Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Cavaliers" neatstāj cerības Toronto un panāk sērijā 3-2

Rolands Eliņš

"Cavaliers" neatstāj cerības Toronto un panāk sērijā 3-2
Lebrons Džeimss
Foto: AFP/Scanpix

Toronto „Raptors” NBA Austrumu konferences fināla piektajā spēlē ar 78:116 piekāpās Klīvlendas „Cavaliers” un sērijā nokļuva iedzinējos ar 2-3.

„Raptors” savā laukumā bija pratusi ne tikai pārtraukt „Cavaliers” desmit „play-off” uzvaru sēriju, bet arī panākusi neizšķirtu pusfinālā. Šonakt Toronto sastāvā atgriezās lietuvieišu centrs Jons Valančūns, kurš sāka spēli kā rezervists, 18 minūtēs trāpīja visus četrus metienus no spēles un guva deviņus punktus. Tas gan principā bija vienīgais pozitīvais Toronto komandas sniegumā.

Pēc diviem izbraukumā ciestajiem zaudējumiem „Cavaliers” piedāvāja dzelžainu aizsardzību praktiski visas spēles garumā, un teju katrs Kaila Laurija un Demāra Derouzana uzbrukums grozam bija no neērtas pozīcijas un līdz ar arī neprecīzs. „Raptors” pirmajā puslaikā guva tikai 34 punktus, kamēr „Cavaliers” uzbūvēja sev vairāk nekā 30 punktu pārsvaru.

Tas lielā mērā jau izšķīra cīņas iznākumu, taču „Cavaliers” turpināja iesākto un arī trešajā ceturtdaļā neļāva pretiniekiem uzbrukumā paveikt neko nozīmīgu. Klīvlendas pārsvars sasniedza arī 40 punktus, bet mača beigās iespaidīgais rezultāts 116:78.

Ar 25 punktiem rezultatīvākais bija Kevins Lavs, kamēr Lebrons Džeimss un Kairijs Ērvings pievienoja pa 23 punktiem. Klīvlenda arī dominēja zem groziem, savācot teju divreiz vairāk atlēkušo bumbu nekā pretinieki, turklāt īpaši spēcīga bija Toronto centru ierobežošana. Bismaks Bijombo, kurš iepriekšējos divos mačos savāca 40 atlēkušās bumbas, šoreiz tikai vien pie četrām, kamēr Valančūns – pie nevienas.

Šī bija trešā „Cavaliers” uzvara sērijā, un visi panākumi gūti ļoti pārliecinošā veidā ar kopējo pārsvaru 88 punktu apjomā. „Cavaliers” arī kļuvusi par pirmo komandu vēsturē, kas konferences finālā pirmo puslaiku spējusi uzvarēt ar vairāk nekā 30 punktu pārsvaru, kā arī pārspējusi savu personisko „play-off” rekordu pārliecinošākās uzvaras ziņā, kamēr „Raptors” tādas drausmas rezultāta izteiksmē piedzīvoja pirmo reizi kopš ienākšanas līgā pirms 20 gadiem, ņemot vērā arī regulārās sezonas spēles.

„Cavaliers” līdz ar to nonākusi uzvaras attālumā no sava otrā NBA fināla pēc kārtas, kamēr Džeimss tiecas jau pēc sestā NBA fināla pēc kārtas – iepriekš viņš četras reizes pēc kārtas tur iekļuva, spēlējot Maiami „Heat”. Sērijas sestā spēle paredzēta pēc divām dienām Toronto.

”Cavaliers”-”Raptors” 116:78

(37:19, 28:15, 35:26, 16:18)
Cavaliers: Lavs 25, Džeimss 23 (8 rez.p.), Ērvings 23, Džefersons 11, Tompsons 9 (11 atl.b.), Smits 7, Frajs 7, Dž. Džounss 5, Mozgovs 4, D. Džounss 2, Delavedova, Viljamss, Šamperts
Raptors: Derouzans 14, Laurijs 13, Valančūns 9, Skola 7, Bijombo 7, Raits 6, Pauels 6, Kerols 5, Patersons 3, Ross 3, Tompsons 2, Džonsons

Izmantotie resursi:
NBA.com

1 2 46 komentāri

  +2 [+] [-]

, 2016-05-26 07:41, pirms 9 gadiem
nu jā, Cavs laikam saprata, ka haļava playoff nav un saņēmās.

     [+] [-]

, 2016-05-26 07:56, pirms 9 gadiem
Pēc 10:0 sekoja 0:2, tāpēc šis rīts radīja nelielu stresu par rezultātu.
Šajā spēlē (tāpat kā pirmajās divās sērijas spēlēs) augsts metienu realizācijas procents, daudz izcīnītos bumbu (gandrīz 2x vairāk nekā pretiniekam) un salīdzinoši maz izmestu trīnīšu. Pat Valančunas kā rezervists nebija glābējs.

Nākamā spēle laikam Toronto?

  +3 [+] [-]

, 2016-05-26 07:59, pirms 9 gadiem
Nebūs tomēr nekāds brīnums ja sērija vēlreiz atgriezīsies Klīvlendā

  +9 [+] [-]

, 2016-05-26 08:01, pirms 9 gadiem
Viens ir skaidrs, abas komandas savās mājās spēlē ļoti pārliecinoši, bet, tā kā Cavs savās mājās ne tikai ir pārliecinoši, bet arī grauj + viņiem ir home advantage, jānotiek brīnumam, lai Cavs zaudētu sēriju.
Slēpts komentārs: LeBron NBA

     [+] [-]

, 2016-05-26 08:09, pirms 9 gadiem
badža rakstīja: Nebūs tomēr nekāds brīnums ja sērija vēlreiz atgriezīsies Klīvlendā
Tev taisnība.. Tā varētu notikt.. Bet šobrīd šaubos, kaut gan arī Raptors gribētu tikt finālā.. Bet Klīvlenda tur būs, lai arī ar visām septiņām spēlēm..
Un sērija pret OKC, visticamāk. 👌

  -2 [+] [-]

, 2016-05-26 08:16, pirms 9 gadiem
Brīžiem acis tā krīt ciet.. Kā būs ar Finālu? Varētu visas spēles sākties pāris stundas agrāk..

  -1 [+] [-]

, 2016-05-26 08:39, pirms 9 gadiem
TOR nekrita nekas, Love ar Kairiju atkal izšāva. Nākamo spēli prognozēju krietni līdzīgāku.

  +2 [+] [-]

, 2016-05-26 09:13, pirms 9 gadiem
Es tomēr vairāk sliecos uz versiju, ka Raptors abi "superstāri" iepriekšējās spēlēs izšāva un ar to arī viss beigsies... Šitādu nestabilitāti un Konferneces fināls, tas jau ir ellīgs sasniegums.

     [+] [-]

, 2016-05-26 09:22, pirms 9 gadiem
Raitcha rakstīja: Es tomēr vairāk sliecos uz versiju, ka Raptors abi "superstāri" iepriekšējās spēlēs izšāva un ar to arī viss beigsies... Šitādu nestabilitāti un Konferneces fināls, tas jau ir ellīgs sasniegums.
Derouzans šonakt vispār bija dikti dīvains.pa grozu vispār principā nemeta.

     [+] [-]

, 2016-05-26 09:30, pirms 9 gadiem
Raitcha rakstīja: Es tomēr vairāk sliecos uz versiju, ka Raptors abi "superstāri" iepriekšējās spēlēs izšāva un ar to arī viss beigsies... Šitādu nestabilitāti un Konferneces fināls, tas jau ir ellīgs sasniegums.
Tāda jau ir tā Raptors spēles būtība - ja abiem lādētājiem uzkrīt, tad ir varianti - ja abiem nekrīt, vai, kā šonakt - abus "nodušī", tad čiks vien sanāk. Bet to es saku tikai Tev, jo savādāk atkal te man metīsies virsū TOR aizstāvji, kuri apgalvos, ka, ja jau tā būtu, tad visas komandas to tik vien darītu kā nosegtu Laurija ar DD un lieta darīta, ka TOR neizcīnītu tik daudz uzvaru regulārajā utt.

  +1 [+] [-]

, 2016-05-26 09:44, pirms 9 gadiem
Emilio rakstīja: Tāda jau ir tā Raptors spēles būtība - ja abiem lādētājiem uzkrīt, tad ir varianti - ja abiem nekrīt, vai, kā šonakt - abus "nodušī", tad čiks vien sanāk. Bet to es saku tikai Tev, jo savādāk atkal te man metīsies virsū TOR aizstāvji, kuri apgalvos, ka, ja jau tā būtu, tad visas komandas to tik vien darītu kā nosegtu Laurija ar DD un lieta darīta, ka TOR neizcīnītu tik daudz uzvaru regulārajā utt.
Ja tas būtu domāts tikai vienam konkrētam adresātam, tad var nosūtīt privāto vēstulīti.
Bet ar Kairiju un Lovu jau ir tieši tas pats. Tikai Džeimsam nav tādi ļoti ievērojami kāpumi un kritumi.

  +2 [+] [-]

, 2016-05-26 09:48, pirms 9 gadiem
Emilio rakstīja: Tāda jau ir tā Raptors spēles būtība - ja abiem lādētājiem uzkrīt, tad ir varianti - ja abiem nekrīt, vai, kā šonakt - abus "nodušī", tad čiks vien sanāk. Bet to es saku tikai Tev, jo savādāk atkal te man metīsies virsū TOR aizstāvji, kuri apgalvos, ka, ja jau tā būtu, tad visas komandas to tik vien darītu kā nosegtu Laurija ar DD un lieta darīta, ka TOR neizcīnītu tik daudz uzvaru regulārajā utt.
Tev joprojām ir švaki ar uztveri. Nevienā brīdī neesam nolieguši, ka Raps velk DD un Laurijs, un ja, šiem nekrīt, tad cauri ir. Mēs tikai smējāmies par tavu argumentu, ka Cavs ir priekšrocība, jo atliek tikai nosegt tos abus. Šī ''priekšrocība'' ir pilnīgi visām komandām līgā, bet tik un tā Raps ir konfas finālā un jau paņēmuši 2 spēles no Cavs. Tas nozīmē, ka tik vnk tas nav, jo galvenais, kā var viņus izslēgt, ir, ja viņi izslēdz sevi paši. Pretinieki var tikai mēģināt viņus ierobežot, un arī tad nav nekādu garantiju. Un tā ''priekšrocība'' līdz ar to ir pavisam nosacīta. Cavs galvenās priekšrocības šajā duelī ir labāks sastāvs, lielāka pieredze un home advantage. Viss!

     [+] [-]

, 2016-05-26 10:07, pirms 9 gadiem
Klusēju, klusēju... Jums abiem, puiši, ir pilnīga taisnība! Pret TOR nevienam nav nekādu argumentu - vienīgais arguments ir tad, kad abi "pirdēji" paši sevi "izslēdz". Esmu smagi kļūdījies un atzīstu savu sakāvi! Peace!

  +2 [+] [-]

, 2016-05-26 10:09, pirms 9 gadiem
Patiesībā škrobe, ka atkal LJ varēs sprēgāt saņemot Čempiona titulu. Protams ir ticība, ka OKC paņems, bet nedomāju ka tas ir reāli

     [+] [-]

, 2016-05-26 10:15, pirms 9 gadiem
Emilio rakstīja: Klusēju, klusēju... Jums abiem, puiši, ir pilnīga taisnība! Pret TOR nevienam nav nekādu argumentu - vienīgais arguments ir tad, kad abi "pirdēji" paši sevi "izslēdz". Esmu smagi kļūdījies un atzīstu savu sakāvi! Peace!
Nu, redz, tad, kad Tu raksti šādā ironizētā stilā Tu vēl vairāk pasliktini situāciju. Turklāt tāds pārspīlētais stils ar frāžu piedēvēšanu "Jums ..taisnība...pret TOR nav nevienam argumentu" liek jautāt, vai Tu maz uztver gramatiski tekstu.

     [+] [-]

, 2016-05-26 10:20, pirms 9 gadiem
Mixes rakstīja: Viens ir skaidrs, abas komandas savās mājās spēlē ļoti pārliecinoši, bet, tā kā Cavs savās mājās ne tikai ir pārliecinoši, bet arī grauj + viņiem ir home advantage, jānotiek brīnumam, lai Cavs zaudētu sēriju.
Home advantage - mājas priekšrocība, tagad zināsi un droši raksti latviski.

  +1 [+] [-]

, 2016-05-26 10:21, pirms 9 gadiem
Bet, ja nopietni, tad būsim reāli - Austrumos šosezon bija tikai 1 ļoti spēcīga komanda - Cavs. Pārējās 7, tajā skaitā arī Bulls, kas PO gan šoreiz netika, visas ir spēkos ļoti līdzīgas un, patiesībā, visas varētu izslēgt viena otru. Tik pat labi kā 2.Austrumos varētu arī tikt ATL un tad jau finālā, visdrīzāk, spēlētu Hawks, bet TOR būtu jau paspējuši izlidot pret Cavs. Jā, TOR ir baigie naži, jo tieši viņi spēlē konferences finālā, taču, skatoties objektīvi, viņi tik pat labi varēja izkrist jau 1. kārtā un patiesībā pret Cavs varētu spēlēt arī Pacers, Heat vai Hornets. Jā, spēlē Raptors, taču, lai arī cienu komandu, kura tik tālu ir tikusi, tie nav Rietumi, kur jau 2. kārtā nāca pretī vieni no lielajiem dūžēim. Respektīvi - tikt Austrumu finālā, neuzraujoties uz Cavs ir kas pavisam cits, kas tikt Rietumu finālā, kur 2. kārtā bija garantēts, ka pretī būs GSW, SAS vai OKC.
Un par regulāro sezonu runājot - no galvas tagad nepateikšu, taču sezonas laikā TOR nesita stiprās komandas - vinnēja švakās + sava līmeņa. Ar to gribu pateikt, ka nevajag pārvērtēt TOR uzvaru skaitu reg.sezonas laikā, jo viņi patiesībā vinnēeja tos, kurus vajadzēja + zaudēja tiem, kuriem vajadzēja. Viss!

  +1 [+] [-]

, 2016-05-26 10:21, pirms 9 gadiem
Emilio rakstīja: Klusēju, klusēju... Jums abiem, puiši, ir pilnīga taisnība! Pret TOR nevienam nav nekādu argumentu - vienīgais arguments ir tad, kad abi "pirdēji" paši sevi "izslēdz". Esmu smagi kļūdījies un atzīstu savu sakāvi! Peace!
Nu nevajag jau uzreiz sarkasmot. 29 komandas ir mēģinājušas izmantot tavu "priekšrocību", bet par spīti tam Raps bija labākā sezona kluba vēsturē, ieguva 2nd seed un tagad cienīgi kapā pret Cavs konfinālā. Tev nav nekādu argumentu, lai noliegtu, ka Raps duo nemaz nevar tā izslēgt. Parasti viņi paši par to parūpējas, kad ir melnās dienas, bet viņi turpina puļīt un prasīt iso.

     [+] [-]

, 2016-05-26 10:34, pirms 9 gadiem
Emilio rakstīja: Un par regulāro sezonu runājot - no galvas tagad nepateikšu, taču sezonas laikā TOR nesita stiprās komandas - vinnēja švakās + sava līmeņa. Ar to gribu pateikt, ka nevajag pārvērtēt TOR uzvaru skaitu reg.sezonas laikā, jo viņi patiesībā vinnēeja tos, kurus vajadzēja + zaudēja tiem, kuriem vajadzēja. Viss!
Jā jā, tikai 2reiz uzrāva Cavs, Clips, Heat, Trail Blazers, 1-1 pret Spurs, 2 sīvas zaudes pret GSW (ja pareizi atceros, vienas spēles beigas GSW izvilka tiesneši). Ja neskaita HOU, zaudes pret Rietumiem tieši bija pret Rietumu lejas gala komandām, kamēr ar augšu gāja diezgan labi. Diezgan spēcīgi tu turpini argumentēt

  +1 [+] [-]

, 2016-05-26 10:35, pirms 9 gadiem
Mixes rakstīja: Nu nevajag jau uzreiz sarkasmot. 29 komandas ir mēģinājušas izmantot tavu "priekšrocību", bet par spīti tam Raps bija labākā sezona kluba vēsturē, ieguva 2nd seed un tagad cienīgi kapā pret Cavs konfinālā. Tev nav nekādu argumentu, lai noliegtu, ka Raps duo nemaz nevar tā izslēgt. Parasti viņi paši par to parūpējas, kad ir melnās dienas, bet viņi turpina puļīt un prasīt iso.
Es taču nesaku, ka TOR būtu slikta komanda vai ko tamlīdzīgu. Vnk saku, ka TOR balstās uz 2 ārējo spēlētāju vienveidīgo spēles stilu un, ja viņus pretinieks spēj izslēgt un likt mest sūdīgus metienus, tad TOR lielajā vairumā gadījumu "ir rokā", ja pēkšņi čakra neatveras kādam citam - Rosam, Džozefam, leitim vai vēl kādam.
Šajā situācijā CLE priekšrocība ir tā, ka viņi VAR izslēgt šos 2 spēlētājus - viņiem ir gan spēlētāji, kuri to var izdarīt, gan pieredze, gan meistarība. Jā, tā ir viņu priekšrocība gan kopumā, gan attiecībā uz Laurija un DD izslēgšanu. PHI jau arī labi zina, ka jāizlēdz šie abi un tad var vinnēt, taču ko dod tas, ka zini, ja nespēj to realizēt, jo nav resursu, lai to paveiktu. CLE, savukārt, ir un tā ir viņu priekšrocība. Jo spēcīgāka komanda kopumā, jo viņai ir lielākas priekšrocības, jo viņi var pielāgoties un būt dažādi.

     [+] [-]

, 2016-05-26 10:39, pirms 9 gadiem
Mixes rakstīja: Jā jā, tikai 2reiz uzrāva Cavs, Clips, Heat, Trail Blazers, 1-1 pret Spurs, 2 sīvas zaudes pret GSW (ja pareizi atceros, vienas spēles beigas GSW izvilka tiesneši). Ja neskaita HOU, zaudes pret Rietumiem tieši bija pret Rietumu lejas gala komandām, kamēr ar augšu gāja diezgan labi. Diezgan spēcīgi tu turpini argumentēt
Tās ir "tikai" 9 uzvaras... Lielais vairums tāpat tika savākts pret nosacīti vajākiem un līdzvērtīgākiem pretiniekiem.

     [+] [-]

, 2016-05-26 10:39, pirms 9 gadiem
Emilio rakstīja: Es taču nesaku, ka TOR būtu slikta komanda vai ko tamlīdzīgu. Vnk saku, ka TOR balstās uz 2 ārējo spēlētāju vienveidīgo spēles stilu un, ja viņus pretinieks spēj izslēgt un likt mest sūdīgus metienus, tad TOR lielajā vairumā gadījumu "ir rokā", ja pēkšņi čakra neatveras kādam citam - Rosam, Džozefam, leitim vai vēl kādam.
Šajā situācijā CLE priekšrocība ir tā, ka viņi VAR izslēgt šos 2 spēlētājus - viņiem ir gan spēlētāji, kuri to var izdarīt, gan pieredze, gan meistarība. Jā, tā ir viņu priekšrocība gan kopumā, gan attiecībā uz Laurija un DD izslēgšanu. PHI jau arī labi zina, ka jāizlēdz šie abi un tad var vinnēt, taču ko dod tas, ka zini, ja nespēj to realizēt, jo nav resursu, lai to paveiktu. CLE, savukārt, ir un tā ir viņu priekšrocība. Jo spēcīgāka komanda kopumā, jo viņai ir lielākas priekšrocības, jo viņi var pielāgoties un būt dažādi.
Kas tad ir tie Cavs izslēdzēji? Irvings? JR Smits? Lebrons var, protams, pieslēgties DD, bet tad parādās mismatch pret Kerolu un groza tuvumā. Ir izslēdzēji no beņķa, bet Cavs starta 5 nav īsti baigo variantu. Ra

Raps tieši drīzāk lielāki slēdzēji bija iepriekšējās sērijās, bet tā arī līdz galam izslēgt nevienam neizdevās.

     [+] [-]

, 2016-05-26 10:44, pirms 9 gadiem
Emilio rakstīja: Tās ir "tikai" 9 uzvaras... Lielais vairums tāpat tika savākts pret nosacīti vajākiem un līdzvērtīgākiem pretiniekiem.
Raps bija labi rezultāti pret Rietumu grandiem, bija niča pret Cavs un pozitīvas bilances pret saviem galvenajiem konkurentiem. Un Austrumos vesela kaudze komandu ir nosacīti vājāki, protams, ka tur lielākā daļa uzvaru arī sakrājās, DUH! Puse zaudējumu tieši drīzāk ir pret komandam, kuras vajadzēja paņemt. Nu esi auzās, čali, nebrauc dziļāk

     [+] [-]

, 2016-05-26 10:45, pirms 9 gadiem
Emilio rakstīja: Un par regulāro sezonu runājot - no galvas tagad nepateikšu, taču sezonas laikā TOR nesita stiprās komandas - vinnēja švakās + sava līmeņa. Ar to gribu pateikt, ka nevajag pārvērtēt TOR uzvaru skaitu reg.sezonas laikā, jo viņi patiesībā vinnēeja tos, kurus vajadzēja + zaudēja tiem, kuriem vajadzēja. Viss!
Nedaudz paskatījos regulāro sezonu, Toronto uzvarēja: 3x Clippers, 2x Cavs, 3x Pacers, 1x Thunder, 3x ATL, 1x Spurs, 3x Heat, 2x Hornets.
Pret GSW pirmajā spēlē pa 5 punktiem zaudēja, otrā pa 3 punktiem. Nevarētu teikt, ka baigi "švaki".
Tā pati Klīvlenda ierija pret pretiniekiem, ko vajadzēja mierīgi uzvarēt.

     [+] [-]

, 2016-05-26 10:46, pirms 9 gadiem
Mixes rakstīja: Kas tad ir tie Cavs izslēdzēji? Irvings? JR Smits? Lebrons var, protams, pieslēgties DD, bet tad parādās mismatch pret Kerolu un groza tuvumā. Ir izslēdzēji no beņķa, bet Cavs starta 5 nav īsti baigo variantu. Ra

Raps tieši drīzāk lielāki slēdzēji bija iepriekšējās sērijās, bet tā arī līdz galam izslēgt nevienam neizdevās.
Jā, ir individuāli izslēdzēji/krampētāji - Tevis minētie "no beņķa" - Delavedova, Šamperts, kuri kā reiz nāk uz Laurija un DD pozīcijām. Taču Cavs lielais spēks ir labi organizētā komandas aizsardzība kopumā, ar Lebronu priekšgalā. Viņi labi spēlē uz palīdzību, labi savelkas apkārt, nepazūd pēc Laurija un DD tik ļoti mīļajiem ISI utt. respektīvi, CLE var TOR piedāvāt gan labu individuālo defu gan komandas defu - pēc vajadzības...

     [+] [-]

, 2016-05-26 10:50, pirms 9 gadiem
yeah rakstīja: Nedaudz paskatījos regulāro sezonu, Toronto uzvarēja: 3x Clippers, 2x Cavs, 3x Pacers, 1x Thunder, 3x ATL, 1x Spurs, 3x Heat, 2x Hornets.
Pret GSW pirmajā spēlē pa 5 punktiem zaudēja, otrā pa 3 punktiem. Nevarētu teikt, ka baigi "švaki".
Tā pati Klīvlenda ierija pret pretiniekiem, ko vajadzēja mierīgi uzvarēt.
Nu ja, pareizi - no stiprajiem uzvarēja CLE, OKC, SAS un kaut kādā mērā arī LAC. Pārējās visas jau bija/ir TOR līmeņa komandas - IND, ATL, MIA, CHA.

     [+] [-]

, 2016-05-26 10:52, pirms 9 gadiem
Emilio rakstīja: Jā, ir individuāli izslēdzēji/krampētāji - Tevis minētie "no beņķa" - Delavedova, Šamperts, kuri kā reiz nāk uz Laurija un DD pozīcijām. Taču Cavs lielais spēks ir labi organizētā komandas aizsardzība kopumā, ar Lebronu priekšgalā. Viņi labi spēlē uz palīdzību, labi savelkas apkārt, nepazūd pēc Laurija un DD tik ļoti mīļajiem ISI utt. respektīvi, CLE var TOR piedāvāt gan labu individuālo defu gan komandas defu - pēc vajadzības...
Piekrītu par zolīdu komandas aizsardzību, bet pagaidām Cavs aizsardzība neko neatšķiras ar iepriekšējām sērijām, kur Raps spēlēja. Kā Raps duo ir bijis nestabils, tā ir joprojām. Sliktas spēles mijas ar ļoti labām. Ne par velti Raps vajadzēja 7 spēles visās sērijās. Tā kā joprojām neredzu ne smakas no tās Cavs īpašās "priekšrocības".

     [+] [-]

, 2016-05-26 10:53, pirms 9 gadiem
Emilio rakstīja: Nu ja, pareizi - no stiprajiem uzvarēja CLE, OKC, SAS un kaut kādā mērā arī LAC. Pārējās visas jau bija/ir TOR līmeņa komandas - IND, ATL, MIA, CHA.
Tagad pasauc to ''garo'' listi pārējo grandu, kuriem baigi zaudēja!

     [+] [-]

, 2016-05-26 10:53, pirms 9 gadiem
Mixes rakstīja: Raps bija labi rezultāti pret Rietumu grandiem, bija niča pret Cavs un pozitīvas bilances pret saviem galvenajiem konkurentiem. Un Austrumos vesela kaudze komandu ir nosacīti vājāki, protams, ka tur lielākā daļa uzvaru arī sakrājās, DUH! Puse zaudējumu tieši drīzāk ir pret komandam, kuras vajadzēja paņemt. Nu esi auzās, čali, nebrauc dziļāk
Nu neesmu es auzās! Pret stiprajām komandām ir izcīnīta, rupji ņemot, 1/5 uzvaru - pārējās visas nākušas pret sava un zamāka līmeņa komandām. Cita lieta, ko mēs uzskatām par sava un zemāka līmeņa - uz papīra, pēc potenciāla vai pēc rezultātiem - tur vēl var diskutēt. Taču vēlreiz atkārtošu savu pārliecību - TOR galvenais uzvaru birums bija pret tām komandām, pret kurām tam vajadzēja būt.

     [+] [-]

, 2016-05-26 10:57, pirms 9 gadiem
Mixes rakstīja: Tagad pasauc to ''garo'' listi pārējo grandu, kuriem baigi zaudēja!
Tad jājautā - ko mēs uzskatām par grandiem. Manuprāt līgā šobrīd ir 4 grandi... līdz ar to nebūs diži daudz ko saukt.

     [+] [-]

, 2016-05-26 10:59, pirms 9 gadiem
Emilio rakstīja: Nu neesmu es auzās! Pret stiprajām komandām ir izcīnīta, rupji ņemot, 1/5 uzvaru - pārējās visas nākušas pret sava un zamāka līmeņa komandām. Cita lieta, ko mēs uzskatām par sava un zemāka līmeņa - uz papīra, pēc potenciāla vai pēc rezultātiem - tur vēl var diskutēt. Taču vēlreiz atkārtošu savu pārliecību - TOR galvenais uzvaru birums bija pret tām komandām, pret kurām tam vajadzēja būt.
Kā lai tev beidzot ieskaidro?! Raps ir otra labākā komanda Austrumos, kas nozīmē, ka vesela kaudze spēļu ir pret nomināli vājākām Austrumu komandām. Vai tevi izbrīna, ka līdz ar to lielākā daļa uzvaru ir pret vājākām komandām? Un kā jau tev ir norādīts, Raps ir bijuši labi rezultāti pret abu konfu playoff komandām un grandiem.

Tagad paņem jebkuru citu konfu top komandu bilances un paskaties, pret kādām komandām ir lielākā daļa uzvaru. Spoiler alert - būs pret vājākām!

     [+] [-]

, 2016-05-26 11:05, pirms 9 gadiem
Emilio rakstīja: Tad jājautā - ko mēs uzskatām par grandiem. Manuprāt līgā šobrīd ir 4 grandi... līdz ar to nebūs diži daudz ko saukt.
1-1 pret Spurs, 2-1 pret Cavs, 0-2 pret GSW, bet ļoti sīvas spēles. OKC sezonas laikā nekāds dižais grands nebija un tur 1 spēle, ko Raps izbraukumā pakāsa ar 9p. Tiešām ''vāji''!

     [+] [-]

, 2016-05-26 11:09, pirms 9 gadiem
Mixes rakstīja: Kā lai tev beidzot ieskaidro?! Raps ir otra labākā komanda Austrumos, kas nozīmē, ka vesela kaudze spēļu ir pret nomināli vājākām Austrumu komandām. Vai tevi izbrīna, ka līdz ar to lielākā daļa uzvaru ir pret vājākām komandām? Un kā jau tev ir norādīts, Raps ir bijuši labi rezultāti pret abu konfu playoff komandām un grandiem.

Tagad paņem jebkuru citu konfu top komandu bilances un paskaties, pret kādām komandām ir lielākā daļa uzvaru. Spoiler alert - būs pret vājākām!
Saprotu Tavu domu, taču laikam nav vērts šo tēmu vairs cilāt - tāpat paliksim katrs pie sava... kaut kur, protams, es Tev piekrītu, taču, kaut kur noteikti nē. Cerams, ka Tu kādā mērā izproti manu funktieri. Jauku dienu!

     [+] [-]

, 2016-05-26 11:16, pirms 9 gadiem
Emilio rakstīja: Saprotu Tavu domu, taču laikam nav vērts šo tēmu vairs cilāt - tāpat paliksim katrs pie sava... kaut kur, protams, es Tev piekrītu, taču, kaut kur noteikti nē. Cerams, ka Tu kādā mērā izproti manu funktieri. Jauku dienu!
Nu tavu galveno domu, ka Raps nav nekādi grandu vai labo komandu sitēji, protams, uztvēru. Un tikai loģiski - Raps nav ne tuvu grands un tikai gadu no gada pamazām nostabilizējas kā vsm Austrumu top komanda. Bet viņu rezultāti pret labāka līmeņa komandām ir visnotaļ labi, turklāt tā elementārā shēma - apturi duo - strādā diezgan švaki.
1 2 46 komentāri