Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Warriors" izcīna svarīgu uzvaru

"Warriors" izcīna svarīgu uzvaru
Foto: AP

Aizvadītajā naktī Nacionālajā Basketbola asociācijā uzvaru izcīnījis Andra Biedriņa pārstāvētais klubs Goldensteitas "Warriors", kas savā laukumā ar 111:95 pieveica Portlendas "Trail Blazers".

Spēles sākums "Warriors" klubam izvērtās neveiksmīgi, jo pēc pirmās ceturtdaļas laukuma saimnieki bija iedzinēju lomā – 22:30. Otrajā ceturtdaļā "Warriors" demonstrētais sniegums bija pavisam pretējs. Mājinieki atspēlējās un pēc pirmā puslaika "Trail Blazers" atradās niecīgā vadībā – 52:51.

"Warriors" fantastiski aizvadīja trešo ceturtdaļu, kurā praktiski tika izšķirts spēles liktenis. Pateicoties agresīvai spēlei uzbrukumā, "Warriors" spēlētāji 20 reizes stājās uz soda metienu līnijas. Tika realizēti 18 no šiem soda metieniem, turklāt laukuma saimnieki pieļāva tikai vienu kļūdu un iemeta arī deviņus no 13 metieniem no spēles. Saliekot to visu kopā, trešajā ceturtdaļā "Warriors" guva divas reizes vairāk punktu par savu pretinieku (40:20) un pirms ceturtās ceturtdaļās Goldensteitai bija 19 punktu pārsvars – 91:72. Lai gan pēdējo spēles nogriezni uzvarēja viesi, "Warriors" uzvaru tas neapdraudēja.

Andris Biedriņš spēli uzsāka pamatsastāvā un laukumā pavadīja nedaudz vairāk par 21 minūti (21:14). Šajā laikā viņš guva 10 punktus (1p. – 0/2, 2p. – 5/9), izcīnīja septiņas atlēkušās bumbas, divreiz atņēma pretiniekam bumbu, pieļāva trīs kļūdas un nopelnīja četras personiskās piezīmes.

Jāpiebilst, ka šonakt savstarpējo spēli aizvadīja arī divi "Warriors" sīvākie konkurenti cīņā par pēdējo biļeti uz izslēgšanas spēlēm, proti, Denveras "Nuggets" savās mājās uzņēma Dalasas "Mavericks". Viesi joprojām bez savainotā Dirka Novicka sastāvā nespēja rast nekādus pretargumentus Alena Aiversona un Karmelo Entonija lieliskajam sniegumam - mājinieku uzbrukuma līderu duets par abiem guva vairāk kā pusi komandas gūto punktu. Vēl šis mačs zīmīgs ar to, ka pēc vairāk kā divu mēnešu prombūtnes laukumā atgriezās "Nuggets" brazīliešu uzbrucējs Nenē, kurš pārcietis vēža ķīmijterapiju. Brazīlietis, skaļu ovāciju pavadīts, pirmo reizi pēc atgriešanās laukumā pavadīja nepilnas divas pēdējās minūtes spēlē. Kā pēcspēles intervijās atzina Denveras treneris Džordžs Karls, tad ir fantastiski būt kopā un palīdzēt spēlētājam, kurš pārdzīvojis tik smagu posmu savā dzīvē. Arī "Nuggets" līderi Aiversons un Entonijs neslēpa savas emocijas, priecādamies par Nenē atgriešanos gan laukumā, gan dzīvē. Jāpiemin, ka Andra Biedriņa Goldensteitas "Warriors" nākamā cīņa ir tieši pret Denveras "Nuggets".

Nelsons: ''Svarīgākais ir rezultāts!''
Mača fotogalerija

NBA regulārais čempionāts.
27. marta spēļu rezultāti.
Warriors - Trail Blazers 111:95 (22:30, 29:22, 40:20, 20:23)

Warriors: Džeksons 24, Eliss 18 (10 atl.b.), Azubukī 14, Deiviss 12 (7 rez.p.), Haringtons 12, Biedriņš 10 (7 atl.b.), Bārnss 8 (8 atl.b.), Krošīrs 6, Belinelli 5, Vatsons 2
Trail Blazers: Bleiks 22, Džeks 19, Aldridžs 17, Vebsters 14, Džonss 10, Autlavs 9, Frajs 4

Heat - Pistons 69:85
Nuggets - Mavericks 118:105

Austrumu konference un Rietumu konference.

Vieta Komanda Uzvaras Zaudējumi - Vieta Komanda Uzvaras Zaudējumi
1.(+) Celtics 56 15- 1. Hornets 49 21
2.(+) Pistons 51 21-2. Rockets 49 23
3.(+) Magic 46 27-3. Lakers 49 23
4. Cavaliers 40 32-4. Jazz 47 25
5. Wizards 37 34- 5. Spurs 49 23
6. Sixers 37 35- 6. Suns 47 24
7. Raptors 36 35- 7. Mavericks 45 27
8. Hawks 31 40-8. Warriors 44 27
9. Nets 31 41- 9. Nuggets 44 28
10. Pacers 29 43- 10. TrailBlazers 38 35
11. Bulls 28 43- 11. Kings 32 39
12. Bobcats 26 45- 12. Clippers 21 50
13. Bucks 24 46- 13. Timberwolves 18 52
14. Knicks 20 51- 14. Grizzlies 18 53
15. Heat 13 59- 15. Supersonics 17 55

+ kvalificējušies izslēgšanas spēļu turnīram

Izmantotie resursi:
nba.com

 +20 [+] [-]

, 2008-03-28 08:20, pirms 17 gadiem
Diezgan labi visi nospēlēja. Nākamā spēle (pret Denveru) obligāti jāuzvar.

 +17 [+] [-]

, 2008-03-28 08:20, pirms 17 gadiem
nu vairs jau nebūs nesvarīgu uzvaru!

apsveicu!

     [+] [-]

, 2008-03-28 08:22, pirms 17 gadiem
nākamā jāskatās. Tā iznāk ir jau šovakar?!

  -2 [+] [-]

, 2008-03-28 08:23, pirms 17 gadiem
Super tagad jaw mavericks vajag apsteigt.
Lai gan kads nevar pateikt kura butu izdevīgākā wariors pretiniece Hornets vai Rockets/lakers

  +5 [+] [-]

, 2008-03-28 08:24, pirms 17 gadiem
peto rakstīja: nākamā jāskatās. Tā iznāk ir jau šovakar?!

naktī uz svētdienu

  +3 [+] [-]

, 2008-03-28 08:25, pirms 17 gadiem
peto rakstīja: nākamā jāskatās. Tā iznāk ir jau šovakar?!

Nee, sestdienas naktii 3.00...speele pa LP...Denverā!!! Buus kapinsh ne pa jokam

 +14 [+] [-]

, 2008-03-28 08:26, pirms 17 gadiem
cempioni_AsK rakstīja: Super tagad jaw mavericks vajag apsteigt.
Lai gan kads nevar pateikt kura butu izdevīgākā wariors pretiniece Hornets vai Rockets/lakers

Rockets viennoziimiigi...Lakers ar Gasolu sastaavaa paarbrauktu paari seerijaa, ar Hornets veel vareetu ciiniities, bet ar Rockets ir vislabaakaas izredzes...parociiga komanda

     [+] [-]

, 2008-03-28 08:27, pirms 17 gadiem
kas ta ar pietrusu?

  +6 [+] [-]

, 2008-03-28 08:29, pirms 17 gadiem
L_2000 rakstīja: kas ta ar pietrusu?

Cirkšņa savainojums. Drīzumā būtu atkal jāspēlē.
Slēpts komentārs: Bez_jokiem
Slēpts komentārs: Bez_jokiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2008-03-28 08:38, pirms 17 gadiem
a latvieties tev nek neizsaka, kas pēlē GSW?

  +8 [+] [-]

, 2008-03-28 08:39, pirms 17 gadiem
par to ka citiem cits tev arii lie miinusus!!! Kas tev liedz taa dariit? Ja nepatiik tavs viedoklis jaaliek miinuss. no manis ar viens - par njaudeeshanu
Slēpts komentārs: Bez_jokiem

  +6 [+] [-]

, 2008-03-28 08:40, pirms 17 gadiem
Go Go Denvera, Go Go Goldensteita...
Spiež tik to Dalasu āra no playofiem...
Savstarpējā sērijā jauzvar viena spēle GSW
DAL divus zāģus un ir ideālā play-off kombinācija:

  -1 [+] [-]

, 2008-03-28 08:42, pirms 17 gadiem
to juniss - lai taču viņš tur spēlē un man prieks par čali, ka spējis līdz tādam līmenim aizkapāties. BET...daudzi latvieši spēlē dažādās vietās un komandās, bet tas jau automātiski nenozīmē to, ka visiem letiņiem tās uzreiz ir favorīt komandas un par tām jāfano. Andža ir ok, bet GSW kā tāda man nepatīk...

  +4 [+] [-]

, 2008-03-28 08:42, pirms 17 gadiem
Izraadaas ka Sestdienas naktii Latvijaa groza pulksteni, taadaa gadiijumaa izskataas ka speele buus 4.00, bet to veel precizeesim...

  +9 [+] [-]

, 2008-03-28 08:44, pirms 17 gadiem
Bez_jokiem rakstīja: to juniss - lai taču viņš tur spēlē un man prieks par čali, ka spējis līdz tādam līmenim aizkapāties. BET...daudzi latvieši spēlē dažādās vietās un komandās, bet tas jau automātiski nenozīmē to, ka visiem letiņiem tās uzreiz ir favorīt komandas un par tām jāfano. Andža ir ok, bet GSW kā tāda man nepatīk...

Bet taa pat pacenties atveert sho zinju kas saistiita ar GSW un AB, un izvelt savu poziiciju par Denveras fanoshanu!!! neliekas diivaini??? Bullie Taisi savu topiku un nelec eceeshos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-03-28 08:51, pirms 17 gadiem
woho cerams tiks play-off!

  +3 [+] [-]

, 2008-03-28 08:53, pirms 17 gadiem
malači tā tik turēt
turās
Slēpts komentārs: Hamburger SV

  +4 [+] [-]

, 2008-03-28 09:00, pirms 17 gadiem
Nuggets neatstaajas un neatstaajas, neviens no augšējiem arii nezaudee, vieniigi Mavericks bez Novicka buksee.
Bitiit matos. Var taču pat arii netikt playoffos !!!
Slēpts komentārs: Hamburger SV

 +14 [+] [-]

, 2008-03-28 09:03, pirms 17 gadiem
Es taa reekshu ja dalasa netiks playoffos

  -1 [+] [-]

, 2008-03-28 09:03, pirms 17 gadiem
un gribu redzeet cik tai GSW komandai paliks fanu kad naakamsezion AB pametiis so komanu!! apalja nulle!!!

  -1 [+] [-]

, 2008-03-28 09:04, pirms 17 gadiem
varbuut kaadam ir jaunaa maajas lapa ar nba speelju arhiiviem?

  -1 [+] [-]

, 2008-03-28 09:06, pirms 17 gadiem
škiet ka Latvietis jau 2. reizi būs pleiofos

  -2 [+] [-]

, 2008-03-28 09:07, pirms 17 gadiem
Hamburger SV rakstīja: un gribu redzeet cik tai GSW komandai paliks fanu kad naakamsezion AB pametiis so komanu!! apalja nulle!!!

kape tu doma ka andris nebus?????????????????????????????
??????????????? ??????????????? ??????????????? ?????????????
?????????
Slēpts komentārs: Bez_jokiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-03-28 09:10, pirms 17 gadiem
Sodiņi GSW 3/4 18 no 20.
Andžam visā spēlē 0/2.
Andža nav metis 3/4daļā?

  +4 [+] [-]

, 2008-03-28 09:11, pirms 17 gadiem
cik vēl spēles atlikušas???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-03-28 09:14, pirms 17 gadiem
atkal Biedrs nav top10 9vieta bija jabut Biedra dankam

     [+] [-]

, 2008-03-28 09:17, pirms 17 gadiem
prieks, ka shodien kaut vai nedaudz, bet izspeeleeties dabuuja arii taalaakie rezervisti!

  +4 [+] [-]

, 2008-03-28 09:17, pirms 17 gadiem
nu ko es jums teicu??? nau ko cereet ka denvera pakaasiis, karaviiriem pashiem ir jaanjem kalashnjikovi rokaaa un jaaiet apshaut pretiniekus (lasi-uzwareet) lai wareetu iekarot plaj off....... soreiz kauja pret blaazeriem tika uzwareeta

     [+] [-]

, 2008-03-28 09:18, pirms 17 gadiem
GSW atlikušaas divas spēles ar DEN un divas ar DAL
kādas prognozes?

     [+] [-]

, 2008-03-28 09:20, pirms 17 gadiem
Raitcha rakstīja: GSW atlikušaas divas spēles ar DEN un divas ar DAL
kādas prognozes?

2-3 uzvaras 4 speelees, 1 pret nuggets un 1-2 pret dallasu

  +1 [+] [-]

, 2008-03-28 09:20, pirms 17 gadiem
Atlikušas 11 kārtas, tai skaitā 2x ar Dalasu un 2 x ar Denveru.
to Haloz
???
Es gan nebuutu tik kategorisks. Ar GSW kā ar bitēm. Tiešām nezinu, kas parocīgāks. Un vispār - Rietumus pirmās deviņas blices var uzmaukt katra citu !

  +1 [+] [-]

, 2008-03-28 09:20, pirms 17 gadiem
a kas jums pret Denveru visiem? nesaprotu.... normāla pilsēta. vēl nesen tur mūsu pašu Skrastiņš spēlēja, gan, promams, citā sporta veidā, un visis baigi fanoja, a tagad?....jūs domājat, ka man nav jūtu???

  +3 [+] [-]

, 2008-03-28 09:26, pirms 17 gadiem
Administrācija paredzējusi arii grafomānu invāziju, Jukon !

  +2 [+] [-]

, 2008-03-28 09:26, pirms 17 gadiem
jesss,uz papeziem min konkurenti kaa ne kaa. andrim beidzot divciparu skaitlis!

  +2 [+] [-]

, 2008-03-28 09:26, pirms 17 gadiem
nu ja denvera tiktu po mavericks vieta es butu tikai priecigs simpatize nuggets ka komanda, bet priekšroka tomēr GSW!!!

  -1 [+] [-]

, 2008-03-28 09:27, pirms 17 gadiem
to Haloz:
no trim pēdējiem, ko minēji, ar Spurs varbūt vēl varētu mēģināt uzvarēt sēriju, šosezon tie veterāni ir ņemami.
---------------------------------------------------------------------
to elis:
11
---------------------------------------------------------------------

to ragsx:
janeironation.5gigs.com
tur ir spēles, kuras rādīja pa LP, pārējās meklē torrentu trakeros

----------------------------------------------------------------------

to hamburger_sv:
ne gluži - piemēram, man būs interesanti pasekot līdzi GSW arī nākamsezon, neatkarīgi no tā, vai AB paliks, jo ir redzēti tik daudz interesanti mači, jaunie spēlētāji turpina progresēt...

------------------------------------------------------------------------

to mcrele:
Tāpēc, ka Denvera ir sīvākā konkurente GSW par PO. labrīt!
----------------------------------------------------------------------

edit: atradu citu veidu, ka atbildēt visiem vienlaicīgi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-03-28 09:41, pirms 17 gadiem
GOGOGOGO LAKERS!!!! Ceru, ka Lakeri uzvarēs... bet vēlu veiksmi GSW!!!

  +2 [+] [-]

, 2008-03-28 09:42, pirms 17 gadiem
sonakt Denvera paneema Mavericks... tas noziimee tikai to, ka viss veel prieksaa,visaam trim!

  +3 [+] [-]

, 2008-03-28 09:45, pirms 17 gadiem
wildon rakstīja: Piecēlos, aizgāju uz toleti, bet tad izdomāju, labāk pagulēt

Beidzot labu darbu izdariiji
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2008-03-28 09:51, pirms 17 gadiem
McRELE rakstīja: a kas jums pret Denveru visiem? nesaprotu.... normāla pilsēta. vēl nesen tur mūsu pašu Skrastiņš spēlēja, gan, promams, citā sporta veidā, un visis baigi fanoja, a tagad?....jūs domājat, ka man nav jūtu???

visiem patiik denvera,tikaj winji ir galwenie konkurenti warriors, un kaa jau noteikt esi dzirdeejis,warriors speelee talantiigais latvieshu tornis AB

     [+] [-]

, 2008-03-28 09:56, pirms 17 gadiem
Nevareeju nociesties...kaa var patikt komanda kuraa speelee viens paarshnjaucies superstaars, veelviens superiedomiigs superstaars, viens churaataajs, viens chilli pipars un viens paarveerteets braziilietis...tik Camby simpatizee...un vairaak nekas...sorry shii ir viena no taam komandaam ko principaa neskatos...ja ir taada iespeeja!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2008-03-28 09:59, pirms 17 gadiem
un vēl kas!!! reiz sen senos laikos, apmēram pirms nedēļas, bija raksts par GS gūto uzvaru un autors vēl man ieknāba acī ar to, ka piebilda ka redz sīvākie konkurenti Nuggets ir cietuši sakāvi, bet ne jau par to... kopš tā laika, kad denverai ir tikai uzvaras un neskatoties uz to vai GS uzvarēja vai zaudēja denveras uzvaras netika pieminētas? tipa lai GS konkurentkomandas tiktu pieminētas augsti godājamo esports.lv autoru rakstos tām ir jāzaudē? nesaprotu....

  -2 [+] [-]

, 2008-03-28 10:02, pirms 17 gadiem
dzoni, moins.... no tevis neko tādu negaidīju.... psc šitā sadir*t!!! pāršņaucies superstārs?? parādi video?? mļeģ!!!

  +5 [+] [-]

, 2008-03-28 10:04, pirms 17 gadiem
McRELE rakstīja: dzoni, moins.... no tevis neko tādu negaidīju.... psc šitā sadir*t!!! pāršņaucies superstārs?? parādi video?? mļeģ!!!

Maz ko zini par saviem varonjiem Pirms saac fanot, iepaziisti kas ir tavs kumiirs Iversons jau tagad stipri neatpaliek no Ozija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-03-28 10:06, pirms 17 gadiem
zajebis ble,,biech noraml ieskaldij shos (rock) pajebakj ka pakj
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-03-28 10:06, pirms 17 gadiem
es principā par nba nefanoju, bet starp GSW un DEN neredzu lielu atšķirību -abas spēlē līdzīgā stilā, cenšās noskriet pretineku, uz centru nav akcents ..

  +4 [+] [-]

, 2008-03-28 10:10, pirms 17 gadiem
howlongcanbeaccountname rakstīja: Forši, labāk būtu kāds uzrakstījis par vēbera aiziešanu no nba vai arī esmu palaidis garām ?
http://www.nba.com/warriors/news/Webber_Retirement_032608.html
Veciit nevajadzeja vakar dzert, bet lasit esportu!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-03-28 10:11, pirms 17 gadiem
Dzhoni, K. Mārtins čurā?

     [+] [-]

, 2008-03-28 10:23, pirms 17 gadiem
Dzhonis labi uzrakstijis! Aldridge tomer speleja un diezgan daudz! Mavs gan 2 puslaika luni nolaida, pec 1 puslaika +12 un beigas zagis!!!!
Cerams, ka sestdien Kareivji ieradis vietu Curatajam, Iedomigajam superstaram, Superstaram snaucejam un ari parvertetajam brazilietim.

  +1 [+] [-]

, 2008-03-28 10:24, pirms 17 gadiem
Kads nezin ko skatas ja komandam ir vienads uzvareto zuadeto spelu skaits!

  +1 [+] [-]

, 2008-03-28 10:25, pirms 17 gadiem
Nepiekrītu tiem, kuri apgalvo, ka bez AB Goldensteita nevienam neinteresēs Latvijā.
1.GSW spēlē ļoti savdabīgu, atraktīvu basketbolu.
2.Visa reklāmas industrija balstās uz asociatīvo saišu izmantošanu, kas izveidojas lietotāja apziņā/zemapziņā. Vēl ilgi mees sekosim zeltpilsētniekiem, buus tur Andris vai nebuus

  +1 [+] [-]

, 2008-03-28 10:25, pirms 17 gadiem
Es domāju ka reāli par veitu izslēgšanas turnīrē cīnīsies šis trijnieks (Denvera, GS un Dalasa). Un jācer ka nebūs jātiekās pirmajā kārtā ar Lakers, jo Gasols un Bainams būs atpakaļ ierindā un būtu grūti.

     [+] [-]

, 2008-03-28 10:27, pirms 17 gadiem
Malači!! A kas ar andžu poedeja laika piezimes ta drusku vairak sacis krāāt!

  +1 [+] [-]

, 2008-03-28 10:27, pirms 17 gadiem
Izskatas, ka pie mums ir diezgan daudz DEN fanu! Man gan si komanda ne parak! Varetu sie parcelties uz Austrumiem!

     [+] [-]

, 2008-03-28 10:30, pirms 17 gadiem
pa 8to vietu trilleris mums..

     [+] [-]

, 2008-03-28 10:32, pirms 17 gadiem
Mavericks Nuggets
Turnovers: 17 9
Fast Break Pts: 13 23
Points in the Paint: 38 58
Seit ari atbilde kapec DAL tomer zaudeja! Zel gan!!!

     [+] [-]

, 2008-03-28 10:32, pirms 17 gadiem
LAbi, ka uzvarēja, bet atkal stulbi ka arī Denvera uzvarēja. Haringtonam 100% precizitāte.

     [+] [-]

, 2008-03-28 10:34, pirms 17 gadiem
Thursday's Best Wireless - noskatieties šito iekš NBA mājas lapas tik rēcīgs
tur par GSW un POR maču ir

  -4 [+] [-]

, 2008-03-28 10:38, pirms 17 gadiem
Dzhonis rakstīja: Nevareeju nociesties...kaa var patikt komanda kuraa speelee viens paarshnjaucies superstaars, veelviens superiedomiigs superstaars, viens churaataajs, viens chilli pipars un viens paarveerteets braziilietis...tik Camby simpatizee...un vairaak nekas...sorry shii ir viena no taam komandaam ko principaa neskatos...ja ir taada iespeeja!!!

ko tu tur dir sh mljeeegg

  +2 [+] [-]

, 2008-03-28 10:39, pirms 17 gadiem
Ja un vel DAL sodini 17-26 un truli 6-23. Vienkarsi katastrofa.
GS janem DEN
Fast break pts DEN nebus nekads parsvars, domaju ari trulus un sodinus GS metis labak par DAL un kludu ari bus mazak
Vienigi Points in the Paint varetu but parsvars DEN, bet nu domaju, ka tas nebus liels!
Spelei GS un DEN reali ir 2 spelu vertiba - viena komanda izcina uzvaru vienlaicigi otrai komandai nodarot zaudejumu!

  +2 [+] [-]

, 2008-03-28 10:41, pirms 17 gadiem
Nez kādu seju rādīs Dallasas treneris Eiverijs Džonsons, kad viņa komanda netikls PO

     [+] [-]

, 2008-03-28 10:43, pirms 17 gadiem
Andrim diezgan normāli,bet jauzvar Denvera.

     [+] [-]

, 2008-03-28 10:51, pirms 17 gadiem
Dzhonis rakstīja: Nevareeju nociesties...kaa var patikt komanda kuraa speelee viens paarshnjaucies superstaars, veelviens superiedomiigs superstaars, viens churaataajs, viens chilli pipars un viens paarveerteets braziilietis...tik Camby simpatizee...un vairaak nekas...sorry shii ir viena no taam komandaam ko principaa neskatos...ja ir taada iespeeja!!!


Doma , ko raksti! Ja Aiversons butu snaucejs tad jau vinu sen uz dopingu butu piekerusi, ok , Melo ir biki iedomigs , bet laukuma rada skatamu speli, tas ir galvenais. Lebrons, Kobe, Garnett ari čurā (tā ir 'dabiska parādība), par to parvertesanu nezinu , jo neesmu dzirdejis , ka kads kko tadu sacitu.l
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2008-03-28 11:06, pirms 17 gadiem
Tranquillo, 2008-03-28 10:51, citēt

Patin atpakalj vinja biograafiju, ne to vien atradiisi, taapat vari pastiities Anthony biograafiju intereses peec un vinja draudziibu ar drug diileriem, tieshi vinju visvairaak nevaru ciest, jo uz laukuma ir vienkaarshi sportiski pretiigs, par Nene veezi nezinaaju, bet to ka vinsh vienu gadu nospeeleeja augstaak par savaam speejaam un naakoshajaa sastreebies miljonus nevareeja pakustinaat savu pakalju, tas gan skaidrs...un churaataajs ir neviens cits kaa muusu kaimnish Kleiza, apdzeeries murmulis, gluzhi kaa britu tuuristi pie Briiviibas piemineklja, publiski churaa uz ielas kaa bomzis...

  +3 [+] [-]

, 2008-03-28 11:08, pirms 17 gadiem
Black_king rakstīja: kaapec tabulaa jazz priekshaa spurs ja abiem izspeeleetas 72 speeles bet uzvaru vairaak spurs?

Divīziju līderiem ir garantēta vieta konferences top4.

  -4 [+] [-]

, 2008-03-28 11:19, pirms 17 gadiem
Dzhonis rakstīja: Tranquillo, 2008-03-28 10:51, citēt

Patin atpakalj vinja biograafiju, ne to vien atradiisi, taapat vari pastiities Anthony biograafiju intereses peec un vinja draudziibu ar drug diileriem, tieshi vinju visvairaak nevaru ciest, jo uz laukuma ir vienkaarshi sportiski pretiigs, par Nene veezi nezinaaju, bet to ka vinsh vienu gadu nospeeleeja augstaak par savaam speejaam un naakoshajaa sastreebies miljonus nevareeja pakustinaat savu pakalju, tas gan skaidrs...un churaataajs ir neviens cits kaa muusu kaimnish Kleiza, apdzeeries murmulis, gluzhi kaa britu tuuristi pie Briiviibas piemineklja, publiski churaa uz ielas kaa bomzis...

tu gan esi gudrienieks:!Atskiriba no tevis Melo,Kleiza un parejie no DEnveras daudz ko sasniedza!a tu tik katru vakaru sedi esportaa un dirs pec jebkadas mazakas iespejas

  +4 [+] [-]

, 2008-03-28 11:20, pirms 17 gadiem
Ja jau Denveriešus tā nodirš, tad ko te teiktu par Rodmenu...
Viņš bija iedomīgāks nekā visi Denverieši kopā, dzēra viņš nemaņa, m-kojās un šņauca ko un kad vien var., uz treniņiem nāca kad gribēja.
Bet pēc divu dienu dropes pa tiešo uz 7īto finālspēli (BULS pre JAZZ ) atlidojis, savāca 35 (ja nemaldos) bumbas zem groziem un dabūja gredzenu.

Vai nav vienalga ko viņš dara ārpus laukuma, galvenais ka spēlē skatāmi.

     [+] [-]

, 2008-03-28 11:20, pirms 17 gadiem
Dzhonis rakstīja: Tranquillo, 2008-03-28 10:51, citēt

Patin atpakalj vinja biograafiju, ne to vien atradiisi, taapat vari pastiities Anthony biograafiju intereses peec un vinja draudziibu ar drug diileriem, tieshi vinju visvairaak nevaru ciest, jo uz laukuma ir vienkaarshi sportiski pretiigs, par Nene veezi nezinaaju, bet to ka vinsh vienu gadu nospeeleeja augstaak par savaam speejaam un naakoshajaa sastreebies miljonus nevareeja pakustinaat savu pakalju, tas gan skaidrs...un churaataajs ir neviens cits kaa muusu kaimnish Kleiza, apdzeeries murmulis, gluzhi kaa britu tuuristi pie Briiviibas piemineklja, publiski churaa uz ielas kaa bomzis...

dont hate the playa hate the game

  -1 [+] [-]

, 2008-03-28 11:22, pirms 17 gadiem
Raitcha rakstīja: Ja jau Denveriešus tā nodirš, tad ko te teiktu par Rodmenu...
Viņš bija iedomīgāks nekā visi Denverieši kopā, dzēra viņš nemaņa, m-kojās un šņauca ko un kad vien var., uz treniņiem nāca kad gribēja.
Bet pēc divu dienu dropes pa tiešo uz 7īto finālspēli (BULS pre JAZZ ) atlidojis, savāca 35 (ja nemaldos) bumbas zem groziem un dabūja gredzenu.

un tad tu pamodies ja????

  +4 [+] [-]

, 2008-03-28 11:22, pirms 17 gadiem
Es te skatos daudziem par Nuggets domas ir visai dažādas! Nu nu galvenais jau tomēr ir, kā šie spēlētāji spēlē uz laukuma, nevis ko viņi dara ārpus tā. Piekritīšu Aiversona biogrāfija ir diezgan skandaloza, tomēr tās ''sliktās lietas'' viņš darīja jaunībā, uz vecumu ir kļuvis krietni gudrāks un saprātīgāks. Laukumā viņš spēlē vienkārši fantastiski, ar savu niecīgo augumu vienatnē var izšķirt mača galarezultātu. Par Entoniju - nu ir jau čalis iedomīgs, tomēr to vairāk varētu norakstīt uz vecumu(vēl tomēr diezgan jauns). Starp citu arī viņš pēdējā laikā ar stulbībām nav izcēlies. Man gan šķiet, ka viņš demonstrē ļoti skatāmu basketbolu - lieliskie pustālie, cīņa zem groza. Piekritīšu spēlētājs ir ļoti nesavaldīgs un regulāri nopelna tehniskās, tomēr tas tikai pierāda, ka viņš laukumā sevi atdod par visiem 100%. Par Kleizu gan jā, šis spēlētājs nekad nav paticis, tomēr katrā medus mucā var gadīties pa darvas pilienam. Nenem izpausties traucē savainojumi, ja tie nebūtu domāju sanāktu ļoti labs basketbolists.

     [+] [-]

, 2008-03-28 11:23, pirms 17 gadiem
Dzhoni, tu laikam esi atturiibnieks
Es par Kleizu, Jasiku un Songailu.
Veči močii visu sezonu,tad tai vietā, lai vasarā atpuustos vēl treniņnometne pirms EČ.
Ar to čurāšanu visās vecpilsētās ir problēmas,sevišķi uz rīta pusi. Lai pirmais met akmeni tas, kurš bez vainas !

     [+] [-]

, 2008-03-28 11:25, pirms 17 gadiem
Un kas nodirsa Aiversonu... noskatieties filmu The Answer par viņu, gan domas mainīsies par viņu. Šnauc viņš vai nešnauc...

     [+] [-]

, 2008-03-28 11:25, pirms 17 gadiem
INGUZEENS rakstīja: un tad tu pamodies ja????


Parasti filmas skatos nomodā...

  -1 [+] [-]

, 2008-03-28 11:26, pirms 17 gadiem
andzam peec operaacijas vairs tik labi neiet! Bet galvenais, ka GSW tiek PO!

     [+] [-]

, 2008-03-28 11:28, pirms 17 gadiem
Raitcha rakstīja: Un kas nodirsa Aiversonu... noskatieties filmu The Answer par viņu, gan domas mainīsies par viņu. Šnauc viņš vai nešnauc...

sita filma man ir !!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-03-28 11:31, pirms 17 gadiem
Zheel ka Denvera uzvareeja jo GSW pret Denveru buus gruuti ..

  -1 [+] [-]

, 2008-03-28 11:36, pirms 17 gadiem
A kādēļ ir tik krasa atšķirība starp konferencēm es domāju rezultāta ziņā . Austrumos Wariors būtu bez maz vai kvalificējušies izslēgšanas kārtām

  +1 [+] [-]

, 2008-03-28 11:37, pirms 17 gadiem
DonKastilio rakstīja: A kādēļ ir tik krasa atšķirība starp konferencēm es domāju rezultāta ziņā . Austrumos Wariors būtu bez maz vai kvalificējušies izslēgšanas kārtām

Tapeec ka Austrumos ir vaajakas komandas

  +1 [+] [-]

, 2008-03-28 11:39, pirms 17 gadiem
.... par NENE, viņam nesen izoperēja vēzi.. sports.espn.go.com: ESPN - Nuggets' Nene plays one minute in return to...

  -1 [+] [-]

, 2008-03-28 11:39, pirms 17 gadiem
kapeec Air France nespeleja ?

  +5 [+] [-]

, 2008-03-28 11:40, pirms 17 gadiem
chenseybilups rakstīja: tu gan esi gudrienieks:!Atskiriba no tevis Melo,Kleiza un parejie no DEnveras daudz ko sasniedza!a tu tik katru vakaru sedi esportaa un dirs pec jebkadas mazakas iespejas

Pirmkaart, vareeji jau arii saliidzinaat ar piemeeram Zatleru, redz vinsh ir sasniedzis prezidenta kreeslu, a es te seezhu un vienk. apd...u vinju Nu un ka es seezhu, turklaat ne esportaa, bet darbaa, maajaas, shad tad pie vecajiem pie draudzenes vecajiem...varu to atljauties, un rakstu diezgan biezhi jo man ir viedoklis par konkreeto lietu, ja nav turu muti ciet un lieki nespamoju...un bez iemesla nevienu neapd...u, neesmu vainīgs ja šo Denveras čaļu biogrāfija ir tāda kāda tā ir...es tikai konstateeju faktus un ar tiem iepaziistinu dazhus skoleenus, kas apreibushi no lieliskaas Carmelo un Answer speeles laukumaa, ja es par kaut ko fanoju tad pirmais kas man liekas svariigs ir, kaads cilveeks ir aarpus sporta zaales...ja tu tikai fano par to kaa vinsh izskataas laukumaa taas 40 minuutes kad iesleegtas visas kameras kas veero katru soli, tad sorry tu neesi FANS...

     [+] [-]

, 2008-03-28 11:42, pirms 17 gadiem
mrosis rakstīja: kapeec Air France nespeleja ?

skaties komentāru 1majā lapā

     [+] [-]

, 2008-03-28 11:45, pirms 17 gadiem
To: Dzhonis:

Vot šitais pamatojums man patika...
Respect

  -4 [+] [-]

, 2008-03-28 11:45, pirms 17 gadiem
to Dzhinis - nu jau gan. Šeit taču ir sporta tēmas, nevis par to kurš čalis un kā izskatās vai ko dara ārpus sporta laukuma. man svarīgi ir ko viens vai otrs džeks, šajā gadījumā basketbolits, var izdarīt basketbola laukumā. Un par AI un Melo...ja arī kāds no viņiem ārpus laukuma dara, ko tādu, kas tev nav pieņemams, tad kuru tas rausta, ko?

  -2 [+] [-]

, 2008-03-28 11:45, pirms 17 gadiem
sorry - to Dzhonis

     [+] [-]

, 2008-03-28 11:46, pirms 17 gadiem
Raitcha rakstīja: Ja jau Denveriešus tā nodirš, tad ko te teiktu par Rodmenu...
Viņš bija iedomīgāks nekā visi Denverieši kopā, dzēra viņš nemaņa, m-kojās un šņauca ko un kad vien var., uz treniņiem nāca kad gribēja.
Bet pēc divu dienu dropes pa tiešo uz 7īto finālspēli (BULS pre JAZZ ) atlidojis, savāca 35 (ja nemaldos) bumbas zem groziem un dabūja gredzenu.

nu ta bija 6 spele un sis savaca 11 bumbas zem groziem.
Rodmens ir mans milakais speletajs, tadu pasaizliedzigu cinu neesmu redzejis no neviena cita speletaj puses vispar! Vispar apbrinojami, ka kada komanda vinu vispar pacieta del vina izgajieniem. Sobrid ko tadu es vispar nevaru iedomaties! Bet vina spejas vakt bumbas ir apbrinojamas unari aizsarziba vins bija fenomenals. Pastav uzskats, kuram ari es daleji varetu piekrist, ka tik daudz bumbas vins speja savakt del savas reputacijas - citi speletaji no vina baidijas un respekteja vinu, vienkarsi ja tai bumbai iet pakal rodmens tad nav ko tur cinities!

  -1 [+] [-]

, 2008-03-28 11:46, pirms 17 gadiem
varbuur kaads var iekikt speeles linku???luudzuu..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-03-28 11:48, pirms 17 gadiem
dipsijs rakstīja: varbuur kaads var iekikt speeles linku???luudzuu..

bt.davka.info torrents!!!

     [+] [-]

, 2008-03-28 11:49, pirms 17 gadiem
Butu ideali ja Denvera ar GSW nokostu Maverics

     [+] [-]

, 2008-03-28 11:49, pirms 17 gadiem
video.rutube.ru
video par Rodmenu

     [+] [-]

, 2008-03-28 11:50, pirms 17 gadiem
priecee, ka Belinelli ar dabujis uzspelet !

     [+] [-]

, 2008-03-28 11:51, pirms 17 gadiem
Dzhonis, 2008-03-28 11:40,

bet, redz cilvēki, to starpā sportisti uz vecumu paliek gudrāki un nenoliegšu, ka AI ir bijušas problēmas ar likumu. un par drugiem??? nezinu, bet par tavu mīļo Bdiddy arī šaubos, ka viņš ir kkāds pajpuisītis. AI nosēdēja cietumā 3 mēnešus, kas apdraudēja viņa Draftēšanu... nu un? ir pagājuši 10 gadi un džeks kļuvis par vienu top5 populārākajiem špīleriem un raksturiņš arī mainījies un tagad Leeds by exsample!!!

     [+] [-]

, 2008-03-28 11:57, pirms 17 gadiem
To: zarans1

Būs jāpāršķirsta viņa biogrāfiskās lietiņas, sen tas bija kad skatījos un lasīju par viņu, bet kautkā atmiņā bija iespiedies par to septīto spēli un 34 vai 35 bumbām...

  +1 [+] [-]

, 2008-03-28 11:58, pirms 17 gadiem
Citāts no Dzhonis "ja es par kaut ko fanoju tad pirmais kas man liekas svariigs ir, kaads cilveeks ir aarpus sporta zaales". Tiešām??? Kā sportists var būt 0, slikti spēlē, nav talanta, bet ārpus zāles ir enģelīts un paraugbērns...un tu par tādu fanosi?..... jo Tev tak primārais, lai fanotu....ir kāds viņš ir ārpus zāles...

  +2 [+] [-]

, 2008-03-28 11:58, pirms 17 gadiem
Man jau arī liekas, ka Carmelo un Aiversons ir pārsvarā tīņu zvaigznes, kuras orientētas uz savu statistiku. Šai komandai spīd play-off, bet domāju, ka čempionu gredzenu neviens no šiem vīriem savā karjerā neredzēs. Nav kapātāji. Šobrīd Nuggets ir uzņēmuši labu tempu un izskatās, ka tiks 8 niekā. Pagaidām vissmagākā situācija izskatās Dalasai un es domāju, ka arī Fīniksa vēl var pamatīgi iebuksēt.

     [+] [-]

, 2008-03-28 11:58, pirms 17 gadiem
Dzhonis rakstīja: ...ja tu tikai fano par ..... , tad sorry tu neesi FANS...


Šī nosacījuma un secinājuma kombinācija mani aizrāva .
Starpcitu inčīgs teksts, par ko brīvā laikā padomāt:
en.wikipedia.org: Fan (person) - Wikipedia, the free encyclopedia

  -3 [+] [-]

, 2008-03-28 12:01, pirms 17 gadiem
Dzhonis rakstīja: Pirmkaart, vareeji jau arii saliidzinaat ar piemeeram Zatleru, redz vinsh ir sasniedzis prezidenta kreeslu, a es te seezhu un vienk. apd...u vinju Nu un ka es seezhu, turklaat ne esportaa, bet darbaa, maajaas, shad tad pie vecajiem pie draudzenes vecajiem...varu to atljauties, un rakstu diezgan biezhi jo man ir viedoklis par konkreeto lietu, ja nav turu muti ciet un lieki nespamoju...un bez iemesla nevienu neapd...u, neesmu vainīgs ja šo Denveras čaļu biogrāfija ir tāda kāda tā ir...es tikai konstateeju faktus un ar tiem iepaziistinu dazhus skoleenus, kas apreibushi no lieliskaas Carmelo un Answer speeles laukumaa, ja es par kaut ko fanoju tad pirmais kas man liekas svariigs ir, kaads cilveeks ir aarpus sporta zaales...ja tu tikai fano par to kaa vinsh izskataas laukumaa taas 40 minuutes kad iesleegtas visas kameras kas veero katru soli, tad sorry tu neesi FANS...

bledj man pohujj ka uzvedas Iverson un Melo arpus laukuma,ja snauc....tad lai snauc.....ne tev vinus sodit!Man galvenais speletaju atieksme laukuma!!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-03-28 12:01, pirms 17 gadiem
Ja vel runa par Rodmenu tad vins bija diezgan maza auguma un ari parak budigs nebija
Height:6-6 (1m98)
Weight:220 lbs. (100 kg)
Vel viens mans mils speletajs bija Barklijs 195 cm un 114 kg (vins bija riktigs buda). sis ari bija riktigs cinitajs.

  +3 [+] [-]

, 2008-03-28 12:05, pirms 17 gadiem
zarans1, 2008-03-28 12:01,

(vins bija riktigs buda)
------------------------------------------------------------------
Budisms ir reliģija un filozofija, kas izveidojās V gadsimtā p.m.ē. Indijā un ir balstīta uz Sidhārtas Gautamas (Budas) mācību. Vēlāk tas izplatījās arī Centrālāzijā, Šrilankā, kā arī Ķīnā, Korejā, Japānā un visubeidzot Tibetā.

nedomāju, ka viņš bija buda!!

  +1 [+] [-]

, 2008-03-28 12:06, pirms 17 gadiem
Raitcha rakstīja: To: zarans1

Būs jāpāršķirsta viņa biogrāfiskās lietiņas, sen tas bija kad skatījos un lasīju par viņu, bet kautkā atmiņā bija iespiedies par to septīto spēli un 34 vai 35 bumbām...

Ja nekludos tad vina karjeras rekords ir 35 bumbas spele un 35 punkti spele, bet tas noteikti nebija finalos

  +4 [+] [-]

, 2008-03-28 12:06, pirms 17 gadiem
Bez_jokiem rakstīja: Citāts no Dzhonis "ja es par kaut ko fanoju tad pirmais kas man liekas svariigs ir, kaads cilveeks ir aarpus sporta zaales". Tiešām??? Kā sportists var būt 0, slikti spēlē, nav talanta, bet ārpus zāles ir enģelīts un paraugbērns...un tu par tādu fanosi?..... jo Tev tak primārais, lai fanotu....ir kāds viņš ir ārpus zāles...

Es teicu ka tas man ir primaarais... Tas ir svariigs nosaciijums, bija piemeeram te periodi kad Irbem bija melnie periodi uz laukuma...vai taapeec es paliku mazaaks fans (besiii shitais vaards)...tieshi otraadi, ciinja pret visiem shitiem hateriem kas nolika vinju karjeras gruutos briizhos, suutiija triis maajas taalaak, tikai stiprinaaja manu apbriinu pret sho cilveeku, un tieshi vinja vaardi un darbiibas aarpus laukuma liek man joprojaam teikt ka tas ir mans kumiirs sportaa Nr.1...un taadi piemeeri ir entie...

  +1 [+] [-]

, 2008-03-28 12:07, pirms 17 gadiem
Rodmens nebija 1,98 ko tu zaran stasti
Atceros man vel Bulls gramatina
Jordan 1,98 Pippen 2,03 Rodmen 2,06 Kukoc 2,10

  +3 [+] [-]

, 2008-03-28 12:08, pirms 17 gadiem
kāpēc ne, McRELE? Buda uz mākoņa malas nesēž, bet gan nemitīgi reinkarnējas

     [+] [-]

, 2008-03-28 12:14, pirms 17 gadiem
flipsider rakstīja: Rodmens nebija 1,98 ko tu zaran stasti
Atceros man vel Bulls gramatina
Jordan 1,98 Pippen 2,03 Rodmen 2,06 Kukoc 2,10


te bus paskaties: nba.com: NBA.com: Dennis Rodman Career Stats

un vispar, ka jau lielakai dalai NBA speletaju, auguma dati dazados avotos atskiras, bet Rodmenam noteikti nav vairak 1.99 tas ir lielakais ko esmu kadreiz redzejis.

  +1 [+] [-]

, 2008-03-28 12:15, pirms 17 gadiem
chenseybilups, 2008-03-28 12:01, citēt

Attieksme Nesmejies, tava varonja Carmelo attieksme jau gadu gadiem ir afisheeta uz visiem pakshiem...netiirs speleeetaajs, rupjshs, atceros vienaa speelee pret GSW vinja augstpraatiigaa attieksme un netiiraa speele izpaudaas pret AB...un taadi precedenti ir veel vairaaki...nezinu cik tev gadu, bet nu turpini liimeet vinja plakaatus savaa guljamistabaa un priecaaties par vinja superiigajiem dankiem...

P.s. te bish paraknjaajos z aatro pa juutubi, luuk tev paaris piemeeru
youtube.com: YouTube - Emanuel Ginobili flopped after a foul
youtube.com: YouTube - Carmelo Anthony Chokes Sasha Vujacic

     [+] [-]

, 2008-03-28 12:18, pirms 17 gadiem
Dzhonis rakstīja: chenseybilups, 2008-03-28 12:01, citēt

Attieksme Nesmejies, tava varonja Carmelo attieksme jau gadu gadiem ir afisheeta uz visiem pakshiem...netiirs speleeetaajs, rupjshs, atceros vienaa speelee pret GSW vinja augstpraatiigaa attieksme un netiiraa speele izpaudaas pret AB...un taadi precedenti ir veel vairaaki...nezinu cik tev gadu, bet nu turpini liimeet vinja plakaatus savaa guljamistabaa un priecaaties par vinja superiigajiem dankiem...

P.s. te bish paraknjaajos z aatro pa juutubi, luuk tev paaris piemeeru
youtube.com: YouTube - Emanuel Ginobili flopped after a foul
http://www.youtube.com/watch?v=QL1_fXU0n1U

nu neesmu es vina fans,bet speles stila piekritejs!!!!!!
UZ muzu BKV fans!!!!!
Bet Iversonu jau sen apbrinojuar vina atraktivo spelii

  -1 [+] [-]

, 2008-03-28 12:22, pirms 17 gadiem
Dzhonis, 2008-03-28 12:15, citēt

nu mums visiem uznāk melnie(bad day, when you feel like shit).
ko tad tu saki par piem. Helmaņa spēli? vienmēr parupš bijis!

  +2 [+] [-]

, 2008-03-28 12:29, pirms 17 gadiem
Dzhonis rakstīja: Es teicu ka tas man ir primaarais... Tas ir svariigs nosaciijums, bija piemeeram te periodi kad Irbem bija melnie periodi uz laukuma...vai taapeec es paliku mazaaks fans (besiii shitais vaards)...tieshi otraadi, ciinja pret visiem shitiem hateriem kas nolika vinju karjeras gruutos briizhos, suutiija triis maajas taalaak, tikai stiprinaaja manu apbriinu pret sho cilveeku, un tieshi vinja vaardi un darbiibas aarpus laukuma liek man joprojaam teikt ka tas ir mans kumiirs sportaa Nr.1...un taadi piemeeri ir entie...


100% piekrītu. Manā skatījumā visu laiku labākais LV hokejists - viņam līdz Stennlja kausam un sērijas MVP pietrūka 1 centimetrs. Canes-Red Wings sērijā bija 1-0 un otrā spēlē Karolīnai esot vadībā 1 min. pirms beigām ripa trāpīja Hala nūjai pa "roktura" daļu un rikošetēja vārtos. Pēc tam 3jā pagarinājumā Detroita uzvarēja un izlīdzināja sēriju. Maz ticams, ka no 0-2 viņi būtu atspēlējušies. Irbes spēle šajā sērijā bija vienkārši nereāla, bet jau nākamajā gadā LV fani viņu nolika kā mazu ezi.

  +4 [+] [-]

, 2008-03-28 12:31, pirms 17 gadiem
Te ir izveidojusies reāla atkāpe no temata

  -1 [+] [-]

, 2008-03-28 12:32, pirms 17 gadiem
McRELE rakstīja: Dzhonis, 2008-03-28 12:15, citēt

nu mums visiem uznāk melnie(bad day, when you feel like shit).
ko tad tu saki par piem. Helmaņa spēli? vienmēr parupš bijis!

Helmani cieniiju liidz briidim kad vinsh saaka dauziit Miledzhu (neesmu ASK fans), liidz tam vinsh bija ass speeleetaajs bet ne rupjsh...nu tas pielika punktu jebkaadai cienjai pret vinju...

  -1 [+] [-]

, 2008-03-28 12:33, pirms 17 gadiem
jauzvar pret denveru un man liekas ka dalasa var netikt play offaa!

     [+] [-]

, 2008-03-28 12:35, pirms 17 gadiem
Hunter rakstīja: 100% piekrītu. Manā skatījumā visu laiku labākais LV hokejists - viņam līdz Stennlja kausam un sērijas MVP pietrūka 1 centimetrs. Canes-Red Wings sērijā bija 1-0 un otrā spēlē Karolīnai esot vadībā 1 min. pirms beigām ripa trāpīja Hala nūjai pa "roktura" daļu un rikošetēja vārtos. Pēc tam 3jā pagarinājumā Detroita uzvarēja un izlīdzināja sēriju. Maz ticams, ka no 0-2 viņi būtu atspēlējušies. Irbes spēle šajā sērijā bija vienkārši nereāla, bet jau nākamajā gadā LV fani viņu nolika kā mazu ezi.


Irbe protams Cepuri Nost, bet vai viņam tik ilgi vajadz
eja izlasē spēlēt... tur gan domāju ka vajadzēja pašam vietu dot jauniem, nevis gaidīt ka viņam palūgs, tas tomēr ir ilgtermiņa proces un tur vajag spēlētājiem saprast, kad jāpakr krekliņš skapītī...
Par klubiem... nu nav par ko nosodīt viņš... vienmēr ir paticis... plus vēl pēc Karolīnas cūcīgās izturēšanās pret viņu...

     [+] [-]

, 2008-03-28 12:39, pirms 17 gadiem
Hokejs ir laba lieta, bet ja par basketu, tad pēc jūsu domām, kurš šogad paņems nba čempiontitulu? Protams, te lielākai daļai pilnīga laime būtu, ja GSW, bet ja tā reāli un objektīvi? Man šķiet, ka Detroita varētu vai Lakers (ja LA būs visi spēlētāji ierindā).

  +2 [+] [-]

, 2008-03-28 12:40, pirms 17 gadiem
Labam speletajam ir jamak rupji spelt, uzsist specigu sodu lai izsistu pretinieku no speles ritma un visadi citadi provocet (kaut vai ta ka Materacci izprovoceja Zidanu). Ir tikai vien lieta ko nedrikst darit - apzinati traumet speletaju.

  -1 [+] [-]

, 2008-03-28 12:42, pirms 17 gadiem
Bez_jokiem rakstīja: Hokejs ir laba lieta, bet ja par basketu, tad pēc jūsu domām, kurš šogad paņems nba čempiontitulu? Protams, te lielākai daļai pilnīga laime būtu, ja GSW, bet ja tā reāli un objektīvi? Man šķiet, ka Detroita varētu vai Lakers (ja LA būs visi spēlētāji ierindā).


Es neņemos prognozēt, jo varianti tiešām ir daudzi..
Bet man personīgi gribētos redzēt finālu - Detroita - Hjustona
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-03-28 12:44, pirms 17 gadiem
rīt pret Dneveru un parīt pret Dalasu!

     [+] [-]

, 2008-03-28 12:45, pirms 17 gadiem
Starp citu, ari skali blaut ir jamak. Protams, ka speletaji, vairak patik tadi kuri necikst par sodiem, bet riktigi kapa. Bet ka kadas komandas fanam ir liels prieks, ka tavas komandas speletajs ir demonstrejis lielisku aktiermeistaribu un pret vinu ir nosvilpts sods, lai ari tada nemaz nebija.

     [+] [-]

, 2008-03-28 12:59, pirms 17 gadiem
nu ja par Irbi, tad pirms pāris nedēļām viņš bija pie mums vides zinātnes lekcijā, un vēl šobaltdien neesmu īsti sapratis kāpēc! kopā ar Irbi visi nofočējāmies un tas viss toč man deva nenormālu emociju devu!! kruts vecis

     [+] [-]

, 2008-03-28 13:53, pirms 17 gadiem
biedrins lenam bet sak atgriezties prieks par vinu un protams par uzvaru saja karteja svarigaja uzvara jo vairs jau nesvarigu uzvaru nebus saja sezona

     [+] [-]

, 2008-03-28 13:58, pirms 17 gadiem
ja naakamo uzvarees tad jau buus ok!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-03-28 15:30, pirms 17 gadiem
to McRELE
kuraa augstskolaa(vai universitaatee) uz Vides zinaatnes lekcijaam naak Irbe, un ko vinj6 labu var pastaastiit?

  +2 [+] [-]

, 2008-03-28 16:08, pirms 17 gadiem
Dzhonim
Nu tikko izlasīju visus komentārus, bet vienam Tavam viedoklim kategoriski nevaru piekrist!!! Helmanis nekad nav sitis Miledžam apzinātus sodus lai viņu traumētu(esmu Valmieras līdzjutējs ). Tūlīt mums būs NBA PO un es atkārtoti varēšu pārliecināties kā uzsistie sodi atšķiras reg.sezonā un PO. Pat tiesneši saprot, ka tā jau ir cīņa(bet ne apzināti rupja). Ja jau veči kaut ko spēlē, tad jācīnās kā večiem un neviens pa brīvu grozus iemest PO neļaus! Bet nez kādēļ esmu pārliecināts ka Tu to zini!

     [+] [-]

, 2008-03-28 18:46, pirms 17 gadiem
maize rakstīja: to McRELE
kuraa augstskolaa(vai universitaatee) uz Vides zinaatnes lekcijaam naak Irbe, un ko vinj6 labu var pastaastiit?


LU, ģeogrāfijas un zemes zinātņu fak., viņš esot tur mācījies vai kaut kā tā, un tagad aģitēja mūs glābt apkārtējo vidi forš džeks... un starp citu neprecējies uz doto mirkli

     [+] [-]

, 2008-03-28 19:27, pirms 17 gadiem
ABa rakstīja: Dzhonim
Nu tikko izlasīju visus komentārus, bet vienam Tavam viedoklim kategoriski nevaru piekrist!!! Helmanis nekad nav sitis Miledžam apzinātus sodus lai viņu traumētu(esmu Valmieras līdzjutējs ). Tūlīt mums būs NBA PO un es atkārtoti varēšu pārliecināties kā uzsistie sodi atšķiras reg.sezonā un PO. Pat tiesneši saprot, ka tā jau ir cīņa(bet ne apzināti rupja). Ja jau veči kaut ko spēlē, tad jācīnās kā večiem un neviens pa brīvu grozus iemest PO neļaus! Bet nez kādēļ esmu pārliecināts ka Tu to zini!

nu negribas piekrist, nedomaju kas tas helmana izgajiens spele sogad arena bija netisam..