Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Džordans: "Rouzs ir MVP!"

Edgars Bērziņš
Edgars Bērziņš

Džordans: "Rouzs ir MVP!"
Deriks Rouzs
Foto: AFP/Scanpix

Bijusī NBA zvaigzne Maikls Džordans par 2010./2011. gada sezonas vērtīgāko spēlētāju nodēvējis Čikāgas ''Bulls'' saspēles vadītāju Deriku Rouzu, kurš šonakt guva 20 punktus, palīdzot ''buļļiem'' ar 101:84 uzveikt Džordanam piederošo Šarlotes ''Bobcats'' komandu.

''Sezonas MVP. Viņš spēlē labi un ir to pelnījis. Bez šaubām. Ja viņš nesaņems šo balvu, tad sapratīs, kā es jutos daudzus gadus,'' pēc šīs nakts mača starp ''Bulls'' un ''Bobcats'' komandām (101:84) izteicās Šarlotes kluba īpašnieks un par visu laiku labāko NBA basketbolistu uzskatītais Maikls Džordans.

Pats Rouzs pēc spēles bija priecīgs par Džordana sacīto. ''Maiklu visi Čikāgā joprojām apbrīno, tāpēc viņa vārdi man nozīmē daudz. Tas, ko viņš teica, ir neticami. Esmu pagodināts, un, ja godīgi, man nav īpaši ko teikt, esmu mēms!'' ar smaidu uz lūpām sacīja ''Bulls'' komandas līderis. ''Pats ar viņu [Džordanu] neaprunājos, bet, kad nāks izslēgšanas spēles, tad man ar viņu nāksies aprunāties par pāris lietām.''

22 gadus vecais ''Bulls'' aizsargs šosezon vidēji ik mačā guvis 24,6 punktus, atdevis 8,1 rezultatīvu piespēli un savācis 4,3 atlēkušās bumbas.

Izmantotie resursi:
ESPN: The Worldwide Leader In Sports

1 2 3 78 komentāri

  +5 [+] [-]

, 2011-03-10 10:24, pirms 14 gadiem
m.JORDANS

 +13 [+] [-]

, 2011-03-10 10:28, pirms 14 gadiem
Sava ziņā Jordanam var piekrist.

  -2 [+] [-]

, 2011-03-10 10:49, pirms 14 gadiem
Rouzs vai Durants - tāds ir jautājums... ja man būtu teikšana, tad šogad MVP iegūti tieši kāds no šiem diviem spēlētājiem!

  +7 [+] [-]

, 2011-03-10 10:51, pirms 14 gadiem
Rouzs šogad krietni pielicis 3punktniekos, kas padarijis viņu krietni grūtāk nosedzamu.

  +5 [+] [-]

, 2011-03-10 10:57, pirms 14 gadiem
zobufeja 2 rakstīja: Sava ziņā Jordanam var piekrist.
Kādā savā ? Viņam šajā gadījumā atliek tikai piekrist...

  +5 [+] [-]

, 2011-03-10 10:58, pirms 14 gadiem
Rouzs ir psiholoģiski krietni pārāks par visiem pārējiem konkurentiem.
Atceros pēdējo interviju pēc uzvaras pār Miami, viņš pat īsti nepriecājās, jo redz saskatīja galotnē kļūdas, kas pieļāva to, ka Miami ir iespēja izlīdzināt un uzvarēt. Viņš māk savaldīt emocijas un palikt ar vēsu saprātu arī tādās situācijās...

  +5 [+] [-]

, 2011-03-10 11:20, pirms 14 gadiem
Ņemot vērā, ka es visu laku esmu par Bulls, tad man jau ari liekas tāpat kā MJ. Un vēl man nesaprotami liekas mūsu lielo tviterotāju Dablvē un Embē viedoklis, ka: kas ta Rouzs pa zvaigzni, jo viss kas viņam ir, tas esot atlētiskums. Ir jau tomēr čalis pielicis krietni kopš pagājušās sezonas.
Tāpat tie paši tviteristi tik fano par leikeriem, hītiem, seltikiem, bet tajā pašā laikā neredz, ka Bulls ar tādu aizsardzību ir ļoti spēcīgs kandidāts uz uzvaru, ja ne visā playoff, tad Austrumos noteikti, jo tos pašus seltikus gandrīz jau vienreiz izsita pat bez Boozera un pārējiem jaunpienācējiem.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-10 11:22, pirms 14 gadiem
Jordans zina ko runā.....Rouzs ir MVP!!!

  +3 [+] [-]

, 2011-03-10 11:30, pirms 14 gadiem
Viennozīmīgi, ka tā arī ir jābūt, bet viņa Buļļi būtu kā bez rokām, īsts līderis, kas izšķirošajos spēles brīžos ir neapturams.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-10 11:30, pirms 14 gadiem
Pilnīgi piekrītu MJ!
Slēpts komentārs: shitaa

  -3 [+] [-]

, 2011-03-10 11:58, pirms 14 gadiem
shitaa rakstīja: Durants nav MVP, ne pēc viena parametra, vienkārši nav, ņem ārā no sava saraksta droši!
tu vispār saproti ko runā?

     [+] [-]

, 2011-03-10 12:24, pirms 14 gadiem
var piekrist, žēl ka Būzers nebija no paša sezonas sākuma, tad Bulls tagad nebutu 4. visā līgā, bet vēl augstāk

     [+] [-]

, 2011-03-10 12:53, pirms 14 gadiem
Nu šaubos gan, ka pagaidām viņš būtu vērtīgāks spēlētājs par tiem pašiem Veidu, Kobi, Lebronu, Hovardu..

     [+] [-]

, 2011-03-10 12:57, pirms 14 gadiem
Emilio rakstīja: tu vispār saproti ko runā?
neuzvelcies burkān, tu taču drīksti izdomāt ko vien gribi, es neko nesaku!

  +7 [+] [-]

, 2011-03-10 13:01, pirms 14 gadiem
sapnis rakstīja: Nu šaubos gan, ka pagaidām viņš būtu vērtīgāks spēlētājs par tiem pašiem Veidu, Kobi, Lebronu, Hovardu..
Par Veidu viņš pilnīgi noteikti ir vērtīgāks, un šosezon spēlē nedaudz audstākā līmenī kā Džeims, Kobe un Howards, tākā jāpiekrīt MJ ka Rouzam jāiegūst MVP.

  -3 [+] [-]

, 2011-03-10 13:12, pirms 14 gadiem
Emilio rakstīja: Rouzs vai Durants - tāds ir jautājums... ja man būtu teikšana, tad šogad MVP iegūti tieši kāds no šiem diviem spēlētājiem!
Vel Kevins Love varetu ieklaut shaja pulka!

  +3 [+] [-]

, 2011-03-10 13:19, pirms 14 gadiem
Un visspar!

Lovs jau 52. spēlē pēc kārtas sasniedz ''double-double''

  +6 [+] [-]

, 2011-03-10 13:29, pirms 14 gadiem
Modritis rakstīja: Un visspar!

Lovs jau 52. spēlē pēc kārtas sasniedz ''double-double''
spēlējot otrajā sliktākajā komandā līgā, tākā MVP viņam nedabūt...

  +1 [+] [-]

, 2011-03-10 13:50, pirms 14 gadiem
PB41 rakstīja: Par Veidu viņš pilnīgi noteikti ir vērtīgāks, un šosezon spēlē nedaudz audstākā līmenī kā Džeims, Kobe un Howards, tākā jāpiekrīt MJ ka Rouzam jāiegūst MVP.
Par Veidu nekas nav vērtīgās tai līgā... Ja nu vienīgi veids 2006. gadā

  +2 [+] [-]

, 2011-03-10 13:52, pirms 14 gadiem
tagad rakstīja: var piekrist, žēl ka Būzers nebija no paša sezonas sākuma, tad Bulls tagad nebutu 4. visā līgā, bet vēl augstāk
Jaa un Celtics nebuutu traumeeti Wests, abi Oniili, Perkins tad buutu 70 uzvaras
Dalasai netraumeetos Butlers un Novickis shie buutu liigas liideri...
Lakers Bynams buutu no sezonas saakuma utt
Taa var spriedeleet muuzhiigi un tas ir stulbi visaam komandaam ir traumas ( nemaz par Portlendu nerunaashu ) tapeec teikt ka vinji buutu augstaak ja buutu Boozers ir stulbi...

  -2 [+] [-]

, 2011-03-10 14:30, pirms 14 gadiem
PB41 rakstīja: Par Veidu viņš pilnīgi noteikti ir vērtīgāks, un šosezon spēlē nedaudz audstākā līmenī kā Džeims, Kobe un Howards, tākā jāpiekrīt MJ ka Rouzam jāiegūst MVP.
Par Veidu pilnīgi noteikti vērtīgāks... saspiedies esi kkur? Veids ir labāks par Lebronu un Howardu un vienā līmenī ar Kobi... āksts atradies te

runājot par Rouzu, es negribētu viņam dot MVP, bet vnk citu reālu kandidātu nav, tāpēc jau laikam viņam tiks tas MVP.

     [+] [-]

, 2011-03-10 14:30, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: Par Veidu nekas nav vērtīgās tai līgā... Ja nu vienīgi veids 2006. gadā
Tieši tā! Veids šobrīd ir 1# clutch players līgā

  +3 [+] [-]

, 2011-03-10 14:44, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: Par Veidu nekas nav vērtīgās tai līgā... Ja nu vienīgi veids 2006. gadā
potenciāla ziņā jā - Veids tik tiešām uz šo brīdi varētu būt līgas vērtīgākais spēlētājs. taču grozi kā gribi - Veida patieso vērtību šobrīd aizēno Lebrons... un ne jau ar to, ka gūst vairāk punktu vai atdod vairāk piespēļu, bet gan ar pašu faktu - ka viņš ar savu megalielo ego ir Miami!
bet paturpinot tēmu - man Rouzs pēc savas uzvedības laukumā, nosvērtības, aukstasinības, līdera īpašībām un nedaudz arī spēles manieres, atgādina Veidu! katrā ziņā viņi ir viena tipa spēlētāji - ne tādi svarīgi zīmuļi kā Džeimss vai Kobe(vēl pirms pāris gadiem).

     [+] [-]

, 2011-03-10 17:06, pirms 14 gadiem
Emilio rakstīja: potenciāla ziņā jā - Veids tik tiešām uz šo brīdi varētu būt līgas vērtīgākais spēlētājs. taču grozi kā gribi - Veida patieso vērtību šobrīd aizēno Lebrons... un ne jau ar to, ka gūst vairāk punktu vai atdod vairāk piespēļu, bet gan ar pašu faktu - ka viņš ar savu megalielo ego ir Miami!
bet paturpinot tēmu - man Rouzs pēc savas uzvedības laukumā, nosvērtības, aukstasinības, līdera īpašībām un nedaudz arī spēles manieres, atgādina Veidu! katrā ziņā viņi ir viena tipa spēlētāji - ne tādi svarīgi zīmuļi kā Džeimss vai Kobe(vēl pirms pāris gadiem).
Džeimsu un viņa ego kopā ar superzvaigznes sindromu ko viņam potēja jau no pirmās dienas varētu aizmainīt uz kādu dziļu sūdu bedri. Te bij gredzenu projekts, tagad varētu projektu, kur savākt lielāko nīkuļu komandu un tur Džeimsu uz pārs gdiem iebāzt, lai atjēdzas no zvaigžņu slimības. Pēc tiem diviem MVP viņš ganjau jūtas kā best player uz planētas, lai gan līgā ir vairāki labāki spēlētāji un viens pat viņa komandā!!!
Par Rouzu - nenoliedzami viens no galvenajiem kandidātiem uz MVP, tomēr sezona vēl nav beigusies, tāpēc nav ko steigties ar prognozēm.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-10 17:11, pirms 14 gadiem
shitaa rakstīja: Durants nav MVP, ne pēc viena parametra, vienkārši nav, ņem ārā no sava saraksta droši!
Mhm Līgas līderis gūto punktu ziņa noteikti nav labākais nevienā parametrā

par kandidātiem tie ir paigadām 3 izteikti un daži mīņājās nopakaļ
1. D. Rose
2. L.James
3 K. Durant

  +3 [+] [-]

, 2011-03-10 17:11, pirms 14 gadiem
S.T.A.T. rakstīja: Tieši tā! Veids šobrīd ir 1# clutch players līgā
Tu ākst, kā viņš var būt #1 clutch spēlētājs līgā, ja šosezon, metot pa grozu situācijas, kad ir mazāk par 10 sekundēm spēlē un ir 2 punktu starpība (gan vadībā, gan zaudētājos) viņa precizitāte ir 0/5. KUR TU TUR REDZI CLUTCH? tas ir tas pats, kas pateikt, ka lebrons ir viens no labākajiem metējiem līgā. Rouzam noteikti ir jābūt regulārās sezonas MVP. Un to, kas nolasīs 3. Finals MVP es jau zinu.

  +2 [+] [-]

, 2011-03-10 17:38, pirms 14 gadiem
Emilio rakstīja: potenciāla ziņā jā - Veids tik tiešām uz šo brīdi varētu būt līgas vērtīgākais spēlētājs. taču grozi kā gribi - Veida patieso vērtību šobrīd aizēno Lebrons... un ne jau ar to, ka gūst vairāk punktu vai atdod vairāk piespēļu, bet gan ar pašu faktu - ka viņš ar savu megalielo ego ir Miami!
bet paturpinot tēmu - man Rouzs pēc savas uzvedības laukumā, nosvērtības, aukstasinības, līdera īpašībām un nedaudz arī spēles manieres, atgādina Veidu! katrā ziņā viņi ir viena tipa spēlētāji - ne tādi svarīgi zīmuļi kā Džeimss vai Kobe(vēl pirms pāris gadiem).
Izņēmi man vārdus no mutes...

  +3 [+] [-]

, 2011-03-10 17:42, pirms 14 gadiem
KobeMVP rakstīja: Tu ākst, kā viņš var būt #1 clutch spēlētājs līgā, ja šosezon, metot pa grozu situācijas, kad ir mazāk par 10 sekundēm spēlē un ir 2 punktu starpība (gan vadībā, gan zaudētājos) viņa precizitāte ir 0/5. KUR TU TUR REDZI CLUTCH? tas ir tas pats, kas pateikt, ka lebrons ir viens no labākajiem metējiem līgā. Rouzam noteikti ir jābūt regulārās sezonas MVP. Un to, kas nolasīs 3. Finals MVP es jau zinu.
Beidzot kada sapraatiiga doma sheit!

  -2 [+] [-]

, 2011-03-10 17:42, pirms 14 gadiem
Tomy_K rakstīja: Mhm Līgas līderis gūto punktu ziņa noteikti nav labākais nevienā parametrā

par kandidātiem tie ir paigadām 3 izteikti un daži mīņājās nopakaļ
1. D. Rose
2. L.James
3 K. Durant
LOL vienkārši - kā tu vari likt L.James top 3 kandidātos neliekot D.Wade virs viņa? Es saprastu, ja vēl viņi nebūtu vienā komandā, nu bet viņi ir - tad ja liec no kādas komandas MVP kandidātu, vismaz vispirms paņem komandas labāko spēlētāju.
James un Duranta vietā manuprāt jāliek Wades un Bryants....Howards ar turpat un vēl daži, kā jau teici, un tad tik starp tiem "dažiem" var ātrākais Lebronu likt, es pat teiktu aiz viņiem.
Slēpts komentārs: pistol

  -1 [+] [-]

, 2011-03-10 18:13, pirms 14 gadiem
arejs87 rakstīja: LOL vienkārši - kā tu vari likt L.James top 3 kandidātos neliekot D.Wade virs viņa? Es saprastu, ja vēl viņi nebūtu vienā komandā, nu bet viņi ir - tad ja liec no kādas komandas MVP kandidātu, vismaz vispirms paņem komandas labāko spēlētāju.
James un Duranta vietā manuprāt jāliek Wades un Bryants....Howards ar turpat un vēl daži, kā jau teici, un tad tik starp tiem "dažiem" var ātrākais Lebronu likt, es pat teiktu aiz viņiem.
NBA gan uzskata savādāk: Howard needs more than intangibles for serious...

     [+] [-]

, 2011-03-10 18:17, pirms 14 gadiem
KobeMVP rakstīja: Tu ākst, kā viņš var būt #1 clutch spēlētājs līgā, ja šosezon, metot pa grozu situācijas, kad ir mazāk par 10 sekundēm spēlē un ir 2 punktu starpība (gan vadībā, gan zaudētājos) viņa precizitāte ir 0/5. KUR TU TUR REDZI CLUTCH? tas ir tas pats, kas pateikt, ka lebrons ir viens no labākajiem metējiem līgā. Rouzam noteikti ir jābūt regulārās sezonas MVP. Un to, kas nolasīs 3. Finals MVP es jau zinu.
skatos, ka tu ākst skaties tikai Heat spēļu apskatus un gudri dir* pēc tam... ja redzētu talāk par savu Holivudas ākstu komandu, tad zinātu, ka Veids jau kādu laiku atpakaļ(apmēram no 2006.gada) ir labākais clutch shooteris, visu cieņu Kobem, bet tā nu tas ir...

P.S. Kuru no Celtics sastāva tu domāji teikdams, ka zini, kurš nolasīs Finals MVP?

     [+] [-]

, 2011-03-10 18:17, pirms 14 gadiem
pistol rakstīja: Ja Tu uzskati, ka Džeimss nav labākais spēlētājs līgā Tu esi akls.... Skilla ziņā viņš ir labākais, tas kā viņa komandai veicas ir pavisam cits. Tu saki, ka Veids ir labākais spēlētājs, bet ja Tu zināji, tad 99% labākie spēlētāji saņem kritiku un Heat komandā visu kritiku saņem Džeimss, tas ir skaidrs, ka viņš ir labākais spēlētājs.
Sorry, bet tu kļūdies, ja domā, ka es teicu, ka Džeimss nav labākais dēļ viņa komandas rezultātiem. Vienkārši līgā ir labāki spēlētāji par viņu un viņu par labāko nedrīkst uzskatīt kaut vai viņa lielā ego dēļ, kas arī ir viens no zemūdens akmeņiem, kurš gremdē Heat. Ir ļoti slikti, ja spēlētājam jau no paša sākuma sāk "iepotēt" superzvaigznes sindromu kā tas bij ar Džeimsu un tagad, diemžēl, notiek arī ar Grifinu (ceru, ka viņš spēs tikt ar to galā). Nu bet tas ir mans viedoklis un es labprāt dzirdēšu arī citus.

  +2 [+] [-]

, 2011-03-10 18:22, pirms 14 gadiem
pistol rakstīja: Ja Tu uzskati, ka Džeimss nav labākais spēlētājs līgā Tu esi akls.... Skilla ziņā viņš ir labākais, tas kā viņa komandai veicas ir pavisam cits. Tu saki, ka Veids ir labākais spēlētājs, bet ja Tu zināji, tad 99% labākie spēlētāji saņem kritiku un Heat komandā visu kritiku saņem Džeimss, tas ir skaidrs, ka viņš ir labākais spēlētājs.
Neuzskatu ka LBJ ir labākais.
1 2 3 78 komentāri