Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Ņujorkas "Knicks" interešu lokā arī Takers, Kaninghems un "Spurs" spēlētājs Simonss

Agris Suveizda

Ņujorkas "Knicks" interešu lokā arī Takers, Kaninghems un "Spurs" spēlētājs Simonss
Pīdžejs Takers
Foto: AFP/Scanpix

Nacionālās basketbola asociācijas komandai Ņujorkas "Knicks" šovasar atkal gaidāmas nozīmīgas izmaiņas sastāvā, un ESPN vēsta, ka Kristapa Porziņģa pārstāvētās vienības redzeslokā ir arī tādi spēlētāji kā Pīdžejs Takers, Dantei Kaninghems un Džonatans Simonss.

Iepriekšējā vasarā Ņujorkas "Knicks" sastāvam pievienojās tādi spēlētāji kā Deriks Rouzs, Žoakims Noā, Brendons Dženingss un Kortnijs Lī. Rouza vājā vieta bija darbība aizsardzībā, Noā aizvadīja vien nedaudz vairāk nekā pusi spēļu un uzbrukumā nebija liels palīgs, kamēr Dženingss nebija mierā ar savu lomu komandā un sezonas beigu daļā pievienojās Vašingtonas "Wizards".

ESPN raksta, ka no šā kvarteta vienīgi Lī var uzskatīt par pozitīvu papildinājumu un ka tieši Lī būs gluži kā etalons jaunpienācēju meklēšanai šovasar. Proti, runa esot par basketbolistiem, kuri var spēlēt abos laukuma galos – kā uzbrukumā, tā arī aizsardzībā. Šīs Lī īpašības pozitīvi vērtē komandas prezidents Fils Džeksons, kurš šādus divvirzienu spēlētājus izvirzījis par prioritāti nākamajai sezonai.

Atsaucoties uz informācijas avotiem, ESPN vēsta, ka Ņujorkas "Knicks" izrādījusi sākotnēju interesi par 32 gadus veco vieglo uzbrucēju Pīdžeju Takeru, kurš Fīniksas "Suns" savulaik jau spēlēja Džefa Hornačeka vadībā un kurš šo sezonu pabeidza Toronto "Raptors". Tāpat sākotnēja interese izrādīta par Ņūorleānas "Pelicans" uzbrucēju Dantei Kaninghemu, kuram aprīlī apritēja 30 gadi.

"Knicks" organizācijā daudzi augstu vērtējot arī Sanantonio "Spurs" flangu Džonatanu Simonsu, tomēr viņš, atšķirībā no Takera un Kaninghema, būs ierobežotais brīvais aģents un "Spurs" varēs pielīdzināt citu komandu piedāvājumus. "Knicks" labprāt paturētu Džastinu Holideju, bet gaidāms, ka viņa pakalpojumi tirgū varētu būt visai pieprasīti. Nav izslēgts, ka vasarā "Knicks" atkal mēģinās savā rīcībā iegūt katalāņu saspēles vadītāju Rikiju Rubio.

Tikmēr nepilnus 30 gadus vecais Losandželosas "Clippers" centrs Mo Speitss nolēmis neizmantot spēlētāja iespēju pagarināt līgumu uz nākamo sezonu. Šosezon Speitss saņēma veterāna minimumu – 1,4 miljonus dolāru – un nākamsezon, izmantojot līgumā atrunāto spēlētāja iespēju, būtu saņēmis 2,1 miljonu dolāru. Savā pirmajā regulārajā sezonā "Clippers" rindās Speitss aizvadīja visas 82 spēles, tikai divas no tām sāka starta pieciniekā un vidēji nepilnās 16 minūtēs guva 8,7 punktus un izcīnīja 4,5 atlēkušās bumbas.

Izmantotie resursi:
Knicks looking for more players like Courtney...
Marreese Speights declines option with LA...

  +1 [+] [-]

, 2017-05-23 22:01, pirms 8 gadiem
WTF? Knicks redzes lokā būtu jābūt CP3 un PG13 līmeņa kadriem, ne jau šiem. Kā viņi plāno uzbūvēt to komandu ap KP? Tikai no drafta vien nesanāks...

  +8 [+] [-]

, 2017-05-23 22:03, pirms 8 gadiem
Atkal vāks vecus bukus, kuriem ir liela finanšu apetīte...

  +1 [+] [-]

, 2017-05-23 22:11, pirms 8 gadiem
Būtu labs, ja NYK dabūtu Jrue Holideju.

  +4 [+] [-]

, 2017-05-23 22:11, pirms 8 gadiem
jocker rakstīja: WTF? Knicks redzes lokā būtu jābūt CP3 un PG13 līmeņa kadriem, ne jau šiem. Kā viņi plāno uzbūvēt to komandu ap KP? Tikai no drafta vien nesanāks...
Kāds cp3?Kāds PG13?
Lai parakstītu cp3 vajag cap space kura NYK nav.Gribi atbrīvoties no cap space? Treido Noah+NYK 1 round pick.Kāpēc,lai cp3 apsvērtu NYK? Viņam jau ir pāri 30,un jāspēlē contenderu komandā
PG13?Viņam ir viena gada līgums,un jēga treidot atkal savu picku prom zinot,ka viņš nākošgad droši ies uz Lakers.Pat Bostona ar saviem visiem asetiem netreidos pret PG13 ja vien nav sign'n'trade no Pacers puses.

     [+] [-]

, 2017-05-23 22:14, pirms 8 gadiem
RealMadrid#3 rakstīja: Būtu labs, ja NYK dabūtu Jrue Holideju.
Zem 20 mil sezonā nedabūsi viņu.Varbut tiešām ja grib ar bračku spēlēt kopā,tad var paņemt pay cut,bet bračku citi ari grib.Nodraftēs Frenku/DSJ/Monk un bus PG.

  +4 [+] [-]

, 2017-05-23 22:15, pirms 8 gadiem
NYK pašlaik ir bezspēcīga brīvo aģentu tirgū..
Slikta organizācija, bez brīvām naudām un bez konkurētspējīga sastāva.
Noah līgums vēl ilgi neļaus komandai kko izcīnīt..

     [+] [-]

, 2017-05-23 22:17, pirms 8 gadiem
neticu, ka NYK redzeslokā tikai 4 spēlētāji - tas skaits ir daudz lielāks - vieglāk būtu uzskaitīt kas nav viņu redzeslokā!

  +2 [+] [-]

, 2017-05-23 22:19, pirms 8 gadiem
tas arī labi parāda NYK ambīcijas - max cīnīties par 8.vietu .. redzēs cik ilgi KP to cietīs ..

     [+] [-]

, 2017-05-23 22:20, pirms 8 gadiem
Bostonietis rakstīja: Zem 20 mil sezonā nedabūsi viņu.Varbut tiešām ja grib ar bračku spēlēt kopā,tad var paņemt pay cut,bet bračku citi ari grib.Nodraftēs Frenku/DSJ/Monk un bus PG.
Nu Frenks un DJS jā, bet Monks jau nu gan baigais PG nebūs, Jrue Holidejs pag PG un Monks pa SG + KP, varētu būt labs, protams, cik nu reāli

  +2 [+] [-]

, 2017-05-23 22:21, pirms 8 gadiem
Bostonietis rakstīja: Kāds cp3?Kāds PG13?
Lai parakstītu cp3 vajag cap space kura NYK nav.Gribi atbrīvoties no cap space? Treido Noah+NYK 1 round pick.Kāpēc,lai cp3 apsvērtu NYK? Viņam jau ir pāri 30,un jāspēlē contenderu komandā
PG13?Viņam ir viena gada līgums,un jēga treidot atkal savu picku prom zinot,ka viņš nākošgad droši ies uz Lakers.Pat Bostona ar saviem visiem asetiem netreidos pret PG13 ja vien nav sign'n'trade no Pacers puses.
Tev taisnība. Kas tad atliek? Visus prom un tankojam 2-3 gadus?

  +2 [+] [-]

, 2017-05-23 22:24, pirms 8 gadiem
jocker rakstīja: Tev taisnība. Kas tad atliek? Visus prom un tankojam 2-3 gadus?
Neviens jau neko nezin izņemot Filu,un kas viņa galvā notiek.
Nākošgad pirmie četri numuri ļoti labi ja tanko..
Principā visu izšķirs Melo,un ko dabus par viņu,un vai vispār pametīs NYK

  +3 [+] [-]

, 2017-05-23 22:34, pirms 8 gadiem
Whatever...
NY grib visus un visu laiku, pēdējos gados neko jēdzīgu tā arī nav parakstījuši, pat nopietni uzrunājuši, bet grib visus, pat LBJ...
Arī šīs it tukšas runas par mazsvarīgiem spēlētājiem.
Ne naudas, ne vilinājums spēlētājiem tam klubam...

  +2 [+] [-]

, 2017-05-23 22:35, pirms 8 gadiem
Bostonietis rakstīja: Neviens jau neko nezin izņemot Filu,un kas viņa galvā notiek.
Nākošgad pirmie četri numuri ļoti labi ja tanko..
Principā visu izšķirs Melo,un ko dabus par viņu,un vai vispār pametīs NYK
Njaa...Fils. NBA principā vērtīgas ir tikai 2 vietas- pirmā un pēdējā. Vai nu tu ej pēc titula vai 1. drafta numura. Knicks ir jātiek vaļā no visiem spēlētājiem un jātanko 2-3 gadus, iespēlējot jaunos. Karmelo un Rose ir jābūt prom, jo titulu ar viņiem tāpat nedabūt un citas jēgas ar nav.

  -3 [+] [-]

, 2017-05-23 23:59, pirms 8 gadiem
Dzirdēju, ka Lebrons pāriešot uz knicks melones vietā, uzskatu, ka tā būtu laba maiņa!

     [+] [-]

, 2017-05-24 02:01, pirms 8 gadiem
M8archa rakstīja: Dzirdēju, ka Lebrons pāriešot uz knicks melones vietā, uzskatu, ka tā būtu laba maiņa!
Dzirdēju ka tu esi dalbajobs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2017-05-24 07:40, pirms 8 gadiem
Te tak nav KHL kur vairāk naudas nozīmē, labāka komanda. Ko jūs domājāt, ka knicks sapirks tagad 5 all stārus ?

  +3 [+] [-]

, 2017-05-24 08:15, pirms 8 gadiem
doksnomarsa rakstīja: Te tak nav KHL kur vairāk naudas nozīmē, labāka komanda. Ko jūs domājāt, ka knicks sapirks tagad 5 all stārus ?
NBA ir totāli neinteresants, jau pirms sezonas bija skaidri finālisti... Abām komandām bilance kopā 23-1 (12-0, 11-1)... WTf.... Tādā ziņā NHL ir gadsimtu priekšā... algu griestus jāsamazina, lai zvaigznes saplūst pa komandām nevis koncentrējas pāris komandās...

  -1 [+] [-]

, 2017-05-24 08:49, pirms 8 gadiem
Feldzis18 rakstīja: NBA ir totāli neinteresants, jau pirms sezonas bija skaidri finālisti... Abām komandām bilance kopā 23-1 (12-0, 11-1)... WTf.... Tādā ziņā NHL ir gadsimtu priekšā... algu griestus jāsamazina, lai zvaigznes saplūst pa komandām nevis koncentrējas pāris komandās...
Kā var salīdzināt līgas, kur vienā līgā vienā komandā ir jāalgo 20+ spēlētāji un otrā 8+ (jo pārējie spēlē pa minimumu).

Neviens nav vainīgs, ka hoķis nepelna tik daudz lai paaugstinātu salary cap, kurš pašlaik uz 20 spēlētājiem ir 2-3x mazāks, kā 8iem spēlētājiem..

     [+] [-]

, 2017-05-24 10:55, pirms 8 gadiem
HMB-VAFELI!!! rakstīja: Nuu GSW ir tads pats mudaks Igija formaa kas aprij padsmit limakus no budzeta, a vini cinas par Turzu!!!
Ko tu āksties, viņš savu līgumu jau atstrādāja 2015 gadā ar uzviju. Arī pagājušogad. Šosezon, iespējams ir nosēdies, bet finālā atkal redzēsi nesavtīguma paraugstundu, labu cīņu defa.

     [+] [-]

, 2017-05-24 10:58, pirms 8 gadiem
Ne Takers, ne Kaningems nav tie spēlētāji, kas nesīs uzvaras,par Simonsu atkal būs jāmaksā ļoti dārgi, jo Spurs nelaidīs viņu tā pat vien. Un Spurs spēlētāji parasti nav traki pēc naudas un paraksta ar Spurs vidēju līgumu, nezinu kā viņi to dabū gatavu.

  -1 [+] [-]

, 2017-05-24 11:24, pirms 8 gadiem
NYK menedžments ir pats nožēlojamākais visā līgā, ja ņem vērā, ka šī oprganizācija ir pati bagātākā. Naudas pilna pakaļa, ambīcijas īpašniekam-nejēgai līdz mākoņiem, bet žīds paliek žīds. Riktīgs kapeikas isējs. Filu vajadzēja atlaist un samaksāt kompensāciju, Melo vajadzēja pa velti kādam atdod un piemaksāt. Ja vēl Roze ir +/- līmenī spēlētājs, tad Noa ilgtermiņa zelta līgums vispār ir unikums. Kas tajā organizācijā pieņem lēmumus?! Šī brīža situācija ir vairāku gadu garumā pieņemto nepareizo lēmumu sekas. Un viss pagrimums sākās ar Fila pieņemšanu darbā...

     [+] [-]

, 2017-05-24 12:14, pirms 8 gadiem
Karalis Lauva rakstīja: NYK menedžments ir pats nožēlojamākais visā līgā, ja ņem vērā, ka šī oprganizācija ir pati bagātākā. Naudas pilna pakaļa, ambīcijas īpašniekam-nejēgai līdz mākoņiem, bet žīds paliek žīds. Riktīgs kapeikas isējs. Filu vajadzēja atlaist un samaksāt kompensāciju, Melo vajadzēja pa velti kādam atdod un piemaksāt. Ja vēl Roze ir +/- līmenī spēlētājs, tad Noa ilgtermiņa zelta līgums vispār ir unikums. Kas tajā organizācijā pieņem lēmumus?! Šī brīža situācija ir vairāku gadu garumā pieņemto nepareizo lēmumu sekas. Un viss pagrimums sākās ar Fila pieņemšanu darbā...
Tuvojas jau 20 gadi, kopš NYK straglo. Ar dažiem maziem uzplaiksnījumiem.

     [+] [-]

, 2017-05-24 13:12, pirms 8 gadiem
Nebrīnos, ka KP6 šobrīd ir ieņēmis tādu pozu attiecībā pret Knicks vadību, kāda tā ir. Pilnīgi atejnieki ir tie Knicks! Bļāviens - kādu Takeru, kādu Kaningheumu?! Ar ko tie abi vecie perdaki ir labāki par to pašu Lensu Tomasu vai leiti?! Ja neskaita lielāku apetīti pēc liela līguma, tad ne ar ko. Kāpēc ir jāskatās kaut kādos pilnīgi bezjēdzīgos virzienos, ja ir redzama galvenā problēma - radoša, labi aizsardzībā un uz komandu spēlējoša saspēlnieka + kārtīga centra, kurš cementētu defu un labi liktu aizsegus. Tad, kad būs šie abi, tad arī varēs domāt par kkādiem pilnībā bezjēdzīgiem spēlētājiem kā Takers, Kaninghems un sazin kas vēl.
Šis man atgādina situāciju, kad, piemēram, ārā gāž lietus, cilvēks ieiet veikalā, lai nopirktu lietussargu, taču tā vietā nopērk saulesbrilles un, izejot ārā, turpina mirkt lietū + vēl uz acīm ir nekam nevajadzīgas saulenes.

     [+] [-]

, 2017-05-25 09:16, pirms 8 gadiem
jocker rakstīja: WTF? Knicks redzes lokā būtu jābūt CP3 un PG13 līmeņa kadriem, ne jau šiem. Kā viņi plāno uzbūvēt to komandu ap KP? Tikai no drafta vien nesanāks...
Nav jau naudas. NYK vasarā būs max 25 miljoni brīvi...

     [+] [-]

, 2017-05-25 09:21, pirms 8 gadiem
A ja Noa līgumam piemēro amnestiju vai kā to iespēju sauca?

     [+] [-]

, 2017-05-25 12:27, pirms 8 gadiem
Janoss1989 rakstīja: A ja Noa līgumam piemēro amnestiju vai kā to iespēju sauca?
Tak tā bija vienu reizi iespējama un vairāk nav aktuāla.