Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Clippers" turpina "Warriors" iesākto - "Heat" otrais zaudējums pēc kārtas

Andrejs Siliņš

"Clippers" turpina "Warriors" iesākto - "Heat" otrais zaudējums pēc kārtas
Kriss Pols kļuva par rezultatīvāko "Clippers" uzvarā pār "Heat"
Foto: AFP/Scanpix

Ceturtdienas rītā otro zaudējumu pēc kārtas Nacionālajā Basketbola Asociācijā (NBA) piedzīvoja Maiami "Heat" vienība, kas iepriekš piekāpās Goldensteitas "Warriors", bet šoreiz papildlaikā ar rezultātu 89:95 atzina Losandželosas "Clippers" pārākumu.

Turpinot Rietumu tūri, "Heat" Losandželosā aizvadīja labāku pirmo puslaiku, taču pēc trešajā ceturtdaļā "Clippers" visu zaudēto atspēlēja un pat pārņēma vadību. Piecas sekundes pirms pamatlaika beigām Džeimss realizēja vienu soda metienu, panākot neizšķirtu – 86:86.

Papildlaiku labāk iesāka "Clippers", kamēr Maiami rindās neveiksmīgi grozam mēģināja uzbrukt Džeimss. Pēdejās 12 ar pusi minūtes "Heat" nespēja gūt punktus no spēles... Džeimsa nedienas izšķirošajos mirkļos turpinājās, tāpat arī neviens no pārējiem "lielā trijnieka" vīriem nespēja mainīt par labu "Clippers" nosliekušos spēli. Plus treneris Spoelstra 5,6 sekundes līdz beigām tika izraidīts no zāles par divām tehniskajām piezīmēm... Vienīgos trīs punktus papildlaikā guva Mario Čalmerss. Spēles beigās – 95:89 "Clippers" labā.

Losandželosas labā 27 punkti un 11 piespēles Krisam Polam, "double-double" Bleikam Grifinam – 20 punkti un 12 bumbas, bet astoņi punkti, 11 bumbas un seši bloķēti metieni Deandrē Džordanam. "Heat" rindās Džeimsam 23 punkti, 13 bumba sun septiņas piespēles, bet "double-double" arī Krisam Bošam – 16+11.

Šī bija vienīgā abu komandu savstarpējā cīņa šajā sezonā, ja vien tās netiksies izslēgšanas spēļu finālsērijā.

Citā spēlē beidzot pēc savainojuma izārstēšanas laukumā atgriezās lietuviešu uzbrucējs Lins Kleiza, taču viņa pārstāvētā Toronto "Raptors" ar rezultātu 91:98 mājās piekāpās Sakramento "Kings". 29 punktus uzvarētājiem guva Tairīks Evanss, bet "Raptors" labā 24 punkti Leonardo Barbosam. Kleiza 14 minūtēs atzīmējās ar desmit punktiem un trim atlēkušajām bumbām.

Divu Austrumu līdervienību duelī "Pacers" apspēlēja "Hawks" (96:84), bet "Knicks", pateicoties Karmelo Entonija 27 gūtajiem punktiem, mājās pieveica "76ers" - 85:79. Divu veterānu komandu cīniņā Bostonā čempionvienība "Mavericks" ar 90:85 pieveica mājinieci "Celtics". Kobe Braients iemeta 40, "Lakers" papildlaikā uzveica "Jazz" (90:87), savukārt par līgas līderi kļuva "Bulls", pieveikdami pastarīti "Wizards" (78:64), izcīnot desmito uzvaru 12 mačos.

Slēpts komentārs: XPEH

  -4 [+] [-]

, 2012-01-12 09:04, pirms 13 gadiem
1) Izlabojiet šo teikumu!!! "Šī bija vienīgā spēle abu komandu spēle šajā sezonā, ja vien abas netiksies izslēgšanas spēļu finālsērijā." smiekli nāk...

"Clippers" acīm redzami bija pārāki šajā spēlē, viņiem pat vajadzēja šo spēli uzvarēt bez papildlaika, Batlers, Grifins un CP3 bija lieliski. Bet Džeimss traģiski meta sodiņus.

Bostonai bija jāuzvar tikai dēļ tā vien, ka tīri emocionāli tas būtu bijis taisnīgi, jo tiesneši viņus noraka. Kaut gan pati komanda bija tālu no labākā snieguma, it īpaši līderi, bet ''Mavs'' arī nebija diži pārāki.

     [+] [-]

, 2012-01-12 09:26, pirms 13 gadiem
paveicās, ka Lebrons iemeta vismaz 1 sodiņu un sev netipiski izvilka papildlaiku.
bet vispār interesanti - sāk notikt tas, par ko jau bija diskusijas pēc Heat pirmajām sezonas spēlēm - ko Spoelstra un co iesāks tad, kad komanda sāks buksēt t.i. pretinieki atkodīs Heat vienveidīgo skriešanas spēli un sāks to netralizēt.

  -4 [+] [-]

, 2012-01-12 09:28, pirms 13 gadiem
Miami izskatās reāli noguruši. Nekā savādāk anv izskaidrojami, tie ierastie metieni, kas šoreiz noripo no stīpas regulāri. Turklāt LBJ garām aizmestei sodi to vēl vairāk apliecina. Tur vismaz +10 būtu iznākumā.
Vispār spēli nesmuki izbojāja tiesneši, uz beigām gan savacās, bet tāpat dīvaini svilpa visādus brīnumus.
Manas domas par klipers nav mainījušās. Nekādi pretendenti uz titulu viņi nav.

  +3 [+] [-]

, 2012-01-12 09:30, pirms 13 gadiem
Emilio rakstīja: paveicās, ka Lebrons iemeta vismaz 1 sodiņu un sev netipiski izvilka papildlaiku.
bet vispār interesanti - sāk notikt tas, par ko jau bija diskusijas pēc Heat pirmajām sezonas spēlēm - ko Spoelstra un co iesāks tad, kad komanda sāks buksēt t.i. pretinieki atkodīs Heat vienveidīgo skriešanas spēli un sāks to netralizēt.
Tak jāmaian tas treneris nost, jau pagājušā sezonā
to teicu... spēle'ar 8 spēlētājiem un ta brīnās, ka 4/4 neviens no groza apakšas nevar iemest. Trīnītis komandai nav vispār, principā komanda visus punktus gūst ar cīņu ar spēku. Nafig Džounsu marinē? Labi, Batijē ir labāks aizsardzībā, bet Džouns pag. sezon arī tīri ok kapāja defā.
Šitā viņi līdz finālam nemaz netiks...

  -1 [+] [-]

, 2012-01-12 09:41, pirms 13 gadiem
Raitcha rakstīja: Tak jāmaian tas treneris nost, jau pagājušā sezonā
to teicu... spēle'ar 8 spēlētājiem un ta brīnās, ka 4/4 neviens no groza apakšas nevar iemest. Trīnītis komandai nav vispār, principā komanda visus punktus gūst ar cīņu ar spēku. Nafig Džounsu marinē? Labi, Batijē ir labāks aizsardzībā, bet Džouns pag. sezon arī tīri ok kapāja defā.
Šitā viņi līdz finālam nemaz netiks...
pēc loģikas Spoelstram ir jākrīt! ja nu vienīgi Miami šogad neizcīna gredzenus... patiesībā es pat nezinu - ar ko viņš ir pārliecinājis, paņēmis, apvārdojis Railiju, ka viņam ir tik milzīgs uzticības kredīts. ar to, ka nerunā pretī Lebronam?
nevar nepiekrist - spēlētāju rotācija Heat ir visai šaura. un patiesībā jau Džonss ir visai labs aizsardzības spēlētājs. es pat teiktu - vairāk kā vienkārši ok! protams, līdz Batjē līmenim viņam ir patālu, toties uzbrukumā viņa metiens komentārus neprasa.
man ir (ne)labas aizdomas, ka finālā netiks nedz Heat, nedz Clipps...
Slēpts komentārs: beicha
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-01-12 10:06, pirms 13 gadiem
Kobe turpina grozus kā ar krusu nomētāt. Pēdējās divās spēlēs 62 metieni, no kuriem 30 pēc piena. Kopā 12 spēlēs šosezon jau gandrīz 300 metieni. Pamatīga katastrofa no 3 pts. līnijas. Īsā laikā viņš sevi ir iedzinis tik sliktā %, ka to būs ļoti grūti izlabot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2012-01-12 10:32, pirms 13 gadiem
kino rakstīja: Kobe turpina grozus kā ar krusu nomētāt. Pēdējās divās spēlēs 62 metieni, no kuriem 30 pēc piena. Kopā 12 spēlēs šosezon jau gandrīz 300 metieni. Pamatīga katastrofa no 3 pts. līnijas. Īsā laikā viņš sevi ir iedzinis tik sliktā %, ka to būs ļoti grūti izlabot.
vai tev ir visi mājās? LJ nav iemetis VĒL NEVIENU TRULI! no 62 metieniem 32 ir iekšā - kas ir perfekts rādītājs tādiem metieniem, kādus viņš met. viņš neskrien un nedanko kā MIA (kuriem tāpēc labāks %).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-01-12 10:52, pirms 13 gadiem
His Airness rakstīja: Tieši tā, iemest 32 no 62 ir ļoti lielisks procents. Vairāk kā 50% mazajam spēlētājam ir grūti sasniedzams. Tāpat sezonas laikā viss ieies savās vietās.
Bet vai tad es apstrīdu, ka viņš ir daudz iemetis. Vienkārši vienlaikus ir arī daudzi garām aizmesti, kurus, piemēram, Gazols varētu ielikt no groza apakšas, ja "kāds" iedotu bumbu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-01-12 11:09, pirms 13 gadiem
Kobe turpina grozus kā ar krusu nomētāt. Pēdējās divās spēlēs 62 metieni, no kuriem 30 pēc piena. Kopā 12 spēlēs šosezon jau gandrīz 300 metieni. Pamatīga katastrofa no 3 pts. līnijas. Īsā laikā viņš sevi ir iedzinis tik sliktā %, ka to būs ļoti grūti izlabot.

tas jau ir labs procents....48 % ir ļoti okei

     [+] [-]

, 2012-01-12 11:10, pirms 13 gadiem
His Airness rakstīja: Protams ir ļoti daudzas epizodes, kurās Kobem nevajadzētu mest. Ja iemācīsies to, tad Lakers kļūs nopietnāks spēks.
savaa vecumaa?lol
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-01-12 11:15, pirms 13 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: Kobe, Kobe, Kobe, Kobe, Kobe, Kobe, Kobe, Kobe, Kobe, Kobe, Kobe

Nekad nav bijis mans favorīts, bet šosezon par tādu pamazām sāk kļūt. Vnk zvērs
Viņš tak pret viņa mīļāko spēlētāju spēlēja nba līga

  +8 [+] [-]

, 2012-01-12 11:23, pirms 13 gadiem
Emilio rakstīja: man ir (ne)labas aizdomas, ka finālā netiks nedz Heat, nedz Clipps...
man ir nelabas aizdomas, ka Cliperus finālā var ierakstīt tikai nāvīgs optimists, t.i. par to vispār nav pacēlies jautājums, lai kā viņi mums visiem ar savu spēles stilu un personālijām patiktu.

  +2 [+] [-]

, 2012-01-12 11:26, pirms 13 gadiem
kino rakstīja: Bet vai tad es apstrīdu, ka viņš ir daudz iemetis. Vienkārši vienlaikus ir arī daudzi garām aizmesti, kurus, piemēram, Gazols varētu ielikt no groza apakšas, ja "kāds" iedotu bumbu.
Priekš kam, ja komanda uzvar??

Lakers ar visu trakojošo Kobi ir otrā vietā Rietumos.

Neredzu iemeslu, kāpēc kkas būtu radikāli jāmaina.

     [+] [-]

, 2012-01-12 11:27, pirms 13 gadiem
shitaa rakstīja: man ir nelabas aizdomas, ka Cliperus finālā var ierakstīt tikai nāvīgs optimists, t.i. par to vispār nav pacēlies jautājums, lai kā viņi mums visiem ar savu spēles stilu un personālijām patiktu.
Nuuuu vecais Krokodils viņus jau par 'cempioniem kronējis

  -1 [+] [-]

, 2012-01-12 11:38, pirms 13 gadiem
His Airness rakstīja: Protams ir ļoti daudzas epizodes, kurās Kobem nevajadzētu mest. Ja iemācīsies to, tad Lakers kļūs nopietnāks spēks.
To viņš nekad neiemācīsies, Vairs ne...

     [+] [-]

, 2012-01-12 11:39, pirms 13 gadiem
Namejs rakstīja: Priekš kam, ja komanda uzvar??

Lakers ar visu trakojošo Kobi ir otrā vietā Rietumos.

Neredzu iemeslu, kāpēc kkas būtu radikāli jāmaina.
Da labi, bet cik ilgi tā varēs turpināties? It sevišķi pienākot PO. Kaut kā neatminos tādu praksi, ka šādā manierē spēlējot kādam tiešām aizdevies komandu līdz pat titulam aizvilkt.

Problēma ir tā, ka Kobe atkal ir sev iestāstījis to, ka ir vienīgais spēlētājs uz kuru komanda var cerēt. Un dēļ tā arī mazāk vērīgiem skatītājiem sāk šķist līdzīgi. Reāli Kobem ir divi var teikt ekstra klases garie spēlētāji zem groza, kurus viņš tā īsti negri izmantot...

  +2 [+] [-]

, 2012-01-12 11:46, pirms 13 gadiem
Emilio rakstīja: pēc loģikas Spoelstram ir jākrīt! ja nu vienīgi Miami šogad neizcīna gredzenus... patiesībā es pat nezinu - ar ko viņš ir pārliecinājis, paņēmis, apvārdojis Railiju, ka viņam ir tik milzīgs uzticības kredīts. ar to, ka nerunā pretī Lebronam?
nevar nepiekrist - spēlētāju rotācija Heat ir visai šaura. un patiesībā jau Džonss ir visai labs aizsardzības spēlētājs. es pat teiktu - vairāk kā vienkārši ok! protams, līdz Batjē līmenim viņam ir patālu, toties uzbrukumā viņa metiens komentārus neprasa.
man ir (ne)labas aizdomas, ka finālā netiks nedz Heat, nedz Clipps...
Spo, bija labas attiecības ar Veidu, Hazlemu, viņš vairāk vai mzaāk tika galā ar Bīzliju. Izskatās, ka pagaidām LBJ un Bošam problēmu nav (salīdzinājumā ar pagājušo sez.). Bet pagaidīsim vēl kādas divas zaudas, vai kad uzvaras vairs nebūs virs 50%... Taktiski viņš skaitās aizsardzības speciālists. Bet nevaru izprast, viņa spēlētāju izvēli un rotāciju. Ta viņš Kuku (3punktnieku čempionu) nomarinēja un pazudināja, tā viņš tgd Džounsu gremdē. Pag. sezonā, Džouns bija labaķais ķērājs uz uzbrukuma piezīmēm komandā... Ja ārpus speļēm es pieļauju, ak Petam ir lielaietekmē trīs zvaigžņu savaldīšanā, tad spēles laikā tas viss ir uz Veida un Spo pleciem. Railijs netrenē klubu, un pēc pagājušās sezonas peripērijām neieņēma Ērika vietu, jo viņš spēlē aizsardzības basketu ar kārtīgu centru, nedomāju, ka viņš taktiski nospēlētu labāk, cita lieta, ka LBJ Railijam pat sliktu skatienu neveltīs, kur nu vēl kādu vārdu pretim pateiks... Katrā gadījumā Veids koriģē satiksmi, arī šodien Veids izvēlējās bumbu atdot LBJ spēles beigās, nevis pats gāja garām.
Jāskatās, sezona ir viena lieta, play-off cita. Runājot par Miami, viņi nedomā par iekļūšanu play-off, viņi domā kā uzvarēt finālā un loba/apstrādā statistiku...

  +6 [+] [-]

, 2012-01-12 11:48, pirms 13 gadiem
kino rakstīja: Bet vai tad es apstrīdu, ka viņš ir daudz iemetis. Vienkārši vienlaikus ir arī daudzi garām aizmesti, kurus, piemēram, Gazols varētu ielikt no groza apakšas, ja "kāds" iedotu bumbu.
Ko tu te lej, Kobe pierāda ka joprojām ir labākais pasaules basketa spēlētājs, un procents ir tiešām labs.
Kobe monstrs, gaidām papildinājumu kādu un Lakers šogad atkal čempioni

  +3 [+] [-]

, 2012-01-12 11:50, pirms 13 gadiem
P.S.
Dorels Raits arī ērikam kaut kā nepatika. Kaut gan viņam bija izcila saikne ar veidu, gan laukumā, gan sadzīvē...
Slēpts komentārs: Raitcha

  +1 [+] [-]

, 2012-01-12 11:54, pirms 13 gadiem
Pilnīgi nekāda traģēdija nav notikusi, atcerēsimies kā Heat gāja pagājušās sezonas sākums. Šajā regulārajā sezonā mēs diezgan bieži redzēsim, kad vājākas komandas uzvar grandus, jo vienkārši ir ļoti daudz back to back spēles un līderiem uzkrājas nogurums. Un tieši šī iemesla dēļ es nesaprotu kapēc Veids tik ātri atgriezās pēc traumas, tas ilgtermiņā Heat var nākt par sliktu.
Tiem, kas doma, ka Clippers tiks finālā, tad es varu pateikt, ka tie ir traki murgi. Tā komanda ir uzlabujosies, bet ne tik ļoti , lai spēlētu finālā.

  -3 [+] [-]

, 2012-01-12 11:57, pirms 13 gadiem
Raitcha rakstīja: Viņš ir lielākais Egoists visā līgā...
Un tikai tas viņu vēl notur apritē, tikai tas viņu vēl stimulē cīnīties tālāk, par kāryējo titulu... Bet viņš ir konkrēts egoists, tas, ka krīt un ka ir uzvaras ir blakus novietojams stāsts...
Man liekas, ka regulārajā sezonā viņu tagad stimulē tikai tas, ka viņš vēlas kļūt par visu laiku rezultatīvāko spēlētāju NBA. Un plus vēl neapmierinātības izrādīšana ar pēdējiem Lakers vadības lēmumiem. Bet man jau patiks, ja viņš tā turpinās arī playofos spēlēt, vismāz ātri no tiem izlidos.

  +1 [+] [-]

, 2012-01-12 11:59, pirms 13 gadiem
Vispār jau Heat varēja nokārtot uzvaru pamatlaikā. 2 Džordana blokos bija jāskaita punkti.

Bet kopumā Heat spēli noraka LJ sodiņi un OT pāragrie metieni.

Nesaprotu ko te slavē Grifinu, nekā tur nav ja neskaita pāris dankus + vienā situācijā krita kā maza meitenīte. C'mon...

  +1 [+] [-]

, 2012-01-12 12:02, pirms 13 gadiem
Mandaliina rakstīja: Vispār jau Heat varēja nokārtot uzvaru pamatlaikā. 2 Džordana blokos bija jāskaita punkti.

Bet kopumā Heat spēli noraka LJ sodiņi un OT pāragrie metieni.

Nesaprotu ko te slavē Grifinu, nekā tur nav ja neskaita pāris dankus + vienā situācijā krita kā maza meitenīte. C'mon...
Grifins ir tipisks uzlecošā zvaizgne, visi te teateriālie gājieni, Bošam gandrīz roku izlauž skrien, ķer galvu krīt ceļos par piezīmi, āksts
Labi LBJ ar tāds pats, bet viņš tomēr kaut kas arī ir tai Līgā...
Bet pareizi pateici, LBJ soda metienu procenst atņēma uzvaru, bet tas visticamāk tiešām ir nogurums.

  +6 [+] [-]

, 2012-01-12 12:05, pirms 13 gadiem
Raitcha rakstīja: Viņš ir lielākais Egoists visā līgā...
Un tikai tas viņu vēl notur apritē, tikai tas viņu vēl stimulē cīnīties tālāk, par kāryējo titulu... Bet viņš ir konkrēts egoists, tas, ka krīt un ka ir uzvaras ir blakus novietojams stāsts...
Apskaties cik tam egoistam ir gredzeni un cik ir citiem ``neegoistiem``? Un tiešām nebrīnīšos ja tas ``egoists `` iespēs vēl savā karjerā kādu gredzenu pievienot.
Krīt tāpēc, ka viņš joprojām ir labākais

  +1 [+] [-]

, 2012-01-12 12:07, pirms 13 gadiem
jurkoo rakstīja: Apskaties cik tam egoistam ir gredzeni un cik ir citiem ``neegoistiem``? Un tiešām nebrīnīšos ja tas ``egoists `` iespēs vēl savā karjerā kādu gredzenu pievienot.
Krīt tāpēc, ka viņš joprojām ir labākais
Vaitad apstrīdu viņa sasniegumus? Tikai raksturoju personību. MJ arī bija diezgan leils patmīlis un egoists pēc dabas.

  -1 [+] [-]

, 2012-01-12 12:09, pirms 13 gadiem
Gredzenu izcīna komanda, nevis individuālists. Ja komanda nosedz "egoistu" ar labu metienu - why not !?

  -2 [+] [-]

, 2012-01-12 12:15, pirms 13 gadiem
jurkoo rakstīja: Apskaties cik tam egoistam ir gredzeni un cik ir citiem ``neegoistiem``? Un tiešām nebrīnīšos ja tas ``egoists `` iespēs vēl savā karjerā kādu gredzenu pievienot.
Krīt tāpēc, ka viņš joprojām ir labākais
Labi mēs sapratām, Kobe ir labākais un monstrs. Paldies, ka paskaidroji.

  -3 [+] [-]

, 2012-01-12 12:16, pirms 13 gadiem
jurkoo rakstīja: Apskaties cik tam egoistam ir gredzeni un cik ir citiem ``neegoistiem``? Un tiešām nebrīnīšos ja tas ``egoists `` iespēs vēl savā karjerā kādu gredzenu pievienot.
Krīt tāpēc, ka viņš joprojām ir labākais
3 gredzenus viņš izcīnīja, kad NBA absolūti dominēja Shaks un divus vēl vinnēja kad viņam apkārt bija lieliski spēlētāji un viņš nespēleja šo egoistisko stilu. Tagad viņa komanda ir kļuvusi vājaka un rietumu komandu spēku samēri ir ļoti izlīdzinājušies, tāpēc varbūtība, ka Kobe izcīnīs vēl kādu titulu ir diezgan maza.

  +1 [+] [-]

, 2012-01-12 12:30, pirms 13 gadiem
kino rakstīja: Labi mēs sapratām, Kobe ir labākais un monstrs. Paldies, ka paskaidroji.
Labi mēs arī sapratām, Kobe ir lohs, jo tu viņu pazīsti peronīgi un zini ko viņš sev ir iestāstījis, un domā...un vispār tu esi afigennais eksperts.
Labāk aizej pafano un nolaid uz saviem kanādiešiem

     [+] [-]

, 2012-01-12 12:50, pirms 13 gadiem
jurkoo rakstīja: Labi mēs arī sapratām, Kobe ir lohs, jo tu viņu pazīsti peronīgi un zini ko viņš sev ir iestāstījis, un domā...un vispār tu esi afigennais eksperts.
Labāk aizej pafano un nolaid uz saviem kanādiešiem
Jo tu laid uz Kobi?

Man pārmet fanošanu par kanādiešiem, bet pats tā kā tāda brūte aizstāv Kobi, kuru par egoistu neuzskata tikai retais...

     [+] [-]

, 2012-01-12 12:50, pirms 13 gadiem
Raitcha rakstīja: Vaitad apstrīdu viņa sasniegumus? Tikai raksturoju personību. MJ arī bija diezgan leils patmīlis un egoists pēc dabas.
analizē tā itkā abus pazītu un zinātu, kas MJ un kobem notiek galvā..

  +1 [+] [-]

, 2012-01-12 13:01, pirms 13 gadiem
Raitcha rakstīja: Spo, bija labas attiecības ar Veidu, Hazlemu, viņš vairāk vai mzaāk tika galā ar Bīzliju. Izskatās, ka pagaidām LBJ un Bošam problēmu nav (salīdzinājumā ar pagājušo sez.). Bet pagaidīsim vēl kādas divas zaudas, vai kad uzvaras vairs nebūs virs 50%... Taktiski viņš skaitās aizsardzības speciālists. Bet nevaru izprast, viņa spēlētāju izvēli un rotāciju. Ta viņš Kuku (3punktnieku čempionu) nomarinēja un pazudināja, tā viņš tgd Džounsu gremdē. Pag. sezonā, Džouns bija labaķais ķērājs uz uzbrukuma piezīmēm komandā... Ja ārpus speļēm es pieļauju, ak Petam ir lielaietekmē trīs zvaigžņu savaldīšanā, tad spēles laikā tas viss ir uz Veida un Spo pleciem. Railijs netrenē klubu, un pēc pagājušās sezonas peripērijām neieņēma Ērika vietu, jo viņš spēlē aizsardzības basketu ar kārtīgu centru, nedomāju, ka viņš taktiski nospēlētu labāk, cita lieta, ka LBJ Railijam pat sliktu skatienu neveltīs, kur nu vēl kādu vārdu pretim pateiks... Katrā gadījumā Veids koriģē satiksmi, arī šodien Veids izvēlējās bumbu atdot LBJ spēles beigās, nevis pats gāja garām.
Jāskatās, sezona ir viena lieta, play-off cita. Runājot par Miami, viņi nedomā par iekļūšanu play-off, viņi domā kā uzvarēt finālā un loba/apstrādā statistiku...
man šķiet, ka Spoelstra būtu labs trenera palīgs/asistents, taču kā galvenais treneris... nu nezinu - gaumes lieta, laikam.
tas, vai Spo no šīs komandas ir izspiedis maksimumu un, vai kāds cits treneris sasniegtu vairāk t.i. izcīnītu gredzenus, arī ir diskutējams jautājums.
katrā ziņā es arī pieturos pie tās domas, ka viņš vēl jo projām ir Heat treneris, jo visiem patīk - labi māk atrast kompromisus, nelec acīs vadībai, piever acis uz atsevišķiem LJ izgājieniem utt. + labi organizē Heat aizsardzību.
jautājums - vai arī šogad, ja tomēr atkal nesanāk tikt pie gredzeniem, komandas vadība spītīgi pieturēsies pie šī paša kursa ar Spo priekšgalā un bez sakarīga centra un pg?

     [+] [-]

, 2012-01-12 13:08, pirms 13 gadiem
arca4 rakstīja: analizē tā itkā abus pazītu un zinātu, kas MJ un kobem notiek galvā..
Tas, ko minēju ir redzams ar neapbruņotu aci un bez visādu vēsturisku un dokumentālu filmu skatīšnaos vai grāmatu lasīšanu par personībām, ko esmu arī diezgan daudz darījis.

     [+] [-]

, 2012-01-12 13:10, pirms 13 gadiem
Ko lai saka - Heat nometnē viss bez pārmaiņām.
Tāpat kā pagājušajā sezonā, viss pagaidām iet kā pa viļņiem - te visus uzvar, te visiem zaudē....redzēs kā būs tālāk, varbūt šis tikai mazs kritums, bet šaubos....viņiem joprojām ir pārāk lieli robi sastāvā lai spētu būt pietiekami stabili.

  +4 [+] [-]

, 2012-01-12 13:11, pirms 13 gadiem
arca4 rakstīja: analizē tā itkā abus pazītu un zinātu, kas MJ un kobem notiek galvā..
vajag jau arī palasīt ar basketbolu nesaistītas lietas. tas jau izsenis ir zināms, ka MJ pēc dabas ir diezgan riebīgs cilvēks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-01-12 13:27, pirms 13 gadiem
Emilio rakstīja: man šķiet, ka Spoelstra būtu labs trenera palīgs/asistents, taču kā galvenais treneris... nu nezinu - gaumes lieta, laikam.
tas, vai Spo no šīs komandas ir izspiedis maksimumu un, vai kāds cits treneris sasniegtu vairāk t.i. izcīnītu gredzenus, arī ir diskutējams jautājums.
katrā ziņā es arī pieturos pie tās domas, ka viņš vēl jo projām ir Heat treneris, jo visiem patīk - labi māk atrast kompromisus, nelec acīs vadībai, piever acis uz atsevišķiem LJ izgājieniem utt. + labi organizē Heat aizsardzību.
jautājums - vai arī šogad, ja tomēr atkal nesanāk tikt pie gredzeniem, komandas vadība spītīgi pieturēsies pie šī paša kursa ar Spo priekšgalā un bez sakarīga centra un pg?
Es domāju, ka tiks atrasts papildinājums, un iespējasm treneris arī cits. Fils Džeksons teica, ka vairs negrib trenēt, bet tas neizslēdz iespēju, ka viņš atgriežas pie trenēšanas
Papildinājums jau tika meklēts arī šajā sezonā, tikai ne tik aktīvi, bet interese bija, Bilapsu jau arī viņiem nocēla...
Bet vispār, Mans uzskats vienmēr ir bijis, ka ar šādu treneri Čempi paņemt nevar, tas bija arī klupšanas akmenis Klīvlendai un ir arī Orlando, treerim ir jābūt autoritātei starp visiem. Es tiešām esmu Heat līdzjūtējs un tapēc ceru, ka kļūdos, bet pats pašam sevi grūti apmānīt.

     [+] [-]

, 2012-01-12 13:28, pirms 13 gadiem
His Airness rakstīja: Heat fanu viedokļi ir vairāk nekā smieklīgi. Nu kur var tik lieli egoisti paši jūs būt?! Heat zaudēja, nevis pretinieki uzvarēja. Kobe egoists, atliek vien nosegt un viss būs cauri (tas ir kā apmīzt 2 pirkstus?). Griffins mēsls, lauž kko, ņemās. Tikai Heat ir labākie. Viņi neieguva titulu, tāpēc, ka tiesneši ir slikti, un Spolestra kā treneris neder viņiem. Vispār jau Heat vajag iedod spēlēt tikai finālā, jo viņi to ir pelnījuši.
nebūtu slikti Nebūtu tai lielajai formalitātei - regulārā sezona, jāvelta tik daudz laiks

     [+] [-]

, 2012-01-12 13:29, pirms 13 gadiem
His Airness rakstīja: Viņš var atļauties būt egoists. Atgādināt - 5 gredzeni!
Atļauties viņš noteikti var. Neviens jau nepārmet, ka viņš tāds ir. Šeit konstatē faktu, bet nezin kapēc viņa faniem ir grūti to pieņemt, un viņi visu laiku bāž viān saniegumus acīs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2012-01-12 13:47, pirms 13 gadiem
Raitcha rakstīja: Viņš ir lielākais Egoists visā līgā...
Un tikai tas viņu vēl notur apritē, tikai tas viņu vēl stimulē cīnīties tālāk, par kāryējo titulu... Bet viņš ir konkrēts egoists, tas, ka krīt un ka ir uzvaras ir blakus novietojams stāsts...
Es nedomaaju ka vinjsh ir lielaakais egoists liigaa, tas noteikti ir Russell Westbrook, kursh speelee ar vienu no labaakajiem punktu guveejiem liigaa bet negrib vinjam piespeeleet. Es nenoliedzu ka Kobem vajadzeetu mest mazaak un piespeeleet Bynumam, bet ja metieni kriit kapec nemest?
Slēpts komentārs: kino

  +7 [+] [-]

, 2012-01-12 14:01, pirms 13 gadiem
kaadi var buut jautaajumi par kobi? kad iemaaciisies piespeeleet? kas buus kad nekritiis? kobe ir vecs...

1. Kobem ir labaakais piespeeleetaajs LA.
2. Kobem ir labaakais metienu % no LA aizsargiem, pie tam, ar visu to ka katraa speelee ir double, tripple teami uz kobi.
3. domaaju, ka LAL neko iipashi nav palicis vaajaaks. vieniigais zaudeejums ir Odoms. sliktaaks sezonas saakums ir skaidrojams ar to ka ir notikusi trennera maina.

par Heat. domaaju, ka Miami netiks NBA finals, jo austrumos buus baigais faits, Heat, Magic, Bulls, Bostona. peec otraa fiasko, Spolestra buus briivs, un Bosh vai kaads otrs saldais varees doties uz citu komandu.

  +5 [+] [-]

, 2012-01-12 14:09, pirms 13 gadiem
kino rakstīja: Jā, kad 20 metieni aizšauti garām, komanda zaudē ar -10 un līdz spēles baigām paliek 5 min, tad viņš sāk spēlēt uz komandu

Spēlētāji jau nav nekādi muļķi, katrs taču jūt būs šajā mačā aršana vai nebūs. Sajūtot ka nebūs, normāli būtu grauzt parketu aizsardzībā, vadīt saspēli, cīnīties par atlēcošajām bumbām utt., nevis par visām varītēm tomēr turpināt mest, lai kā minimums 20 shoti pa spēli savāktos. Un ja kāds te vēl sāks iestāstīt, ka Kober ir KOMANDAS spēlētājs...
tu tiešām paklausies sevī!!! tev ir tikai viena doma - egoists (to droši vien ar lāpstu tev kāds iestāstīja) un viss.
Egoisti ir visi tie, kam mazāk piespēļu rezultatīvu pa spēli kā Kobem. Viņš ir 20 pēc rezultatīvām piespēlēm. Tas, ka LJ ir vairāk piespēles nepadara Kobi par egoistu.

  -3 [+] [-]

, 2012-01-12 14:23, pirms 13 gadiem
www.ivi.lv rakstīja: tu tiešām paklausies sevī!!! tev ir tikai viena doma - egoists (to droši vien ar lāpstu tev kāds iestāstīja) un viss.
Egoisti ir visi tie, kam mazāk piespēļu rezultatīvu pa spēli kā Kobem. Viņš ir 20 pēc rezultatīvām piespēlēm. Tas, ka LJ ir vairāk piespēles nepadara Kobi par egoistu.
UN? Jā, es uzskatu viņu par egoistisku spēlētāju. Egoists bija arī Aiversons, bet viņam i to bija vairāk piespēles par Kobi.

  +1 [+] [-]

, 2012-01-12 14:38, pirms 13 gadiem
barclay7 rakstīja: kaadi var buut jautaajumi par kobi? kad iemaaciisies piespeeleet? kas buus kad nekritiis? kobe ir vecs...

1. Kobem ir labaakais piespeeleetaajs LA.
2. Kobem ir labaakais metienu % no LA aizsargiem, pie tam, ar visu to ka katraa speelee ir double, tripple teami uz kobi.
3. domaaju, ka LAL neko iipashi nav palicis vaajaaks. vieniigais zaudeejums ir Odoms. sliktaaks sezonas saakums ir skaidrojams ar to ka ir notikusi trennera maina.

par Heat. domaaju, ka Miami netiks NBA finals, jo austrumos buus baigais faits, Heat, Magic, Bulls, Bostona. peec otraa fiasko, Spolestra buus briivs, un Bosh vai kaads otrs saldais varees doties uz citu komandu.
Kāds pamats domāt, ka Orlando šogad ir konkurētspējīga komanda?

  -1 [+] [-]

, 2012-01-12 14:39, pirms 13 gadiem
Raitcha rakstīja: Tas, ko minēju ir redzams ar neapbruņotu aci un bez visādu vēsturisku un dokumentālu filmu skatīšnaos vai grāmatu lasīšanu par personībām, ko esmu arī diezgan daudz darījis.
Es esmu pats redzējis un lasijis par šiem vīriem daudz ko..vairāk jau par MJ.. bet tāpat nedomāju,ka tu vai es varu analizēt vinju abu personības un teikt tā itkā vinjus pazītu,kautgan neapšaubu, ka esi diezgan zinošs par vinjiem...
Piemēram viens intervijā pasaka vienu par MJ,otrs kautko citu utt. Viena viedokļa un kopīga viedokļa nav tak par vinju..Tu pārņem kāda citu viedokli par vinju vai saliec no vairākiem viedokļiem savu,bet nav teikts,ka tas ir pareizs..
Varbūt es kļudos,bet taads ir mans viedoklis,ka iisti nav pareizi par kaadu kuru nepaziisti un looti daudzas lietas nezini teikt taa itkaa zini vinja personiibu!
Un otkārt.. kādi cilvēki ir sportā un ārpus tā ir dažkārt loti dažādas lietas..Par piemēru tāds puisis kā nadals..laukumā liekas,ka ir vnk zvērs,bet ārpus tā vins liekas looti jauks un kluss čalis..
Bet nu tās tik manas domas

     [+] [-]

, 2012-01-12 14:46, pirms 13 gadiem
Raitcha rakstīja: Kāds pamats domāt, ka Orlando šogad ir konkurētspējīga komanda?
pagaidaam nav, bet ja taa turpinaasies, tad vai nu van gandijs ir briivs, vai howarda treids iistanosies, un domaaju, ka jebkuraa gadiijumaa orlando paliks stipraaka.

  +3 [+] [-]

, 2012-01-12 14:56, pirms 13 gadiem
Raitcha rakstīja: Viņš ir lielākais Egoists visā līgā...
Un tikai tas viņu vēl notur apritē, tikai tas viņu vēl stimulē cīnīties tālāk, par kāryējo titulu... Bet viņš ir konkrēts egoists, tas, ka krīt un ka ir uzvaras ir blakus novietojams stāsts...
[/quote]
[quote kino]
Labi mēs sapratām, Kobe ir labākais un monstrs. Paldies, ka paskaidroji.
The more he scores the more hatin is goin on

kino malacis vismaz kaut kas Tev pieleca

  +2 [+] [-]

, 2012-01-12 15:26, pirms 13 gadiem
4/4 beigās LBJ normāli nostaigāja pirms pret viņu uzsita piezīmi. NBA Highlights var redzēt.

     [+] [-]

, 2012-01-12 15:30, pirms 13 gadiem
kino rakstīja: UN? Jā, es uzskatu viņu par egoistisku spēlētāju. Egoists bija arī Aiversons, bet viņam i to bija vairāk piespēles par Kobi.
es tev varu ieteikt beidzot sākt nopietni skatīties spēles un analizēt spēlētāju sniegumu laukumā, nevis tikai urbties statistikā un izteikt, brīžiem pat ļoti aplamus, secinājumus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-01-12 15:32, pirms 13 gadiem
wyneMiller rakstīja: The more he scores the more hatin is goin on

kino malacis vismaz kaut kas Tev pieleca
Ja priekš tevis spēle sastāv tikai no "scores" tad viss skaidrs.

     [+] [-]

, 2012-01-12 15:34, pirms 13 gadiem
Emilio rakstīja: es tev varu ieteikt beidzot sākt nopietni skatīties spēles un analizēt spēlētāju sniegumu laukumā, nevis tikai urbties statistikā un izteikt, brīžiem pat ļoti aplamus, secinājumus.
Es tev ieteiktu nemācīt citiem ko darīt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-01-12 15:39, pirms 13 gadiem
Raitcha rakstīja: Es domāju, ka tiks atrasts papildinājums, un iespējasm treneris arī cits. Fils Džeksons teica, ka vairs negrib trenēt, bet tas neizslēdz iespēju, ka viņš atgriežas pie trenēšanas
Papildinājums jau tika meklēts arī šajā sezonā, tikai ne tik aktīvi, bet interese bija, Bilapsu jau arī viņiem nocēla...
Bet vispār, Mans uzskats vienmēr ir bijis, ka ar šādu treneri Čempi paņemt nevar, tas bija arī klupšanas akmenis Klīvlendai un ir arī Orlando, treerim ir jābūt autoritātei starp visiem. Es tiešām esmu Heat līdzjūtējs un tapēc ceru, ka kļūdos, bet pats pašam sevi grūti apmānīt.
neticu, ka Džeksons atgriezīsies, pie tam vēl Miami! bet nu brīnumi jau notiek..
par papildinājumu meklēšanu - nezinu, nezinu - nu tik pasīvi kko meklējot, loģiski, ka neko nepapildināsi. es to nosauktu par papildinājuma meklēšanas imitēšanu.
ja Heat ar Spo šogad dabūs gredzenus, tad varēs teikt, ka nevis treneris aizveda komandu līdz čempionu titulam, bet gan komanda līdz tam aizveda treneri.

     [+] [-]

, 2012-01-12 15:44, pirms 13 gadiem
kino rakstīja: Kobe turpina grozus kā ar krusu nomētāt. Pēdējās divās spēlēs 62 metieni, no kuriem 30 pēc piena. Kopā 12 spēlēs šosezon jau gandrīz 300 metieni. Pamatīga katastrofa no 3 pts. līnijas. Īsā laikā viņš sevi ir iedzinis tik sliktā %, ka to būs ļoti grūti izlabot.
Trīnis viņam šajās 12 spēlēs ir ļoti slikts, bet procents metienos ir pat ļoti labs.

     [+] [-]

, 2012-01-12 15:57, pirms 13 gadiem
kino rakstīja: Es tev ieteiktu nemācīt citiem ko darīt
piedod, ja aizvainoju, bet tu pats ar saviem sausajiem statistikas apkopojumiem provocē uz šādu reakciju!
priekš ārējā spēlētāja, kurš nav snaiperis(pēc principa - saņem brīvs un met) un kurš daudzus metienus izdara sarežģītās situācijās, pēdējās uzbrukuma sekundēs pāri rokām utt. Kobes precizitāte ir pat ļoti augsta. parasti šāda tipa ārējie spēlētāji met ar labi ja knapu 40% precizitāti.
salīdzināt Kobi ar Aivariņu t.i. kurš ir lielāks egoists ir savā ziņā nekorekti, jo jebkura superzvaigzne ir vairāk vai mazāk egoists. arī Dereks Rouzs vai Derons Viljamss ir egoisti, lai gan atdod daudz piespēlu. gribi atrast spēlētāju, kurš tāds nav? tad par piemēru var ņemt Braianu Kardinalu un Braianu Skalabrini - viņi točna nav egoisti!
peace!

     [+] [-]

, 2012-01-12 16:08, pirms 13 gadiem
Heat ir ļoti lielas problēmas ar sastāvu. Ja par PG pozīciju var īpaši neuztraukties, jo pat Džeimss ir pietiekami universāls, lai vadītu saspēli, tad centra trūkums ir acīmredzams. Viens pats Bošs zem groza ar visiem tikt galā nevar. Ja komanda pretendē uz uzvaru čempionātā, labs centra spēlētājs jādabū obligāti. Vēl viena problēma - ļoti īss rezervistu soliņš. Jau vairākās spēlēs, tas lika sevi manīt. Turklāt pretinieki akurāt nesēž rokas klēpī salikuši. Arī Dzeimsam, Veidam un Bošam ir savas vājās vietas, ko var izmantot, un tās jau sen lielākā daļa ir izpētījusi. Dallasa pagājušajā sezonā ļoti labi nodemonstrēja kā spēlēt pret Heat un kā nosegt "lielo trijotni". Nedod Dievs vēl kāda trauma kādām no viņiem, un var būt pavisam "čāpīgi". Heat vajag komandu, vajag spēlētājus. Pagaidām rezervē redzu tikai Batjē un Haslemu, kuri var pietiekami labā līmenī nospēlēt. Nu varbūt vēl Džounss. Ar to var būt par maz! Pārējie spēlētāji, kas ir rosterī, acīmredzami nav maiņa kādam no lielās trijotnes pat uz 8-10 minūtēm. Garajā galā bez Haslema vispār pilnīgs tukšums. Tas jau tagad rada problēmas. Bet kā būs Play off?!

     [+] [-]

, 2012-01-12 16:57, pirms 13 gadiem
Harington rakstīja: Trīnis viņam šajās 12 spēlēs ir ļoti slikts, bet procents metienos ir pat ļoti labs.
Es vispār runāju tieši par trīņu %, nevis par kopējo.

  -2 [+] [-]

, 2012-01-12 17:02, pirms 13 gadiem
Emilio rakstīja: piedod, ja aizvainoju, bet tu pats ar saviem sausajiem statistikas apkopojumiem provocē uz šādu reakciju!
priekš ārējā spēlētāja, kurš nav snaiperis(pēc principa - saņem brīvs un met) un kurš daudzus metienus izdara sarežģītās situācijās, pēdējās uzbrukuma sekundēs pāri rokām utt. Kobes precizitāte ir pat ļoti augsta. parasti šāda tipa ārējie spēlētāji met ar labi ja knapu 40% precizitāti.
salīdzināt Kobi ar Aivariņu t.i. kurš ir lielāks egoists ir savā ziņā nekorekti, jo jebkura superzvaigzne ir vairāk vai mazāk egoists. arī Dereks Rouzs vai Derons Viljamss ir egoisti, lai gan atdod daudz piespēlu. gribi atrast spēlētāju, kurš tāds nav? tad par piemēru var ņemt Braianu Kardinalu un Braianu Skalabrini - viņi točna nav egoisti!
peace!
Atkal skaidrojošie darbi jāveic.

Aivaru es piesaucu tieši dēļ tā, ka kāds putniņš te ieminējās par Kobers piespēļu daudzumu, ķipa, ka tās nebūt nav maz. Attiecīgi es kā reiz vēlējos atmest šo statistikas brovzēšanu un pieminēju Aivaru, kuram piespēles (tīti status skatoties) bija pat samērā daudz, bet skatoties reālas spēles, tāpat paliek iespaids par vinu kā egoistisku spēlētāju. Tas pats lielā mērā attiecas arī uz Kobi.

Bet es pilnībā piekrītu, ka visām superzvaigznēm šis velniņš sēž iekšā, taču vismaz konkrēti MAN šķiet, ka Kobem tas ir īpaši raksturīgi.

  -1 [+] [-]

, 2012-01-12 17:20, pirms 13 gadiem
kino rakstīja: ...

Bet es pilnībā piekrītu, ka visām superzvaigznēm šis velniņš sēž iekšā, taču vismaz konkrēti MAN šķiet, ka Kobem tas ir īpaši raksturīgi.
jo lielāka zvaigzne, jo lielāks egoists!
ja nopietni, tad man šķiet, ka katrai egoistiskai darbībai vajag kkādu loģisku pamatojumu apakšā. kā jau te iepriekš minēja, tad, ja komanda uzvar, bet tu esi egoists - kāda starpība - uzvarētājus taču nesoda. ja esi egoists, met ar štruntīgu procentu un komanda visu laiku zaudē, tad gan jāsāk aizdomāties... varētu šķist, ka ar gadiem Kobe ir kļuvis "devīgāks", taču patiesībā jau nekas nav mainījies - cik viņš savtīgs ar bumbas dalīšanos bija jaunībā, tik arī tagad - vienkārši starpība tāda, ka tagad viņa darbības vizuāli šķiet tādas kā pārdomātākas, vairāk vērstas uz komandu. un arī ko tur liegties - cluch metienu veiksmīgā realizācijā viņš ir izcils meistars, ne tā kā jaunībā, kad izškirošos metienus brīžiem uzmeta pavisam klusus!

  +1 [+] [-]

, 2012-01-12 18:07, pirms 13 gadiem
Runājot par Lakers. Man šķiet, ka tomēr ir jāizdara kāda maiņa.

Fišers galīgi nav vairs darītājs

3šajā numurā arī ir robs

kaut kas ir jāizdara komandai ar kļūdām, tās nogalina ar ātrajiem uzbrukumiem.

Ir jāuzlabo 3pt %. Tas ir vienkārši katastrofāls

     [+] [-]

, 2012-01-12 18:20, pirms 13 gadiem
voldemorts rakstīja: Heat ir ļoti lielas problēmas ar sastāvu. Ja par PG pozīciju var īpaši neuztraukties, jo pat Džeimss ir pietiekami universāls, lai vadītu saspēli, tad centra trūkums ir acīmredzams. Viens pats Bošs zem groza ar visiem tikt galā nevar. Ja komanda pretendē uz uzvaru čempionātā, labs centra spēlētājs jādabū obligāti. Vēl viena problēma - ļoti īss rezervistu soliņš. Jau vairākās spēlēs, tas lika sevi manīt. Turklāt pretinieki akurāt nesēž rokas klēpī salikuši. Arī Dzeimsam, Veidam un Bošam ir savas vājās vietas, ko var izmantot, un tās jau sen lielākā daļa ir izpētījusi. Dallasa pagājušajā sezonā ļoti labi nodemonstrēja kā spēlēt pret Heat un kā nosegt "lielo trijotni". Nedod Dievs vēl kāda trauma kādām no viņiem, un var būt pavisam "čāpīgi". Heat vajag komandu, vajag spēlētājus. Pagaidām rezervē redzu tikai Batjē un Haslemu, kuri var pietiekami labā līmenī nospēlēt. Nu varbūt vēl Džounss. Ar to var būt par maz! Pārējie spēlētāji, kas ir rosterī, acīmredzami nav maiņa kādam no lielās trijotnes pat uz 8-10 minūtēm. Garajā galā bez Haslema vispār pilnīgs tukšums. Tas jau tagad rada problēmas. Bet kā būs Play off?!
labrīt, kā pamodāties. viss ko jūs sarakstījāt visiem jau sen ir labi zināms kopš pagaišās sezonas sākuma xD

     [+] [-]

, 2012-01-12 18:46, pirms 13 gadiem
voldemorts rakstīja: Heat ir ļoti lielas problēmas ar sastāvu. Ja par PG pozīciju var īpaši neuztraukties, jo pat Džeimss ir pietiekami universāls, lai vadītu saspēli, tad centra trūkums ir acīmredzams. Viens pats Bošs zem groza ar visiem tikt galā nevar. Ja komanda pretendē uz uzvaru čempionātā, labs centra spēlētājs jādabū obligāti. Vēl viena problēma - ļoti īss rezervistu soliņš. Jau vairākās spēlēs, tas lika sevi manīt. Turklāt pretinieki akurāt nesēž rokas klēpī salikuši. Arī Dzeimsam, Veidam un Bošam ir savas vājās vietas, ko var izmantot, un tās jau sen lielākā daļa ir izpētījusi. Dallasa pagājušajā sezonā ļoti labi nodemonstrēja kā spēlēt pret Heat un kā nosegt "lielo trijotni". Nedod Dievs vēl kāda trauma kādām no viņiem, un var būt pavisam "čāpīgi". Heat vajag komandu, vajag spēlētājus. Pagaidām rezervē redzu tikai Batjē un Haslemu, kuri var pietiekami labā līmenī nospēlēt. Nu varbūt vēl Džounss. Ar to var būt par maz! Pārējie spēlētāji, kas ir rosterī, acīmredzami nav maiņa kādam no lielās trijotnes pat uz 8-10 minūtēm. Garajā galā bez Haslema vispār pilnīgs tukšums. Tas jau tagad rada problēmas. Bet kā būs Play off?!
Viss jau būtu forši, ja netiktu marinēts "lielais" papildinājums garajā galā- Curry un zvaigzne Miller, par tiem laikam visi aizmirsuši...vienīgā doma, ka Heat naudu nav kur likt..būtu labak ietreidojuši normālu C..

     [+] [-]

, 2012-01-12 22:33, pirms 13 gadiem
Raitcha rakstīja: Grifins ir tipisks uzlecošā zvaizgne, visi te teateriālie gājieni, Bošam gandrīz roku izlauž skrien, ķer galvu krīt ceļos par piezīmi, āksts
Labi LBJ ar tāds pats, bet viņš tomēr kaut kas arī ir tai Līgā...
Bet pareizi pateici, LBJ soda metienu procenst atņēma uzvaru, bet tas visticamāk tiešām ir nogurums.
Kaads nogurumstad jau sezonas beigaas nevares kajas pakustinaat Lebrons! Sezonas saakumaa nogurums aksts! Citi var bet Lebronam nogurums!