Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Biedriņam divas piespēles līdz triple double

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Biedriņam divas piespēles līdz triple double
Andris Biedriņš pret Kobī Braientu
Foto: SCANPIX SWEDEN

Nacionālajā Basketbola Asociācijā (NBA) ceturto zaudēju pēc kārtas piedzīvojis Goldensteitas ''Warrriors'' klubs, kas savā laukumā ar 106:114 piekāpās rietumu konferences līdervienībai Losandželosas ''Lakers''. Andrim Biedriņam šajā spēlē pietrūka divas piespēles, lai sasniegtu triple double.

Spēli labāk iesāka mājinieki ''Warriors'', bet ''Lakers'' pamazām iespēlējās un pirmo ceturtdaļu noslēdza savā labā ar astoņu punktu pārsvaru 28:20. Otrās ceturtdaļas sākumā ''Lakers'' panāca spēlē lielāko pārsvaru – 17 punktus (41:24). Turpinājumā ''Warriors'' spēja ievērojami samazināt rezultāta starpību, pēc pirmā puslaika ''Lakers'' bija piecu punktu pārsvars 56:51.

Lieliski aizvadījuši otrās ceturtdaļas beigas, kareivji līdzīgā stilā turpināja arī pēc pārtraukuma. Pēc nospēlētām divarpus minūtēm Džamāls Krofords iemeta divus soda metienus un vadībā izvirzīja ''Warriors'' 59:58. Vienubrīd mājinieki ieguva sešu punktu pārsvaru, bet pirms spēles pēdējām 12 minūtēm ''Warriors'' atradās vadībā ar 80:77. Pēdējā ceturtdaļā pārsvarā ritēja līdzīga cīņa, bet tās beigās ''Lakers'' apliecināja augstāku līmeni individuālajā meistarībā, un, galvenokārt pateicoties Pau Gasola un Kobī Braienta pūlēm nodrošināja izšķirošo izrāvienu, uzvarot spēli ar 114:106.

''Lakers'' sastāvā rezultatīvākais ar 33 gūtajiem punktiem bija Gasols, 21 punkts Braienta kontā. ''Warriors'' labā 25 punktus guva Džamāls Krofords.

No statistikas viedokļa labu spēli aizvadīja Latvijas centrs Andris Biedriņš, kurš nospēlētajās 39 minūtēs guva 12 punktus (metienu precizitāte: 2p: 6/8) izcīnīja 17 atlēkušās bumbas (visas aizsardzībā), izdarīja astoņas piespēles (karjeras rekords), trīsreiz bloķēja pretinieku metienus, pārtvēra trīs bumbas, vienreiz kļūdījās un nopelnīja trīs piezīmes.

''Warriors'' šis bija ceturtais zaudējums pēc kārtas un 27. līdzšinējās 37 sezonas spēlēs. Ar desmit uzvarām ''Warriors'' rietumu konferencē ieņem 12.vietu.

Izmantotie resursi:
nba.com

     [+] [-]

, 2009-01-08 15:07, pirms 16 gadiem
oscarsq rakstīja: a zini kas ljuanaakais shaja gadiijumaa??? rendolfs ir speletaajs kursh var kljuut par vienu no liigas superzvaignem.. kopaa ar Raitu un AB un Ellisu aizvest GSW nebijushos augstumos.. ok es neiznu kada ir Rendolfa uzvediiba arpus laukuma, ka vinjhs iemantojis tadu nelabveliibu no Nellija puses, bet ja vien vinjshs nav Nellija mazmeitinju pavedinaajis uz netikliibam, tad drafta viena no lielakajiem talantiem marineshan uz solinja nav attaisnojama ne ar ko...

runajot par Rendolfa uzvediibu treninjos, kadu laiku atpakalj paradiijas informacija par konflikti kada treninja starp Rendolfu un komandas biedriem... Rendolfs esot asinospeleejis pret Robu Kurcu par ko izpelniijaas Dzhekosna nosodiijumu, un Nellija komentu ka Rendolfam vel ir japaaugas!!!
Nu, ja vien Tev ir taisnība par Rendolfu kā topošo superzvaigzni(ko viņam arī novēlu), tad labā ziņa ir tā, ka Nellijs nav visuvarenais un nespēj atņemt talantu vienam dodot to saviem mīluļiem Līdz ar to, ja vien Rendolfs būs pacietīgs, strādās treniņos, to arī sasniegs! Sliktā ziņa varētu būt tā, ka viņš būs kārtējais supertalants, kurš priecēs citu komandu fanus! Jā, tas tik būtu aizsardzības trijstūris Rendolfs - AB - Raits

     [+] [-]

, 2009-01-08 15:08, pirms 16 gadiem
Jurchiks rakstīja: nevajag arī aizmirst, ka rendolfam ir tikai 18 vai 19 gadu
ir 19.. un tieshi tapeecpuikam jadod spelet nevis jatur 5 speeles peec kaartas uz solinja... pilniigi VISAS NBA komandas dod spelet saviem top drafta izveelem pirmaja seoznaa.. lai parbaudiitu kas un kaa.. Rendolfs spele mazak kaa jebkursh no TOP drafta speletajiem... opiet ma Rendolfs spele komanda kas vairak par pleiofiem neciinaas (tatad logjiski buutu sakt domnat par nakamo seoznu un nakotni, netik daudz par uzvaram ja ushosezon).. bet tikuntaa spelet tiek tie speletaji kuri atrodoties laukumaa parada lsiktaku sniegumu nekaa jauninjais Rendolfs..

laikam jau Nelsonam TIK ljoti gribas zaudeet!!

     [+] [-]

, 2009-01-08 15:14, pirms 16 gadiem
ABa rakstīja: Nu, ja vien Tev ir taisnība par Rendolfu kā topošo superzvaigzni(ko viņam arī novēlu), tad labā ziņa ir tā, ka Nellijs nav visuvarenais un nespēj atņemt talantu vienam dodot to saviem mīluļiem Līdz ar to, ja vien Rendolfs būs pacietīgs, strādās treniņos, to arī sasniegs! Sliktā ziņa varētu būt tā, ka viņš būs kārtējais supertalants, kurš priecēs citu komandu fanus! Jā, tas tik būtu aizsardzības trijstūris Rendolfs - AB - Raits
talantu vinjam protams neviens neatnjems.. BET.. zini kas ir tas lielais BEt... 93 gada GSW speleta tads frukts Kriss Vebeers, kursh ka gadiijies kaa ne tika aizmainiits no GSW tikai taapec ka treneris bija Nellijs... pec pussezonas Nellijs jau bija prom no GSw, bet Veeberu GSW fani vareeja redzet vairs tikai pa TV...

Nellijs jau ieprieksh bija izteicies par mistisku Remndolfa aizmainiishanu, un par to ka bvinjam esot jaameklee cita komanda (velak gan tas tika viss noliegts, sakot ka taa tas nebija domaats..)... nu re.. bet tas no ka man baikl ir ka vecais opis sava uztureshans liaka GS W sahakares VISU komandas nakotni... es jau neskumstu shobriid tik daudz pr zaudejumiem (zaudejumi noziimes to ka shaja draftaa GSW buus augsta izveele atkal - vel viens jaunais spiileris pievienosies talantiigs)... cita lieta Nellijs savu iisterminnja merkju sasniegsnai (paris uzvaras lai kljuutu par uzvaram bagaataako treneri NBA) un savas small ball taktikas veicinaashani buus gatavs uzpueert visus GSW garos jaunos (iznjemot Biedrinju)!!!

Raits Rendolfs Biedirns Ellis (un iespe Belinelli) ir GSW nakotne.. drafta shaja tiks panjems cerams vel vioens labs spiileris.. bet taa nakotne var tiks sahackareeta, tikai tapec ka spelet tiek D liigas 2 plana aktieri, un aizmainiiti var tikt (pret aizsargiem un citiem fruktiem) Rendolfs un Raits!!!

luuk un ta jau buus augstakaa meera cuuciibA!

  +4 [+] [-]

, 2009-01-08 15:24, pirms 16 gadiem
Nelijam ir suns??? Varu sadereet, ka vaards shim Small Ball

     [+] [-]

, 2009-01-08 15:28, pirms 16 gadiem
nesaprotu,ko jūs te lidinieties ilūzijās par draftu? tas tāpat ir skaidrs,ka warriors nebūs top 5 nr,tak što par k-kādu ūbertalantu varat aizmirst..tāpat,iečekojiet kāds drafta nr ir rendolfam vai tam pašam belinelli,un tad runājiet par nākotni. tas viss ir realatīvi,ja vien tu neesi pati vājākā komanda līgā,tāpēc viss ir tīri atkarīgs no tā,kāds ņuhs ir skautiem,mulinam vai kas tur ouklendā izvēlas jaunos

     [+] [-]

, 2009-01-08 15:35, pirms 16 gadiem
un 3 p neiet tapec ka nav spiediens uz groza apaksu -pretiniekiem aizsardziba daudz mierigak koncentrejas uz perimetru

     [+] [-]

, 2009-01-08 15:55, pirms 16 gadiem
oscarsq rakstīja: talantu vinjam protams neviens neatnjems.. BET.. zini kas ir tas lielais BEt... 93 gada GSW speleta tads frukts Kriss Vebeers, kursh ka gadiijies kaa ne tika aizmainiits no GSW tikai taapec ka treneris bija Nellijs... pec pussezonas Nellijs jau bija prom no GSw, bet Veeberu GSW fani vareeja redzet vairs tikai pa TV...

Nellijs jau ieprieksh bija izteicies par mistisku Remndolfa aizmainiishanu, un par to ka bvinjam esot jaameklee cita komanda (velak gan tas tika viss noliegts, sakot ka taa tas nebija domaats..)... nu re.. bet tas no ka man baikl ir ka vecais opis sava uztureshans liaka GS W sahakares VISU komandas nakotni... es jau neskumstu shobriid tik daudz pr zaudejumiem (zaudejumi noziimes to ka shaja draftaa GSW buus augsta izveele atkal - vel viens jaunais spiileris pievienosies talantiigs)... cita lieta Nellijs savu iisterminnja merkju sasniegsnai (paris uzvaras lai kljuutu par uzvaram bagaataako treneri NBA) un savas small ball taktikas veicinaashani buus gatavs uzpueert visus GSW garos jaunos (iznjemot Biedrinju)!!!

Raits Rendolfs Biedirns Ellis (un iespe Belinelli) ir GSW nakotne.. drafta shaja tiks panjems cerams vel vioens labs spiileris.. bet taa nakotne var tiks sahackareeta, tikai tapec ka spelet tiek D liigas 2 plana aktieri, un aizmainiiti var tikt (pret aizsargiem un citiem fruktiem) Rendolfs un Raits!!!

luuk un ta jau buus augstakaa meera cuuciibA!
Nu tieši to arī domāju, kad teicu par kārtējo supertalantu, kurš priecēs citu komandu līdzjutējus! Ir jau vēl piemēri GSW "superdarījumiem", arī draftos, bet nu nav vērts to atkal visu muļļāt
Starp citu, pirms dažām nedēļām NBA TV Greatest games skatījos kaut kāda 90to gadu sākuma PO spēli GSW ar Supersonics(ja nemaldos), kad GSW spēlēja Mulins, Tims Hārdevejs un Marčuļonis Īstenībā bija jautri paskatīties, jo nekas spēles rokrakstā jau nav mainījies Tikai bildes kvalitāte sliktāka

  -2 [+] [-]

, 2009-01-08 15:58, pirms 16 gadiem
Kur diez lielais analiitikjis Bimbabols pazudis!?

  +2 [+] [-]

, 2009-01-08 16:00, pirms 16 gadiem
sizis rakstīja: Nelijam ir suns??? Varu sadereet, ka vaards shim Small Ball
vispār viņa suni sauc Lucky

     [+] [-]

, 2009-01-08 16:05, pirms 16 gadiem
kapeika rakstīja: nesaprotu,ko jūs te lidinieties ilūzijās par draftu? tas tāpat ir skaidrs,ka warriors nebūs top 5 nr,tak što par k-kādu ūbertalantu varat aizmirst..tāpat,iečekojiet kāds drafta nr ir rendolfam vai tam pašam belinelli,un tad runājiet par nākotni. tas viss ir realatīvi,ja vien tu neesi pati vājākā komanda līgā,tāpēc viss ir tīri atkarīgs no tā,kāds ņuhs ir skautiem,mulinam vai kas tur ouklendā izvēlas jaunos
piekaadas ziilnieces tu esi noskaidrojis ka Warrioriem nebuus top 5 drafta izveele???? tur visus nosaka loterija, un jo zemakaa vietaa esi jo labakas procentuaals iespeejas uzvaret loterijaa... Warrioriem matemaatiski ir ljoti pat labas iespejas pie esoshaas uzvareto/zaudeto spelju attieciibas dabuut top 5... pie veiksmes pat top 3!!

     [+] [-]

, 2009-01-08 16:07, pirms 16 gadiem
ABa rakstīja: Nu tieši to arī domāju, kad teicu par kārtējo supertalantu, kurš priecēs citu komandu līdzjutējus! Ir jau vēl piemēri GSW "superdarījumiem", arī draftos, bet nu nav vērts to atkal visu muļļāt
Starp citu, pirms dažām nedēļām NBA TV Greatest games skatījos kaut kāda 90to gadu sākuma PO spēli GSW ar Supersonics(ja nemaldos), kad GSW spēlēja Mulins, Tims Hārdevejs un Marčuļonis Īstenībā bija jautri paskatīties, jo nekas spēles rokrakstā jau nav mainījies Tikai bildes kvalitāte sliktāka
es small ball sapratu ta kad GSW labakie speletaaji bija iisi.. kad bija tada iiso speletaju parprodukcija.. kad bija B. Davis, J Rich un opareejie.. bet tagad?? kaads attaisnojums small ball ir tagad, ja taa izmantoshani sastvaa virsuu tiek laisti d liigas liimenja speletaaji???

     [+] [-]

, 2009-01-08 16:30, pirms 16 gadiem
oscarsq rakstīja: es small ball sapratu ta kad GSW labakie speletaaji bija iisi.. kad bija tada iiso speletaju parprodukcija.. kad bija B. Davis, J Rich un opareejie.. bet tagad?? kaads attaisnojums small ball ir tagad, ja taa izmantoshani sastvaa virsuu tiek laisti d liigas liimenja speletaaji???
Bet Tu zini, ka daudziem patīk šāda spēle?!? Runā par Nelliju kā pēdējo palikušo NBA zelta laiku treneri! Nu tipa nostaļģija pēc laikiem, kad uzbrukums dominēja pār aizsardzību, vienmēr būs jautri skatīties utt. Es protams nerunāju par GSW faniem vai ekspertiem, bet 'par citu komandu līdzjutējiem utt. Vai Tev ir pārliecība, ka GSW īpašnieks prasīja no Nellija kaut kādus augstus rezultātus? Cik saprotu, viņam vajag lai tribīnes ir piepildītas, ģimenes nāktu izklaidēties, ēst, dzert, tērēt naudu un paskatītos kā veči skrien, met pa grozu un cīnās! Ja tik ilga līguma piedāvājums ar Nelsonu ir saistīts ar kaut kādu konkrētu mērķu(augstu) sasniegšanu, tad ... negribas ticēt ka īpašnieks var būt tik liels muļķis! Jo Nelsons NEMĀK, NESPĒJ, NEGRIB spēlēt savādāku basketbolu diemžēl!

     [+] [-]

, 2009-01-08 16:46, pirms 16 gadiem
ABa rakstīja: Bet Tu zini, ka daudziem patīk šāda spēle?!? Runā par Nelliju kā pēdējo palikušo NBA zelta laiku treneri! Nu tipa nostaļģija pēc laikiem, kad uzbrukums dominēja pār aizsardzību, vienmēr būs jautri skatīties utt. Es protams nerunāju par GSW faniem vai ekspertiem, bet 'par citu komandu līdzjutējiem utt. Vai Tev ir pārliecība, ka GSW īpašnieks prasīja no Nellija kaut kādus augstus rezultātus? Cik saprotu, viņam vajag lai tribīnes ir piepildītas, ģimenes nāktu izklaidēties, ēst, dzert, tērēt naudu un paskatītos kā veči skrien, met pa grozu un cīnās! Ja tik ilga līguma piedāvājums ar Nelsonu ir saistīts ar kaut kādu konkrētu mērķu(augstu) sasniegšanu, tad ... negribas ticēt ka īpašnieks var būt tik liels muļķis! Jo Nelsons NEMĀK, NESPĒJ, NEGRIB spēlēt savādāku basketbolu diemžēl!
nu mazajiem protams ka taada speel patiik.. skatiitaajiem parsvaraa arii (ja vien nebuutu zaudejumu)... GSW arena vel shogad ir piepildiita pateicoties lieliskajiem pismesozonas bonentu tirgsiohanas rezultaatiem... bet esmu droshs ka nakamaa seozna Kohanam sagadaas mizlu vilshanos pardioshanas rezultaatu zinjaa (jo regulaarie spelju apmekletaaji kas perk biljetes jau shobriid iet uz leju pamatiigi)... un ne jua tikai dlej kriizes...

     [+] [-]

, 2009-01-08 16:53, pirms 16 gadiem
ABa rakstīja: Bet Tu zini, ka daudziem patīk šāda spēle?!? Runā par Nelliju kā pēdējo palikušo NBA zelta laiku treneri! Nu tipa nostaļģija pēc laikiem, kad uzbrukums dominēja pār aizsardzību, vienmēr būs jautri skatīties utt. Es protams nerunāju par GSW faniem vai ekspertiem, bet 'par citu komandu līdzjutējiem utt. Vai Tev ir pārliecība, ka GSW īpašnieks prasīja no Nellija kaut kādus augstus rezultātus? Cik saprotu, viņam vajag lai tribīnes ir piepildītas, ģimenes nāktu izklaidēties, ēst, dzert, tērēt naudu un paskatītos kā veči skrien, met pa grozu un cīnās! Ja tik ilga līguma piedāvājums ar Nelsonu ir saistīts ar kaut kādu konkrētu mērķu(augstu) sasniegšanu, tad ... negribas ticēt ka īpašnieks var būt tik liels muļķis! Jo Nelsons NEMĀK, NESPĒJ, NEGRIB spēlēt savādāku basketbolu diemžēl!
Vo vo... šitas baigi ticami izkalusās...
GSW jau bija riktīgā bedrē, li'dz tam play off gadam, skatītāji sāka nākt, un īpašniekiem jau tas patīk... Naudiņu mazāk negribas saņemt, tapēc arī tas viss turpinās, vienīgi starpībā tā, ka izpildītāji citi... Bet tā cilvēku autsucība tak kādreiz noplaks, un tad tak sāks prasīt rezultātus... ja tas īpašnieks būtu tāli domājošs, tad neļautu ilgi tā spēlēties Nelsonam, labi, šogad visi abonamentus sapirka, a nākam gad? Persoīgi es 200 dolārus nemaksātu par spēli kur BIG three Kraufords, Magette un Džeksons lādē bezjēgā pa grozu... Toties par Belinelli un garo galu, kautvai to pašu Turiafu es būtu gatavs iet skatīties... Domāju tie fani paši iet uz spēlēm ar cerību, ka Azu vietā PF pozicijā redzēs Raitu, ka Džeksons nevadīs saspēli, un ka komanda pārsteidzošā kārtā uzvarēs...

     [+] [-]

, 2009-01-08 17:12, pirms 16 gadiem
da ko juus gribat pret Lakeriem domaju ka laba spelee aizvadiita

     [+] [-]

, 2009-01-08 17:53, pirms 16 gadiem
Biedriņš bija lielisks! GSW not so good... anyway andža moš tiks all-star spēlēt, tad gan būs prieki

     [+] [-]

, 2009-01-08 18:01, pirms 16 gadiem
andri uz all-stars

     [+] [-]

, 2009-01-08 19:10, pirms 16 gadiem
golden steitas karevjiem Sosezon neiet 5 vajaka komanda ligaaa varetu ziedot so sezonu un dabut labu drafta speletaju un pec 5-6 gadiem wariors varetu nba but top3 komanda

     [+] [-]

, 2009-01-08 20:06, pirms 16 gadiem
Biedriņam ļoti laba spēle. Mazliet pietrūka līdz triple double.

     [+] [-]

, 2009-01-08 21:26, pirms 16 gadiem
piilaadzis rakstīja: Biedriņš monstrs - maz pietrūka līdz triple-double!
Ko Tu tik acīgs?

     [+] [-]

, 2009-01-08 22:34, pirms 16 gadiem
Bie driņš labi spēlē

     [+] [-]

, 2009-01-11 19:00, pirms 16 gadiem
nuu ja..Biedrins laiz pa kruto!!
zel par tam divam piespelem!!