Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Braientam 26 punkti un zaudējums karjeras pēdējā duelī ar Lebronu

Rolands Eliņš

Braientam 26 punkti un zaudējums karjeras pēdējā duelī ar Lebronu
Kobe Braients un Lebrons Džeimss
Foto: AP/Scanpix

Nacionālajā basketbola asociācijā aizvadīta pēdējā savstarpējā spēle starp 21. gadsimta basketbola lielākajām zvaigznēm – Kobes Braienta pārstāvētā „Lakers” savu līdzjutēju priekšā ar 108:120 piekāpās Lebrona Džeimsa „Cavaliers”.

Kobe Braients jau sezonas pirmajā pusē paziņoja, ka aizvada pēdējo gadu savā NBA basketbolista karjerā. Viņam un „Lakers” vairs nav pat teorētisku iespēju kvalificēties izslēgšanas turnīram, līdz ar to pēc 16 „Lakers” spēlēm Braienta karjera būs galā. Savukārt šonakt pienāca gals viņa duelim ar Lebronu Džeimsu. Tieši šie divi spēlētāji ir 21. gadsimta līgas spožākās zvaigznes un simboli, kuri kopā izcīnījuši piecus MVP titulus, septiņus čempiona titulus un pēdējos 16 gados 13 reizes spēlējuši NBA finālā. Basketbola faniem par nožēlu – ne reizi viens pret otru.

Braienta iziešana laukumā šonakt pret „Cavaliers” iepriekš bija uz lielas jautājuma zīmes viņa kārtējā savainojuma dēļ, taču pēdējo spēli pret Lebronu Kobe garām nelaida un nospēlēja 32 minūtes, to laikā gūstot 26 punktus. Braients izcēlās ar lielisku precizitāti metienos no spēles (11/16), kā arī iepriecināja Losandželosas līdzjutējus ar vairākām efektīvām māņkustībām, apspēlējot Džeimsu viens pret vienu. Abi šajā spēlē daudz sedza viens otru, un Lebrons arī izcēlās ar pāris iespaidīgiem dankiem - vienu pēc Braienta apspēlēšanas un vienu ātrajā uzbrukumā pēc efektīvas "alley-oop" piespēles.

Taču par spīti Braienta un Džeimsa sarūpētajam šovam komandu līmeņi šobrīd ir pārāk atšķirīgi, un „Cavaliers” svinēja mierīgu uzvaru ar 120:108. Džeimss spēli noslēdza ar 24 punktiem, Kairijs Ērvings pievienoja 26 punktus un deviņas piespēles, kamēr Klīvlendas jaunieguvums Čenings Frajs, kurš sākumsastāvā aizvietoja Kevinu Lavu, sameta 21 punktu.

Ņemot vērā, ka Džeimss un Braients visu karjeru pavadīja dažādās konferencēs, abi tā arī nekad netikās „play-off” sērijā viens pret otru. Savukārt 18 regulārās sezonas tikšanās reizēs daudz labāk klājās Džeimsam, kura pārstāvētās komandas („Heat” un „Cavaliers”) spēlēs pret Braientu izcīnīja 15 uzvaras. Liela daļa šīs bilances gan iekrāta pēdējos gados, kad „Lakers” vairs nav konkurētspējīga augstākajā līmenī.

Braients pret Džeimsu statistikā

BraientsDžeimss
Viens pret otruU-Z3-15*15-3*
Punkti24.529.1
Piezīmes2.52.66
Kļūdas3.53.1
KarjerāPunkti25.027.2
NBA tituli52
NBA fināli76
sezonas MVP14

*Kopumā gan aizvadītas 20 savstarpējas spēles, taču divās no tām Braients traumas dēļ izgāja laukumā tikai uz pāris minūtēm, līdz ar to šeit tās vērā ņemtas netika.

NBA veidots video atskats Braienta un Džeimsa dueļos gadu gaitā


Citās spēlēs - "Spurs" turpina dominēt mājās, debitants Bukers atkal rezultatīvs

Tikmēr 40. uzvaru savā laukumā pēc kārtas guvusi Sanantonio „Spurs”, kas apspēlēja „Bulls” ar 109:101. Čikāga jau atkal palikusi bez Džimija Batlera, un to neglāba arī Derika Rouza un Pau Gazola 21 punkti. „Spurs” rindās tikmēr Kavai Lenards izcēlās ar 29 punktiem, Tonijs Pārkers izdalīja 12 rezultatīvas piespēles, bet Tims Dankans turpināja aizpildīt NBA vēstures grāmatas, kļūstot par sesto spēlētāju līgas vēsturē, kurš savācis 15 000 atlēkušo bumbu. Viņam šonakt tikai septiņi punkti, kamēr „Spurs” turpina aizvadīt uzvaru skaita ziņā labāko sezonu kluba vēsturē.

Austrumu „play-off” komandu mačā „Raptors” prata ar 104:96 pieveikt Atlantu, un ar ”double-double” izcēlās lietuvietis Jons Valančūns (10+10). 30 punktus guva Demārs Derouzans, kurš šo robežu sasniedzis jau trešo reizi marta piecās spēlēs. To pašu izdarījis arī Fīniksas debitants Devins Bukers, kurš šonakt salādējis 35 punktus „Nuggets” grozā. Bukers aizvada iespaidīgu sezonas otro pusi un martā vidēji guvis 24 punktus. Fīniksas komandu gan tas neglāba no zaudējuma Denverai ar 98:116, par ko parūpējās cits debitants – „Nuggets” saspēles vadītājs Emanuels Mudiejs, kurš guva 30 punktus, trāpot 13 no 20 metieniem no spēles.

NBA spēļu rezultāti, 11. marts

KomandasRez.Rezultatīvākie
Raptors-Hawks104:96Derouzans 30 – Horfords 20
Spurs-Bulls109:101Lenards 29-Rouzs 21
Nuggets-Suns116:98Mudiejs 30 – Bukers 35
Lakers-Cavaliers108:120Braients 26 – Džeimss 24

Austrumu konferences kopvērtējums

Poz.KomandaU-ZUzv. %+/-Sērija
1."Cavaliers"46-1871.9%+6.22 U
2."Raptors"43-2068.3%+4.42 U
3."Celtics"39-2660.0%+4.31 U
4."Heat"37-2757.8%+0.91 Z
5."Hornets"35-2855.6%+2.05 U
6."Hawks"36-2955.4%+2.91 Z
7."Pacers"34-3053.1%+1.82 U
8."Pistons"33-3151.6%+1.22 U
9."Bulls"32-3150.8%-1.01 Z
10."Wizards"30-3347.6%-1.83 Z
11."Magic"27-3642.9%-1.73 Z
12."Bucks"27-3841.5%-3.91 U
13."Knicks"27-3940.9%-2.21 U
14."Nets"18-4628.1%-6.62 Z
15.76ers8-5612.5%-10.713 Z

Rietumu konferences kopvērtējums

V.KomandaU-ZUzv. %+/-Sērija
1."Warriors"57-690.5%+10.92 U
2."Spurs"55-1084.6%+12.32 U
3."Thunder"44-2068.8%+6.92 U
4."Clippers"41-2265.1%+4.51 Z
5."Grizzlies"38-2659.4%-0.71 Z
6."Trail Blazers"34-3152.3%+0.91 U
7."Mavericks"33-3250.8%-0.44 Z
8."Rockets"32-3250.0%-1.12 U
9."Jazz"29-3545.3%+0.32 Z
10."Nuggets"27-3841.5%-2.33 U
11."Kings"25-3839.7%-2.63 Z
12."Pelicans"24-3938.1%-3.11 Z
13."Timberwolves"20-4530.8%-4.32 Z
14."Suns"17-4826.2%-7.42 Z
15."Lakers"14-5221.2%-9.11 Z

Pasvītrotas komandas, kas jau šobrīd garantējušas vietu izslēgšanas spēlēs

Video: Viens no pēdējiem Braienta groziem pret Džeimsu


Izmantotie resursi:
NBA.com

     [+] [-]

, 2016-03-11 13:05, pirms 9 gadiem
Mixes rakstīja: OK, nebiju lietas kursā, ka baša (drīzāk vnk tavā ) terminoloģijā drafts skaitās "dabiska" lieta Un man muļķim likās, ka nav lielas šķirbas starp spēlētāju izvēli draftā, FA vai treidu ceļā. My bad!
Vaitad nav nekādas atšķirības vai GM draftā izvēles spēlētājus ap kuriem grib būvēt komandu, vai pāris superstāri offsezonā sarunā 'ejam spēlēt Miami" ?

     [+] [-]

, 2016-03-11 13:17, pirms 9 gadiem
Nesaprotu kā var salīdzīnāt šos divus spēlētājus (ar domu kurš labāks)? Viņi abi jau tagad ir basketbola leģendas un var salīdzināt tīri tehniski kaut kādus elementus, piemēram labāka plastika Kobem, bet fiziskie parametri Lebronam, bet tas arī viss. Teiksim Kobi salīdzināt ar kādu Grīnu (kas izšāva 2 sezonas Suns un tagad atkal ir rezervists)...
Runājot par komandām - kāds te minēja pag.gadu, kas manuprāt ir tieši otrādi rāditājs tikai par labu Lebronam kā spēlētājam. Ņemot vērā cik unikāla ir Warriors un to, ka Cavs pagājušā gada finālu sastāvā īsti citu uzbrukuma opciju bez LBJ arī nebija.
Kobe savukārt viens pats Lakerus pat play-off nav ievilcis, ja nemaldos, nemaz nerunājot par fināliem.
Un Lakers pēdejā gredzenu sezonā bez Kobes bija Gazols, Odoms savā praimā kā te raksta Ārtests bija kruts aizsardzības specs. kas vēl varēja arī iemest, Fišers vienkārši varēja lādēt, ja bija brīvs un Ariza bija tajā gadā arī izcils aizsardzībā (šķiet bija līgas līderos pārķertajās bumbās).
P.S. Neaizmirstiet par Mbengu arī

     [+] [-]

, 2016-03-11 13:33, pirms 9 gadiem
Ulrihs rakstīja: Nesaprotu kā var salīdzīnāt šos divus spēlētājus (ar domu kurš labāks)? Viņi abi jau tagad ir basketbola leģendas un var salīdzināt tīri tehniski kaut kādus elementus, piemēram labāka plastika Kobem, bet fiziskie parametri Lebronam, bet tas arī viss. Teiksim Kobi salīdzināt ar kādu Grīnu (kas izšāva 2 sezonas Suns un tagad atkal ir rezervists)...
Runājot par komandām - kāds te minēja pag.gadu, kas manuprāt ir tieši otrādi rāditājs tikai par labu Lebronam kā spēlētājam. Ņemot vērā cik unikāla ir Warriors un to, ka Cavs pagājušā gada finālu sastāvā īsti citu uzbrukuma opciju bez LBJ arī nebija.
Kobe savukārt viens pats Lakerus pat play-off nav ievilcis, ja nemaldos, nemaz nerunājot par fināliem.
Un Lakers pēdejā gredzenu sezonā bez Kobes bija Gazols, Odoms savā praimā kā te raksta Ārtests bija kruts aizsardzības specs. kas vēl varēja arī iemest, Fišers vienkārši varēja lādēt, ja bija brīvs un Ariza bija tajā gadā arī izcils aizsardzībā (šķiet bija līgas līderos pārķertajās bumbās).
P.S. Neaizmirstiet par Mbengu arī
Kobe ievilka viens pats leikerus playoffos 12-13 gadā kad 2 spēles pirms sez beigam pret warrioriem sarāva ahileju, skaidrs ka bez viņa pēc tam bija 0-4 pret sas
Bet tas ka nevar viņus abus salīdzinat kā spēlētājus tas ir tiesa, var salīdzinat tikai atsevišķas viņu spēles daļas un no tā izteikti labāks nav ne viens ne otrs, viss pēc personīgam preferencēm.
Man patīk citāts ka Lebrons ir labakais regulārās sezonas spēlētajs nba vēsturē, pat labaks par mj, par pārejo jau katrs pats zin

     [+] [-]

, 2016-03-11 13:43, pirms 9 gadiem
ventilators rakstīja: Vaitad nav nekādas atšķirības vai GM draftā izvēles spēlētājus ap kuriem grib būvēt komandu, vai pāris superstāri offsezonā sarunā 'ejam spēlēt Miami" ?
Ironija ir tā, ka otrais variants izklausās krietni "dabiskāks", nekā pirmais jebkurā gadījumā jūsu ķīvēšanās par dabiskumu un komandu vēsturi ir izcili tizla, atgādina bērneļu cīņu par to, kura papucis vai iztēles auglis var sasist otru

     [+] [-]

, 2016-03-11 13:54, pirms 9 gadiem
ventilators rakstīja: Nu bet es tev arī tikko izskaidroju, ka principā visiem superstāriem, izcīnot titulu komandā bija vismaz vēlviens all-star līmeņa spēlētājs. MJ-Pipens, Šaks-Kobe, Kobe-Gazols.

Te vienkārši ir tik daudz fanboyu, kas uzskata, ka Kobem visi palīgi vienmēr bija daudz krutāki nekā Lebronam.. Ar ko Vujačičs labāks par Čalmersu vai Deliju ? (es pat teiktu, ka nav). Farmārs un Fišers arī ķipa labāki par Mo Viljamsu/Irvingu vai dajebkuru citu saspēlnieku kurš Lebronam jebkad bijis ? Vienīgais, kā Lebronam nav bijis, ir tāds aizsardzības speciālists, kā Ārtests (kautgan arī Leikeros jau bija pēc sava praima). Otrās un trešās opcijas uzbrukumā Lebronam ir bijušas labākas nekā Kobem. Tikai idiots var apstrīdēt, ka Veids uzbrukumā bij sūdīgāks nekā Gazols, un Bošs sliktāks par Odomu.
Batjē neko sliktāks par Artrestu nebija kā aizsargs!

     [+] [-]

, 2016-03-11 13:59, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: Batjē neko sliktāks par Artrestu nebija kā aizsargs!
nu beidz. Ārtests (tiesa, praimā, nek Leikeros) bij zvērs aizsardzībā. Bet nu Leikeru Ārtests varbūt arī bija Batjē līmenī

     [+] [-]

, 2016-03-11 14:02, pirms 9 gadiem
Mixes rakstīja: Runājot par Kobi vs Lebron, derētu atcerēties, ka neviens, ne otrs nav uzvarējis vienīti, jo abiem vajadzēja vairākus palīgus. Atšķirība ir tā, ka Lebronam nācās iet meklēt biedrus citās komandās, kamēr Lakers spēja tos piesaistīt.

Bainums savos ziedu laikos LAL tika uzskatīts par top 3 centru līgā, Fišers iemeta vairākus clutch metienus un bija fantastisks balsts grūtās situācijās, nemaz nerunājot par stabilām vērtībām, kā Gazolu un Odomu, tā kā palīgi Kobem bijuši uz urrā.
Bosh bija top3 PF līgā, kurš Raptorus ievilka stabili PO. Veids bija TOP3 spēlētājs NBA un jau izcīnija titulu ar heat. Alens arī čempions un viens no visu laiku labākajiem 3pt metējiem. Batjē labākais perimetra aizsargs. Un tie palīgi blakus Lebronam bija miskastes, jo visi, kas neizcīna ar Lebronu titulu ir miskastes. pēc heiteru teiktā.

     [+] [-]

, 2016-03-11 14:48, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: Bosh bija top3 PF līgā, kurš Raptorus ievilka stabili PO. Veids bija TOP3 spēlētājs NBA un jau izcīnija titulu ar heat. Alens arī čempions un viens no visu laiku labākajiem 3pt metējiem. Batjē labākais perimetra aizsargs. Un tie palīgi blakus Lebronam bija miskastes, jo visi, kas neizcīna ar Lebronu titulu ir miskastes. pēc heiteru teiktā.
Pats feini uzsvēri atslēgas vārdu BIJA.

     [+] [-]

, 2016-03-11 15:24, pirms 9 gadiem
edvins_straume_107735 rakstīja: Pagājšgad jau redzējām kas notika kad Lebrons viens pats mēģināja izcīnīt titulu, viens pats pret veselu komandu. Tad nebija Alena un viņam līdzīgu spēlētāju kas REĀLI palīdzētu. Un kas notika ? Lebrons palika pie sasistas siles. Viens cilvēks nevar izcīnīt titulu. Titulu izcīna komanda.
Wahaha..... nu tu esi labs. Es kaut kur teicu, ka komandu izcīna viens kāds? Loģiski, ka titulu paceļ komanda, bet diemžēl Lebronam komandas it kā divi balsti bija notraumējušies un nespēlēja un viņš VIENATNĒ dabūja vismaz divas uzvaras. Jā, Bošs, Alens, Veids spēlēja lomu kad dabūja titulus, bet tāpat līderis bija Lebrons un tur tu vari celties un krist un raudāt, bet patiesību tev neizmainīt.

Elementārs jautājums par DAL titulu. Dirks izcīnīja vai komanda? Loģiski, ka komanda, bet viņš bija pāris galvas tiesu pārāks par pārējiem komandas biedriem.

     [+] [-]

, 2016-03-11 15:27, pirms 9 gadiem
ventilators rakstīja: Da beidz. Pasaki man vienu spēlētāju, kurš ir uzvarējis 'viens pats'. Es te tikai cenšos argumentēt, ka viens pats Gasols pie Kobes sāniem nav gluži tas pats, kas Veids+Bošs, vai Lavs+Irvings.

ps: Bainama 'ziedu laiki' gan bij ilgi ne ? nepilnas 2 sezonas paspīdēja un tad izdomāja, ka nahren visu, un aizgāja Filadelfijā boulingu spēlēt.
Atgādini..... tās nebija tieši titulu sezonas?!?!?!?!?!!?!?!?!

     [+] [-]

, 2016-03-11 15:30, pirms 9 gadiem
ventilators rakstīja: tas jau nav nevienam nekas jauns, ka Clipperi ir joks un visas līgas apsmiekls. savus griestus arī šķiet jau sasniedza kādu laiku atpakaļ
Un LOL arī savu bedri sasnieguši. Un turpinās vēl vienu laiku
Lai tikai jaunie Basiņi turpina vadīt visas lietas un būs brīnumu ka maz neliekas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-03-11 15:40, pirms 9 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Un LOL arī savu bedri sasnieguši. Un turpinās vēl vienu laiku
Lai tikai jaunie Basiņi turpina vadīt visas lietas un būs brīnumu ka maz neliekas
Nu LAL šobrīd varbūt arī ir bedrē, bet ilgi jau nu viņi tur nepaliks. Clipperi, turpretim, pāris gadus pa PO būs padzīvojušies un drīz atgriezīsies tur, kur viņiem īstā vieta - līgas apakšā nezinu, kas vēl Dokam būtu jādara, kādus vēl spēlētājus jāpiesaista, lai Clipperi tiktu pāri SAS, OKC, GSW.

     [+] [-]

, 2016-03-11 15:45, pirms 9 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Un LOL arī savu bedri sasnieguši. Un turpinās vēl vienu laiku
Lai tikai jaunie Basiņi turpina vadīt visas lietas un būs brīnumu ka maz neliekas
cik ir viens laiks? sorry, es neorientējos šajās laika mērvienībās, bet ja tu domā šo sezonu, tad tev ir taisnība, nākamsezon jau sākas straujš augšupceļš

     [+] [-]

, 2016-03-11 16:15, pirms 9 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Wahaha..... nu tu esi labs. Es kaut kur teicu, ka komandu izcīna viens kāds? Loģiski, ka titulu paceļ komanda, bet diemžēl Lebronam komandas it kā divi balsti bija notraumējušies un nespēlēja un viņš VIENATNĒ dabūja vismaz divas uzvaras. Jā, Bošs, Alens, Veids spēlēja lomu kad dabūja titulus, bet tāpat līderis bija Lebrons un tur tu vari celties un krist un raudāt, bet patiesību tev neizmainīt.

Elementārs jautājums par DAL titulu. Dirks izcīnīja vai komanda? Loģiski, ka komanda, bet viņš bija pāris galvas tiesu pārāks par pārējiem komandas biedriem.
Terijam tur bija jādod MVP! Ar saviem 3pt salauza heat.

     [+] [-]

, 2016-03-11 16:20, pirms 9 gadiem
enzo360 rakstīja: cik ir viens laiks? sorry, es neorientējos šajās laika mērvienībās, bet ja tu domā šo sezonu, tad tev ir taisnība, nākamsezon jau sākas straujš augšupceļš
Viens laiks ir "vismaz 3 sezonas", kur neko nevar piesaistīt viena liela līguma pēc.

     [+] [-]

, 2016-03-11 16:22, pirms 9 gadiem
ventilators rakstīja: Nu LAL šobrīd varbūt arī ir bedrē, bet ilgi jau nu viņi tur nepaliks. Clipperi, turpretim, pāris gadus pa PO būs padzīvojušies un drīz atgriezīsies tur, kur viņiem īstā vieta - līgas apakšā nezinu, kas vēl Dokam būtu jādara, kādus vēl spēlētājus jāpiesaista, lai Clipperi tiktu pāri SAS, OKC, GSW.
Ar Balmeru tādi joki neies cauri. Ja samaksāja 2 miljardus par klubu, tad nebūs žēl maksāt nodokļus.

SAS jau tika pāri. Ne tā? GSW arī vinnēja 7 spēļu sērijā. Ne tā?

     [+] [-]

, 2016-03-11 16:27, pirms 9 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Ar Balmeru tādi joki neies cauri. Ja samaksāja 2 miljardus par klubu, tad nebūs žēl maksāt nodokļus.

SAS jau tika pāri. Ne tā? GSW arī vinnēja 7 spēļu sērijā. Ne tā?
Tās GSW kvalitātes, kas bija 3 gadus atpakaļ nejauc iekšā. Klejam bija otrā sezona,Stefs nebija zvaigzne. Griins sildija beņķi. AB bija vilcējs.

     [+] [-]

, 2016-03-11 16:43, pirms 9 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Ar Balmeru tādi joki neies cauri. Ja samaksāja 2 miljardus par klubu, tad nebūs žēl maksāt nodokļus.

SAS jau tika pāri. Ne tā? GSW arī vinnēja 7 spēļu sērijā. Ne tā?
Nu vecīt tikpat akli, cik tu heito LAL un BOS, tikpat akli arī esi safanojies par LAC/CP3/Grifinu.

Uzvarēja SAS tu saki.. Ok, tas bija pirms Aldridža, turklāt arī Leonards ir diezgan pielicis šogad. Kur tieši uzlabojās Clipperi pa offsezonu/sezonas gaitā - grūti pateikt.

Un par GSW te es vispār gandrīz no beņķa nokritu. Kad Tas bija ? Gadījumā tajā sezonā Karijs pat uz ASG netika ? Šis Karijs ir pavisam cits, nekā tas, kas bija tajā zāģī Clipperiem. Grīns vispār šķiet tajā laikā beņķi sildīja, Igudala vispār komandā nebija.

Bet nu jā, abas 'šīs' komandas LAC uzveica, tikai daudz kas ir mainījies kopš tiem laikiem.

     [+] [-]

, 2016-03-11 17:06, pirms 9 gadiem
Bet jums tak te patīk skatīties pagātnē. LOL esot bijuši labi. So? Kam tas interesē? Tagad LAC ar CP3 ēru ir labāki.

SAS toties Dankans pagaidām tiešām neko nerāda. Pārkers arī smagi nokrities PG hierarhijā. Manu ar nesen atgriezies tikai no traumas. Neteikšu, ka tur notikusies papildināšanās. Vairāk gan sastāva nomaiņa.

Neviens nezinam, kur būtu LAC standingos ar Grifinu ierindā. Priekšā OKC jau nu točna būtu, lai gan arī bez viņa ir 24-8 laikam bilance. Un ko LAC pielikuši- Pīrsu, tagad Grīnu, Aldričs ar izrādās māk kaut ko iemest. (P.S. Es par būtu priecīgs, ja Stīvensons būtu palicis).

     [+] [-]

, 2016-03-11 17:46, pirms 9 gadiem
Andris Biedriņš visiem tāpat visiem brauc pāri kā ar ceļa rulli.

     [+] [-]

, 2016-03-11 19:44, pirms 9 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Bet jums tak te patīk skatīties pagātnē. LOL esot bijuši labi. So? Kam tas interesē? Tagad LAC ar CP3 ēru ir labāki.

SAS toties Dankans pagaidām tiešām neko nerāda. Pārkers arī smagi nokrities PG hierarhijā. Manu ar nesen atgriezies tikai no traumas. Neteikšu, ka tur notikusies papildināšanās. Vairāk gan sastāva nomaiņa.

Neviens nezinam, kur būtu LAC standingos ar Grifinu ierindā. Priekšā OKC jau nu točna būtu, lai gan arī bez viņa ir 24-8 laikam bilance. Un ko LAC pielikuši- Pīrsu, tagad Grīnu, Aldričs ar izrādās māk kaut ko iemest. (P.S. Es par būtu priecīgs, ja Stīvensons būtu palicis).
Vecīt kur ir tā ēra? Tas laika posms kura viņs pāris reizes ir ticis līdz konf pusfinalam? Tak nesmīdini tautu

     [+] [-]

, 2016-03-11 19:51, pirms 9 gadiem
enzo360 rakstīja: Vecīt kur ir tā ēra? Tas laika posms kura viņs pāris reizes ir ticis līdz konf pusfinalam? Tak nesmīdini tautu
Ja tu nezini vārda "ēra" nozīmi, tad es neesmu vainīgs. Lebrona 4 gadi iekš MIA arī saucās Lebrona ēra. Sauc kā gribi- posms, ēra.... watevers.