Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Porziņģim 17 punkti, "Knicks" nespēj apturēt Marku Gazolu

Rolands Eliņš

Porziņģim 17 punkti, "Knicks" nespēj apturēt Marku Gazolu
Marks Gazols un Kristaps Porziņģis
Foto: AP/Scanpix

Nacionālās basketbola asociācijas spēlē Ņujorkas „Knicks” ar Kristapu Porziņģi ierindā piekāpās Memfisas „Grizzlies” ar rezultātu 95:103. Porziņģis guva 17 punktus, kamēr pretinieku sastāvā neapturams bija spāņu centrs Marks Gazols, kurš sameta 37 punktus.

Kristaps Porziņģis laukumā pavadīja 28 minūtes, kuru laikā „Knicks” kontā pievienoja 17 punktus (1p. 2/3. 2p. 6/9, 3p. 1/3). Viņš savāca četras atlēkušās bumbas, taču divreiz pārtvēra pretinieku piespēli un izdarīja divas rezultatīvas piespēles. Porziņģim arī divas personiskās piezīmes un viena kļūda, kad caurgājiena laikā tika nostaigāts.

Porziņģim šī ir astotā spēle pēc kārtas, kurā gūti vismaz desmit punkti, taču jau piektajā spēlē pēc kārtas netrāpīts viens soda metiens. Šosezon Porziņģis vidēji guvis 13.9 punktus un savācis 7.9 atlēkušās bumbas. Savukārt pretinieku rindās Marks Gazols atzīmējās ar savu otru rezultatīvāko spēli šosezon (iepriekš 38 punkti pret Ņūorleānu), taču kļuva par rezultatīvāko spēlēs pret „Knicks”. Līdz šim šosezon visvairāk pret Ņujorku vienā spēlē bija guvis „Pelicans” uzbrucējs Entonijs Deiviss, proti, 36 punktus.

Otro spēli pēc kārtas izlaida Ņujorkas (20-22) līderis Karmelo Entonijs, kamēr Memfisai (23-19) joprojām nespēlēja saspēles vadītājs Maiks Konlijs. Arī par Porziņģa dalību spēlē bija šaubas nelielas plecas traumas dēļ, taču viņš tomēr izrādījās gatavs mačam, turklāt pēc pirmspēles treniņa medijiem norādīja, ka par vienu no saviem sezonas mērķiem izvirzījis piedalīšanos visās 82 regulārā čempionāta spēlēs. Savukārt Entonijs šosezon izlaidis četras spēles, un "Knicks" zaudējusi visās četrās.

Porziņģis savu pirmo metienu pa grozu aizmeta garām, taču turpmākajā pirmā puslaika gaitā bija nekļūdīgs. Viņš trāpīja arī strauju tālmetienu pāri Zeka Rendolfa rokām un spēja savākties pēc aizķeršanās caurgājienā, kad gandrīz zaudēja bumbu, taču tomēr to notvēra un ar atmugurisku metienu guva divus punktus un tika arī pie soda metiena. Interesanti, ka uzbrukumā Porziņģis spēlēja pret Rendolfu, bet aizsardzībā sacentās ar Marku Gazolu, kurš pirmajā ceturtdaļā guva 11 punktus.

„Knicks” centra Robina Lopesa iekļūšana piezīmju problēmā gan lika Ņujorkai pamainīt savus plānus, turklāt otrajā ceturtdaļā Porziņģi sedza daudz ciešāk un arī ar papildu sedzēja piesaistīšanu. Latviešu debitants nospēlēja ļoti pārdomāti un neforsēja savus metienus, tā vietā vairākkārt izkārtojot labus metienus partneriem, turklāt viņš aktīvi spēlēja aizsardzībā, aizkavējot divas piespēles un vienu bumbu pārtverot. Ar Porziņģa palīdzību „Knicks” puslaiku noslēdza ar 54:52.

Traumas dēļ spēli priekšlaicīgi noslēdza „Knicks” rezervists Kevins Serafins, bet Porziņģim otrais puslaiks nesākās pārāk veiksmīgi. Gazols turpināja realizēt pustālos pāri viņa rokām, kā arī apturēja Porziņģa caurgājienu. Porziņģis uzskatīja, ka bijuši pārkāpti noteikumi, un diskusijā ar tiesnesi aizkavējās, kamēr laukuma pretējā galā „Grizzlies” iemeta tālmetienu. Taču Porziņģis pēc tam Gazolam nedaudz revanšējās, apspēlējot viņu ar driblu un iemetot pustālo.

Pirmās trīs spēles ceturtdaļas aizritēja ļoti līdzvērtīgā cīņā, kurā nevienai komandai ne mirkli nebija izdevies iegūt pārsvaru lielāku par sešiem punktiem. Pēdējās ceturtdaļas vidū tas tika mainīts, un pēc Kaila O`Kvina nesportiskās piezīmes pret Gazolu „Grizzlies” veica izrāvienu, tiekot 15 punktu vadībā. Trīs minūtes pirms beigām Mets Bārnss apturēja Porziņģa „alley-oop” mēģinājumu, taču šoreiz ar nesportisko piezīmi tika sodīts viņš. Porziņģis gan trāpīja tikai vienu no diviem sodiņiem, un „Knicks” treneris Fišers divas minūtes pirms beigām komandas līderus nomainīja (rezultāta starpība tobrīd bija 14 punkti), šķietami padodoties. Ņujorkas rezervisti gan vēl paspēja pievilkt līdz mīnus pieci un radīt nelielu intrigu, taču beigās zaudējums ar 95:103.

”Grizzlies”-”Knicks” 103:95

(28:31, 24:23, 21:19, 30:22)
Grizzlies: Gazols 37 (8atlb., 2p. 15/29), Džefs Grīns 18, Rendolfs 14, Čālmerss 12 ( 8 rez.p.), Alens 7, Lī 6, Viljamss 4, Bārnss 2, Kārters 2, Džamikals Grīns 1
Knicks: Porziņģis 17, O`Kvins 15, Viljamss 13, Aflalo 11, Gelovejs 11 (11 atl.b.), Tomass 9, Kalderons 8, Lopess 6, Vujačičs 3, Serafins 2, Amundsons, Grants.

Statistika

KomandasMet.%3p. %S.m. %Atl.bumbasRez.p.Kļūdas
Grizzlies39/82 (48%)5/10 (50%)20/26 (77%)44248
Knicks35/77 (46%)5/20 (25%)20/24 (83%)36208

”Knicks” spēļu kalendārs

DatumsLaiks (LV)Pretiniece (Bilance)Vieta
18.0120:0076ers (4-37)Mājās
21.012:30Jazz (17-20)Mājās
23.012:30Clippers (25-13)Mājās
24.012:00Hornets (18-21)Viesos
27.012:30Thunder (29-12)Mājās
29.013:00Raptors (25-15)Viesos

Izmantotie resursi:
NBA.com

  +1 [+] [-]

, 2016-01-17 12:14, pirms 8 gadiem
Valdis Bērziņš rakstīja: Protams, ka cilvēks ar pieciem gredzeniem neko nesaprot no basketbola. Problēma jau tāda, ka KP ir karsts pārsvarā tikai 1. puslaikā. Un tam ir divi skaidrojumi. Pirmkārt, vēl nav piekusis. Otrkārt, viņu spēles pirmajā pusē bieži vien vai nu nesedz vispār vai to dara ļoti vaļīgi. Z-Bo vakar būtībā bija viengalga, cik grozus rukijs sametīs. Vien dažos mačos viņu cītīgi pieskata jau no pirmajām minūtēm. Viņam pluss, ka ne visi garie grib iet ārā uz peritmetru, tāpēc arī ir tik daudz brīvu tālo. Šūteris jau labs, kamēr nepiekūst.

Tas, ka Marks viņu uz skolu aizveda, gan ir normāla parādība. Kad spēle ir uz līnijas, tad ir pavisam cita līmeņa dīfenss un tad arī var redzēt, kuriem ir jābūt Zvaigžņu spēlē, bet kuri vēl par zaļu. Balsot un ļaut par sevi pasmieties gan nevienam nav aizliegts.

Kāda jēga Fišeram pie mīnusiem, kad nepieciešami punkti, turēt laukumā spēlētāju, kurš ir piekusis un nevar agresīvi uzbrukt (pietrūkst arī skila poustā), bet, ja met savus (pus)tālos (it īpaši savu absolūto fave troiku no augšas), tad parsvarā garām lido tādas bumbas, kas 1. puslaikā krīt iekšā. Pie plusiem, kad jānotur aizsardzība, tad cita lieta. Tur viņš galotnē ir vairāk noderīgs.

Vai paši nesaskata acīmredzamu trendu, ka čalis bieži 1. ceturtdaļā samet padsmit punktus, bet pēc tam nekā daudz nav? Fišers un Kalderons noteikti vainīgi. Vai arī tas čalis ar 11 gredzeniem, kurš sagatavoja džekam ar pieciem gredzeniem viduvēju rosteri..? Nabaga Čaks kaut ko sapīpējies bija, ka garantēja play-ofus
Čaks nebija sapīpējies, bet par zemu novērtēja Austrumu konferenci!
Agrāk ar 37-40 uzvarām pietika playoff, tagad vajadzēs vismaz 42!

Vēl jau Knicks var izcīnīt virs 40 uzvarām, ja sastāvs būs vesels, jo kalendārs ir labvēlīgs!

Vispār ja skatās uz Knicks, tad cik tur ir basketbolistu, kas šobrīd varētu spēlēt- playoff starta pieciniekā?

  -2 [+] [-]

, 2016-01-17 12:15, pirms 8 gadiem
Valdis Bērziņš rakstīja: Protams, ka cilvēks ar pieciem gredzeniem neko nesaprot no basketbola. Problēma jau tāda, ka KP ir karsts pārsvarā tikai 1. puslaikā. Un tam ir divi skaidrojumi. Pirmkārt, vēl nav piekusis. Otrkārt, viņu spēles pirmajā pusē bieži vien vai nu nesedz vispār vai to dara ļoti vaļīgi. Z-Bo vakar būtībā bija viengalga, cik grozus rukijs sametīs. Vien dažos mačos viņu cītīgi pieskata jau no pirmajām minūtēm. Viņam pluss, ka ne visi garie grib iet ārā uz peritmetru, tāpēc arī ir tik daudz brīvu tālo. Šūteris jau labs, kamēr nepiekūst.

Tas, ka Marks viņu uz skolu aizveda, gan ir normāla parādība. Kad spēle ir uz līnijas, tad ir pavisam cita līmeņa dīfenss un tad arī var redzēt, kuriem ir jābūt Zvaigžņu spēlē, bet kuri vēl par zaļu. Balsot un ļaut par sevi pasmieties gan nevienam nav aizliegts.

Kāda jēga Fišeram pie mīnusiem, kad nepieciešami punkti, turēt laukumā spēlētāju, kurš ir piekusis un nevar agresīvi uzbrukt (pietrūkst arī skila poustā), bet, ja met savus (pus)tālos (it īpaši savu absolūto fave troiku no augšas), tad parsvarā garām lido tādas bumbas, kas 1. puslaikā krīt iekšā. Pie plusiem, kad jānotur aizsardzība, tad cita lieta. Tur viņš galotnē ir vairāk noderīgs.

Vai paši nesaskata acīmredzamu trendu, ka čalis bieži 1. ceturtdaļā samet padsmit punktus, bet pēc tam nekā daudz nav? Fišers un Kalderons noteikti vainīgi. Vai arī tas čalis ar 11 gredzeniem, kurš sagatavoja džekam ar pieciem gredzeniem viduvēju rosteri..? Nabaga Čaks kaut ko sapīpējies bija, ka garantēja play-ofus
ko diez vins bija sapipejies?

     [+] [-]

, 2016-01-17 12:16, pirms 8 gadiem
zaxx rakstīja: Labi argumentēts viedoklis,ņemot vēra ka esi Tenisa specs !!
Es esmu arī NBA eksperts

  +2 [+] [-]

, 2016-01-17 12:23, pirms 8 gadiem
Par Čaka pīpēšanu... Kāds bija pamats domāt, ka Knicks būs plejofi? Respektīvi, kuru komandu viņi izstums no Top 8? Pēc manām prognozēm - Cavs, Heat, Hawks, Bulls, Raptors un Pacers (secībai nav nozīmes) būs astoņniekā. Tās ir jau sešas. Paliek 2 vietas. Vai Knicks ir labāka komanda par Celtics, Wizards un Pistons? Nedomāju vis. Viņi pat ir švakāki par jauno un simpātisko Magic šobrīd. Un, ja Bucks beidzot savāksies un sāks ar normāli attieksmi visas spēles vai vismaz lielāko daļu spēlēt, viņiem ir potenciāls.

Prognoze par tām sešām komandā, kuras būs play-off un tuvākajām sekotājām, balstoties uz šī brīža situāciju. Zvaigžņu traumas (piemēram, Boša variants pagājušajā gadā nozīmēja Maiami sezonas beigas jau februārī) un spēcīgi treidi var situāciju mainīt. Čikāga bez Noā gan jau tiks galā. Viņš tāpat uz rezervistiem jau bija pārgājis, lai gan, protams, svarīgs spēlētājs.

  +1 [+] [-]

, 2016-01-17 12:32, pirms 8 gadiem
Valdis Bērziņš rakstīja: Par Čaka pīpēšanu... Kāds bija pamats domāt, ka Knicks būs plejofi? Respektīvi, kuru komandu viņi izstums no Top 8? Pēc manām prognozēm - Cavs, Heat, Hawks, Bulls, Raptors un Pacers (secībai nav nozīmes) būs astoņniekā. Tās ir jau sešas. Paliek 2 vietas. Vai Knicks ir labāka komanda par Celtics, Wizards un Pistons? Nedomāju vis. Viņi pat ir švakāki par jauno un simpātisko Magic šobrīd. Un, ja Bucks beidzot savāksies un sāks ar normāli attieksmi visas spēles vai vismaz lielāko daļu spēlēt, viņiem ir potenciāls.

Prognoze par tām sešām komandā, kuras būs play-off un tuvākajām sekotājām, balstoties uz šī brīža situāciju. Zvaigžņu traumas (piemēram, Boša variants pagājušajā gadā nozīmēja Maiami sezonas beigas jau februārī) un spēcīgi treidi var situāciju mainīt. Čikāga bez Noā gan jau tiks galā. Viņš tāpat uz rezervistiem jau bija pārgājis, lai gan, protams, svarīgs spēlētājs.
Te visu nosaka spēļu grafiks un Knicks- tas ir viens no labākajiem līgā, ja skatamies uz sezonas otro pusi!
20 uzvaras jau tagad- tas ir daudz, jo spēlēts ar visiem labākajiem- izņemot GSW!

  +3 [+] [-]

, 2016-01-17 12:37, pirms 8 gadiem
zaxx rakstīja: Un citi netaisa šovu? Pāķi.
Bez lamuvārdiem nevar?
Taisa protams, bet kp6 ir Ņujorkas fanu mīlulis, kurš taisa šovu un priecē skatītājus ar skaistām epizodēm vairāk nekā citi. Arī zvaigžņu spēlē viņam būs ko parādīt.

  +2 [+] [-]

, 2016-01-17 12:46, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Te visu nosaka spēļu grafiks un Knicks- tas ir viens no labākajiem līgā, ja skatamies uz sezonas otro pusi!
20 uzvaras jau tagad- tas ir daudz, jo spēlēts ar visiem labākajiem- izņemot GSW!
Kādas muļķības! Nekā ļoti laba jau tur nav, ja neskaita vēl 2 spēles ar Sixers un Nets. No atlikušajām spēlēm 21 jeb bišku virs puses ir pret tām komandām, kas šobrīd ir play-off zonā vienā vai otrā konferencē. Fakts ir tāds, ka sezona ir pāri pusei, bet Knicks joprojām ir zem .500. Pārāk strīkaina komanda.

  +1 [+] [-]

, 2016-01-17 12:48, pirms 8 gadiem
Valdis Bērziņš rakstīja: Protams, ka cilvēks ar pieciem gredzeniem neko nesaprot no basketbola. Problēma jau tāda, ka KP ir karsts pārsvarā tikai 1. puslaikā. Un tam ir divi skaidrojumi. Pirmkārt, vēl nav piekusis. Otrkārt, viņu spēles pirmajā pusē bieži vien vai nu nesedz vispār vai to dara ļoti vaļīgi. Z-Bo vakar būtībā bija viengalga, cik grozus rukijs sametīs. Vien dažos mačos viņu cītīgi pieskata jau no pirmajām minūtēm. Viņam pluss, ka ne visi garie grib iet ārā uz peritmetru, tāpēc arī ir tik daudz brīvu tālo. Šūteris jau labs, kamēr nepiekūst.

Tas, ka Marks viņu uz skolu aizveda, gan ir normāla parādība. Kad spēle ir uz līnijas, tad ir pavisam cita līmeņa dīfenss un tad arī var redzēt, kuriem ir jābūt Zvaigžņu spēlē, bet kuri vēl par zaļu. Balsot un ļaut par sevi pasmieties gan nevienam nav aizliegts.

Kāda jēga Fišeram pie mīnusiem, kad nepieciešami punkti, turēt laukumā spēlētāju, kurš ir piekusis un nevar agresīvi uzbrukt (pietrūkst arī skila poustā), bet, ja met savus (pus)tālos (it īpaši savu absolūto fave troiku no augšas), tad parsvarā garām lido tādas bumbas, kas 1. puslaikā krīt iekšā. Pie plusiem, kad jānotur aizsardzība, tad cita lieta. Tur viņš galotnē ir vairāk noderīgs.

Vai paši nesaskata acīmredzamu trendu, ka čalis bieži 1. ceturtdaļā samet padsmit punktus, bet pēc tam nekā daudz nav? Fišers un Kalderons noteikti vainīgi. Vai arī tas čalis ar 11 gredzeniem, kurš sagatavoja džekam ar pieciem gredzeniem viduvēju rosteri..? Nabaga Čaks kaut ko sapīpējies bija, ka garantēja play-ofus
Valdi, varbūt tu sevi arī sauc par basketbola ekspertu, taču atļaušos tev nepiekrist dažos momentos...

It kā tu atbildēji uz manu komentāru, taču reāli izrāvi no konteksta tikai pāris momentus...

1. Tas, ka Fišeram ir pieci gredzeni kā spēlētājam, nenozīmē, ka viņam būs kaut viens kā trenerim, kaut arī to novēlu...

2. Es gribētu saprast, kā tu skatoties no TV ekrāna redzi kad KP ir piekusis??? Es personīgi to nemanīju, jo nebūt Fišers šajā spēlē viņu nemainīja pēc kādām neveiksmīgām darbībām, bet vienkārši vadoties pēc saviem instinktiem, es pat teiktu vairāk, viņu mainīja pēc labiem momentiem KP izpildījumā... 1/4 ļāva atļāva paspēlēt tikai sešas min. kad KP bija ļoti labs, bet tad nez kāpēc noņēma...

3. Marks šķiet ir divreiz lielāks par KP un diezgan loģiski, ka čalim spēka ir mazāk, jebkurā gadījumā, Markam šodien ļoti labi krita un šad tad KP sanāca šim diezgan labi sarežģīt metienus. Un ko tad Marks pats tādu paveica, kad sanāca segt KP? Šķiet, ka neko...

4. Nu interesanti, ka visu citu uzskatā Affalo un Kalderons ir vainīgi, bet tavā nav... tieši tas, kādēļ pirmajā puslaikā KP ir produktīvāks slēpjas tanī momentā, ka 4/4 pie close-game šie abi sāk vilkt deķi uz savu pusi un gluži vienkārši nedod KP pat iespēju mest, pat tad, kad Kristaps aktīvi māj ar rokām, jo ir brīvā pozīcijā... ja nemaldos viņš šonakt 4/4 izmeta divas reizes tik(ja neskaitam sodiņus), ļoti sarežģītos momentos, kad jau palika pēdējās sekundes uzbrukuma laikam....

6. Fišera sakarā bija jautājums ne tikai par KP limitēšanu, bet arī par DW mazo spēles laiku, kā tu to izskaidrosi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-01-17 13:08, pirms 8 gadiem
Daņilla Fox rakstīja: Fakts palik fakts bet porzingim 4 atlecosas ,bet hlupikam galovejam 11 !!! Kadi secinajumi ???m?
Kas ir "hlupiks" ? Vai Galoveja iesauka ?

  +1 [+] [-]

, 2016-01-17 13:15, pirms 8 gadiem
Es skatos visas spēles . Tāda vnk liekas KP viņi negrib laukuma pamanīt ,jo skaudība ir .Kad pa viņu vairak runa ,un vins klust populārs Tape KP nedod īpaši to bumbu .Ko KP pats dabu to izmet . Vnk ta ir manas domas ,un redzējums . jo biezi kad vins ir brīvs vinam bumbu vispar nedod ,vins var plātīties,cik grib . Vnk negrib Lai vins tgd butu Komandas līderis ,tas ir acimredzami

  +1 [+] [-]

, 2016-01-17 13:18, pirms 8 gadiem
Valdis Bērziņš rakstīja: Kādas muļķības! Nekā ļoti laba jau tur nav, ja neskaita vēl 2 spēles ar Sixers un Nets. No atlikušajām spēlēm 21 jeb bišku virs puses ir pret tām komandām, kas šobrīd ir play-off zonā vienā vai otrā konferencē. Fakts ir tāds, ka sezona ir pāri pusei, bet Knicks joprojām ir zem .500. Pārāk strīkaina komanda.
Knicks ir palikušas 22 mājas spēles un 18 izbraukuma spēles un Knicks mājās spēlē labāk, kā izbraukumā un tu gribi teikt, ka nav labāks kalendārs?
Secinu, ka ne tu seko līdzi Knicks, ne NBA, jo pēdējos gados- Knicks vienmēr vairāk uzvar mājās!

  +2 [+] [-]

, 2016-01-17 13:19, pirms 8 gadiem
1. Ar Knicks viņam nekā nebūs. Vismaz ne šādā izskatā. Tur 'fāteris' Fils ļoti lielā mērā vainīgs. Fišers jau var trenēt visādi un sazīmēt kombenes, bet viss atkarīgs no tā, kā spēlētāji to realizē laukumā. Un šeit paceļas jautājums par spēlētāju līmeni. Cik no Knicks starta 5nieka ietu pamatā labās komandās? Melo noteikti. Vēl kāds? Par soliņu vispār nav jēgas runāt.

2. To, ka puika ir piekusis, var ļoti labi redzēt. Runa nav par pēdējo spēli, bet vispār jau labu laiciņu. Ja kāds to negrib redzēt, tas ir cits stāsts. Metiena % nogurums ietekmē ļoti. Un viņam spēle ir ļoti balstīta uz pustālajiem un troikam. Poustā ar retiem izņēmumiem nevar spēlēt, jo nav spēka un arī meistarības. Ar tādu augumu būtībā amizanti būt džampšūterim. 2.20 ir centra augums, bet zem groza pret vīriem viņiem nav ko meklēt. No otras puses - daudziem ir ignore uz viņa pieskatīšanu uz 3pt līnijas, un tas tiek produktīvi izmantots.

3. Loģiski, ka garākais basketbolists laukumā spēj bloķēt vai ietekmēt metienus. Arī kaulainie to var. Paskatās uz Hensonu. Tas pats attiecas uz atlēkušajām bumbām. Nekad neesmu sapratis slimu sajūsmināšanos par rebu vākšanu boleriem ar 2.15m un uz augšu. It kā tas ir baigais notikums, ka garākais spēlētājs laukumā var savākt ~10 bumbas pa spēli, vēl jo vairāk, ja lielākā daļa ir zem sava groza pēc pretinieku neprecīziem metieniem, kad neviens netraucē tai bumbai iekrist tev rokās. WTF?

4. Es vienā citā diskusijā šito momentu izskaidroju (pēc savas saprašanas). KP spēles beigās vairumā gadījumu tiek pieskatīts ciešāk nekā tas ir 1. ceturtdaļā. Respektīvi neļauj viņam vairs tik daudz mest brīvus tālos. Bumbu jau viņam dod, bet tas ir augšā poustā, un viņš vienkārši nevar tikt garām aizsargam, ja vien nav kāds mazais pēc switch trāpījies. Tad nu viņš pagrozās un dod bumbu atpakaļ. Un tas noved pie tā, ka savas komandas mazie saprot, ka galotnē labāk pašiem mest vai izkārtot sev metienu ar driblu, jo KP to nevar izdarīt. Zinu, ka daudziem patīk heitot Okaforu (vai precīzāk - apskaust), bet viņam uzbrukuma spēle poustā (kam garajam ir jābūt) ir lieliska. Aizsardzība gan ir cits stāsts.

5. Par Deriku man nav stingra viedokļa. Uzbrukuma arsenāls viņam ir labāks nekā, Porziņģim, bet acīmredzot aizsardzība cieš vairāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2016-01-17 13:30, pirms 8 gadiem
Royal rakstīja: Kā tev liekas, kāpēc Pačulijam tik daudz balsu?
Patiesībā man nav ne jausmas cik viņam ir balsu.
Neesmu pētijis.

Bet nu diez vai Gruzijas valsts tv katru dienu skan aicinājums balsot par viņu.

  +2 [+] [-]

, 2016-01-17 13:32, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Knicks ir palikušas 22 mājas spēles un 18 izbraukuma spēles un Knicks mājās spēlē labāk, kā izbraukumā un tu gribi teikt, ka nav labāks kalendārs?
Varbūt tomēr ir vispirms jāskatās, pret ko spēlē? Ņujorka nav Denvera, kur daudzām viesu komandām spēles otrajā pusē nosēžas bačas. Tāpēc nekādas dižās sava laukuma priekšrocības @ MSG nav.

Uzmetīšu ātri savu prognozi par mājas spēlēm.

Sixers - uzvara
Jazz - 50/50, Jazz smuka aizsardzība, Gobērs ir atpakaļ un šamie pazemoja Knickus pirmajā spēlē
Clippers - zāģis
Thunder - zāģis
Suns - uzvara
Warriors - zāģis
Celtics - būs interesanti, liktu uz Bostonu
Grizzlies - Memfisa pilnā sastāvā (ar Konliju) ir labāka par Knicks pilnā sastāvā (ar Melo)
Nuggets - uzvara gan jau
Wizards - abām šances
Raptors - We The North
Magic - nemāk viņi pret Orlando spēlēt
Heat - ja Maiami noskaņosies, tad būs tāds pats rezultāts kā pirmajos divos mačos.
Blazers - ņemama. Lai gan Lilards tikai 1x mūžā zaudējis Knicks, un tas bija šosezon, kad šamie pēdējā ceturtdaļā izsēja 10 ačus.
Pistons - ņemama. Varbūt...
Kings - Ņujorkai labāka aizsardzība
Bulls - Ja Bulls iepriekšējā dienā nebūs četri pagarinājumi (nezinu viņu kalendāru)...
Cavaliers - te viss skaidrs
Nets - būs Melo, būs uzvara
Pacers - Indy labāka
Hornets - uzvara gan jau
Raptors - We The North

Tur beigās gan jau daudzas komandas atpūtinās spēlētājus, tāpēc būs daudz neloģisku rezultātu.

Nu, ko. Izskatās pēc varenas pastaigas mājas spēlēs
Slēpts komentārs: The Termoss

  -1 [+] [-]

, 2016-01-17 13:35, pirms 8 gadiem
Lin#7 rakstīja: Kurucs ir praktiski identisks, Hezonjam, pat Barsleonas trenneri ta izteicas, ļoti attletisks, un ļoti labi mak spelet 1 v 1
kas, hezonja ar tikai uz vienu roku māk driblēt?
kurucam ir potenciāls, bet viņš vēl loti daudz ko nemāk. strautiņš individuālajā meistarībā ir daudz augstākā līmenī, visu laiku sev izkārtoja metienu arī tad kad citi neko nespēja

  +1 [+] [-]

, 2016-01-17 13:46, pirms 8 gadiem
šitas new york knicks atkal sāka izskatīties pēc strītbola komandas. viens padriblē, tad nākamais, tad kādam ar steigu ir jāmet. bija mazliet sajūta, ka KP pārāk bieži tiek noignorēts, tomēr bija arī tā, ka tad, kad bumba nonāca pie viņa, viņš noraustījās mest vai apspēlēt un atdeva piespēli tālāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-01-17 13:59, pirms 8 gadiem
Tie, kuri uzskata, ka Balda Verzina komentars ir objektivs Ne par velti apskatnieki piesauc Fisera sutisanu pec piena. Porzingis pavisam noteikti neizskatas noguris .... Tu sasaisti divas lietas kopa, ja speles beigas vinu saks segt ciesak, tas ari varbut ietekme metienu %? A tu tik dziedi .... vinsh noguris un nevar iemest. Bez tam, itka ja komanda ir iedzinejos, aizsardziba nav vajadziga? Ta vien liekas, ka tu tupi kkada muca un mal vienu.

Nav pirma spele, kad Porzingim iet un Fisers vinu nelaiz laukuma, vai ari nezime izspeles. Bija jau viens konkrets piemers, kad KP bija karsts, bet 4taja ceturtdala nebija nevienas izspeles uz vinu? Ari tapec, ka piekusis? Ne, tapec, ka Fishers ka treneris NEJEDZ NEKO no basketbola. Vel jo vairak, pats pec speles to atdziist un saka, ka jaa, ka nedevam bumbu KP .... Kur logika, pamats? Vinsh nebus nekas ka treneris, jo labiem treneriem viss sakas uzreiz, vini no neka uztaisa kautko ... Fishers mak tikai skaisti runat.

Bez tam Baldi Verzin, kads ir KP metienu procents pa 4dalam? Tie ir 39.9%, kas nav nekas tragisks. Bez tam, seit iet runa par briziem, kad vienam no komandas lideriem iet spele, bet bumba netiek dota, vai netiek laists laukuma. Nevis par situacijam, kad vinsh nespej iemest.

Seit liekas, ka neviens nespej vertet adekvati situacijas. Vai nu konkreti parspile par labu KP vai bliez pilnigas auzas

  +2 [+] [-]

, 2016-01-17 14:00, pirms 8 gadiem
Valdis Bērziņš rakstīja: Varbūt tomēr ir vispirms jāskatās, pret ko spēlē? Ņujorka nav Denvera, kur daudzām viesu komandām spēles otrajā pusē nosēžas bačas. Tāpēc nekādas dižās sava laukuma priekšrocības @ MSG nav.

Uzmetīšu ātri savu prognozi par mājas spēlēm.

Sixers - uzvara
Jazz - 50/50, Jazz smuka aizsardzība, Gobērs ir atpakaļ un šamie pazemoja Knickus pirmajā spēlē
Clippers - zāģis
Thunder - zāģis
Suns - uzvara
Warriors - zāģis
Celtics - būs interesanti, liktu uz Bostonu
Grizzlies - Memfisa pilnā sastāvā (ar Konliju) ir labāka par Knicks pilnā sastāvā (ar Melo)
Nuggets - uzvara gan jau
Wizards - abām šances
Raptors - We The North
Magic - nemāk viņi pret Orlando spēlēt
Heat - ja Maiami noskaņosies, tad būs tāds pats rezultāts kā pirmajos divos mačos.
Blazers - ņemama. Lai gan Lilards tikai 1x mūžā zaudējis Knicks, un tas bija šosezon, kad šamie pēdējā ceturtdaļā izsēja 10 ačus.
Pistons - ņemama. Varbūt...
Kings - Ņujorkai labāka aizsardzība
Bulls - Ja Bulls iepriekšējā dienā nebūs četri pagarinājumi (nezinu viņu kalendāru)...
Cavaliers - te viss skaidrs
Nets - būs Melo, būs uzvara
Pacers - Indy labāka
Hornets - uzvara gan jau
Raptors - We The North

Tur beigās gan jau daudzas komandas atpūtinās spēlētājus, tāpēc būs daudz neloģisku rezultātu.

Nu, ko. Izskatās pēc varenas pastaigas mājas spēlēs
Nav tā starpība tik liela NBA, kā tiek mēģināts te pasniegt.
Atliek dažas spēles mest ar augstu % un krist var visi grandi!

Knicks nesen 2x uzvarēja Atlantu, bet iepriekš- zaudēja bez variantiem!

  +1 [+] [-]

, 2016-01-17 14:02, pirms 8 gadiem
Bez tam, ir daudz labu treneru. Skots Brukks, Tibido, K, Valtons arii tiek piesaukts. Tur ta lieta, ka Fishers nav gudrs treneris. Vinsh varbut bija gudrs speletajs, bet ne treneris. Ilgi nebus jagaida, kad vinsh tiks izmests miskaste.

  +3 [+] [-]

, 2016-01-17 14:02, pirms 8 gadiem
Valdis Bērziņš rakstīja: 1. Ar Knicks viņam nekā nebūs. Vismaz ne šādā izskatā. Tur 'fāteris' Fils ļoti lielā mērā vainīgs. Fišers jau var trenēt visādi un sazīmēt kombenes, bet viss atkarīgs no tā, kā spēlētāji to realizē laukumā. Un šeit paceļas jautājums par spēlētāju līmeni. Cik no Knicks starta 5nieka ietu pamatā labās komandās? Melo noteikti. Vēl kāds? Par soliņu vispār nav jēgas runāt.

2. To, ka puika ir piekusis, var ļoti labi redzēt. Runa nav par pēdējo spēli, bet vispār jau labu laiciņu. Ja kāds to negrib redzēt, tas ir cits stāsts. Metiena % nogurums ietekmē ļoti. Un viņam spēle ir ļoti balstīta uz pustālajiem un troikam. Poustā ar retiem izņēmumiem nevar spēlēt, jo nav spēka un arī meistarības. Ar tādu augumu būtībā amizanti būt džampšūterim. 2.20 ir centra augums, bet zem groza pret vīriem viņiem nav ko meklēt. No otras puses - daudziem ir ignore uz viņa pieskatīšanu uz 3pt līnijas, un tas tiek produktīvi izmantots.

3. Loģiski, ka garākais basketbolists laukumā spēj bloķēt vai ietekmēt metienus. Arī kaulainie to var. Paskatās uz Hensonu. Tas pats attiecas uz atlēkušajām bumbām. Nekad neesmu sapratis slimu sajūsmināšanos par rebu vākšanu boleriem ar 2.15m un uz augšu. It kā tas ir baigais notikums, ka garākais spēlētājs laukumā var savākt ~10 bumbas pa spēli, vēl jo vairāk, ja lielākā daļa ir zem sava groza pēc pretinieku neprecīziem metieniem, kad neviens netraucē tai bumbai iekrist tev rokās. WTF?

4. Es vienā citā diskusijā šito momentu izskaidroju (pēc savas saprašanas). KP spēles beigās vairumā gadījumu tiek pieskatīts ciešāk nekā tas ir 1. ceturtdaļā. Respektīvi neļauj viņam vairs tik daudz mest brīvus tālos. Bumbu jau viņam dod, bet tas ir augšā poustā, un viņš vienkārši nevar tikt garām aizsargam, ja vien nav kāds mazais pēc switch trāpījies. Tad nu viņš pagrozās un dod bumbu atpakaļ. Un tas noved pie tā, ka savas komandas mazie saprot, ka galotnē labāk pašiem mest vai izkārtot sev metienu ar driblu, jo KP to nevar izdarīt. Zinu, ka daudziem patīk heitot Okaforu (vai precīzāk - apskaust), bet viņam uzbrukuma spēle poustā (kam garajam ir jābūt) ir lieliska. Aizsardzība gan ir cits stāsts.

5. Par Deriku man nav stingra viedokļa. Uzbrukuma arsenāls viņam ir labāks nekā, Porziņģim, bet acīmredzot aizsardzība cieš vairāk.
Šeit draugs nav labais tonis ievietot analītiskus postus ar tādu objektivitātes devu. Te ir jāpievienojas kādam no troļļu grupējumiem un jābīda savas "partijas politika"

  -2 [+] [-]

, 2016-01-17 14:05, pirms 8 gadiem
Cita lieta, ka tiem pašiem Knicks- playoff nebūs ko darīt, jo viņu spēlē ir maz arsenāla, lai ko izdarītu- nopietnām playoff komandām!
Viņi var tikt playoff, uzvarēt 1,2 spēles, bet playoff sēriju- viņi nevarētu uzvarēt!

  +4 [+] [-]

, 2016-01-17 14:15, pirms 8 gadiem
*Jā, dažreiz gribas bļaut, kliegt, ārdīties, kāpēc brīvam Kristapam bumbu neatdod, bet... Ticiet man, ja Kristaps nebūtu mūsējais, bet kāds cits no komandas būtu no Latvijas, mēs bieži pārmestu Porziņģim individualitāti. Tas ir normāli iestāties par savējiem. Neko nenosodu, sliktu nesaskatu.
*Tieši šajā spēlē otrajā pusē Kristapu sedza krietni, krietni rūpīgāk. Nereti spēles otrajā pusē viņš vairs nav tik kustīgs. Pie izturības vēl daudz jāstrādā.
*Kāpēc netur Kristapu laukumā 40+ minūtes? Mēs jau redzējām, kas notika, kad pārforsēja ar viņa spēles laiku sezonas sākumā. Spēle gāja, minūtes auga un bāāāc - BEDRE. Vairākas tukšās spēles, knapi pa laukumu kustējās. Ja neesat pamanījuši, Fišers turās pie noteiktas rotācijas. Minūtes turp vai šurp, bet pārsvarā starta piecinieka spēletāji spēlē un sēž noteiktā laikā (piezīmes, traumas, rezervistu veiksmīga spēle to protams iespaido).
*Kalderons un Vujačičs. Ja godīgi, tad nepamet sajūta, ka tas pats Strēlnieka un Bertāna pāris Ņujorkai būtu noderīgāks par šiem abiem. Kur nu vēl citi Eirolīgas labākie mazie.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2016-01-17 14:31, pirms 8 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Tā kampaņa par Kristapa balsošanu jau ir aizgājusi par tālu.
Kurā valstī vēl Valsts televīzija jeb tā ko uztur nodokļu maksātāji, ir tik daudz reklāmu par to, lai cilvēki iebalso spēlētāju ASG?
Varbūt kludos, bet tādas reklamas citu valstu tv neesmu redzejis.
Atkartoju, ka runāju par Valsts televīziju nevis komerc tv.
NU bet comon, kasaglazijs, achkariks un lohs ir smiekligi zurnalisti. Vinu intervijas nespēju normāli paskatīties-kauns paliek!

  +5 [+] [-]

, 2016-01-17 14:32, pirms 8 gadiem
Un vēl par to, vai KP ir pelnījis spēlēt All Stars spēlē.
No pārējās pasaules skatu punkta visticamāk nē, bet es nudien nevaru izturēt, kad to saka latvietis. Bļāviens, viņš ir viens no līderiem NBA komandā. Savā debijas sezonā. Pretēji visu prognozēm. Viņš ir viennozīmīgi "skaļākais" mūsu sportists šobrīd (bez variantiem). Nereti atrādās dienas/nedēļas labākajos momentos. Ir bijis jau nominēts uz labākā spēlētāja titulu. Spēlē skaistu, ASG formātam atbilstošu basketbolu.
Ko vēl Jums vajag, lai kaut vai neaizrādītu citiem, kas par viņu balso?!?!?!
Ārstējiet savus kompleksus un lepojaties ar saviem tautiešiem, kas daudz sasnieguši!

  +3 [+] [-]

, 2016-01-17 14:44, pirms 8 gadiem
One Man Show! rakstīja: Tie, kuri uzskata, ka Balda Verzina komentars ir objektivs Ne par velti apskatnieki piesauc Fisera sutisanu pec piena. Porzingis pavisam noteikti neizskatas noguris .... Tu sasaisti divas lietas kopa, ja speles beigas vinu saks segt ciesak, tas ari varbut ietekme metienu %? A tu tik dziedi .... vinsh noguris un nevar iemest. Bez tam, itka ja komanda ir iedzinejos, aizsardziba nav vajadziga? Ta vien liekas, ka tu tupi kkada muca un mal vienu.

Nav pirma spele, kad Porzingim iet un Fisers vinu nelaiz laukuma, vai ari nezime izspeles. Bija jau viens konkrets piemers, kad KP bija karsts, bet 4taja ceturtdala nebija nevienas izspeles uz vinu? Ari tapec, ka piekusis? Ne, tapec, ka Fishers ka treneris NEJEDZ NEKO no basketbola. Vel jo vairak, pats pec speles to atdziist un saka, ka jaa, ka nedevam bumbu KP .... Kur logika, pamats? Vinsh nebus nekas ka treneris, jo labiem treneriem viss sakas uzreiz, vini no neka uztaisa kautko ... Fishers mak tikai skaisti runat.

Bez tam Baldi Verzin, kads ir KP metienu procents pa 4dalam? Tie ir 39.9%, kas nav nekas tragisks. Bez tam, seit iet runa par briziem, kad vienam no komandas lideriem iet spele, bet bumba netiek dota, vai netiek laists laukuma. Nevis par situacijam, kad vinsh nespej iemest.

Seit liekas, ka neviens nespej vertet adekvati situacijas. Vai nu konkreti parspile par labu KP vai bliez pilnigas auzas
Lūdzu, paskaties, kā viņš spēlē 1. ceturtdaļā - cik enerģiski un cik švaks ir pēdējā. Minimāla iešana uz grozu, labāk izvēloties mest sarežģītus metienus. Tad spēles sākumā viņam pietiek spēka draiviem, bet beigās viņš vienkārši negrib? Yeah right... Unikāls spēlētājs tādā gadījumā. Kaut kas no LeBrona? Džeimsam gan cita problēma - viņš baidās sodiņus mest, bet KP ar to nav problēmu, vienīgi nevar sev izkārtot tos FT tik bieži.

39% jau nu nav nekāds fantasiskais rādītājs, it īpaši garajiem. Man pasniegt Dīdžeja, Hasana un vēl dažu status? Lieta jau tāda, ka viņš arī neko daudz pēdējā ceturtdaļā nemet, jo vairs netiek pie brīviem metieniem un nav spēciņa aizskriet garām sedzējam. Kas paliek - mest (pus)tālos. Uz noguruma fona loģiski, ka nesametīs padsmit punktus.

Ir jāsaprot tas, ka Fišers Kristapam var zīmēt dajebko. Reāli vienīgais, kas viņam beigās der, ir brīvs metiens no augšas - savā mīļākajā vietā tālo mest. Nevis no sāna kaut kur, bet tieši no augšas pa vidu. Apmēram no tās vietas, kur viņš Šarlotē nokavēja pavisam nedaudz uz buzzeri. Un vēlams 2 metru attālumā neviena aizsarga. + viņš nav tāda zvaigzne, ka būs pašās beigās uzbrukuma pirmā opcija. Treneri jau nav akli, redz, kurš velk un kurš ne. Es vēlreiz saku - aizsardzībā viņš ir labs arī Q4, bet uzbrukumā ir nepārprotamas tendences.

Runa ir nevis par to, ka nedod bumbu, bet gan nespēj viņam izkārtot brīvu metienu, jo pats KP to nevar izdarīt tāpēc, ka pēkšņi ir ciešāka aizsardzība. Loģiski, ka dos citiem tajā brīdī bumbu. Kam tu dotu beigās - KP un cerēt, ka viņš trāpīs pāri rokām tālo vai labāk Aflalo, kurš var gan caurgājienā aiziet, gan arī izkārtot sev salīdzinoši brīvu metienu, katrā ziņā labāku nekā mūsu zvaigznei?

  +2 [+] [-]

, 2016-01-17 14:44, pirms 8 gadiem
Un par All Star speli ... tie, kas tur spele tie ari ir pelnijusi. ALL Star spelee spele nevis labakie, bet popularakie NBA speletaji. Ja tu esi bijis pietiekami populars un tur tiec iebalsots, tad vistiesakaja veida KP ir pelnijis tur spelet. Un par kadu piesmiesanu all star maca var buut runa, ja tas viss ir tikai sovs, kur aizsardziba vispar nav. Taisni tads, ka KP tur spetu paradiiit labu sovu. Labakos speletajus izvelas treneri. Popularakos skatiitaaji. tatad viss godigi, visi ir pelnijusi spelet

  -1 [+] [-]

, 2016-01-17 14:46, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Nav tā starpība tik liela NBA, kā tiek mēģināts te pasniegt.
Atliek dažas spēles mest ar augstu % un krist var visi grandi!

Knicks nesen 2x uzvarēja Atlantu, bet iepriekš- zaudēja bez variantiem!
Nevis Knicks uzvarēja Atlantu, bet Atlanta zaudēja Knicks. Tieši tas pats bija ar pēdējo spēli pret Heat. Reāli 3 uzvaras bonusā dabūja čaļi. Tā ir, ka neseko citām komandām un nezina viņu ieradumus. Atlanta vispār ļoti daudz spēļu pēdējā laikā ir atdevusi un Heat arī regulārī šķiro pretiniekus tajās komandās, pret kurām noskaņojas un pret kurām ne.

  +2 [+] [-]

, 2016-01-17 14:47, pirms 8 gadiem
Valdis Bērziņš rakstīja: 1. Ar Knicks viņam nekā nebūs. Vismaz ne šādā izskatā. Tur 'fāteris' Fils ļoti lielā mērā vainīgs. Fišers jau var trenēt visādi un sazīmēt kombenes, bet viss atkarīgs no tā, kā spēlētāji to realizē laukumā. Un šeit paceļas jautājums par spēlētāju līmeni. Cik no Knicks starta 5nieka ietu pamatā labās komandās? Melo noteikti. Vēl kāds? Par soliņu vispār nav jēgas runāt.

2. To, ka puika ir piekusis, var ļoti labi redzēt. Runa nav par pēdējo spēli, bet vispār jau labu laiciņu. Ja kāds to negrib redzēt, tas ir cits stāsts. Metiena % nogurums ietekmē ļoti. Un viņam spēle ir ļoti balstīta uz pustālajiem un troikam. Poustā ar retiem izņēmumiem nevar spēlēt, jo nav spēka un arī meistarības. Ar tādu augumu būtībā amizanti būt džampšūterim. 2.20 ir centra augums, bet zem groza pret vīriem viņiem nav ko meklēt. No otras puses - daudziem ir ignore uz viņa pieskatīšanu uz 3pt līnijas, un tas tiek produktīvi izmantots.

3. Loģiski, ka garākais basketbolists laukumā spēj bloķēt vai ietekmēt metienus. Arī kaulainie to var. Paskatās uz Hensonu. Tas pats attiecas uz atlēkušajām bumbām. Nekad neesmu sapratis slimu sajūsmināšanos par rebu vākšanu boleriem ar 2.15m un uz augšu. It kā tas ir baigais notikums, ka garākais spēlētājs laukumā var savākt ~10 bumbas pa spēli, vēl jo vairāk, ja lielākā daļa ir zem sava groza pēc pretinieku neprecīziem metieniem, kad neviens netraucē tai bumbai iekrist tev rokās. WTF?

4. Es vienā citā diskusijā šito momentu izskaidroju (pēc savas saprašanas). KP spēles beigās vairumā gadījumu tiek pieskatīts ciešāk nekā tas ir 1. ceturtdaļā. Respektīvi neļauj viņam vairs tik daudz mest brīvus tālos. Bumbu jau viņam dod, bet tas ir augšā poustā, un viņš vienkārši nevar tikt garām aizsargam, ja vien nav kāds mazais pēc switch trāpījies. Tad nu viņš pagrozās un dod bumbu atpakaļ. Un tas noved pie tā, ka savas komandas mazie saprot, ka galotnē labāk pašiem mest vai izkārtot sev metienu ar driblu, jo KP to nevar izdarīt. Zinu, ka daudziem patīk heitot Okaforu (vai precīzāk - apskaust), bet viņam uzbrukuma spēle poustā (kam garajam ir jābūt) ir lieliska. Aizsardzība gan ir cits stāsts.

5. Par Deriku man nav stingra viedokļa. Uzbrukuma arsenāls viņam ir labāks nekā, Porziņģim, bet acīmredzot aizsardzība cieš vairāk.
Laba analīze, nepiekrītu tikai par 2 punktu. šodien nemaz neizskatījās noguris, un Fišeram vajadzēja 1-ajā ceturtdaļā izmantot, ka KP krita.
Par 4, abslolūti piekrītu, KP vēl neprot 1 pret 1 apspēlēt, bet kāpēc vnk neizmantot auguma pārsvaru un vnk lidināt pustālos.

  +1 [+] [-]

, 2016-01-17 14:49, pirms 8 gadiem
Nu tu nesaproti .....KP procents ir svaks varbut metot pec dribla vai ejot caurgajiena, bet reali stavot vinam brivam uz troshaka, kads ir iemesls nedot vinam bumbu? Iemesls? Tas, ka vinsh nevar izkartot pagaidam metienu sev pousta ir skaidrs. Bet nav iemesla nedot bumbu vinam uz brivu 3iniiiti, it seviski, ja vinam kriit ieksha svarigi metieni. Vinam ir tas x faktors, ka vinsh var neiemest 4taja ceturtdala, bet var iemest pasha galotne. Un tas jau ir pieradijies daudzas shis sezonas speles.

Es uzskatu, ka tomer komandas biedri nenoverte KP veel. Protams respekts ir janopelna, bet tomer, ari trenerim tur butu jasaka savs vards ... bet ja treneris ir tads kads ir, tad neko dariit. Nav jau taa, ka KP butu loti apdaliits, aizvada izcilu sezonu.

  -1 [+] [-]

, 2016-01-17 14:50, pirms 8 gadiem
Valdis Bērziņš rakstīja: 1. Ar Knicks viņam nekā nebūs. Vismaz ne šādā izskatā. Tur 'fāteris' Fils ļoti lielā mērā vainīgs. Fišers jau var trenēt visādi un sazīmēt kombenes, bet viss atkarīgs no tā, kā spēlētāji to realizē laukumā. Un šeit paceļas jautājums par spēlētāju līmeni. Cik no Knicks starta 5nieka ietu pamatā labās komandās? Melo noteikti. Vēl kāds? Par soliņu vispār nav jēgas runāt.

2. To, ka puika ir piekusis, var ļoti labi redzēt. Runa nav par pēdējo spēli, bet vispār jau labu laiciņu. Ja kāds to negrib redzēt, tas ir cits stāsts. Metiena % nogurums ietekmē ļoti. Un viņam spēle ir ļoti balstīta uz pustālajiem un troikam. Poustā ar retiem izņēmumiem nevar spēlēt, jo nav spēka un arī meistarības. Ar tādu augumu būtībā amizanti būt džampšūterim. 2.20 ir centra augums, bet zem groza pret vīriem viņiem nav ko meklēt. No otras puses - daudziem ir ignore uz viņa pieskatīšanu uz 3pt līnijas, un tas tiek produktīvi izmantots.

3. Loģiski, ka garākais basketbolists laukumā spēj bloķēt vai ietekmēt metienus. Arī kaulainie to var. Paskatās uz Hensonu. Tas pats attiecas uz atlēkušajām bumbām. Nekad neesmu sapratis slimu sajūsmināšanos par rebu vākšanu boleriem ar 2.15m un uz augšu. It kā tas ir baigais notikums, ka garākais spēlētājs laukumā var savākt ~10 bumbas pa spēli, vēl jo vairāk, ja lielākā daļa ir zem sava groza pēc pretinieku neprecīziem metieniem, kad neviens netraucē tai bumbai iekrist tev rokās. WTF?

4. Es vienā citā diskusijā šito momentu izskaidroju (pēc savas saprašanas). KP spēles beigās vairumā gadījumu tiek pieskatīts ciešāk nekā tas ir 1. ceturtdaļā. Respektīvi neļauj viņam vairs tik daudz mest brīvus tālos. Bumbu jau viņam dod, bet tas ir augšā poustā, un viņš vienkārši nevar tikt garām aizsargam, ja vien nav kāds mazais pēc switch trāpījies. Tad nu viņš pagrozās un dod bumbu atpakaļ. Un tas noved pie tā, ka savas komandas mazie saprot, ka galotnē labāk pašiem mest vai izkārtot sev metienu ar driblu, jo KP to nevar izdarīt. Zinu, ka daudziem patīk heitot Okaforu (vai precīzāk - apskaust), bet viņam uzbrukuma spēle poustā (kam garajam ir jābūt) ir lieliska. Aizsardzība gan ir cits stāsts.

5. Par Deriku man nav stingra viedokļa. Uzbrukuma arsenāls viņam ir labāks nekā, Porziņģim, bet acīmredzot aizsardzība cieš vairāk.
Laba analīze, nepiekrītu tikai par 2 punktu. šodien nemaz neizskatījās noguris, un Fišeram vajadzēja 1-ajā ceturtdaļā izmantot, ka KP krita.
Par 4, abslolūti piekrītu, KP vēl neprot 1 pret 1 apspēlēt, bet kāpēc vnk neizmantot auguma pārsvaru un vnk lidināt pustālos. Viņam tak arsenālā ir vēl visādi trakie āķa un shake and bake metieni.