Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Lebrons Džeimss: "Kaitina pretinieku rupjie pārkāpumi pret mani"

Rolands Eliņš

Lebrons Džeimss: "Kaitina pretinieku rupjie pārkāpumi pret mani"
Lebrons Džeimss
Foto: AFP/Scanpix

Maiami „Heat” kluba zvaigzne Lebrons Džeimss pēc šonakt piedzīvotā zaudējuma pret Čikāgas „Bulls” izteicies, ka spēles laikā pret viņu divreiz asi pārkāpti noteikumi, kurus, viņaprāt, vajadzējis traktēt kā nesportiskās piezīmes. Džeimss arī atzinis, ka viņu visas sezonas gaitā kaitina pretinieku rupjā spēlē.

Lebrons Džeimss savus komentārus izteica neilgi pēc spēles beigām, kurā tika pārtraukta „Heat” 27 uzvaru ilgā sērija („Bulls” uzvarēja ar 101:97). Viņš īpaši izcēla divas spēles epizodes, vienu pirmajā ceturtdaļā ar Kirku Hainrihu, otru – ceturtajā, kad noteikumus pret viņu pārkāpa Tādžs Gibsons.

„Nav tā, ka es šeit sēžu un gatavojos raudāt par kaut ko,” Džeimss sacīja žurnālistiem pēc iznākšanas no komandas ģērbtuvēm, „es spēlēju ļoti augstā līmenī, ļoti agresīvi un saprotu, ka dažreiz pretiniekiem nākas mani apturēt ar noteikumu pārkāpumu palīdzību. Taču citās reizēs, es patiešām nezinu, vai šāds pārkāpums bija vajadzīgs. Un mani tas sāk kaitināt.”

„Es ticu un redzu, ka daudzi noteikumu pārkāpumi pret mani nav vienkāršas spēles epizodes. Vispirms Hainrihs pirmajā ceturtdaļā mani gluži vienkārši norāva uz grīdas, bet ceturtajā – Tādžs Gibsons saķēra mani aiz pleca un arī nogāza zemē. Tās nav normālas basketbola epizodes, bet gan nesportiskās piezīmes. Bet pret mani tāda veida noteikuma pārkāpumi tiek veikti visu sezonu, taču līdz šim esmu bijis spējīgs saglabāt vēsu prātu,” atzīst Džeimss
.
Džeimsa pieminētās epizodes spēlē pret „Bulls”, kurās, viņaprāt, bija jāpiešķir nesportiskā piezīme, bija pirmajā ceturtdaļā, kad viņš ieskrēja krūtīs Hainriham, kas droši vien būtu piezīme uzbrukumā, ja vien Hainrihs krītot nebūtu ar rokām norāvis Džeimsu sev līdzi, un četras minūtes pirms spēles beigām, kad Džeimsa caurgājienu ar sitienu pa rokām apturēja Gibsons. Otro epizodi tiesneši sākotnēji traktēja kā nesportisko piezīmi, taču pēc video atkārtojuma izvērtēšanas nolēma piešķirt vienkāršu piezīmi, kas Džeimsu saniknoja, un viņš pats nākamajā uzbrukumā saņēma nesportisko piezīmi pret Karlosu Būzeru.

Viņa komandas biedrs Dveins Veids par šādu reakciju gan nebija pārsteigts: „Esmu izbrīnīts, ka Lebrons savaldību nebija zaudējis jau iepriekš. Tas patiešām nebūtu patīkami, ka tāds liels vīrs kā viņš sāktu nodarīt sāpes citiem, taču viņš spēlē basketbolu tam paredzētajā veidā, nevis kaujoties.”

Džeimsa pēcspēles komentārus, visticamāk, izskatīs NBA vadība, kura, ja tajos saskatīs tiesnešu darbības kritizēšanu, būs arī tiesīga piešķirt naudas sodu.

Abi pārkāpumi pret Džeimsu un viņa atbildes reakcija

Izmantotie resursi:
LeBron upset by what he thinks are flagrant...

1 2 3 97 komentāri
Slēpts komentārs: mxs

  +6 [+] [-]

, 2013-03-28 10:09, pirms 12 gadiem
Nogurums, nekā savādāk to izskaidrot nevar.
Skaidrs, ka tu bulli normāli apturēt nevar, kur nu vēl ja paskatā suz viņa fenomenālo metienu realizācijas procentu, tad tikai vienīgais ierocis ir izsist viņu no ritma, no labsajūtas, no viļņa nogāzt.
Visu liku viņš to ir pacietis, bet šī sērija tomēr sit pa nerviem un nasta viņam arī nav tā mazākā. Normāla reakcija.
Sods ar noteikti būs, bet kam tas ko maina, puikām jāatpūšas, būtu normāli, ja Ēriks nākamā spēlē saviem veterāniem un līderiem iedotu normālu atpūtu.
Slēpts komentārs: Bulls-Celtics

  +9 [+] [-]

, 2013-03-28 10:11, pirms 12 gadiem
sakums bišk jau pēc kada cita sporta veida izskatās

  -3 [+] [-]

, 2013-03-28 10:15, pirms 12 gadiem
1.epizode vsp nekas ievērības cienīgs.
2. Arī pārāk neprasas pēc sportiskās.
3. Galīgi jau nu nebija nesportiska...

  +8 [+] [-]

, 2013-03-28 10:16, pirms 12 gadiem
mxs rakstīja: samierinies tas ir sports!
vai pēc šādiem komentāriem Lebronu var saukt par labāko, kas bijis?- nē
Ko tu tur muldi...
Izlien no kastes, nav vairs okupantu laiki, kad visi bija jāliek rāmjos.
Cilvēkiem ir emocijas.
Nav tikai balts un melns, nav zēni nekad neraud, meiteneām patīk rozā krāsa utt.
Tik pat labi varētu teikt, ka tie spēlētāji, kuri izmisuma vadīti taisa šīs piezīmes ar gurniem, pleciem, kas var būt pat ļoti traumatiskas, ir garīgi nelīdzsvaroti, jo nespēj pārciest, ka LBJ ir galvas tiesu labāks par viņiem. Un savādāk viņi apturēt viņu nevar - izmisums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Nemiroff

  +1 [+] [-]

, 2013-03-28 10:22, pirms 12 gadiem
Negribu jau izteikties slikti, bet Džeimss pats bieži netiek pie soda tikai dēļ sava statusa līgā (Jā, tāpat kā Kobe). Superzvagznes būtu pēdejie spēlētāji, kuri varētu pārmest par sodu nesvilpšanu.

Man jautājums, ko tad Džeimss darītu pārdesmit gadus atpakaļ, kad šādi sodi pat nebija sodi.

  -2 [+] [-]

, 2013-03-28 10:22, pirms 12 gadiem
Akd tauta, kas jus nesaprotat ka Lebrons wnk negribeja lai shi serija beigtos, vinsh nespej samierinaties ar to, tas tak ir tikai normali ja speletajs pec 27 uzvaru serija pastraukshanas izteiktu kadu piezimi par epizodem.

  -1 [+] [-]

, 2013-03-28 10:23, pirms 12 gadiem
Tie ir tie sporta knifiņi , ka savadak izsitis labakos speletajus no līdzsvara , esi zvaigzne komanda , sagaidi ka pretinieki pieversis tev pastiprinātu uzmanību un biežāk ar elkoni pa seju , muguru vai vēl kur citur!

Otraja epizode pret Lebronu bija uzreiz 3 piezīmes
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-03-28 10:28, pirms 12 gadiem
Nemiroff rakstīja: "nav jau tā ka es raudu" nebūtu ieminējies neko neteiktu, tā tad raud gan
Tevi vēl par neatļautu reklāmu nav nobanojuši ?

     [+] [-]

, 2013-03-28 10:32, pirms 12 gadiem
Tāpat kā treneriem, arī tiesnešiem NBA ir otršķirīga nozīme. Kādi tik tur pensionāri netiesā.

  -1 [+] [-]

, 2013-03-28 10:33, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Negribu jau izteikties slikti, bet Džeimss pats bieži netiek pie soda tikai dēļ sava statusa līgā (Jā, tāpat kā Kobe). Superzvagznes būtu pēdejie spēlētāji, kuri varētu pārmest par sodu nesvilpšanu.

Man jautājums, ko tad Džeimss darītu pārdesmit gadus atpakaļ, kad šādi sodi pat nebija sodi.
Nu nestāsti, visādus grūdienus, sitienus, spēli ar gurnu visos laikos sodīja..

  +4 [+] [-]

, 2013-03-28 10:34, pirms 12 gadiem
Mr.Eksperts rakstīja: Kaitina regulārie nostaigātie, ko nesvilpj pret tevi!!
70 % no spēlētājiem tur staigā, Tev tikai dur acīs, jo pievērs viņam pastiprinātu uzmanību.

  -1 [+] [-]

, 2013-03-28 10:34, pirms 12 gadiem
Ricky#9 rakstīja: Tevi vēl par neatļautu reklāmu nav nobanojuši ?
varu sarunāt kādu atlaidīti, varēsi rīt tā piesviest seju ka 7dien tik beigsi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-03-28 10:35, pirms 12 gadiem
Nemiroff rakstīja: varu sarunāt kādu atlaidīti, varēsi rīt tā piesviest seju ka 7dien tik beigsi
Tikai ne to bērzu nemrioff

  +3 [+] [-]

, 2013-03-28 10:37, pirms 12 gadiem
Es teiktu, ka tiesnešiem pilnīga taisnība. Hainriks mīkstināja sadursmi, liedzot Lebronam gūt vieglus punktus (Eiropā tā protams būtu nesportiska piezīme), bet otrajā epizodē tā jau bija ķēdes reakcija ne kaut kāda apzināta raušana. Gibsons centās traucēt metienu, nespēja to bloķēt un roka vienkārši gāja lejā, aizķerot Lebrona plecu. Nesaskatu tur neko tik rupju un nesportisku. Tā pat bija spēle uz bumbu.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-28 10:40, pirms 12 gadiem
Ricky#9 rakstīja: Nu nestāsti, visādus grūdienus, sitienus, spēli ar gurnu visos laikos sodīja..
Tikai nevajag, lika kājas priekšā, tos pašus gurnus, sita par rokām, un tas skaitījās normāli. Nestāsti tu man to ko Tu nezini. Mūsdienās bumbā ir jāspēlē tīri, agrāk pietika, ja sitot pa bumbu, tik daļa rokas tai pieskārās un pārejā daļa uzšāva konkrēti pa rokām pretiniekam.

     [+] [-]

, 2013-03-28 10:43, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Negribu jau izteikties slikti, bet Džeimss pats bieži netiek pie soda tikai dēļ sava statusa līgā (Jā, tāpat kā Kobe). Superzvagznes būtu pēdejie spēlētāji, kuri varētu pārmest par sodu nesvilpšanu.

Man jautājums, ko tad Džeimss darītu pārdesmit gadus atpakaļ, kad šādi sodi pat nebija sodi.
Šeit piekrītu.
Pret viņiem sodu nesvilps,pat ja sods ir acīmredzams un atklāts.
Ja jau tagad čīkst,ko tad darītu 80,90gados ,kad tā bija bieža parādība un sodus nesvilpa.
Kā Tims Donagijs teica: Superzvaigznēm ir īpašs statuss,viņi dara ko grib un tiek aizsargāti.

  +6 [+] [-]

, 2013-03-28 10:45, pirms 12 gadiem
Bulls-Celtics rakstīja: Šeit piekrītu.
Pret viņiem sodu nesvilps,pat ja sods ir acīmredzams un atklāts.
Ja jau tagad čīkst,ko tad darītu 80,90gados ,kad tā bija bieža parādība un sodus nesvilpa.
Kā Tims Donagijs teica: Superzvaigznēm ir īpašs statuss,viņi dara ko grib un tiek aizsargāti.
Nav jau tā arī, ka viņus nevajag aizsargāt. Vajag, bet šī pēcspēļu ņaudēšana gan nav vajadzīga. Un es to nesaku tikai par Lebronu, tā dara visas zvaigznes, jo ir protams izlutinātas.

  -1 [+] [-]

, 2013-03-28 10:51, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Tikai nevajag, lika kājas priekšā, tos pašus gurnus, sita par rokām, un tas skaitījās normāli. Nestāsti tu man to ko Tu nezini. Mūsdienās bumbā ir jāspēlē tīri, agrāk pietika, ja sitot pa bumbu, tik daļa rokas tai pieskārās un pārejā daļa uzšāva konkrēti pa rokām pretiniekam.
OMG, tu varbūt sajauci ar NFL ? Kas tas par basketbolu, ja es varu kadam pa muti iešaut, salauzt žokli, salauzt rokas u.t.t. un par to nesoda ? Es nenoliedzu ka senāk rupjak atļava spēlet, bet Tu apgalvo ja kads kadam salauž žokli, par to neko nedeva

     [+] [-]

, 2013-03-28 10:54, pirms 12 gadiem
Ooo
princesei dara pāri

     [+] [-]

, 2013-03-28 10:59, pirms 12 gadiem
Ricky#9 rakstīja: OMG, tu varbūt sajauci ar NFL ? Kas tas par basketbolu, ja es varu kadam pa muti iešaut, salauzt žokli, salauzt rokas u.t.t. un par to nesoda ? Es nenoliedzu ka senāk rupjak atļava spēlet, bet Tu apgalvo ja kads kadam salauž žokli, par to neko nedeva
Tā, un tagad pasaki, kur es rakstīju par lauztām rokām, žokļiem vai sišanu pa seju, kura palika nesodīta?

Tu nevari saprast, ka agrāk tāda turēšana, sitiens pa rokām, ja daļa trāpa bumbā, kāju izlikšana netika svilpta bieži. Bija epizodes, kad to darīja.

Un to nesaku es viens, to pašu saka spēlētāji, kuri spēlēja tajā laikā. Tātad arī viņi nesaprot ko saka, jo redz Ricky ir tas, kurš zin kā bija!

  +1 [+] [-]

, 2013-03-28 11:00, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Nav jau tā arī, ka viņus nevajag aizsargāt. Vajag, bet šī pēcspēļu ņaudēšana gan nav vajadzīga. Un es to nesaku tikai par Lebronu, tā dara visas zvaigznes, jo ir protams izlutinātas.
Domāju, ka tu pats atbildēji un pamatoji savu un Detlefa bēdu.
Es esmu redzējis daudz spēles no 90. Nu nav tur nekādas diži rupjākas darbības.
Tas, ak atļāva diviem torņeim savā starpā vairāk cīnīties, tas nenozīmē, ka tam tornim atļāva sist ārējā slīnijas spēlētājus. Tāpat svilpa sodus, tāpat visu vareno MJ auklēja kā mazu bērnu.
Tad vairāk skatījās no situācijas, mazāk svilpa pirms notikumime, bet vairāk pēc, tā teikt, svilpa sekas, nevis svilpa lai novērstu asumus.
Turklāt, ir stulbi jautāt, ko LBJ darītu 80 vai 90. Ja viņš spēlētu tajos gados, viņš spēlētu tādu basketu, nevis šādu, kā spēlē šodien. Cilvēki adaptējas, sports attīstās.

     [+] [-]

, 2013-03-28 11:01, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Nav jau tā arī, ka viņus nevajag aizsargāt. Vajag, bet šī pēcspēļu ņaudēšana gan nav vajadzīga. Un es to nesaku tikai par Lebronu, tā dara visas zvaigznes, jo ir protams izlutinātas.
No vienas puses pareizi,tas ka aizsargā superzvaigznes-viņi NBA padara populāru un nes naudu..
Bet tagad ir tā: ja tu pieskaries superstar,tad tev seko sods,tagad ir daudzie un biežie nostaigāti.
Vairs nav ,tas īstais un vecais labais basketbols.
Agrāk mierīgi varēji sist pa rokām un izsist bumbu,bet soda nebija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-28 11:04, pirms 12 gadiem
Raitcha rakstīja: Domāju, ka tu pats atbildēji un pamatoji savu un Detlefa bēdu.
Es esmu redzējis daudz spēles no 90. Nu nav tur nekādas diži rupjākas darbības.
Tas, ak atļāva diviem torņeim savā starpā vairāk cīnīties, tas nenozīmē, ka tam tornim atļāva sist ārējā slīnijas spēlētājus. Tāpat svilpa sodus, tāpat visu vareno MJ auklēja kā mazu bērnu.
Tad vairāk skatījās no situācijas, mazāk svilpa pirms notikumime, bet vairāk pēc, tā teikt, svilpa sekas, nevis svilpa lai novērstu asumus.
Turklāt, ir stulbi jautāt, ko LBJ darītu 80 vai 90. Ja viņš spēlētu tajos gados, viņš spēlētu tādu basketu, nevis šādu, kā spēlē šodien. Cilvēki adaptējas, sports attīstās.
Kaukā visi ieciklējušies, uz to, ka es saku apmēram, ka sodus nesvipla vispār par kautko tādu. Protams, ka svilpa, tik daudz savādak. Un jā, arī Džordans tika žēlots. Bet tad šādas epizodes, kā šodien LBJ pret Bulls nebija nekas ārkārtējs. Un pa rokām sišana gan bija daudz lielāka un tieši pret mazajiem spēlētājiem.

  +3 [+] [-]

, 2013-03-28 11:10, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Kaukā visi ieciklējušies, uz to, ka es saku apmēram, ka sodus nesvipla vispār par kautko tādu. Protams, ka svilpa, tik daudz savādak. Un jā, arī Džordans tika žēlots. Bet tad šādas epizodes, kā šodien LBJ pret Bulls nebija nekas ārkārtējs. Un pa rokām sišana gan bija daudz lielāka un tieši pret mazajiem spēlētājiem.
Viņam kā LB un Heat fanam ir grūti samierināties.
Pēc viņa domām ir tā: viņš vienīgais esot skatījies NBA 90gados.
Loģiski,ka agrāk sodu deva pret nopietnu un rupju pārkāpumu,bet ne jau kā tagad dod-par neparko.
Tolaik bija bija cita tiesāšana,bet tagad pavisam otrādi.
Kāpēc,tad daudziem agrāk bija puni un zilumi+nečīkstēja.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-28 11:18, pirms 12 gadiem
Raitcha rakstīja: Domāju, ka tu pats atbildēji un pamatoji savu un Detlefa bēdu.
Es esmu redzējis daudz spēles no 90. Nu nav tur nekādas diži rupjākas darbības.
Tas, ak atļāva diviem torņeim savā starpā vairāk cīnīties, tas nenozīmē, ka tam tornim atļāva sist ārējā slīnijas spēlētājus. Tāpat svilpa sodus, tāpat visu vareno MJ auklēja kā mazu bērnu.
Tad vairāk skatījās no situācijas, mazāk svilpa pirms notikumime, bet vairāk pēc, tā teikt, svilpa sekas, nevis svilpa lai novērstu asumus.
Turklāt, ir stulbi jautāt, ko LBJ darītu 80 vai 90. Ja viņš spēlētu tajos gados, viņš spēlētu tādu basketu, nevis šādu, kā spēlē šodien. Cilvēki adaptējas, sports attīstās.
Kā jau LB fans ,turpinās aizstāvēt un apgalvot citu.
Tas pats MJ ,ja tagad spēlētu,tad pielāgotos mūsdienu spēlei,atlētisms un spēks.
Tāpat kā LB pielāgotos 90gadu stilam.
Ir viena liela atšķirība: Tolaik nečīkstēja un gāja spēlēt,tagad čīkst par katru sīkumu.
Un neesi vienīgais,kurš tolaik NBA skatījās.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-28 11:22, pirms 12 gadiem
Bulls-Celtics rakstīja: Viņam kā LB un Heat fanam ir grūti samierināties.
Pēc viņa domām ir tā: viņš vienīgais esot skatījies NBA 90gados.
Loģiski,ka agrāk sodu deva pret nopietnu un rupju pārkāpumu,bet ne jau kā tagad dod-par neparko.
Tolaik bija bija cita tiesāšana,bet tagad pavisam otrādi.
Kāpēc,tad daudziem agrāk bija puni un zilumi+nečīkstēja.
Klau, tie tavi elki, kurus piesauc vienmēr komentāros, izņemot Šaku, viņš vairāk plosījās mūsdienu basketā.
Bet NBA mainās. Tas, ko es saku, ka ikviens no šodienas spēlētājiem, tas neattiecas tikai uz tev tik mīļo LBJ, bet uz ikvienu, ja viņam basis būtu jāspēlē 60, vai 80. Viņš būtu tāds pats kā visi citi. Viņš paciestu tā laika iezīmes, jo tāda basketā ir izaudzis.
Tas ir tas pats, kas pateikt, ka mūsdienu karalis, iemests akmens pilī, nesvarētu istabas stūrī spaini pietaisīt. Varētu, tikai vai viņš būtu tik debīls, ka tā darītu, tas ir jautājums, jo viņš tā nav audzināts, mūsdienu sabiedrībā tā nedara.
Tas pats par sportu un par NBA.
Tik pat labi varam teikt, ka Rodmens šodien būtu nulle. Kapēc? 1. šodien viņa izdarības ārpus laukuma būtu pilnīgi visiem zināmas un redzamas ar sociālo portālu starpniecību, līdz ar to viņam atpūta būtu traucēta un tā ietekmētu spēli. Bet spēlē viņam svilptu nesportiskās un viņs sēdētu malā.
Redz tie salīdzinājumi ir apsurdi un strādā abos virzienos.
Kādrezi Sabonis lika truļus un viņš skaitījās nenosedzams, jo varēja mest no jebkuras vietas laukumā, turklāt arī piespēli atdodt. Šodien tādu centru ir pilni basketbola laukumi. Skaidrs, ka Sabonis ir leģenda, bet šodien viņa pēc prasmēm būtu viens no, nevis vienīgais. Līdz ar to, vai tik unikāls?
Tā var turpināt ilgi.
Bet pars sodiem agrāk, kā jau minēju, nekas pārspīlēts tur nebija, netīrāka spēle, kuru spēlēja visi, NBA to atļāva, šodien to neatļauj, tu saki ka LBJ nespētu izturēt tik agresīvu spēli, es tad varu teikt, ka šodien lielākā daļa aizsargi, kas tad skaitījās sava aroda labākie meistari, šodien nemācētu apturēt pretinieku, jo redz sist jau nevar vairs.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-28 11:26, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Tā, un tagad pasaki, kur es rakstīju par lauztām rokām, žokļiem vai sišanu pa seju, kura palika nesodīta?

Tu nevari saprast, ka agrāk tāda turēšana, sitiens pa rokām, ja daļa trāpa bumbā, kāju izlikšana netika svilpta bieži. Bija epizodes, kad to darīja.

Un to nesaku es viens, to pašu saka spēlētāji, kuri spēlēja tajā laikā. Tātad arī viņi nesaprot ko saka, jo redz Ricky ir tas, kurš zin kā bija!
Tu parspīlē, skatījos savulaik 90gadu spēles, nu rupjas epizodes (tādas kas vareja traumet) tapat svilpa. Labi, tolaik nesvilpa par katru glāstu pa roku, kā tas tgd ir. Atļava stūmties vairāk, cīnities par vietu, bumbu u.t.t.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-28 11:29, pirms 12 gadiem
Ricky#9 rakstīja: Tu parspīlē, skatījos savulaik 90gadu spēles, nu rupjas epizodes (tādas kas vareja traumet) tapat svilpa. Labi, tolaik nesvilpa par katru glāstu pa roku, kā tas tgd ir. Atļava stūmties vairāk, cīnities par vietu, bumbu u.t.t.
Bet tam ir pamatojums, kādreiz cilvēki bija mazāki. Respektīvi, kādreiz vidējais atlēts bija mazāks, līdz ar to tas neizvērsās traumās utt.
Basketa arī bija lēnāks, kādreiz nebija tādi LBJ, kas 3 sekundēs skrēja pāri laukumam un dankoja 10 reizes pa spēli. Bija atlēti, bija spēcīgi vīri, bet vidējais spēlētājs bija cilvēcīgāks, nevis superatlēts. Līdz ar to arī spēle bija savādāka.
Tas pats hokejs, visi raud, ka kādreiz varēja ķeksēt un sist pa rokām, un tas bija ja'pacieš un vēl jāiemet. Bāc, kēdreiz varēja arī pus minūtu pie vārtiem stāvēt un gaidīt, akmēr ripu dabūs, šodien pat sekundi tur brīvs nevar palikt, jo ir pa galvu sen dabūts.
LAiki mainās, sports tam līdzi, atlēti pielāgojas.
1 2 3 97 komentāri