Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

''Warriors'' zaudē ''Magic'', Biedriņam 23+9

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

''Warriors'' zaudē ''Magic'', Biedriņam 23+9
Andris Biedriņš
Foto: AFP

Trešo zaudējumu pēc kārtas Nacionālajā Basketbola Asociācijā (NBA) šorīt piedzīvoja Latvijas basketbolista Andra Biedriņa pārstāvētais Goldensteitas ''Warriors'', savā laukumā ar 98:109 zaudējot Orlando ''Magic''.

Kā jau tas tika prognozēts, ''Magic'' otro spēli pēc kārtas savainojuma dēļ nevarēja palīdzēt līgas labākais centrs Dvaits Hovards. ''Warriors'' sastāvā pēc divu spēļu izlaišanas gripas dēļ atgriezās Ronijs Turiafs un Brendans Raits.

Starta piecinieki:
''Warriors'': Biedriņš, Džeksons, Krofords, Votsons, Azubukī.
''Magic'': Lūiss, Turkoglu, Gortats, Nelsons, Bogans.

Līdzīgs pirmais puslaiks

Spēli ar precīzu metienu atklāja Andris Biedriņš. Pirmā ceturtdaļa aizritēja punkts punktā. Brīžiem neliels atrāviens izdevās viesiem no Orlando. Ceturtdaļas vidū Rašārds Lūiss iemeta tālmetienu, panākot ''Magic'' septiņu punktu pārsvaru 15:8. Taču ''Warriors'' drīz vien atspēlējās, pirmās 12 minūtes ar viena punkta pārsvaru (21:20) uzvarēja ''Magic''

Līdzīga spēle turpinājās arī otrajā ceturtdaļā. Brīžiem vadībā bija viena komanda, tad vadību pārņēma otra komanda. Lielākais pārsvars – seši punkti vienubrīd bija ''Magic'' – 37:31. ''Warriors'' atkal spēja pietuvoties rezultātā, bet ''Magic'' spēles vadību neatdeva, visu laiku noturot kaut pāris punktu pārsvaru. Pēc pirmā puslaika ''Magic'' bija ieguvuši sešu punktu pārsvaru 46:40.

Labu sniegumu Hovarda prombūtnē demonstrēja viņa aizstājējs polis Marcins Gortats, kurš pirmajā puslaikā guva desmit punktus un izcīnīja deviņas atlēkušas bumbas – par piecām vairāk nekā iespēja Biedriņš. ''Warriors'' sastāvā atkal totāli nekrita Stīvenam Džeksonam, kurš pirmajā puslaikā iemeta tika vienu no 11 metieniem no spēles.

''Magic'' atraujas un uzvar

Trešās ceturtdaļas sākumā viesi ieguva astoņu punktu pārsvaru 50:42, kas bija lielākais kādas komandas pārsvars šajā spēlē. Tad ''Magic'' sastāvā īsā laika posmā divas piezīmes savāca Gortats, kuram jau bija iekrājušies četri pārkāpumi, un polim nācās doties piespiedu atpūtā. ''Warriors'' to izmantoja, veicot 7:0 izrāvienu, rezultāta starpību samazinot līdz vienam punktam 50:49. Nedaudz vēlāk pēc diviem Votsona sodiņiem mājinieki panāca 53:53. Taču tad ''Magic'' galvenokārt ar Džamīra Nelsona un Lūisa pūlēm veica kārtējo izrāvienu, pusotru minūti līdz ceturtdaļas beigām nodrošinot ''Magic'' 13 punktu pārsvaru 75:62. Līdz ceturtdaļas beigām ''Warriors'' spēja trīs punktus atgūt. Pirms pēdējām 12 minūtēm viesiem bija desmit punktu pārsvars 77:67.

Pēdējā ceturtdaļā ''Magic'' pakāpeniski palielināja savu pārsvaru un līdz ceturtdaļas vidum tas sasniedza jau 15 punktus – 93:78. Faktiski jau tobrīd bija skaidrs, ka ''Warriors'' ar savu vājo aizsardzību neizdosies lauzt spēles gaitu. Tā arī notika, un ''Magic'' uzvarēja ar 109:98, sagādājot ''Warriors'' trešo zaudējumu pēc kārtas.

''Warriors'' pēc šī zaudējuma rietumu konferencē ar septiņām uzvarām 25 spēlēs ieņem 12.vietu.

Andris Biedriņš nospēlētajā 31 minūtē guva 23 punktus (metienu precizitāte: 2p: 10/12, soda metieni: 3/4), izcīnīja deviņas atlēkušās bumbas, bloķēja divus pretinieku metienus, pārtvēra divas bumbas, izdarīja vienu rezultatīvu piespēli, trīs reizes kļūdījās un nopelnīja vienu piezīmi.

''Magic'' rindās ar 32 punktiem rezultatīvākais bija Džamīrs Nelsons, 15 no šiem punktiem gūstot trešajā ceturtdaļā. 21 punktu ''Warriors'' grozā iemeta Rašārds Lūiss.

''Warriors'' sastāvā rezultatīvākā gods šoreiz Andrim Biedriņam, kuram 23 punkti, 19 punktus, iesaistoties spēlē no rezervistu soliņa, guva Marko Belinelli.

Izmantotie resursi:
nba.com

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-12-16 09:45, pirms 16 gadiem
peec ''neoficiaalas'' infomaacijas esportaa dzirdu,ka GSW meklee centra speeleetaaju,bet taadu info nevaru atrast pie ziņām GSW maajaslapaa,buutu jaabuut,kas buutu tikai loģiski,bet nav! kaads varbuut var paliidzeet,un noraadiit ejošu linku taadai svariigai veestij???

  +4 [+] [-]

, 2008-12-16 09:46, pirms 16 gadiem
atliek tikai viens - abus draugus kritiķus nosūtīt atklāto vēstuli GSW ar savām idejām par komandas īsto nelietderību, jo pat nba apskatnieki neredz to, ko redz abi brāļi minerāļi. es domāju, ka nafig latvijas izlasei vajag tur kemzuru vai kazlausku - rekur mums ir bimbambōls un dravenieka kungs - gluži kā miglinieks un valters ziedu laikos, tikai labāk! jau redzu sastāvu - cipruss ar bambi pa centru, ivanovskis vai kā viņu tur sauca pf, saspēli lai vada bergmanis un čempis ir mūsējais!! jū hū

 +10 [+] [-]

, 2008-12-16 09:46, pirms 16 gadiem
Es ar griežos ar lūgumu pie jums! Lūdzu necitējiet dravnieku un bimbambolu! Viņi tik to vēlās, jo viņi ir garīgi slimi un alskt pēc īpašas uzmanības. Nepasliktināsim viņu diagnozi pievēršot viņiem tik pastiprinātu uzmanību! Paldies

 +11 [+] [-]

, 2008-12-16 09:51, pirms 16 gadiem
NECITEEEJIET LD UN BIMBIM AUNA PIERES !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-12-16 10:10, pirms 16 gadiem
kas atiecas uz tiem abiem tupus mīzējiem-dravnieku un bimb...tak vinji pat speli nav redzejushi,bet kko gudri komentē
man liekas ka par AB produktivitāti liecina stati 23+9,un tur vairak nav ko komentet...un ka butu ja butu var runat bet ir tā kā ir....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2008-12-16 10:18, pirms 16 gadiem
Leonards_Dravnieks rakstīja: Ir loti nepatikami lasit taisnibu, patiesu analizi par speli- tapec vieglak un patikamak ir ignoret. Isti viri skatas patiesibai acis un analize neveiksmju celonus,lai rastu risinajumus problemam. Bet te,izskatas,ir velme tikai sajusminaties, neredzot (negribot redzet) problemu deguna gala.
ja mes visi redzam ka tu esi problema

  +7 [+] [-]

, 2008-12-16 10:19, pirms 16 gadiem
Leonards_Dravnieks rakstīja: Zel,ka e-sporta lietotajiem patik lasit tikai vienpusigus komentarus. No diskusijas un demokratijas te nav ne smakas. Zel.
paskaties spogulī tu pats esi vienpusigs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2008-12-16 10:26, pirms 16 gadiem
To LD ->

Atceros tu te vienreiz mums mācīji lasīt starp rindiņām un tādā garā...
A es sapratu tavu bēdu no tevis teiktā.. "Ir loti nepatikami lasit taisnibu, patiesu analizi par speli- tapec vieglak un patikamak ir ignoret"
To tu arī dari, Ignorē patiesību, un mal savu aizsarg reakcijā, un bērnišķajā prātā radušos pretreakciju....

  +2 [+] [-]

, 2008-12-16 10:29, pirms 16 gadiem
lukaz23 rakstīja: pienemsim .bet jaatzist ka SS-jax izpildijuma viena no vajakajam spelem sosezon ja ne vajaka ,tam vismaz piekriti,reali vismaz malacis ka otraja beidza ladet pa grozu izmeta ja nemaldos tikai 3 metienus
Nu tam es tev piekrītu,šobrīd JAX atrodas bedrē tīri precizitātes ziņā (bet atceros arī pagāšgad viņam bija šāda melnā sērija,bet pēc šis serijas viņš meta spēlē ap 6šiem truļiem spēlē,cerams tā arī notiks šogad)!!!

  +7 [+] [-]

, 2008-12-16 10:30, pirms 16 gadiem
Vēlreiz to LD...

+/- ir tik pat savrīgs, kā zaķim pērnā gada sniegs... Un šim rādītājam nav nekāda sakara ar efektivitāti.. Tas ir un paliek vienīgais nevajadzīgais rādītājs NBA statistikā. Un to ko viņš ataino tu esi jau lasījis iepriekš. Tāpat arī to, kā viņu dabūt... Vaine? Ej labāk pasnovo, vai pasļūc ar plēvi no kalna, kas zin varbūt sasitīsies un sakarīgāks paliksi...

  +5 [+] [-]

, 2008-12-16 10:30, pirms 16 gadiem
Leonards_Dravnieks rakstīja: Cik tad te ir tadu,kuri uzskata,ka +/- nav galvenais raditajs speletaja kvalitates raditajs? Esmu parliecinats, labi ja paris e-sporta lietotaji atlausies apgalvot,ka ta nav. Apgaismojiet mani!
Esmu viens no tiem , kas tam absolūti nepiekrīt, jo katrā vājā komandā, vadošajiem spēlētājiem šis rādītājs ir ļoti slikts un vainot var tikai koamndu kopumā, nevis atsevišķus spēlētājus.

  +5 [+] [-]

, 2008-12-16 10:33, pirms 16 gadiem
Leonards_Dravnieks rakstīja: Man ari nav skaidrs,kapec +/- raditajs nav svarigs analize? Skiet,ta doma dazi individi,jo praktiski visiem te ir skaidrs,ka tas ir galvenais raditajs. Efficiency rada tikai individualu devumu,bet neverte speletaja ietekmi uz komandu.
te tev nav hokejs

  +1 [+] [-]

, 2008-12-16 10:39, pirms 16 gadiem
kino rakstīja: Esmu viens no tiem , kas tam absolūti nepiekrīt, jo katrā vājā komandā, vadošajiem spēlētājiem šis rādītājs ir ļoti slikts un vainot var tikai koamndu kopumā, nevis atsevišķus spēlētājus.
piekriitu tev! tikai citeet nevajag,taadejaadi raadot citiem cilveekiem to ko viņi negrib redzeet! + to LD...es varu iedomaaties cilveeka iekšējo sajuutu lietojot vaardus ''mums'' ''mees'',patiesiibaa apzinaaties ka ir tikai ''es'' un vairaak neviens...gruuti jap!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-12-16 10:46, pirms 16 gadiem
Leonards_Dravnieks rakstīja: Zel,ka e-sporta lietotajiem patik lasit tikai vienpusigus komentarus. No diskusijas un demokratijas te nav ne smakas. Zel.
Neraudi labi??? Naac es tewi pazheeloshu!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-12-16 10:48, pirms 16 gadiem
njaa, +/- statistika ir tieshaam tik svariiga? ja tu buutu skatiijies speeli tad tu buutu redzeejis ka tieshi tajos briizhos kad andris nebija laukumaa notika basketbola parodija, t.i. briivi caurgaajieni magic izpildiijumaa un 24 sec neizmantoshana un vai zili metini paari rokaam kaa paaris piemeeri. Prieks, ka vismaz var palasiit kaadu kompetenu komentaaru un analiizi par speeli nevis tukshu salmu kulshanu. Protams arii andrim bija kludas kaa piemeeras paaris piespeeles gaisam(autam) nezinot ko dariit zem groza, bet tas nenoliedz ka speele bija visnotalj laba, it sevishkji man patika paris rebi uzbrukumaa kuri nebija tikai augumam norakstaami.

  +9 [+] [-]

, 2008-12-16 10:52, pirms 16 gadiem
esportu lasu regulāri, it sevišķi basi. Pats esmu padsmit gadus trenējies, spēlējis...ielogojos otro reizi. Ilgi cietos, bet nu credits to dravnieks ala pimpampols...īstenībā ne pie viņiem vēršos, bet pie pārējiem. Nafig jūs viņu vispār komentējiet un diskutējiet. Lai viņš uzrakstu tos savus divus postus pēc katras spēles un viss...nekas tā kretīnu neaizskar, kā pilnīgs ignore. Un redzēsiet - pats viņs atsprāgs pēc kāda laika. Skaidrs, ka jūs frīku barojat ar savām atbildēm. IGNORE. Pilnīgs. Un iestāsies miers un Ziemassvētki...

     [+] [-]

, 2008-12-16 10:55, pirms 16 gadiem
Raitcha rakstīja: Vēlreiz to LD...

+/- ir tik pat savrīgs, kā zaķim pērnā gada sniegs... Un šim rādītājam nav nekāda sakara ar efektivitāti.. Tas ir un paliek vienīgais nevajadzīgais rādītājs NBA statistikā. Un to ko viņš ataino tu esi jau lasījis iepriekš. Tāpat arī to, kā viņu dabūt... Vaine? Ej labāk pasnovo, vai pasļūc ar plēvi no kalna, kas zin varbūt sasitīsies un sakarīgāks paliksi...
nu gluzhi nevajadziigs +/- nav.. tas paraada arii kuras liinijas vislabak spele kopaa, pie nosaciijuma ka tas dabuun stabilas minuutes... bet tad taa ir jaliek kopaa ar sastaavaa spelejushiem nevis jaskataas katra speletaja +/= atsevishji...

Nesen lasiiju kur viens gudriitis bija apkopojis GSW shiis sezonas spels un pec skaitlkjiem snaca ka GSW parliecinoshi labako sniegumu laukumaa raada ar garo satsavu - nekada small ball... ar Biedrinu Turiafu (vai Raitu) un Rendolfu laukumaa...

interesnati vai ne...

bet nez kapee Nellijam liekas ka small ball ir atbilde uz visiem jautajumiem - ouishiem tik jaaiesildas.. bet Raitam u nREndolfam iespeju ielisdiities nedod... ka mazkaaa kljuuda (un taas pashas kjuudas biezhi tikai mazo speletaju naveriiguma delj) ta sedina malaa...

  +1 [+] [-]

, 2008-12-16 11:00, pirms 16 gadiem
-> oscarsq

Nu jā piekrītu, ja ir iespēja redzēt, kā pie attiecīgiem partneriem, vai spēles momentos (kritumos, izrāvienos) ir veidojies +/- tad tam ir jēga.
Bet nolasot no kopējās statistikas kāds pa spēli ir iekrājies... Tas nau nekas...

  +1 [+] [-]

, 2008-12-16 11:03, pirms 16 gadiem
Raitcha rakstīja: -> oscarsq

Nu jā piekrītu, ja ir iespēja redzēt, kā pie attiecīgiem partneriem, vai spēles momentos (kritumos, izrāvienos) ir veidojies +/- tad tam ir jēga.
Bet nolasot no kopējās statistikas kāds pa spēli ir iekrājies... Tas nau nekas...
kaa nva nekas.. iisteniem basketbola iznataajiem tas ir VISA PASAULE... iistens basketbola eksperts savu maati par to pardotu

  +9 [+] [-]

, 2008-12-16 11:04, pirms 16 gadiem
Leonards_Dravnieks rakstīja: Cik tad te ir tadu,kuri uzskata,ka +/- nav galvenais raditajs speletaja kvalitates raditajs? Esmu parliecinats, labi ja paris e-sporta lietotaji atlausies apgalvot,ka ta nav. Apgaismojiet mani!
Par to, cik daudz tev nepiekrīt, vari apskatīties uz savu esporta +/- statistiku.

  +3 [+] [-]

, 2008-12-16 11:07, pirms 16 gadiem
dunk rakstīja: esportu lasu regulāri, it sevišķi basi. Pats esmu padsmit gadus trenējies, spēlējis...ielogojos otro reizi. Ilgi cietos, bet nu credits to dravnieks ala pimpampols...īstenībā ne pie viņiem vēršos, bet pie pārējiem. Nafig jūs viņu vispār komentējiet un diskutējiet. Lai viņš uzrakstu tos savus divus postus pēc katras spēles un viss...nekas tā kretīnu neaizskar, kā pilnīgs ignore. Un redzēsiet - pats viņs atsprāgs pēc kāda laika. Skaidrs, ka jūs frīku barojat ar savām atbildēm. IGNORE. Pilnīgs. Un iestāsies miers un Ziemassvētki...
tiesi ta... es to ja usen esmu sapratis... vieniigais ko shad tad daru..tas ir meegjinu sarunaaties ar siem puishiem vinju pashu valodaa...

  -1 [+] [-]

, 2008-12-16 11:09, pirms 16 gadiem
anjo rakstīja: Rokijam 19 punkti Biedrs malacis, tik laba precizitāte sen nebija bijusi
Rockynelli

     [+] [-]

, 2008-12-16 11:09, pirms 16 gadiem
Zhel gan

     [+] [-]

, 2008-12-16 11:12, pirms 16 gadiem
man tas smukais field goals jau murgos rādās.

  +5 [+] [-]

, 2008-12-16 11:13, pirms 16 gadiem
dunk rakstīja: esportu lasu regulāri, it sevišķi basi. Pats esmu padsmit gadus trenējies, spēlējis...ielogojos otro reizi. Ilgi cietos, bet nu credits to dravnieks ala pimpampols...īstenībā ne pie viņiem vēršos, bet pie pārējiem. Nafig jūs viņu vispār komentējiet un diskutējiet. Lai viņš uzrakstu tos savus divus postus pēc katras spēles un viss...nekas tā kretīnu neaizskar, kā pilnīgs ignore. Un redzēsiet - pats viņs atsprāgs pēc kāda laika. Skaidrs, ka jūs frīku barojat ar savām atbildēm. IGNORE. Pilnīgs. Un iestāsies miers un Ziemassvētki...
Nu precīzi! Tā arī laba atbilde LD par to, ka "mēs" vairums piekrītam viņu +/- rādītājiem un pārējiem murgiem!

  +4 [+] [-]

, 2008-12-16 11:27, pirms 16 gadiem
uzzy rakstīja: Es ar griežos ar lūgumu pie jums! Lūdzu necitējiet dravnieku un bimbambolu! Viņi tik to vēlās, jo viņi ir garīgi slimi un alskt pēc īpašas uzmanības. Nepasliktināsim viņu diagnozi pievēršot viņiem tik pastiprinātu uzmanību! Paldies
Atbalstu! Principā jau tur rakstītājs ir viens, kurš turklāt sirgst ar vieglu šizofrēniju, personību dalīšanās formā. Tā teikt - frīks sarunājas ar savu kreiso roku, strīdas, demokrātiski diskutē(kas starp citu viņa ir svarīgi!), kopīgi atbalsta J.Ivanovski ... bet tik un tā ir un paliek viens cilvēks. tikai reizēm raksta kreisā roka (bimbampizdabols) citreiz - labā roka (L.Dravnieks). Tiešām nav ko vairs tam pievērst uzmanību.

  -1 [+] [-]

, 2008-12-16 11:50, pirms 16 gadiem
biznesmens, 2008-12-15 22:11, vakar
Magic 124-98 Warriors

magic mazliet pievila,laikam taupijas uz beigam