Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Lakers" un "Knicks" gatavo maiņas piedāvājumus "Pelicans" par Deivisu

Andrejs Siliņš

"Lakers" un "Knicks" gatavo maiņas piedāvājumus "Pelicans" par Deivisu
Entonijs Deiviss. Foto: AFP / Scanpix

Ziemeļamerikas sporta medijs "Yahoo! Sports", atsaucoties uz anonīmiem avotiem Nacionālajā basketbola asociācijā (NBA), vēstī, ka par Entonija Deivisa iekļaušanu savā sastāvā interesējas Lebrona Džeimsa pārstāvētā Losandželosas "Lakers", gan Kristapa Porziņģa pārstāvētā Ņujorkas "Knicks", kuras gatavojas izteikt maiņas piedāvājumus "Pelicans".

Šorīt pēc Ziemeļamerikas laika superzvaigzne Entonijs Deiviss, vispirms par to pavēstot saviem komandas biedriem, pieprasīja maiņu no Ņūorleānas "Pelicans", apstiprinot, ka 2020. gada vasarā negatavojas pagarināt līgumu ar organizāciju par 240 miljoniem. Pēc šī paziņojuma "Lakers" vadība sasaukusi sapulci, lai izkristalizētu tuvākās nākotnes plānus.

"Yahoo" vēstī, ka, lai iegūtu Deivisu, "Lakers" gandrīz noteikti būtu jāšķiras no aizvien daudzsološajiem talantiem Lonzo Bola, Brendona Ingrema un Kaila Kūzmas. Deivisam un "Lakers" superzvaigznei Lebronam Džeimsam ir viens un tas pats aģents.

Tāpat medijs vēstī, ka maiņas piedāvājumu Ņūorlenānai par Deivisu gatavos arī Ņujorkas "Knicks". Ja klubam izdosies vasarā noturēt komandā Kristapu Porziņģi un parakstīt līgumu ar Deivisu, Ņujorka kļūtu par pavisam reālu pretendenti uz pašreizējā Goldensteitas "Warriors" uzbrucēja Kevina Durenta nolīgšanu, savukārt šo trīs superzvaigžņu, kā arī Kevina Noksa un citu jauno talantu klātbūtne padarītu "Knicks" par reālu favorīti cīņā par titulu. Taču reizē arī skaidrs, ka "Pelicans" par Deivisu prasīs augstu samaksu, un "Yahoo" materiālā Porziņģis kopā ar debitantu Kevinu Noksu minēti kā vērtīgi spēlētāji, par kuriem "Pelicans" varētu būt lielākā interese, tāpat tiek atzīmēts, ka "Knicks" vasarā būs vērtīga drafta pirmās kārtas izvēle.

Deiviss vēlas nonākt komandā, kas spēlē kādā no lielajiem tirgiem, taču, pēc "Yahoo" rīcībā esošās informācijas, ne Bostonas "Celtics", ne Filadelfijas "76ers" šobrīd neesot reālas kandidātes uz Deivisa iegūšanu. Par pirmajiem nav pārliecības, ka Kairijs Ērvings vasarā pagarinās līgumu, bet spēlēt bez otras superzvaigznes Deiviss diezin vai vēlēsies, savukārt Filadelfija pati šobrīd neesot izteikti ieinteresēta.

208 cm garais Entonijs Deiviss šajā sezonā aizvadījis 41 spēli, vidēji izceļoties ar 29,3 punktiem un 13,3 atlēkušajām bumbām. Pirms pusotras nedēļas basketbolists iedzīvojās pirksta savainojumā un nav palīdzējis "Pelicans" vienībai pēdējās četrās komandas spēlēs.

Izmantotie resursi:
https://sports.yahoo.com

  +3 [+] [-]

, 2019-01-28 23:33, pirms 6 gadiem
cik saprotu , tad Bostona 100% nevar pie sevis šosezon dabūt Deivisu dēļ līgas noteikumiem?
Slēpts komentārs: sochee
Slēpts komentārs: Skudriniekss

  +1 [+] [-]

, 2019-01-28 23:47, pirms 6 gadiem
comon88 rakstīja: cik saprotu , tad Bostona 100% nevar pie sevis šosezon dabūt Deivisu dēļ līgas noteikumiem?
Jā.

  +5 [+] [-]

, 2019-01-28 23:48, pirms 6 gadiem
šeit izvēlas pats Davis .. Lakers normali iegrabsies ja iedos 3 +1 piku

  +2 [+] [-]

, 2019-01-28 23:49, pirms 6 gadiem
Knicks nav ko dot pretī kā pirmos 4 pikus..

  +2 [+] [-]

, 2019-01-28 23:54, pirms 6 gadiem
Viņš taču aizēnotu KP.

 +10 [+] [-]

, 2019-01-28 23:54, pirms 6 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Vajag tak samainīt Porziņģi pret Deivisu! Tas ir acīmredzami labs risinājums, klāt Porziņģim vēl 2 spēlētājus un drafta pikas!
Tu novēli KP spēlēt pelicans, kas ir vēl neperspektīvāka bedre kā Knicks?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: kristapstabu

     [+] [-]

, 2019-01-29 00:11, pirms 6 gadiem
Ja godīgi jocīgi no NYK puses, jo AD tak ir KP pozīcijā pa lielam. Es stipri šaubos vai viņi varētu kopā uz laukuma atrasties, jo AD lai arī nesavtīgs, bet KP žarīs pa grozu pustālos.
Ja godīgi man ir sajūta, ka KP atnāks daudz labāks kā bija, jo viņam ķermenis nobriest, un būs ļoti līdzīgs AD pēc atlētiskuma

  +7 [+] [-]

, 2019-01-29 00:14, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Viņš taču aizēnotu KP.
Ja viņš jebkad ar kādu komandu vēlas arī kaut ko uzvarēt, viņam būs jāsadzīvo ne tikai ar vienu, bet pat divām vai vairāk superzvaigznēm sev blakus. Savādāk uzvarēt mūsdienu NBA nemaz nav iespējams.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-01-29 00:15, pirms 6 gadiem
cobham rakstīja: Ja godīgi jocīgi no NYK puses, jo AD tak ir KP pozīcijā pa lielam. Es stipri šaubos vai viņi varētu kopā uz laukuma atrasties, jo AD lai arī nesavtīgs, bet KP žarīs pa grozu pustālos.
Ja godīgi man ir sajūta, ka KP atnāks daudz labāks kā bija, jo viņam ķermenis nobriest, un būs ļoti līdzīgs AD pēc atlētiskuma
Positionless basketball tas saucas

     [+] [-]

, 2019-01-29 00:16, pirms 6 gadiem
kristaps.26 rakstīja: KP tak visticamākais pievienosies NETS !!!
Cilvēki aizmirst, ka KP būs RFA. Kurā gadā tad pievienosies?

     [+] [-]

, 2019-01-29 00:23, pirms 6 gadiem
PraporšiksPingvins3 rakstīja: šeit izvēlas pats Davis .. Lakers normali iegrabsies ja iedos 3 +1 piku
Deiviss neko neizvēlas, viss ir Pelicans rokās. Un par tavu nākamo komentu runājot, tad šoreiz es Knciks vietā dotu tos 4 pikus (labi, varbūt ne tik), bet Deiviss ir reāli monstrs, kas ar KP (veselu), pie laba trenera gāztu kalnus. Nedomāju, ka kāds pārmestu šādu treidu Dolanam. Kurš ir vēl kategorijā ar Deivisu? Lebrons, jā, grieķis jā, tik atšķirība, ka LBJ ir jau 35, bet grieķim viens vecums ar Deivisu. Jebkurš klubs, kas viņu iegūs, tā ir nākotne

  +1 [+] [-]

, 2019-01-29 00:27, pirms 6 gadiem
KP ar AD kopā varētu izstīties jaudīgi - kārtīgs block party būtu katru spēli AD jau var ar pa C spēlēt un ta KP pa PF.

Kkādu KAnteru , C lee un Burks + kkādus pickus piemest priekš Nolas pret AD, tiesa diez vai tie piekristu par ko tādu (un unes īsti arī nezinu vai ko tādu Knicks var piedāvāt, tur man nav nekādas sajēgas )

     [+] [-]

, 2019-01-29 00:28, pirms 6 gadiem
Andrej izlabo rupju kludu!!

AD par brivo agentu var klut tikai 2020 gada vasara, taka NYK un LAL savus piedavajumus vares iesniegt tikai pec gada.. lasi google translate uzmanigak!

NOP var garinat sovasar jo ir BIRD rights turetaji..

Esi uzmanigaks!

Sovasar NYK, BOS, LAL var piedavat tikai mainas darijumus

  -1 [+] [-]

, 2019-01-29 00:30, pirms 6 gadiem
Ea vispār uzmestu mīksto. Krutais atradies

     [+] [-]

, 2019-01-29 00:32, pirms 6 gadiem
EmDzhei rakstīja: Andrej izlabo rupju kludu!!

AD par brivo agentu var klut tikai 2020 gada vasara, taka NYK un LAL savus piedavajumus vares iesniegt tikai pec gada.. lasi google translate uzmanigak!

NOP var garinat sovasar jo ir BIRD rights turetaji..

Esi uzmanigaks!

Sovasar NYK, BOS, LAL var piedavat tikai mainas darijumus
Garināt var tikai tad, ja to grib abas puses. Šeit ir skaidrs nē no AD. Ja ne līdz trade deadline, tad vēlākais vasarā arī aizmainīs
Slēpts komentārs: Emka953

  +4 [+] [-]

, 2019-01-29 01:02, pirms 6 gadiem
Emka953 rakstīja: Da KP Superstāru tīmā pazustu, kā tava draudzene manā dzīvoklī. KP der tika lūzeru tīmā, kur viņš arī var savu ''superstār'' dotības parādīt.
Nu nez, kopā ar Bertāniem, Timmu un Strēlnieku, tāpat bija pārāks par visiem. Šaubos, ka pazustu kopā ar citiem. Otrkārt, liela loma tajā visā ir trenerim. Treškārt, pis nahuy

  +1 [+] [-]

, 2019-01-29 01:06, pirms 6 gadiem
kristaps.26 rakstīja: KP tak visticamākais pievienosies NETS !!!
Visticamākais? Tu galvu neesi saspiedis?

     [+] [-]

, 2019-01-29 01:10, pirms 6 gadiem
EmDzhei rakstīja: Andrej izlabo rupju kludu!!

AD par brivo agentu var klut tikai 2020 gada vasara, taka NYK un LAL savus piedavajumus vares iesniegt tikai pec gada.. lasi google translate uzmanigak!

NOP var garinat sovasar jo ir BIRD rights turetaji..

Esi uzmanigaks!

Sovasar NYK, BOS, LAL var piedavat tikai mainas darijumus
Tiešām interesanti. Iepriekšējā rakstā rakstīts, ka līgums uz 1,5 sezonām vēl, bet šeit jau, ka vasarā brīvs.
Slēpts komentārs: Emka953

  +2 [+] [-]

, 2019-01-29 03:35, pirms 6 gadiem
Emka953 rakstīja: Da KP Superstāru tīmā pazustu, kā tava draudzene manā dzīvoklī. KP der tika lūzeru tīmā, kur viņš arī var savu ''superstār'' dotības parādīt.
Diezgan neobjektīvs un muļķīgs viedoklis, kā otrā vai trešā opcija varētu būt mierīgi

  +6 [+] [-]

, 2019-01-29 03:43, pirms 6 gadiem
Neredzu opcijas, ko NYK var piedāvāt pretī, neskaitot KP+Noksu + vēl kādu bagāžai. AD lielos vilcienos ir tāda paša tipa/pozīcijas spēlētājs kā KP, tikai uz doto brīdi kotējas augstāk. Nedomāju, ka viņi abi spēlēs uz laukuma vienlaicīgi kā torņ, un turēt uz beņķa kādu par to ciparu nav racionāli. NOP un NYK- abas komandas šobrīd ir izgāztuves, bet vismaz NYK ir auditorija un tirgus, un garantēta mūžīga slava tam, kurš šos ievilks playofos. KP pāriešana uz NOP būtu čābīgs variants.

     [+] [-]

, 2019-01-29 05:45, pirms 6 gadiem
Ja Lakers atdos tos 3 jaunos talantus, tad viņi ir to.. idi..
NBA jau pārvēršas par kaut kādu zvaigžņu vākšanas miskasti..
Lakers izbrāķēja Rasselu, izbrāķēja vēl kādu jauno(neatceros no galvas kuru), ap kuriem nākotnē varēja būvēt komandu, bet nē šīem arī vajag kā citām komandām savākties zvaigznes un titulu.. Tas ir nožēlojami..(ja tā notiks, dabūs Davis pret tiem 3)

  +1 [+] [-]

, 2019-01-29 07:00, pirms 6 gadiem
Interesanti ko knicks var dot pretī?

     [+] [-]

, 2019-01-29 07:03, pirms 6 gadiem
zaxx rakstīja: Ja Lakers atdos tos 3 jaunos talantus, tad viņi ir to.. idi..
NBA jau pārvēršas par kaut kādu zvaigžņu vākšanas miskasti..
Lakers izbrāķēja Rasselu, izbrāķēja vēl kādu jauno(neatceros no galvas kuru), ap kuriem nākotnē varēja būvēt komandu, bet nē šīem arī vajag kā citām komandām savākties zvaigznes un titulu.. Tas ir nožēlojami..(ja tā notiks, dabūs Davis pret tiem 3)
Cik es zinu, Rasels pats nolazoja, Lakers bija spiesta viņu aizmainit, nevis tamdēļ ka neticēja viņa talantam, bet tamdēļ, ka viņš ir sūdīgs teammate

     [+] [-]

, 2019-01-29 07:13, pirms 6 gadiem
Robis87 rakstīja: Cik es zinu, Rasels pats nolazoja, Lakers bija spiesta viņu aizmainit, nevis tamdēļ ka neticēja viņa talantam, bet tamdēļ, ka viņš ir sūdīgs teammate
Raselu aizmainīja, kā pievienoto vērtību, lai atkratītos no Mozgova līguma. Un tā rezultātā pietika nauda Lebronam.

     [+] [-]

, 2019-01-29 07:15, pirms 6 gadiem
+ draftā dabūja Kuzmu......

Kur zaudējums?

  +1 [+] [-]

, 2019-01-29 07:16, pirms 6 gadiem
Nevajag pavilkties arī pēc pāris Rasela spēlēm. PG/SG hierarhijā viņš nav nekas būtisks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2019-01-29 07:36, pirms 6 gadiem
Kurš te kko smirdēja par KP aizēnošanu vai to ka viņš tikai bez zvaigznēm var izcelties? Kuru līgu tu skaties neadekvātais āpši? KP pirms traumas uzaci un kazinsu izskoloja spēlējot NOP arēnā. Interesanti aiz kādām superzvaigznēm tad spēlē AD? Vai grieķis? Vai Bukers Vai Doncic? Visiem viņiem vēl jāpierāda sevi kopā ar 3 bumbu gribošiem džekiem. KAT bija pilnīga viduvējība kad batlers spēlēja. KP otrā sezona aiz Rose un Melo līdzīga problēma, tikai Rose un melo bija trash bet meta takā viņi veel būtu mvp.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-01-29 08:04, pirms 6 gadiem
Emka953 rakstīja: Da KP Superstāru tīmā pazustu, kā tava draudzene manā dzīvoklī. KP der tika lūzeru tīmā, kur viņš arī var savu ''superstār'' dotības parādīt.
Ej spēlējies ar rotaļu mašīnītēm, nelien lietās kuras nesaproti

     [+] [-]

, 2019-01-29 08:22, pirms 6 gadiem
doksnomarsa rakstīja: Kurš te kko smirdēja par KP aizēnošanu vai to ka viņš tikai bez zvaigznēm var izcelties? Kuru līgu tu skaties neadekvātais āpši? KP pirms traumas uzaci un kazinsu izskoloja spēlējot NOP arēnā. Interesanti aiz kādām superzvaigznēm tad spēlē AD? Vai grieķis? Vai Bukers Vai Doncic? Visiem viņiem vēl jāpierāda sevi kopā ar 3 bumbu gribošiem džekiem. KAT bija pilnīga viduvējība kad batlers spēlēja. KP otrā sezona aiz Rose un Melo līdzīga problēma, tikai Rose un melo bija trash bet meta takā viņi veel būtu mvp.
Slikts salīdzinājums par pāris spēlētājiem.Lukam un Bukeram bumba bija rokā jau no pirmās dienas.KAT noteikti nebija trešā iespēja uzbrukumā arī.Un protams viņiem nebija līgas drausmīgākie saspēlnieki divus gadus pēc kārtas

     [+] [-]

, 2019-01-29 08:24, pirms 6 gadiem
Ziemeļamerikas sporta medijs "Yahoo! Sports", atsaucoties uz anonīmiem avotiem Nacionālajā basketbola asociāciju.

Kādi anonīmi avoti?Dumais VIndhorsts šito vakar ESPN tiešraidē teica,un pat Steven A un Max tam neticēja,jo visi pārāk daudzi var pārtrumpot Knicks.Domājams,ka arī NOP GM zin,ka KP ienīst NO

     [+] [-]

, 2019-01-29 08:25, pirms 6 gadiem
Bostonietis rakstīja: Slikts salīdzinājums par pāris spēlētājiem.Lukam un Bukeram bumba bija rokā jau no pirmās dienas.KAT noteikti nebija trešā iespēja uzbrukumā arī.Un protams viņiem nebija līgas drausmīgākie saspēlnieki divus gadus pēc kārtas
Luku un Bukeru es salīdzinu ar AD un grieķi tajā ziņā, ka viņiem arī nav stāru priekšā, un sevi būtu jāpierāda starp īsta big3.

  +3 [+] [-]

, 2019-01-29 08:30, pirms 6 gadiem
KP pret AD būtu izgāšanās no abām komandām. Pirmkārt līdz 7 feb NOP būtu jāņem KP kurš nav atgreizies un kuram līgums vasarā beigsies. Bet tā kā viņš ir neierobežotais, viņš vnk paņem kvalifikācijas līgumu vasarā un nākamgad pazūd no tās bedres atstājot NOP ar garu degunu, jo KP tur čista nepaliktu. Otrkārt, lai arī cik lielisks nebūtu AD viņš tomēr it visos rādītājos sasniedzis un parādijis maksimumu. Ja arī kautko pie spēles varētu pielikt, tad tas būtu nedaudz, jo viņš jau ir tik ļoti labs. KP var vēl pielikt ļoti daudz pie savas spēles un daudzveidot savu spēles stilu. Protams, tas var arī nenotikt, bet potenciāls ir būt tikpat labam, vai labākam, kā AD. Vasarā taisīt maiņu... ja KP saodīs, ka par maiņām iet runa, viņš ņem kvalifikācijas līgumu un jebkurā gadījumā nākamgad mūk no NYK vai NOP, ja tur nonāk. Stipri šaubos, ka kāds no abu komandu GM domā, ka runāt par KP būtu gudri.

  +1 [+] [-]

, 2019-01-29 08:32, pirms 6 gadiem
comon88 rakstīja: cik saprotu , tad Bostona 100% nevar pie sevis šosezon dabūt Deivisu dēļ līgas noteikumiem?
Za to GSW šis noderētu! Pret Igiju+naudu vēl piemaksāt! Tad jau vajadzētu spēt uzvarēt arī šogad

  -1 [+] [-]

, 2019-01-29 08:32, pirms 6 gadiem
Tas būtu fantastiski, ja KP no lielākā tirgus ceļotu uz NOP, kur knapi pus arēnu var piepildīt un basis nevienu neinteresē. Jānim baigais stienis būtu.

     [+] [-]

, 2019-01-29 08:33, pirms 6 gadiem
doksnomarsa rakstīja: Kurš te kko smirdēja par KP aizēnošanu vai to ka viņš tikai bez zvaigznēm var izcelties? Kuru līgu tu skaties neadekvātais āpši? KP pirms traumas uzaci un kazinsu izskoloja spēlējot NOP arēnā. Interesanti aiz kādām superzvaigznēm tad spēlē AD? Vai grieķis? Vai Bukers Vai Doncic? Visiem viņiem vēl jāpierāda sevi kopā ar 3 bumbu gribošiem džekiem. KAT bija pilnīga viduvējība kad batlers spēlēja. KP otrā sezona aiz Rose un Melo līdzīga problēma, tikai Rose un melo bija trash bet meta takā viņi veel būtu mvp.
Sauc vēl zvaigznes, jo šobrīd tikai pusmēnešus un miltu izstrādājumus nosauci...

  -1 [+] [-]

, 2019-01-29 08:33, pirms 6 gadiem
doksnomarsa rakstīja: KP pret AD būtu izgāšanās no abām komandām. Pirmkārt līdz 7 feb NOP būtu jāņem KP kurš nav atgreizies un kuram līgums vasarā beigsies. Bet tā kā viņš ir neierobežotais, viņš vnk paņem kvalifikācijas līgumu vasarā un nākamgad pazūd no tās bedres atstājot NOP ar garu degunu, jo KP tur čista nepaliktu. Otrkārt, lai arī cik lielisks nebūtu AD viņš tomēr it visos rādītājos sasniedzis un parādijis maksimumu. Ja arī kautko pie spēles varētu pielikt, tad tas būtu nedaudz, jo viņš jau ir tik ļoti labs. KP var vēl pielikt ļoti daudz pie savas spēles un daudzveidot savu spēles stilu. Protams, tas var arī nenotikt, bet potenciāls ir būt tikpat labam, vai labākam, kā AD. Vasarā taisīt maiņu... ja KP saodīs, ka par maiņām iet runa, viņš ņem kvalifikācijas līgumu un jebkurā gadījumā nākamgad mūk no NYK vai NOP, ja tur nonāk. Stipri šaubos, ka kāds no abu komandu GM domā, ka runāt par KP būtu gudri.
Viņš nekur nevar pazust, jo ir ierobežotais brīvais aģents. NOP varētu pielīdzināt jebkuru līgumu. Domā KP pēc traumas atļautos atstāt 100+ miljonus uz galda riskējot spēlēt ar QO ?

     [+] [-]

, 2019-01-29 08:34, pirms 6 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Tas būtu fantastiski, ja KP no lielākā tirgus ceļotu uz NOP, kur knapi pus arēnu var piepildīt un basis nevienu neinteresē. Jānim baigais stienis būtu.
Iedomājies,kā jūtas Lonzo un Kuzma kuriem no LA būs jādodas dzīvot uz reālu purvu

  +2 [+] [-]

, 2019-01-29 08:37, pirms 6 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Viņš nekur nevar pazust, jo ir ierobežotais brīvais aģents. NOP varētu pielīdzināt jebkuru līgumu. Domā KP pēc traumas atļautos atstāt 100+ miljonus uz galda riskējot spēlēt ar QO ?
Kādus 100+. Viņš sezonā saņemtu kautkādus 25, bet ar kvalifikācijas 7. viņš atteiktos no 18 - jā daudz, bet viņš ir jauns, būt miskastē uz 4 vai 5 gadiem un sabojāt sabu PRIME netaisās neviens, kāpēc tad Davis atsakās no 240 mil ? Tā paša iemesla dēļ.

  +1 [+] [-]

, 2019-01-29 09:19, pirms 6 gadiem
Grūti pateikt kāda ir NY doma šobrīd. Vai Kristaps ar Davis var spēlēt kopā, jo abi ir ļoti līdzīga spēles stila, kustīgi, atlētiski, ar labu metienu.
Tas ka mainītu Kristapu pret Davis liekas diezgan neticami, lai gan pat tāds scenārijs varētu notikt.

  +4 [+] [-]

, 2019-01-29 10:18, pirms 6 gadiem
sochee rakstīja: Kopš kura laika Porziņģis ir kļuvis par superzvaigzni ?
varbūt kopš viņš tika iebalsots all star game un tikai dēļ traumas nepiedalījās vai tas ka viņa krekls stabili bija pārdotāko 10niekā pirms traumas. bet nu jā, ja cilvēks nespēlē gadu dēļ ACL tad automātiski tādi kā tu viņu padara par prastu spelētāju....domā takš ar galvu kaut nedaudz.

  -1 [+] [-]

, 2019-01-29 10:25, pirms 6 gadiem
Mani pārsteidz, ka liela daļa domā, ka NYK šajā darījumā nevajadzēs iekļaut Kristapu, un AD ar viņu spēlēs kopā. Būsim reāli, NYK vajadzētu atdot gan Kristapu gan, piemēram, Knox + vēl drafta pikus. Te visi runā, ka Bostonai būtu jādod Tatum + Brown + pikus vai LAL Lonzo + Ingram + Kuzma, bet NYK pietiktu bez maz vai atdot Knox + Lee + drafta pikus pret AD. Es saprotu, ka mums patīk sapņot, ka varētu būt KP + AD +KD vai vēl kāda cita zvaigzne, bet jābūt reāliem- ja NYK piedāvās darījumu, tad 99% tajā būs iekļauts Kristaps.

     [+] [-]

, 2019-01-29 10:31, pirms 6 gadiem
Šķiet, ka līga ir uzsākusi izmeklēšanu par šo visu, proti, vai viss nav sarunāt jau aizkulisēs.

     [+] [-]

, 2019-01-29 10:35, pirms 6 gadiem
yeah rakstīja: Mani pārsteidz, ka liela daļa domā, ka NYK šajā darījumā nevajadzēs iekļaut Kristapu, un AD ar viņu spēlēs kopā. Būsim reāli, NYK vajadzētu atdot gan Kristapu gan, piemēram, Knox + vēl drafta pikus. Te visi runā, ka Bostonai būtu jādod Tatum + Brown + pikus vai LAL Lonzo + Ingram + Kuzma, bet NYK pietiktu bez maz vai atdot Knox + Lee + drafta pikus pret AD. Es saprotu, ka mums patīk sapņot, ka varētu būt KP + AD +KD vai vēl kāda cita zvaigzne, bet jābūt reāliem- ja NYK piedāvās darījumu, tad 99% tajā būs iekļauts Kristaps.
Piekrītu. NY nav ko TĀDU dot pretim. NOP vienkārši paņem un nenotreido tagad, vasarā vienpersoniski pagarina līgumu un tad jau pēctam rindā iestājas Bostona.

     [+] [-]

, 2019-01-29 10:43, pirms 6 gadiem
Jāpatur prātā, ka KP nav līguma un jau nākošsezon viņš aizies tur, kur vēlēsies. NOP taču nav āpši un to labi saprot.
Līdz ar to visdrīzāk AD nonāks tur kur redz sevi spēlējam nākotnē, pat neskatoties uz to, ka formāli NOP viņus var aizmainīt kur vien vēlas.

     [+] [-]

, 2019-01-29 10:45, pirms 6 gadiem
Detection rakstīja: Piekrītu. NY nav ko TĀDU dot pretim. NOP vienkārši paņem un nenotreido tagad, vasarā vienpersoniski pagarina līgumu un tad jau pēctam rindā iestājas Bostona.
Knox, Robinsons, Frenks un pirmās kārtas piki...Tie 3 vēl var izaugt uj uj un ir piezemēti čaļi, kas grib strādāt. Lonzo ar savu cirku, Ingrams, kuram uzvedības problēmas... Kuzma tur vienīgais jaunais, ko ar prieku kāds uzņemtu no LAL. AD patiesībā nāk pretī NOP paziņojot tik laicīgi, jo NOP var dabūt visvairāk par viņu tieši tagad. Viņiem gluži vienkārši nebūtu izdevīgi, ja AD paņem uz gadu kvalifikācijas līgumu, jo tad AD aiziet prom par brīvi velti.

  +1 [+] [-]

, 2019-01-29 11:25, pirms 6 gadiem
yeah rakstīja: Mani pārsteidz, ka liela daļa domā, ka NYK šajā darījumā nevajadzēs iekļaut Kristapu, un AD ar viņu spēlēs kopā. Būsim reāli, NYK vajadzētu atdot gan Kristapu gan, piemēram, Knox + vēl drafta pikus. Te visi runā, ka Bostonai būtu jādod Tatum + Brown + pikus vai LAL Lonzo + Ingram + Kuzma, bet NYK pietiktu bez maz vai atdot Knox + Lee + drafta pikus pret AD. Es saprotu, ka mums patīk sapņot, ka varētu būt KP + AD +KD vai vēl kāda cita zvaigzne, bet jābūt reāliem- ja NYK piedāvās darījumu, tad 99% tajā būs iekļauts Kristaps.
Neticās, ka KP NYK būtu gatavi atdot kādam. + NOP noteikti apzinātos, ka KP nepaliktu. Paturēt KP un meiģināt dabūt FA vasarā būtu drošāka izvēle, nekā atdot komandai uzticīgu spēlētāju pret kādu kas arī veikli var pazust. NYK var piedāvāt potenciālu top5 draftu + Knox un arī centri jaunie nav peļami, tāpat jau var arī iedot vel kādu 2 gadu draftus. Tas kāreiz izskatītos pēc NYK - iet uz visu banku, nevis turpināt labi iesākto pārbūvi

  +1 [+] [-]

, 2019-01-29 12:02, pirms 6 gadiem
doksnomarsa rakstīja: Kādus 100+. Viņš sezonā saņemtu kautkādus 25, bet ar kvalifikācijas 7. viņš atteiktos no 18 - jā daudz, bet viņš ir jauns, būt miskastē uz 4 vai 5 gadiem un sabojāt sabu PRIME netaisās neviens, kāpēc tad Davis atsakās no 240 mil ? Tā paša iemesla dēļ.
4-5 gadu ligums par 100+ miljoniem vai 1 gada QO ? Ja, nedod dievs pec traumas QO gada velreiz norauj traumu vai vispar nevar normali iespeleties, tad vins paliek bez liguma vai par veterana minimumu var spelet. Neviens Rookijs nav atteicies no max liguma, lai panemtu QO un pec gada nomainitu komandu. Kur nu vel gadijuma, kad nak atpakal no tik nopietnas traumas. Ar galvu padoma kadreiz !

Davis neatteicas parakstit max pec sava rookija liguma, tagad vins atsakas no otra extensiona, jo bus UFA, nevis RFA ,ka Prozingis. +Davis neatsakas no 100+ miljoniem, bet gan pardesmit parakstot ar citu komandu max nevis supermax. Chali, tu tadas auzas brauc, labak nekomente un nepadari sevi par apsmieklu. Plus, labakie gadi sportistiem parasti ir ap 26-30, atkariba no sporta/pozicija utt. var mainities uz vienu vai otru pusi, tatad "istais" prime KP bus pec aiznakama kontrakta parakstisanas.

  -1 [+] [-]

, 2019-01-29 12:04, pirms 6 gadiem
Ņujorkas vietā es uzliktu uz galda divus piedāvājumus Knox, Ntilikina un 1. piks 2019 vai KP, Knox un Ntilikina bez pika. Deiviss ir 25 gadus jauns netraumatisks superstārs. Ja neskaita Jāni, tad nekā līdzvērtīga šobrīd nba nav. Un nedomāju, ka KP atteiksies no max no NOP pašreizējā situācijā.

     [+] [-]

, 2019-01-29 12:08, pirms 6 gadiem
tekken rakstīja: Jāpatur prātā, ka KP nav līguma un jau nākošsezon viņš aizies tur, kur vēlēsies. NOP taču nav āpši un to labi saprot.
Līdz ar to visdrīzāk AD nonāks tur kur redz sevi spēlējam nākotnē, pat neskatoties uz to, ka formāli NOP viņus var aizmainīt kur vien vēlas.
Nemuldi !! Nekur KP nevar aiziet, ja vien neatstaj 150 miljonus uz galda, ko neviens normals cilveks nedaritu, it ipasi pec traumas.

     [+] [-]

, 2019-01-29 12:10, pirms 6 gadiem
doksnomarsa rakstīja: Knox, Robinsons, Frenks un pirmās kārtas piki...Tie 3 vēl var izaugt uj uj un ir piezemēti čaļi, kas grib strādāt. Lonzo ar savu cirku, Ingrams, kuram uzvedības problēmas... Kuzma tur vienīgais jaunais, ko ar prieku kāds uzņemtu no LAL. AD patiesībā nāk pretī NOP paziņojot tik laicīgi, jo NOP var dabūt visvairāk par viņu tieši tagad. Viņiem gluži vienkārši nebūtu izdevīgi, ja AD paņem uz gadu kvalifikācijas līgumu, jo tad AD aiziet prom par brīvi velti.
Kadu vel AD kvalifikacijas ligumu? Vins bus UFA pec 1.5 sezonam nevis sovasar.

Frenks ir busts, nevienam vinu nevajag. Knox puli pa grozu un speli vispar neredz apkart, ka ari par vinu izsakas, ka vinam ir problemas tiesi ar stradat gribesanu. Robinsons in nenormali raw, tur neko vel nevar pateikt, cik daudz chalis atistisies. Lakers jaunie vismaz ir sevi nedaudz pieradijusi, un ligas meroga ir augstak vertejami neka ny jaunie.

     [+] [-]

, 2019-01-29 12:21, pirms 6 gadiem
Nu ko var cepties. Nedos NY KP6 prom ne pret ko un, domājams, arī NO nav ieinteresēti ņemt sastāvā spēlētāju, kurš pēc gada notīsies vai izdomās vēl gadu ārstēt traumu. NO šajā gadījumā būtu jātēmē uz Frenku+Knox+Lee un drafta piku(vai kaut kādu +/- līdzīgu kombināciju, kur minēto vietā varētu arī pavīdēt Mudiay vai Kanters) - tas ir labākais, ko viņi no Knicks varētu izspiest. Sorry, bet NO nav vajadzīgs absolūti nemotivēts KP, kurš pie pirmās izdevības uzmetīs viņus un notīsies uz kādu lielā tirgus blici. Nu nav taču komandu menedžeri muļķi un saprot, ka LA un Knicks(kā jau vakar minēju, starp citu) ir galvenie favorīti uz AD pakalpojumiem, jo, jā, AD grib titulu, taču viņš grib arī lielo tirgu un šobrīd nav daudz komandu, kuras reāli to viņam varētu dot. NY tādā ziņā viņam būtu pat ideālāks variants, jo starpsezonā var piesaistīt vēl kādu dūzi un reāli pacelties uz contenderiem + neviena cita komanda nevar piedāvāt Ņujorku(izņēmot, protams, Nets, kurus arī minēju kā teorētiski reālus pretendentus uz AD)...
p.s. es ticu tam, ka NO šo darījumu pārrunās ar AD un izvēlēsies viņam labāko variantu, jo skaidrs, ka jebkurā razkladā viņi neko pat tuvu līdzvērtīgu AD nedabūs.

     [+] [-]

, 2019-01-29 12:31, pirms 6 gadiem
Emilio rakstīja: Nu ko var cepties. Nedos NY KP6 prom ne pret ko un, domājams, arī NO nav ieinteresēti ņemt sastāvā spēlētāju, kurš pēc gada notīsies vai izdomās vēl gadu ārstēt traumu. NO šajā gadījumā būtu jātēmē uz Frenku+Knox+Lee un drafta piku(vai kaut kādu +/- līdzīgu kombināciju, kur minēto vietā varētu arī pavīdēt Mudiay vai Kanters) - tas ir labākais, ko viņi no Knicks varētu izspiest. Sorry, bet NO nav vajadzīgs absolūti nemotivēts KP, kurš pie pirmās izdevības uzmetīs viņus un notīsies uz kādu lielā tirgus blici. Nu nav taču komandu menedžeri muļķi un saprot, ka LA un Knicks(kā jau vakar minēju, starp citu) ir galvenie favorīti uz AD pakalpojumiem, jo, jā, AD grib titulu, taču viņš grib arī lielo tirgu un šobrīd nav daudz komandu, kuras reāli to viņam varētu dot. NY tādā ziņā viņam būtu pat ideālāks variants, jo starpsezonā var piesaistīt vēl kādu dūzi un reāli pacelties uz contenderiem + neviena cita komanda nevar piedāvāt Ņujorku(izņēmot, protams, Nets, kurus arī minēju kā teorētiski reālus pretendentus uz AD)...
p.s. es ticu tam, ka NO šo darījumu pārrunās ar AD un izvēlēsies viņam labāko variantu, jo skaidrs, ka jebkurā razkladā viņi neko pat tuvu līdzvērtīgu AD nedabūs.
Jau runā, ka Lakers šī situācija vienkārši ir jāņem. Un AD tas it kā būtu gudri, jo tas ir leģendārs klubs ar Džeimsu, kurš prot uzvarēt. Pietam Džeims salīzinoši drīz beigs karjeru un tas nozimē, ka AD nebūtu jāsēž viņam aiz muguras entos gadus.

     [+] [-]

, 2019-01-29 12:45, pirms 6 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Nemuldi !! Nekur KP nevar aiziet, ja vien neatstaj 150 miljonus uz galda, ko neviens normals cilveks nedaritu, it ipasi pec traumas.
Kāds zin - NY aizmainot KP saglabājas tie paši nosacījumi kā spēlētāja draftētajai komandai? Nav tā ka iegūst tikai līdz sezonas beigām un KP jau vasarā var slēgt ar ko grib - attiecīgi NO nedarbojas pielīdzināšanas iespēja?

     [+] [-]

, 2019-01-29 13:22, pirms 6 gadiem
kino rakstīja: Jau runā, ka Lakers šī situācija vienkārši ir jāņem. Un AD tas it kā būtu gudri, jo tas ir leģendārs klubs ar Džeimsu, kurš prot uzvarēt. Pietam Džeims salīzinoši drīz beigs karjeru un tas nozimē, ka AD nebūtu jāsēž viņam aiz muguras entos gadus.
Tas viss ir skaidrs, ka visi to saprot - LAL ir galvenais favorīts uz AD iegūšanu - sākot ar Tevis minētajiem iemesliem par leģendāro klubu, Lebrona faktoru un, beidzot ar Riču Polu, lielo LA tirgu un visu pārējo, bet... teiksim tā - NYK arī ir pietiekami spēcīgs/vilinošs pretendents, no AD pozīcijām skatoties.

     [+] [-]

, 2019-01-29 14:10, pirms 6 gadiem
Emilio rakstīja: Tas viss ir skaidrs, ka visi to saprot - LAL ir galvenais favorīts uz AD iegūšanu - sākot ar Tevis minētajiem iemesliem par leģendāro klubu, Lebrona faktoru un, beidzot ar Riču Polu, lielo LA tirgu un visu pārējo, bet... teiksim tā - NYK arī ir pietiekami spēcīgs/vilinošs pretendents, no AD pozīcijām skatoties.
Bet kas viņu tur varētu filināt? Tādā ziņā, ka klubs šobrīd faktiski tankojas, tās neapšaubāmais līderis (otra zvaigzne) nav jau gadu spēlējis. + vēl nesena pieredze ar zvaigznēm, kuras sevi mēģina tur atrast. aka Karamele un Stadomairs. Karamele teju izsvilpts aizgāja no kluba (protams, pārspīlēju). Nekādu garantiju par KP, nekādu garantiju tieši cik kruts būs draftētais utt.

     [+] [-]

, 2019-01-29 14:39, pirms 6 gadiem
kino rakstīja: Bet kas viņu tur varētu filināt? Tādā ziņā, ka klubs šobrīd faktiski tankojas, tās neapšaubāmais līderis (otra zvaigzne) nav jau gadu spēlējis. + vēl nesena pieredze ar zvaigznēm, kuras sevi mēģina tur atrast. aka Karamele un Stadomairs. Karamele teju izsvilpts aizgāja no kluba (protams, pārspīlēju). Nekādu garantiju par KP, nekādu garantiju tieši cik kruts būs draftētais utt.
Kāpēc visiem uzskats, ka visi citi līgas spēlētāji var pēc traumas atgriezties, bet KP nevarēs? Šo nesaprotu.

Nu viņam karjera tāpat visa priekšā kaut vai kā pustālo, 3pt metējam. Nav gluži Roze, kurš izbrauca tikai uz atlētismu un karjeras sākumā bija bez metiena. Jau uzreiz, atnākot pēc traumas, pielāgojās un sāka strādāt pie metiena. Un tagad arī atguvis iepriekšējo atlētismu.

     [+] [-]

, 2019-01-29 14:40, pirms 6 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Kāpēc visiem uzskats, ka visi citi līgas spēlētāji var pēc traumas atgriezties, bet KP nevarēs? Šo nesaprotu.

Nu viņam karjera tāpat visa priekšā kaut vai kā pustālo, 3pt metējam. Nav gluži Roze, kurš izbrauca tikai uz atlētismu un karjeras sākumā bija bez metiena. Jau uzreiz, atnākot pēc traumas, pielāgojās un sāka strādāt pie metiena. Un tagad arī atguvis iepriekšējo atlētismu.
Neviens jau nesaka, ka nevarēs, bet neko nevar zināt. Un ne visi spēlētāji ir 2.20 m

     [+] [-]

, 2019-01-29 14:44, pirms 6 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Raselu aizmainīja, kā pievienoto vērtību, lai atkratītos no Mozgova līguma. Un tā rezultātā pietika nauda Lebronam.
https://m.youtube.com/watch?v=pycXi...

     [+] [-]

, 2019-01-29 14:51, pirms 6 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Nemuldi !! Nekur KP nevar aiziet, ja vien neatstaj 150 miljonus uz galda, ko neviens normals cilveks nedaritu, it ipasi pec traumas.
Pats memurgo! Vai tad KP nav šis pēdējais līguma gads?
Ja KP aiztreido un viņam nav vēlēšanās spēlēt NOP?

     [+] [-]

, 2019-01-29 14:54, pirms 6 gadiem
Varbūt kāds var paskaidrot NB noteikumu nianses:
1) Kāpēc runājot par NYk un Memfisas treidu Rendolfs/Kanters vajag trešo komandu dīlā?
2) Kāpēc Bos nevar iesaistīties šosezon cīņā par AD?

     [+] [-]

, 2019-01-29 15:08, pirms 6 gadiem
Pīrāgs91 rakstīja: Kāds zin - NY aizmainot KP saglabājas tie paši nosacījumi kā spēlētāja draftētajai komandai? Nav tā ka iegūst tikai līdz sezonas beigām un KP jau vasarā var slēgt ar ko grib - attiecīgi NO nedarbojas pielīdzināšanas iespēja?
Ja, tie pasi knicks aizmainija Hardaway Jr. ar rookie contraktu un tad panema vinu atpakal ,kad vins bija rfa un Atlanta nepielidzinaja offeru.

     [+] [-]

, 2019-01-29 15:11, pirms 6 gadiem
tekken rakstīja: Pats memurgo! Vai tad KP nav šis pēdējais līguma gads?
Ja KP aiztreido un viņam nav vēlēšanās spēlēt NOP?
Ir pedejais gads, bet vins bus ierobezotais brivais agents. Ja vins pienem jebkuras citas komandas ligumu, tad NOP var pielidzinat un vinam japaliek tur butu. Vienigais variants ir panemt kvalifikacijas offeru, kas ir uz 1 gadu par 4.5 miljoniem un tad pec sezonas meklet lielo ligumu. Bet tada gadijuma KP loti riske nepanemot 150 miljonus, jo nevar zinat kads vins nakamgad atgriezisies, vai nenotraumesies velreiz un tad neviens vinam to max nedos. Boogija variants, kur neviena komanda neko jedzigu vinam tipa nepiedavaja FA.

     [+] [-]

, 2019-01-29 15:13, pirms 6 gadiem
tekken rakstīja: Varbūt kāds var paskaidrot NB noteikumu nianses:
1) Kāpēc runājot par NYk un Memfisas treidu Rendolfs/Kanters vajag trešo komandu dīlā?
2) Kāpēc Bos nevar iesaistīties šosezon cīņā par AD?
Davis -- and Boston point guard Kyrie Irving -- are both signed under the Designated Player Rookie Extension. NBA rules say that a team cannot acquire two players via trade who are signed to this type of deal. Boston traded for Irving prior to the 2017-18 season.

     [+] [-]

, 2019-01-29 15:20, pirms 6 gadiem
Jūs te lielākā daļa nesaprotat vai nespējat iedomāties situāciju, to, ka sarunas notiek no abām pusēm jeb AD pateiks, ka tur un tur viņš nespēlēs un viņam konkrētajā dīlā nav vairs vērtības.
Ja būs tagad trade, tad būs Lakers (AD aģenta ietekmē )
Ja būs vasarā, tad tāpat visticamāk Lakers, bet variants, protams, ir arī Bostona, bet NY ir pilnīgs tukšais variants

     [+] [-]

, 2019-01-29 15:27, pirms 6 gadiem
kino rakstīja: Bet kas viņu tur varētu filināt? Tādā ziņā, ka klubs šobrīd faktiski tankojas, tās neapšaubāmais līderis (otra zvaigzne) nav jau gadu spēlējis. + vēl nesena pieredze ar zvaigznēm, kuras sevi mēģina tur atrast. aka Karamele un Stadomairs. Karamele teju izsvilpts aizgāja no kluba (protams, pārspīlēju). Nekādu garantiju par KP, nekādu garantiju tieši cik kruts būs draftētais utt.
1. tā ir Ņujorka - vērtīgākais līgas klubs, lielākais tirgus. Kļūstot par NY superzvaigzni, AD pārietu jau citā līmenī, jo, būsim godīgi - savā NO viņš var vākt savus 30+15 katru spēli - maz kuru tas interesē. Bet, esot NY rindās un vācot to pašu Medisonā - nu, tas ir kas pilnīgi cits.
2. Amare slikts piemērs - nomocīja traumas. Bet viņš NY bija zvaigzne un aizgāja cienīgi. Karamele - sačakarēja attiecības ar Filu, tāpēc viss tā nesmuki sanāca. Fanu mīlēts viņš ir vēl arvien. Taču AD nav Karamele ne pēc rakstura, ne pēc kvalitātēm laukumā - attiecīgi - neredzu iespēju, lai viņš ar Periju un Milzu kašķētos.
3. par KP. Garantijas nav... Bet kam tad vispār mūsdienās ir garantija? NBA toč neviens nekādas garantijas nedos, jo, 1. tas ir nežēlīgs bizness un 2. tas ir PRO sports, kur var notikt da jebkas.

     [+] [-]

, 2019-01-29 15:33, pirms 6 gadiem
Emilio rakstīja: 1. tā ir Ņujorka - vērtīgākais līgas klubs, lielākais tirgus. Kļūstot par NY superzvaigzni, AD pārietu jau citā līmenī, jo, būsim godīgi - savā NO viņš var vākt savus 30+15 katru spēli - maz kuru tas interesē. Bet, esot NY rindās un vācot to pašu Medisonā - nu, tas ir kas pilnīgi cits.
2. Amare slikts piemērs - nomocīja traumas. Bet viņš NY bija zvaigzne un aizgāja cienīgi. Karamele - sačakarēja attiecības ar Filu, tāpēc viss tā nesmuki sanāca. Fanu mīlēts viņš ir vēl arvien. Taču AD nav Karamele ne pēc rakstura, ne pēc kvalitātēm laukumā - attiecīgi - neredzu iespēju, lai viņš ar Periju un Milzu kašķētos.
3. par KP. Garantijas nav... Bet kam tad vispār mūsdienās ir garantija? NBA toč neviens nekādas garantijas nedos, jo, 1. tas ir nežēlīgs bizness un 2. tas ir PRO sports, kur var notikt da jebkas.
Visam piekrītu, bet ir jautājums, ko viņš grib. Lielu tirgu un uzvarēt vai vnk lielu tirgu. Jo būsim reāli, Lakers rindās ir daudz lielāka iespēja sasniegt savus. Un tirgu skatoties, šķiet, ka starptautiski visiem pa lielam ir pie kājas kniksi, bet ne Lakers.

     [+] [-]

, 2019-01-29 15:44, pirms 6 gadiem
kino rakstīja: Neviens jau nesaka, ka nevarēs, bet neko nevar zināt. Un ne visi spēlētāji ir 2.20 m
Kā neviens nesaka. Palasi šeit komentārus. Visi te tā saka. Visi arī šeit saka, ka nedos tak NYK max viņam.

     [+] [-]

, 2019-01-29 15:48, pirms 6 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Kā neviens nesaka. Palasi šeit komentārus. Visi te tā saka. Visi arī šeit saka, ka nedos tak NYK max viņam.
ā, nu to es neņemu vērā, ko te saka,

     [+] [-]

, 2019-01-29 15:51, pirms 6 gadiem
tekken rakstīja: Varbūt kāds var paskaidrot NB noteikumu nianses:
1) Kāpēc runājot par NYk un Memfisas treidu Rendolfs/Kanters vajag trešo komandu dīlā?
2) Kāpēc Bos nevar iesaistīties šosezon cīņā par AD?
Kur ir teikts, ka vajag 3. komandu? Tur līgumi neiet kopā. 18M pret 11M. SAC vēl kaut kas jāpiemet kādu 5M apmērā. Nezinu kāda viņiem tur tā situācija, bet tos 5M vajag tādus, kas sezonas beigās beidzās. Ja viņiem tādu nav, tad jāmeklē 3 komanda, kur tādu dabūt.

     [+] [-]

, 2019-01-29 15:57, pirms 6 gadiem
Robis87 rakstīja: https://m.youtube.com/watch?v=pycXi5XYBxg
Un ko tu gribēji pateikt ar to video? To, ko es teicu?

     [+] [-]

, 2019-01-29 16:45, pirms 6 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Kur ir teikts, ka vajag 3. komandu? Tur līgumi neiet kopā. 18M pret 11M. SAC vēl kaut kas jāpiemet kādu 5M apmērā. Nezinu kāda viņiem tur tā situācija, bet tos 5M vajag tādus, kas sezonas beigās beidzās. Ja viņiem tādu nav, tad jāmeklē 3 komanda, kur tādu dabūt.
Kāds sakars līguma apmēram? Var mainīt tikai vienāda līguma spēlētājus Tipa ja vienam 41 un otram 40 tad jādod klāt viens spēlētājs ar 1 mio līgumu jeb 2 pa pus ļamam? Pēc sviesta izklausās

     [+] [-]

, 2019-01-29 16:55, pirms 6 gadiem
tekken rakstīja: Kāds sakars līguma apmēram? Var mainīt tikai vienāda līguma spēlētājus Tipa ja vienam 41 un otram 40 tad jādod klāt viens spēlētājs ar 1 mio līgumu jeb 2 pa pus ļamam? Pēc sviesta izklausās
Nu 10% robežās laikam jābūt. Tātad 40 pret 36 varētu samainīt. Te tas pats, 18M pret ~16M varētu.

Ja komandai ir brīvie līdzekļi, tad jau var mainīt kaut vai 50M pret 1M.

     [+] [-]

, 2019-01-29 17:07, pirms 6 gadiem
kino rakstīja: Visam piekrītu, bet ir jautājums, ko viņš grib. Lielu tirgu un uzvarēt vai vnk lielu tirgu. Jo būsim reāli, Lakers rindās ir daudz lielāka iespēja sasniegt savus. Un tirgu skatoties, šķiet, ka starptautiski visiem pa lielam ir pie kājas kniksi, bet ne Lakers.
Uz sitienu jā - Lakers izredzes ir lielākas. Taču mēs jau nezinām ko Perijs ar Milzu ķīmiķo aizkadrā... Nezinu - kaut kā es dikti ticu šim DUO - ka viņi no Knicks var dabūt ārā lielas lietas.