Layout: current: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Oficiāli: Ojārs Siliņš pieteicies NBA draftam

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Oficiāli: Ojārs Siliņš pieteicies NBA draftam
Ojārs Siliņš
Foto: sportreggio.it

Nacionālā Basketbola asociācija ir apstiprinājusi "Grissin Bon Reggio Emilia" uzbrucēja Ojāra Siliņa pieteikumu 2014. gada draftam, ceturtdien, 24. aprīlī, noskaidroja Sportacentrs.com . Drafts notiks 26. jūnijā Ņujorkā.

Pieteikties jauno spēlētāju atlases ceremonijai iespējams līdz svētdienas, 27. aprīļa, pusnaktij (oficiāli termiņš beidzas 28. aprīlī plkst. 07:00 pēc Latvijas laika). Trīs nedēļas vēlāk, 20. maijā, notiks NBA drafta loterija, kurā tiks noteikta 60 draftējamo spēlētāju izvēles tiesību secība.

Alternatīva – desmit dienas pirms drafta, tātad līdz 16. jūnija pusnaktij pēc Latvijas laika, spēlētājs var savu pieteikumu atsaukt. Ņemot vērā, ka draftēti visbiežāk tiek 22-23 gadus vecie spēlētāji, kuri beiguši ASV koledžas, jaunākā vecumā iespējams veikt drafta pieteikuma procedūru izpētes nolūkos, kā noticis arī Siliņa gadījumā.

Šogad NBA draftā gaidāms ievērojams Balkānu spēlētāju pieplūdums. Reāli kandidāti ir serbu saspēles vadītājs Vasilije Mičičs, uzbrūkošie aizsargi Bogdans Bogdanovičs un Mario Hezonja, horvātu uzbrucējs Dario Šaričs un bosniešu centrs Jusufs Nurkičs. Ārzemnieku nometni pārstāv arī Austrālijas un Šveices basketbolisti plus “Gonzaga” poļu centrs Pžemeks Karnovskis.

Spēlētājam nozīmīgajā brīdī – nedēļas nogalē Boloņā notiek “EuroChallenge” Četru fināls – Siliņu atbalstīt ieradies viņa treneris Mārtiņš Fomins (DSN). Skatītāju pulkā būs arī Latvijas basketbola savienības ģenerālsekretārs Edgars Šneps, kurš apmeklēs pilsētā notiekošo FIBA Eiropas nodaļas sanāksmi.

Siliņa plāni aprīlī un maijā

Redžo basketbolisti 25. aprīlī plkst. 21:30 FIBA Eiropas izaicinājuma kausa pusfinālā Boloņā mērosies spēkiem ar Jures Zdovca trenēto Turcijas klubu “Royal Hali Gaziantep”. Otrajā pusfinālā Ungārijas vicečempioni “Szolnoki Olaj” spēlēs pret pazīstamo Ļubercu “Triumf” komandu. Abu dueļu uzvarētāji svētdien tiksies finālā.

Aizsardzības meistars Siliņš 14 Eiropas kausa spēlēs vidēji 22,1 minūtē guvis 6,6 punktus, izcīnījis 3,0 atlēkušās bumbas, izdarījis 0,3 rezultatīvas piespēles, pārķēris 0,6 bumbas un bloķējis 0,9 metienus. Realizēti 50% divpunktu (20/40) un 37,2% trīspunktu (16/43), kā arī 71,4% soda metienu. Metienu bloķēšanā Siliņš ieņem septīto vietu turnīrā.

Ne mazāk aizraujoši notikumi “Reggio Emilia” gaida nacionālajā čempionātā. Trīs kārtas pirms regulārās sezonas beigām emīlieši ar bilanci 14-13 ieņem septīto vietu kopvērtējumā un ir tuvu tam, lai kvalificētos “play-off” spēlēm.

  +1 [+] [-]

, 2014-04-24 23:06, pirms 11 gadiem
Lai veicās!!!

  +1 [+] [-]

, 2014-04-24 23:10, pirms 11 gadiem
Grūti būs, bet vispār cik esmu skatījies viņš Eiropas basītim der. Un nemaz jau tik slikti nav tajā Eiropā, ja netiec nba 1. kārtā.

  +3 [+] [-]

, 2014-04-24 23:11, pirms 11 gadiem
Atrādīsies skautiem, draftēts šogad noteikti netiks, ir jāpieliek vel šur tur un var mēģināt nākamgad
Slēpts komentārs: Cacins3

  +1 [+] [-]

, 2014-04-24 23:43, pirms 11 gadiem
Kapēc gan nē, vērtību var mēģināt pacelt. Veiksmi.
P.s. Jautājums ekspertiem- ja šogad netiek nodraftēts, viņš citu gadu var pieteikties draftam?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-04-25 01:55, pirms 11 gadiem
Dzekam ir jamet padsmit punkti videji spele jau nakosezon, un vins to reali var - tad ari drafts klust reals.

  +1 [+] [-]

, 2014-04-25 08:54, pirms 11 gadiem
Ojār, mēs par Tevi

     [+] [-]

, 2014-04-25 09:29, pirms 11 gadiem
Kas tie par šveiciešiem draftā???

  +1 [+] [-]

, 2014-04-25 09:36, pirms 11 gadiem
Draftees otrajaa kartaa. Ir kvalitaates, ko ari novērtēs ZA.

     [+] [-]

, 2014-04-25 10:09, pirms 11 gadiem
Sermulītis rakstīja: Jā , var
Nevar gan.

  +1 [+] [-]

, 2014-04-25 10:40, pirms 11 gadiem
Šņeps arī vizinās par nodokļu maksātāju naudu, forši.

  +2 [+] [-]

, 2014-04-25 10:46, pirms 11 gadiem
Sermulītis rakstīja: Jā , var
Ja neatsauc savu dalību draftā, bet netiek nodraftēts, tad nevar. Ja atsauc, kas reāli varētu arī notikt, tad var pieteikties arī nākamgad.

  +3 [+] [-]

, 2014-04-25 11:56, pirms 11 gadiem
gan jau aģents beigās atsauks Siliņa dalību. no otras puses - tāpat Siliņam nav daudz cerību kādreiz tikt nodraftētam 1.kārtā, līdz ar to - why not!
ja velkam paraleles ar Timmu, tad teorētiski Siliņu arī vajadzētu 2. kārtas beigās tomēr nodraftēt, jo, atšķirībā no Jāņa, Ojāram ir diezgan izteiktas spēcīgās puses jau šobrīd t.i. aizsardzība un metiens. Timmam tomēr spēcīgo pušu nebija/nav.
šajā gadījumā arī iebildumi par šī gada spēcīgo draftu nebūs attaisnojums, jo spēcīgs būs tikai 1.kārtas TOP15. 2. kārta gan jau būs +/- tāda pati kā pagājušajā gadā.

  +2 [+] [-]

, 2014-04-25 12:09, pirms 11 gadiem
Siliņš ir 2.04 garš, kustīgs, atlētisks uzbrucējs, ir teicams metiens. Jā, nekāds megatalants jau it kā nav, bet es teiktu, ka 2. kārtas
materiāls te ir pat labāks, nekā Timmas gadījumā.

     [+] [-]

, 2014-04-25 12:35, pirms 11 gadiem
Viss atkarigs no Euro challenge, kur nederēs piespēlītes, būs vien punktiņi jāvāc un agresīvi uz grozu ar danciņu jādodās, savādāk nespīd drafts.

  +1 [+] [-]

, 2014-04-25 12:50, pirms 11 gadiem
Emilio rakstīja: gan jau aģents beigās atsauks Siliņa dalību. no otras puses - tāpat Siliņam nav daudz cerību kādreiz tikt nodraftētam 1.kārtā, līdz ar to - why not!
ja velkam paraleles ar Timmu, tad teorētiski Siliņu arī vajadzētu 2. kārtas beigās tomēr nodraftēt, jo, atšķirībā no Jāņa, Ojāram ir diezgan izteiktas spēcīgās puses jau šobrīd t.i. aizsardzība un metiens. Timmam tomēr spēcīgo pušu nebija/nav.
šajā gadījumā arī iebildumi par šī gada spēcīgo draftu nebūs attaisnojums, jo spēcīgs būs tikai 1.kārtas TOP15. 2. kārta gan jau būs +/- tāda pati kā pagājušajā gadā.
jā, bet spēcīgi TOP 15 nozīmē 45 vietas pārējiem kandidātiem, bet spēcīgi TOP 5 pārējiem kandidātiem nozīmē par desmit vietām vairāk. Tur arī ir tā atšķirība, kad par nodraftēšanu var būt droši 15 vai 5 spēlētāji (pārējās vietas tiek sadalītas uz atlikušajiem). Tā pat kā ar iekļūšanu augstskolā. lielākas cerības tikt ir tad, kad konkurss uz vienu vietu ir mazāks.

  +1 [+] [-]

, 2014-04-25 13:00, pirms 11 gadiem
Nejeega rakstīja: jā, bet spēcīgi TOP 15 nozīmē 45 vietas pārējiem kandidātiem, bet spēcīgi TOP 5 pārējiem kandidātiem nozīmē par desmit vietām vairāk. Tur arī ir tā atšķirība, kad par nodraftēšanu var būt droši 15 vai 5 spēlētāji (pārējās vietas tiek sadalītas uz atlikušajiem). Tā pat kā ar iekļūšanu augstskolā. lielākas cerības tikt ir tad, kad konkurss uz vienu vietu ir mazāks.
ja matemātiski rēķina, tad jā, taču arī švakā draftā(kā pagājušajā gadā) ir kkāds spēlētāju loks, kuram vieta tajā TOP15 vai 20 jau faktiski ir garantēta. švakā draftā var būt pārsteigumi un kāds zemāk plānots spēlētājs var pēkšņi ielēkt, piemēram, TOP5. stiprā draftā(kā šogad) būs mazāk pārsteigumu, taču konkurence uz 2.kārtu jau tādejādi nemainās, jo tā saucamajiem 2. ešalona drafta prospectiem līmenis gadu no gada ir apmēram vienāds. nekad jau nav tā, ka kāds spēlētājs, kuru neviens nezina un nav paredzējis 1.kārtu, pēkšņi tiek izvēlēts TOP10.
šogad nevajadzētu pieteikties tiem, kuri tīko uz TOP15 vai, kā minimums, TOP25, jo nav lielu cerību tur šogad negaidīti uzlēkt(piemēram, Porziņģim).
cerams, saprati manu domu.

  +1 [+] [-]

, 2014-04-25 13:16, pirms 11 gadiem
Emilio rakstīja: ja matemātiski rēķina, tad jā, taču arī švakā draftā(kā pagājušajā gadā) ir kkāds spēlētāju loks, kuram vieta tajā TOP15 vai 20 jau faktiski ir garantēta. švakā draftā var būt pārsteigumi un kāds zemāk plānots spēlētājs var pēkšņi ielēkt, piemēram, TOP5. stiprā draftā(kā šogad) būs mazāk pārsteigumu, taču konkurence uz 2.kārtu jau tādejādi nemainās, jo tā saucamajiem 2. ešalona drafta prospectiem līmenis gadu no gada ir apmēram vienāds. nekad jau nav tā, ka kāds spēlētājs, kuru neviens nezina un nav paredzējis 1.kārtu, pēkšņi tiek izvēlēts TOP10.
šogad nevajadzētu pieteikties tiem, kuri tīko uz TOP15 vai, kā minimums, TOP25, jo nav lielu cerību tur šogad negaidīti uzlēkt(piemēram, Porziņģim).
cerams, saprati manu domu.

Doma jau skaidra, un zinamā mērā tev var piekrist, bet tomēr kaut kā šķiet (varbūt tas arī ir tikai šķietami), ka ja reāli ceri uz nodraftēšanu un neesi kandidāts uz pirmo kārtu, tad to draftam labāk pietiekties ne tik spēcīgā gadā kā šis, jo tas atlikušo vietu skaits tomēr ir mazāks.

  +1 [+] [-]

, 2014-04-25 14:14, pirms 11 gadiem
Nejeega rakstīja: Doma jau skaidra, un zinamā mērā tev var piekrist, bet tomēr kaut kā šķiet (varbūt tas arī ir tikai šķietami), ka ja reāli ceri uz nodraftēšanu un neesi kandidāts uz pirmo kārtu, tad to draftam labāk pietiekties ne tik spēcīgā gadā kā šis, jo tas atlikušo vietu skaits tomēr ir mazāks.
es tomēr pieturos pie savas domas, ka spēcīgi pirmās kārtas TOP prospecti diži neietekmē tos, kuri, kā saka - maļās pa pakaļgalu. tas galvenokārt ietekmē tos, kuri nāk uzreiz aiz šiem TOP10-15 čaļiem, jo tas samazina iespējas uz augstu pozīciju draftā.
es tomēr drafu iedalu 3 grupās - 1. ir TOP15-20, kuriem ir garantēta vieta 1.kārtā. tad ir 2. - TOP20-35-40, kuri cīnās par 1.kārtu un tad ir otrais ešalons, 3.grupa, kuri cīnās par to, lai vispār tiktu nodraftēti. neatkarīgi no drafta stipruma šo dažādo grupu dalībnieki viens otra pozīcijas diži neietekmē - viņi var mainīties savā starpā, taču ne viens ar otru - pa grupām.

  +1 [+] [-]

, 2014-04-25 14:30, pirms 11 gadiem
Emilio rakstīja: es tomēr pieturos pie savas domas, ka spēcīgi pirmās kārtas TOP prospecti diži neietekmē tos, kuri, kā saka - maļās pa pakaļgalu. tas galvenokārt ietekmē tos, kuri nāk uzreiz aiz šiem TOP10-15 čaļiem, jo tas samazina iespējas uz augstu pozīciju draftā.
es tomēr drafu iedalu 3 grupās - 1. ir TOP15-20, kuriem ir garantēta vieta 1.kārtā. tad ir 2. - TOP20-35-40, kuri cīnās par 1.kārtu un tad ir otrais ešalons, 3.grupa, kuri cīnās par to, lai vispār tiktu nodraftēti. neatkarīgi no drafta stipruma šo dažādo grupu dalībnieki viens otra pozīcijas diži neietekmē - viņi var mainīties savā starpā, taču ne viens ar otru - pa grupām.
par drafta sadali grupās piekrītu, bet katras grupas skaitliskais apmērs ir tieši atkarīgs no drafta stipruma un no tā arī ir atkarīgs tas, kurā no grupām attiecīgais spēlētājs iekļaujās. šī gada draftā Siliņs noteikti ir 3.grupā ar stirpi mazu iespēju tik nodraftētam, bet, piemēram, pagājušā gada draftā (ņemot vērā rezultātu ar Timmu) Siliņš visticamāk arī būtu 3.grupā, bet jau ar stipri lielāku iespējamību tikt draftētam.

  +1 [+] [-]

, 2014-04-25 14:47, pirms 11 gadiem
Nejeega rakstīja: par drafta sadali grupās piekrītu, bet katras grupas skaitliskais apmērs ir tieši atkarīgs no drafta stipruma un no tā arī ir atkarīgs tas, kurā no grupām attiecīgais spēlētājs iekļaujās. šī gada draftā Siliņs noteikti ir 3.grupā ar stirpi mazu iespēju tik nodraftētam, bet, piemēram, pagājušā gada draftā (ņemot vērā rezultātu ar Timmu) Siliņš visticamāk arī būtu 3.grupā, bet jau ar stipri lielāku iespējamību tikt draftētam.
protams! taču viņa varbūtība tikt nodraftētam ir atkarīga tikai no tiešajiem konkurentiem t.i. 3. grupas dalībniekiem. viņa būt/nebūt neietekmē tas, kurš būs potenciāli pirmais drafta nr. - potenciālais Lebrons vai potenciālais Benets un cik spēcīgs būs 10.nodraftētais spēlētājs. nē, nu ja tā filosofiski pieiet šai lietai, tad daudz kas var to visu ietekmēt, taču kopumā Ojāram ir jāskatās nevis uz Viginsu, Pārkeru vai Embīdu, bet gan uz saviem tiešajiem konkurentiem/vienaudžiem t.i. tiem, kuriem arī kā galvenais uzdevums ir būt nodraftētam.

  +1 [+] [-]

, 2014-04-25 15:01, pirms 11 gadiem
Emilio rakstīja: protams! taču viņa varbūtība tikt nodraftētam ir atkarīga tikai no tiešajiem konkurentiem t.i. 3. grupas dalībniekiem. viņa būt/nebūt neietekmē tas, kurš būs potenciāli pirmais drafta nr. - potenciālais Lebrons vai potenciālais Benets un cik spēcīgs būs 10.nodraftētais spēlētājs. nē, nu ja tā filosofiski pieiet šai lietai, tad daudz kas var to visu ietekmēt, taču kopumā Ojāram ir jāskatās nevis uz Viginsu, Pārkeru vai Embīdu, bet gan uz saviem tiešajiem konkurentiem/vienaudžiem t.i. tiem, kuriem arī kā galvenais uzdevums ir būt nodraftētam.

Pilnīgi piekrītu, ka 3.grupas dalīnieku iespējamība tikt nodraftētiem ir atkarīga no 3.grupas dalībnieku satāva stipruma, nevis no tā cik stiprs ir pirmais nr., taču no kopējā drafta stipruma ir atkarīgs cik vietas draftā būs atlicinātas šiem 3.grupas dalībniekiem. Proti, draftu varam sadalīt arī divās daļās tie, kuri notiekti tiks draftēti (neatkarīgi no kartas un Nr.) un pārējie un tad ir būtiska nozīme tam vai pilnīgi droši tiks draftēti 40 vai 20 dalībnieku.

  +1 [+] [-]

, 2014-04-25 16:07, pirms 11 gadiem
Nejeega rakstīja: Pilnīgi piekrītu, ka 3.grupas dalīnieku iespējamība tikt nodraftētiem ir atkarīga no 3.grupas dalībnieku satāva stipruma, nevis no tā cik stiprs ir pirmais nr., taču no kopējā drafta stipruma ir atkarīgs cik vietas draftā būs atlicinātas šiem 3.grupas dalībniekiem. Proti, draftu varam sadalīt arī divās daļās tie, kuri notiekti tiks draftēti (neatkarīgi no kartas un Nr.) un pārējie un tad ir būtiska nozīme tam vai pilnīgi droši tiks draftēti 40 vai 20 dalībnieku.
pārsvarā gadījumu patiesība ir kkur pa vidu t.i. par nodraftēšanu var būt droši kādi 30 spēlētāji + vēl kādi 10 puslīdz droši. pārējie var sēdēt mājās pie tv un klusībā cerēt - arī Siliņš tai skaitā.
un tad vēl ir tādi kā Gromovs, kuriem nav nekādu cerību tikt nodraftētam. jā, ir arī tādi tipāži...

  +1 [+] [-]

, 2014-04-25 16:32, pirms 11 gadiem
Emilio rakstīja: pārsvarā gadījumu patiesība ir kkur pa vidu t.i. par nodraftēšanu var būt droši kādi 30 spēlētāji + vēl kādi 10 puslīdz droši. pārējie var sēdēt mājās pie tv un klusībā cerēt - arī Siliņš tai skaitā.
un tad vēl ir tādi kā Gromovs, kuriem nav nekādu cerību tikt nodraftētam. jā, ir arī tādi tipāži...
Gan Siliņs, gan Gromovs atteiks savu dalību draftam, pagaidām tikai atrādīsies plašākai publikai. vismaz es tā domāju

  +1 [+] [-]

, 2014-04-25 17:29, pirms 11 gadiem
Reggie rakstīja: Gan Siliņs, gan Gromovs atteiks savu dalību draftam, pagaidām tikai atrādīsies plašākai publikai. vismaz es tā domāju
Siliņš jā, bet Gromovs... Gromova gadījumā principā ir vienalga, jo viņu tāpat nenodraftēs ne šogad, ne pēc gada, ne pēc pieciem.