Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Džordans: "Rouzs ir MVP!"

Edgars Bērziņš
Edgars Bērziņš

Džordans: "Rouzs ir MVP!"
Deriks Rouzs
Foto: AFP/Scanpix

Bijusī NBA zvaigzne Maikls Džordans par 2010./2011. gada sezonas vērtīgāko spēlētāju nodēvējis Čikāgas ''Bulls'' saspēles vadītāju Deriku Rouzu, kurš šonakt guva 20 punktus, palīdzot ''buļļiem'' ar 101:84 uzveikt Džordanam piederošo Šarlotes ''Bobcats'' komandu.

''Sezonas MVP. Viņš spēlē labi un ir to pelnījis. Bez šaubām. Ja viņš nesaņems šo balvu, tad sapratīs, kā es jutos daudzus gadus,'' pēc šīs nakts mača starp ''Bulls'' un ''Bobcats'' komandām (101:84) izteicās Šarlotes kluba īpašnieks un par visu laiku labāko NBA basketbolistu uzskatītais Maikls Džordans.

Pats Rouzs pēc spēles bija priecīgs par Džordana sacīto. ''Maiklu visi Čikāgā joprojām apbrīno, tāpēc viņa vārdi man nozīmē daudz. Tas, ko viņš teica, ir neticami. Esmu pagodināts, un, ja godīgi, man nav īpaši ko teikt, esmu mēms!'' ar smaidu uz lūpām sacīja ''Bulls'' komandas līderis. ''Pats ar viņu [Džordanu] neaprunājos, bet, kad nāks izslēgšanas spēles, tad man ar viņu nāksies aprunāties par pāris lietām.''

22 gadus vecais ''Bulls'' aizsargs šosezon vidēji ik mačā guvis 24,6 punktus, atdevis 8,1 rezultatīvu piespēli un savācis 4,3 atlēkušās bumbas.

Izmantotie resursi:
ESPN: The Worldwide Leader In Sports

  -1 [+] [-]

, 2011-03-10 18:24, pirms 14 gadiem
arejs87 rakstīja: Sorry, bet tu kļūdies, ja domā, ka es teicu, ka Džeimss nav labākais dēļ viņa komandas rezultātiem. Vienkārši līgā ir labāki spēlētāji par viņu un viņu par labāko nedrīkst uzskatīt kaut vai viņa lielā ego dēļ, kas arī ir viens no zemūdens akmeņiem, kurš gremdē Heat. Ir ļoti slikti, ja spēlētājam jau no paša sākuma sāk "iepotēt" superzvaigznes sindromu kā tas bij ar Džeimsu un tagad, diemžēl, notiek arī ar Grifinu (ceru, ka viņš spēs tikt ar to galā). Nu bet tas ir mans viedoklis un es labprāt dzirdēšu arī citus.
ja tā paraugās tad Lebrons ir lielisks tikpat kā visos spēles komponentos(3pt% biski klibo), vēl varu nosaukt tikai divus spēlētājus kuri ir lieliski gandrīz visur - Wade un Kobe... šis ir šobrīd tas top3... kkur tuvumā protams ir Durants un Entonijs, taču dažas jomās viņi ir patiešām sūdīgi..

     [+] [-]

, 2011-03-10 18:30, pirms 14 gadiem
LeBron23 rakstīja: NBA gan uzskata savādāk: http://www.nba.com/racetomvp/
Tas ir NBA apskatnieka viedoklis un šis bija manējais - tas arī viss.

p.s. Visu piedošanu Dirkam, ka viņu nepieminēju un ceru redzēt Rondo citā kompānijā, kur viņu neieskaus tik daudz labu šūteru kā Bostonā, lai patiesi varētu novērtēt uz ko tad viņš ir īsti spējīgs, jo pagaidām viņa izcilās asistenta spējas tomēr ir krietni apšaubāmas (es nenoliedzu, ka viņš progresē un no viņa var iznākt tiešām lielisks pg).

  +1 [+] [-]

, 2011-03-10 18:35, pirms 14 gadiem
S.T.A.T. rakstīja: ja tā paraugās tad Lebrons ir lielisks tikpat kā visos spēles komponentos(3pt% biski klibo), vēl varu nosaukt tikai divus spēlētājus kuri ir lieliski gandrīz visur - Wade un Kobe... šis ir šobrīd tas top3... kkur tuvumā protams ir Durants un Entonijs, taču dažas jomās viņi ir patiešām sūdīgi..
Es domāju, ka tu neņēmi vērā tos komponentus, kuri neparādās statu ailītēs - kaut vai, piemēram, komandas ķīmiju un tās veidošanu/uzturēšanu/uzlabošanu, kurā, kā izskatās, Džeimsam, maigi izsakoties, šobrīd "nedaudz" neveicas.

     [+] [-]

, 2011-03-10 18:36, pirms 14 gadiem
arejs87 rakstīja: Tas ir NBA apskatnieka viedoklis un šis bija manējais - tas arī viss.

p.s. Visu piedošanu Dirkam, ka viņu nepieminēju un ceru redzēt Rondo citā kompānijā, kur viņu neieskaus tik daudz labu šūteru kā Bostonā, lai patiesi varētu novērtēt uz ko tad viņš ir īsti spējīgs, jo pagaidām viņa izcilās asistenta spējas tomēr ir krietni apšaubāmas (es nenoliedzu, ka viņš progresē un no viņa var iznākt tiešām lielisks pg).
Par Rondo talantu var spriest pēc Krističa, kurš nonākot Celtics ir metis iekšā daudz vairāk neka Thunders, kā piemērs šīsnakts spēlē kurā viņam 20 pts

  +1 [+] [-]

, 2011-03-10 18:51, pirms 14 gadiem
S.T.A.T. rakstīja: Par Rondo talantu var spriest pēc Krističa, kurš nonākot Celtics ir metis iekšā daudz vairāk neka Thunders, kā piemērs šīsnakts spēlē kurā viņam 20 pts
Nedomāju, ka tas ir arguments - ne jau Rondo vienīgais tur dod piespēles + viņam šodien ar to piespēļu tā pamazāk (priekš viņa statiem). Protams, arī jāņem vērā fakts, ka Oklahomā bija savādāks basketbols ar tādiem scoreriem kā Durantu un Westbrooku priekšgalā, bet Bostona ir daudz vairāk orientēta uz komandas spēli, kurā iesaista visus spēlētājus laukumā. Varbūt, ja Krističam dotu iespēju, viņš arī Oklahomā varētu mest krietni vairāk.

  +2 [+] [-]

, 2011-03-10 20:15, pirms 14 gadiem
S.T.A.T. rakstīja: Par Veidu pilnīgi noteikti vērtīgāks... saspiedies esi kkur? Veids ir labāks par Lebronu un Howardu un vienā līmenī ar Kobi... āksts atradies te

runājot par Rouzu, es negribētu viņam dot MVP, bet vnk citu reālu kandidātu nav, tāpēc jau laikam viņam tiks tas MVP.
Rouzs bez nekāda Lebrona un Boša ir augstāk turnīra tabulā nekā Veids ar Heat, plus Rouzam stati ir nedaudz labāki kā arī viņš nekļūdās 5 reizes pa spēli kā Veids... Pietam Rouzs ir jauns un viņš noteikti vēl progresēs un kas to lai zin kas no viņa var sanākt..

Man nav nekādu pretenziju pret Veidu un es nekādi neapšaubu viņa talantu, taču tev jāatzīst ka Rouzs šogad ir vērtīgāks par Veidu...

Šobrīd vienīgais kas varētu viņam atņemt MVP ir Howards un ja Heat aizies spēle tad varbūt James. Bet nu vēl daudz spēles priekšā, tākā vēl nekas nav noteikts...

     [+] [-]

, 2011-03-10 20:22, pirms 14 gadiem
PB41 rakstīja: Rouzs bez nekāda Lebrona un Boša ir augstāk turnīra tabulā nekā Veids ar Heat, plus Rouzam stati ir nedaudz labāki kā arī viņš nekļūdās 5 reizes pa spēli kā Veids... Pietam Rouzs ir jauns un viņš noteikti vēl progresēs un kas to lai zin kas no viņa var sanākt..

Man nav nekādu pretenziju pret Veidu un es nekādi neapšaubu viņa talantu, taču tev jāatzīst ka Rouzs šogad ir vērtīgāks par Veidu...

Šobrīd vienīgais kas varētu viņam atņemt MVP ir Howards un ja Heat aizies spēle tad varbūt James. Bet nu vēl daudz spēles priekšā, tākā vēl nekas nav noteikts...
Kur tu izrāvi, ka Veids kļūdas 5 reizes pa spēli?

     [+] [-]

, 2011-03-10 20:34, pirms 14 gadiem
nu labi, es paarspiileeju, bet peedeejaas speelees vinjsh tieshaam daudz kljuudaas

     [+] [-]

, 2011-03-10 20:44, pirms 14 gadiem
PB41 rakstīja: nu labi, es paarspiileeju, bet peedeejaas speelees vinjsh tieshaam daudz kljuudaas
pēdējās 10 spēlēs 3,6 reizes, nav jau tik briesmīgi

     [+] [-]

, 2011-03-10 20:46, pirms 14 gadiem
PB41 rakstīja: Rouzs bez nekāda Lebrona un Boša ir augstāk turnīra tabulā nekā Veids ar Heat, plus Rouzam stati ir nedaudz labāki kā arī viņš nekļūdās 5 reizes pa spēli kā Veids... Pietam Rouzs ir jauns un viņš noteikti vēl progresēs un kas to lai zin kas no viņa var sanākt..

Man nav nekādu pretenziju pret Veidu un es nekādi neapšaubu viņa talantu, taču tev jāatzīst ka Rouzs šogad ir vērtīgāks par Veidu...

Šobrīd vienīgais kas varētu viņam atņemt MVP ir Howards un ja Heat aizies spēle tad varbūt James. Bet nu vēl daudz spēles priekšā, tākā vēl nekas nav noteikts...
Man liekas tu bik ierāvi auzās - es piekrītu lielākajai daļai ko teici, bet komentārs kuram atbildēji nekādi nenolika Veidu augstāk par Rouzu, bet gan Veidu augstāk par Džeimsu, savukārt Rouzu augstāk par abiem.

     [+] [-]

, 2011-03-10 20:53, pirms 14 gadiem
arejs87 rakstīja: LOL vienkārši - kā tu vari likt L.James top 3 kandidātos neliekot D.Wade virs viņa? Es saprastu, ja vēl viņi nebūtu vienā komandā, nu bet viņi ir - tad ja liec no kādas komandas MVP kandidātu, vismaz vispirms paņem komandas labāko spēlētāju.
James un Duranta vietā manuprāt jāliek Wades un Bryants....Howards ar turpat un vēl daži, kā jau teici, un tad tik starp tiem "dažiem" var ātrākais Lebronu likt, es pat teiktu aiz viņiem.
He, un jau atkal uzrodas kāds gudrais, kas daudz runā, bet viss ko viņš saka ir pilnīgākais mēsls ta nu lūk mazliet statistika no NBA lai salīdzinātu L. James un D.Wade

L. James Pts : 26.3 Assists: 7.1 rebs: 7.5 steals 1.52
D. Wade Pts: 25.6 Assists: 4.4 rebs 6.7 steals 1.38

  +2 [+] [-]

, 2011-03-10 21:03, pirms 14 gadiem
Tomy_K rakstīja: He, un jau atkal uzrodas kāds gudrais, kas daudz runā, bet viss ko viņš saka ir pilnīgākais mēsls ta nu lūk mazliet statistika no NBA lai salīdzinātu L. James un D.Wade

L. James Pts : 26.3 Assists: 7.1 rebs: 7.5 steals 1.52
D. Wade Pts: 25.6 Assists: 4.4 rebs 6.7 steals 1.38
Ko tu vari piesieties? Katrs var izteikt savu viedokli, un vienmēr statistika visu neparāda.

  -1 [+] [-]

, 2011-03-10 21:06, pirms 14 gadiem
NBA eksperts rakstīja: Ko tu vari piesieties? Katrs var izteikt savu viedokli, un vienmēr statistika visu neparāda.
Protams es piesienos, ja tu palasītu, tad redzetu ka kāds pateica ka mans viedoklis ir pilnīgi neloģisks, bet es pierādīju tieši pretēju. Vnk vajag iemācīties arī pamatot savu viedokli ne tikai gudri runāt pēc kaut kādām random domām...

     [+] [-]

, 2011-03-10 21:08, pirms 14 gadiem
Tomy_K rakstīja: He, un jau atkal uzrodas kāds gudrais, kas daudz runā, bet viss ko viņš saka ir pilnīgākais mēsls ta nu lūk mazliet statistika no NBA lai salīdzinātu L. James un D.Wade

L. James Pts : 26.3 Assists: 7.1 rebs: 7.5 steals 1.52
D. Wade Pts: 25.6 Assists: 4.4 rebs 6.7 steals 1.38
Un atkal uzrodas kārtējais statistikas vergs kurš neko vairāk neredz. Statistika ne tuvu neatspoguļo visu ko spēlētājs paveic uz laukuma un ārpus tā komandas labā, bet tādi āpši kā tu pēc spēlēm vienmēr paskatās status un tad bļauj, lai gan spēlētāja devums konkrētajā spēlē un vispār var būt ļoti neatbilstošs vai pat pretējs no statiem iegūstamajam priekšstatam, tāpēc ir ļoti stulbi spriest par spēlētāju tikai pēc viņa statistikā redzamās informācijas + Veids un Džeims spēlē atšķirīgās pozīcijās, kas viņu salīdzināšanu padara tikai grūtāku, it īpaši pēc statiem, bet šaubos ka tavā biezajā paurī tas var tikt iekšā.

  -1 [+] [-]

, 2011-03-10 21:12, pirms 14 gadiem
arejs87 rakstīja: Un atkal uzrodas kārtējais statistikas vergs kurš neko vairāk neredz. Statistika ne tuvu neatspoguļo visu ko spēlētājs paveic uz laukuma un ārpus tā komandas labā, bet tādi āpši kā tu pēc spēlēm vienmēr paskatās status un tad bļauj, lai gan spēlētāja devums konkrētajā spēlē un vispār var būt ļoti neatbilstošs vai pat pretējs no statiem iegūstamajam priekšstatam, tāpēc ir ļoti stulbi spriest par spēlētāju tikai pēc viņa statistikā redzamās informācijas + Veids un Džeims spēlē atšķirīgās pozīcijās, kas viņu salīdzināšanu padara tikai grūtāku, it īpaši pēc statiem, bet šaubos ka tavā biezajā paurī tas var tikt iekšā.
Patīk ka tavi argumenti balstas tikai uz manis apvainošanu, kamēr tu nēesi nosaucis nevienu faktu, kas padara Wade labāku par James. Ceru ka tu zini, ka ar plikiem apvainojumiem dzīvē tālu netiksi...

     [+] [-]

, 2011-03-10 21:14, pirms 14 gadiem
Tomy_K rakstīja: Protams es piesienos, ja tu palasītu, tad redzetu ka kāds pateica ka mans viedoklis ir pilnīgi neloģisks, bet es pierādīju tieši pretēju. Vnk vajag iemācīties arī pamatot savu viedokli ne tikai gudri runāt pēc kaut kādām random domām...
Sorry, bet tu neko nepierādīji, tikai iemeti komentārā pliku statistiku, pie tam vēl nepilnīgu, kas ir diezgan vājš arguments, ja vien tur nav milzīga atstarpe statos.

  -1 [+] [-]

, 2011-03-10 21:18, pirms 14 gadiem
arejs87 rakstīja: Sorry, bet tu neko nepierādīji, tikai iemeti komentārā pliku statistiku, pie tam vēl nepilnīgu, kas ir diezgan vājš arguments, ja vien tur nav milzīga atstarpe statos.
Plus, ja tu netici statistikai, tad varbūt vismaz NBA speciālisti tevī radīs mazliet pārliecību, ka tu kļūdies, jo L.J jau kuro reizi pēc kartas ierindojas otrajā vietā aiz D. Rose sadaļā Race to MVP. Lūk pat tev ielikšu link Howard needs more than intangibles for serious...

Un vēl joprojām neredzu NEVIENU argumentu no tevis kas pierādītu ka Wade ir labāks..

     [+] [-]

, 2011-03-10 21:18, pirms 14 gadiem
Tomy_K rakstīja: Patīk ka tavi argumenti balstas tikai uz manis apvainošanu, kamēr tu nēesi nosaucis nevienu faktu, kas padara Wade labāku par James. Ceru ka tu zini, ka ar plikiem apvainojumiem dzīvē tālu netiksi...
LOL - tu laikam nespēj saprast ka es apgāzu tavu argumentu, norādot, ka tas ir ļoti vājš un neparāda ne pusi no spēlētāja kopējā ieguldījuma. Piedod, ja es tevi aizvainoju, norādot, ka tu esi statistikas vergs, bet diemžēl pagaidām izskatās, ka tu tāds esi un sportacentrā tādu ir daudz tā kā nesatraucies.

     [+] [-]

, 2011-03-10 21:22, pirms 14 gadiem
Tomy_K rakstīja: Plus, ja tu netici statistikai, tad varbūt vismaz NBA speciālisti tevī radīs mazliet pārliecību, ka tu kļūdies, jo L.J jau kuro reizi pēc kartas ierindojas otrajā vietā aiz D. Rose sadaļā Race to MVP. Lūk pat tev ielikšu link Howard needs more than intangibles for serious...

Un vēl joprojām neredzu NEVIENU argumentu no tevis kas pierādītu ka Wade ir labāks..
Tas ir NBA apskatnieka viedoklis un viņam uz to ir tādas pašas teisības kā jebkuram citam, tas vēl nenozīmē, ka tas ir pareizs ja kas. Tu laikam tici ari visam ko politiķi saka, ka krīzes nav un viss ir jauki un tādā garā.
Piedod, bet no tevis pagaidām arī nevienu īstu argumentu neesmu saņēmis - tu tikai atsaucies uz statiem, kuri neko nepierāda, un uz citu viedokļiem, kas ir un paliek viedokļi nevis fakti, tādi paši kā mans vai jebkura cita viedoklis.

     [+] [-]

, 2011-03-10 21:26, pirms 14 gadiem
Tomy_K rakstīja: Plus, ja tu netici statistikai, tad varbūt vismaz NBA speciālisti tevī radīs mazliet pārliecību, ka tu kļūdies, jo L.J jau kuro reizi pēc kartas ierindojas otrajā vietā aiz D. Rose sadaļā Race to MVP. Lūk pat tev ielikšu link Howard needs more than intangibles for serious...

Un vēl joprojām neredzu NEVIENU argumentu no tevis kas pierādītu ka Wade ir labāks..
Nu, bet, ja reiz tu tik ļoti gribi status bīdīt kā argumentu, tad kā tu izskaidro, ka Rose ar sliktākiem statiem ir priekšā Džeimsam?

     [+] [-]

, 2011-03-10 21:28, pirms 14 gadiem
arejs87 rakstīja: Tas ir NBA apskatnieka viedoklis un viņam uz to ir tādas pašas teisības kā jebkuram citam, tas vēl nenozīmē, ka tas ir pareizs ja kas. Tu laikam tici ari visam ko politiķi saka, ka krīzes nav un viss ir jauki un tādā garā.
Piedod, bet no tevis pagaidām arī nevienu īstu argumentu neesmu saņēmis - tu tikai atsaucies uz statiem, kuri neko nepierāda, un uz citu viedokļiem, kas ir un paliek viedokļi nevis fakti, tādi paši kā mans vai jebkura cita viedoklis.
Pirmkārt nepin iekšā te politiku, jo tam nav pilnīgi nekāda saistība.
Otrkārt, nevis es noliedzu tiesības uz tavu viedokli, bet tu pirmais apstrīdēji manu viedokli par to ka James ir top 3 MVP.
un treškārt tas ir pilnīgs bullshit ja tu man te mēģini ieskaidrot ka statiem nav nekāda nozīme, un nu jā tavs viedokis par to ko Wades dara ārpus spēlēm komandas labā noteikti ir labāks par NBA apskatnieku viedokli.

     [+] [-]

, 2011-03-10 21:30, pirms 14 gadiem
arejs87 rakstīja: Nu, bet, ja reiz tu tik ļoti gribi status bīdīt kā argumentu, tad kā tu izskaidro, ka Rose ar sliktākiem statiem ir priekšā Džeimsam?
Tapēc ka Rose ir komandas līderis, Chicago bulls ir aizsardzības tipa komanda, tādēļ arī statistika ir labāka. Un Rose šajā mehānismā ir galvenais zobrats, kas uzbīdijis Chicago tik augstu. Pluss viņš ir nenormāli progresējis pa vasaru pieliekot pie range shooting. Piedod, bet Miami Heat komandā L.James ir lielāka loma nekā Wade.

     [+] [-]

, 2011-03-10 21:42, pirms 14 gadiem
MVP TOP 3

1. Amare Stoudamire
2. Derrick Rose
3. LaMarcus Aldridge

Zinu, ka dažiem šī liksies stulba versija, protams īsti reāla tā manuprāt arī nav, bet tas ir mans variants!

     [+] [-]

, 2011-03-10 21:45, pirms 14 gadiem
Tomy_K rakstīja: Tapēc ka Rose ir komandas līderis, Chicago bulls ir aizsardzības tipa komanda, tādēļ arī statistika ir labāka. Un Rose šajā mehānismā ir galvenais zobrats, kas uzbīdijis Chicago tik augstu. Pluss viņš ir nenormāli progresējis pa vasaru pieliekot pie range shooting. Piedod, bet Miami Heat komandā L.James ir lielāka loma nekā Wade.
Loma - jā, iespējams, bet, tas ka tu esi lielāka zvaigzne nenozīmē ka tu esi labāks spēlētājs. Labs piemērs ir Iversons savā pēdējajā sezonā, kad viņš deldēja beņķi un neko nerādīja, bet fani tik un tā starteros iebalsoja dēļ zvaigznes statusa kāds viņam bija un, ļoti iespējams, vēl ir.

     [+] [-]

, 2011-03-10 21:49, pirms 14 gadiem
Narkathshin rakstīja: MVP TOP 3

1. Amare Stoudamire
2. Derrick Rose
3. LaMarcus Aldridge

Zinu, ka dažiem šī liksies stulba versija, protams īsti reāla tā manuprāt arī nav, bet tas ir mans variants!
Not bad.

     [+] [-]

, 2011-03-10 21:58, pirms 14 gadiem
Tomy_K rakstīja: Pirmkārt nepin iekšā te politiku, jo tam nav pilnīgi nekāda saistība.
Otrkārt, nevis es noliedzu tiesības uz tavu viedokli, bet tu pirmais apstrīdēji manu viedokli par to ka James ir top 3 MVP.
un treškārt tas ir pilnīgs bullshit ja tu man te mēģini ieskaidrot ka statiem nav nekāda nozīme, un nu jā tavs viedokis par to ko Wades dara ārpus spēlēm komandas labā noteikti ir labāks par NBA apskatnieku viedokli.
Manuprāt tu sāc ieiet stresā - vismaz tā liekas no tā cik izmisīgi tu centies atrast kādu argumentu.
Pirmkārt - es nepinu iekšā politiku, tikai norādu, ka tu tici visam ko kāds uzraksta oficiālā saitā, lai gan tas tomēr ir viena cilvēka izteikts viedoklis un to nevajag uztvert kā vienīgo patiesību.
Otrkārt - viedokli var izteikt dažādi, gan uzrakstot komentāra un pasakot ka "Vot, es domāju tā", gan arī atbildot uz kāda cita viedokli un norādot ka tavs viedoklis atšķiras, ka tu nepiekrīti cita viedoklim.
Treškārt - es nevienā momentā neesmu teicis, ka statiem nav nozīmes, tikai, ka to nozīme ir daudz mazāka nekā tu to pasniedz + es arī nesaku ka mans viedoklis ir krutāks par NBA apskatnieku viedokli, es tikai saku, ka arī viņu teiktais tomēr ir un paliek viedoklis.
Nobeigumam - neķer kreņķi! Gan arī tu sapratīsi, ka viedokļi mēdz būt dažādi.

  +2 [+] [-]

, 2011-03-10 22:45, pirms 14 gadiem
jaded rakstīja: Ņemot vērā, ka es visu laku esmu par Bulls, tad man jau ari liekas tāpat kā MJ. Un vēl man nesaprotami liekas mūsu lielo tviterotāju Dablvē un Embē viedoklis, ka: kas ta Rouzs pa zvaigzni, jo viss kas viņam ir, tas esot atlētiskums. Ir jau tomēr čalis pielicis krietni kopš pagājušās sezonas.
Tāpat tie paši tviteristi tik fano par leikeriem, hītiem, seltikiem, bet tajā pašā laikā neredz, ka Bulls ar tādu aizsardzību ir ļoti spēcīgs kandidāts uz uzvaru, ja ne visā playoff, tad Austrumos noteikti, jo tos pašus seltikus gandrīz jau vienreiz izsita pat bez Boozera un pārējiem jaunpienācējiem.
VV galīgi aptracis - pateikt, ka Rouzam ir tikai atlētiskums ir tas pats, kas pateikt, ka Kobem ir tikai metiens

  +1 [+] [-]

, 2011-03-10 23:55, pirms 14 gadiem
Cilvēks dabuj divus MVP un nav labākais? Pagājušo gadu Cavaliers bija labākā komanda līgā, šogad sliktākā.... Tas vien ir pierādijums, ka Lebrons ir labākais.

Runājot par MVP, tad komandas kā Bulls, Lakers ir labas bez saviem līderiem. Viņas varētu uzvarēt tāpat virs 50% bez Kobes un Rose. Komandas kā Mavericks un Magic bez saviem līderiem būtu zem 50%, esmu pārliecināts par 100%... Howards un Nowitzki ir pelnijis daudz vairāk MVP nekā Rose vai Kobe. Lebrons nav kandidāts, jo spēlē starp pārāk labiem spēlētājiem, bet kā spēlētājs viņš ir labākais. Tāpat kā Šaks bija savos gados un Džordans bija savos gados... Šaks dabuja vienu MVP kaut vai viņš bija labākais var teikt 6 gadus līgā. Džordans dabuja 5 MVP, bet nu līgā viņš bija labākais 11 gadus. Lebrons dabūs 2 MVP kaut vai viņš būs labākais līgā gadus 6....

Tā notiek...

     [+] [-]

, 2011-03-11 00:05, pirms 14 gadiem
pistol rakstīja: Cilvēks dabuj divus MVP un nav labākais? Pagājušo gadu Cavaliers bija labākā komanda līgā, šogad sliktākā.... Tas vien ir pierādijums, ka Lebrons ir labākais.

Runājot par MVP, tad komandas kā Bulls, Lakers ir labas bez saviem līderiem. Viņas varētu uzvarēt tāpat virs 50% bez Kobes un Rose. Komandas kā Mavericks un Magic bez saviem līderiem būtu zem 50%, esmu pārliecināts par 100%... Howards un Nowitzki ir pelnijis daudz vairāk MVP nekā Rose vai Kobe. Lebrons nav kandidāts, jo spēlē starp pārāk labiem spēlētājiem, bet kā spēlētājs viņš ir labākais. Tāpat kā Šaks bija savos gados un Džordans bija savos gados... Šaks dabuja vienu MVP kaut vai viņš bija labākais var teikt 6 gadus līgā. Džordans dabuja 5 MVP, bet nu līgā viņš bija labākais 11 gadus. Lebrons dabūs 2 MVP kaut vai viņš būs labākais līgā gadus 6....

Tā notiek...
Sorry, bet tas ka Cavaliers bij labākā un tagad sliktākā, pierāda tikai to, ka komanda bij būvēta/koncentrēta ap vienu spēlētāju un līdz ko šī centrālā figūra bij off iestājās lielais šoks - KO nu!!???!!!! + vēl līdzi aizgāja Židrūns un Lebrons nogaidīja tik ilgi, ka starp brīvajamie aģentiem vairs arī nekas jēdzīgs nebij palicis. Visiem šiem faktiem sasummējoties, radās arī Klīvlendas pagrimuma efekts. Tieši tāpēc tādas komandas kā Lakers un Celtic ir daudz labākas, jo nav būvētas ap vienu spēlētāju. Lebrons atstāja labākā spēlētāja iespaidu, jo Klīvlendā viss tika pakārtots viņam + vēl viņam jau no paša sākuma tika potēts, ka viņš ir superstars un tādā garā. Viņš ir lielisks basketbolists, bet ne labākais. Tāpat komandu varēja būvēt ap Kobi vai kādu citu un līdz ko šis centra spēlētājs aizietu, būtu tāds pats sbrukums, it īpaši ja free agent marketā vairs nekā nav, jo vietā jau pēc superstāra nekas nepaliek, tikai tukšums kura aizpildīšanai labākajā gadījumā paliek viduvējības. Tāpēc es atļaušos tev nepiekrist, kad tu saki ka Lebrons ir labākais spēlētājs līgā.

  -1 [+] [-]

, 2011-03-11 00:42, pirms 14 gadiem
arejs87 rakstīja: Sorry, bet tas ka Cavaliers bij labākā un tagad sliktākā, pierāda tikai to, ka komanda bij būvēta/koncentrēta ap vienu spēlētāju un līdz ko šī centrālā figūra bij off iestājās lielais šoks - KO nu!!???!!!! + vēl līdzi aizgāja Židrūns un Lebrons nogaidīja tik ilgi, ka starp brīvajamie aģentiem vairs arī nekas jēdzīgs nebij palicis. Visiem šiem faktiem sasummējoties, radās arī Klīvlendas pagrimuma efekts. Tieši tāpēc tādas komandas kā Lakers un Celtic ir daudz labākas, jo nav būvētas ap vienu spēlētāju. Lebrons atstāja labākā spēlētāja iespaidu, jo Klīvlendā viss tika pakārtots viņam + vēl viņam jau no paša sākuma tika potēts, ka viņš ir superstars un tādā garā. Viņš ir lielisks basketbolists, bet ne labākais. Tāpat komandu varēja būvēt ap Kobi vai kādu citu un līdz ko šis centra spēlētājs aizietu, būtu tāds pats sbrukums, it īpaši ja free agent marketā vairs nekā nav, jo vietā jau pēc superstāra nekas nepaliek, tikai tukšums kura aizpildīšanai labākajā gadījumā paliek viduvējības. Tāpēc es atļaušos tev nepiekrist, kad tu saki ka Lebrons ir labākais spēlētājs līgā.
Lebrons nav superstars? Kas tad viņš ir? Viņš ir talants, viens no visu laiku talantīgākajiem spēlētājiem. Tu nevari noliegt viņu talantu tikai tapēc, ka viņam nav sasniegumu. Kas ap viņu bija būvēts? Tas ir katu kāds mīts. Bulls ar bija būvēta ap MJ, bet kad viņš aizgāja Bulls nebija nemaz tik slikti kā Cavaliers tagad... Lakers ar ap Šaku bija būvēti, bet kad viņš aizgāja komanda gandrīz PO tika... Džeimss nav izņēmums, spēlētājs ar lieliskām prasmēm, bet vienkārši tik nenovērtēts. Tas jau kļūst smieklīgi.

Vismaz Tu vari man pateikt kurš ir labāks spēlētājs līgā? Un kapēc? Kas viņu padara labāku par Lebronu izņemot clutch situācijas un komandas biedrus... 2009-2010 Cavaliers ir viena no visnenovērtētākajām komandām NBA, paskatoties uz to komandu vispār brīnos kā viņi varēja uzvarēt regulāro sezonu. Lebronam nav sasniegumi, bet nu nav jābūt īpaši acīgam, lai pateiktu, ka viņš ir nenosedzams un universāls spēlētājs. Tu tādu vēl nekad iepriekš čista neesi redzējis.

  -1 [+] [-]

, 2011-03-11 01:35, pirms 14 gadiem
Lebrons treso panems

  +1 [+] [-]

, 2011-03-11 08:45, pirms 14 gadiem
Rouzam buus MVP. ';

     [+] [-]

, 2011-03-11 10:18, pirms 14 gadiem
pistol rakstīja: Lebrons nav superstars? Kas tad viņš ir? Viņš ir talants, viens no visu laiku talantīgākajiem spēlētājiem. Tu nevari noliegt viņu talantu tikai tapēc, ka viņam nav sasniegumu. Kas ap viņu bija būvēts? Tas ir katu kāds mīts. Bulls ar bija būvēta ap MJ, bet kad viņš aizgāja Bulls nebija nemaz tik slikti kā Cavaliers tagad... Lakers ar ap Šaku bija būvēti, bet kad viņš aizgāja komanda gandrīz PO tika... Džeimss nav izņēmums, spēlētājs ar lieliskām prasmēm, bet vienkārši tik nenovērtēts. Tas jau kļūst smieklīgi.
Es nevienā momentā neesmu noliedzis viņa talantu vai to, ka viņš ir superstars, bet kā ujau tiku iepriekš teicis - tas ja tu esi lielāka zvaigzne, nenozīme, ka tu esi labāks spēlētājs. Viņa lielasi ego un pārspīlētais sup[erzvaigznes sindroms kā arī psiholoģijas problēmas ir tās, kas viņu gremdē un vienkārši neļauj viņu atzīt par labāko basketbolistu.
Jā, arī citas komandas tiek būvētas ap stariem, BET Klīvlendā viss tika pakārtots Džeimsam ar domu, ka viņš tur spēlēs 20 gadus un tāpēc kad viņš aizgāja iestājās tāds sabrukums. Citās komandās tiek būvēts ap zvaigznēm, tomēr ar domu, lai arī bez tām komanda var rādīt saturīgu sniegumu. Tu minēji Džordanu - viņš bija superzvaigzne zvaigžņu pilnā komandā, Džeims šobrīd ir tikai viens no zvaigznēm savā komandā. Varbūt nākotnē, un ne tālā, viņš spēs kļūt par superstaru starp stariem, bet šobrīd viņš vēl nav tam gatavs tāpēc, piedod, bet es viņu neuzskatu par labāko spēlētāju NBA.

     [+] [-]

, 2011-03-11 10:20, pirms 14 gadiem
Maikls Skolfilds rakstīja: Lebrons treso panems
Varbūt, bet nedomāju, ka viņš to būs pelnījis.

     [+] [-]

, 2011-03-11 13:48, pirms 14 gadiem
arejs87 rakstīja: Es nevienā momentā neesmu noliedzis viņa talantu vai to, ka viņš ir superstars, bet kā ujau tiku iepriekš teicis - tas ja tu esi lielāka zvaigzne, nenozīme, ka tu esi labāks spēlētājs. Viņa lielasi ego un pārspīlētais sup[erzvaigznes sindroms kā arī psiholoģijas problēmas ir tās, kas viņu gremdē un vienkārši neļauj viņu atzīt par labāko basketbolistu.
Jā, arī citas komandas tiek būvētas ap stariem, BET Klīvlendā viss tika pakārtots Džeimsam ar domu, ka viņš tur spēlēs 20 gadus un tāpēc kad viņš aizgāja iestājās tāds sabrukums. Citās komandās tiek būvēts ap zvaigznēm, tomēr ar domu, lai arī bez tām komanda var rādīt saturīgu sniegumu. Tu minēji Džordanu - viņš bija superzvaigzne zvaigžņu pilnā komandā, Džeims šobrīd ir tikai viens no zvaigznēm savā komandā. Varbūt nākotnē, un ne tālā, viņš spēs kļūt par superstaru starp stariem, bet šobrīd viņš vēl nav tam gatavs tāpēc, piedod, bet es viņu neuzskatu par labāko spēlētāju NBA.
Cik zvaigznes tavuprāt vispār ir līgā? Ja Džordans bija zvaigžņu pilnā komandā, tad Heat ir tikai no zvaigznēm. Lakers ar, Bulls ar. Lūks Longlijs nav zvaigzne, Denis Rodmens nav zvaigzne, vecs Rons Hārpers nav zvaigzne. Skotijs bija.

Zvaigzne ir tas ap kuru Tu vari sākt meiģināt būvēt komandu, superzvaigzne ir tā, kas Tevi ievedīs PO vai līdz fināliem, vai pat uzvarēs titulu. Spēlētāji kā Pīrss, Alens, Kārters, Makgreidijs ir spilgtākie piemēri zvaigznēm. Superzvaigznes ir divas-trīs katrā NBA periodā līgā bijušas:
80s bija Maģiskais, Lerijs un Tomass/Džordans
90s bija Džordans un Oladžuvons
00s bija Šaks, Kobe, Aiversons un Veids/Džeimss.

Bet es Tev gribēju, lai Tu atbildi kuri ir tie labākie spēlētāji? Vai Karmelo Entonijs ir labāks par Lebronu Džeimsu? Vai Kobe ir labāks par Lebronu Džeimsu? Es domāju, ka nē un prātīgākie cilvēki ar to teiks, it sevišķi salīdzinot Cavaliers un Lakers pagājušo gadu. Neviens nekad nav apjēdzis to, ka 2007. gada Cavaliers ir otrā sliktākā komanda NBA vēsturē kas ir tikusi līdz finālam.... Tas ir milzīgs sasniegums un nevajag teikt, ka Rietumu konference tajā gadā bija sūds, nē tā nebija.

Runājot par ego, tad Kobem tāds ir daudz milzīgāks.