Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Cavaliers" izslēdz Atlantu, Džeimsam piektais fināls pēc kārtas

Rolands Eliņš

"Cavaliers" izslēdz Atlantu, Džeimsam piektais fināls pēc kārtas
Lebrons Džeimss
Foto: AP/Scanpix

NBA finālā otro reizi komandas vēsturē iekļuvusi Klīvlendas "Cavaliers", kura sērijas ceturtajā spēlē ar 118:88 sagrāva Atlantas "Hawks" un triumfēja arī visā sērijā ar 4:0.

Priecīgā ziņa Atlantas nometnē, sagaidot ceturto spēli, bija tā, ka Els Horfords par savu nesportisko piezīmi iepriekšējā mačā nesaņēma papildus diskvalifikāju. Sliktās ziņas bija atrašanās iedzinējos 0:3 un Kairija Ērvinga atgriešanās "Cavaliers" sastāvā.

Nekādu brīnumu Atlantai neizdevās paveikt - "Cavaliers" pirmajā ceturtdaļā sameta 32 punktus un iekrāja pārsvaru, kuru līdz trešās ceturtdaļas vidum bija palielinājusi tiktāl, ka uzvarētājs un NBA finālists visiem jau bija skaidrs. "Cavaliers" spēlēja atbrīvoti un ar izteiktu uzvarētāju apziņu, kamēr "Hawks" bieži vien nespēja uzbrukumā izdomāt neko labāku par nesagatavu tālmetienu. Šī taktika neattaisnojās, jo Atlantai spītīgi nekrita tālmetieni - no 32 mēģinājumiem trāpīti tikai pieci, turklāt divi no tiem pašās beigās, kad tas vairs nevienu neinteresēja.

Mača izskaņā, abām komandām spēlējot ar rezervistiem, "Cavaliers" izbaudīja uzvaras garšu un meta grozā teju visu pēc kārtas, kamēr "Hawks" bija padevusies. Klīvlendas rindās ar skaistiem blokiem izcēlās Ērvings un Tompsons, uzbrukumā paspēja atzīmēties Džo Heriss un Kendriks Pērkinss. Spēle noslēdzās ar graujošo 118:88 un 4:0 sērijā, noslēdzot Atlantas sezonu, kuras laikā izdevās uzvarēt konferencē regulārajā sezonā, taču izslēgšanas spēlēs (ne tikai šajā sērijā) tika parādīts ne pārāk iespaidīgs sniegums.

"Cavaliers" sastāvā 23 punktus guva Lebrons Džeimss, bet Tristans Tompsons un Ērvings sameta pa 16. Aktīvi darbojās arī viens no galvenajiem Atlantas "kapračiem" šajā sērijā, Ērls Smits, kuram četri precīzi tālmetieni un "double-double" - 18 punkti un desmit atlēkušās bumbas. Šajā sērijā viņš grozā raidīja 16 tālmetienus.

"Cavaliers" NBA finālā tiksies ar "Warriors" un "Rockets" dueļa uzvarētāju - šajā sērijā pagaidām 3:1 Zelta Štata komandas labā. Klīvlenda nekad vēl nav ieguvusi NBA čempionu titulu un tikai otro reizi spēlēs finālā. Iepriekš 2007. gadā ar 0:4 tika zaudēts "Spurs", taču NBA finālu sev par ierastu lietu padarījis Džeimss, kurš tajā piedalīsies piekto gadu pēc kārtas - iepriekšējos četros gan Maiami "Heat" sastāvā, izcīnot divus titulus.

Izmantotie resursi:
NBA.com

  +2 [+] [-]

, 2015-05-27 12:59, pirms 10 gadiem
ko juus te niidat, logjiski, ka par Lebronu rakstiis un juusmos, neviens cits speeletaajs nevareet ar shaadu sastaavu, kursh pietam kopaa speelee pirmo sezonu un rookie coachu aizvest liidz finaalam. Pirms bostonas seerijas teica, ka tur cavs dabuus pamociities, tad teica, ka bullji stabli panjems, un par atlantu jau vispaar te nozveereejaas, ka tie tikshot finaalaa, rekaa visiem gudriishiem videejo pirkstu paraadiija.

east vai west, Cavalieri uz sezonas beigaam jau domineeja rietumu komandas 15-1 vai 16-1 un to vienu speeli pakaasa, kad lebrons nospeeleja bezmaz vai suudigako savu speli shosezon

  +3 [+] [-]

, 2015-05-27 13:02, pirms 10 gadiem
niklaavsv rakstīja: ko juus te niidat, logjiski, ka par Lebronu rakstiis un juusmos, neviens cits speeletaajs nevareet ar shaadu sastaavu, kursh pietam kopaa speelee pirmo sezonu un rookie coachu aizvest liidz finaalam. Pirms bostonas seerijas teica, ka tur cavs dabuus pamociities, tad teica, ka bullji stabli panjems, un par atlantu jau vispaar te nozveereejaas, ka tie tikshot finaalaa, rekaa visiem gudriishiem videejo pirkstu paraadiija.

east vai west, Cavalieri uz sezonas beigaam jau domineeja rietumu komandas 15-1 vai 16-1 un to vienu speeli pakaasa, kad lebrons nospeeleja bezmaz vai suudigako savu speli shosezon
to spēli pazaudēja Hjūstonai Hjūstonā bez Kyrie

     [+] [-]

, 2015-05-27 13:05, pirms 10 gadiem
Ooopiits rakstīja: GSW nav variantu vispār, ja Lebrons segs Kariju. Tur jau tā lieta, ka GSW jebkurā spēlē var izšaut jebkurš. Vienu spēli izšaus Karijs, vienu Tompsons, vienu Grīns, vienu Bārnss, Iguodala, Livingstons vai Boguts un četras uzvaras. Tikmēr gribot vai negribot, Cavs ir jāpaļaujas uz LBJ katrā spēlē, jo ne Smits, ne Delladova, ne kāds cits vienatnē nevar uzvarēt spēli. Skatīsimies, kā Irvings būs gatavs uz finālu, bet joprojām favorīti uz titulu ir Goldensteita un tur pat nav jāstrīdās.
ehhhh...Cavs sastāvā arī var izšaut jebkurš. Negribu atkārtot vēlreiz,ja LBJ spēlēs kā Game 2 , wide open džeki savus brīvos metienu iemetīs,tad viss materializēsies ar uzvaru...pavisam vienkārši. Cavs ir dziļa komanda tas vairāk domāts,kā kapļi...iekožas un nelaiz vaļā. Tomsons tas kurš Tristians,ir pavisam citā līmenī un viņš ar JR būs X faktors sērījā...par cik zināms ,ka Big staage ir JR laiks...tad lai notiek....neviens cits spēlētajs 6-8 trejačus pēc kārtas nevar ielikt.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-27 13:07, pirms 10 gadiem
No maliņas rakstīja: ehhhh...Cavs sastāvā arī var izšaut jebkurš. Negribu atkārtot vēlreiz,ja LBJ spēlēs kā Game 2 , wide open džeki savus brīvos metienu iemetīs,tad viss materializēsies ar uzvaru...pavisam vienkārši. Cavs ir dziļa komanda tas vairāk domāts,kā kapļi...iekožas un nelaiz vaļā. Tomsons tas kurš Tristians,ir pavisam citā līmenī un viņš ar JR būs X faktors sērījā...par cik zināms ,ka Big staage ir JR laiks...tad lai notiek....neviens cits spēlētajs 6-8 trejačus pēc kārtas nevar ielikt.
ehm... GSW sastāvā ir tādi divi džeki

  +2 [+] [-]

, 2015-05-27 13:09, pirms 10 gadiem
No maliņas rakstīja: ehhhh...Cavs sastāvā arī var izšaut jebkurš. Negribu atkārtot vēlreiz,ja LBJ spēlēs kā Game 2 , wide open džeki savus brīvos metienu iemetīs,tad viss materializēsies ar uzvaru...pavisam vienkārši. Cavs ir dziļa komanda tas vairāk domāts,kā kapļi...iekožas un nelaiz vaļā. Tomsons tas kurš Tristians,ir pavisam citā līmenī un viņš ar JR būs X faktors sērījā...par cik zināms ,ka Big staage ir JR laiks...tad lai notiek....neviens cits spēlētajs 6-8 trejačus pēc kārtas nevar ielikt.
How about Karijs un Tompsons, turklāt viens no viņiem šosezon ielika deviņus pēc kārtas, otrs pēdējās septiņās spēlēs vidēji liek 6

  -2 [+] [-]

, 2015-05-27 13:10, pirms 10 gadiem
ljames237 rakstīja: to spēli pazaudēja Hjūstonai Hjūstonā bez Kyrie
Un Hjustonai nebija Howards.

  -2 [+] [-]

, 2015-05-27 13:14, pirms 10 gadiem
Ooopiits rakstīja: How about Karijs un Tompsons, turklāt viens no viņiem šosezon ielika deviņus pēc kārtas, otrs pēdējās septiņās spēlēs vidēji liek 6
te iet runa par īsā laika periodā ne visu spēli. Bet labi te tukšas runas. Spēle parādīs,bet Cavs in 6.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-27 13:15, pirms 10 gadiem
No maliņas rakstīja: te iet runa par īsā laika periodā. Bet labi te tukšas runas. Spēle parādīs,bet Cavs in 6.
Klejs salādēja 37 (precīzi neatceros) punktus vienā periodā šogad.

  +2 [+] [-]

, 2015-05-27 13:16, pirms 10 gadiem
No maliņas rakstīja: te iet runa par īsā laika periodā ne visu spēli. Bet labi te tukšas runas. Spēle parādīs,bet Cavs in 6.
Nu labi Tomsons vienā ceturdaļa ielika 37 punktus, še tev īsais laika periods.

  -3 [+] [-]

, 2015-05-27 13:17, pirms 10 gadiem
ventilators rakstīja: Klejs salādēja 37 (precīzi neatceros) punktus vienā periodā šogad.
Tirliņ tas bija regulārā sezonas spēle. Lai viņš 15pt samet kaut ceturdaļā playoff.

     [+] [-]

, 2015-05-27 13:17, pirms 10 gadiem
No maliņas rakstīja: Tirliņ tas bija regulārā sezonas spēle. Lai viņš 15pt samet kaut ceturdaļā playoff.
Trollis

  -2 [+] [-]

, 2015-05-27 13:18, pirms 10 gadiem
Tak beidziet , Lebronam finālā nav pilnīgi nekādu variantu.
Redzēsiet uz ko ir spējigs vien no visu laiku ''labākajiem'' NBA spēlētaajiem.

  +2 [+] [-]

, 2015-05-27 13:18, pirms 10 gadiem
chubaki rakstīja: Nu labi Tomsons vienā ceturdaļa ielika 37 punktus, še tev īsais laika periods.
Jums,tāda krāniņu mērīšanā. Man patiess prieks,ja Lv ir tik izsmalcināti eksperti kuri zin labāk kā nba-runa iet par JR.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-27 13:21, pirms 10 gadiem
No maliņas rakstīja: Jums,tāda krāniņu mērīšanā. Man patiess prieks,ja Lv ir tik izsmalcināti eksperti kuri zin labāk kā nba-runa iet par JR.
Tu man mēģini ieskaidrot to, ka Smits ir labāks par Tomsonu. Nu tā nav.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-27 13:22, pirms 10 gadiem
chubaki rakstīja: Tu man mēģini ieskaidrot to, ka Smits ir labāks par Tomsonu. Nu tā nav.
Kur es esmu teicis,ka viņš ir labāks? Taču vienreiz atbildat Jūs te spriedelētāji par saviem vārdiem. Runa bija par trejačiem pēc kārtas,punkts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2015-05-27 13:24, pirms 10 gadiem
chubaki rakstīja: Tu man mēģini ieskaidrot to, ka Smits ir labāks par Tomsonu. Nu tā nav.
Tomsons ir tikpat labs kaa Stephs!! Un grib vel salidzināt smitu ar tomsonu , Smiekli nāk!!

  +1 [+] [-]

, 2015-05-27 13:25, pirms 10 gadiem
frizbijs rakstīja: Tak beidziet , Lebronam finālā nav pilnīgi nekādu variantu.
Redzēsiet uz ko ir spējigs vien no visu laiku ''labākajiem'' NBA spēlētaajiem.
Tā taču visi teica arī pret Thunder ar VIŅU SASTĀVU TOBRĪD - Durants/Vestbruks/Hārdens/Ibaka....3 potenciālie MVP kādā no sezonām un HOF....piesmēja ar 4-1.

     [+] [-]

, 2015-05-27 13:26, pirms 10 gadiem
edvins_straume_107735 rakstīja: Man vienkārši tas vienmēr ir interesējis NBA finālos - cik kuram un kurai komandai ir atļauts, lai kaut kas nevarētu būt grozīts un piekoriģēts. Cik tas, kas tur notiek uz laukuma REĀLI notiek. Bet kas jau ir iepriekš nolemts aizkulisēs, zem paklāja, līgas vadības un tiesnešu kabinetos? Man protams nav atbildes uz šiem jautājumiem. Tikai teorijas. Konspirācijas teorijas. Tikai mana pieredze gadu garumā intuatīvi saka - ne viss tur ir tīrs un nekad pilnīgi tīrs nav bijis. Kaut vai daudzie Lakers tituli un tā tālāk.

Heat ar Lebronu, Veidu un Bošu taču bija izveidots no augšas līgas projekts ar mērķi James dot titulus. Tāpat kā Cavaliers tagad ar James, Īrvingu un Lovu. Lovam trauma? Ak, līgas vadībai gan tā ir baigā skāde. James zem sevis ir sagrābis visu līgu, NBA birokrāti viņu lolo un milē, tieši viņa vajadzībām sastāda līgumus un komandas. Jo James priekš līgas ir jāpelna liela naudiņa. Un lai Latvijā un visur citur būtu daudz Lebrona pokemonu. NBA ir tikai Lebron James. Un viss. Lebron ir karalis.
Piekritīšu tikai tajā, ka līga gribēja Lebronam gredzenus, savādāk es neizprotu, kāpēc vispār atļāva to pāreju uz Heat, ja reiz CP3 pāreju uz Leikeriem nobloķēja.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-27 13:30, pirms 10 gadiem
ventilators rakstīja: Piekritīšu tikai tajā, ka līga gribēja Lebronam gredzenus, savādāk es neizprotu, kāpēc vispār atļāva to pāreju uz Heat, ja reiz CP3 pāreju uz Leikeriem nobloķēja.
Tieši tā iespējams Lebrons staigātu vēl bez gredzeniem, jo visi zinām, ka Kobe Lebronam ir kā dadzis acī. 5 tituli pret diviem un All star spēlē tas pazemojums pēc diviem kontrolblokiem. Visi to redzēja. NBA visu pakārto viņam tāpēc viņš ir manā melnajā sarakstā.

  +4 [+] [-]

, 2015-05-27 13:31, pirms 10 gadiem
No maliņas rakstīja: Tā taču visi teica arī pret Thunder ar VIŅU SASTĀVU TOBRĪD - Durants/Vestbruks/Hārdens/Ibaka....3 potenciālie MVP kādā no sezonām un HOF....piesmēja ar 4-1.
lokauta sezona. Tas gredzens neskaitas. 2 gredzenu Allens nokārtoja. Realititāte LBJ nav neviena gredzena

(sarkasms, nevajag iespringt)

  -2 [+] [-]

, 2015-05-27 13:32, pirms 10 gadiem
No maliņas rakstīja: Tā taču visi teica arī pret Thunder ar VIŅU SASTĀVU TOBRĪD - Durants/Vestbruks/Hārdens/Ibaka....3 potenciālie MVP kādā no sezonām un HOF....piesmēja ar 4-1.
Bet nejau Lebrons tajā sērijā baigi ārdijās. Viņam vienā spēlē bija virs 20 punktiem. Veids, Batje, Bosh ārdijās praktiski tur varēja dot MVP Batje.

     [+] [-]

, 2015-05-27 13:34, pirms 10 gadiem
chubaki rakstīja: Bet nejau Lebrons tajā sērijā baigi ārdijās. Viņam vienā spēlē bija virs 20 punktiem. Veids, Batje, Bosh ārdijās praktiski tur varēja dot MVP Batje.
30+ pts vidēji sērijā skaitas tikai vienā spēlē virs 20? ok , sorry my bad. haha

  +4 [+] [-]

, 2015-05-27 13:37, pirms 10 gadiem
edvins_straume_107735 rakstīja: Man vienkārši tas vienmēr ir interesējis NBA finālos - cik kuram un kurai komandai ir atļauts, lai kaut kas nevarētu būt grozīts un piekoriģēts. Cik tas, kas tur notiek uz laukuma REĀLI notiek. Bet kas jau ir iepriekš nolemts aizkulisēs, zem paklāja, līgas vadības un tiesnešu kabinetos? Man protams nav atbildes uz šiem jautājumiem. Tikai teorijas. Konspirācijas teorijas. Tikai mana pieredze gadu garumā intuatīvi saka - ne viss tur ir tīrs un nekad pilnīgi tīrs nav bijis. Kaut vai daudzie Lakers tituli un tā tālāk.

Heat ar Lebronu, Veidu un Bošu taču bija izveidots no augšas līgas projekts ar mērķi James dot titulus. Tāpat kā Cavaliers tagad ar James, Īrvingu un Lovu. Lovam trauma? Ak, līgas vadībai gan tā ir baigā skāde. James zem sevis ir sagrābis visu līgu, NBA birokrāti viņu lolo un mīlē, tieši viņa vajadzībām sastāda līgumus un komandas. Jo James priekš līgas ir jāpelna liela naudiņa. Un lai Latvijā un visur citur būtu daudz Lebrona pokemonu. NBA ir tikai Lebron James. Un viss. Lebron ir karalis.
interesants viedoklis. Domāju lielā mērā Tev ir taisnība. vienīgais, kam nepiekrītu, ka "James zem sevis ir sagrābis visu līgu" - neko viņš nav sagrābis. James ir tikai tēls, instrumets, ar ko NBA pelna naudu un popularizē līgu, lai varētu pelnīt vēl vairāk naudas.

  -2 [+] [-]

, 2015-05-27 13:38, pirms 10 gadiem
ljames237 rakstīja: 30+ pts vidēji sērijā skaitas tikai vienā spēlē virs 20? ok , sorry my bad. haha
Tie punkti, kas tika iemesti jau, kad viss bija skaidrs neskaitās.

  -2 [+] [-]

, 2015-05-27 13:40, pirms 10 gadiem
chubaki rakstīja: Tie punkti, kas tika iemesti jau, kad viss bija skaidrs neskaitās.
akd profesionāls trollis respect

  -1 [+] [-]

, 2015-05-27 13:41, pirms 10 gadiem
ventilators rakstīja: akd profesionāls trollis respect
Sajaucu sērijas. Atzīstu vainu.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-27 13:43, pirms 10 gadiem
niklaavsv rakstīja: Es nevaru saprast, tu maximaali heito Lebronu vai visu laiku aaksties un trolljo?
Es jau teicu es komentēju, lai ir interesantāk. Protams esmu pret Cavs. Vnk mazliet pārpīlēju, lai būtu interesantāk.

     [+] [-]

, 2015-05-27 13:43, pirms 10 gadiem
chubaki rakstīja: Sajaucu sērijas. Atzīstu vainu.
tev dereetu arii atziit, ka CAVS paarbrauks paari GSW 4-0 ar vismaz +22, Lebrons ar monstruaalu speeku dabuu 2 dankus, katru reizi, kad Karijs iemet troiku - 4 pts > 3 pts

veciit, tu mani esi novedis liidz tavam liimenim

  +1 [+] [-]

, 2015-05-27 13:44, pirms 10 gadiem
chubaki rakstīja: Tie punkti, kas tika iemesti jau, kad viss bija skaidrs neskaitās.
tad jau tie punkti, kas iemesti, kad spēļe tikai sākas arī neskaitās.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-27 13:46, pirms 10 gadiem
chubaki rakstīja: Es jau teicu es komentēju, lai ir interesantāk. Protams esmu pret Cavs. Vnk mazliet pārpīlēju, lai būtu interesantāk.
aa, tu esi tas, kuram nav favoriit komanda taada viena, bet visas, pret kuraam Cavs speelee.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-27 13:46, pirms 10 gadiem
niklaavsv rakstīja: tev dereetu arii atziit, ka CAVS paarbrauks paari GSW 4-0 ar vismaz +22, Lebrons ar monstruaalu speeku dabuu 2 dankus, katru reizi, kad Karijs iemet troiku - 4 pts > 3 pts

veciit, tu mani esi novedis liidz tavam liimenim
Tas, ka GSW uzvarēs ar 4-0 un 18+ par to šaubu nav. Stefs jau aizgāja ar lūgumu pie A.Silvera, lai izveido tālāku 3pt līniju un ievieš 4p. līniju.

  -4 [+] [-]

, 2015-05-27 13:49, pirms 10 gadiem
niklaavsv rakstīja: aa, tu esi tas, kuram nav favoriit komanda taada viena, bet visas, pret kuraam Cavs speelee.
Nē manas favorītkomandas ir Bulls kopš Džordana laikiem. Lakers kopš tur sāka spēlēt kobe. GSW kopš tur sāka spēlēt AB. Nekas nav pret thunder,rockets,spurs un tagad jau arī Pelicans.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-27 14:30, pirms 10 gadiem
Chubaki. Bad troll is bad. Ja Trollo, tad tomēr kaut nelielu, bet loģisko domāšanu ar ieteiktu izmantot. Piemēram, saki GSW 4:0, Lebis nosegs un Īrvings nespēs neko paveikt, nevis stāsti, ka būs četri an...ā seksa akti....

     [+] [-]

, 2015-05-27 14:45, pirms 10 gadiem
kas shovakar njem- rakjetes vai gsw? Uz hjustonu kaardinosh 5.25 koicis