Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Brāļu Bertānu tēvs: "Ja man jāizvēlas, labāk skatos Eirolīgas spēles"

Ints Megnis
Ints Megnis

Brāļu Bertānu tēvs: "Ja man jāizvēlas, labāk skatos Eirolīgas spēles"
Dainis, Dina un Dairis Bertāni 2012. gadā. Foto: Gints Ivuškāns/f64

Nacionālajā basketbola asociācijā (NBA) spēlējošo Dāvja un Daira Bertānu tēvs Dainis sarunā ar Sportacentrs.com pauž lielu prieku par dēlu sasniegumiem, bet atzīst, ka naktīs viņu spēles nekad neskatās, turklāt, ja jāizvēlas, viņš daudz labprātāk priekšroku dod Eirolīgas nevis NBA spēlēm.

Jaunākais no Bertāniem Dāvis šosezon jau aizvada trešo sezonu pasaules spēcīgākajā līgā, pārstāvot Sanantonio "Spurs" vienību, bet Dairis 29 gadu vecumā šomēnes piedzīvoja debiju Ņūorleānas "Pelicans" rindās.

"Par gaidāmo līgumu uzzinājām, kad viņš atbrauca uz izlases spēli, teica, ka ir sarunas. Viņi paši ar aģentu cīnās, viņš to ir vienmēr vēlējies, pabūt tur, redzēt, kā notiek. Tagad tāda iespēja ir, lai izbauda," saka Dainis Bertāns. "Es gan, ja jāizvēlas, labāk skatos Eirolīgu. Tomēr viņš to gribēja un tur ir ticis."

Kā nedēļas nogalē sociālajos tīklos pauda Dairis Bertāns, viņa tēvs teicis, ka debijai noticēs vien tad, kad tiks iemests tālmetiens.

"Tas mums bija arī ar Dāvi - viens ir parakstīt līgumu, otrs vai tiec pie spēlēšanas un tevi izmanto. Zinot kā Dāvim gāja pirmos gadus, tur nav viegli iegūt iespēju, lai panāktu, ka ar Tevi rēķinās, ir pamatīgi jāstrādā. Cerams, ka izdosies," saka Dainis Bertāns.

Ja ļoti daudzu Ziemeļamerikā spēlējošo sportistu vecāki saka, ka skatās katru bērnu spēli, Dainis Bertāns pauž, ka gandrīz vienīgais mačs, kuru viņš skatījies naktī, bijusi Dāvja debija "Spurs", ko visa ģimene kopā skatījās Turcijā. "Man ir jāiet uz darbu. Tiešām neceļos naktī un neskatos, jo nevaru aiziet uz skolu, ja neesmu izgulējies. Naktīs man nāk miegs, tāpēc pēc tam apskatos labākās epizodes un informāciju par spēli. Tomēr, kā jau teicu, kopumā man NBA kā tāds nav pie sirds, lai to skatītos. Labāk patīk aizsardzības un komandas spēle. Jā Dāvja debiju skatījāmies, bet tā bija pirmā spēle un arī uz to piecēlos stipri vēlāk. Tā bija pirmā un ir gandrīz vienīgā, kas naktī man bijusi."

"Dāvis šosezon ir apmierināts, izskatās, ka savu vietu komandā atradis, ar viņu rēķinās. Vairākās spēlēs bijis viens no labākajiem koeficientiem komandā. Tomēr šī viņam ir jau trešā sezona," par jaunāko dēlu saka Dainis Bertāns, kurš piebilst, ka ar Dairi pēc debijas vēl nemaz nav runājis. Basketbolistu māte Dina Bertāne nupat atgriezusies no Milānas, kur bija aizbraukusi palīdzēt Daira sievai un dēlam pārvākties atpakaļ uz Rīgu, kamēr tētis devies uz ASV mēģināt īstenot savu sapni.

 +12 [+] [-]

, 2019-03-19 10:04, pirms 6 gadiem
Paldies, Daini, par viedokli. Arī priekš manis NBA vispirms ir šovs, kuru var paskatīties, ja galīgi nekā cita TV kastē nav... BASKETBOLS ir Eirolīgā.

  -2 [+] [-]

, 2019-03-19 10:31, pirms 6 gadiem
Japp, mmhm. K.Sloukas vs M.James pilnīgi noteikti ir interesantāk kā R.Westbrook vs S.Curry. Katram, protams, savs.

  -2 [+] [-]

, 2019-03-19 10:32, pirms 6 gadiem
Nevar nepiekrist, protams, dažas komandas ir izņēmums, kuras arī Eirolīga nav baudāmas, tikai viens BET... tiesāšana Eirolīgā, nu jau otro sezonu ir vnk MURGS!!!

  -1 [+] [-]

, 2019-03-19 10:56, pirms 6 gadiem
Man izlašu spēles - EČ, PK, OS - lūk, kur ir galvenais kaifs. NBA un neskaitamie Eiropas turnīreļi var iedt pa gaisu.

  +5 [+] [-]

, 2019-03-19 11:12, pirms 6 gadiem
Viens iemesls kāpēc nav iespējams kaut vai noskatīties NBA spēli no zvana līdz zvanam ir šiem lielie pārtraukumi kas to spēli izstiepj nenormāli garu.

Agrās spēles parasti svētdienās sākās 22:30 pēc LV laika, it kā ir ok , bet beidzās tā ap 1iem naktī.

  +3 [+] [-]

, 2019-03-19 11:14, pirms 6 gadiem
sandis444444 rakstīja: Viens iemesls kāpēc nav iespējams kaut vai noskatīties NBA spēli no zvana līdz zvanam ir šiem lielie pārtraukumi kas to spēli izstiepj nenormāli garu.

Agrās spēles parasti svētdienās sākās 22:30 pēc LV laika, it kā ir ok , bet beidzās tā ap 1iem naktī.
Ne Tevi vienu tas tracina.

 +11 [+] [-]

, 2019-03-19 11:27, pirms 6 gadiem
NBA var saakt skatiities peedeejo 1/4 vai arii Play Off speeles.
Eiroliigaa gandriiz katram uzbrukumam var redzeet kaadu plaanu.

  +1 [+] [-]

, 2019-03-19 11:44, pirms 6 gadiem
GG BULLS!!!

  +3 [+] [-]

, 2019-03-19 11:48, pirms 6 gadiem
gravitons rakstīja: NBA var saakt skatiities peedeejo 1/4 vai arii Play Off speeles.
Eiroliigaa gandriiz katram uzbrukumam var redzeet kaadu plaanu.
Pie tam, Eirolīgā katrai spēlei ir nozīme

  +2 [+] [-]

, 2019-03-19 11:50, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Pie tam, Eirolīgā katrai spēlei ir nozīme
Jā, it sevišķi, ja tiekas Gran Canaria ar Darussfaka pašreizējā situācijā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-03-19 12:04, pirms 6 gadiem
wolmar rakstīja: Paldies, Daini, par viedokli. Arī priekš manis NBA vispirms ir šovs, kuru var paskatīties, ja galīgi nekā cita TV kastē nav... BASKETBOLS ir Eirolīgā.
jocīgi, ka tavs "šovs" dominē visos turnīros kur piedalās. Pirmā USA, tad parējās komandas cīnās par otro vietu.

  +5 [+] [-]

, 2019-03-19 12:13, pirms 6 gadiem
KaprīzaisVienradzis rakstīja: jocīgi, ka tavs "šovs" dominē visos turnīros kur piedalās. Pirmā USA, tad parējās komandas cīnās par otro vietu.
Katram ir savs. Kāds grib basketu, kurš ir "skrien un met", plātīšanās utt. Kāds grib kombenes. Tas tāpat kā ar komandām - viens kaifo par Warriors un Rockets trīņu puļīšanu, otrs dod priekšroku Spurs taktiskajām izspēlēm, bet kāds kaifo par Knicks, tikai tāpēc, ka viņi spēlē MSG. Labākais ne vienmēr nozīmē skatāmākais.
Slēpts komentārs: eduards_buss_1642849976044084

  +7 [+] [-]

, 2019-03-19 12:18, pirms 6 gadiem
Visnesaprotamākais man liekas, ka daudzi no mums nespēj pieņemt, ka kādam citam ir citas prioritātes basketbola līgu sakarā, bet tāpēc nav jāapsmej un jānoliek ne NBA, ne Eirolīga...

     [+] [-]

, 2019-03-19 12:20, pirms 6 gadiem
eduards_buss_1642849976044084 rakstīja: Ooo jaaa ...katra komanda nodriblē savu uzbrukumu laiku cenšoties kko uzveidot tad pēdējā sekundē piespèlē savam " superstāram " kurš NBA labākajā gadijumā nāktu laukuma no rezervistu soliņa un met stulbu metienu kurš neiekrīt. Nu tas tik ir basketbols . Pensionāram varbūt liksies interesats.
kas par muļķībām?

  -2 [+] [-]

, 2019-03-19 12:20, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Jā, it sevišķi, ja tiekas Gran Canaria ar Darussfaka pašreizējā situācijā.
Lai cik jocīgi neliktos, arī tās spēles...

  -3 [+] [-]

, 2019-03-19 12:32, pirms 6 gadiem
Nu pilnīgas muļķības, NBA vairs nav lētā līga. Paskaties, cik grūti daudzreiz iet visiem Eiropiešiem un Eirolīgas stāriem NBA. Izņemot talantīgos džekus daudzi kārpās knapi. NBA ir 82 spēles, bet Eirolīgā daudz mazāk, tas arī ir lielākais "attaisnojums", kāpēc daudziem liekas, ka NBA defu nespēlē, bet tas pārsvarā attiecas uz 1-2.cet, pēc tam kapā normāli. Man riebjas tie mīkstie Eirolīgas āksti kā Rodrigess un Lulls un citi simulanti, kuri NBA nespēj noturēties, un Eiropā baigās zvaigznes. Eirolīga ir aktieru un simulantu līga, kur par katru pieskārienu kliedz un treneri raud, protams, daudz kur ir kapiņš, bet kapiņš arī ir Albānijas līgā

     [+] [-]

, 2019-03-19 12:45, pirms 6 gadiem
NBAviedoklis rakstīja: Japp, mmhm. K.Sloukas vs M.James pilnīgi noteikti ir interesantāk kā R.Westbrook vs S.Curry. Katram, protams, savs.
Var redzēt, ka tīrs NBA galva un nekas cits neesi. KĀ Sloukas vs M.James var būt līdzvērtīgs pāru sadalījums Westbrook vs Curry? Un vispār pričom tur Sloukas, ja ir vēl Llull, De Colo, Shveds u.t.t.

  +1 [+] [-]

, 2019-03-19 12:45, pirms 6 gadiem
cobham! Liku Tev plusu, bet mistiski parādījās mīnuss. Un lai negvelž te daži gudrie, ka vienlaicīgi vairāki vienlaicīgi spiežot + un -, parādās kopējā starpība!

  +1 [+] [-]

, 2019-03-19 13:02, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Jā, it sevišķi, ja tiekas Gran Canaria ar Darussfaka pašreizējā situācijā.
Nu "tankoties" nesanaak kaa NBA

  -2 [+] [-]

, 2019-03-19 13:16, pirms 6 gadiem
KaprīzaisVienradzis rakstīja: jocīgi, ka tavs "šovs" dominē visos turnīros kur piedalās. Pirmā USA, tad parējās komandas cīnās par otro vietu.
Jocīgi... ja neesi pamanījis, dominē MELNO, ne USA basketbols... varbūt tā, intereses pēc, uzmet BALU USA izlasi uz papīra... un tad padomā vēlreiz, kāpēc USA ir tur, kur ir... tikai un vienīgi melņu spēka, atlētisma dēļ!!!

     [+] [-]

, 2019-03-19 13:19, pirms 6 gadiem
gravitons rakstīja: Nu "tankoties" nesanaak kaa NBA
Abi minētie klubi iespēju spēlēt Eirolīgā tā teikt nenopelna... iegūst bezjēdzīgā sistēmā! Eirolīgas formāts būtu jāpārskata un jāveido kas līdzīgs kā NBA, rietumi/austrumi... palielināt komandu skaitu vismaz līdz 20...
Šā brīža raušanās uz 2-3 frontēm vnk neļauj pašai Eirolīgai attīstīties!? Nacionālais čempis, kkādas kausa izcīņas... vtb un kas tik vēl ne!?

  +1 [+] [-]

, 2019-03-19 15:34, pirms 6 gadiem
NBAviedoklis rakstīja: Japp, mmhm. K.Sloukas vs M.James pilnīgi noteikti ir interesantāk kā R.Westbrook vs S.Curry. Katram, protams, savs.
Skaidrs, ka domāji ar ironiju, bet reāli sanāca notrāpīt uz vienu no būtiskajām atšķirībām. NBA daudz kas ir cilvēku un superstāru kults un visādi zvaigzne pret zvaigzni utt., savukārt Eirolīgā tomēr lielāka nozīme ir komandām (pret komandām) un individualitātes nespēlē ne tuvu tik lielu nozīmi.

  +3 [+] [-]

, 2019-03-19 15:40, pirms 6 gadiem
eduards_buss_1642849976044084 rakstīja: Ooo jaaa ...katra komanda nodriblē savu uzbrukumu laiku cenšoties kko uzveidot tad pēdējā sekundē piespèlē savam " superstāram " kurš NBA labākajā gadijumā nāktu laukuma no rezervistu soliņa un met stulbu metienu kurš neiekrīt. Nu tas tik ir basketbols . Pensionāram varbūt liksies interesats.
Nu un kur tad ir atšķirība no NBA? Tieši NBA zvaigžņu individuālisms ir daudzkārt izteiktāks. Gandrīz katrā komandā ir kāds, kas var darīt visu, ko grib, mētāt tā un mētāt šitā, mācīt citus utt., bet pat pie 0/15 no spēles un absolūti stulbiem lēmumiem neviens treneris viņu neraus nost, jo taču superzvaigzne, uz kuru ir atnākts skatīties. Tāpat arī 95% gadījumu ir zināms, kurš metīs izšķirošo metienu pie iespējas izraut uzvaru vai neizšķirtu utt. Eirolīgā tieši tas spēlētāju spēku samērs ir daudz līdzīgāks, tāpēc nereti nemaz nevar atļauties spēlēt uz savu (neesošo) superstāru. Izņēmums ir dažas komandas, kur ir pāris melnie, kas, šķiet, ir saskatījušies par daudz NBA, tikai to sniegumu viņiem īpaši nesanāk atkārtot.

  +5 [+] [-]

, 2019-03-19 15:51, pirms 6 gadiem
KaprīzaisVienradzis rakstīja: jocīgi, ka tavs "šovs" dominē visos turnīros kur piedalās. Pirmā USA, tad parējās komandas cīnās par otro vietu.
Šovs un dominēšana jau viens otru būtiski neizslēdz. Savā nodabā viņi var atļauties šovot, bet uz starptautiskajiem mačiem iet pēc pilnas basketbola atdeves. To, ka NBA ir atlētiskākie un stiprākie (galvenokārt amerikāņi), jau neviens nenoliedz.

Bet par to, ka šovs tur ir pa priekšu basketbolam, tomēr liecina vairākas lietas. Pirmkārt, jau te pieminētais spēļu garums, kur ir kaudze ar pārtraukumiem un priekšnesumiem. Otrkārt, visādi dīvainie un vaļīgie tiesnešu lēmumi attiecībā uz lielākajām zvaigznēm, kurām ir atļauts nostaigāt, pret kuriem dod sodus jau tad vien, kad kāds viņu virzienā pārāk nikni paskatās, galvenais, lai smukas epizodes. Treškārt, tomēr diezgan vaļīgā aizsardzība lielā daļā spēļu, kur būtībā groza apakša nereti pašķīst, lai atļautu kādu interesantu caurgājienu vai danku. Piemetam klāt vēl visu, kas notiek ārpus spēles un laukuma, un ir šovs - maskotu uzvedība tribīnēs, visādas tā un šitā godināšanas, visi tie n-tie fake rekordi un sasniegumi utt. (nē, man grūti nopietni uztvert, kad atkal ir kāds, kas ir kļuvis par "pirmo basketbolistu, kurš, nebūdams vēl 26 gadus vecs, vidēji spēlē savāc 12 punktus, 8 rebus un 4 piespēles, spēlēdams ne vairāk kā 7 minūtes ceturtās ceturtdaļas beigās, kamēr komanda nav vadībā ar vairāk nekā 14 punktu pārsvaru" (ļoti pārspīlēts piemērs, protams).

  +2 [+] [-]

, 2019-03-19 16:09, pirms 6 gadiem
KaprīzaisVienradzis rakstīja: jocīgi, ka tavs "šovs" dominē visos turnīros kur piedalās. Pirmā USA, tad parējās komandas cīnās par otro vietu.
Tevi izbrīna, ka ar hormoniem piepumpēti vergu pēcteči visiem griež pogas basketbolā?
Ņemot vērā, ka tas ir arī viņu nacionālais sportaveids?

  +1 [+] [-]

, 2019-03-19 16:46, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Pie tam, Eirolīgā katrai spēlei ir nozīme
NBA jābūt ~60 spēlēm reg. sezonā. Tad būtu baskets.
Bet tas tuvākajā laikā nenotiks.

  -1 [+] [-]

, 2019-03-19 17:48, pirms 6 gadiem
Arī es nakts NBA spēles neskatos, un arī uzskatu, ka Eirolīgas spēles ir skatāmākas.Ja būtu pa dienu,tad varbūt skatītos.

  +1 [+] [-]

, 2019-03-19 20:09, pirms 6 gadiem
KaprīzaisVienradzis rakstīja: jocīgi, ka tavs "šovs" dominē visos turnīros kur piedalās. Pirmā USA, tad parējās komandas cīnās par otro vietu.
Arī tev ir sava taisnība, BET... NBA nonäk izcilas individuälas meistarības spēlētāji, taču tur viņi ne jau savas gribas pēc kļūst par lieliski apmaksātiem, taču tikai AKTIERIEM, kas rāda augstas meistarības ŠOVU. NBA puišu meistarība ir ļoti augsta, ja ir vēlme viņiem pašiem atkal uzspėlēt kaut ko līdzīgu parastajam basketbolam, viņi to dara ASV izlasē vai savu valstu izlasēs un, protams, dara to augstā līmenī. Īsti pretinieku šādai ASV šovmeņu brigädei pārējā pasaulē joprojām nav, protams, ja NBA veči arī PČ rāda sev atbilstoša ranga spēli. Nu, kaut kā tā man sanāca. Eirolīgā uzvaru panäk ar komandas spēli, NBA laukumā ar retiem izņēmumiem ir 5 izcili solisti.

     [+] [-]

, 2019-03-19 20:18, pirms 6 gadiem
Godīgi sakot jā piekrītu NBA, nespēlē tik skatāmu basketbolu nekā Eirolīgā, Eiropā līdzjutēji pat ir daudz kustīgāki un modrāki ar skaņām arēnā utt!

  -2 [+] [-]

, 2019-03-19 20:36, pirms 6 gadiem
Jau 4 gadus brīnos par visiem, kuri žēlojas par nakts spēlēm. Nu arī Bertānu tēvs. Vai tiešām visi ir tādi nabagi, ka nevar atļauties abonementu par 13€ mēnesī, lai varētu skatīties visas spēles jebkurā sev izdevīgā laikā arhīvā. Pamosties no rīta, izstaipies, izdzer kafiju, ieslēdz TV un ar baudu noskaties spēli bez visiem garajiem pārtraukumiem, parasti 1 st un 40 min garumā. Piedevām vari uzlikt pauzi, pārtīt uz priekšu vai atpakaļu! Neiedomājamas ērtības, kuras neizmantot vismaz no manas puses būtu vienkāršs stulbums, par citu argumentiem spriest neņemos. Ja jāiet uz darbu, tad jau var noskatīties vakarā. Esmu noskatījies gandrīz visas spēles ar Kristapa, Dāvja un Rodiona piedalīšanos. Tiesa gan - ja niez nagi pirms tam ieiet internetā, uzzināt rezultātu un pēc tam žēloties, ka skatīties nav interesanti, tad neko. Tad turpiniet ņerkstēt, cik slikti, ka Amerikā diena ir vēl tad, kad mums jau jāčuč gultiņā...

     [+] [-]

, 2019-03-19 20:39, pirms 6 gadiem
edgars_zakis_95026045 rakstīja: Šovs un dominēšana jau viens otru būtiski neizslēdz. Savā nodabā viņi var atļauties šovot, bet uz starptautiskajiem mačiem iet pēc pilnas basketbola atdeves. To, ka NBA ir atlētiskākie un stiprākie (galvenokārt amerikāņi), jau neviens nenoliedz.

Bet par to, ka šovs tur ir pa priekšu basketbolam, tomēr liecina vairākas lietas. Pirmkārt, jau te pieminētais spēļu garums, kur ir kaudze ar pārtraukumiem un priekšnesumiem. Otrkārt, visādi dīvainie un vaļīgie tiesnešu lēmumi attiecībā uz lielākajām zvaigznēm, kurām ir atļauts nostaigāt, pret kuriem dod sodus jau tad vien, kad kāds viņu virzienā pārāk nikni paskatās, galvenais, lai smukas epizodes. Treškārt, tomēr diezgan vaļīgā aizsardzība lielā daļā spēļu, kur būtībā groza apakša nereti pašķīst, lai atļautu kādu interesantu caurgājienu vai danku. Piemetam klāt vēl visu, kas notiek ārpus spēles un laukuma, un ir šovs - maskotu uzvedība tribīnēs, visādas tā un šitā godināšanas, visi tie n-tie fake rekordi un sasniegumi utt. (nē, man grūti nopietni uztvert, kad atkal ir kāds, kas ir kļuvis par "pirmo basketbolistu, kurš, nebūdams vēl 26 gadus vecs, vidēji spēlē savāc 12 punktus, 8 rebus un 4 piespēles, spēlēdams ne vairāk kā 7 minūtes ceturtās ceturtdaļas beigās, kamēr komanda nav vadībā ar vairāk nekā 14 punktu pārsvaru" (ļoti pārspīlēts piemērs, protams).
Kopumā piekrītu. Vienīgi vēlētos piezīmēt, ka tā šķietamā "pašķīšana uz danku" varētu daudzos gadījumos būt saistīta ar noteikumu atšķirībām soda laukumā...

     [+] [-]

, 2019-03-19 20:45, pirms 6 gadiem
Ivijis rakstīja: Kopumā piekrītu. Vienīgi vēlētos piezīmēt, ka tā šķietamā "pašķīšana uz danku" varētu daudzos gadījumos būt saistīta ar noteikumu atšķirībām soda laukumā...
Ah, ok, ja tur ir kādas NBA specific nianses, es tās, iespējams, nezinu.

     [+] [-]

, 2019-03-19 21:25, pirms 6 gadiem
edgars_zakis_95026045 rakstīja: Ah, ok, ja tur ir kādas NBA specific nianses, es tās, iespējams, nezinu.
Tas laikam ir šis par ko runāju: https://en.wikipedia.org/wiki/Defen...

     [+] [-]

, 2019-03-19 21:31, pirms 6 gadiem
Ivijis rakstīja: Tas laikam ir šis par ko runāju: https://en.wikipedia.org/wiki/Defensive_three-second_violation
Paldies! Jā, biju aizmirsis, ka tur ir arī def 3 sec, nevis kā Eiropā - tikai off.

     [+] [-]

, 2019-03-19 23:06, pirms 6 gadiem
kristaps.26 rakstīja: Bertāni ir laielāka basketbola dinastija par Valteriem , niscjag !!!
Nicjag šmicjag. Valteri nav dinastija - vajag vismaz 2 labus spēlētājus, lai varētu runāt par dinastiju. 1 meistars viņiem bija, bet tas arī viss.

     [+] [-]

, 2019-03-19 23:08, pirms 6 gadiem
eduards_buss_1642849976044084 rakstīja: Ooo jaaa ...katra komanda nodriblē savu uzbrukumu laiku cenšoties kko uzveidot tad pēdējā sekundē piespèlē savam " superstāram " kurš NBA labākajā gadijumā nāktu laukuma no rezervistu soliņa un met stulbu metienu kurš neiekrīt. Nu tas tik ir basketbols . Pensionāram varbūt liksies interesats.
Eduards nav Eiropas basi skatījies!

     [+] [-]

, 2019-03-19 23:11, pirms 6 gadiem
cobham rakstīja: Nu pilnīgas muļķības, NBA vairs nav lētā līga. Paskaties, cik grūti daudzreiz iet visiem Eiropiešiem un Eirolīgas stāriem NBA. Izņemot talantīgos džekus daudzi kārpās knapi. NBA ir 82 spēles, bet Eirolīgā daudz mazāk, tas arī ir lielākais "attaisnojums", kāpēc daudziem liekas, ka NBA defu nespēlē, bet tas pārsvarā attiecas uz 1-2.cet, pēc tam kapā normāli. Man riebjas tie mīkstie Eirolīgas āksti kā Rodrigess un Lulls un citi simulanti, kuri NBA nespēj noturēties, un Eiropā baigās zvaigznes. Eirolīga ir aktieru un simulantu līga, kur par katru pieskārienu kliedz un treneri raud, protams, daudz kur ir kapiņš, bet kapiņš arī ir Albānijas līgā
Nnnu nē - ja par tiesāšanu un čīkstēšanu, tad toties ir sava kaite: nesanāca divsolis? Pofigā - liec 3 vai 4 soļus - tāpat nenosvilps. Lūk, tas ir sūdīgs basis. Man arī nepatīk, ka Eiropā katru pieskārienu svilpj, bet NBA ir otrs grāvis - nesvilpt nostaigātus, nestas bumbas?! Kur tad tur ir meistarība? Tas pats Hardens - ja es drīkstētu taisīt 4-soli, es arī iemetīšu 40 punktus jopcik!

  +1 [+] [-]

, 2019-03-19 23:13, pirms 6 gadiem
neziniitis51 rakstīja: cobham! Liku Tev plusu, bet mistiski parādījās mīnuss. Un lai negvelž te daži gudrie, ka vienlaicīgi vairāki vienlaicīgi spiežot + un -, parādās kopējā starpība!
Ar šo točna sportacentrs.com ir tehniskas problēmas: liekot +, bieži parādās "-". Ķibele - fakts. Bet to jau 4 gadus neprot atrisināt.

     [+] [-]

, 2019-03-19 23:17, pirms 6 gadiem
edgars_zakis_95026045 rakstīja: Šovs un dominēšana jau viens otru būtiski neizslēdz. Savā nodabā viņi var atļauties šovot, bet uz starptautiskajiem mačiem iet pēc pilnas basketbola atdeves. To, ka NBA ir atlētiskākie un stiprākie (galvenokārt amerikāņi), jau neviens nenoliedz.

Bet par to, ka šovs tur ir pa priekšu basketbolam, tomēr liecina vairākas lietas. Pirmkārt, jau te pieminētais spēļu garums, kur ir kaudze ar pārtraukumiem un priekšnesumiem. Otrkārt, visādi dīvainie un vaļīgie tiesnešu lēmumi attiecībā uz lielākajām zvaigznēm, kurām ir atļauts nostaigāt, pret kuriem dod sodus jau tad vien, kad kāds viņu virzienā pārāk nikni paskatās, galvenais, lai smukas epizodes. Treškārt, tomēr diezgan vaļīgā aizsardzība lielā daļā spēļu, kur būtībā groza apakša nereti pašķīst, lai atļautu kādu interesantu caurgājienu vai danku. Piemetam klāt vēl visu, kas notiek ārpus spēles un laukuma, un ir šovs - maskotu uzvedība tribīnēs, visādas tā un šitā godināšanas, visi tie n-tie fake rekordi un sasniegumi utt. (nē, man grūti nopietni uztvert, kad atkal ir kāds, kas ir kļuvis par "pirmo basketbolistu, kurš, nebūdams vēl 26 gadus vecs, vidēji spēlē savāc 12 punktus, 8 rebus un 4 piespēles, spēlēdams ne vairāk kā 7 minūtes ceturtās ceturtdaļas beigās, kamēr komanda nav vadībā ar vairāk nekā 14 punktu pārsvaru" (ļoti pārspīlēts piemērs, protams).
Sen nebiju neko labāku lasījis --> "...man grūti nopietni uztvert, kad atkal ir kāds, kas ir kļuvis par "pirmo basketbolistu, kurš, nebūdams vēl 26 gadus vecs, vidēji spēlē savāc 12 punktus, 8 rebus un 4 piespēles, spēlēdams ne vairāk kā 7 minūtes ceturtās ceturtdaļas beigās, kamēr komanda nav vadībā ar vairāk nekā 14 punktu pārsvaru" (ļoti pārspīlēts piemērs, protams)."
Labi teikts

  +1 [+] [-]

, 2019-03-19 23:17, pirms 6 gadiem
nedaudz smieklīgi šķiet. katram jau, protams, savs viedoklis un gaumes arī atšķirīgas.

bet nu NBA ir 5x spēcīgāka līga nekā Eirolīga. NBA top komandas ar Eirolīgas TOP komandām grīdu izmazgātu. var jau teikt, ka 'skrien un met' kādam nepatīk, bet nevar noliegt, ka tie ātrumi, ar kādiem spēlē NBA, ir pārāk lieli priekš parastiem Eiropiešiem. ne velti ASV izlase visos turnīros visus smagi izdrž. ja būtu tik viegli skrien un mest spēlēt, tad arī visas eiropas komandas pret asv samestu krietni vairāk.

     [+] [-]

, 2019-03-19 23:22, pirms 6 gadiem
edgars_zakis_95026045 rakstīja: Šovs un dominēšana jau viens otru būtiski neizslēdz. Savā nodabā viņi var atļauties šovot, bet uz starptautiskajiem mačiem iet pēc pilnas basketbola atdeves. To, ka NBA ir atlētiskākie un stiprākie (galvenokārt amerikāņi), jau neviens nenoliedz.

Bet par to, ka šovs tur ir pa priekšu basketbolam, tomēr liecina vairākas lietas. Pirmkārt, jau te pieminētais spēļu garums, kur ir kaudze ar pārtraukumiem un priekšnesumiem. Otrkārt, visādi dīvainie un vaļīgie tiesnešu lēmumi attiecībā uz lielākajām zvaigznēm, kurām ir atļauts nostaigāt, pret kuriem dod sodus jau tad vien, kad kāds viņu virzienā pārāk nikni paskatās, galvenais, lai smukas epizodes. Treškārt, tomēr diezgan vaļīgā aizsardzība lielā daļā spēļu, kur būtībā groza apakša nereti pašķīst, lai atļautu kādu interesantu caurgājienu vai danku. Piemetam klāt vēl visu, kas notiek ārpus spēles un laukuma, un ir šovs - maskotu uzvedība tribīnēs, visādas tā un šitā godināšanas, visi tie n-tie fake rekordi un sasniegumi utt. (nē, man grūti nopietni uztvert, kad atkal ir kāds, kas ir kļuvis par "pirmo basketbolistu, kurš, nebūdams vēl 26 gadus vecs, vidēji spēlē savāc 12 punktus, 8 rebus un 4 piespēles, spēlēdams ne vairāk kā 7 minūtes ceturtās ceturtdaļas beigās, kamēr komanda nav vadībā ar vairāk nekā 14 punktu pārsvaru" (ļoti pārspīlēts piemērs, protams).
protams, ka NBA ir arī šovs. visās amīšu sporta līgās par prezentāciju tiek padomāts daudz vairāk, nekā tradicionālās Eiropas līgās. ar to viņi tomēr pelna ļoti daudz.
spēļu garums - piekrītu, ka 'minūtes pārtraukumi' mēdz būt nesakarīgi gari un pārāk bieži
tiesneši - Eirolīgā jau šobrīd nav labāka situācija ar tiesnešiem. nez, varbūt kautkāda paaudžu maiņa arī tiesnešu rindās
aizsardzība - nu kā tādu Kariju segsi, ja čalis praktiski no centra met ar 50% precizitāti (vienu brīdi šosezon bija tāda statistika, tagad - nezinu). ja krampē - viņš aizskrien tev garām, ja atkāpies iemet tev sejā. un nav jau viņš vienīgais tāds.
un visbeidzot, tie fake stati gan ir kaitinoši, tur 100% piekrītu

     [+] [-]

, 2019-03-19 23:51, pirms 6 gadiem
kristaps.26 rakstīja: Bertāni ir laielāka basketbola dinastija par Valteriem , niscjag !!!
Ja peec deela sasniegumiem, tad nu, saliidzinajums ir kaa pimp*s ar pikrstu nju kaa latviesu tautaa pienjemts teikt

     [+] [-]

, 2019-03-20 01:43, pirms 6 gadiem
viedoklis rakstīja: Jocīgi... ja neesi pamanījis, dominē MELNO, ne USA basketbols... varbūt tā, intereses pēc, uzmet BALU USA izlasi uz papīra... un tad padomā vēlreiz, kāpēc USA ir tur, kur ir... tikai un vienīgi melņu spēka, atlētisma dēļ!!!
gribi teikt ka melnādainie cilvēki nevar būt amerikāņi? Tad jau tu esi ēģiptietis ne latvietis.

     [+] [-]

, 2019-03-20 09:07, pirms 6 gadiem
Tieši tā Eirolīgas spēles, tāpat Eiropas un pasaules čempionāti ir skatīties interesantāk, ir intriga, meistarība, kombinācijas. . .NBA tas ir šovs, nu labākie pelna baigo piķi, bet tas ir tīri personigi!