Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Zvaigžņu spēles kapteiņi būs Lebrons un Durents, starta pieciniekā iebalso arī Dončiču un Bīlu

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Zvaigžņu spēles kapteiņi būs Lebrons un Durents, starta pieciniekā iebalso arī Dončiču un Bīlu
Lebrons Džeimss. Foto: AFP/Scanpix

Nacionālā basketbola asociācija 7. martā Atlantā aizvadīs 70. Zvaigžņu spēli. Noskaidrojies, ka komandu kapteiņi būs Lebrons Džeimss un Kevins Durents. Starp starta piecinieka spēlētājiem izvēlēti arī latviešu komandas biedri Luka Dončičs un Bredlijs Bīls.

Lebrons Džeimss un Kevins Durents trīs dienas pirms Zvaigžņu spēles televīzijā veiks spēlētāju draftēšanu, izveidojot savas komandas. Viņiem būs pieejami kopumā astoņi basketbolisti, kuri dosies starta pieciniekā, un vēl 14 rezervisti. Tagad nosaukti starta piecinieku spēlētāji. Viņus izvēlējās līdzjutēji (50%), paši spēlētāji (25%) un mediji (25%). Kopā tika izveidots rangs.

No Rietumu konferences bez Lebrona izvēlēti arī NIkola Jokičs, Kavai Lenards, Stefens Karijs un Luka Dončičs, kurš ir Kristapa Porziņģa komandas biedrs Dalasas “Mavericks” rindās. No Austrumiem iebalsoti arī Jannis Adetokunbo, Žoels Embīds, Kairijs Ērvings un Bredlijs Bīls, kurš ikdienā spēlē līdzās Dāvim Bertānam Vašingtonas “Wizards” komandā. Atlikušos 14 basketbolistus izvēlēsies treneru balsojumā.

Starta pieciniekos dosies pieci basketbolisti, kuri nav dzimuši ASV vai Kanādā, un tas ir jauns rekords. Iepriekšējais rekords ar četriem spēlētājiem noturējās vienu gadu. Ārzemnieki ir Dončičs (Slovēnija), Jokičs (Serbija), Adetokunbo (Grieķija), Embīds (Kamerūna) un Ērvings (Austrālija). Tiesa, Ērvings, lai gan dzimis Austrālijā, uz starptautiskās skatuves spēlē tieši ASV izlasē.

Izmantotie resursi:
https://www.nba.com/news/2021-nba-a...

1 2 38 komentāri

     [+] [-]

, 2021-02-19 10:47, pirms 4 gadiem
''Kāds pārsteigums''

  +1 [+] [-]

, 2021-02-19 10:52, pirms 4 gadiem
Deimam bija jābūt priekšā Lukam

     [+] [-]

, 2021-02-19 10:52, pirms 4 gadiem
Kur Porziņģis?

  +3 [+] [-]

, 2021-02-19 11:12, pirms 4 gadiem
Kur ucs?

     [+] [-]

, 2021-02-19 11:22, pirms 4 gadiem
Kuru katru dienu gaidām ziņu no King James par atteikšanos spēlēt!
Es domāju, ka liela daļa spēlētāju boikotēs šo pasākumu.

     [+] [-]

, 2021-02-19 11:23, pirms 4 gadiem
Bostonietis rakstīja: Deimam bija jābūt priekšā Lukam
Visu noteica fani. Mūsu Girgensona gadījums 2.0. Šogad Lillards ieliek Lukam vienos vārtos

  +2 [+] [-]

, 2021-02-19 11:31, pirms 4 gadiem
NBA spēlētāju balsojumā - Lillards 131 balss, Luka - 58, Booker - 55

     [+] [-]

, 2021-02-19 11:51, pirms 4 gadiem
sinajs rakstīja: Kur Porziņģis?
Tu vispār seko nba ?

     [+] [-]

, 2021-02-19 11:51, pirms 4 gadiem
vorkuta rakstīja: Visu noteica fani. Mūsu Girgensona gadījums 2.0. Šogad Lillards ieliek Lukam vienos vārtos
Piekrītu, Lilards vairāk pelnijis

  +2 [+] [-]

, 2021-02-19 12:15, pirms 4 gadiem
KP jāpasakās Lukam par to, ka netika uz Allstar. Luka malacis savtīgi izsita sev ceļu līdz AG

  -2 [+] [-]

, 2021-02-19 12:19, pirms 4 gadiem
cobham rakstīja: KP jāpasakās Lukam par to, ka netika uz Allstar. Luka malacis savtīgi izsita sev ceļu līdz AG
Pašam sev jāpateicas, ka nedominē šogad ne uzbrukumā ne aizsardzībā. Pietieks visus citus vainot. Otrkārt, tie ir tikai starting 5, teorētiski vēl KP var tikt uz all stāru.

  -2 [+] [-]

, 2021-02-19 12:37, pirms 4 gadiem
vorkuta rakstīja: Visu noteica fani. Mūsu Girgensona gadījums 2.0. Šogad Lillards ieliek Lukam vienos vārtos
Tu taču esi cirvis. Tad nu gan salīdzinājums. Luka bija 2.vietā fanu balsojumā un 3.vietā spēlētāju un mediju balsojumā. Vienīgais, ko šajā gadījumā "noteica" fani bija tie-break ar Lillardu, ar kuru sanāca vienāds punktu skaits.

     [+] [-]

, 2021-02-19 12:42, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Pašam sev jāpateicas, ka nedominē šogad ne uzbrukumā ne aizsardzībā. Pietieks visus citus vainot. Otrkārt, tie ir tikai starting 5, teorētiski vēl KP var tikt uz all stāru.
Ir jābūt aklam, lai domātu, ka šai gadījumā visu nosaka sniegums laukumā. Atceries kā Zemgus tika iebalsots All Star, un tev atkritīs daudzi jautājumi šai sakarā.
Jo lielāka reklāma, arī nacionālais jautājums, jo lielākas cerības būt virsotnē tur kur ir fanu balsojums, jo fanu mīlestība ir akla.

  +4 [+] [-]

, 2021-02-19 12:52, pirms 4 gadiem
Bet vispār - lai tik Luka spēlē. Tas cirks ir īsti viņa garā, par aizsardzību neviens i nedomā,varēs izrādīties par 150 %. Normālai spēlei pagaidām dukas nav

  +1 [+] [-]

, 2021-02-19 12:54, pirms 4 gadiem
Luka, Sabonis, Jokičs pret melnajiem. Tas būs grandiozi!!!

  +1 [+] [-]

, 2021-02-19 13:02, pirms 4 gadiem
NBA tik met, aizsardzībā reti kurš spēlē. Tad nav jābrīnās, ka spēlē bieži samet 40-60 punktus.
Daudzi basketbolisti, arī mūsējie, atzinuši ka Eiropā spēlē interesantāku basketbolu.

  +1 [+] [-]

, 2021-02-19 13:05, pirms 4 gadiem
sinajs rakstīja: NBA tik met, aizsardzībā reti kurš spēlē. Tad nav jābrīnās, ka spēlē bieži samet 40-60 punktus.
Daudzi basketbolisti, arī mūsējie, atzinuši ka Eiropā spēlē interesantāku basketbolu.
Tas viss līdz PO, kad sākas normāla spēle. Un praktiski visas mākslīgi uzpūstās "zvaigznes" un sezonas MVP izgāžas. Piemēru simtiem, klasika - grieķis un viņa Bucks

     [+] [-]

, 2021-02-19 13:11, pirms 4 gadiem
vorkuta rakstīja: Bet vispār - lai tik Luka spēlē. Tas cirks ir īsti viņa garā, par aizsardzību neviens i nedomā,varēs izrādīties par 150 %. Normālai spēlei pagaidām dukas nav
kurš viņam bumbu dos? pagājušājā nemaz pat gandriz nepieskārās viņai.lielie puikas paši spēlēja.

     [+] [-]

, 2021-02-19 13:19, pirms 4 gadiem
sinajs rakstīja: NBA tik met, aizsardzībā reti kurš spēlē. Tad nav jābrīnās, ka spēlē bieži samet 40-60 punktus.
Daudzi basketbolisti, arī mūsējie, atzinuši ka Eiropā spēlē interesantāku basketbolu.
Ko tad pats neuzspēlē? Ja aizsardzības nav, gan jau samestu savus punktus. Jeb nav laika, jo jāatkārto sava herņa par megainteresanto Eiropas basi vai Ostapenko jāno...rš?

  +2 [+] [-]

, 2021-02-19 13:20, pirms 4 gadiem
salming18 rakstīja: kurš viņam bumbu dos? pagājušājā nemaz pat gandriz nepieskārās viņai.lielie puikas paši spēlēja.
Nu tad vismaz pabūs citu Dallasas spēlētāju ādā, kuriem jāskraida bez bumbas, kamēr Dončičs vāc status

  -1 [+] [-]

, 2021-02-19 13:24, pirms 4 gadiem
Ulrihs rakstīja: Ko tad pats neuzspēlē? Ja aizsardzības nav, gan jau samestu savus punktus. Jeb nav laika, jo jāatkārto sava herņa par megainteresanto Eiropas basi vai Ostapenko jāno...rš?
Vai arī jāpiemi, cik mums simpātiska un latviska futbola izlase, un ka tas varētu būt iemesls, kāpēc to daudzi izsmej. Viņam patīk atkārtoties, daudzi teksti jau no galvas zināmi, bet viņam laikam neapnīk.

     [+] [-]

, 2021-02-19 13:26, pirms 4 gadiem
Jā, Blūms ir īstais, kurš spriedīs par NBA interesantumu. Cilvēks, kurš nekad tai līgai tuvumā nav bijis. Tad atliek tikai tekstiņi, ka Panathinaikos bija mans NBA.

     [+] [-]

, 2021-02-19 13:46, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Jā, Blūms ir īstais, kurš spriedīs par NBA interesantumu. Cilvēks, kurš nekad tai līgai tuvumā nav bijis. Tad atliek tikai tekstiņi, ka Panathinaikos bija mans NBA.
Strēlnieks, to ar teicis, Zoriks, tāpat Eirop aviens otrs. . .

  +2 [+] [-]

, 2021-02-19 13:46, pirms 4 gadiem
vorkuta rakstīja: Bet vispār - lai tik Luka spēlē. Tas cirks ir īsti viņa garā, par aizsardzību neviens i nedomā,varēs izrādīties par 150 %. Normālai spēlei pagaidām dukas nav
Spēle bez faniem, spēlētāji negrib un ASV fani skatīsies tikai tādēļ, ka nav ko citu skatīties. Lai Luka spēlē kaut vai visu Zvaigžņu spēli un savāc 100 punktus, tāpat 3 dienas pēc spēles neviens to notikumu neatcerēsies. Ļoti labi, ka KP nav uzaicināto vidū, vismaz nesavainosies un ilgāks laiks atjaunoties starp spēlēm.

  -1 [+] [-]

, 2021-02-19 13:48, pirms 4 gadiem
sinajs rakstīja: Strēlnieks, to ar teicis, Zoriks, tāpat Eirop aviens otrs. . .
Jā, tas ir ļoti daudz uz visu basketbolistu fona, kad pāris ko tādu pasaka.

     [+] [-]

, 2021-02-19 13:50, pirms 4 gadiem
DainisU rakstīja: Spēle bez faniem, spēlētāji negrib un ASV fani skatīsies tikai tādēļ, ka nav ko citu skatīties. Lai Luka spēlē kaut vai visu Zvaigžņu spēli un savāc 100 punktus, tāpat 3 dienas pēc spēles neviens to notikumu neatcerēsies. Ļoti labi, ka KP nav uzaicināto vidū, vismaz nesavainosies un ilgāks laiks atjaunoties starp spēlēm.
Tomēr spēlētāja CV tas ieraksts paliek, tā ka absolūta 0 nav. Reklāmai nav vienaldzīgi

  +1 [+] [-]

, 2021-02-19 14:03, pirms 4 gadiem
vorkuta rakstīja: Tomēr spēlētāja CV tas ieraksts paliek, tā ka absolūta 0 nav. Reklāmai nav vienaldzīgi
Tas tiesa. Visu atlikušo karjeru, un arī pēc tās beigām, spēlētājiem šis fakts tiek piesaukts.
Man personiski šķiet, ka lielāka vērtība ir tiem spēlētājiem, kuri tiek papildus pielasīti klāt, jo tas ir kā novērtējums savā cunftē, bet statistikas ailēs tas nekur neuzrādās kā atsevišķs bonus.

  +1 [+] [-]

, 2021-02-19 14:18, pirms 4 gadiem
DainisU rakstīja: Spēle bez faniem, spēlētāji negrib un ASV fani skatīsies tikai tādēļ, ka nav ko citu skatīties. Lai Luka spēlē kaut vai visu Zvaigžņu spēli un savāc 100 punktus, tāpat 3 dienas pēc spēles neviens to notikumu neatcerēsies. Ļoti labi, ka KP nav uzaicināto vidū, vismaz nesavainosies un ilgāks laiks atjaunoties starp spēlēm.
Lai nu ko, bet amerikāņi prot pat sūdu skaisti iepakot un notirgot.
Lielākā daļa fanu taču apzinās, ka līdz Play Off NBA spēles ir vairāk kā šovs, un nevis patiesais spēlētāju varējums. Tomēr līdzjutēji cepās par notiekošo laukumā, it kā tā būtu patiesība. Tieši tas pats ar All Star spēlēm.
Neatceros tieši kurš, jo tas bija sen, bet viens no LV basketbola personībām reiz teica gana patiesus vārdus-ja LBL marketings prastu šo līgu pasniegt tā kā to prot pasniegt NBA marketings, tad tā amerikāņu līga nešķistu ne ar ko labāka par mūsu LBL. Diemžēl, bet mūsējiem nav ne to prasmju, ne arī finanšu līdzekļu.

     [+] [-]

, 2021-02-19 14:36, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Lai nu ko, bet amerikāņi prot pat sūdu skaisti iepakot un notirgot.
Lielākā daļa fanu taču apzinās, ka līdz Play Off NBA spēles ir vairāk kā šovs, un nevis patiesais spēlētāju varējums. Tomēr līdzjutēji cepās par notiekošo laukumā, it kā tā būtu patiesība. Tieši tas pats ar All Star spēlēm.
Neatceros tieši kurš, jo tas bija sen, bet viens no LV basketbola personībām reiz teica gana patiesus vārdus-ja LBL marketings prastu šo līgu pasniegt tā kā to prot pasniegt NBA marketings, tad tā amerikāņu līga nešķistu ne ar ko labāka par mūsu LBL. Diemžēl, bet mūsējiem nav ne to prasmju, ne arī finanšu līdzekļu.
Ne arī auditorijas..
Bet par CV ierakstu piekrītu.

  -1 [+] [-]

, 2021-02-19 14:41, pirms 4 gadiem
o, bocmaņeksperts atkal ekspertē Nu jā, tādiem "ekspertiem" LBL var likties, ka ir tas pats NBA, jo tak arī 5 pret 5 spēlē un met bumbu grozā. Vienīgi tie, kas basīti kaut nedaudz saprot ļoti labi uzreiz redz meistarības, ātruma utt. atšķirības, tā ka LBL var kaut viskrutāko marketingu izdomāt, tā pat atšķirību nenoslēpsi...

  -1 [+] [-]

, 2021-02-19 14:57, pirms 4 gadiem
Ir saprotams, ka dažam labam sapratne par marketingu ir tas pats, kas iebērt cūkām silē pērles ar cerību, ka tās pratis to skaistumu novērtēt.
Sporta marketings ne vienmēr ir tas kas notiek laukumā, bet gan tas kas notiek aiz laukuma, tribīnēs, ģērbtuvēs un sportistu privātā dzīvē. Un notiekošais laukumā ir tikai papildus elements. Un prasme no spēles izvilkt skaistākās epizodes, atrast iespēju uzsvērt spēles dinamiku un skaistumu.

     [+] [-]

, 2021-02-19 15:36, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas tiesa. Visu atlikušo karjeru, un arī pēc tās beigām, spēlētājiem šis fakts tiek piesaukts.
Man personiski šķiet, ka lielāka vērtība ir tiem spēlētājiem, kuri tiek papildus pielasīti klāt, jo tas ir kā novērtējums savā cunftē, bet statistikas ailēs tas nekur neuzrādās kā atsevišķs bonus.
Cunftes vērtējums ir skaidri redzams - 151 spēlētāja balss par Lillardu, 58 - par Dončiču. Pieaicinātie - tas jau vairāk konkrēta spēlētāja-kapteiņa redzējums, ieskaitot personiskās simpātijas (vai antipātijas)

  -1 [+] [-]

, 2021-02-19 15:45, pirms 4 gadiem
sinajs rakstīja: NBA tik met, aizsardzībā reti kurš spēlē. Tad nav jābrīnās, ka spēlē bieži samet 40-60 punktus.
Daudzi basketbolisti, arī mūsējie, atzinuši ka Eiropā spēlē interesantāku basketbolu.
Tad skaties savas sūda līgas. Es labāk skatos labākos spēlētājus pasaulē, kur visādi Eiropas MVP ir prastas viduvējības.

     [+] [-]

, 2021-02-19 16:06, pirms 4 gadiem
vorkuta rakstīja: Cunftes vērtējums ir skaidri redzams - 151 spēlētāja balss par Lillardu, 58 - par Dončiču. Pieaicinātie - tas jau vairāk konkrēta spēlētāja-kapteiņa redzējums, ieskaitot personiskās simpātijas (vai antipātijas)
Kāds kapteinim sakars ar pieaicinātajiem, ja tos izvēlas treneri?!?!

     [+] [-]

, 2021-02-19 16:41, pirms 4 gadiem
wizinjsh rakstīja: Kāds kapteinim sakars ar pieaicinātajiem, ja tos izvēlas treneri?!?!
Tu tikai raksti, bet lasīt neproti?? Skat. raksta 2.rindkopu
1 2 38 komentāri