Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Celtics" cenšas iegūt Lavu un gatavo piedāvājumu

"Celtics" cenšas iegūt Lavu un gatavo piedāvājumu
Iespējams, ka Kelijs Oliniks un Kevins Lavs šajā vasarā tiks aizmainīti viens pret otru
Foto: AP/Scanpix

Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) komanda Bostonas "Celtics" aktīvi strādā pie tā, lai varētu veikt maiņas darījumu ar Minesotas "Timberwolves", kā rezultātā tiktu iegūts 25 gadus vecais Kevins Lavs.

Jau mēneša sākumā vēstījām, ka Kevins Lavs bija ieradies Bostonā, tādējādi pastiprinot baumas par viņa iespējamo aizmainīšanu uz "Celtics" komandu. Kā vēsta ESPN apskatnieks Čads Fords, ķelti gatavo piedāvājumu Minesotai, kas sastāvētu gan no spēlētājiem, gan no drafta izvēlēm.

"Celtics", visticamākais, "Twolves" vadībai piedāvās abas šī gada drafta izvēles (6. un 17. izvēle pirmajā kārtā), kādu no nākotnes pirmās kārtas izvēlēm, kā arī Džaredu Salindžeru vai Keliju Oliniku.

Flips Saunderss, kurš ir gan "Timberwolves" galvenais treneris, gan prezidents basketbola operācijās, iepriekš izteicies, ka nevēlas aizmainītu Lavu, taču tagad esot sācis apzināties, ka nākamajā vasarā Lavs, visticamākais, pametīs "Timberwolves", kā arī to, ka "Celtics" piedāvājums, iespējams, varētu būt labākais, ko kāda komanda izteiks.

Pagaidām līgumi ar "Celtics" komandu ir septiņiem spēlētājiem. Ja tiks iegūts Lavs, Bostonai vēl būs pietiekami daudz brīvo līdzekļu, lai varētu izveidot konkurētspējīgu sastāvu. Aizvadītajā sezonā Bostona izcīnīja 25 uzvaras 82 spēlēs, Austrumu konferencē ierindojoties 12. vietā.

Izmantotie resursi:
ESPN

Kurā komandā Lavs uzsāks jauno sezonu?

  • 12

  • 134

  • 41


1 2 47 komentāri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-06-17 21:17, pirms 10 gadiem
Ja darījums tiešām notiks,tad Denijs Eindžs atkal būs pierādījis,ka ir viens no top GM līgā! Let's go Celtics!

  +8 [+] [-]

, 2014-06-17 21:22, pirms 10 gadiem
nba33 rakstīja: Ja darījums tiešām notiks,tad Denijs Eindžs atkal būs pierādījis,ka ir viens no top GM līgā! Let's go Celtics!
Bez Gārneta un Alena maiņām pasaki, ar ko tad šis ir tāds TOP GM, kā saki?
Slēpts komentārs: kūdra

  +2 [+] [-]

, 2014-06-17 21:27, pirms 10 gadiem
Ja vēl izdotos iesmērēt kādam Wallace toksisko kontraktu būtu vispār idešli, un nedomāju, ka tas ir ļoti nereāli, jo piemēram tādi sixeri varētu piekrist , lai aizpildītu cap space un iegūtu , kādu pieredzējušu vīru, jo skaidri zināms, ka viņiem rookiju būs pietiekami.

  +4 [+] [-]

, 2014-06-17 21:28, pirms 10 gadiem
Tagad vēl jācer, ka Dairis tiks Celtics

  -1 [+] [-]

, 2014-06-17 21:33, pirms 10 gadiem
Assasinss' rakstīja: Ja vēl izdotos iesmērēt kādam Wallace toksisko kontraktu būtu vispār idešli, un nedomāju, ka tas ir ļoti nereāli, jo piemēram tādi sixeri varētu piekrist , lai aizpildītu cap space un iegūtu , kādu pieredzējušu vīru, jo skaidri zināms, ka viņiem rookiju būs pietiekami.
Noteikti, ka PHI grib vienkārši aizpildīt salary cap, ja reāli viņi varētu divus max contract stārus nolīgt.

  -2 [+] [-]

, 2014-06-17 21:34, pirms 10 gadiem
Miami Heat

  +1 [+] [-]

, 2014-06-17 21:38, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Noteikti, ka PHI grib vienkārši aizpildīt salary cap, ja reāli viņi varētu divus max contract stārus nolīgt.
PHI bija vienkārši pirmā komanda , kas iešāvās prātā, ar to es domāju, ka ķelti varētu līdzīgi kā warriori iztīrīt cap space, un iedot tos kontraktus komandai, kas aizpilda cap space, turklāt Wallace nebūtu tas sliktākais ar ko to aizpildīt, ja salīdzina ar Biedriņu un Jeffersonu.

Neuzskatu,ka sixeriem jāiet pēc zvaigznēm jau šajā sezona, jo tālāk var būt sāpīgi, kad būs jāpagarina kontrakti MCW un ši gada drafta 3. pickam, turklāt nedomāju, ka viņi dabūs ko dižāku par Stīvensonu.

  -1 [+] [-]

, 2014-06-17 21:45, pirms 10 gadiem
Assasinss' rakstīja: PHI bija vienkārši pirmā komanda , kas iešāvās prātā, ar to es domāju, ka ķelti varētu līdzīgi kā warriori iztīrīt cap space, un iedot tos kontraktus komandai, kas aizpilda cap space, turklāt Wallace nebūtu tas sliktākais ar ko to aizpildīt, ja salīdzina ar Biedriņu un Jeffersonu.

Neuzskatu,ka sixeriem jāiet pēc zvaigznēm jau šajā sezona, jo tālāk var būt sāpīgi, kad būs jāpagarina kontrakti MCW un ši gada drafta 3. pickam, turklāt nedomāju, ka viņi dabūs ko dižāku par Stīvensonu.
Nu ej uzmini vai Stīvensons ir sliktākais gadījums. Kas to lai zin, kā viņš spēlētu, ja viņš būtu komandas zvaigzne. Jo tagad noteikti viņš ir aiz Džordža. Ar MCW jau varētu pastrīdēties, kura komanda tā īsti ir.

Vispār SC varētu labāk uzcept rakstu par salary cap kāpumu, jo baumas ir par 5 miljonu celšanu. Nesaprotu kāpēc. Lai nevarētu taisīt BIG3, bet lai taisītu BIG4 un atļautu 4-5 komandām sadalīt visas līgas zvaigznes?

     [+] [-]

, 2014-06-17 21:51, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nu ej uzmini vai Stīvensons ir sliktākais gadījums. Kas to lai zin, kā viņš spēlētu, ja viņš būtu komandas zvaigzne. Jo tagad noteikti viņš ir aiz Džordža. Ar MCW jau varētu pastrīdēties, kura komanda tā īsti ir.

Vispār SC varētu labāk uzcept rakstu par salary cap kāpumu, jo baumas ir par 5 miljonu celšanu. Nesaprotu kāpēc. Lai nevarētu taisīt BIG3, bet lai taisītu BIG4 un atļautu 4-5 komandām sadalīt visas līgas zvaigznes?
Acīmredzot līgai arī būs izdevīgāk, la būtu tādas superkomandas, jo tās apakšgala komandas tāpat nevienu nepiesaista, pat ja viņi beidzot tiek saulītē kā grizzlies piemēram. Un ja reāli paskatās šosezon tie reālie titula contenderi arī nebija vairāk par 4-5, austrumos pusotra komanda un 3 rietumos (spurs, thunder, clippers)

  +1 [+] [-]

, 2014-06-17 21:53, pirms 10 gadiem
Jā, visi notikumi par to liecina, ka šis darījums notiks. Rondo, Lavs, Grīns vel dabutu piem. Sefološu, Pīrss atgrieztos atkal kas cerigs sanaktu.

  -1 [+] [-]

, 2014-06-17 21:59, pirms 10 gadiem
Assasinss' rakstīja: Acīmredzot līgai arī būs izdevīgāk, la būtu tādas superkomandas, jo tās apakšgala komandas tāpat nevienu nepiesaista, pat ja viņi beidzot tiek saulītē kā grizzlies piemēram. Un ja reāli paskatās šosezon tie reālie titula contenderi arī nebija vairāk par 4-5, austrumos pusotra komanda un 3 rietumos (spurs, thunder, clippers)
Nu bet kam ir interese, lai tās komandas paliek vēl spēcīgākas, jo var atļauties mētāties ar naudu?

Palasīju nedaudz to shēmu, kā pieņem salary cap. Ķip no visiem līgas ienākumiem tur pareizina ar procentiem un tad izdala ar komandu skaitu un tāds ir salary cap. Tikai, laikam viņi nesaprot, ka vidējo ienākumu līmeni nenormāli paceļ lielpilsētas, bet pārējās pazemina. Mazajām komandām tikai atliek noskatīties, kā lielās mētājās ar naudu. Tad cer uz draftu, kā OKC un tāpat, ja neizmetīsi pietiekami naudu, tad arī drafts pēc 4-5 sezonām nepalīdzēs.

  +2 [+] [-]

, 2014-06-17 22:01, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nu ej uzmini vai Stīvensons ir sliktākais gadījums. Kas to lai zin, kā viņš spēlētu, ja viņš būtu komandas zvaigzne. Jo tagad noteikti viņš ir aiz Džordža. Ar MCW jau varētu pastrīdēties, kura komanda tā īsti ir.

Vispār SC varētu labāk uzcept rakstu par salary cap kāpumu, jo baumas ir par 5 miljonu celšanu. Nesaprotu kāpēc. Lai nevarētu taisīt BIG3, bet lai taisītu BIG4 un atļautu 4-5 komandām sadalīt visas līgas zvaigznes?
Ja mani atmiņa neviļ, tad kāpums algu griestiem paredzēts katru gadu, t6ā vienojās īpašnieki un spēlētāji parakstot kolektīvo līgumu..
Principā tas ir tas pats grābeklis, kas pāgāušā reizē, pēc termiņa beigām, īpāsnieki sitīs to cap-space lejā, spēlētāji ņaudēs pēc miljoniem... t';a tas bija ieprieks un arī pirms tam cik atceros...,

  +1 [+] [-]

, 2014-06-17 22:04, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nu bet kam ir interese, lai tās komandas paliek vēl spēcīgākas, jo var atļauties mētāties ar naudu?

Palasīju nedaudz to shēmu, kā pieņem salary cap. Ķip no visiem līgas ienākumiem tur pareizina ar procentiem un tad izdala ar komandu skaitu un tāds ir salary cap. Tikai, laikam viņi nesaprot, ka vidējo ienākumu līmeni nenormāli paceļ lielpilsētas, bet pārējās pazemina. Mazajām komandām tikai atliek noskatīties, kā lielās mētājās ar naudu. Tad cer uz draftu, kā OKC un tāpat, ja neizmetīsi pietiekami naudu, tad arī drafts pēc 4-5 sezonām nepalīdzēs.
nu nav jau arī tā, lielās komandas arī uztur tās mazās, jo līgai tur ir kaut kāda ienākumu relatīvā sadale, lai mazie tirgi spētu aizpildīt bez zaudējumiem to savu cap space... Šķiet tur bija rēķināti tie procenti, kurus jau pieminēji, ka jo vairāk pelni, jo vairāk jānobleķo līgas kopējā katlā, kuru tad nu attiecīgi pēc kaut kādiem koeficentiem sadakla, bet skaidrs ir tas, ka tāds Heat sableķo vaiŗak nekā dabūn atpakāl un tā ir ar visiem lielajiem tirgiem..

     [+] [-]

, 2014-06-17 22:07, pirms 10 gadiem
Kpc Salliju un Oly?Ta paveicies ar pedejiem draftiem,un tgd aizmainis...Basu var dot+ vel kaut ko.

  -1 [+] [-]

, 2014-06-17 22:08, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nu bet kam ir interese, lai tās komandas paliek vēl spēcīgākas, jo var atļauties mētāties ar naudu?

Palasīju nedaudz to shēmu, kā pieņem salary cap. Ķip no visiem līgas ienākumiem tur pareizina ar procentiem un tad izdala ar komandu skaitu un tāds ir salary cap. Tikai, laikam viņi nesaprot, ka vidējo ienākumu līmeni nenormāli paceļ lielpilsētas, bet pārējās pazemina. Mazajām komandām tikai atliek noskatīties, kā lielās mētājās ar naudu. Tad cer uz draftu, kā OKC un tāpat, ja neizmetīsi pietiekami naudu, tad arī drafts pēc 4-5 sezonām nepalīdzēs.
To tāpat būs grūti mainīt, protams, ka lielās zvaigznes vienmēr izvēlēsies Ņujorku, LA, Čikāgu nekā tādu Minesotu vai Memfisu, tapēc būtība tie 5 ļimoni neko nemainītu un Karmelo neaizies tagad spēlēt pie grizzlies, tas mainītu tikai , to ka būtu grūtāk piesaistīt labus role playerus, lai gan daudzi tāpat piekrīt mazākam līgumam ja redz, ka tur var tikt pie gredzena. Turklāt kāda ažiotāža tagad būtu, ja Karmelo aizietu uz heat un izveidotu big 4, līgai tās mazās komandas principā po, lai viņas tur ir cīnās un aizpilda vietu, bet neko vairāk.

  -1 [+] [-]

, 2014-06-17 22:13, pirms 10 gadiem
Assasinss' rakstīja: To tāpat būs grūti mainīt, protams, ka lielās zvaigznes vienmēr izvēlēsies Ņujorku, LA, Čikāgu nekā tādu Minesotu vai Memfisu, tapēc būtība tie 5 ļimoni neko nemainītu un Karmelo neaizies tagad spēlēt pie grizzlies, tas mainītu tikai , to ka būtu grūtāk piesaistīt labus role playerus, lai gan daudzi tāpat piekrīt mazākam līgumam ja redz, ka tur var tikt pie gredzena. Turklāt kāda ažiotāža tagad būtu, ja Karmelo aizietu uz heat un izveidotu big 4, līgai tās mazās komandas principā po, lai viņas tur ir cīnās un aizpilda vietu, bet neko vairāk.
Pašlaik ir runas, ka tieši tie 5M dod iespēju CHI dabūt Melo, amnestējot Būzeru. Bez tiem 5M viņiem pat nebūtu iespēja pielīdzināties NYK 130M 5os gados.

@Raitch- jā tur bija arī rakstīts par to, ka ir gadskārtējais 4,5% kāpums, bet tagad ir 7,7%. Un labākais jau tas, ka, jo lielākas summas paliek, jo vairāk ir jūtams tas pats 4,5% pieaugums. Tad jau drīz būs 100M salary cap un tad NBA spēlēs USA izlase vienā komandā un "kaut kādas pārējās" komandas

  +1 [+] [-]

, 2014-06-17 22:17, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Pašlaik ir runas, ka tieši tie 5M dod iespēju CHI dabūt Melo, amnestējot Būzeru. Bez tiem 5M viņiem pat nebūtu iespēja pielīdzināties NYK 130M 5os gados.

@Raitch- jā tur bija arī rakstīts par to, ka ir gadskārtējais 4,5% kāpums, bet tagad ir 7,7%. Un labākais jau tas, ka, jo lielākas summas paliek, jo vairāk ir jūtams tas pats 4,5% pieaugums. Tad jau drīz būs 100M salary cap un tad NBA spēlēs USA izlase vienā komandā un "kaut kādas pārējās" komandas
Man jau škiet, ka Karmelo labāk ir paņemt to player option un tad skatīties pēc gada, kas būs, jo šobrīd teorētiski labākais variants ir Hjūstona, labāk vienu sezonu nobumbulēt, tad redzēt, kas būs ar Rouzu, kādi izskatīsies lakers un aŗi knicks, jo ja nemaldos tad amare beidzas līgums tur jau noiet ļoti daudz.

  -1 [+] [-]

, 2014-06-17 22:20, pirms 10 gadiem
Kas tā par kre*īnisku aptauju? Protams, ka T-wolves!

     [+] [-]

, 2014-06-17 22:22, pirms 10 gadiem
Stademairs assasins paliek knicks.

  -1 [+] [-]

, 2014-06-17 22:24, pirms 10 gadiem
Assasinss' rakstīja: Man jau škiet, ka Karmelo labāk ir paņemt to player option un tad skatīties pēc gada, kas būs, jo šobrīd teorētiski labākais variants ir Hjūstona, labāk vienu sezonu nobumbulēt, tad redzēt, kas būs ar Rouzu, kādi izskatīsies lakers un aŗi knicks, jo ja nemaldos tad amare beidzas līgums tur jau noiet ļoti daudz.
Nu HOU arī izskata iespējas aizmainīt Linu un Ašiku un jau var šogad dabūt Melo.

Nu NYK būs daudz pārmaiņu. Tā kā var arī pagaidīt.

  -1 [+] [-]

, 2014-06-17 22:26, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nu HOU arī izskata iespējas aizmainīt Linu un Ašiku un jau var šogad dabūt Melo.

Nu NYK būs daudz pārmaiņu. Tā kā var arī pagaidīt.
Reāli žēl Lina, bija NYK , tad HOU, un tagad atkal var tikt samainīts pret bijušo komandas biedru...

  +1 [+] [-]

, 2014-06-17 22:30, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Pašlaik ir runas, ka tieši tie 5M dod iespēju CHI dabūt Melo, amnestējot Būzeru. Bez tiem 5M viņiem pat nebūtu iespēja pielīdzināties NYK 130M 5os gados.

@Raitch- jā tur bija arī rakstīts par to, ka ir gadskārtējais 4,5% kāpums, bet tagad ir 7,7%. Un labākais jau tas, ka, jo lielākas summas paliek, jo vairāk ir jūtams tas pats 4,5% pieaugums. Tad jau drīz būs 100M salary cap un tad NBA spēlēs USA izlase vienā komandā un "kaut kādas pārējās" komandas
nu jā, no vienas puses tev ir taisnība. Jo algas tā arī kāps, bet no otras, tiem, kas var maksāt tāpat ir pie pakaļas, viņi maksās dubultā to nodokli arī, ja vajadzēs.. Toties, tādām lejasgala komandām tas atļauj pakrāt līdzekļus un tad pēkšņi izšaut, savāk trīs džekus pa lielu naudu... Kā arī, ilgtermiņa līgumi jau ar tiek slēgti ar + bilansi pa katru nākamo sezonu, kas tos piecus miljonus sezonā noēd kā nebijušus.
Tas pats heat, visiem trim stāriem ar katru nākamo sezonu maksā vairāk, tapēc jau bija Millers jālaiž prom, jo četras sezonas puikām jau vairs nebija pa 15 miljoniem, škiet LBJ bija 19 jau uzlecis...
Tā kā, tiem lielajiem jau tas pieaugums īsti jūtams nav.. Drīzāk tas paver iespējas tiem, kas grib nokomplektēt divu zvaigzņu komanud un piesaistīt labus papildinājumus.

  -1 [+] [-]

, 2014-06-17 22:34, pirms 10 gadiem
Nav tā visa vērts, atdot 2 izvēles un Salindžeru kuram ir ļoti liels potenciāls??? Lavs ir labs, bet aizsardzībā nulle un traumatisks. Es kā Bostonas fans esmu PRET!

  +2 [+] [-]

, 2014-06-17 22:37, pirms 10 gadiem
Ar Melo var ļoti ieberzties, viņš teica, ka ejot uz karjeras beigām vēlas iegūt titulu, bet tas neatspoguļojas faktos, ja viņš tiešām to gribētu viņš neprasītu 20 M kontraktu, man Melo vienmēr ir šķitis tāds kurš vairāk spēlē dēļ naudas, komanda, kas iedod viņam tādu kontraktu nespēj izveidot sabalansētu komandu. Piemērs ir Spurs, tur zvaigznes visi samazināja savus kontraktus, lai komandā notiktu normāla rotācija un cīņa par titulu, un ir redzams rezultāts.

  +2 [+] [-]

, 2014-06-17 22:44, pirms 10 gadiem
Starp citu nebiju pamanijs hoopshype brīvo aģentu rangu- Biedriņš pats pedejais 164. - pat Jans Veselijs uz viņa fona izskatās pārliecināts. nu skumji

  +2 [+] [-]

, 2014-06-17 22:52, pirms 10 gadiem
K-Mart6 rakstīja: Jā, visi notikumi par to liecina, ka šis darījums notiks. Rondo, Lavs, Grīns vel dabutu piem. Sefološu, Pīrss atgrieztos atkal kas cerigs sanaktu.
Kā Pīrs var atgriezties, ja viņam ir līgums ar Nets?

     [+] [-]

, 2014-06-17 22:54, pirms 10 gadiem
Lovs ir Lovs, bet atdot nākotnes 20+10 veci Sulindžeru +pikus(nr.6-Randls vai Vonlehs+16.nr-Payns,Youngs vai vēl kas tur ir,manuprāt,nebūtu īsti pareizi.

  +1 [+] [-]

, 2014-06-17 23:00, pirms 10 gadiem
Kobe24 cik skatos Pirsam ar Nets bij tik 1 gada liigums, ta ka varbut pabeigt karjeru atkal majas butu skaisti.

  +2 [+] [-]

, 2014-06-17 23:15, pirms 10 gadiem
K-Mart6 rakstīja: Kobe24 cik skatos Pirsam ar Nets bij tik 1 gada liigums, ta ka varbut pabeigt karjeru atkal majas butu skaisti.
Laikam tev taisnība! Likās, ka viņam divi gadi, bet tomēr viens.

  +1 [+] [-]

, 2014-06-17 23:16, pirms 10 gadiem
K-Mart6 rakstīja: Stademairs assasins paliek knicks.
Amare pēc 14-15 sez beidzās lielais līgums, par to es runāju, ka Karmelo var palikt uz gadu un tad knicks arī būtu iespējas piesaistīt vēl kādu stāru.

  -1 [+] [-]

, 2014-06-17 23:17, pirms 10 gadiem
Raitcha rakstīja: nu jā, no vienas puses tev ir taisnība. Jo algas tā arī kāps, bet no otras, tiem, kas var maksāt tāpat ir pie pakaļas, viņi maksās dubultā to nodokli arī, ja vajadzēs.. Toties, tādām lejasgala komandām tas atļauj pakrāt līdzekļus un tad pēkšņi izšaut, savāk trīs džekus pa lielu naudu... Kā arī, ilgtermiņa līgumi jau ar tiek slēgti ar + bilansi pa katru nākamo sezonu, kas tos piecus miljonus sezonā noēd kā nebijušus.
Tas pats heat, visiem trim stāriem ar katru nākamo sezonu maksā vairāk, tapēc jau bija Millers jālaiž prom, jo četras sezonas puikām jau vairs nebija pa 15 miljoniem, škiet LBJ bija 19 jau uzlecis...
Tā kā, tiem lielajiem jau tas pieaugums īsti jūtams nav.. Drīzāk tas paver iespējas tiem, kas grib nokomplektēt divu zvaigzņu komanud un piesaistīt labus papildinājumus.
Neiet jau runa tikai par luxury tax. To tu maksā cik gribi, bet tas rodas no spēlētāju ilglaicīgajiem līgumiem. Salary cap vismaz ierobežo, lai visiem ir vienādas iespējas piesaistīt spēlētājus. Tas kas notiek pēc luxury tax cap jau ir cits stāsts.

  -1 [+] [-]

, 2014-06-17 23:19, pirms 10 gadiem
Born Ready rakstīja: Lovs ir Lovs, bet atdot nākotnes 20+10 veci Sulindžeru +pikus(nr.6-Randls vai Vonlehs+16.nr-Payns,Youngs vai vēl kas tur ir,manuprāt,nebūtu īsti pareizi.
Kam gaidīt tos tavus minētos 20+10 (iespējamos tikai), ja var dabūt veselu produktu ar 25+15?

Vecais teksts par zīli un medni.

  -1 [+] [-]

, 2014-06-17 23:21, pirms 10 gadiem
KobeB24 rakstīja: Kā Pīrs var atgriezties, ja viņam ir līgums ar Nets?
Vispār bija runas par LAC vēlmi iegūt viņu uz ko ceru, ka tas noteikti neizdosies. Negribu viņu tur redzēt. Un kam vispār vietā nez LAC viņu gribēja? Redikam vai?
1 2 47 komentāri