Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Warriors" uzvar bez Karija, Dalasa un "Raptors" panāk neizšķirtu

Rolands Eliņš

"Warriors" uzvar bez Karija, Dalasa un "Raptors" panāk neizšķirtu
Dirks Novickis pret "Thunder"
Foto: AFP/Scanpix

Nacionālajā basketbola asociācijā neizšķirtu 1-1 savā sērijā panākušās Dalasas „Mavericks” (85:84 pret „Thunder”) un Toronto „Raptors” (98:87 pret „Pacers”), bet "Warriors" nokārtoja 2-0 pret Hjūstonu.

„Warriors” nācās iztikt bez sava līdera Stefena Karija, kurš iepriekšējā mačā guva potītes traumu. Hjūstona līdz ar to spēja izrādīt daudz lielāku pretestību, taču tāpat bija iedzinējos praktiski visu mača gaitu. Atšķirībā no sērijas pirmās spēles, šoreiz Džeimss Hārdens daudz biežāk tika pie soda metieniem, savāca 28 punktus un izdarīja 11 rezultatīvas piespēles, taču nespēja glābt „Rockets” no zaudējuma 106:115.

„Warriors” trāpīja astoņus tālmetienus no 23 un pieļāva mazāk kļūdu, turklāt sarūpēja piezīmju problēmas Hjūstonas līderiem. Hārdenam bija piecas piezīmes, bet Dvaits Hovards sešu piezīmju dēļ maču bija spiests noslēgt priekšlaicīgi. Tiesa, tieši viņam bija komandas sliktākais +/- rādītājs (-22), taču arī „double-double” 10+12. Klejs Tompsons tikmēr sameta 34 punktus, bet Andrē Igudala trāpīja četrus trejačus no sešiem un savāca 18 punktus, kamēr Dreimondam Grīnam pietrūka divu piespēļu līdz „triple-double” (12+14+8).

„Thunder” pirmajā mačā sagrāva Dalasu ar 38 punktu pārsvaru, bet Dirka Novicka komanda prata atkopties no šīs sakāves un šonakt spraigā cīņā uzvarēja ar 85:84, panākot neizšķirtu sērijā un atņemot „Thunder” mājas spēļu priekšrocību. Dalasa pēdējā minūtē bija arī četru punktu vadībā, taču Kevins Durents iemeta tālmetienu, bet „Mavericks” aizsargs Reimonds Feltons septiņas sekundes līdz pamatlaika beigām netrāpīja abus soda metienus.

Pēdējais uzbrukums līdz ar to piederēja „Thunder” – Rasels Vestbruks nerealizēja caurgājienu, bet bumbu grozā pēc atlēkušās bumbas izcīnīšanas tomēr iedabūja Stīvens Adamss. Adamsa zvaigžņu mirklis tomēr tika sabojāts, jo viņš metienu bija izdarījis nedaudz par vēlu, un grozs netika ieskaitīts.

„Mavericks” uzvarā, kas novedusi pie neizšķirta 1-1 sērijā, 21 punktu guva Feltons, bet Novickis sameta 17. Savukārt Durents par spīti savam svarīgajam tālmetienam izskaņā aizvadīja neveiksmīgu maču, aizmetot garām 26 metienus no 33. Viņam 21 punkts, kamēr Vestbruks pievienoja 19 punktus un 14 atlēkušās bumbas.

„Raptors” bija vienīgā augstāk izsētā komanda, kas pirmajā kārtā piedzīvoja zaudējumu, turklāt bažas radīja Toronto līderu Kaila Laurija un Demāra Derouzana pieticīgā spēle. Arī šonakt Derouzanam ne tas labākais sniegums un tikai desmit punkti, un pirmajās divās spēlēs kopā viņš trāpījis 10 no 37 metieniem no spēles.

Laurijs šonakt pret „Pacers” guva 18 punktus un pievienoja deviņas rezultatīvas piespēles, taču galvenais uzvaras iemesls bija bija lietuvietis Jons Valančūns, kurš sameta 23 punktus un savāca 15 atlēkušās bumbas. Valančūnam pirmajā spēlē bija 19 atlēkušās bumbas, un cīņa zem groziem pagaidām nopietni iedragā Indianas izredzes. Šonakt arī tika trāpīti tikai četri no 20 tālmetieniem, un „Pacers” zaudēja 87:98, Polam Džordžam gūstot 28 punktus.

NBA spēļu rezultāti, 19. aprīlis

KomandasRez.Rezultatīvākie
Raptors-Pacers98:87Valančūns 23 – Džordžs 28
Thunder-Mavericks84:85Durents 21 – Feltons 21
Warriors-Rockets115:106Tompsons 34 - Hārdens 28

Austrumu konference

Duelis1. spēle2. spēle3. spēle4. spēle5. spēle6. spēle7. spēleSummā
Cavaliers(1)-Pistons(8)106:1011:0
Raptors(2)-Pacers(7)90:10098:871:1
Heat(3)-Hornets(6)123:911:0
Hawks(4)-Celtics(5)102:1011:0

Rietumu konference

Duelis1. spēle2. spēle3. spēle4. spēle5. spēle6. spēle7. spēleSummā
Warriors(1)-Rockets(8)104:78115:1062:0
Spurs(2)-Grizzlies(7)106:741:0
Thunder(3)-Mavericks(6)108:7084:851:1
Clippers(4)-Trail Blazers(5)115:951:0

"Thunder" pēdējais uzbrukums


Izmantotie resursi:
NBA.com

  +1 [+] [-]

, 2016-04-19 06:49, pirms 9 gadiem
Pirmais negaidītais rezultāts šogad, ar to arī visus apsveicu!
Normālus ūdeņus salaida Thunder. Es pat īsti nesaprotu, kā viņi zaudēja paplucinātajai Dallasai. Grūti iedomāties, kā viņi tiktu galā ar Dallasas pilno rosteri. Vizuāli Thunder visu spēli bija galvas tiesu pārāki, statistikā tāpat - laikam jau Durents šoreiz nokārtoja Mavs uzvaru, cita izskaidrojuma nav

     [+] [-]

, 2016-04-19 07:04, pirms 9 gadiem
Jo interesantāk mums...

  +2 [+] [-]

, 2016-04-19 07:56, pirms 9 gadiem
15/55 līderi jomajo......''Komandas'' spēle,kas kārtējo reiz atnes OKC zāģi

  +1 [+] [-]

, 2016-04-19 08:00, pirms 9 gadiem
Uz Dallasas uzvaru bija koeficents 9 ...
Laba spēle kas vēlreiz pierāda playoff ir pavisam cita disene

     [+] [-]

, 2016-04-19 08:03, pirms 9 gadiem
Detection rakstīja: Uz Dallasas uzvaru bija koeficents 9 ...
Laba spēle kas vēlreiz pierāda playoff ir pavisam cita disene
Te nav nekāda sakara šajā gadijumā ar PO basketbolu.Tie vnk ir OKC kuri tālāk par Durantu un RW neko neredz.Un vienīgā atšķirība starp SKotu un Donovanu,ka Donovanam sliktāks def basis.APbrīnoju šito eam basketbolu..Nevienam.Nevienam visā līgā tāda nav..

  -1 [+] [-]

, 2016-04-19 08:09, pirms 9 gadiem
Oklahoma ir MONSTRI! Apbrīnoju, tik labi spēlē!
Šoreiz vienkārši nepaveicās, nākamreiz atkal būs +30!

     [+] [-]

, 2016-04-19 08:13, pirms 9 gadiem
Bostonietis rakstīja: Te nav nekāda sakara šajā gadijumā ar PO basketbolu.Tie vnk ir OKC kuri tālāk par Durantu un RW neko neredz.Un vienīgā atšķirība starp SKotu un Donovanu,ka Donovanam sliktāks def basis.APbrīnoju šito eam basketbolu..Nevienam.Nevienam visā līgā tāda nav..
Draugs, šis ir PO basketbols

     [+] [-]

, 2016-04-19 08:15, pirms 9 gadiem
Detection rakstīja: Draugs, šis ir PO basketbols
Tad viņiem katra piektā regulārās sezonas spēle bija PO...

     [+] [-]

, 2016-04-19 08:27, pirms 9 gadiem
Lovrijs un Derouzans atkal līmenī bija.Atkal Džozefam un Jonam komanda bija jāvelk...

     [+] [-]

, 2016-04-19 08:34, pirms 9 gadiem
prieks par dallasu, malači ka saņēmās... pēc vv vārdiem tanderiem jābūt fināla, bet ar tadu speli vēl jacer ka viņi parvares 2. kartas......
bet nu roketi , nu hārdens ir unikums,,, mana ome vinu aizsardzība izgerbtu,,,, biju dzirdejis par viņa superaizsardzību, bet dzīvē nebiju redzējis..... nu moins, drausmas,,,,, iekļūšana plajos ir max.... beverlijs ar talu neatpaliek...

  +1 [+] [-]

, 2016-04-19 08:35, pirms 9 gadiem
Visi, kuri lika uz 4-0 jau paspējuši ieberzties PO 2. spēļu dienā.

     [+] [-]

, 2016-04-19 08:44, pirms 9 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Visi, kuri lika uz 4-0 jau paspējuši ieberzties PO 2. spēļu dienā.
Es biju nostrodamus 4-1 dabus ari Memfisa

  +3 [+] [-]

, 2016-04-19 08:56, pirms 9 gadiem
Rockets baigi gudrie. 22,359,364 dolāri sezonā par čali, kuram 35 min iedod 7 metienus izdarīt pa grozu. #thestoryofDwightHoward
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-04-19 09:08, pirms 9 gadiem
Spilgti redzams kā izmainijās Igoudalas spēle, kad Karijs malā. Igijs paņēma arī punktus uz sevi, komanda nocīnās defā, Klejs ieslēdz līderi un uzvara kabatā. Igoudala pēc kārtēja titula, Go GSW!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-04-19 09:11, pirms 9 gadiem
HMB-VEELEEDU rakstīja: Loti iespeejams. Raselam taadi 8-22 ir vina liimenis, BET vai Durants buus vel speejigs nospelet tik slikti kaa sodien? Shaubos, viennozimigi sliktaaja plovu spele vinam karjeraa!!!
nebūsi jau pārēdies? vēl moška uztaisi niku HMB-Girosiņš vai HMB-fiziņš.
OKC tik slikta spēle šajā sērijā nebūs, jo būs cita noskaņošanās un secinājumi izdarīti. Es domāju te nospēlēja arī tas, ka OKC pirmajā spēlē uztaisīja 18+ spēli un domāja, ka būs šodien tas pats. Viss sākas ar noskaņošanos.

     [+] [-]

, 2016-04-19 09:12, pirms 9 gadiem
HMB-VEELEEDU rakstīja: Loti iespeejams. Raselam taadi 8-22 ir vina liimenis, BET vai Durants buus vel speejigs nospelet tik slikti kaa sodien? Shaubos, viennozimigi sliktaaja plovu spele vinam karjeraa!!!
KD atkārtoja plovu antirekordu ar 26 garām aizmestiem metieniem, MJ 96 gadā arī tā gadījās.. Ceru , ka viņš pametīs šo blici kad 2 kārtā dabūs no spurām 4-1 iekšās..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-04-19 09:13, pirms 9 gadiem
HMB-VEELEEDU rakstīja: Igijs ir tavs miilakais???
Tu katru reizi juusmo par vinu, pat tad kad vins nespelee

Bet nu soreiz japiekriit, Karija truukstoshos punktus sameta Igijs ar Livingstonu, otrais vispaar tieshi vajadzigajaa bridi sameta un nosedinaja Bardainos

Jateic gan ka sodus 4Q sadeva ne pa keksi pret Raketeem, tie 2 sodi 10sek laikaa - taadus pat LBL nesvilpj
Man ir dziļa cieņa un simpātijas pret Igoudalas nesavtīgo spēli, melno darbu ko viņš dara komandas mērķu labā. Es viņu noteikti ņemtu uz Rio, ir jau pierādījis sevi un jau savulaik palīdzējis tikt LJ pie medaļām, kad Igijs spēlēja 3-4 Nr. pozīcijā un pildīja melno darbu.

  +3 [+] [-]

, 2016-04-19 09:14, pirms 9 gadiem
Iedomājieties, kas būtu ja CLE spēlētu bez sava līdera. Pāri DET jau šie netiktu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-04-19 09:19, pirms 9 gadiem
HMB-VEELEEDU rakstīja: Igijs ir labs, BET veel lielaaku melno darbu dara Greens + veido komandas speeli un pozicionalaa spelee vinsh ir vadoshais speletajs un galvenais speeks. Karijam ar Tompsonu labaak patiik skrienoshais basis. Raketes jau neko citu pashi neprot, tapec GSW buus viegla pastaiga un 4-0
Par Greenu piekrītu, tiešām labs. Man arī patika tie laiki, kad Igoudala ievilka sixerus un denveru PO, redzam, kas tur tg darās.

     [+] [-]

, 2016-04-19 09:19, pirms 9 gadiem
HMB-VEELEEDU rakstīja: Runaajot par IND-TOR, tad es labaak par IND!! Patiik man PG ar Hillu
Ha, leiši drošvien , ka nefano par Jonu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-04-19 09:21, pirms 9 gadiem
Straka rakstīja: Iedomājieties, kas būtu ja CLE spēlētu bez sava līdera. Pāri DET jau šie netiktu.
Es skatījos pirmo viņu spēli un jau secināju, ka finālā (ja protams tiks) CLE nav īsti varianti pret rietumu top blicēm, izņemot ja rietumnieku līderiem traumas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-04-19 09:23, pirms 9 gadiem
HMB-VEELEEDU rakstīja: Es sezonas laikaa biezhi biju par kepku klubu Nageneem
Patika briizhiem vinu skrien/met basis, tikai deffs nekaads
Makaronu eedaajs gan tur baigais vecis tgd
Danjiilo Denvera diezgan ilgi bija vēl uz PO tuvuma, Tā kā nemaz tik blāvs nebij sniegums.

     [+] [-]

, 2016-04-19 09:23, pirms 9 gadiem
HMB-VEELEEDU rakstīja: LBJ plovos ir cits speletaajs + ja visam big trio sakriit kaa pirmajaa spele, TAD bez ciinas rietumi tapat nepanems. Savas 6 speles gan jau buus
nu 4-0 noteikti nebūs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2016-04-19 09:29, pirms 9 gadiem
wariors ir atejas. p*peles bjļe
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-04-19 09:52, pirms 9 gadiem
Ja viena komanda nav galvastiesu pārāka par otru, tad uzvarēt sērijā ar 4-0 ir ļoti grūti. Kas attiecas uz OKC-DAL dueli, atliek tikai neuzkrist Duerntam + RW ieslēdz savu "jātnieks bez galvas" mode un Dalasai parādās labas iespējas. Tomēr pieredzējusi komanda, kas savas iespējas diezgan labi prot izmantot. Principā jau Feltonam vajadzēja abus sodus ielikt un vinnēt bez tāda stresa, tiesa, varbūt pat labi, ka tā, jo kkādu dullo troiku RW vai KD iemestu drīzāk, nekā pēc grūta caurgājiena. Protams, maz ticams, ka Durentam arī nākamajos mačos tā nekritīs, taču RW gan var pavilkt OKC izredzes uz leju, metot tizlus metienus un pārlieku spēlējot uz emocijām.
Piekrītu tam, ka IND-TOR ir vislīdzīgākais duelis. Ļoti ceru, ka IND uztaisīs nelielu pārsteigumu un izslēgs kanādiešus. Itkā jau sastāvs viņiem nolasīts labs, taču man tā besī ārā Valančuns, ka visur un vienmēr esmu pret Raptors.
Domāju, vēl līdzīgi mači/sērija būs Hawks-Celtics un, ļoti ceru, ka arī Hornets spēs izrādīt pretestību Heat, jo neticu, ka Heat ir tik ļoti stiprāki, kā tas izskatījās 1.mačā. Rietumos gan neizskatās diezko spoži. Nu, varbūt Dalasa un Blazers kādu maču vēl paņems, taču Rockets, Grizzs - no way!

  +1 [+] [-]

, 2016-04-19 10:15, pirms 9 gadiem
markkomartins rakstīja: prieks par dallasu, malači ka saņēmās... pēc vv vārdiem tanderiem jābūt fināla, bet ar tadu speli vēl jacer ka viņi parvares 2. kartas......
bet nu roketi , nu hārdens ir unikums,,, mana ome vinu aizsardzība izgerbtu,,,, biju dzirdejis par viņa superaizsardzību, bet dzīvē nebiju redzējis..... nu moins, drausmas,,,,, iekļūšana plajos ir max.... beverlijs ar talu neatpaliek...
Roketi un OKC tālu viens no otra nekrīt, vienīgi atšķirība ka OKC ir divi (un uzlaboti) Hārdeni.

  -1 [+] [-]

, 2016-04-19 10:20, pirms 9 gadiem
Hey! Ko NBA nozīmē "atņemt mājas spēļu priekšrocību"? Pirmā dzirdēšana.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-04-19 10:30, pirms 9 gadiem
HMB-VEELEEDU rakstīja: Tas ir taa - nospelee 2 speles majaas, bet tad komandas iipashnieks noperk pretinieku areenu un sanak spele visas speles kaa majinieki
Nereti pat pilseetas dalu noperk!!!
O, jā!

     [+] [-]

, 2016-04-19 10:37, pirms 9 gadiem
Ivijis rakstīja: Hey! Ko NBA nozīmē "atņemt mājas spēļu priekšrocību"? Pirmā dzirdēšana.
Nu principā tas ir diezgan elementāri. augstāku vietu ieņēmusī komanda sēriju iesāk mājās. Mājās (vismaz basī) procentuāli ir lielāka iespēja uzvarēt un attiecīgi izcelt sēriju galu galā pat ja katra komanda uzvar tikai savas mājas spēles. Šajā gadījumā Mavs vienu mājas spēli OKC atņēma un sēriju teorētiski var noslēgt savā labā, jo (atkal teorētiski) Mavs vajadzētu izcelt 3 un 4 spēli, kas notiek Dallasā. Tas pats, protams, attiecas arī uz Pacers.

     [+] [-]

, 2016-04-19 10:39, pirms 9 gadiem
Emilio rakstīja: Ja viena komanda nav galvastiesu pārāka par otru, tad uzvarēt sērijā ar 4-0 ir ļoti grūti. Kas attiecas uz OKC-DAL dueli, atliek tikai neuzkrist Duerntam + RW ieslēdz savu "jātnieks bez galvas" mode un Dalasai parādās labas iespējas. Tomēr pieredzējusi komanda, kas savas iespējas diezgan labi prot izmantot. Principā jau Feltonam vajadzēja abus sodus ielikt un vinnēt bez tāda stresa, tiesa, varbūt pat labi, ka tā, jo kkādu dullo troiku RW vai KD iemestu drīzāk, nekā pēc grūta caurgājiena. Protams, maz ticams, ka Durentam arī nākamajos mačos tā nekritīs, taču RW gan var pavilkt OKC izredzes uz leju, metot tizlus metienus un pārlieku spēlējot uz emocijām.
Piekrītu tam, ka IND-TOR ir vislīdzīgākais duelis. Ļoti ceru, ka IND uztaisīs nelielu pārsteigumu un izslēgs kanādiešus. Itkā jau sastāvs viņiem nolasīts labs, taču man tā besī ārā Valančuns, ka visur un vienmēr esmu pret Raptors.
Domāju, vēl līdzīgi mači/sērija būs Hawks-Celtics un, ļoti ceru, ka arī Hornets spēs izrādīt pretestību Heat, jo neticu, ka Heat ir tik ļoti stiprāki, kā tas izskatījās 1.mačā. Rietumos gan neizskatās diezko spoži. Nu, varbūt Dalasa un Blazers kādu maču vēl paņems, taču Rockets, Grizzs - no way!
Indiāna uzvilks Raptorus, ja abi čokeri turpinās tā spēlēt, kas patreiz tā arī izskatās. Domāju sērijā būs 4-3 par labu Pacers.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-04-19 10:53, pirms 9 gadiem
GSW ir paveicies, ka viņiem ir Boguts,Grīns un Igoudala, tādi kapļi defa, ka Rockets nav variantu. Klejs šodien bija labs ar saviem nāvējošiem 3pt metieniem. GSW iet pēc titula, cerams Stefam viss OK, lai jau atpūšās pirmajā kārtā pēc sezonas!
OKC pēc pirmās spēles +30, nenovērtēja Dallasu, citu iemeslu neredzu. KD ļoti slikta spēle, RW arī norāva ūdeņus.
Raptors ļoti liels pārsteigums bija Valančūna spēle. Bez viņa šodien būtu 100% zāģis.

     [+] [-]

, 2016-04-19 10:55, pirms 9 gadiem
HMB-VEELEEDU rakstīja: Tas ir taa - nospelee 2 speles majaas, bet tad komandas iipashnieks noperk pretinieku areenu un sanak spele visas speles kaa majinieki
Nereti pat pilseetas dalu noperk!!!
Fiziņus atkal esi sadzēries! Es iešu pusdienās, ko tu?

  -1 [+] [-]

, 2016-04-19 11:00, pirms 9 gadiem
valjero rakstīja: Man ir dziļa cieņa un simpātijas pret Igoudalas nesavtīgo spēli, melno darbu ko viņš dara komandas mērķu labā. Es viņu noteikti ņemtu uz Rio, ir jau pierādījis sevi un jau savulaik palīdzējis tikt LJ pie medaļām, kad Igijs spēlēja 3-4 Nr. pozīcijā un pildīja melno darbu.
Nja 2004 gadā LJ,Caramelo,Iversons, Dunkans, palika ar garu degunu. Kad komandā bija Kobe un Igijs, tad divatā nokārtoja uzvaras un uz paplātes pasniedza zelta medaļas ASV!

  -1 [+] [-]

, 2016-04-19 11:01, pirms 9 gadiem
HMB-VEELEEDU rakstīja: Raketeem tomer sastaavs kopumaa ir solidaaks. Labi, Baarda nav RW un Duranta liimenis, BET paliigi kaa Ariza,Bruuvers,Beverlijs,Howards,Smits,Terijs noteikti ir klasi augstaaki speletaaji par OKC pieejamajiem.

OKC no mazajiem nav nekaa, pat Durants dabuu kaa PG spelet
Kā labākais SG līgā, pērnās sezonas īstais mvp nebūt līmenī ar RW vai KD? Tas, ka viņš nespēlē aizsardzībā ir cits stāsts. Kamēr Raptors līderu duo metīs ar 30%, tikmēr uz neko vairāk kā 2.kārta var necerēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-04-19 11:30, pirms 9 gadiem
HMB-VEELEEDU rakstīja: Soriit Birojaa kefiirs un tomatu sula!!! Ko tu???
Atkal pokjele, ka uz kefīra un tomātnieces jāsēž?
RW ir fiziski ljoti atleetisks, aatrs, bet ar pazemu basketa IQ, kas liedz iegūt MVP pagaidām.

     [+] [-]

, 2016-04-19 12:12, pirms 9 gadiem
Bostonietis rakstīja: 15/55 līderi jomajo......''Komandas'' spēle,kas kārtējo reiz atnes OKC zāģi
šī arī būs vienīgā DAL uzvara
Durantam cik bij no spēles? 7/33 ? un ar visu to Dalasa uzvar par 1 punktu Būtu Durants kaut 40% no spēles sametis atkal būtu 18+ spēle

     [+] [-]

, 2016-04-19 12:18, pirms 9 gadiem
Ja Hjūstona šitādu dāvanu nespēj izmantot, tad visu gaišu. Karijs var droši atpūsties līdz nākamajai sērijai. Ielaist 110p spēlē plejofos - tas i norakstāms.

     [+] [-]

, 2016-04-19 12:19, pirms 9 gadiem
raveetaajs rakstīja: Kā labākais SG līgā, pērnās sezonas īstais mvp nebūt līmenī ar RW vai KD? Tas, ka viņš nespēlē aizsardzībā ir cits stāsts. Kamēr Raptors līderu duo metīs ar 30%, tikmēr uz neko vairāk kā 2.kārta var necerēt.
es gribēju smieties par tavu pirmo teikumu, bet tad izlasīju otro un vispār no beņķa nokritu tieši tā! viņš nespēlē aizsardzībā. viņš nav un nebūs MVP kamēr to nedarīs. līdz ar to viņš nevar būt labākais SG līgā, jo dara tikai pusi darba - spēlē uzbrukumā. tāpēc arī piemēram TOnijs Alens nekad netiek pieminēts pie labākajiem SG, jo aizsardzībā viņam tajā pozīcijā varbūt tikai Bredlijs stāv tuvumā, bet uzbrukumā viņš ir gandrīz 0. Klejs, Derouzens, tas pats Veids vēl ir daudz labāki 2-way SG.

     [+] [-]

, 2016-04-19 12:21, pirms 9 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Ja Hjūstona šitādu dāvanu nespēj izmantot, tad visu gaišu. Karijs var droši atpūsties līdz nākamajai sērijai. Ielaist 110p spēlē plejofos - tas i norakstāms.
tak tā sērija bija beigusies jau pirms pirmās spēles.
un tik tiešām, ja pat bez Karija, kas gūst 30 punktus spēlē btw, GSW tāpat samet 115 punktus, tad te vispār nav ko cerēt ROckets faniem.
es pat nebrīnīšos, ja Kers Kariju šajā sērijā vispār vairs nelaidīs laukumā, lai saārstē potīti pret Clipperiem, tāpat ir skaidrs , ka Hjūstonai nav variantu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-04-19 13:18, pirms 9 gadiem
ventilators rakstīja: šī arī būs vienīgā DAL uzvara
Durantam cik bij no spēles? 7/33 ? un ar visu to Dalasa uzvar par 1 punktu Būtu Durants kaut 40% no spēles sametis atkal būtu 18+ spēle
Malači uzveiks principa pensionārus ar Dirku un Deronu priekšgala kuriem nav Parsona,J.J un Metjūzs kurš pēc taumas šogad ir pilnīgi nekāds

  -1 [+] [-]

, 2016-04-19 13:27, pirms 9 gadiem
HMB-VEELEEDU rakstīja: Karijs gan jau uz benka buus nakamajaa spelee, BET domaaju ka neraustiis vinu. Mosh pie vajadzibas speles, BET diezin vai!!! Var atpuusties, smaga sezona bijusi, uz ploviem lai puika ievelk elpu
Nja GSW ar visu rekordu būs svaigāki, nekā spurs ar savu atpūtas došanu sezonā!

     [+] [-]

, 2016-04-19 13:48, pirms 9 gadiem
Ulrihs rakstīja: Nu principā tas ir diezgan elementāri. augstāku vietu ieņēmusī komanda sēriju iesāk mājās. Mājās (vismaz basī) procentuāli ir lielāka iespēja uzvarēt un attiecīgi izcelt sēriju galu galā pat ja katra komanda uzvar tikai savas mājas spēles. Šajā gadījumā Mavs vienu mājas spēli OKC atņēma un sēriju teorētiski var noslēgt savā labā, jo (atkal teorētiski) Mavs vajadzētu izcelt 3 un 4 spēli, kas notiek Dallasā. Tas pats, protams, attiecas arī uz Pacers.
Nu skaidrs. Tas ta kā bija zināms. Bet tad tādā gadījumā šis izteiciens ir kaut kā nekorekts, jo OKC jau nezaudē mājas spēļu priekšrocības - viņiem tik un tā būs 4 spēles mājās, ja viss aizvilksies līdz 7. spēlei. Vnk ir tā, ka viņi šo priekšrocību neizmantoja tas arī viss. Es ar šo terminu vnk sapratu, ka vot tgd, kad DAL uzvarēja spēli pie viņiem, tad viņi ieguva mājas spēļu priekšrocības - ķip viņiem tagad būs 4 spēles mājās nevis OKC... Kaut kā nepatīk šis termins.

     [+] [-]

, 2016-04-19 14:07, pirms 9 gadiem
ventilators rakstīja: es gribēju smieties par tavu pirmo teikumu, bet tad izlasīju otro un vispār no beņķa nokritu tieši tā! viņš nespēlē aizsardzībā. viņš nav un nebūs MVP kamēr to nedarīs. līdz ar to viņš nevar būt labākais SG līgā, jo dara tikai pusi darba - spēlē uzbrukumā. tāpēc arī piemēram TOnijs Alens nekad netiek pieminēts pie labākajiem SG, jo aizsardzībā viņam tajā pozīcijā varbūt tikai Bredlijs stāv tuvumā, bet uzbrukumā viņš ir gandrīz 0. Klejs, Derouzens, tas pats Veids vēl ir daudz labāki 2-way SG.
Izlasi kārtīgi - pērnās sezonas. Derouzens - procents .. , Klejs met , kad nav Karija vai pašam krīt. Veids karjeras nobeigumā. Saprotu, ka JH nepatīk, tikai nenoliedz acīmredzamo.. Visticamāk tiks 1 vai 2 nba all team, ASV pamatā, otrs rezultatīvākais.. Ar OKC viņš jau būtu ar gredzenu

  +2 [+] [-]

, 2016-04-19 14:25, pirms 9 gadiem
Ivijis rakstīja: Nu skaidrs. Tas ta kā bija zināms. Bet tad tādā gadījumā šis izteiciens ir kaut kā nekorekts, jo OKC jau nezaudē mājas spēļu priekšrocības - viņiem tik un tā būs 4 spēles mājās, ja viss aizvilksies līdz 7. spēlei. Vnk ir tā, ka viņi šo priekšrocību neizmantoja tas arī viss. Es ar šo terminu vnk sapratu, ka vot tgd, kad DAL uzvarēja spēli pie viņiem, tad viņi ieguva mājas spēļu priekšrocības - ķip viņiem tagad būs 4 spēles mājās nevis OKC... Kaut kā nepatīk šis termins.
Kas tev neaiziet?

Tagad ir 1-1 sērijā. Atlikušas 5 spēles. 3 Dalasā, 2 Oklahomā. Neredzi, kuram ir laukuma priekšrocības? Bija OKC priekšrocības, tagad ir DAL. Značit atņēma.

  +1 [+] [-]

, 2016-04-19 14:28, pirms 9 gadiem
raveetaajs rakstīja: Izlasi kārtīgi - pērnās sezonas. Derouzens - procents .. , Klejs met , kad nav Karija vai pašam krīt. Veids karjeras nobeigumā. Saprotu, ka JH nepatīk, tikai nenoliedz acīmredzamo.. Visticamāk tiks 1 vai 2 nba all team, ASV pamatā, otrs rezultatīvākais.. Ar OKC viņš jau būtu ar gredzenu
Viņš tiešām visticamāk ir labakais sg līgā, bet tikai uz ta rēķina ka tā ir vistukšākā pozīcija nba šobrīd, Es dotu hardenam 40% un Klejam ar batleru pa 30%, derouzens starpcitu arī ir ļoti nabadzīgs aizsargs un raptors ar aizsardzības sistemām mēģina viņu paslēpt, pavēro kādu spēli ja saproti kas notiek uzreiz pamanīsi
Pirmajā all nba team viņam nav ko darīt bet otrajā gjau ka tiks, bet nu tas atkal uz to ka nav labu sg kopš kobes norieta.
Asv pamatā viņam ari nav ko darīt, jo viņam ir ļoti nepieciešama bumba bet starta viņš nebūs ne pirma, ne otrā uzbrukuma opcija, savukārt no beņķa ar veco čomu westbruku gan viņs varētu diezgan jaudīgu duo veidot

     [+] [-]

, 2016-04-19 14:31, pirms 9 gadiem
Starpcitu tiem kas te cer uz indianas uzvaru, ieteiktu nesapņot pārāk daudz par to, sev par spīti vakar noskatījos to spēli un nevienu brīdi neradās šaubas par to kura komanda ir stiprāka, nav indianai ko likt pretī sērijas garumā un tāds iespaids ir pat ar derouzena un laurija vājo spēli.
4-2 raptors

     [+] [-]

, 2016-04-19 15:05, pirms 9 gadiem
enzo360 rakstīja: Starpcitu tiem kas te cer uz indianas uzvaru, ieteiktu nesapņot pārāk daudz par to, sev par spīti vakar noskatījos to spēli un nevienu brīdi neradās šaubas par to kura komanda ir stiprāka, nav indianai ko likt pretī sērijas garumā un tāds iespaids ir pat ar derouzena un laurija vājo spēli.
4-2 raptors
Lai kā tur būtu, bet Indiana mājās kļūs spēcīgāka, tā kā 7 spēlēm jābūt.!

  +1 [+] [-]

, 2016-04-19 15:43, pirms 9 gadiem
enzo360 rakstīja: Viņš tiešām visticamāk ir labakais sg līgā, bet tikai uz ta rēķina ka tā ir vistukšākā pozīcija nba šobrīd, Es dotu hardenam 40% un Klejam ar batleru pa 30%, derouzens starpcitu arī ir ļoti nabadzīgs aizsargs un raptors ar aizsardzības sistemām mēģina viņu paslēpt, pavēro kādu spēli ja saproti kas notiek uzreiz pamanīsi
Pirmajā all nba team viņam nav ko darīt bet otrajā gjau ka tiks, bet nu tas atkal uz to ka nav labu sg kopš kobes norieta.
Asv pamatā viņam ari nav ko darīt, jo viņam ir ļoti nepieciešama bumba bet starta viņš nebūs ne pirma, ne otrā uzbrukuma opcija, savukārt no beņķa ar veco čomu westbruku gan viņs varētu diezgan jaudīgu duo veidot
Viņš šobrīd ir labākais sg uzbrukumā visā līgā(lai gan es neteiktu, ka tas pats Klejs, Batlers un Derouzens būtu diži sliktāki), tajā pat laikā aizsardzībā viņš ir viens no sliktākajiem savas pozīcijas spēlētājiem. Piekrītu, ka Derouzens defā ir nabags un par pussoli vienmēr visiem pakāš. Tikmēr Klejs ar Batleru ir šī brīža ideālākā sg of/def kombinācija - gan paši var iemest daudz un nospēlēt labi, gan pretspēlētāju nodušīt. Derouzens tajā pat laikā ir bāžams vienā maisā ar bārdu - viens nedaudz labāks uzbrukumā, otrs nedaudz labāks defā, bet summā - līdzīgi. Piekrītu, ka brīvās vakances uz sg superzvaigznes vakanci ir atvērtas. Varbūt Viginss pēc sezonas vai divām to ieņems. Varbūt kāds cits - Oladipo, Kaldvels-Poups. Nav jau vairs tie laiki, kad superzvaigznes spēlēja abos laukuma galos - MJ, Kobe, T-Mac, Kārters. Tagad jau modē ir izlikties uzbrukumā, bet defā spēlēt ar rokām kabatās.

     [+] [-]

, 2016-04-19 16:15, pirms 9 gadiem
Emilio rakstīja: Viņš šobrīd ir labākais sg uzbrukumā visā līgā(lai gan es neteiktu, ka tas pats Klejs, Batlers un Derouzens būtu diži sliktāki), tajā pat laikā aizsardzībā viņš ir viens no sliktākajiem savas pozīcijas spēlētājiem. Piekrītu, ka Derouzens defā ir nabags un par pussoli vienmēr visiem pakāš. Tikmēr Klejs ar Batleru ir šī brīža ideālākā sg of/def kombinācija - gan paši var iemest daudz un nospēlēt labi, gan pretspēlētāju nodušīt. Derouzens tajā pat laikā ir bāžams vienā maisā ar bārdu - viens nedaudz labāks uzbrukumā, otrs nedaudz labāks defā, bet summā - līdzīgi. Piekrītu, ka brīvās vakances uz sg superzvaigznes vakanci ir atvērtas. Varbūt Viginss pēc sezonas vai divām to ieņems. Varbūt kāds cits - Oladipo, Kaldvels-Poups. Nav jau vairs tie laiki, kad superzvaigznes spēlēja abos laukuma galos - MJ, Kobe, T-Mac, Kārters. Tagad jau modē ir izlikties uzbrukumā, bet defā spēlēt ar rokām kabatās.
Viginss ir SF. No tevis nosauktajiem sg pozīcijā superzvaigznes šaubos vai būs, bet Oladipo varētu būt allstar ar laiku

     [+] [-]

, 2016-04-19 17:32, pirms 9 gadiem
Emilio rakstīja: Viņš šobrīd ir labākais sg uzbrukumā visā līgā(lai gan es neteiktu, ka tas pats Klejs, Batlers un Derouzens būtu diži sliktāki), tajā pat laikā aizsardzībā viņš ir viens no sliktākajiem savas pozīcijas spēlētājiem. Piekrītu, ka Derouzens defā ir nabags un par pussoli vienmēr visiem pakāš. Tikmēr Klejs ar Batleru ir šī brīža ideālākā sg of/def kombinācija - gan paši var iemest daudz un nospēlēt labi, gan pretspēlētāju nodušīt. Derouzens tajā pat laikā ir bāžams vienā maisā ar bārdu - viens nedaudz labāks uzbrukumā, otrs nedaudz labāks defā, bet summā - līdzīgi. Piekrītu, ka brīvās vakances uz sg superzvaigznes vakanci ir atvērtas. Varbūt Viginss pēc sezonas vai divām to ieņems. Varbūt kāds cits - Oladipo, Kaldvels-Poups. Nav jau vairs tie laiki, kad superzvaigznes spēlēja abos laukuma galos - MJ, Kobe, T-Mac, Kārters. Tagad jau modē ir izlikties uzbrukumā, bet defā spēlēt ar rokām kabatās.
ir atšķirība kā aizsardzībā spēlē Derouzens un Hārdens.
grūti pārmest, ja tev vienkārši nav to instinktu, un uz pirmo soli reizēm iekrīti - ne visi var būt lockdown defenderi, bet vispār necensties aizsardzībā un runāt tā, itkā tu esi ahūnā zvaigzne un MVP jau nu gan ir smieklīgi. cik gadus par Hārdena aizsardzību vēl smiesies , līdz viņš sapratīs, ka tur arī kautko vajag darīt. ?

     [+] [-]

, 2016-04-19 17:44, pirms 9 gadiem
raveetaajs rakstīja: Viginss ir SF. No tevis nosauktajiem sg pozīcijā superzvaigznes šaubos vai būs, bet Oladipo varētu būt allstar ar laiku
Mūsdienu basketbolā ir ļoti grūti nodalīt sf no sg un pf no c. Nav līgā daudz tādu spēlētāju, kuri ir izteikti sf. Wiginss par sf spēlē tad, kad laukumā ir Lavins un Rubio, savukārt pārsvarā viņš tomēr spēlē kā sg, jo kā sf mauc Muhamads, Prinss vai Bjelica.

     [+] [-]

, 2016-04-19 17:48, pirms 9 gadiem
ventilators rakstīja: ir atšķirība kā aizsardzībā spēlē Derouzens un Hārdens.
grūti pārmest, ja tev vienkārši nav to instinktu, un uz pirmo soli reizēm iekrīti - ne visi var būt lockdown defenderi, bet vispār necensties aizsardzībā un runāt tā, itkā tu esi ahūnā zvaigzne un MVP jau nu gan ir smieklīgi. cik gadus par Hārdena aizsardzību vēl smiesies , līdz viņš sapratīs, ka tur arī kautko vajag darīt. ?
Piekrītu, ka instinktiem ir liela nozīme un ne visi spēj aizsardzībā neķerties pie blokiem, noorientēties uz pikenroliem un neiekrist uz ātru pirmo soli, kā, piemēram, Lenards, Bredlijs vai Allens, kurš vienmēr būs ar roku sejā pretiniekam, lai kā necenstos sabloķēties, individuāli apspēlēt un izspēlēt kombenes. Taču jā, atšķirībā no bārdas, Derouzens vismaz cenšas.
Domāju, tas notiks tad, kad viņš nonāks komandā pie trenera, kurā ļoti strikti ievēro aizsardzību un tādus brīvdomātājus atsēdina... Atbilde - nekad!