Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Karija "play-off" rekords neglābj "Warriors" no 1-2 sērijā pret Toronto

Rolands Eliņš

Karija "play-off" rekords neglābj "Warriors" no 1-2 sērijā pret Toronto
Stefens Karijs. Foto: AFP/Scanpix

Stefens Karijs NBA finālsērijas trešajā mačā iemeta 47 punktus, uzstādot savu izslēgšanas spēļu rezultativitātes rekordu, taču bez Kleja Tompsona un Kevina Durenta spēlējošā "Warriors" nespēja savā laukumā atrast citus ieročus pret Toronto "Raptors" un piekāpās ar 109:123. Toronto vienība, kura trāpīja 17 tālmetienus, līdz ar to otro reizi šajā sērijā pārņēmusi vadību (2-1).

Toronto "Raptors" atradās vadībā gandrīz visu spēli un katrā reizē, kad "Warriors" draudēja pārņemt iniciatīvu, "Raptors" sastāvā atradās spēlētājs, kurš šo izrāvienu apturēja. Īstajā brīdī pie soda metieniem tika Kavai Lenards, sarežģītu tālmetienu iemeta Denijs Grīns, Kails Laurijs vai Freds van Vlīts, aizsardzībā metienu bloķēja Seržs Ibaka, kaut kā bumbu grozā iemānīja Paskāls Siakams. Toronto šajā spēlē veicās no tālmetienu līnijas (17 trāpīti trejači no 38), un "Warriors" gluži vienkārši pietrūka pretlīdzekļu.

"Warriors" tomēr nācās aizvadīt spēli bez Kleja Tompsona, kurš guva traumu iepriekšējā mačā. Tompsons iepriekš gan nebija pat pieļāvis iespēju, ka varētu palikt malā, taču ārstu slēdziens bija citāds. Tāpat "Warriors" garajā galā robu bija atstājis Kevona Lūnija savainojums, bet Kevins Durents joprojām laukumā nevarēja doties.

Tas nozīmēja, ka "Warriors" bija jāizmanto savi pārējie līderi Stefens Karijs un Dreimonds Grīns ar spēles laiku virs 40 minūtēm, kamēr Demarkuss Kazinss uz sevi liktās cerības neattaisnoja. Kazinss iemeta tikai četrus punktus un mazpārliecinošas spēles aizsardzībā dēļ laukumā bija tikai 19 minūtes, kamēr rezerves centrs Endrjū Boguts spēlēja 22 minūtes.

Karijs 43 nospēlētajās minūtēs guva 47 punktus, izceļoties ar labu precizitāti (1p. 13/14, 2p. 8/17, 3p. 6/14), kā arī savāca astoņas atlēkušās bumbas un veica septiņas rezultatīvas piespēles. Lai arī Karijs šajā mačā uzstādīja savas karjeras rekordu izslēgšanas spēlēs gūto punktu ziņā, tik un tā jāizceļ "Raptors" paveiktais aizsardzībā pret viņu - Karijam daudzās situācijās nemaz netika ļauts saņemt bumbu vai arī viņš tika iespiests laukuma stūrī. Savukārt pārējie "Warriors" spēlētāji par šādas uzmanības veltīšanu Karijam pretiniekus sodīja reti. Dreimonds Grīns savāca 17 punktus, bet arī izcēlās ar pāris pagalam neglītiem klusajiem tālmetieniem, Andrē Igudala pievienoja 11 punktus, bet neviens cits nepārsniedza desmit punktu robežu.

Toronto sastāvā ar statistikas līniju 30+7+6 labākais bija Kavai Lenards, kurš izdarīja tikai 17 metienus no spēles un pirmajā puslaikā pat nebija īpaši pamanāms laukumā. Taču ļoti pamanāms sākumā toties bija Marks Gazols, kurš jau pirmajā ceturtdaļā guva vairāk punktu (astoņus) nekā visā iepriekšējā mačā, un Denijs Grīns. Gazols maču pabeidza ar 17 punktiem, bet Grīns iemeta sešus tālmetienus no desmit, savācot 18 punktus. Pieci precīzi tālmetieni Kailam Laurijam, kurš izcēlās ar 23 punktiem un deviņām rezultatīvām piespēlēm.

"Raptors" pirmajā ceturtdaļā iemeta 36 punktus un jau tobrīd panāca 12 punktu pārsvaru, izmantojot "Warriors" ne pārāk sekmīgo spēli aizsardzībā. Mača turpinājumā "Warriors" aizsardzība palika ciešāka un viesi krietni retāk tika pie metieniem no groza apakšas, taču "Raptors" pārsvars tā arī netika dzēsts, visu laiku paliekot vismaz septiņu punktu apjomā. Pirmā puslaika izskaņā, trešās ceturtdaļas sākumā un ceturtās ceturtdaļas sākumā "Warriors" veica nelielus izrāvienus, uzkurinot vietējo publiku un radot iespaidu, ka vēl 1-2 labas epizodes un "Warriors" būs zirgā, taču - kā jau minēts - Toronto vienmēr atradās spēlētājs, kurš šo izrāvienu apturēja.

”Warriors”-”Raptors” 109:123 (29:36, 23:24, 31:26, 26:27)

Warriors: Karijs 47, Grīns 17, Igudala 11, Kuks 9, Jerebko 6, Boguts 6, Kazinss 4, Livingstons 4, Makinijs 3, Bells 2, Džounss, Evanss.
Raptors: Lenards 30, Laurijs 23, Grīns 18, Siakams 18, Gazols 17, van Vlīts 11, Ibaka 6 (6 bloki), Millers, Pauels, Lins, Makāvs, Mīkss.

NBA finālsērijas kalendārs 2019

DatumsLaiksSpēleRezultāts
31.05.4:00Raptors - Warriors118:109
3.06.3:00Raptors - Warriors104:109
6.05.4:00Warriors - Raptors109:123
8.06.4:00Warriors - Raptors
11.06.4:00Raptors - Warriors
14.06.*4:00Warriors - Raptors
17.06.*3:00Raptors - Warriors

* - ja nepieciešams.

Izmantotie resursi:
ESPN: Serving fans. Anytime. Anywhere.

     [+] [-]

, 2019-06-06 06:41, pirms 6 gadiem
Nu bez Kleja būs praktiski nereāli. Svarīgos brīžos gsw rezervisti, protams, kļūdās un Karijam katrs punkts nāk ar milzīgu darbu. TOR aizsardzība arī izskatās lieliska.

  +1 [+] [-]

, 2019-06-06 06:43, pirms 6 gadiem
Viss ir tikai loģiski ! Bez Mālainā un KD Toronto ir stiprāki un labāki kā komanda Patika kā Ibaka noplosījās 5 min izdarot kaut kādus 5 blokus uz spēles beigām jau

  +7 [+] [-]

, 2019-06-06 06:44, pirms 6 gadiem
Toronto super cerams gāzīs beidzot Warriors no troņa!

  +4 [+] [-]

, 2019-06-06 06:46, pirms 6 gadiem
Tā ir KARMA GSW par ZAZAS spēli pret Kawhi!!

  +2 [+] [-]

, 2019-06-06 06:47, pirms 6 gadiem
Karija spēles laiks arī sērijas beigās slikti atspēlēsies kareivjiem

  +3 [+] [-]

, 2019-06-06 06:50, pirms 6 gadiem
kūdra rakstīja: Tā ir KARMA GSW par ZAZAS spēli pret Kawhi!!
Jā, pilnībā piekrītu un pats to daudzreiz jau esmu pieminējis ! Katram kas pats spēlējis un saprot un ir dziļi iekšā basītī bij reāli skaidrs ka tas bija tīšam un speciāli izdomāts un izdarīts - basketbola slepkavība no pretīgā gruzīna tā bija !

  +3 [+] [-]

, 2019-06-06 06:52, pirms 6 gadiem
109 ir Warriors norma šajā sērijā.

     [+] [-]

, 2019-06-06 07:01, pirms 6 gadiem
Toronto krita viss,tas arī fakts. Un Lenards pieklibo mazliet,redzēsim kā viņam ies tālāk. Paredzams iznākums,es gan cerēju uz kādu brīnumu.
Kazinss izskatās švaki.
Rīt jāņem,vairs nav daudz variantu

  -1 [+] [-]

, 2019-06-06 07:04, pirms 6 gadiem
sportists-amatieris rakstīja: Toronto krita viss,tas arī fakts. Un Lenards pieklibo mazliet,redzēsim kā viņam ies tālāk. Paredzams iznākums,es gan cerēju uz kādu brīnumu.
Kazinss izskatās švaki.
Rīt jāņem,vairs nav daudz variantu
Truļņikus procentu zem 50 tagad saucas ka krita viss?!

  +1 [+] [-]

, 2019-06-06 07:09, pirms 6 gadiem
An2 rakstīja: 109 ir Warriors norma šajā sērijā.
Es ar šo ievēroju

Warrioriem pietrūka trešais spēlētājs, kas palīdzētu. Ar Grinu un Garšvielu vien nepietiek. Kazinss ar nespēja dot to, ko no viņa gaidīja. Rezervistu soliņā arī nekā īpaša nav, ja tik daudzi no pamatsastāva izkrīt. Ja kkādam McKeenie jāapēlē daudz, tad tas daudz ko pasaka.

  -1 [+] [-]

, 2019-06-06 07:30, pirms 6 gadiem
kuklitis rakstīja: Truļņikus procentu zem 50 tagad saucas ka krita viss?!
Ņemot vērā,ka jau 30% ir normāls rādītājs,tad jā

  -1 [+] [-]

, 2019-06-06 07:33, pirms 6 gadiem
Nākamajā spēlē uz Goldensteitu jālik viss ko vien var uzlikt. Pēdējās apenes,pūci un citus sūdus

  +1 [+] [-]

, 2019-06-06 07:39, pirms 6 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Nākamajā spēlē uz Goldensteitu jālik viss ko vien var uzlikt. Pēdējās apenes,pūci un citus sūdus
Savu māti uzliec

     [+] [-]

, 2019-06-06 07:46, pirms 6 gadiem
no comments
https://streamable.com/em64e

  -1 [+] [-]

, 2019-06-06 07:49, pirms 6 gadiem
pūce rakstīja: Savu māti uzliec
Redzi, neesi klūdijies. Tavu mā to jau nekur nepienem

  -1 [+] [-]

, 2019-06-06 08:04, pirms 6 gadiem
Sāksim ar to, ka Warriors nav nopietns treneris. Kerrs ir izsmiekls, kurš var uzvarēt tikai ar visām zvaigznēm sastāvā. Joprojām nāk atmiņā visie šitie kuriozie minūtes pārtraukumi "Pass the ball to KD" . Nekādas shēmas, nulle

     [+] [-]

, 2019-06-06 08:07, pirms 6 gadiem
360 rakstīja: Sāksim ar to, ka Warriors nav nopietns treneris. Kerrs ir izsmiekls, kurš var uzvarēt tikai ar visām zvaigznēm sastāvā. Joprojām nāk atmiņā visie šitie kuriozie minūtes pārtraukumi "Pass the ball to KD" . Nekādas shēmas, nulle
Vispār zini, kas ir basketbols?

  -1 [+] [-]

, 2019-06-06 08:28, pirms 6 gadiem
360 rakstīja: Sāksim ar to, ka Warriors nav nopietns treneris. Kerrs ir izsmiekls, kurš var uzvarēt tikai ar visām zvaigznēm sastāvā. Joprojām nāk atmiņā visie šitie kuriozie minūtes pārtraukumi "Pass the ball to KD" . Nekādas shēmas, nulle
Diez ko viņam laukumā lasit ja puse komandas līderu ir lazaretē
Kādas te shēmas var būt?Jāspēlē tikai uz Kariju

  +3 [+] [-]

, 2019-06-06 08:32, pirms 6 gadiem
Spirtacentra rezultātus ir japārbauda, varbūt vispār warriors vinnēja
”Warriors”-”Raptors” 109:123 (29:36, 23:24, 31:26, 26:27)

     [+] [-]

, 2019-06-06 09:00, pirms 6 gadiem
principā pagājušā gada situācija - LeBrons viens pats ārdījās un nebija palīgu uzbrukumā. tagad Karijs zin kā tas ir

bet ja nopietni, tad domāju, ka uz nākamo spēli būs gan Klejs gan KD. nevar vairs atļauties marinēt un saudzēt, ja grib 3peat

     [+] [-]

, 2019-06-06 09:07, pirms 6 gadiem
Bostonietis rakstīja: Diez ko viņam laukumā lasit ja puse komandas līderu ir lazaretē
Kādas te shēmas var būt?Jāspēlē tikai uz Kariju
Nu jau! 4 all star līmeņa puiši vēl ir apritē, Bugijs, Karijs, Grīns, Igudala. Un Boguts, kas, ja atceramies, tomēr ir bijis drafta 1 piks.
Cik tad viņiem vajag all stārus, lai uzvarētu? Septiņus?
Pretī traumētais Lenards, pārvērtētais Laurijs un 1 miljonu pelnošais attīstības līgas MVP Siakams.

     [+] [-]

, 2019-06-06 09:20, pirms 6 gadiem
Nu jau.. 😂 Kads Igudala allstar? Okei Greens playoffos ir +- tajā limeni. Bet iemest viņi neko nevar . Ne bugijs, griins un igijs. GSW šodien izskatijas labak ar Bogotu nekā Kazinsu.

     [+] [-]

, 2019-06-06 09:21, pirms 6 gadiem
tekken rakstīja: Nu jau! 4 all star līmeņa puiši vēl ir apritē, Bugijs, Karijs, Grīns, Igudala. Un Boguts, kas, ja atceramies, tomēr ir bijis drafta 1 piks.
Cik tad viņiem vajag all stārus, lai uzvarētu? Septiņus?
Pretī traumētais Lenards, pārvērtētais Laurijs un 1 miljonu pelnošais attīstības līgas MVP Siakams.
nu nu. pirms cik gadiem vienīgo reizi Igudala bija all-star? un Bugijam cik traumas bijušas ? un Boguts vispār nekad nav attaisnojis pirmā pika cerības.

pēc tavas analoģijas - pretim MVP Lenards, all-stari Gazols, Laurijs un most imporved spēlētājs Siakams. Grīns vēl ne tik sen stādija finālu rekordus samestajām troikām. visi šie čaļi vēl nenoliedzami ir savā prime (varbūt gazols nav), kamēr tevis minēti GSW (Igijs, Bugijs, Boguts) jau ir norietā.

     [+] [-]

, 2019-06-06 09:24, pirms 6 gadiem
NBA skatos ļoti interesants ir, Warriors jau kuro gadu finālā?

  -2 [+] [-]

, 2019-06-06 09:30, pirms 6 gadiem
tekken rakstīja: Nu jau! 4 all star līmeņa puiši vēl ir apritē, Bugijs, Karijs, Grīns, Igudala. Un Boguts, kas, ja atceramies, tomēr ir bijis drafta 1 piks.
Cik tad viņiem vajag all stārus, lai uzvarētu? Septiņus?
Pretī traumētais Lenards, pārvērtētais Laurijs un 1 miljonu pelnošais attīstības līgas MVP Siakams.
Bugijs pilnīga miskaste šonakt,un Igijs reāli spēlē uz vienas kājas.Un ko tas nozīme,ka Boguts bija pirmais picks?Viņš sen nav nekāds vilcējs NBA.Kas reāli ir bez viņiem komandā? Rukiji un G-league čaļi

  +3 [+] [-]

, 2019-06-06 09:47, pirms 6 gadiem
Toronto 6 spēlētāji virs 10 punktiem, Warriors 3 spēlētājis virs 10 punktiem. Toronto uzvar ar komandas spēli.

  +3 [+] [-]

, 2019-06-06 09:49, pirms 6 gadiem
tekken rakstīja: Nu jau! 4 all star līmeņa puiši vēl ir apritē, Bugijs, Karijs, Grīns, Igudala. Un Boguts, kas, ja atceramies, tomēr ir bijis drafta 1 piks.
Cik tad viņiem vajag all stārus, lai uzvarētu? Septiņus?
Pretī traumētais Lenards, pārvērtētais Laurijs un 1 miljonu pelnošais attīstības līgas MVP Siakams.
Priecājos par Raptors uzvaru, jo neciešu GSW, bet GSW ir zem traumām sabrukusi puse komanda. Tiem, kas sāk aizstāvēt šī brīža komandu sastāvu līdzsvaru, saucot bezjēdzīgus argumentus par Siakam mazo līgumu (to pat trīsgadnieks saprot, ka viņš visu sezonu spēlē 100reiz labāk par savu kapeiku līgumu), Boguta pirmo numuru draftā (viņš ir labākajā gadījumā 9-10 spēlētājs jebkurā komandā), Bugija vietu komandā (viņš ir pēc traumas atgriezies un nekad mūžā NBA neko nav uzvarējis) vajadzētu nomierināties un saprast, ka šī brīža Warriors sastāvs nebūtu pārvarējis pat pirmo kārtu. Ja Toronto paveiksies un Klejs/Durents vai abi kopā tā arī šosezon nespēlēs tad kruti un no apsveicu Toronto, bet ja viņi atgriezīsies, tad sērijā pārāki jebkurā gadījumā ir GSW.

  +3 [+] [-]

, 2019-06-06 09:52, pirms 6 gadiem
Vienalga, kas uzvar, ka tik tā nav GSW, kas pilnībā ir nevis mainījusi, bet sačakarējusi basketbolu, padarot šo lielisko sporta veidu par truļu konkursu ar strītbola elementiem. Vismaz NBA smadzeņu darbībai un taktikai ir arvien mazāka nozīme.

  +1 [+] [-]

, 2019-06-06 09:58, pirms 6 gadiem
Karalis Lauva rakstīja: Vienalga, kas uzvar, ka tik tā nav GSW, kas pilnībā ir nevis mainījusi, bet sačakarējusi basketbolu, padarot šo lielisko sporta veidu par truļu konkursu ar strītbola elementiem. Vismaz NBA smadzeņu darbībai un taktikai ir arvien mazāka nozīme.
taktikai maza nozīme ? tu domā, ka pretinieki ļauj Karijam un Tompsonam žarīt tās troikas? ir jau jāizdomā jauni veidi, kā viņus līdz metieniem atbrīvot. to laikam tev nesaprast

un labākais jau ir tas, ka GSW jau pāris gadus nav pirmajā vietā troiku žarīšanas ziņās - tur pārāki jau gadiem ir Rockets, kas ir tupa dribleeee - met komanda. Warriors ir bumbas kustība, izspēles, nevis nostājas un žarī ;D

     [+] [-]

, 2019-06-06 10:04, pirms 6 gadiem
Kaut nu māls spēlētu. Nolikšu svecīti par viņa veselību

  +1 [+] [-]

, 2019-06-06 10:05, pirms 6 gadiem
Bostonietis rakstīja: Bugijs pilnīga miskaste šonakt,un Igijs reāli spēlē uz vienas kājas.Un ko tas nozīme,ka Boguts bija pirmais picks?Viņš sen nav nekāds vilcējs NBA.Kas reāli ir bez viņiem komandā? Rukiji un G-league čaļi
Tas ka viņi spēlē kā miskastes - iespējams viņiem tā liek izskatīties Toronto
Vnk apnikusi tā ņaudēšana - traumēti GSW nabadziņi.
Toronto bez Lenarda, kurš acīmredzami spēlē ar traumu, ja tā objektīvi paskatās nekādu zvaigžņu vispār nav. Laurijs manā skatījumā tāds nav un arī pleiofu spēle parāda, ka tāds nav. Grīns Ibaka, Vanvlīts, Gazols - labi NBA lomu spēlētāji. OK Gazols normāls pamatacentrs - bet vai vispār TOP 10 NBA? Nu nestāstiet, ka Gazols ir labāks par Kazinsu Siakams - jāmāk tādu čali piesaistīt un attīstīt. Vnk Toronto ir ļoti labi kā komanda šosezon ar labu treneri. Samierinieties.
Protams, ja pretī ir 6 esošie un bijušie olstāri tad Toronto klājas grūti.

     [+] [-]

, 2019-06-06 10:12, pirms 6 gadiem
Raptors pārsteidzoši labi spēlē. Lowry ar atvēries, jo ārpus mājas spēles, nav tik liels spiediens.
Bugijs ja godīgi vispār nekāds, principā arī spēles stils nav uz apakšu, bet tikuntā sezonas laikā atceros diezgan bieži viņam iespēlēja.
Ja Gsw pakāsīs Raptoriem finālā, tas būs liels pazors.

     [+] [-]

, 2019-06-06 10:22, pirms 6 gadiem
Tas tik būs, ja Kazinss nedabūs trofeju!
Pieļauju, ka cerēja, ka tituls stabili būs!

     [+] [-]

, 2019-06-06 10:24, pirms 6 gadiem
Lenards, Lovrijs praktiski vienmēr ēnā! Atceros līdzīgi pār Ērvingu un Cavs!(Lebrona ēnā)!

     [+] [-]

, 2019-06-06 10:25, pirms 6 gadiem
cobham rakstīja: Raptors pārsteidzoši labi spēlē. Lowry ar atvēries, jo ārpus mājas spēles, nav tik liels spiediens.
Bugijs ja godīgi vispār nekāds, principā arī spēles stils nav uz apakšu, bet tikuntā sezonas laikā atceros diezgan bieži viņam iespēlēja.
Ja Gsw pakāsīs Raptoriem finālā, tas būs liels pazors.
Kazinsam pirmā ne tik labā spēle finālsērijā.

     [+] [-]

, 2019-06-06 10:27, pirms 6 gadiem
ventilators rakstīja: nu nu. pirms cik gadiem vienīgo reizi Igudala bija all-star? un Bugijam cik traumas bijušas ? un Boguts vispār nekad nav attaisnojis pirmā pika cerības.

pēc tavas analoģijas - pretim MVP Lenards, all-stari Gazols, Laurijs un most imporved spēlētājs Siakams. Grīns vēl ne tik sen stādija finālu rekordus samestajām troikām. visi šie čaļi vēl nenoliedzami ir savā prime (varbūt gazols nav), kamēr tevis minēti GSW (Igijs, Bugijs, Boguts) jau ir norietā.
Vienalga 3 pret 6 par labu GSW

     [+] [-]

, 2019-06-06 10:32, pirms 6 gadiem
Igijs pēdējās 7min sēdēja malā, tātad trauma, jo Maccinijs izšķirīgajos brīžos neko nespēj. Kazins totāls enkurs šodien. Trūkst gan Lunijs, gan klejs un kd. Tāda ir realitāte, būtu jocīgi, ja Raps to neizmanto.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-06-06 10:43, pirms 6 gadiem
tekken rakstīja: Vienalga 3 pret 6 par labu GSW
idiots

  +2 [+] [-]

, 2019-06-06 10:44, pirms 6 gadiem
Raptors vienīgais uzdevums ir gūt vairāk par 109 punktiem. Tad uzvara garantēta.

     [+] [-]

, 2019-06-06 10:45, pirms 6 gadiem
tekken rakstīja: Kazinsam pirmā ne tik labā spēle finālsērijā.
jā, pirmajā spēlē bija izcils

     [+] [-]

, 2019-06-06 11:34, pirms 6 gadiem
SC vispār var pa jaunam piereģistrēties?

     [+] [-]

, 2019-06-06 11:45, pirms 6 gadiem
Droši vien nebūšu pārāk objektīvs, bet lai gan dīvainas (ne)svilpes bija uz abām pusēm, tomēr 2./4daļā baigi likās ka tieneši mēģināja pavilkt GSW. Jāteic gandrīz izdevās salauzt. Uz beigām kad tika iegūts jau lielāks pārsvars 16/18 punkti izskatījās, ka Raps pašiem sāk palikt bail to pārsvaru izlaist un tieši no tā sāka luņoties un ar trīcošām rokām spēlēt. Labi, ka savācās. Karijs malacis, vilka cik varēja, bet ar viņu vienu (+ makaku grīnu un Bugiju) būs par maz. Ar Kleju varētu arī Raps nolauzt, bet ja vēl KD (lai arī pēc traumas un pārtraukuma) spēlēs, tad jau svaru kausi diezgan pārliecinoši nosliecas GSW pusē. Lai vai kā ceru uz Raps uzvaru. Arī GSW pirmo titulu izcīnija pateicoties pretinieku traumām. Tā ka viss tikai godīgi (karma).

     [+] [-]

, 2019-06-06 11:48, pirms 6 gadiem
Raptors starteris izcili visi nospēlēja. Karijs saladēja kā MVP, bet ar to nepietiek, lai uzvarētu spēli. Kāzinss pēc traumas ir nekāds un ar Grīna spēli nepietiek, lai uzveiktu dinozaurus. Viss atkarīgs vai Klejs un KD spēles, bet šobrīd ir tāda doma, ka abi nedosies, jo diezvai komanda grib riskēt iedzīvot jaunās traumas.

     [+] [-]

, 2019-06-06 12:10, pirms 6 gadiem
ventilators rakstīja: jā, pirmajā spēlē bija izcils
Izlasi vēlreiz pirms komentē. Fail.

     [+] [-]

, 2019-06-06 12:29, pirms 6 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Raptors starteris izcili visi nospēlēja. Karijs saladēja kā MVP, bet ar to nepietiek, lai uzvarētu spēli. Kāzinss pēc traumas ir nekāds un ar Grīna spēli nepietiek, lai uzveiktu dinozaurus. Viss atkarīgs vai Klejs un KD spēles, bet šobrīd ir tāda doma, ka abi nedosies, jo diezvai komanda grib riskēt iedzīvot jaunās traumas.
Kādās jaunās traumās? Gredzeni jāceļ, nevis jādomā. Domāju, ka viņi domā tieši tāpat.

     [+] [-]

, 2019-06-06 12:43, pirms 6 gadiem
Subaars rakstīja: Tu tak esi klauns!!! Skaidri redzams, ka heiteris, bet bez kādas sajēgas.

Laurijs pēkšņi vairs nav pieckārtējs all-star,
Gazols vairs nav trīskārtējs all-star
Ibaka trīskārtējs NBA all-defensive first team arī vairs neskaitās.
Siakams tak ir G- līgas spēlētajs..

Pēc tava teiktā Vinss Kārters apvienojas ar Dirku Novicki, paņem no atvaļinājuma Reju Alenu un iet pēc kārtējā titula. Piemet klāt vēl "labāko" saspēlnieku Ērvingu, ja vēlies.
Vienīgais klauns ko redzu esi Tu. Tas jau skaidrs pēc nika un bildesSētas komanda GSW? Tu to nopietni?
Zvaigžņotā Toronto pret Goldensteitas anderdogu. Tavuprāt bukmeikeri vispār neko nerubī?
Kārters = Karijs, TOP 3 NBA centrs Kazins = Novickis Nu jau aizpļūtījies līdz absurdam
Marš uz ignorētajiem pie citiem pajoliem Čubakām un Vaļerām

     [+] [-]

, 2019-06-06 12:46, pirms 6 gadiem
ventilators rakstīja: jā, pirmajā spēlē bija izcils
Apskataies spēli Saprotu, ka Tavs izcilības etalons ir RW - vidēji tripldabls sezonā taču

     [+] [-]

, 2019-06-06 12:51, pirms 6 gadiem
GSW traumas tikai pierāda LBJ fenomenu ar tiem 8 vai 9 fināliem pēc kārtas....

  +1 [+] [-]

, 2019-06-06 13:31, pirms 6 gadiem
tekken rakstīja: Apskataies spēli Saprotu, ka Tavs izcilības etalons ir RW - vidēji tripldabls sezonā taču
oo jaa. 8min 3 punkti 2 ast 0 reb un 0/2 fg.
izcili prieks " top 3 centra"

     [+] [-]

, 2019-06-06 13:48, pirms 6 gadiem
ventilators rakstīja: oo jaa. 8min 3 punkti 2 ast 0 reb un 0/2 fg.
izcili prieks " top 3 centra"
Vai tad Tomsons nespēlējā todien? Man likās, ka Bugijam pirmā spēle pēc traumas. Cik tavuprāt 8 minūtēs punkti jāsamet - 47?
Vēl viens lunis izskatās....

     [+] [-]

, 2019-06-06 13:52, pirms 6 gadiem
ventilators rakstīja: oo jaa. 8min 3 punkti 2 ast 0 reb un 0/2 fg.
izcili prieks " top 3 centra"
Mož fināls jāpārspēlē (nu vismaz pirmās 3 spēles), kad visi GSW būs veseli, labi paēduši un izgulējušies?

     [+] [-]

, 2019-06-06 14:00, pirms 6 gadiem
@kols00 vai kā to GSW pakaļlaižu sauca ar savu stabilo likmi iebraucis auzās, laikam jau 2x hahaha

  +1 [+] [-]

, 2019-06-06 14:04, pirms 6 gadiem
eevelee rakstīja: @kols00 vai kā to GSW pakaļlaižu sauca ar savu stabilo likmi iebraucis auzās, laikam jau 2x hahaha
losis kuba. grib derēt ar visiem, bet kāš ar saviem nestabiliem prognozējumiem.

  +1 [+] [-]

, 2019-06-06 14:11, pirms 6 gadiem
tekken rakstīja: Vai tad Tomsons nespēlējā todien? Man likās, ka Bugijam pirmā spēle pēc traumas. Cik tavuprāt 8 minūtēs punkti jāsamet - 47?
Vēl viens lunis izskatās....
pajol, mēs par Kazinsu te runājam, ne Tompsonu tu teici, ka viņam šodien pirmā sliktā spēle

     [+] [-]

, 2019-06-06 14:17, pirms 6 gadiem
ventilators rakstīja: oo jaa. 8min 3 punkti 2 ast 0 reb un 0/2 fg.
izcili prieks " top 3 centra"
Neesi padomājis, ka spelēja tik maz dēļ vājā snieguma?

     [+] [-]

, 2019-06-06 14:25, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Neesi padomājis, ka spelēja tik maz dēļ vājā snieguma?
neesi padomājis, ka tik slikti spēlē jo no traumas ?
to arī tas otrs ģēnijs laikam nesaprot - uzvārdi ta ir, bet visi traumēti. un ko tas dod, ka komandā ir uzvārds, bet jāspēlē kautkādi g līgas nabagi.

     [+] [-]

, 2019-06-06 14:44, pirms 6 gadiem
ventilators rakstīja: neesi padomājis, ka tik slikti spēlē jo no traumas ?
to arī tas otrs ģēnijs laikam nesaprot - uzvārdi ta ir, bet visi traumēti. un ko tas dod, ka komandā ir uzvārds, bet jāspēlē kautkādi g līgas nabagi.
Ne, pirmā dzirdēšana, ka viņam bija trauma.

     [+] [-]

, 2019-06-06 19:28, pirms 6 gadiem
kuklitis rakstīja: Viss ir tikai loģiski ! Bez Mālainā un KD Toronto ir stiprāki un labāki kā komanda Patika kā Ibaka noplosījās 5 min izdarot kaut kādus 5 blokus uz spēles beigām jau
Uz spēles beigām jau? Reāli viņš to izdarīja svarīgākajos mirkļos.

     [+] [-]

, 2019-06-08 07:56, pirms 6 gadiem
Kawai ar visu traumu katrā spēlē 30+. Ibakam superspēle šonakt.
Kur Ventilatori, subaari - Tomsons ir uzvaras nav. Tomēr vajag tos 7 all star, lai būtu GSW tituls?
Igudala bija vairāk kā nesavtīgs šoreiz - 3 punkti un 3 pasi gandrīz 40 minūtēs