav norauta.
Bet nu kā spēlētājs, lai tiktu NBA viņš ir daudz strādājis, atgādina mana mīļāko basketbolistu kurš visu bērnību pavadija zālē taisot visus tos labos driblus un smukās piespēles. J-will pats teica, ka vislabākā vieta kur viņam patīk atrasties ir zālē trenējoties, kas ir ļoti jocīgi, bet nu visi šie te Jordan, Magic, Bird, Jabbar, Maravich bija treniņu mīļi, visu bērnību ir bumbu grozā nomētājuši, tapēc arī ir kļuvuši par vieniem no labākajiem

  +4 [+] [-]

, 2010-04-28 23:07, pirms 14 gadiem
Slim_ice rakstīja: Ja joprojām spēlētu Jason Williams, tad viņš nebūtu pat labākais no Williamsiem, kur nu vēl visā NBA =]
Starp citu šis vēl kapā - šosezon Orlando sastāvā.

  +3 [+] [-]

, 2010-04-28 23:18, pirms 14 gadiem
Lai nu kā būtu, bet šī pašpārliecinātība rada lielas antipātijas lielas sabiedrības daļas priekšā...

  +4 [+] [-]

, 2010-04-28 23:25, pirms 14 gadiem
Paul kungam butu cits viedoklis !

  +1 [+] [-]

, 2010-04-29 00:32, pirms 14 gadiem
pistol rakstīja: Mūsdienās labākais PG ir Kidd vai Nash. Jo tie ir īsti PG, ja mēs paskatamies uz šiem te Paul`iem un Williams`iem, un Arenas`iem, cepuri nost labi spēlētāji, taču vairāk atgādija SG, prot atrast komandas biedrus taču labāk gūst punktus nekā atdod piespēli.
nepiekrītu, ja ne arenass tad paul un williams točna piespeli iedot māk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-29 08:21, pirms 14 gadiem
dribls jau mēmi labs viņam, bet tādas piespēles kā Nešs nekad viņš nemācēs iedot.

  -3 [+] [-]

, 2010-04-29 09:24, pirms 14 gadiem
kriteris rakstīja: nepiekrītu, ja ne arenass tad paul un williams točna piespeli iedot māk
Saspēles vadītāja pienākumi neaprobežojas ar māku uiedot piespēli. Dveins Veids un LBJ arī māk iedot piespēli, dievzai sauksi viņus par PG.
Pirmajā trīniekā es noteikti viņu liktu, bet pagaidām manās acīs pirmo vietu ieņem Kids, otro Bilaps, trešajā lieku Viliamsu.
Saspēles vadītājam ir jāvada komanda laukumā, jābūt trenerim uz laukuma. Ja tu iemet 20 punktus un atdod 10 piespēles, tas neparāda, ka esi labākais saspēles vadītājs... Aiversons bija labs saspēles vadītājs? galīgi ne! Atliek paskatīties, kā Denveras spēle izmainījās kad Aiversonu nomainīja Bilaps un viss ir skaidrs, kurš ir galvas tiesu pārāks...

     [+] [-]

, 2010-04-29 09:31, pirms 14 gadiem
Vispār tas trīnieks kurš te biežxi tiek pieminēts ne par velti tika aicināts us ASV izlasi (Kids, Vilijams, Pols) Kids bija pamatā, Vilijams nāca uz maiņu, Pols bija trešais uzdevumi aptuveni kā ceturtai maiņai hokejā. Bet jūtami trūka kāda pieredze tāda līmeņa mačos, Vilijams turējās godam, un domāju labu pieredzi uzkrāja no Kida un turnīra kā tāda, tas noteikti ir cēlis, gan viņa pašapziņu, gan spējas laukumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-04-29 09:53, pirms 14 gadiem
balsoju par oldskūliem kidu un nešu, jo arī piekrītu, ka shoot-first chalji ar 39% FG sezonā ir pilna nba un tie asisti, ko skaita nba, tjip iedod piespēli pa perimetru, kolēga iemet jump shotu un asists rokā, hu inja tā ir. Protams, arī Kidam un Nešam ir tādi asisti, bet nu unikālo konfekšu vecajiem krabjiem ir kudiš vairāk. Nu tā es domāmju

     [+] [-]

, 2010-04-29 10:02, pirms 14 gadiem
Viljamss ir pārākm apaļīgs, kāds kilo mazāk un būtu ātrāks. Pašapziņas pietiek.

     [+] [-]

, 2010-04-29 13:46, pirms 14 gadiem
Vienā ziņā piekrītu, bet man personīgi liekas ka Chirs Paul ir labāks!

     [+] [-]

, 2010-04-29 13:53, pirms 14 gadiem
Rafaello rakstīja: balsoju par oldskūliem kidu un nešu, jo arī piekrītu, ka shoot-first chalji ar 39% FG sezonā ir pilna nba un tie asisti, ko skaita nba, tjip iedod piespēli pa perimetru, kolēga iemet jump shotu un asists rokā, hu inja tā ir. Protams, arī Kidam un Nešam ir tādi asisti, bet nu unikālo konfekšu vecajiem krabjiem ir kudiš vairāk. Nu tā es domāmju
kidd fg = 42% d-will 47%

     [+] [-]

, 2010-04-29 14:56, pirms 14 gadiem
nu, ja tu esi labākais,tad, manuprāt, esi pāri tam līmenim, lai pats sevi par tādu nosauktu...! tas tomēr jānoska citiem, nevis pašam!

     [+] [-]

, 2010-04-29 14:57, pirms 14 gadiem
p.s. bet nevaru noliegt, ka prasmes viņam ir apskaužamas!
1 2 38 komentāri