Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Braients: "Pārmaksāti ir ne tikai spēlētāji, bet arī īpašnieki"

Braients: "Pārmaksāti ir ne tikai spēlētāji, bet arī īpašnieki"
Kobe Braients
Foto: AP/Scanpix

Nacionālā basketbola asociācijas (NBA) kluba Losandželosas "Lakers" līderis Kobe Braients atzina, ka spēlētājiem tiek maksāts nesamērīgi daudz, taču milzīgas summas nonāk arī īpašnieku kabatās.

Pirms nepilnām divām nedēļām NBA paziņoja par jauna ilgtermiņa līguma noslēgšanu ar ESPN un TNT televīzijām. Vienošanās kopējā vērtība bija 24 miljardi ASV dolāru (19 miljardi eiro) deviņos gados, un tas stāsies spēkā no 2016./17. gada sezonas.

Tiek prognozēts, ka jaunā vienošanās pacels augstāk algu griestus, kas nozīmē ienesīgākus līgumus spēlētājiem un, iespējams, arī biežākas runas par pārmaksātiem sportistiem. Savus kolēģus gan metas aizstāvēt viena no līgas zvaigznēm Kobe Braients, kurš norāda, ka salīdzinājumā ar kopējo naudas plūsmu NBA spēlētāji saņem diezgan niecīgu daļu.

"Ir viegli salīdzināt elites spēlētāju algas ar līgas vidējo līmeni. Tajā pašā laikā mēs neskatāmies, cik daudz par šo basketbolistu ieguldītajām pūlēm nopelna īpašnieki. Un tagad vēl šis televīzijas līgums, kas ir par aptuveni miljardu dāsnāks nekā iepriekšējais," sacīja Braients.

"Lakers" līderis arī pieļāva domu, ka īpašnieki nākamajās sarunās būs īpaši uzstājīgi algu griestu jautājumā. "Domāju, ka spēlētājiem ir cieši jāturas pie saviem uzskatiem un nevajag baidīties no sabiedrības viedokļa. Tā vietā vajag izglītot sabiedrību, lai skaidrotu, ka mēs jau nesūdzamies par zemajām algām. Tas ir smieklīgi. Mums tāpat pārmaksā, taču pārāk daudz saņem arī īpašnieki. Mums ir jācīnās par tiesībām saņemt tirgus vērtībai atbilstošu atalgojumu," sacīja Braients, kuram šobrīd spēkā ir NBA dāsnākais līgums par 24,25 miljoniem dolāru (19,2 miljoni eiro) vidēji sezonā.

Izmantotie resursi:
ESPN: The Worldwide Leader In Sports

1 2 38 komentāri

  -2 [+] [-]

, 2014-10-15 19:46, pirms 10 gadiem
Neesmu pārmaksāts...

  +3 [+] [-]

, 2014-10-15 19:51, pirms 10 gadiem
Tirgus vērtībai atbilstošs atalgojums? Pasaules tirgus? ASV tirgus? NBA tirgus?
Cik apzoti tuvredzīgs ir Kobe?
Kurā spēlētāju tirgū ir 20 miljoni normāla cena?

     [+] [-]

, 2014-10-15 19:56, pirms 10 gadiem
Ko tad tie īpašnieki saņem, ja vēl pag. sezon, ja nemaldos 8 komandas strādāja ar mīnusiem.

  -1 [+] [-]

, 2014-10-15 20:00, pirms 10 gadiem
Ja spēles laiku grib samazināt par 10%, vai nebūtu loģiski, ka gribētu algas par 10% apcirpt?

  +4 [+] [-]

, 2014-10-15 20:02, pirms 10 gadiem
Īpašniekiem tas ir bizness, spēlētājiem darba vieta.

  +5 [+] [-]

, 2014-10-15 20:50, pirms 10 gadiem
"Mums tāpat pārmaksā, taču pārāk daudz saņem arī īpašnieki. Mums ir jācīnās par tiesībām saņemt tirgus vērtībai atbilstošu atalgojumu"

Atzīst, ka tās summas ir par lielu, bet pareizi jau vien saka

  -1 [+] [-]

, 2014-10-15 20:53, pirms 10 gadiem
Kobijs ( darbinieks/aktieris) grib saņemt tikpat cik darba devējs?

  +2 [+] [-]

, 2014-10-15 21:05, pirms 10 gadiem
Domāju, ka Kobe ir normāls vecis, bet, redz kā kļūdos. Viņa milzīgā alga ir galvenais iemesls, kāpēc Lakers vairs nevar savākt normālu komandu, lai pat iekļūtu playofos. Tā vietā, lai paklusētu, viņš brēc par īpašniekiem. Čalīt, viņi ir tikpat alkatīgi kā tu, tāpēc ko tu te vsp pārmet?! Būtu labāk ņēmis piemēru no citām zvaigznēm savos vecajos gados, kuri paņem kārtīgus algas samazinājumus, lai tikai komanda būtu konkurētspējīga.

  +3 [+] [-]

, 2014-10-15 21:11, pirms 10 gadiem
Pārmaksāti ir tādi āksti kā Biedriņš, Kobe naudiņu atstrādā kā staigājoša reklāma un paraugs sportā.

     [+] [-]

, 2014-10-15 21:26, pirms 10 gadiem
Ernijzz rakstīja: Pārmaksāti ir tādi āksti kā Biedriņš, Kobe naudiņu atstrādā kā staigājoša reklāma un paraugs sportā.
Nu vai cik skaisti! Tikai cik uzvarās tas ir atstrādājies? Pēdējoreiz, kad skatījos, galvenais ir uzvaras, bet, acīmredzot, Lakers tas ir otrā plānā.

  -2 [+] [-]

, 2014-10-15 21:35, pirms 10 gadiem
Mixes rakstīja: Nu vai cik skaisti! Tikai cik uzvarās tas ir atstrādājies? Pēdējoreiz, kad skatījos, galvenais ir uzvaras, bet, acīmredzot, Lakers tas ir otrā plānā.
Pietiks rakstīt muļķības,ej gulēt.

  +2 [+] [-]

, 2014-10-15 21:41, pirms 10 gadiem
jureks rakstīja: Pietiks rakstīt muļķības,ej gulēt.
Kas ir muļķības? Tas, ka Lakers nav brīvo līdzekļu, lai izveidotu konkurētspējīgu komandu, jo viņi Kobem maksā 23,5 miljonus? Taisnība nav tā, ka Kobe dara to pašu, ko īpašnieki - ņem tik, cik iespējams? Novickis saņems 8 miljonus, Dankans 10, lūk šie ir čaļi, kas atsakās no naudas, lai uzvarētu. Kobe vēl dzīvo pasakās, ja domā, ka viens varēs uzvarēt titulu Rietumos ar tādu komandu. Bet es saprotu, Kobem ir armija faneļu, kas viņu aizstāvēs jekbur un jebkad.

  +2 [+] [-]

, 2014-10-15 21:42, pirms 10 gadiem
Principā,piekrītu Kobem,bet kādā veidā īpašnieks var būt pārmaksāts ?! Tas ir viņa bizness!

  -4 [+] [-]

, 2014-10-15 21:57, pirms 10 gadiem
Mixes rakstīja: Kas ir muļķības? Tas, ka Lakers nav brīvo līdzekļu, lai izveidotu konkurētspējīgu komandu, jo viņi Kobem maksā 23,5 miljonus? Taisnība nav tā, ka Kobe dara to pašu, ko īpašnieki - ņem tik, cik iespējams? Novickis saņems 8 miljonus, Dankans 10, lūk šie ir čaļi, kas atsakās no naudas, lai uzvarētu. Kobe vēl dzīvo pasakās, ja domā, ka viens varēs uzvarēt titulu Rietumos ar tādu komandu. Bet es saprotu, Kobem ir armija faneļu, kas viņu aizstāvēs jekbur un jebkad.
Novickis nav Kobe,Dankans nav Kobe,saproti ? Kā jau iepriekš minēja,Kobe savu naudiņu atstrādā ne tikai spēlējot... Un kur Leikeri palika,kad sastāvā bija Howards,Gazols,Nešs,Artests ? Kur Dalasa palika šogad ? Tiesa,zaudēja pirmajā kārtā čempioniem,kas tomēr ir nedaudz savādāk. Hjūstona ? Un ja godīgi,tad es labāk skatos uz Leikeru komandu,kura ir veidota ap Kobi,kā galveno,vienīgo zvaigzni,nekā uz tādu Klīvlendu,Miami,kur,bez maz vai, vajag novākties pirmajam piecieniekam ar zvaigznēm, lai cīnītos par titulu!

     [+] [-]

, 2014-10-15 22:08, pirms 10 gadiem
Mixes rakstīja: Kas ir muļķības? Tas, ka Lakers nav brīvo līdzekļu, lai izveidotu konkurētspējīgu komandu, jo viņi Kobem maksā 23,5 miljonus? Taisnība nav tā, ka Kobe dara to pašu, ko īpašnieki - ņem tik, cik iespējams? Novickis saņems 8 miljonus, Dankans 10, lūk šie ir čaļi, kas atsakās no naudas, lai uzvarētu. Kobe vēl dzīvo pasakās, ja domā, ka viens varēs uzvarēt titulu Rietumos ar tādu komandu. Bet es saprotu, Kobem ir armija faneļu, kas viņu aizstāvēs jekbur un jebkad.
ja jau klubs dod piķi, tad jāņem. nu nekas, vienu gadu sanāca fiasko(nešs,kb,pasaules mieriņš,howard), tagad divus gadus tankojas, dabūs #1 piku un iespējams, varēsi turpināt raudāt spilvenā, ka Kobe atkal parakstīts 20M līgumu.

  +1 [+] [-]

, 2014-10-15 22:18, pirms 10 gadiem
jureks rakstīja: Principā,piekrītu Kobem,bet kādā veidā īpašnieks var būt pārmaksāts ?! Tas ir viņa bizness!
Nu kobe skatās uz līgumu un viņš nožēlo, ka nav savu miljonu vietiņā pieprasījis daļiņu kluba akcijas...
Saņemot pāris simtus miljonus sezonā uz klubu ir visai jūtams devums, ja vēl to sadala starp akcionāriem...
Bet tas, ko viņš aizmirst, ka īpašniekam arī ir pienākumi, arēna, infrastruktūra, septiņi masierīši, kas Kobi aptecina, tie arī maksā naudu...
Tā kā nu, lai vai kam, bet īpašniekam nu gan neredzu iemeslu uzklupt. Kurš tad vainīgs, ka ESPN maksā miljardus par iespēju kaut ko parādīt?
Viņam pēdējos gadus divus maksā par to, ka viņš labi izskatās, turklāt lielāko algu līgā...
Turklāt vēl visa tā sadale tāpat notiek procentuāli. Nav jau tā, ka visi dabūn vienādu piķi. Beigās tie, kurus neskatās un kuri ir tabulas apakšā, dabūn vismazāk... NEbūtu vēl ienākumu sadale noteikta līgumā, visp';ar līgā būtu labi ja 15 klubi

     [+] [-]

, 2014-10-15 22:24, pirms 10 gadiem
jureks rakstīja: Novickis nav Kobe,Dankans nav Kobe,saproti ? Kā jau iepriekš minēja,Kobe savu naudiņu atstrādā ne tikai spēlējot... Un kur Leikeri palika,kad sastāvā bija Howards,Gazols,Nešs,Artests ? Kur Dalasa palika šogad ? Tiesa,zaudēja pirmajā kārtā čempioniem,kas tomēr ir nedaudz savādāk. Hjūstona ? Un ja godīgi,tad es labāk skatos uz Leikeru komandu,kura ir veidota ap Kobi,kā galveno,vienīgo zvaigzni,nekā uz tādu Klīvlendu,Miami,kur,bez maz vai, vajag novākties pirmajam piecieniekam ar zvaigznēm, lai cīnītos par titulu!
Izstāsti lielo atšķirību starp Kobi un Dankanu? Sasniegumu ziņā vienādi. Tas, ka viens dzīvo LA, nenozīmē, ka viņš ir baigi labāks par Dankanu.

Man prieks, ka tev patīk skatīties uz Kobi. It sevišķi viņa karjeras norietā, kur viņš ir vienkārši "viens no...". Un LAL nekādu tankošanos netaisīs. Cīnīsies par PO un tāpat apdirsīsies. Dabūs atkal kādu 8+ piku. Un pat neesmu dzirdējis neko par nākamā gada draftu. Par Viginsu gan runāja sezonas sākumā jau. Tā kā diez vai kas labs tur būs.

Un galu galā- neviens jau nestrīdās par to, kādu naudu ienes Kobe Lakers organizācijai. Bet kpc viņam pašam jāprasa tik liels piķis uz visas pārējās komandas rēķina? Lai nevarētu piesaistīt spēlētājus un varētu vākt savu individuālo statu līniju?

     [+] [-]

, 2014-10-15 22:28, pirms 10 gadiem
jureks rakstīja: Novickis nav Kobe,Dankans nav Kobe,saproti ? Kā jau iepriekš minēja,Kobe savu naudiņu atstrādā ne tikai spēlējot... Un kur Leikeri palika,kad sastāvā bija Howards,Gazols,Nešs,Artests ? Kur Dalasa palika šogad ? Tiesa,zaudēja pirmajā kārtā čempioniem,kas tomēr ir nedaudz savādāk. Hjūstona ? Un ja godīgi,tad es labāk skatos uz Leikeru komandu,kura ir veidota ap Kobi,kā galveno,vienīgo zvaigzni,nekā uz tādu Klīvlendu,Miami,kur,bez maz vai, vajag novākties pirmajam piecieniekam ar zvaigznēm, lai cīnītos par titulu!
Bla bla bla, joprojām izvairies no galvenā - Kobes uzpūstais līgums neļauj Lakeriem būt konkurētspējīgiem. Tieši tā, tie divi nav Kobe, viņi nav alkatīgi un vēlas uzvarēt.

  +1 [+] [-]

, 2014-10-15 22:45, pirms 10 gadiem
Raitcha rakstīja: Nu kobe skatās uz līgumu un viņš nožēlo, ka nav savu miljonu vietiņā pieprasījis daļiņu kluba akcijas...
Saņemot pāris simtus miljonus sezonā uz klubu ir visai jūtams devums, ja vēl to sadala starp akcionāriem...
Bet tas, ko viņš aizmirst, ka īpašniekam arī ir pienākumi, arēna, infrastruktūra, septiņi masierīši, kas Kobi aptecina, tie arī maksā naudu...
Tā kā nu, lai vai kam, bet īpašniekam nu gan neredzu iemeslu uzklupt. Kurš tad vainīgs, ka ESPN maksā miljardus par iespēju kaut ko parādīt?
Viņam pēdējos gadus divus maksā par to, ka viņš labi izskatās, turklāt lielāko algu līgā...
Turklāt vēl visa tā sadale tāpat notiek procentuāli. Nav jau tā, ka visi dabūn vienādu piķi. Beigās tie, kurus neskatās un kuri ir tabulas apakšā, dabūn vismazāk... NEbūtu vēl ienākumu sadale noteikta līgumā, visp';ar līgā būtu labi ja 15 klubi
Es par īpašniekiem arī neko nesaku,jo īpašnieks ir īpašnieks,viņš nevar būt pārmaksāts.

  +1 [+] [-]

, 2014-10-15 22:59, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Izstāsti lielo atšķirību starp Kobi un Dankanu? Sasniegumu ziņā vienādi. Tas, ka viens dzīvo LA, nenozīmē, ka viņš ir baigi labāks par Dankanu.

Man prieks, ka tev patīk skatīties uz Kobi. It sevišķi viņa karjeras norietā, kur viņš ir vienkārši "viens no...". Un LAL nekādu tankošanos netaisīs. Cīnīsies par PO un tāpat apdirsīsies. Dabūs atkal kādu 8+ piku. Un pat neesmu dzirdējis neko par nākamā gada draftu. Par Viginsu gan runāja sezonas sākumā jau. Tā kā diez vai kas labs tur būs.

Un galu galā- neviens jau nestrīdās par to, kādu naudu ienes Kobe Lakers organizācijai. Bet kpc viņam pašam jāprasa tik liels piķis uz visas pārējās komandas rēķina? Lai nevarētu piesaistīt spēlētājus un varētu vākt savu individuālo statu līniju?
Tāpēc,ka Kobe ir viens no labākajiem,kas šo spēli ir spēlējis ?Tiesa,Dankans arī,bet Kobe tomēr ir atstājis savu vārdu un ietekmi ne tikai basketbolā,bet arī vispār sporta pasaulē,ko arī pierādi pārdotie "džersiji" Džordans jau pats teica,ka Kobe pagaidmā ir vienīgais spēlētājs,kuru var salīdzināt ar viņu,vai arī runāt kā par labāku. Manuprāt,tas daudz ko izsaka. Nekādā veidā negribu noniecināt Dankanu,bet tomēr,Kobe ir lielāka ikona sporta pasaulē.

  +1 [+] [-]

, 2014-10-15 23:03, pirms 10 gadiem
Mixes rakstīja: Bla bla bla, joprojām izvairies no galvenā - Kobes uzpūstais līgums neļauj Lakeriem būt konkurētspējīgiem. Tieši tā, tie divi nav Kobe, viņi nav alkatīgi un vēlas uzvarēt.
Neuzskatu,ka tas līgums ir baigi uzpūsts. Nu jā,Leikeri nevar paņemt vel divas zvaigznes,lai cīnītos par titulu,kā to dara Klīvlenda... Tas tiesa,bet komandu viņi var nokomplektēt un ne to sliktāko,galvenais nav uzvārdi,bet komanda! Ko ļoti labi pierāda Jūta,vismaz pagaidām...

  +1 [+] [-]

, 2014-10-15 23:35, pirms 10 gadiem
jureks rakstīja: Neuzskatu,ka tas līgums ir baigi uzpūsts. Nu jā,Leikeri nevar paņemt vel divas zvaigznes,lai cīnītos par titulu,kā to dara Klīvlenda... Tas tiesa,bet komandu viņi var nokomplektēt un ne to sliktāko,galvenais nav uzvārdi,bet komanda! Ko ļoti labi pierāda Jūta,vismaz pagaidām...
Nē nu Kobe jau vsp būtu pelnījis vēl vairāk, bet jāskatās jau ir uz līgas fona. Uz tā viņš saņem stipri vairāk, kā pelnījis. Un pagaidām neizskatās, ka viņi var jēdzīgu komandu dabūt. Jazz salīdzinājums galīgi garām, pirmkārt, viņu sastāvs ir vājš, Džeilens Rouzs viņus ierondojis priekšpēdējā vietā šobrīd. Turklāt Jazz nav Lakers, Lakers tomēr pēc loģikas vajadzētu katru gadu pretendēt uz titulu, nevis cerēt uz playofiem, kā tagad un kā katru gadu cer Jūta.

Vari bēgt, cik vēlies. Bet tāpat ir skaidrs, kamēr Kobe paņems 20+ miljonus sezonā, Lakers playofi ir labākais, uz ko cerēt. Turklāt šajā vecumā un pēc smagas traumas gan jau Kobe tikai spēlēs arvien sliktāk. Pakaļā viņiem ir...

  -1 [+] [-]

, 2014-10-15 23:54, pirms 10 gadiem
Lieta tāda, ka pat ja Kobe paņemtu 10M sezonā Lakers tāpat nenolasītu komandu, lai šogad kaut ko izdarītu

  -1 [+] [-]

, 2014-10-16 00:03, pirms 10 gadiem
jureks rakstīja: Neuzskatu,ka tas līgums ir baigi uzpūsts. Nu jā,Leikeri nevar paņemt vel divas zvaigznes,lai cīnītos par titulu,kā to dara Klīvlenda... Tas tiesa,bet komandu viņi var nokomplektēt un ne to sliktāko,galvenais nav uzvārdi,bet komanda! Ko ļoti labi pierāda Jūta,vismaz pagaidām...
Ieliec Dankanu iekš LAL un Kobi iekš SAS un tad tu redzētu, kas ir kas.

Un par Utah.... nesmejies. 10. vieta vai zemāka rietumos ar visu savu "komandas spēli" būs. Tas pats attiecas uz LAL. Ja jau runā, ka CLE Love un Irvings nespēlē aizsardzību, tad jājautā, ko tad aizsardzībā dara abi penši Nešs un Būzers?!?!?! Abi divi ir totālākās liability. Par Linu arī neko neesmu dzirdējis aizsardzības sakarā. Nu tad kā tāda komanda vispār var būt kaut kādā sarunā par PO?

  -1 [+] [-]

, 2014-10-16 00:09, pirms 10 gadiem
jocker rakstīja: Lieta tāda, ka pat ja Kobe paņemtu 10M sezonā Lakers tāpat nenolasītu komandu, lai šogad kaut ko izdarītu
Nu šogad bija tā problēma, ka nebija jau gājēji pie viņiem. Cerēja uz Melo+Lebronu, bet tas nekādīgi īsti nevarēja notikt. Teorētiski jā, praktiski- NĒ. Kas no lielajiem vārdiem tagad tuvojas? Durants? Pat nezinu īsti.... Parsons viņiem pat neinteresēja. Značit grib kaut ko lielu. Bet kamēr nebūs draudzīga saruna "ja es iešu, vai tu nāksi", tikmēr nekas nenotiks.

Ok, nenoliegsim- Kobe daudz ko devis ir komandai, bet savos penša gados viņš ritīgi rok nost komandu ar savu līgumu. Ķip nauda pa maz.... Te jāatgriežas pie piemēra par Timiju, Dirku, Pārkeru.

     [+] [-]

, 2014-10-16 00:45, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nu šogad bija tā problēma, ka nebija jau gājēji pie viņiem. Cerēja uz Melo+Lebronu, bet tas nekādīgi īsti nevarēja notikt. Teorētiski jā, praktiski- NĒ. Kas no lielajiem vārdiem tagad tuvojas? Durants? Pat nezinu īsti.... Parsons viņiem pat neinteresēja. Značit grib kaut ko lielu. Bet kamēr nebūs draudzīga saruna "ja es iešu, vai tu nāksi", tikmēr nekas nenotiks.


Ok, nenoliegsim- Kobe daudz ko devis ir komandai, bet savos penša gados viņš ritīgi rok nost komandu ar savu līgumu. Ķip nauda pa maz.... Te jāatgriežas pie piemēra par Timiju, Dirku, Pārkeru.
Bet nu nevar noliegt,ka Kobe nav ar šiem izcilajiem zeļļiem salīdzināms,jo Kobe ir bijis līgas superzvaigzne, kopš otrās sezonas, tāds arī bijis līdz šim brīdim. Viņš ir ienesis komandai tādu piķi,ka tgd nebūtu vairs īsti jēga žēloties. Viņš ir devis pasaules basketbolam ,kā tādam, ļoti daudz. Un Tu vari teikt vai ņaudēt,ko gribi, bet jebkurš tavs nba favorīts atzītu to,ko tgd saku. Tu vnk heito,tas arī viss.

  -1 [+] [-]

, 2014-10-16 03:41, pirms 10 gadiem
underline rakstīja: Bet nu nevar noliegt,ka Kobe nav ar šiem izcilajiem zeļļiem salīdzināms,jo Kobe ir bijis līgas superzvaigzne, kopš otrās sezonas, tāds arī bijis līdz šim brīdim. Viņš ir ienesis komandai tādu piķi,ka tgd nebūtu vairs īsti jēga žēloties. Viņš ir devis pasaules basketbolam ,kā tādam, ļoti daudz. Un Tu vari teikt vai ņaudēt,ko gribi, bet jebkurš tavs nba favorīts atzītu to,ko tgd saku. Tu vnk heito,tas arī viss.
Un atkal atgriežamies pie LA un SA salīdzinājuma.

Redzētu, kā runātu par Kobi, ja būtu palicis iekš CHA

  +1 [+] [-]

, 2014-10-16 09:50, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Un atkal atgriežamies pie LA un SA salīdzinājuma.

Redzētu, kā runātu par Kobi, ja būtu palicis iekš CHA
Tur visa pamatā ir treneris.
Kobe atnāca un sāka vārīt ziepes. Šaks vilka komandu.
bet treneris savilka visu pa plauktiņiem.
Nav īsti gudri apšaubīt Kobes devumu NBA un basketbolam kā tādam, jo, lai nu kuru laiku piekritējs, Kobe iekš visu laiku top 10 būs praktiski jebkura NBA cienītāja acīs, vienalga kuros gados viņš skatījās un ar kādām zvaizgnēm un leģendām ir izaudzis.
Bet mūsdinu sekotāji Kobi liek Nr.2 aiz MJ...
Lai vai kā, tas ko gribēju teikt divus izcilākos ir tren;ējis un uz panākumiem aizvedi viens un tas pats treneris...
Es teiktu, ka talants abiem ir bijis mežonīgs - nenoliedzami, bet bez Fila tur būtu 'tāds LBJ variants... Talants ir dotumi ir, bet taustās pa pasauli...

  -1 [+] [-]

, 2014-10-16 10:00, pirms 10 gadiem
Raitcha rakstīja: Tur visa pamatā ir treneris.
Kobe atnāca un sāka vārīt ziepes. Šaks vilka komandu.
bet treneris savilka visu pa plauktiņiem.
Nav īsti gudri apšaubīt Kobes devumu NBA un basketbolam kā tādam, jo, lai nu kuru laiku piekritējs, Kobe iekš visu laiku top 10 būs praktiski jebkura NBA cienītāja acīs, vienalga kuros gados viņš skatījās un ar kādām zvaizgnēm un leģendām ir izaudzis.
Bet mūsdinu sekotāji Kobi liek Nr.2 aiz MJ...
Lai vai kā, tas ko gribēju teikt divus izcilākos ir tren;ējis un uz panākumiem aizvedi viens un tas pats treneris...
Es teiktu, ka talants abiem ir bijis mežonīgs - nenoliedzami, bet bez Fila tur būtu 'tāds LBJ variants... Talants ir dotumi ir, bet taustās pa pasauli...
Nu cik nu to var nosaukt par taustīšanos

Nu tas gan nenoliedzami, ka abiem ir koučs bijis Džeksons un abiem arī bija nenormālākā vēlme strādāt, attīstīties un uzvarēt, kas arī protams rezultātos redzams. Džordans arī nekādu algu iekš CHI nesamazināja nevienā mirklī, bet nu viņš arī tiešām varēja viens pats pacelt komandu.

  +1 [+] [-]

, 2014-10-16 14:19, pirms 10 gadiem
Par LAL organizāciju, visi te saka, ka KB lielā līguma dēļ nevar nokomplektēt labu sastāvu. Tad man ir jautājums, kuru spēlētāju tad LAL nav varējusi paņemt dēļ tā lielā līguma?? LAL organizācija samaksājot KB 25 milj., tāpāt iegūst lielāku peļņu nekā zaudējumus tieši pateicoties viņam. Ja LAL aizlaistu prom KB, tad līdzjutējiem tā būtu liela nodevība, tas ir apmēram tāpat kā latviešu karogam nomainīt krāsu uz zili baltu.

Un par algām runājot, ja mēs piemēram salīdzinam NBA ar NHL - ienākumi abām līgām ir apmēram vienādi. Tad jau tas ir tik normāli ka NBA spēlētāji saņem 3x vairāk kā nhl spēlētāji, jo komandā tomēr ir 3x mazāk spēlētāju.

  +1 [+] [-]

, 2014-10-16 15:23, pirms 10 gadiem
Reaalais rakstīja: Par LAL organizāciju, visi te saka, ka KB lielā līguma dēļ nevar nokomplektēt labu sastāvu. Tad man ir jautājums, kuru spēlētāju tad LAL nav varējusi paņemt dēļ tā lielā līguma?? LAL organizācija samaksājot KB 25 milj., tāpāt iegūst lielāku peļņu nekā zaudējumus tieši pateicoties viņam. Ja LAL aizlaistu prom KB, tad līdzjutējiem tā būtu liela nodevība, tas ir apmēram tāpat kā latviešu karogam nomainīt krāsu uz zili baltu.

Un par algām runājot, ja mēs piemēram salīdzinam NBA ar NHL - ienākumi abām līgām ir apmēram vienādi. Tad jau tas ir tik normāli ka NBA spēlētāji saņem 3x vairāk kā nhl spēlētāji, jo komandā tomēr ir 3x mazāk spēlētāju.
Tu vsp zini, kas ir salary cap?!? Šobrīd vienīgais labums no Kobes ir tīrais bizness un peļņa īpašniekiem. Parasti Kobem bija kāda cita zvaigzne pie sāniem, tagad tam vnk nepietiek naudas, jo Kobes alga ir lielāka par tādu zvaigžņu kā Dankana un Dirka algām kopā ņemtām. Un kur tu rāvi, ka ta kāds runā par Kobes palaišanu prom?? Vnk Kobem sen jau vajadzēja paņemt algas SAMAZINĀJUMU, kā to dara citi, lai būtu šances pacīnīties par tituliem. Bet nē, tā vietā Lakers tagad ir dziļā bedrē, no kuras ilgi vēl neizrāpsies.

  +1 [+] [-]

, 2014-10-16 17:00, pirms 10 gadiem
Mixes rakstīja: Tu vsp zini, kas ir salary cap?!? Šobrīd vienīgais labums no Kobes ir tīrais bizness un peļņa īpašniekiem. Parasti Kobem bija kāda cita zvaigzne pie sāniem, tagad tam vnk nepietiek naudas, jo Kobes alga ir lielāka par tādu zvaigžņu kā Dankana un Dirka algām kopā ņemtām. Un kur tu rāvi, ka ta kāds runā par Kobes palaišanu prom?? Vnk Kobem sen jau vajadzēja paņemt algas SAMAZINĀJUMU, kā to dara citi, lai būtu šances pacīnīties par tituliem. Bet nē, tā vietā Lakers tagad ir dziļā bedrē, no kuras ilgi vēl neizrāpsies.
Gudrīt, pasaki kuru zvaigzni viņi nav varējuši paņemt dēļ salary cap? LAL bija gatava arī maksāt luxury tax, lai tik dabūtu CA. Un tādām komandām kā LAL, BKN, NYK salary cap ir otšķirīgs.

Pie tam ja tu strādātu algotu darbu un firmā saņemtu 3k eur, nez vai būtu gatavs firmas interesēs atteikties no 1k, lai varētu paņemt vēl kādu citu darbnieku. Un nesaki, ka NBA spēlētājiem nauda ir otšķirīga, tiem kam ir, tie ir muļķi - Afganistānā arī ir pašnāvnieki mērķa vārdā.

  -1 [+] [-]

, 2014-10-16 17:43, pirms 10 gadiem
Mixes rakstīja: Tu vsp zini, kas ir salary cap?!? Šobrīd vienīgais labums no Kobes ir tīrais bizness un peļņa īpašniekiem. Parasti Kobem bija kāda cita zvaigzne pie sāniem, tagad tam vnk nepietiek naudas, jo Kobes alga ir lielāka par tādu zvaigžņu kā Dankana un Dirka algām kopā ņemtām. Un kur tu rāvi, ka ta kāds runā par Kobes palaišanu prom?? Vnk Kobem sen jau vajadzēja paņemt algas SAMAZINĀJUMU, kā to dara citi, lai būtu šances pacīnīties par tituliem. Bet nē, tā vietā Lakers tagad ir dziļā bedrē, no kuras ilgi vēl neizrāpsies.
Viņš jau paņēma "samazinājumu" Un vēl jau ir Nešs ar saviem 10M. +bija Gazols arī par padsmit un kā pats teica, ka neko netaisās samazināt savā algā. Un tad nu gan pārējiem 12 spēlētājiem palika ~10M

  -1 [+] [-]

, 2014-10-16 17:47, pirms 10 gadiem
Reaalais rakstīja: Gudrīt, pasaki kuru zvaigzni viņi nav varējuši paņemt dēļ salary cap? LAL bija gatava arī maksāt luxury tax, lai tik dabūtu CA. Un tādām komandām kā LAL, BKN, NYK salary cap ir otšķirīgs.

Pie tam ja tu strādātu algotu darbu un firmā saņemtu 3k eur, nez vai būtu gatavs firmas interesēs atteikties no 1k, lai varētu paņemt vēl kādu citu darbnieku. Un nesaki, ka NBA spēlētājiem nauda ir otšķirīga, tiem kam ir, tie ir muļķi - Afganistānā arī ir pašnāvnieki mērķa vārdā.
Perfekti atbildēji uz jautājumu. Zini kuru jautājumu? To, ko Mixes prasīja, vai zini, kas ir salary cap. Ar savu tekstu pierādīji, ka nezini.

Nevar nolīgt spēlētāju, ja pārsniedz salary cap. Salary cap var pārsniegt tikai atjaunojot līgumus ar ilggadējiem saviem spēlētājiem(ja ne ilggadējiem saviem, tad vismaz ar birdie rights). Un, protams, vēl daži exceptioni(līdz 5M).

Neesmu dzirdējis, ka firmās ir salary cap noteikts.

  +1 [+] [-]

, 2014-10-16 18:18, pirms 10 gadiem
Reaalais rakstīja: Pie tam ja tu strādātu algotu darbu un firmā saņemtu 3k eur, nez vai būtu gatavs firmas interesēs atteikties no 1k, lai varētu paņemt vēl kādu citu darbnieku. Un nesaki, ka NBA spēlētājiem nauda ir otšķirīga, tiem kam ir, tie ir muļķi - Afganistānā arī ir pašnāvnieki mērķa vārdā.
Izcils salīdzinājums Firma un profesionālais sports, kurā galvenais ir uzvaras, protams, ka zvaigznes, kuras karjerā jau sapelnījušas simtus miljonu vairs nevēlas raust, cik iespējams, viņi vēlas jēdzīgas komandas. Bet Kobe joprojām ir alkatīgs muļķis, kurš lkm domā, ka vienītī varēs izvilkt titulu. HA!
1 2 38 komentāri