Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Porziņģim astoņi punkti, "Knicks" saspringtā galotnē nosargā uzvaru

Rolands Eliņš

Porziņģim astoņi punkti, "Knicks" saspringtā galotnē nosargā uzvaru
Karmelo Entonijs un Kristaps Porziņģis
Foto: AFP/Scanpix

Kristaps Porziņģis ar astoņiem punktiem palīdzēja Ņujorkas "Knicks" izbraukumā pārspēt nestabilo konkurenti Austrumu konferencē "Pacers" (109:103). "Knicks" pēdējā ceturtdaļā nenoturēja ievērojamu pārsvaru, taču atšķirībā no vairākām iepriekšējām spēlēm spēja uzvarēt saspringtā spēles izskaņā.

Kristaps Porziņģis laukumā pavadīja 25 minūtes, kuru laikā guva astoņus punktus (2p. 1/5, 3p. 2/6) un savāca četras atlēkušās bumbas. Porziņģim arī pa vienam blokam un vienai pārtvertai bumbai, taču trīs kļūdas, kā arī sešu saņemto piezīmju dēļ trešo reizi šosezon nācās noslēgt spēli priekšlaicīgi. Porziņa +/- rādītājs šoreiz mīnus septiņi, kas bija otrs sliktākais komandā aiz Mindauga Kuzminska (-9).

"Knicks" pagalam nepadevās spēles sākums. Žoakims Noā izmeta vienu no drausmīgākajiem soda metieniem ne tikai šosezon, bet vispār profesionālajā basketbolā. Porziņģis pieļāva vairākas kļūdas un nenotvēra piespēli, kā arī aizmeta garām savus pirmos sešus metienus, un tika nomainīts pret Kuzminsku, kurš uznācienu laukumā atzīmēja ar partnera piespēles nepamanīšanu. "Knicks" virs ūdens centās noturēt Karmelo Entonijs, kurš individuāli apspēlēja "Pacers" aizsardzību un pēdējās sekundēs arī izkārtoja brīvu danku Porziņģim, kurš pievilka līdz 22:34.

Porziņģis otrās ceturtdaļas sākumā pieļāva savu trešo kļūdu un ātri tika nomainīts. Lieliski spēlē viņa vietā ienāca Villijs Ernangomess, kurš ar Brendona Dženingsa palīdzību tika pie vairākiem dankiem un guva desmit punktus. "Knicks" rezervisti spēlēja aktīvāk un nebija tik pasīvi aizsardzībā, kas ļāva dzēst deficītu. Rezultatīvi laukumā atgriezās Entonijs un Deriks Rouzs, un puslaika izskaņā jau Ņujorkai daudz cerīgāka aina ar vadību 62:58.

Otrā puslaika sākumā Porziņģis atguva pārliecību par sevi ar diviem tālmetieniem - viens no laukuma stūra un otrs tieši pretim grozam uzbrukuma sākumā. "Knicks" sākumsastāvs veica izrāvienu 13:0 un pēkšņi atradās jau pārliecinošā 15 punktu vadībā. Porziņģim pēc tam neizdevās trāpīt pilnīgi brīvu tālmetienu, bet ceturtās ceturtdaļas sākumā viņš saņēma savu piekto piezīmi.

"Knicks" vēl līdz ceturtās ceturtdaļas vidum atradās krietnā atrāvienā, taču pēkšņi vairs nespēja noslēgt savus uzbrukumus. "Pacers" pamazām, bet pietuvojās, un trīs minūtes pirms beigām pievilka jau līdz 97:100. Vairākas neveiksmīgas darbības bija Rouza rēķinā, gan zaudējot bumbu caurgājienos, gan nepiespēlējot brīvajam Porziņģim, kas noveda pie uzbrukuma laika pārtērēšanas.

Pēdējā minūtē savu sesto piezīmi saņēma Porziņģis, turklāt traumu šajā epizodē guva Montei Eliss, bet mirkli iepriekš Entonijs bija beidzot pārtraucis "Knicks" sauso sēriju ar precīzu metienu no groza apakšas (102:99), taču pēc tam Entonijs trāpīja tikai vienu no diviem sodiņiem un nevietā pārkāpa noteikumus. Tas ļāva Polam Džordžam panākt neizšķirtu 103:103. Taču Entonijs atbildēja ar precīzu pustālo metienu, bet "Pacers" talantīgais centrs nākamajā uzbrukumā Mailzs Tērners nespēja noķert bumbu, kļūdījās, un Kortnija Lī soda metieni garantēja "Knicks" uzvaru ar 109:103.

"Pacers" (22-22) - "Knicks" (20-26) 103:109

(34:22, 224:40, 17:24, 28:23)
Pacers: Džordžs 31, Tērners 22 (10 atl.b.), Džefersons 13, Mailzs 10, Tīgs 7 (7 rez.p.), Eliss 6, Robinsons 6, T. Jangs 5, Serafins 2, Dž. Jangs 1.
Knicks: Entonijs 26, Rouzs 20, Lī 14, Ernangomess 14 (10 atl.b.), Holidejs 13, Dženingss 9, Porziņģis 8, O`Kvins 3, Noā 2, Kuzminsks.

Statistika

KomandaMet. %Tālm. %Soda m.Atl.b.Rez.p.Kļūdas
Pacers38/86 (44%)7/26 (27%)20/25 (80%)381811
Knicks35/76 (46%)8/22 (36%)31/35 (89%)431914

Izmantotie resursi:
NBA.com

  +2 [+] [-]

, 2017-01-24 05:57, pirms 8 gadiem
NY padodas ieiet mēslos pēdējajās minūtēs. Protams, pārāk ātri izdarīt lielos secinājumus par Gomezu, bet vairāk šādu iespēju viņam jādod. Spēlē daudz labāk par Noa un enerģiskāk arī, cik bumbas pārtvēra 3? 4? Bet komanda tiešām sāk spēlēt kā komanda! Cerams nekur Entonijs neaizies, jo komandai potenciāls ir liels.

  -1 [+] [-]

, 2017-01-24 05:58, pirms 8 gadiem
Tas Rose beigas ko vispar tos 4 uzbrukumus gribeja darit tik plata rokas un atkal pasliideja baigi biezhi vinam ta beigas sanak...

     [+] [-]

, 2017-01-24 05:58, pirms 8 gadiem
Vēl tagad nesaprotu, kā Indiāna pamanījās nonākt iedzinējos. Bet par uzvaru jāpateicas Tērneram! Te bija šahā: zaudē tas, kurš kļūdas pēdējais.

 +11 [+] [-]

, 2017-01-24 05:59, pirms 8 gadiem
KP ar saviem šodienas ķieģeļiem varētu māju uzbūvēt

  +5 [+] [-]

, 2017-01-24 06:01, pirms 8 gadiem
senscore rakstīja: KP ar saviem šodienas ķieģeļiem varētu māju uzbūvēt
World Trade Center! 1. puslaikā vienkārši nebija labi, otrajā problēmas sagādāja tikai piezīmes. Bet ko lai metējs citu dara kā met?

     [+] [-]

, 2017-01-24 06:02, pirms 8 gadiem
Nu ir kāpumi un ir kritumi, tā ir visiem spēlētājiem, tikai daži to nesaprot.

  +2 [+] [-]

, 2017-01-24 06:05, pirms 8 gadiem
uzvara kā caur puķēm drausmīga kā jau visas lielākoties Knikeru šīs sezonas spēles.
nu Porziņģim sliktākā spēle karjerā spēles sākumā likās aizmidzis 1. ceturdaļā ja nemaldos bija 0/6 metienos
izskatās ka pēc traumas vēl nav pa īstam atguvies

  +3 [+] [-]

, 2017-01-24 06:07, pirms 8 gadiem
Bindemanis rakstīja: Nu ir kāpumi un ir kritumi, tā ir visiem spēlētājiem, tikai daži to nesaprot.
Labus spēlētājus no viduvējībām atšķir tas, ka labiem spēlētājiem reti gadās 2 sliktas spēles pēc kārtas.

     [+] [-]

, 2017-01-24 06:07, pirms 8 gadiem
magic_andris87 rakstīja: uzvara kā caur puķēm drausmīga kā jau visas lielākoties Knikeru šīs sezonas spēles.
nu Porziņģim sliktākā spēle karjerā spēles sākumā likās aizmidzis 1. ceturdaļā ja nemaldos bija 0/6 metienos
izskatās ka pēc traumas vēl nav pa īstam atguvies
Pēdējā laikā pēc katras spēles raksta ka sliktākā spēle karjerā!

  +3 [+] [-]

, 2017-01-24 06:10, pirms 8 gadiem
Bindemanis rakstīja: Nu ir kāpumi un ir kritumi, tā ir visiem spēlētājiem, tikai daži to nesaprot.
Tas nav attaisnojums. Pārāk ieilgst tas kritums.

  -2 [+] [-]

, 2017-01-24 06:10, pirms 8 gadiem
senscore rakstīja: Labus spēlētājus no viduvējībām atšķir tas, ka labiem spēlētājiem reti gadās 2 sliktas spēles pēc kārtas.
Man jau liekas, ka vienkārši esam pieraduši pie 20+
Izlutināti tā teikt

  +7 [+] [-]

, 2017-01-24 06:17, pirms 8 gadiem
Bindemanis rakstīja: Man jau liekas, ka vienkārši esam pieraduši pie 20+
Izlutināti tā teikt
Tie, kas ir skatījušies viņa mačus, nu vienkārši nevar nepamanīt, ka kaut kas tur galīgi nav Ok. Kopš tā nelaimīgā air ball viņš met <20% 3pt metienus.

Varbūt kaut kādi iekšējie konflikti vai kas, bet nu nespēlē viņš pat par 60 procentiem.

Mums jau žurnālisti arī pro, kāda intervija ar viņu/bračkām ir bijusi vai tikai google translate no nba.com?

Apskaties šo:

https://twitter.com/maples50/status...

Bet nu no rīta modīsies visi advokāti un visu mums pastāstīs. Par to, ka paši neko dzīvē neesam sasnieguši utt.

  +3 [+] [-]

, 2017-01-24 06:20, pirms 8 gadiem
Šis vīrs ir gadrīz vai labāks par Amundsonu https://www.youtube.com/watch?v=1wK...

     [+] [-]

, 2017-01-24 07:12, pirms 8 gadiem
M rakstīja: Šis vīrs ir gadrīz vai labāks par Amundsonu https://www.youtube.com/watch?v=1wKp9yHwVlI
Biedriņš pat labāks sodu metējs

  +1 [+] [-]

, 2017-01-24 07:22, pirms 8 gadiem
Rose centās spēli pazāģēt. Labi vien ir, ka nesanāca

  +6 [+] [-]

, 2017-01-24 07:43, pirms 8 gadiem
senscore rakstīja: Tie, kas ir skatījušies viņa mačus, nu vienkārši nevar nepamanīt, ka kaut kas tur galīgi nav Ok. Kopš tā nelaimīgā air ball viņš met <20% 3pt metienus.

Varbūt kaut kādi iekšējie konflikti vai kas, bet nu nespēlē viņš pat par 60 procentiem.

Mums jau žurnālisti arī pro, kāda intervija ar viņu/bračkām ir bijusi vai tikai google translate no nba.com?

Apskaties šo:

https://twitter.com/maples50/status...

Bet nu no rīta modīsies visi advokāti un visu mums pastāstīs. Par to, ka paši neko dzīvē neesam sasnieguši utt.
Es tev sava ziņā piekrītu... Nedaudz pietrūkst tādu analītisko sporta ziņu Latvijas portālos... Te ik pa laikam kaut kas ir, bet tiešām reti... Tāpēc pasūtīju Sporta Avīzi - tur vismaz arī var izlasīt rakstus no citāda skatupunkta, ne tikai vnk jaunāko ziņu atgremojumus. Te reāli pietrūkst kāda intervija ar kādu no brāļiem, lai fani saprastu, kas ar Porziņģi notiek. Skaidrs, ka pēdējās spēlēs viņš nejūtās savā ādā. Gribētos saprast, kas vainas?

     [+] [-]

, 2017-01-24 07:47, pirms 8 gadiem
M rakstīja: Šis vīrs ir gadrīz vai labāks par Amundsonu https://www.youtube.com/watch?v=1wKp9yHwVlI
Nez vai Biedriņu pārspēj? https://www.youtube.com/watch?v=zXV...

     [+] [-]

, 2017-01-24 07:57, pirms 8 gadiem
Ivijis rakstīja: Nez vai Biedriņu pārspēj? https://www.youtube.com/watch?v=zXVp6aatWp0
tomēr tāds pats arī Biedriņš

  -2 [+] [-]

, 2017-01-24 07:58, pirms 8 gadiem
Labi ka viss labi beidzās,bet kaut kas tur [komandā] nav īsti kārtība.
Gomesam dod piespēles zem groza,Kristapam nē.
Ross labāk iespēlēs pretinieka rokās nevis atdos piespēli blakus stāvošajam brīvajam Kristapam.Nu netrāpīs,tad var pacīnīties par atlēkošo bumbu.
Izskatās,ka Ross un Dženings neredz Kp. Par ''garu'';]

  +1 [+] [-]

, 2017-01-24 08:47, pirms 8 gadiem
KP sāk zaudēt DB!!!

     [+] [-]

, 2017-01-24 08:54, pirms 8 gadiem
Pacietību dārgie basketbola draugi. Labs nāk ar gaidīšanu. 30+ punktu spēles vēl priekšā.

  -1 [+] [-]

, 2017-01-24 09:10, pirms 8 gadiem
Cīsiņam galīgi vairs neiet.

     [+] [-]

, 2017-01-24 09:20, pirms 8 gadiem
Atkal debitanta siena?

     [+] [-]

, 2017-01-24 09:23, pirms 8 gadiem
Nebija KP diena šoreiz, es nesapratu, kas notiek ar viņu 1.puslaikā

     [+] [-]

, 2017-01-24 09:28, pirms 8 gadiem
Pamodos tikai uz 4.Q. Joprojām nesaprotu, kā Pacers neuzvarēja tās zilās miskates, kas bija uzliktas uz laukuma.

     [+] [-]

, 2017-01-24 09:35, pirms 8 gadiem
Noa sodiņš vnk konfekte bija pašā spēlēs sākumā

  +2 [+] [-]

, 2017-01-24 10:08, pirms 8 gadiem
varsmotajs rakstīja: Labi ka viss labi beidzās,bet kaut kas tur [komandā] nav īsti kārtība.
Gomesam dod piespēles zem groza,Kristapam nē.
Ross labāk iespēlēs pretinieka rokās nevis atdos piespēli blakus stāvošajam brīvajam Kristapam.Nu netrāpīs,tad var pacīnīties par atlēkošo bumbu.
Izskatās,ka Ross un Dženings neredz Kp. Par ''garu'';]
Vispār jau melnie arī ir rasisti, tikai no cita skata punkta. Tomēr jāizšķir 2 lietas, ka vnk negrib tev piespēlēt, vai nepiespēlē tādēļ, ka tev neiet metiens.

Bet epizode pēc Melo ISO spēles izteica visu, KP no groza apakšas gāja uz 3.p. līniju lēni pastaigājoties, apmēram ar domu, ZB džeki jūs man jau esat.

  +4 [+] [-]

, 2017-01-24 10:14, pirms 8 gadiem
Skatījos spēli tiešaraidē. Piekrītu komentāriem, ka ar KP kaut kas nav kārtībā. Un vēl bija viena epizode kur bija brīvs Kuzminskas, bet Rose tā vietā lai dotu piespēli mēģināja lauzties caur vairākiem Pacers uzbrucējiem, lieki teikt ka zaudēta bumba. Tajā epizodē Dženings un manuprāt arī Holiday noplātīja rokas kādēļ Kuzminskam nedevi. Būtībā tajā brīdī arī sākās Pacers izrāviens. Bet nu Indiāna arī bēdubrāļi kā teica komentētāji pirms sezonas jau bija domāts ka viņi būs Cavs konkurenti (dēļ Tīga un Džefersona), bet reāli cīnās par 8. vietu. Nu ar mūsu Knickiem tas pats. Atgriežoties pie spēles rezultāta, tad reāli paveicās, ka Tērners nenovaldīja bumbu pie groza pēdējās 20sek, savādāk būtu kā vienmēr ar Knickiem... Un jā tā isolation spēle kad Rouzs vai Melo driblējas vnk besī ārā, skatoties iedomājos kā ar to tiek galā KP, jo viņš taču redz, ka Rouzs un Melo maz kad spēlē komandas interesēs t.i. sāk driblēties tā vietā lai kustinātu bumbu un izspēlētu uz brīvo spēlētāju. Kā ir tā ir, taču pārmaiņas komandā nepieciešamas, neticu, ka Rouzs un Melo sāks spēlēt savādāk. Piemēram, Lebronam vienmēr ir ļoti daudz asistu un bez visa tā viņš kaut kā pamanās apmierināt savu ego un atnest komandai uzvaras...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2017-01-24 10:25, pirms 8 gadiem
senscore rakstīja: Apskaties šo:

https://twitter.com/maples50/status/823707478177087488
Vispār skatoties šo fragmentu un palasot komentārus aizdomājos ka tiešām varētu būt kādas nesaskaņas komandā. Izskatās ka Kristaps tiešām ir neapmierināts ar uzbrukumu veidošanu, jo šeit nu 99% saņemot piespēli būtu 2pt.
Uzskatu ka Rose individuālā spēle saistīta ar to ka viņš šovasar gribēs max labu līgumu ...

  +3 [+] [-]

, 2017-01-24 10:31, pirms 8 gadiem
Kaut kas ir noticis ar KP. Sezonas sākumā acis mirdzēja, tagad liekas, ka vnk atspēlē spēli ar dažiem uzplaiksnījumiem.
Iespējams ir konflikts par, ko mēs nezinām.

  +2 [+] [-]

, 2017-01-24 10:32, pirms 8 gadiem
Spēli neskatījos, bet pēc statiem tiešām šķiet, ka iestājusies tāda kā bedre - vai tas traumas vai citu iemeslu dēļ kas zin. Varbūt vienkārši tā devētā 'sophomore wall' - pretinieku komandas tomēr KP ir iepazinušas, labāk pret viņu spēlē defā, arī sezona tomēr gara un jauniem spēlētājiem joprojām 82 spēles ir daudz par daudz arī otrajā sezonā utt. Tā ka paniku varbūt vēl pāragri celt. Bet nu palaisties KP nedrīkst ne brīdi - ja sāks lažot, tad ātri vien lidos no NBA ārā. No Barnjānī karjeras trajektorijas tā teikt vēl gluži nav izvairījies... Ko es, protams, KP nekādā gadījumā nenovēlu!

     [+] [-]

, 2017-01-24 10:39, pirms 8 gadiem
Domāju, ka Iļja Gromovs būtu nospēlējis labāk. Bez jokiem.

  +1 [+] [-]

, 2017-01-24 10:52, pirms 8 gadiem
Pilnīga ateja

  +2 [+] [-]

, 2017-01-24 11:06, pirms 8 gadiem
Njā, līdz Novickim vēl augt un augt

     [+] [-]

, 2017-01-24 11:26, pirms 8 gadiem
rudy_Latvija rakstīja: Njā, līdz Novickim vēl augt un augt
KP 2,2m Dirkam 2,13m Kuram vēl jāaug?

  -1 [+] [-]

, 2017-01-24 11:35, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Kaut kas ir noticis ar KP. Sezonas sākumā acis mirdzēja, tagad liekas, ka vnk atspēlē spēli ar dažiem uzplaiksnījumiem.
Iespējams ir konflikts par, ko mēs nezinām.
Gan jau ienāca sportacentrā un palasīja komentārus.

     [+] [-]

, 2017-01-24 11:55, pirms 8 gadiem
senscore rakstīja: Tie, kas ir skatījušies viņa mačus, nu vienkārši nevar nepamanīt, ka kaut kas tur galīgi nav Ok. Kopš tā nelaimīgā air ball viņš met <20% 3pt metienus.

Varbūt kaut kādi iekšējie konflikti vai kas, bet nu nespēlē viņš pat par 60 procentiem.

Mums jau žurnālisti arī pro, kāda intervija ar viņu/bračkām ir bijusi vai tikai google translate no nba.com?

Apskaties šo:

https://twitter.com/maples50/status...

Bet nu no rīta modīsies visi advokāti un visu mums pastāstīs. Par to, ka paši neko dzīvē neesam sasnieguši utt.
Viss kārtībā, tieši tie 20+ mači ir neadekvāti daudz bijuši, un šis ir tas līmenis uz kuru puisis turēsies, un gaidām izaugsmi.

  -1 [+] [-]

, 2017-01-24 12:39, pirms 8 gadiem
jēziņ, bēdīgs sniegums

  -2 [+] [-]

, 2017-01-24 12:44, pirms 8 gadiem
KP tomēr varētu Džeksonam pieprasīt, lai Karmelo sēdina uz beņķa un lai viņš pats pieprasa maiņu. Tomēr viņš ir neaizskaramais Knicks šobrīd.

     [+] [-]

, 2017-01-24 13:11, pirms 8 gadiem
īpašam satraukumam nav pamata, nu nav viņš pagaidām tāda zvaigzne kā Lebrons, kā Karijs, kā Novickis, kāds bija tas pats, kurš nesem beidz karjeru. Nu, vāks nevaru atcerēties uzvārdu!
Kritumi gadās gandrīz visiem. bet , ka viņš ir pārslavēts un katrā spēlē gaidām 20 un vairāk acis, tas ir fakts.
Tāpat vēl nebija pelnījis arī labākā Latvijas sportista godu. Mums ir veči pasaules čempionu, ir Eiropas čempions šķēpā Sirmais, turklāt tādā disciplīnā kā šķēpa mešanā, kur mežonīga konkurence, bet te iedod labāko jā talantīgam, varbūt pat nākošai zvaigznei, bet pagaidām zaļam gurķim labāko! NBA tādio ir vismaz desmit, ja ne vairāk!
bet varbūt labi vien ir, ka kritums tagad, varbūt sezonas otrā pusē atkal rullēs un uz Eiropas čempi būs labā formā!

     [+] [-]

, 2017-01-24 13:16, pirms 8 gadiem
Kā Kobe Braients, kā var aizmirst !

  +1 [+] [-]

, 2017-01-24 13:27, pirms 8 gadiem
Jānis Derums rakstīja: īpašam satraukumam nav pamata, nu nav viņš pagaidām tāda zvaigzne kā Lebrons, kā Karijs, kā Novickis, kāds bija tas pats, kurš nesem beidz karjeru. Nu, vāks nevaru atcerēties uzvārdu!
Kritumi gadās gandrīz visiem. bet , ka viņš ir pārslavēts un katrā spēlē gaidām 20 un vairāk acis, tas ir fakts.
Tāpat vēl nebija pelnījis arī labākā Latvijas sportista godu. Mums ir veči pasaules čempionu, ir Eiropas čempions šķēpā Sirmais, turklāt tādā disciplīnā kā šķēpa mešanā, kur mežonīga konkurence, bet te iedod labāko jā talantīgam, varbūt pat nākošai zvaigznei, bet pagaidām zaļam gurķim labāko! NBA tādio ir vismaz desmit, ja ne vairāk!
bet varbūt labi vien ir, ka kritums tagad, varbūt sezonas otrā pusē atkal rullēs un uz Eiropas čempi būs labā formā!
Nu gan murgo. Šķēpā mežonīga konkurence? Kā to saprast? Cik cilvēku pasaulē spēlē basketbolu, cik met šķēpu? Cik no basketbolistiem tiek NBA, cik tiek draftēti top 5, cik tiek pamatsastāvā, cik pirmajos 2 gados savāc tik daudz 20p+ spēles, cik kļūst par zvaigznēm visā ASV? Turklāt Sirmais veiksmīgi izšāva savā EČ, bet pirms un pēc atgriezās savā 80m max līmenī. Nav tāds haļavčiks pelnījis būt augstāk par KP, ne tuvu!

  +1 [+] [-]

, 2017-01-24 13:37, pirms 8 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Kā Kobe Braients, kā var aizmirst !
lohs esi, tāpēc. vēl uzdod jautājumu.

     [+] [-]

, 2017-01-24 13:38, pirms 8 gadiem
rudy_Latvija rakstīja: Njā, līdz Novickim vēl augt un augt
Novickis pirmajās sezonās ne tuvu nebija KP līmenī, tā ka es teiktu, ka KP novicki jau ir pāraudzis

     [+] [-]

, 2017-01-24 13:40, pirms 8 gadiem
>Mixes
Tituls kādā individuālā sporta veidā, īpaši vieglatlētikā, ir daudz augstāk vērtējams par labu, pat ļoti labu spēli kādā komandu sporta veidā. Un pagaidām jau Porziņģis nav tāda superzvaigzne kāds bija Balderis hokejā, vai savā pozicijā basketbolā tas pats Valdis Valters, par agrākiem laikiem daudz nerunāšu, vien pieminēšu Jāni Lūsi, līdz kura lauriem diez vai vispār kāds latviešu sportists kādreiz aizsniegsies!

     [+] [-]

, 2017-01-24 13:52, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Nu gan murgo. Šķēpā mežonīga konkurence? Kā to saprast? Cik cilvēku pasaulē spēlē basketbolu, cik met šķēpu? Cik no basketbolistiem tiek NBA, cik tiek draftēti top 5, cik tiek pamatsastāvā, cik pirmajos 2 gados savāc tik daudz 20p+ spēles, cik kļūst par zvaigznēm visā ASV? Turklāt Sirmais veiksmīgi izšāva savā EČ, bet pirms un pēc atgriezās savā 80m max līmenī. Nav tāds haļavčiks pelnījis būt augstāk par KP, ne tuvu!
es domāju, nevajag salīdzināt nesalīdzināmas lietas. būt top sportistam vieglatlētika arī ir nereāli grūti sasniedzams, ieguldītā darba ziņā tāds Sirmais noteikti ieguldīja stipri vairāk, kā KP, jebkurš šķēpmetējs vai barjerskrējējs no Latvijas, lai tiktu kaut kur elitē vai tuvu tam noteikti ir ielicis stipri lielāku darbu. Ja paņem mūsu elites līmeņa maratonskrējēju Prokopčuku vai soļotāju Fadejevu, tad uz viņu fona lielākā daļa basketbolistu ir vienkāršī mīkstie.

     [+] [-]

, 2017-01-24 14:00, pirms 8 gadiem
flyingdino rakstīja: lohs esi, tāpēc. vēl uzdod jautājumu.
Labs Pārsmējos

     [+] [-]

, 2017-01-24 14:06, pirms 8 gadiem
es domāju, KP šobrīd ir mazliet lūzuma punkts daudzejādā ziņā, mēs redzam, ka viņš ir stipri atkarīgs no komandas spēles, ir daudzi spēles elementi, kuros viņam jāuzlabo sniegums, viņam jāapgūst spēle postā, jākļūst labākam cīņā par bumbām, jābūt noderīgākam un aktīvākam tajos mirkļos, kad "neiet metiens". liels mīnuss, protams, ir tas, kādā veidā šobrīd spēlē Knicks, vairāki tik izteikti individuāli spēlējoši spēlētāji nekad neko labu nespēj dot komandas rezultātu izteiksmē. tas ir sen pierādījies, sevišķi pēdējos gados tas ir nepārprotami redzams. nav komandas spēles, nav rezutātu. ilgtermiņā noteikti nav. mēs nezinam vai tas ir trenera neprasme salikt spēlētājus, vai arī spēlētāju nevēlēšanās spēlēt pēc trenera uzstādījumem. zinot vai nojaušot Rouza un Melo individuālās tendences jau gadu garumā, liekas, ka viņiem pilnīgs "po" par trenera uzstādījumiem, tas ir vienkāršs egoisms un intelekta trūkums, kas viņiem nekad neļaus kļūt par izcilākajiem sava laika posma spēlētājiem.
šobrīd ir ļoti patīkami vērot Jokiča spēli, vispār patīk Nuggets spēlētais basketbols.

     [+] [-]

, 2017-01-24 14:20, pirms 8 gadiem
Jānis Derums rakstīja: >Mixes
Tituls kādā individuālā sporta veidā, īpaši vieglatlētikā, ir daudz augstāk vērtējams par labu, pat ļoti labu spēli kādā komandu sporta veidā. Un pagaidām jau Porziņģis nav tāda superzvaigzne kāds bija Balderis hokejā, vai savā pozicijā basketbolā tas pats Valdis Valters, par agrākiem laikiem daudz nerunāšu, vien pieminēšu Jāni Lūsi, līdz kura lauriem diez vai vispār kāds latviešu sportists kādreiz aizsniegsies!
Vai tev tiešām liekas, ka puikam, kas no bērna kājas trenējas basī, būs vieglāk izsisties līdz NBA, nekā puikam, kas iet šķēpā kļūt par EČ (pie tam tik veiksmīgā veidā, kā Sirmajam)?

Man, protams, nav nekādu datu, bet tīri loģiski šķiet, ka krietni smagāk būtu basī, jo tur tomēr kopējais spēlētāju skaits pasaulē ir nesalīdzināmi lielāks, nekā šķēpā. Kaut vai tīri paskatoties uz šķēpa lielvalstīm, kas pa lielam ir vienas un tās pašas, kamēr basketbolā NBA spēlētāji tomēr ir krietni raibākā skatā. Cik mums bijušu basketbolistu, cik tikuši NBA, nemaz nerunājot par līmeni, kurā tagad jau ir KP? Diezgan maz, ņemot vērā baša vēsturisko popularitāti Latvijā. Cik ir bijuši šķēpa elitē? Diezgan daudz no krietni mazāka puišu resursa.

  +1 [+] [-]

, 2017-01-24 14:21, pirms 8 gadiem
Skaidrs ir viens,ka zem tā visa kaut kas slēpjas. Visticamāk Kristapam ir konflikts ar brāļiem ego par to,ka viņi spēlē uz sevi nevis komandu. Nu nevar tā spēlētājs mainīties tik īsā laikā. Spēlēja labi, meta pa 20 + punktiem gandrīz katrā spēlē un pēkšņi pēc pāris spēlēm pilnīgi vairs nekas nesanāk. Jūs varat pateikt cik jūs atceraties epizodes,kad Melo vai Rouzs iedod piespēli,ka Kristapam atliek tikai ietriekt bumbu grozā? Tas ir bijis ļoti,ļoti reti. Lai ko teiktu par Noa,bet viņš ir vienīgais,kas Kristapm kaut cik regulāri iedod labu piespēli. Ja komandā ir tk talantīgs basketbolists,bet punkti tiek gūti ar apspēlēšanas palīdzību,tas tikai parāda kāds treneris ir Hornačeks,kuram nav komandas.Atklāti sakot žēl,ka Kristapam jāspēlē šajā komandā,kurā netiek izmantots viņa talants.
Vai šo komandu var uzlabot? Jā. Bet ir jāmaina Rouzs pret Rubio. Tā ir vienīgā iespēja kādu es redzu kā Knicks var kļūt par komandu.

     [+] [-]

, 2017-01-24 15:02, pirms 8 gadiem
Ferrari Nr.1 in my heart rakstīja: Skaidrs ir viens,ka zem tā visa kaut kas slēpjas. Visticamāk Kristapam ir konflikts ar brāļiem ego par to,ka viņi spēlē uz sevi nevis komandu. Nu nevar tā spēlētājs mainīties tik īsā laikā. Spēlēja labi, meta pa 20 + punktiem gandrīz katrā spēlē un pēkšņi pēc pāris spēlēm pilnīgi vairs nekas nesanāk. Jūs varat pateikt cik jūs atceraties epizodes,kad Melo vai Rouzs iedod piespēli,ka Kristapam atliek tikai ietriekt bumbu grozā? Tas ir bijis ļoti,ļoti reti. Lai ko teiktu par Noa,bet viņš ir vienīgais,kas Kristapm kaut cik regulāri iedod labu piespēli. Ja komandā ir tk talantīgs basketbolists,bet punkti tiek gūti ar apspēlēšanas palīdzību,tas tikai parāda kāds treneris ir Hornačeks,kuram nav komandas.Atklāti sakot žēl,ka Kristapam jāspēlē šajā komandā,kurā netiek izmantots viņa talants.
Vai šo komandu var uzlabot? Jā. Bet ir jāmaina Rouzs pret Rubio. Tā ir vienīgā iespēja kādu es redzu kā Knicks var kļūt par komandu.
es domāju, ka konflikts ir visai nosacīts apzīmējums, visdrīzāk tas būtu saistāms ar uzmanību un spiedienu gan no publikas, gan preses, treneru puses, kuru katrs uztver un reaģē savādāk. Melo un Roze ir pieraduši pie sava superzvaigžņu statusa, grib to saglabāt, spodrina savus status, savā ziņā pie viena arī pierādīt visai publikai, kas brīžiem pārāk aizrautīgi skandē, KP ir jaunā komandas centrālā superzvaigzne, ka spēle esot jāveido ap KP, viņi parāda, ka viņš bez viņu atbalsta pagaidām nekas īsti nav. Un tas savā ziņā tiešām tā ir, KP vēl nav sasniedzis tādu līmeni, kur viņam var iedot bumbu un viņš visu nokārtos pats saviem spēkiem, viņš to epizodiski spēj, bet viņi to spēj daudz biežāk un sekmīgāk. te arī slēpjas Knicks problēma, komandas līderi nespēlē uz komandu, runās viņi saka vienu, darbos dara pavisam ko citu. tā ir arī trenera nolaidība un vājums, ietekmes trūkums, jo godīgi sakot, iepriekšējā sezonā Knicks brīžiem spēlēja stipri skatāmāku komandas spēli, kā šogad.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-01-24 15:34, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: es domāju, ka konflikts ir visai nosacīts apzīmējums, visdrīzāk tas būtu saistāms ar uzmanību un spiedienu gan no publikas, gan preses, treneru puses, kuru katrs uztver un reaģē savādāk. Melo un Roze ir pieraduši pie sava superzvaigžņu statusa, grib to saglabāt, spodrina savus status, savā ziņā pie viena arī pierādīt visai publikai, kas brīžiem pārāk aizrautīgi skandē, KP ir jaunā komandas centrālā superzvaigzne, ka spēle esot jāveido ap KP, viņi parāda, ka viņš bez viņu atbalsta pagaidām nekas īsti nav. Un tas savā ziņā tiešām tā ir, KP vēl nav sasniedzis tādu līmeni, kur viņam var iedot bumbu un viņš visu nokārtos pats saviem spēkiem, viņš to epizodiski spēj, bet viņi to spēj daudz biežāk un sekmīgāk. te arī slēpjas Knicks problēma, komandas līderi nespēlē uz komandu, runās viņi saka vienu, darbos dara pavisam ko citu. tā ir arī trenera nolaidība un vājums, ietekmes trūkums, jo godīgi sakot, iepriekšējā sezonā Knicks brīžiem spēlēja stipri skatāmāku komandas spēli, kā šogad.
Protams,jo iepriekšējā sezonā bija tikai Mello,tagad ir blakus vēl viens egooists. Un ko var gribēt no komandas,ja laukumā ir šie divi. Viņi savus punktus gūst,bet komandai no tā labums nav,ja pārsvarā ir zaudējumi. Un runājot par Kristapu,tad es tev nepiekrītu,jo kad viņam vidēji spēlē bija 20 punkti,tad tos jau pārsvarā viņš guva pēc individuālas spēles. Piekrītu tev par to,ka intervijās brāļi ego runā,ka mums ir jākļūst labākiem kā komandai. Atklāti sakot tas baigi uz nerviem krīt. Jau vairākus mēnešus viņi to runā,bet nekas nemainās. Kā viņi spēlēja tā viņi turpina spēlēt.

     [+] [-]

, 2017-01-24 16:27, pirms 8 gadiem
Hernangomezam ir jāiet sākum sastāvā, viņš ir nākotnes Knicks centrs, Noa lai sēž uz beņķa.

  +1 [+] [-]

, 2017-01-24 16:56, pirms 8 gadiem
demiurgs rakstīja: Skatījos spēli tiešaraidē. Piekrītu komentāriem, ka ar KP kaut kas nav kārtībā. Un vēl bija viena epizode kur bija brīvs Kuzminskas, bet Rose tā vietā lai dotu piespēli mēģināja lauzties caur vairākiem Pacers uzbrucējiem, lieki teikt ka zaudēta bumba. Tajā epizodē Dženings un manuprāt arī Holiday noplātīja rokas kādēļ Kuzminskam nedevi. Būtībā tajā brīdī arī sākās Pacers izrāviens. Bet nu Indiāna arī bēdubrāļi kā teica komentētāji pirms sezonas jau bija domāts ka viņi būs Cavs konkurenti (dēļ Tīga un Džefersona), bet reāli cīnās par 8. vietu. Nu ar mūsu Knickiem tas pats. Atgriežoties pie spēles rezultāta, tad reāli paveicās, ka Tērners nenovaldīja bumbu pie groza pēdējās 20sek, savādāk būtu kā vienmēr ar Knickiem... Un jā tā isolation spēle kad Rouzs vai Melo driblējas vnk besī ārā, skatoties iedomājos kā ar to tiek galā KP, jo viņš taču redz, ka Rouzs un Melo maz kad spēlē komandas interesēs t.i. sāk driblēties tā vietā lai kustinātu bumbu un izspēlētu uz brīvo spēlētāju. Kā ir tā ir, taču pārmaiņas komandā nepieciešamas, neticu, ka Rouzs un Melo sāks spēlēt savādāk. Piemēram, Lebronam vienmēr ir ļoti daudz asistu un bez visa tā viņš kaut kā pamanās apmierināt savu ego un atnest komandai uzvaras...
Kājas nav 100% veselas.

     [+] [-]

, 2017-01-24 17:09, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: es domāju, nevajag salīdzināt nesalīdzināmas lietas. būt top sportistam vieglatlētika arī ir nereāli grūti sasniedzams, ieguldītā darba ziņā tāds Sirmais noteikti ieguldīja stipri vairāk, kā KP, jebkurš šķēpmetējs vai barjerskrējējs no Latvijas, lai tiktu kaut kur elitē vai tuvu tam noteikti ir ielicis stipri lielāku darbu. Ja paņem mūsu elites līmeņa maratonskrējēju Prokopčuku vai soļotāju Fadejevu, tad uz viņu fona lielākā daļa basketbolistu ir vienkāršī mīkstie.
tieši otrādi, jebkurš jaunais basketboists kas kā profesionālis vēlas nopelnīt eiropas līmeņa līgumu savā attīstībā iegulda daudz vairāk resursu kā vieglatlēts, vienkārši konkurence pret tehniskajām vieglatlētikas disciplīnām ir daudz lielāka.

     [+] [-]

, 2017-01-24 17:45, pirms 8 gadiem
varēja uzcept arī rakstu par to ka KP ir 7. pārdotākais krekls nba

     [+] [-]

, 2017-01-24 18:59, pirms 8 gadiem
Jānis Derums rakstīja: >Mixes
Tituls kādā individuālā sporta veidā, īpaši vieglatlētikā, ir daudz augstāk vērtējams par labu, pat ļoti labu spēli kādā komandu sporta veidā. Un pagaidām jau Porziņģis nav tāda superzvaigzne kāds bija Balderis hokejā, vai savā pozicijā basketbolā tas pats Valdis Valters, par agrākiem laikiem daudz nerunāšu, vien pieminēšu Jāni Lūsi, līdz kura lauriem diez vai vispār kāds latviešu sportists kādreiz aizsniegsies!
KP ir labāks par W, jo tajā laikā W ar padomju izlasi nevarēja apspēlēt studentus no ASV. Hokeju ar Basi gan nevar salīdzināt. KP ir vispopulārākais sportists kāds jeb kad ir bijis, vēl Gulbis pēc popularitātes, kad bija TOP10 var cīnīties. Kāpēc vieglatlētika ir augstāk vērtējama? Tur spēlē lielu lomu dopings un visāda medicīna, kas sit vecos rekordus, bet NBA, kaut vai būtu dopings, meistarībai arī jābūt un spēles izpratnei.

     [+] [-]

, 2017-01-25 10:29, pirms 8 gadiem
>chubaki
Kurš labāks, populārāks var diskutēt bez gala. Vienam mīļāks hokejs, citam basketbols, citam vēl kaut kas cits un redz tikai to.
Porziņģis neapšaubāmi ļoti talantīgs un tiešām var kļūt par pirmā lieluma zvaigzni, bet pagaidām tomēr vēl reālu neko nav sasniedzis. Jā, spēlē NBA, labi spēlē, brīžiem pat izcili! Bet tur ir daudzi izcili basketbolisti!
Par Gulbi piekrītu! Iekļut tenisā pasaules top 10 ir milzīgs panākums, ko Latvijā pat nenovērtēja.
Porziņģi ar Valteru grūti salīdzināt, citi laiki, cits basketbols. Bet Valters savā laikā tika atzīts par Eiropas labāko basketbolistu! Porziņģim vēl tāda atzinība nav bijusi. Un nav taisnība, ka toreiz krievu izlase spēlēja tikai ar studentiem! Izlašu līmenī ASV ar visiem profiem tāpat nemaz vienmēr tik gludi nav gājis, jo ir pat savu reizi norāvušies. Basketbolu prot spēlēt ne tikai amerikāņu melnīši!
Ir viņiem zvaigznes, leģendāri basketbolisti, bet ierindas NBA spēlētāju nevar salīdzināt ar top 10 '-20 spēlētāju tenisā, vai pasaules biatlona, slēpošanas līderiem, tāpat vaadošiem vieglatlētiem, nemaz nerunājot par zvaigznēm, kā Bolts sprintā, Furkads biatlonā.