Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Biedriņu grib arī "Clippers" un "Pistons"

Biedriņu grib arī "Clippers" un "Pistons"
Andris Biedriņš
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

Andris Biedriņš ir starp spēlētājiem, par kuru iegādi šobrīd aktīvi interesējas Losandželosas "Clippers", ziņo portāls hoopsworld.com. Biedriņa vārds izskan arī iespējamā darījuma ar Detroitas "Pistons" sakarā.

Kaut gan joprojām reālākais šķiet scenārijs, kurā Andris Biedriņš pagarina kontraktu ar savu līdzšinējo klubu Goldensteitas "Warriors", kura vadība izteikusi šādu apņemšanos, interesi par daudzsološā latviešu centra pakalpojumiem izrāda arī citi klubi. Pirms desmit dienām savu interesi atklāja Filadelfijas "Sixers", kas beigās tomēr izvēlējās citus sastāva komplektēšanas risinājumus, bet tagad pretendentu vidū iesaistījies "Clippers".

Losandželosas kluba trīs galvenie mērķi šobrīd ir Džošs Smits, Emeka Okafors un tagad arī Andris Biedriņš, ziņo hoopsworld.com. Par visreālāko šobrīd tiek uzskatīta Smita kandidatūra, jo Atlantas "Hawks" finansiālā situācija ierobežo šī kluba iespējas pacīnīties par uzbrucēja noturēšanu, taču par iespējamo pāreju uz "Clippers" sajūsmā neesot pats basketbolists. Pēc Eltona Brenda negaidītās zaudēšanas komanda steidzami meklē labu garo spēlētāju, un šeit esot divi pretendenti - Okafors un Biedriņš.

Vērtējot piedāvājuma finansiālos nosacījumus, kā paraugs tiek minēts nesen austrālieša Endrjū Boguta un Milvoki "Bucks" noslēgtais līgums - 60 miljonu par piecām sezonām. Līdzīga summa būšot jāmaksā arī Okaforam vai Biedriņam. Kā zināms, nesen "Clippers" parakstīja līgumu ar Baronu Deivisu, kas pēdējās sezonas pavadīja "Warriors", un kuram uzbrukumā bija izveidojusies laba saikne ar Biedriņu. "Clippers" prezidents Endijs Rouzers ceturtdien izteicies, ka klubs runās ar virkni spēlētāju, taču galējie lēmumi netiks pieņemti steigā.

Tostarp izdevums "The Oakland Tribune" nedēļas nogalē ziņoja, ka "Warriors" ģenerālmenedžeris Kriss Mulins esot ļoti ieinteresēts savas komandas rindas papildināt ar Čonsiju Bilapsu, un šobrīd notiek pārrunas ar Detroitas "Pistons". Maiņas darījumā Goldensteita gatava atdot Elu Haringtonu, bet "Pistons" prasa nevienu citu kā Andri Biedriņu. "Warriors" gan noraidot šādu iespēju.

Saistītie raksti:
Filadelfija interesējas par Biedriņu
"Warriors" Biedriņa iegādei naudu nežēlos

Izmantotie resursi:
hoopsworld.com
insidebayarea.com

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +72 [+] [-]

, 2008-07-14 13:37, pirms 16 gadiem
tas labi, ka interesejas un par to raksta

 +41 [+] [-]

, 2008-07-14 13:37, pirms 16 gadiem
galiigi garaam buutu ja vins aizietu uz clipperiem jo tur priekshaa buus Kaman

 +13 [+] [-]

, 2008-07-14 13:37, pirms 16 gadiem
haha Domāju ka Kliperiem Biedriņš nespīd Un es ļoti ceru, ka Andris tur nenonāks :S
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +25 [+] [-]

, 2008-07-14 13:38, pirms 16 gadiem
jo aatraak kaads klubs naaks ar labiem piedaavaajumiem, jo aatraak kkas notiks, tas saak atgādinaat lielo boksu, mutes plaatiišana un runaašana!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2008-07-14 13:38, pirms 16 gadiem
Tad labāk GSW palikt!
Slēpts komentārs: puslaiks

 +12 [+] [-]

, 2008-07-14 13:39, pirms 16 gadiem
tirgū sāk aptrūkties brīvo aģentu

 +46 [+] [-]

, 2008-07-14 13:40, pirms 16 gadiem
Saikne ar Deivisu nebija izveidojusies, ja nu vienīgi Biedrs zināja ka jāiet uz grozu jo tūlīt Deiviss piļīs zilo truli. Ar Montu Biedram daudz labāk saskan un Monta arī neskopojās ar piespēlēm. Biedram Clipper'os nav ko meklēt.

  +8 [+] [-]

, 2008-07-14 13:41, pirms 16 gadiem
Nu neticu ka kas taads notiks ... Kliperiem ir Kamans, un vinjiem ir vaidziigs veelviens PF nevis C speeleetaajs, bet Biedrinsh ir izteikts centrs, tas buutu vienkaarshi nelogjiski!

 +14 [+] [-]

, 2008-07-14 13:43, pirms 16 gadiem
Pidrinkjis rakstīja: Saikne ar Deivisu nebija izveidojusies, ja nu vienīgi Biedrs zināja ka jāiet uz grozu jo tūlīt Deiviss piļīs zilo truli. Ar Montu Biedram daudz labāk saskan un Monta arī neskopojās ar piespēlēm. Biedram Clipper'os nav ko meklēt.

Nu, cik atceros no pagājušās sezonas naktīm, kuras pavadīju skatoties GSW spēles, tieši par skopu ar piespēlēm gribas nosauktu Elisu.
Bet vienalga, nevajag Andrim uz L.A. stūrēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2008-07-14 13:50, pirms 16 gadiem
uz Detroditu !

  +9 [+] [-]

, 2008-07-14 13:51, pirms 16 gadiem
da gan monta gan deivisss bij skopi ar peispeeleem jo ir izteikti idividuaalisti, ko nevareetu teikt par kapten dzeku, tapeec gribeetos lai paliek kopaaa ar peedeejo!!!
Slēpts komentārs: mhartinsh

  +5 [+] [-]

, 2008-07-14 13:52, pirms 16 gadiem
skat,aizietu uz detroitu - par titulu paciiniitos.. + veel tak uz detroitu itkaa entonijs VARBUUT ies. buutu baigaa blice.

uz klipperiem gan nee,nu nez,nekad nav patikushi klipperi.vnmeer kkaada baala eena leikeru tomeer vinji bija.

katraa gadiijumaa,man joprojaam sirdij ir tuvi gsw. jo tomeer,jau sen esmu komandas fans.

  +5 [+] [-]

, 2008-07-14 13:53, pirms 16 gadiem
iirulatvis rakstīja: da gan monta gan deivisss bij skopi ar peispeeleem jo ir izteikti idividuaalisti, ko nevareetu teikt par kapten dzeku, tapeec gribeetos lai paliek kopaaa ar peedeejo!!!

Tieši tā!

  +4 [+] [-]

, 2008-07-14 13:53, pirms 16 gadiem
oscars rakstīja: piekriitu ka uz Klipperiem iet nevajag, bet to ka Biedrins ir izteikts centrs gan nevaru apgalvot!!! daudzi jo daudzi spechuki uzskata ka Bioedrins tieshakaa PF buutu daudz bak speletajs un varetu pilniibaa izpaust savu kustiigumu...


Kustiigums taa ir viena lieta, bet ir nepiecieshamas labas iemanjas arii pustaalajaa metienaa un bumbas kontroolee, kas Biedram taa iisti nesokas , protams, ka laika gaitaa vinsh progresees shajos aspektos, bet manaas aciis vinsh ir izteikts centra speeleetaajs!

  -3 [+] [-]

, 2008-07-14 13:53, pirms 16 gadiem
Andrim jāpaliek Goldensteitā.

  +4 [+] [-]

, 2008-07-14 13:54, pirms 16 gadiem
Nevaru tajā lapā atrast info tieši par AB. Bet kopumā labi, ka interese ir, ja nebūtu, tad komanda principā varētu parakstīt smieklīgu līgumu.

 +17 [+] [-]

, 2008-07-14 13:55, pirms 16 gadiem
Te jau vairs neko nevar saprast no tām baumām Vakar lasīju, ka GSW no Maiami gribot dabūt Merionu, un pretīm protams solot Alu Haringtonu! Maiami gribot komplektā arī AB, bet GSW nepiekrīt! Savukārt Eliss pats esot izteicies, ka viņam nebūtu nekas pretīm pārcelties uz citu komandu! Baigā putra, kā tas Mulins pats vēl nav sajucis ko kam grib iemainīt, ko dabūt utt! Bet var jau būt ka ir

 +11 [+] [-]

, 2008-07-14 13:55, pirms 16 gadiem
Uz Pistons.
Slēpts komentārs: Jurchiks_pe4o

 +29 [+] [-]

, 2008-07-14 13:57, pirms 16 gadiem
Ļoti labi, kamēr tādi Clipperi neizteiks piedāvājumu, Warrioriem nebūs nekāda iemesla vispār jebko piedāvāt. Pagaidām Mullins cer izbraukt pa lēto. Tiko būs labs Clipperu piedāvājums, tā Warrioriem 7 dienās jādod līdzīgs vai labāks. Tiko Biedra tirgus cena būs sasniegta, Mulinam būs jāsteidzas, jo vairs nebūs jēga riskēt ar citiem piedāvājumiem. Tāpēc Mulins pat iedos labāku un acis nepamirkšķinot piekritīs tādiem Biedra komforta štruntiem kā izlase.

  +1 [+] [-]

, 2008-07-14 13:57, pirms 16 gadiem
nu ''PISTONS'' nebūtu slikti, bet tāpat domāju ka andrim vispiemērotākā komanda ir warriors!


WE BELIEVE!

  +8 [+] [-]

, 2008-07-14 13:58, pirms 16 gadiem
Goldensteita izskataas ka varetu ari vinju nepaturet,kapec tad vel nav saaktas sarunas ar vinju?? Kko nesaprotu Mulinaa

  +6 [+] [-]

, 2008-07-14 13:59, pirms 16 gadiem
Gruti te visp. kko teikt! Gan jau Barons aizliek kadu labu vardu par Biedrinu. Dazi raxtija, ka prieksa busot Kaman, bet, kadel Clippers veletos iegadaties 2.centru par 15.milj.??? Tas butu diezgan mulkigi, pec manam domam! Visticamak ka AB paliks GSW jautajums tikai par cik!

  +1 [+] [-]

, 2008-07-14 14:01, pirms 16 gadiem
NU pistons arii nav sliktts variants bet es domaaju vislabaak andrim palikt gsw

  +2 [+] [-]

, 2008-07-14 14:01, pirms 16 gadiem
Vis tikai uz labu, uzsitīs AB cenu šāda interese. Vienīgi ja ņem vērā,ka GSW vēl parakstīssamērā lielu naudu ar Ellisu, jāuztraucas, ka viņiem nepietrūkstas naudas, kas savukārt Clipperiem pēc Brenda kāsiena ir atliku likām.
Jebkurā gadījumā Pistons jau nu nepavisam nav tas sliktākais variants, vismaz reāla šance uz titulu, un Clipperos savukārt viņš atkal varētu turpināt saspēli ar BD.
Lai arī sarežģītasituācija izskatāsuz labu

  +2 [+] [-]

, 2008-07-14 14:01, pirms 16 gadiem
kino rakstīja: Nevaru tajā lapā atrast info tieši par AB. Bet kopumā labi, ka interese ir, ja nebūtu, tad komanda principā varētu parakstīt smieklīgu līgumu.

Piekritu, ja nebutu piedavajumu AB maksatu GSW ap 2-5milj ! :p Tas jau butu smiekligi maz, bet mos pavertos citi speletaji par labu naudu!

     [+] [-]

, 2008-07-14 14:01, pirms 16 gadiem
baigaispelmenis izlasi divus komentus augstāk An2Rēgs komentāru! Tur viss perfekti aprakstīts

  +2 [+] [-]

, 2008-07-14 14:01, pirms 16 gadiem
oscars rakstīja: lai ko Biedrinam nepiedavaatu - kja vien tie nebuus kaadi 15 mio sezonaaa - GSW sho piedaavaajumu parsitiis... ja nee Mullins var naktiis mieriigi neguleet , jo ik uz stuura buus jaabiistas par redediivistiem un vinja galvas tiikotaajiem

tu domā ka Biedriņš goldensteitā baigais dievs ir? tiko kā viņu aizmainīs visiem tur būs pohuj uz viņu
Slēpts komentārs: robix

  -3 [+] [-]

, 2008-07-14 14:05, pirms 16 gadiem
labi būtu ja spēlētu Ankoridžā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-07-14 14:07, pirms 16 gadiem
Bet ja jau Mullins grib Bilapsu, tad kā paliek ar Montu Elisu? Viņš var spēlēt gan kā PG, gan SG, bet zinot ka GSW 2 numurs jau ir Maggete, un šis var arī sf spēlēt, bet zinot ka SJax ir SF, sanāk pamatīga putra.
Okey, sanāk tāds variants:
1.Billaps
2.Maggete
3.SJax,
bet kur paliek Monta, viņu nedrīkst marinēt rezervē, zinot ka šie trīs prasīs spēlēt vismaz 35 minūtes...
Mošk Mulins izdomājis Montu kkur aizmainīt pret labu PF??

  +1 [+] [-]

, 2008-07-14 14:08, pirms 16 gadiem
baigaispelmenis rakstīja: Goldensteita izskataas ka varetu ari vinju nepaturet,kapec tad vel nav saaktas sarunas ar vinju?? Kko nesaprotu Mulinaa

Kas teica, ka nav sāktas sarunas ar Biedriņu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2008-07-14 14:10, pirms 16 gadiem
Labāk uz piston

  +5 [+] [-]

, 2008-07-14 14:11, pirms 16 gadiem
Clipperos tak labi spēlējošais Kamans, kam viņiem Andri. Varbūt viņi uzskta, ka Andris ir labāks? Iespējams
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2008-07-14 14:14, pirms 16 gadiem
Clippers ir muzigie luuzeri.

  +3 [+] [-]

, 2008-07-14 14:14, pirms 16 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Clipperos tak labi spēlējošais Kamans, kam viņiem Andri. Varbūt viņi uzskta, ka Andris ir labāks? Iespējams

Pēc statiem jau Kamans itkā labāks, vecs jau arī viņš nav, 26 gadi, nezinu priekš kam viņi grib Andri... Mošk kā PF...

 +13 [+] [-]

, 2008-07-14 14:16, pirms 16 gadiem
Andža!!! Esi normāls keks un ej uz Detroitu!!! Pistons ir uzvarētāju komanda un agri vai vēlu, bet šie atkal to kausu paņems! Kamēr tādi GSW tik par playoffiem un 1. kārtas pārvarēšanu sapņos..... Kleperi arī nav variants.... ja vēl uz Leikers, bet tiem viņu nevajag... pagaidām....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2008-07-14 14:19, pirms 16 gadiem
wyneMiller rakstīja: tu domā ka Biedriņš goldensteitā baigais dievs ir? tiko kā viņu aizmainīs visiem tur būs pohuj uz viņu

Ne dievs, bet Warriors fanu lielākās cerības un nākotne pēdējo gadu gaitā ir tieši šie divi zēni Ellis un Biedriņš. Tu ko domā, fani stāvus kājās leks, ja Mullins izdarīs maiņas (ko viņš protams neizdarīs), kā rezultātā klubā ienāks tādi spēlētāji kā Billups, Marion vai Wallace? Džeki knapi 22 gadu slieksni pārkāpuši, vieni no perspektīvākiem spēlētājiem līgā, tur jābūt pilnīgi atsaldētam GM ja šos džekus palaidīs vaļā...viss sāls ir pavisam citos apstākļos, laiks vēl gana lai tirgū iegūtu sev vēlamos jaunos spēlētājus un pēc tam jau arī būs līgumi ar abiem ziķeriem. Nav kur steigties, Kleperi var teikt ko grib, tādējādi provocējot tirgu...samierinaties ar domu ka arī šosezon Andra pakāpē būs kareivis
Bāc visi baigie Biedra aģenti, Andri ej tur, tur tev gredzens būs rokā pēc vienas sezonas...paprasiet tač reāli viņam pašam, ko viņš labprāt izvēlētos - būt pamatcentrs "savā" komandā vai backups "uzvarētāju" komandā?

  -4 [+] [-]

, 2008-07-14 14:23, pirms 16 gadiem
lai paliek vismaz uz kaadu laiku veel buus nr.1

  +4 [+] [-]

, 2008-07-14 14:37, pirms 16 gadiem
Zin, kas būtu inčīgi? Inčīgi būtu, ja atbilde uz jautājumu - priekš kam Clipperiem Biedriņš, ir - viņi izteic piedāvājumu Biedriņam, lai piespiestu GSW samazināt savas iespējas noturēt Montu..

  -3 [+] [-]

, 2008-07-14 14:39, pirms 16 gadiem
Detroitai ir labs sastāvs - C.Billups, R.Hamilton, T.Prince, R.Wallace, bet nav garantijas , ka A.B. tiks laukumā daudz minūtes.
Kliperā ir B.Davis ,centrs C.Kaman ar kuru A.B. nāktos dalīt spēles laiku
labāk lai paliek GSW

  +9 [+] [-]

, 2008-07-14 14:43, pirms 16 gadiem
entuziasts rakstīja: Detroitai ir labs sastāvs - C.Billups, R.Hamilton, T.Prince, R.Wallace, bet nav garantijas , ka A.B. tiks laukumā daudz minūtes.
Kliperā ir B.Davis ,centrs C.Kaman ar kuru A.B. nāktos dalīt spēles laiku
labāk lai paliek GSW

nerunā liekulības. Detroitā dabūs daudz spēlēt. Garais gals - Wallace ar Biedru, iespaidīgi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2008-07-14 14:44, pirms 16 gadiem
Nesaprotu kapēc Biedrs netiktu Pistons daudz minūtes laukumā?

  +2 [+] [-]

, 2008-07-14 14:46, pirms 16 gadiem
entuziasts rakstīja: Detroitai ir labs sastāvs - C.Billups, R.Hamilton, T.Prince, R.Wallace, bet nav garantijas , ka A.B. tiks laukumā daudz minūtes.
Kliperā ir B.Davis ,centrs C.Kaman ar kuru A.B. nāktos dalīt spēles laiku
labāk lai paliek GSW

pēc sezonas uzreiz Detroitas vad''iba pateica ka taisās visu mainīt, tāpēc nav jāskatās kāds bija šiem sastāvs.
Pirms tam jau bija vēlviens piedāvājums no Detroitas, kad vēl Deiviss bija GSW, ķipa Deiviss &Harringtons uz Detroitu, Volles&Billups GSW.

  +7 [+] [-]

, 2008-07-14 14:48, pirms 16 gadiem
Streethuk rakstīja: Kustiigums taa ir viena lieta, bet ir nepiecieshamas labas iemanjas arii bumbas kontroolee, kas Biedram taa iisti nesokas

Nu nezinu, neatceries kā Biedrs A.I 3 sezonas laikā apčakarēja

  +3 [+] [-]

, 2008-07-14 14:55, pirms 16 gadiem
puslaiks rakstīja: RONALDO AIZIET NO MU

http://www.youtube.com/watch?v=WWhWV8lt_1I

ko tu te pljutii

runajot pa biedrinju..lai calim veicas..un ceresim ka ari izvelesies pareizko variantu

     [+] [-]

, 2008-07-14 15:03, pirms 16 gadiem
Clippers mees vinju noteikti neredzeesim - bez sheit jau mineetajiem J. Smita un Okafora Clippers veel meegjina iemainiit Rendolfu no NY, par Pistons k-ko teikt esot gruuti, ja vinjiem saglabaatos peernaa gada 4-nieks: Billups, Hamiltons, Prince un Wallace, tad vareetu meegjinaat, preteejaa gadiijumaa - da nu nah to Detroitu... bez tam vinji esot pagarinaajushi liigumu ar MakDaisu, kuram paliigos visdriizaak tiks mekleets dzeks meistariibaa ne zemaaks par R. Wallac'u.

uz doto briidi reaalaakie shkjiet divi varianti: GSW un Miami (ja aizmainiis Marionu uv/vai Haslemu).

  +3 [+] [-]

, 2008-07-14 15:12, pirms 16 gadiem
Biedriņš un Pistons- varētu tikt pie čempionu gredzena.

  +1 [+] [-]

, 2008-07-14 15:24, pirms 16 gadiem
tomsh rakstīja: YES!!! Wariors taapat nav laba prieksh vinja, lai iet uz CLIPPERS pie barona..

lai tie Clippers iet uz poda un par Biedru lai nesapno!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-07-14 15:34, pirms 16 gadiem
kada tad ir atšķirība starp centru un pf?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-07-14 15:42, pirms 16 gadiem

  +2 [+] [-]

, 2008-07-14 15:48, pirms 16 gadiem
An2Rēgs rakstīja: PF:
en.wikipedia.org: Power forward (basketball) - Wikipedia, the...

Centrs:
http://en.wikipedia.org/wiki/Center_%28basketball%29

tur rakstīts šādi: "Power forwards play a role similar to that of center"
pa manam šāds dalījums mūsdienās vairs nepastāv
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-07-14 16:12, pirms 16 gadiem
savā ziņā interesanti kā ietekmētu Latvijas izlasi tas, ka Biedrs aizdodas uz citu klubu. vai GSW darboņiem būtu jelkāda motvācija sadarboties ar izlasi un vai tas kaut kādā mērā ietekmētu arī trojakoviča motivāciju..

  +5 [+] [-]

, 2008-07-14 16:17, pirms 16 gadiem
entuziasts rakstīja: Detroitai ir labs sastāvs - C.Billups, R.Hamilton, T.Prince, R.Wallace, bet nav garantijas , ka A.B. tiks laukumā daudz minūtes.
Kliperā ir B.Davis ,centrs C.Kaman ar kuru A.B. nāktos dalīt spēles laiku
labāk lai paliek GSW


Nu bet tieši jau priekš AB vieta Pistons arī pamatā atrastos, jo Wallace tomēr ir vairāk PF nekā C ... un AB tieši Detroitas "aizsardzības komandas" modelī labi iederētos, jo kur nu kur, bet aizsardzībā AB ir labāks pat vēl nekā uzbrukumā! Un ar RW pie groziem (abiem) šie būtu reāls spēks! GSW bez AB un S-Jax tur reti kurš vēl īpaši aizsardzībā iespringa....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-07-14 16:26, pirms 16 gadiem
vienīgais kamdēļ kliperiem varētu vajadzēt AB ir priekš sign'n trade
-tobiš viņš tur nepaliktu -aizmainītu viņu uzkaučkurieni pretkaukotur

  -1 [+] [-]

, 2008-07-14 16:27, pirms 16 gadiem
Intresanti

  +3 [+] [-]

, 2008-07-14 16:28, pirms 16 gadiem
spēks ne spēks, bet ilgi vairs šitie čali Detroitu nepavilks.. Sheedam 34, Bilupsam 32, Hamiltonam 30, Princam gan 28, bet tik un tā, vecums nenāk viens

     [+] [-]

, 2008-07-14 16:29, pirms 16 gadiem
un par Clipers grūti ko teik....tur ir Kamans

  +1 [+] [-]

, 2008-07-14 16:29, pirms 16 gadiem
Juventus rakstīja: tur rakstīts šādi: "Power forwards play a role similar to that of center"
pa manam šāds dalījums mūsdienās vairs nepastāv


Iespējams, ka tev ir taisnība. Pie tam pa manam nevis tāpēc, ka "Power forwards play a role similar to that of center", bet tāpēc, ka "Center play a role similar to that of Power forwards" , sevišķi pēc jaunajām noteikumu vēsmām, ka arī aizsardzībā nevarēs stāvēt 3 sekundēs. Tagad centriem ir jāmācās staigāt . Un tomēr ir vēl daži dominanti, bet izmirstoši dinozauri, kas var atnākt, nostāties un teikt - te nu es esmu un neko tu man neizdarīsi, kā Jao, Šakils..
Ja gribi filozofēt par pozīcijām, uzraksti analītisku rakstu, te vismaz vienreiz gadā tādu prasās . Es to darīt nevaru, jo esmu nobanots.

     [+] [-]

, 2008-07-14 16:30, pirms 16 gadiem
Vsp pec manām domām labākais iespējamais variants nākamajai sezonai - Billups pret elisu vai magetti un Merions pret haringtonu un vel kadu rezervistu. 1.Billups 2.Elis 3.Jackson 4.Merions 5.Biedrins + Barnes, belinelli, B.Wright, A.Randolph un CJ watson ar tadu sastavu pie nelsona var tikt vismaz play off bet protams tas nenotiks tapec ceresim ka biedrins vismaz tiks pie brasha liguma

  -3 [+] [-]

, 2008-07-14 16:33, pirms 16 gadiem
Man gribas, lai Biedriņš paliek Warriors.

     [+] [-]

, 2008-07-14 16:35, pirms 16 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Bet ja jau Mullins grib Bilapsu, tad kā paliek ar Montu Elisu? Viņš var spēlēt gan kā PG, gan SG, bet zinot ka GSW 2 numurs jau ir Maggete, un šis var arī sf spēlēt, bet zinot ka SJax ir SF, sanāk pamatīga putra.
Okey, sanāk tāds variants:
1.Billaps
2.Maggete
3.SJax,
bet kur paliek Monta, viņu nedrīkst marinēt rezervē, zinot ka šie trīs prasīs spēlēt vismaz 35 minūtes...
Mošk Mulins izdomājis Montu kkur aizmainīt pret labu PF??

Nelsons kādā intervijā izteicās:
1.Monta
2.SJax
3.Maggette

  +2 [+] [-]

, 2008-07-14 16:41, pirms 16 gadiem
ANDRI uz DETROITU!!!
Slēpts komentārs: qxingus

  +3 [+] [-]

, 2008-07-14 16:50, pirms 16 gadiem
Ja prom no GSW, tad tikai uz Pistons..

  +3 [+] [-]

, 2008-07-14 16:51, pirms 16 gadiem
eu...wariors vēl tak turiafu, ir uzbidojuši

  -1 [+] [-]

, 2008-07-14 16:58, pirms 16 gadiem
cik zināms Warriors grib iegūt Marion, viņi ir gatavi dot pret viņu Harringtonu, bet Miami prasa klāt Biedriņu. Interesants darijums, bet Warriors neder pavisam+ viņi neatdos Biedriņu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-07-14 17:05, pirms 16 gadiem
qxingus rakstīja: Clipers tripers nekad nav man patikuši, nesen Deiviss izteicās nu būs labs garais kurš nepievils ( kaut kā tā) , lai saņem sodu tagad Deiviss Detroita laba komanda tajā vīņs ļoti iederētos Ja Biedriņš paliek GSW tad sastāvs tāds
1.Monta Eliss ( CJ Watson)
2.Jackson ( Eliss, Belinelli)
3.Magete ( Enthonijs)
4.Haringtons(Wrights, Barnes)
5.Biedriņš(Haringtons)
Tāda ir manas domas

Barnes ir briivais agjents un diez vai paliks GSW, un vinsh nemaz nav ceturtais numurs. Barnes vietaa Turiafs un otrais centrs noteikti nebuus Haris.

  +1 [+] [-]

, 2008-07-14 17:13, pirms 16 gadiem
To cik liela ir klubu intrese rādīs laiks,bet pagaidām izskatās,ka Biedra aģents vienkārši dara savu darbu.....

     [+] [-]

, 2008-07-14 17:20, pirms 16 gadiem
jaaiet tur kur lielu naudu maksā!!

  +1 [+] [-]

, 2008-07-14 17:25, pirms 16 gadiem
Biedrins ir paraak labs kjeeriens,lai buutu taa,ka neviena komanda neizraadiiitu interesi,bet kameer nav konkreetu piedaavajumu,tikmeer tam noziiime nav liela....galvenais,lai AB tiek speeleet un vismaz man nav noziimes pagaidaam kaadas komandas maiku vins valkaa...protams,es ceru,ka vins nekur nedosies....kas var buut labaaaks?pie savaam minuuteem vins tiks,treneris vinu zin,tiesaam gruuti iedomaaties,ka GSW taa vnk palaistu Andri....laiks raadiiss kaa buus,un kkaadus mistiskus starta pieciniekus tagad ir stulbi rakstiiiit. . . .

  +4 [+] [-]

, 2008-07-14 17:26, pirms 16 gadiem
Pistons! Pistons! Pistons! Pistons! Pistons! Pistons! Pistons! Pistons! Pistons!

     [+] [-]

, 2008-07-14 17:44, pirms 16 gadiem
ansis15 rakstīja: Uz Pistons.

piekrītu, uz Detroitu!!! GSW bez Deivisa būs cita komanda, domāju ka vājāka...bet Pistons ir viena no stiprākajam komandam austrumos, kura labi spēlē netikai uzbrukumos, bet arī aizsardzībā! Būs iespēja cīnities par NBA čempiontitulu...

  +2 [+] [-]

, 2008-07-14 17:51, pirms 16 gadiem
Labāk jau Pistolēs,nevis Kleperos.

     [+] [-]

, 2008-07-14 17:55, pirms 16 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Barnes ir briivais agjents un diez vai paliks GSW, un vinsh nemaz nav ceturtais numurs. Barnes vietaa Turiafs un otrais centrs noteikti nebuus Haris.

Ne nu jā Pietruss ir 2.numurs, bet pie Nelsona ir spēlējis kā centrs

     [+] [-]

, 2008-07-14 18:06, pirms 16 gadiem
speletajs jau tiecas uz pasu galveno uz cempionu titulu un citas komandas man lieks butu lielaka iespeja:diez kad gsw klus par cempionu?

  -1 [+] [-]

, 2008-07-14 18:14, pirms 16 gadiem
januks117 rakstīja: Aj NBA mani taa neimtresee kaa NHL!!!
Bet tik un taa Latvijas sportistu patriots es esmu un veiksmi Biedrinam turpmakajaa sportista karjeraaa!!!

kas tas pa murgojumu

  +1 [+] [-]

, 2008-07-14 18:20, pirms 16 gadiem
Nē,lai viņš iet uz austrumu konferenci,uz Pistons,tad čalim iespējams ir gredzenu dabūt!!

  +1 [+] [-]

, 2008-07-14 18:23, pirms 16 gadiem
puslaiks rakstīja: RONALDO AIZIET NO MU

http://www.youtube.com/watch?v=WWhWV8lt_1I

nesaprotu tādus cilvēkus

  +4 [+] [-]

, 2008-07-14 18:25, pirms 16 gadiem
Biedriņ lai kāda būtu tava izvēle mēs LV tevi atbalstīsim!!!

p.s. neizvēlies Clippers
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-07-14 18:29, pirms 16 gadiem
ja nonāx Detroitā ,tad ir iespējams cīnīties par čempiona titulu
ja palix GSW, tad labākajā gadījumā uztaisīt playofus

  -3 [+] [-]

, 2008-07-14 18:54, pirms 16 gadiem
Kareivjiem veel apm. 9m ko teereet algaas, bet liigumi nav nosleegti ar abiem liideriem Elisu un Biedrinu. Vai prieksh abiem pietiks naudas? Es shaubos.
Ja protams notiks Haringtona aimainiishana tad vareetu rasties veel vairaak briivie liidzeklji.

  +3 [+] [-]

, 2008-07-14 18:55, pirms 16 gadiem
cik ironiski...sezonas laika visi Pistons nolika - tipa speles stils nav skatams utt! bet tagad visi Biedrinu uz turieni suta lai tik gredzenu dabutu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-07-14 19:02, pirms 16 gadiem
Pistons

  -2 [+] [-]

, 2008-07-14 19:15, pirms 16 gadiem
ja godiigi, tad uzskatu, ka GSW buutu izdeviigi apmainiit Biedriņu pret Billupsu , jo uzsaktu, ka centru dabūt ir vieglāk, nekā saspēles vadītāju, itsevišķi ja GSW galvenais spēks parasti ir bijis PG!

  +1 [+] [-]

, 2008-07-14 20:11, pirms 16 gadiem
Jā, tūlīt Biedru aizmainīs uz Pistons un uzreiz pirmajā sezonā būs gredzens! Lieliski, vai ne? Ko gan vairāk var vēlēties. C'mon! Sasapņojušies te visi. No šī darījuma mani vairāk saista Biedriņa iespēja spēlēt, trenēties un mācīties no Rašīda. No šāda skatu punkta - būtu tīri tā neko.

  +2 [+] [-]

, 2008-07-14 20:30, pirms 16 gadiem
Lai iet uz Clippers
Es atvainojos, nedeelu nebiju sleedzis ieksaa kompi un liidz ar to neesmu lietas kursaa kura devaas Brends, buutu pateiciigs ja kaads man snigtu so informaaciju!!!

  +4 [+] [-]

, 2008-07-14 20:39, pirms 16 gadiem
Uz pistons viennoziimiigi !!!! lai jau arii AB ir ceriibas uz trofeju GSW tadas nespiid kadu laiku !!!

  +2 [+] [-]

, 2008-07-14 20:46, pirms 16 gadiem
Brends uz 76ers

  +3 [+] [-]

, 2008-07-14 21:02, pirms 16 gadiem
Viņi grib Okaforu, kā nekā PF.

  +1 [+] [-]

, 2008-07-14 21:44, pirms 16 gadiem
marcanato rakstīja: Kareivjiem veel apm. 9m ko teereet algaas, bet liigumi nav nosleegti ar abiem liideriem Elisu un Biedrinu. Vai prieksh abiem pietiks naudas? Es shaubos.
Ja protams notiks Haringtona aimainiishana tad vareetu rasties veel vairaak briivie liidzeklji.

no kurienes izraki ka tikai 9m.. ja pareizi atceros Daviss -17; Maget+6 paaari paliek briivi liidzeklji 11m + kautkas jau noteikti bija pirmstam ja jau cereeja arii ka Barons paliks par tiem pashiem ~15-17m...

     [+] [-]

, 2008-07-14 21:45, pirms 16 gadiem
kaaads protams vareetu saprecizeet cik preciizi veel ir briivaas naudinjas..vnk neesmu specs kur tieshi mekleet.. un varbuut tapeec kljuudos..

  +1 [+] [-]

, 2008-07-14 21:56, pirms 16 gadiem
Tikai ne uz kleperiem..
Domāju, ka šo sezonu, vismaz sākumu, Nellijs var atļauties PG uzticēt Ellis (ja izdodas noturēt). Pēc pussezonas tad var skatīties variantus.

  -1 [+] [-]

, 2008-07-14 21:57, pirms 16 gadiem
nedaudz ne par tēmu bet interesanti - izraksts no wikipedia: The term Hack-a-Shaq, with its "catchy" sound and its familiarity among basketball fans, is frequently used even when referring to the use of the strategy against a specific player other than O'Neal. However in many such cases, fans, broadcasters and members of the media seek another appellation coined to use a different rhyme or alliteration based upon the specific targeted player's name. Recently used examples include "Bash-a-Biedrins" for Andris Biedrins

     [+] [-]

, 2008-07-14 22:41, pirms 16 gadiem
"We'll get them back," said Mullin. [Ellis] and Biedrins will be back."

     [+] [-]

, 2008-07-14 23:57, pirms 16 gadiem
ādamsons pārsolīs visus ka es jums saku

  +1 [+] [-]

, 2008-07-15 00:02, pirms 16 gadiem
man patiktu Pistons variants!!!!

     [+] [-]

, 2008-07-15 01:22, pirms 16 gadiem
Jālaiž čaliem uz Pistones. manuprāt !
Uzreiz būs čempiņi šamējie!
Slēpts komentārs: MagicJ

  +4 [+] [-]

, 2008-07-15 08:33, pirms 16 gadiem
Es nevaru sagaidīt to brīdi, kad no rīta pirmajā lapā būs rakstīts "Andris Biedriņš beidzot noslēdz līgumu"

     [+] [-]

, 2008-07-15 08:47, pirms 16 gadiem
Šobrīd Warriors ir 22 miljoni ar kuriem strādāt

     [+] [-]

, 2008-07-15 10:18, pirms 16 gadiem
Biedriņš un Pistons vienā teikumā!!!??? izklausas pat ļoti labi!

  -1 [+] [-]

, 2008-07-15 10:23, pirms 16 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Kā man gribētos lai uz Pistons, bet nereāli...

kapēc nereāli?ja klubam ir intrese par viņu...

  +1 [+] [-]

, 2008-07-15 10:24, pirms 16 gadiem
Aktuāla bauma-Binums no Lakers prasa 80 miljonus piecās sezonās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-07-15 19:31, pirms 16 gadiem
Ne par teemu, kaads nezin kapeec sporta aviizee izdaudzinaatais naakamais supertalants Zhanis Peiners nepiedalijaas U-18 speelees baltijas kausaa un vai vins speelees u-18 chempii?

     [+] [-]

, 2008-07-15 19:43, pirms 16 gadiem
kino rakstīja: Aktuāla bauma-Binums no Lakers prasa 80 miljonus piecās sezonās.

čalis par daudz grib, kaut gan nevar jau zināt, kāds progress sekos

  -1 [+] [-]

, 2008-07-15 20:16, pirms 16 gadiem
eh ka gribeetos lai Andris aiziet uz "Pistons" tad vsm buutu diezgan speeciiga komandaa..

     [+] [-]

, 2008-07-15 23:54, pirms 16 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Bet ja jau Mullins grib Bilapsu, tad kā paliek ar Montu Elisu? Viņš var spēlēt gan kā PG, gan SG, bet zinot ka GSW 2 numurs jau ir Maggete, un šis var arī sf spēlēt, bet zinot ka SJax ir SF, sanāk pamatīga putra.
Okey, sanāk tāds variants:
1.Billaps
2.Maggete
3.SJax,
bet kur paliek Monta, viņu nedrīkst marinēt rezervē, zinot ka šie trīs prasīs spēlēt vismaz 35 minūtes...
Mošk Mulins izdomājis Montu kkur aizmainīt pret labu PF??

Jackson speelees kaa 6 speeleetaajs!!!

     [+] [-]

, 2008-07-16 00:10, pirms 16 gadiem
Manuprāt, biedrinam būtu jāiet uz pistons..
jo viņiem ir vajadzīgs labs centrs, bet kad samainīs biedrinu pret bilopsu tad viniem vairs nebus saspeles vaditaja.. un tad bus galigi garam ...
bet ja biedrins tomer paliek wariors tad vinam bus daudz ceribu klut par komandas lideri un tad ari sasniegs daudz vairak neka pie pistoniem..

     [+] [-]

, 2008-07-16 09:56, pirms 16 gadiem
nu ko..Kleperos tiešām Biedram vairs nav ko darīt...šie ir Camby no Nuggets dabūjuši, par kaut kādam drafta tiesībām, un 10 miljoniem...gan jau kāds uzbliezīs šo ziņu kad pamodīsies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-08-03 16:03, pirms 16 gadiem
jki;l';
;

p;

p;k,j
vctdsfdsydvsfgdxsadsxigxf jhxhas.........................................................................................................................................................................