Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Klīvlendas līderi trijatā samet 89 punktus un nokārto 2-0 sērijā

Rolands Eliņš

Klīvlendas līderi trijatā samet 89 punktus un nokārto 2-0 sērijā
Lebrons Džeimss un Kairijs Ērvings
Foto: AFP/Scanpix

NBA izslēgšanas spēļu pirmajā kārtā Klīvlendas "Cavaliers" vēlreiz tika galā ar Indiānas "Pacers" (117:111), panākot sērijā 2-0. Rezultatīvu spēli aizvadīja Klīvlendas līderi Lebrons Džeimss, Kairijs Ērvings un Kevins Lavs, trijatā gūstot 76% komandas punktu, bet nelielā traumā iedzīvojās Ērls Smits.

Regulārās sezonas izskaņā nestabili spēlējošā "Cavaliers" arī "play-off" sākumā neparādīja dominējošu sniegumu, un "Pacers" bija iespēja pēdējās sekundēs izraut uzvaru. Taču Indiānas komanda tomēr to neizdarīja, un "Cavaliers" sēriju sāka ar uzvaru.

Šonakt Klīvlendas pārsvars uz brīdi sasniedza pat 19 punktus, arī pēdējā ceturtdaļā "Cavaliers" praktiski visu laiku atradās stabilā vadībā. "Pacers" gan beigās veica izrāvienu, kas palīdzēja samazināt rezultāta starpību līdz pieciem punktiem. Minūti pirms beigām Polam Džordžam ar tālmetienu bija iespēja pievilkt līdz -2, bet viņš netrāpīja, un Kairijs Ērvings atbildēja ar diviem punktiem pēc pāris "Cavs" atlēkušajām bumbām uzbrukumā. 20 sekundes pirms beigām Džordžs panāca 109:113, bet Klīvlenda soda metienos nekļūdījās un uzvarēja 117:111.

Čempione "Cavaliers" nosargājusi savas mājas spēļu priekšrocības, un sērija tagad turpināsies Indiānā. Taču "Cavaliers" nepatīkamā ziņa ir Ērla Dž.R. Smita nespēlēšana otrajā puslaikā. Viņš guva nelielu kājas traumu, taču pēc spēles norādīja, ka papildu medicīniskās pārbaudes nebūs vajadzīgas un viņš būs gatavs dalībai sērijas trešajā spēlē.

"Cavaliers" šodienas mačā izteikti dominēja trīs spēlētāji - Kairijs Ērvings guva 37 punktus, Kevins Lavs savāca 27 punktus, neskatoties uz tikai septiņiem metieniem no spēles (1p. 12/12, 2p. 3/3, 3p. 3/4), bet Lebrons Džeimss pievienoja 25 punktus. Viņi trijatā guva 89 punktus, kas bija vairāk nekā trīs ceturtdaļas no visiem komandas punktiem kopā. Derons Viljamss vēl sameta deviņus punktus, bet nevienam citam nebija vairāk par pieciem.

Džeimss izcēlās arī citos statistikas rādītājos - viņam desmit atlēkušās bumbas, septiņas piespēles un pa četriem blokiem un pārtvertām bumbām, taču arī astoņas kļūdas. Indiānas sastāvā Polam Džordžam 32 punkti un septiņas piespēles, bet Džefs Tīgs sameta 23 punktus.

Sērijas nākamā spēle paredzēta pēc trim dienām.

Izslēgšanas spēļu pirmā kārta

AustrumiRietumi
Wizards-Hawks 1:0Warriors-Trail Blazers 1:0
Celtics-Bulls 0:1Rockets-Thunder 1:0
Cavaliers-Pacers 2:0Spurs-Grizzlies 2:0
Raptors-Bucks 0:1Clippers-Jazz 0:1

Izmantotie resursi:
NBA.com

  +2 [+] [-]

, 2017-04-18 07:22, pirms 8 gadiem
Cerams, ka Džordžs Indiānā nokārtos 2-2

  +1 [+] [-]

, 2017-04-18 07:35, pirms 8 gadiem
Jing Ling rakstīja: Cerams, ka Džordžs Indiānā nokārtos 2-2
Cavs vismaz 1 spēli Indiānā paņems
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2017-04-18 08:32, pirms 8 gadiem
Skatos Lebis ielicis ugunsrobā

  +1 [+] [-]

, 2017-04-18 08:34, pirms 8 gadiem
Jing Ling rakstīja: Cerams, ka Džordžs Indiānā nokārtos 2-2
Cerēt jau mēs varam, bet uz doto brīdi izskatās, ka Cavs vismaz sērijā pret IND ir ieslēguši ceļaruļļa režīmu. Vienīgie pirmajā kārtā paskolot Cavs varēja Bulls, bet šie jau būs novārguši sitoties ar citām komandām un sanāk, ka finālā visdrīzāk atkal būs CLE, bet vēl visādi var gadīties.

  +2 [+] [-]

, 2017-04-18 09:27, pirms 8 gadiem
valjero rakstīja: Cerēt jau mēs varam, bet uz doto brīdi izskatās, ka Cavs vismaz sērijā pret IND ir ieslēguši ceļaruļļa režīmu. Vienīgie pirmajā kārtā paskolot Cavs varēja Bulls, bet šie jau būs novārguši sitoties ar citām komandām un sanāk, ka finālā visdrīzāk atkal būs CLE, bet vēl visādi var gadīties.
Vai "ceļaruļļa režīms" skaitās uzvaras ar +1 un +6?
Un tavs "ugunsrobs" Lebim skaitās ar 8 kļūdām? Tad jau vēl 2 kļūdas būtu bijušas, un būtu vēl trakāks ugunsrobs.

     [+] [-]

, 2017-04-18 09:51, pirms 8 gadiem
vissnezinkas rakstīja: Vai "ceļaruļļa režīms" skaitās uzvaras ar +1 un +6?
Un tavs "ugunsrobs" Lebim skaitās ar 8 kļūdām? Tad jau vēl 2 kļūdas būtu bijušas, un būtu vēl trakāks ugunsrobs.
ar ugunsrobu biju domājis maksimālos apgriezienus, jo skaidri redzams, ka Lebis nespēlē ar pusspēku!
Ar šim 2 uzvarām ir iegūta pārliecība, ja nākamo neņem IND tad te viss cauri.

     [+] [-]

, 2017-04-18 09:54, pirms 8 gadiem
18+, Lebim ugunsrobā, paņēma ar pusspēku, nesavtīgais Ērvings, go go Cavs.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-18 09:55, pirms 8 gadiem
valjero rakstīja: Cerēt jau mēs varam, bet uz doto brīdi izskatās, ka Cavs vismaz sērijā pret IND ir ieslēguši ceļaruļļa režīmu. Vienīgie pirmajā kārtā paskolot Cavs varēja Bulls, bet šie jau būs novārguši sitoties ar citām komandām un sanāk, ka finālā visdrīzāk atkal būs CLE, bet vēl visādi var gadīties.
Otro spēli neskatījos, bet pirmajā spēlē nu galīgi nebija ceļarullis, bet brīžos, kad Lebrons nebija laukumā izskatījās diezgan bēdīgi. Ja pirmās divas sērijas beigsies 4:0 tad, protams, Lebrons izvilks 42 minūtes spēlē, bet ja būs kāds 4:2, tad jau būs grūtāk tādu ritmu vilkt.

  -1 [+] [-]

, 2017-04-18 10:01, pirms 8 gadiem
arch122 rakstīja: 18+, Lebim ugunsrobā, paņēma ar pusspēku, nesavtīgais Ērvings, go go Cavs.
Līdz 18+ vēl tālu!
Lebis ar maksimālo atdevi kāpāj - kāds vēl pusspēks
Ērvingam līdz nesavtīguma paraugam kā līdz mēnesim

  +1 [+] [-]

, 2017-04-18 11:23, pirms 8 gadiem
Es ar nekādu ceļarulli neredzēju... pirmajā spēlē labākais bija galarezultāts.
Otrajā jau spēlēja labāk, bet tāpat nekā superpārliecinoša nebija.
Divas lietas, kas krita acīs (otro gan noskatījos tikai līdz pusei + highlighti) abās spēlēs ir sliktā aizsardzība un nespēja kustināt bumbu spēles beigās tāpat kā sākumā. Ja aizsardzību var +- vēl pielikt, tad par otro problēmu gan tā neizskatās. Principā, tā ir Cavs problēma jau ento gadu - kā sākas 4. ceturtdaļa, tā heroball. Pag. gadā tas pats bija finālā, šogad jau entā it kā pārliecinošā spēle un intriga vai kāsiens galotnē. Tādā ziņā GSW un tie paši Spurs ir krietni labāki - tur nav nekādu nenormālu kritienu uz 4. ceturtdaļu un visi pieturas pie komandas spēles visas spēles garumā un kā paši špīleri saka - then live with result. Butu interesanti paskatīties vidējo piespēļu skaitu pirmajās 3 ceturtdaļās un pēdējā. Domāju, ka Cavs būtu starp līderiem pēc 36 min un ap pēdējo vieto pēdējā ceturksnī.

Par pašu spēli - prieks, ka Lovs atcerējies, ka ir big men un Lensu normāli paņēma priekšā zem groza. Kairijs ar Lebronu - savā līmenī. Lebrons dara visu, tikai šoreiz kļūdas pa daudz. Interesanti bija paskatīties arī Lebrona sodiņu tehnikas maiņu - nedaudz sāniskā stāja izskatās labāk... par rezultātiem gan vēl grūti spriest.
Indiana turas tikai uz PG un tas principā ir vienīgais kā IND var paņemt vienu spēli - monstruāls PG sniegums + vēl pārītis no pārējiem aizvada ļoti labu spēli.

Par rūjēnieša trīni pāri Lebrona rokām fināla 7 spēles pēdējā sekundē!

     [+] [-]

, 2017-04-18 12:02, pirms 8 gadiem
Jing Ling rakstīja: Cerams, ka Džordžs Indiānā nokārtos 2-2
tas būtu ideāli. Lai gan cavs neko superpārliecinošu nerāda, ar visu to Indiana nespēj paņemt kaut 1 spēli viesos. Nereāli 2-2 nav pēc nākamajām pāris spēlēm, tomēr sajūtas saka priekšā, ka cavs 1 noteikti viesos paņems un sērija beigsies pēc 5 mačiem.

     [+] [-]

, 2017-04-18 12:03, pirms 8 gadiem
Indianai ir iespējas, ja Džeimsam spēj radīt piezīmju problēmas.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-18 12:44, pirms 8 gadiem
raiversons rakstīja: Indianai ir iespējas, ja Džeimsam spēj radīt piezīmju problēmas.
Lebronam piezīmes ir problēma ļoti, ļoti reti. Es pat teiktu - superreti. Var jau atcerēties pēdējo reg. sezonas spēli un teikt, ka tas vienreiz notika, bet, kā jau teicu, tas notiek uber reti.

Par neko superpārliecinošu Cavs nerāda - tur es tev piekrītu, bet tā jau arī ir galvenā atšķirība starp pretendentiem un "pārējiem". Cavs var vinnēt arī pie ne pārāk labas spēles, IND - ja vismaz vēl pārītim bez PG ir superspēle. Ja PG nesametīs 30 + punktus ar labu %m kāsiens garantēts. Ja kāds no Cavs big 3 savāc 10pts un pārējie 2 ir līmenī, arī tad drīzāk uzvarēs Cavs.
Īstenībā tieši playoff sērijas parāda komandu līmeņu atšķirību, jo var piemēroteis konkrētajam pretiniekam un spiest uz vājākajiem punktiem ilgstoši (vismaz 4 spēles pēc kārtas) un tas, kam šo vājo punktu mazāk, tas arī uzvar. Reg. sezonā var kāst vienam pretiniekam kaut visas visas spēles un tas neko daudz nenozīmē, jo tās nav pēc kārtas un likmes citas. Cavs ir playoff komanda ar līderi un labām sastāvdaļām; pārējie Austrumos stipri atpaliek... par Rietumu top 2 cits stāsts.

     [+] [-]

, 2017-04-18 13:13, pirms 8 gadiem
Lova tās paris spēles minūtes ,kur viņš uz sevi paņēma bija bomba ,pašu Stīvensonu izveda ārā no pacietības .. James kā vienmēr visu dara ,bet kādam izskatās ar to nepietiek . Šis jau bija vairāk kā play-off mačs , salīdzinot ar pirmo ,ja no paša spēles sākuma .

     [+] [-]

, 2017-04-18 13:53, pirms 8 gadiem
AnimalZ rakstīja: Lebronam piezīmes ir problēma ļoti, ļoti reti. Es pat teiktu - superreti. Var jau atcerēties pēdējo reg. sezonas spēli un teikt, ka tas vienreiz notika, bet, kā jau teicu, tas notiek uber reti.

Par neko superpārliecinošu Cavs nerāda - tur es tev piekrītu, bet tā jau arī ir galvenā atšķirība starp pretendentiem un "pārējiem". Cavs var vinnēt arī pie ne pārāk labas spēles, IND - ja vismaz vēl pārītim bez PG ir superspēle. Ja PG nesametīs 30 + punktus ar labu %m kāsiens garantēts. Ja kāds no Cavs big 3 savāc 10pts un pārējie 2 ir līmenī, arī tad drīzāk uzvarēs Cavs.
Īstenībā tieši playoff sērijas parāda komandu līmeņu atšķirību, jo var piemēroteis konkrētajam pretiniekam un spiest uz vājākajiem punktiem ilgstoši (vismaz 4 spēles pēc kārtas) un tas, kam šo vājo punktu mazāk, tas arī uzvar. Reg. sezonā var kāst vienam pretiniekam kaut visas visas spēles un tas neko daudz nenozīmē, jo tās nav pēc kārtas un likmes citas. Cavs ir playoff komanda ar līderi un labām sastāvdaļām; pārējie Austrumos stipri atpaliek... par Rietumu top 2 cits stāsts.
To, ka James reti dabū daudz piezīmju, zinu ļoti labi. Līga ļoti labi sargā savas zvaigznes abos laukuma galos, jo skatītāji jau nāk pa lielam uz viņiem skatīties. Izteicu domu, ka tas būtu variants kā Indiana varētu kādu spēli paņemt, ja spētu Džeimsam panākt piezīmju problēmas.

Lai nu kā - pagājušogad Cavaliers spēlēja, manuprāt, krietni pārliecinošāk kā šogad. Pagaidām neizskatās, ka viņi būtu gatavi aizstāvēt savu titulu. Bet nu vēl jau laiks ir, lai iekrietos.

     [+] [-]

, 2017-04-18 14:12, pirms 8 gadiem
Nesaprotu, kamdēļ Sīdžejs tiek pie maz iespējām uzbrukumā.. Tīgs noārdījās, PG (un viņa danki) līmenī.
Atkal uzdāvināti 10+ punkti, atstājot Lebronu/Lovu pret Lensu/Tīgu, uz Lova izprovocēja piezīmju normu 8 minūtes pirms trešās ceturtdaļas beigām, bet pēc tam sodus izmeta vien pāris sekundes pirms beigām.
Ja 1. spēlē tos uzdāvinātos punktus Klīvlenda atdeva atpakaļ, netrāpot sodus, tad šodien Indiānai tos nācās izcīnīt ar bumbas presingu un pārtverot vājas piespēles (Lebja 8 TO )
Prieks par GR3 atgriešanos, jo likt Bruksam spēlēt 10min pret tik lielu Klīvlendu būtu nāve.

Abu komandu spēles līmenis ir patīkami uzlabojies (jā, joprojām gadāshero ball un Makmilans ir āpsis, taču ir parādījusies aizsardzība), lai gan spēles gaitā nevarēju saprast, kādēļ 1. spēlē Pacers turējās mats matā 3 ceturtdaļas, bet 2. spēlē tikai vienu (pēc tam stabils 10 punktu deficīts). Pēdējās ceturtdaļas gan identiskas, kas par Cavs neko labu nesaka.

     [+] [-]

, 2017-04-18 14:12, pirms 8 gadiem
Viens Kevina Lava metiens šajā spēlē bija vērts gandrīz četrus punktus. Neslikta efektivitāte.

     [+] [-]

, 2017-04-18 15:40, pirms 8 gadiem
Aiziet, cavs PO modā jau !!!

     [+] [-]

, 2017-04-18 17:34, pirms 8 gadiem
raiversons rakstīja: To, ka James reti dabū daudz piezīmju, zinu ļoti labi. Līga ļoti labi sargā savas zvaigznes abos laukuma galos, jo skatītāji jau nāk pa lielam uz viņiem skatīties. Izteicu domu, ka tas būtu variants kā Indiana varētu kādu spēli paņemt, ja spētu Džeimsam panākt piezīmju problēmas
Tipa LJ ir pienapuika pienācējs un nemāk basketbolu... K'mon.
Pat ja arī izdosies sagādāt problēmas, ir tak vēl KI, Love/Korvers... kas var samest, ja kritīs (vairākticams).

     [+] [-]

, 2017-04-18 18:38, pirms 8 gadiem
Mandaliina rakstīja: Tipa LJ ir pienapuika pienācējs un nemāk basketbolu... K'mon.
Pat ja arī izdosies sagādāt problēmas, ir tak vēl KI, Love/Korvers... kas var samest, ja kritīs (vairākticams).
nesauc nēģeri par pienapuiku
Skaidrs, ka arī pārējie nav nekādi švakuļi, bet bez Džeimsa Cavs izredzes noteikti mazinās, piekritīsi taču?

     [+] [-]

, 2017-04-18 20:49, pirms 8 gadiem
eveex rakstīja: Aiziet, cavs PO modā jau !!!
Cavs PO mode - divas spēles pēc kārtas izsēt 10 punktu pārsvaru pēdējās piecās minūtēs?