Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Kasels: ''Džeimss ir NBA paipuisītis!''

Edgars Bērziņš
Edgars Bērziņš

Kasels: ''Džeimss ir NBA paipuisītis!''
Sems Kasels.
Foto: AP

Nacionālās Basketbola asociācijas (NBA) līdervienības Bostonas ''Celtics'' 38 gadus vecais saspēles vadītājs Sems Kasels uzskata, ka NBA vadība nepārprotami liek tiesnešiem saudzēt Klīvlendas ''Cavaliers'' uzbrucēju Lebronu Džeimsu.

38 gadus vecais Kasels sērijas pirmajā spēlē pret ''Cavaliers'' saņēma pirmās pakāpes nesportisko piezīmi, no mugurpuses apturot Lebrona Džeimsa caurgājienu. ''Esmu visai izbrīnīts, kā viss pa šiem gadiem ir mainījies. Tiesneši man piešķīra pirmās pakāpes nesportisko piezīmi, kas, es uzskatu, bija pavisam kļūdains un nekorekts lēmums. Es noteikti sazvanīšu NBA viceprezidentu Stjū Džeksonu un pajautāšu viņa domas par šo pārkāpumu. Agrāk nesportisko piezīmi piešķīra par asinsizliešanu, bet tagad tikai atliek kādu nedaudz apķert,'' savu pārkāpumu atceras Kasels.

''Celtics'' saspēles vadītājs apgalvo, ka tiesneši Džeimsam pievēršot lielāku uzmanību nekā bijušajai NBA superzvaigznei Maiklam Džordanam.

''Es zinu, ka Džordans šobrīd sēž mājās un ir apvainojies uz tiesnešiem, jo viņi tik uzkrītoši viņu nesargāja no smagākiem pārkāpumiem. Tolaik nebija lielākais zvaigznes par viņu, tomēr viņš pacieta to, ka pret viņu spēlē rupjāk. Tieši tāpēc viņš jāuzskata par labāko basketbolistu, kurš jebkad spēlējis šo spēli,'' tā Kasels.

Izmantotie resursi:
The Boston Globe

  -1 [+] [-]

, 2008-05-09 14:15, pirms 16 gadiem
to Bez jokiem.
Es jau minēju, bez aizvainojumiem!!! Par gadiem minēju dēļ Tava pirmā izsmeļošā komentāra Bet protams ka vecumam nav nekādas nozīmes šajā gadījumā, ja vien Tev ir savs argumentēts viedoklis. Tavos komentāros tā arī neesmu atradis argumentu, kādēļ KB ir priekš Tevis labākais basketbola spēlētājs? Vai vari paskaidrot un argumentēt? Nav nekādas vajadzības kādu "bīdīt saulītē", viņi visi basketbola pasaulē jau ir saulītē

  +1 [+] [-]

, 2008-05-09 14:16, pirms 16 gadiem
mazaisbilijs rakstīja: ja tu saki ka kobe un lebrons nedot skaistas piespeles , tad tu basi beidzi skatities sava berniba

Labs.!

  +1 [+] [-]

, 2008-05-09 14:24, pirms 16 gadiem
bet skatieties kā to dzeimsu tagad klopē un tad runājat..

  +4 [+] [-]

, 2008-05-09 14:34, pirms 16 gadiem
laiks iet uz priekšu un basketbols arī!

     [+] [-]

, 2008-05-09 14:36, pirms 16 gadiem
ja kkas tāds tiešām notiek ar NBA vadības atbalstu, tad visi(tai skaitā arī vecais rupeklis Cassels) var pateikties tikai un vienīgi "Al Queda" biedram Stīvensonam, jo viņš ļoti atklāti izrādija savas negācijas pret Lebronu un atklāti nodemonstrēja, ka ir gatavs viņu savainot... NBA vnk nedrīkst atļauties, ka tiek smagi satraumēts viens no līgas svarīgākjiem spēlētājiem, tāpēc arī tas viss tā tagad ir izvērsies!
un ne jau vienīgi James tiek saudzēts - paskatieties uz Kobi - kā ir caurgājiens, tā ir sods, un visiem pofig - bija vai nebija... sods un viss!
tie laiki, kad laukumā atļāva atklāti traumēt pretinieku, ir pagājuši... ja Casselam tas nepatīk, tad lai iet uz bāru un izkaujas!

  +3 [+] [-]

, 2008-05-09 14:36, pirms 16 gadiem
ABa rakstīja: to Bez jokiem.
Es jau minēju, bez aizvainojumiem!!! Par gadiem minēju dēļ Tava pirmā izsmeļošā komentāra Bet protams ka vecumam nav nekādas nozīmes šajā gadījumā, ja vien Tev ir savs argumentēts viedoklis. Tavos komentāros tā arī neesmu atradis argumentu, kādēļ KB ir priekš Tevis labākais basketbola spēlētājs? Vai vari paskaidrot un argumentēt? Nav nekādas vajadzības kādu "bīdīt saulītē", viņi visi basketbola pasaulē jau ir saulītē


Es tev varu paskaidrot - vispusīgākais spēlētājs līgā. Uzbrukumā neapstādināms, jo var iemest no jebkuras vietas. Lielisks aizsardzībā un prot iedot ļoti labas piespēles. Viens no nedaudzajiem, kas var spēli izšķirt kā uzbrukumā, tā arī aizsardzībā - kā to varēja MJ. LBJ to vēl nevar/negrib. Tāpat kā MJ, spēlē uz visiem 100% katru spēli.
Kas attiecas uz topiku, kopš ieviesa "hand-check rule", aizsardzības nav tik asas. Ja MJ laikā tādi noteikumi būtu, tad vispār nebūtu diskusijas... šobrīd neviena no zvaigznēm tā necieš, kā MJ. Ja nu vienīgi Veids un A.I., bet tas ir drīzāk viņu spēles stila dēļ.

     [+] [-]

, 2008-05-09 14:37, pirms 16 gadiem
------->Tiem kam Kasels atgādina citplanētieti<---------

Jūs domājiet, ka tie kas spēlē basketbo,lu ir no šīs planētas? Šaubos

  +2 [+] [-]

, 2008-05-09 14:39, pirms 16 gadiem
nu bet taa jau nav Jamesa vaina ka tiesnesi vinju par tadu paipuisiti padara

  -2 [+] [-]

, 2008-05-09 14:42, pirms 16 gadiem
piekritu keselam

     [+] [-]

, 2008-05-09 14:43, pirms 16 gadiem
Ja par labu LBJ nosvilpj sodu, viņam jāiet pie tiesnešiem un jāsaka, ka tur nekā nebija?

     [+] [-]

, 2008-05-09 14:45, pirms 16 gadiem
Emilio
Nu nav bijuši tādi laiki, kad tika atļauts atklāti traumēt pretinieku, nepārspīlē NEKAD tādi laiki nav bijuši! Wizzards spēlētāji centās psiholoģiski iespaidot James un kad tas neizdevās, centās arī fiziski! Bet nu James ir fantastiski fiziski apdāvināts cilvēks, līdz ar to arī fiziski ietekmēt viņa spēli ir grūti. Viena lieta ir rupjš sods lai liegtu iemest grozu un cita - apzināts sods ar mērķi traumēt spēlētāju! Šīs lietas ir jāprot atšķirt un tas nav viegli. Katrā ziņā James pierādīja, kā šāds psiholoģisks un fizisks spiediens viņu nevar izsist no līdzsvara un tas jau vien pierāda, ka viņš arī šajā ziņā ir pieskaitāms pie basketbola varenajiem!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-05-09 15:01, pirms 16 gadiem
Piekrītu singerman par Maiklu! bet nevar salīdzināt dažādu paaudžu basketbolistus...es domāju tu piekritīsi ka tagad basketbolu spēlē savādāk nekā pirms 10 gadiem?(ne jau burtiski), jo ja salīdzina tā tad labākie spēlētāji 70 un 80 tagad vispār nebūtu nekas!!! Katra paaudzē sava zvaigzne un līmenis un tādā kā 90 tie superzvaigzne Maikls!!!!

  +2 [+] [-]

, 2008-05-09 15:01, pirms 16 gadiem
singerman
Perfekts komentārs! Tikai piebildīšu, ka būs basketbolisti, kas lidos, dankos, metīs kā Jordan, BET tieši šīs divas īpašības - LĪDERA UN IZCILA BASKETBOLA IZPRATNES īpašības pavēra iespējas viņam laukumā realizēt visu iecerēto. Savienojumā ar talantu un darbu tieši tādēļ MJ ir visu laiku labākais.

  +2 [+] [-]

, 2008-05-09 15:15, pirms 16 gadiem
to lynx
Nu vismaz viens kas var savu viedokli par KB argumentēt Lai neizsauktu uz sevi pārāk lielu uguni paskaidrošu, ka kopš šīs sezonas mans viedoklis par KB ir pozitīvi mainījies! BET es arī saprotu, ka tas ir TIKAI UN VIENĪGI Fila Džeksona fantastiski neiespējami padarītais darbs!!! Ja man kāds pirms sezonas būtu pateicis, ka Kobe ir spējīgs spēlēt komandas spēli. es laikam neticētu Bet ja Tu saki, ka KB ir vispusīgākais spēlētājs līgā, es laikam tomēr nepiekritīšu! Ko tad Tu teiktu par Polu?! KB un CP ir bijuši šosezon savu komandu motori un es pilnīgi piekrītu, ka KB bija jāsaņem(pelnīti) MVP. Par KB spēli aizsardzībā varu piekrist tikai daļēji! KB var lieliski spēlēt aizsardzībā, bet vairumā gadījumu NEGRIB! Nespēju atcerēties kādu redzētu spēli, kad MJ dotu sev atlaides spēlei aizsardzībā! MJ bij līderis ne tikai uzbrukumā, bat organizēja komandas spēli arī aizsardzībā! Tā nu tas bija!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-05-09 15:18, pirms 16 gadiem
ABa

nuuu... ja ir iespēja, tad paskaties spēles no tiem laikiem, kad spēlēja Larijs, Maģiskais, Dr.J un citi... protams, es biki sabiezināju krāsas, jo basketbols ir basketbols un kkādi noteikumi jāievēro ir, bet tajā laikā sodi tiešām bija ļoti asi un nežēlīgi, kas šķita ok, bet tagd par tādiem dod likumsakarīgas nesportiskās piezīmes un diskābeļus!
piemēram tas sods, ka Novickis nolika zmē Kiriļenko un dabuja diskābeli - pirms gadiem 15-20... tas būtu parasts sods un viss! protams, tā ir tikai spriedelēšana par un ap, bet fakts ir tāds, ka šajos laikos daudz vairāk domā par sportistu veselību un dzīvību(ne tikai basketbolā).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-05-09 15:36, pirms 16 gadiem
dzeimsa vardu JORDANA prieksha nav verts rakstiit ar lielo burtu!

  +1 [+] [-]

, 2008-05-09 15:36, pirms 16 gadiem
to emilio un T-Mac(pārāk gari jāraksta)
Nu es mājā skatos NBA TV un tu rkatru dienu rāda Great plays Kaut arī savu laik redzēju Barkley spēlējot, bet pirm tam nezināju ka viņš TĀĀ spēlēja Patiešām žēl, ka viņam nav gredzens Varbūt draugs MJ viņam arī varētu vienu uzdāvināt, bet zinot Čārlzu, viņš šādu dāvanu nepieņemtu Skatos arī Bērda un Maģiskā spēles! Nu tie sodi ir kārtīgi, īstu veču sodi Jāņem vērā arī fakts, ka tamos laikos eiropas spēlētāji NBA faktiski nebija, līdz ar to arī labu spēlētāju izvēle bij tikai no Ziemeļamerikas! Bet tāpat atceros tikai vienu kārtīgu nesportisku sodu spēlē BOS ar LAL un ja nemaldos tas tika arī attiecīgi sodīts!

     [+] [-]

, 2008-05-09 15:59, pirms 16 gadiem
ABa

Par Džeksona lomu piekrītu. Arī ar MJ viņš labi strādāja.
Aizsardzībā Kobe varbūt dažreiz sačko (jo uzbrukums balstās uz viņu), bet ne spēles beigās un izšķirošajos mirkļos. Olimpiskajā kvalifikācijā, kad bija citi kas var iemest, Kobe bija aizsardzības monstrs.
Pols arī ietilpst tajos, kas var lauzt spēli ar aizsardzību, bet viņš uzbrukumā atpaliek no KB. Jā, neapšaubāmi labākais PG šobrīd ar fantastisku statistiku. Grūti tā salīdzināt - tomēr abiem cits ampluā. Tomēr abi pelnīti All-NBA pirmajā komandā.

P.s. Gaidu Pekinu 2008. Kobe, CP3, LBJ, 'Melo, Supermens.... Tās būs spēles!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-05-09 16:15, pirms 16 gadiem
to lynx
Par Džeksona lomu un to ka viņš labi strādāja ar MJ varētu grāmatu uzrakstīt! Ā, Fils jau ir uzrakstījis Patiesībā runājot par MJ un KB mums no sākuma būtu jārunā par Filu!!! Nezinu kā Tu, bet es esmu lasījis Sporta avīzē publicēto Fila grāmatu un citas publikācijas. Ko vien ir vērts, ka Fils "piespieda" starpspēļu pārlidojumos MJ videopokera vietā lasīt grāmatas Un pats dīvainākais, ka šī superzvaigzne klausīja un lasīja ar Nu zināmas paralēles starp MJ un KB laikam var savilkt ko, bet katrā ziņā ir skaidrs kā diena, Filam ar KB bij grūtāk kamēr šim ieskaidroja kā labāk Jā un vēl tak Fila slavenais trijstūra uzbrukums, pirmssezonas austrumu filozofija komandas saliedēšanai utt!

  +1 [+] [-]

, 2008-05-09 16:18, pirms 16 gadiem
besii tadi ciikstetaji

  +2 [+] [-]

, 2008-05-09 16:22, pirms 16 gadiem
ceems rakstīja: piekritu, ka laiki mainas, ja kads nav ieverojis. bij kadreiz vairak sabiedrisko wc un alus ar bij letaks ...

Zāle zaļāka...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-05-09 16:55, pirms 16 gadiem
ABa

Nu jā... MJ un viņa azartspēles - tas ir atsevišķs stāsts...
Džeksona grāmatu neesmu lasījis, neesmu no SA regulārajiem lasītājiem. Tomēr viņa loma abu profesionālajā izaugsmē ir ļoti liela. Tieši Fils bija tas, kurš nomierināja Kobi pēc šīs vasaras izgājieniem un šeit ir rezultāts - LAL ir top pretendents uz titulu, bet Kobe - MVP. Fantastisks treneris. To pierāda gredzeni

  +1 [+] [-]

, 2008-05-09 17:13, pirms 16 gadiem
piekritu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-09 17:15, pirms 16 gadiem
Ti lynx
Nu re, esam nonākuši pie kopēja viedokļa
Tikai atkal jau nedaudz oponēšu Ne jau nomierināšana varēja Kobes spēlē ienest tādus jaunumus! Tikai mērķtiecīgs darbs psiholoģiskā un filosofiskā plānā Iemācīt uzticēties saviem komandas biedriem. likt saprast, ka viens neuzvar kaujas, tikai atsevišķas cīņas! Vienatnē tu vari stādīt rekordus, mest 80+ punktus, bet tādā veidā nevar izcīnīt gredzenus un kļūt par leģendu!!!

     [+] [-]

, 2008-05-09 17:16, pirms 16 gadiem
es esmu Kobes fans un man skiet ka vins tuvakaja laika varetu klut par reali MJ aiztajeju vienkarsi lidz sim vel nebijal lidz galam nobriedis bet paskatoties speles ar vinu var redzet, ka vins daudz vairak simule un prasa sodus tiesnesiem bet uz to iet musdienu basketbols bet Kasels vel ir vecas paudzes speletajs un man nepatik Dzeims taka viss pareizi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-09 18:03, pirms 16 gadiem
Pilnīgi piekrītu Semam, beidzot kāds to ir publiski pateicis, cerams nesekos nekādas sankcijas no NBA!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja