Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Braients vēl nenoķer Džordanu, Dankans apsteidz Vestu

Braients vēl nenoķer Džordanu, Dankans apsteidz Vestu
Pols Milseps pret Čeningu Fraiju
Foto: AP/Scanpix

NBA regulārā čempionāta spēlēs pagājušajā naktī devīto uzvaru pēc kārtas svinēja Atlantas "Hawks", deviņu panākumu sērija pārtrūka Losandželosas "Clippers" komandai, bet Sanantonio "Spurs" zvaigzne Tims Dankans pakāpās uz 18. vietu līgas visu laiku rezultatīvāko spēlētāju sarakstā.

Atlantas "Hawks" savā laukumā ar 87:81 pieveica Orlando "Magic". Uzvarētāju rindās ar 23 punktiem izcēlās Pols Milseps, palīdzot Atlantas komandai turpināt garāko uzvaru sēriju kluba vēsturē kopš 1997./1998. gada sezonas, kuru "Hawks" sāka ar 11 uzvarām pēc kārtas. Jāpiebilst, ka garākā uzvaru sērija "Hawks" vēsturē ir 14 panākumi, kas tika izcīnīti 1993. gada novembrī un decembrī.

Losandželosas "Clippers" uzvaru sērija apstājās pie deviņiem panākumiem, jo aizvadītajā naktī izbraukumā ar 96;104 tika zaudēts Vašingtonas "Wizards". Tikmēr 13 zaudējumu sēriju izdevās pārtraukt Detroitas "Pistons", kas, pateicoties 23 Andrē Dramonda punktiem, viesos ar 105:103 pārspēja Fīniksas "Suns". Starp citu, garākā sērija pašlaik ir līgas līdervienības Goldensteitas "Warriors" rēķinā - jau 14 uzvaras pēc kārtas.

Losandželosas "Lakers" basketbolisti viesos papildlaikā ar 112:110 pārspēja Sanantonio "Spurs" komandu. Uzvaras grozu 7,4 sekundes līdz papildlaika beigām guva Niks Jangs. 22 punktus pievienoja Kobe Braients, kuram tādējādi pietrūkt vēl astoņi punkti, lai NBA visu laiku rezultatīvāko spēlētāju sarakstā panāktu trešajā vietā esošos Maiklu Džordanu. Minētajā sarakstā tomēr notika izmaiņas, jo uz 18. vietu pakāpās "Spurs" zvaigzne Tims Dankans, kurš ar 25 197 punktiem apsteidza "Lakers" leģendu Džeriju Vestu.

No citām spēlēm jāizceļ Čikāgas "Bulls" uzvara pār Portlendas "Trail Blazers" (115:106), 31 punktu gūstot Derikam Rouzam. Ar 41 punktu pēc vienas spēles izlaišanas laukumā atgriezās Lebrons Džeimss, taču ar to nepietika uzvarai mačā pret Ņūorleānas "Pelicans" (114:119). Bet sesto uzvaru septiņās spēlēs kopš Rasela Vestbruka atgriešanās sastāvā svinēja Oklahomsitijas "Thunder".

12. decembra NBA spēļu rezultāti.

SpēleRezultātsLīderi
Trail Blazers - Bulls106:115Oldridžs 35 Lilārds 35 - Rouzs 31
Clippers - Wizards96:104Pols 19 - Bīls 29
Magic - Hawks81:87Oladipo 21 - Milseps 23
Knicks - Celtics101:95Entonijs 22 - Dž. Grīns 28
76ers - Nets70:88Kovingtons 20 - Plamlī 18
Pacers - Raptors94:106S. Hils 16 - L. Viljamss 26
Hornets - Grizzlies97;103 (2. pag.)Vokers 28 - Rendolfs 20
Thunder - Timberwolves111:92Vestbruks 34 - Viginss 18 Muhamads 18
Cavaliers - Pelicans114:119Džeimss 41 - Evanss 31
Pistons - Suns105:103Dramonds 23 - Dragičs 18
Heat - Jazz100:95Veids 29 - Kanters 25
Lakers - Spurs112:110 (pag.)N. Jangs 29 - Dankans 19 D. Grīns 19

Izmantotie resursi:
nba.com

  +1 [+] [-]

, 2014-12-13 14:57, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Kā parasti- NEVIENS arguments. Tukša muldēšana.

Uzvarētu vai nē- kāds tomēr bija labākais komandā. Un pie tam ļoti labā komandā. Bet tu to laikam neredzēji.
Pēc tavas loģikas Irvings bija labākais spēlētājs tajā izlasē ?
pēc sastāva ņemot, varēja uztaisīt vēl vismaz vienu izlasi, kas būtu labāka par to, kuru US aizsūtīja uz pk.

  -1 [+] [-]

, 2014-12-13 15:00, pirms 10 gadiem
ventilators rakstīja: Tā vien šķiet, ka tev visi izņemot LAC spēlētājus ir sūdīgi.

btw, kā Grifina lieliskā spēle ? 2 reboundi. superzvaigzne savā līmenī.
visiem te gruzī par 'rozā brillēm' bet tā vien šķiet, ka pats ar tādām skaties. Tavi Clipši tālāk par 2o raundu netiks, būšu pat pārsteigts, ja no pirmā tiks ārā
Kuram spēlētājam es tagad pateicu, ka ir sūdīgs?!?!?!?!?!?!?!?! Pārlasi pirms komentē.

Un ko tu vari pīt to Grifinu visos bazaros... tiešām nesaprotu!

  -2 [+] [-]

, 2014-12-13 15:02, pirms 10 gadiem
..... un nesauc Rondo, kas apmīzās, zinot, ka netiks izlasē, un atsauca kandidatūru

  +1 [+] [-]

, 2014-12-13 15:06, pirms 10 gadiem
Čikāgai backcourt ar Rouzu un Brooksu ļoti labi nostrādāja, skatoties nākotnē šads variants nemaz nebūtu tik slikts, Batlers varētu spēlēt par 3. numuru mierīgi, vai ielikt Danlīviju, lai truļus met. Katrā ziņā Čikāgai ir iespējas variēt gan backcourt gan frontcourt, ja vēl visi veseli, tā ir labākā komanda austrumos šobrīd.

  +1 [+] [-]

, 2014-12-13 15:07, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Kuram spēlētājam es tagad pateicu, ka ir sūdīgs?!?!?!?!?!?!?!?! Pārlasi pirms komentē.

Un ko tu vari pīt to Grifinu visos bazaros... tiešām nesaprotu!
Par to pašu Bošu.. tu viņu noniecināji, pēc spēles, kad viņam bij 4 rebi, teici, ka jebkurš sf var tādu skaitu savākt.
Pēc Pelicans-LAC tu noliki Deivisu (kurš ir dahuuujaa reizes labāks par jebkuru citu pf)

Tagad es tev stāstu, ka visiem gadās švakas spēles.

  +1 [+] [-]

, 2014-12-13 15:12, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Kā parasti- NEVIENS arguments. Tukša muldēšana.

Uzvarētu vai nē- kāds tomēr bija labākais komandā. Un pie tam ļoti labā komandā. Bet tu to laikam neredzēji.
Es neko nesaku, par to, ka viņš ir labākais uz sliktu komandu fona. Jo tā ir, ka pa lielam USA nav konkurentu.

Kāds ir tavs arguments NBA, kur viņam nāk pretī tiešām katru spēli normāli pretinieki? Nekā tev nav. Viņš pat PO nespēja tikt austrumos, pat ne tuvu ...

  +1 [+] [-]

, 2014-12-13 15:15, pirms 10 gadiem
nu tak griffins nav rebaunderis un irvinga liigums ir paarveerteets - tehnika ta laba, kas veel? protams, nav tik traki kaa njujorkas komandaam, bet tomeer. ja cavs izciiniis titulu, tad liidzekli, protams, buus attaisnojushies un junijaa varesiet pljuutiit man virsuu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-12-13 15:17, pirms 10 gadiem
ventilators rakstīja: Par to pašu Bošu.. tu viņu noniecināji, pēc spēles, kad viņam bij 4 rebi, teici, ka jebkurš sf var tādu skaitu savākt.
Pēc Pelicans-LAC tu noliki Deivisu (kurš ir dahuuujaa reizes labāks par jebkuru citu pf)

Tagad es tev stāstu, ka visiem gadās švakas spēles.
Palasi vēl, kas bija par Bošu. Tas, ka viņš nav ūberduper līderis, 25+10 džeks, kā visādi gaidīja....

  -1 [+] [-]

, 2014-12-13 15:22, pirms 10 gadiem
One Man Show! rakstīja: Es neko nesaku, par to, ka viņš ir labākais uz sliktu komandu fona. Jo tā ir, ka pa lielam USA nav konkurentu.

Kāds ir tavs arguments NBA, kur viņam nāk pretī tiešām katru spēli normāli pretinieki? Nekā tev nav. Viņš pat PO nespēja tikt austrumos, pat ne tuvu ...
Arguments- ko Lebrons izdarīja pirmajās divās sezonās savā karjerā? Vai viņš bija tik sūdīgs, ka tieši viņa pēc CLE netika PO? Ko tad tu gaidīji? Ķip CLE viena no sūdīgākajām blicēm līgā, paceļ pirmo piku, un būs PO? Ar Lebronu nesanāca! Ar Kairiju nesanāca! Secinājums- Lebrons nemāk spēlēt. Vai tas ir tas, ko saki?

p.s. pasaki tu, kas notiek, kad Irvingam nāk pretī normāli pretinieki...

  +1 [+] [-]

, 2014-12-13 15:30, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Arguments- ko Lebrons izdarīja pirmajās divās sezonās savā karjerā? Vai viņš bija tik sūdīgs, ka tieši viņa pēc CLE netika PO? Ko tad tu gaidīji? Ķip CLE viena no sūdīgākajām blicēm līgā, paceļ pirmo piku, un būs PO? Ar Lebronu nesanāca! Ar Kairiju nesanāca! Secinājums- Lebrons nemāk spēlēt. Vai tas ir tas, ko saki?

p.s. pasaki tu, kas notiek, kad Irvingam nāk pretī normāli pretinieki...
Irvingam bija daudz vairāk palīdzības, nekā Lebronam pirmajā reizē Klīvlendā.. - Varežao, Tompsons, Veiterss, Dengs, Hawes. Tai bija jābūt PO komandai austrumos.
Irvings ir overrated. Varu nosaukt vismaz piecus saspēles vadītājus, kuri, manuprāt, ir labāki līderi par viņu.

  -1 [+] [-]

, 2014-12-13 15:34, pirms 10 gadiem
ventilators rakstīja: Irvingam bija daudz vairāk palīdzības, nekā Lebronam pirmajā reizē Klīvlendā.. - Varežao, Tompsons, Veiterss, Dengs, Hawes. Tai bija jābūt PO komandai austrumos.
Irvings ir overrated. Varu nosaukt vismaz piecus saspēles vadītājus, kuri, manuprāt, ir labāki līderi par viņu.
Es arī varu nosaukt 10 PG, kas ir labāki līderi par viņu. Bet tas nenozīmē, ka viņš ir sūdīgs savā ampluā, jo kā te viens izteicās, tad PG nemaz nav jāvada komanda, bet var arī būt pats agresīvs (te nāktu prātā RW un DR).

  +1 [+] [-]

, 2014-12-13 15:41, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Es arī varu nosaukt 10 PG, kas ir labāki līderi par viņu. Bet tas nenozīmē, ka viņš ir sūdīgs savā ampluā, jo kā te viens izteicās, tad PG nemaz nav jāvada komanda, bet var arī būt pats agresīvs (te nāktu prātā RW un DR).
Mēs redzējām, kā Thunder sūkāja bez Vestbruka. Un kā sāk uzvarēt ar viņu.
Iepriekšējos gados redzējam, ka nav dižas šķirbas Irvings spēlē vai nē, CLE tāpat vairāk spēles pagrūda, nekā vinnēja.

  +1 [+] [-]

, 2014-12-13 17:35, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Arguments- ko Lebrons izdarīja pirmajās divās sezonās savā karjerā? Vai viņš bija tik sūdīgs, ka tieši viņa pēc CLE netika PO? Ko tad tu gaidīji? Ķip CLE viena no sūdīgākajām blicēm līgā, paceļ pirmo piku, un būs PO? Ar Lebronu nesanāca! Ar Kairiju nesanāca! Secinājums- Lebrons nemāk spēlēt. Vai tas ir tas, ko saki?

p.s. pasaki tu, kas notiek, kad Irvingam nāk pretī normāli pretinieki...
Kāpēc piemini pirmās divas sezonas? Kairijs jau aizvadīja trešo sezonu Cavs, statistiski sāka pat regresēt, un komanda ne tuvu nebija PO zonai pat austrumos. Sastāvs daudz talantīgāks kā bija Lebronam ... Skaidrs, ka viņš ir skillots utt, bet daudz pārvērtēts. Haips ap viņu ir, nekas vairāk pirms tam nebija. Ir atšķirība, vai esi All Star MVP 3šajā sezonā un ieved komandu otrajā raundā, burtiski būdams izteikts komandas līderis, vai vnk esi aphaipots spēlētājs, kura spēle netur līdzi slavai.

  +1 [+] [-]

, 2014-12-13 17:37, pirms 10 gadiem
ventilators rakstīja: Mēs redzējām, kā Thunder sūkāja bez Vestbruka. Un kā sāk uzvarēt ar viņu.
Iepriekšējos gados redzējam, ka nav dižas šķirbas Irvings spēlē vai nē, CLE tāpat vairāk spēles pagrūda, nekā vinnēja.
Te daudz arī tomēr jāuzņemas trenerim. Klīvlendai ar viņiem nekad nav veicies. Nezinu kā būs ar Blatu, pirms sezonas likās, ka nu tik Cavs ārdīs visus lupatās ar šo sastāvu un eiropeisku spēli ... varbūt vēl jāgaida.

  +1 [+] [-]

, 2014-12-13 18:18, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Lielāku rozā briļļu fana tekstu sen nebiju redzējis....

1. Kārtējais ~30% FG mačs

2. pa lielam paviecās, ka iekrita tāds metiens
Kobem pa dzīvi paveicās, ka viņam iedot tos pēdējos metienus, kurus viņš realizē ~ 20 no esošiem spēlētājiem (kas kvalificējās ar metienu skaitu, nemaz nerunājot par citiem, ka met mazāk, bet iemet! )

3. Kā tā rekorda sasniegšana viņam traucēt? Sasniegs vienā spēlē vai nākošā. Tā ir vnk stulba atmaska. Bet jā, malacis, ka n sezonas vairāk spēlējot ir sasniedzis to, ko Džordans.
Un Lebrons ar super statistiku pat Pelicanus bez Deivisa un Gordona nespeej uzvilkt. Ja speeleetu vinji rietumos tur buutu veel aiz lakers tabulaa.

  -2 [+] [-]

, 2014-12-13 20:05, pirms 10 gadiem
Kobe laikam spēlē, lai tikai apsteigu MJ, jo līdz gredzeniem tur tālu

  +1 [+] [-]

, 2014-12-13 20:15, pirms 10 gadiem
One Man Show! rakstīja: Te daudz arī tomēr jāuzņemas trenerim. Klīvlendai ar viņiem nekad nav veicies. Nezinu kā būs ar Blatu, pirms sezonas likās, ka nu tik Cavs ārdīs visus lupatās ar šo sastāvu un eiropeisku spēli ... varbūt vēl jāgaida.
Nu nav jau tā, ka Skots Brukss būtu treneru elitē. Stipri viduvējs treneris manā uztverē.
Un Klīvlenda jau paši vainīgi. Kurš viņiem tagad lika paņemt treneri ar 0 NBA pieredzi.? Labi, Blats ir trenējis Eiropā, bet mēs paši redzam atšķirību starp NBA un Eiropas basketbolu, kad pienāk PK vai olimpiāde.

  +1 [+] [-]

, 2014-12-13 20:26, pirms 10 gadiem
ko jūs te Īrvingu noliekat, sen zināms, ka viņš regulāri uz sevi vienkārši nevar paņemt. Lebrons pamuļķis, atkal gribēja piespēles vākt, kad spēle tik labi gāja .. nu labi, bija vairāku uzbrukumi pēc kārtas, kur pats puļīja un arī iepuļīja, bet neskadētu ja būtu visu spēli tā vilcis. Lovam arī jau kuro reizi - pirmajā ceturtdaļā padsmit punkti un nobeidz spēli ar padsmitu, kas viņš nogurst pēc tās pirmās ceturtdaļas? metienus nedod? nesaprotu

  +1 [+] [-]

, 2014-12-13 21:06, pirms 10 gadiem
Tehniskā piezīme rakstīja: Kobe laikam spēlē, lai tikai apsteigu MJ, jo līdz gredzeniem tur tālu
Tad dēļ kā spēlē citi, kuri nav ne tuvu kādam rekordam un titulam?

  -1 [+] [-]

, 2014-12-13 21:08, pirms 10 gadiem
ventilators rakstīja: Nu nav jau tā, ka Skots Brukss būtu treneru elitē. Stipri viduvējs treneris manā uztverē.
Un Klīvlenda jau paši vainīgi. Kurš viņiem tagad lika paņemt treneri ar 0 NBA pieredzi.? Labi, Blats ir trenējis Eiropā, bet mēs paši redzam atšķirību starp NBA un Eiropas basketbolu, kad pienāk PK vai olimpiāde.
Pops liek Spurs spēlēt eiropeisku basketbolu arī. Rezultāts arī nav slikts. Saproti, ka izpildītāji ir švakāki nejau taktika.

Un Brukss ir muļķis nevis viduvējs treneris.

  -1 [+] [-]

, 2014-12-13 21:10, pirms 10 gadiem
chubaki rakstīja: Un Lebrons ar super statistiku pat Pelicanus bez Deivisa un Gordona nespeej uzvilkt. Ja speeleetu vinji rietumos tur buutu veel aiz lakers tabulaa.
Pašam smiekli nenāk par savu tekstu?

  -1 [+] [-]

, 2014-12-13 21:14, pirms 10 gadiem
chubaki rakstīja: Un Lebrons ar super statistiku pat Pelicanus bez Deivisa un Gordona nespeej uzvilkt. Ja speeleetu vinji rietumos tur buutu veel aiz lakers tabulaa.
Tas tāpēc, ka tu esi totāls dulburs! Viens nevar uzveikt komandu! Jo sevišķi, ja krīt tā, kā krita R.Anderson. Pie LBJ teicamās spēles, līmenī būtu nospēlējuši K.Love un K.Irving NOP būtu sasisti ar visu tavu A.Davis!
Ja viņi spēlētu West..., kas tas par tīņa komentāru?! Tikpat labi varu teikt, ja tev būtu vag**a, tu būtu sieviete!
Un ja tu 41pts., 5ast., 5reb. sauc par super statistiku, nu tad piedod. Super tur bija tikai punkti no statistikas!

  +1 [+] [-]

, 2014-12-13 21:16, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Pašam smiekli nenāk par savu tekstu?
Īstenībā nekā tur smieklīga nav, kaut vai tikai ja salīdzina Cavs bilanci pret rietumiem un Lakers bilanci pret austrumiem. Jo ja Cavs šogad krasi neuzlabos sniegumu vai Bulls, tad domājams, ka šogad fināls būs jau rietumu konferences finālā, jo pagaidām nevienai no austrumu komandām neredzu variantus paņemt Rietumu vadošās komandas 7 spēļu sērijā.

     [+] [-]

, 2014-12-13 21:40, pirms 10 gadiem
Bet tikmēr baudam Warriors spēli. Skrien un met, kombinācijas un lieliska aizsardzība ... Tiešām bauda skatīties.

  +1 [+] [-]

, 2014-12-13 21:43, pirms 10 gadiem
More Than a Game rakstīja: Tas tāpēc, ka tu esi totāls dulburs! Viens nevar uzveikt komandu! Jo sevišķi, ja krīt tā, kā krita R.Anderson. Pie LBJ teicamās spēles, līmenī būtu nospēlējuši K.Love un K.Irving NOP būtu sasisti ar visu tavu A.Davis!
Ja viņi spēlētu West..., kas tas par tīņa komentāru?! Tikpat labi varu teikt, ja tev būtu vag**a, tu būtu sieviete!
Un ja tu 41pts., 5ast., 5reb. sauc par super statistiku, nu tad piedod. Super tur bija tikai punkti no statistikas!
To pašu var teikt arī par tavu komentāru. Jo ja līmenī nospēlētu Cavs lielai 3 tad līmenī nebūtu nospēlējuši pārējie spēlētāji, bet tagad cerēt, ka pie šādas statistikas pieplusot Love un Erving Līmeņa statistiku ir tikpat stulbi ja ne stulbāk kā salīdzināt kā būtu ja Cavs spēlētu rietumos.

  +1 [+] [-]

, 2014-12-13 21:43, pirms 10 gadiem
karpins rakstīja: Īstenībā nekā tur smieklīga nav, kaut vai tikai ja salīdzina Cavs bilanci pret rietumiem un Lakers bilanci pret austrumiem. Jo ja Cavs šogad krasi neuzlabos sniegumu vai Bulls, tad domājams, ka šogad fināls būs jau rietumu konferences finālā, jo pagaidām nevienai no austrumu komandām neredzu variantus paņemt Rietumu vadošās komandas 7 spēļu sērijā.
Vai es pareizi tevi saprotu? Lakers ir spēcīgāki par CAVS?

  +1 [+] [-]

, 2014-12-13 21:45, pirms 10 gadiem
Marchelitto rakstīja: Tie's'am gribi teikt Lakers ir sp'ec'ig'aki par Cavs
Vecīt, tas ir tikai kā piemērs kkādai tizlai salīdzināšanai. Viss ko viņš grib pateikt, ka nav pamata slavēt Cavs vai Lebronu utt. Jo šobrīd tur ir tāpat bēdu ieleja. Potenciāls ir ļoti liels, jo tpt 8 W nevar dabūt slikta komanda.

     [+] [-]

, 2014-12-13 21:48, pirms 10 gadiem
One Man Show! rakstīja: Vecīt, tas ir tikai kā piemērs kkādai tizlai salīdzināšanai. Viss ko viņš grib pateikt, ka nav pamata slavēt Cavs vai Lebronu utt. Jo šobrīd tur ir tāpat bēdu ieleja. Potenciāls ir ļoti liels, jo tpt 8 W nevar dabūt slikta komanda.
Es vispār neredzu nevienu kurš tagad slavētu CAVS. Spēle kā pa kalniem un lejām. Es drīzāk saskatīju to,kakarpins ir saredzējis loģiku komentārā kur tiekapgalvots - Ja Cavs spēlētu rietumostad Lakers būtu priekšā.

     [+] [-]

, 2014-12-13 21:54, pirms 10 gadiem
Marchelitto rakstīja: Es vispār neredzu nevienu kurš tagad slavētu CAVS. Spēle kā pa kalniem un lejām. Es drīzāk saskatīju to,kakarpins ir saredzējis loģiku komentārā kur tiekapgalvots - Ja Cavs spēlētu rietumostad Lakers būtu priekšā.
Pag, tikko dziedāja slavas dziesmas pirms OKC spēles.

  +1 [+] [-]

, 2014-12-13 21:59, pirms 10 gadiem
Marchelitto rakstīja: Vai es pareizi tevi saprotu? Lakers ir spēcīgāki par CAVS?
Es nesaku, ka Lakers ir stiprāki par Cavs un tas ka es piebalsoju tam komentāram, kurā tikai teikts, ka Cavs rietumos būtu zem Lakers nenozīmē, ka es saku, ka Lakers ir stiprāki, jo, protams, tas komentārs bija stipri pārspīlēts, bet kā jau teicu, ka paskatās uz to nedaudz reālāk, tad nekā smieklīga tur nav, jo ja Cavs šobrīd būtu rietumos, tad neko spožāk viņiem kā Lakers neietu, protams, viņi būtu virs Lakers, bet es domāju, ka viņu uzvaru un zaudējumu attiecība būtu kaut kur līdzīgi kā OKC. Bet protams, tas ir tikai minējums

  +1 [+] [-]

, 2014-12-13 22:04, pirms 10 gadiem
Jo šobrīd Lakers bilance pret austrumiem ir 4-2 un rietumos ir 3-14, bet Cavs bilance pret rietumiem ir 2-6 un austrumos 11-3.

  -1 [+] [-]

, 2014-12-13 22:07, pirms 10 gadiem
One Man Show! rakstīja: Pag, tikko dziedāja slavas dziesmas pirms OKC spēles.
8 uzvaras pēc kārtas ir pamats cerēt uz CAVS pirmo vietu konferencē , kas objektīvi ir vājāka. Domāju,ka Raptorus nodzīs. Spēle uzlabojas un tas arī ir acīmredzami. Skaidrs, ka tālu no potenciāla, bet kaut vai spēle'pret NOP arī nebija slikta, vienkārši Pelicans šodien bija ellīgi laba diena un pelnīta uzvara, NOP uzrādīja augstāko sniegumu ko varētu uzrādīt šobrīd (subjektīvs spriedums). CAVS reāli uzskatu par nr.1 šobrīd konferencē neskatoties uz standingu.
Rietumos MEM un GSW noteikti rāda labāku basketu, bet ar HOU, OKC, SAS, DAL, POR mierīgi var spēkoties pat ar tagadējo sniegumu. Par MEM nav šaubu, bet GSW nav fakts, ka šāda spēle būs visu sezonu un vēl jo vairāk māc šaubas, ka PO kur tiek spēlēts cits basketbols arī uzbrukums darbosies tikpat veiksmīgi.
Iespējams, ka retie sparingi regulārajā čempī ar rietumu grandiem nenāk par labu pašiem CAVS. Nedomāju, ka spēku ietaupījums ir ļoti milzīgs,ja spēlē pret nomināli vājākām komandām austrumos. Uzskatu,ka rūdījums, ko CAVS saņemtu spēlējot pret WEST komandām spēļētu lielāku lomu.

  +1 [+] [-]

, 2014-12-13 22:13, pirms 10 gadiem
Marchelitto rakstīja: 8 uzvaras pēc kārtas ir pamats cerēt uz CAVS pirmo vietu konferencē , kas objektīvi ir vājāka. Domāju,ka Raptorus nodzīs. Spēle uzlabojas un tas arī ir acīmredzami. Skaidrs, ka tālu no potenciāla, bet kaut vai spēle'pret NOP arī nebija slikta, vienkārši Pelicans šodien bija ellīgi laba diena un pelnīta uzvara, NOP uzrādīja augstāko sniegumu ko varētu uzrādīt šobrīd (subjektīvs spriedums). CAVS reāli uzskatu par nr.1 šobrīd konferencē neskatoties uz standingu.
Rietumos MEM un GSW noteikti rāda labāku basketu, bet ar HOU, OKC, SAS, DAL, POR mierīgi var spēkoties pat ar tagadējo sniegumu. Par MEM nav šaubu, bet GSW nav fakts, ka šāda spēle būs visu sezonu un vēl jo vairāk māc šaubas, ka PO kur tiek spēlēts cits basketbols arī uzbrukums darbosies tikpat veiksmīgi.
Iespējams, ka retie sparingi regulārajā čempī ar rietumu grandiem nenāk par labu pašiem CAVS. Nedomāju, ka spēku ietaupījums ir ļoti milzīgs,ja spēlē pret nomināli vājākām komandām austrumos. Uzskatu,ka rūdījums, ko CAVS saņemtu spēlējot pret WEST komandām spēļētu lielāku lomu.
Savā veidā piekrītu tavam rakstītajam, bet uzskatu, ka ja Cavs neuzlabos ļoti krasi savu spēli un Bulls nebūs veseli, tad īstais fināls šogad notiks West konferences finālā, bet lielo finālu paņems rietumi. (spriežu pēc tā, kā izskatās pagaidām.) Jo austrumi šogad ir izlīdzinājušies salīdzinoši ar pagājušo gadu un ne jau uz stiprāko pusi...

  -1 [+] [-]

, 2014-12-13 22:20, pirms 10 gadiem
karpins rakstīja: Savā veidā piekrītu tavam rakstītajam, bet uzskatu, ka ja Cavs neuzlabos ļoti krasi savu spēli un Bulls nebūs veseli, tad īstais fināls šogad notiks West konferences finālā, bet lielo finālu paņems rietumi. (spriežu pēc tā, kā izskatās pagaidām.) Jo austrumi šogad ir izlīdzinājušies salīdzinoši ar pagājušo gadu un ne jau uz stiprāko pusi...
Es gan domāju,ka lielajā finālā no EAST spēlēs CAVS, WAS vai CHI (playoffos domāju visas trīs būs labākas kā regulārajā) - no WEST domāju OKC, SAS, MEM(neticu par GSW vai LAC). Domāju lielajā finālā tāpat cīņa būs spraiga, ne mazāk kā west finālā.