Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3
Autors: Roberts Saulītis

Džeimss izdara izvēli - nākamā pieturvieta Maiami

Džeimss izdara izvēli - nākamā pieturvieta Maiami
Lebrons Džeimss
Foto: AFP/Scanpix

Nacionālās Basketbola Asociācijas (NBA) regulārās sezonas labākais spēlētājs Lebrons Džeimss šonakt tiešraidē kanālam ESPN paziņojis, ka turpmāk pārstāvēs Maiami „Heat” komandu. Džeimss apvienosies ar divām citām līgas zvaigznēm – Dveinu Veidu un Krisu Bošu.

Šīs vasaras brīvo aģentu tirgus gardākais kumoss Džeimss beidzot paziņojis, ka parakstīs līgumu ar Maiami klubu. Iepriekš tika dzirdētas vairākas baumas par Džeimsa pievienošanos Ņujorkas „Knicks” klubam, tomēr, kad „Knicks” iegādājās savā īpašumā Amare Stadamairu par maksimāli iespējamo līguma summu, kļuva skaidrs, ka Džeimsam vieta sastāvā var arī neatrasties. Vēl viens potenciālais Lebrona galamērķis tika minēts Čikāgas „Bulls” klubs. Vakar parādījās ziņas, ka buļļi ir parakstījuši līgumu ar Karlosu Būzeru, kas nozīmētu, ka Lebronam būtu nopietni palīgi Čikāgā, tomēr Džeimss neizvēlējās spēlēt pilsētā, kuru atbalstīja bērnībā. Pirms brīvo aģentu tirgus atvēršanās daudzi ticēja, ka Lebrons varētu pāriet uz Ņudžersijas „Nets”, jo tā līdzīpašnieks ir labs Lebrona draugs, reperis Džei Zī. Pēc laika izkristalizējās divas vienības, kam Lebrons dotu priekšroku – bijušais klubs Klīvlendas „Cavaliers” un Maiami „Heat”, kas, piesaistot savā sastāvā Krisu Bošu, izdarīja nopietnu pieteikumu uz Džeimsa iegūšanu, un līdz ar Džeimsa pievienošanos, kļūst par reālākajiem čempionu titula kandidātiem.

Ir vairāki izskaidrojumi kāpēc Lebrons pameta Klīvlendu, viens no ticamākajiem ir tas, ka viņš nespēja pārdzīvot kavalēristu zaudējumu „Celtics” šī gada izslēgšanas spēlēs. Šogad Lebronam apritēs 26 gadi un pulkstenis, kas vēsta karjeras beigas, sāk tikšķēt arvien skaļāk. Iespējams, ka Džeimss NBA šobrīd ir aizvadījis tikai pusi savas karjeras, tomēr pirmajā pusē tā arī viņam neizdevās iegūt čempiona gredzenu un viņš lieliski saprot kādu risku uzņemtos, ja atgrieztos „Cavaliers”, kuru sastāvā vairāki spēlētāji nerāda no viņiem gaidīto sniegumu. Apvienība ar Šakilu Onīlu izgāzās un Džeimss nevēlas riskēt vēlreiz. Šobrīd Lebrons ir tikai trešais spēlētājs NBA vēsturē, kurš divas reizes ir izcīnījas "sezonas vērtīgākā spēlētāja" titulu, bet joprojām nav izcīnījis NBA titulu.

Jau vairākās NBA komandās ir savi „lielie trio” - Bostonā, Losandželosas „Lakers”, Atlantā, Oklahomsitijā un citās komandās, bet Maiami trio ir pelnījis nosaukumu – grandiozs! Vairāki NBA eksperti šo trio sauc par labāko visā NBA vēsturē, tomēr skaidrs, ka trīs spēlētāji nespēs iegūt čempiona titulu. Maiami uz nākamo sezonu ir līgums ar diviem spēlētājiem – saspēles vadītāju Mario Čalmersu un uzbrucēju Maiklu Bīzliju. Jau izskanējušas baumas, ka „Heat” plāno pārdot Bīzliju. Maiami klubam trūkst labu spēlētāju abās, iespējams, svarīgākajās pozīcijās basketbolā – centra spēlētāja un saspēles vadītāja postenī. Šī situācija atgādina 2007./2008. gada sezonu, kad līdzīgā situācija nonāca Bostonas „Celtics”, kad līgumi tika parakstīti ar divām zvaigznēm Reju Alenu un Kevinu Gārnetu, bet saspēles vadītāja un centra spēlētāja pozīcijā bija tukšums, tomēr mēs zinām, kura komanda togad pacēla nozīmīgāko trofeju NBA virs savas galvas – tieši Bostonas „Celtics”. Protams, nedrīkst aizmirst Reižona Rondo un Kendrika Pērkinsa acīmredzamo progresu.

Šodien NBA vadība paziņoja, ka no nākamās sezonas komandu algu griesti tiks pacelti līdz 58 miljoniem dolāru, par diviem miljoniem vairāk, nekā komandas cerēja. Tas nozīmē, ka Maiami klubam radīsies papildus nauda, lai „Heat” zvaigznes Veids, Bošs un Džeimss savus līgumus varētu parakstīt tuvu maksimāli iespējamajām summām.

Klīvlendas "Cavaliers" draftēja Džeimsu 2003. gada draftā ar 1. numuru. Septiņās sezonās, ko Lebrons pavadīja Klīvlendā, komanda vienu reizi cīnījās NBA finālā, kur četrās spēlēs atzina Sanantonio "Spurs" pārākumu. Lebrona statistika šajā laika posmā ir vairāk nekā iespaidīga - vidēji spēlē gūti 27.8 punkti, izcīnītas septiņas atlēkušās bumbas un atdotas septiņas rezultatīvas piespēles.

Vai "Heat" nākamajā sezonā izcīnīs čempiona titulu?

  • 471

  • 448



, 2010-07-09 04:48, pirms 15 gadiem
Lūk šis ir īstais 'Big Three'! ';
, 2010-07-09 04:49, pirms 15 gadiem
Lee Warriors officiāli 6 gadi 80 miljoni
, 2010-07-09 04:52, pirms 15 gadiem
Cavs gan nabagi konkrēti pa burbuli noies
, 2010-07-09 04:53, pirms 15 gadiem
Vislabākā izvēle, šāds trio noteikti kļūst par galveno konkurentu dominējošajiem Lakers un Celtics. Problēma būs pārējie spēlētāji, taču kodols ir iespaidīgs.
, 2010-07-09 04:56, pirms 15 gadiem
JANNCIS rakstīja: Lee Warriors officiāli 6 gadi 80 miljoni
liels solis uz to lai AB tiktu prom no GSW, bet vienīgi, kas tādu līgumu gribēs iegrābt?
, 2010-07-09 04:57, pirms 15 gadiem
Kautgan Heat ir viena no manām mīļākajām komandām jūtu līdzi Klīvlendai,kautgan man tā pilsēta nepatīk....Cerams ka Veids un Heat izcīnīs titulus un dominēs NBA un LA varēs iesūkāt...

Džeimss nav no maniem mīļākajiem spēlētājiem,bet nāksies vien viņu paciest...Here comes the Heat baby..

Viena lieta kas man tagad nepatiks ir tas ka saradīsies daudz Heat fanu un daudzi Lebrona fani balsos par Heat....esmu balsojis par heat pēdējos 6 gadus bet tie fani kas tagad sāks atbalstīt Heat nav īstie fani!
';
, 2010-07-09 05:00, pirms 15 gadiem
Cavs nav Rezerves plāna un tas ir pats skumjākais - Pārējām tāds bija, Nets izskatās labi, Bulls izskatās labi jau tagad, NY ieplūdīs kontingents no Warriors - Rendolfs, Azubukī, Turiafs pret Lee

Lūk links - sports.espn.go.com: Agent: David Lee agrees to sign-and-trade to...
, 2010-07-09 05:02, pirms 15 gadiem
Envy rakstīja: liels solis uz to lai AB tiktu prom no GSW, bet vienīgi, kas tādu līgumu gribēs iegrābt?
Nu ne pie Nelija AB un Lee būtu ideāls tandēms, bet tas ir Nelijs.... Jo Lee ir diezgan Švaks aizsardzībā... Un tas ir galvenais iemesls kāpēc viņš pameta NY, jo Dantonī domā
, 2010-07-09 05:04, pirms 15 gadiem
Romis_21 rakstīja: Kautgan Heat ir viena no manām mīļākajām komandām jūtu līdzi Klīvlendai,kautgan man tā pilsēta nepatīk....Cerams ka Veids un Heat izcīnīs titulus un dominēs NBA un LA varēs iesūkāt...

Džeimss nav no maniem mīļākajiem spēlētājiem,bet nāksies vien viņu paciest...Here comes the Heat baby..

Viena lieta kas man tagad nepatiks ir tas ka saradīsies daudz Heat fanu un daudzi Lebrona fani balsos par Heat....esmu balsojis par heat pēdējos 6 gadus bet tie fani kas tagad sāks atbalstīt Heat nav īstie fani!
Hehe, nu tas ir tikai normāli, atceros pirms BIG3 Bostonā, šamie spēlēja Londonā, pa visu SC knapi 2 cilvēki savācās kuri bija gatavi braukt, pārējiem Bostona bija pie kājas, kā saradās BIG3, tā kaudze fanu uzradās.
, 2010-07-09 05:10, pirms 15 gadiem
JANNCIS rakstīja: Lee Warriors officiāli 6 gadi 80 miljoni
Nedomāju ,ka šis spēlētajs ir vērts to 3 spēlētēju vērts..!Atkal Warriors izcēlās...!
, 2010-07-09 05:14, pirms 15 gadiem
RUBEN rakstīja: Hehe, nu tas ir tikai normāli, atceros pirms BIG3 Bostonā, šamie spēlēja Londonā, pa visu SC knapi 2 cilvēki savācās kuri bija gatavi braukt, pārējiem Bostona bija pie kājas, kā saradās BIG3, tā kaudze fanu uzradās.
gloryhunteri vot arī besī...bet īstie atbalstastītaji nekad komandu neatstāj!
, 2010-07-09 05:23, pirms 15 gadiem
pff, pilnīgs mīkstais, novēlu šai komandai izgāzties.
, 2010-07-09 05:23, pirms 15 gadiem
Romis_21 rakstīja: Kautgan Heat ir viena no manām mīļākajām komandām jūtu līdzi Klīvlendai,kautgan man tā pilsēta nepatīk....Cerams ka Veids un Heat izcīnīs titulus un dominēs NBA un LA varēs iesūkāt...

Džeimss nav no maniem mīļākajiem spēlētājiem,bet nāksies vien viņu paciest...Here comes the Heat baby..

Viena lieta kas man tagad nepatiks ir tas ka saradīsies daudz Heat fanu un daudzi Lebrona fani balsos par Heat....esmu balsojis par heat pēdējos 6 gadus bet tie fani kas tagad sāks atbalstīt Heat nav īstie fani!
Zini kā saka?! Gudri d nav malku cirst - atradies fans. Visi kuriem cepī skaista spēlē un ir neitrāli komandu vidū vairāk vai mazāk būs par Heat un tas ir vairāk kā skaidrs šobrīd. Kā arī ir vairāk kā skaidrs ,kas būs nākošgad čempioni.
Lai arī es vēl joprojām esmu kopā ar Magic un C's šobrīd es nevaru sagaidīt pirmās Heat sezonas spēles.
, 2010-07-09 05:24, pirms 15 gadiem
Dude88 rakstīja: pff, pilnīgs mīkstais, novēlu šai komandai izgāzties.
Mīkstais... Mīkstais tev starp kājelēm karājas. Viņš tāds būtu ,ja būtu izvēlējies naudas variantu nevis pavisam REĀLU čempiona titula iegūšanas iespēju
, 2010-07-09 05:26, pirms 15 gadiem
Par Lebronu, diezgan smieklīgi, ka visi Mediji tagad noliek Lebronu, par to, ka viņš pamet Cavs. Cavs paši vainīgi, izniekoja 8 GADUS no džeka karjeras, tad nu redzēsim, cik izslavēti labais sastāvs ap Lebronu varēs savākt nākamsezon, es lieku ne vairāk par 20 uzvarām. Ko sēsi, to pļausi. Tas pats attiecas uz Toronto!

Es pats laikam pametīšu beidzot fanošanu par Warriors, pārāk daudz sāpītes sagādā...
Lee vispār aizsardzībā nespēlē, turpretī Rendolfs bija labākais garā gala aizsargs ar vislielāko potenciālu, joprojām nespēju noticēt, esmu adauzījis visas dūres pret sienām, moš ar laiku būs labāk.
Lielas sēras par Rendolfu tagad un niknums. sviests.
, 2010-07-09 05:26, pirms 15 gadiem
Romis_21 rakstīja: Kautgan Heat ir viena no manām mīļākajām komandām jūtu līdzi Klīvlendai,kautgan man tā pilsēta nepatīk....Cerams ka Veids un Heat izcīnīs titulus un dominēs NBA un LA varēs iesūkāt...

Džeimss nav no maniem mīļākajiem spēlētājiem,bet nāksies vien viņu paciest...Here comes the Heat baby..

Viena lieta kas man tagad nepatiks ir tas ka saradīsies daudz Heat fanu un daudzi Lebrona fani balsos par Heat....esmu balsojis par heat pēdējos 6 gadus bet tie fani kas tagad sāks atbalstīt Heat nav īstie fani!
Nu, TAADS Heat fans Tu esi, ka apdrst*** var! Drosvien pat ari visas vinu speles apmekle! Jaaa, vot tadu istu fanu ka TU ir maz! RESPECT Tev, vecais! Tu esi istais!
, 2010-07-09 05:26, pirms 15 gadiem
Jūtu šī trio draudzība laika gaitā izzudīs...
, 2010-07-09 05:30, pirms 15 gadiem
pumpis rakstīja: Nu, TAADS Heat fans Tu esi, ka apdrst*** var! Drosvien pat ari visas vinu speles apmekle! Jaaa, vot tadu istu fanu ka TU ir maz! RESPECT Tev, vecais! Tu esi istais!
Kā tu zini, ka viņš nav? Nav tik viegli celties naktī un skatīties visas sezonas spēles vai tas ir Heat vai Lakers vai Warriors, latvieši vispār baigie monstri tie, kas ceļās pa naktīm skatīties basketbolu.
, 2010-07-09 05:31, pirms 15 gadiem
where amaizing happen's
, 2010-07-09 05:47, pirms 15 gadiem
JANNCIS rakstīja: Jūtu šī trio draudzība laika gaitā izzudīs...
Man tieši liekas,ka paliks labāka.Kā nekā spēlē izlasē un nu jau arī vienā klubā.
, 2010-07-09 05:50, pirms 15 gadiem
Es ķip no PSRS rakstīja: Man tieši liekas,ka paliks labāka.Kā nekā spēlē izlasē un nu jau arī vienā klubā.
Nu redzēsim, kā viņiem ies, ja viss ies labi, tad jā. Galvenais izturēt pirmo gadu nākamās sezonas viņi varēs kļūt labāki.
Bet neaizmirst, ka Olimpiskajās spēlēs viņiem bija arī cilvēks, kas aizsargā grozu. Viņiem bija lielisks spēlētājs, kas vada saspēli. Un viņi spēlēja pret cita līmeņa komandām....
, 2010-07-09 05:52, pirms 15 gadiem
ha ha ha nez kaads ir goldensteitas lielais trio???
, 2010-07-09 05:53, pirms 15 gadiem
isteniibaa ahujena gaidu kaa sitie calji sadarbosies un speelees,ceru ka tas buus iespaidiigi,neesmu parliecinaats par bosu,bet dzeims un veids,tas ir pizgets.....
, 2010-07-09 06:09, pirms 15 gadiem
Cerams ,ka Lebrons necentīsies valdīt Wadea Komandā!!
, 2010-07-09 06:09, pirms 15 gadiem
pumpis rakstīja: Nu, TAADS Heat fans Tu esi, ka apdrst*** var! Drosvien pat ari visas vinu speles apmekle! Jaaa, vot tadu istu fanu ka TU ir maz! RESPECT Tev, vecais! Tu esi istais!
ja būtu iespēja apmeklēt spēlēs tad aizietu uz dažām...es tikai saku ka būs besīgi vērot cik daudz Heat fanu tagad saradīsies dēļ Lebrona!
, 2010-07-09 06:33, pirms 15 gadiem
Nu ir interesanti ir youtube video, kur fani dedzina Lebrona kreklus. Cavs īpašnieks izplatījis paziņojumu, ka viņš pats parūpēsies par to, ka Cavs izcīnīs titulu pirms Lebrona
Gilbert: "I PERSONALLY GUARANTEE THAT THE CLEVELAND CAVALIERS WILL WIN AN NBA CHAMPIONSHIP BEFORE THE SELF-TITLED FORMER ‘KING’ WINS ONE"

Cavs owner Dan Gilbert just issued LONG statement in which he tells Cavs fans they didn't desrve this "cowardly betrayal" [via Twitter]
Ownera Vēstule - nba.com

youtube.com: YouTube
- Burn Lebron Burn


youtube.com: YouTube
- Burn LeBron Burn!!!
, 2010-07-09 06:55, pirms 15 gadiem
Kas tā būs par komandu! Visas trīs zvaigznes kopā!
Nākamās sezonas tieši Miami būs 100 % mana komanda! Visi 3 mani mīļākie spēlētāji attiecīgajās pozīcijās būs vienā komandā!
, 2010-07-09 06:58, pirms 15 gadiem
Visa šī nedēļa bija vnk traka, pašam likās ka Džeims tiešām nonāks Knicks, bet tagad nezinu ko lai saka, tas ir vnk super, šāds trio nav redzēts nekad, tiešām nekad, jo visi 3 spēlētāji ir vnk lieliski, savu bijušo un esošo komandu līderi.

ļoti šaubos vai šogad viņiem būs pretinieki. Bet dzīvē gadās visādi. Garstāvoklis tagad vnk super, Miami Heat 2010./2011. NBA Champions, it's oficall.
, 2010-07-09 07:00, pirms 15 gadiem
Dveins Veids rakstīja: Visa šī nedēļa bija vnk traka, pašam likās ka Džeims tiešām nonāks Knicks, bet tagad nezinu ko lai saka, tas ir vnk super, šāds trio nav redzēts nekad, tiešām nekad, jo visi 3 spēlētāji ir vnk lieliski, savu bijušo un esošo komandu līderi.

ļoti šaubos vai šogad viņiem būs pretinieki. Bet dzīvē gadās visādi. Garstāvoklis tagad vnk super, Miami Heat 2010./2011. NBA Champions, it's oficall.
Nevinēs, bet 2011/2012 jau reālāk. Neesmu Leikers fans, bet pagaidām galvenie favorīti vēl joprojām ir Leikers.
, 2010-07-09 07:02, pirms 15 gadiem
Romis_21 rakstīja: Kautgan Heat ir viena no manām mīļākajām komandām jūtu līdzi Klīvlendai,kautgan man tā pilsēta nepatīk....Cerams ka Veids un Heat izcīnīs titulus un dominēs NBA un LA varēs iesūkāt...

Džeimss nav no maniem mīļākajiem spēlētājiem,bet nāksies vien viņu paciest...Here comes the Heat baby..

Viena lieta kas man tagad nepatiks ir tas ka saradīsies daudz Heat fanu un daudzi Lebrona fani balsos par Heat....esmu balsojis par heat pēdējos 6 gadus bet tie fani kas tagad sāks atbalstīt Heat nav īstie fani!
Par Heat pa riktiigo kopš Šaks tur spēlēja.. Agrāk hmmm tims hardevejs, mornings.. nee bija labaakas komandas..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-07-09 07:25, pirms 15 gadiem
Jo lielāks prieks ka Rondo un co viņus apspēlēs un Lakers paķers titulu...
, 2010-07-09 07:34, pirms 15 gadiem
nu ko man teikt - karjeras in gredzene peec noteikti izariija iisto izveeli! shaadu trio domaaju daudzi nebus redzeejushi, jo shie vaardi tiesham ir ljoti iespaidiigi!!! par worroirs tradu - piekritiishu tiem kas teiks ka Lee nav to triis speeleetaju veerts!!!
, 2010-07-09 07:38, pirms 15 gadiem
manuprāt, viens no lielākajiem notikumiem pēdējo laiku sporta pasaulē
, 2010-07-09 07:56, pirms 15 gadiem
Tagad Veids vienmēr būs vienu gredzenu priekšā LeBronam...
, 2010-07-09 08:15, pirms 15 gadiem
Nu moins, jūtu līdzi pretiniekiem!
, 2010-07-09 08:21, pirms 15 gadiem
īstenībā ar citu spēlētāju piesaisti, manuprāt, nebūs nemaz tik traki, jo kurš gan tagad negribētu spēlēt Heat kopā ar viņiem arī par mazāku algu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-07-09 08:33, pirms 15 gadiem
Lai veicas Džeimsam! Bet ja atcerās, ka ASV izlasē Veids vienmēr ir bijis pārāks pār Džeimsu, kas notiks, ja Heat iegūs titulu, bet playoff MVP būs Veids?
, 2010-07-09 08:35, pirms 15 gadiem
Andree rakstīja: Lai veicas Džeimsam! Bet ja atcerās, ka ASV izlasē Veids vienmēr ir bijis pārāks pār Džeimsu, kas notiks, ja Heat iegūs titulu, bet playoff MVP būs Veids?
Mario Chalmers
, 2010-07-09 08:35, pirms 15 gadiem
Ka tik nesanāk tāpat kā ar zvaigžņoto Krievijas hokeja izlasi 2007. gadā, kad paklupa pusfinālā pret relatīvi vājāku komandu - Somiem
, 2010-07-09 08:42, pirms 15 gadiem
30 pirksti - 1 gredzens Kad Janvārī rakstīju par to, ka viņi varētu spēlēt trijatā, Jūs tač mani par slimu uzskatījāt
, 2010-07-09 08:46, pirms 15 gadiem
Destructo rakstīja: 30 pirksti - 1 gredzens Kad Janvārī rakstīju par to, ka viņi varētu spēlēt trijatā, Jūs tač mani par slimu uzskatījāt
haha, labs!
, 2010-07-09 08:57, pirms 15 gadiem
Romis_21 rakstīja: Viena lieta kas man tagad nepatiks ir tas ka saradīsies daudz Heat fanu un daudzi Lebrona fani balsos par Heat....esmu balsojis par heat pēdējos 6 gadus bet tie fani kas tagad sāks atbalstīt Heat nav īstie fani!
ko nu lej puikiņ, Miami ar Veidu, Bīzliju, O'Nīlu ierindā par fanu trūkumu nekad nav sūdzējusies, tu nebiji viens!
, 2010-07-09 09:02, pirms 15 gadiem
Pat īsti nezin, priecāties par šo vai bēdāties...
, 2010-07-09 09:06, pirms 15 gadiem
Man gan svarīgāk tas, ka Džeimss izvēlējās vieglāko ceļu. Titulu ir pelnījis (bet jebkurš cits rezultāts ar Miami būs izgāšanās), bet tomēr manās acīs tam vienmēr būs mazāka vērtība, jo atšķirībā no lielākās daļas Lielo spēlētāju, kas auga un izveidoja čempionu komandu ap sevi, pierādot, ka spēj būt titula ieguvēju līderi, Džeimss to nespēja, ar savu maiņu to tikai atzīstot.
Pat Veids augstākā vērtībā - vienu titulu savai komandai jau nodrošināja, tagad lielas izredzes uz otru. Miami bija un paliks Veida komanda. Džeimss piekrita pāriet uz Veida komandu, nevis Veids uz Džeimsa ..
, 2010-07-09 09:08, pirms 15 gadiem
zigiss rakstīja: Man gan svarīgāk tas, ka Džeimss izvēlējās vieglāko ceļu. Titulu ir pelnījis (bet jebkurš cits rezultāts ar Miami būs izgāšanās), bet tomēr manās acīs tam vienmēr būs mazāka vērtība, jo atšķirībā no lielākās daļas Lielo spēlētāju, kas auga un izveidoja čempionu komandu ap sevi, pierādot, ka spēj būt titula ieguvēju līderi, Džeimss to nespēja, ar savu maiņu to tikai atzīstot.
Pat Veids augstākā vērtībā - vienu titulu savai komandai jau nodrošināja, tagad lielas izredzes uz otru. Miami bija un paliks Veida komanda. Džeimss piekrita pāriet uz Veida komandu, nevis Veids uz Džeimsa ..
Diezvai pirmajā gadā šī komanda ko izcīnīs...
, 2010-07-09 09:10, pirms 15 gadiem
Nu beidzot Dveinam divi ideāli palīgi būs ciemos...
, 2010-07-09 09:11, pirms 15 gadiem
Raitcha rakstīja: Diezvai pirmajā gadā šī komanda ko izcīnīs...
to pašu teica arī par Celtics
, 2010-07-09 09:13, pirms 15 gadiem
Nu tad jau redzēs ka visi spēs sadalīt bumbu, neapšaubāmi liels spēks.
Vai rezultāts būs jau šogad, tad jau manīs.
, 2010-07-09 09:15, pirms 15 gadiem
OMFG!!!!!! That's so awesome!!!
, 2010-07-09 09:19, pirms 15 gadiem
Cilvēks_no_meža rakstīja: to pašu teica arī par Celtics
bet Celtics izcīnīja. Heat vēl nav izcīnījis neko. ja bez spēcīga centra vēl varētu cerēt, tad saspēlnieku gan vajag labu.

galvenais ka reālās MIA izredzes zemākas nekā sabiedrības cerības. Tituls - minimums un tad novērtējums - labs. Jebkurš cits rezultāts - izgāšanās (sabiedrības, ne speciālistu vērtējumā).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-07-09 09:21, pirms 15 gadiem
Interesanti, kā zaļais zaļknābis savāks šos milžus un viņu prasības?
Railijam pašam būs jāsēž uz soliņa...
P.S.
Par kontraktu summām ir kaut kur kaut kas minēts?
, 2010-07-09 09:21, pirms 15 gadiem
Sviestabeka rakstīja: Mīkstais... Mīkstais tev starp kājelēm karājas. Viņš tāds būtu ,ja būtu izvēlējies naudas variantu nevis pavisam REĀLU čempiona titula iegūšanas iespēju
Mīkstais tādā ziņā, ka viņs neizvēlejās komandu kur viņš būtu līderis ar labiem palīgiem, bet gan tagad viņš būs tikai viens no...
, 2010-07-09 09:31, pirms 15 gadiem
Tagad parādīsies vēl pretīgāki faneļi kā tie bija CAVS laikos. Cerams veiksies čaļiem , taču nevar staigāt ar degunu gaisā .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-07-09 09:34, pirms 15 gadiem
mister_negative rakstīja: skaidrs,ka miikstais.
visa šī ažiotāža ap viņu un salīdzināšana ar kobi.pfff viņš kobem tik ūdeni var pienest.viņš ne uz pusi nav sasniedzis to,ko kobe viņa gados.
un ceru ka karalis abloms tā arī neizcīnīs nevienu grdzenu.
Gadījumā neesi Kobes fans?
, 2010-07-09 09:38, pirms 15 gadiem
Tik un tā Heat nekļūs par čempioniem!!!
, 2010-07-09 09:40, pirms 15 gadiem
Man arī liekas diezgan dīvaini ka LeBrons izvēlējā Miami, jo viņš taču gribēja pierādīt ka ir visu laiku labākais spēlētājs, bet tagad viņš ir nonācis D-Wade komandā un domāju ka tieši viņš būs tas kurš būs vadošais no šim trim. LeBrona manuprāt vajadzēja izvēlēties Knicks jo tur būtu viss saistīts ap viņu.
, 2010-07-09 09:49, pirms 15 gadiem
McRELE rakstīja: Tagad Veids vienmēr būs vienu gredzenu priekšā LeBronam...
Tev ir pilniiga taisniiba, taa vish arii vienmeer buus un paliks - Veidam viens, Lebronam neviens..
, 2010-07-09 09:52, pirms 15 gadiem
Ka tik nesanāk aplauziens kā Madrides Real! Zvaigžņu daudz, bet nerada komandu! ... bet lai veicas!
, 2010-07-09 09:54, pirms 15 gadiem
bļeģ kā viņu izsvilps Klīvlendā nākamajā sezonā
, 2010-07-09 09:58, pirms 15 gadiem
Ou mai gāšš
, 2010-07-09 10:02, pirms 15 gadiem
taapat kobe vnk ir monstrs un lal the best
, 2010-07-09 10:03, pirms 15 gadiem
LA...ari nakamgad spelēs finala...jo vini mazliet apdomigak un pratigak taisa komandu...KARALIM...ja grib vinet butu FISHERs janopek(ja tas vēl ir vispar iespējams)...
, 2010-07-09 10:10, pirms 15 gadiem
Nu domaju,ka Lebrons izdarīja labu izvēli. Cik var tajā Cavs spēlēt.
Lai izdodas trim čomiem.
, 2010-07-09 10:13, pirms 15 gadiem
lol kursh balso kad izcinis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-07-09 10:16, pirms 15 gadiem
mister_negative rakstīja: skaidrs,ka miikstais.
visa šī ažiotāža ap viņu un salīdzināšana ar kobi.pfff viņš kobem tik ūdeni var pienest.viņš ne uz pusi nav sasniedzis to,ko kobe viņa gados.
un ceru ka karalis abloms tā arī neizcīnīs nevienu grdzenu.
Tavs Kobijs pirms Gasola raudāja, lai viņu aizmaina uz citu komandu!
, 2010-07-09 10:19, pirms 15 gadiem
Titulu izcīnīs LAL, Kobe ies pēc, 3 pēc kārtas, tur nav runu, viņš vnk alkst pārspēt MJ, un viņam manuprāt ir nospļauties kāds sastāvs ir Miami, kas LAL nāks pretī play-off, LAL to vienkārši iznīcinās.
, 2010-07-09 10:20, pirms 15 gadiem
Eu bet NBA 2K11 ar Miami vairs nebūs interesanti sezonu spēlēt :/
, 2010-07-09 10:24, pirms 15 gadiem
Tikai tagad aizdomājos,ka visi ir no viena drafta

Vajag vēl Miličiču,Hainrihu,bet pilnai laimei pietrūktu Karmelo
, 2010-07-09 10:25, pirms 15 gadiem
Baisā trīsvienība!
, 2010-07-09 10:28, pirms 15 gadiem
Njā... Kautgan esmu Veida un Maiami fans man nepatīk ka komandā līdztekus Veidam ir divas līgas superzvaigznes, kas man ļoti nepatīk! Laikam jau nāksies to pieciest... Bet tām divām superzvaigznēm un tiem Lebrona faniem, kuri tagad pārskries uz Maiami pusi ir jāsaprot ka tā ir Dveina komanda! Tur Lebrons nebūs nekāds Dievs!

Šajā sezonā redzēsim cik Cavs ir fanu palikuši!
Es joprojām par Celtics, Nuggets, Heat, Suns!
, 2010-07-09 10:29, pirms 15 gadiem
Romis_21 rakstīja: Kautgan Heat ir viena no manām mīļākajām komandām jūtu līdzi Klīvlendai,kautgan man tā pilsēta nepatīk....Cerams ka Veids un Heat izcīnīs titulus un dominēs NBA un LA varēs iesūkāt...

Džeimss nav no maniem mīļākajiem spēlētājiem,bet nāksies vien viņu paciest...Here comes the Heat baby..

Viena lieta kas man tagad nepatiks ir tas ka saradīsies daudz Heat fanu un daudzi Lebrona fani balsos par Heat....esmu balsojis par heat pēdējos 6 gadus bet tie fani kas tagad sāks atbalstīt Heat nav īstie fani!
Nepiekritīšu par tiem faniem- Esmu jutis līdz Klīvlendai pāris gadus, jo tur bija LeBrons, un principā tikai tādēļ...! Tagad, kad viņš būs iekš Miami, nebūt nefanošu par komandu kā tādu, un necentīšos sevi saukt par īstu fanu, bet katrā gadījumā, ja būs spēles, kuras skatīšos, tās būs "Heat", jo tur spēlēs, manās acīs, labākais...!
, 2010-07-09 10:33, pirms 15 gadiem
Destructo rakstīja: 30 pirksti - 1 gredzens Kad Janvārī rakstīju par to, ka viņi varētu spēlēt trijatā, Jūs tač mani par slimu uzskatījāt
Brugjeetaajs, 2010-02-26 21:41, pirms 4 mēnešiem, citēt
Atcelt Ziņot
autora slapjais sapnis

nav reāli šos 3 vienā blicē redzēt, nu nepiekritīs neviens sev algu samazināt (ja nu vienīgi Bošs, jo izredzes tik pie gredzena Toronto viņam nav)
, 2010-07-09 10:38, pirms 15 gadiem
Vienmēr esmu fanojis par Miami, man ir bijuši daudzi spēlētāji, kas man patīk, bet komada vienmēr ir bijusi Miami, un galvenais tā iemesls bija Mornings. Komandā ienāca Veids tas bija kautkas, vēl opievienojās Šakils, super... visi pajuka, palika tikai Veids, neskatoties uz to vienalga fanoju par Miami, ļoti vēlējos, lai Veids paliek komandā, bet šitas iznākums pat man sapņos nerādījās. Un ja jāatzīst esmu endaudz vīlies, jo LBJ īsti neredzēju šai komandā. Viņa vieta manās acīs bija atvēlēta Bīzlijam. Un Bīzlijs laikam tgd nebūs vairs vispār šai komandā... Kā arī komandas dvēsele un cīnītājs Hazlems ar nezin kur paliksies.
, 2010-07-09 10:40, pirms 15 gadiem
Tas džeims nekad nevinnēs , nakamgad viņi aprausies , tak 3 iedomīgi melnie nevarees bumbu sadalīt . jaa sezonas laikaa viņi var vinneet 70 speeles , bet PO gan viņi nevarees uzvareet.
, 2010-07-09 10:43, pirms 15 gadiem
Raitcha rakstīja: Vienmēr esmu fanojis par Miami, man ir bijuši daudzi spēlētāji, kas man patīk, bet komada vienmēr ir bijusi Miami, un galvenais tā iemesls bija Mornings. Komandā ienāca Veids tas bija kautkas, vēl opievienojās Šakils, super... visi pajuka, palika tikai Veids, neskatoties uz to vienalga fanoju par Miami, ļoti vēlējos, lai Veids paliek komandā, bet šitas iznākums pat man sapņos nerādījās. Un ja jāatzīst esmu
endaudz vīlies, jo LBJ īsti neredzēju šai komandā. Viņa vieta manās acīs bija atvēlēta Bīzlijam. Un Bīzlijs laikam tgd nebūs vairs vispār šai komandā... Kā arī komandas dvēsele un cīnītājs Hazlems ar nezin kur paliksies.
Tak visus pārdos un nopirks 10 speeleetaajus ar minimālajām algāk , ko tur cerēt , tāpat ar 3 zvaigzneem un 10 luņiem nevar vinnēt.
, 2010-07-09 10:46, pirms 15 gadiem
vinardo rakstīja: bļeģ kā viņu izsvilps Klīvlendā nākamajā sezonā
es viņu izsvilptu visur.
, 2010-07-09 10:52, pirms 15 gadiem
Kad Heat izcīnīs 4. uzvaru 2011. gada finālos, tad viņi būs NBA čempioni...

Salīdzinājumi ar Celtics 08 ir galīgi garām - viņu trio varbūt bija vecāks, un potenciāli "mazāk" talantīgs...

Taču Gārnets bija monstrs aizsardzībā (Bošs tāds ne tuvu nav...), un arī Pīrss ar Alenu kopumā bija daudzveidīgāks duets uzbrukumā - Pīrsa uzbrukuma arsenāls ir viens no labākajiem NBA, un Rejs varēja salikt katru nakti spēlējot bez bumbas...

Lebrons un Weids bez bumbas nav efektīvi... Un nevajag aizmirst, ka Celtics jau bija sastāvā Rondo, Pērks, Tonijs Alens, Leons Powe un rūkijs Big Baby... Viņīem no malas nācās klāt paņemt tik dažus večus....

Heat bez lielā trio ir tikai Čalmers...

Katrā ziņā mūs sagaida grandioza sezona... Apsveicu visus uzticīgos Heat fanus, kuriem nācās iziet cauri tik daudz sarūgtinājumiem pēdējo sezonu laikā... Un izsaku nožēlu Cavs faniem... Būs grūti.
, 2010-07-09 10:55, pirms 15 gadiem
Pārvērtēts spēlētājs, ir labs, bet ne labākais, aptuveni Meriona līmenī.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-07-09 10:57, pirms 15 gadiem
Raitcha rakstīja: Un Bīzlijs laikam tgd nebūs vairs vispār šai komandā... Kā arī komandas dvēsele un cīnītājs Hazlems ar nezin kur paliksies.
Bīzlijs jau uz Minesotu.
, 2010-07-09 10:57, pirms 15 gadiem
hypnoss66 rakstīja: Kad Heat izcīnīs 4. uzvaru 2011. gada finālos, tad viņi būs NBA čempioni...

Salīdzinājumi ar Celtics 08 ir galīgi garām - viņu trio varbūt bija vecāks, un potenciāli "mazāk" talantīgs...

Taču Gārnets bija monstrs aizsardzībā (Bošs tāds ne tuvu nav...), un arī Pīrss ar Alenu kopumā bija daudzveidīgāks duets uzbrukumā - Pīrsa uzbrukuma arsenāls ir viens no labākajiem NBA, un Rejs varēja salikt katru nakti spēlējot bez bumbas...

Lebrons un Weids bez bumbas nav efektīvi... Un nevajag aizmirst, ka Celtics jau bija sastāvā Rondo, Pērks, Tonijs Alens, Leons Powe un rūkijs Big Baby... Viņīem no malas nācās klāt paņemt tik dažus večus....

Heat bez lielā trio ir tikai Čalmers...

Katrā ziņā mūs sagaida grandioza sezona... Apsveicu visus uzticīgos Heat fanus, kuriem nācās iziet cauri tik daudz sarūgtinājumiem pēdējo sezonu laikā... Un izsaku nožēlu Cavs faniem... Būs grūti.
C`s bija arī Pousijs un P.J. Brauns, kuri bija nozīmigi komandas daļa!

Kautgan esmu Pīrsa fans, toties atzīstu, ka Dveina un Lebrona uzbrukuma arsenāls ir lielāks!
, 2010-07-09 10:59, pirms 15 gadiem
Dazas raksta atzinas ir divainas.Par to ka 26 gadus jaunam cilveekam,Lebronam Dzeimsam ar vien skalaak sak tikskeet vecuma pulkstenis.Domaju sezonas 10 vel nospelees ja ne vairaak.Kas attiecas uz piemineto Miami komandas it ka labaako trio NBA vesturee tad mans viedoklis ir ka pagaidaam nekas nepaarspeej 90 to gadu Chicago Bulls,Utah Jazz un kaut vai Seatlle Supersonics ta briiza vadosos trio.
, 2010-07-09 11:02, pirms 15 gadiem
iversons rakstīja: isteniibaa ahujena gaidu kaa sitie calji sadarbosies un speelees,ceru ka tas buus iespaidiigi,neesmu parliecinaats par bosu,bet dzeims un veids,tas ir pizgets.....
Nu boss uzbrukuma ir loti labs domaju , ka 4.numura pozicija vins bus pats labakais ''Heat'' ,areja linija vispar bus laba heat Bizlijs,Calmers,Dzeimss, un Veids ,proti, ja bizliju nepardos , bet domaju ,ka areja linija heat bus arkartigi speciga!
, 2010-07-09 11:07, pirms 15 gadiem
jaa, tas ir noticis nevaru noticēt ka manā mīļākā komandā spēles trīs superzvaigznes
jadabū vel normāli palīgi tad būs super

GO MIAMI HEAT !
, 2010-07-09 11:10, pirms 15 gadiem
iversons rakstīja: isteniibaa ahujena gaidu kaa sitie calji sadarbosies un speelees,ceru ka tas buus iespaidiigi,neesmu parliecinaats par bosu,bet dzeims un veids,tas ir pizgets.....
Nu boss uzbrukuma ir loti labs domaju , ka 4.numura pozicija vins bus pats labakais ''Heat'' ,areja linija vispar bus laba heat Bizlijs,Calmers,Dzeimss, un Veids ,proti, ja bizliju nepardos , bet domaju ,ka areja linija heat bus arkartigi speciga!

Bizlijs jaw aizmainitsuz minesotu
, 2010-07-09 11:11, pirms 15 gadiem
And1LV rakstīja: iversons rakstīja: isteniibaa ahujena gaidu kaa sitie calji sadarbosies un speelees,ceru ka tas buus iespaidiigi,neesmu parliecinaats par bosu,bet dzeims un veids,tas ir pizgets.....
Nu boss uzbrukuma ir loti labs domaju , ka 4.numura pozicija vins bus pats labakais ''Heat'' ,areja linija vispar bus laba heat Bizlijs,Calmers,Dzeimss, un Veids ,proti, ja bizliju nepardos , bet domaju ,ka areja linija heat bus arkartigi speciga!

Bizlijs jaw aizmainitsuz minesotu
Ja tagad jau zinu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-07-09 11:16, pirms 15 gadiem
Man žēl Klīvlendas fanus, manuprāt viņam kā jau citiem lieliskiem speletajiem vēsturē vajadzēja palikt tur un kļūt par klīvlendas visu laiku labako speletaju.

Bet nu, izskatās, ka Heat tiešām šobrīd heating up, būs vēl interesantāk vērot viņu spēles!
, 2010-07-09 11:16, pirms 15 gadiem
Tā pat ceru ka LA kobe tētis paņems sesto un būs miers ..
, 2010-07-09 11:19, pirms 15 gadiem
tāpat nekas prātīgs tur nesanāks, LA vienalga paņems
, 2010-07-09 11:19, pirms 15 gadiem
Ta jūs ko, ne velti tagad Celtics līderi pārslēdza līgumus, tas viņiem ļaus piesaistīt vēl labus spēlētājus, protams, ka Celtics trio ir labāks kā Heat trio, turklāt cik tad Heat domā maksāt Džeimsam, Bošam un Veidam, algu latiņa ir pacelta līdz 58 stabiem, ko viņi vēl grib noalgot par pāri palikušajiem, cik tur sanāk, ļoti maz katrā gadījumā.
, 2010-07-09 11:20, pirms 15 gadiem
Luca Toni rakstīja: tāpat nekas prātīgs tur nesanāks, LA vienalga paņems
ja jā, Lakers apdirsīsies Miami priekša

bet tas ir Amazing, trīs superzvaigznes MIami
, 2010-07-09 11:21, pirms 15 gadiem
Tas ir vnk tik ideali, man jau pirmstam Wade bija milakais speletajs un likas lielisks ar visu to ko vinjs ir darijis savas komandas laba, bet tgd kad vel LBJ un Bosch nak uz MIAMI, tas ir lieliski.
, 2010-07-09 11:22, pirms 15 gadiem
Pierce uzbrukuma arsenāls ir daudzveidīgāks kā Lebronam un Weidam(paskatieties kaut vai 3-pt metienus), Lebrons un Weids no otras puses ir daudz atlētiskāki par Piercu.

Next Big 3 - Bostona tika pie titula jo viņu BIG3 krietni labāk sader kopā nekā Weids ar Lebronu un Boshu(Bosh +Weids vai Lebrons ir labāks savienojums nekā Lebron+Weidu). Un Bostonai ir labs gandrīz All-star kvalitātes PG(Rondo-kurš arī pagājušogad vilka Bostonu bez Garneta), kā arī ļoti labs C kurš māk, spēlēt aizsardzībā un ir spējīgs cīnīties ar jebkuru centru NBA. Miama šobrīd ir BIG3+Mario Chalmers, kuru joprojām visi atceras par to ka viņš iemeta uzvaras metienu NCAA finālā.

Nesaku ka MIA nedabūs titulu, bet tomēr viņiem ir viens liels šķērslis joprojām pretī LAL(ka jau šogad teica, ja Cavaliers tiek finālā no East tad izredzes ir 50/50 pret LAL, ja tiek jebkura cita komanda no East, LAL ir čempioni, bet kā redzējam CAVS netika nekur, un LAL ir čempioni).

Ja runājam par to, kas, kur, kā var cīnīties ar MIA iekš austumu konferences( tiesa šobrīd vairāk es domāju play-off)
1) Bostona-viņi zin kā spēlēt aizsardzībā, un kā apstādināt superzvaignzes, tiesa viss atkarīgs cik vecie buki vēl varēs pavilkt(savainojumi).
2) Orlando-jau ir pierādījuši ka spēj uzvaret, un nespēlē viņi sliktu aizsardzību, Howards sliktāks nepaliks, un cerams ka paŗējie ar viņus nepievils

No rietumiem
1) Lakers-KOBE,KOBE,KOBE, un Gasols lai cīnītos ar Boshu, un Artests lai pastumdītos ar Lebronu, + Bynums(kam nav ko likt pretī ,jo neticu ka MIA dabūs tādas kvalitātes centru par to naudu kas viņiem ir)
2) gandrīz jebkura cita playoff komanda, ja ir laba diena
, 2010-07-09 11:25, pirms 15 gadiem
SUPER
, 2010-07-09 11:26, pirms 15 gadiem
Heat ir beidzot atpakaļ! Mīļākā komanda no Šaka laikiem! Beidzot Wade atkal būs gredzens, Lebrim un Bosham beidzot arī ir lieliska iespēja dabūt ilgi kāroto riņķi!
, 2010-07-09 11:26, pirms 15 gadiem
HitMix* rakstīja: ja jā, Lakers apdirsīsies Miami priekša

bet tas ir Amazing, trīs superzvaigznes MIami
Apdirsīsies Miami priekšā, Tu vsp saproti ko Tu runā, pirms play-off visi teica, ka nu "Karalim" jau gredzens pirkstā, finālā uzvarēs LAL, bet atceries viņi pat finālā netika, turklāt LAL izcīnīja titulu un Kobe pierādīja, kurš ir īstais KARALIS, par to gudro runāšanu padomā.

Jā es esmu LAL un Kobes fans..
, 2010-07-09 11:30, pirms 15 gadiem
p.s
Bostona noslēdz vienošanos ar džermainu O'nīlu

p.s.s
SHAQ grib spēlēt SPURS
, 2010-07-09 11:32, pirms 15 gadiem
VIŅIEM KOMANDĀ BUUS 3 superzvaigznes un 10 AMATIERI! ko tas dos?
, 2010-07-09 11:33, pirms 15 gadiem
kkriizz rakstīja: Pierce uzbrukuma arsenāls ir daudzveidīgāks kā Lebronam un Weidam(paskatieties kaut vai 3-pt metienus), Lebrons un Weids no otras puses ir daudz atlētiskāki par Piercu.

Next Big 3 - Bostona tika pie titula jo viņu BIG3 krietni labāk sader kopā nekā Weids ar Lebronu un Boshu(Bosh +Weids vai Lebrons ir labāks savienojums nekā Lebron+Weidu). Un Bostonai ir labs gandrīz All-star kvalitātes PG(Rondo-kurš arī pagājušogad vilka Bostonu bez Garneta), kā arī ļoti labs C kurš māk, spēlēt aizsardzībā un ir spējīgs cīnīties ar jebkuru centru NBA. Miama šobrīd ir BIG3+Mario Chalmers, kuru joprojām visi atceras par to ka viņš iemeta uzvaras metienu NCAA finālā.

Nesaku ka MIA nedabūs titulu, bet tomēr viņiem ir viens liels šķērslis joprojām pretī LAL(ka jau šogad teica, ja Cavaliers tiek finālā no East tad izredzes ir 50/50 pret LAL, ja tiek jebkura cita komanda no East, LAL ir čempioni, bet kā redzējam CAVS netika nekur, un LAL ir čempioni).

Ja runājam par to, kas, kur, kā var cīnīties ar MIA iekš austumu konferences( tiesa šobrīd vairāk es domāju play-off)
1) Bostona-viņi zin kā spēlēt aizsardzībā, un kā apstādināt superzvaignzes, tiesa viss atkarīgs cik vecie buki vēl varēs pavilkt(savainojumi).
2) Orlando-jau ir pierādījuši ka spēj uzvaret, un nespēlē viņi sliktu aizsardzību, Howards sliktāks nepaliks, un cerams ka paŗējie ar viņus nepievils

No rietumiem
1) Lakers-KOBE,KOBE,KOBE, un Gasols lai cīnītos ar Boshu, un Artests lai pastumdītos ar Lebronu, + Bynums(kam nav ko likt pretī ,jo neticu ka MIA dabūs tādas kvalitātes centru par to naudu kas viņiem ir)
2) gandrīz jebkura cita playoff komanda, ja ir laba diena
Njā, tādu murgu sen neesmu lasījis. Jāsāk ar to, ka vai tev gadījumā nav laika mašīna? Kā tu vari apgalvot, ka šie trīs spēlētāji nesaderēs kopā tika labi? Bostona ar tavu BIG 3 ir tikai pie viena titula tikusi.

P.S. Sezonā, kad Bostona uzvarēja Rondo vēl ne tuvu nebija tas, kas viņš ir tagad.
, 2010-07-09 11:38, pirms 15 gadiem
Nja, grūti iedomāties ka kādreiz šādu izrādi būtu uztaisījis MJ. Īsts Čikāgas patriots. Sākumā arī nebija gredzeni. Gadus pagaidīja un sagaidīja. Skaidrs, ka Dveinam un Džeimsam būs grūti sadalīt bumbu laukumā. Vienam no viņiem vidēju gūtie punkti būs divreiz mazāk nekā ierpiekšējā sezonā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-07-09 11:42, pirms 15 gadiem
Īstenībā skumīgi ka čalim apvāca tādu team Paņēma jeamisonu , šaks , mo, likas pē sezonas viss būs nu tik ņems titulu Cavaliers , UN lielie gudrinieki saka ka nebija palīgi viņam bija viņu dahuja salīdiznājumā ar Kobes soli'ņu kas vidēji spele meta iekša 15 punktus....

, bet tagad vnk aizskrien uz HEat kur grib maxsimalo līgumu gandrīz , super komandu apkārt , un gredzenu <---- Čali uz to cirku ko esi ziveidojis esi krities man liekas daudzu acīs , žēl ka tā ...
, 2010-07-09 11:42, pirms 15 gadiem
KOBE TĀPAT PALIKS LAUKUMA KARALIS !
iznesīs tos Heat . Jācer tikai uz Bynum veselību
, 2010-07-09 11:46, pirms 15 gadiem
Maiami nākošajā sezonā būs highlightu mašīna. Nākamā sezona būs ļoti interesanta.
, 2010-07-09 11:58, pirms 15 gadiem
Trūkst centra savāciet Biedriņu viņš uzbrukumā ir nulle un viņam arī nevajadzēs spēlēt uzbrukumā jo big three Biedriņa darbs aizsardzība un atlēkušās bumbas un tur viņš ir labs.......Tie smirdīgie warriors jau zb visiem ar sūdīgāko treneri pasaulē!!!
, 2010-07-09 11:59, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Njā, tādu murgu sen neesmu lasījis. Jāsāk ar to, ka vai tev gadījumā nav laika mašīna? Kā tu vari apgalvot, ka šie trīs spēlētāji nesaderēs kopā tika labi? Bostona ar tavu BIG 3 ir tikai pie viena titula tikusi.

P.S. Sezonā, kad Bostona uzvarēja Rondo vēl ne tuvu nebija tas, kas viņš ir tagad.
Es nerakstīju, ka viņi nedabūs, es uzrakstīju, kas var patraucēt MIA to izdarīt, un uz papīra(ko saku ne tikai es bet arī NBA experti) Weids ar Lebronu spēlē ļoti līdzīgā stilā(vajag bumbu, caurgājieni, nav laba tālmetiena).

Par Bostonu un Rondo, un tu gribi teikt ka Chalmers(tagad) ir labāks par Rondo(2 gadi apakaļ). Nesapņo, Rondo ir monstrs iekš PG pozīcijas, kuram vajag pakačāt metienu. Un palasi iepriekšējos konetārus, tur ibja skaisti uzrakstīts, kādi palīgi bija Bostonas big 3, un paskatie skādi tagad ir MIA Big3.
Bosotna ir bjusi finālso 2-reiz pēdējos 3 gados, un nevis mana Bostona, jo esmu Lakers un Kobes fans

p.s
MIA BIG3 vēlnav tikuši ne pie viena titula, tā kā nav ko salīdzināt
, 2010-07-09 12:01, pirms 15 gadiem
Ieteiktu lielākajai daļai šeit komentējošo mazliet nomierināties. Komentāri ļoti atgādina komentārus pirms pagājušās sezonas - Cavs čempji, visiem pārbrauks pāri, LAL sucks un tml. Bet paši zinam kā šie bļāvēji aplauzās..
Nomierinamies. Sagaidīsim regulāro sezonu, pēc tās varēs redzēt, cik lieliski vai ne tik ļoti izdosies savā starpā bumbu sadalīt Džeimsam ar Veidu. Kā arī kā veiksies pirmajos play-off mačos. Un galu galā komanda nesastāv tikai no 3 spēlētājiem, bet gan mazliet vairāk.
, 2010-07-09 12:09, pirms 15 gadiem
var kaads iemest linku kur vinsh saka ka speelees maiami??
, 2010-07-09 12:13, pirms 15 gadiem
http://www.nba.com/2010/news/features/steve_aschburner/07/09/lebron.decides/index.html?ls=iref:nbahpt1
, 2010-07-09 12:15, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Domāju, ka Heat tiešām būs gredzens.
Tu ko, šitais trio vien aprīs kkur pie 50 miljoniem, pāri gandrīz nepaliks nekas.
, 2010-07-09 12:16, pirms 15 gadiem
kkriizz rakstīja: Es nerakstīju, ka viņi nedabūs, es uzrakstīju, kas var patraucēt MIA to izdarīt, un uz papīra(ko saku ne tikai es bet arī NBA experti) Weids ar Lebronu spēlē ļoti līdzīgā stilā(vajag bumbu, caurgājieni, nav laba tālmetiena).

Par Bostonu un Rondo, un tu gribi teikt ka Chalmers(tagad) ir labāks par Rondo(2 gadi apakaļ). Nesapņo, Rondo ir monstrs iekš PG pozīcijas, kuram vajag pakačāt metienu. Un palasi iepriekšējos konetārus, tur ibja skaisti uzrakstīts, kādi palīgi bija Bostonas big 3, un paskatie skādi tagad ir MIA Big3.
Bosotna ir bjusi finālso 2-reiz pēdējos 3 gados, un nevis mana Bostona, jo esmu Lakers un Kobes fans

p.s
MIA BIG3 vēlnav tikuši ne pie viena titula, tā kā nav ko salīdzināt
Viņi spēlē līdzīgi, bet dažādās pozīcijās. Veids izteikt 2. numurs, Džeims 3.

Heat BIG 3 ir tādā vecumā ko var saukt par optimālo, par Bostonas trijo jau tajā laikā to nevarēja teikt.

Rondo tobrīd bija labi ja par kapeiku labāks par Čalmersu.

Neuzskatu, ka komandai vajadzīgs ūber 1. numurs, lai uzvarētu. Pateiksi Lakers tāds ir? Nē, nav un tas viņiem netraucē. Turklāt Veids un Džeims lieliski prot dalīt piespēles, tāpēc principā izteikts 1. nemaz nav vajadzīgs.
, 2010-07-09 12:32, pirms 15 gadiem
Baumo, ka cavs meiģinaas dabuut caramelo ,AB, un R.Dzēfersonu!
, 2010-07-09 12:35, pirms 15 gadiem
PunkD rakstīja: Ieteiktu lielākajai daļai šeit komentējošo mazliet nomierināties. Komentāri ļoti atgādina komentārus pirms pagājušās sezonas - Cavs čempji, visiem pārbrauks pāri, LAL sucks un tml. Bet paši zinam kā šie bļāvēji aplauzās..
Nomierinamies. Sagaidīsim regulāro sezonu, pēc tās varēs redzēt, cik lieliski vai ne tik ļoti izdosies savā starpā bumbu sadalīt Džeimsam ar Veidu. Kā arī kā veiksies pirmajos play-off mačos. Un galu galā komanda nesastāv tikai no 3 spēlētājiem, bet gan mazliet vairāk.
Ko dod Big3, heat,ja treneris ir pajauns, bet savukaart lakers ir Big Fils Džeksons!
, 2010-07-09 12:39, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Viņi spēlē līdzīgi, bet dažādās pozīcijās. Veids izteikt 2. numurs, Džeims 3.

Heat BIG 3 ir tādā vecumā ko var saukt par optimālo, par Bostonas trijo jau tajā laikā to nevarēja teikt.

Rondo tobrīd bija labi ja par kapeiku labāks par Čalmersu.

Neuzskatu, ka komandai vajadzīgs ūber 1. numurs, lai uzvarētu. Pateiksi Lakers tāds ir? Nē, nav un tas viņiem netraucē. Turklāt Veids un Džeims lieliski prot dalīt piespēles, tāpēc principā izteikts 1. nemaz nav vajadzīgs.
Pie šis komandas viņiem nav vajadzīgs izteikts pirmais numurs tam es piekrītu, bet palīgus viņiem vajadzēs, un nederēs galīgi 0.
Vecums šobrīd noteikti nāk par labu visiem 3, jo būs iespēja saspēlēties.

Bet lai gan Labrons un Weids spēlē dažādās pozīcijās, iepriekš viņi komandās pildīja praktiski identiskus uzdevumus, un abi bija TOP 5 spēlētaju sarkastā, ar tiem kas ir visvairāk ar bumbu no spēlēs laika, un kā viņi tagad sadalīs šos pienākums, jo neviens no viņiem nav labs spot-up metēji. Un vislabāk viņu darbojas ar bumbu, nevis bez tās.
, 2010-07-09 12:39, pirms 15 gadiem
kaa lebronam tagad buus speleet KLIIVLENDAA? :d:d
, 2010-07-09 12:40, pirms 15 gadiem
showstopper rakstīja: Tavs Kobijs pirms Gasola raudāja, lai viņu aizmaina uz citu komandu!
Taadaa veidaa viņš arii panaaca, ka pie viņa atnaak i Gazols i fishers!
, 2010-07-09 12:40, pirms 15 gadiem
donijs rakstīja: kaa lebronam tagad buus speleet KLIIVLENDAA? :d:d
Nepārtraukta pūļa svilpienu pavadībā
, 2010-07-09 12:41, pirms 15 gadiem
chubaki rakstīja: Taadaa veidaa viņš arii panaaca, ka pie viņa atnaak i Gazols i fishers!
Sākas Lebron vs Kobe fanu cīņas
, 2010-07-09 12:50, pirms 15 gadiem
kkriizz rakstīja: Pie šis komandas viņiem nav vajadzīgs izteikts pirmais numurs tam es piekrītu, bet palīgus viņiem vajadzēs, un nederēs galīgi 0.
Vecums šobrīd noteikti nāk par labu visiem 3, jo būs iespēja saspēlēties.

Bet lai gan Labrons un Weids spēlē dažādās pozīcijās, iepriekš viņi komandās pildīja praktiski identiskus uzdevumus, un abi bija TOP 5 spēlētaju sarkastā, ar tiem kas ir visvairāk ar bumbu no spēlēs laika, un kā viņi tagad sadalīs šos pienākums, jo neviens no viņiem nav labs spot-up metēji. Un vislabāk viņu darbojas ar bumbu, nevis bez tās.
Man šķiet, ka viņu abu rādītāji pārtvertajās bumbās un bloķētajos metienos diezgan labi liecina, ka nav tā, ka bez bumbas nezinātu kur rokas likt.

Tu esi ieciklējies uz to, ka viņi neko nespēs sadalīt. Nesaku, ka ies kā pa diedziņu, esmu piesardzīgi optimistisks.
, 2010-07-09 12:57, pirms 15 gadiem
kkriizz rakstīja: Sākas Lebron vs Kobe fanu cīņas
Protams, ka kobes fans man nepatiik, ka Lebrons spelees kopaa ar Veidu Veids bija otrs elks! Un kaa treshais ir tikai skalabriinii!
, 2010-07-09 13:03, pirms 15 gadiem
chubaki rakstīja: Taadaa veidaa viņš arii panaaca, ka pie viņa atnaak i Gazols i fishers!
Fishers atnāca? Viņš jau tur bija ,kad tu vēl kulē karājies! Los Angeles Lakers (1996–2004) 3 gadu pauze un atkal tur ir
, 2010-07-09 13:09, pirms 15 gadiem
AMAZING
, 2010-07-09 13:19, pirms 15 gadiem
Tāpat LAL un Kobe visus pie vietas noliks. Kaut vai vēl Karmelo spēlētu Maiami, domāju, ka Lakers nākamsezon 3.reizi pēc kārtas paņems, ņemot vērā, ka lielais Fils viņus trenēs, kuram motivācijas būs pietiekami, lai savā pēdējā sezonā izcīnītu vēl vienu gredzenu. Pieminiet manus vārdus - LAL būs čempioni arī nākamgad ! Peace!
, 2010-07-09 13:19, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Man šķiet, ka viņu abu rādītāji pārtvertajās bumbās un bloķētajos metienos diezgan labi liecina, ka nav tā, ka bez bumbas nezinātu kur rokas likt.

Tu esi ieciklējies uz to, ka viņi neko nespēs sadalīt. Nesaku, ka ies kā pa diedziņu, esmu piesardzīgi optimistisks.
Par aizsardzību neiet runa(tur visam ir jābūt kā pa dieziņu), iet runa par uzbrukumu, un uzbrukumā abiem nāksies manīt savu ierasto spēles stilu, cik viņi veiksmīgi to izdarīs, cik ātri pieradīs, vai stresa situācijās, nesāks vilkt, katrs uz savu pusi utt.

Uz papīra, tā komanda ir vienkārši monstri.
, 2010-07-09 13:21, pirms 15 gadiem
chubaki rakstīja: Protams, ka kobes fans man nepatiik, ka Lebrons spelees kopaa ar Veidu Veids bija otrs elks! Un kaa treshais ir tikai skalabriinii!
es priecājos, jo Lebrons+Weids+Bosh=NO MVP viņiem, un MVP Kobem, lai gan drīzāk Durants dabus MVP ja turpinās celt OKC uz augšu
, 2010-07-09 13:21, pirms 15 gadiem
Del_Narciso rakstīja: Tāpat LAL un Kobe visus pie vietas noliks. Kaut vai vēl Karmelo spēlētu Maiami, domāju, ka Lakers nākamsezon 3.reizi pēc kārtas paņems, ņemot vērā, ka lielais Fils viņus trenēs, kuram motivācijas būs pietiekami, lai savā pēdējā sezonā izcīnītu vēl vienu gredzenu. Pieminiet manus vārdus - LAL būs čempioni arī nākamgad ! Peace!
+1
, 2010-07-09 13:25, pirms 15 gadiem
Žēl, bet tagad džeimsam neizdosies sasniegt, to ko es personīgi uzskatu par vienu no svarīgākajiem elementiem lieliska spēlētāja definēšanā, man personīgi patīk, kad spēlētājs savu karjeru nospēlē vienā komandā, kuru var saukt par 'savu' komandu un, kad viņš šo komandu aizved līdz titulam! Tādēļ žēl, ka Džeims padevās un iesaistījās vienā no šīm superkomandām, kuras savā ziņā tiek radītas mākslīgi.
No otras puses saprotu protams, ka nevar jau mūžīgi izturēt, ja komandas vadība nespēj veikt savu darbu un novākt pietiekamu atbalstu, lai Džeimss savā pilsētā spētu izcīnīt šo titulu.
, 2010-07-09 13:28, pirms 15 gadiem
kkriizz rakstīja: Par aizsardzību neiet runa(tur visam ir jābūt kā pa dieziņu), iet runa par uzbrukumu, un uzbrukumā abiem nāksies manīt savu ierasto spēles stilu, cik viņi veiksmīgi to izdarīs, cik ātri pieradīs, vai stresa situācijās, nesāks vilkt, katrs uz savu pusi utt.

Uz papīra, tā komanda ir vienkārši monstri.
Ja tu seko līdzi NBA, tad būsi piefiksējis, ka Džeimsam ir apnicis vienam vilkt smago vezumu, tāpēc no viņa puses nekādu problēmu padalīties ar bumbu nebūs. Tieši to viņš vēlas.
, 2010-07-09 13:29, pirms 15 gadiem
Un visi vēl teica, ka zili brīnumi - visi brīvie aģenti paraksta līgumus vēl pirms pirmā big three līgumu parakstīšanas, jo bija jau prognozēts, ka no sākuma parakstīs līgumus lielais trijnieks (Lebrons, Veids, Bošs) un pēc tam, atkarībā no viņu izvēles, līgumus sāks parakstīt nākamie brīvie aģenti, kur nu tiem tīk - taču tā vietā, Stademairs, Būzers un vēl daži to visu sasteidza un vienojās jau agrāk, par ko visi brīnījās.
Tagad paskataties cik tagad darījumi ir notikuši pēc viņu apvienošanās? Ieeju sportacentrā un tik lasu, ka pēc Džeimsa pieturas Miami, uzreiz vienā vakarā kādi 3-4 spēlētāji vienojušies.
, 2010-07-09 13:38, pirms 15 gadiem
Afigel, vot tas tik ir, Heat nu būs varoņi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-07-09 13:43, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Ja tu seko līdzi NBA, tad būsi piefiksējis, ka Džeimsam ir apnicis vienam vilkt smago vezumu, tāpēc no viņa puses nekādu problēmu padalīties ar bumbu nebūs. Tieši to viņš vēlas.
Zinu, sekoju bet ne vienmēr tas ko saka, sakrīt ar darbiem dzīvē(kaut vai kā Iversons)
, 2010-07-09 13:45, pirms 15 gadiem
RUBEN rakstīja: Hehe, nu tas ir tikai normāli, atceros pirms BIG3 Bostonā, šamie spēlēja Londonā, pa visu SC knapi 2 cilvēki savācās kuri bija gatavi braukt, pārējiem Bostona bija pie kājas, kā saradās BIG3, tā kaudze fanu uzradās.
Ta jau tas ir,mana milaka komanda ka bija Cikagas Bulls ta ari paliks milaka,kaut sen vairs nav ta Cikaga kas bija! Bet par shiem diviem speletajiem es fanoju tad kad vini spele ASV izlase!
, 2010-07-09 14:01, pirms 15 gadiem
S.T.A.T. rakstīja: C`s bija arī Pousijs un P.J. Brauns, kuri bija nozīmigi komandas daļa!

Kautgan esmu Pīrsa fans, toties atzīstu, ka Dveina un Lebrona uzbrukuma arsenāls ir lielāks!
Weida un Lebrona "arsenāls" kopumā ir produktīvāks, taču ko es gribēju teikt, bija tas, ka Pīrss ar Alenu, ņemot vērā viņu spēles specifiku kopā saderēja daudz organiskāk.

Pīrss ir ļoti universāls un tehnisks spēlētājs - atšķīrībā no Lebrona, kurš pamatā iziet uz savu fenomenālo atlētismu un koordināciju, lai tiktu soda laukumā, vai uz soda metienu līnijas, Pīrss ir daudzveidīgāks... Es nesaka, ka labāks, taču daudzveidīgāks. Pirss izmanto izolācijas, pick n rolus, pick n popus un viņš ir snaiperis no jebkuras distances.

Alens savukārt ir lielisks ar to, ka viņš tik labi kustās bez bumbas, un atrod sev metienus.

Katrā ziņā Railijam būs, ko pasvīst, lai izstrādātu sistēmas, kuru ietvaros 'HEAT lielais trio spētu veiksmīgi operēt.

P.S Tiem, kas saka, ka NBA nekad iepriekš nav redzējuši šādu TRIO vienā komandā, ieteiktu iemest aci NBA vēstures sadaļā...

60-to beigās Lakers sastāvā spēlēja Džerijs Wests, Eldžins Beilors un Wilts Čemberleins - 3 megazvaigznes... Kurus, starp citu pastāvīgi finālos sasita veterānu Celtics, kuri vnk bija labāka komanda...

80-tajos gan Lakers gan Celtics sastāvos spēlēja pa 3 večiem, kas tajā laikā bija neapšaubāma līgas elite - Lakers tie bija Magic, Jabbar un Worthy pret Celtics Bird, Mchale un Parish

un galu galā, 2. Buļļu trīpīta trio - MJ, Pippen un Rodman arī bija izcils.

Tikai atgādinu, ka nevajag pārspīlēt... Lebronam, Weidam un Bošam vēl augt līdz tiem trio...
, 2010-07-09 14:39, pirms 15 gadiem
Kruta kruta !! Man jau gribejas lai viņš labāk čikāgā spēlē!!
, 2010-07-09 14:50, pirms 15 gadiem
hypnoss66 rakstīja: Weida un Lebrona "arsenāls" kopumā ir produktīvāks, taču ko es gribēju teikt, bija tas, ka Pīrss ar Alenu, ņemot vērā viņu spēles specifiku kopā saderēja daudz organiskāk.

Pīrss ir ļoti universāls un tehnisks spēlētājs - atšķīrībā no Lebrona, kurš pamatā iziet uz savu fenomenālo atlētismu un koordināciju, lai tiktu soda laukumā, vai uz soda metienu līnijas, Pīrss ir daudzveidīgāks... Es nesaka, ka labāks, taču daudzveidīgāks. Pirss izmanto izolācijas, pick n rolus, pick n popus un viņš ir snaiperis no jebkuras distances.

Alens savukārt ir lielisks ar to, ka viņš tik labi kustās bez bumbas, un atrod sev metienus.

Katrā ziņā Railijam būs, ko pasvīst, lai izstrādātu sistēmas, kuru ietvaros 'HEAT lielais trio spētu veiksmīgi operēt.

P.S Tiem, kas saka, ka NBA nekad iepriekš nav redzējuši šādu TRIO vienā komandā, ieteiktu iemest aci NBA vēstures sadaļā...

60-to beigās Lakers sastāvā spēlēja Džerijs Wests, Eldžins Beilors un Wilts Čemberleins - 3 megazvaigznes... Kurus, starp citu pastāvīgi finālos sasita veterānu Celtics, kuri vnk bija labāka komanda...

80-tajos gan Lakers gan Celtics sastāvos spēlēja pa 3 večiem, kas tajā laikā bija neapšaubāma līgas elite - Lakers tie bija Magic, Jabbar un Worthy pret Celtics Bird, Mchale un Parish

un galu galā, 2. Buļļu trīpīta trio - MJ, Pippen un Rodman arī bija izcils.

Tikai atgādinu, ka nevajag pārspīlēt... Lebronam, Weidam un Bošam vēl augt līdz tiem trio...
tikpat labi arī Warrions "run TMC" arī neatpalika no supertrio statusa, kas sastāvēja no Tim Hardaway, Mitch Richmond un Chris Mullin
, 2010-07-09 14:51, pirms 15 gadiem
Sviestabeka rakstīja: Fishers atnāca? Viņš jau tur bija ,kad tu vēl kulē karājies! Los Angeles Lakers (1996–2004) 3 gadu pauze un atkal tur ir
A mosh viņš vēl speeleeja GSW un Jazz atpakaļ tachu viņš arii bija jadabuu!
, 2010-07-09 14:54, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Ja tu seko līdzi NBA, tad būsi piefiksējis, ka Džeimsam ir apnicis vienam vilkt smago vezumu, tāpēc no viņa puses nekādu problēmu padalīties ar bumbu nebūs. Tieši to viņš vēlas.
Itkaa viņam paliigi nebuutu Džeimisons ir taa pasha kalibra speleetaajs, kaa Gazols un Shaks bija tikapt labs kaa Bainums Mo pat labaaks par fisheru un rezervisti ar nekaadi suudiigie nebija. Kobe var vilkt vezumu,Weids ar var bet viņš nevar kas vainas katru gadu iekļuut po!
, 2010-07-09 15:01, pirms 15 gadiem
hypnoss66 rakstīja: Weida un Lebrona "arsenāls" kopumā ir produktīvāks, taču ko es gribēju teikt, bija tas, ka Pīrss ar Alenu, ņemot vērā viņu spēles specifiku kopā saderēja daudz organiskāk.

Pīrss ir ļoti universāls un tehnisks spēlētājs - atšķīrībā no Lebrona, kurš pamatā iziet uz savu fenomenālo atlētismu un koordināciju, lai tiktu soda laukumā, vai uz soda metienu līnijas, Pīrss ir daudzveidīgāks... Es nesaka, ka labāks, taču daudzveidīgāks. Pirss izmanto izolācijas, pick n rolus, pick n popus un viņš ir snaiperis no jebkuras distances.

Alens savukārt ir lielisks ar to, ka viņš tik labi kustās bez bumbas, un atrod sev metienus.

Katrā ziņā Railijam būs, ko pasvīst, lai izstrādātu sistēmas, kuru ietvaros 'HEAT lielais trio spētu veiksmīgi operēt.

P.S Tiem, kas saka, ka NBA nekad iepriekš nav redzējuši šādu TRIO vienā komandā, ieteiktu iemest aci NBA vēstures sadaļā...

60-to beigās Lakers sastāvā spēlēja Džerijs Wests, Eldžins Beilors un Wilts Čemberleins - 3 megazvaigznes... Kurus, starp citu pastāvīgi finālos sasita veterānu Celtics, kuri vnk bija labāka komanda...

80-tajos gan Lakers gan Celtics sastāvos spēlēja pa 3 večiem, kas tajā laikā bija neapšaubāma līgas elite - Lakers tie bija Magic, Jabbar un Worthy pret Celtics Bird, Mchale un Parish

un galu galā, 2. Buļļu trīpīta trio - MJ, Pippen un Rodman arī bija izcils.

Tikai atgādinu, ka nevajag pārspīlēt... Lebronam, Weidam un Bošam vēl augt līdz tiem trio...
Pīrs ir daudzpusīgāks uzbrukumā, bet kopumā unversālāks ir Lebrons.
, 2010-07-09 15:07, pirms 15 gadiem
chubaki rakstīja: Itkaa viņam paliigi nebuutu Džeimisons ir taa pasha kalibra speleetaajs, kaa Gazols un Shaks bija tikapt labs kaa Bainums Mo pat labaaks par fisheru un rezervisti ar nekaadi suudiigie nebija. Kobe var vilkt vezumu,Weids ar var bet viņš nevar kas vainas katru gadu iekļuut po!
Te nav runa par Kalibru, runa ir par piemērotīvu UN kalibru.
, 2010-07-09 16:24, pirms 15 gadiem
Varētu būt patiešām spēcīga komanda! Vajag viņiem centru? Ja pietiktu līdzekļi varētu izvilkt Biedriņu no bedres, kurā viņš ir tagad!

Nesaprotu Cavaliers fanus, James Cavs pavadīja 7 gadus, nesasniedza to, ko vēlējās, tikai loģiski, ka viņš meklē vietu, kur uzvarēt čempionātu! Ko tad viņi gaidīja, ka viņš tur paliks mūžīgi? Tas ir kā nopirkt kāmīti, un domāt, ka viņš nekad nenomirs!
, 2010-07-09 16:34, pirms 15 gadiem
Šaubos vai tuvāko 2 gadu laikā būs gredzens!
, 2010-07-09 17:05, pirms 15 gadiem
vienkārši lebrona dziivesbiedre gribeeja padziivoties pa miami pludmali. un bosham apnicis aukstajaa kanaadaa!!!!!!!!!!
, 2010-07-09 17:05, pirms 15 gadiem
sandis444 rakstīja: Atceros kad Šaks ieradās Maiami.. vins apsolija dabuut gredzenu i Veidam, i Morningam i Peitonam.. un viņš to izdarija jau savā pirmajā sezonā.. prootams ar ljoooti lielu Veida paliidziibu..


neticu ka šie jaunie 3īs muskatieri spees to izdariit jau savā pirmajā gadā.. vajag tomer labus paligus no solinja un pagaidaam vinjiem taadi nav.. protams vel ir laiks savakt labus rezervistus, bet es taa juutu ka Maiami klubam driiz algu griezti buus daaudz pa zemu..


ps: Klivlendai šogad bija iespaidiigs sastāvs, bet nekas no taa nesanaaca.. Bostona vinjus panjema vienkarshi uz pieredziiti..
šaks gredzenu dabūja 2.sezonā!
, 2010-07-09 17:08, pirms 15 gadiem
Cavs jau nezaudēja sastāva ziņā BOS, jeb PO.. bet Docs Rivers pārspēja Mike Brownu... treneru duelī pārāks bij BOS coach, tāpēc arī pacēla...
ja Heat galvenais treneris spēs šos spēlētājus uztaisīt par komandu, tad diez vai kāds apstādinās... bet viss var notikties... bet BOS - Cavs sērijā vinnēja BOS treneru štābs... jo Mikes Browns savos lēmumos bij nepārliecinošs, un neatbilstošs... spēlētāji jau ir tikai izpildītāji... un Heat būs patiešām 3 augstākās klases spēlētāji, tik tgd smags darbs būs treneriem... jo no vienlīdzīgākas komandas ir vieglāk uztaisīt spēli nekā ,ja tev ir šāds... tev ir kvalitāte, tgd vajag to kvalitāti arī parādīt uz laukuma + beņķis Miller Mike .kurš savā karjerā jau ir ticis atzīts pa labāko rezervistu, jāsavāc ar pieredzi role player un jāpaņem rokiji + defendera C un tad tikai darbs atliek treneriem... kā viņi saliks komandu kopā
, 2010-07-09 17:18, pirms 15 gadiem
Bāc bet es visu dienu mēms.... Šoks uz visu dienu
Vispār baigā sajūta, ka būs galīgi garām šis apvienojums...
Vienīgais labums, ka dienas Hailaiti tgd noteikti būs krietni Miami krāsās...

No vienas puses itkā nezinam spēlētāju galvās, kas notiek, ko katrs ir gatavs upurēt kopēja mērķa labad. LBJ skolas gados ieguva daudz uzvaras uzstādīja rekordus, bet tas viss bija komandas ķīmijas iespaidā, draudzība arī ģērbtuvēs un ārpus laukuma.... kas zin, kā šiem viss iekārtojas.

No otras puses prakse rāda, ka cilvēki nemēdz mainīties, taka bardaks būs šo spēlētājus savstarpējā ķīmijā. uz laukuma noteikti, kur nu vēl, ja Bošam jāspēlē trešā vijole un kārtējā sezona, kurā viņu nepieminēs un nenovērtēs...
Viens ir nospēlēt olimpiādi, kā komandai, otrs ir nospēlēt 100 spēles kā komandai
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-07-09 18:21, pirms 15 gadiem
arca939 rakstīja: tagad tā ir arī James komanda
faneļi sāk uzrasties! Pretīgi ka atnāk Džeimss un Čalmersam numurs uzreiz jāmaina!
, 2010-07-09 18:30, pirms 15 gadiem
S.T.A.T. rakstīja: faneļi sāk uzrasties! Pretīgi ka atnāk Džeimss un Čalmersam numurs uzreiz jāmaina!
Nē, tas jau nav traki, bet smieklīgāki man liekās tie cilvēki, kas apraksta savu fanošanas vēsturi, lai nepieskaitītu sevi pie jaunajiem faniem....
Bet šitais trio Maimi ir baigi forši, būs interesanti paskatīties, kā līgas labākie treneri Slouns, Popovičs, Rivers, Džeksons, Brauns izstrādās shēmas pret šo trio.
Un tagad es tiešām gribu, lai Šaks nonāk Atlantā. Būtu ļoti interesanti paskatīties šo dueli.
Un Maiami var neutraukties, Railijs dabūs blakus Bošam kādu centru, kurš varēs aizsargāt groza apakšu - Vienu no veterāniem Tomasiem vai arī Magloru
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-07-09 19:33, pirms 15 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: Lebrons nav efektīvs bez bumbas tu joko?
jup...salīdzini kaut vai ar Ray Allen, tas ir spēlētājs kurš īr ļoti efektīvs spēlētjot bez bumbas. Lebrons un Weids ir visefektīvākei kad spēle'ar bumbu(piespēles,caurgājieni), bez bumbas spēlēt ir krietni grūtāk, jo bieži sanāk ka viens driblē, un 4-skatās.
, 2010-07-09 19:54, pirms 15 gadiem
Lakers joprojām ir labākā komanda.. vismaz būs interesanta nākošā sezona
, 2010-07-09 22:16, pirms 15 gadiem
Jaaa, bet jarekinaas, ka viss shis super trio diezgan iedragas speletaju individualo statistiku! Padomajat ja visi shie speletaji ieprieks videji spele guva no 25-30 punktiem un citreiz pat 40,50, tagad tas vienkarshi vairs nevarees notikt!
, 2010-07-09 23:30, pirms 15 gadiem
JANNCIS rakstīja: Nē, tas jau nav traki, bet smieklīgāki man liekās tie cilvēki, kas apraksta savu fanošanas vēsturi, lai nepieskaitītu sevi pie jaunajiem faniem....
Bet šitais trio Maimi ir baigi forši, būs interesanti paskatīties, kā līgas labākie treneri Slouns, Popovičs, Rivers, Džeksons, Brauns izstrādās shēmas pret šo trio.
Un tagad es tiešām gribu, lai Šaks nonāk Atlantā. Būtu ļoti interesanti paskatīties šo dueli.
Un Maiami var neutraukties, Railijs dabūs blakus Bošam kādu centru, kurš varēs aizsargāt groza apakšu - Vienu no veterāniem Tomasiem vai arī Magloru
Par veterāniem runājot man patika atbilde uz jautājumu vai Heat uzvarēs uzreiz nākamgad: No. Three is a great start, but it's not enough. Who will be their James Posey, their P.J. Brown, their Derek Fisher?
, 2010-07-09 23:52, pirms 15 gadiem
nu tagad jāgaida ko uz visu šito teiks mani favorīti Magic,jāsāk kaut ko štukot
, 2010-07-10 01:41, pirms 15 gadiem
cik jūs esat nožēlojami sportacentrs.com lietotāji, komentētāji, ļoti daudz, kas neko no bbola neko nesaprot, ejat tak uz, kvai, ORIENTĒŠANĀS sadaļu!