Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Nbadraft.net: Porziņģis un Siliņš tiks izvēlēti NBA draftā

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

Nbadraft.net: Porziņģis un Siliņš tiks izvēlēti NBA draftā
Ojārs Siliņš
Foto: pallacanestroreggiana.it

2014. gada 26. jūnijā Ņujorkā notiks Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) drafts. Portāls nbadraft.net prognozē, ka varētu tikt izvēlēti divi latvieši - Kristapu Porziņģi ar 21. numuru draftēs Oklahomasitijas "Thunder", bet Ojāru Siliņu ar 44. numuru izvēlēsies Minesotas "Timberwolves".

Nbadraft.net šādas prognozes veido jau sešpadsmit gadus. 2004. gadā Andrim Biedriņam solīja 9. kārtas numuru, taču galu galā viņu ar 11. numuru draftēja Goldensteitas "Warriors" (toreiz precīzi tika prognozēts pirmais četrinieks). 2011. gadā Dāvim Bertānam solīja 29. kārtas numuru un Sanantonio "Spurs" klubu, taču draftā viņu ar 44. numuru izvēlējās Indianas "Pacers" un aizmanīja uz Sanantonio (togad precīzi tika prognozēts pirmais trijnieks). 2013. gadā Jānim Timmam solīja 59. kārtas numuru, taču viņu ar 60. numuru draftēja Memfisas "Grizzlies" (toreiz precīzi tika prognozēts pirmais vienpadsmitnieks, vienīgi secība bija savādāka).

Kā zināms, aizvadītajā sezonā latviešu spēka uzbrucējs Kristaps Porziņģis (18, 212) spēlēja Spānijas spēcīgākās līgas (ACB) klubā Seviļas "Cajasol", vidēji mačā viņam bija 14.7 minūtes, 6.9 punkti un 2.8 atlēkušās bumbas. Savukārt tikmēr mūsu Ojārs Siliņš (20, 203) bija nodarbināts Itālijas spēcīgākās līgas (Serie A) klubā Redžioemīlijas "Grissin Bon", vidēji spēlē viņam bija 24.1 minūtes, 7.3 punkti un 2.6 atlēkušās bumbas.


NBA drafta prognozes ārzemnieki

PrognozeSpēlētājsPozīcijaValsts
#4Dante EksumsPG/SGAustrālija
#12Dario ŠaričsSF/PFHorvātija
#21Kristaps PorziņģisPFLatvija
#28Jusufs NurkičsCBosnija
#30Bogdans BogdanovičsSGSerbija
#33Vasilije MicičsPGSerbija
#34Klints KapelaPF/CŠveice
#40Valters TavaressCKaboverde
#41Tanasis AntetokumpoSFGrieķija
#44Ojārs SiliņšSFLatvija
#53Alesandro DžentileSG/SFItālija
#57Nemanja DangubičsSGSerbija
#59Aksels TupānsSG/SFFrancija

Izmantotie resursi:
www.nbadraft.net

 +29 [+] [-]

, 2014-06-12 13:23, pirms 11 gadiem
#59 Aksels Tupāns SG Francija

tas kāds latgaļu jaunais censonis drīzāk...

 +12 [+] [-]

, 2014-06-12 13:23, pirms 11 gadiem
Siliņš ar #44? Wolves? Tad jau viņš varētu nākt Lova vietā

  +8 [+] [-]

, 2014-06-12 13:24, pirms 11 gadiem
Siliņš, manuprāt, arī varētu būt noderīgs NBA, labs augums, garas rokas, neslikta aizsardzība, labs metiens. Tā kā, ja kārtīgi un labi strādās pie kāju veiklības, var arī sev tīri ok aizsardzības lomu izkapāt tur.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2014-06-12 13:27, pirms 11 gadiem
Draftexpress Porziņģis ir - 15ais!
Siliņa uzvārds tur nav!

Drafta prognozes atjaunotas 11 jūnijā!

  +1 [+] [-]

, 2014-06-12 13:31, pirms 11 gadiem
Silinam nometne loti naca par labu sevis pieradisanai

 +11 [+] [-]

, 2014-06-12 13:31, pirms 11 gadiem
Ja pirms pāris gadiem varējam tikai sapņot , kad kādu mūsējo izvēlēsies draftā , tad tagad jau reāli trešo gadu pēc kārtas izvēlēsies , patīkami.

  -1 [+] [-]

, 2014-06-12 13:32, pirms 11 gadiem
Anektobo centrs??????????????????ahahahaahha koooo?????? ahahah labs joks

  +1 [+] [-]

, 2014-06-12 13:34, pirms 11 gadiem
interesanti ,ka Gentile sevi looooti labi pieradija eiropas cempi,pluss eiroliga pie italju grandiem bija viens no lideriem,bet svakri ar draftu.pec visa vajadzeja but top20

  +2 [+] [-]

, 2014-06-12 13:35, pirms 11 gadiem
Kā jau M.Lauva teica-Ojārs sevi ir parādījis no labākās puses Euro Campā. Šeit arī rezultāts.
Ja man būtu jāsalīdzina Ojārs ar kādu no patreizējiem NBA spēlētājiem, tad pirmais, kas man nāktu prātu būtu Harrison Barnes. Garš, atlētisks 3.nr, kas var veiksmīgi segt komandu līderus+plus ar teicamu tālmetienu un vajadzībās gadījumā var spēlēt pa 4.nr.
Protams, līdz Bārnsa līmenim Ojāram vēl patālu, bet laika gaitā, domājams, sasniedzams rezultāts.

  -2 [+] [-]

, 2014-06-12 13:38, pirms 11 gadiem
Lukstins88 rakstīja: Siliņš ar #44? Wolves? Tad jau viņš varētu nākt Lova vietā
Diez vai, jo Lovs iespējams pametīs wolves.

     [+] [-]

, 2014-06-12 13:41, pirms 11 gadiem
sandis444444 rakstīja: Draftexpress Porziņģis ir - 15ais!
Siliņa uzvārds tur nav!

Drafta prognozes atjaunotas 11 jūnijā!
Tās drafta prognozes vari iespraust sev kaut kur. Katrā ziņu labā un no katra cilvēka savādākas.

Noels arī bija 1. nr. Bet paņema 6. vai 7.

  +2 [+] [-]

, 2014-06-12 13:42, pirms 11 gadiem
pinkainis rakstīja: Diez vai, jo Lovs iespējams pametīs wolves.
Tāpēc jau saku, ka viņš varētu tikt ņemts Lova vietā

  +2 [+] [-]

, 2014-06-12 13:42, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Tās drafta prognozes vari iespraust sev kaut kur. Katrā ziņu labā un no katra cilvēka savādākas.

Noels arī bija 1. nr. Bet paņema 6. vai 7.
Noelam draftu izjāja trauma. Nebūtu trauma viņš tiktu draftēts augstāks (nesaku, ka ar 1. nr.)

     [+] [-]

, 2014-06-12 13:42, pirms 11 gadiem
Born Ready rakstīja: Kā jau M.Lauva teica-Ojārs sevi ir parādījis no labākās puses Euro Campā. Šeit arī rezultāts.
Ja man būtu jāsalīdzina Ojārs ar kādu no patreizējiem NBA spēlētājiem, tad pirmais, kas man nāktu prātu būtu Harrison Barnes. Garš, atlētisks 3.nr, kas var veiksmīgi segt komandu līderus+plus ar teicamu tālmetienu un vajadzībās gadījumā var spēlēt pa 4.nr.
Protams, līdz Bārnsa līmenim Ojāram vēl patālu, bet laika gaitā, domājams, sasniedzams rezultāts.
Bārns pats ir jauns. Un, ja ir tā kā saki, ka Siliņam vēl jātiek līdz Bārnsam, tad tādu NBA nevajag. Nevienam neinteresē stārs, ka 30 gadu vecumā sasniegs savu optimumu.

  +3 [+] [-]

, 2014-06-12 13:45, pirms 11 gadiem
Born Ready rakstīja: Kā jau M.Lauva teica-Ojārs sevi ir parādījis no labākās puses Euro Campā. Šeit arī rezultāts.
Ja man būtu jāsalīdzina Ojārs ar kādu no patreizējiem NBA spēlētājiem, tad pirmais, kas man nāktu prātu būtu Harrison Barnes. Garš, atlētisks 3.nr, kas var veiksmīgi segt komandu līderus+plus ar teicamu tālmetienu un vajadzībās gadījumā var spēlēt pa 4.nr.
Protams, līdz Bārnsa līmenim Ojāram vēl patālu, bet laika gaitā, domājams, sasniedzams rezultāts.
Vel jau nav draftēts!

Šajās pat drafta prognozes ir bijuši gan Grafs, gan K Valters!

  +1 [+] [-]

, 2014-06-12 13:48, pirms 11 gadiem
Lukstins88 rakstīja: Tāpēc jau saku, ka viņš varētu tikt ņemts Lova vietā
Es domāju, ka no rezerves bet sākumā būs noteikti jāsēž, kamēr iegus trenera uzticību.

  +2 [+] [-]

, 2014-06-12 13:50, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Bārns pats ir jauns. Un, ja ir tā kā saki, ka Siliņam vēl jātiek līdz Bārnsam, tad tādu NBA nevajag. Nevienam neinteresē stārs, ka 30 gadu vecumā sasniegs savu optimumu.
Tieši tāpēc Bārnss bija 7th pick nevis 45th. Gribēju tikai pateikt, ka Ojāram ir līdzīgas kvalitātes kā viņam. Domājams, Ojārs šīs kvalitātes spēs sasniegt 1.5-2 gadu laikā, lai spētu nostabilizēties NBA

  +1 [+] [-]

, 2014-06-12 13:52, pirms 11 gadiem
sandis444444 rakstīja: Vel jau nav draftēts!

Šajās pat drafta prognozes ir bijuši gan Grafs, gan K Valters!
Protams, protams. Bet iekļūšana jau pagaidu topā ir pierādījums tam, ka Euro Campā ir labi pastrādāts. Katrā gadījumā, ja Ojāru draftēs nebūšu ļoti pārsteigts.

     [+] [-]

, 2014-06-12 14:01, pirms 11 gadiem
Siliņš Timberwolves labi noderētu!!!

  +2 [+] [-]

, 2014-06-12 14:02, pirms 11 gadiem
Kas būs nākamgad??? Žvīgurs??? lai nu kaa bet ceru nākamgad ieraudzīt vēl vienu latvieti draftā Lai arī esam maza valsts, tomēr sportistu kas ir spējīgi gāzt kalnus mums ir vairāk kā citām, pēc iedzīvotāju skaita vadošajām valstīm Latvija tik tiešām var, prieks par muusu sportistiem!!!!

  +1 [+] [-]

, 2014-06-12 14:19, pirms 11 gadiem
Esmu akls, vai starp ārzemniekiem neredzu nevienu braliuku?

  -1 [+] [-]

, 2014-06-12 14:20, pirms 11 gadiem
Born Ready rakstīja: Tieši tāpēc Bārnss bija 7th pick nevis 45th. Gribēju tikai pateikt, ka Ojāram ir līdzīgas kvalitātes kā viņam. Domājams, Ojārs šīs kvalitātes spēs sasniegt 1.5-2 gadu laikā, lai spētu nostabilizēties NBA
Nu nez nez. Lai ir draftēts vai nē, tāpat, vismaz pēc manām domām, pirmais NBA parādīsies Dāvis. To tikai loģika diktē. Būtu jau forši, ka Porziņķi paņemtu draftā un uzreiz dotu spēles laiku, bet kaut kā neticu īsti.

  +2 [+] [-]

, 2014-06-12 14:26, pirms 11 gadiem
Siliņam vajadzētu ļoti NBA treniņus, kaut lai visu sezonu sēž uz beņķa, bet izaugsmei vajag

  +9 [+] [-]

, 2014-06-12 14:29, pirms 11 gadiem
Beidzot! Beidzot tas notiks! Beidzot tiks draftēts Valters!!!
...vienīgi no Kapoverdes...

  +1 [+] [-]

, 2014-06-12 14:30, pirms 11 gadiem
elanss rakstīja: interesanti ,ka Gentile sevi looooti labi pieradija eiropas cempi,pluss eiroliga pie italju grandiem bija viens no lideriem,bet svakri ar draftu.pec visa vajadzeja but top20
Man tieši tāds pats jautājums, viens no jaunajiem, kurš labi kapā gan Itālijas valstvienībā gan Eirolīgā, bet prognozēs pat zem mūsu Siliņa...

  +1 [+] [-]

, 2014-06-12 14:47, pirms 11 gadiem
"Jānim Timmam solīja 59. kārtas numuru, taču viņu ar 60. numuru draftēja Minesotas "Timberwolves" (toreiz precīzi tika prognozēts pirmais vienpadsmitnieks, vienīgi secība bija savādāka)."

Vai tiešām Timmu paņēma Minesota? Man gan liekas, ka Memfisa.

  +3 [+] [-]

, 2014-06-12 15:09, pirms 11 gadiem
Born Ready rakstīja: Kā jau M.Lauva teica-Ojārs sevi ir parādījis no labākās puses Euro Campā. Šeit arī rezultāts.
Ja man būtu jāsalīdzina Ojārs ar kādu no patreizējiem NBA spēlētājiem, tad pirmais, kas man nāktu prātu būtu Harrison Barnes. Garš, atlētisks 3.nr, kas var veiksmīgi segt komandu līderus+plus ar teicamu tālmetienu un vajadzībās gadījumā var spēlēt pa 4.nr.
Protams, līdz Bārnsa līmenim Ojāram vēl patālu, bet laika gaitā, domājams, sasniedzams rezultāts.
par garš t.i. garām rokām un atlētisks piekrītu, taču ir būtiska nianse - Bārnss ir krietni atlētiskāks, savukārt aizsardzībā, pieļauju, Siliņš jau šobrīd ir labāks. kad Bārnss ienāca NBA, viņa aizsardzība vispār bija ļoti bēdīga. jā, tagad, nedaudz adaptējies, pielicis meistarībā, taču neesmu redzējis/dzirdējis, ka viņam kāds uzticētu segt pretinieku līderus... nu nav viņš nekāds aizsardzības speciālists - pat ne tuvu tam!
tad jau pēc spēles stila un pārējām īpašībām Siliņu var pielīdzināt otram Bārnsam t.i. Metam no Clipps, kurš var defā "palīst zem ādas" pretiniekam, savukārt uzbrukumā labi trāpīt no distances.

  +2 [+] [-]

, 2014-06-12 15:12, pirms 11 gadiem
Salīdzināšani labāk der Kawhi Leonard.. Pēc manām domām, Barnes ir pilnīgi kaut kas cits - kāju darbība, miesas uzbūve, eksplozivitāte.
Un jā, Siliņš NBA kā SF/PF .. Pilna laika PF neatbilst, man šķiet.

Born Ready rakstīja: Ja man būtu jāsalīdzina Ojārs ar kādu no patreizējiem NBA spēlētājiem, tad pirmais, kas man nāktu prātu būtu Harrison Barnes.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-06-12 16:11, pirms 11 gadiem
Emilio rakstīja: par garš t.i. garām rokām un atlētisks piekrītu, taču ir būtiska nianse - Bārnss ir krietni atlētiskāks, savukārt aizsardzībā, pieļauju, Siliņš jau šobrīd ir labāks. kad Bārnss ienāca NBA, viņa aizsardzība vispār bija ļoti bēdīga. jā, tagad, nedaudz adaptējies, pielicis meistarībā, taču neesmu redzējis/dzirdējis, ka viņam kāds uzticētu segt pretinieku līderus... nu nav viņš nekāds aizsardzības speciālists - pat ne tuvu tam!
tad jau pēc spēles stila un pārējām īpašībām Siliņu var pielīdzināt otram Bārnsam t.i. Metam no Clipps, kurš var defā "palīst zem ādas" pretiniekam, savukārt uzbrukumā labi trāpīt no distances.
M.Barnes,manuprāt, ir viens no neraksturīgākajiem un neatkārtojamākajiem tipāžiem iekš NBA. Jā,viņš sedz pretinieku līderus un ir lielisks 3punktu izpildītājs, bet savādāk viņš ir atšķirīgs spēlētājs, atšķirīga personība(uz laukuma). Nedomāju, ka Ojāram ir "tādas iekšas kā M.Bārnsam".
Par Leonardu piekrītu Tev, bet arī viņiem ir būtiskas atšķirības- Ojārs nav lielisks rebounders atšķirībā no Leonarda un Ojāra kāju darbība nav tik laba, lai segtu 2.nr iekš NBA.

  +1 [+] [-]

, 2014-06-12 16:42, pirms 11 gadiem
Born Ready rakstīja: M.Barnes,manuprāt, ir viens no neraksturīgākajiem un neatkārtojamākajiem tipāžiem iekš NBA. Jā,viņš sedz pretinieku līderus un ir lielisks 3punktu izpildītājs, bet savādāk viņš ir atšķirīgs spēlētājs, atšķirīga personība(uz laukuma). Nedomāju, ka Ojāram ir "tādas iekšas kā M.Bārnsam".
Par Leonardu piekrītu Tev, bet arī viņiem ir būtiskas atšķirības- Ojārs nav lielisks rebounders atšķirībā no Leonarda un Ojāra kāju darbība nav tik laba, lai segtu 2.nr iekš NBA.
protams, taču jebkurā gadījumā Silīņš pēc spēles manieres un uzdevumiem laukumā ir līdzīgāks Metam, nevis Harisonam t.i. primāri nepiekāpība un sīkstums aizsardzībā, bet uzbrukums pēc tam.
Leonards jā - šobrīd viens no labākajiem(ja ne labākais) perimetra aizsargiem visā līgā. visu cieņu Ojāram, taču nebūtu korekti viņu pielīdzināt tādam elites aizsargam kā Kavai - tas tomēr ir cits līmenis, tas ir maksimums uz kuru vispār var tiekties.

     [+] [-]

, 2014-06-12 18:02, pirms 11 gadiem
Siliņš man vismaz atgādina Teišona Prinsa un Č.Pārsona hibrīdu.