Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Analītiķis: "Porziņģa ietekmē "Knicks" vērtība šogad varētu pieaugt par 400 miljoniem"

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Analītiķis: "Porziņģa ietekmē "Knicks" vērtība šogad varētu pieaugt par 400 miljoniem"
Kristaps Porziņģis un Tims Hārdevejs
Foto: AP/Scanpix

Kristaps Porziņģis ir labākais basketbolists lielākajā NBA tirgū. "Knicks" sekmīgais sezonas starts sekmē līgas bagātākā kluba vērtības pieaugumu, pirmdien, 6. novembrī, atsaucoties uz "JP Morgan" analītiķa Deivida Karnovska (David Karnovsky) vēstuli klientiem, rakstīja CNBC.com .

Viena no ietekmīgākajām Volstrītas firmām “JP Morgan” ieteica palielināt “Madison Square Garden” – šim uzņēmumam pieder pazīstamākais Ņujorkas basketbola klubs – akciju vērtību no 245 līdz 260 ASV dolāriem, atsaucoties uz “Knicks” vērtības pieaugumu.

"Mēs lēšam, ka MSG akcijas tirgū tiek piedāvātas ar 40% atlaidi attiecībā pret tās aktīvu vērtību privātajā tirgū," Deivids Karnovskis piektdien, 3. novembrī, rakstīja vēstulē firmas klientiem. "Sagaidām šo aktīvu, īpaši "New York Knicks" un "New York Rangers", vērtības pieaugumu, ņemot vērā augstākus komandas ieņēmumus un labvēlīgu piedāvājuma/pieprasījuma dinamiku profesionālajiem sporta klubiem."

MSG akciju vērtība, salīdzinot ar 2016. gadu, pieaugusi par 33,5%. Piektdienas tirgus sesijas beigās tā sasniedza atzīmi 228,9 ASV dolāri par akciju. Karnovskis norādīja, ka Hjūstonas klubs “Rockets” tika pārdots par 2,2 miljardiem dolāru jeb 33% vairāk par “Forbes” aplēsto vērtību. Papildus, 49% “Brooklyn Nets” akciju tika pārdotas par 2,3 miljardiem jeb 28% vairāk nekā novērtēja “Forbes”.

Iznākums – analītiķis palielinājis "New York Knicks" vērtības novērtējumu no 3,3 miljardiem ASV dolāru – pašreizējā "Forbes" vērtējuma – līdz 3,7 miljardiem. “Vērtības pieauguma pamatā ir “New York Knicks” augstāka aplēstā vērtība,” rakstīja Karnovskis.

“Madison Square Garden Company” pieder Ņujorkas klubi “Knicks”, “Rangers” (NHL) un “Liberty” (WNBA) – visiem trim ir kopīga treniņbāze. Uzņēmums arī pārvalda izklaides pasākumu rīkošanu “Madison Square Garden” un “Radio City Music Hall”.

"Knicks" basketbolisti ir pārspējuši sezonas sākuma pieticīgās cerības, pateicoties uzvaru un zaudējumu bilancei 6-4, kā arī Kristapa Porziņģa izlaušanās priekšnesumiem. Jaunā zvaigzne gūst vidēji 30,0 punktus spēlē, raksta beigās vēsta CNBC.

Pēdējie divi gadi tiek uzskatīti par NBA biznesa "otro zelta laikmetu". Pirmais bija Maikla Džordana ērā.

Izmantotie resursi:
https://www.cnbc.com/2017/11/06/jpm...

1 2 38 komentāri

 +10 [+] [-]

, 2017-11-08 17:42, pirms 7 gadiem
KP ne tikai Hwvardu stumda, bet arī akciju tirgu, vislabākajā nozīmē

  +9 [+] [-]

, 2017-11-08 17:44, pirms 7 gadiem
Ibim, kas par cipariem.. interesanti, kas būtu darījies, ja KP būtu aizmainīts... 😄😄😄

  +4 [+] [-]

, 2017-11-08 17:50, pirms 7 gadiem
Tad pat bail iedomāties, par kādu ciparu runās, ja Knicks izdosies tikt izslēgšanas spēlēs

  +4 [+] [-]

, 2017-11-08 17:52, pirms 7 gadiem
elmurcis rakstīja: Tad pat bail iedomāties, par kādu ciparu runās, ja Knicks izdosies tikt izslēgšanas spēlēs
Zini, es tagad dotu 50 uz 50, ka iekļūs..lai gan pirms sezonas domāju 1:9 bet mieru,biedri...vēl 72 spēles vismaz šosezon

  +1 [+] [-]

, 2017-11-08 18:01, pirms 7 gadiem
SmiekluReinis27 rakstīja: Zini, es tagad dotu 50 uz 50, ka iekļūs..lai gan pirms sezonas domāju 1:9 bet mieru,biedri...vēl 72 spēles vismaz šosezon
Šobrīd lielākais neskaidrais ir KP bateriju kapacitāte garajās izbraukumu sērijās. Līdz šim tieši tur bija lielākā nestabilitāte (un neelastīgās kājas, kas parasti tiešā veidā ietekmē FG%). Un ar KP izmantošanu 35% uzbrukumu, tas var ietekmēt par daudz. Bet ceru, ka smagi kļūdos

  +1 [+] [-]

, 2017-11-08 18:16, pirms 7 gadiem
kads var pateikt cik pirms NBA sezonas prognozēja NYK uzvaras ??

  +5 [+] [-]

, 2017-11-08 18:17, pirms 7 gadiem
ja šosezon būs 41 uzvara es būšu ļoti apmierināts.

  +3 [+] [-]

, 2017-11-08 18:23, pirms 7 gadiem
Ja KP saglabās vidēji ap 27-30 punkti, ievilka NYK playoffos, nu tad tiešām varēs sākt domāt par MVP..

  +3 [+] [-]

, 2017-11-08 19:20, pirms 7 gadiem
Jozikss rakstīja: kads var pateikt cik pirms NBA sezonas prognozēja NYK uzvaras ??
Zem 30 noteikti teica.

Bet pag. sezonu arī sāka labi un pēc tam tikai turpinājās aplauziens.

  -3 [+] [-]

, 2017-11-08 19:22, pirms 7 gadiem
Virsraksts stulbs. Paši rakstā ieraksta, ka BKN un HOU vainīgi pie cenu kāpumu, bet nez kāpēc virsrakstā rakstīts, ka KP vainīgs pie kāpuma. Nu kā var tādu tuftu dzīt?

Pirms BKN un HOU bija LAC, kuru Balmers nopirka par 200% tirgus vērtības. Tas jau bija pirmais lielais "bamps". Tas kas ir ar BKN un HOU ir TV darījuma rezultāts.
Slēpts komentārs: LA-BOS antifans

  +3 [+] [-]

, 2017-11-08 19:23, pirms 7 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Zem 30 noteikti teica.

Bet pag. sezonu arī sāka labi un pēc tam tikai turpinājās aplauziens.
Tas bija tapēc ka Džeksons sāka uzspiest savu spēles stilu arvien vairāk un tpc arī sāka neiet vsp.

  -2 [+] [-]

, 2017-11-08 19:27, pirms 7 gadiem
Jozikss rakstīja: Tas bija tapēc ka Džeksons sāka uzspiest savu spēles stilu arvien vairāk un tpc arī sāka neiet vsp.
Nu nez nez... viņš savu stilu gribēja visu laiku.

Pag. sezon bija tas pats, kas būs šogad, ka uz Decembri komandas jau sāks spēlēt. Un tad redzēsim, kas ir kas.

Vai tad neesi redzējis līkni, kā mainās komandu sniegumi sezonas gaitā?

Sezonas otrā pusē tādas 120 punktu spēles, kas pagaidām ir katra spēle paliks retākas. Vairāk jau būs saspēlējušies. Uzņemta nedaudz forma. Un līdz ar to OFF reitingi krītās, DEF reitingi uzlabojas. Komandas nevar stāvēt uz vietas. Ja NYK stāvēs uz vietas, tad arī nekāds progress salīdzinot ar iepriekšējo sezonu nebūs.

  +2 [+] [-]

, 2017-11-08 19:34, pirms 7 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nu nez nez... viņš savu stilu gribēja visu laiku.


Pag. sezon bija tas pats, kas būs šogad, ka uz Decembri komandas jau sāks spēlēt. Un tad redzēsim, kas ir kas.

Vai tad neesi redzējis līkni, kā mainās komandu sniegumi sezonas gaitā?

Sezonas otrā pusē tādas 120 punktu spēles, kas pagaidām ir katra spēle paliks retākas. Vairāk jau būs saspēlējušies. Uzņemta nedaudz forma. Un līdz ar to OFF reitingi krītās, DEF reitingi uzlabojas. Komandas nevar stāvēt uz vietas. Ja NYK stāvēs uz vietas, tad arī nekāds progress salīdzinot ar iepriekšējo sezonu nebūs.
Tā arī itkā bija kā viņš raksta , Džeksons sāka jaukties treniņos un mācīja savu trijstūri , Knicks rezultāti sāka iet uz leju !!!

  +5 [+] [-]

, 2017-11-08 19:41, pirms 7 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nu nez nez... viņš savu stilu gribēja visu laiku.


Pag. sezon bija tas pats, kas būs šogad, ka uz Decembri komandas jau sāks spēlēt. Un tad redzēsim, kas ir kas.

Vai tad neesi redzējis līkni, kā mainās komandu sniegumi sezonas gaitā?

Sezonas otrā pusē tādas 120 punktu spēles, kas pagaidām ir katra spēle paliks retākas. Vairāk jau būs saspēlējušies. Uzņemta nedaudz forma. Un līdz ar to OFF reitingi krītās, DEF reitingi uzlabojas. Komandas nevar stāvēt uz vietas. Ja NYK stāvēs uz vietas, tad arī nekāds progress salīdzinot ar iepriekšējo sezonu nebūs.
haha, šitais čalis ar savu unikālo viedokli speciāli jāielogojas bija, lai parēktu..

     [+] [-]

, 2017-11-08 19:45, pirms 7 gadiem
Ja man būtu 4 miljardi $ es nopirktu Knicks

  -1 [+] [-]

, 2017-11-08 19:47, pirms 7 gadiem
kartejoreiz kaudkads finansists no JP Morgan te atkal noteikumus diktes//

  -1 [+] [-]

, 2017-11-08 19:52, pirms 7 gadiem
nabadzibas_smaka_115766909171922 rakstīja: Tā arī itkā bija kā viņš raksta , Džeksons sāka jaukties treniņos un mācīja savu trijstūri , Knicks rezultāti sāka iet uz leju !!!
Džeksons trijstūri jau spieda visus savus gadus. Nevis tikai pēc pāris nedēļām pagājušajā sezonā.

  +1 [+] [-]

, 2017-11-08 19:52, pirms 7 gadiem
Labākais no šī visa ir, ka citi spēlētāji redzēs uz ko ir spējīgs KP un gribēs spēlēt kopā, kas ļaus savāt Championship komandu 2-3 gadu laikā

  -2 [+] [-]

, 2017-11-08 19:52, pirms 7 gadiem
S.T.A.T. rakstīja: haha, šitais čalis ar savu unikālo viedokli speciāli jāielogojas bija, lai parēktu..
Rēc rēc, tikai pašam savs viedoklis nav, lai apgāztu manis teikto patiesību. Jo to nevar apgāzt. Dāaaaaaaa

  +1 [+] [-]

, 2017-11-08 19:57, pirms 7 gadiem
Hot dogu cena spēles laikā paaugstināsies par 20% + vēl tie KP batoniņi.

     [+] [-]

, 2017-11-08 20:02, pirms 7 gadiem
zens rakstīja: Hot dogu cena spēles laikā paaugstināsies par 20% + vēl tie KP batoniņi.
aha! seviski LBL speles noiets bus ))

  +2 [+] [-]

, 2017-11-08 20:06, pirms 7 gadiem
Nujorka nesen bija pēdējā komanda līgā kurai nebija nevienas uzvaras, nu tā ir jau stabili iekšā izslēgšanas spēļu zonā, tur viss ļoti strauji var mainīties! Cerams Kristaps spēs visu sezonu iznest viņus uz saviem pleciem!

  +1 [+] [-]

, 2017-11-08 20:11, pirms 7 gadiem
uz šo ciparu fona, kas tas ir - atlaist Noa un paņemt citu, labu spēlētāju? nieks

  -1 [+] [-]

, 2017-11-08 20:12, pirms 7 gadiem
Dzimmiy rakstīja: Nujorka nesen bija pēdējā komanda līgā kurai nebija nevienas uzvaras, nu tā ir jau stabili iekšā izslēgšanas spēļu zonā, tur viss ļoti strauji var mainīties! Cerams Kristaps spēs visu sezonu iznest viņus uz saviem pleciem!
Viņi pag. sezon pirmajā mēnesī bija PO zonā un visi zinām, kā tas beidzās. Mēģināsi pateikt, ka viņi būs priekšā CLE sezonas beigās?

Kāpēc neviens nemēģina reāli paskatīties uz situāciju?

Tas pats ar OKC. Kāds tiešām domā, ka viņi nebūs PO?

  -1 [+] [-]

, 2017-11-08 20:12, pirms 7 gadiem
Zoverags rakstīja: uz šo ciparu fona, kas tas ir - atlaist Noa un paņemt citu, labu spēlētāju? nieks
Vēlviens gudrais. Neaiziet, ka nevar atlaist NOĀ?!?!?!?!?!?!?!

     [+] [-]

, 2017-11-08 20:19, pirms 7 gadiem
Zoverags rakstīja: uz šo ciparu fona, kas tas ir - atlaist Noa un paņemt citu, labu spēlētāju? nieks
Iztērēt 50 miljonus + 6 gadus (2x termiņš) nevarēt izmantot 9 miljonus (šķiet, ka bija 1/2 no maksātās algas) algu fondā vai izmantot spēlētāju, cik nu var 3 gadus par 18 miljoniem sezonā?

  -1 [+] [-]

, 2017-11-08 20:23, pirms 7 gadiem
elmurcis rakstīja: Iztērēt 50 miljonus + 6 gadus (2x termiņš) nevarēt izmantot 9 miljonus (šķiet, ka bija 1/2 no maksātās algas) algu fondā vai izmantot spēlētāju, cik nu var 3 gadus par 18 miljoniem sezonā?
NU vismaz kāds saprot lietas būtību.

Pagaidām ar to ir jāsamierinās. Un redzēsim, kāds atgriezīsies tagad. Pēdējā līguma gadā jau būs maināma prece. Tas gan būs laiciņu pēc KP max līguma. Bet nu tāpat. Nu nevar uzkraut tos 10M 6(īstenībā 7, jo formula ir esošais līguma garums dalīts ar 2 + 1.) uz to laiku. Bet tajā laikā pieļauju, ka būs jākonkurē ar MIL, MIN un man nikā minētās pretīgās komandas par tituliem. Un nevar tur salary rakstīt 10M tāpat vien.

  +2 [+] [-]

, 2017-11-08 20:26, pirms 7 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Rēc rēc, tikai pašam savs viedoklis nav, lai apgāztu manis teikto patiesību. Jo to nevar apgāzt. Dāaaaaaaa
Manu viedokli nav vērts dalīt ar tādiem kā tu, kas teikuma beigās izmanto ''dāaaaa''

Lūdzu izdari visiem SC.com lietotājiem nelielu pakalpojumu:
-pieaudz
-aposti gaisu pasaulē

Tādējadi, Tu, sapratisī, ka pastāv dažādi uzskati un, ka nav viens vienīgais pareizais viedoklis Kā saka - ''One size doesn't fit all''

  +3 [+] [-]

, 2017-11-08 20:38, pirms 7 gadiem
Bačas noteikti nosēdīsies, gan KP, gan NYK. Toties pārsteidzošais moments ir tas, ka šī komanda ir spējusi uztaisīt "comeback" jau sezonas pirmajās spēlēs. Šim sastāvam ir talants un iespējas, pagājušosezon, vairāku iemeslu dēļ, šādas atspēlēšanās bija ļoti mazā skaitā. Lielākoties, one on one basketbols, galīgi nesimpatizēja. Toties šī komanda ir skatāma un ar nākotni, par to vislielākais prieks.
Jāatzīst, ka pirms sezonas pats norakstīju NY

  +1 [+] [-]

, 2017-11-08 20:45, pirms 7 gadiem
bezbiksis rakstīja: Bačas noteikti nosēdīsies, gan KP, gan NYK. Toties pārsteidzošais moments ir tas, ka šī komanda ir spējusi uztaisīt "comeback" jau sezonas pirmajās spēlēs. Šim sastāvam ir talants un iespējas, pagājušosezon, vairāku iemeslu dēļ, šādas atspēlēšanās bija ļoti mazā skaitā. Lielākoties, one on one basketbols, galīgi nesimpatizēja. Toties šī komanda ir skatāma un ar nākotni, par to vislielākais prieks.
Jāatzīst, ka pirms sezonas pats norakstīju NY
Loģiski, ka basis uzlabojās, jo pašlaik, es teiktu, ka nav izteikts viens līderis, kurš uzsver, ka viņam bumbu vajag dot. KP iedod, viņš iemet, tai pat laikā viņš var padot tālāk bumbu vai atļaut citiem uzspēlēt, kamēr Karmelo, tomēr vilka uz sevi spēli un nereti ignorēdams citus

  -1 [+] [-]

, 2017-11-08 20:49, pirms 7 gadiem
S.T.A.T. rakstīja: Manu viedokli nav vērts dalīt ar tādiem kā tu, kas teikuma beigās izmanto ''dāaaaa''

Lūdzu izdari visiem SC.com lietotājiem nelielu pakalpojumu:
-pieaudz
-aposti gaisu pasaulē

Tādējadi, Tu, sapratisī, ka pastāv dažādi uzskati un, ka nav viens vienīgais pareizais viedoklis Kā saka - ''One size doesn't fit all''
Tātad tev viedoklis nav vispār. Skaidrs. Noted.

Un tam komentam, kur atbildēji apakšā ir fakti. Tātad tas nav ne subjektīvs, ne objektīvs viedoklis, bet faktu konstatācija.

Es neesmu no tiem, kas taisa printskrīnus vai pierakstu blociņā pierakstu visādus ierakstus, bet šito es tiešām iegaumēšu un atcerēšos. Ka tev būtībā viedokļa nav, bet tu aprēc mani, kas saka, ka komandas iespēlējas sezonas gaitā un aizsardzība uzņem viļņus.

     [+] [-]

, 2017-11-08 20:57, pirms 7 gadiem
*Porziņģis bildē pa kreisi

     [+] [-]

, 2017-11-08 21:14, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Loģiski, ka basis uzlabojās, jo pašlaik, es teiktu, ka nav izteikts viens līderis, kurš uzsver, ka viņam bumbu vajag dot. KP iedod, viņš iemet, tai pat laikā viņš var padot tālāk bumbu vai atļaut citiem uzspēlēt, kamēr Karmelo, tomēr vilka uz sevi spēli un nereti ignorēdams citus
Piekrītu, tur šobrīd neviens "pravas nekačā". Arī tas pats THJ apzinās, cik metienus var izmest, KP jau paspēja viņu nomierināt
Tomēr jāatzīst, ka tas ir neliels paradokss - šogad sastāvā nav divu it kā salīdzinoši laba kalibra spēlētāju - DR un CA. Okei, viens ir jātnieks bez galvas, labākie gadi aiz muguras. CA daudz kritizēts par nespēju aizsardzībā, tomēr viens no labākajiem izšķirošo metienu spēlētājiem līgā. Un bez šiem "it kā " labajiem džekiem, NYK spēlē produktīvāk. Par to arī prieks!

     [+] [-]

, 2017-11-08 21:56, pirms 7 gadiem
bezbiksis rakstīja: Piekrītu, tur šobrīd neviens "pravas nekačā". Arī tas pats THJ apzinās, cik metienus var izmest, KP jau paspēja viņu nomierināt
Tomēr jāatzīst, ka tas ir neliels paradokss - šogad sastāvā nav divu it kā salīdzinoši laba kalibra spēlētāju - DR un CA. Okei, viens ir jātnieks bez galvas, labākie gadi aiz muguras. CA daudz kritizēts par nespēju aizsardzībā, tomēr viens no labākajiem izšķirošo metienu spēlētājiem līgā. Un bez šiem "it kā " labajiem džekiem, NYK spēlē produktīvāk. Par to arī prieks!
Es teiktu, ka loģiski, tomēr, tas daudz ietekmē vai komanda aizsardzībā spēlē 4.5 vīru sastāvā, kā arī ir uzbrukumā vairākas opcijas + esošas KP sadarbību ar pieredzējušo saspēlnieku ir daudz labāka kā pērn
1 2 38 komentāri