Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Žurnālists: NBA neaicinās Dāvi Bertānu uz Zvaigžņu spēles tālmetienu konkursu

Agris Suveizda

Žurnālists: NBA neaicinās Dāvi Bertānu uz Zvaigžņu spēles tālmetienu konkursu
Dāvis Bertāns pret Raselu Vestbruku. Foto: nba.com/spurs

LETA. Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) vadība esot atraidījusi latviešu snaipera Dāvja Bertāna vēlmi piedalīties līgas Zvaigžņu spēles trīspunktu metienu konkursā, vēsta laikraksta "The Athletic" apskatnieks Džabari Jangs.

Kā norāda Jangs, Sanantonio "Spurs" komandu pārstāvošais Bertāns esot vēlējies piedalīties trīspunktnieku konkursā, tomēr NBA atteikusi. Kā iemesls esot latvieša pārāk maz izmestie tālmetieni, lai gan tādi konkursa dalībnieki kā Dirks Novickis (Dalasas "Mavericks") un Sets Karijs (Portlendas "Trail Blazers") šosezon metuši mazāk trejačus par latvieti.

Tiesa, šajos konkursos NBA vairāk rūpējas par atpazīstamību un izrādi, tāpēc labprātāk izvēlas spilgtākus basketbolistus. Piemēram, NBA leģendai Novickim šī, visticamāk, ir pēdējā sezona karjerā, kamēr Karijs tālmetienu sacensībās varēs sacensties pret savu brāli Stefanu Kariju no Goldensteitas "Warriors".Uzaicinājumu uz konkursu izpelnījušies arī Badijs Hīlds un Deimians Lilards.

Bertāns šosezon vidēji spēlē iemetis 7,7 punktus un izcīnījis 3,5 atlēkušās bumbas, aizvadot savu individuāli veiksmīgāko sezonu. Viņš šosezon tālmetienus realizējis ar 49,2% precizitāti, kas ir labākais rādītājs NBA. Šīs sezonas NBA Zvaigžņu spēle notiks 17.februārī Šārlotā, kur mājas spēles aizvada "Hornets" vienība.

Tālmetienu precizitāte

VSpēlētājsKomandaTālmetieni%
1.Dāvis BertānsSpurs92/18749.2%
2.Sets KarijsTrail Blazers63/13148.1%
3.Džo HerissNets109/23346.8%
4.Badijs HīldsKings169/37045.7%
5.Danilo GallināriClippers107/24044.6%
6.Stefens KarijsWarriors197/44244.6%
7.Montei MorissNuggets56/12744.1%
8.Dīdžejs OgastīnsMagic84/19443.3%
9.Tobaiass HerissClippers102/23643.2%
10.Bojans BogdanovičsPacers91/21242.9%

Izmantotie resursi:
LETA

  -1 [+] [-]

, 2019-01-28 15:02, pirms 6 gadiem
Samīzās, ka Bertāns ģērēs Garšvielas brāļus

     [+] [-]

, 2019-01-28 15:16, pirms 6 gadiem
Jānis Līgats rakstīja: Pirms vairākiem gadiem ceļu uz šo konkursu interesantā veidā izlauza Dāvja priekšgājējs/dvīņu brālis Spuros Mets Boners, respektīvi viņa brālis veica sociālo mediju kampaņu #LetBonnerShoot, kuru atbalstīja vairākas līgas zvaigznes. Dāvim vajadzētu par sevi likt manīt, piemēram, tiešām ar Krisīti sarunāt, lai nogrūž to lavīnu no kalna ar nosaukumu #LetMyBroShoot vai to pašu #LetBertansShoot. Boners arī varētu iesaistīties, smieklīgs kadrs.
Pilnīgi aizmirsu par Kristapu. Jācer, ka pēc gada vai diviem abi divi piedalīsies tai trīņu konkursā.

  -2 [+] [-]

, 2019-01-28 15:53, pirms 6 gadiem
Ja informācijas apstiprināsies, tad nekas pārsteidzošs, jo pirmkārt, tas ir bizness. Lai tas veiksmīģi darbotos, vajag šovu. To dod labi līgas veterāns un braļu duelis, tajā pašā laikā Bertāna vārds īsti neko nedod šovam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2019-01-28 16:11, pirms 6 gadiem
Psc...tikai pīles pīļu dīķī varēja iedomāties, ka viņu pielaidīs pie 3pts konkursa. kādā sakarā?! ja nebūtu LV, tad neviens pat neaizdomātos par kaut 0.1% iespējamību. Jāiemācās beidzot uz visu skatīties neitrāli nevis caur LViešu prizmu.

  -1 [+] [-]

, 2019-01-28 16:21, pirms 6 gadiem
Nožēlojami Seta Karija vietā bija jābut Dāvim

  -1 [+] [-]

, 2019-01-28 16:25, pirms 6 gadiem
Būtu labi pēc ASG Dāvi pāris spēles salādētu kādus 6-7 trejācus ka spēli ar augstu procentu.
Moš vēl izvilktu kādu maču ar uzvaras trejaci, lai līgā redz ko palaida garām , neiekļaujot labāko 3pt metēju ...

  +1 [+] [-]

, 2019-01-28 16:30, pirms 6 gadiem
zaxx rakstīja: Būtu labi pēc ASG Dāvi pāris spēles salādētu kādus 6-7 trejācus ka spēli ar augstu procentu.
Moš vēl izvilktu kādu maču ar uzvaras trejaci, lai līgā redz ko palaida garām , neiekļaujot labāko 3pt metēju ...
līga neko garam nepalaidīs. Iegaumē, tas ir šovs, nevis realas sacensības. ASG galvenais rādītājs iražiotāža, pārdotās biļetes utt.

  +1 [+] [-]

, 2019-01-28 16:36, pirms 6 gadiem
Labāko atstāt malā, s...gāko likt spēlē... tā vairs nav NBA, bet mēslu (šovu un izpriecu) kantoris. Īstam sportam tur nav nozīmes.

  +2 [+] [-]

, 2019-01-28 16:37, pirms 6 gadiem
Dirks? Kam viņš tur vajadzīgs?

     [+] [-]

, 2019-01-28 16:41, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Ja informācijas apstiprināsies, tad nekas pārsteidzošs, jo pirmkārt, tas ir bizness. Lai tas veiksmīģi darbotos, vajag šovu. To dod labi līgas veterāns un braļu duelis, tajā pašā laikā Bertāna vārds īsti neko nedod šovam.
Publika, starp citu, allažiņ alkst arī jaunos. Tā kā jūsu domu gājienam nepiekrītu. Pienākuši jauni laiki...

  +2 [+] [-]

, 2019-01-28 16:47, pirms 6 gadiem
aveto rakstīja: Publika, starp citu, allažiņ alkst arī jaunos. Tā kā jūsu domu gājienam nepiekrītu. Pienākuši jauni laiki...
līgai nav pienākuši jauni laiki. nBA slīkst ar katru gadu lielākā biznesa pirvā, kur galvenais būs šovs uz laukuma, nevis sports

     [+] [-]

, 2019-01-28 17:11, pirms 6 gadiem
zaxx rakstīja: Būtu labi pēc ASG Dāvi pāris spēles salādētu kādus 6-7 trejācus ka spēli ar augstu procentu.
Moš vēl izvilktu kādu maču ar uzvaras trejaci, lai līgā redz ko palaida garām , neiekļaujot labāko 3pt metēju ...
Netiks dota tāda iespēja, ja pats paņems, par sodu sildīs beņķi. Mums Dāvis ir superzvaigzne, ''Spurs'' tikai viens no zobratiņiem un pat ne svarīgākajiem. Diemžēl.

  +1 [+] [-]

, 2019-01-28 17:12, pirms 6 gadiem
Tiem kas saka ka all-star ir šovs nevis sports gribās atbildēt tikai šo - Kapitan očevidec!!!
All-star pats savā būtībā ir šovs. Gribi sportu? Ej katru dienu uz arēnu un skaties! Tas ka lāzeru nepielaida ir saprotams, viņš ir tikai rezervists, kas nes mazu lomu komandā. Neviens viņu tā īsti nepazīst, izņemot latvieši. Tev būtu interesanti tajā metienu konkursā redzēt kaut kādu āfrikas noneimu? Nedomāju gan! Tāpēc arī lāzerim bija maz šancu, tas vnk būs garlaicīgi, lai kā mēs vēlētos citādāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-01-28 17:49, pirms 6 gadiem
KaprīzaisVienradzis rakstīja: Tiem kas saka ka all-star ir šovs nevis sports gribās atbildēt tikai šo - Kapitan očevidec!!!
All-star pats savā būtībā ir šovs. Gribi sportu? Ej katru dienu uz arēnu un skaties! Tas ka lāzeru nepielaida ir saprotams, viņš ir tikai rezervists, kas nes mazu lomu komandā. Neviens viņu tā īsti nepazīst, izņemot latvieši. Tev būtu interesanti tajā metienu konkursā redzēt kaut kādu āfrikas noneimu? Nedomāju gan! Tāpēc arī lāzerim bija maz šancu, tas vnk būs garlaicīgi, lai kā mēs vēlētos citādāk
Šajā gadījumā latviešu noneimam ir +, ko dēvē par labāko precizitāti līgā.Un kā jau iepriekš minēju storijs apakša. Amerikāņi prot uztaisīt storiju no jebkā - tiešām domā viņi nevarētu uzcept zvaigznes storiju no džeka, kas dēļ nelaimes nav ar visiem pirkstiem un 2x atveseļojies no traumas, kas daudziem ir karejru noslēdzošas un tagad ir ar labāko 3pt % līgā?

  +1 [+] [-]

, 2019-01-28 18:24, pirms 6 gadiem
KaprīzaisVienradzis rakstīja: Tiem kas saka ka all-star ir šovs nevis sports gribās atbildēt tikai šo - Kapitan očevidec!!!
All-star pats savā būtībā ir šovs. Gribi sportu? Ej katru dienu uz arēnu un skaties! Tas ka lāzeru nepielaida ir saprotams, viņš ir tikai rezervists, kas nes mazu lomu komandā. Neviens viņu tā īsti nepazīst, izņemot latvieši. Tev būtu interesanti tajā metienu konkursā redzēt kaut kādu āfrikas noneimu? Nedomāju gan! Tāpēc arī lāzerim bija maz šancu, tas vnk būs garlaicīgi, lai kā mēs vēlētos citādāk
Nav jau tā, ka nepazīst! Šogad tikai vikipēdijā vien 15 tūkstoši skatījumu, bet protams KP, Kurucam vairāk!

     [+] [-]

, 2019-01-28 18:25, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Šajā gadījumā latviešu noneimam ir +, ko dēvē par labāko precizitāti līgā.Un kā jau iepriekš minēju storijs apakša. Amerikāņi prot uztaisīt storiju no jebkā - tiešām domā viņi nevarētu uzcept zvaigznes storiju no džeka, kas dēļ nelaimes nav ar visiem pirkstiem un 2x atveseļojies no traumas, kas daudziem ir karejru noslēdzošas un tagad ir ar labāko 3pt % līgā?
un tagad padomā, kas ir labāk priekš ASV skatītaja - viena leģendāra spēlētāja un divu brāļu duelis vai, teiksim Novicka vietā Bertanu ieliekot?

     [+] [-]

, 2019-01-28 18:26, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: un tagad padomā, kas ir labāk priekš ASV skatītaja - viena leģendāra spēlētāja un divu brāļu duelis vai, teiksim Novicka vietā Bertanu ieliekot?
Setam Karijam virs 100 tūkstošiem, bet Novickim virs 200t!
Loģiski, ka ieliek populārākos cilvēkus!

     [+] [-]

, 2019-01-28 18:34, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Setam Karijam virs 100 tūkstošiem, bet Novickim virs 200t!
Loģiski, ka ieliek populārākos cilvēkus!
Es to arī saku visiem tiem, kur nesaprot ASG atlasi

  +1 [+] [-]

, 2019-01-28 18:37, pirms 6 gadiem
kristaps.26 rakstīja: Kādēļ garlaicīgi ? ja Stefs ar Dāvi tiek finālā , un uzvarētāju izšķir pāris punkti , būtu diezgan aizraujoši !!! Un tu Setu par baigo stāru uzskati ? iespējams lielākā daļa NBA fanu nemaz nezin ka Stefam NBA brālis spēlē !!!
Es vairāk skatos no amerikāņa skatupunkta, nevis no sava. Protams ka man Dāvis būtu interesantāks, bet brāļu duelis arī man liekas amizants. Kā jau minēju Dāvi vispār neviens nezina, tikai latvieši un Spurs fani. Pārējiem ir diezgan pie pakaļas par viņu. Arī jāpiemin ka realitātē Bertāns nav pat top 10 shooteris. Statistika ir skaista protams, bet šī vnk ir variance ka Bertāns ir top1 tagad % ziņā. Teiksim tas pats bārda ir labāks metējs un varētu vēl kādus desmit nosaukt, kas nes lielāku ieguldījumu aiz līnijas par Dāvi, bet pat viņi nestartēs 3pt metienos. Šovs ir šovs. Ja Dāvis teiksim izceltos ar kādu amizantu uzvedību vai stilu, domājams ka tas viņa iespējas paaugstinātu. Bet tā vnk parasts talantīgs puika, amerikāņiem par viņu nošpļauties rupji sakot

     [+] [-]

, 2019-01-28 18:41, pirms 6 gadiem
KaprīzaisVienradzis rakstīja: Es vairāk skatos no amerikāņa skatupunkta, nevis no sava. Protams ka man Dāvis būtu interesantāks, bet brāļu duelis arī man liekas amizants. Kā jau minēju Dāvi vispār neviens nezina, tikai latvieši un Spurs fani. Pārējiem ir diezgan pie pakaļas par viņu. Arī jāpiemin ka realitātē Bertāns nav pat top 10 shooteris. Statistika ir skaista protams, bet šī vnk ir variance ka Bertāns ir top1 tagad % ziņā. Teiksim tas pats bārda ir labāks metējs un varētu vēl kādus desmit nosaukt, kas nes lielāku ieguldījumu aiz līnijas par Dāvi, bet pat viņi nestartēs 3pt metienos. Šovs ir šovs. Ja Dāvis teiksim izceltos ar kādu amizantu uzvedību vai stilu, domājams ka tas viņa iespējas paaugstinātu. Bet tā vnk parasts talantīgs puika, amerikāņiem par viņu nošpļauties rupji sakot
https://trends.google.lv/trends/exp...

     [+] [-]

, 2019-01-28 19:12, pirms 6 gadiem
Raitcha rakstīja: Nu, domāju, ka ja puss sezonā neesi iemetsi 100 vismaz, tad tam procentam ir visai maza nozīme mūsdienu basketā.
Bet par all-star runājot, tur vienmēr piedalās kāds, kurš met maz. šajā situācijā, arī ja Bertāns nebūtu latvieties, tāpat uzskatītu, ka viņam tur ir jābūt, pirms kaut kāda Seth Curry jau nu točna.
92 nav tālu no 100, ne?

     [+] [-]

, 2019-01-28 19:19, pirms 6 gadiem
zaxx rakstīja: Būtu labi pēc ASG Dāvi pāris spēles salādētu kādus 6-7 trejācus ka spēli ar augstu procentu.
Moš vēl izvilktu kādu maču ar uzvaras trejaci, lai līgā redz ko palaida garām , neiekļaujot labāko 3pt metēju ...
Būtu gan labi. Tikai viņam karjeras rekords ir 6 truļi, bet tu jau prasi pāris spēles pēc kārtas ar 7. Beidz sapņot.

     [+] [-]

, 2019-01-28 19:21, pirms 6 gadiem
NBA God rakstīja: Dāvim jāturpuna tādā grā arī nākamgad !
ja uzaicinās tad vajadzētu demonstratīvi atteikt

     [+] [-]

, 2019-01-28 19:23, pirms 6 gadiem
kristaps.26 rakstīja: Kādēļ garlaicīgi ? ja Stefs ar Dāvi tiek finālā , un uzvarētāju izšķir pāris punkti , būtu diezgan aizraujoši !!! Un tu Setu par baigo stāru uzskati ? iespējams lielākā daļa NBA fanu nemaz nezin ka Stefam NBA brālis spēlē !!!
Kāpēc Stefam te jau vietu piešķir finālā vai pat jau uzvaru?

Viņš jau 4x ir piedalījies un tikai vienu reizi uzvarējis.

Kā jau teicu. Iemest māk visi. Atkarīgs, kā tajā dienā krīt.

     [+] [-]

, 2019-01-28 20:39, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: https://trends.google.lv/trends/explore?geo=US&q=%2Fm%2F0glscgq
https://trends.google.lv/trends/exp... reku "nevienam nezināmais" keriju brālis. Ir tomēr atšķirība, ne?

     [+] [-]

, 2019-01-28 22:07, pirms 6 gadiem
KaprīzaisVienradzis rakstīja: Es vairāk skatos no amerikāņa skatupunkta, nevis no sava. Protams ka man Dāvis būtu interesantāks, bet brāļu duelis arī man liekas amizants. Kā jau minēju Dāvi vispār neviens nezina, tikai latvieši un Spurs fani. Pārējiem ir diezgan pie pakaļas par viņu. Arī jāpiemin ka realitātē Bertāns nav pat top 10 shooteris. Statistika ir skaista protams, bet šī vnk ir variance ka Bertāns ir top1 tagad % ziņā. Teiksim tas pats bārda ir labāks metējs un varētu vēl kādus desmit nosaukt, kas nes lielāku ieguldījumu aiz līnijas par Dāvi, bet pat viņi nestartēs 3pt metienos. Šovs ir šovs. Ja Dāvis teiksim izceltos ar kādu amizantu uzvedību vai stilu, domājams ka tas viņa iespējas paaugstinātu. Bet tā vnk parasts talantīgs puika, amerikāņiem par viņu nošpļauties rupji sakot
Ja amerikāņiem berču iebarotu ar viņa stāstu par nogriezto pirkstu un to, ka viņš, lai arī, kā tu saki variances dēļ ir 1. pēc 3pt precizitātes pēc 2 krustenisko saišu traumu izārstēšanas - tas trend ko vēlāk liec krietni mainīisies.