Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Porziņģim 18+7, Dončičam 41+14+7, "Mavericks" pārspēj arī "Raptors"

Matīss Kučinsks
Matīss Kučinsks

Porziņģim 18+7, Dončičam 41+14+7, "Mavericks" pārspēj arī "Raptors"
Oudžī Anunobī un Kristaps Porziņģis. Foto: USA Sports Today/Scanpix

Nacionālajā basketbola asociācijā (NBA) lielisko sezonas nogriezni turpina Kristapa Porziņģa pārstāvētā Dalasas "Mavericks", kas savā laukumā ar 102:98 pārspēja Toronto "Raptors". Porziņģis atzīmējās ar 18 punktiem un septiņām atlēkušajām bumbām, bet sezonas labāko rādītāju gūtajos punktos sasniedza Luka Dončičs.

Kristapam Porziņģim 33 minūšu laikā izdevās tikt pie 18 punktiem (1p. 8/8, 2p. 5/8, 3p. 0/2). Latvietim septiņas bumbas zem groziem, divas piespēles, viena pārtvertā bumba, piecas kļūdas un +/- rādītājs mīnus divi.

VIDEO: Porziņģim 18+7, tostarp teicams danks un precīzi sodiņi uzvarā

• Visā NBA Porziņģis ir starp 20 labākajiem soda metienu izpildītājiem. Viņam realizēto soda metienu procents šobrīd ir 87,9%.

Luka Dončičs nospēlēja 42 minūtes. Šajā laikā slovēnim 41 punkts, 14 atlēkušās bumbas un septiņas rezultatīvas piespēles. Tāpat aizsargs izvēlās ar vienu pārtverto bumbu, četrām kļūdām, divām piezīmēm un +/- rādītāju plus pieci.

• Slovēnis piekto reizi šajā sezonā guva vismaz 30 punktus, bet šajā spēlē gūtie punkti ir jauns sezonas rekords. Karjeras laikā vismaz 40 punktus, ieskaitot izslēgšanas turnīru, Dončičs guvis 15 reizes.

• Pirmajā ceturtdaļā kopumā vadības maiņa notika deviņas reizes, tomēr "Raptors" prata iekrāt četru punktu pārsvaru (31:27). Oudžī Anunobī reptiļu rindās atzīmējās ar deviņiem punktiem.

• "Raptors" otrajā ceturtdaļā prata palielināt pārsvaru līdz astoņiem punktiem, tomēr, pateicoties Dončiča 14 punktiem, Dalasa atspēlējās – pirms otrā puslaika vadībā ar 55:54 atradās "Mavericks" vienība.

• Trešajā ceturksnī "Mavericks" nostiprināja pārsvaru, uzvarot ceturtdaļu ar plus seši. Arī šajā ceturtdaļā rezultatīvākais Dalasas rindās bija slovēnis (30 punkti), savukārt Porziņģim pirmo trīs ceturtdaļu laikā izdevās gūt 16 punktus.

• Pārsvaru "Raptors" prata veiksmīgi sadedzināt, un ceturtās ceturtdaļas beigas izvērtās ļoti aizraujošas. Vanvlīts prata izvirzīt vadībā Toronto, bet neilgā laikā ar pieciem punktiem atbildēja Dončičs - 100:96 minūti pirms spēles beigām.

• 25 sekundes pirms ceturtdaļas beigām Porziņģis pieļāva kļūdu, pēc kuras "Raptors" izpildīja divus tālmetienus, bet neviens no tiem nebija precīzs. Porziņģis tika pie iespējas mest divus soda metienus, kas nodrošināja "Mavericks" uzvaru – 102:98

• Vismaz 10 punktus "Mavericks" labā guva tikai rezervists Tims Hārdavejs, kuram 16 punkti. "Raptors" rindās jāizceļ Paskāls Siakams, kuram 20 punkti un astoņas atlēkušās bumbas. 18 punktus un 12 rezultatīvas piespēles Toronto rindās iekrāja Vanvlīts.

• Pēdējo 11 maču laikā "Mavericks" tikusi pie bilances 11-1. Šobrīd Dalasa ieņem piekto vietu Rietumos, bet jau nākamajā spēlē, kas norisināsies naktī uz piektdienu, "Mavericks" spēkosies ar līgas līdervienību Fīniksas "Suns".

Latvieši NBA šosezon

SpēlētājsKlubsSpēlesMinPunktiNo spēl.3p.1p.AbRpBmPb
K.PorziņģisMavericks29/2930.320.245.5%28.5%87.9%7.92.21.80.81.6
D.BertānsWizards0/3015.46.235.8%33.6%93.1%1.90.50.20.40.4

NBA kopvērtējums

V.AustrumiBilance%V.RietumiBilance%
1.Bulls28-1565.1%1.Suns34-979.1%
2.Heat29-1664.4%2.Warriors32-1272.7%
3.Nets28-1663.6%3.Grizzlies31-1666.0%
4.Bucks28-1959.6%4.Jazz29-1664.4%
5.76ers26-1859.1%5.Mavericks26-1957.8%
6.Cavaliers27-1958.7%6.Nuggets23-2053.5%
7.Hornets25-2055.6%7.Timberwolves22-2348.9%
8.Wizards23-2251.1%8.Lakers22-2348.9%
9.Celtics23-2350.0%9.Clippers22-2447.8%
10.Raptors21-2150.0%10.Trail Blazers18-2640.9%
11.Knicks22-2348.9%11.Kings18-2938.3%
12.Hawks19-2543.2%12.Spurs17-2837.8%
13.Pacers16-2935.6%13.Pelicans16-2836.4%
14.Pistons11-3325.0%14.Thunder14-3020.5%
15.Magic8-3821.5%15.Rockets14-3221.5%

  +5 [+] [-]

, 2022-01-20 06:03, pirms 3 gadiem
Uzvara ir uzvara, bet nekas atkal vairs nav palicis no Mavs kā komandas. Kuri skatījās spēli sapratīs par ko ir stāsts.
KP tāda so so spēle. Daudz kļūdu, bet savu darbiņu padarīja godam.

  +4 [+] [-]

, 2022-01-20 06:04, pirms 3 gadiem
pedejas 2 minutes skatamas.. parejais vajs un garlaicigs basketbols .. BOORING
puse nba komandu spele tikai lai atstrādātu..

  +5 [+] [-]

, 2022-01-20 06:05, pirms 3 gadiem
KP nevajadzēja gūt pirmos punktus spēlē. Tas ir kā nāves spriedums tālāk, ka par 10 metieniem spēlē vairāk nevarēs izdarīt, jo nesaņems bumbu. Dēļ šī iemesla pat nezinu vai jēga celties naktī, ja ierastais turpinās. KP labad labāk pamainīt komandu un tikt vairāk uzkapāt kautvai kādā lejas gala komandā, nekā dzīvot visulaiku otra ēnā.
Par Luku eh. Divējāda sajūta. Šoreiz labāk sakrita un bija virs 50%, ne 23% kā iepriekš, toties pamatīgi lažoja aizsardzībā un tupēja tik zem groza vācot rebus. Ne jau par velti pie tik daudz viņ gūtajiem punktiem, tomēr spēle tik tuva un smaga beigās.

  +7 [+] [-]

, 2022-01-20 06:08, pirms 3 gadiem
Sporta domātājs rakstīja: KP nevajadzēja gūt pirmos punktus spēlē. Tas ir kā nāves spriedums tālāk, ka par 10 metieniem spēlē vairāk nevarēs izdarīt, jo nesaņems bumbu. Dēļ šī iemesla pat nezinu vai jēga celties naktī, ja ierastais turpinās. KP labad labāk pamainīt komandu un tikt vairāk uzkapāt kautvai kādā lejas gala komandā, nekā dzīvot visulaiku otra ēnā.
Par Luku eh. Divējāda sajūta. Šoreiz labāk sakrita un bija virs 50%, ne 23% kā iepriekš, toties pamatīgi lažoja aizsardzībā un tupēja tik zem groza vācot rebus. Ne jau par velti pie tik daudz viņ gūtajiem punktiem, tomēr spēle tik tuva un smaga beigās.
Šī bija kārtējā, īpaši 1/4, spēle, kur viens spēlē, bet pārējie četri komandas biedri uzbrukumā lielāko spēles laiku vienkārši skraida viņam līdz pa laukumu.

     [+] [-]

, 2022-01-20 06:09, pirms 3 gadiem
Play-off cienīgs mačs. LD labi sakrita šoreiz, kapāja visi, bet pa lielam viņš izvilka šo maču. KP bija OK, lai gan 2.puslaikā bija maz redzams un bija vairākas neveiksmīgas epizodes, tai skaitā arī pašās beigās pieļāva kļūdu, kas varēja maksāt uzvaru. Reabiltējās ar diviem precīziem sodiņiem, kas deva +4 uz tablo, līdz ar to dzēšot Raptors pēdējās cerības izraut kaut niču.

  +3 [+] [-]

, 2022-01-20 06:17, pirms 3 gadiem
berimors rakstīja: Play-off cienīgs mačs. LD labi sakrita šoreiz, kapāja visi, bet pa lielam viņš izvilka šo maču. KP bija OK, lai gan 2.puslaikā bija maz redzams un bija vairākas neveiksmīgas epizodes, tai skaitā arī pašās beigās pieļāva kļūdu, kas varēja maksāt uzvaru. Reabiltējās ar diviem precīziem sodiņiem, kas deva +4 uz tablo, līdz ar to dzēšot Raptors pēdējās cerības izraut kaut niču.
Kādu kļūdu tad viņš pieļāva? KP balansē uz gala līnijas,dziļi zem vairoga,bet Makss viņam iegrūž bumbu.

  +8 [+] [-]

, 2022-01-20 06:20, pirms 3 gadiem
berimors rakstīja: Play-off cienīgs mačs. LD labi sakrita šoreiz, kapāja visi, bet pa lielam viņš izvilka šo maču. KP bija OK, lai gan 2.puslaikā bija maz redzams un bija vairākas neveiksmīgas epizodes, tai skaitā arī pašās beigās pieļāva kļūdu, kas varēja maksāt uzvaru. Reabiltējās ar diviem precīziem sodiņiem, kas deva +4 uz tablo, līdz ar to dzēšot Raptors pēdējās cerības izraut kaut niču.
25 sekundes līdz pamatlaika beigām,kad Klībers viņam bumbu negaidot tizli atmeta uz gala līnijas zem groza,lai droši pašam negribot varētu izkāpt no laukuma??? Super ja ir tik ''labs'' komandas biedrs! Pati spēle nepatika,trula skraidīšana pa laukumu,ar daudzām kļūdām! Dončičš brīvi var spēlēt viens pats,un mest cik grib,pārējie nahren tur nav vajadzīgi...

  +5 [+] [-]

, 2022-01-20 06:24, pirms 3 gadiem
MakaronsEnkurs3 rakstīja: Debīlie Podriņķa fanāti
Ej ārstēties slimais cilvēk...

  +4 [+] [-]

, 2022-01-20 06:30, pirms 3 gadiem
Ja Mavs šādi spēlēs nākamajā naktī pret Suns, tad īpaši daudz variantu viņiem nebūs.

  +5 [+] [-]

, 2022-01-20 06:37, pirms 3 gadiem
Bez KP būtu 100% zaudējums, jo nebūtu aizsardzības...

  +5 [+] [-]

, 2022-01-20 06:40, pirms 3 gadiem
MakaronsEnkurs3 rakstīja: Debīlie Podriņķa fanāti pārspēj paši sevi - Mavs 9-1 pēdējās desmit spēlēs ar labāko aizsardzību līgā, bet tie te čīkst, jo Podriņķis, lūk, nedabū mest vairāk pa grozu. Mentāli slimi cilvēki vienkārši.

Luka Magic fantastisks - kopš viņa atgriešanās komanda ir bijusi fantastiska, pat enkuru tagad bez pūlēm var pavilkt - ļoti iepriecinošs skats.
Maģiskais Lūka kurš iemet trīs trojkas un pats par to ir pārsteigts , ka trāpīja, katru reizi stulbi smaidot. Lielāks lūzeris un egoists nav redzēts

     [+] [-]

, 2022-01-20 06:46, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Uzvara ir uzvara, bet nekas atkal vairs nav palicis no Mavs kā komandas. Kuri skatījās spēli sapratīs par ko ir stāsts.
KP tāda so so spēle. Daudz kļūdu, bet savu darbiņu padarīja godam.
Kaut kā es neredzēju nekādas daudzas kļūdas. Savus metienus iemeta. Jā bija samērā mazkustīgs, bet nav jēga baigi ganīties pa laukumu,ja zini ka bumba līdz tēviem nemaz nenonāks. Tos -2 savāca dēļ Finlija ķieģeļiem ,un arī Bransonam nekas sakarīgs nesanāca

  +5 [+] [-]

, 2022-01-20 06:49, pirms 3 gadiem
Spēle tizla, aizsardzībā Mavs nekapāja nemaz. Spēles beigās (izskatījās jau, ka nolies) Sīpoliņam iekrita viens dullais (pirms tam gan labu caurgājienu ielika), KP sodiņi un laimīga uzvara. Īstas baudas par spēli nebija, tāds so so.
Klēbers ar Pauelu - galīgie nabagi, pirmajam nulle, otrajam divi punkti. Ar šādiem centriem p/o var tikt tikai uz mazmājiņu, citur nekur.

  +1 [+] [-]

, 2022-01-20 07:09, pirms 3 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Spēle tizla, aizsardzībā Mavs nekapāja nemaz. Spēles beigās (izskatījās jau, ka nolies) Sīpoliņam iekrita viens dullais (pirms tam gan labu caurgājienu ielika), KP sodiņi un laimīga uzvara. Īstas baudas par spēli nebija, tāds so so.
Klēbers ar Pauelu - galīgie nabagi, pirmajam nulle, otrajam divi punkti. Ar šādiem centriem p/o var tikt tikai uz mazmājiņu, citur nekur.
Mavs vienīgā centra Bobana spēles uzdevums ir izklaidēt Luku uz rezervistu soliņa.

  +6 [+] [-]

, 2022-01-20 07:35, pirms 3 gadiem
Statu vācējs atkal kačā status, KP beigās vispār pie bumbas tika pēdējas minūtēs?

  +9 [+] [-]

, 2022-01-20 07:38, pirms 3 gadiem
Vēl viena tāda spēle un varēs droši necelties uz MAVs spēlēm.Nav nekāda prieka skatīties kā miltu izstrādājums vāc statistiku,bet pārējie spēlētāji pastaigājās pa laukumu.

 +11 [+] [-]

, 2022-01-20 07:43, pirms 3 gadiem
Es vispār nesaprotu naf KP un pārējie iet uz priekšu
Jā LookaLooza savāc reboundu aizsardzībā, tad var palikt pie sava groza un sagatavoties nākamajai aizsardzībai pēc tam kad LookaLooza būs nocementējis pretinieku laukumā pusi

  +8 [+] [-]

, 2022-01-20 07:50, pirms 3 gadiem
Prieks par uzvaru, bet nav prieks, ka KP netiek iesaistīts uzbrukumā

  +8 [+] [-]

, 2022-01-20 08:00, pirms 3 gadiem
Luka sāk uzņemt iso līmeni. Protams piespēles sakrājas, bet pa lielam bumba pielipusi viņam pie rokām. Uzvaras ir pozitīva lieta, bet priekš KP fana gribētos vairāk bumbas.

  -4 [+] [-]

, 2022-01-20 08:06, pirms 3 gadiem
Interesanti,ko rakstītu LV fani,ja Luka būtu no Latvijas?Kaut gan ,ko es te jautāju.Viss būtu diametrāli pretēji.Sporta fans nekad nebūs objektīvs,atšķirībā no parastā līdzjutēja.

  +4 [+] [-]

, 2022-01-20 08:25, pirms 3 gadiem
MakaronsEnkurs3 rakstīja: hahahaah, Podriņķis spēli pabeidza ar 5 TOs, kas ir absolūta katastrofa ņemot vērā, ka bumba viņa rokās nav daudz. Bet nu no Podriņķa fanātiem jau neko citu gaidīt nevar - uz enkura nevarībām vienkārši jāpiever acis.
Aborta palieka,tu spēles vispār skaties vai komentē tikai paskatoties statistiku?

  +4 [+] [-]

, 2022-01-20 08:31, pirms 3 gadiem
Luka ir PG un loģiski ka stati ir tik augsti, jo bumba ir 90% pie viņa. Bet rezultatīvie PG nekad nav laba zīme - tas grauj komandu un spēlētājus, jo jācīnās lai dabūtu kādu bumbu, atlikušo laiku vienkārši jākapā defā un periodiski jāmet pa grozu. Līdz ar to prieks par DAL, bet no otras puses ar šādu spēli, lai maina kaut pret Tērneru

  +3 [+] [-]

, 2022-01-20 08:37, pirms 3 gadiem
cobham rakstīja: Luka ir PG un loģiski ka stati ir tik augsti, jo bumba ir 90% pie viņa. Bet rezultatīvie PG nekad nav laba zīme - tas grauj komandu un spēlētājus, jo jācīnās lai dabūtu kādu bumbu, atlikušo laiku vienkārši jākapā defā un periodiski jāmet pa grozu. Līdz ar to prieks par DAL, bet no otras puses ar šādu spēli, lai maina kaut pret Tērneru
Kad saspēles vadītājam (??) ir mazāk piespēļu, nekā atlēkušo bumbu aizsardzībā, kuras viņam nodrošina komandas biedri - kas tad viņš īsti ir ?

  +7 [+] [-]

, 2022-01-20 08:38, pirms 3 gadiem
cobham rakstīja: Luka ir PG un loģiski ka stati ir tik augsti, jo bumba ir 90% pie viņa. Bet rezultatīvie PG nekad nav laba zīme - tas grauj komandu un spēlētājus, jo jācīnās lai dabūtu kādu bumbu, atlikušo laiku vienkārši jākapā defā un periodiski jāmet pa grozu. Līdz ar to prieks par DAL, bet no otras puses ar šādu spēli, lai maina kaut pret Tērneru
Ļoti pareizi arī pateici. Regulārajā sezonā ar šādu spēli var iztikt, bet PO būs nepieciešama visu laukumā esošo spēlētāju izteikta iesaiste rezultāta veidošanā. Ja kāds nepamanīja, tad Toronto bija tikai 7 spēlētāju rotācija un viņi tāpat noturēja labu rezultātu.

  +1 [+] [-]

, 2022-01-20 08:41, pirms 3 gadiem
KP jebkurā NBA komandā, jebkurā situācijā būtu max 20 punktu spēlētājs. Tas ir tas kā viņš spēlē un spēlēs, neatkarīgi no partneriem. Un tas ir lieliski!

  +1 [+] [-]

, 2022-01-20 08:41, pirms 3 gadiem
Sporta domātājs rakstīja: KP nevajadzēja gūt pirmos punktus spēlē. Tas ir kā nāves spriedums tālāk, ka par 10 metieniem spēlē vairāk nevarēs izdarīt, jo nesaņems bumbu. Dēļ šī iemesla pat nezinu vai jēga celties naktī, ja ierastais turpinās. KP labad labāk pamainīt komandu un tikt vairāk uzkapāt kautvai kādā lejas gala komandā, nekā dzīvot visulaiku otra ēnā.
Par Luku eh. Divējāda sajūta. Šoreiz labāk sakrita un bija virs 50%, ne 23% kā iepriekš, toties pamatīgi lažoja aizsardzībā un tupēja tik zem groza vācot rebus. Ne jau par velti pie tik daudz viņ gūtajiem punktiem, tomēr spēle tik tuva un smaga beigās.
Par kādiem metieniem mēs te runājam?Raptors visu laiku viņu presēja aizsardzībā.13 metieni ir solīdi 10+ 6 sodiņi(visi metienā)
Šī varētu būt fiziskākā/atlētiskākā komanda visā līgā.Tur visiem roku izvērsiens izņemot Fredu varētu būt 7 feet+.Visi svitčo un trapo.
Beigās gan spēka viņiem nepietika,jo šādi ar 7 spēlētāju rotāciju spēlēt ir Tibido stils.
Luka varēja vismaz rukiju Bārnsu skolot.Sāka izturēties pret Luku itkā viņš būtu Vestbruks no 3pt līnijas.Davaj met davaj met.Itsevišķi jau pēdējais step back.Bārns pēc pirmās kustības pagriež muguru reālā pohujā un treneris sarkans
Slēpts komentārs: Real Rebel

  -3 [+] [-]

, 2022-01-20 08:46, pirms 3 gadiem
BostonGreen#7 rakstīja: Par kādiem metieniem mēs te runājam?Raptors visu laiku viņu presēja aizsardzībā.13 metieni ir solīdi 10+ 6 sodiņi(visi metienā)
Šī varētu būt fiziskākā/atlētiskākā komanda visā līgā.Tur visiem roku izvērsiens izņemot Fredu varētu būt 7 feet+.Visi svitčo un trapo.
Beigās gan spēka viņiem nepietika,jo šādi ar 7 spēlētāju rotāciju spēlēt ir Tibido stils.
Luka varēja vismaz rukiju Bārnsu skolot.Sāka izturēties pret Luku itkā viņš būtu Vestbruks no 3pt līnijas.Davaj met davaj met.Itsevišķi jau pēdējais step back.Bārns pēc pirmās kustības pagriež muguru reālā pohujā un treneris sarkans
Tu vari neskaidrot, viņš to nesaprot. Iepriekš tiku lasījis, ka vienalga par presingu zem groza, tāpat vajadzēja dod viņam bumbu, kas būtībā sagrauj visu basketbola teoriju

  +3 [+] [-]

, 2022-01-20 08:49, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: PG. Tā ir basketbola pamatteorija, k garie atbloķē un mazie savāc. Visa komentāru sadaļa jau par bērnudārzu kļūst ar visu aklo heitu, ka te valda.
Es jau tev atbildēju - kāda basketbola ābece par atlēkušajām, ja bumba nonāk Lukas rokās, kurš nesteidzīgi driblē pāri laukumam un nemaz nedomā atdot kādam citam bumbu? Vai tad Dallasai ir ātrie uzbrukumi ar ātrajiem mazajiem ?

  -1 [+] [-]

, 2022-01-20 08:53, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tu vari neskaidrot, viņš to nesaprot. Iepriekš tiku lasījis, ka vienalga par presingu zem groza, tāpat vajadzēja dod viņam bumbu, kas būtībā sagrauj visu basketbola teoriju
Tad vajadzēja viņam skatīties OKC spēli kur KP mēģināja zem groza mest bumbu esot double teamā un Brunsons pat mēģināja iemest trijiem esot apkārt

  +2 [+] [-]

, 2022-01-20 08:56, pirms 3 gadiem
Jebkurā gadījumā, Mavs visas kārtis liek uz Luku un ar to pārējiem spēlētājiem jārēķinās, arī KP, viņš ir Nr.2 šajā komandā.

  +5 [+] [-]

, 2022-01-20 08:57, pirms 3 gadiem
BostonGreen#7 rakstīja: Tad vajadzēja viņam skatīties OKC spēli kur KP mēģināja zem groza mest bumbu esot double teamā un Brunsons pat mēģināja iemest trijiem esot apkārt
Diemžēl fakts, ka Dallasā praktiski nevar saskatīt kombinācijas uz KP. Tādas izspēles ir pāris reizes spēlē, pārējais viss paša rokās.
Slēpts komentārs: Real Rebel

     [+] [-]

, 2022-01-20 09:00, pirms 3 gadiem
BostonGreen#7 rakstīja: Par kādiem metieniem mēs te runājam?Raptors visu laiku viņu presēja aizsardzībā.13 metieni ir solīdi 10+ 6 sodiņi(visi metienā)
Šī varētu būt fiziskākā/atlētiskākā komanda visā līgā.Tur visiem roku izvērsiens izņemot Fredu varētu būt 7 feet+.Visi svitčo un trapo.
Beigās gan spēka viņiem nepietika,jo šādi ar 7 spēlētāju rotāciju spēlēt ir Tibido stils.
Luka varēja vismaz rukiju Bārnsu skolot.Sāka izturēties pret Luku itkā viņš būtu Vestbruks no 3pt līnijas.Davaj met davaj met.Itsevišķi jau pēdējais step back.Bārns pēc pirmās kustības pagriež muguru reālā pohujā un treneris sarkans
Tagad sāku followot tev, jo tu baigi smart lietas raito. Baigi real. Var redzēt, ka lietas anderstando...

  +3 [+] [-]

, 2022-01-20 09:07, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: Cilvēk, nejauc ātro uzbrukumu ar sākt ātri uzbrukumu. Viens ir vienkārši ātrs uzbrukums, kamēr otrs ir domāts, lai bumba uzreiz būtu pg un uzbrukums tiktu praktiski sākts no pirmajām sekundēm. Ja bumbu, teiksim, pāri laukumam vada kāds garais, tad uzbrukuma izspēle, pa lielam, sāksies, kad pg sāks izspēli. Protams, tam apakšā ir daudz citu faktoru, kā piemēram, uzbrukumu sāk tieši garais utt.
Krievi teiktu "slovobludije". Ar ko tad īsti atšķiras "ātrais uzbrukums" no "sākta ātri uzbrukt" ? Fakts, ka neviens ne otrs nav Lukas stilā, vienalga viņš turēs bumbu līdz pēdējam. Tāds ir viņa stils, tas patīk viņa faniem, bet vai tas ir labi komandai, kura grib tikt tālāk par PO 1.kārtu ??

  +3 [+] [-]

, 2022-01-20 09:14, pirms 3 gadiem
vorkuta rakstīja: Diemžēl fakts, ka Dallasā praktiski nevar saskatīt kombinācijas uz KP. Tādas izspēles ir pāris reizes spēlē, pārējais viss paša rokās.
Tur kā tādu vispār nav pēc Lukas atnākšanas atpakaļ.Ar viņa usage rate liekas ir lieki gaidīt zinot cik viņam bumba rokās.
Kustība bez bumbas komandai arī nekāda palikusi.
Aizsardzību sataisījāt un tagad domājat ko darīt uzbrukumā.

  +4 [+] [-]

, 2022-01-20 09:19, pirms 3 gadiem
Jokičam 49 punkti. Teikšu tā, ja KP būtu līdzīgā komandā kā Nuggets, viņš mestu 40 p stabili - kāpēc? Jo viņam ir labs metiens. Viņš var mest pustālos, trīņus, tuvāk grozam, vnk viņam netiek dota iespēja brīvi spēlēt. Un tā ir Lukas problēma, ka tiklīdz Maxi, THJ saņem bumbu tā uzreiz žarī pa grozu, jo viņi nesaņem pietiekami bumbu. Lukam tiešām KP vietā vajag kkādu Collinsu, jo Luka ir līdzīga mentalitāte kā Hārdenam Rockets laikos - pats dabū MVP, bet komanda knapi 10 p met.

     [+] [-]

, 2022-01-20 09:19, pirms 3 gadiem
KP tikai 10 metienies izmeta?

  -2 [+] [-]

, 2022-01-20 09:29, pirms 3 gadiem
cobham rakstīja: Jokičam 49 punkti. Teikšu tā, ja KP būtu līdzīgā komandā kā Nuggets, viņš mestu 40 p stabili - kāpēc? Jo viņam ir labs metiens. Viņš var mest pustālos, trīņus, tuvāk grozam, vnk viņam netiek dota iespēja brīvi spēlēt. Un tā ir Lukas problēma, ka tiklīdz Maxi, THJ saņem bumbu tā uzreiz žarī pa grozu, jo viņi nesaņem pietiekami bumbu. Lukam tiešām KP vietā vajag kkādu Collinsu, jo Luka ir līdzīga mentalitāte kā Hārdenam Rockets laikos - pats dabū MVP, bet komanda knapi 10 p met.
Nē, nemestu, kaut vai dēļ tā, ka Nuggets nespēlētu tā ar KP kā ar Jokiču, jo, pirmkārt, Jokičs ir labāks un viņš daļēji veido izspēli, kamēr KP ir praktiski defs un uzbrukuma noslēgšana. Tie ir divi dažādi spēlētāji

  +3 [+] [-]

, 2022-01-20 09:54, pirms 3 gadiem
cobham rakstīja: Jokičam 49 punkti. Teikšu tā, ja KP būtu līdzīgā komandā kā Nuggets, viņš mestu 40 p stabili - kāpēc? Jo viņam ir labs metiens. Viņš var mest pustālos, trīņus, tuvāk grozam, vnk viņam netiek dota iespēja brīvi spēlēt. Un tā ir Lukas problēma, ka tiklīdz Maxi, THJ saņem bumbu tā uzreiz žarī pa grozu, jo viņi nesaņem pietiekami bumbu. Lukam tiešām KP vietā vajag kkādu Collinsu, jo Luka ir līdzīga mentalitāte kā Hārdenam Rockets laikos - pats dabū MVP, bet komanda knapi 10 p met.
Jokičs pie groza turās ar masu, KP nav tik fizisks, viņu vienkārši izstumtu. Jokičs no laika gala ir centrs ar labu skolu spēlēt ar muguru pret grozu ( no šejenes arī daudzās piespēles), KP par centru spēlē epizodiski, viņš ir ļoti labs tieši kā PF, kuru komanda (Dončičs) neprot un negrib izmantot.

  +3 [+] [-]

, 2022-01-20 09:57, pirms 3 gadiem
Jautājums zinātājiem - NBA cipari ir visur. Ir kāda statistika, kurā uzbrukuma sekundē PG vidēji atdod piespēles un kādi šie cipari ir Dončičam? Tā uz aci - agrāk par uzbrukuma 20.sekundi Luka no bumbas nešķiras.

  +6 [+] [-]

, 2022-01-20 09:58, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: Cilvēk, nejauc ātro uzbrukumu ar sākt ātri uzbrukumu. Viens ir vienkārši ātrs uzbrukums, kamēr otrs ir domāts, lai bumba uzreiz būtu pg un uzbrukums tiktu praktiski sākts no pirmajām sekundēm. Ja bumbu, teiksim, pāri laukumam vada kāds garais, tad uzbrukuma izspēle, pa lielam, sāksies, kad pg sāks izspēli. Protams, tam apakšā ir daudz citu faktoru, kā piemēram, uzbrukumu sāk tieši garais utt.
es šeit "kad sāks izspēli" lasu tā - "kad 22. sekundē sapratīs, ka nevar izmest, tad nogrūdīs bumbu tuvākajam"

  +2 [+] [-]

, 2022-01-20 10:15, pirms 3 gadiem
Kristaps joprojām netiek pie bumbas,kaut gan pustālos met ar labu procentu. Nav tālredzīgi no trenera. Aizsardzībā uz atlecošajās gan nebija pārāk aktīvs, mača beigās pagura. Luka izvilka,nākamajā mačā nogremdēs visdrīzāk.

     [+] [-]

, 2022-01-20 10:20, pirms 3 gadiem
MakaronsEnkurs3 rakstīja: hahahaha, komanda lieliski iztika nesenajās spēlēs bez Podriņķa uzvarot 6 no 7. Podriņķis šai komandai nedod itin neko. Luka Magic velk to ubagu varzu.
3. versija! Ceru, ka cilvēks māk skaitīt tikai līdz trīs.

  +5 [+] [-]

, 2022-01-20 10:29, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: Cilvēk, nejauc ātro uzbrukumu ar sākt ātri uzbrukumu. Viens ir vienkārši ātrs uzbrukums, kamēr otrs ir domāts, lai bumba uzreiz būtu pg un uzbrukums tiktu praktiski sākts no pirmajām sekundēm. Ja bumbu, teiksim, pāri laukumam vada kāds garais, tad uzbrukuma izspēle, pa lielam, sāksies, kad pg sāks izspēli. Protams, tam apakšā ir daudz citu faktoru, kā piemēram, uzbrukumu sāk tieši garais utt.
Piekrītu "Vorkuta". Diemžēl Lukas izpildījumā basketbols ir ļoti vienveidīgs. Ātrais uzbrukums rodas, ja citi komandas spēlētāji zina, ka dabūs uzbrukumā bumbu, bet tā! Kāda jēga skriet uzbrukumā, ja tāpat 22-24 sekundes bumba būs viena cilvēka rokās. Treneri var teikt ko grib, bet zemapziņā jau iesēžas. Nav jēgas skriet bumbu nedabūsim.

  -3 [+] [-]

, 2022-01-20 10:34, pirms 3 gadiem
Aizsūta Lukam kovidu kāds, lai atkal varam baudīt basketbolu!

  +3 [+] [-]

, 2022-01-20 10:36, pirms 3 gadiem
Dallasa ir garlaicīga komanda ja vien tu neesi pončika pielūdzējs ,uzbrukums nulle izdomas, prosta pončiks driblē to pūsli un meklē kā izmest metienu vai iegrūst kādam bumbu rokās.
KP jāmauc uz kādu labāku blici kur var brīvi kapāt un plosīties

  -3 [+] [-]

, 2022-01-20 11:10, pirms 3 gadiem
Puspirdelis rakstīja: Dallasa ir garlaicīga komanda ja vien tu neesi pončika pielūdzējs ,uzbrukums nulle izdomas, prosta pončiks driblē to pūsli un meklē kā izmest metienu vai iegrūst kādam bumbu rokās.
KP jāmauc uz kādu labāku blici kur var brīvi kapāt un plosīties
Tādas īsti nebūs, pa lielam, vienmēr kāds cits būs priekšā

     [+] [-]

, 2022-01-20 11:28, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tādas īsti nebūs, pa lielam, vienmēr kāds cits būs priekšā
Piekrītu. Tā ir gandrīz visu garo spēlētāja problēma, Jokičs ir izņēmums. Kristaps nav driblētājs un tāpēc atkarīgs no mazā spēlētāja un šī spēlētāja vēlmes iesaistīt komandas biedrus uzbrukumā.

  +2 [+] [-]

, 2022-01-20 11:31, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tu vari neskaidrot, viņš to nesaprot. Iepriekš tiku lasījis, ka vienalga par presingu zem groza, tāpat vajadzēja dod viņam bumbu, kas būtībā sagrauj visu basketbola teoriju
Tu ābece, kāpēc līgas rebu lielākie vācēji ir centri!? Ābecīt PG uzdevums ir vadīt saspēli, vai 24s nodriblēt un pašam mest un / vai atdot kādam citam pēdējāmirklī bumbu, kad pašam nav kur likt? Vai to es tev varu neskaidrot?

  +2 [+] [-]

, 2022-01-20 11:35, pirms 3 gadiem
Slēpts komentārs: x2 rakstīja: KP tikai 10 metienies izmeta?
Kopš atgriešanās pēdējās 3 spēlēs met vidēji 9.66 metienus spēlē.

  +2 [+] [-]

, 2022-01-20 11:37, pirms 3 gadiem
fuelis rakstīja: Kristaps joprojām netiek pie bumbas,kaut gan pustālos met ar labu procentu. Nav tālredzīgi no trenera. Aizsardzībā uz atlecošajās gan nebija pārāk aktīvs, mača beigās pagura. Luka izvilka,nākamajā mačā nogremdēs visdrīzāk.
Mavis Lukas sakarā nav īsti trenera. Čalis dara ko grib. Ne par velti arī Mavs nomainīja treneri. Jo Luka ar viņu sanaidojās un nerespektēja.

  -4 [+] [-]

, 2022-01-20 11:37, pirms 3 gadiem
Sporta domātājs rakstīja: Tu ābece, kāpēc līgas rebu lielākie vācēji ir centri!? Ābecīt PG uzdevums ir vadīt saspēli, vai 24s nodriblēt un pašam mest un / vai atdot kādam citam pēdējāmirklī bumbu, kad pašam nav kur likt? Vai to es tev varu neskaidrot?
Tu esi nulle basketbola teorijā. Nopietni. Un loģiski, ka garie vāc būmbas, bet viņu uzdevums, ja paši nevāc, ir atbloķēt pretinieku. Es nopietni, tak palasi kaut ko, painteresējies tālāk par skaitļiem un tad varbūt kaut ko sapratīsi.

  +2 [+] [-]

, 2022-01-20 11:39, pirms 3 gadiem
Sporta domātājs rakstīja: Tu ābece, kāpēc līgas rebu lielākie vācēji ir centri!? Ābecīt PG uzdevums ir vadīt saspēli, vai 24s nodriblēt un pašam mest un / vai atdot kādam citam pēdējāmirklī bumbu, kad pašam nav kur likt? Vai to es tev varu neskaidrot?
Ir dažādi varianti. Lēnais. Atlēkušo bumbu dabon centrs tad apskatās atdod bumbu saspēlniekam un tad sākas uzbrukums. Vai ātrais variants. Garie atbloķē pretiniekus, saspēles vadītājs dodas pēc atlēkušās bumbas un uzreiz sākas uzbrukums. Izdomā pats, kad veidojas ātrāki uzbrukumi.

  +2 [+] [-]

, 2022-01-20 11:44, pirms 3 gadiem
kokkāpējs rakstīja: Ir dažādi varianti. Lēnais. Atlēkušo bumbu dabon centrs tad apskatās atdod bumbu saspēlniekam un tad sākas uzbrukums. Vai ātrais variants. Garie atbloķē pretiniekus, saspēles vadītājs dodas pēc atlēkušās bumbas un uzreiz sākas uzbrukums. Izdomā pats, kad veidojas ātrāki uzbrukumi.
Protams eksistē abi varianti. Rebelam skaidroju, ka neeksistē viņa vienīgais pieņemtais. Īpaši situācijā, kad tas ir neefektīvs, jo bumbas savācējs nespēlē komandas spēli un pats tur visulaiku uzbrukumā bumbu.

     [+] [-]

, 2022-01-20 11:48, pirms 3 gadiem
MakaronsEnkurs3 rakstīja: hahahaha, komanda lieliski iztika nesenajās spēlēs bez Podriņķa uzvarot 6 no 7. Podriņķis šai komandai nedod itin neko. Luka Magic velk to ubagu varzu.
Tu slimais cilvēciņ, kad tu liksies mierā, tev kāds laikam par to maksā lai tu šeit bezjēdzīgi smirdētu...

  +1 [+] [-]

, 2022-01-20 11:48, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tu esi nulle basketbola teorijā. Nopietni. Un loģiski, ka garie vāc būmbas, bet viņu uzdevums, ja paši nevāc, ir atbloķēt pretinieku. Es nopietni, tak palasi kaut ko, painteresējies tālāk par skaitļiem un tad varbūt kaut ko sapratīsi.
Kuršnu būtu to teicis. Vēl aizvien nāk smiekli ka jauci Ortg ar Drtg un šokējies cik Jokičam zems Drtg.

     [+] [-]

, 2022-01-20 11:50, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tu esi nulle basketbola teorijā. Nopietni. Un loģiski, ka garie vāc būmbas, bet viņu uzdevums, ja paši nevāc, ir atbloķēt pretinieku. Es nopietni, tak palasi kaut ko, painteresējies tālāk par skaitļiem un tad varbūt kaut ko sapratīsi.
Tā kā 0, būtu nu paklusējis.

  -3 [+] [-]

, 2022-01-20 11:56, pirms 3 gadiem
Sporta domātājs rakstīja: Protams eksistē abi varianti. Rebelam skaidroju, ka neeksistē viņa vienīgais pieņemtais. Īpaši situācijā, kad tas ir neefektīvs, jo bumbas savācējs nespēlē komandas spēli un pats tur visulaiku uzbrukumā bumbu.
Man neinteresē, ko skaidro, es to par pilnu pat neņemu, īpaši, ka nezināji, ko nozīmē pg un sākumā pat atzīt to negribēji. Es uzreiz pateicu, ka sajaucu.

Un esošajā variantā Kids liek tā spēlēt, tapēc citi varianti tur nav vērā ņemami

  -3 [+] [-]

, 2022-01-20 11:57, pirms 3 gadiem
Sporta domātājs rakstīja: Tā kā 0, būtu nu paklusējis.
Tu nezini teoriju, kā otrs tev sejā to iebāza, tā uzreiz atrunājies. Viss. Tak cerams neesi bērns, lai to nepieņemtu

  +1 [+] [-]

, 2022-01-20 12:00, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: Man neinteresē, ko skaidro, es to par pilnu pat neņemu, īpaši, ka nezināji, ko nozīmē pg un sākumā pat atzīt to negribēji. Es uzreiz pateicu, ka sajaucu.

Un esošajā variantā Kids liek tā spēlēt, tapēc citi varianti tur nav vērā ņemami
Man bija drukas kļūda, ko pēctam pats arī uzreiz izlaboju. Bet tava Drtg un Ortg sakarā gan man bija tev jāskaidro untikai tad tev daleca.
Vispār teorētiķi kokkāpējs iemeta ka ir 2 varianti, kamēr tu apgalvoji par tikai vienu eksistējošo, par ko kāreiz ar tev piesējos.

  +2 [+] [-]

, 2022-01-20 12:01, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tu nezini teoriju, kā otrs tev sejā to iebāza, tā uzreiz atrunājies. Viss. Tak cerams neesi bērns, lai to nepieņemtu
Un amizanti, tagad bāz teoriju. Kad lieku tev status galdā, tad saki, ka statiem nav nozīmē. Tā ir ntajās diskusijās bijis.

  +4 [+] [-]

, 2022-01-20 12:02, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tu nezini teoriju, kā otrs tev sejā to iebāza, tā uzreiz atrunājies. Viss. Tak cerams neesi bērns, lai to nepieņemtu
Tavuprāt ir normāli ka Luka viens pats driblējas un neveido uzbrukumu? Tas atbilst tavai ābecei?

     [+] [-]

, 2022-01-20 12:16, pirms 3 gadiem
[quote sporta_domatajs]
KP nevajadzēja gūt pirmos punktus spēlē. Tas ir kā nāves spriedums tālāk, ka par 10 metieniem spēlē vairāk nevarēs izdarīt, jo nesaņems bumbu. Dēļ šī iemesla pat nezinu vai jēga celties naktī, ja ierastais turpinās. KP labad labāk pamainīt komandu un tikt vairāk uzkapāt kautvai kādā lejas gala komandā, nekā dzīvot visulaiku otra ēnā.
Par Luku eh. Divējāda sajūta. Šoreiz labāk sakrita un bija virs 50%, ne 23% kā iepriekš, toties pamatīgi lažoja aizsardzībā un tupēja tik zem groza vācot rebus. Ne jau par velti pie tik daudz viņ gūtajiem punktiem, tomēr spēle tik tuva un smaga beigās.
[/quote
Spēli neskatijos, bet stulbi, ja atsakās tā viena aktiera izrāde, jo mavs uz uzvaru takas uzkāpa tieši ar komandas spēli, ceru, ka tomēr šī spēle bija atrauga no iepriekšējām sezonām un viņi tomēr turpinās to basi ko spēlēja ap Jauno gadu....

     [+] [-]

, 2022-01-20 13:54, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja Mavs šādi spēlēs nākamajā naktī pret Suns, tad īpaši daudz variantu viņiem nebūs.
Atkal KP tiks vainots ja zāģis būs

     [+] [-]

, 2022-01-20 14:04, pirms 3 gadiem
fuelis rakstīja: Kristaps joprojām netiek pie bumbas,kaut gan pustālos met ar labu procentu. Nav tālredzīgi no trenera. Aizsardzībā uz atlecošajās gan nebija pārāk aktīvs, mača beigās pagura. Luka izvilka,nākamajā mačā nogremdēs visdrīzāk.
kāds ir KP procents pustālajos?

     [+] [-]

, 2022-01-20 14:17, pirms 3 gadiem
alguns rakstīja: Interesanti,ko rakstītu LV fani,ja Luka būtu no Latvijas?Kaut gan ,ko es te jautāju.Viss būtu diametrāli pretēji.Sporta fans nekad nebūs objektīvs,atšķirībā no parastā līdzjutēja.
visi slavētu svēto Luku kā negudri un teiktu lai KP nemaisās pa kājām jo traucē leģendai vākt GOAT statistiku
apmēram tā

  -1 [+] [-]

, 2022-01-20 14:38, pirms 3 gadiem
hehehe, pokemonu asaras atkal remdee slapes

     [+] [-]

, 2022-01-20 14:44, pirms 3 gadiem
41 pts, 14 rebi, 7 asisti, labakais uzbrukuma reitings, labakais aizsardzibas reitings, labakais OBPM, labakais DBPM, labakais +/-, TS%.700, 35.1 GmSc!!!!, FT 11/12 (pamatigi uzlabojis sodinus), un tikai 4 kludas soreiz! reali agresivi sodien panema uz sevi + neaizravas ar 3pts, 9 uzvaras 1 zaudejums kops atgriesanas, bet pokemoni veljoprojam dzejo perles par savtigo pelmeni kurs SPECIALI MEGINOT norakt komandu Tads humors par brivu Protams visa uzvara esot pateicoties KP Tas nekas, ka soreiz bija stipri viduveja spele vinam, bet nu kaut kas jau jaizdoma! KP vismaz ir sodinu mesanas masina un ari sudiga spele var dot savu pienesumu, bet pokemoni neko vairak ka smirdinat gaisu nespej. vairs pat nezinu smieties vai raudat.

     [+] [-]

, 2022-01-20 14:45, pirms 3 gadiem
budamank rakstīja: 41 pts, 14 rebi, 7 asisti, labakais uzbrukuma reitings, labakais aizsardzibas reitings, labakais OBPM, labakais DBPM, labakais +/-, TS%.700, FT 11/12 (pamatigi uzlabojis sodinus), reali agresivi sodien panema uz sevi + neaizravas ar 3pts, 9 uzvaras 1 zaudejums kops atgriesanas, bet pokemoni veljoprojam dzejo perles par savtigo pelmeni kurs SPECIALI MEGINOT norakt komandu Tads humors par brivu Protams visa uzvara esot pateicoties KP Tas nekas, ka soreiz bija stipri viduveja spele vinam, bet nu kaut kas jau jaizdoma! KP vismaz ir sodinu mesanas masina un ari sudiga spele var dot savu pienesumu, bet pokemoni neko vairak ka smirdinat gaisu nespej. vairs pat nezinu smieties vai raudat.
Ko lai saka. Lūdzu izlasi savu tekstu vēlreiz viena vienīga lamāšanās, bet ko lai dara, ja nav lemts būt saprātīgam tad nav lemts.

     [+] [-]

, 2022-01-20 14:46, pirms 3 gadiem
budamank rakstīja: 41 pts, 14 rebi, 7 asisti, labakais uzbrukuma reitings, labakais aizsardzibas reitings, labakais OBPM, labakais DBPM, labakais +/-, TS%.700, 35.1 GmSc!!!!, FT 11/12 (pamatigi uzlabojis sodinus), reali agresivi sodien panema uz sevi + neaizravas ar 3pts, 9 uzvaras 1 zaudejums kops atgriesanas, bet pokemoni veljoprojam dzejo perles par savtigo pelmeni kurs SPECIALI MEGINOT norakt komandu Tads humors par brivu Protams visa uzvara esot pateicoties KP Tas nekas, ka soreiz bija stipri viduveja spele vinam, bet nu kaut kas jau jaizdoma! KP vismaz ir sodinu mesanas masina un ari sudiga spele var dot savu pienesumu, bet pokemoni neko vairak ka smirdinat gaisu nespej. vairs pat nezinu smieties vai raudat.
daļa noteikti ir troļļi, bet bēdīgākais, ka daļa no pokemoniem arī reāli tam tic

  +2 [+] [-]

, 2022-01-20 14:51, pirms 3 gadiem
profesorsk rakstīja: daļa noteikti ir troļļi, bet bēdīgākais, ka daļa no pokemoniem arī reāli tam tic
Trollings ir suds jaa, var pasmieties, var ignoret, nav janem nopietni. bet, kad dzeki pilna parlieciba druka sitadus murgus, tad tiesam paliek nedaudz neerti, un gribas tikai izfunktieret kas notiek galvas tiem pokemoniem, lai rakstitu tadu sviestu Laikam nabagiem vajag savas dusmasa kaut kur izladet

  +1 [+] [-]

, 2022-01-20 15:11, pirms 3 gadiem
kokkāpējs rakstīja: Ir dažādi varianti. Lēnais. Atlēkušo bumbu dabon centrs tad apskatās atdod bumbu saspēlniekam un tad sākas uzbrukums. Vai ātrais variants. Garie atbloķē pretiniekus, saspēles vadītājs dodas pēc atlēkušās bumbas un uzreiz sākas uzbrukums. Izdomā pats, kad veidojas ātrāki uzbrukumi.
Maverics ir trešais variants, gan garie, gan īsie atbloķē pretspēlētājus, bumbu savāc saspēles vadītājs, 8 sekundēs tik tikko paspēj pāriet pāri centra līnijai, tur nodriblē vēl 12 sekundes pie trīspunktu līnijas, tad ar ragiem dūņās metas uz grozu, ja pretinieki izbīlī nepašķiras, tad atmet bumbu pēdējā sekundē kādam citam, lai met. Tāda tā visa gudrība.

  -3 [+] [-]

, 2022-01-20 15:48, pirms 3 gadiem
budamank rakstīja: Trollings ir suds jaa, var pasmieties, var ignoret, nav janem nopietni. bet, kad dzeki pilna parlieciba druka sitadus murgus, tad tiesam paliek nedaudz neerti, un gribas tikai izfunktieret kas notiek galvas tiem pokemoniem, lai rakstitu tadu sviestu Laikam nabagiem vajag savas dusmasa kaut kur izladet
Tu ar " profesoru k" atgādiniet veco fabulu par gaili un dzeguzi, kuri viens otru slavināja par skaisto dziedāšanu. Citu argumentu,kā citādi domājošu un KP līdzjutēju apsaukāšana un dēvēšana par troļļiem abiem nav. Viena bezdelīga pavasari nenes, ko dziedāsiet, kad Luka izgāzīs nākošo spēli?

     [+] [-]

, 2022-01-20 17:03, pirms 3 gadiem
Interesanti šeit esošie NBA fani, kuri ir izteikti zvaigžņu kulta pārstāvji. Protams, ka visi skatās tikai MAVS spēli un nepaskatās uz pretinieku. Septiņi rotācijas spēlētāji spēja parādīt labu pretestību komandai, kurai tagad ierindā ir visi vadošie spēlētāji ar rezervēm. Iepriekš minētais parāda, ka īpaši labi nespēlē MAVS kā komanda, jo pat pie pilnas iespējamās rotācijas rezultāts tāpat bija atkarīgs no viena spēlētāja snieguma laukumā. Kāpēc? Jo vienkārši viens spēlētājs ar bumbas pārturēšanu uzņemas atbildību par rezultātu.
Nenoliedzu, ka Luka ir lielisks spēlētājs (individuāli), bet viņam ne tuvu nav tā atlētisma, kāds bija MJ. Ja regulārajā sezonā arī var iztikt bez atlētisma, tad PO aizsardzības presings neļauj vairs veidot tikpat pozitīvu rezultātu kā regulārajā sezonā. Tieši tas pats stāsts bija Hārdena Rockets versijā.

  +2 [+] [-]

, 2022-01-20 17:07, pirms 3 gadiem
vorkuta rakstīja: Tu ar " profesoru k" atgādiniet veco fabulu par gaili un dzeguzi, kuri viens otru slavināja par skaisto dziedāšanu. Citu argumentu,kā citādi domājošu un KP līdzjutēju apsaukāšana un dēvēšana par troļļiem abiem nav. Viena bezdelīga pavasari nenes, ko dziedāsiet, kad Luka izgāzīs nākošo spēli?
turpini raudat par pelmeni gailen

  -1 [+] [-]

, 2022-01-20 17:09, pirms 3 gadiem
vorkuta rakstīja: Tu ar " profesoru k" atgādiniet veco fabulu par gaili un dzeguzi, kuri viens otru slavināja par skaisto dziedāšanu. Citu argumentu,kā citādi domājošu un KP līdzjutēju apsaukāšana un dēvēšana par troļļiem abiem nav. Viena bezdelīga pavasari nenes, ko dziedāsiet, kad Luka izgāzīs nākošo spēli?
man jus tur visi pelmenu raudataji atgadinat veco fabulu par sikiem raudosiem pokemoniem

     [+] [-]

, 2022-01-20 17:17, pirms 3 gadiem
budamank rakstīja: man jus tur visi pelmenu raudataji atgadinat veco fabulu par sikiem raudosiem pokemoniem
Pokemoni vai ne pokemoni, bet ir redzams, ka MAVS neizmanto visu komandas potenciālu, jo esošais sastāvs var sasniegt stipri labākus rezultātus un parādīt kvalitatīvāku sniegumu laukumā.

     [+] [-]

, 2022-01-20 18:44, pirms 3 gadiem
budamank rakstīja: man jus tur visi pelmenu raudataji atgadinat veco fabulu par sikiem raudosiem pokemoniem
Vēl viens dzīves un mazvērtības kompleksu nomocīts cilvēks. Man Jūs ir žēl.