Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Braients pagarina līgumu un divos gados saņems 48.5 miljonus dolāru

Agris Suveizda

Braients pagarina līgumu un divos gados saņems 48.5 miljonus dolāru
Kobe Braients
Foto: AFP/Scanpix

Nacionālās basketbola asociācijas klubs Losandželosas "Lakers" paziņojis par līguma pagarināšanu ar komandas lielāko zvaigzni Kobi Braientu vēl uz divām sezonām. Kā vēsta ESPN rīcībā esošā informācija, jaunā līguma vērtība ir 48.5 miljoni ASV dolāru, un tā ļaus Braientam saglabāt līgas vislabāk apmaksātā spēlētāja godu.

"Šī "Lakers" faniem un organizācijai ir ļoti priecīga diena," sacīja kluba ģenerālmenedžers Mičs Kupčaks. "Allaž sacījām, ka mūsu prioritāte un cerība bija, lai Kobe karjeru pabeigtu "Lakers" komandā, un tai [līguma pagarināšanai] to vajadzētu nodrošināt."

"20 gadus spēlēt NBA un to darīt ar vienu un to pašu komandu – tas ir kaut kas nebijis un diezgan liels sasniegums. Tomēr pats galvenais ir tas, ka līguma pagarināšana garantē to, ka viens no labākajiem spēlētājiem pasaulē paliks "Lakers"," Kupčaks turpināja.

Losandželosas "Lakers" neatklāj līguma detaļas, tomēr ESPN rīcībā esošā informācija vēsta, ka pirmajā līguma gadā (2014./15.) basketbolists saņems 23.5 miljonus ASV dolāru, bet nākamā gada vērtība būšot 25 miljoni. Līdz ar to Braients, kurš šosezon saņems 30.4 miljonus dolāru, joprojām būs līgas vislabāk apmaksātais spēlētājs.

Pagājušajā sezonā Braients 78 spēlēs vidēji mačā laukumā atradās nepilnas 39 minūtes, guva 27.3 punktus, atdeva 6.0 rezultatīvas piespēles, izcīnīja 5.6 atlēkušās bumbas un pieļāva 3.7 kļūdas. 35 gadus vecais Braients laukumā nav devies kopš aprīlī gūtā smagā savainojuma – Ahilleja cīpslas plīsuma.

Izmantotie resursi:
NBA.com
ESPN: The Worldwide Leader In Sports

  +2 [+] [-]

, 2013-11-25 22:22, pirms 11 gadiem
Nu Kobe pēc snieguma šādu summu ir pilnīgi noteikti ir pelnījis .

  +3 [+] [-]

, 2013-11-25 22:29, pirms 11 gadiem
Mixes rakstīja: Negribēju izplūst, tādēļ neprecizēju savu viedokli sīkāk.

Man būtībā ir vienalga, cik Kobe saņem, lai jau viņam tiek tie 30 m, ko viņš pelna tagad. Bet, ja runa ir par līgas ainu un to, cik maksā citiem, tad PAT ierēķinot Kobes "sentimentālo" vērtību, viņš joprojām nebūtu 8 m vērtīgāks par tuvāko sekotāju. Ja būtu jāņem vērā bizness, tad Lebronam vajadzētu pelnīt pie 40 m. Bet, redzi, Lebrons un Heat vairāk par visu vēlas uzvarēt, tāpēc viņš savu komandu neizsūc kā to dara Kobe. Līdzīgi gadījumi pavisam nesen bija NFL, kur līgas zvaigznes Peitons Menings un Toms Breidijs atteicās no vairākiem miljoniem, lai komanda varētu piesaistīt un noturēt labākus spēlētājus. Kobem lkm poh... Rezultātā viņa alga ir galvas tiesu pārāka par visu pārējo, lai gan viņš nav ne labākais līgas spēlētājs, ne labākais biznesa spīdeklis.
Beigu beigās Tu pasaki, to, kas visiem ir skaidrs. Ka Kobe nepiekrīt algas samazinājumam, lai piesaistītu vēl kādu superzvaigzni. Protams, ka Lebrons varētu pelnīt pat vairāk un mierīgi viņš to arī dabūtu, bet tas nenozīmē, ka dēļ tā, ka LBJ pelna mazāk, uzreiz Kobem būtu jāpelna mazāk. Un pilnīgi nav pamata domāt, ka Kobe nav tas labākais vārds, lai dabūtu naudu ... tās nu ir muļķības.

Par pārejo man īsti vienalga, vai Kobem maksā maz vai daudz. Viņš ir leģenda, un es ticu Lakers. Ar visu Kobes čeku, viņi ir izcīnījuši uzvaras. Es nevēlos, lai Lakers pārvēršas par kko tik bezgaumīgu kā Nets vai Heat. Tas protams ir subjektīvi, bet labāk komandā redzu max 2 zvaigznes nekā, 5-6. Tas grauj līgu daudz vairāk, kā tie Kobes miljoni. Zūd konkurētspēja.

  +4 [+] [-]

, 2013-11-25 22:36, pirms 11 gadiem
Mixes un irbiite- divi lielākie klauni sporta vēsturē

  -2 [+] [-]

, 2013-11-25 22:41, pirms 11 gadiem
Vakuuma viņš varbūt par ir pelnījis vēl vairāk. Bet salīdzinot ar līgas realitāti viņš nav pelnījis būt apmaksātākais spēlētājs. Un Lebrons ir labāks ne tikai uz laukuma, bet arī ārpus tā jeb no biznesa aspekta. Kaut kādam algu līdzsvaram līgā vajadzētu būt, tomēr situācija, kurā lielāko algu ar lielu atstarpi pelna ne labākais un turklāt pamazām regresējošs spēlētājs, ir galīgi sačakarēta. Tāpēc arī saku, ka, ņemot vērā līgas fonu, viņš nav pelnījis tik lielu algu. Jo pēc jūsu loģikas gandrīz visi pārējie saņem KRIETNI mazāk, nekā viņi ir pelnījuši. Baigā žīdu līga vai?

  +1 [+] [-]

, 2013-11-25 22:46, pirms 11 gadiem
Pelnījis vai nav pelnījis, bet ņemot vērā, ka Lakers pēdējās sezonas ne tuvu nav tās spožākās, tad komandas rezultāta labā jau varēja nolaist pāris miljonus.

  -1 [+] [-]

, 2013-11-25 22:46, pirms 11 gadiem
It's all about #24 rakstīja: Mixes un irbiite- divi lielākie klauni sporta vēsturē


Ieraudzīju tavu bildi un niku un viss kļuva skaidrs!

P.S. Kobe man patīk, Lebrons ne. Atšķirība no tevis, tas nesagroza manu skatījumu.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-25 22:47, pirms 11 gadiem
Didziz rakstīja: Pelnījis vai nav pelnījis, bet ņemot vērā, ka Lakers pēdējās sezonas ne tuvu nav tās spožākās, tad komandas rezultāta labā jau varēja nolaist pāris miljonus.
Dankans un Gārnets atteicās no lielas daļas savu algu. Turklāt viņu komandām pastiprinājumi nemaz nebija tik vajadzīgi. Lakers ir ēna no tās komandas, kas bija pirms pāris sezonām. Ko dara Kobe? Uzmet. Bet dažiem fanboys te ir pie vienas vietas. Bet tas lkm normāli, jo tāda pati attieksme ir Kobem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-25 22:55, pirms 11 gadiem
Mixes rakstīja: Vakuuma viņš varbūt par ir pelnījis vēl vairāk. Bet salīdzinot ar līgas realitāti viņš nav pelnījis būt apmaksātākais spēlētājs. Un Lebrons ir labāks ne tikai uz laukuma, bet arī ārpus tā jeb no biznesa aspekta. Kaut kādam algu līdzsvaram līgā vajadzētu būt, tomēr situācija, kurā lielāko algu ar lielu atstarpi pelna ne labākais un turklāt pamazām regresējošs spēlētājs, ir galīgi sačakarēta. Tāpēc arī saku, ka, ņemot vērā līgas fonu, viņš nav pelnījis tik lielu algu. Jo pēc jūsu loģikas gandrīz visi pārējie saņem KRIETNI mazāk, nekā viņi ir pelnījuši. Baigā žīdu līga vai?
Tu spried pēc spēles, bet es pēc kopēja fona. Kobe Lakers nodrošina ļoti lielus ienākumus un ir viņu interesēs maksāt viņam, cik viņš grib. Un nemaksātu Lakers, to izdarītu cita komanda. Tātad tas nozīmē, to, ka viņš šādu summu arī ir pelnījis. Tas nav apspriežams, jo nejau Tu vai es ar to naudu operējam.

Pie tam, cik tad tie vārdi NBA ir kuri, spētu nest Lakers lielākus ienākumus - KD, LBJ un varbūt vēl kāds.

Pie tam, arī viņa spēle pag. sezon bija augstākajā līmenī. Tu saki, ka spried pēc kopējā fona, bet Kobe pag. sezon uz līgas fona bija kā īsta superzvaigzne. Komanda zaudēja? Varbūt vaina nav jāmeklē viņā, jo sastāvā vārdi bija iespaidīgi.

Katrā ziņā līdz šim, katru sezonu viņš ir atpelnījis pilnībā savu algu.

  -1 [+] [-]

, 2013-11-25 23:01, pirms 11 gadiem
Mixes rakstīja: Dankans un Gārnets atteicās no lielas daļas savu algu. Turklāt viņu komandām pastiprinājumi nemaz nebija tik vajadzīgi. Lakers ir ēna no tās komandas, kas bija pirms pāris sezonām. Ko dara Kobe? Uzmet. Bet dažiem fanboys te ir pie vienas vietas. Bet tas lkm normāli, jo tāda pati attieksme ir Kobem
Īsti nesparotu, par ko īsti Tu cepies. Tu neesi ne Lakers, ne Kobes fans. Tev ir sašutums tikai par to, ka Kobe saņem vairāk kā kāds cits. Tātad, Tu domā, ka Kobe ir vainīgs pie tā, ka kāds saņem mazāk kā viņš.

Ja tev patīk Toronto Raptors, tad kāda sūda pēc, tev interesē Kobes alga. Pie tam, pilnīgi adekvāta viņa vārdam un spēlei.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-25 23:04, pirms 11 gadiem
One Man Show! rakstīja: Tu spried pēc spēles, bet es pēc kopēja fona. Kobe Lakers nodrošina ļoti lielus ienākumus un ir viņu interesēs maksāt viņam, cik viņš grib. Un nemaksātu Lakers, to izdarītu cita komanda. Tātad tas nozīmē, to, ka viņš šādu summu arī ir pelnījis. Tas nav apspriežams, jo nejau Tu vai es ar to naudu operējam.

Pie tam, cik tad tie vārdi NBA ir kuri, spētu nest Lakers lielākus ienākumus - KD, LBJ un varbūt vēl kāds.

Pie tam, arī viņa spēle pag. sezon bija augstākajā līmenī. Tu saki, ka spried pēc kopējā fona, bet Kobe pag. sezon uz līgas fona bija kā īsta superzvaigzne. Komanda zaudēja? Varbūt vaina nav jāmeklē viņā, jo sastāvā vārdi bija iespaidīgi.

Katrā ziņā līdz šim, katru sezonu viņš ir atpelnījis pilnībā savu algu.
Tu tiešām domā, ka viņš pelnītu tikpat arī citur? Mēs to nevaram skaidri zināt, bet esmu diezgan drošs, ka viņš citur nepelnītu ne tuvu tik daudz. Tie ir Lakers, tie protams maksās krietni vairāk, lai paturētu savu homeboy pie sevis līdz karjeras beigām. Citām komandām tādu sentimentālu saišu ar Kobi nav, tādad nav par ko pārmakstāt. Turklāt tu runā tā, it kā pasaulē nebūtu pārmaksātu spēlētāju, jo, redz, ja jau komanda uzskatīja, ka jāmaksā tāda summa, tad tā arī ir pelnīta. Galīgas muļķības!

Kobe bija, ir un būs superzvaigzne. Pērn viņš spēlēja ļoti labi, bet viņa clutch sniegums gan piedzīvoja diezgan smagu kritienu, par to viņš diezgan tika kritizēts. Un ar gadiem viņš paliks arvien švakāks plus šī trauma, ar to arī jārēķinās. Un protams, ka es spriežu par fonu. Līgā ir vairākas superzvaigznes, turklāt liela daļa no tām kļūs vēl labākas, jo nav karjeras beigu posmā. Kobe ir, tāpēc loģiski būtu apciprt viņa algu, kas notika, bet pat ar to ir lielākā alga līgā. Nu nav tas loģiski uz fona. Tikai vakuumā.

  -1 [+] [-]

, 2013-11-25 23:05, pirms 11 gadiem
Pie tam, te viens fanboys pīkst, par to, ka citi redz nomet sev cenu ...

Bet nomet tikai tie, kuriem vēl nav gredzenu, vai ir tikai viens. Kobem to ir pieci.

Bulls nez kāpēc ar visu Džordana algu spēja izsist sev gredzenus.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-25 23:09, pirms 11 gadiem
irbiite_HEAT rakstīja: Es cauri jums redzu, puika. Juus no nba saprotiet kaa vista no kodolgjeneratoriem. Luudzams steidzami atmest ieradumu sheit komenteet, jo vakarskolas pasniedzeeji uztraucaas par juusu zemo latvieshu gramatikas izpratni.
Juus no nba saprotiet kaa vista no kodolgjeneratoriem? Tad jau mulkis esat jus!!! tas jau takad bus fakts

     [+] [-]

, 2013-11-25 23:10, pirms 11 gadiem
Mixes rakstīja: Tu tiešām domā, ka viņš pelnītu tikpat arī citur? Mēs to nevaram skaidri zināt, bet esmu diezgan drošs, ka viņš citur nepelnītu ne tuvu tik daudz. Tie ir Lakers, tie protams maksās krietni vairāk, lai paturētu savu homeboy pie sevis līdz karjeras beigām. Citām komandām tādu sentimentālu saišu ar Kobi nav, tādad nav par ko pārmakstāt. Turklāt tu runā tā, it kā pasaulē nebūtu pārmaksātu spēlētāju, jo, redz, ja jau komanda uzskatīja, ka jāmaksā tāda summa, tad tā arī ir pelnīta. Galīgas muļķības!

Kobe bija, ir un būs superzvaigzne. Pērn viņš spēlēja ļoti labi, bet viņa clutch sniegums gan piedzīvoja diezgan smagu kritienu, par to viņš diezgan tika kritizēts. Un ar gadiem viņš paliks arvien švakāks plus šī trauma, ar to arī jārēķinās. Un protams, ka es spriežu par fonu. Līgā ir vairākas superzvaigznes, turklāt liela daļa no tām kļūs vēl labākas, jo nav karjeras beigu posmā. Kobe ir, tāpēc loģiski būtu apciprt viņa algu, kas notika, bet pat ar to ir lielākā alga līgā. Nu nav tas loģiski uz fona. Tikai vakuumā.
Paliekam pie tā, cik cilvēku, tik viedokļu. Ir skaidrs, ka paliksim katrs pie sava. Un īsti man arī nav vajadzības tev kko pierādīt.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-25 23:13, pirms 11 gadiem
One Man Show! rakstīja: Pie tam, te viens fanboys pīkst, par to, ka citi redz nomet sev cenu ...

Bet nomet tikai tie, kuriem vēl nav gredzenu, vai ir tikai viens. Kobem to ir pieci.

Bulls nez kāpēc ar visu Džordana algu spēja izsist sev gredzenus.
Varbūt tāpēc, ka MJ ir visu laiku labākais spēlētājs pasaulē, kura komandās bija labi role players...

  +1 [+] [-]

, 2013-11-25 23:20, pirms 11 gadiem
One Man Show! rakstīja: Īsti nesparotu, par ko īsti Tu cepies. Tu neesi ne Lakers, ne Kobes fans. Tev ir sašutums tikai par to, ka Kobe saņem vairāk kā kāds cits. Tātad, Tu domā, ka Kobe ir vainīgs pie tā, ka kāds saņem mazāk kā viņš.

Ja tev patīk Toronto Raptors, tad kāda sūda pēc, tev interesē Kobes alga. Pie tam, pilnīgi adekvāta viņa vārdam un spēlei.
Es tak jau teicu, ka man vienalga cik Kobe saņem. Es tikai saku, ka uz līgas fona viņš saņem stipri neadekvātu algu. Un vainīgo es te nemeklēju, kur tu to rāvi??? Un es kā Raps fans nedrīkstu domāt par citu komandu spēlētāju algām?? Man tava (ne)loģika stipri mulsina, maigi izsakoties. Tas atgādina sieviešu debašu metodes.

Var jau būt, ka alga ir adekvāta, BET, tad visi pārējie saņem kritni zem sava pelnītā? Sanāk, ka starp līgas labākajiem spēlētājiem tikai 1 saņem cik pelnījis. Jā, noteikti...

  +1 [+] [-]

, 2013-11-25 23:20, pirms 11 gadiem
Mixes rakstīja: Varbūt tāpēc, ka MJ ir visu laiku labākais spēlētājs pasaulē, kura komandās bija labi role players...
Tas tikai bija piemērs. Pasakot to, ka nejau vienmēr sevi ir jāapzog, lai tikai palielinātu iespēju izcīnīt gredzenus. Ja būs lemts, tad to arī izdarīs. Kā jau teicu, man labāk simaptizē Kobes 24M, nekā "pa draugam" sarunāšana un līgas graušana.

Diezvai būtu interesanti tie laiki bijuši, ja Džordans sarunātu ar Melounu, Stoktonu vai Redžiju vienā komandā ... Mums iztrūktu tādu emociju un skaistu PO sēriju.

     [+] [-]

, 2013-11-25 23:23, pirms 11 gadiem
Pofig par algu. Prieks, ka līgas leģenda vēl kādu laiku uzkavēsies.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-25 23:24, pirms 11 gadiem
One Man Show! rakstīja: Tas tikai bija piemērs. Pasakot to, ka nejau vienmēr sevi ir jāapzog, lai tikai palielinātu iespēju izcīnīt gredzenus. Ja būs lemts, tad to arī izdarīs. Kā jau teicu, man labāk simaptizē Kobes 24M, nekā "pa draugam" sarunāšana un līgas graušana.


Diezvai būtu interesanti tie laiki bijuši, ja Džordans sarunātu ar Melounu, Stoktonu vai Redžiju vienā komandā ... Mums iztrūktu tādu emociju un skaistu PO sēriju.
Tur es tev piekrītu, tādēļ Heat man riebjas. Nets arī. No visas līgas fana viedokļa tas ir pretīgi. Bet tai pat laikā Kobes mantrausība tā vietā, lai palīdzētu komandai arī ir ļoti neglīta, sevišķi ņemot vērā to, ka apkārt ir daudzi piemēri tam, kā zvaigznes atsakās no lielām summām, lai tikai komandai būtu labāk.

     [+] [-]

, 2013-11-25 23:24, pirms 11 gadiem
Mixes rakstīja: Es tak jau teicu, ka man vienalga cik Kobe saņem. Es tikai saku, ka uz līgas fona viņš saņem stipri neadekvātu algu. Un vainīgo es te nemeklēju, kur tu to rāvi??? Un es kā Raps fans nedrīkstu domāt par citu komandu spēlētāju algām?? Man tava (ne)loģika stipri mulsina, maigi izsakoties...

Var jau būt, ka alga ir adekvāta, BET, tad visi pārējie saņem kritni zem sava pelnītā? Sanāk, ka starp līgas labākajiem spēlētājiem tikai 1 saņem cik pelnījis. Jā, noteikti...
Saņem mazāk, jo viņi nav vienīgās zvaigznes komandā. OKC un Heat ir izcili piemēri. Tad tev ir jāvaino algu griesti, ka komandas nevar maksāt tik cik būtu pelnījuši šie spēlētāji.

  -1 [+] [-]

, 2013-11-25 23:26, pirms 11 gadiem
Mixes rakstīja: Tur es tev piekrītu, tādēļ Heat man riebjas. Nets arī. No visas līgas fana viedokļa tas ir pretīgi. Bet tai pat laikā Kobes mantrausība tā vietā, lai palīdzētu komandai arī ir ļoti neglīta, sevišķi ņemot vērā to, ka apkārt ir daudzi piemēri tam, kā zvaigznes atsakās no lielām summām, lai tikai komandai būtu labāk.
Atsakoties no lielākām algām arī rodas šāda situācija, kad liekas, ka redz cits saņēm vairāk, kā otrs, kurš itkā ir labāks.

     [+] [-]

, 2013-11-25 23:31, pirms 11 gadiem
One Man Show! rakstīja: Saņem mazāk, jo viņi nav vienīgās zvaigznes komandā. OKC un Heat ir izcili piemēri. Tad tev ir jāvaino algu griesti, ka komandas nevar maksāt tik cik būtu pelnījuši šie spēlētāji.
Kobe spēlēja kopā ar Hovardu, Bainamu, joprojām ar Gazolu, Nešu, nebija un nav viņš vienīgais zvaigzne Lakers. Dirks ir izteiktāk viens, bet viņš pelna 8 m mazāk. OKC ir tikai 2 zvaigznes, pat superzvaigznes, bet cik viņi pelna? Un tas joprojām nemaina faktu, ka, spriežot pēc tavas loģikas, viņi pelna stipri mazāk nekā pelnījuši!

     [+] [-]

, 2013-11-25 23:32, pirms 11 gadiem
One Man Show! rakstīja: Atsakoties no lielākām algām arī rodas šāda situācija, kad liekas, ka redz cits saņēm vairāk, kā otrs, kurš itkā ir labāks.
Varbūt, bet tad padomā, no cik lielām summām ir atteikušies VISI zvaigznes, jo atstarpe starp viņiem visiem un Kobi ir ļoti liela. Turklāt tādā situācijā Kobe būtu vienīgais alkatīgais. Neizklausās reālistiski.

     [+] [-]

, 2013-11-25 23:40, pirms 11 gadiem
Mixes rakstīja: Varbūt, bet tad padomā, no cik lielām summām ir atteikušies VISI zvaigznes, jo atstarpe starp viņiem visiem un Kobi ir ļoti liela. Turklāt tādā situācijā Kobe būtu vienīgais alkatīgais. Neizklausās reālistiski.
Atstarpe? Atstapre starp ko? Spēles ziņā Kobe varbūt pag. sezon iepalika tikai no LBJ, bet tā viņš aizvadīja vienu no labākajām sezonām karjerā tieši individuāli. Un šeit es nedomāju gūtos punktus vai rez. piespēles. Bet tieši parādīto sniegumu uz sevis paša fona. Par kādu atstarpi Tu runā?

     [+] [-]

, 2013-11-25 23:44, pirms 11 gadiem
One Man Show! rakstīja: Atstarpe? Atstapre starp ko? Spēles ziņā Kobe varbūt pag. sezon iepalika tikai no LBJ, bet tā viņš aizvadīja vienu no labākajām sezonām karjerā tieši individuāli. Un šeit es nedomāju gūtos punktus vai rez. piespēles. Bet tieši parādīto sniegumu uz sevis paša fona. Par kādu atstarpi Tu runā?
Par atstarpi algās.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-25 23:49, pirms 11 gadiem
Mixes rakstīja: Par atstarpi algās.
Ja Durents vai LBJ būtu vienīgās zvaigznes komandā, tad arī viņu atalgojums būtu daudz lielāks.

Es domāju lielāku sašutumu Tu vari sākt izrādīt par Amari un Džonsonu (Nets), kuri saņems tikai nedaudz mazāk nākamsezon kā Kobe.

1. Kobe ($23.5 Mil)
2. Amar’e ($23.4 M)
3. Joe Johnson ($23.2 M)

Es nedomāju, ka šie divi pat tuvu ir Kobes līmenim, vārdam Pasaulē un vērtībai kā reklāmas piesaistes objekts.

  -1 [+] [-]

, 2013-11-25 23:53, pirms 11 gadiem
One Man Show! rakstīja: Ja Durents vai LBJ būtu vienīgās zvaigznes komandā, tad arī viņu atalgojums būtu daudz lielāks.

Es domāju lielāku sašutumu Tu vari sākt izrādīt par Amari un Džonsonu (Nets), kuri saņems tikai nedaudz mazāk nākamsezon kā Kobe.

1. Kobe ($23.5 Mil)
2. Amar’e ($23.4 M)
3. Joe Johnson ($23.2 M)

Es nedomāju, ka šie divi pat tuvu ir Kobes līmenim, vārdam Pasaulē un vērtībai kā reklāmas piesaistes objekts.
Tur tev taisnība, bet te ir runa par Kobi.

  -1 [+] [-]

, 2013-11-25 23:59, pirms 11 gadiem
Vakar tieshi sanaca parunaat ar Kobi, vinsh teica, ka trauma vel nav pilniba izarsteta un pats ari vel nav formaa, labakajaa gadijumaa uz playofiem bus gatavs uz 100%. + njemot veraa vecumu un snieguma kritumu, tie ~50 citroni vinjam vairaak kaa pensija, nevis alga.

  -1 [+] [-]

, 2013-11-26 00:01, pirms 11 gadiem
Mixes rakstīja: Tur tev taisnība, bet te ir runa par Kobi.
Kā jau teicu, situācijas ir dažādas un tās arī rada to atšķirību algās. Citam komandas biedri ir labāki, cits būdams labs, nolaiž algu, lai tikai tiktu pie gredzeniem, cits cenšas dabūt max ( pilna līga ar tādiem, ne tikai Kobe) Un tas ir normāli, man kā Lakers fanam, pilnīgi netraucē Kobes alga.

  -1 [+] [-]

, 2013-11-26 00:01, pirms 11 gadiem
Problem? rakstīja: Vakar tieshi sanaca parunaat ar Kobi, vinsh teica, ka trauma vel nav pilniba izarsteta un pats ari vel nav formaa, labakajaa gadijumaa uz playofiem bus gatavs uz 100%. + njemot veraa vecumu un snieguma kritumu, tie ~50 citroni vinjam vairaak kaa pensija, nevis alga.

  +3 [+] [-]

, 2013-11-26 00:25, pirms 11 gadiem
Gaidu kad atgriezīsies laukumā

  -1 [+] [-]

, 2013-11-26 00:41, pirms 11 gadiem
Manaas aciis Kobe vienmeer buus NR1 basketbola pasaulee, pat augstaak par Jordanu, visu cienju Maiklam, bet Kobe ar savu fenomenaalo attieksmi, smagu darbu, ciinasparu, veelmi uzvareet un labaako metienu basketbola veesturee ir un buus NR1.

     [+] [-]

, 2013-11-26 00:47, pirms 11 gadiem
DainixDT rakstīja: Manaas aciis Kobe vienmeer buus NR1 basketbola pasaulee, pat augstaak par Jordanu, visu cienju Maiklam, bet Kobe ar savu fenomenaalo attieksmi, smagu darbu, ciinasparu, veelmi uzvareet un labaako metienu basketbola veesturee ir un buus NR1.
Nu tu nu gan pāršāvi pār strīpu. Apšaubīt Maikla attieksmi, darbu un cīņassparu?? dunduks.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-26 00:56, pirms 11 gadiem
Mixes rakstīja: Vakuuma viņš varbūt par ir pelnījis vēl vairāk. Bet salīdzinot ar līgas realitāti viņš nav pelnījis būt apmaksātākais spēlētājs. Un Lebrons ir labāks ne tikai uz laukuma, bet arī ārpus tā jeb no biznesa aspekta. Kaut kādam algu līdzsvaram līgā vajadzētu būt, tomēr situācija, kurā lielāko algu ar lielu atstarpi pelna ne labākais un turklāt pamazām regresējošs spēlētājs, ir galīgi sačakarēta. Tāpēc arī saku, ka, ņemot vērā līgas fonu, viņš nav pelnījis tik lielu algu. Jo pēc jūsu loģikas gandrīz visi pārējie saņem KRIETNI mazāk, nekā viņi ir pelnījuši. Baigā žīdu līga vai?
Diez vai spēlētājs, kurš staigā pa komandām kā palaistuve, lai tikai varētu izcīnītu gredzenus biznesā ir vairāk vērts.. Visvērtīgākie vienmēr ir franšīzes spēlētāji, kuri pavadījuši karjeru SAVĀ klubā!! Un neteiktu viss, ka Lebrons ir tas pats labākais laukumā.. Dominējošs? Jā, bet vienmēr arī tādam var atrast pretlīdzekļus noliekot pretī nazīti, kurš rausies un kodīs, lai tikai viņu apturētu.. Un aizsardzības speciālisti līgā pietiek..

  +1 [+] [-]

, 2013-11-26 01:23, pirms 11 gadiem
Mixes rakstīja: Tur tev taisnība, bet te ir runa par Kobi.
Nu tad Lebronu nepin sheit iekshaa. Uzmet savai pilseetai kliivlendai vinsh nav pelnijis pat Biedra 9 milijonus. Kobe visu karjeru pavada Lakers gan vinsh, gan klubs vinjam ir uzticiigi.
Runaashu godiigi nba vadiiba Lebronam izkaartoja titulu, jo kpc bosham un Lebronam ljaava pievienoties heat, bet Sterns neljaava CP3 nokljuut lakers? Un arii taas MVP balvas gan debitantu, gan viena no regularajaam sezonas MVP Lebronam nebija pelniits. Kobem neviens neko uz paplaates nedod pats vinsh tpc ir panaacis to lielo algu vispaar neskauzh.