Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Heat" uzvar viesos un iekļūst NBA finālā

Jānis Celmiņš

"Heat" uzvar viesos un iekļūst NBA finālā
Lebrons Džeimss triumfs un Derika Rouza zaudējum rūgtums
Foto: AFP/Scanpix

Nacionālās Basketbola asociācijas (NBA) Austrumu konferences finālsērijas piektajā spēlē aizvadītajā naktī Maiami „Heat” komanda izbraukumā ar rezultātu 83:80 pieveica Čikāgas „Bulls” vienību, visā sērijā svinot uzvaru ar 4-1 un iekļūstot līgas finālā.

Vēl trīs minūtes līdz mača beigām Maiami „Heat” komanda atradās iedzinēju lomā ar -12 (65:77), taču tad viesi veica 18:3 izrāvienu un uzvarēja visā spēlē ar 83:80. Lieliski mača beigu daļu nospēlēja abi „Heat” uzbrukuma līderi Lebrons Džeimss un Dveins Veids, kuri mača galotnē katrs guva pa astoņiem punktiem, tādejādi ļaujt komandai svinēt ceturto uzvaru (83:80) Austrumu konferences finālsērijā un iekļūt līgas finālā.

„Heta” rindās rezultatīvākie ar attiecīgi 28 un 21 punktu bija jau pieminētie Lebrons Džeimss un Dveins Veids. King James rēķinā arī 11 atlēkušās bumbas. 20 punkti un desmit atlēkušās bumbas trešā „Big Three” dalībnieka Krisa Boša rēķinā. „Bulls” no zaudējuma šoreiz neglāba arī Derika Rouza 25 gūtie punkti.

„Heat” komanda NBA finālā pēdējo reizi spēlēja 2006. gadā. Tās pretinieki arī toreiz bija Dallasas „Mavericks” basketbolisti. Pirms pieciem gadiem par čempioniem kļuva „Heat”, bet par MVP tik atzīts Veids. Pirmais finālsērijas mačs jau nākamās nedēļas vidū – naktī no otrdienas uz trešdienu Maiami.

Izmantotie resursi:
ESPN: The Worldwide Leader In Sports

  +1 [+] [-]

, 2011-05-27 09:39, pirms 14 gadiem
Vācu terminators viltus karali aizsūtīs atkal mājās ar visiem galma darbiniekiem. GO MAVS!

  -3 [+] [-]

, 2011-05-27 09:42, pirms 14 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Vācu terminators viltus karali aizsūtīs atkal mājās ar visiem galma darbiniekiem. GO MAVS!
Kad Dirks ir aizsūtījis Lebronu mājās? Es vienīgi atceros, kad Heat aizsūtīja Mavs mājās..

     [+] [-]

, 2011-05-27 09:47, pirms 14 gadiem
Heat parādīja klasi.. 3min līdz beigām no -12 reti kurš ticēti ka var.
Dirkam&Co jāņem šis fakts vērā. Nekāda vieglā pastaiga nebūs. Ja Wade vēl elkoni saārstēs..

  +4 [+] [-]

, 2011-05-27 09:47, pirms 14 gadiem
kur ir tie lieli Heat noliceeji tagad? kas bija sezonas sāakumaa un vidusdalaa, aplauziens jums

  +4 [+] [-]

, 2011-05-27 09:56, pirms 14 gadiem
pēdējas trīs minūtes Heat vnk nougunoja un saplosija Bulls ceriibas
HEAT čempioni !

  +1 [+] [-]

, 2011-05-27 10:04, pirms 14 gadiem
Blaviens nozheloju ka nespeleju totalizatoru, jo shadu finalu paredzeju jau pirma playoffiem! Jebkuraa gadiijuma visiem heat nidejiem in your faaaaace viss respekts mavs, bet domaju ka neviena komanda lidz shim nav nakusi preti ar tadu aizsardzibu ka heat! Mavs tomer ir vairak uz uzbrukumu tendeeta komanda! Katra gadijuma paredzu heat uzvaru ar 4-2!
P.s. domaju ka shi serina loti skaidri un tieshi paradija kas ir shis ligas mvp! Rouse nav slikt, bet vinjam vel lidz LBJ limenim ir kur augt!

  +3 [+] [-]

, 2011-05-27 10:19, pirms 14 gadiem
Malači, playoff Heat ir pavisam citādi, ļoti ļoti liela bauda skatīties kā viņi aizvada savas spēles, pelnīti tika finālā.

  +3 [+] [-]

, 2011-05-27 10:27, pirms 14 gadiem
par skaistu finālu!

  +4 [+] [-]

, 2011-05-27 10:28, pirms 14 gadiem
un kārtējo reiz buļļi nospēlē nožēlojami spēles izskaņu..

  +1 [+] [-]

, 2011-05-27 10:30, pirms 14 gadiem
SKRUNDA rakstīja: kur ir tie lieli Heat noliceeji tagad? kas bija sezonas sāakumaa un vidusdalaa, aplauziens jums
Ierēcam par jaunizceptajiem Heat faneļiem, kur pie pirmās iespējas atkal kļūs par citas komandas "ilggadējiem" faniem

  -1 [+] [-]

, 2011-05-27 10:31, pirms 14 gadiem
showstopper rakstīja: Šīs komentārs ir adresēts EMILIO - Joprojām Lebrona "clutch" situācijas izpildījums nepārliecina?
diemžēl spēli neredzēju, līdz ar to arī LJ clutch metienu. vai tad tāds bija?

     [+] [-]

, 2011-05-27 10:36, pirms 14 gadiem
Emilio rakstīja: diemžēl spēli neredzēju, līdz ar to arī LJ clutch metienu. vai tad tāds bija?
Laikam Tev ir problēmas atzīt, ka šī gada PO LBJ ir vairākas spēles izvilcis.

     [+] [-]

, 2011-05-27 10:39, pirms 14 gadiem
Emilio rakstīja: diemžēl spēli neredzēju, līdz ar to arī LJ clutch metienu. vai tad tāds bija?
nebija jau izteikti, bet divi cilvēki (uzbrukumā) iznesa visu komandu.

  +3 [+] [-]

, 2011-05-27 10:45, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: čikāga jaukuro reizi zaudē dēļ pieredzes trūkuma. Vislielākais izbrīns, ka arī Čikāgas treneris nez kapēc ļāva Maiami atspēlēties. Īsti nekādas radikālas pārmaiņas neieviešot.
Bet varbūt Heat bija tik iespringuši, ka to nevarēja pamanīt
Vispār jāsaka, ka Heat nemaz tik labi nespēlē, regulāri nonākot zaudētājos, un atspēlējoties, pret Dallasu tas varētu taka neizdoties.
Būs ko pārdomāt, pie kā piestrādāt līdz otrdienai. Aizsardzība ir viena lieta, bet palaist pretinieku prom ar +10 pie Maveriks rezultativitātes varētu būt bēdīgi. Neesu gan nevienu Dallasas spēli play-off fāzē redzējis, bet rezultāts jau ar4 šo to pasaka.
Kā jau paratsi, par Heat, bet piesardzīgi un mazliet nepārliecināti.
Redzēsim cik Maiami aizsardzība ļaus DAL iemest, lai nu ko, bet Maiami aizsardzība ir laba, un Čikāga to sajuta pilnā sparā, bet Maiami arī izbaudīja Bulls aizsardzību , East fināls bija riktīgs defu duelis. MAVS aizsardzība manuprāt nav tik laba. Jebkurā gadījumā būs fantastisks fināls.

     [+] [-]

, 2011-05-27 10:48, pirms 14 gadiem
showstopper rakstīja: Šīs komentārs ir adresēts EMILIO - Joprojām Lebrona "clutch" situācijas izpildījums nepārliecina?
Mjā... vakar vēl bija diskusija ar Emilo par clutch , pēdējās 3min, LBJ ar Veidu parāda, kā jāspēlē, kad pret viņiem ir clutch .

  +4 [+] [-]

, 2011-05-27 10:51, pirms 14 gadiem
Būs aizraujošs fināls!!

  +1 [+] [-]

, 2011-05-27 10:52, pirms 14 gadiem
Heat ļoti labi PO spēlē aisardzībā. Taču domāju, ka pret mavs būs 100pt spēles. Un šeit priekšroka domāju būs tieši heat, jo viņi ir pirādijuši, ka var aizsardzībā spēlēt, kā komanda kā arī komandā ir spēlētāji, kas ir labākie punktu guvēji līgā un ļoti labi spēlē transition spēli..

  -1 [+] [-]

, 2011-05-27 10:52, pirms 14 gadiem
showstopper rakstīja: Kad Dirks ir aizsūtījis Lebronu mājās? Es vienīgi atceros, kad Heat aizsūtīja Mavs mājās..
Tas vnk ir kārtējais anti-LBJ koalīcijas komentētājs , tādus jau neņemu par pilnu, kuri tikai bez pilnīgas objektivitātes spēj uzrakstīt banālu komentu, tjipa no sēŗijas..Dirks the best...LBJ galīgi garām...bet reāli nevienu spēli NBA nav skatījies, bet nolikt LBJ taču ir tik kruta .

     [+] [-]

, 2011-05-27 10:54, pirms 14 gadiem
Dante rakstīja: Ierēcam par jaunizceptajiem Heat faneļiem, kur pie pirmās iespējas atkal kļūs par citas komandas "ilggadējiem" faniem
ES PAR '''HEAT'' fanoju kādus 5,6 gadus jau, un arī par ''Cavs'' es fanoju joprojām, par šīm divām komandām visu laiku es fanoju

  +1 [+] [-]

, 2011-05-27 10:57, pirms 14 gadiem
Ja ''Heat'' pret ''Mavericks'' katrā spēlē ļaus aiziet priekšā 10-15 punktus, tad gredzenus ''Heat'' vēl nav pelnījuši. Pagaidām jau ir pierasts, ka izdodas atspēlēties, bet ja tas sāks neizdoties, tad švaki būs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-05-27 10:58, pirms 14 gadiem
Dante rakstīja: Ierēcam par jaunizceptajiem Heat faneļiem, kur pie pirmās iespējas atkal kļūs par citas komandas "ilggadējiem" faniem
Ta, kā Tu visdrīzāk nedzīvo ASV, tad manuprāt dīvaini ir ilgtermiņā, piem., 20gadus fanot par konkrētu komandu, jo tās mainās tik krasi. Bieži vien cilvēki ārpus ASV fano par spēlētājiem, es savulaik fanoju par Bārklija spēli, un kad viņš pameta Suns un pievienojās Rockets, tad es turēju īkšķus par Rockets. Nesaprotu šos LBJ nīdējus, viņš ir profesionāls sportists un izejot no mērķiem, kurus viņš grib sasniegt, viņš pievienojās Heat, viņš pat piekrita uz mazāku algu nekā Cavs solīja.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-27 10:59, pirms 14 gadiem
Emilio rakstīja: diemžēl spēli neredzēju, līdz ar to arī LJ clutch metienu. vai tad tāds bija?
Nu sāksim ar to,ka clutch nav tikai metiens, bet pēc sporta terminoloģijas, tā ir veiksmīga un produktīva spēle pret ļoti aktīvu presingu no pretinieka puses.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-27 11:01, pirms 14 gadiem
Mandaliina rakstīja: nebija jau izteikti, bet divi cilvēki (uzbrukumā) iznesa visu komandu.
redz, tad jau akurāt nebija tā, ka LJ ar vienu metienu izšķīra uzvarētāju! ok, tiešām grūti spriest, jo maču neesmu redzējis, bet tik pat labi var teikt, ka spēles varonis, jebšu clutch metienu realizētājis ir bijis Veids! a par Veidu runājot - viņš gan ir viens no labākajiem līgā, šajā elementā...

     [+] [-]

, 2011-05-27 11:02, pirms 14 gadiem
Narkathshin rakstīja: Ja ''Heat'' pret ''Mavericks'' katrā spēlē ļaus aiziet priekšā 10-15 punktus, tad gredzenus ''Heat'' vēl nav pelnījuši. Pagaidām jau ir pierasts, ka izdodas atspēlēties, bet ja tas sāks neizdoties, tad švaki būs!
Neaizmirsti kaa ''Mavs'' gaaja pret OKC,divaas speelees arii tika atspeeleeti lieli miinusi

     [+] [-]

, 2011-05-27 11:03, pirms 14 gadiem
showstopper rakstīja: Laikam Tev ir problēmas atzīt, ka šī gada PO LBJ ir vairākas spēles izvilcis.
nu, kkad jau ir jāsāk arī vilkt - cik tad var?! pietiekami daudz savas karjeras laikā pleiofu mačus ir arī izgāzis...

  +5 [+] [-]

, 2011-05-27 11:17, pirms 14 gadiem
miro21 rakstīja: Nu sāksim ar to,ka clutch nav tikai metiens, bet pēc sporta terminoloģijas, tā ir veiksmīga un produktīva spēle pret ļoti aktīvu presingu no pretinieka puses.
nesāc nu te tagad gudri spriedelēt par sporta terminiem, to nozīmi un interpretāciju katrā konkrētā situācijā - es pats pietiekami labi zinu ko nozīmē clutch!
es šajā gadījumā domāju situācijas, kad viens metiens izšķir uzvarētāju/zaudētāju un šajā ziņā LJ šo te vienu izšķirošo, nobeidzošu(sauc kā gribi) metienu realizācija nav tādā līmenī, kā, piemēram, viņa komandas biedram Veidam, vai tādiem esošiem clutch metienu meistariem kā Kobe, Manu, Dirks, Pīrss, Fišers... nemaz nerunājiet par vēsturiskajiem spečukiem - MJ, Redžijs, Orijs...
jā, piekrītu, ka 5min pirms beigām LJ parasti uzņemas spēli uz sevi un šajā laikā spēj iemest sarežģītus metienus vai pat veikt metienu sērijas, taču es runāju par vienu izšķirošo metienu!!!

  +1 [+] [-]

, 2011-05-27 11:32, pirms 14 gadiem
Emilio rakstīja: nesāc nu te tagad gudri spriedelēt par sporta terminiem, to nozīmi un interpretāciju katrā konkrētā situācijā - es pats pietiekami labi zinu ko nozīmē clutch!
es šajā gadījumā domāju situācijas, kad viens metiens izšķir uzvarētāju/zaudētāju un šajā ziņā LJ šo te vienu izšķirošo, nobeidzošu(sauc kā gribi) metienu realizācija nav tādā līmenī, kā, piemēram, viņa komandas biedram Veidam, vai tādiem esošiem clutch metienu meistariem kā Kobe, Manu, Dirks, Pīrss, Fišers... nemaz nerunājiet par vēsturiskajiem spečukiem - MJ, Redžijs, Orijs...
jā, piekrītu, ka 5min pirms beigām LJ parasti uzņemas spēli uz sevi un šajā laikā spēj iemest sarežģītus metienus vai pat veikt metienu sērijas, taču es runāju par vienu izšķirošo metienu!!!
OK, ja mēs runājām par clutch metienu, tad ja tā godīgi, tad Maiami sērijā nebija tādu spēļu (tikai 5.spēle Bulls OT), lai tos vajadzētu mest, ja Maiami pakāsa spēli, tad nu ne ar 2 vai 3 pts starpību, kad nepieciešams mest clutch metienu, bet ja ir priekšā ar +2 vai+3, tad lai pretinieks domā par clutch. LBJ vnk 4ceturt. ieslēdz nākamo ātrumu un izdara visu, lai nevajag šādus clutch mest. Clutch tomēr parasti met labi snaiperi, man LBJ negribētos saukt par snaiperi.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-27 11:32, pirms 14 gadiem
Emilio rakstīja: nesāc nu te tagad gudri spriedelēt par sporta terminiem, to nozīmi un interpretāciju katrā konkrētā situācijā - es pats pietiekami labi zinu ko nozīmē clutch!
es šajā gadījumā domāju situācijas, kad viens metiens izšķir uzvarētāju/zaudētāju un šajā ziņā LJ šo te vienu izšķirošo, nobeidzošu(sauc kā gribi) metienu realizācija nav tādā līmenī, kā, piemēram, viņa komandas biedram Veidam, vai tādiem esošiem clutch metienu meistariem kā Kobe, Manu, Dirks, Pīrss, Fišers... nemaz nerunājiet par vēsturiskajiem spečukiem - MJ, Redžijs, Orijs...
jā, piekrītu, ka 5min pirms beigām LJ parasti uzņemas spēli uz sevi un šajā laikā spēj iemest sarežģītus metienus vai pat veikt metienu sērijas, taču es runāju par vienu izšķirošo metienu!!!
nu šaubos vai no -12 var izlīst ar vienu veiksmīgu metienu. piekrītu, ka Veids ir labāks metiena izpildītājs ja ir nepieciešams pēdējajās sekundēs 3pt, bet nepiekrītu uz to pašu Veidu ja ir jātaisa caurgājiens.

     [+] [-]

, 2011-05-27 11:38, pirms 14 gadiem
Apsveicu!
žēl Rouza..

  -2 [+] [-]

, 2011-05-27 11:39, pirms 14 gadiem
Rouzam jaiemacaas vel speelet, jo ar sadu statistiku var iet dir**

     [+] [-]

, 2011-05-27 11:46, pirms 14 gadiem
nu, kur ir visi losīši kas pēc pirmās spēles bļaustījās ka trīs spēlētāji nav komanda. a es uz hītiem savinnēju baksīšus ahaha

     [+] [-]

, 2011-05-27 11:57, pirms 14 gadiem
Emilio rakstīja: nesāc nu te tagad gudri spriedelēt par sporta terminiem, to nozīmi un interpretāciju katrā konkrētā situācijā - es pats pietiekami labi zinu ko nozīmē clutch!
es šajā gadījumā domāju situācijas, kad viens metiens izšķir uzvarētāju/zaudētāju un šajā ziņā LJ šo te vienu izšķirošo, nobeidzošu(sauc kā gribi) metienu realizācija nav tādā līmenī, kā, piemēram, viņa komandas biedram Veidam, vai tādiem esošiem clutch metienu meistariem kā Kobe, Manu, Dirks, Pīrss, Fišers... nemaz nerunājiet par vēsturiskajiem spečukiem - MJ, Redžijs, Orijs...
jā, piekrītu, ka 5min pirms beigām LJ parasti uzņemas spēli uz sevi un šajā laikā spēj iemest sarežģītus metienus vai pat veikt metienu sērijas, taču es runāju par vienu izšķirošo metienu!!!
Nav jau nav, viņam pēdējais uzbrukums tā stiprā puse, vēl OT uzvaras mačā, viņš pēdējā uzbrukumā dabūja uzbrukuma piezīmi turklāt uz tablo bija palikušas 8 sekundes, labi ka Rouzs aizmeta garām.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-27 12:22, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: Nav jau nav, viņam pēdējais uzbrukums tā stiprā puse, vēl OT uzvaras mačā, viņš pēdējā uzbrukumā dabūja uzbrukuma piezīmi turklāt uz tablo bija palikušas 8 sekundes, labi ka Rouzs aizmeta garām.
nu jā - vēl jau ir leģendārais Lebrona crab dribble, kurš atgādina handbola 5soli. kādu laiku gan tas nav manīts - varbūt pataupījis finālam pret Mavs...

  +6 [+] [-]

, 2011-05-27 12:26, pirms 14 gadiem
Mani kaut kā mulsina fakts, ka abi konferenču fināli beidzas ar rezultātu sērijā 4-1.. Pietrūkst intrigas!! Par ko visa NBA vadība arī droši vien nav īpašā sajūsmā..