Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Žurnālists: NBA neaicinās Dāvi Bertānu uz Zvaigžņu spēles tālmetienu konkursu

Agris Suveizda

Žurnālists: NBA neaicinās Dāvi Bertānu uz Zvaigžņu spēles tālmetienu konkursu
Dāvis Bertāns pret Raselu Vestbruku. Foto: nba.com/spurs

LETA. Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) vadība esot atraidījusi latviešu snaipera Dāvja Bertāna vēlmi piedalīties līgas Zvaigžņu spēles trīspunktu metienu konkursā, vēsta laikraksta "The Athletic" apskatnieks Džabari Jangs.

Kā norāda Jangs, Sanantonio "Spurs" komandu pārstāvošais Bertāns esot vēlējies piedalīties trīspunktnieku konkursā, tomēr NBA atteikusi. Kā iemesls esot latvieša pārāk maz izmestie tālmetieni, lai gan tādi konkursa dalībnieki kā Dirks Novickis (Dalasas "Mavericks") un Sets Karijs (Portlendas "Trail Blazers") šosezon metuši mazāk trejačus par latvieti.

Tiesa, šajos konkursos NBA vairāk rūpējas par atpazīstamību un izrādi, tāpēc labprātāk izvēlas spilgtākus basketbolistus. Piemēram, NBA leģendai Novickim šī, visticamāk, ir pēdējā sezona karjerā, kamēr Karijs tālmetienu sacensībās varēs sacensties pret savu brāli Stefanu Kariju no Goldensteitas "Warriors".Uzaicinājumu uz konkursu izpelnījušies arī Badijs Hīlds un Deimians Lilards.

Bertāns šosezon vidēji spēlē iemetis 7,7 punktus un izcīnījis 3,5 atlēkušās bumbas, aizvadot savu individuāli veiksmīgāko sezonu. Viņš šosezon tālmetienus realizējis ar 49,2% precizitāti, kas ir labākais rādītājs NBA. Šīs sezonas NBA Zvaigžņu spēle notiks 17.februārī Šārlotā, kur mājas spēles aizvada "Hornets" vienība.

Tālmetienu precizitāte

VSpēlētājsKomandaTālmetieni%
1.Dāvis BertānsSpurs92/18749.2%
2.Sets KarijsTrail Blazers63/13148.1%
3.Džo HerissNets109/23346.8%
4.Badijs HīldsKings169/37045.7%
5.Danilo GallināriClippers107/24044.6%
6.Stefens KarijsWarriors197/44244.6%
7.Montei MorissNuggets56/12744.1%
8.Dīdžejs OgastīnsMagic84/19443.3%
9.Tobaiass HerissClippers102/23643.2%
10.Bojans BogdanovičsPacers91/21242.9%

Izmantotie resursi:
LETA

1 2 63 komentāri

  +1 [+] [-]

, 2019-01-28 12:01, pirms 6 gadiem
Jāmaina nosaukums no NBA All Star Weeken uz NBA Joke Weekend

  +4 [+] [-]

, 2019-01-28 12:04, pirms 6 gadiem
Bostonietis rakstīja: Jāmaina nosaukums no NBA All Star Weeken uz NBA Joke Weekend
NBA Business Weekend

 +17 [+] [-]

, 2019-01-28 12:05, pirms 6 gadiem
Ok, Dāvis izmet vairāk par Novitzki un Seth Curry, bet, ja runājam, ka grib, lai konkursā ir atpazīstami džeki, tad ja nebūtu Steph Curry, tad kas pie velna būtu Seth Curry? Nebūtu viņam MVP brālis, tad Seth Curry pat nekur nekad nepieminētu, sanāk tīri izbraukt uz brāļa rēķina.
Stulbi, bet neko nevaram padarīt, vienīgais būtu forši, ka KP savos sociālajos tīklos uztaisītu kādu postu par to, ka Bertāns "snubbed" un, tad vismaz NBA kaut kādu rājienu būtu saņēmuši no zvaigznes, jo, ja mēs rakstīsim komentārus, NBA jau par to būs vienalga, bet KP kā jau NYK epicentrs varētu sacelt nelielu ažiotāžu

  +7 [+] [-]

, 2019-01-28 12:09, pirms 6 gadiem
NBA nodarbojas ar naudas pelnīšanu, tās nav ne Olimpiskās spēles, ne PČ. Nav ko būt skābām vīnogām.

Skaidrs, ka "brāļi Kariji" un "Novicka pēdējā zvaigžņu spēle" ir labāk pelnoši stāsti.

  -2 [+] [-]

, 2019-01-28 12:13, pirms 6 gadiem
Nu, domāju, ka ja puss sezonā neesi iemetsi 100 vismaz, tad tam procentam ir visai maza nozīme mūsdienu basketā.
Bet par all-star runājot, tur vienmēr piedalās kāds, kurš met maz. šajā situācijā, arī ja Bertāns nebūtu latvieties, tāpat uzskatītu, ka viņam tur ir jābūt, pirms kaut kāda Seth Curry jau nu točna.

  +6 [+] [-]

, 2019-01-28 12:15, pirms 6 gadiem
Nebrīnīšos, ja Bertāns no dusmām izšaus kādā nākamajā spēlē 10/12, lai Silvers iesūc!

  +2 [+] [-]

, 2019-01-28 12:17, pirms 6 gadiem
Raitcha rakstīja: Nu, domāju, ka ja puss sezonā neesi iemetsi 100 vismaz, tad tam procentam ir visai maza nozīme mūsdienu basketā.
Bet par all-star runājot, tur vienmēr piedalās kāds, kurš met maz. šajā situācijā, arī ja Bertāns nebūtu latvieties, tāpat uzskatītu, ka viņam tur ir jābūt, pirms kaut kāda Seth Curry jau nu točna.
Vo vo. Interesanti kā jūtas Sets Karijs zinot,ka viņš ir uzaicināts pateicoties tam,ka viņa brālis ir Stefs Karijs?

  -3 [+] [-]

, 2019-01-28 12:22, pirms 6 gadiem
Bertāns ir no pundurvalsts Latvijas, tas burgerēdājiem nav interesanti!

  +5 [+] [-]

, 2019-01-28 12:23, pirms 6 gadiem
MachimoI rakstīja: NBA nodarbojas ar naudas pelnīšanu, tās nav ne Olimpiskās spēles, ne PČ. Nav ko būt skābām vīnogām.

Skaidrs, ka "brāļi Kariji" un "Novicka pēdējā zvaigžņu spēle" ir labāk pelnoši stāsti.
Brāļu Kariju duelis interesē varbūt vienīgi Dell Curry. Vidējam līdzjutējam ir totāli po par to, cik iemetīs Sets. Bet taisnība par to, ka Bertāns nevienu neinteresē ārpus LV un varbūt San Antonio, tas gan.

     [+] [-]

, 2019-01-28 12:29, pirms 6 gadiem
DainisU rakstīja: Brāļu Kariju duelis interesē varbūt vienīgi Dell Curry. Vidējam līdzjutējam ir totāli po par to, cik iemetīs Sets. Bet taisnība par to, ka Bertāns nevienu neinteresē ārpus LV un varbūt San Antonio, tas gan.
Nu bet džeks bija 1. vietā līgā. Kāds po cik viņš iemetīs? Nāks konkurss un sezonas % tur nebūs nozīme. Skaidrs, ka mest māk visi, jautājums, kā tajā dienā krīt.

  +4 [+] [-]

, 2019-01-28 12:31, pirms 6 gadiem
Diezgan nesmuki. Jokičam arī piespriež 300k+ sodu itkā kādam pa purnu būtu iekrāvis. Galīgi tur eiropiešus nerespektē.

  +1 [+] [-]

, 2019-01-28 12:32, pirms 6 gadiem
Esmu drošs, ka visiem patiktu virsraksti, kas vēstītu, ka Nine finger ginger uzvar trīņu kontestā. Ne Dirks, ne īstā Karija ēna neko neparādīs. Šajā gadījumā NBA to visu diemžēl redz citādāk.

  +3 [+] [-]

, 2019-01-28 12:39, pirms 6 gadiem
DainisU rakstīja: Brāļu Kariju duelis interesē varbūt vienīgi Dell Curry. Vidējam līdzjutējam ir totāli po par to, cik iemetīs Sets. Bet taisnība par to, ka Bertāns nevienu neinteresē ārpus LV un varbūt San Antonio, tas gan.
Pa lielam jau visiem ir po par zvaigžņu spēli, bet mēģinājums veidot stāstus un raisīt interesi ir acīmredzams.

  -3 [+] [-]

, 2019-01-28 12:45, pirms 6 gadiem
NBA ir šovs. Ja izdotos KP iesaistīt akcijā par Bertāna nokļūšanu konkursā un tam līdzi sekotu milzīgs lv fanu pulks, varbūt izdodas pārliecināt iekļaut Bertānu.
Vai tad nu grūti viņiem būtu paņemt vienu lieku metēju klāt?

     [+] [-]

, 2019-01-28 12:47, pirms 6 gadiem
Didziz rakstīja: NBA ir šovs. Ja izdotos KP iesaistīt akcijā par Bertāna nokļūšanu konkursā un tam līdzi sekotu milzīgs lv fanu pulks, varbūt izdodas pārliecināt iekļaut Bertānu.
Vai tad nu grūti viņiem būtu paņemt vienu lieku metēju klāt?
Varbūt 5 liekus metējus?

Un varbūt lielajiem amerikāņu stāriem arī iesaistīties savu džeku akcijā? Nu kas pa murgiem? Kāpēc KP būtu jāiesaistās kādā DB akcijā?

 +15 [+] [-]

, 2019-01-28 12:47, pirms 6 gadiem
Nekas, Dāvis pa to laiku atpūtīsies, pavadīs laiku ar ģimeni un beigās būs daudz lielāks ieguvējs un ja tā turpinās lādēt 3niekus arī nākotnē tad All Stars konkursi nekur nepaliks.

  -2 [+] [-]

, 2019-01-28 12:49, pirms 6 gadiem
Latviešiem jāizpērk biļetes uz All Star Contest un jāstāv tribīnēs, jāsvilpj šie ārā, kad metīs. Ar plakātiem par Dāvi Bertānu!

Bet, ja nopietni, tas jau arī bija gaidāms. Bija maza varbūtība, ka Dāvi Bertānu aicinās. Viņš nav atpazīstams spēlētājs NBA, kaut gan labi met trojānus! Protams, dalība Zvaigžņu Šovā dotu viņam šo atpazīstamību, bet NBA laikam nelikās tas izdevīgi.

  +1 [+] [-]

, 2019-01-28 12:54, pirms 6 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Varbūt 5 liekus metējus?

Un varbūt lielajiem amerikāņu stāriem arī iesaistīties savu džeku akcijā? Nu kas pa murgiem? Kāpēc KP būtu jāiesaistās kādā DB akcijā?
Kāpēc ne ?
Nav jau grūti iemest vienu "tvītu" norādot uz tik klaju netaisnību.
Pats tu te kaut ko murgo, kādas vēl citas akcijas, ja precīzākais NBA 3pts metējs ir tikai viens?

  +4 [+] [-]

, 2019-01-28 12:57, pirms 6 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Latviešiem jāizpērk biļetes uz All Star Contest un jāstāv tribīnēs, jāsvilpj šie ārā, kad metīs. Ar plakātiem par Dāvi Bertānu!

Bet, ja nopietni, tas jau arī bija gaidāms. Bija maza varbūtība, ka Dāvi Bertānu aicinās. Viņš nav atpazīstams spēlētājs NBA, kaut gan labi met trojānus! Protams, dalība Zvaigžņu Šovā dotu viņam šo atpazīstamību, bet NBA laikam nelikās tas izdevīgi.
Maz 3 pt konkursam sakars ar atpazīstamību. Korvers taču tika rookie gadā jau. Baigi atpazīstamais bija ne?

     [+] [-]

, 2019-01-28 13:01, pirms 6 gadiem
NBA ir šovbizness ar visām no tā izrietošajām sekām. Loģiski, ka Novicki ir vieglāk "pārdot" TV skatītājam nekā Dāvi. Sportiskie sasniegumi te ir otrajā plānā. Dāvim vajag kādu rozīnīti vai sensāciju, lai būtu "interesants" ASV TV skatītājam.

  +1 [+] [-]

, 2019-01-28 13:03, pirms 6 gadiem
Ja godīgi rūgti, ka nr.1 džeku neieliek trīnīšu konkursā, bet neko darīt, jāgaida nākamais gads, tad jau Dāvis izcels trīnīšu konkursu, vienīgi vai varēs vinnēt KP

  +2 [+] [-]

, 2019-01-28 13:04, pirms 6 gadiem
Ferrari Nr.1 in my heart rakstīja: Vo vo. Interesanti kā jūtas Sets Karijs zinot,ka viņš ir uzaicināts pateicoties tam,ka viņa brālis ir Stefs Karijs?
Es domāju, ka viņam ir pohuj.

 +16 [+] [-]

, 2019-01-28 13:18, pirms 6 gadiem
No-mī-za, ka latviešu lāzers visus izģērbs!

     [+] [-]

, 2019-01-28 13:24, pirms 6 gadiem
Dāvim jāturpuna tādā grā arī nākamgad !

     [+] [-]

, 2019-01-28 13:29, pirms 6 gadiem
Kas maksā, tas pasūta mūziku. Ne Spurs, ne Spurs spēlētāji NBA nav interesanti, jo nav lielas personības un Zvaigznes. Nu Timijs, jā - viņš bija NBA ievērots. Taču Bertāns, no NBA viedokļa, ir švaks mārketinga produkts - nav nedz atraktīvs, nedz baigi skatāms - parasts kluss un centīgs čalis, kurš labi var iemest troiku. Pareizi jau te visi raksti - vajag baigi stāstu, baigo storiju un frenčizi apakšā tam visam - lai cilvēki pavilktos. Protams, arī no 4pirkstu lāzera, kurš nācis no mazas valsts, teorētiski, var sataisīt labi produktu, bet nu - kamēr ir Dirks, kamēr ir Karijs ar bračku, kuri Šarlote, sīki būdami, slīpēja troikas nav vajadzības...
p.s. domāju, ka tieši Sets Karijs uzvarēs šajā konkursā. Finālā uzvilks brāli, bet fonā sēdēs lepns un laimīgs Dells ar asarām acīs...

     [+] [-]

, 2019-01-28 13:34, pirms 6 gadiem
Tādā gadījumā jēga no visām tām statistikas ailītēm NBA? Esi viens no līgas labākajiem un būtu tikai loģiski, ja tiktu uzaicināts uz 3-Pt contest.

 +11 [+] [-]

, 2019-01-28 13:44, pirms 6 gadiem
Stratēģis rakstīja: Tādā gadījumā jēga no visām tām statistikas ailītēm NBA? Esi viens no līgas labākajiem un būtu tikai loģiski, ja tiktu uzaicināts uz 3-Pt contest.
Arī skaistumkonkursos, bieži vien, piedalās ne tie skaistākie cilvēki. Savukārt politikā, pārsvarā gadījumu, darbojas ne tie gudrākie... Tāda ir dzīve...

     [+] [-]

, 2019-01-28 13:46, pirms 6 gadiem
Pierādās ka resnajiem burger ēdājiem tikai nauda ir pirmajā vietā un sportiskai princips ir otrajā plānā.Piekrītu komentāram pat Stefa Karija brāli,kurš pat nav zvaigzne,bet zvaigžņu spēlē piedalīsies,jo ir zvaigznes brālis,pa blatu tā sakot ticis iekšā un šo valsti sauc ar demokrātijas paraugvalsti.Smieklīgi

  +1 [+] [-]

, 2019-01-28 13:52, pirms 6 gadiem
maikls19 rakstīja: Pierādās ka resnajiem burger ēdājiem tikai nauda ir pirmajā vietā un sportiskai princips ir otrajā plānā.Piekrītu komentāram pat Stefa Karija brāli,kurš pat nav zvaigzne,bet zvaigžņu spēlē piedalīsies,jo ir zvaigznes brālis,pa blatu tā sakot ticis iekšā un šo valsti sauc ar demokrātijas paraugvalsti.Smieklīgi
Tev neliekas, ka esi sacēlis vētru ūdensglāzē?? kaut kāda šova dēļ runāt par demokrātiju vispār?? NBA ir 2 vērtības - gredzens un nopelnītā nauda. Ar naudu pagaidām Dāvim viss O.K., par gredzenu rādīs nākotne. Nomierinies. Pēc gada neviens neatcerēsies, kurš piedalījās šajā konkursā

  +3 [+] [-]

, 2019-01-28 14:05, pirms 6 gadiem
maikls19 rakstīja: Pierādās ka resnajiem burger ēdājiem tikai nauda ir pirmajā vietā un sportiskai princips ir otrajā plānā.Piekrītu komentāram pat Stefa Karija brāli,kurš pat nav zvaigzne,bet zvaigžņu spēlē piedalīsies,jo ir zvaigznes brālis,pa blatu tā sakot ticis iekšā un šo valsti sauc ar demokrātijas paraugvalsti.Smieklīgi
Nu, nu...
1. Kāds sakars demokrātijai Valstī ar privātu organizāciju?! Runa ir tikai un vienīgi par biznesu - par iespēju izcelt pēc iespējas lielāku piķi. NBA mašīna strādā perfekti - noteikti ir izfīčots līdz sīkākajai niansei - kāpēc tieši šie dalībnkieki un, nevis citi. Ja tas nāktu par labu organizācijas maciņam un popularitātei - konkursā piedalītos, piemēram, tikai seksuālās minoritātes.
2. Un atkal - kam tur vajag Bertānu - kam un kāpēc?! Nelielam fanu skaitam, jo Berča šosezon ir uzmetis maķenīt labāk par citiem? Smieklīgi! Bertāns ir mūsu, Sanantonio un, jo īpaši, Popa varonis. Domāju, tas ir daudzkārt svarīgāk par dalību kaut kādā jēlā izklaides šovā.
3. Praktisks piemērs - notiks uzņēmuma sporta spēles - ir jāpieņem lēmums - vai aicināt tajās piedalīties outsource indiešu programmētājus, kuri ikdienā atrodas uzņēmuma telpās, taču praktiski viņus neviens nemana. Principā, varētu droši neaicināt un viņi par to arī sevišķi nepārdzīvotu, lai gan, ir zināms, ja piedalītos, viņi noteikti uzvarētu šaha turnīrā un badmintonā... Tu aicinātu?

  -1 [+] [-]

, 2019-01-28 14:15, pirms 6 gadiem
Nu jau, nu jau... Daži jau bezmaz 3p metēju konkursa TITULU pierakstījuši Dāvim - ļauj tika piedalīties un vinnēs!

Nē, draugi, jāapbēdina - tik vienkārši tas nenotiek!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2019-01-28 14:31, pirms 6 gadiem
Pirms vairākiem gadiem ceļu uz šo konkursu interesantā veidā izlauza Dāvja priekšgājējs/dvīņu brālis Spuros Mets Boners, respektīvi viņa brālis veica sociālo mediju kampaņu #LetBonnerShoot, kuru atbalstīja vairākas līgas zvaigznes. Dāvim vajadzētu par sevi likt manīt, piemēram, tiešām ar Krisīti sarunāt, lai nogrūž to lavīnu no kalna ar nosaukumu #LetMyBroShoot vai to pašu #LetBertansShoot. Boners arī varētu iesaistīties, smieklīgs kadrs.

  +4 [+] [-]

, 2019-01-28 14:38, pirms 6 gadiem
Es ļoti labi saprotu "brāļu dueli" un Novicki mārketinga vajadzībām, bet nepiealās jau tikai 3 metēji. Vai nebūtu labi ielikt arī līgas #1? Ja nu vienīgi... ir mīsiens, ka Davis izpurgātu ballīti, uzvarot visus 3.

  +5 [+] [-]

, 2019-01-28 14:43, pirms 6 gadiem
Renegads rakstīja: Daudzi sheit laikam vispar neizprot all star speles jegu...tas nav kaut kadas labaka noskaidrosanas sacensibas.kam interese kaut kads Bertans no latvijas.99% tas apmekletaji labak tur redzetu yao minu vai jordanu 85 gados metam trinitu neka Bertanu.beidzat murgot.tas nav sacensibas,bet plezirs kur visi zirgojas un pavada laiku jautra atmosfera.
Vispār jau būtu loģiski ja šādā plezīrā, piedalītos tas, kas ikdienā ir labākais. Un zinot amerikāņu mīlu izcelt storijus - Berčam ar viņa atgadījumu gaterī un 2x traumēto krustenisko ir ko stāstīt. Amerikāņi mīl from zero to hero stāstus - ja Berča uzvar 3pt konkursu tur būtu no kā naudiņu ražot.
1 2 63 komentāri