Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

O'Nīls noliedz konfliktu ar Braientu

Andrejs Siliņš

O'Nīls noliedz konfliktu ar Braientu
Šakils ONīls un Kobe Braients
Foto: AFP

92 : 105

Suns - Lakers

Nacionālās Basketbola Asociācijas (NBA) kluba Fīniksas "Suns" centra spēlētājs Šakils O'Nīls atzinis, ka pastāvošais viedoklis par centra un Losandželosas "Lakers" aizsarga Kobe Braienta sliktajām attiecībām ir vien mediju izdomājums.

"Ja jāsaka taisnība, mums ar viņu [Kobe Braientu - A.S.] nekad nebija problēmas laukumā vai treniņos, tie vairāk bija mediju izdomāti stāsti. Man bija interesanti tos lasīt un klausīties, bet nekā personiska no manas puses tur nebija," sacīja Šaks. "Tas bija lieliski televīzijām, bija interesanti to skatīties un likt jums, žurnālistiem, minēt, kādas īsti bija mūsu attiecības."

"Mēs pavadījām lielisku laiku kopā Losandželosā un bijām labākais duets basketbola vēsturē," atcerējās raženais centrs. "Mums nekad nav bijušas sliktas attiecības. Ja ieraugu viņa ģimeni restorānā, saku "Labdien, Braienta kungs, Braienta kundze, labdien bērni"."

Tāpat O'Nīls noliedza, ka kādreiz būtu pateicis kaut ko sliktu par "Lakers" galveno treneri Filu Džeksonu: "Nekad neko sliktu neesmu teicis par Filu, viņš vienmēr ir darījis tikai labāko, un mums bija labas attiecības. Ja es būtu kaut ko tādu pateicis, tad es pie saviem vārdiem paliktu. Jūs zināt mani, es nemētājos ar vārdiem. Fils vienmēr rūpējās par mani, viņš ir lielisks cilvēks, un man būtu idiotiski teikt kaut ko sliktu par viņu."

Izmantotie resursi:
NBA TV

Slēpts komentārs: Skeps

 +34 [+] [-]

, 2008-11-21 14:08, pirms 16 gadiem
Skeps rakstīja: Ko ta šis tā pielaizās?
varbuut vienkaarshi taa vietaa lai di.rstu, vinjsh pasaka jaukus vaardus? Viss labais ko sakam, tagad defineesim kaa pielaiziishanos?

 +17 [+] [-]

, 2008-11-21 14:09, pirms 16 gadiem
uz vecumu sirds atmaigst...
Slēpts komentārs: Pizonis

 +12 [+] [-]

, 2008-11-21 14:10, pirms 16 gadiem
Skeps rakstīja: Ko ta šis tā pielaizās?
runaa ka O Neals pec liiguma beigam ar Suns labprat pedeejaas sezonas nospeleetu Lakers sastaavaa...

  +9 [+] [-]

, 2008-11-21 14:10, pirms 16 gadiem
Man ari likas , ka kaut kas seit nebija riktigi , pirms un pec spelem vini vienmer draudzigi sasveicinajas un atvadijas , tapat to var redzet bildes.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-11-21 14:11, pirms 16 gadiem
Šaks varbūt grib izbeigt mediju lielās fantāzijas par Kobe un sevi, kas ir izdomātas, lai cilvēkiem būtu interesanti!

  +1 [+] [-]

, 2008-11-21 14:11, pirms 16 gadiem
Pizonis rakstīja: kka Dzeksona gramata bija rakstits kkas cits un vins (Dzeksons) jau 100% nav dzeltenas preses parstavis
nu tgd iespejams ir ta ka konfliktu nav, bet tajos Lakers laikos bija jo Kobe vnm ir gribejis but Lideris, bet tad prieksa bija mazais Saks

  +4 [+] [-]

, 2008-11-21 14:17, pirms 16 gadiem
"Mēs pavadījām lielisku laiku kopā Losandželosā un bijām labākais duets basketbola vēsturē,"
Šitas gan tā SKAĻI teikts, kā tad ar Melounu un Stocktonu vai Džordanu un Pipenu!

  +3 [+] [-]

, 2008-11-21 14:19, pirms 16 gadiem
Skeps rakstīja: Ko ta šis tā pielaizās?
neko nepielaizās vnk tev jābeidz lasīt sporta avīze!
Kā valters teica lasīsiet sporta avīzi beigās nezināsiet kas visspār ir basketbols domāsiet ka tā ir teātra izrāde

     [+] [-]

, 2008-11-21 14:24, pirms 16 gadiem
oscarsq rakstīja: runaa ka O Neals pec liiguma beigam ar Suns labprat pedeejaas sezonas nospeleetu Lakers sastaavaa...
http://esports.lv/basketbols/nba/12092008-o_nils_basketbola_karjeru_beigs_pec_735_d

Nezinu uz cik gadiem ir vina pasreizejais kontrakts, bet pienemot ka so sezonu vins aizvadis vel Finiksa tad leikeros vins liekas vares aizvadit tik vienu gadu....nevis sezonas....

     [+] [-]

, 2008-11-21 14:24, pirms 16 gadiem
GERDERTS rakstīja: neko nepielaizās vnk tev jābeidz lasīt sporta avīze!
Kā valters teica lasīsiet sporta avīzi beigās nezināsiet kas visspār ir basketbols domāsiet ka tā ir teātra izrāde
Valters ir labs treneris un bija izcils basketbolists, bet to ko Valters saka citādi - to gan neiesaku klausīties. Starp SA un Valteru ir kašķis jau kopš karikatūrās parādījās 32 kg. Nesaku, ka kāds ir vainīgs tajā kašķī - drīzāk abas puses vainīgas, bet tāpēc arī nieteiktu ieklausītos ko Valters saka par SA un SA - par Valteru. Ja tev kāds riebjas tu, taču nemēģini būt objektīvs un teikt, ka nemaz jau tik slikts viņš nav

  -3 [+] [-]

, 2008-11-21 14:26, pirms 16 gadiem
varējāt jau video ielikt!

nba.com: NBA.com: Video

lūk!

  +4 [+] [-]

, 2008-11-21 14:28, pirms 16 gadiem
Domāju, ka bija arī labākais duets vēsturē, jo būtībā Šaks no LA aizgāja, tad, kad Braients vēl nebija sasniedzis savu spēju griestus, ja O'Nīls būtu bijis mazliet jaunāks LA varēja vēl mierīgi paņemt vēl 3 titulus. Vecumu starpība viņiem abiem bija par lielu mazliet, bet kā viņi kopā spēlēja, tas bija apbrīnojami... Buļļiem jau tomēr bija vairāk takā ''Big Three'', jo Deniss Rodmens tomēr bija milzīgs spēks zem groziem, bez viņa tie tituli varēja būt mazāk. Melouns+Stoktons, protams, bija izcils duets, taču... neviena titula...

O'Nīls neatgriezīsies LA, viņš jau pirms pāris mēnešiem pateica, ka beigs karjeru pēc cik tur tām dienām un tas saskanēja ar laiku, kad beidzas viņa līgums ar PHO. Tātad - šo un vēl vienu sezonu varēsim redzēt darbībā vienu no labākajiem(ja ne labāko) centra spēlētājiem basketbola vēsturē.

  +2 [+] [-]

, 2008-11-21 14:35, pirms 16 gadiem
tas par to Džeksonu īstenībā ir atbilde uz nesen kaut kur lasītu rakstu - viņš teica, ka Džeksons bija pie vainas viņa konfliktiem un nekad nepateica abi aizveraties utt, bet ļāvis strīdēties zinot, ka Kobe vienmēr spēlē uz 100% un centies panākt, ka abi viens otru centīsies pārspēt snieguma ziņā spēlēs, kas komandai dotu pozitīvu efektu...un te viņš pateica, ka nav tā teicis, ka to kāds ir izdomājis

  +2 [+] [-]

, 2008-11-21 15:03, pirms 16 gadiem
The_Shadow rakstīja: Domāju, ka bija arī labākais duets vēsturē, jo būtībā Šaks no LA aizgāja, tad, kad Braients vēl nebija sasniedzis savu spēju griestus, ja O'Nīls būtu bijis mazliet jaunāks LA varēja vēl mierīgi paņemt vēl 3 titulus. Vecumu starpība viņiem abiem bija par lielu mazliet, bet kā viņi kopā spēlēja, tas bija apbrīnojami... Buļļiem jau tomēr bija vairāk takā ''Big Three'', jo Deniss Rodmens tomēr bija milzīgs spēks zem groziem, bez viņa tie tituli varēja būt mazāk. Melouns+Stoktons, protams, bija izcils duets, taču... neviena titula...

O'Nīls neatgriezīsies LA, viņš jau pirms pāris mēnešiem pateica, ka beigs karjeru pēc cik tur tām dienām un tas saskanēja ar laiku, kad beidzas viņa līgums ar PHO. Tātad - šo un vēl vienu sezonu varēsim redzēt darbībā vienu no labākajiem(ja ne labāko) centra spēlētājiem basketbola vēsturē.
Dominantākais centrs noteikti...

  +1 [+] [-]

, 2008-11-21 15:15, pirms 16 gadiem
Es skatījos to interviju, Šaks baigi bieži pieminēja to, ka viņi bija labākais duets

     [+] [-]

, 2008-11-21 15:17, pirms 16 gadiem
Nu nez ka tur bija, mosh izteikta konflikta ari nebija, bet sancensiba bija gan un man ari kaut ka vairak ticas Lielajam Filam, ka ta sancensiba bija ar stipri negativu nokrasu.
Bet nu par labako duetu vesture es gan nepiekritu - lielisks, viens no labakajiem, bet nu ne labakais. Tas pats Stoktons ar Melonu bija 100 reizes labaki sapratnes zina, kaut gan vini mani abi besija, kar ari vis Jazz komanda ar "Pornoseksu", Ostertagu un saviem isajiem shortiem Vot tas, ka Shaq bija ilgus gadus dominejoshais centrs NBA un tads, kas stipri atskiras no tadiem vechiem ka Robinsos, Olaidzuvans utt. tas gan.

     [+] [-]

, 2008-11-21 15:17, pirms 16 gadiem
gan jau ka kaut kas šiem abiem savulaik bija dalāms, ja jau vispar šitā bauma sākās. tikai viticamāk, netik nopietni kā prese uzpūta! Jebkurā gadijumā abi džeki ir basketbola montri katrs savā pozicijā!

     [+] [-]

, 2008-11-21 15:29, pirms 16 gadiem
Ulrihs rakstīja: Nu nez ka tur bija, mosh izteikta konflikta ari nebija, bet sancensiba bija gan un man ari kaut ka vairak ticas Lielajam Filam, ka ta sancensiba bija ar stipri negativu nokrasu.
Bet nu par labako duetu vesture es gan nepiekritu - lielisks, viens no labakajiem, bet nu ne labakais. Tas pats Stoktons ar Melonu bija 100 reizes labaki sapratnes zina, kaut gan vini mani abi besija, kar ari vis Jazz komanda ar "Pornoseksu", Ostertagu un saviem isajiem shortiem Vot tas, ka Shaq bija ilgus gadus dominejoshais centrs NBA un tads, kas stipri atskiras no tadiem vechiem ka Robinsos, Olaidzuvans utt. tas gan.
Sacensība bija, un tā ir vajadzīga starp diviem līderiem komandā, bet tāda sportiska un nesautīga... tad tas veicina panākumus, bet par šo sacesnību viņa kkā pierima, kad čaļi saprata, ka kopā būs vieglāk tikt pie gredzeniem...

     [+] [-]

, 2008-11-21 15:33, pirms 16 gadiem
Nu tas, ka Šaks tagad pateica ka viss kārtībā un nekāda naida nav bijis, ir tikai normāli! Šiem spēlētājiem jau sen nekas nav dalāms un kāda gan jēga tagad būtu tās vēsturiskās nesaskaņas atkal cilāt? Tomēr tagad šeit kādam pārmest SA vai vēl kādam par izdomājumiem šajā sakarā gan nav prātīgi. Nesaskaņas abu starpā bija, un diezgan lielas! Turklāt vairums šo nesaskaņu tika risinātas ar preses starpniecību (un ne jau SA)
Par labāko duetu basketbola vēsturē var tikai pasmaidīt! Tieši tā kā jau tika minēts, Šaks dominējošākais centrs vēsturē, Kobe viens no labākajiem spēlētājiem vēsturē! Tas arī viss.

     [+] [-]

, 2008-11-21 15:47, pirms 16 gadiem
ABa rakstīja: Nu tas, ka Šaks tagad pateica ka viss kārtībā un nekāda naida nav bijis, ir tikai normāli! Šiem spēlētājiem jau sen nekas nav dalāms un kāda gan jēga tagad būtu tās vēsturiskās nesaskaņas atkal cilāt? Tomēr tagad šeit kādam pārmest SA vai vēl kādam par izdomājumiem šajā sakarā gan nav prātīgi. Nesaskaņas abu starpā bija, un diezgan lielas! Turklāt vairums šo nesaskaņu tika risinātas ar preses starpniecību (un ne jau SA)
Par labāko duetu basketbola vēsturē var tikai pasmaidīt! Tieši tā kā jau tika minēts, Šaks dominējošākais centrs vēsturē, Kobe viens no labākajiem spēlētājiem vēsturē! Tas arī viss.
Es domāju ka mūsdienu basketā viņi noteikti bija labākie, pagaidām neko līdzīgu nevaru iedomāties kas varētu būt... Bet vēsturē itkā ir Mail-man ar Stokiju (lai kā nesimpatizē šie spēlētāji) viņi bija ļoti spēcīgs duets... Arī statistika to rāda viņi pēc double double tabulas ir attiecīgi 1 un 2 vietā karjerā cik sakrājuši... tikia viņiem nebija tie panākumi... kā teikt nepareizajā laikā spēlēja... Jo bija vienmēr kāds pretī... Kobe ar Šaku taka trāpīja ar laiku
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-21 15:57, pirms 16 gadiem

     [+] [-]

, 2008-11-21 16:01, pirms 16 gadiem
Raitcha rakstīja: Es domāju ka mūsdienu basketā viņi noteikti bija labākie, pagaidām neko līdzīgu nevaru iedomāties kas varētu būt... Bet vēsturē itkā ir Mail-man ar Stokiju (lai kā nesimpatizē šie spēlētāji) viņi bija ļoti spēcīgs duets... Arī statistika to rāda viņi pēc double double tabulas ir attiecīgi 1 un 2 vietā karjerā cik sakrājuši... tikia viņiem nebija tie panākumi... kā teikt nepareizajā laikā spēlēja... Jo bija vienmēr kāds pretī... Kobe ar Šaku taka trāpīja ar laiku
Vispār jau runājot par duetiem, tad par tādu tiešām ar lielo burtu var nosaukt Stoktonu ar Melounu! Kas tad vēl īsti var basketbolā būt duets? Daudzi nosauc Džordanu ar Pipenu! Gribētos lai tā būtu, bet tikai tādā gadījumā ja par duetu sauc komandas rezultatīvākos spēlētājus. Mans pamatojums duetam būtu tāds, kad no divu spēlētāju sadarbības laukumā būtu tieši atkarīgs komandas rezultāts, un te es atkal nonāku pie abiem Jūtas spēlētājiem. Viens vadīja saspēli, neaizmirstot arī par grozu gūšanu, otrs pēc pirmā piespēlēm guva grozus un tik pat veiksmīgi cīnijās par atlēkušajām bumbām. Noņem vienu nost, un rezultāti nebūs nekādi. Par Kobi ar Šaku, vai Maiklu ar Pipenu tomēr tā nevarētu teikt manuprāt, jo tik pat labi varēja - var arī vienatnē iznest spēli līdz uzvarai! Varbūt mazāk Pipens, bet tomēr...

     [+] [-]

, 2008-11-21 16:14, pirms 16 gadiem
ABa rakstīja: Vispār jau runājot par duetiem, tad par tādu tiešām ar lielo burtu var nosaukt Stoktonu ar Melounu! Kas tad vēl īsti var basketbolā būt duets? Daudzi nosauc Džordanu ar Pipenu! Gribētos lai tā būtu, bet tikai tādā gadījumā ja par duetu sauc komandas rezultatīvākos spēlētājus. Mans pamatojums duetam būtu tāds, kad no divu spēlētāju sadarbības laukumā būtu tieši atkarīgs komandas rezultāts, un te es atkal nonāku pie abiem Jūtas spēlētājiem. Viens vadīja saspēli, neaizmirstot arī par grozu gūšanu, otrs pēc pirmā piespēlēm guva grozus un tik pat veiksmīgi cīnijās par atlēkušajām bumbām. Noņem vienu nost, un rezultāti nebūs nekādi. Par Kobi ar Šaku, vai Maiklu ar Pipenu tomēr tā nevarētu teikt manuprāt, jo tik pat labi varēja - var arī vienatnē iznest spēli līdz uzvarai! Varbūt mazāk Pipens, bet tomēr...
Piekrītu par pipenu un MJ īsti nepiekrītu, ka tieši šāds būtu labs duets. Pipens biaj tāda kā ēna MJ kurš izdarīja ko no viņa prasīja un darīja to teicami. Tik pat labi tur, kā jau te minēja, Denisu vaig pieķert, jo viņš arī bija nozīmīgs viņu panākumos... Kautvai tai pašā cīņā ar Melounu...
Bet Kobes un Šaka duelī es vairāk taka izceltu šaku, kobem tajā laikā bija ne tik stabils sniegums, viņu varēja i nosekt, i viņam spēlē negāja. Bet Šaks tos trīs gadus kad viņi vinnēja Čempi bija vienkārši neapturams. Ne velti arī MVP dabūja...

     [+] [-]

, 2008-11-21 16:31, pirms 16 gadiem
Raitcha rakstīja: Piekrītu par pipenu un MJ īsti nepiekrītu, ka tieši šāds būtu labs duets. Pipens biaj tāda kā ēna MJ kurš izdarīja ko no viņa prasīja un darīja to teicami. Tik pat labi tur, kā jau te minēja, Denisu vaig pieķert, jo viņš arī bija nozīmīgs viņu panākumos... Kautvai tai pašā cīņā ar Melounu...
Bet Kobes un Šaka duelī es vairāk taka izceltu šaku, kobem tajā laikā bija ne tik stabils sniegums, viņu varēja i nosekt, i viņam spēlē negāja. Bet Šaks tos trīs gadus kad viņi vinnēja Čempi bija vienkārši neapturams. Ne velti arī MVP dabūja...
Nu tur jau tā lieta! Man, kā jau daudziem citiem, Bulls ir iesēdies līdz saknēm, bet MJ un Pipenu par duetu nosaukt tomēr negribās, kaut arī vienā tā laika NBA apskatā kādas 10 minūtes bija sižets par abu duetu Bet ir tāda lieta, ka pieliekot klāt Rodmenu, mēs runājam tikai par pēdējiem trijiem Bulls čempionu gadiem! Bet bija taču trīs iepriekšējie, kad komandā bija tikai MJ, Skotijs, Veningtons un iespējams vēl kāds. Toties tad bija Horass Grants, Kārtraits, kuri tad darīja tieši to pašu ko vēlāk Deniss. Un tātad MJ ar Pipenu par nosacīti duetu varētu nosaukt, jo visos gredzenu gados bija komandas panākumu pamats. Bet varbūt šeit arī var runāt par Filu Džeksonu, kurš savās čempionu komandās spēja dabūt spēlētājus, par kuriem mēs tagad diskutējam kā iespējami labākiem duetiem vēsturē, kamēr Slouns ar manuprāt tomēr labāko duetu vēsturē, gredzenu tā arī neieguva

     [+] [-]

, 2008-11-21 16:50, pirms 16 gadiem
Nu jāpiekrīt tev ir...

NU Jazz treneris jau vispār ir īpaš gadījums, cik viņš gadus trenē? 20? Tik ilgi trenēt vienu komandu un ir bijis tik tuvu tituliem... tur vaig baigo apņemšanos, lai nemainītu klubu un dabūtu to titulu arī, ne tikai paskatīties uz viņu...
Bet nu jā... Par Filu... Tas ir vienkārši apbrīnojami, ko viņš var panākt, individuālista spēli sagrozīt un ietekmēt tā, lai viņš darbotos komandas interesēs un arī nestu rezultātu, nezaudējot savu statistiku... Domāju, ka ar MJ arī, nebūtu Fils nebūtu tāds rezultāts... Viņš māk veidot ierobežot un motivēt. Kautvai to pašu Denisu... Nu Fils viņu vislabāk saprata un mācēja ierobežot... cik nu viņu bija iespējasm ierobežot... Kobi jau arī Fils ir izskolojis... Kāds bija Kobe kad ienāca līgā... Meta tik visus metienus pa kārtai un neko arī svarīgu nesameta... Atceros kādus viņš tukšos trinīšus meta ņemot spēli uz sevi...

     [+] [-]

, 2008-11-21 16:51, pirms 16 gadiem
Raitcha rakstīja: Piekrītu par pipenu un MJ īsti nepiekrītu, ka tieši šāds būtu labs duets. Pipens biaj tāda kā ēna MJ kurš izdarīja ko no viņa prasīja un darīja to teicami. Tik pat labi tur, kā jau te minēja, Denisu vaig pieķert, jo viņš arī bija nozīmīgs viņu panākumos... Kautvai tai pašā cīņā ar Melounu...
Bet Kobes un Šaka duelī es vairāk taka izceltu šaku, kobem tajā laikā bija ne tik stabils sniegums, viņu varēja i nosekt, i viņam spēlē negāja. Bet Šaks tos trīs gadus kad viņi vinnēja Čempi bija vienkārši neapturams. Ne velti arī MVP dabūja...
Neskaties tik sekli. Pirmo 3 titulu izcīnīšanas laikā deniss bija SanAntonio un Denverā. Pirmos 3 titulus viņi izvilka praktiski divatā. Un tikai pie otrajiem klāt jau bija Rodmens un Kukočs. Par maz zini laikam. MJ un Skotijs - visu laiku labākais duets ever. otrajā vietā Stoktons-Melouns (kaut ne viens ne otrs nekad nav paticis).

     [+] [-]

, 2008-11-21 16:57, pirms 16 gadiem
Bigijs rakstīja: Neskaties tik sekli. Pirmo 3 titulu izcīnīšanas laikā deniss bija SanAntonio un Denverā. Pirmos 3 titulus viņi izvilka praktiski divatā. Un tikai pie otrajiem klāt jau bija Rodmens un Kukočs. Par maz zini laikam. MJ un Skotijs - visu laiku labākais duets ever. otrajā vietā Stoktons-Melouns (kaut ne viens ne otrs nekad nav paticis).
Es zinu, ka pie pirmajiem Denis nepiedalījās... Tas bija tāds virspusējs skatījums... Vienkārši gribēju pateikt, ka pēc manam domām un taka viedokļa bija tā, ka Maikls bija tas līderis un Pipens taka viņu kļudu labotājs un piesedzējs plusā vēl pats labi sameta un atstrādāja savudarbiņu... Tā teikt atdalāms duets...
Skatoties uz komandu... Tas ir bijis vienkārši super duets... Bet tas tiešām ir tāds subjektīvs viedoklis, katram savi elki un simpātijas...

     [+] [-]

, 2008-11-21 17:12, pirms 16 gadiem
Raitcha
Slounam šī ir 22. vai 23. sezona Jazz. Nav nekad baigi simpatizējusi šī komanda un arī spēle, kādu veido Slouns, bet stāsts nav par simpātijām Jābrīnās ir arī par komandas īpašnieku nebeidzamo uzticību šim trenerim, kas laikam ASV sporta biznesā ir nemazāks brīnums, kā pati trenera uzticība klubam!
Par Kobi pārāk iedziļināties nevēlos, jo neko pārāk glaimojošu viņa sakarā nevaru pateikt, kaut arī pēdējās sezonas sakarā tomēr cienu viņu kā basketbolista personību vairāk. Domāju MJ visas karjeras laikā nesagādāja tik daudz galvassāpju Filam, cik Kobe divu gadu laikā! Bet tas ir cits stāsts. Par Rodmena "savaldīšanu" Bulls komandā gandrīz vairāk jāpateicas MJ, kaut arī Fila nopelns tajā ir milzīgs! Un protams, ka bez Fila palīdzības mēs nerunātu par MJ kā par leģendu!
Bigij!
Bulls komanda Fila Džeksona vadībā nekad nav balstījusies uz diviem spēlētājiem, jo taču atceries, ka trijstūra uzbrukums ir Fila izgudrojums. Bulls nekad nebūtu sasnieguši tādas virsotnes, ja tur nebūtu tāda aizsardzība, cīņa par atlēkušām bumbām. Arī pirms Fila MJ meta 40-50 punktus spēlē, bet rezultāta nebij! Jebkuram spēlētājam, pat divpadsmitajam, tajā komandā bija sava loma! Un tādus spēlētājus kā Kārtraits, Grants, Paxons, BJ Armstrongs, komandas panākumos noniecināt NEDRĪKST! Tā pat kā neviens mani nepārliecinās, ka MJ nav labākais basketbolists kurš spēlējis šo spēli

     [+] [-]

, 2008-11-21 17:44, pirms 16 gadiem
shaks ari teica,ka vinjam nekas nubutu preti savas karjeras beigas aizvadit lakers,kas gan butu iespejams tikai pec vinja milziga kontrakta beigam,bet nezinu,cik tas tagad butu aktuali leikeriem,pat ar nosacijuma,ka shaks spele par minimalo veterana ligumu..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja