Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Arenass: "Mans laiks Vašingtonā ir pagājis"

Arenass: "Mans laiks Vašingtonā ir pagājis"
Gilberts Arenass un Džons Vols
Foto: AP/Scanpix

Nacionālās Basketbola Asociācijas (NBA) kluba Vašingtonas "Wizards" zvaigzne Gilberts Arenass komentāros atzinis, ka viņa spēlēšanai Vašingtonā pienācis gals, un aizsargs tikai gaida, kad komanda viņu aizmainīs: "Esmu pārpratis savu misiju šeit. Man jāvirzās tālāk un jādod vieta jaunajiem."

Pirms ne pārāk ilga laika Arenss bija viena no pievilcīgākajām personībām visā NBA - žurnālistus fascinēja viņa izteikumi preses konferencēs un skatītāji sajūsminājās par Gilberta aizraujošo un rezultatīvo spēli, kā arī spēles krekliem, ko pēc katras cīņas Arenass meta pūlī. Tomēr tad nāca starpgadījums ar ieročiem, diskvalifikācija un šosezon Arenass attapās pazaudējis "slepkavas instinktu", nākot laukumā uz maiņu.

Lai arī sezonu Arenass iesāka kā rezervists, tomēr pēdējās 11 no 13 spēlēm atkal sācis sākumsastāvā. Šajās spēlēs Arenass vidēji guvis 17.4 punktus, izcīnījis 3.4 atlēkušās bumbas un izdalījis komandas biedriem piecas rezultatīvas piespēles, tomēr Arenasa spēle ir mainījusies: "Esmu pavisam savādāks spēlētājs," iesāk aizsargs, "pirms tam es biju plēsoņa, tagad es tikai cenšos visu izdarīt pareizi. Saprotu, ka mans laiks šeit ir pagājis." Arenass atzīst, ka viņam nesagādājot problēmas atvirzīties uzlecošās zvaigznes Džona Vola ēnā. "Kad komandā parādās jauns spēlētājs, veterāns nekad nevēlas atkāpties. Es saprotu, ka mans laiks Vašingtonā ir pagājis un man jādodas tālāk. Esmu šeit visu pārpratis. Līgā vairs nepastāv ilgtermiņa komandas un spēlētāja attiecības. Zvaigznes tiek pirktas un pārdotas. Es paskatos uz Sakramento "Kings" un saprotu, ka tad, kad es ienācu līgā, neviens no šiem spēlētājiem šeit nespēlēja."

"Šobrīd Vašingtonā tiek veidota jauna komanda un viņi cenšas atrast pareizo "ķīmiju". Es domāju, ka tā netiks atrasta, kamēr šeit būšu es, bet es joprojām šeit esmu," pesimistiski noskaņots par savu nākotni ir Arenass. Nav nekāds noslēpums, ka šogad Arenasa līgums sasniedz aptuveni 17.7 miljons dolāru gadā, un Vašingtonas komandai tas ir pamatīgs svars uz pleciem, bet komandas vadība ir apmierināta ar Gilberta sniegumu un šobrīd netaisās iesaistīties maiņas darījumos: "Gilberta spēlē mēs redzam to intensitāti un motivāciju, ko vēlamies no viņa sagaidīt. Tikmēr, kamēr tā būs, Gilberts paliks Vašingtonā."

Izmantotie resursi:
Yahoo! Sports - Sports News, Scores, Rumors,...
SLAMonline: Basketball News 24/7, NBA Scores,...

  +9 [+] [-]

, 2010-12-11 12:28, pirms 14 gadiem
Tā nekad nav laba zīme, kad spēlētājs sāk runāt pats par savu aizmainīšanu...
Slēpts komentārs: Juventus

 +10 [+] [-]

, 2010-12-11 12:29, pirms 14 gadiem
njā... Vecis jau nereāls, bet nu tie sūdi visu karjeru izmainīja

 +24 [+] [-]

, 2010-12-11 12:29, pirms 14 gadiem
Juventus rakstīja: nevienam viņš ar tādu kontraktu nav vajadzigs.
Viņš ir tikai kautkas nedaudz vairāk par viduvējību!
Tad tagad padomā, kas esi tu?

  +7 [+] [-]

, 2010-12-11 12:30, pirms 14 gadiem
Izlasot pēdējos 2 teikumus, tā vien liekas, ka Arenass tagad sāks speciāli lažu laist, lai tikai tiktu aizmainīts..

 +12 [+] [-]

, 2010-12-11 12:31, pirms 14 gadiem
Juventus rakstīja: nevienam es neesmu vajadzigs.
Neesmu nekas vairāk par viduvējību!
Man žēl tevis

  +6 [+] [-]

, 2010-12-11 12:37, pirms 14 gadiem
Arenas tik depresīvi runā, it kā kāds būtu nomiris vai nošauts wizards komandā

  +1 [+] [-]

, 2010-12-11 12:47, pirms 14 gadiem
Pierādīja šosezon, ka var būt gandrīz tikpat labs kā kādreiz, domāju pēc viņa pieprasījums būs!

  +1 [+] [-]

, 2010-12-11 12:53, pirms 14 gadiem
Juventus rakstīja: nevienam viņš ar tādu kontraktu nav vajadzigs.
Viņš ir tikai kautkas nedaudz vairāk par viduvējību!
tu esi stulbs

  +5 [+] [-]

, 2010-12-11 12:54, pirms 14 gadiem
Juventus rakstīja: tu jau toč bomzis esi
ahaha, niecība iepīkstējās

  +3 [+] [-]

, 2010-12-11 12:58, pirms 14 gadiem
ZERO!
Pamainīs komandu,uzspēlēs pa minimālo un tad varbūt varēs Z burtu nomainīt dažās spēlēs pret H...

  -3 [+] [-]

, 2010-12-11 13:04, pirms 14 gadiem
Nu, nē... James, būtībā, ar savu pāreju no Klīvlendas uz Maiami komandu, aizsācis savdabīgu ''Lielo tautu staigāšanu''. Ja tagad arī Vašingtonas ''Wizards'' primārā komandas persona (varbūt, ne šogad...) izdomā doties uz citu komandu, tad nekādas ilglaicīgas komandu dinastiju pastāvēšana, kuru pamatā būtu kāds konkrēts viens vai vairāki spēlētāji, nebūs iespējama. Ehh... Paliec savā komandā un dari visu, sasodīts, lai konkrētās plsētas fanu labā čempionu kausu! Vienīgi, vēl Kobe palicis ''Lakers'' un diez vai kaut kur grasās doties... Par to gan man ir prieks.

  +8 [+] [-]

, 2010-12-11 13:20, pirms 14 gadiem
Rolandx rakstīja: Nu, nē... James, būtībā, ar savu pāreju no Klīvlendas uz Maiami komandu, aizsācis savdabīgu ''Lielo tautu staigāšanu''. Ja tagad arī Vašingtonas ''Wizards'' primārā komandas persona (varbūt, ne šogad...) izdomā doties uz citu komandu, tad nekādas ilglaicīgas komandu dinastiju pastāvēšana, kuru pamatā būtu kāds konkrēts viens vai vairāki spēlētāji, nebūs iespējama. Ehh... Paliec savā komandā un dari visu, sasodīts, lai konkrētās plsētas fanu labā čempionu kausu! Vienīgi, vēl Kobe palicis ''Lakers'' un diez vai kaut kur grasās doties... Par to gan man ir prieks.
Kādu vēl dinastiju Wiazards Tu runā? Pat labākos savos gados viņi zaudēja 3 gadus pēc kārtas Cavs plejoffos. Jamnes spēlēja Cavs 7 gadus, paskaties ar kādiem spēlētājiem viņš tika 2007. gadā, un padomā, ka tādus spēlētājus viņam 4os gados spēja sagādāt, un paskaties kā tagad viņu vecājiem komandas biedriem veicas. Katram brīvam aģentam ir tiesības izvēlēties spēlēt tur, kur tas vēlās.

Tavs iemīļotāis Kobijs prasīja maiņu, pirms viņam pasniedza uz paplātes Gasolu, tā kā vispar neizprotu, kā var Kobiju vispār uzskatīt par lojaalitātes piemēru!

  -3 [+] [-]

, 2010-12-11 13:27, pirms 14 gadiem
showstopper rakstīja: Kādu vēl dinastiju Wiazards Tu runā? Pat labākos savos gados viņi zaudēja 3 gadus pēc kārtas Cavs plejoffos. Jamnes spēlēja Cavs 7 gadus, paskaties ar kādiem spēlētājiem viņš tika 2007. gadā, un padomā, ka tādus spēlētājus viņam 4os gados spēja sagādāt, un paskaties kā tagad viņu vecājiem komandas biedriem veicas. Katram brīvam aģentam ir tiesības izvēlēties spēlēt tur, kur tas vēlās.

Tavs iemīļotāis Kobijs prasīja maiņu, pirms viņam pasniedza uz paplātes Gasolu, tā kā vispar neizprotu, kā var Kobiju vispār uzskatīt par lojaalitātes piemēru!
Lai vai kādi būtu rezultāti play-off ietvaros, Arenas ir spēlētājs ap kuru ''Wizards'' jāveido ilglaicīga komanda, kā nekā, jau kādas 6 vai 7 sezonas viņš tur ir aizvadījis, pie tam, kā komandas līderis. Džordans ļoti labi šajā sakarā pateica - kad viņš spēlēja, viņš citas komandas līderus mēģināja pārspēt, nevis piezvanīt viņiem un sarunāt spēlēt kopā.
Tomēr, lai vai kā, bet Kobe vēl spēlē ''Lakers'' un tas ir pats galvenais.

  +1 [+] [-]

, 2010-12-11 13:42, pirms 14 gadiem
Rolandx rakstīja: Lai vai kādi būtu rezultāti play-off ietvaros, Arenas ir spēlētājs ap kuru ''Wizards'' jāveido ilglaicīga komanda, kā nekā, jau kādas 6 vai 7 sezonas viņš tur ir aizvadījis, pie tam, kā komandas līderis. Džordans ļoti labi šajā sakarā pateica - kad viņš spēlēja, viņš citas komandas līderus mēģināja pārspēt, nevis piezvanīt viņiem un sarunāt spēlēt kopā.
Tomēr, lai vai kā, bet Kobe vēl spēlē ''Lakers'' un tas ir pats galvenais.
Jordans, Birds un Magiks spēlēja komandās ar hall-of-fame spēlētājiem un kurus trenēja hall-of-fame treneri. Lebronam caoch bija mike Brown, kurš tagad trenē kaut kādu vidusskolas komandu, un komandas beidri, kuri bez viņa neko nevar. Komandai nebija vairs normāls cap space, lai piesaistītu kādu all-staru, un pie tā visa CAVS organizācija palaida garām iespēju aizmanīt uz Cavs AMARE, jo negribēja atdot Hicksonu!

     [+] [-]

, 2010-12-11 13:52, pirms 14 gadiem
Par basketbolu: Vai kāds zina, kāpēc nav iespējams atbildēt uz konkursa "BBL meistars" jautājumiem, kas parādījās tikai šorīt? Kā beigu datums jautājumu atbildēšanai norādīts 11. datums, kaut arī jautājumi parādījās tikai 12. datumā...
Slēpts komentārs: Rastijs

  -1 [+] [-]

, 2010-12-11 15:05, pirms 14 gadiem
showstopper rakstīja: Jordans, Birds un Magiks spēlēja komandās ar hall-of-fame spēlētājiem un kurus trenēja hall-of-fame treneri. Lebronam caoch bija mike Brown, kurš tagad trenē kaut kādu vidusskolas komandu, un komandas beidri, kuri bez viņa neko nevar. Komandai nebija vairs normāls cap space, lai piesaistītu kādu all-staru, un pie tā visa CAVS organizācija palaida garām iespēju aizmanīt uz Cavs AMARE, jo negribēja atdot Hicksonu!
Un tomēr, kaut gan nevēlos nekādā mērā noliegt spēlētāju vēlmi kļūt par NBA čempioniem, vai tad tas čempionu tituls nebūtu krietni vērtīgāks atnesot to ''savai'' komandai, nevis dodoties tur, kur tas iegūstams vieglāk? Neapšaubāmi, ka visiem nav ''iedalītas vienādas kārtis'', tomēr, katram komandas līderim būtu jāizdara labākais, ko viņš var ar saviem partneriem, kā arī, ja nepieciešams, jābūt tam, kas aicina spēlētājus pie sevis, lai uzlabotu ''savu'' komandu. Uzskatu, ka James ir tāda kalibra spēlētājs, kam ap sevi bija jāpulcē citi, nevis otrādāk, līdzīgi arī ar Arenasu.
James arī pats teica, ka viņa mērķis ir atvest Klīvlendai čempionu titulu, tāpēc, tas, ka viņš devās uz Maiami liecināja par to, ka viņš padevās. Klīvlenda nebūt nebija tik vāja un, pāri sezonu laikā, James to varētu pārvērst par čempionu komandu. James ir fenomenāls spēlētājs, tāpēc, lai vai kādi apstākļi, viņš būtu varējis izcīnīt Klīvlendai čempionu titulu, turklāt, pat viens būtu krietni vērtīgāks Klīvlendā, nekā vairāki komandā, uz kuru viņš aizgājis, būtībā, laužot doto solījumu Klīvlendas faniem.

     [+] [-]

, 2010-12-11 15:06, pirms 14 gadiem
gil = nba superstar, speletajs ar tadu titulu protams jutas slikti ja neiet vairs tik labi ka senak, domaju ka vinam vel daudz prieksa, laigan nekads jaunais vairs nav, pec manam domam ierocu skandals tikai deva vinam vel lielaku popularitati, iespejams tas sabojaja attiecibas komanda, tapec ari vins skatas kkur citur, un paslaik ir daudz iespeju, piem cavs. tadu speletaju ka vins gribetu lielaka dala nba klubu, jautajums ir tikai ko vins pats grib

  +1 [+] [-]

, 2010-12-11 15:44, pirms 14 gadiem
Rastijs rakstīja: nu jau ambaaliitis sarunaaja, kjipa lebronam nebija normaalu komandas biedru, kas tad ir wiliams, tas pats ilgauskas un varazhao...un tas nebija visss!!!
Ja Tu to nopietni domāji, tad piedod, be nu tu esi RETARDS!

     [+] [-]

, 2010-12-11 15:49, pirms 14 gadiem
Rolandx rakstīja: Un tomēr, kaut gan nevēlos nekādā mērā noliegt spēlētāju vēlmi kļūt par NBA čempioniem, vai tad tas čempionu tituls nebūtu krietni vērtīgāks atnesot to ''savai'' komandai, nevis dodoties tur, kur tas iegūstams vieglāk? Neapšaubāmi, ka visiem nav ''iedalītas vienādas kārtis'', tomēr, katram komandas līderim būtu jāizdara labākais, ko viņš var ar saviem partneriem, kā arī, ja nepieciešams, jābūt tam, kas aicina spēlētājus pie sevis, lai uzlabotu ''savu'' komandu. Uzskatu, ka James ir tāda kalibra spēlētājs, kam ap sevi bija jāpulcē citi, nevis otrādāk, līdzīgi arī ar Arenasu.
James arī pats teica, ka viņa mērķis ir atvest Klīvlendai čempionu titulu, tāpēc, tas, ka viņš devās uz Maiami liecināja par to, ka viņš padevās. Klīvlenda nebūt nebija tik vāja un, pāri sezonu laikā, James to varētu pārvērst par čempionu komandu. James ir fenomenāls spēlētājs, tāpēc, lai vai kādi apstākļi, viņš būtu varējis izcīnīt Klīvlendai čempionu titulu, turklāt, pat viens būtu krietni vērtīgāks Klīvlendā, nekā vairāki komandā, uz kuru viņš aizgājis, būtībā, laužot doto solījumu Klīvlendas faniem.
Teikšu tā, es arī gribēju labāk, kad viņš paliktu Klīvlendā, bet CAVS nebija CAP SPACE jeb naudas, lai piesaistītu kādu spēlētāju. Un Tu tiešām domā, ka tagadēja komanda + Lebrons kaut ko izcīnītu?

Par to kā līdzīgi Arenasam, gan nepiekrītu, jo nu diezvai daudzi gribēja pat toreiz iet uz Wizards dēļ Arenasa.

     [+] [-]

, 2010-12-11 16:25, pirms 14 gadiem
showstopper rakstīja: Teikšu tā, es arī gribēju labāk, kad viņš paliktu Klīvlendā, bet CAVS nebija CAP SPACE jeb naudas, lai piesaistītu kādu spēlētāju. Un Tu tiešām domā, ka tagadēja komanda + Lebrons kaut ko izcīnītu?

Par to kā līdzīgi Arenasam, gan nepiekrītu, jo nu diezvai daudzi gribēja pat toreiz iet uz Wizards dēļ Arenasa.
Nezinu visas ''cap space'' īpatnības, tomēr, tas ir jālīdzsvaro komandas vadībai, lai tā varētu izveidot par čempionu nosaukumu cīnīties spējīgu komandu. Ja to var citas komandas, gan jau arī ''Cavaliers'' būtu spējīgi kaut ko izdomāt šajā sakarā. Arī James būtu spējīgs nedaudz nodeldēt kādam spēlētājam cenu ar savu prezenci vien. Nevaru kategoriski pateikt, ka tagadējā ''Cavaliers'' komanda būtu spējīga uzvarēt čempionātā, bet es neuzskatu, ka šī komanda būtu jānoraksta - protams, vienas sezonas laikā būtu grūti visu komandu izmainīt, bet pāris gados tas būtu iespējams. Ja arī James savu pirmo gredzenu iegūtu ap 30, tas tāpat būtu gan viņam, gan visiem komandas faniem vērtīgāks, jo tas būtu smaga komandas veidošanas darba rezultāts - tāda, kura ietvaros neviens nav padevies un izvēlējies kādu vieglāko ceļu.
Par Arenasu - tomēr, jā, jāpiekrīt, ka viņam nav tik milzīgas superzvaigznes prezences kāda tā ir LeBronam, bet tomēr - lai viņš sevi varētu uzskatīt par komandas līderi, viņam sevi par tādu ir jāpadara, jābūt tam, kurš ''velk'' visu ''Wizards'' komandu. Vēl jo vairāk, Arenas, lielākajai daļai, Vašingtonā ir tas pats, kas James bija(ir?) Klīvlendā - komandas simbols un, attiecīgi, arī prominentākais spēlētājs.
Visu cieņu, protams, spēlētājiem, bet man nepatīk šāda veida ''staigāšanas'', jo tagad vairs nav svarīgi cik titulus tu iegūsti - svarīgi ir tas, kādi ir tie tituli, vai tie kaut ko simbolizē, vai tie ir tikai pašam spēlētājam labākais izkalkulētais variants.

     [+] [-]

, 2010-12-11 16:37, pirms 14 gadiem
Rolandx rakstīja: Nezinu visas ''cap space'' īpatnības, tomēr, tas ir jālīdzsvaro komandas vadībai, lai tā varētu izveidot par čempionu nosaukumu cīnīties spējīgu komandu. Ja to var citas komandas, gan jau arī ''Cavaliers'' būtu spējīgi kaut ko izdomāt šajā sakarā. Arī James būtu spējīgs nedaudz nodeldēt kādam spēlētājam cenu ar savu prezenci vien. Nevaru kategoriski pateikt, ka tagadējā ''Cavaliers'' komanda būtu spējīga uzvarēt čempionātā, bet es neuzskatu, ka šī komanda būtu jānoraksta - protams, vienas sezonas laikā būtu grūti visu komandu izmainīt, bet pāris gados tas būtu iespējams. Ja arī James savu pirmo gredzenu iegūtu ap 30, tas tāpat būtu gan viņam, gan visiem komandas faniem vērtīgāks, jo tas būtu smaga komandas veidošanas darba rezultāts - tāda, kura ietvaros neviens nav padevies un izvēlējies kādu vieglāko ceļu.
Par Arenasu - tomēr, jā, jāpiekrīt, ka viņam nav tik milzīgas superzvaigznes prezences kāda tā ir LeBronam, bet tomēr - lai viņš sevi varētu uzskatīt par komandas līderi, viņam sevi par tādu ir jāpadara, jābūt tam, kurš ''velk'' visu ''Wizards'' komandu. Vēl jo vairāk, Arenas, lielākajai daļai, Vašingtonā ir tas pats, kas James bija(ir?) Klīvlendā - komandas simbols un, attiecīgi, arī prominentākais spēlētājs.
Visu cieņu, protams, spēlētājiem, bet man nepatīk šāda veida ''staigāšanas'', jo tagad vairs nav svarīgi cik titulus tu iegūsti - svarīgi ir tas, kādi ir tie tituli, vai tie kaut ko simbolizē, vai tie ir tikai pašam spēlētājam labākais izkalkulētais variants.
Jāatceras, ka neviens spēlētājs, izņēmot Oskaru Robertsonu nav darījis tik daudz lietas savai komandai atrodoties laukumā, kas prasa daudz spēka, un ja mūsu Biedriņam par daudz slodzes priekš viņa laika, padomā cik Lebrons tērēja Klīvlendā. Un ko vēl gaidīt 5-6 gadus kāmēr esi savos labākajos gados, un tad pēc 30 meklēt komandu, kurā būsi 2. vai 3. opcija?

Nu Tu to saki, it kā Lebrons to būtu izgudrojis. Daudzi leģendāri spēlētāji ir mainījuši savas komandas, un pec tam izcīnijuši titulus. Tici man, kad Lebrons izcīnīs vairākus titulus, neviens vairs nerunās, ka tie tituli jau neko nenozīmē, jo viņš pameta CAVS, bet gan teiks, ja nebūtu pametis Klīvlendu, tad neizcīnītu iespējams nevienu. Protams, ja vien Dans Gilberts neuzliktu visām komandām lāstus

     [+] [-]

, 2010-12-11 16:47, pirms 14 gadiem
Juventus rakstīja: nevienam viņš ar tādu kontraktu nav vajadzigs.
Viņš ir tikai kautkas nedaudz vairāk par viduvējību!
ja jau viņš ir tāda viduvējība, kas tad esi tu , apdomā savus idiotiskos izteikumus

     [+] [-]

, 2010-12-11 19:18, pirms 14 gadiem
Sen bija laiks

     [+] [-]

, 2010-12-11 20:02, pirms 14 gadiem
showstopper rakstīja: Jāatceras, ka neviens spēlētājs, izņēmot Oskaru Robertsonu nav darījis tik daudz lietas savai komandai atrodoties laukumā, kas prasa daudz spēka, un ja mūsu Biedriņam par daudz slodzes priekš viņa laika, padomā cik Lebrons tērēja Klīvlendā. Un ko vēl gaidīt 5-6 gadus kāmēr esi savos labākajos gados, un tad pēc 30 meklēt komandu, kurā būsi 2. vai 3. opcija?

Nu Tu to saki, it kā Lebrons to būtu izgudrojis. Daudzi leģendāri spēlētāji ir mainījuši savas komandas, un pec tam izcīnijuši titulus. Tici man, kad Lebrons izcīnīs vairākus titulus, neviens vairs nerunās, ka tie tituli jau neko nenozīmē, jo viņš pameta CAVS, bet gan teiks, ja nebūtu pametis Klīvlendu, tad neizcīnītu iespējams nevienu. Protams, ja vien Dans Gilberts neuzliktu visām komandām lāstus
Lebronam bija labaakaa komanda visaa NBA vinsh nemaak izmantot komandas resursus - pirms Dzheimisons aizgaaja uz Cavs vinsh meta 20 ppg kas notika peec tam? buutu AMARE aizgaajis kaadi garanti ka arii vinsh deelj Lebrona lepnuma nesaaktu mest 12 ppg un tad visi tpt teiktu ka vinam nebija komanda - vinam bija shaks williams - all-star speeleetaajs un all-star smadzenes kuras tika ignoreetas vismaz taa vareeja noprast peec shaka izteicieniem peec sezonas vinam bija ljoti laba komanda vinsh pats visu izcuukoja jo vinsh ir paaraak jauns un tu runaa taa itkaa jau MIAMI buutu kaads tituls a ja nutur nekas nesanaaks? atkal lebronam komandas nav? speleetaaju nav? un btw Kobe ir vislabaakais Lojalitaates piemeers liigaa uz doto momentu bez jebkaadaam shaubaam

  +2 [+] [-]

, 2010-12-11 21:18, pirms 14 gadiem
wyneMiller rakstīja: Lebronam bija labaakaa komanda visaa NBA vinsh nemaak izmantot komandas resursus - pirms Dzheimisons aizgaaja uz Cavs vinsh meta 20 ppg kas notika peec tam? buutu AMARE aizgaajis kaadi garanti ka arii vinsh deelj Lebrona lepnuma nesaaktu mest 12 ppg un tad visi tpt teiktu ka vinam nebija komanda - vinam bija shaks williams - all-star speeleetaajs un all-star smadzenes kuras tika ignoreetas vismaz taa vareeja noprast peec shaka izteicieniem peec sezonas vinam bija ljoti laba komanda vinsh pats visu izcuukoja jo vinsh ir paaraak jauns un tu runaa taa itkaa jau MIAMI buutu kaads tituls a ja nutur nekas nesanaaks? atkal lebronam komandas nav? speleetaaju nav? un btw Kobe ir vislabaakais Lojalitaates piemeers liigaa uz doto momentu bez jebkaadaam shaubaam
Neprot izmatot komandas resursus? Lebrons ar drausmīgāko komandu plejoffu vēsturē tika finālā, kāmēr Tavs Kobijs dzīvojās tikai pa 1. kārtu, tā kā lūdzu nestāsti man te pasakas. Viņš no tādiem atvainojiet sūdiem dabūja 66 un 61 uzvaras pēdējās divās sezonās. Tu varbūt tagad redzi cik TĀ komanda bija laba pagajušogad spriežot pēc šīs sezonas Cavs, kuriem pie tām ir daudz labāk treneris. Pēc tam kas notika? Es Tev pateikšu, pretī stajās labi atpūtušies Celtics, kuri arī sagādāja problēmas, precīzāk - Rondo un KG. Un kuri finālā zaudēja 7. spēlē bez sava pamata centra.

Miami nav Cavs, un viņam te ir līgums uz 6 gadiem, un šo 6 gadu laikā izcīnīs viņi pāris titulus.

Un tavs Kobijs kā jau teicu prasīja maiņu, pirms neiedeva Gasolu, tā kā tavs Kobijs tagad spēlētu Bulls komandā, kura toreiz arī piedāvāja apmainīties.

Labākie lojalitātes piemēri? Novickis, Pīrss (kas ir spēlējis vēl sūdīgākā komandā, nekā Kobe, nav čīkstējis).

     [+] [-]

, 2010-12-12 04:28, pirms 14 gadiem
Domāju, ka Arenasam laba vieta iespējams varētu būt Philadelphia 76ers.

     [+] [-]

, 2010-12-12 20:12, pirms 14 gadiem
Narkathshin rakstīja: Domāju, ka Arenasam laba vieta iespējams varētu būt Philadelphia 76ers.
haha

labs joks

zini cik labu aizsargu jau ir priekšā tur?

droši vien nē, jo izteici tādu muļķibu