Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Klīvlendai iespaidīgs sākums un uzvara, finālā būs septītā spēle

Rolands Eliņš

Klīvlendai iespaidīgs sākums un uzvara, finālā būs septītā spēle
Lebrons Džeimss
Foto: AFP/Scanpix

Klīvlendas "Cavaliers" savā laukumā ar 115:101 pieveica "Warriors", NBA finālā panākot neizšķirtu 3-3. Lebrons Džeimss guva 41 punktu, bet Stefens Karijs pirmoreiz karjerā tika izraidīts no spēles.

„Warriors” iepriekšējās spēles pēdējās ceturtdaļā guva tikai 13 punktus un neizmantoja iespēju nodrošināt NBA titulu. Šodien ierindā atkal bija Dreimonds Grīns, bet traumas dēļ sērija beigusies Endrjū Bogutam. Taču „Warriors” turpināja iepriekš iesākto neveiksmīgo sniegumu un šodienas pirmajā ceturtdaļā guva tikai 11 punktus, uzstādot visas sezonas antirekordu.

Kamēr „Warriors” joprojām nespēja sakārtot savu uzbrukumu un meta garām arī salīdzinoši vienkāršus metienus, „Cavaliers” ar Kairiju Ērvingu un Lebronu Džeimsu priekšgalā bija uz viļņa un izrāvās 20 punktu vadībā (31:11). Ātri divas piezīmes nopelnīja Kevins Lavs, taču "Warriors” komandā līdzīgs liktenis piemeklēja Stefenu Kariju.

„Warriors” problēmām pievienojās Andrē Igudalas muguras sāpes, kuru dēļ viņš devās uz ģērbtuvēm, taču vēlāk spēli turpināja. Otrajā ceturtdaļā Goldensteitai izdevās nedaudz atgūties, vairākus tālmetienus realizējot Karijam, bet „Cavaliers” turpināja darboties efektīvi un izcēlās arī ar visai viegli izkārtotiem „alley-oop” dankiem. Iespaidīgs pārsvars Klīvlendai bija līdz pat trešās ceturtdaļas pēdējā minūtēm, kad savu vārdu ar pāris tālmetieniem pēc kārtas teica Klejs Tompsons, palīdzot „Warriors” pēdējo ceturtdaļu sagaidīt ar vairs tikai deviņu punktu deficītu (71:80).

Desmit minūtes pirms pamatlaika beigām Karijs nopelnīja piekto piezīmi, taču līdzīgi kā spēles pirmajā pusē „Warriors” treneris Stīvs Kers nolēma riskēt un paturēt savas komandas līderi laukumā. Deficīts gan joprojām saglabājās, lielā mērā Lebrona dēļ – viņš, ieskaitot trešās ceturtdaļas izskaņu, guva 18 Klīvlendas punktus pēc kārtas. Leandru Barboza savukārt centās uzturēt „Warriors” izredzes, bet groza apakšā Klīvlenda izmantoja Tristana Tompsona auguma pārsvaru un viņa sedzēju biežo palīdzību spēlē pret Lebronu.

Četras minūtes pirms beigām sesto piezīmi saņēma Karijs, pie pretinieku groza cenšoties atņemt bumbu Džeimsam. Karijs par šo tiesneša lēmumu protestēja tik agresīvi, ka saņēma arī tehnisko piezīmi un tika izraidīts no spēles. Šī bija pirmā reize Karija karjerā, kad viņš izraidīts no spēles, un pirmā reize kopš 2013. gada izskaņas, kad viņš saņēmis sešas piezīmes. Uzreiz pēc tam sekoja vēl vairākas Goldensteitai neveiksmīgas epizodes, kamēr „Cavaliers”, skatītāju ovāciju pavadīta, mierīgi nokārtoja uzvaru ar 115:101.

„Cavaliers” kļuvusi par tikai trešo komandu NBA vēsturē, kura finālā no deficīta 1-3 spējusi panākt septītās spēles nepieciešamību, turklāt iepriekšējais šāds gadījums bija tieši pirms 50 gadiem. Vēl neviena komanda gan nav pratusi pēc 1-3 finālsērijā uzvarēt. „Cavaliers” to mēģinās paveikt pēc trim dienām Oklendā.

Džeimss otrajā spēlē pēc kārtas izcēlās ar 41 punktu, tāpat viņa kontā 11 piespēles, astoņas atlēkušās bumbas, četras pārtvertas piespēles un trīs bloki. Ērvings pievienoja 23 punktus, kamēr Tristans Tompsons atzīmējās ar „double-double” 15+16 un labāko +/- rādītāju komandā, proti, plus 32. Lavs tikmēr laukumā pabija vien 12 minūtes. Goldensteitai Karijs sameta 30 punktus, Tompsons 25, bet pagalam dziļā bedrē iekritis Herisons Bārnss. Viņš pēdējās divās spēlēs kopā trāpījis tikai divus no 22 metieniem no spēles...

”Cavaliers”-”Warriors” 115:101

(31:11, 28:32, 21:28, 35:30)
Cavaliers: Džeimss 41 (11 rez.p., 8 atl.b.), Ērvings 23, Tompsons 15 (16 atl.b.), Smits 14, Lavs 7, D. Džounss 5, Viljamss 4, Delavedova 3, Džefersons 3, Šamperts, Mozgovs, Dž. Džounss
Warriors: Karijs 30 (3p. 6/13), Tompsons 25, Barboza 14, Grīns 8 (10 atl.b.), Speitss 6, Igudala 5, Ezili 4, Livingstons 3, Klārks 3, Makadū 2, Rašs 1, Varežau, Bārnss

Statistika

Met. %Tālm. %S.m.%Atl.b.Rez.p.Kļūdas
Cavaliers40/77 (52%)10/27 (37%)25/32 (78%)452410
Warriors33/82 (40%)15/39 (39%)20/29 (69%)351914

Finālsērijas grafiks – rezultāts 3-3

DatumsLaiksVietaRezultāts
3.064:00OklendaWarriors-Cavaliers 104:89
6.063:00OklendaWarriors-Cavaliers 110:77
9.064:00KlīvlendaCavaliers-Warriors 120:90
11.064:00KlīvlendaCavaliers - Warriors 97:108
14.064:00OklendaWarriors-Cavaliers 97:112
17.064:00KlīvlendaCavaliers-Warriors 115:101
20.063:00Oklenda

 +17 [+] [-]

, 2016-06-17 06:53, pirms 8 gadiem
Kas par spēli!!! Kurš teica ka šī sērija ir tikai formalitāte,un,ka fināls jau ir ispēlēts... Lebrons rāda teicamu ja ne izcilu basketbolu,tiešām lieliska statistika... Izskatās ,ka svaru kausi jau ir Cavs pusē! : ) Par Cavs titulu,lai Lebronam liek beidzot mieru! P.s. Cik danki šodienas spēlē no cavs puses bija?

  +1 [+] [-]

, 2016-06-17 06:54, pirms 8 gadiem
Vairāk jau izkstaījas ka atdod bet nu Cavs var mierīgi paņemt..

 +16 [+] [-]

, 2016-06-17 06:54, pirms 8 gadiem
Kur niideetaaji ar savu 4-0 vai 4-1???

  -2 [+] [-]

, 2016-06-17 06:55, pirms 8 gadiem
Gsw neatdeva, samierinajas ka stipri pietiesaja.

Go cavs

  +3 [+] [-]

, 2016-06-17 07:00, pirms 8 gadiem
LETS GO CAVS! KARALIS NEAPTURAMS!!!!

  +3 [+] [-]

, 2016-06-17 07:00, pirms 8 gadiem
Nu ko neticīgie, Cavs ir to paveikusi un būs mums 7 spēle! Lebrons neapturams, lieliskā formā

  +6 [+] [-]

, 2016-06-17 07:01, pirms 8 gadiem
Tagad visas iespējas Klīvlendai izcīnīt titulu, komanda ir uz viļņa

 +10 [+] [-]

, 2016-06-17 07:01, pirms 8 gadiem
Kas par spēli. Game7,Tas tik būs kapiņš.
41pt,Back to back games.
Tas Karija smaids, pēc katras piezīmes..Besī.. Bet CAVS no 3-1, Ticu , ka beidzot paņems gredzenus. Go CAVS, Go LeBron.

  +3 [+] [-]

, 2016-06-17 07:02, pirms 8 gadiem
tauta var atkal diskutēt, kurš tuvāk MVP līmenim - Lebrons vai Karijs ?!

  +5 [+] [-]

, 2016-06-17 07:02, pirms 8 gadiem
Normāli kapu aizlidināja VIP vietu īpašniekos....

  +1 [+] [-]

, 2016-06-17 07:03, pirms 8 gadiem
HitMix* rakstīja: Nu ko neticīgie, Cavs ir to paveikusi un būs mums 7 spēle! Lebrons neapturams, lieliskā formā
neticīgie jau pārsvarā, ka no 1-3 var uzvarēt sēriju.
vairums jau neteica, ka nevar 3-3 panākt ..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-06-17 07:04, pirms 8 gadiem
Nez vai chubaki te parādīsies šodien.?

  +4 [+] [-]

, 2016-06-17 07:04, pirms 8 gadiem
Lieliski! Lebrons bija īstais MVP pagājušajā gadā un 7. spēlē viņam iespēja pierādīt, ka ir atkal. Bet nu viegli negūs goldensteitā vinnēt..

     [+] [-]

, 2016-06-17 07:05, pirms 8 gadiem
LeBron NBA rakstīja: Kas par spēli. Game7,Tas tik būs kapiņš.
41pt,Back to back games.
Tas Karija smaids, pēc katras piezīmes..Besī.. Bet CAVS no 3-1, Ticu , ka beidzot paņems gredzenus. Go CAVS, Go LeBron.
smaids tad tā bet tas ka žļambā to kapu(vai kā viņu tur ) tas ir vispaŗ,nez garšīga viņa?!

     [+] [-]

, 2016-06-17 07:05, pirms 8 gadiem
Daniel rakstīja: tauta var atkal diskutēt, kurš tuvāk MVP līmenim - Lebrons vai Karijs ?!
Jautājumi lieki, Statistikā ir manāmas atšķirības.

  +5 [+] [-]

, 2016-06-17 07:06, pirms 8 gadiem
LeBron NBA rakstīja: Kas par spēli. Game7,Tas tik būs kapiņš.
41pt,Back to back games.
Tas Karija smaids, pēc katras piezīmes..Besī.. Bet CAVS no 3-1, Ticu , ka beidzot paņems gredzenus. Go CAVS, Go LeBron.
Vienīgi šaubos, ka šādas (kā 5to un 6to) piezīmes svilps viņam arī mājās..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-06-17 07:09, pirms 8 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: Kur izslavetais Iggy? Pulveris sauss muceniekam. Tukšas sc mucas tālu skan
Mugura sāp...

  -1 [+] [-]

, 2016-06-17 07:10, pirms 8 gadiem
salming18 rakstīja: smaids tad tā bet tas ka žļambā to kapu(vai kā viņu tur ) tas ir vispaŗ,nez garšīga viņa?!
Tak jā,to arī gribēju pieminēt..
Un kurš raud pēc katras piezīmes? -Karijs.
Un jā, Ir neoficiāla informācija, ka GSW komanda, visi vienkopus, kopīgi,saliedēti Paņēma aiz vaiga, LeBronam, Īrvingam un arī Tristanam Tompsonam.

  -1 [+] [-]

, 2016-06-17 07:12, pirms 8 gadiem
sapnis rakstīja: Vienīgi šaubos, ka šādas (kā 5to un 6to) piezīmes svilps viņam arī mājās..
Nu ceru, ka Lovam arī tā vairs nesvilps.

  +3 [+] [-]

, 2016-06-17 07:14, pirms 8 gadiem
LeBron NBA rakstīja: Nu ceru, ka Lovam arī tā vairs nesvilps.
Lai nu cik bet nu domāju ka kaut mazliet arī patiesās par labu Gsw viņu mājās,būsim reāli...

  -1 [+] [-]

, 2016-06-17 07:18, pirms 8 gadiem
salming18 rakstīja: Lai nu cik bet nu domāju ka kaut mazliet arī patiesās par labu Gsw viņu mājās,būsim reāli...
Nu jā, tas ļoti iespējams.

  +5 [+] [-]

, 2016-06-17 07:19, pirms 8 gadiem
Labrīt!
Tad nu beidzot esmu sagaidijis to brīdi, kad ir panākta 7. Spēle. Obligāti būs jāceļas, lai arī kurš uzvarēs.
Par Cavs!

  +2 [+] [-]

, 2016-06-17 07:31, pirms 8 gadiem
un brīnišķīgs komentārs no mazās čiepiņas Smita meitas par fāterīti

NBA - National Basketball Association Teams,...

  +2 [+] [-]

, 2016-06-17 07:35, pirms 8 gadiem
Daudzi neatbalsta GSW piekopto spēles stilu, bet manās acīs Cavaliers piedāvātais basketbols no skatītāju skata punkta ir garlaicīgāks un daudz vienveidīgāks. Reāli viss, pilnīgi viss notiek caur Džeimsu un Kairiju (kad nereti vienkārši tiek nodriblētas pirmās 15sek pat necenšoties neko veidot.
Bet laikam jau pārmest arī nevar, jo sērijā ir 3-3.
Lai vai kā, prieks, ka būs tā 7.spēle un cerēsim uz skaistu spēli un aizraujošu spēles galotni!

  -1 [+] [-]

, 2016-06-17 07:37, pirms 8 gadiem
Negribas būt riebeklim. Bet gribas būt riebeklim. Curry. Neflopoja???? Princese tompsons.

Man nepatīk neviena no komandām. Bet tie kas saka la lebrons ir princese. Es iesaku nomainīt pamperus. Jo īstās princeses ir gsw frontcourt. Iggy atskaitot. Jo tas laikam un barnes ir vienīgie las ir cieņas vērti tajā komandā.

  +2 [+] [-]

, 2016-06-17 07:40, pirms 8 gadiem
Nebūtu Džeims tāds mudaks, tad fanotu pars Cavs, bet Warriors man ne īpaši patīk

     [+] [-]

, 2016-06-17 07:42, pirms 8 gadiem
RajonRondo rakstīja: Negribas būt riebeklim. Bet gribas būt riebeklim. Curry. Neflopoja???? Princese tompsons.

Man nepatīk neviena no komandām. Bet tie kas saka la lebrons ir princese. Es iesaku nomainīt pamperus. Jo īstās princeses ir gsw frontcourt. Iggy atskaitot. Jo tas laikam un barnes ir vienīgie las ir cieņas vērti tajā komandā.
Piekrītu,tie ka saka ,ka Lebrons ir princese ,lai paskatās ko dara Garšviela,pats raud par katru piezīmi un prosta iemet pirmajās rindās sēdošajam skatītājam ar kapu( vai kā to fignju sauc) bez jebkādiem pārmetumiem...

  +3 [+] [-]

, 2016-06-17 07:51, pirms 8 gadiem
salming18 rakstīja: Piekrītu,tie ka saka ,ka Lebrons ir princese ,lai paskatās ko dara Garšviela,pats raud par katru piezīmi un prosta iemet pirmajās rindās sēdošajam skatītājam ar kapu( vai kā to fignju sauc) bez jebkādiem pārmetumiem...
Runājot par pēdējām piezīmēm, tā ir spēles 4/4.ceturtdaļa, kad vajadzētu komandām ļaut noskaidrot labāko iejaucoties pēc iespējas mazāk. Nu būsim reāli, pēdējās divas piezīmes bija smieklīgas, ja ņem vērā spēles situāciju.

  +4 [+] [-]

, 2016-06-17 07:53, pirms 8 gadiem
Cavs nav ko zaudēt, viņi var tikai iegūt. Un beidzat tak Lebronu kritizēt. Trešā komanda, kas pratusi atspēlēties no 1-3, uz 3-3 un visai liela iespēja, ka pirmā, kas atspēlēties līdz galam. Lets go Cavs!

     [+] [-]

, 2016-06-17 07:55, pirms 8 gadiem
klaas rakstīja: Runājot par pēdējām piezīmēm, tā ir spēles 4/4.ceturtdaļa, kad vajadzētu komandām ļaut noskaidrot labāko iejaucoties pēc iespējas mazāk. Nu būsim reāli, pēdējās divas piezīmes bija smieklīgas, ja ņem vērā spēles situāciju.
tak arī ja nebūytu tās piezīmes tur pat atpalicis cilvēks saprastu ka spele ir zaudeta,un nemot vera to,par sim piezimem ta stresot?!

  +1 [+] [-]

, 2016-06-17 08:04, pirms 8 gadiem
Tie. kas brūk virsū Karijam, lkm ir aizmirsuši, cik raudulīgs pēc sodiem un nostaigātiem ir Lebrons. Lielākas primadonnas līgā nav. Un pēdējie 2 ''sodi'' Karijam ir kārtējās tiesnešu lažas šajos playofos. Kad Karijs vēl ir bijis tik dusmīgs? Tas arī parāda, cik absurdi bija tie sodi. Tas gan neattaisno faktu, ka Karijs finālā ir bijis stipri zem sava līmeņa, kamēr Lebrons, sevišķi pēdējās spēlēs, ir zvērā.

  +1 [+] [-]

, 2016-06-17 08:04, pirms 8 gadiem
Točna 18+

  +2 [+] [-]

, 2016-06-17 08:05, pirms 8 gadiem
salming18 rakstīja: smaids tad tā bet tas ka žļambā to kapu(vai kā viņu tur ) tas ir vispaŗ,nez garšīga viņa?!
Viņam ir firmas kaps ar zemeņu garšu...

  +3 [+] [-]

, 2016-06-17 08:06, pirms 8 gadiem
Labākā šīs sezonas spēle! LeBrons ir labākais līgas spēlētājs, overall! Fenomenāla spēle.

GSW turās tikai un vienīgi uz diviem labākajiem snaiperiem līgas vēsturē...

Un Karijam tur bija fouli, pats vainīgs, ka beigās riskēja nozagt bumbu no auta izspēles..

  +2 [+] [-]

, 2016-06-17 08:11, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Tie. kas brūk virsū Karijam, lkm ir aizmirsuši, cik raudulīgs pēc sodiem un nostaigātiem ir Lebrons. Lielākas primadonnas līgā nav. Un pēdējie 2 ''sodi'' Karijam ir kārtējās tiesnešu lažas šajos playofos. Kad Karijs vēl ir bijis tik dusmīgs? Tas arī parāda, cik absurdi bija tie sodi. Tas gan neattaisno faktu, ka Karijs finālā ir bijis stipri zem sava līmeņa, kamēr Lebrons, sevišķi pēdējās spēlēs, ir zvērā.
5. Karija piezīme tiek svilpta 99% gadījumu, jo tas vnk nebija tīrs stīls. Ja šādus stīlus nesvilptu kā piezīmes, tad to būtu 2x vairāk vidēji... Bet 6.piezīme tur 100% fouls, uzlēca virsū.
Tāpat kā Dreimonda fouls pret Lebronu pie centra līnija, atgrūžot ar elkoni ribās. Tā parasti spēlē postā, bet Donkijs izdomāja pamēģināt pie centra.

  -2 [+] [-]

, 2016-06-17 08:11, pirms 8 gadiem
Es arī esmu no tiem, kuriem nepatīk abas komandas, bet šoreiz es laikam par Warriors, jo negribu, lai gredzenu dabū Mozgovs. Pirmkārt, viņš nav tik labs, un, otrkārt, gribu kārtējo reizi dzirdēt krievu histēriju, ka tā ir kārtējā sazvērestība un rusofobija

     [+] [-]

, 2016-06-17 08:12, pirms 8 gadiem
Onslovs rakstīja: Labākā šīs sezonas spēle! LeBrons ir labākais līgas spēlētājs, overall! Fenomenāla spēle.

GSW turās tikai un vienīgi uz diviem labākajiem snaiperiem līgas vēsturē...

Un Karijam tur bija fouli, pats vainīgs, ka beigās riskēja nozagt bumbu no auta izspēles..
Aha, tikai GSW rezervisi izvilka pirmās 2 spēles un to, ka pēdējie 2 nebija sodi, atzina arī komentētāji

  +1 [+] [-]

, 2016-06-17 08:14, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Aha, tikai GSW rezervisi izvilka pirmās 2 spēles un to, ka pēdējie 2 nebija sodi, atzina arī komentētāji
Jā, es dzirdēju ko šamie saka. Tikai nez kāpēc citās spēlēs tie sodi ir ok, bet šodien ne? Kaut kādu konsekvenci ir jāievēro...

     [+] [-]

, 2016-06-17 08:17, pirms 8 gadiem
Onslovs rakstīja: Jā, es dzirdēju ko šamie saka. Tikai nez kāpēc citās spēlēs tie sodi ir ok, bet šodien ne? Kaut kādu konsekvenci ir jāievēro...
Tātad, lai būtu konsekvence, tiesniešiem apzināti ir jāsvilpj sodi tur, kur to nav?

Un visi tomēr saprot, ka playofos ļauj nedaudz skarbāku spēli večiem kapāt. Bet te fināla 6. spēles pēdējā ceturtdaļā pasaules labākajam spēlētājam, kuram jau ir 4 piezīmes, pēdējās 2 iedod par neko. Pat, ja runa ir kkādu konsekvenci, vēl sliktāku laiku tam izraudzīties nevarēja.

     [+] [-]

, 2016-06-17 08:17, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Aha, tikai GSW rezervisi izvilka pirmās 2 spēles un to, ka pēdējie 2 nebija sodi, atzina arī komentētāji
Ko jūs nematies ar tiem sodiem,tapat tas speli nebutu glabis,lai kas ari notiktu... Runājot par rezervistiem,Gsw bija 2 iespejas pec kartas pielikt punktu un uzvaret,un kur sajas speles bija sie slavenie rezervisti?

  -2 [+] [-]

, 2016-06-17 08:18, pirms 8 gadiem
Karija sieva vispār debīla govs

  +1 [+] [-]

, 2016-06-17 08:19, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Tātad, lai būtu konsekvence, tiesniešiem apzināti ir jāsvilpj sodi tur, kur to nav?

Un visi tomēr saprot, ka playofos ļauj nedaudz skarbāku spēli večiem kapāt. Bet te fināla 6. spēles pēdējā ceturtdaļā pasaules labākajam spēlētājam, kuram jau ir 4 piezīmes, pēdējās 2 iedod par neko. Pat, ja runa ir kkādu konsekvenci, vēl sliktāku laiku tam izraudzīties nevarēja.
Speli skatijies? Kā ar to sodu pret Lovu,kur kontakta varetu teikt ka vienkarsi nebija?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-06-17 08:20, pirms 8 gadiem
salming18 rakstīja: Ko jūs nematies ar tiem sodiem,tapat tas speli nebutu glabis,lai kas ari notiktu... Runājot par rezervistiem,Gsw bija 2 iespejas pec kartas pielikt punktu un uzvaret,un kur sajas speles bija sie slavenie rezervisti?
Nebūtu glābis, tas gan, bet tikai aizstāvu Kariju, jo viņam uzbrūk, ka šis ir princese un trakojis tur. Paturi prātā, ka viņa pēdējā tehniskā bija 3 gadus atpakaļ, tātad kkas šoreiz bijis pavisam nepieņemams viņam. Kas tas bija? Varbūt tas, ka finālā viņam svilpj mistiskus sodus un tā viņu izņem no spēles? Cik daudz čaļu tur nezaudētu savaldību?

  -1 [+] [-]

, 2016-06-17 08:20, pirms 8 gadiem
salming18 rakstīja: Speli skatijies? Kā ar to sodu pret Lovu,kur kontakta varetu teikt ka vienkarsi nebija?
Kāds sakars te vsp Lavam????

  -2 [+] [-]

, 2016-06-17 08:23, pirms 8 gadiem
salming18 rakstīja: Kas par spēli!!! Kurš teica ka šī sērija ir tikai formalitāte,un,ka fināls jau ir ispēlēts... Lebrons rāda teicamu ja ne izcilu basketbolu,tiešām lieliska statistika... Izskatās ,ka svaru kausi jau ir Cavs pusē! : ) Par Cavs titulu,lai Lebronam liek beidzot mieru! P.s. Cik danki šodienas spēlē no cavs puses bija?
Lētticīgais! Man gan nepamet sajūta ka scenārijs ir priekšā uzrakstīts! Cerams vismaz septītā spēle būs sīva un neprognozējama.

     [+] [-]

, 2016-06-17 08:23, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Kāds sakars te vsp Lavam????
Vistiešākais,ja reiz runājam par tiesnešu tiesāšanu...

  +1 [+] [-]

, 2016-06-17 08:24, pirms 8 gadiem
Alpaville rakstīja: Lētticīgais! Man gan nepamet sajūta ka scenārijs ir priekšā uzrakstīts! Cerams vismaz septītā spēle būs sīva un neprognozējama.
Smiekli nak par tiem jusu scenarijiem... Zini cik te tadu jau ir bijis,labak nesmidini!

  -1 [+] [-]

, 2016-06-17 08:25, pirms 8 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: Lebrons ir Nba karalis, tāpat kā es Sportacentra!
Pajolis tu esi nekas vairāk!

     [+] [-]

, 2016-06-17 08:25, pirms 8 gadiem
salming18 rakstīja: Vistiešākais,ja reiz runājam par tiesnešu tiesāšanu...
Varbūt nākamreiz palasi sarunas kontekstu, tad sapratīsi, ka es runāju tikai un vienīgi par Karija aizsvilšanos un kāpēc tā notika. Bet, protams, tiesāšana kopumā bijusi diezgan apšaubāmas kvalitātes.

     [+] [-]

, 2016-06-17 08:28, pirms 8 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: Lebrons ir Nba karalis, tāpat kā es Sportacentra!

  -4 [+] [-]

, 2016-06-17 08:29, pirms 8 gadiem
Cilvēki mīļi,tpt visiem skaidrs ka Cle uzvarees....līga neļautu Gsw vnk uzvareet....tpt ir skaidrs ka series is rigged...šis ir iemesls kpc eirolīga ir 10 reizes labāka nekā NBA

  +2 [+] [-]

, 2016-06-17 08:34, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: pēdējās 2 iedod par neko.
spēli skatījies? ja vienu ir +/- apšaubāma tad viena tur 100% bija

  -3 [+] [-]

, 2016-06-17 08:36, pirms 8 gadiem
salming18 rakstīja: Smiekli nak par tiem jusu scenarijiem... Zini cik te tadu jau ir bijis,labak nesmidini!
To ka visās spēlēs ir padsmit un vairāk punktu pārsvars, to ka tad kad ir reāla iespēja pietuvoties tiek pilnīgi pavirši spēlēts un arī Karija tehniskais liekas tikai rozīnīte izrādē. Pār visu valda nauda un sportisti ir tie paši aktieri iestudējumā. Iestudējuma autoriem ir ļoti neizdevīgi beigt izrādi ātrāk par septīto spēli!

  +1 [+] [-]

, 2016-06-17 08:39, pirms 8 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: Lebrons ir Nba karalis, tāpat kā es Sportacentra!
word!

  -1 [+] [-]

, 2016-06-17 08:45, pirms 8 gadiem
Alpaville rakstīja: To ka visās spēlēs ir padsmit un vairāk punktu pārsvars, to ka tad kad ir reāla iespēja pietuvoties tiek pilnīgi pavirši spēlēts un arī Karija tehniskais liekas tikai rozīnīte izrādē. Pār visu valda nauda un sportisti ir tie paši aktieri iestudējumā. Iestudējuma autoriem ir ļoti neizdevīgi beigt izrādi ātrāk par septīto spēli!
Eu,nesāksim atkal kautko par atru spriest,savadak skaties,ka tev nesanak ka ar tiem kas teica 4-0,4-1,ok?!

  +3 [+] [-]

, 2016-06-17 08:46, pirms 8 gadiem
Nav ko aizstāvēt ne Kariju, ne kādu citu. Spēle zaudēta bija jau praktiski pēc 1q. Jā, pievilka, bet Lebrons & Co visu nokārtoja. Atzīšu pēc Tompsona uznāciena 3Q beigās, likās, ka gsw nu tik lādēs. Nevar nepieminēt Bārnsu.. Vēljoprojām Lovs neko nav parādījis finālā. Tas vieš optimismu, ka viņš saliks 20 ačus, protams šīs ir tikai cerības, kā gsw bandwagoneriem pēc 2spēles, kuri gaidīja Karija un Tompsona trojku šovu. Protams, šamiem krīt, bet Cavs nepaļaujas uz veiksmi aiz līnijas tik pārspīlēti. Atskaitot JR ik pa laikam. Savu darbu paveic Tompsons(Tristans). Visas iespējas Klīvlendai BEIDZOT izcīnīt čempiontitulu. Ja vien GSW nesametīs 20+ trīņus.

  -1 [+] [-]

, 2016-06-17 08:46, pirms 8 gadiem
Mandaliina rakstīja: Gsw neatdeva, samierinajas ka stipri pietiesaja.

Go cavs
jau pirms sāku lasīt komentārus zināju, ka būs runa par pietiesāšanu...varbūt neesmu objektīvs (atbalstu Cavs), bet es pietiesāšanu nesaskatīju...jā atzīstu bija strīdīgas svilpes, bet uz katru tādu ko nosvilpa par labu Cavs var atrast kādu ko nosvilpa par labu GSW...,manuprāt, diezgan līdzsvaroti nosvilpa.
Te pie iepriekšējām spēlēm (ja nemaldos pie rezultāta 1-3) vien komentētājs rakstīja, ka lai Cavs kaut ko šajā sērijā izdarītu Lebronam jārāda fenomenāls sniegums un jāteic kā ir viņš to arī dara...protams ir šādi tādi brāķi brīžiem ar lēmumu pieņemšanu, bet to nākamajā epizodē jau kompensē ar uzviju.
3/4 kad pavērās Tomsons es jau sāku nervozēt, ka tūlīt jau atkal izlaidīs uzvarētu spēli, bet tomēr komanda saņēmās un prata novadīt visu līdz vajadzīgajam rezultātam.
Lai arī kā šie fināli beigsies, rezultāts vienai no komandām būs ļoti nežēlīgs...ja zaudēs GSW, tad būs sāpīgi jo zaudēta sērija, kurā ir 3-1 vadība, ja zaudēs Cavs, tad pēc šādām divām spēlē esot viena soļa attālumā būs no sērijas tik tuvu, bet tomēr tik tālu...
zinu, ka daudzi grib saspringtu 7.spēli ar uzvarētāja noskaidrošanu pēdējās sekundēs...es tomēr ceru uz tādu pat spēli kā šis divas iepriekšējās, ar identisku rezultātu.

     [+] [-]

, 2016-06-17 08:47, pirms 8 gadiem
Daniel rakstīja: tauta var atkal diskutēt, kurš tuvāk MVP līmenim - Lebrons vai Karijs ?!
šobrīd tur pat neliels strīdiņš nevar sanākt.

  +1 [+] [-]

, 2016-06-17 08:47, pirms 8 gadiem
Visstulbākais ir tas, ka GSW fani pie zaudējumiem vienmēr cenšas atrast attaisnojumus kāpēc tā notika- nespēlēja Grīns, tiesneši noraka, nebija splash borther spēle utt nevis pasaka, ka Cavs bija labāki, bet tad, kad redz, Cavs zaudē, tad GSW vienkārši bez variantiem bija labāki un salika vienos vārtos. Tas pats, ka Džeimsam neaiziet spēle (pirmās divas), tad arī tika noliets ar sūdiem, bet tad, kad Stefs šajos finālos, kad reāli vajadzētu vilkt, ir, maigi sakot, viduvējs, tad to kaut kā neuzsver.
Par spēli- Džeimss pēdējā divās spēlēs parāda cik viņš spēj būt psiholoģiski noturīgs un labs, tuvojoties pagājušā gada fināla statistikai. Visā visumā izskatās, ka Džeimss ir uz pamatīga viļņa, kas ir pats, pats galvenais tajā komandā, un pie šādas spēles viņi var pacelt arī 7.spēli. Tas tik būtu kaut kas!
Ar Lovu Cavs var nerēķināties un viņš vairs nav nekāds uzvaru nesošs faktors, bez viņa iet pat labāk. Domājas, ka Cavs GM vasarā skaisti var no viņa un 20 milj atbrīvoties. Tik jautājums, kas pēc šāda fināla viņu gribēs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-06-17 08:49, pirms 8 gadiem
Nejeega rakstīja: šobrīd tur pat neliels strīdiņš nevar sanākt.
Atšķirībā no Karija(MVP),Lebrons finālā reāli velk!!!

     [+] [-]

, 2016-06-17 08:54, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Tātad, lai būtu konsekvence, tiesniešiem apzināti ir jāsvilpj sodi tur, kur to nav?

Un visi tomēr saprot, ka playofos ļauj nedaudz skarbāku spēli večiem kapāt. Bet te fināla 6. spēles pēdējā ceturtdaļā pasaules labākajam spēlētājam, kuram jau ir 4 piezīmes, pēdējās 2 iedod par neko. Pat, ja runa ir kkādu konsekvenci, vēl sliktāku laiku tam izraudzīties nevarēja.
Uzskatu, ka bija sods... Kontakts bija, bet cits jautājums vai nba finālā ļauj spēlēt mazliet agresīvāk defā...

     [+] [-]

, 2016-06-17 08:57, pirms 8 gadiem
Misters elgarsz ir talants, kurš prognozēja 2-4

  -2 [+] [-]

, 2016-06-17 08:58, pirms 8 gadiem
klaas rakstīja: Runājot par pēdējām piezīmēm, tā ir spēles 4/4.ceturtdaļa, kad vajadzētu komandām ļaut noskaidrot labāko iejaucoties pēc iespējas mazāk. Nu būsim reāli, pēdējās divas piezīmes bija smieklīgas, ja ņem vērā spēles situāciju.
varētu nedaudz piekrist, bet vai tomēr piezīmes vajadzētu skatīties pēc tā kura ceturtdaļa vai cik laika atlicis? piezīmei ir jābūt piezīmei jebkurā gadījumā...piekrītu, tādā ziņā ka plovos tās piezīmes tomēr nevajadzētu dot tādās strīdīgās epizodēs, ja ir strīdīgi (50/50), tad lai svilpe klusē...šoreiz svilpe tādās epizodēs neklusēja, bet neklusēja uz abām pusēm.

  -1 [+] [-]

, 2016-06-17 09:02, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Tātad, lai būtu konsekvence, tiesniešiem apzināti ir jāsvilpj sodi tur, kur to nav?

Un visi tomēr saprot, ka playofos ļauj nedaudz skarbāku spēli večiem kapāt. Bet te fināla 6. spēles pēdējā ceturtdaļā pasaules labākajam spēlētājam, kuram jau ir 4 piezīmes, pēdējās 2 iedod par neko. Pat, ja runa ir kkādu konsekvenci, vēl sliktāku laiku tam izraudzīties nevarēja.
saprotu, ka tev sāp, ka karijs dabūja iekšās, bet pēc šiem ploviem kārtīgi pārdomā par to "labāko spēlētāju pasaulē"

ja reiz karijam nebija piezīmē, tad kāpēc džeimsam bija tajā epizodē, kad abi lec pēc bumbas un saskrējās...tur, manuprāt, svilpei pilnīgi noteikti bija jāklusē...normāls spēles kapiņš, bet nē Lebrons dabū jo pretī bija mazais karijs...

  +4 [+] [-]

, 2016-06-17 09:04, pirms 8 gadiem
Tas bija skaidrs ka GSW tīšām zaudēs jo viņi grib uzvarēt mājās savu skatītāju priekšā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-06-17 09:08, pirms 8 gadiem
Nevienas spēles sērijā, kur beigu rezultātā ar vismaz +11 nebūtu uzvarēts, dīvaini.

     [+] [-]

, 2016-06-17 09:08, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Kāds sakars te vsp Lavam????
jo viņš dabūja "vis vis vis 100%" piezīmi šajā spēlē, ja ne pat visā sērijā. un jā viņš spēļē Cavs...tas tā lai pierādītu, ka visas svilpes nav par labuCavs

  +2 [+] [-]

, 2016-06-17 09:12, pirms 8 gadiem
salming18 rakstīja: Atšķirībā no Karija(MVP),Lebrons finālā reāli velk!!!
tieši tā ...tāpēc arī saku, ka te pat strīdiņš nevar sanākt, kur nu vēl runāt par kādu diskusiju...Lebrons šobrīd kariju izbāž par visiem 200%...

  +2 [+] [-]

, 2016-06-17 09:13, pirms 8 gadiem
Lebrons varbūt nav MVP, bet ir labākais basketbolists pasaulē! Tāda finālsērijas statistika parāda, ka Lebrouns ir savā karjeras pīķī, kad pieredze lieliski kombinē ar fizisko formu. Nākotnē paredzu to, ka Lebrons rādīs vēl vajāki sniegumu regulārajā sezonā, bet būs izteikts līderis play-off. Biju Kobes fans, bet nevaru noliegt to, ka lebrons ir viens no labākiem atlētiem sporta vēsturē, turklāt ar augstu basketbola IQ līmeni.

  -1 [+] [-]

, 2016-06-17 09:13, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Tātad, lai būtu konsekvence, tiesniešiem apzināti ir jāsvilpj sodi tur, kur to nav?

Un visi tomēr saprot, ka playofos ļauj nedaudz skarbāku spēli večiem kapāt. Bet te fināla 6. spēles pēdējā ceturtdaļā pasaules labākajam spēlētājam, kuram jau ir 4 piezīmes, pēdējās 2 iedod par neko. Pat, ja runa ir kkādu konsekvenci, vēl sliktāku laiku tam izraudzīties nevarēja.
Pasaules labākajam, tu saki? No mākoņiem nokāp, dēls.

  -1 [+] [-]

, 2016-06-17 09:14, pirms 8 gadiem
salming18 rakstīja: Speli skatijies? Kā ar to sodu pret Lovu,kur kontakta varetu teikt ka vienkarsi nebija?
Tur galīgi nebija, mazliet aizskāra tik.

     [+] [-]

, 2016-06-17 09:16, pirms 8 gadiem
Igudalam ir pati sliktākā lietderība komandā -25. Kurš bija tas mudaks kurš viņu slavēja? Laikam chubaki.

  +2 [+] [-]

, 2016-06-17 09:17, pirms 8 gadiem
Lai kā man Lebrons riebtos, bet šajā sērijā par Cavs.

     [+] [-]

, 2016-06-17 09:18, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Kāds sakars te vsp Lavam????
Stulbs vai izliecies?? Tu te čīksti par Karija sodiem, kur var diskutēt, bija/nebija. Bet Lovam iedeva , šķiet, ka 3. piezīme tā bij, tur iedeva pilnīgi ne par ko, mazliet aizķēra. Ja neesi spēli redzējis, kāpēc gudrs jātēlo.?

     [+] [-]

, 2016-06-17 09:21, pirms 8 gadiem
LeBron NBA rakstīja: Pasaules labākajam, tu saki? No mākoņiem nokāp, dēls.
Šajā finālā Lebrons neapšaubāmi labāks (daži norāda, ka Karijs spēlē ar vairākām traumām, tāpēc nav savā ādā), bet pret pēdējo 2 gadu MVP un 73-9 komandas līderi tev nav argumentu. Sezonas laikā daudzi par Kavai sauca par labāku spēlētāju, kā Lebrons, nemaz nerunājot par Kariju, kuru visi sauca par lābāko.

     [+] [-]

, 2016-06-17 09:21, pirms 8 gadiem
LeBron NBA rakstīja: Stulbs vai izliecies?? Tu te čīksti par Karija sodiem, kur var diskutēt, bija/nebija. Bet Lovam iedeva , šķiet, ka 3. piezīme tā bij, tur iedeva pilnīgi ne par ko, mazliet aizķēra. Ja neesi spēli redzējis, kāpēc gudrs jātēlo.?
Vēl viens pridurks, kurš vsp nelasa sarunas kontekstu. Es runāju par Karija aizsvilšanos, nevis par tiesāšanu kopumā! Cik reizes man tas jāatkārto?!

  -1 [+] [-]

, 2016-06-17 09:21, pirms 8 gadiem
Es pat īsti neteiktu, ka Cavs tika pietiesāts kaut kas...
NBA vienkārši drausmīgi tiesā un fināli nav izņēmums...
Jau iepriekš teicu, ka piezīmes uz abām pusēm iet ne pa tēmu, turklāt nu 6 piezīmes MVP iedot... nu nez, nez No otras puses, pietiesāt mazliet mājniekiem, tas jau tiek uzskatīts par normu

     [+] [-]

, 2016-06-17 09:24, pirms 8 gadiem
Bet, ja GSW tagad zaudēs 7. spēli, tā būs katastrofa
Izlaizt sēriju no 3-1, tāds skaists rekorda sezonas noslēgums

Bet neticu, ka izlaidīs... Nu nav tas noticis iepriekš un tam acīm redzot ir labs iemesls...

  +1 [+] [-]

, 2016-06-17 09:26, pirms 8 gadiem
Raitcha rakstīja: Bet, ja GSW tagad zaudēs 7. spēli, tā būs katastrofa
Izlaizt sēriju no 3-1, tāds skaists rekorda sezonas noslēgums

Bet neticu, ka izlaidīs... Nu nav tas noticis iepriekš un tam acīm redzot ir labs iemesls...
vienmēr pienāk pirmā reize!

  +1 [+] [-]

, 2016-06-17 09:26, pirms 8 gadiem
GrantsHills rakstīja: Tas bija skaidrs ka GSW tīšām zaudēs jo viņi grib uzvarēt mājās savu skatītāju priekšā.
GSW fanu Standarts.. Zaudēja, lai mājās paceltu.. kāpēc nepacēla pie 1-3, kad spēle bija Oklendā,būtu ar sagrāvi, uzviju, ne tā??Bet nē, tagad pēkšņi mājās ņems.. Ne sūda viņi neņems..

     [+] [-]

, 2016-06-17 09:30, pirms 8 gadiem
LeBron NBA rakstīja: GSW fanu Standarts.. Zaudēja, lai mājās paceltu.. kāpēc nepacēla pie 1-3, kad spēle bija Oklendā,būtu ar sagrāvi, uzviju, ne tā??Bet nē, tagad pēkšņi mājās ņems.. Ne sūda viņi neņems..
Standarts pret standartu, viens droši saka, ka viņējie marinē, lai eleganti paceltu savās mājās, otrs droši saka, ka tā nenotiks. Ak šīs faneļu verbālās batālijas

     [+] [-]

, 2016-06-17 09:32, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Vēl viens pridurks, kurš vsp nelasa sarunas kontekstu. Es runāju par Karija aizsvilšanos, nevis par tiesāšanu kopumā! Cik reizes man tas jāatkārto?!
Nē, kas tā tagad par Fantasmagoriju no tevis? Pasaules labākais, n shit. TU pats rakstīji, ka NE PAR KO IEDEVA PIEZĪMES, un nebija runa tikai par aizsvilšanos..

  -2 [+] [-]

, 2016-06-17 09:32, pirms 8 gadiem
He skatos antifans un citi heiteri spiedz kaa mazas meitenes
Cepuri nost LJ prieksaa, panema speeli uz seviim.
Cerams Iguodalam nekas nopietns ar muguru.
Janoskanjojas GSW pedejai speeleei un jaanjem kauss, ja vien LJ atkal nesaak raadiit MVP briinumus.
GO Iguodala, GO GSW!

     [+] [-]

, 2016-06-17 09:33, pirms 8 gadiem
Kur ir pazuduši tie mīkstie (chubaki, valjero un EdvīnsStraume) ar saviem komentāriem?! Kas ir, bikses pilnas un nesavtīgi raudat kā mazas meitenes?! Vienkārši tādi āmuri nevienu normālu komentāru neprot uzrakstīt, par elementāru cieņu vispār nav jēga runāt!

  -1 [+] [-]

, 2016-06-17 09:34, pirms 8 gadiem
Karija sieva jau psiho twiterī. aahahahahaha

  +1 [+] [-]

, 2016-06-17 09:37, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Standarts pret standartu, viens droši saka, ka viņējie marinē, lai eleganti paceltu savās mājās, otrs droši saka, ka tā nenotiks. Ak šīs faneļu verbālās batālijas
Šeit ir atšķirība.. GSW bija lieliska iespēja paņemt sēriju 1-4 ar uzvaru savās mājās. Bet to neizdarīja. Kamēr CAVS paņēma gan izbraukuma spēli, gan mājas spēli, atspēlējās no 1-3 līdz 3-3, un ir nopietns iemesls uzskatīt, ka ir spējīgi paņemt Pēdējo spēli Oklendā. Izbraukums spēle, mājas spēle - tam šeit nav nozīmes.. Viss beigsies naktī uz pirmdienu. Trofeja , Gredzeni, LeBrona MVP, lūk , kas ir svarīgākais.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-06-17 09:38, pirms 8 gadiem
LeBron NBA rakstīja: Nē, kas tā tagad par Fantasmagoriju no tevis? Pasaules labākais, n shit. TU pats rakstīji, ka NE PAR KO IEDEVA PIEZĪMES, un nebija runa tikai par aizsvilšanos..
Es runāju par pēdējām 2 Karija piezīmēm. Abas bija nepareizas, komentētāji teica to pašu. Tāpēc nebrīnos, ka gan Karijs, gan Kers aizsvilās, jo tiesneši viņu izņēma no spēles, kuru vēl bija niecīga, bet tomēr iespēja saglābt, bet tikai ar Kariju laukumā. Ne par ko citu neesmu runājis. Ko tu vsp gribi teikt, pat Delfu Orākuls nesapratīs.

     [+] [-]

, 2016-06-17 09:42, pirms 8 gadiem
More Than a Game rakstīja: Kur ir pazuduši tie mīkstie (chubaki, valjero un EdvīnsStraume) ar saviem komentāriem?! Kas ir, bikses pilnas un nesavtīgi raudat kā mazas meitenes?! Vienkārši tādi āmuri nevienu normālu komentāru neprot uzrakstīt, par elementāru cieņu vispār nav jēga runāt!
Es te biju pirms tevis, lasiit iemaacies.
Es pietiekami korekti visu uzrakstiju.
Kas ir, Okc ,spuru, lac zaagji nevari sagremot?

  -1 [+] [-]

, 2016-06-17 09:43, pirms 8 gadiem
Ew večiii, kur ir tas tekts, kas bija pēc 1 spēles, ka CLE ir galīgas 0, jo beņkis GSW var apspēlet pamatsastāvu CLE, 1 izšava un apklusa visi lielie pacani

     [+] [-]

, 2016-06-17 09:44, pirms 8 gadiem
GO Iguodala, GO GSW!

  +1 [+] [-]

, 2016-06-17 09:44, pirms 8 gadiem
valjero rakstīja: He skatos antifans un citi heiteri spiedz kaa mazas meitenes
Cepuri nost LJ prieksaa, panema speeli uz seviim.
Cerams Iguodalam nekas nopietns ar muguru.
Janoskanjojas GSW pedejai speeleei un jaanjem kauss, ja vien LJ atkal nesaak raadiit MVP briinumus.
GO Iguodala, GO GSW!
Valjero sūkā, tagad Spēlē GSW, sāk ar Šampertu lekties.. Pat ja gredzenus dabūtu GSW, To spēlētāju par čempionu nesauksi, tā pat kā Klīvlendā, Mozgovs , okey, Sezonā kapāja..Bet kāds var pateikt, kāpēc viņš tika apsēdināts uz Playoffiem, tiešām nezinu? Arī Delevadovu nesauksi, Džeimsu Džounsu arī nē, Wilijamsu, pat Lovu ne..Čempioni ir tie , kas kapā..
Par Igudalu, Viņš kapāja ar to sapisto muguru , grūti, smagi, bet vismaz kapāja.

     [+] [-]

, 2016-06-17 09:46, pirms 8 gadiem
LeBron NBA rakstīja: Valjero sūkā, tagad Spēlē GSW, sāk ar Šampertu lekties.. Pat ja gredzenus dabūtu GSW, To spēlētāju par čempionu nesauksi, tā pat kā Klīvlendā, Mozgovs , okey, Sezonā kapāja..Bet kāds var pateikt, kāpēc viņš tika apsēdināts uz Playoffiem, tiešām nezinu? Arī Delevadovu nesauksi, Džeimsu Džounsu arī nē, Wilijamsu, pat Lovu ne..Čempioni ir tie , kas kapā..
Par Igudalu, Viņš kapāja ar to sapisto muguru , grūti, smagi, bet vismaz kapāja.
tapec ceru, ka bus ok ar muguru, lai ir kas sedz LJ, savaadaak buus 50-60punkti vinjam

     [+] [-]

, 2016-06-17 09:46, pirms 8 gadiem
Elpacho rakstīja: Ew večiii, kur ir tas tekts, kas bija pēc 1 spēles, ka CLE ir galīgas 0, jo beņkis GSW var apspēlet pamatsastāvu CLE, 1 izšava un apklusa visi lielie pacani
Pancho pieregistreejies, lai ieheitotu?

  -1 [+] [-]

, 2016-06-17 09:47, pirms 8 gadiem
LeBron NBA rakstīja: Valjero sūkā, tagad Spēlē GSW, sāk ar Šampertu lekties.. Pat ja gredzenus dabūtu GSW, To spēlētāju par čempionu nesauksi, tā pat kā Klīvlendā, Mozgovs , okey, Sezonā kapāja..Bet kāds var pateikt, kāpēc viņš tika apsēdināts uz Playoffiem, tiešām nezinu? Arī Delevadovu nesauksi, Džeimsu Džounsu arī nē, Wilijamsu, pat Lovu ne..Čempioni ir tie , kas kapā..
Par Igudalu, Viņš kapāja ar to sapisto muguru , grūti, smagi, bet vismaz kapāja.
nezinaju ka LJ fani ir sukataaji, fui

     [+] [-]

, 2016-06-17 09:47, pirms 8 gadiem
Elpacho rakstīja: Ew večiii, kur ir tas tekts, kas bija pēc 1 spēles, ka CLE ir galīgas 0, jo beņkis GSW var apspēlet pamatsastāvu CLE, 1 izšava un apklusa visi lielie pacani
Tas bija "Expertu Soliņš." Cubaki nāks, teiks, ka tur palika bez Karija, poh, ka pēdējās minūtēs, vienalga teiks. Tad tur būs vēl, ka līmenī nebija, ka sodus nepamatotus svilpa, redzēsi..

  +1 [+] [-]

, 2016-06-17 09:49, pirms 8 gadiem
valjero rakstīja: nezinaju ka LJ fani ir sukataaji, fui
Un te tu sāc sūdu runāt..

     [+] [-]

, 2016-06-17 09:50, pirms 8 gadiem
valjero rakstīja: GO Iguodala, GO GSW!
Tu laikam ar biji tas mudaks kurš lielīja Igudalu. Esot MVP ar 5 punktiem un -25 lietderību.

     [+] [-]

, 2016-06-17 09:52, pirms 8 gadiem
zigmārs112 rakstīja: Karija sieva jau psiho twiterī. aahahahahaha
Stulba govs. Nekas vairāk.

  +1 [+] [-]

, 2016-06-17 09:53, pirms 8 gadiem
valjero rakstīja: Es te biju pirms tevis, lasiit iemaacies.
Es pietiekami korekti visu uzrakstiju.
Kas ir, Okc ,spuru, lac zaagji nevari sagremot?
Tu pajoliņ, man vienalga, kur tu biji vai nebiji. Tu esi īsts mīkstais! Palasi citus savus komentārus, tad sapratīsi par ko es runāju! Un man pilnīgi vienalga par tevis nosauktajām komandām! Nekad neesmu slēpis, ka esmu par LBJ, bet tāda žurka kā tu, neprot ne pretinieku cienīt - ne novērtēt!

     [+] [-]

, 2016-06-17 09:58, pirms 8 gadiem
More Than a Game rakstīja: Tu pajoliņ, man vienalga, kur tu biji vai nebiji. Tu esi īsts mīkstais! Palasi citus savus komentārus, tad sapratīsi par ko es runāju! Un man pilnīgi vienalga par tevis nosauktajām komandām! Nekad neesmu slēpis, ka esmu par LBJ, bet tāda žurka kā tu, neprot ne pretinieku cienīt - ne novērtēt!
Es nekad neesmu sleepis, ka esmu Iguodalas fans, bet tu kaa tiinis saac lekties. LJ sniegumu atzimeeju, laikam tomer lasi tik savus komentus

     [+] [-]

, 2016-06-17 10:00, pirms 8 gadiem
Ronis90 rakstīja: Tu laikam ar biji tas mudaks kurš lielīja Igudalu. Esot MVP ar 5 punktiem un -25 lietderību.
Kaa saak izskatiities ka djinamku klapees ciet uzreiz nba sadaljaa jaasaak heitot. Iguodalam muguras problemas, bet tu jau laikam neko vairaak par boxscore neskaties.

     [+] [-]

, 2016-06-17 10:00, pirms 8 gadiem
valjero rakstīja: Es nekad neesmu sleepis, ka esmu Iguodalas fans, bet tu kaa tiinis saac lekties. LJ sniegumu atzimeeju, laikam tomer lasi tik savus komentus
Tu pat nefiltrē par ko ir raidījums! Bezjēdzīgi atbildēt uz taviem komentāriem!

     [+] [-]

, 2016-06-17 10:01, pirms 8 gadiem
valjero rakstīja: Kaa saak izskatiities ka djinamku klapees ciet uzreiz nba sadaljaa jaasaak heitot. Iguodalam muguras problemas, bet tu jau laikam neko vairaak par boxscore neskaties.
Arī pagajušajā spēlē tam nabadziņam bija muguras problēmas ja reiz lietderība tik slikta? Tu taču rakatīji ka viņš esot MVP

     [+] [-]

, 2016-06-17 10:03, pirms 8 gadiem
More Than a Game rakstīja: Tu pat nefiltrē par ko ir raidījums! Bezjēdzīgi atbildēt uz taviem komentāriem!
Tad paradi, kur es esmu teicis, ka buus 4-0 utt. Ja buutu bijis 3-0 GSW labaa tad es arii blautu 18+ bet CLE ir labi aizkerusies serijaa un iespejams pat pacels, ja LJ turpinaas buldozera reziimu.

     [+] [-]

, 2016-06-17 10:03, pirms 8 gadiem
Ronis90 rakstīja: Arī pagajušajā spēlē tam nabadziņam bija muguras problēmas ja reiz lietderība tik slikta? Tu taču rakatīji ka viņš esot MVP
Vins arii sobr8d ir mvp, lidz nosauks jauno

     [+] [-]

, 2016-06-17 10:04, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Šajā finālā Lebrons neapšaubāmi labāks (daži norāda, ka Karijs spēlē ar vairākām traumām, tāpēc nav savā ādā), bet pret pēdējo 2 gadu MVP un 73-9 komandas līderi tev nav argumentu. Sezonas laikā daudzi par Kavai sauca par labāku spēlētāju, kā Lebrons, nemaz nerunājot par Kariju, kuru visi sauca par lābāko.
visi kariju noteikti nesauc par labāko...es viņu nesaucu pat par otru labāko.
regulārās sezonas laikā iespējams arī Kavai un vēl čupiņa ir labāki par Lebronu, jo Lebrons saprot, ka vecums nenāk viens un ir izdalījis prioritātes, līdz ar to arī regulārajā sezonā neizliekas uz maksimumu...gan jau to izdarīs ari Kavai un Karijs.

     [+] [-]

, 2016-06-17 10:07, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Es runāju par pēdējām 2 Karija piezīmēm. Abas bija nepareizas, komentētāji teica to pašu. Tāpēc nebrīnos, ka gan Karijs, gan Kers aizsvilās, jo tiesneši viņu izņēma no spēles, kuru vēl bija niecīga, bet tomēr iespēja saglābt, bet tikai ar Kariju laukumā. Ne par ko citu neesmu runājis. Ko tu vsp gribi teikt, pat Delfu Orākuls nesapratīs.
ne viss ko saka komentētāji ir taisnība...

     [+] [-]

, 2016-06-17 10:10, pirms 8 gadiem
valjero rakstīja: Vins arii sobr8d ir mvp, lidz nosauks jauno
Šajā sezonā un PO viņš ir nulle salīdzinot ar Džeimsu un Kariju. Varam saderēt ka viņš nebūs MVP ja neesi mīkstais? Bet tu jau noraustīsies.

     [+] [-]

, 2016-06-17 10:14, pirms 8 gadiem
Varbūt šī sērija liks aizdomāties kādam "zinītim". VEF - Valmiera-daudzi zināja ka VEF uzvarēs sērijā 4-1 vai 4-0. Šeit arī daudzi zināja ka Warriors uzvarēs 4-1 vai 4-0.
Neko nesaku ka prognozē rezultātus. Prognozēs bieži kļūdīsies. Šoreiz domāju par tiem "kuriem jau viss ir skaidrs" , "te nav šaubas ka Warriors pārbrauks pāri", "neizdevies fināls", neinteresanta sērija,jo uzvarētājs jau zināms" utt.
Sports ir sports un prognozes ir interesantas (pašam ļoti patīk prognozēt), bet prognozes kategoriskā formā-būs tikai tā un ne savādāk, tās es neuztveru kā prognozes. Tie ir cilvēki kuri kā teātri gaidot-sižets jau zināms.

  +1 [+] [-]

, 2016-06-17 10:14, pirms 8 gadiem
Ronis90 rakstīja: Šajā sezonā un PO viņš ir nulle salīdzinot ar Džeimsu un Kariju. Varam saderēt ka viņš nebūs MVP ja neesi mīkstais? Bet tu jau noraustīsies.
Sogad nebus mvp, tas jau skaidrs

  -1 [+] [-]

, 2016-06-17 10:16, pirms 8 gadiem
valjero rakstīja: Sogad nebus mvp, tas jau skaidrs
Ko tad viņu lieli ja tas pats Džeimss par viņu spēlē 10 reizes labāk??

     [+] [-]

, 2016-06-17 10:16, pirms 8 gadiem
O kas ta te notiek?

Visi lebrona pakaļstaigātāji ir izlīduši no krūmiem varbūt kāds ari no džungļiem.

Jā cavs pelnīti vinnēja šodien!

Betnu visi, kas kko saprot no basketbola zin, ka Cavs uzvarēt šo sēriju ir nereāli, lai kādās fantāzijās dzīvo visi lebrona fani.

  +1 [+] [-]

, 2016-06-17 10:19, pirms 8 gadiem
valjero rakstīja: Sogad nebus mvp, tas jau skaidrs
bet tas ir otrs interesantākais jautājums...kas būs MVP
ja paņems Cavs domāju, ka 99,9% būs Lebrons (0,1% Kairijam, ja nu gadījumā šis 7.spēlē nenormāli noārdās, bet Lebrons paliek pagalam kluss)
bet kam dot ja uzvar GSW...it ka jau būtu jādod Karijam, bet pagaidām tā īsti pelnījis nav...bet vai kāds cits ir pelnījis vairāk...laikam jau nē.

     [+] [-]

, 2016-06-17 10:21, pirms 8 gadiem
Nejeega rakstīja: bet tas ir otrs interesantākais jautājums...kas būs MVP
ja paņems Cavs domāju, ka 99,9% būs Lebrons (0,1% Kairijam, ja nu gadījumā šis 7.spēlē nenormāli noārdās, bet Lebrons paliek pagalam kluss)
bet kam dot ja uzvar GSW...it ka jau būtu jādod Karijam, bet pagaidām tā īsti pelnījis nav...bet vai kāds cits ir pelnījis vairāk...laikam jau nē.
MVP - Džeimss, Tomsons, Karijs. Igudalas sakarā tikai atsaldeņi var domāt ka viņš ir MVP

  -2 [+] [-]

, 2016-06-17 10:23, pirms 8 gadiem
Cavs faneļi beidzot pilnā sparā izlīduši no krūmiem. Varu apsveikt ar septīto spēli.
Šodien GSW sastāvā mazliet trūka Boguta. Igijs spēlēja ar sāpošu muguru, nesaprotu kāpēc viņu turēja laukumā, ja nevarēja ar 100% spēlēt, Barns jau otro spēli pēc kārtas met visu garām, izskatās, ka GSW ir dziļā fiziskā bedrē. Stefa nesavaldīšanās bija baltais karogs šodien.
Tiesneši protams šodien atkal peldēja, Stefu dabūjot pirmajā ceturksnī ārā no trases un arī cavs par sliktu bija dažas svilpes, par Lebja nostaigātiem laikam vispār nav ne runu. Ceru, ka GSW atradīs spēkus pēdējai spēlei un no paša sākuma jau sāks spēlēt tādu basketbolu, kādu no viņiem gaida.
Varu vēl piebilst, ka šī ir visu laiku neinteresantākais fināls, jo katrā spēlē jau 4/4 pusē var slēgt ārā TV,jo uzvarētājs skaidrs. Ceru, ka 7 spēlē GSW uzvarēs un šoreiz pietiks arī ar +1 !

     [+] [-]

, 2016-06-17 10:23, pirms 8 gadiem
frizbijs rakstīja: O kas ta te notiek?

Visi lebrona pakaļstaigātāji ir izlīduši no krūmiem varbūt kāds ari no džungļiem.

Jā cavs pelnīti vinnēja šodien!

Betnu visi, kas kko saprot no basketbola zin, ka Cavs uzvarēt šo sēriju ir nereāli, lai kādās fantāzijās dzīvo visi lebrona fani.
jā tā pat kā visi zināja ka Cavs vairāk par 1 uzvaru nedabūs...
piekrītu, ka GSW joprojām ir favorīti sērijā, bet tik kategoriskam būt arī nav iemesla. Abām komandām ir palikusi maksimums viena spēle šajā sezonā...tā ka taupīties vairs nav ko...un abām ir ko pielikt, tiesa GSW ir vairāk kur. Bet kas mani priecē ir tas, ka šogad lai arī Lebrons pēdējās divas spēles rāda super sniegumu, viņš neliekas tā izpumpējies, kā tas bija iepriekš.

  +2 [+] [-]

, 2016-06-17 10:26, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Cavs faneļi beidzot pilnā sparā izlīduši no krūmiem. Varu apsveikt ar septīto spēli.
Šodien GSW sastāvā mazliet trūka Boguta. Igijs spēlēja ar sāpošu muguru, nesaprotu kāpēc viņu turēja laukumā, ja nevarēja ar 100% spēlēt, Barns jau otro spēli pēc kārtas met visu garām, izskatās, ka GSW ir dziļā fiziskā bedrē. Stefa nesavaldīšanās bija baltais karogs šodien.
Tiesneši protams šodien atkal peldēja, Stefu dabūjot pirmajā ceturksnī ārā no trases un arī cavs par sliktu bija dažas svilpes, par Lebja nostaigātiem laikam vispār nav ne runu. Ceru, ka GSW atradīs spēkus pēdējai spēlei un no paša sākuma jau sāks spēlēt tādu basketbolu, kādu no viņiem gaida.
Varu vēl piebilst, ka šī ir visu laiku neinteresantākais fināls, jo katrā spēlē jau 4/4 pusē var slēgt ārā TV,jo uzvarētājs skaidrs. Ceru, ka 7 spēlē GSW uzvarēs un šoreiz pietiks arī ar +1 !
Ooo... pati lielāka Igija karsējmeitene izlīda no krūmiem

  -1 [+] [-]

, 2016-06-17 10:30, pirms 8 gadiem
Ronis90 rakstīja: Ooo... pati lielāka Igija karsējmeitene izlīda no krūmiem
Skatos, ka Cavs fanelis ir tā sapriecājies, ka tulīņ vai pieliks bikses!
Es izsmēju tevi, ka cavs bija traumas? Tagad tādas ir GSW. Ar pusklibu MVP IGiju ir ļoti grūti, tāpēc jau Lebis tagad priecājas un ārdās.

  -1 [+] [-]

, 2016-06-17 10:31, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Skatos, ka Cavs fanelis ir tā sapriecājies, ka tulīņ vai pieliks bikses!
Es izsmēju tevi, ka cavs bija traumas? Tagad tādas ir GSW. Ar pusklibu MVP IGiju ir ļoti grūti, tāpēc jau Lebis tagad priecājas un ārdās.
Tev dibens šodien nesāp?

  +1 [+] [-]

, 2016-06-17 10:35, pirms 8 gadiem
Kas tas vispàr par NBA finālu? Aizsardzībā vispār neviens negrib spēlēt, tikai imitē cenšanos, GSW sajās spēlēs vājprāts, tik puļī troikas un cer, ka CLE neiemetīs brīvus metienus-farss ne basketbols priekš tāda līmeņa!

  -1 [+] [-]

, 2016-06-17 10:35, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Skatos, ka Cavs fanelis ir tā sapriecājies, ka tulīņ vai pieliks bikses!
Es izsmēju tevi, ka cavs bija traumas? Tagad tādas ir GSW. Ar pusklibu MVP IGiju ir ļoti grūti, tāpēc jau Lebis tagad priecājas un ārdās.
Starp citu Džeimss, Karijs un Tomsaons būs MVP, bet Igijs būs parasts lūzeris. Varam saderēt ja netici man.

     [+] [-]

, 2016-06-17 10:40, pirms 8 gadiem
Ronis90 rakstīja: Starp citu Džeimss, Karijs un Tomsaons būs MVP, bet Igijs būs parasts lūzeris. Varam saderēt ja netici man.
Kurš tad domā,ka viņš dabūs šogad MVP ar sāpošu muguru. Viņš tik un tā paliks līgas vēsturē, jo pagajušo gadu dabūja final MVP, lai tev tas paliek par piemiņu. Šogad varētu iedot 3pt bračkām abiem kopā.

     [+] [-]

, 2016-06-17 10:42, pirms 8 gadiem
Ronis90 rakstīja: Starp citu Džeimss, Karijs un Tomsaons būs MVP, bet Igijs būs parasts lūzeris. Varam saderēt ja netici man.
Lielākais lūzeris visā šajā NBA finālā eis tieši TU!
Jo skaties visu laiku vienā punktā! Paskaties uz kko objektīvi.

     [+] [-]

, 2016-06-17 10:45, pirms 8 gadiem
Daudz kurmju parādījušies, kur bijāt kad bija 1:3, par spēles uzvarētājiem jau vienmēr ir viegli fanot..

Bet nu Le Princese pacēlusi spēli pavisam citā līmenī, bet nu vēl lielākus nopelnus es dotu Irvingam, viņš pēkšņi sācis nespēlēt strītbolu, bet spēlēt komandas interesēs.

Ceru ka MVP izšķirsies nākamās spēles uzvaras nesošajā metienā.

  -2 [+] [-]

, 2016-06-17 10:46, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Kurš tad domā,ka viņš dabūs šogad MVP ar sāpošu muguru. Viņš tik un tā paliks līgas vēsturē, jo pagajušo gadu dabūja final MVP, lai tev tas paliek par piemiņu. Šogad varētu iedot 3pt bračkām abiem kopā.
Ooo Igija karsējmeitenei jauna atruna - sāpoša mugura. Varbūt sāpošs dibens??
Karijš šogad salika visu pa plauktiņiem par to kurš bija patiesais MVP pagājušajā gadā.

     [+] [-]

, 2016-06-17 10:49, pirms 8 gadiem
frizbijs rakstīja: Lielākais lūzeris visā šajā NBA finālā eis tieši TU!
Jo skaties visu laiku vienā punktā! Paskaties uz kko objektīvi.
Igijs jau sen ir lūzeris. Lūdzu nomaini bildi uz Džeimsa vai Karija.

  -1 [+] [-]

, 2016-06-17 10:51, pirms 8 gadiem
Tiesneši normāli Lebrona fani. GSW nevar pat normāli aizsardzību iesākt spēlēt, jo pie katras iespējas piezīmes šķiebj. Toties jāuzteic Ērvings, sācis labu basi spēlēt, pat palīdz Leflopam atvērties. Ja Cavs paņems, tieši Ērvingam vajadzētu būt Finals MVP

  +1 [+] [-]

, 2016-06-17 10:51, pirms 8 gadiem
O bože, cik te daudzi ir jibanu**, izlīda no krūmiem : Tāda sajūta, ka puse te vsp no baša nesaprot, katrs tienesis svilpj pa savam, cits ļauj fizisku kontaktu, cits nē. Tas ka curry grāpstās pa LBJ, tas jau vienalga vne ? un kad lovam iedeva sodu, kad green palidoja garām viņam, tad jau vienalga.Un par Cle faniem, nu jāāā GSW fani jau te raksta, katrā otrā raksta: "GO GSW" GO IGIJS, un katru dienu GSW uzvara vnk bez temā, tiešam jibanut**ie

  -1 [+] [-]

, 2016-06-17 10:53, pirms 8 gadiem
Ronis90 rakstīja: Igijs jau sen ir lūzeris. Lūdzu nomaini bildi uz Džeimsa vai Karija.
Igijs vēl, jo projām ir MVP un čempions! Lūzeris ir Lebrons, kuram finālos 2-6 un izskatās, ka būs 2-7!

  -2 [+] [-]

, 2016-06-17 10:56, pirms 8 gadiem
Elpacho rakstīja: O bože, cik te daudzi ir jibanu**, izlīda no krūmiem : Tāda sajūta, ka puse te vsp no baša nesaprot, katrs tienesis svilpj pa savam, cits ļauj fizisku kontaktu, cits nē. Tas ka curry grāpstās pa LBJ, tas jau vienalga vne ? un kad lovam iedeva sodu, kad green palidoja garām viņam, tad jau vienalga.Un par Cle faniem, nu jāāā GSW fani jau te raksta, katrā otrā raksta: "GO GSW" GO IGIJS, un katru dienu GSW uzvara vnk bez temā, tiešam jibanut**ie
Beidz 5 epizodes nosvilpa par sliktu Cavs, bet pārējo laiku Lebrona nostaigāti un sodi ir smieklīgi! Viņam katrā uzbrukumā ir sods uzbrukumā, jo viņš atgrūž ar roku un iet tieši ar plecu ķermenī, bet tiesneši uz to piever acis! Nekad neatbalstīšu tādu spēlētāju un nekad neatzīšu, ka ir labākais!

     [+] [-]

, 2016-06-17 10:59, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Igijs vēl, jo projām ir MVP un čempions! Lūzeris ir Lebrons, kuram finālos 2-6 un izskatās, ka būs 2-7!
Igijs jau veselu gadu ošnā pakaļu Karijam un Džeimsam? Tas ir gada joks ka viņš jorprojām ir MVP .

  +2 [+] [-]

, 2016-06-17 11:03, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Beidz 5 epizodes nosvilpa par sliktu Cavs, bet pārējo laiku Lebrona nostaigāti un sodi ir smieklīgi! Viņam katrā uzbrukumā ir sods uzbrukumā, jo viņš atgrūž ar roku un iet tieši ar plecu ķermenī, bet tiesneši uz to piever acis! Nekad neatbalstīšu tādu spēlētāju un nekad neatzīšu, ka ir labākais!
ļoti labi, nezināju, ka fiziski iespējams ir iemest truli ejot ar plecu par priekšu... tas tā reāli padomājot par katru uzbrukumu kontekstu, bet turpini troļļot. ir prieks ienākt sc.com un palasīt laba humor devu. tas tev sanāk lieliski...

p.s. vispār jautājums, kā izdomāji tādu nickname?

  -2 [+] [-]

, 2016-06-17 11:03, pirms 8 gadiem
Ronis90 rakstīja: Igijs jau sen ir lūzeris. Lūdzu nomaini bildi uz Džeimsa vai Karija.
Tu domā lai bildi nomainu uz
Stefu Kariju?

Igija pienesums komandai ir neatsverams, pat lebrons gribētu lai igijs ar viņu spēlētu vienā komdā!
Bet Igijs ir nesautīgs un tāpēc ar lebronu vienā komandā nekad nespēlēs, Izlase jau irc its stāsts.

  +2 [+] [-]

, 2016-06-17 11:08, pirms 8 gadiem
Lebrons lops. Pat ja CLE zaudēs pēdējo maču ir skaidrs - LBJ ir pēdējo divu finālu - MVP.
Pie tādiem statiem vel 4stīli un 3 Bloki un tikai 1!!!!!! kļūda. :O

Pēdējā spēlē GSW izskatās būs jāiztiek bez Igija.
Divus svarīgus čaļus jau zaudēja. Tagad atlikušajam trijniekam būs jāspēlē labākā spēle mūžā. Izskatās ka tieši GSW vēl var pielikt jo uz Lovu nav ko vairs cerēt, bet pārējie kavalieri apmēram savā līmenī.
Lebrons cerams nav nospēlējis labāko spēli finālā, saglabās asiņu garšu un priecēs mūs 3x
GO CAVS!!!!!!

     [+] [-]

, 2016-06-17 11:08, pirms 8 gadiem
frizbijs rakstīja: Tu domā lai bildi nomainu uz
Stefu Kariju?

Igija pienesums komandai ir neatsverams, pat lebrons gribētu lai igijs ar viņu spēlētu vienā komdā!
Bet Igijs ir nesautīgs un tāpēc ar lebronu vienā komandā nekad nespēlēs, Izlase jau irc its stāsts.
Vienigie spelētaji kurus Džeimss gribētu redzēt savā komandā ir Karijs un Tomsons tapēc ka viņi ir 5 reizes labāki pari Igiju.

  +3 [+] [-]

, 2016-06-17 11:09, pirms 8 gadiem
Ja GSW zaudēja sppeciāli, lai paceltu kausu mājās, tad Cavs speciāli palaida līdz 1:3, lai būtu pirmie, kuri atspēlējušies no 1:3.

  +1 [+] [-]

, 2016-06-17 11:13, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Igijs vēl, jo projām ir MVP un čempions! Lūzeris ir Lebrons, kuram finālos 2-6 un izskatās, ka būs 2-7!
Tavs Igijs tik 2 finālos ir spēlējis. Kamēr Lebrons 7. Jūti atšķirību? Kurš tad īsti ir lūzeris?

  -1 [+] [-]

, 2016-06-17 11:14, pirms 8 gadiem
Ronis90 rakstīja: Vienigie spelētaji kurus Džeimss gribētu redzēt savā komandā ir Karijs un Tomsons tapēc ka viņi ir 5 reizes labāki pari Igiju.
Nu paskatīsimies, kā tavam lebim ies pēdējā šīs sezonas spēlē, kaa mēs to visi zinam izšķirošos brīšoz viņam sāk trīcēt rokas un nekāds vilcējs viņš vairs nav. Aste kājstarpē un tup stūrī vai labākaj;a gadījumā uzmet pusķiku kurš nav precīzs.

     [+] [-]

, 2016-06-17 11:16, pirms 8 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Tavs Igijs tik 2 finālos ir spēlējis. Kamēr Lebrons 7. Jūti atšķirību? Kurš tad īsti ir lūzeris?
Igudala ir ceļojošs klauns kurš nebija vajadzīgs ne Filadelfijai ne Deneverai. Viņš ir parasta NBA viduvējība un izbrauc uz Karija un Tomsona rēkina. Bez viņiem GSW klātos ļoti grūti.

  +1 [+] [-]

, 2016-06-17 11:17, pirms 8 gadiem
salming18 rakstīja: Kas par spēli!!! Kurš teica ka šī sērija ir tikai formalitāte,un,ka fināls jau ir ispēlēts... Lebrons rāda teicamu ja ne izcilu basketbolu,tiešām lieliska statistika... Izskatās ,ka svaru kausi jau ir Cavs pusē! : ) Par Cavs titulu,lai Lebronam liek beidzot mieru! P.s. Cik danki šodienas spēlē no cavs puses bija?
Es teicu.. Pec pirmajam divam spelem nekas neliecinaja ka bus septita spele! Likas, ka serija bus 4-0 vai 4-1. Bet tagad bus septita spele! Interesantakais no visiem scenarijiem..

  -1 [+] [-]

, 2016-06-17 11:20, pirms 8 gadiem
frizbijs rakstīja: Nu paskatīsimies, kā tavam lebim ies pēdējā šīs sezonas spēlē, kaa mēs to visi zinam izšķirošos brīšoz viņam sāk trīcēt rokas un nekāds vilcējs viņš vairs nav. Aste kājstarpē un tup stūrī vai labākaj;a gadījumā uzmet pusķiku kurš nav precīzs.
Grozi kā gribi taču Džeimss tā pat ir labāks par Igudalu, vai ne? Es fanoju tikai par labākajiem - Džeims, Karijs un Tomsons ir manas simpātijas tapēc ka viņi ir paši labākie. Viņi ir 10 reizes labāki par viduvējību Igudalu un pats svarīgākais ka tu pats to labi apzinies.

     [+] [-]

, 2016-06-17 11:21, pirms 8 gadiem
Ronis90 rakstīja: Igudala ir ceļojošs klauns kurš nebija vajadzīgs ne Filadelfijai ne Deneverai. Viņš ir parasta NBA viduvējība un izbrauc uz Karija un Tomsona rēkina. Bez viņiem GSW klātos ļoti grūti.
Kuram vel ceļojošjam klaunam ir bijis vināla MVP?

  +1 [+] [-]

, 2016-06-17 11:25, pirms 8 gadiem
Ronis90 rakstīja: Igudala ir ceļojošs klauns kurš nebija vajadzīgs ne Filadelfijai ne Deneverai. Viņš ir parasta NBA viduvējība un izbrauc uz Karija un Tomsona rēkina. Bez viņiem GSW klātos ļoti grūti.
Nu Filadelfijas laikos no Igija nekā diža nebija, tagad atradis čempionu komandu un dažu acīs ir bez maz Dievs.
Lai vai kā, bet uzskatu, ka Lebrons ir pelnijis kaut elementāru cieņu, nevis mūžīgu notiršanu. Nav viņš tik slikts. Tas ka abas komandas vairakkart aizveda līdz finālam - tas ir milzīgs saasniegums.
Nu un ka dažkārt viņš nostaigā, nav viņš ne pirmais, ne pēdējais kas tā dara.
Bertāns tajā uzvaras metienā arī nostaigāja, pat VV to atzina.
Dažš labs to tā akcentē itkā Lebrons katru spēli ar bumbu rokās skrietu un nedriblētu.

     [+] [-]

, 2016-06-17 11:26, pirms 8 gadiem
frizbijs rakstīja: Kuram vel ceļojošjam klaunam ir bijis vināla MVP?
1 reizi mūžā izšauj arī slotas kāts, bet tas taču nezozīmē ka viņš ir labākais. Labākie ir Džeimss, Karijs un Tomsons.

  -1 [+] [-]

, 2016-06-17 11:29, pirms 8 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Nu Filadelfijas laikos no Igija nekā diža nebija, tagad atradis čempionu komandu un dažu acīs ir bez maz Dievs.
Lai vai kā, bet uzskatu, ka Lebrons ir pelnijis kaut elementāru cieņu, nevis mūžīgu notiršanu. Nav viņš tik slikts. Tas ka abas komandas vairakkart aizveda līdz finālam - tas ir milzīgs saasniegums.
Nu un ka dažkārt viņš nostaigā, nav viņš ne pirmais, ne pēdējais kas tā dara.
Bertāns tajā uzvaras metienā arī nostaigāja, pat VV to atzina.
Dažš labs to tā akcentē itkā Lebrons katru spēli ar bumbu rokās skrietu un nedriblētu.
Ja kāds man apgalvotu ka Karijs ir labāks par Džeimsu tad es tam pilnībā piekristu taču Igudaļa taču ir pilnīgākā viduvējība un tikai pamuļķi viņu var saukt par labāko.

  -2 [+] [-]

, 2016-06-17 11:32, pirms 8 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Tavs Igijs tik 2 finālos ir spēlējis. Kamēr Lebrons 7. Jūti atšķirību? Kurš tad īsti ir lūzeris?
Igijs ne reizi nav zaudējis finālos, bet Lebrons veselas piecas un Igijs ar ASV izlasi nav zaudējis OS, bet Lebis, bez Kobes un Igijs OS tika pazemots, mētāja tur klusos un Leišiem P.Štromberks ar liso pauri viņu atstāja jaņos!

  +1 [+] [-]

, 2016-06-17 11:33, pirms 8 gadiem
Dzirdēju, ka GSW fani lēnām sāk izskatīt citas komandas, par kurām fanot.

  -1 [+] [-]

, 2016-06-17 11:34, pirms 8 gadiem
Ronis90 rakstīja: Ja kāds man apgalvotu ka Karijs ir labāks par Džeimsu tad es tam pilnībā piekristu taču Igudaļa taču ir pilnīgākā viduvējība un tikai pamuļķi viņu var saukt par labāko.
Igijs bija pagašgad fināla labākais, vienalga, ka LBJ meta 40p un baigo statistiku vāca, bet igijs pienesums deva titulu

  -1 [+] [-]

, 2016-06-17 11:34, pirms 8 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Nu Filadelfijas laikos no Igija nekā diža nebija, tagad atradis čempionu komandu un dažu acīs ir bez maz Dievs.
Lai vai kā, bet uzskatu, ka Lebrons ir pelnijis kaut elementāru cieņu, nevis mūžīgu notiršanu. Nav viņš tik slikts. Tas ka abas komandas vairakkart aizveda līdz finālam - tas ir milzīgs saasniegums.
Nu un ka dažkārt viņš nostaigā, nav viņš ne pirmais, ne pēdējais kas tā dara.
Bertāns tajā uzvaras metienā arī nostaigāja, pat VV to atzina.
Dažš labs to tā akcentē itkā Lebrons katru spēli ar bumbu rokās skrietu un nedriblētu.
Lebrons nav slikts spēlētājs, bet lidz finālam viņš komandu ir aizvedis vienreiz, un tas bija 2007 gadā ja nemaldos kad bija fināls cavs vs spurs. Pāŗejos finālos viņam bija aukstākā līmēna spēlētāju blakus. Heat laikos tie bija D.Wade(kuram vienmēr būs par vienu titulu vairāk kā lebim) C.Bosh. Un tagad ir Irvings, Smits, Lovu grūti par tādu nosaukt, bet nu ari pieskaitāms pie NBA zvaigzēm uz pagātnes rēķina.
Bet GSW ir izveidota dabīgā ceļā, Vadošie spēlētāji ir izveidoti gsw sistēmā.

Mākslīgi izveidoti sastāvi

  +1 [+] [-]

, 2016-06-17 11:34, pirms 8 gadiem
Runājot par Kariju, tad uzskatu ka kaut kādām sankcijām pret viņu ir jābūt par kapa (laikam tā to sauca) aizlidināšanu tribīnēs. Nu nav tā normāla uzvedība.

     [+] [-]

, 2016-06-17 11:37, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Igijs ne reizi nav zaudējis finālos, bet Lebrons veselas piecas un Igijs ar ASV izlasi nav zaudējis OS, bet Lebis, bez Kobes un Igijs OS tika pazemots, mētāja tur klusos un Leišiem P.Štromberks ar liso pauri viņu atstāja jaņos!
Es runāju par faktu kā tādu jeb spēlēšanu NBA finālā. Par bilanci nedomāju.
Bet Igijam jau šī ir tikai otrā reize karjerā, kad viņš spēlē NBA finālā, tapēc par bilanci nemaz nav jēga runāt.

     [+] [-]

, 2016-06-17 11:38, pirms 8 gadiem
Elpacho rakstīja: Igijs bija pagašgad fināla labākais, vienalga, ka LBJ meta 40p un baigo statistiku vāca, bet igijs pienesums deva titulu
Džimsam taču arī ir fināla MVP tituli, vai ne kepon?

  +2 [+] [-]

, 2016-06-17 11:41, pirms 8 gadiem
Jautra spēle. Scenārijs gan identisks kā Game3, izņemot, protams, to cik labs bija LeBrons. Karijs un viņā sāļā sieva var tikai kurpes pienest.

     [+] [-]

, 2016-06-17 11:53, pirms 8 gadiem
Ronis90 rakstīja: Džimsam taču arī ir fināla MVP tituli, vai ne kepon?
Un tgd ludzu pasaki ko tu gribeji pateikt ar so tekstu???

     [+] [-]

, 2016-06-17 11:53, pirms 8 gadiem
frizbijs rakstīja: O kas ta te notiek?

Visi lebrona pakaļstaigātāji ir izlīduši no krūmiem varbūt kāds ari no džungļiem.

Jā cavs pelnīti vinnēja šodien!

Betnu visi, kas kko saprot no basketbola zin, ka Cavs uzvarēt šo sēriju ir nereāli, lai kādās fantāzijās dzīvo visi lebrona fani.
Pamato!!!!

  +2 [+] [-]

, 2016-06-17 11:56, pirms 8 gadiem
Vismaz GSW fani (amerikāņi) ir pietiekami saprātīgi, lai saprastu, ka zaudēva viņi, nevis tiesneši
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-06-17 12:00, pirms 8 gadiem
Vēl arī bija runas, ka Lebrons iepriekšējā spēlē iemeta 41 punktu, jo nespēlēja Dreimonds.. Šodien tik daudz iemeta, jo Igijam mugura sāpēja?

     [+] [-]

, 2016-06-17 12:02, pirms 8 gadiem
Lebrons monstrs, kur ir visi Cavs heiteri!?? Salīduši pa krūmiem kur nu kurais. Lebrons ietrieca grozā ar tādu spēku, ka igijam piemetās muguras krampji. CAVS pēc titula, Lebrons mvp!

Valjero, tu atkritum, pie 3-1 te slavas dziesmas dziedāji warriors, tagad kādā pažobelē esi ielīdis un klusē kā partizāns. Warriors faneļi te bija kuplā skaitā, tagad grūti kādu saskatīt. Klaunu parāde. GO GO CAVS!!

     [+] [-]

, 2016-06-17 12:03, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Skatos, ka Cavs fanelis ir tā sapriecājies, ka tulīņ vai pieliks bikses!
Es izsmēju tevi, ka cavs bija traumas? Tagad tādas ir GSW. Ar pusklibu MVP IGiju ir ļoti grūti, tāpēc jau Lebis tagad priecājas un ārdās.
Neiešu meklēt gadu vecus tekstus, bet varu 100% saderēt, ka pag. sezon arī kladzināji šitos pašus tekstus, kad CLE bija bez Irvinga un Lava.

Un tas nav gluži Boguts

  +1 [+] [-]

, 2016-06-17 12:04, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Kurš tad domā,ka viņš dabūs šogad MVP ar sāpošu muguru. Viņš tik un tā paliks līgas vēsturē, jo pagajušo gadu dabūja final MVP, lai tev tas paliek par piemiņu. Šogad varētu iedot 3pt bračkām abiem kopā.
Zaudētāj komandai nedod MVP(ar izņēmumiem). Un kur nu vēl diviem uzreiz.

     [+] [-]

, 2016-06-17 12:04, pirms 8 gadiem
Ko Karija sieva tādu pateica? Kaut ko garām esmu palaidis.

  +1 [+] [-]

, 2016-06-17 12:09, pirms 8 gadiem
AlfonsTrīcvaidziņš rakstīja: Ja GSW zaudēja sppeciāli, lai paceltu kausu mājās, tad Cavs speciāli palaida līdz 1:3, lai būtu pirmie, kuri atspēlējušies no 1:3.
Vārds vietā.

  -2 [+] [-]

, 2016-06-17 12:10, pirms 8 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Pamato!!!!
Regulārā sezona- Bilance 73-9.
Konforences fināls pret OKC NOo 1-3 uzvarēja 4-3.

Gsw rāda daudz saturīgāku basketbolu atšķirībā no cavs visas sezonas garumā.

GSW ir uzvarētāji ar uzvarētāju domāšanu un galvas tiesu pārāku treneri nekā tas ir cavs, ja vispār to Lu var nosaukt part treneri.

Eu a kur ir Clipers?

  +1 [+] [-]

, 2016-06-17 12:10, pirms 8 gadiem
skipa rakstīja: Ko Karija sieva tādu pateica? Kaut ko garām esmu palaidis.
Divos vārdos. Ka NBA ir rigged. Bet nebij, kad Greens varēja sist Adamsam pa Kiwi un turpināt spēlēt vai, kas reg. sezonā svilpa visu par labu GSW, lai 73-9 dabūtu.

  -1 [+] [-]

, 2016-06-17 12:10, pirms 8 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: Nav un nebūs pamatojums
Lien atpakaļ savā alā kur biji ielīdis.

  +1 [+] [-]

, 2016-06-17 12:11, pirms 8 gadiem
frizbijs rakstīja: Lebrons nav slikts spēlētājs, bet lidz finālam viņš komandu ir aizvedis vienreiz, un tas bija 2007 gadā ja nemaldos kad bija fināls cavs vs spurs. Pāŗejos finālos viņam bija aukstākā līmēna spēlētāju blakus. Heat laikos tie bija D.Wade(kuram vienmēr būs par vienu titulu vairāk kā lebim) C.Bosh. Un tagad ir Irvings, Smits, Lovu grūti par tādu nosaukt, bet nu ari pieskaitāms pie NBA zvaigzēm uz pagātnes rēķina.
Bet GSW ir izveidota dabīgā ceļā, Vadošie spēlētāji ir izveidoti gsw sistēmā.

Mākslīgi izveidoti sastāvi
Igijs nav slikts spēlētājs taču personīgi pats no 8 reizem līdz finālam komandu nav aizvedis nevienu reizi

  +2 [+] [-]

, 2016-06-17 12:11, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Igijs ne reizi nav zaudējis finālos, bet Lebrons veselas piecas un Igijs ar ASV izlasi nav zaudējis OS, bet Lebis, bez Kobes un Igijs OS tika pazemots, mētāja tur klusos un Leišiem P.Štromberks ar liso pauri viņu atstāja jaņos!
Ha ha... kad Lebrons zaudēja OS? 2. nba sezonā? 19 gadu vecumā?

  +1 [+] [-]

, 2016-06-17 12:12, pirms 8 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Divos vārdos. Ka NBA ir rigged. Bet nebij, kad Greens varēja sist Adamsam pa Kiwi un turpināt spēlēt vai, kas reg. sezonā svilpa visu par labu GSW, lai 73-9 dabūtu.
Nu gan ģimenīte, sieva nomelno NBA, vīrs nomētā ar kapām fanus.

     [+] [-]

, 2016-06-17 12:13, pirms 8 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Nu Filadelfijas laikos no Igija nekā diža nebija, tagad atradis čempionu komandu un dažu acīs ir bez maz Dievs.
Lai vai kā, bet uzskatu, ka Lebrons ir pelnijis kaut elementāru cieņu, nevis mūžīgu notiršanu. Nav viņš tik slikts. Tas ka abas komandas vairakkart aizveda līdz finālam - tas ir milzīgs saasniegums.
Nu un ka dažkārt viņš nostaigā, nav viņš ne pirmais, ne pēdējais kas tā dara.
Bertāns tajā uzvaras metienā arī nostaigāja, pat VV to atzina.
Dažš labs to tā akcentē itkā Lebrons katru spēli ar bumbu rokās skrietu un nedriblētu.
Aksels jēdz basi, bet nav apskatījies, kur tagad atrodas Filadelfija!

  +1 [+] [-]

, 2016-06-17 12:13, pirms 8 gadiem
Intresanti vai šeit ir tiešām kāds cavs fans vai tomēr tikai lebrona?

     [+] [-]

, 2016-06-17 12:14, pirms 8 gadiem
kd25 rakstīja: Intresanti vai šeit ir tiešām kāds cavs fans vai tomēr tikai lebrona?
Tas ir labs jautājums

     [+] [-]

, 2016-06-17 12:15, pirms 8 gadiem
frizbijs rakstīja: Regulārā sezona- Bilance 73-9.
Konforences fināls pret OKC NOo 1-3 uzvarēja 4-3.

Gsw rāda daudz saturīgāku basketbolu atšķirībā no cavs visas sezonas garumā.

GSW ir uzvarētāji ar uzvarētāju domāšanu un galvas tiesu pārāku treneri nekā tas ir cavs, ja vispār to Lu var nosaukt part treneri.

Eu a kur ir Clipers?
Un tas nozīmē nereāli vinnēt? Gandrīz nereāli ir no 1-3 dabūt 3-3. Bet tad jau izdarīts.

     [+] [-]

, 2016-06-17 12:17, pirms 8 gadiem
Ronis90 rakstīja: Igijs nav slikts spēlētājs taču personīgi pats no 8 reizem līdz finālam komandu nav aizvedis nevienu reizi
Kurš, tad var aizvest, ja neskaita Lebronu vai Džordanu?

  -1 [+] [-]

, 2016-06-17 12:26, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Cavs faneļi beidzot pilnā sparā izlīduši no krūmiem. Varu apsveikt ar septīto spēli.
Šodien GSW sastāvā mazliet trūka Boguta. Igijs spēlēja ar sāpošu muguru, nesaprotu kāpēc viņu turēja laukumā, ja nevarēja ar 100% spēlēt, Barns jau otro spēli pēc kārtas met visu garām, izskatās, ka GSW ir dziļā fiziskā bedrē. Stefa nesavaldīšanās bija baltais karogs šodien.
Tiesneši protams šodien atkal peldēja, Stefu dabūjot pirmajā ceturksnī ārā no trases un arī cavs par sliktu bija dažas svilpes, par Lebja nostaigātiem laikam vispār nav ne runu. Ceru, ka GSW atradīs spēkus pēdējai spēlei un no paša sākuma jau sāks spēlēt tādu basketbolu, kādu no viņiem gaida.
Varu vēl piebilst, ka šī ir visu laiku neinteresantākais fināls, jo katrā spēlē jau 4/4 pusē var slēgt ārā TV,jo uzvarētājs skaidrs. Ceru, ka 7 spēlē GSW uzvarēs un šoreiz pietiks arī ar +1 !
aj aj aj vecīt, tavā vietā te šodien nebūtu nemaz rādījies, redz, tā tās lietas notiek, daudz atrunu un Igijam pazors, cavs iet pāri, Karijs arī jau sāk čuru raustīt

     [+] [-]

, 2016-06-17 12:30, pirms 8 gadiem
Neimārs rakstīja: aj aj aj vecīt, tavā vietā te šodien nebūtu nemaz rādījies, redz, tā tās lietas notiek, daudz atrunu un Igijam pazors, cavs iet pāri, Karijs arī jau sāk čuru raustīt
Neimār, tu tak par warrioriem esi https://www.youtube.com/watch?v=LL0...

  +1 [+] [-]

, 2016-06-17 12:30, pirms 8 gadiem
Neimārs rakstīja: aj aj aj vecīt, tavā vietā te šodien nebūtu nemaz rādījies, redz, tā tās lietas notiek, daudz atrunu un Igijam pazors, cavs iet pāri, Karijs arī jau sāk čuru raustīt
Neimārs atbalsta GSW, nomaini profilu!

     [+] [-]

, 2016-06-17 12:35, pirms 8 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Ha ha... kad Lebrons zaudēja OS? 2. nba sezonā? 19 gadu vecumā?
tas bija viņa rūkija gads. visi draugi bija izlasē, kur spēlēja ar pieredzējušākajiem , kgan jau toreiz jaunie vilka kad deva iespējas, it īpaši D-Wade.

  +2 [+] [-]

, 2016-06-17 12:39, pirms 8 gadiem
irbiiteCAVS rakstīja: Lebrons monstrs, kur ir visi Cavs heiteri!?? Salīduši pa krūmiem kur nu kurais. Lebrons ietrieca grozā ar tādu spēku, ka igijam piemetās muguras krampji. CAVS pēc titula, Lebrons mvp!

Valjero, tu atkritum, pie 3-1 te slavas dziesmas dziedāji warriors, tagad kādā pažobelē esi ielīdis un klusē kā partizāns. Warriors faneļi te bija kuplā skaitā, tagad grūti kādu saskatīt. Klaunu parāde. GO GO CAVS!!
Man patīk tavs humors ja tas, protams, ir humors...
Tu esi kā Latvijas politiķi (prostītūtas), piemetas klāt tur, kur labi iet. Ameriks (tas, kurš 20%) ir spilgts piemērs... Ādamsons un daudzi citi.

  +1 [+] [-]

, 2016-06-17 12:46, pirms 8 gadiem
Lebronam ļoti patīk small lineups. Un interesanti, ka daudzi čīkst, ka warriors nebija greens 5 spele, trauma bogutam un tagad vel igijs vispar nevar paspelēt.
Lebrons vispar pagājušo gadu laukuma lielāko daļu pavadīja kopā ar dingo suni, mozgovu un jumpman- jo Kairijam un Kevinam bija traumas. Un pat tad viņam bija videji gandriz triple double. Un tas ka sogad jau ir 3-3 parāda ka MVP ir Lebons.

Ja zaudēs CLE un Lebronam bus vismaz 25-7-7 tad neredzu iespeju nedot vinam mvp, kaut gan pēdējā spēle un lebrons ies uz max- tas nozīmē 35-13-7

     [+] [-]

, 2016-06-17 12:50, pirms 8 gadiem
DW-LBJ-CP-CA rakstīja: Lebronam ļoti patīk small lineups. Un interesanti, ka daudzi čīkst, ka warriors nebija greens 5 spele, trauma bogutam un tagad vel igijs vispar nevar paspelēt.
Lebrons vispar pagājušo gadu laukuma lielāko daļu pavadīja kopā ar dingo suni, mozgovu un jumpman- jo Kairijam un Kevinam bija traumas. Un pat tad viņam bija videji gandriz triple double. Un tas ka sogad jau ir 3-3 parāda ka MVP ir Lebons.

Ja zaudēs CLE un Lebronam bus vismaz 25-7-7 tad neredzu iespeju nedot vinam mvp, kaut gan pēdējā spēle un lebrons ies uz max- tas nozīmē 35-13-7
Klejs ar Stefu arī ies uz max 3pt, katram pa 12 trojkām un spēle uzvarēta.

     [+] [-]

, 2016-06-17 12:54, pirms 8 gadiem
P.S. Gribēju piebilst, ka OS kvalifikācijas basketa turnīrs būs redzams VSB un TV6.
Tas tā ja kāds ir palaidis garām.

     [+] [-]

, 2016-06-17 12:57, pirms 8 gadiem
ljames237 rakstīja: tas bija viņa rūkija gads. visi draugi bija izlasē, kur spēlēja ar pieredzējušākajiem , kgan jau toreiz jaunie vilka kad deva iespējas, it īpaši D-Wade.
Neviens no čomiem tur baigi daudz nespēlēja. Un DWade zāģī 2pt...

  +1 [+] [-]

, 2016-06-17 13:12, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Klejs ar Stefu arī ies uz max 3pt, katram pa 12 trojkām un spēle uzvarēta.
1) Jēziņ, kas pa kaudzi komentu, puse tik pat psihiski nepilnvērtīgi, kā Stefa sievas lēkmes Tviterī...
2) uz komentu atbildot, uz maks jau ies visi... Nevienam jau vairs nav kam taupīties, bet visi apzināsies kļūdas cenas kas liek domāt, ka spēle būs līdz vienam +10 izrāvienam un ar to viss būs izšķirts, otri sāks steigties, un nervozēt, bet tie, kas izrausies atbrīvosies un panāks lielu sagrāvi....
Skaidrs, ka Favorīti savās mājās un visās sērijā vēl aizvien ir GSW. Un nedod dievs viņiem kaut kur spēles sākumā izdodas iekrāt tādu mazu pārsvariņu... tad viss, tad tur nav variantu...
Un vēlaizvien ticu, ka ir pamatots iemesls, kapēc neviens no 1-3 nav uzvarējis panākto septīto spēli... Prāts saka ka 90% GSW uzvarēs, bet reāli skatoties... kas tas būtu par perfektu stāstu... LBJ atnes Cavs pirmo titulu, beidzot, turklāt atspēlējoties pirmo reizi NBA vēsturē no 1-3...
Nu kaut nu Cavs paņemtu šīs paskas dēļ vien...

  +2 [+] [-]

, 2016-06-17 13:26, pirms 8 gadiem
Raitcha rakstīja: 1) Jēziņ, kas pa kaudzi komentu, puse tik pat psihiski nepilnvērtīgi, kā Stefa sievas lēkmes Tviterī...
2) uz komentu atbildot, uz maks jau ies visi... Nevienam jau vairs nav kam taupīties, bet visi apzināsies kļūdas cenas kas liek domāt, ka spēle būs līdz vienam +10 izrāvienam un ar to viss būs izšķirts, otri sāks steigties, un nervozēt, bet tie, kas izrausies atbrīvosies un panāks lielu sagrāvi....
Skaidrs, ka Favorīti savās mājās un visās sērijā vēl aizvien ir GSW. Un nedod dievs viņiem kaut kur spēles sākumā izdodas iekrāt tādu mazu pārsvariņu... tad viss, tad tur nav variantu...
Un vēlaizvien ticu, ka ir pamatots iemesls, kapēc neviens no 1-3 nav uzvarējis panākto septīto spēli... Prāts saka ka 90% GSW uzvarēs, bet reāli skatoties... kas tas būtu par perfektu stāstu... LBJ atnes Cavs pirmo titulu, beidzot, turklāt atspēlējoties pirmo reizi NBA vēsturē no 1-3...
Nu kaut nu Cavs paņemtu šīs paskas dēļ vien...
Un pārspēt 73 -9 komandu.

  +3 [+] [-]

, 2016-06-17 13:35, pirms 8 gadiem
Par sodiem runājot, ja spēlētājs no muguras/saniem/neznokurienes lido virsū, lai izsistu bumbu, tad jārēķinās, ka jebkurš sitiens kurš nav pa bumbu var būt sods.

Ja daudzi saka, ka Lebrons čīkst, lai pret viņu dotu sodus, tad Karijs čīkst, lai viņam nedotu sodus, turklāt jebkuru pieskarienu arī grib sodu pret sevi.

     [+] [-]

, 2016-06-17 13:40, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Neimārs atbalsta GSW, nomaini profilu!
es esmu cits neimārs, nomaini profila bildi, rēgojas tikai tas miskastes runcis

  +2 [+] [-]

, 2016-06-17 13:40, pirms 8 gadiem
Par Cavs! Par iespēju būt šīs topošās vēstures aculiecinieku! Ja uzvarēs gsw, tad tas būs nekas īpašs, back to back tituls, ok..., bet Cavs uzvara būtu hypermegaahūnsensacija pasaules sportā. Un tik daudz heiteriem ar nepamatotu kritiku tiktu aizbāzta mute.

     [+] [-]

, 2016-06-17 13:43, pirms 8 gadiem
besī ārā tas velna pielūdzējs Smits ar savu ragu rādīšanu, ceru atdursies vienu brīdi kaut kur...

     [+] [-]

, 2016-06-17 13:45, pirms 8 gadiem
Elpacho rakstīja: Igijs bija pagašgad fināla labākais, vienalga, ka LBJ meta 40p un baigo statistiku vāca, bet igijs pienesums deva titulu
Ej ej. Drīzāk jāsaka Lebrona milzīgais pienesums nebija pietiekošs, lai nivelētu Iguodalas pienesumu ko viņš nesa citu komandas biedru milzīgajam kopējam pienesumam. Igijs bija savas komandas vērtīgākais finālā, nestrīdos, bet bez viņa tur bija vēl lērums komandas biedru, kuri bija ne mazāk vērtīgi - nav vērts pat saukt, mēs šos tā pat labi zinam.

     [+] [-]

, 2016-06-17 13:52, pirms 8 gadiem
irbiiteCAVS rakstīja: Lebrons monstrs, kur ir visi Cavs heiteri!?? Salīduši pa krūmiem kur nu kurais. Lebrons ietrieca grozā ar tādu spēku, ka igijam piemetās muguras krampji. CAVS pēc titula, Lebrons mvp!

Valjero, tu atkritum, pie 3-1 te slavas dziesmas dziedāji warriors, tagad kādā pažobelē esi ielīdis un klusē kā partizāns. Warriors faneļi te bija kuplā skaitā, tagad grūti kādu saskatīt. Klaunu parāde. GO GO CAVS!!
No kura cauruma tu izliidi?
kaa sajuti kausa smaku taa klaat kaa muzsenais CLE fans
Kaa jau agraak esmu mineejis, tad tu vareetu buut lielaakais staigulis SC vesturee.

     [+] [-]

, 2016-06-17 13:55, pirms 8 gadiem
Ja Barnes iemetīs kaut pusi no tā ko aizmeta garām šodien tad GSW uzvarēs game7 , viņs skaitās viens no key player uz viņa brīvu metienu tiek izspēlēts diezgan daudz. Curry, Thompson savus metienus atradīs anyway..

  +1 [+] [-]

, 2016-06-17 13:55, pirms 8 gadiem
wiesturs88 rakstīja: Par sodiem runājot, ja spēlētājs no muguras/saniem/neznokurienes lido virsū, lai izsistu bumbu, tad jārēķinās, ka jebkurš sitiens kurš nav pa bumbu var būt sods.

Ja daudzi saka, ka Lebrons čīkst, lai pret viņu dotu sodus, tad Karijs čīkst, lai viņam nedotu sodus, turklāt jebkuru pieskarienu arī grib sodu pret sevi.
Vispār neredzu jēgu piesieties no skatītāju puses.
Jā Karijam nosvilpa divus nepamatotus sodus, bet cik sērijā Lebronam tiek no pretinieka? Cik daudz ir nenosvilptu sodu?
Sen bija jāpierod, ka tiesneši tik asi vairs neļauj spēlēt. Bet tas attiecas arī uz uzbrukumu, kur tik droši vairs nevar grūstīties ar elkoņiem un masu.
Tagadējās kombinācijas ir tik tālu tikušas, ka CAVS var noorganizēt gandrīz katru uzbrukumu tā, lai Lebronam pretī būtu mazais sedzējs. Uzliekot aizsegu Grīnam vai Igijam un tur ja Lebim atļautu pielietot savu masu tad Karijs lielāko mača daļu pavadītu lidojam tribīnēs.

Tas arī bija redzams, kad Karijs dabuja piezīmi spēles sākumā tad CAVS uzbrukums gāja pret Kariju, visi uzbruka grozam caur viņu. Viņš jau tā nav labākais aizsargs.

     [+] [-]

, 2016-06-17 14:01, pirms 8 gadiem
GSW ir neapšaubāms favorīts game7. CAV var uzvarēt tikai ,ja Lebrons un Vēl kāds Irving atkal samet katrs pa 40 pts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-06-17 14:05, pirms 8 gadiem
valjero rakstīja: No kura cauruma tu izliidi?
kaa sajuti kausa smaku taa klaat kaa muzsenais CLE fans
Kaa jau agraak esmu mineejis, tad tu vareetu buut lielaakais staigulis SC vesturee.
Esmu cavs fans no bērna kājas un neviens man to nevar atņemt. Tajā dienā kad Lebrons tika draftēts es sapratu, ka tas būs kas īpašs Cavs vēstures lapaspusēs. Tagad mēs redzam, vēsture tiek rakstīta ar zelta pildspalvu, kurās Lebronam ir atvēlēta īpaša loma. Vairākkārtējs MVP, fināla MVP, tūlīt arī 3šais tituls, izcilība. MJ nobāl, jo spēja tikai sasniegt to ko sasniedzis ar pasaules klases palīgiem - Pipenu un Rodmenu + labākais treneris uz planētas pienesa viņam titulus uz paplātes. Lebrons iet pēc 3šā titula un viņam pat īsti nav palīgu (Lab, Īrvings, lai būtu), Lovs miskaste, treneris miskaste, soliņš smieklīgs. Lebrons visu iznes uz saviem pleciem. Daži saka, ka Kobe ir labāks par Lebronu, bet tā nav, Šaks viņam pienesa vairākus titulus uz paplātes + neaizmirstam labāko treneri uz planētas Fila Džeksona izskatā. Tāda ir patiesība, kuru daudzi šeit neredz un akli tic muļķībām ko kāds ierakstījis vikipēdijā.

     [+] [-]

, 2016-06-17 14:06, pirms 8 gadiem
m.ozols rakstīja: GSW ir neapšaubāms favorīts game7. CAV var uzvarēt tikai ,ja Lebrons un Vēl kāds Irving atkal samet katrs pa 40 pts.
Un kādēļ, lai nesamet arī šoreiz?
GSW neizdevā spēles sākums un vini psiholoģiski nonīka, Lebrons jau darīja visu ko gribēja, jo viņam nebija sīkstas pretestības.
Ja tas notiks atkal, tad GSW var salūst pilnībā.
Nedomāju, ka GSW ir neapstrīdami favorīti. Viņiem ir psiholoģiski sarežģīta spēle, dēļ pedējiem zaudējumiem un septītā spēle pati par sevi vairs nedod tik daudz mājas priekšrocības ziņā IMHO.
Domāju 50/50. Tā būs nervu spēle. Tur var būt jebkas, pat sagrāve, gan no vienas, gan otras komandas.

     [+] [-]

, 2016-06-17 14:10, pirms 8 gadiem
irbiiteCAVS rakstīja: Esmu cavs fans no bērna kājas un neviens man to nevar atņemt. Tajā dienā kad Lebrons tika draftēts es sapratu, ka tas būs kas īpašs Cavs vēstures lapaspusēs. Tagad mēs redzam, vēsture tiek rakstīta ar zelta pildspalvu, kurās Lebronam ir atvēlēta īpaša loma. Vairākkārtējs MVP, fināla MVP, tūlīt arī 3šais tituls, izcilība. MJ nobāl, jo spēja tikai sasniegt to ko sasniedzis ar pasaules klases palīgiem - Pipenu un Rodmenu + labākais treneris uz planētas pienesa viņam titulus uz paplātes. Lebrons iet pēc 3šā titula un viņam pat īsti nav palīgu (Lab, Īrvings, lai būtu), Lovs miskaste, treneris miskaste, soliņš smieklīgs. Lebrons visu iznes uz saviem pleciem. Daži saka, ka Kobe ir labāks par Lebronu, bet tā nav, Šaks viņam pienesa vairākus titulus uz paplātes + neaizmirstam labāko treneri uz planētas Fila Džeksona izskatā. Tāda ir patiesība, kuru daudzi šeit neredz un akli tic muļķībām ko kāds ierakstījis vikipēdijā.
Bus laikam jasak konspektet un citet.
Par Kobi piekriitu, bet par MJ nee. MJ finalos 6 no 6
Butu Lebronam tads paliigs kaa Iguodala, tad LJ titulus pluuktu kaa skaabenes

  +1 [+] [-]

, 2016-06-17 14:11, pirms 8 gadiem
Neimārs rakstīja: es esmu cits neimārs, nomaini profila bildi, rēgojas tikai tas miskastes runcis
Neimāram šogad neiet, ne ČL, ne Brāzīlija neko nerāda!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-06-17 14:12, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Neimāram šogad neiet, ne ČL, ne Brāzīlija neko nerāda!
Tak te pilns ar roneeniem un trolleniem, salikushi avatarus un pashi nezin par ko fano

     [+] [-]

, 2016-06-17 14:15, pirms 8 gadiem
valjero rakstīja: Bus laikam jasak konspektet un citet.
Par Kobi piekriitu, bet par MJ nee. MJ finalos 6 no 6
Butu Lebronam tads paliigs kaa Iguodala, tad LJ titulus pluuktu kaa skaabenes
Chicago ar MJ 6 no 6

LBJ=MJ

     [+] [-]

, 2016-06-17 14:16, pirms 8 gadiem
valjero rakstīja: Bus laikam jasak konspektet un citet.
Par Kobi piekriitu, bet par MJ nee. MJ finalos 6 no 6
Butu Lebronam tads paliigs kaa Iguodala, tad LJ titulus pluuktu kaa skaabenes
Tā laika nba nestāv klāt šodienas nba. Tāpēc arī MJ tur varēja dominēt, šodien uztura bagātinātāji, treniņu process ir virzījies gaismas gadus uz priekšu. Lebrons pēc būdas ir tāds kā toreiz Karls Melouns, tikai 5x ātrāks, 3x atlētiskāks un daudzreiz vispusīgāks. Un pat lēnais Melouns ar pusklibu Stoktonu gandrīz izārdīja leģendāro Bulls, ja vien MJ nebūtu iepūtis pāris haļavas. 6/6 pierāda tikai tā laika vājo nba līmeni.

     [+] [-]

, 2016-06-17 14:18, pirms 8 gadiem
LBJ=MJ abi ir labāki par Kobi
CHI 90-itajos labāki par CAVS šodien
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-06-17 14:20, pirms 8 gadiem
irbiiteCAVS rakstīja: Tā laika nba nestāv klāt šodienas nba. Tāpēc arī MJ tur varēja dominēt, šodien uztura bagātinātāji, treniņu process ir virzījies gaismas gadus uz priekšu. Lebrons pēc būdas ir tāds kā toreiz Karls Melouns, tikai 5x ātrāks, 3x atlētiskāks un daudzreiz vispusīgāks. Un pat lēnais Melouns ar pusklibu Stoktonu gandrīz izārdīja leģendāro Bulls, ja vien MJ nebūtu iepūtis pāris haļavas. 6/6 pierāda tikai tā laika vājo nba līmeni.
Tad vareja atklataaku speeli, sobrid par glaudienu sods

  +1 [+] [-]

, 2016-06-17 14:21, pirms 8 gadiem
futbolists7890 rakstīja: varbūt GSW tagad varētu būt vislabākā?.
Domāju pilnā sastāva viņi ir vieni no labākajiem tīmiem NBA vēsturē.
Ļoooti daudz zvaigžņu ar izteiktu līderi. Līdzīgi kā Bulls.
+ labi sadalītas lomas komandā, kas ir svarīgākais, domāju zveaigznes var būt ne vairāk kā divas. Ar to pietiek titulam, ja ir komanda.

  +2 [+] [-]

, 2016-06-17 14:21, pirms 8 gadiem
irbiiteCAVS rakstīja: Tā laika nba nestāv klāt šodienas nba. Tāpēc arī MJ tur varēja dominēt, šodien uztura bagātinātāji, treniņu process ir virzījies gaismas gadus uz priekšu. Lebrons pēc būdas ir tāds kā toreiz Karls Melouns, tikai 5x ātrāks, 3x atlētiskāks un daudzreiz vispusīgāks. Un pat lēnais Melouns ar pusklibu Stoktonu gandrīz izārdīja leģendāro Bulls, ja vien MJ nebūtu iepūtis pāris haļavas. 6/6 pierāda tikai tā laika vājo nba līmeni.
Tad kāpēc MJ 40 gados 2002 gadā, kad jau jaunmodīgais NBA bija sameta 48 pt spēlē. 20pt vidēji 40 gados. To laik nebija trīs sekundes aizsardzībā, tolaik bija daudz asāka spēle, MJ teica,ka pēc šodienas noteikumiem viņš stātos uz soda metienu līnijas 50 reizes. Kāpēc MJ treniņos 50 gadu vecumā bez treniņiem apspēlēja drafta 2nr. Gilkristu, kurš ir labs aizsardzības spēlētājs?

  +1 [+] [-]

, 2016-06-17 14:24, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Tad kāpēc MJ 40 gados 2002 gadā, kad jau jaunmodīgais NBA bija sameta 48 pt spēlē. 20pt vidēji 40 gados. To laik nebija trīs sekundes aizsardzībā, tolaik bija daudz asāka spēle, MJ teica,ka pēc šodienas noteikumiem viņš stātos uz soda metienu līnijas 50 reizes. Kāpēc MJ treniņos 50 gadu vecumā bez treniņiem apspēlēja drafta 2nr. Gilkristu, kurš ir labs aizsardzības spēlētājs?
Aiz tā iemesla dēļ kapēc Kobe sameta 60 pointus spēlē$ sezonā kurā viņš rādīja sev neatbilstoši drausmīgu performanci.

     [+] [-]

, 2016-06-17 14:24, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Tad kāpēc MJ 40 gados 2002 gadā, kad jau jaunmodīgais NBA bija sameta 48 pt spēlē. 20pt vidēji 40 gados. To laik nebija trīs sekundes aizsardzībā, tolaik bija daudz asāka spēle, MJ teica,ka pēc šodienas noteikumiem viņš stātos uz soda metienu līnijas 50 reizes. Kāpēc MJ treniņos 50 gadu vecumā bez treniņiem apspēlēja drafta 2nr. Gilkristu, kurš ir labs aizsardzības spēlētājs?
Man patiik tavas argumenteshanas prasmes
+ no manis

     [+] [-]

, 2016-06-17 14:24, pirms 8 gadiem
GSW sezonas sākumā bija galvas tiesu pārāka par jeb kuru komandu NBA vēsturē, bet gājieni pēc rekordiem un PO izpumpēšanās, traumas komandu ir novājinājusi, tāpēc viss aizgāja līdz 7 spēlēm!

     [+] [-]

, 2016-06-17 14:32, pirms 8 gadiem
raveetaajs rakstīja: Nav ko aizstāvēt ne Kariju, ne kādu citu. Spēle zaudēta bija jau praktiski pēc 1q. Jā, pievilka, bet Lebrons & Co visu nokārtoja. Atzīšu pēc Tompsona uznāciena 3Q beigās, likās, ka gsw nu tik lādēs. Nevar nepieminēt Bārnsu.. Vēljoprojām Lovs neko nav parādījis finālā. Tas vieš optimismu, ka viņš saliks 20 ačus, protams šīs ir tikai cerības, kā gsw bandwagoneriem pēc 2spēles, kuri gaidīja Karija un Tompsona trojku šovu. Protams, šamiem krīt, bet Cavs nepaļaujas uz veiksmi aiz līnijas tik pārspīlēti. Atskaitot JR ik pa laikam. Savu darbu paveic Tompsons(Tristans). Visas iespējas Klīvlendai BEIDZOT izcīnīt čempiontitulu. Ja vien GSW nesametīs 20+ trīņus.
Viss atkarīgs no aisardzības. Ja p*isīs Curry, kādzs ar labu aisardzību tad spēli izdosies uzvarēt Cavs.

     [+] [-]

, 2016-06-17 14:44, pirms 8 gadiem
valjero rakstīja: Bus laikam jasak konspektet un citet.
Par Kobi piekriitu, bet par MJ nee. MJ finalos 6 no 6
Butu Lebronam tads paliigs kaa Iguodala, tad LJ titulus pluuktu kaa skaabenes
Beidzot varu tev zināmā mērā piekrist....Lebronam lai viegli ņemtu titulus tiešām būtu vajadzīgs tāds kaplis kā Iguodala...kāds, kurš var dot pienesumu abos laukuma galos...tā pat kā MJ bija Pipens...

     [+] [-]

, 2016-06-17 14:44, pirms 8 gadiem
Marchelitto rakstīja: Un kādēļ, lai nesamet arī šoreiz?
GSW neizdevā spēles sākums un vini psiholoģiski nonīka, Lebrons jau darīja visu ko gribēja, jo viņam nebija sīkstas pretestības.
Ja tas notiks atkal, tad GSW var salūst pilnībā.
Nedomāju, ka GSW ir neapstrīdami favorīti. Viņiem ir psiholoģiski sarežģīta spēle, dēļ pedējiem zaudējumiem un septītā spēle pati par sevi vairs nedod tik daudz mājas priekšrocības ziņā IMHO.
Domāju 50/50. Tā būs nervu spēle. Tur var būt jebkas, pat sagrāve, gan no vienas, gan otras komandas.
Tieši tā,jo GSW neizdevās pirmā ceturtdaļa (11pts) , tur arī ir meklējams lielākais iemesls kapēc zaudēja spēli..skaitļi un procenti jau nemelo! Un protams notikt var jebkas, bet ASV profesionālajā sportā tev nemāca skatīties un domāt kas bija ,kas notika, tur tev māca skatīties uz priekšu. UN GSW to māk izmantot un noteikti izmantos..

Es lieku uz to ,ka GSW paņems ar komandas spēli...

     [+] [-]

, 2016-06-17 14:56, pirms 8 gadiem
m.ozols rakstīja: Tieši tā,jo GSW neizdevās pirmā ceturtdaļa (11pts) , tur arī ir meklējams lielākais iemesls kapēc zaudēja spēli..skaitļi un procenti jau nemelo! Un protams notikt var jebkas, bet ASV profesionālajā sportā tev nemāca skatīties un domāt kas bija ,kas notika, tur tev māca skatīties uz priekšu. UN GSW to māk izmantot un noteikti izmantos..

Es lieku uz to ,ka GSW paņems ar komandas spēli...
Cilvēks ir un paliek cilvēks un ar nekādu sporta sistēmu daudz neizmainīsi, ja nav iedzimta stabila nervu sistēma. GSW pagaidām pierāda, ka var salūst, ja spēle neiet kā nākas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-06-17 15:56, pirms 8 gadiem
frizbijs rakstīja: O kas ta te notiek?

Visi lebrona pakaļstaigātāji ir izlīduši no krūmiem varbūt kāds ari no džungļiem.

Jā cavs pelnīti vinnēja šodien!

Betnu visi, kas kko saprot no basketbola zin, ka Cavs uzvarēt šo sēriju ir nereāli, lai kādās fantāzijās dzīvo visi lebrona fani.
Nereāli jau bija paņemt kaut vienu spēli pēc 3-1, ne? Bet tomēr ir 3-3 jau..

  +2 [+] [-]

, 2016-06-17 15:58, pirms 8 gadiem
Arī zaudējot 7. spēli MVP jādod Lebronam
(ja nepaliks pēdēja spēlē ar Lova statiem)
';

     [+] [-]

, 2016-06-17 16:00, pirms 8 gadiem
Palielam jau varējāt priecāties ka ir 7 spēle. Bet nu jā katra spēle ar vidēji kadiem +14 punktiem katrai komandai, tāpēc domāju pēdējā spēlē nekas nemainīsies un viena komanda paņems ar +15-20

  +1 [+] [-]

, 2016-06-17 16:02, pirms 8 gadiem
Kāšons, dzīvo uz jumta rakstīja: Arī zaudējot 7. spēli MVP jādod Lebronam
(ja nepaliks pēdēja spēlē ar Lova statiem)
Piekrītu Tev zuša galva. bet nba var iedot MVP skatoties ari tikai pec pedejas speles, kur kleijs vai karijs var samest 30.

Bet tākā lebrons izteikti nesa savu komandu finalos par to vien MVP

     [+] [-]

, 2016-06-17 16:13, pirms 8 gadiem
Personīgi, es uzskatu, ka Tompsons ir pelnījis būt mvp, ja gsw tomēr uzvar. Tomēr tie viņa splash uznācieni ir visai palīdzējuši, nevis Karija zobusarga mešana skatītājiem

     [+] [-]

, 2016-06-17 16:16, pirms 8 gadiem
futbolists7890 rakstīja: Tomēr 7. spēle. Vismaz Goldensteitā.
Ir tāda pilsēta, ja? Pateiksi kur?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-06-17 16:25, pirms 8 gadiem
Kāšons, dzīvo uz jumta rakstīja: Arī zaudējot 7. spēli MVP jādod Lebronam
(ja nepaliks pēdēja spēlē ar Lova statiem)
Tas par asistiem točna labs. Kur tad visi leģendārie PG?!?!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-06-17 16:42, pirms 8 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Tas par asistiem točna labs. Kur tad visi leģendārie PG?!?!
Tas tev jājautā! Kur cp3?

  -1 [+] [-]

, 2016-06-17 16:43, pirms 8 gadiem
HM-PAEDIS UN PADZERIS rakstīja: Skatos piespamots liidz nemanai
Karogu izliki?

  -1 [+] [-]

, 2016-06-17 16:55, pirms 8 gadiem
LeBron NBA rakstīja: Nereāli jau bija paņemt kaut vienu spēli pēc 3-1, ne? Bet tomēr ir 3-3 jau..
Vel nevari beigt priecāties?
Ganjau no rīta nezināji kur aiz laimes likties, ne?

Pirmdien no rīta varēsi pazust no apvāršņa līdz nākamās sezonas sākumam!

     [+] [-]

, 2016-06-17 20:41, pirms 8 gadiem
Daniel rakstīja: tauta var atkal diskutēt, kurš tuvāk MVP līmenim - Lebrons vai Karijs ?!
Tur nav ko diskutēt!
Žūrijai būs viegli izšķirties par Lebrona MVP....

     [+] [-]

, 2016-06-17 20:47, pirms 8 gadiem
Nezinu vai kāds ir saskaitījis, bet grozos ar ir niča

     [+] [-]

, 2016-06-17 21:43, pirms 8 gadiem
aiso_s rakstīja: Nezinu vai kāds ir saskaitījis, bet grozos ar ir niča
nezinu par groziem, bet punktos abām komandām ir 610, kas ir pirmoreiz NBA vēsturē, kad pirms 7 spēles abas komandas ir iemetušas vienādu punktu skaitu

     [+] [-]

, 2016-06-18 14:32, pirms 8 gadiem
frizbijs rakstīja: Vel nevari beigt priecāties?
Ganjau no rīta nezināji kur aiz laimes likties, ne?

Pirmdien no rīta varēsi pazust no apvāršņa līdz nākamās sezonas sākumam!
Ojj, vecīt nerunā. Tik priecīgs biju, tiešām. Pirmdienas rītā tiks svinēta CAVS uzvara.