Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Džeimss: ""Cavaliers" šobrīd ir trausla komanda"

Rolands Eliņš

Džeimss: ""Cavaliers" šobrīd ir trausla komanda"
Lebrons Džeimss, Kevins Lavs un Kairijs Ērvings
Foto: AFP/Scanpix

Klīvlendas "Cavaliers" līderis Lebrons Džeimss pēc šonakt ciestā zaudējuma Toronto "Raptors" vienībai, kas bija jau ceturtā neuzvarētā spēle pēc kārtas, atzinis, ka "Cavaliers" šobrīd ir trausla komanda un ātri nolaiž rokas pie pirmajām neveiksmēm.

"Mēs šobrīd esam ļoti trausla komanda," sacīja Lebrons Džeimss. "Godīgi sakot, mēs bijām trausla un viegli ievainojama komanda jau pašā sākumā. Tiklīdz mūs skar mazākās problēmas, mēs tiekam satriekti. Tā ir problēma, kura tiks risināta ar pieredzes iegūšanu."

"Šī gan nav zemākā stadija, kurā varam nonākt," turpināja NBA superzvaigzne. "Zemākais punkts būtu 17 punktu pārsvara izsēšana finālsērijas otrās spēles ceturtajā ceturtdaļā vai arī būt vadībā 2:1 finālā un pēc tam zaudēt trīs spēlēs pēc kārtas. Lūk, tas būtu zemu, tādēļ šobrīd esmu optimistisks un pozitīvi noskaņots. Daudz pozitīvāk noskaņots nekā biju domājis, ka būšu. Esam gatavi izpētīt savas kļūdas, kā arī saprast pareizi paveiktās lietas un sagatavoties gaidāmajam mačam pret Orlando."

Jau vēstījām, ka "Cavaliers" šonakt bija vadībā pat ar 18 punktu pārsvaru, taču spēles otrajā pusē neprata neko daudz likt pretim Toronto "Raptors" un cieta ceturto zaudējumu pēc kārtas. Pie nepareizi paveiktajām lietām var droši pieskaitīt 20 kļūdas, kas noveda pie 22 Toronto punktiem.

"Domāju, ka tā ir komandas kopējā lieta," sacīja piecas kļūdas pieļāvušais Džeimss. "Daudz kas atkarīgs no spēlētāju saprašanās laukumā, zināšanas, kur atrodas partneris. Vismaz es cenšos padot piespēles uz to vietu, kurā paredz, ka būs mans komandas biedrs, un, ja tā nav, tad tā ir mana problēma."

"Cavaliers" kļūdas uzsvēra arī komandas galvenais treneris Deivids Blats: "Jau atkal tika pieļautas pārāk daudz nevajadzīgas kļūdas. Vienkāršas kļūdas driblā, no kurām lauvas tiesa bija praktiski nepiespiesta. Pretiniekiem tās ir lietas, kas palīdz salauzt visu spēli." Blats arī kritiski izteicās par savu rezervistu sniegumu, kuri sameta par 32 punktiem mazāk nekā "Raptors" kolēģi (51:19), un norādīja, ka spēlē pret "Magic" plāno izmaiņas sākumsastāvā, tiesa, neatklāja tieši kādas.

Izmantotie resursi:
ESPN: The Worldwide Leader In Sports

  +1 [+] [-]

, 2014-11-23 21:10, pirms 10 gadiem
Mixes rakstīja: P.S. Milzīga problēma arī ir beņķis. Hariss un Millers abi kā koki tik ganās gar 3p līniju - Milleram šosezon nekrīt + Hariss ir rookijs un no tiem baigi labo % nevar gaidīt. Tikai Tompsons ir OK. Es Balta vietā Veitersu laistu no beņķa kā 6th man, varbūt tas viņu uzmundrinātu. Starta 5 lai iet kāds no baltajiem snaiperīšiem un gaida Lebrona vai Irvinga caurgājienos, lai varbūt tiktu pie kāda brīva metiena.
Startā Vaitersa vietā spēlē Merions. Vaiters vispār īsti neiederas. Viņš kādā Godensteitā būtu labs

  +1 [+] [-]

, 2014-11-23 21:12, pirms 10 gadiem
Mixes rakstīja: Tieši tā, Veitersa vietā starta 5iekā ļoti izteikti vajag kādu aizsardzības spečuku, vai sliktākā gadījumā snaiperi, kuram nav vajadzīga bumba un kurš var iemest brīvu metienu ar labu preciziāti a la Rejs Alens.
Jā, diemžēl ir tā kā ir. Nesaprotu kapēc daudzi neizvēlas sabalansētu komandu kā ir Spurs, bet ņem vienākomandā visus individualnikus Cavs to ir pārāk daudz.

  -1 [+] [-]

, 2014-11-23 21:15, pirms 10 gadiem
Mixes rakstīja: Runājot par Rondo, Skips Beiless baigi labi pateica - Rondo patiesībā ir savā ziņā savtīgs, jo viņš meklē piespēles tur, kur tām nemaz nevajadzētu būt un jāmet ir pašam. Skan neloģiski? Doma tāda, ka izskatās, ka viņš apzināti tik grib krāt piespēles, nevis punktus, tā vsm vienā statu ailē izceļoties uz līgas fona.
Nu tas gluži nav nekāds jaunums zinot, kā viņš vienu reizi cīnījās par triple double. Par McGee triple double, kur viņam vajadzēja vienu punktu visa līga izrēcās. Par Ricky Davis speciālo metienu par savu grozu arī visi izrēkušies. Nez kāpēc, kad Rondo, trūkstot vienai piespēlei, nemeta no groza apakšas layup, bet izspēlēja uz āru? Par to gan neviens nerunā.

     [+] [-]

, 2014-11-23 21:16, pirms 10 gadiem
Marchelitto rakstīja: Startā Vaitersa vietā spēlē Merions. Vaiters vispār īsti neiederas. Viņš kādā Godensteitā būtu labs
Ak jā pareizi, Blats jau cenšas mainīt lietas, bet arī Meriona likšana nomināli SG pozīcijā vairāk izskatās pēc izmisuma. Ne trio vēl ir iespēlējies, ne SG dod kādu pienesumu.

  -1 [+] [-]

, 2014-11-23 21:18, pirms 10 gadiem
Mixes rakstīja: P.S. Milzīga problēma arī ir beņķis. Hariss un Millers abi kā koki tik ganās gar 3p līniju - Milleram šosezon nekrīt + Hariss ir rookijs un no tiem baigi labo % nevar gaidīt. Tikai Tompsons ir OK. Es Balta vietā Veitersu laistu no beņķa kā 6th man, varbūt tas viņu uzmundrinātu. Starta 5 lai iet kāds no baltajiem snaiperīšiem un gaida Lebrona vai Irvinga caurgājienos, lai varbūt tiktu pie kāda brīva metiena.
Tak jau cik spēles Veiters nāk no benķa(un nav baltais laukumā, bet Merions) Tikai viņš ir kopā ar Lebronu vai Irvingu un reti tiek pie bumbas un kā pats teici, tad uzreiz sāk forsēt uzbrukumu uz sevi.

Tad jau gandrīz sanāk, ka Lebrons iet kā 2. nevis Merions.

     [+] [-]

, 2014-11-23 21:23, pirms 10 gadiem
Vienīgais kurš 100% derēs visām komandām (atskaitot LBJ kurš derēs visiem) ir Tomsons, tiešām prieks par to melno darbu ko paveic komandas labā.
Verejao uzbrukumā labs bet nekompensē to ar slikto aizsardzību.

  +1 [+] [-]

, 2014-11-23 22:35, pirms 10 gadiem
Vaitad Marions neiet Viesmīļa vietā startingā? Un piekrītu, vajag viņa vietā dabūt kādu snaiperi, aizsardzības kapātāju vai ciešamu all-around spēlētāju, šis strītbolists neder komandai.
Džeimsam jābūt nedaudz agresīvākam, uz grozu vairāk jāiet, lai gan troikas procents viņam ar nav slikts.

Kairijs savā būtībā nav sūdīgs spēlētājs, reizēm izskatās, ka grib kaut ko darīt aizsardzībā, bet tas ātri vien pāriet. Lovs izskatās solīds, tikai procents, ja nemaldos, nav īpaši spīdošs. Un pagaidām vēl neredzu pierādījumus, kāpēc Blats tiek saukts par uzbrukuma speciālistu. Ar tādiem talantiem komandā tā kā vajadzētu viņam mācēt likt iemest..

     [+] [-]

, 2014-11-23 22:43, pirms 10 gadiem
niklaavsv rakstīja: Vaitad Marions neiet Viesmīļa vietā startingā? Un piekrītu, vajag viņa vietā dabūt kādu snaiperi, aizsardzības kapātāju vai ciešamu all-around spēlētāju, šis strītbolists neder komandai.
Džeimsam jābūt nedaudz agresīvākam, uz grozu vairāk jāiet, lai gan troikas procents viņam ar nav slikts.

Kairijs savā būtībā nav sūdīgs spēlētājs, reizēm izskatās, ka grib kaut ko darīt aizsardzībā, bet tas ātri vien pāriet. Lovs izskatās solīds, tikai procents, ja nemaldos, nav īpaši spīdošs. Un pagaidām vēl neredzu pierādījumus, kāpēc Blats tiek saukts par uzbrukuma speciālistu. Ar tādiem talantiem komandā tā kā vajadzētu viņam mācēt likt iemest..
Bez labas aizsardzības nebūs laba uzbrukuma, jo lielāka daļa no 24 sek. uzbrukuma izspēlēm jāsāk ar piespēli no gala līnijas. Pretinieks ir nostājies, visi atgriezušies aizsardzībā. Kā sāka laist iekšā 2/4 tā viss pajuka.

     [+] [-]

, 2014-11-23 23:05, pirms 10 gadiem
Marchelitto rakstīja: Bez labas aizsardzības nebūs laba uzbrukuma, jo lielāka daļa no 24 sek. uzbrukuma izspēlēm jāsāk ar piespēli no gala līnijas. Pretinieks ir nostājies, visi atgriezušies aizsardzībā. Kā sāka laist iekšā 2/4 tā viss pajuka.
bet es neredzu nekādu bumbas kustību, uzbrukuma saspēles kā piemēram SAS, DAL vai GSW

  +1 [+] [-]

, 2014-11-23 23:08, pirms 10 gadiem
niklaavsv rakstīja: bet es neredzu nekādu bumbas kustību, uzbrukuma saspēles kā piemēram SAS, DAL vai GSW
Cik ilgi kopā spēlē SAS, DAL vai GSW? Cavs ir pilnīgi jauni izveidota komanda, ar jaunu treneri bez NBA pieredzes. Jāpagaida, kad Blats apradīs ar visu jaunu, un tad jau viņa uzbrukumu taktikām vajadzētu aiziet.

  +1 [+] [-]

, 2014-11-24 00:08, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Aha... un turnoveros arī stabili top5 līgā Tāds nu viņš ir. Un zināms ir tas, ka viņš pats nevar iemest un tad nekas cits neatliek, kā dalīt piespēles. Pēc statiem tāds pats impotents kā Rubio.

Varēja praktizēt savu metienu pie traumām.

Cik ir tā ievērojamā starpība? 1 piespēle spēlē vairāk par CP3, bet 10 pt mazāk pašam? 2 piespēles vairāk kā Wall, bet punkti par 10 mazāk? 3 piespēles vairāk par Kariju, bet padsmit punkti mazāk?
Smieklīgi ir tas, ka neko nevarošais saspēles vadītājs Rondo vāc vairāk reboundus nekā tavs mīlulis Grifins.

Nu neapkauno sevi, un nesalīdzini Rondo un Rubio. Rondo sevi jau 100x ir pierādījis.

  +1 [+] [-]

, 2014-11-24 00:23, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Aha... un turnoveros arī stabili top5 līgā Tāds nu viņš ir. Un zināms ir tas, ka viņš pats nevar iemest un tad nekas cits neatliek, kā dalīt piespēles. Pēc statiem tāds pats impotents kā Rubio.

Varēja praktizēt savu metienu pie traumām.

Cik ir tā ievērojamā starpība? 1 piespēle spēlē vairāk par CP3, bet 10 pt mazāk pašam? 2 piespēles vairāk kā Wall, bet punkti par 10 mazāk? 3 piespēles vairāk par Kariju, bet padsmit punkti mazāk?
Nu vecīt. Turnoveros viņam Lebrons, Hārdens un Karijs priekšā. Tad jau šie arī kkādi nejēgas ??

Tu saproti, ka ne visi saspēles vadītāji ir shoot first tipa čaļi ?
Par piemēru - Džeisons Kids. Karjerā vidēji guva par 2 punktiem vairāk kā Rondo un fg% ir 40%. Pēc taviem kritērijiem Kids tad sanāk ka bija briesmīgs spēlētājs (tad pat Čalmerss labāks, jo labāk met ? , bet kautkā cilvēki viņu atzīst par vienu no labākajiem savas pozīcijas spēlētājiem... ever... ppg nebūt nav tas svarīgākais priekš saspēles vaditāja.

  -1 [+] [-]

, 2014-11-24 00:26, pirms 10 gadiem
Mixes rakstīja: Runājot par Rondo, Skips Beiless baigi labi pateica - Rondo patiesībā ir savā ziņā savtīgs, jo viņš meklē piespēles tur, kur tām nemaz nevajadzētu būt un jāmet ir pašam. Skan neloģiski? Doma tāda, ka izskatās, ka viņš apzināti tik grib krāt piespēles, nevis punktus, tā vsm vienā statu ailē izceļoties uz līgas fona.
Tevis rakstītais zaudēja visu jēgu, kad tu minēji, ka to teica Skips Beiless. Viņš tak ir āksts ne sporta analītiķis.

  +1 [+] [-]

, 2014-11-24 00:28, pirms 10 gadiem
Mixes rakstīja: Braukt virsū Irvingam par to, ka viņš nav PG ir pavisam muļķīgi. Arī Heat nebija kārtīga PG, Čalmers būtībā bija spot up shooter. Irvings var darīt tieši to pašu, kamēr Lebrons vada saspēli. Problēma ir tajā, ka šī komanda vēl nav atradusi savu ķīmiju, un gan jau agrāk vai vēlāk tas izdosies.
Irvings to VAR darīt, bet negrib. Viņš jau vasarā to piķi paņēma domādams, ka tā būs viņa komanda. A te pēkšņi Lebrons un Lavs. Irvings teorētiski uzreiz tikai 3. labākais spēlētājs komandā. Viņš vienkārši negrib samierināties ar mazāku lomu komandā, un tāpec arī pie katras izdevības puļī pa grozi.. Saspēles vadītājs

  +1 [+] [-]

, 2014-11-24 00:33, pirms 10 gadiem
ventilators rakstīja: Tevis rakstītais zaudēja visu jēgu, kad tu minēji, ka to teica Skips Beiless. Viņš tak ir āksts ne sporta analītiķis.
kāda atšķirība, kas to ir teicis? Viņa teiktais skan loģiski, jo bieži vien tās piespēles ir forsētas. nepārproti, Rondo ir labs piespēlētājs un ar ļoti augstu IQ

  -1 [+] [-]

, 2014-11-24 00:49, pirms 10 gadiem
ventilators rakstīja: Smieklīgi ir tas, ka neko nevarošais saspēles vadītājs Rondo vāc vairāk reboundus nekā tavs mīlulis Grifins.

Nu neapkauno sevi, un nesalīdzini Rondo un Rubio. Rondo sevi jau 100x ir pierādījis.
Tici man - tāds Grifins man ir bijis nebijis.

Ko tieši Rondo ir pierādījis? Pacēlis vienu gredzenu ar BIG3? Malacis, ibeņ.

  -1 [+] [-]

, 2014-11-24 00:53, pirms 10 gadiem
ventilators rakstīja: Nu vecīt. Turnoveros viņam Lebrons, Hārdens un Karijs priekšā. Tad jau šie arī kkādi nejēgas ??

Tu saproti, ka ne visi saspēles vadītāji ir shoot first tipa čaļi ?
Par piemēru - Džeisons Kids. Karjerā vidēji guva par 2 punktiem vairāk kā Rondo un fg% ir 40%. Pēc taviem kritērijiem Kids tad sanāk ka bija briesmīgs spēlētājs (tad pat Čalmerss labāks, jo labāk met ? , bet kautkā cilvēki viņu atzīst par vienu no labākajiem savas pozīcijas spēlētājiem... ever... ppg nebūt nav tas svarīgākais priekš saspēles vaditāja.
Komandas vadītājam jābūt mazāk kļūdām. Labākais PG rādītājs ir AST/TO. Un tur Rondo nekad nav bijis augstu, jo daudz kļūdās.

Un kur es teicu, ka Džeims, Karijs nejēgas? Viņiem produkcija 2x lielāka kā Rondo, kuram uzbrukuma arsenāls beidzās tikai ar piespēli.

Kur es teicu, ka PPG ir svarīgākais. Komandas vadīšana ir svarīga, bet, ja spēj vēl piedot komandai 20 punktus spēlē, tad tas vispār ir ideāli.

Kids bez problēmām Kobi sedza. Gribu redzēt, kā to Rondo darītu

  +1 [+] [-]

, 2014-11-24 01:02, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Komandas vadītājam jābūt mazāk kļūdām. Labākais PG rādītājs ir AST/TO. Un tur Rondo nekad nav bijis augstu, jo daudz kļūdās.

Un kur es teicu, ka Džeims, Karijs nejēgas? Viņiem produkcija 2x lielāka kā Rondo, kuram uzbrukuma arsenāls beidzās tikai ar piespēli.

Kur es teicu, ka PPG ir svarīgākais. Komandas vadīšana ir svarīga, bet, ja spēj vēl piedot komandai 20 punktus spēlē, tad tas vispār ir ideāli.

Kids bez problēmām Kobi sedza. Gribu redzēt, kā to Rondo darītu
Nu nevajag pārspīlēt. Kobes labākajos gados 'bez problēmām' viņu nosegt neviens nevarēja. Rondo, starp citu, ir viens no labākajiem PG aizsardzībā. Es, protams, nesaku, ka viņš ir Kida līmenī, bet tas bija tikai salīdzinājums, ka metiens vien vēl nenozīmē, ka spēlētājs ir/nav labs.

  -1 [+] [-]

, 2014-11-24 01:10, pirms 10 gadiem
Pie tagadējās PG pārprodukcijas PG vajag arī to metienu.

  +1 [+] [-]

, 2014-11-24 07:39, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Aha... un turnoveros arī stabili top5 līgā Tāds nu viņš ir. Un zināms ir tas, ka viņš pats nevar iemest un tad nekas cits neatliek, kā dalīt piespēles. Pēc statiem tāds pats impotents kā Rubio.

Varēja praktizēt savu metienu pie traumām.

Cik ir tā ievērojamā starpība? 1 piespēle spēlē vairāk par CP3, bet 10 pt mazāk pašam? 2 piespēles vairāk kā Wall, bet punkti par 10 mazāk? 3 piespēles vairāk par Kariju, bet padsmit punkti mazāk?
Lasu tavus komentārus un smejos, ar Tevi tak takā ar sienu runāt - vienu galvā iekalis un viss, nespēj pieņemt citu viedokli.
Rondo ir noderīgāks - samierinies, viņš met mazāk par Īrvingu un nav tik plašs uzbrukuma arsenāls, bet viņš ir noderīgāks tādai komandai kā Cavs nekā Kairijs un otrādāk - Bostonai noderētu tāds muģila kā Īrvings.

Redzu Īrvingu labāku tikai punktu ailītē un par 6 metieniem vidēji spēlē izmestiem vairāk nēkā RR.
Cavalieriem viņš nav vajadzīgs, caurums aizsardzībā un žīds uzbrukumā.

  -1 [+] [-]

, 2014-11-24 12:16, pirms 10 gadiem
K.Garnettt rakstīja: Lasu tavus komentārus un smejos, ar Tevi tak takā ar sienu runāt - vienu galvā iekalis un viss, nespēj pieņemt citu viedokli.
Rondo ir noderīgāks - samierinies, viņš met mazāk par Īrvingu un nav tik plašs uzbrukuma arsenāls, bet viņš ir noderīgāks tādai komandai kā Cavs nekā Kairijs un otrādāk - Bostonai noderētu tāds muģila kā Īrvings.


Redzu Īrvingu labāku tikai punktu ailītē un par 6 metieniem vidēji spēlē izmestiem vairāk nēkā RR.
Cavalieriem viņš nav vajadzīgs, caurums aizsardzībā un žīds uzbrukumā.
Abpusēji. Ar tiem, kuriem rozā brillītes skatoties uz Rondo un BOS arī kā ar sienu runāt.

  -1 [+] [-]

, 2014-11-24 18:11, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Komandas vadītājam jābūt mazāk kļūdām. Labākais PG rādītājs ir AST/TO. Un tur Rondo nekad nav bijis augstu, jo daudz kļūdās.

Un kur es teicu, ka Džeims, Karijs nejēgas? Viņiem produkcija 2x lielāka kā Rondo, kuram uzbrukuma arsenāls beidzās tikai ar piespēli.

Kur es teicu, ka PPG ir svarīgākais. Komandas vadīšana ir svarīga, bet, ja spēj vēl piedot komandai 20 punktus spēlē, tad tas vispār ir ideāli.

Kids bez problēmām Kobi sedza. Gribu redzēt, kā to Rondo darītu
Bet ir jau liidz tai piespeelei jaatiek Rondo meistariibaa ir krietni priekshaa pat Polam vieniigais, kas vinju neuztaisa par labaako ir tas, ka vinjam metiens no primetra ir apmeeram Biedrinja soda metienu% caurgajiens vinjam ir lielisks un kad vinjsh speleeja ar BIG3 neviens nebija induviduals, bet gaidija no Rondo asistus nevis neema uz sevi.

  +1 [+] [-]

, 2014-11-25 15:10, pirms 10 gadiem
varēja pateikt kaut ko kas nebija zināms jau pirms sezonas. jebkurai komandai nepieciešams laiks lai saspēlētos. Nu bet playoff gan jau tiks.