Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3
Autors: Ulvis Brože

Dankana Sanantonio "Spurs" piekto reizi kļūst par NBA čempioni

Dankana Sanantonio "Spurs" piekto reizi kļūst par NBA čempioni
Kavai Lenards, Tonijs Pārkers, Tims Dankans un Manu Džinobili
Foto: AFP/Scanpix

Pēc astoņu gadu pārtraukuma par Nacionālās basketbola asociācijas čempionu kronēta Sanantonio "Spurs", kas fināla piektajā mačā atspēlējās no 16 punktu deficīta un ar 104:87 pieveica pēdējo divu gadu uzvarētāju Maiami "Heat" ar Lebronu Džeimsu priekšgalā. Par izslēgšanas spēļu vērtīgāko spēlētāju tika atzīts Kavai Lenards.

Maiami "Heat" maču atklāja ar astoņiem punktiem pēc kārtas, pirmo reizi kopš Nacionālās basketbola asociācijas fināla otrās spēles izvirzoties vadībā ar vairāk nekā plus divi. Sanantonio "Spurs" trāpīja tikai vienu no pirmajiem 12 metieniem, bet tas nenotika sāncenšu aizsardzības dēļ, - mājinieki nespēja trāpīt ikdienišķus un brīvus metienus no pustālās un tālās distances. Pēc septiņām minūtēm Maiami "Heat" pārsvars, pateicoties Lebrona Džeimsa precizitātei uzbrukumā, sasniedza 16 punktus (22:6), bet situācija pavisam ātri mainījās.

Manu Džinobili ievadīja laukuma saimnieku izrāvienu 12:0, otrās ceturtdaļas ievadā Tims Dankans teicami spēlēja ar muguru pret grozu, bet Sanantonio "Spurs" pirmoreiz izvirzīties vadībā ļāva Kavai Lenarda metiens no distances. Lielajā pārtraukumā mājinieki, pateicoties iespaidīgam Džinobili bumbas triecienam grozā no augšas un trejacim pāri rokām, kā arī izrāvienam ar 14:0 un 22 rezervistu gūtajiem punktiem (viesu soliņš iemeta tikai divus), devās ar septiņu punktu handikapu - 47:40. "Heat" otrajā ceturtdaļā 12 minūšu laikā iemeta tikai 11 punktus, kas kļuva par piekto sliktāko rādītāju komandas vēsturē.

Pateicoties aizsardzībai, Sanantonio "Spurs" otrā puslaika ievadā sasniedza desmit punktu pārsvaru, sāncenšiem vairāk nekā četras minūtes neļaujot gūt nevienu punktu. Maiami "Heat" rindās dzīvības pazīmes izrādīja tikai Džeimss, kamēr laukuma saimniekiem pienesums nāca no visām pusēm: Tjagu Spliters nobloķēja Dveinu Veidu, otrā laukuma galā Džinobili un Patijs Milss 53 sekunžu laikā kopīgiem spēkiem realizēja trīs tālmetienus pēc kārtas, ļaujot "Spurs" sasniegt +21.

Lai gan noslēgumā pēdējo divu gadu uzvarētājus mēģināja iedvesmot no soliņa nākušie Mario Čālmerss un Maikls Bīzlijs, Maiami "Heat" neizdevās tikt tuvāk par 14 punktu deficītu. Drošo pārsvaru izdevās noturēt arī Sanantonio "Spurs" rezervistiem, tādējādi komanda pirmo reizi kopš 2007. gada kļuva par Nacionālās basketbola asociācijas čempionu - piektajā spēlē 104:87, sērijā 4-1. Visos četros mačos panākums tika izcīnīts ar vismaz 15 punktu pārsvaru.

Sanantonio "Spurs" kopš galvenā trenera Grega Popoviča un spēka uzbrucēja Dankana ēras sākuma tas kļuva par piekto titulu (līdzās 1999., 2003., 2005. un 2007. gadam); vienīgais zaudējums finālā tika piedzīvots pagājušajā gadā, kad "Heat" tika pie otrās trofejas pēc kārtas.

Par izslēgšanas spēļu vērtīgāko spēlētāju tika atzīts Sanantonio "Spurs" uzbrucējs Kavai Lenards, kurš noslēdzošajā mačā bija rezultatīvākais uzvarētāju rindās ar 22 punktiem (arī desmit atlēkušās bumbas). 20 gadu un 350 dienu vecumā viņš kļuva par jaunāko MVP kopš Dankana 1999. gadā un par ceturto jaunāko Nacionālās basketbola asociācijas vēsturē.

Enerģiskais Manu Džinobili efektīgi ietriec bumbu grozā no augšas

Tjagu Spliters nobloķē Dveinu Veidu un iedvesmo Sanantonio "Spurs" trim tālmetieniem 53 sekundēs

Izmantotie resursi:
NBA.com


, 2014-06-16 05:50, pirms 11 gadiem
Vairāk par rēku man nekas nenāk prātā. SAS līderi nemet neko, bet atnāk benķis un izvālē MIA. MIA līdz 3/4 beigām 2 bench punkti

Mills vienā mirklī bija 9 minūtēs 4/7 truļi.

Manu vispār parāda, ka nav vecs pārliekot pāri Bošam. Wade gan savā "jaunībā" tas nesanāca pāri Spliteram. Ritīgā Wade komanda, kā te daži saka....

Lebrona noņemšana 6 minūtes pirms beigām?? Tā jau bija padošanās. Nesaprotu, kā pie -16 tajā mirklī var nolikt Lebronu uz benķa un miers. Kur tad cīņas spars? Es pieļauju, ka Lebrons atkal varētu uztaisīt 10-0 run. Bet pat nedot tādu iespēju un cerēt uz kaut ko?

Lebronam ejot pa gaiteņiem tāds labs walk of shame
, 2014-06-16 05:50, pirms 11 gadiem
Ideāli, īsts basketbols uzvarēja mainstreem streetbolu.
, 2014-06-16 05:50, pirms 11 gadiem
Apsveicu Spurs komandu un tās līdzjutējus – fanus! Šeit domāju patiesos fanus! Tikās divas labākās komandas šosezon, Spurs apspēlēja Heat, biju gan gaidījis savādāku iznākumu. Nesaku, ka Spurs nebija pelnījuši uzvarēt vai to nevarētu – iznākums lieliski parāda, ka spēj uzvarēt. Heat šoreiz finālā tika apspēlēti vienos vārtos. Vienkārši no Heat komandas (šeit domāju komandu kā tādu) biju gaidījis ko vairāk!

Būs interesanti paskatīties, kas notiks ar Heat sastāvu starpsezonā. Šeit galvenokārt domāju, kādu lēmumu pieņems LBJ. Nekad neesmu sevi dēvējis par baigo Heat fanu! Vienkārši sekoju līdzi LBJ gaitām jau no Cavs laikiem.

Lai gan uzskatu, ka Heat vajadzētu nomainīt treneri (Erik Spoelstra) un ne censties iegūt sastāvā C.Anthony. Nezinu gan kas tur ar savainojumiem vai kas cits, bet ja paņem komandā G.Oden, M.Beasley un marinē uz beņķa, tad kāda jēga no tā! Tas pats ar citiem spēlētājiem (rezervistiem), kuri sezonas laikā netika iespēlēti. Lielākā vilšanās šajā finālsērijā: D.Wade, Chris Bosh un Erik Spoelstra!

Ja nekļūdos, tad LA-BOS antifans precīzi pateica sērijas iznākumu!
, 2014-06-16 05:51, pirms 11 gadiem
hahahaa sejā šitam toto specam.
P.S Spurs, malači, bija pelnījuši.
';
, 2014-06-16 05:51, pirms 11 gadiem
Perfekti! Lieliska komandas spēle no Spurs puses! Pelnīti!
, 2014-06-16 05:51, pirms 11 gadiem
Taadas komandas kaa Spurs neuzvar viens cilveeks, bet komanda! Nepietiek, ka tikai viens ierodas uz PO seeriju un tic uzvarai...
, 2014-06-16 05:52, pirms 11 gadiem
Man kā lielam HEAT fanam ir kauns.. visi četri zaudējumi vnk sagrāves..par rezervistiem nerunāsim Spurs rez. vnk pazemoja Heat rez.
, 2014-06-16 05:53, pirms 11 gadiem
Generaalis - 0, Pops - Boss

Apsveicu Toniju, Timiju, Dzinobli, Lenardu, Greenu. top5, Mills ari izardijas sodien

Potences trukums Spurs 1. ceturdala, bet kad sacelas tad izdraza visos caurumos Heatus.

MVP - Lenards..

Iespejams, ka 2014. gada Spurs ir pasaules vesture specigaka komanda ever. Un mes esam tam liecinieki..

MIA - Bosh, Wade, James nospeleja 10 ballu sistema atbilstosi saviem numuriem, 1 - 3 - 6

GO SPURS! Next season James pamet Heatus, maybe Carmelo nak vina vieta? heh, redzes.. Lieliska sezona
, 2014-06-16 05:53, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Vairāk par rēku man nekas nenāk prātā. SAS līderi nemet neko, bet atnāk benķis un izvālē MIA. MIA līdz 3/4 beigām 2 bench punkti

Mills vienā mirklī bija 9 minūtēs 4/7 truļi.

Manu vispār parāda, ka nav vecs pārliekot pāri Bošam. Wade gan savā "jaunībā" tas nesanāca pāri Spliteram. Ritīgā Wade komanda, kā te daži saka....

Lebrona noņemšana 6 minūtes pirms beigām?? Tā jau bija padošanās. Nesaprotu, kā pie -16 tajā mirklī var nolikt Lebronu uz benķa un miers. Kur tad cīņas spars? Es pieļauju, ka Lebrons atkal varētu uztaisīt 10-0 run. Bet pat nedot tādu iespēju un cerēt uz kaut ko?

Lebronam ejot pa gaiteņiem tāds labs walk of shame
Lebrons bija vieniigais, kas ciiniijaas, taapeec vinjsh jau buutu peedeejais, kuru no Heat organizaacijas vajadzeetu vainot pie zaudeejuma seerijaa. Viens nav vilceejs!
, 2014-06-16 05:54, pirms 11 gadiem
Vienkārši nenoliedzama Spurs dominance,Heat bez variantiem!
Pieņemu,ka spēles lūzumu,nu tādu riktīgu,uztaisīja Petijs,paņēma un vienkārši nomētāja Miami
Prieks par Timiju,piektais gredzens
Lebrons uzreiz nogāja no laukuma,izskatījās,ka tūlīt pat ir gatavs doties prom no Miami
Slēpts komentārs: HitMix*
Slēpts komentārs: HitMix*
, 2014-06-16 05:55, pirms 11 gadiem
Visu cieņu SA! Pops ar komandu pierādija, ka sportā aizvien vel galvenais ir komanda un cīņasspars, nevis uzvārdi. Visu cieņu!
, 2014-06-16 05:55, pirms 11 gadiem
Nez ko Pops iečukstēja Dankanam, kad apskāvās.

Es pieļauju- "Timij, atnāksim nākamgad un paņemsim vēl vienu"
, 2014-06-16 05:56, pirms 11 gadiem
karliz12 rakstīja: Visu cieņu SA! Pops ar komandu pierādija, ka sportā aizvien vel galvenais ir komanda un cīņasspars, nevis uzvārdi. Visu cieņu!
Ja, jo tadi uzvardi ka Parkers Dankans Ginobili Greens un Lenards jau nav nekadi baigie lol.. Vini ari ir staari, bet ar citu attieksmi.
, 2014-06-16 05:57, pirms 11 gadiem
par tiem rezervistiem,,, ta bija atslega uz so finalu!! Spurs rezervisti plosijas bet Heat rezerves totali iesukaja!! tur ir rezultats kpc Heat zaudeja bez variantiem so finalseriju!
, 2014-06-16 05:58, pirms 11 gadiem
jureks rakstīja: Vienkārši nenoliedzama Spurs dominance,Heat bez variantiem!
Pieņemu,ka spēles lūzumu,nu tādu riktīgu,uztaisīja Petijs,paņēma un vienkārši nomētāja Miami
Prieks par Timiju,piektais gredzens
Lebrons uzreiz nogāja no laukuma,izskatījās,ka tūlīt pat ir gatavs doties prom no Miami
Nevar viņu nesaparast, rēali izskatījās, ka bez LBJ neviens Hītos īpaši neiespringa.. noņemt LBJ no laukuma, neredzu nekādu loģiku. Bet liekas ka Veids vispār ir miris.. visās spēlēs tādas kļūdas, + neiespējami metieni. ES LBJ vietā brauktu prom no Majamī... bet nu nevar zināt kā tiks mainīta komanda..
, 2014-06-16 05:58, pirms 11 gadiem
Baigi patika, ka SAS ieradās visi ar saviem karogiem.
, 2014-06-16 05:59, pirms 11 gadiem
Its_all_about_love rakstīja: Nevar viņu nesaparast, rēali izskatījās, ka bez LBJ neviens Hītos īpaši neiespringa.. noņemt LBJ no laukuma, neredzu nekādu loģiku. Bet liekas ka Veids vispār ir miris.. visās spēlēs tādas kļūdas, + neiespējami metieni. ES LBJ vietā brauktu prom no Majamī... bet nu nevar zināt kā tiks mainīta komanda..
viniem staprsezona ir jaatrod kartigs centrs jo Andersens ar Haslemu totalakas nulles , Dankans sos taka mazos visu laiku vazaaja..
, 2014-06-16 06:00, pirms 11 gadiem
Jā,amīšu patriotismu var tikai apskaust (labā nozīmē)
, 2014-06-16 06:00, pirms 11 gadiem
nevis jamekle 3/4 nr. !!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-06-16 06:05, pirms 11 gadiem
Mjā, "follow my lead" un neviens neko izdarīt nevar, izņemot Lebronu. Brīvus metienus garām viens pēc otra lika līdz ar to Spurs ieguva iespēju savilkt papildus spēkus uz soda laukumu un apturēt arī Lebrona caurgājienus. Veids manās acīs ļoti zaudējis savu vērtību pēc šīs sērijas. Tādai līgas superzvaigznei nepiedodama spēle aizsardzībā (pusi spēli ar nolaistām rokām skraida) un nespēja pārkārtoties (mest pustālos savu caurgājienu vietā)...

P.S. Fatty Mills gan jau 5000 par flopu.
P.P.S. Buļs ar Šēnhofu nereālu sviestu šodien runāja pat priekš sevis, bet nu paldies par pēdējām 2 minūtēm, kur Buļs atdarināja Lebronu, kas iet pie Railija lūgt pēc papildinājuma komandai, tas bija rēcīgi
, 2014-06-16 06:06, pirms 11 gadiem
LeBrons lidināja PO visus pēc kārtas ārā, taču tikai finālos viņš sastapa komandu, kura pēdējos 3 mačos viņa Heat sasita ar +20

Pelnīti SAS vinnēja, beņķis ar Dankanu un Leonardu apspēlēja vienos vārtos Miami starting5
, 2014-06-16 06:07, pirms 11 gadiem
HitMix* rakstīja: viniem staprsezona ir jaatrod kartigs centrs jo Andersens ar Haslemu totalakas nulles , Dankans sos taka mazos visu laiku vazaaja..
Intresanti ir tas, ka Hītiem taču ļoti patīk : "ball movement" kur tas bija fināl sērījā, es gan neredzēju visas spēlēs, bet man liekas ka viņiem pazudusi saspēlē, jo iepriekš viņi centra trūkumu kompensēja ar labu saspēli, kura šogad ie noplakusi salīdzinājumā ar pagājušo sezonu..
, 2014-06-16 06:07, pirms 11 gadiem
Par kādiem rezervistiem te ir runa, Miami pamats pat neko visu sēriju nevarēja normāli samest. Bez Lebrona nevienam normāla sērija nav. Čalmers, Veids - katastrofāls fināls.
, 2014-06-16 06:11, pirms 11 gadiem
Its_all_about_love rakstīja: Intresanti ir tas, ka Hītiem taču ļoti patīk : "ball movement" kur tas bija fināl sērījā, es gan neredzēju visas spēlēs, bet man liekas ka viņiem pazudusi saspēlē, jo iepriekš viņi centra trūkumu kompensēja ar labu saspēli, kura šogad ie noplakusi salīdzinājumā ar pagājušo sezonu..
saspele jau bija, vnk visi tizlojas un meta garam brivos metienus, par tiem centriem, suds par uzbrukumu, bet aizsardziba var teikt tuksa vieta HEAT pie groziem bija visu laiku..
, 2014-06-16 06:12, pirms 11 gadiem
Malači! Neliela vilšanās par tik ļoti garlaicīgo finālu, taču tā bauda, ko guvu, skatoties SA spēli, mierīgi nomācu visu garlaicīgo.
Kā saka - Miemi šogad palika bez biksēm.
Ja Kavai spēs kaut nedaudz vēl pielikt abos galos, tas būs jaunais līgas mežonis. Unbelievable
, 2014-06-16 06:12, pirms 11 gadiem
Petijs Mills šodien bombīja, iepatikās viņa spēle jau Olimpiskajās spēlēs kad viņš viens vazāja visu USA izlasi (vismaz uzbrukumā)
, 2014-06-16 06:14, pirms 11 gadiem
Ulrihs rakstīja: Par kādiem rezervistiem te ir runa, Miami pamats pat neko visu sēriju nevarēja normāli samest. Bez Lebrona nevienam normāla sērija nav. Čalmers, Veids - katastrofāls fināls.
es vsp nesapratu kpc Veidu tur tik ilgi laukuma, tac Bizlijs,vai Dzons butu labak nospelejusi par vinu!! lai vai ka Eriks vareja kautko mainit un vinus vairak laist uz laukuma..
, 2014-06-16 06:14, pirms 11 gadiem
Gadu gaidīta uzvara. Izcila bauda.
, 2014-06-16 06:18, pirms 11 gadiem
More Than a Game rakstīja: Apsveicu Spurs komandu un tās līdzjutējus – fanus! Šeit domāju patiesos fanus! Tikās divas labākās komandas šosezon, Spurs apspēlēja Heat, biju gan gaidījis savādāku iznākumu. Nesaku, ka Spurs nebija pelnījuši uzvarēt vai to nevarētu – iznākums lieliski parāda, ka spēj uzvarēt. Heat šoreiz finālā tika apspēlēti vienos vārtos. Vienkārši no Heat komandas (šeit domāju komandu kā tādu) biju gaidījis ko vairāk!

Būs interesanti paskatīties, kas notiks ar Heat sastāvu starpsezonā. Šeit galvenokārt domāju, kādu lēmumu pieņems LBJ. Nekad neesmu sevi dēvējis par baigo Heat fanu! Vienkārši sekoju līdzi LBJ gaitām jau no Cavs laikiem.

Lai gan uzskatu, ka Heat vajadzētu nomainīt treneri (Erik Spoelstra) un ne censties iegūt sastāvā C.Anthony. Nezinu gan kas tur ar savainojumiem vai kas cits, bet ja paņem komandā G.Oden, M.Beasley un marinē uz beņķa, tad kāda jēga no tā! Tas pats ar citiem spēlētājiem (rezervistiem), kuri sezonas laikā netika iespēlēti. Lielākā vilšanās šajā finālsērijā: D.Wade, Chris Bosh un Erik Spoelstra!

Ja nekļūdos, tad LA-BOS antifans precīzi pateica sērijas iznākumu!
Nu prognozēju gan to prognozi, bet noteikti neiedomājos, ka 3 spēles būs +20. Vairāk domāju, ka visa sērija būs kā pirmā spēle.

Par tām divām labākajām komandām es ar līdz galam negribu piekrist. Domāju LAC vai OKC, vai HOU arī būtu labas izredzes pret MIA. Jo nu kas reāli MIA pietrūkst- PG (jo tagad redzējām, ka LBJ jāliek uz Pārkeru un tas nozīmē, ka kaut kur ir mis-match) un rebi (ar to domāju centru).

Vasaru tiešām var gaidīt ar kaut kādām pārmaiņām.
, 2014-06-16 06:18, pirms 11 gadiem
Skaisti vnk skaisti
Tas visu speletaju prieks peeec speles par Leonardu un pec tam vienalga Timu izcelt vidu kaa galveno + Popa prieki,vnk ideals sezonas noslegums.
, 2014-06-16 06:20, pirms 11 gadiem
HitMix* rakstīja: Man kā lielam HEAT fanam ir kauns.. visi četri zaudējumi vnk sagrāves..par rezervistiem nerunāsim Spurs rez. vnk pazemoja Heat rez.
Kā tev pirmā spēle likās, kā sagrāve? Ok, cipari rāda, ka ir neliela sagrāve, bet spēle noteikti nebija kā 3.,4.,5.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-06-16 06:22, pirms 11 gadiem
budamank rakstīja: Generaalis - 0, Pops - Boss

Apsveicu Toniju, Timiju, Dzinobli, Lenardu, Greenu. top5, Mills ari izardijas sodien

Potences trukums Spurs 1. ceturdala, bet kad sacelas tad izdraza visos caurumos Heatus.

MVP - Lenards..

Iespejams, ka 2014. gada Spurs ir pasaules vesture specigaka komanda ever. Un mes esam tam liecinieki..

MIA - Bosh, Wade, James nospeleja 10 ballu sistema atbilstosi saviem numuriem, 1 - 3 - 6

GO SPURS! Next season James pamet Heatus, maybe Carmelo nak vina vieta? heh, redzes.. Lieliska sezona
Labi pateici par tiem nummuriem
, 2014-06-16 06:23, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Kā tev pirmā spēle likās, kā sagrāve? Ok, cipari rāda, ka ir neliela sagrāve, bet spēle noteikti nebija kā 3.,4.,5.
nu pirma spele tiesam nebija sagrave, tur vini sameta tos trinisus pedeja minute un tpc bija liela punktu starpiiba.. pirmas divas speles no Heat puses bija diezgan normalas, bet parejas zem pasas kritikas!!
, 2014-06-16 06:26, pirms 11 gadiem
Veida speli finalserija var pateikt pec ta otraa video cik ta ir bijusi loti neveiksmiga..
, 2014-06-16 06:26, pirms 11 gadiem
HitMix* rakstīja: Veids,Boss,Calmers,Alens,Batje - es uz sitiem viriem liku vairak ceribas
Batjē oficiāli iet pensijā. Nākošagad komentēs spēles
, 2014-06-16 06:26, pirms 11 gadiem
hantele rakstīja: Lebrons bija vieniigais, kas ciiniijaas, taapeec vinjsh jau buutu peedeejais, kuru no Heat organizaacijas vajadzeetu vainot pie zaudeejuma seerijaa. Viens nav vilceejs!
Vai tad es viņu vainoju? Pirmie, kas nāk prātā, ko vainot loģiski ir Wade un Bošs. Tad seko Čalmers. Tad Spolstra.
, 2014-06-16 06:27, pirms 11 gadiem
xZ rakstīja: Batjē oficiāli iet pensijā. Nākošagad komentēs spēles
kur to tu ravi?
, 2014-06-16 06:31, pirms 11 gadiem
HitMix* rakstīja: kur to tu ravi?
par komentesanu neko nedzirdeju, bet par pensiju viena bridi sis speles komentatori teica.
, 2014-06-16 06:31, pirms 11 gadiem
HitMix* rakstīja: kur to tu ravi?
Komentētāji ABC kanālā.
, 2014-06-16 06:33, pirms 11 gadiem
Ok, nezinu kāda dzīve ir sportistiem, bet Lebronam prasa vai viņš ir dzirdējis runas par viņu un Karmelo un, ja atbild, ka viņš pirmo reiz to dzird.... nu nez.... totāla melošana sejā
, 2014-06-16 06:36, pirms 11 gadiem
noladets rakstīja: Skaisti vnk skaisti
Tas visu speletaju prieks peeec speles par Leonardu un pec tam vienalga Timu izcelt vidu kaa galveno + Popa prieki,vnk ideals sezonas noslegums.
Nu Timijs jau kārtējo rekordu pārsita ar to, ka pirmais džeks, kas 3 dekādēs vinnējis titulu.
, 2014-06-16 06:38, pirms 11 gadiem
HitMix* rakstīja: nu pirma spele tiesam nebija sagrave, tur vini sameta tos trinisus pedeja minute un tpc bija liela punktu starpiiba.. pirmas divas speles no Heat puses bija diezgan normalas, bet parejas zem pasas kritikas!!
Nu, protams, pēdējās 3 spēles ir vnk d***ā. Un tur arī Heat jāpiedomā, ko darīt tālāk. Jo nekas labāks nesolas no esošā sastāva. Kaut gan viņiem labs plāns būtu paņemt Barea par kādiem 5M un Biedriņu par vet. minimumu. Visas problēmas atrisinātas
, 2014-06-16 06:39, pirms 11 gadiem
xZ rakstīja: Batjē oficiāli iet pensijā. Nākošagad komentēs spēles
Jautājums kam vietā. Tak netiks ESPN vai ABC?!?!?!
, 2014-06-16 06:43, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Jautājums kam vietā. Tak netiks ESPN vai ABC?!?!?!
To neteica, bet nu ir jau vietas top kanālos. Tas pats Steve Kerr taču iet projām.
, 2014-06-16 06:47, pirms 11 gadiem
Teica, teica spēles komentētāji, ka komentēs un strādās networkā.
noladets rakstīja: par komentesanu neko nedzirdeju, bet par pensiju viena bridi sis speles komentatori teica.
, 2014-06-16 06:48, pirms 11 gadiem
xZ rakstīja: To neteica, bet nu ir jau vietas top kanālos. Tas pats Steve Kerr taču iet projām.
Kur tad Kerrs runāja?

TNT?

Nu es kā LAC fans parasti dzirdu LAC komentētājus ar BINGO un Van Gandiju. Par pārējiem tā neesmu pat piedomājis.

Man kaut kā liekas, ka Batjē tāds mieriīgais džeks un vai nesanāk komentēšana līdzīgi kā Verpakovskim blakus Kreipānam. Cik spēles pašlaik esmu redzējis, tad parasti ir tā, ka gandrīz gribas aizmigt, kad Māris ierunājās
, 2014-06-16 06:51, pirms 11 gadiem
Lai gan esmu hītu fans, piekrītu tiem, kas saka ka spūrs bija pelnījuši, tik skaistas izspēlēs, bieži izspēlē uz brīvo, nu kopumā skaisti. Īstenība labi, ka beidzās tik ātri, vāre vismaz normāli gulēt aiziet
, 2014-06-16 06:52, pirms 11 gadiem
Its_all_about_love rakstīja: Lai gan esmu hītu fans, piekrītu tiem, kas saka ka spūrs bija pelnījuši, tik skaistas izspēlēs, bieži izspēlē uz brīvo, nu kopumā skaisti. Īstenība labi, ka beidzās tik ātri, vāre vismaz normāli gulēt aiziet
ko ta vel neguli?
, 2014-06-16 06:52, pirms 11 gadiem
Janchuks5 rakstīja: hahahaa sejā šitam toto specam.
P.S Spurs, malači, bija pelnījuši.
Kurā brīdī Suhanovs bijis Toto specs? Tikai uz sarunātajām LBL2 spēlēm uzvārījās!
Šeit attiecīgi totalizatori atņēma viņiem naudiņu, viss godīgi.
, 2014-06-16 06:53, pirms 11 gadiem
Super, pagāšgad jau bija heat haļava, bet šogad Spurs izmazgāja grīdas ar projektiņu Heat.
MVP Leonards ar 2M sezonā
, 2014-06-16 06:54, pirms 11 gadiem
eu kur palicis eksperts? oi61.tinypic.com
, 2014-06-16 06:55, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Kur tad Kerrs runāja?

TNT?

Nu es kā LAC fans parasti dzirdu LAC komentētājus ar BINGO un Van Gandiju. Par pārējiem tā neesmu pat piedomājis.

Man kaut kā liekas, ka Batjē tāds mieriīgais džeks un vai nesanāk komentēšana līdzīgi kā Verpakovskim blakus Kreipānam. Cik spēles pašlaik esmu redzējis, tad parasti ir tā, ka gandrīz gribas aizmigt, kad Māris ierunājās
TNT + EA Sports
, 2014-06-16 07:13, pirms 11 gadiem
Brīnumi nenotika un spēcīgākā komanda uzvarēja - malači!
, 2014-06-16 07:40, pirms 11 gadiem
Piedodiet man LBJ fani, bet ar šo ir beigusies diskusija par to, ka kādreiz Lebrons varētu būt labāks par MJ. Un varat nemeklēt attaisnojumus tajā, ka Wade vai Bosh sūdīgi spēlēja. Ja Tu gribi būt ATG tad pienāk brīži, kad Tev spēle ir jāņem uz sevi nevis jācer, ka citi pavērsies. Tajā pat laikā es neesmu redzējis nevienu spēli NBA finālā, kad kāda no komandām būtu tik nogurusi kā Heat šogad, to pašu LBJ ieskaitot. Un par motivāciju arī varat nerunāt, kur vēl lielāku motivāciju kā cīņu par gredzenu? Neticu, ka viņi ir jau attēdušies tos titulus. Pie tam 4 reizes pēc kārtas Tu esi finālā un divas no tām ar Tevi mazgā grīdas, bet trešajā ar lielu veiksmes palīdzību izdodās uzvarēt. Turklāt par nogurumu runājot LBJ sāka izskatīties noguris jau pēc 61 punkta spēles pret Bobcats. Pie tam tas jūsu ATG kā jūs viņu dēvējat netika galā ar 20 gadīgu puiku, tieši tā PUIKU, jo pirms šī fināla neviens par Kvai nerunāja kā par zvaigzni vai tuvu MVP kandidātu. Kas attiecās uz komandas biedriem, tad LBJ viņus padara tikai un vienīgi bēdīgākus nevis labākus, reāli piemēri Wade, Bosh, Alens visi viņi spēlējot kopā ar LBJ kļuva tikai un vienīgi sliktāki. Bet vispār blāva sezona Heat izpildījumā. Kas attiecās kāpēc LBJ nav labāks par MJ. Lūk jums atbilde - LBJ 2 no 5 un divi finālu MVP pret MJ 6 no 6 un 6 MVP... Kas attiecās uz pārējiem, tad Bosh manā skatījumā ar pāriešanu uz Heat pārvilka svītru tikt HOF. Wade - viņš šai komandai atnesa 3 titulus un šī viņam bija drausmīga sezona, bet es to norakstu uz traumām...
, 2014-06-16 07:47, pirms 11 gadiem
budamank rakstīja: Generaalis - 0, Pops - Boss

Apsveicu Toniju, Timiju, Dzinobli, Lenardu, Greenu. top5, Mills ari izardijas sodien

Potences trukums Spurs 1. ceturdala, bet kad sacelas tad izdraza visos caurumos Heatus.

MVP - Lenards..

Iespejams, ka 2014. gada Spurs ir pasaules vesture specigaka komanda ever. Un mes esam tam liecinieki..

MIA - Bosh, Wade, James nospeleja 10 ballu sistema atbilstosi saviem numuriem, 1 - 3 - 6

GO SPURS! Next season James pamet Heatus, maybe Carmelo nak vina vieta? heh, redzes.. Lieliska sezona
2014gada spurs, pasaules vēsturē stiprākā komanda? Nesmīdini. Es gribētu redzēt kā spurs cīnītos ar 90 gadu bulls, vienalga kura modeļa, pirms Džordana aiziešanas, vai pēc.....Basketbols kā tāds ir zaudējis savu kvalitāti, tādu finālu kāds bija šogad, es savu mūžu neesmu redzējis, kaut gan finālus skatos kopš 1992 gada. Jā SAS spēlēja kvalitatīvu normālu komandas spēli. Jā viņi trešajā spēlē meta ar izcilu precizitāti, bet sūdi tajā, kad Miami bija vnk 4 cilvēki un begemots, nevis komanda. te sezonas laikā tāda ažiotāža bija ap visu šo zvaigžņu sastāvu, heat to three peat, lebron better than MJ, what a.... smiekli man nāk. Spoelstra vispār ir kkāds vājprāts. Un prieks tiešām par to, kad visi šie mega stāri tagad ir uz tādas dirs..s ka maz neliekas!
, 2014-06-16 08:05, pirms 11 gadiem
neizsakāms prieks par "večukiem"
, 2014-06-16 08:17, pirms 11 gadiem
LBJ tāds priecīgs pēc spēles, visus apsveica Noteikti, ka pēdējais gadiņš pie Heat, nākamgad gan jau Bucks vai Jazz
, 2014-06-16 08:22, pirms 11 gadiem
cobham rakstīja: LBJ tāds priecīgs pēc spēles, visus apsveica Noteikti, ka pēdējais gadiņš pie Heat, nākamgad gan jau Bucks vai Jazz
??????????? seriously????? Tās nu ir pēdējās vietas, kur viņš atradīsies. Neies viņš uz kaut kādu "mazpilsētu".

Bet viņa teksts par vasaru (pēc manām domām) liecināja par Decision Nr. 2.
, 2014-06-16 08:35, pirms 11 gadiem
Lebrons Džeims vairs nav šīs Miami Heat komandas līderis, un mēģinās tikt projām. To liecina kaut vai tas, ka pirms spēles Lebrons uzrunā spēlētājus, puse pat neklausās. Arī spēles laikā sapratne ar pārējiem ļoti tālu no ideāla.
Heat vajadzēs meklēt jaunus līderus, un Lebrons pāries uz citu komandu, viennozīmīgi.
, 2014-06-16 08:46, pirms 11 gadiem
Kā tas virsraksts mainījās? Manā uztverē tur ir komandas spēle. Un izcelt vienu nevar. Tāpat kā Lenardam MVP arī bija ne jau viennozīmīgs.
, 2014-06-16 08:50, pirms 11 gadiem
nu ko gan teikt - novelku cepruri nost Spurs priekšā. Basketbola paraugstunda - ļoti labs komandas basketbols! Tā vien likās, ka neviens no viņiem nespēj aizmest garām, ja kādām nekrita, tad cits pavērās. Tikai ar LBJ ierindā Heat bija principā neiespējami pieveikt Spurs šajā sērijā. tas ka Wade labākie gadi ir aiz muguras bija jau skaidrs kādu laiku atpakaļ, bet ka viņš būs tik bezspēcīgs nebiju gaidījis. Arī Bosh principā nekāds.
Paredzu, ka šajā vasarā būs diezgan lielas vētras brīvo spēlēāju tirgū.

p.s. pēc komentāriem spriežot uzreiz var pateikt kuri ir īsti basketbola fani un kuri ir tikai plānā galdiņa urbēji. Man kā izteiktam LBJ fanam nav kauna apsveikt Spurs ar lielisku spēli, nevis vienkārši tagad visi tupi barā noliek LBJ!
, 2014-06-16 08:57, pirms 11 gadiem
SAS riktigi malaci.
Patika Spolstras seja,kad Mills salidinaja 3pt.
Kartejo reizi apliecinajas fakts,ka Heat velk viens speletajs.Timijs noteikti speles vel vienu gadu,tur nav citu variantu.Brinums musu komentetaji komenteja diezgan normala limeni
Vini ar izteica variantu,ka LBJ ta varetu but pedeja spele@Miami.Tur laukuma visu laiku impotentus Wade un Bosh.
, 2014-06-16 08:58, pirms 11 gadiem
Kaaja, tas, ka es nefanoju par Lebronu nenozīmē, ka es nevarētu viņu kritizēt un tā nav tupa nolikšana. Es saprotu Tevi un zinu tavu sāpi, jo pats to esmu izjutis 12 gadus fanojot par Real Madrid, Brazīliju futbolā, Kanādu hokejā, Lakers basketbolā,
, 2014-06-16 09:08, pirms 11 gadiem
Un MJ kā spēlētāju, kam sekoja Kobe un kam varētu sekot KD. Lebrons man nekad nav paticis, bet nejau tāpēc ka nepatiktu viņa spēle, bet gan tāpēc, ka viņš kronēja sevi par karali un nākamo MJ stipri pirms laika... Pie tam tādu fanu dēļ, kas katra gada sākumā bļaustās, ka soreiz Lebrons paņems un ar putām uz lūpām skandina to visu gadu. Un tici man - ir ļoti patīkami redzēt kā viņi aplaužās, zinu tas ir ļauni, bet jūs paši to nopelniet. Bet kas ir pats smieklīgākais, tad katru reizi kā Lebrons neizcīna gredzenu jūs meklējiet kaut kādus attaisnojunus, tad treneris ne tāds, tad komandas biedri ne tādi, tad organizācija ne tāda, bet pats Lebrons jau nekad nebūs vainīgs... Piedod, bet viņš spēlē kopā ar 3 nākamajiem HOF kaut gan par Bosh man jau māc šaubas, bet pat MJ nekad nav spēlējis kopā ar 3 HOF un tad finālā zaudēt pensionāriem? Bļāviens pat tie paši Mavs un Blazers, un OKC izrādīja lielāku pretestību Spurs atšķirībā no zvaigžņotā Heat.
, 2014-06-16 09:13, pirms 11 gadiem
karpins rakstīja: Un MJ kā spēlētāju, kam sekoja Kobe un kam varētu sekot KD. Lebrons man nekad nav paticis, bet nejau tāpēc ka nepatiktu viņa spēle, bet gan tāpēc, ka viņš kronēja sevi par karali un nākamo MJ stipri pirms laika... Pie tam tādu fanu dēļ, kas katra gada sākumā bļaustās, ka soreiz Lebrons paņems un ar putām uz lūpām skandina to visu gadu. Un tici man - ir ļoti patīkami redzēt kā viņi aplaužās, zinu tas ir ļauni, bet jūs paši to nopelniet. Bet kas ir pats smieklīgākais, tad katru reizi kā Lebrons neizcīna gredzenu jūs meklējiet kaut kādus attaisnojunus, tad treneris ne tāds, tad komandas biedri ne tādi, tad organizācija ne tāda, bet pats Lebrons jau nekad nebūs vainīgs... Piedod, bet viņš spēlē kopā ar 3 nākamajiem HOF kaut gan par Bosh man jau māc šaubas, bet pat MJ nekad nav spēlējis kopā ar 3 HOF un tad finālā zaudēt pensionāriem? Bļāviens pat tie paši Mavs un Blazers, un OKC izrādīja lielāku pretestību Spurs atšķirībā no zvaigžņotā Heat.
Ko tu te cepies pa visu komentāru sadaļu?
, 2014-06-16 09:17, pirms 11 gadiem
nu nu nu, negribu neko atņemt MJ (visu laiku labākais), bet vienmēr jaatcerās, ka basketbols ir komandas spēle un viens nekad nebūs uzvarētājs. Jordanam vienmēr bija gana labi spēlētāji apkārt, Pippens un Rodmens, kur starp citu abi ir HOF.
karpins rakstīja: Un MJ kā spēlētāju, kam sekoja Kobe un kam varētu sekot KD. Lebrons man nekad nav paticis, bet nejau tāpēc ka nepatiktu viņa spēle, bet gan tāpēc, ka viņš kronēja sevi par karali un nākamo MJ stipri pirms laika... Pie tam tādu fanu dēļ, kas katra gada sākumā bļaustās, ka soreiz Lebrons paņems un ar putām uz lūpām skandina to visu gadu. Un tici man - ir ļoti patīkami redzēt kā viņi aplaužās, zinu tas ir ļauni, bet jūs paši to nopelniet. Bet kas ir pats smieklīgākais, tad katru reizi kā Lebrons neizcīna gredzenu jūs meklējiet kaut kādus attaisnojunus, tad treneris ne tāds, tad komandas biedri ne tādi, tad organizācija ne tāda, bet pats Lebrons jau nekad nebūs vainīgs... Piedod, bet viņš spēlē kopā ar 3 nākamajiem HOF kaut gan par Bosh man jau māc šaubas, bet pat MJ nekad nav spēlējis kopā ar 3 HOF un tad finālā zaudēt pensionāriem? Bļāviens pat tie paši Mavs un Blazers, un OKC izrādīja lielāku pretestību Spurs atšķirībā no zvaigžņotā Heat.
, 2014-06-16 09:19, pirms 11 gadiem
Heat neizskatiijaaas shogad speeciigi..finaalaa es domaaju...
, 2014-06-16 09:24, pirms 11 gadiem
karpins rakstīja: Un MJ kā spēlētāju, kam sekoja Kobe un kam varētu sekot KD. Lebrons man nekad nav paticis, bet nejau tāpēc ka nepatiktu viņa spēle, bet gan tāpēc, ka viņš kronēja sevi par karali un nākamo MJ stipri pirms laika... Pie tam tādu fanu dēļ, kas katra gada sākumā bļaustās, ka soreiz Lebrons paņems un ar putām uz lūpām skandina to visu gadu. Un tici man - ir ļoti patīkami redzēt kā viņi aplaužās, zinu tas ir ļauni, bet jūs paši to nopelniet. Bet kas ir pats smieklīgākais, tad katru reizi kā Lebrons neizcīna gredzenu jūs meklējiet kaut kādus attaisnojunus, tad treneris ne tāds, tad komandas biedri ne tādi, tad organizācija ne tāda, bet pats Lebrons jau nekad nebūs vainīgs... Piedod, bet viņš spēlē kopā ar 3 nākamajiem HOF kaut gan par Bosh man jau māc šaubas, bet pat MJ nekad nav spēlējis kopā ar 3 HOF un tad finālā zaudēt pensionāriem? Bļāviens pat tie paši Mavs un Blazers, un OKC izrādīja lielāku pretestību Spurs atšķirībā no zvaigžņotā Heat.
Lai kā man patiktu LJ, bet tev varu piekrist, ka tās sevis pašpasludināšanas par King arī man viņā nepatīk (nepatīk man tādi zīmuļu gājieni). Gribētos tādu mazliet piezemētāku attieksmi, bet nu nevar visi būt tādi kā Dankans vai Džinobili.
Par Bošu runājot, viņš 100% nebūs HOF. Turklāt finālā Heat zaudēja komandai , kuras sastāvā, manuprāt, arī ir vismaz 3 HOF un iespējams vairāk, jo nevar jau zināt kā katram no spēlētājiem karjera izvēršas (piemēram, Leonards).

No sirds apsveicu visus Spurs fanus un līdzjutējus ar 5.titulu. Priekš par visu komandu. Komanda izcīna iespējams augstāko apbalvojumu pasaules basketbolā. protams, priecīgi un pacilāti, bet tai pat laikā tādi piezemēti, patīkami skatīties. Tiešām īsta čempionu komanda.
Kā Heat (LJ) līdzjutējs varu teikt, labi, ka šis murgs ir beidzies. Nebūs vairs jāceļas naktīs un jāredz kā Heat tiek iznīcināti. Tai pat laikā nav nekādas rūgtuma sajūtas, jo uzvarēja stiprākais.

Paskatījos finālu MVP listi un jāsaka, ka Leonards, manuprāt, ir pirmais, kurš finālu MVP iegūst, neesot zvaigzne līgā (es gan neskatījos tālāk par 1982.gadu, jo 70to gadu NBA man ir diezgan svešs).
, 2014-06-16 09:25, pirms 11 gadiem
Rakstīju 4:2.
Sanāca vēl labāk.
Kā jau teicu,Heat neuzvarēs.
, 2014-06-16 09:28, pirms 11 gadiem
Varbūt Timis aizies,tāpat kā Admirālis 2003.gadā.
, 2014-06-16 09:31, pirms 11 gadiem
Lebrona ēra pagājusi.
, 2014-06-16 09:32, pirms 11 gadiem
karpins rakstīja: Un MJ kā spēlētāju, kam sekoja Kobe un kam varētu sekot KD. Lebrons man nekad nav paticis, bet nejau tāpēc ka nepatiktu viņa spēle, bet gan tāpēc, ka viņš kronēja sevi par karali un nākamo MJ stipri pirms laika... Pie tam tādu fanu dēļ, kas katra gada sākumā bļaustās, ka soreiz Lebrons paņems un ar putām uz lūpām skandina to visu gadu. Un tici man - ir ļoti patīkami redzēt kā viņi aplaužās, zinu tas ir ļauni, bet jūs paši to nopelniet. Bet kas ir pats smieklīgākais, tad katru reizi kā Lebrons neizcīna gredzenu jūs meklējiet kaut kādus attaisnojunus, tad treneris ne tāds, tad komandas biedri ne tādi, tad organizācija ne tāda, bet pats Lebrons jau nekad nebūs vainīgs... Piedod, bet viņš spēlē kopā ar 3 nākamajiem HOF kaut gan par Bosh man jau māc šaubas, bet pat MJ nekad nav spēlējis kopā ar 3 HOF un tad finālā zaudēt pensionāriem? Bļāviens pat tie paši Mavs un Blazers, un OKC izrādīja lielāku pretestību Spurs atšķirībā no zvaigžņotā Heat.
Jokaini komentāri - it kā baigi objektīvais, bet kaut kā elementāras lietas ignorē:
1) MJ bija 2 HOF blakām + vēl pārītis, kas balansē uz robežas par iekļūšanu (Hārpers, Kerrs un Kukočs)
2) Ko nozīmē Heat zaudē pensionāriem? Un kas tad Heat paši ir? Alens, Batjē, Lewis, Haslems, Džons tulīt beigs karjeru. Veidam arī pāri 30.
3) Nezinu kas ar Heat notika, bet viennozīmīgi kaut kas komandas iekšienē. Nevar būt tā, ka finālā spēlēja līmenī tikai viens cilvēks (piedevām no 5 spēlēm vienā ar krampjiem nogāja izšķirošā brīdī un vienu iesāka ar vēdera problēmām). Pārējie - epizodiski uzplaiksnīja Alens un Rašards + vienu spēles galotni Bošs un viss. Atdeve mājas spēlēs vispār zem katras kritikas un te nav pie vainas Spurs, bet kaut kas notiekošs vai nenotiekošs komandas iekšienē...

Arī MJ ir bijušas ne tās izcilākās spēles finālos (piemēram pret Sonics), bet tajā brīdi viņš savādāk pakārtoja savu spēli un iesaistīja citus spēlētājus, kas pavilka komandu līdz Maiklam spēle atkal pašam aizgāja. Heat gadījumā tādu neatradās. Šodienas spēle tam bija uzskatāms rādītājs - Lebrons ar savu piemēru tiešām velk komandu, pārejiem metienu % zem 10, slinkošana aizsardzībā (Veids) utt.
, 2014-06-16 09:32, pirms 11 gadiem
interesantākais, ka Leonardam iedeva MVP. bija labas spēles no viņa, bet vai MVP?
, 2014-06-16 09:36, pirms 11 gadiem
Lakers un Spurs-21.gs izcilības!
, 2014-06-16 09:42, pirms 11 gadiem
Patīk,ka NBA projektiņš-''Lebronam jādabon kauss'' Heat izpildījumā zaudē.
, 2014-06-16 09:43, pirms 11 gadiem
Nejeega rakstīja: Paskatījos finālu MVP listi un jāsaka, ka Leonards, manuprāt, ir pirmais, kurš finālu MVP iegūst, neesot zvaigzne līgā (es gan neskatījos tālāk par 1982.gadu, jo 70to gadu NBA man ir diezgan svešs).
Joe Dumars kad ieguva Finals MVP nebija zvaigzne līgā!!! NON All star! Pirms tam vēl Wes Unseld un Willis Reed!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-06-16 09:47, pirms 11 gadiem
Bet vispār, nu šausmīgi nāk miegs..
Savā ziņā besī, ka pat finālos brīvdienu speļes ir trijos, četros... Play-off garums un intensitāte, diezgan smagi ap jāniem sākt palikt
Prieks par Spurs.
Jauki, ka Pops nosauca Lenardu.. Skaidrs jau mājiens, skaidra bilde viss pārējais, bet nu a kam citam dot MVP? no lielā trīnieka visi būtu pelnījuši, ka'starp viņiems adalīt? Es laikam sliegtos vairāk uz Džinobli..
Bet tas jau nebūs Pops ja neiedos savam melnajam zirdziņam, kas savā ziņā arī kaldināj uzvaru. Tiesa, neticu, ka kāds cits treneris tā izdarītu.
Bet nekas, lielākais Lenarda pārbaudījums tagad tikai priekšā Līdera loma, slavenība, spredze... Lai puisim izturība un vēss prāts.
Veids arī savu MVP izcīnīja spēlējot par 3 miljoniem (rūkija līguma ierobežojumi), pēc tam sekoja diezgan smags periods karjerā... Cerams, ka Lenards tuvāko gadu alikā nekur nepzudīs...

Par Heat... Neticu visām spekulācijām, ap čālu aiziešanu citur... Jā, visticamāk pēc jaunas koamndas meklēs Alens, lai gan škiet viņam bija trīs gadu līgums kuram palicis gads, nez kā ar Andersenu utt. Bet nu Hazlems, Batjē, Paldies vīriem, vairāk tur nav ko piebilst. Hazlems varētu iesaistīties Heat komandā kā treneris vai kas, Miami viņu mīla un ciena.
LAi vai kā, Bīzlijam vajadzētu būt labā rotācijā, lai puisis rāda savu nenopīpēto talantu...
Nu, lai vai kā Railijam nebūs veigla vasara... Tikai ceru, ka nekāds Entonijs Miami neieradīsies...
Kā fanam tā jau bija grūti pieņemt LBJ ierašanos komandā, ar visām tām paredzamajām sekām, Veida pazušanu it īpaši.
Vēl vienu izcilnieku un tukšu sezonu, nez vai vajadzētu
, 2014-06-16 09:48, pirms 11 gadiem
black1 rakstīja: interesantākais, ka Leonardam iedeva MVP. bija labas spēles no viņa, bet vai MVP?
Nekā neparsta tajā nav. Kāpēc nedot MVP komandas rezultatīvākajām spēlētājam? Pie tam Kavi nosedza pretinieku līderi. Manuprāt loģisks un pareizs MVP!
, 2014-06-16 09:51, pirms 11 gadiem
Ulrihs rakstīja: Jokaini komentāri - it kā baigi objektīvais, bet kaut kā elementāras lietas ignorē:
1) MJ bija 2 HOF blakām + vēl pārītis, kas balansē uz robežas par iekļūšanu (Hārpers, Kerrs un Kukočs)
2) Ko nozīmē Heat zaudē pensionāriem? Un kas tad Heat paši ir? Alens, Batjē, Lewis, Haslems, Džons tulīt beigs karjeru. Veidam arī pāri 30.
3) Nezinu kas ar Heat notika, bet viennozīmīgi kaut kas komandas iekšienē. Nevar būt tā, ka finālā spēlēja līmenī tikai viens cilvēks (piedevām no 5 spēlēm vienā ar krampjiem nogāja izšķirošā brīdī un vienu iesāka ar vēdera problēmām). Pārējie - epizodiski uzplaiksnīja Alens un Rašards + vienu spēles galotni Bošs un viss. Atdeve mājas spēlēs vispār zem katras kritikas un te nav pie vainas Spurs, bet kaut kas notiekošs vai nenotiekošs komandas iekšienē...

Arī MJ ir bijušas ne tās izcilākās spēles finālos (piemēram pret Sonics), bet tajā brīdi viņš savādāk pakārtoja savu spēli un iesaistīja citus spēlētājus, kas pavilka komandu līdz Maiklam spēle atkal pašam aizgāja. Heat gadījumā tādu neatradās. Šodienas spēle tam bija uzskatāms rādītājs - Lebrons ar savu piemēru tiešām velk komandu, pārejiem metienu % zem 10, slinkošana aizsardzībā (Veids) utt.
Veidam varētu būt trauma, jo nu, līdz spēlēm ar Indianu viņš bija ekplozīvs, ātrs kājās, bet pēdējās četrās spēlēs pat īsti nevienu asu kustību no viņa nemanīju. Bet to uzzināsim tuvākajās dienās, citiem, ja ne kāds kašķis, tad pēc tās atdeves un nespēka, nepareiza treniņu programma, noplīsa, nesagatavojās fiziski... To jau visi redzēja, ka no Miami aizsardzības finālā nebija ne smakas, bez enerģijas...
, 2014-06-16 09:57, pirms 11 gadiem
Viens te rakstīja, ka "Popovičs piešķir balvu Lenardam"...

Nu nav tā, jo balvas ieguvēju izvēlas aptaujājot uz spēli akreditētos žurnālistus.
, 2014-06-16 09:57, pirms 11 gadiem
Redzat ko nozīmē Sterna aiziešana no NBA...Heat vairs nav nekādas palīdzības no tiesnešu puses.
P.s. No Lakers fana Spurs faniem sirsnīgi sveicieni,ar šo fantastisko panākumu!!!
, 2014-06-16 10:01, pirms 11 gadiem
Raitcha rakstīja: Ko tu te cepies pa visu komentāru sadaļu?
Neredzu, ko viņš pateica nepareizi....
, 2014-06-16 10:02, pirms 11 gadiem
Kas runā par to, ka MJ spēlēja kopā ar HOF, es to neesmu piemirsis un jā, gan Pipens, gan Rodmens ir HOF, bet es tagad nerunāju par pēdējiem 3 MJ tituliem, bet gan par pirmajiem 3, kur viņš spēlēja kopā tikai ar vienu HOP - Pipenu. Heat to starp uz to brīdi sagāja kopā 2 Top 3 un 1 Top 10 spēlētāji un kas bija reāli kandidāti uz HOF un visi 3, tagad tikai 2, savā ziņā pateicoties LBJ... Bet pagājušo gad viņiem pievienojās 4 stabils HOF Alens un praktiski aiz matiem izvilka Heat pagājušā gada finālā pret Spurs. Tāpēc jau MJ bija labs līderis un citus padarīja labākus, jo ja viņam negāja spēle, viņš centās iesaistīt citus, bet Lebronam ja iet spēle un citiem neiet, tad viņš arī cenšās iesaistīt citus un lūk rezultāts. Jo viss kas Lebronam rūp ir kārtējais sezonas MVP un nākamais triple double. Vienu gredzenu dabūja un nu ir visu laiku labākais, nākamo viņam Alens izvilka un tad jau šis pamodās. Šogad ne pats ne pārējie kaut ko izdarīja. Un ko es saku ir tas, ka ja tu esi komandas līderis, tad arī esi tās komandas līderis un ja spēle neiet, tad maini kaut ko, vai spēlē uz citiem, vai ņem uz sevi, vienalga, dari kaut ko, nevis gaidi, kad citi darīs tavā vietā. Nevis visu laiku kad komanda uzvar tu centies būt labākais, bet kad zaudē, tā kapteinis pārvēršās par žurku un pamet kuģi pirmais... Raicha, saprotu, ka sāpīgi, bet šī nav tava diena... Kas attiecās uz to, ka nosaucu Spurs par pensionāriem, tad nejau es to aizsāku, bet tie paši H
, 2014-06-16 10:04, pirms 11 gadiem
Heat fani. Un Heat galveno lomu spēlē Lebrons kā te daudzi saka un kuram nav pāri 30 bet veci ir tikai rezerviati, toties Spurs starta pieciniekā ir 3 spēlētāji ar 30+ un divi tuvu iešanai pensijā.
, 2014-06-16 10:11, pirms 11 gadiem
@Raicha

Nu par to MVP var strīdēties ilgi un dikti. Un vēl vairāk par to, kuram no BIG3 iedot, ja nedotu Lenardam. Pārkers visas spēles labs, Ginobili uztaisa uzplaiksnījumus, kas paceļ pārējo komandas biedru spēli, Dankana vidēji spēlē DD vispār neviens nepiemin. No tās komandas tiešām grūti izvēlēties. Un tas pats Diāvs arī varētu būt sarunā iekļauts.
, 2014-06-16 10:11, pirms 11 gadiem
chankers rakstīja: Nekā neparsta tajā nav. Kāpēc nedot MVP komandas rezultatīvākajām spēlētājam? Pie tam Kavi nosedza pretinieku līderi. Manuprāt loģisks un pareizs MVP!
Tikai viņš nebija komandas līderis kā tāds. Stati ir viena lieta, kas notiek uz laukuma, ir otra.
, 2014-06-16 10:12, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Neredzu, ko viņš pateica nepareizi....
NAv runa par to, ka nepareizi vai pareizi, bet tas, ka sacepās par LBJ un MJ par Heat un Buls, ka netiek pāri kaut kādai salīdzināšanai
Spītīgi cenšas kaut ko pierādīt, lai gan īsti necviens pat nevelkas līdzi tam...
Viosu laiku noliek LBJ, ka viņš tur tāds tur šitāds, bet pats ceļ viņu dieva kārtā salīdzinot visu laiku ar MJ...
JA aju viņš būtu tik slikts, tad viņu nesalīdzinātu ar MJ, bet ar kādu zemākas raudzes spēlētāju... BET NĒ, izvēlas par salīdzinājumu labāko un cenšas pierādīt ko?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-06-16 10:14, pirms 11 gadiem
Un šeit varam paskatīties uz play-off blakus izklaižu rezultātiem

P.S.
Skaitījām par uzvarētāju 2 punkti
par sērijas rezultātu vēl 5 punkti
Finālā par sērijas rezultātu uzmetu 7
Tomēr fināls
Bet tāds, kurš uzminēja sērijas rezultātu bija tikai vien
';
, 2014-06-16 10:19, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Tikai viņš nebija komandas līderis kā tāds. Stati ir viena lieta, kas notiek uz laukuma, ir otra.
Tad acīmredzami, ka neesi skatījies spēles. Kurš uztaisīja 3 un 4 spēli, kad SAS izbraukumā panāca izšķirošo 3-1 sērijā?
, 2014-06-16 10:25, pirms 11 gadiem
Bošam labi sanāca uzvarēt spēli, kā pirms spēles viņš bija pārliecinoši apgalvojis

Bet Dankans par savu izteikumu pirms finālsērijas sākuma ("We will win this time") gan var lepoties.
, 2014-06-16 10:28, pirms 11 gadiem
chankers rakstīja: Tad acīmredzami, ka neesi skatījies spēles. Kurš uztaisīja 3 un 4 spēli, kad SAS izbraukumā panāca izšķirošo 3-1 sērijā?
Vēl joprojām palieku pie versijas, ka komanda. Pops uztaisīja spēli. Visi deva savu ieguldījumu.
, 2014-06-16 10:29, pirms 11 gadiem
Raitcha rakstīja: Un šeit varam paskatīties uz play-off blakus izklaižu rezultātiem

P.S.
Skaitījām par uzvarētāju 2 punkti
par sērijas rezultātu vēl 5 punkti
Finālā par sērijas rezultātu uzmetu 7
Tomēr fināls
Bet tāds, kurš uzminēja sērijas rezultātu bija tikai vien
Kas ir tā strīpiņa man iekavās beigās? Es tak finālu noprognozēju 4-1....
, 2014-06-16 10:31, pirms 11 gadiem
kaaja rakstīja: nu nu nu, negribu neko atņemt MJ (visu laiku labākais), bet vienmēr jaatcerās, ka basketbols ir komandas spēle un viens nekad nebūs uzvarētājs. Jordanam vienmēr bija gana labi spēlētāji apkārt, Pippens un Rodmens, kur starp citu abi ir HOF.
Un tu gribi teikt, ka Alens, Luis, Veids, Bosh nav labi speleetaaji. Reaali 5 allstar speletaaji+ Veids ir finaala MVP bijis. Iizstais finaals bija MaVS-spurs
, 2014-06-16 10:31, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Kas ir tā strīpiņa man iekavās beigās? Es tak finālu noprognozēju 4-1....
Par finālu ir pirmie punkti.
, 2014-06-16 10:37, pirms 11 gadiem
Raitcha centīšos Tev paskaidrot savu komentāru, ja Tu vēl viņu nesaprati un kāpēc es viņu rakstīju. Kāpēc salīdzinu ar MJ? Tāpēc ka nejau es to aizsāku, bet tie, kas katru gadu bļaustās visu sezonu, ka Lebrons ir visu laiku labākais spēlētājs, tad nu lūk es viņiem devu argumentētu viedokli pretī, kāpēc viņš nav un nebūs ATG. Jo ja runa ir par ATG, tad salīdzinām ar īsto ATG. Es nesaku, ka Lebrons ir slikts vai nebūtu šobrīd labākais spēlētājs pasaulē, bet ja sāk cilvēki runāt par ATG, tad tur ir tikai un vienīgi MJ. Lebrons bija pelnījis būt sarunā par to, jo viņš ir šī brīža labākais, bet pēc šīs fināl sērijas viņš nonāca situācijā, ka viņam lai kļūtu par ATG ir tik tālu, cik man vai Tev līdz Berlīnes kāpām rāpus...
, 2014-06-16 10:37, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Vēl joprojām palieku pie versijas, ka komanda. Pops uztaisīja spēli. Visi deva savu ieguldījumu.
Nē nu protams, ka komanda - pilnīgi piekrītu. Un ja treneris varētu saņemt MVP, tad protams tas pienāktos viņam. Tomēr MVP iegūst vērtīgākais spēlētājs (nevis nominālais līderis) un manuprāt šoreiz pareiza izvēle.
, 2014-06-16 10:38, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Kas ir tā strīpiņa man iekavās beigās? Es tak finālu noprognozēju 4-1....
(Fināls; konferenču fināli; 2. kārta; 1. kārta) - kopā iegūtie punkti

Tieši tā, tu dabū 2 punktus par uzvarētāja un 7 par sērijas rezultāta pareizu prognozi = 9
, 2014-06-16 10:44, pirms 11 gadiem
Irbiit, kur tu esi?
Izklīdis pa krūmiem kur nu kurais.
Visas tavas aksiomas izkusušas kā pērnais sniegs.
, 2014-06-16 10:45, pirms 11 gadiem
Atkal tie pensionāri izcīna NBA titulu.
, 2014-06-16 10:46, pirms 11 gadiem
Ko jūs heat faneļi attaisnojaties? Spurs bija uz pusi labāki. LePrincesai 2-3 finālos un tādu dzeni vēl grib pielīdzināt tādiem spēlētājiem kā Bird, Magic, Kobe, Jordan, smiekli nāk, novākuši tādu komandu un apdi**ās.. irbiite, kur esi varoni? LeBrons pārvērtētākais spēlētājs NBA vēsturē!

Gaidam nākamo sezonu, solās būt lielas pārmaiņas!
, 2014-06-16 10:54, pirms 11 gadiem
Manu ar savu danku satrieca lupatās Heat aizsardzību.
Apsveicu SAS ar pelnītu panākumu.
Vislielāko pretestību SAS spēja izrādīt tikai Mavs
, 2014-06-16 10:56, pirms 11 gadiem
trexa rakstīja: Vai nav pie pakalas kuri melnie kluva par Amerikas ligas cempioniem. Tagad iet futbols un visa pasaule skatas to.
Nu tad atver sadaļu futbols un spieto tur.
, 2014-06-16 10:56, pirms 11 gadiem
It's all about #24 rakstīja: Ko jūs heat faneļi attaisnojaties? Spurs bija uz pusi labāki. LePrincesai 2-3 finālos un tādu dzeni vēl grib pielīdzināt tādiem spēlētājiem kā Bird, Magic, Kobe, Jordan, smiekli nāk, novākuši tādu komandu un apdi**ās.. irbiite, kur esi varoni? LeBrons pārvērtētākais spēlētājs NBA vēsturē!

Gaidam nākamo sezonu, solās būt lielas pārmaiņas!
Lai gan man nepatik LBJ,bet tgd tu sarunaji pilnigas mulkibas.Nekas tur nav parvertets.Visu sezonu komandu velk.PO pret SAS praktiski izvelk uz sevis.Pasaki vel ka ta nebija.Visi Boshi,Weidi un parejie var pienest udeni LBJ.
, 2014-06-16 10:57, pirms 11 gadiem
Kefka rakstīja: Atkal tie pensionāri izcīna NBA titulu.
Nevis pensionari,bet komanda.Ja skatijies speli tad praktiski sodien speli uztaisija lielakoties solina speletaji.BIG3<BIGTEAM.
, 2014-06-16 11:01, pirms 11 gadiem
Raitcha rakstīja: (Fināls; konferenču fināli; 2. kārta; 1. kārta) - kopā iegūtie punkti

Tieši tā, tu dabū 2 punktus par uzvarētāja un 7 par sērijas rezultāta pareizu prognozi = 9
Nu beigās pats iebraucos, ka no otra gala esi sarakstījis, jo 1. kārtā neko neprognozēju.
, 2014-06-16 11:04, pirms 11 gadiem
chankers rakstīja: Nē nu protams, ka komanda - pilnīgi piekrītu. Un ja treneris varētu saņemt MVP, tad protams tas pienāktos viņam. Tomēr MVP iegūst vērtīgākais spēlētājs (nevis nominālais līderis) un manuprāt šoreiz pareiza izvēle.
Es piekrītu izvēlei. Necenšos ar 10 argumentiem viņu apgāzt. Bet arī iedodot Timijam, Manu, Pārkeram nebūtu liela jēga strīdēties
, 2014-06-16 11:04, pirms 11 gadiem
Kefka rakstīja: Atkal tie pensionāri izcīna NBA titulu.
Aha... jau 5 sezonas sauc par pensionāriem Un MIA ir tie "jaunie"
, 2014-06-16 11:07, pirms 11 gadiem
It's all about #24 rakstīja: Ko jūs heat faneļi attaisnojaties? Spurs bija uz pusi labāki. LePrincesai 2-3 finālos un tādu dzeni vēl grib pielīdzināt tādiem spēlētājiem kā Bird, Magic, Kobe, Jordan, smiekli nāk, novākuši tādu komandu un apdi**ās.. irbiite, kur esi varoni? LeBrons pārvērtētākais spēlētājs NBA vēsturē!

Gaidam nākamo sezonu, solās būt lielas pārmaiņas!
Skaļs teksts. Skaļs. Un pārvērtētākais? Tas tavs nikā pieminētais džeks ir pārāk pārvērtētākais. Tikai nemēģini te ar putām uz lūpām argumentēt.
, 2014-06-16 11:07, pirms 11 gadiem
Njā, tādas divējādas sajūtas pārņem, skatoties uz šo galarezultātu. Vai nu tie Heat bija tiešām vājāki par Spurs, vai arī vienkārši necīnījās kā pieklājas visās spēlēs? Bet Spurs tiešām var apskaust kā komandu, jo ar tiem resursiem, kas ir pieejami, izveidot čempionu komandu - visu cieņu. Spurs manā skatījumā simbolizē tādu kā old school basketbola komandu (daudz piespēles, gudras izspēles), kamēr Heat ir tipiskā mūsu laika komanda (individuāla apspēlēšana, viens komandas vilcējs). Lai vai kā, bet man patika, ka nebija tā pārlieku pietiesāšana Heat. Cepums jaunajam komisāram.
P.s. gaidam jauno sezonu
, 2014-06-16 11:11, pirms 11 gadiem
Kefka, nevis izcīna, bet finālā vienkārši sagrauj Heat. Viena haļava Heat trāpijās, bet uz haļavām neizvilksi. Jau pagājušo gad Heat reāla haļava bija 6 spēlē, tad nu jāsaka, ka veiksme nav tas uz ko var visu laiku paļauties. Vnk izjūti to, deļ tādiem kā Tu šādas dienas kļust vēl saldākas...
, 2014-06-16 11:20, pirms 11 gadiem
Kefka

pirms 32 min.

Atkal tie pensionāri izcīna NBA titulu.

suffer baby, suffer
, 2014-06-16 12:06, pirms 11 gadiem
Kā ir teicis ģenerālis Valdis Valters - 'Tas Maiami Heat tak jātaisa ciet!'
, 2014-06-16 12:13, pirms 11 gadiem
chankers rakstīja: Nē nu protams, ka komanda - pilnīgi piekrītu. Un ja treneris varētu saņemt MVP, tad protams tas pienāktos viņam. Tomēr MVP iegūst vērtīgākais spēlētājs (nevis nominālais līderis) un manuprāt šoreiz pareiza izvēle.
Ja godīgi - jebkura izvēle būtu tikai pareiza, šis nav tas gadījums, kad uzvarētāji jādala pirmreizinātājos un tad nu jāsver! Pats droši vien tomēr būtu savu balsi devis Dankanam, bet - kā jau teicu, neviena izvēle nebūtu kļūda
, 2014-06-16 12:23, pirms 11 gadiem
Laikam Heat komanda tikai viens gribeeja uzvareet - James, pareejie pilniigi nabagi
, 2014-06-16 12:50, pirms 11 gadiem
AlfonsTrīcvaidziņš rakstīja: Joe Dumars kad ieguva Finals MVP nebija zvaigzne līgā!!! NON All star! Pirms tam vēl Wes Unseld un Willis Reed!
Es par zvaigznēm neuzskatu tikai tos spēlētājus, kas nokļuvuši All Stars spēlē, manuprāt, šis loks ir stipri plašāks.
, 2014-06-16 13:10, pirms 11 gadiem
Bulls-Celtics rakstīja: Lebrona ēra pagājusi.
kpc pagajusi?? tas ka vins zaudeja finala, nenozime ka vina era ir beigusies.. tgd vinam bus vel lielaka motivacija smagi treneties un atgriezties labakam!!
, 2014-06-16 13:10, pirms 11 gadiem
un izcinit nakamaja sezona titulu
, 2014-06-16 13:12, pirms 11 gadiem
Nejeega rakstīja: Es par zvaigznēm neuzskatu tikai tos spēlētājus, kas nokļuvuši All Stars spēlē, manuprāt, šis loks ir stipri plašāks.
Katra gada all star spēlē spēlē labākie un kurus sauc par stāriem. Bet, protams, ja viena sezona ir nedaudz neveiksmīgāka, tad tas uzreiz nenoņem zvaigznes statusu.

Tas pats šogad- nosauc zvaigznes, kas nebija All star game. Laurijs. Stīvensons. Kas tad vēl?
, 2014-06-16 13:12, pirms 11 gadiem
karpins rakstīja: Piedodiet man LBJ fani, bet ar šo ir beigusies diskusija par to, ka kādreiz Lebrons varētu būt labāks par MJ. Un varat nemeklēt attaisnojumus tajā, ka Wade vai Bosh sūdīgi spēlēja. Ja Tu gribi būt ATG tad pienāk brīži, kad Tev spēle ir jāņem uz sevi nevis jācer, ka citi pavērsies. Tajā pat laikā es neesmu redzējis nevienu spēli NBA finālā, kad kāda no komandām būtu tik nogurusi kā Heat šogad, to pašu LBJ ieskaitot. Un par motivāciju arī varat nerunāt, kur vēl lielāku motivāciju kā cīņu par gredzenu? Neticu, ka viņi ir jau attēdušies tos titulus. Pie tam 4 reizes pēc kārtas Tu esi finālā un divas no tām ar Tevi mazgā grīdas, bet trešajā ar lielu veiksmes palīdzību izdodās uzvarēt. Turklāt par nogurumu runājot LBJ sāka izskatīties noguris jau pēc 61 punkta spēles pret Bobcats. Pie tam tas jūsu ATG kā jūs viņu dēvējat netika galā ar 20 gadīgu puiku, tieši tā PUIKU, jo pirms šī fināla neviens par Kvai nerunāja kā par zvaigzni vai tuvu MVP kandidātu. Kas attiecās uz komandas biedriem, tad LBJ viņus padara tikai un vienīgi bēdīgākus nevis labākus, reāli piemēri Wade, Bosh, Alens visi viņi spēlējot kopā ar LBJ kļuva tikai un vienīgi sliktāki. Bet vispār blāva sezona Heat izpildījumā. Kas attiecās kāpēc LBJ nav labāks par MJ. Lūk jums atbilde - LBJ 2 no 5 un divi finālu MVP pret MJ 6 no 6 un 6 MVP... Kas attiecās uz pārējiem, tad Bosh manā skatījumā ar pāriešanu uz Heat pārvilka svītru tikt HOF. Wade - viņš šai komandai atnesa 3 titulus un šī viņam bija drausmīga sezona, bet es to norakstu uz traumām...
padomā loģiski , ja pārējā komanda tizlojas uzbrukumā un gan aizsadzībā ka tu vari paņemt titulu?? manā skatijumā Lebrons bija vienīgais kurš cinijās līdz pēdejam atskiriba no parejas komandas..
, 2014-06-16 13:17, pirms 11 gadiem
HitMix* rakstīja: kpc pagajusi?? tas ka vins zaudeja finala, nenozime ka vina era ir beigusies.. tgd vinam bus vel lielaka motivacija smagi treneties un atgriezties labakam!!
Tak nelasi tā debīlā detlefa komentus.

Nezinu, cik tad augstāk vēl Lebronam individuāli kāpt. Domāju, ka jau vienu laiku ir griesti. Tikai jānotur ir tas. Viņam vajadzētu kādu komandu ar labu treneri. Jo Brauns un Spolstra īsti nav nekas. Tāds pats elementārs variants ar CP3- bija viņam iekš NOH Montijs un tāpēc arī viņš nav ticis PO nekur tālu. NOH laikos vispār uzskatu, ka komandas treneris bija CP3 Un tagad pirmo gadu ar Doku kaut kas notiek. Un ceru, ka nākamsezon būs vēl labāk. Bet, ja viss SAS sastāvs paliek (ticu, ka tā būs), tad SAS ar Popu būs team to beat tāpat.
, 2014-06-16 13:18, pirms 11 gadiem
Pats labākais kad Leonardam deva Finals MVP ir Popa un Timmija rēkšana aizmugurē. Bet ja nopietni apsveicu Spurs. Skatījos katru spēli un tie kas te apšauba Leonarda MVP izvēli ja jūs man pateiktu pēc Game 1 un Game 2 ka Leonards noraus MVP es jums teiktu kā jūs esat tīrākie loši. Bet kā viņš palīdzēja Spurs dabūt abas spēles Miami un tgd noplosijās tas ir tikai saprotami ka vinš ir Finals MVP.
, 2014-06-16 13:28, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Tak nelasi tā debīlā detlefa komentus.

Nezinu, cik tad augstāk vēl Lebronam individuāli kāpt. Domāju, ka jau vienu laiku ir griesti. Tikai jānotur ir tas. Viņam vajadzētu kādu komandu ar labu treneri. Jo Brauns un Spolstra īsti nav nekas. Tāds pats elementārs variants ar CP3- bija viņam iekš NOH Montijs un tāpēc arī viņš nav ticis PO nekur tālu. NOH laikos vispār uzskatu, ka komandas treneris bija CP3 Un tagad pirmo gadu ar Doku kaut kas notiek. Un ceru, ka nākamsezon būs vēl labāk. Bet, ja viss SAS sastāvs paliek (ticu, ka tā būs), tad SAS ar Popu būs team to beat tāpat.
kads detlefs?? to es pats saku un man jau sak besit sie lielie eksperti kas pec neveiksmes kautko dirsh par eras beigam. ticiet man Lebrons nakamsezon bus tads pats ka so. un vins ka vienemr domines NBA!!
, 2014-06-16 13:29, pirms 11 gadiem
tad jau Durantam ari era ir beigusies, jo vini tacu zaudeja pusfinala pret spuram.!!
Slēpts komentārs: frizbijs
, 2014-06-16 13:40, pirms 11 gadiem
HitMix* rakstīja: kads detlefs?? to es pats saku un man jau sak besit sie lielie eksperti kas pec neveiksmes kautko dirsh par eras beigam. ticiet man Lebrons nakamsezon bus tads pats ka so. un vins ka vienemr domines NBA!!
Ex-detlefs = Mark Price = Bulls - Celtics.

Es pat nemazākā mērā tevi neapstrīdu. Tikai jautājums, kurā komandā Lebrons dominēs. Es saku, ka tas nebūs Heat.

Ar Heat un Spolstru viņš var iet uzreiz pakārties.
, 2014-06-16 13:42, pirms 11 gadiem
Tevi tikai ar svinu var izārstēt.
frizbijs rakstīja: Sanantoni nenormaali paveicaas !! Heat ir un buus visu laiku labaakaa basketbola komanda!!!!
, 2014-06-16 13:46, pirms 11 gadiem
Vienu lietu visu laiku aizmirsu ierakstīt komentā un gribu pastrīdēties- kurš SŪDA Eirolīgas klubs varētu kaut mazāko pretestību izrādīt SAS? Pirms sezonas daudzi te runāja, ka Eirolīga = NBA.(tas gan bija, kas NBA klubi spēlējās un gatavojās sezonai). Nez kā tagad ir, kad SAS ir optimālajā kondīcijā......
, 2014-06-16 13:47, pirms 11 gadiem
frizbijs rakstīja: Sanantoni nenormaali paveicaas !! Heat ir un buus visu laiku labaakaa basketbola komanda!!!!
Labs... 5 spēles paveicās

(slowclap)
, 2014-06-16 13:50, pirms 11 gadiem
Apsveicu Spurs.
Nav jau daudz ko teikt, ja viņi uzvarēja, tātad bija labāki.
Heat es ieteiktu nepadoties, dzīve jau ar šo zaudējumu nebeidzas, varbūt labi, ka tas bija tagad, jo būs iespēja ko pamainīt, lai nākamgad būtu labāk. Agrāk vai vēlāk šis zaudējums tāpat būtu pienācis.
4 NBA fināli pēc kārtas ir ievērības cienīgs fakts,jo pēdējo 30 gados neviens neko tādu nebija sasniedzis.
Lebronam ietektu palikt Heat, zinu par tām spekulācijām utt, bet ja galīgi nevar, tad tikai uz Klīvlendu, jo tur viņš sāka gaitas NBA.

P.S. Zinu, ka visi Heat heiteri man bāzīs minusus, bet tomēr ir diez gan rēcīgi palasīt, kā te dažs labs jau bikses pielicis, redzamākais cilvēks te noteikti ir LA-BOS antifans, kvēls visu klubu fans izņemot Heat.
, 2014-06-16 14:00, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Katra gada all star spēlē spēlē labākie un kurus sauc par stāriem. Bet, protams, ja viena sezona ir nedaudz neveiksmīgāka, tad tas uzreiz nenoņem zvaigznes statusu.


Tas pats šogad- nosauc zvaigznes, kas nebija All star game. Laurijs. Stīvensons. Kas tad vēl?
Kazinss, Dragičs (70/30) pirmie, kas nāk prātā un kuri nav bijuši All star game. Kā jau pats teici viena neveiksmīga sezona nenoņēm zvaigznes statusu un neiebalsošana All star nenozīmē, ka neesi zvaigzne. Neapstrīdēsi taču, ka tas pats Dankans joprojām ir zvaigzne, lai arī All star game šogad nebija. Piekritīsi taču, ka zvaigžņu (ne superzvaigžņu) līgā ir vairāk nekā vietu All star game.
Mana doma bija tāda, ka Leonards (kāpēc daudzi raksta Lenards???), protams, ir ļoti labs spēlētājs, bet, manuprāt, vēl nav sasniedzis zvaigznes statusu.
, 2014-06-16 14:08, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Apsveicu Spurs.
Nav jau daudz ko teikt, ja viņi uzvarēja, tātad bija labāki.
Heat es ieteiktu nepadoties, dzīve jau ar šo zaudējumu nebeidzas, varbūt labi, ka tas bija tagad, jo būs iespēja ko pamainīt, lai nākamgad būtu labāk. Agrāk vai vēlāk šis zaudējums tāpat būtu pienācis.
4 NBA fināli pēc kārtas ir ievērības cienīgs fakts,jo pēdējo 30 gados neviens neko tādu nebija sasniedzis.
Lebronam ietektu palikt Heat, zinu par tām spekulācijām utt, bet ja galīgi nevar, tad tikai uz Klīvlendu, jo tur viņš sāka gaitas NBA.

P.S. Zinu, ka visi Heat heiteri man bāzīs minusus, bet tomēr ir diez gan rēcīgi palasīt, kā te dažs labs jau bikses pielicis, redzamākais cilvēks te noteikti ir LA-BOS antifans, kvēls visu klubu fans izņemot Heat.
tiesi taa!! pirms sezonas vsp nemaniju nevienu spurs fanu seit,, tgd jau 90 % par spuram bija!!
, 2014-06-16 14:09, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Apsveicu Spurs.
Nav jau daudz ko teikt, ja viņi uzvarēja, tātad bija labāki.
Heat es ieteiktu nepadoties, dzīve jau ar šo zaudējumu nebeidzas, varbūt labi, ka tas bija tagad, jo būs iespēja ko pamainīt, lai nākamgad būtu labāk. Agrāk vai vēlāk šis zaudējums tāpat būtu pienācis.
4 NBA fināli pēc kārtas ir ievērības cienīgs fakts,jo pēdējo 30 gados neviens neko tādu nebija sasniedzis.
Lebronam ietektu palikt Heat, zinu par tām spekulācijām utt, bet ja galīgi nevar, tad tikai uz Klīvlendu, jo tur viņš sāka gaitas NBA.

P.S. Zinu, ka visi Heat heiteri man bāzīs minusus, bet tomēr ir diez gan rēcīgi palasīt, kā te dažs labs jau bikses pielicis, redzamākais cilvēks te noteikti ir LA-BOS antifans, kvēls visu klubu fans izņemot Heat.
par to Lebronu un HEAT piekritu, nekas tiesam nebeidzas, galvenais nenokart galvas un iet uz prieksu!
, 2014-06-16 14:13, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Apsveicu Spurs.
Nav jau daudz ko teikt, ja viņi uzvarēja, tātad bija labāki.
Heat es ieteiktu nepadoties, dzīve jau ar šo zaudējumu nebeidzas, varbūt labi, ka tas bija tagad, jo būs iespēja ko pamainīt, lai nākamgad būtu labāk. Agrāk vai vēlāk šis zaudējums tāpat būtu pienācis.
4 NBA fināli pēc kārtas ir ievērības cienīgs fakts,jo pēdējo 30 gados neviens neko tādu nebija sasniedzis.
Lebronam ietektu palikt Heat, zinu par tām spekulācijām utt, bet ja galīgi nevar, tad tikai uz Klīvlendu, jo tur viņš sāka gaitas NBA.

P.S. Zinu, ka visi Heat heiteri man bāzīs minusus, bet tomēr ir diez gan rēcīgi palasīt, kā te dažs labs jau bikses pielicis, redzamākais cilvēks te noteikti ir LA-BOS antifans, kvēls visu klubu fans izņemot Heat.
Iespraud sev kvēlojošu sveci dupsī.

Kādu visu komandu fans? Jau N reizes esmu rakstījis, ka East biju par IND (kā ex-IND Greindžera fans) un west biju par LAC. Tu vēlējies teikt, ka man kā zombijam bij jāsēž pie TV un nedrīkstēju just līdzi kādai komandai? Es būtu cerējis uz MIA, ja finālā būtu OKC. Karoč, ja vēl neesi sapratis man patīk Greindžers(un viņa ex-blice) un CP3. Un nerausta, kurā komandā viņi spēlē. Bet tu mēģini ieskaidrot, ka LAC un IND izkrītot nedrīkst skatīties NBA. Ej izgulies, bērns.
, 2014-06-16 14:15, pirms 11 gadiem
HitMix* rakstīja: tiesi taa!! pirms sezonas vsp nemaniju nevienu spurs fanu seit,, tgd jau 90 % par spuram bija!!
Te lielākā daļa nav Spurs fani, viņi vienkārši ir pret Heat.
Būtu Oklahoma finālā, tad liela daļa būtu Thunder fanu.
P.S. Es neko nesaku, par tiem cilvēkiem kuri patiesi ir Spurs fani.
, 2014-06-16 14:17, pirms 11 gadiem
Nejeega rakstīja: Kazinss, Dragičs (70/30) pirmie, kas nāk prātā un kuri nav bijuši All star game. Kā jau pats teici viena neveiksmīga sezona nenoņēm zvaigznes statusu un neiebalsošana All star nenozīmē, ka neesi zvaigzne. Neapstrīdēsi taču, ka tas pats Dankans joprojām ir zvaigzne, lai arī All star game šogad nebija. Piekritīsi taču, ka zvaigžņu (ne superzvaigžņu) līgā ir vairāk nekā vietu All star game.
Mana doma bija tāda, ka Leonards (kāpēc daudzi raksta Lenards???), protams, ir ļoti labs spēlētājs, bet, manuprāt, vēl nav sasniedzis zvaigznes statusu.
Es pats kā kurā komentā rakstu Lenards vai Leonards. Uz muguras jau ir tas o, bet reāli neizrunā un latviski jau ņem pēc izrunas.

Es saprotu, ka zvaigznes ir vairāk. Neteicu jau, ka nav vispār. NBA 30 komandas, 15 spēlētāji komandā - tas ir 450 spēlētāji. Nu nevar 100 saukt par zvaigznēm. 30 ir all star game un vēl 10 salasās citur.
, 2014-06-16 14:20, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Iespraud sev kvēlojošu sveci dupsī.

Kādu visu komandu fans? Jau N reizes esmu rakstījis, ka East biju par IND (kā ex-IND Greindžera fans) un west biju par LAC. Tu vēlējies teikt, ka man kā zombijam bij jāsēž pie TV un nedrīkstēju just līdzi kādai komandai? Es būtu cerējis uz MIA, ja finālā būtu OKC. Karoč, ja vēl neesi sapratis man patīk Greindžers(un viņa ex-blice) un CP3. Un nerausta, kurā komandā viņi spēlē. Bet tu mēģini ieskaidrot, ka LAC un IND izkrītot nedrīkst skatīties NBA. Ej izgulies, bērns.
Wow kāda formula.
Atvaino es nesēžu visu laiku šeit un necenšos kādam ar savu komentu acīs durties, man ir ento citu darīšanu.
Kur es Tev rakstu ka nevari neko skatīties? Es kaut ko tādu rakstiju?
Es spriežu pēc taviem izteikumiem, Tu lielākajā daļā komentu noniecini Heat, tāpēc Tu vienkārši izklausies pēc prasta Heat heitera.
Par to gulēšanu varēji neko nerakstiit, brīžiem tavas replikas ir tik liekas, pat žēl tevis paliek, neko citu jau vairs tavs prāts izgudrot nespēj.

Un tas komentārs (ne tavējais) par to kur visi Heat fani nolīduši bija vispār bomba. Čalis laikam pulkstenī nebija paskatijies, es tajā laikā gulēju.
, 2014-06-16 14:21, pirms 11 gadiem
HitMix* rakstīja: tiesi taa!! pirms sezonas vsp nemaniju nevienu spurs fanu seit,, tgd jau 90 % par spuram bija!!
Tev vēlreiz jāskaidro?

Ja kāds skatās kādu sporta maču (ne tikai NBA), tad tāpat galvā ceri par vienu. Neitrālie parasti par under-dog. Tas pats arī tagad finālā bija. Ja LAC, OKC, HOU izkrīt, tad jādomā par kādu blici tālāk. Vai to nedrīkst darīt?
, 2014-06-16 14:24, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Tev vēlreiz jāskaidro?

Ja kāds skatās kādu sporta maču (ne tikai NBA), tad tāpat galvā ceri par vienu. Neitrālie parasti par under-dog. Tas pats arī tagad finālā bija. Ja LAC, OKC, HOU izkrīt, tad jādomā par kādu blici tālāk. Vai to nedrīkst darīt?
Kāpēc Tu vienkārši, ja tavas iemīļotās komandas nav finālā, nevari būt neitrāls līdzjutējs un vienkārši vērot spēles??
Ja Heat nebūtu finālā, es taču necenstos par katru cenu tēlot Spurs pretinieku komandas fanu.
Tādās reizēs esmu vienkārši neitrāls, un baudu spēles.
, 2014-06-16 14:29, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Wow kāda formula.
Atvaino es nesēžu visu laiku šeit un necenšos kādam ar savu komentu acīs durties, man ir ento citu darīšanu.
Kur es Tev rakstu ka nevari neko skatīties? Es kaut ko tādu rakstiju?
Es spriežu pēc taviem izteikumiem, Tu lielākajā daļā komentu noniecini Heat, tāpēc Tu vienkārši izklausies pēc prasta Heat heitera.
Par to gulēšanu varēji neko nerakstiit, brīžiem tavas replikas ir tik liekas, pat žēl tevis paliek, neko citu jau vairs tavs prāts izgudrot nespēj.

Un tas komentārs (ne tavējais) par to kur visi Heat fani nolīduši bija vispār bomba. Čalis laikam pulkstenī nebija paskatijies, es tajā laikā gulēju.
Nu bet kā- es skatos spēli un bez emocijām par nevienu komandu? Olimpiādē skatījos finālu kopā ar čomiem..... un jau pirms spēles noskaidrots, kas kam jūt līdzi kaut gan neviens neko pa sezonu nav NHL sekojis līdzi un jaunākajiem spēlētājiem. Vai tas nozīmē, ka nevar izvēlēties vienu pusi un nod%*&$#st otru?

Un kāda tur vēl tev replika? Vairāk jādomā, kā tev tur iet? Visu laiku notiek muldēšana par to, ka ja fano/ceri par SAS uzvaru, tad uzreiz esi MIA heiteris. Un es tikai izskaidroju, kāda ir situācija.

Nezinu par kuru komentu tu izteicies, bet es arī vienā komentā kaut ko par irbīti ierunājos. Futbola sadaļā redzēju vienu komentu (kas nozīmē, ka profils nav dzēsts un te apgrozās), bet redzi šeit vairs nerādās.
, 2014-06-16 14:31, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Kāpēc Tu vienkārši, ja tavas iemīļotās komandas nav finālā, nevari būt neitrāls līdzjutējs un vienkārši vērot spēles??
Ja Heat nebūtu finālā, es taču necenstos par katru cenu tēlot Spurs pretinieku komandas fanu.
Tādās reizēs esmu vienkārši neitrāls, un baudu spēles.
Acīmredzot nemāku būt neitrāls.

Ja MIA nebūtu finālā, tad būtu IND un tad es būtu SAS nolicējs. Bet kā jau teicu- katrā sērijā izvēlos kādu favorītu par kuru cerēt lai iemet konkrēto metienu, izcīna konkrēto atlecošo utt.
, 2014-06-16 14:31, pirms 11 gadiem
HitMix* rakstīja: tiesi taa!! pirms sezonas vsp nemaniju nevienu spurs fanu seit,, tgd jau 90 % par spuram bija!!
Esmu Lakers fans, bet finālu skatoties par kādu komandu ir jāfano un SA ir daudz pievilcīgāka par MIA...
, 2014-06-16 14:37, pirms 11 gadiem
karliz12 rakstīja: Esmu Lakers fans, bet finālu skatoties par kādu komandu ir jāfano un SA ir daudz pievilcīgāka par MIA...
Beidzot kāda sakarīga doma, kas piekrīt man, ka par kādu jau fano
, 2014-06-16 14:42, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nu bet kā- es skatos spēli un bez emocijām par nevienu komandu? Olimpiādē skatījos finālu kopā ar čomiem..... un jau pirms spēles noskaidrots, kas kam jūt līdzi kaut gan neviens neko pa sezonu nav NHL sekojis līdzi un jaunākajiem spēlētājiem. Vai tas nozīmē, ka nevar izvēlēties vienu pusi un nod%*&$#st otru?

Un kāda tur vēl tev replika? Vairāk jādomā, kā tev tur iet? Visu laiku notiek muldēšana par to, ka ja fano/ceri par SAS uzvaru, tad uzreiz esi MIA heiteris. Un es tikai izskaidroju, kāda ir situācija.

Nezinu par kuru komentu tu izteicies, bet es arī vienā komentā kaut ko par irbīti ierunājos. Futbola sadaļā redzēju vienu komentu (kas nozīmē, ka profils nav dzēsts un te apgrozās), bet redzi šeit vairs nerādās.
Nez, NBA man ir tikai viena komanda kurai sekoju līdzi, NHL 2.
Varbūt tāpēc man nav saprotams, kā var fanot par daudzām komandām.
Tas, ka esi patiesi par SAS nenozīmē, ka esi Heat heiteris.
Vienkārši tie tavi Heat nievājošie komentāri, tas, ka viņi ir niecības, ja salidzinot ar SAS, jo tā tak dinastija utt.
Manā skatijumā Tu neesi objektīvs, ir viens ļoti slikts un ir viens ļoti labs, nu kaut kā tā.
Tas komentārs par ko run;aju bija laikam 2 vai 3 lapā kaut kur apakšā.
, 2014-06-16 14:44, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Nez, NBA man ir tikai viena komanda kurai sekoju līdzi, NHL 2.
Varbūt tāpēc man nav saprotams, kā var fanot par daudzām komandām.
Tas, ka esi patiesi par SAS nenozīmē, ka esi Heat heiteris.
Vienkārši tie tavi Heat nievājošie komentāri, tas, ka viņi ir niecības, ja salidzinot ar SAS, jo tā tak dinastija utt.
Manā skatijumā Tu neesi objektīvs, ir viens ļoti slikts un ir viens ļoti labs, nu kaut kā tā.
Tas komentārs par ko run;aju bija laikam 2 vai 3 lapā kaut kur apakšā.
5 spēļu sērijā MIA tika sagrauti 4 reizes... Izklausās diezgan nožēlojami...
, 2014-06-16 14:47, pirms 11 gadiem
karliz12 rakstīja: 5 spēļu sērijā MIA tika sagrauti 4 reizes... Izklausās diezgan nožēlojami...
Kā jau teicu, kādam ir jāuzvar un kādam ir jāzaudē.
, 2014-06-16 14:50, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Kā jau teicu, kādam ir jāuzvar un kādam ir jāzaudē.
Tai komandai vajag pilnīgu pārbūvi... Sākot ar normālu treneri un beidzot ar sabalansetu sastāvu... Ok LeBrons zvērs, bet nu sportā uzvar komanda, nevis inviduāli centieni...
Nu labi, ir pāris izņēmumi vesturē, bet LeBrons nav ne tuvu tāds, kā bija MJ
, 2014-06-16 14:58, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Kā jau teicu, kādam ir jāuzvar un kādam ir jāzaudē.
Jā, pareizi saki. Bet ne jau tām visām ir jābūt sagrāvēm. 1 uzvarēta (knapi) spēle, 1 zāģis, ko jau beigās varēja saukt par sagrāvi un 3 bezierunu zāģi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-06-16 15:45, pirms 11 gadiem
Baudī var laša steiku un labu konjaku, sportā ir emocijas. Ja to nav, tad tas kļūst vēl garlaicīgāks par ziepju operām.
aksels82inbox.lv rakstīja: Kāpēc Tu vienkārši, ja tavas iemīļotās komandas nav finālā, nevari būt neitrāls līdzjutējs un vienkārši vērot spēles??
Ja Heat nebūtu finālā, es taču necenstos par katru cenu tēlot Spurs pretinieku komandas fanu.
Tādās reizēs esmu vienkārši neitrāls, un baudu spēles.
, 2014-06-16 16:00, pirms 11 gadiem
Komentārs normālajiem Heat faniem. Heat heitošana vismaz man ir nejau tāpēc, ka organizācija tāda vai spēlētājs ne tāds. Vienkārši ir patīkami redzēt kā pēc sezonas tiek meklēti attaisnojumi zāģim finālsērijā no lietotājiem, kas visu gadu bļaustās, ka Heat būs 3 peat un Lebrons visu laiku labākais, tad nu lūdzu jums skarbā realitāte, ne Heat 3 peat, ne Lebronam ATG titulu neredzēt kā savas ausis, viņš būs labākais sava laika spēlētājs visticamāk, bet ne ATG. Un viņš var vilkt svītras un aplīšus savai karjerai cik viņš grib, bet pēc šīs sērijas viņš manā skatījumā pārvilka treknu svītru izredzēm kļūt par ATG, bet ja pēc sezonas aizmuks no Heat, tad pieliks arī punktu šai diskusijai, jo parādīs tikai to, ka ir bēgoša žurka no grimstoša kuģa. Takā nekā personīga, bet padomājiet kāpēc jūsu mīluļi tiek heitoti, jo man visvairāk nepatika tas Heat, ka sanākot kopā 3 tā laika superzvaigznēm viņi uztaisīja tādu šovu tur uz skatuves un tā sāka svinēt, kad reāli nebija ko svinēt un fani apč*rājušies tur lēkāja kā 15 gadīgas meitenes, kas Justin Beber redzējušas.... Un vispār Lebrons un liela daļa viņa fanu stipri pirms laika ir kaut ko svinējuši, kad reāli svinībām bijis stipri, stipri par agru un tāpēc šādi zaudējumi tādiem kā man ir kā medus maize un sāls ko iebērt to bļāvēju brūcē. Bet normālajiem faniem gribu teikt, nekas vēl nav beidzies, tas nav pasaules gals, bet vajag būt arī nedaudz realam, nu nav jūsu Heat tik neuzvarami kā daudzi skandina. Beigās gribēju piebilst tiem, kas meklē attaisnojumus, ka Lebrons vienīgais spēlēja. Es gan neteiktu, ka Lebronam pašam šī sērija bija ļoti laba, pats Lebrons buksēja pa lielam visu sēriju un nevajag meklēt attaisnojumus. Vienkārši atdzīstat, ka nav viņš tik labs kā viņu jūs taisāt un nav viņš tāds līderis un visu labākais kā Jordans.
, 2014-06-16 16:00, pirms 11 gadiem
HitMix* rakstīja: tiesi taa!! pirms sezonas vsp nemaniju nevienu spurs fanu seit,, tgd jau 90 % par spuram bija!!
Pec pagajusa gada neveiksmes, Spurs fanus neintereseja reg. sezona, bet gan tikai NBA finals pret Heat un uzvara. Mums nevajag, lai Dankans met 61 punktu pret Bobcats utt, mums vajag titulus.
, 2014-06-16 16:09, pirms 11 gadiem
wow, tiešām wow...
pēc pirmās ceturtdaļas "Spurs" uzņēma baigos apgriezienus un "Heat" vienkārši nolūza, nesapratu, kāpēc Džeimss neturpināja uz sevi ņemt.
Veids ar Bošu - lūdzu vēlreiz nosauciet viņus par superstāriem un es pasmiešos! Vilšānās uz 100% par šitiem abiem.
Finals MVP - KAWHI - 1, DURANT - 0
, 2014-06-16 16:18, pirms 11 gadiem
Bet pieņemot, ka austrumos jebkuru komandu aizvilks līdz finālam, varētu būt Džeimss noslēdz karjeru ar aptuveni 6-10 bilanci
, 2014-06-16 16:23, pirms 11 gadiem
ha ha haaa
, 2014-06-16 16:26, pirms 11 gadiem
PO vēl nebija sākušies, kad es teicu, ka heat šogad neredzēt titulu kā savas ausis. Bija te tāds iedomu eksperts - irbiite, bļaustijās, ka heat tituls ir garantēts šogad. Vienīgā reize, kad izliida bija uzvara pār IND. Kā zāģis ta pazudis krūmos un neko nespēj argumentēt. Tādi te ir tie heat fani.
, 2014-06-16 16:34, pirms 11 gadiem
valjero rakstīja: PO vēl nebija sākušies, kad es teicu, ka heat šogad neredzēt titulu kā savas ausis. Bija te tāds iedomu eksperts - irbiite, bļaustijās, ka heat tituls ir garantēts šogad. Vienīgā reize, kad izliida bija uzvara pār IND. Kā zāģis ta pazudis krūmos un neko nespēj argumentēt. Tādi te ir tie heat fani.
Tik neaptēsts arguments
Viņi paņēma 2 gredzenus pēc kārtas un uzreiz ir lielākie s*di līgā? ok....
, 2014-06-16 17:02, pirms 11 gadiem
karpins rakstīja: Komentārs normālajiem Heat faniem. Heat heitošana vismaz man ir nejau tāpēc, ka organizācija tāda vai spēlētājs ne tāds. Vienkārši ir patīkami redzēt kā pēc sezonas tiek meklēti attaisnojumi zāģim finālsērijā no lietotājiem, kas visu gadu bļaustās, ka Heat būs 3 peat un Lebrons visu laiku labākais, tad nu lūdzu jums skarbā realitāte, ne Heat 3 peat, ne Lebronam ATG titulu neredzēt kā savas ausis, viņš būs labākais sava laika spēlētājs visticamāk, bet ne ATG. Un viņš var vilkt svītras un aplīšus savai karjerai cik viņš grib, bet pēc šīs sērijas viņš manā skatījumā pārvilka treknu svītru izredzēm kļūt par ATG, bet ja pēc sezonas aizmuks no Heat, tad pieliks arī punktu šai diskusijai, jo parādīs tikai to, ka ir bēgoša žurka no grimstoša kuģa. Takā nekā personīga, bet padomājiet kāpēc jūsu mīluļi tiek heitoti, jo man visvairāk nepatika tas Heat, ka sanākot kopā 3 tā laika superzvaigznēm viņi uztaisīja tādu šovu tur uz skatuves un tā sāka svinēt, kad reāli nebija ko svinēt un fani apč*rājušies tur lēkāja kā 15 gadīgas meitenes, kas Justin Beber redzējušas.... Un vispār Lebrons un liela daļa viņa fanu stipri pirms laika ir kaut ko svinējuši, kad reāli svinībām bijis stipri, stipri par agru un tāpēc šādi zaudējumi tādiem kā man ir kā medus maize un sāls ko iebērt to bļāvēju brūcē. Bet normālajiem faniem gribu teikt, nekas vēl nav beidzies, tas nav pasaules gals, bet vajag būt arī nedaudz realam, nu nav jūsu Heat tik neuzvarami kā daudzi skandina. Beigās gribēju piebilst tiem, kas meklē attaisnojumus, ka Lebrons vienīgais spēlēja. Es gan neteiktu, ka Lebronam pašam šī sērija bija ļoti laba, pats Lebrons buksēja pa lielam visu sēriju un nevajag meklēt attaisnojumus. Vienkārši atdzīstat, ka nav viņš tik labs kā viņu jūs taisāt un nav viņš tāds līderis un visu labākais kā Jordans.
Es pirms PO jau teicu, ka Heat uzvara ir diez gan apšaubāma, jo jau pagājušajā gadā komandā bija tieši tādas pašas problēmas, ka komandu vilka tikai Lebrons.
Toreiz Džeimss pat presē bija izklāstijis komandas iekšējās problēmas, bet komanda saņēmās un uzvarēja.
, 2014-06-16 17:54, pirms 11 gadiem
LakerForever rakstīja: Pats labākais kad Leonardam deva Finals MVP ir Popa un Timmija rēkšana aizmugurē. Bet ja nopietni apsveicu Spurs. Skatījos katru spēli un tie kas te apšauba Leonarda MVP izvēli ja jūs man pateiktu pēc Game 1 un Game 2 ka Leonards noraus MVP es jums teiktu kā jūs esat tīrākie loši. Bet kā viņš palīdzēja Spurs dabūt abas spēles Miami un tgd noplosijās tas ir tikai saprotami ka vinš ir Finals MVP.
Ko tur apšaubīd, viņš bija pelnījis un es jau pirms pirmās spēles teicu viņš būs key player, jo viņam un diaw jāsedz būs Karalītis.
, 2014-06-16 18:23, pirms 11 gadiem
NEnožēloju, ka cēlos un skatījos tik vēlā laikā, tādu spēli ar rezultāta maiņu no -16 līdz +21 bija vērts just līdzi Spuriem, kurus daudzi nolika ka nevarēšot finālā, pēc garas sezonas, kājas pavilkt savos 38 gados... in your face, latviski sakot
, 2014-06-16 18:34, pirms 11 gadiem
Interesanti fakti(tiem,kas mēģina smirdēt komentāros):
-vecums komandai:HEAT>SPURS,HEAT sastāvā vismaz 10 sezonas līgā ir 9 spēlētājiem,kamēr SPURS tādu ir 4(+Bonners ar 9)
-Leonard nosedz,izslēdz James šajā sērijā:28.2p(57.1fg%)/7.8r/4a,kā redzams James bijis uzdevumu augstumos
-pirmajās 3 uzvarētajās spēlēs,kas izšķīra sēriju SPURS meta tuvu 60fg% un trīņus ar 45%,lai to pārspētu vai noslāpētu HEAT bija jāspēlē augstākajā līmenī,diemžēl viņi nebija pat savā ierastajā.

Kopumā esmu vīlies HEAT sniegumā,negulētas naktis cerībā,ka tiks atrasts nākamais pārnesums,bet tā vietā sagrāve.Vislielākā dusma nevis par to,ka tiek zaudēts,jo SPURS rādīja tiešām lielisku sniegumu,bet kā tiek zaudēts,bez kārtīgas cīņas..

Apsveicu visus īstos SPURS fanus ar lieliski izcīnīto titulu!
, 2014-06-16 18:48, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Te lielākā daļa nav Spurs fani, viņi vienkārši ir pret Heat.
Būtu Oklahoma finālā, tad liela daļa būtu Thunder fanu.
P.S. Es neko nesaku, par tiem cilvēkiem kuri patiesi ir Spurs fani.
Kur sc.com palikushi visi Cavs fani? Ja Lebrons aizies prom no Miami tad domaju, ka Heat fani ar krasi saruks un peeksni visi buus jauna Lebrona kluba fani. Nekas jau tur slikts nav jusmot par Lebronu, vnk tracina ka uzreiz paradijas pilns ar jauniem pseido faniem, kvelajiem Miami faniem utt.
, 2014-06-16 19:12, pirms 11 gadiem
NunoGomes rakstīja: Kur sc.com palikushi visi Cavs fani? Ja Lebrons aizies prom no Miami tad domaju, ka Heat fani ar krasi saruks un peeksni visi buus jauna Lebrona kluba fani. Nekas jau tur slikts nav jusmot par Lebronu, vnk tracina ka uzreiz paradijas pilns ar jauniem pseido faniem, kvelajiem Miami faniem utt.
Es, piemēram, godīgi varu teikt, ka fanoju par Džeimsu, kas tur slikts? Kurš tad mūsdienās nefano par spēlētājiem? Kāpēc daudziem patīk Lakers? Jo tur spēlē Kobe un spēlēja Džonsons etc, kāpēc patīk Buļļi? Jo spēlēja Džordans. Kāpēc patīk Spurs? Jo spēlē Dankans, Pārkers, Džinobili, kāpēc patīk OKC? Jo tur Durants ar Vestbruku un tā tālāk.... Tāpat arī ar "Heat", tikai Džeimsa dēļ, jo patīk kā spēlētājs.

Kāpēc es neredzu komentos "Es par Hawks", "Es par Sixers", "Es par Jazz"? Jo tur nav tādi simpātiski spēlētāji, kas fanus pievilina. Beidzat čīkstēt par to bandwagon padarīšanu, "Heat" faniem vienkārši patīk Džeimss, un tāpēc jau var fanot par VIŅA komandu, ne tā?
, 2014-06-16 19:59, pirms 11 gadiem
Skaista spēle,izskatījās,ka James vienīgais grib vinnēt pārējie bija samierinājušies ar zaudējumu . Spurs ir nākotne,jo pēc viņu lielo vīru aiziešanas peņčā - Dunkana ,Pārkera un Ginobili komandas līderi būs Mills un Leonards.
, 2014-06-16 20:43, pirms 11 gadiem
niklaavsv rakstīja: Es, piemēram, godīgi varu teikt, ka fanoju par Džeimsu, kas tur slikts? Kurš tad mūsdienās nefano par spēlētājiem? Kāpēc daudziem patīk Lakers? Jo tur spēlē Kobe un spēlēja Džonsons etc, kāpēc patīk Buļļi? Jo spēlēja Džordans. Kāpēc patīk Spurs? Jo spēlē Dankans, Pārkers, Džinobili, kāpēc patīk OKC? Jo tur Durants ar Vestbruku un tā tālāk.... Tāpat arī ar "Heat", tikai Džeimsa dēļ, jo patīk kā spēlētājs.

Kāpēc es neredzu komentos "Es par Hawks", "Es par Sixers", "Es par Jazz"? Jo tur nav tādi simpātiski spēlētāji, kas fanus pievilina. Beidzat čīkstēt par to bandwagon padarīšanu, "Heat" faniem vienkārši patīk Džeimss, un tāpēc jau var fanot par VIŅA komandu, ne tā?
Bet tas pierāda vienu...Heat nav daudz īstie fani piem. Game 3 un 4 Heat fani izklīda kādas 4-5 min pirms spēles beigām. Pēc manām domām palika tikai īstie fani kuri pat kad palika kādas 20 sec un Heat bija bumba vīņi sauca Go Heat Go vot tie ir īsti fani. Es piem palikšu LAL fans kad pat tur vairs nebūs Kobe (kurš ir mans mīļākais spēlētājs) Protams mani simpatizē citi spēlētāji un komandas Kā OKC un Pacers (nu vismaz tad kad viņu pakaļas vel mācēja spēlēt), bet tas jau nenozīmē ka es skriešu un teikšu ka esmu piem OKC fans
, 2014-06-16 21:15, pirms 11 gadiem
karpins rakstīja: Komentārs normālajiem Heat faniem. Heat heitošana vismaz man ir nejau tāpēc, ka organizācija tāda vai spēlētājs ne tāds. Vienkārši ir patīkami redzēt kā pēc sezonas tiek meklēti attaisnojumi zāģim finālsērijā no lietotājiem, kas visu gadu bļaustās, ka Heat būs 3 peat un Lebrons visu laiku labākais, tad nu lūdzu jums skarbā realitāte, ne Heat 3 peat, ne Lebronam ATG titulu neredzēt kā savas ausis, viņš būs labākais sava laika spēlētājs visticamāk, bet ne ATG. Un viņš var vilkt svītras un aplīšus savai karjerai cik viņš grib, bet pēc šīs sērijas viņš manā skatījumā pārvilka treknu svītru izredzēm kļūt par ATG, bet ja pēc sezonas aizmuks no Heat, tad pieliks arī punktu šai diskusijai, jo parādīs tikai to, ka ir bēgoša žurka no grimstoša kuģa. Takā nekā personīga, bet padomājiet kāpēc jūsu mīluļi tiek heitoti, jo man visvairāk nepatika tas Heat, ka sanākot kopā 3 tā laika superzvaigznēm viņi uztaisīja tādu šovu tur uz skatuves un tā sāka svinēt, kad reāli nebija ko svinēt un fani apč*rājušies tur lēkāja kā 15 gadīgas meitenes, kas Justin Beber redzējušas.... Un vispār Lebrons un liela daļa viņa fanu stipri pirms laika ir kaut ko svinējuši, kad reāli svinībām bijis stipri, stipri par agru un tāpēc šādi zaudējumi tādiem kā man ir kā medus maize un sāls ko iebērt to bļāvēju brūcē. Bet normālajiem faniem gribu teikt, nekas vēl nav beidzies, tas nav pasaules gals, bet vajag būt arī nedaudz realam, nu nav jūsu Heat tik neuzvarami kā daudzi skandina. Beigās gribēju piebilst tiem, kas meklē attaisnojumus, ka Lebrons vienīgais spēlēja. Es gan neteiktu, ka Lebronam pašam šī sērija bija ļoti laba, pats Lebrons buksēja pa lielam visu sēriju un nevajag meklēt attaisnojumus. Vienkārši atdzīstat, ka nav viņš tik labs kā viņu jūs taisāt un nav viņš tāds līderis un visu labākais kā Jordans.
Lebrons arī ies paspēlēt kādu citu spēli uz pāris gadiem. Viņa gadījumā tas varētu būt amerikāņu futbols
, 2014-06-16 21:16, pirms 11 gadiem
niklaavsv rakstīja: wow, tiešām wow...
pēc pirmās ceturtdaļas "Spurs" uzņēma baigos apgriezienus un "Heat" vienkārši nolūza, nesapratu, kāpēc Džeimss neturpināja uz sevi ņemt.
Veids ar Bošu - lūdzu vēlreiz nosauciet viņus par superstāriem un es pasmiešos! Vilšānās uz 100% par šitiem abiem.
Finals MVP - KAWHI - 1, DURANT - 0
Taču paprasi lielai daļai šeit un teiks, ka MIA ir Wade komanda
, 2014-06-16 21:19, pirms 11 gadiem
valjero rakstīja: PO vēl nebija sākušies, kad es teicu, ka heat šogad neredzēt titulu kā savas ausis. Bija te tāds iedomu eksperts - irbiite, bļaustijās, ka heat tituls ir garantēts šogad. Vienīgā reize, kad izliida bija uzvara pār IND. Kā zāģis ta pazudis krūmos un neko nespēj argumentēt. Tādi te ir tie heat fani.
Tik neaptēsts arguments
Viņi paņēma 2 gredzenus pēc kārtas un uzreiz ir lielākie s*di līgā? ok....


Es kaut kā tavā citētā komentā neredzēju, ka kāds nosauc MIA par sūdiem. Es salasīju tikai to, ka irbītei uzbraukts......
, 2014-06-16 21:25, pirms 11 gadiem
blackout rakstīja: Interesanti fakti(tiem,kas mēģina smirdēt komentāros):
-vecums komandai:HEAT>SPURS,HEAT sastāvā vismaz 10 sezonas līgā ir 9 spēlētājiem,kamēr SPURS tādu ir 4(+Bonners ar 9)
-Leonard nosedz,izslēdz James šajā sērijā:28.2p(57.1fg%)/7.8r/4a,kā redzams James bijis uzdevumu augstumos
-pirmajās 3 uzvarētajās spēlēs,kas izšķīra sēriju SPURS meta tuvu 60fg% un trīņus ar 45%,lai to pārspētu vai noslāpētu HEAT bija jāspēlē augstākajā līmenī,diemžēl viņi nebija pat savā ierastajā.

Kopumā esmu vīlies HEAT sniegumā,negulētas naktis cerībā,ka tiks atrasts nākamais pārnesums,bet tā vietā sagrāve.Vislielākā dusma nevis par to,ka tiek zaudēts,jo SPURS rādīja tiešām lielisku sniegumu,bet kā tiek zaudēts,bez kārtīgas cīņas..

Apsveicu visus īstos SPURS fanus ar lieliski izcīnīto titulu!
Pārkers vismaz 3 konferencēs izteicies un tāpat Pops. 28 punkti spēlē nozīmē Lebrona noturēšanu. Ja MIA kaut ko gribēja tad Lebronam bija jāmet 40 pt. Un arī tad.... ja nebūtu 50-60 punkti no pārējiem nekas nespīdētu.

Neatceros, kurš no SAS šorīt no rīta preses konferencē teica- viņiem bija uzdevums segt Lebronam passing lines nevis viņa paša uzbrukumu.

Tas pats bija LAC-OKC sērijā. LAC uzdevums bija tikai nosegt pārējos bez Westbruka un Duranta. Jau visu sēriju skandināju- ja šitas pāris var iemest ~70 pt spēlē, tad OKC ir izredzes. Un pret LAC viņi to darīja visu laiku. Ja pazustu no viena punkti, tad OKC nespēlētu pret SAS. Un tas pats ir MIA- ja big3 samet 80 punktus, tad tā ir 100% uzvara.
, 2014-06-16 21:33, pirms 11 gadiem
niklaavsv rakstīja: Es, piemēram, godīgi varu teikt, ka fanoju par Džeimsu, kas tur slikts? Kurš tad mūsdienās nefano par spēlētājiem? Kāpēc daudziem patīk Lakers? Jo tur spēlē Kobe un spēlēja Džonsons etc, kāpēc patīk Buļļi? Jo spēlēja Džordans. Kāpēc patīk Spurs? Jo spēlē Dankans, Pārkers, Džinobili, kāpēc patīk OKC? Jo tur Durants ar Vestbruku un tā tālāk.... Tāpat arī ar "Heat", tikai Džeimsa dēļ, jo patīk kā spēlētājs.

Kāpēc es neredzu komentos "Es par Hawks", "Es par Sixers", "Es par Jazz"? Jo tur nav tādi simpātiski spēlētāji, kas fanus pievilina. Beidzat čīkstēt par to bandwagon padarīšanu, "Heat" faniem vienkārši patīk Džeimss, un tāpēc jau var fanot par VIŅA komandu, ne tā?
Daudzus tu pieminēji, bet izlaidi LAC. Un es arī tikai fanoju/staroju par viņiem, jo tur ir CP3 (un tagad arī Greindžers). Nevēlos, lai tur atnāk mans nīstākais pleijeris, bet ja atnāks, tad nekas cits neatliks kā jūsmot par viņu. Ja nesaprati, tad es par Pīrsu
, 2014-06-16 21:35, pirms 11 gadiem
karliz12 rakstīja: 5 spēļu sērijā MIA tika sagrauti 4 reizes... Izklausās diezgan nožēlojami...
Viss likumsakarīgi,ja pagājušajā gadā Heat ar Reja Alena pūlēm izdevās izlīst caur adatas aci ,tad šogad vairs ne .Vienmēr prieks,kad uzvar komanda
, 2014-06-16 22:19, pirms 11 gadiem
blackout rakstīja: Interesanti fakti(tiem,kas mēģina smirdēt komentāros):
-vecums komandai:HEAT>SPURS,HEAT sastāvā vismaz 10 sezonas līgā ir 9 spēlētājiem,kamēr SPURS tādu ir 4(+Bonners ar 9)
-Leonard nosedz,izslēdz James šajā sērijā:28.2p(57.1fg%)/7.8r/4a,kā redzams James bijis uzdevumu augstumos
-pirmajās 3 uzvarētajās spēlēs,kas izšķīra sēriju SPURS meta tuvu 60fg% un trīņus ar 45%,lai to pārspētu vai noslāpētu HEAT bija jāspēlē augstākajā līmenī,diemžēl viņi nebija pat savā ierastajā.

Kopumā esmu vīlies HEAT sniegumā,negulētas naktis cerībā,ka tiks atrasts nākamais pārnesums,bet tā vietā sagrāve.Vislielākā dusma nevis par to,ka tiek zaudēts,jo SPURS rādīja tiešām lielisku sniegumu,bet kā tiek zaudēts,bez kārtīgas cīņas..

Apsveicu visus īstos SPURS fanus ar lieliski izcīnīto titulu!
Par to smirdēšanu es iesaku paskatīties uz sevi....
Par Spurs vecumu runājot. Jūs Heat fani jau bļaustijāties, ka Spurs ir pensionāri, bet tagad redz sākat uz lietām skatīties savādāk un meklējat attaisnojumus.
Par Lebrona statistiku runājot, tad pa lielam viņu nosedza, jo tādu spēlētāju nav iespējams apturēt, bet pie tā ka komandai iet tik bēdīgi, tad komandas līderi noturēt uz tādiem statistikas rādītājiem ir jāmāk, jo tas taču ir Lebrons pēc jūsu vārdiem visu laiku labākais spēlētājs.
Runājot par Spurs augsto metienu realizāciju. Vecīt liela daļa to metienu bija brīvi, ko tad Tu gaidīji, ka atstājot snaiperi brīvu viņš metīs ar 30% kā ierasti, kad viņam ir liela pretestība? Jo komanda spēlē tik labi cik labi Tev to ļauj pretinieks un Spurs neļāva Heat spēlēt, bet Heat aizsardzībā ļāva darīt visu ko Spurs vēlās... Un sākot ar Lebronu priekšgalā, jo viņš netika galā arī ar saviem spēlētājiem un ja Tev komandas līderis spēle slikti, tad no pārējās komandas ir grūti gaidīt ko labāku. Un nemeklējat attaisnojumus Lebronam, jo šeit viņam to nav. Jo kad Heat uzvar, tad visi ceļ Lebronu vienu debesīs, bet kad Heat zaudē, tad visi vainīgi izņemot Lebronu... Tev es varu pateikt tikai Suffer baby, suffer
, 2014-06-16 22:28, pirms 11 gadiem
Heat manuprāt centās aizlāpīt soliņu ar sliktiem ielāpiem. Tas traumējošais no portlendas un Bīzlijs ir visai apšaubāmi kadri čempioncienīgai komandai.
Otrkārt, wade bija 0, bet Bosh vispār tikai gānās ap 3pt līniju. Baigais centrs, kurš pat nonākot mismatčā ar pg neapspēlē ar muguru.
Es tomēr uzskatu, ka bez normāla centra vai PF nevar.
, 2014-06-17 00:49, pirms 11 gadiem
karpins rakstīja: Par to smirdēšanu es iesaku paskatīties uz sevi....
Par Spurs vecumu runājot. Jūs Heat fani jau bļaustijāties, ka Spurs ir pensionāri, bet tagad redz sākat uz lietām skatīties savādāk un meklējat attaisnojumus.
Par Lebrona statistiku runājot, tad pa lielam viņu nosedza, jo tādu spēlētāju nav iespējams apturēt, bet pie tā ka komandai iet tik bēdīgi, tad komandas līderi noturēt uz tādiem statistikas rādītājiem ir jāmāk, jo tas taču ir Lebrons pēc jūsu vārdiem visu laiku labākais spēlētājs.
Runājot par Spurs augsto metienu realizāciju. Vecīt liela daļa to metienu bija brīvi, ko tad Tu gaidīji, ka atstājot snaiperi brīvu viņš metīs ar 30% kā ierasti, kad viņam ir liela pretestība? Jo komanda spēlē tik labi cik labi Tev to ļauj pretinieks un Spurs neļāva Heat spēlēt, bet Heat aizsardzībā ļāva darīt visu ko Spurs vēlās... Un sākot ar Lebronu priekšgalā, jo viņš netika galā arī ar saviem spēlētājiem un ja Tev komandas līderis spēle slikti, tad no pārējās komandas ir grūti gaidīt ko labāku. Un nemeklējat attaisnojumus Lebronam, jo šeit viņam to nav. Jo kad Heat uzvar, tad visi ceļ Lebronu vienu debesīs, bet kad Heat zaudē, tad visi vainīgi izņemot Lebronu... Tev es varu pateikt tikai Suffer baby, suffer
Patika tavs teksts par SAS saspēli un brīvajiem metieniem.

Pēc pirmajām divām spēlēm par to rakstīju- pirmajā Grīns, kad salādēja, tad reāli visi bija brīvi metieni. Bet šeit cepās, ka haļavas utt. Kad Lebrons lādējā 2. spēlē pāri visiem rokām, tad tas šeit SC skaitījās normāli

Un tak loģiski, ka nevarētu dabūt 75% FG pirmajā puslaikā, ja nebūtu kvalitatīvi, labi sagatavoti metieni.
, 2014-06-17 00:53, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Pārkers vismaz 3 konferencēs izteicies un tāpat Pops. 28 punkti spēlē nozīmē Lebrona noturēšanu. Ja MIA kaut ko gribēja tad Lebronam bija jāmet 40 pt. Un arī tad.... ja nebūtu 50-60 punkti no pārējiem nekas nespīdētu.

Neatceros, kurš no SAS šorīt no rīta preses konferencē teica- viņiem bija uzdevums segt Lebronam passing lines nevis viņa paša uzbrukumu.

Tas pats bija LAC-OKC sērijā. LAC uzdevums bija tikai nosegt pārējos bez Westbruka un Duranta. Jau visu sēriju skandināju- ja šitas pāris var iemest ~70 pt spēlē, tad OKC ir izredzes. Un pret LAC viņi to darīja visu laiku. Ja pazustu no viena punkti, tad OKC nespēlētu pret SAS. Un tas pats ir MIA- ja big3 samet 80 punktus, tad tā ir 100% uzvara.
Interesanti gan,Lebrons samet vairāk kā vidēji regulārajā un playoffos+šis cipars arī varēja būt lielāks,ja viņš ietu tīri pēc statistikas.Un tas saucas,ka viņš ir noturēts?Pilnīgas muļķības,vadoties pēc šīs loģikas viņam bija jāgūst vidēji 50-60p,jo pārējie to nespēja un tādi cipari,kā zināms mūsdienu basī līdzinās fantastikai.
Par passing laines,SPURS jau nebija,ko iespringt,jo HEAT tāpat nevarēja ielikt brīvus metienus,tas ļāva viņiem sakoncētrēt spēkus painta,kas bija svarīgi,lai neļautu Lebronam draivot un noturētu pārējos HEAT playerus uz perimetra.Lebronam par 3 piespēlēm mazāk kā Parker,pie abu komandu ļoti atšķirīgās precizitātes tas nav pārāk slikti.
, 2014-06-17 00:54, pirms 11 gadiem
Paraleela_linija rakstīja: Heat manuprāt centās aizlāpīt soliņu ar sliktiem ielāpiem. Tas traumējošais no portlendas un Bīzlijs ir visai apšaubāmi kadri čempioncienīgai komandai.
Otrkārt, wade bija 0, bet Bosh vispār tikai gānās ap 3pt līniju. Baigais centrs, kurš pat nonākot mismatčā ar pg neapspēlē ar muguru.
Es tomēr uzskatu, ka bez normāla centra vai PF nevar.
Par PF labs teksts. Pēc sastāva laišanas laukumā jādomā, ka Bošs ir C. Bet paskatoties spēli..... pat nezinu ko teikt, kas viņš īsti ir, jo PF viņš arī nav. Gandrīz vairāk izskatās, ka Lebrons ir C/PF

Labs salīdzinājums- Dirks. Viņš noteikti nevar spēlēt kā C. Viņš nevar spēlēt kā SF. Bet viņš spēlē savā pozīcijā un dara to, ko tā pozīcija prasa un vēl bonusā iemet kādu truli.

Domāju Bošs ir pietiekami atlētisks, lai spēlētu pat SF pozīcijā. Arī C pozīcijā varētu spēlēt, bet nu viņam ir jābūt PF!!!!!! BEt šeit laikam vairāk jautājums par treneri nekā par spēlētāju kā tādu........

Bošs vispār cik pēdējā spēlē izmeta truļus? 6? 7? 8? Gribēja tēlot laikam kaut kādu snaiperi
, 2014-06-17 01:00, pirms 11 gadiem
blackout rakstīja: Interesanti gan,Lebrons samet vairāk kā vidēji regulārajā un playoffos+šis cipars arī varēja būt lielāks,ja viņš ietu tīri pēc statistikas.Un tas saucas,ka viņš ir noturēts?Pilnīgas muļķības,vadoties pēc šīs loģikas viņam bija jāgūst vidēji 50-60p,jo pārējie to nespēja un tādi cipari,kā zināms mūsdienu basī līdzinās fantastikai.
Par passing laines,SPURS jau nebija,ko iespringt,jo HEAT tāpat nevarēja ielikt brīvus metienus,tas ļāva viņiem sakoncētrēt spēkus painta,kas bija svarīgi,lai neļautu Lebronam draivot un noturētu pārējos HEAT playerus uz perimetra.Lebronam par 3 piespēlēm mazāk kā Parker,pie abu komandu ļoti atšķirīgās precizitātes tas nav pārāk slikti.
1 kārt jau Pārkers nav nekad bijis baigais passers(ar to domāju, ka nevāc padsmit asistus spēlē, bet, protams, bieži iedod smukas un nerālas piespēles, bet ne padsmit kā Rondo, CP3 + cik skatos spēles man liekas, ka viņš ir tas hokeja asistu autors - ar to domāju, ka viņš iedod vienam un tas tālāk uz brīvu, bet reāli nopelni visi pienākas sācējam). Nemeklēšu statistiku, bet 5 piespēles spēlē nav PG baigais sniegums.

Un par visu tavu pirmo rindkopu...... ne es to izgudroju- es tikai citēju dažas pēcspēļu konferences.
, 2014-06-17 01:08, pirms 11 gadiem
Lebrona faniem vispār jāpadomā, kā Pārkers ir labākais līgā ar 10,6 laikam draiviem vidēji spēlē sezonā. Un kpc tādi nav Lebronam un Veidam....?
, 2014-06-17 01:17, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: 1 kārt jau Pārkers nav nekad bijis baigais passers(ar to domāju, ka nevāc padsmit asistus spēlē, bet, protams, bieži iedod smukas un nerālas piespēles, bet ne padsmit kā Rondo, CP3 + cik skatos spēles man liekas, ka viņš ir tas hokeja asistu autors - ar to domāju, ka viņš iedod vienam un tas tālāk uz brīvu, bet reāli nopelni visi pienākas sācējam). Nemeklēšu statistiku, bet 5 piespēles spēlē nav PG baigais sniegums.

Un par visu tavu pirmo rindkopu...... ne es to izgudroju- es tikai citēju dažas pēcspēļu konferences.
Parkers pret CP3 nobāl,protams,bet šajā gadījumā runa iet par salīdzinājumu starp pg un f.Es nesaku,ka James šajā ailītē ir izcils,bet nav arī zemē metams.Kopumā var teikt,ka čalis savu darbu daudz maz ir padarījis.Vai ar to pietika?Nē!HEAT zaudēja kā komanda un sava vaina ir arī uz Lebrona pleciem,bet tādēļ uzskatīt,ka viņš būtu ticis nosegts būtu muļķīgi.
, 2014-06-17 09:43, pirms 11 gadiem
blackout rakstīja: Interesanti gan,Lebrons samet vairāk kā vidēji regulārajā un playoffos+šis cipars arī varēja būt lielāks,ja viņš ietu tīri pēc statistikas.Un tas saucas,ka viņš ir noturēts?Pilnīgas muļķības,vadoties pēc šīs loģikas viņam bija jāgūst vidēji 50-60p,jo pārējie to nespēja un tādi cipari,kā zināms mūsdienu basī līdzinās fantastikai.
Par passing laines,SPURS jau nebija,ko iespringt,jo HEAT tāpat nevarēja ielikt brīvus metienus,tas ļāva viņiem sakoncētrēt spēkus painta,kas bija svarīgi,lai neļautu Lebronam draivot un noturētu pārējos HEAT playerus uz perimetra.Lebronam par 3 piespēlēm mazāk kā Parker,pie abu komandu ļoti atšķirīgās precizitātes tas nav pārāk slikti.
Ne jau pēc statiskas var spriest par to vai Lebrons tika noturēts vai nē. Lai arī esmu Lebrona atbalstītājs un statistika viņam finālā ir laba (ne izcila), tomēr jāatzīt, ka finālā Spurs lika viņam pamatīgi mocīties un viņš izskatījās sliktāks nekā viņš ir. Citās sērijās Lebrons šogad izskatījās labāk un pārliecinošāk.