Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

---GSW @ PHO---[LIVE][5:30][Diskusijas]

---GSW @ PHO---[LIVE][5:30][Diskusijas]
Ar augstu pārliecību pretī otrai pēc kārtas.

Sestdien agri no rīta, pl. 5.30 pēc Latvijas laika, Goldensteitas "Warriors" aizvadīs otro spēli pēc kārtas ar "Suns", šoreiz izbraukumā Fīniksā. Ceturtdienas rītā, kareivji ļoti skatāmā un kvalitatīvā spēlē neatstāja nekādas cerības O'Nīlam&Co, pārliecinoša "Warriors" uzvara pār "Suns" 124:112. Neapšaubāmi rīt no rīta cīņa sāksies no baltas lapas un mājinieki izmantos visas savu sienu priekšrocības.

Ja kāds prasīja kā tad darbojas Nellija mazā sastāva taktika, tad spēlē pret "Suns" to varēja skatīt pilnā sejā un labākajā izpildījumā. Nelsons apspēlēja Porteru vienos vārtos jau no spēles pirmajām minūtēm. Azubuikī ceturtā numura pozīcijā, pret "dažu" zvaigžņu spēles dalībnieku Amare Stademairu, kā tas viss beidzās...11 punkti pirmajā ceturtdaļā, spēles turpinājumā allaž draudīgajam "Suns" spēlētājam arī tehniskā piezīme. Kareivjiem sanāca viss un arī veiksme bija viņu pusē, tā kā bija pēdējais laiks viņai smaidīt arī pret Ouklendas klubu.

Sīkāk arī pašu varoņu secinājumi par šo spēli
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nekas nebūtu pret to, ja brīvdienas iesāktos tieši pēc tāda paša scenārija kā ceturtdienas rīts. Lai to paveiktu, kareivjiem būs jāatkārto šis pats sniegums pret to pašu komandu, kuras aizsardzība ir apmēram tādā pašā līmenī kā kareivju. "Suns" viena gada laikā diezgan pamatīgi ir mainījusies, galvenie izpildītāji varbūt ir tie paši, bet komandas vaibsti ir visai dīvaini. Tā vien liekas, ka šīs komandas potenciāls tiek turēts saldētavā. Pa lielam, kas mums pa daļu gar šo komandu. Lai Šaks tur lauž tos grozus, viens pret vienu pret Andri jau varēja redzēt viņa uzmanību driblā, tādējādi baidoties no Biedriņa ātrajām rokām. Fīniksā noteikti aiz Andra muguras nestāvēs 20'000 galvīgs atbalsta pūlis, un prognozēju ka šoreiz var klāties divtik smagi. Ronijs ar Andri pēdējā laikā ļoti labi papildina viens otru, izskatās, ka Nellijs ir sataustījis šo abu spēlētāju maksimāli labāko rotāciju.

Rīt no rīta Nelsons visticamāk izliks tieši to pašu sastāvu ar kādu sāka Ouklendā. Vai Porters pieskaņosies savam amata brālim, vai arī spiedīs vairāk uz O'Nīlu un Stademairu? To mēs noskaidrosim pēc pirmajām spēles minūtēm. Nebūtu visai veselīgi, ja "Suns" izvēlētos tieši tādu pašu taktiku kādu spēlē ar "Spurs" piekopa Poppovičs, izdarot spiedienu uz Biedriņu. Kareivju nometnē skopi jaunumi sakarā ar Raitu un Belinelli. Brendana gadījumā atgriešanās gaidāma tikai pēc visu zvaigžņu pasākuma, bet Marko iespējams vēl pirms "visām zvaigznēm". Ar pārējiem viss vislielākajā kārtībā, tikai Monta mazliet uztrauc. Bez šaubām vakardienas spēle viņam bija visneveiksmīgākā kareivju sastāvā...tikai divi punkti, tāda kā apātija. Iespējams pārāk straujā atgriešanās bija apmāns reālajām grūtībām, kuras nepagrieza tomēr muguru pēc atlabšanas no traumas. Ņemot vērā, ka šajā lieliskajā uzvarā savu roku nepielika Missisipi lode, bail pat iedomāties kas būtu, ja arī viņš būtu sametis savus ikdienišķos metienus. Fīniksā ar karstu Elisa roku un ar to pašu sniegumu no pārējiem spēlētājiem uzvara būs rokā bez liekām mocībām...kā būs, kurš to lai zina. Tiekamies no rīta, sērija ir jāturpina.

Skatīšanās iespējas tiks ieliktas tieši zem ekrāntapetes.

Gaidām spēli tikmēr līdz tai piedāvāju ielādēt aktuālās spēles ekrāna tapeti. Tāpat neaizmirstam par diskusijām un komentāriem.

Laipni lūgti Ronija pasaulē
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Šaks spēlē Twisteri...pats ar sevi :D
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
NBA rezultātu un turnīra tabulas

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ekrāna tapete (1024x768) šai spēlei.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sezonas vidū ir parādījusies iespēja pilnīgi legāli iegādāties NBA LP produktu arī mūsu valstī. Lūk esports.lv lietotāja robb85 pamācība kā iegādāties šo mantiņu.

1. ieejam adresē ilp.nba.com: Welcome - NBA League Pass Broadband
2. Izvēlamies variantu ko sirds kāro :
a) Pus sezonas abonementu regulārajai sezonai par $49.95
b) Mēneša abonementu par $19.95
c) 24h abonementu par $4.95
3. Tiek dota iespēja maksāt vai nu ar:
a)Karti: American express, VISA, Discover, MasterCard
b)paypal kontu (ja vēlaties ar šo maksāt tad labāk kontu uztaisīt pirms tam, lai nav galvā jūklis kurā vietā kura parole man bija u.t.t.), tiem kam ir tiem nav problēmas, jo uzreiz tiksiet aizsūtīti uz paypal mājaslapu ievadiet e-pastu, paroli, izvēlaties no kuras kartes maksāsiet ja ir vairākas un lieta darīta.
Tad kad jūs būsiet izvēlējušies kādā veidā maksāsiet jums būs savs konts jāuztaisa iekš ILP.nba.com
4. Tad kad esat samaksājis droši dodies iekšā caur savu kontu ILP.nba.com
5. Kad būsiet iekšā pirmajā reizē spiežot uz kādu spēli jums piedāvās bezmaksas programmu ravy_nba (4,7 mb) kuru vajag lejupielādēt lai skatītos spēles. Visas notikušās spēles var redzēt atkārtojumā 24h, viena lieta saistība ar navy_nba, tas mēdz nobrukt (crash), un ja jums tā notiek, tad izdzēšat programmu un ieinstalējat pa jaunu.
6. Kvalitāte ir izcili laba, vakar skatījos uz sava 27collu ekrāna un likās, ka es skatos kādu nba kanālu, protams, reizēm uzkrita tā migliņa kādu var redzēt skatoties video no interneta. Bet ILP sola iet tālāk nākotnē būs pieejama arī HD kvalitāte.
7. Par tām arhivētajām spēlēm runājot tas tiek laistas pa riņķi 24h un ir sastādīta speciāla spēļu programma cikos spēle sāksies un tā šī spēle riņķos 24h. Tāpēc nebrīnāties ka uzspiežot uz kādas arhīva spēles jums spēle rāda no piemēram 3. ceturtdaļas 7ās minūtes.
8. Neieteiktu pirkt ja interneta ātrums nespēs pavilkt. ātrums ar kādu tiks translētas spēles ir starp 0.5Mbps un 1.0 Mbps
9. ilp.nba.com: Frequently Asked Questions - NBA League Pass... ... biežāk prasītie jautājumi.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Spēles saites:
1. Justīne
2. Justīne2
3. Justīne3
4. ATDHE
5. ESPN (vērt caur IE)
6. GUANGDONG SPORTS (ķīnieši, vērt caur IE)
7. CCTV5 (ķīnieši, vērt caur IE)
8. STAR SPORTS (ķīnieši, vērt caur IE)
9. Rojadirecta (Citas iespējas)

  +8 [+] [-]

, 2009-02-06 20:48, pirms 16 gadiem
Cerams nesena vesture atkartosies

  -3 [+] [-]

, 2009-02-06 21:01, pirms 16 gadiem
Nu cerēsim uz to labāko!
sēdēšu un pīpēšu ūdenspīpi līdz 5iem..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-02-06 21:42, pirms 16 gadiem
Jā ceram uz tadu pasu iznakumu ka iepriekseja spele

 +11 [+] [-]

, 2009-02-06 21:49, pirms 16 gadiem
atkal kko uztaisiju:
i40.photobucket.com
';

     [+] [-]

, 2009-02-06 21:53, pirms 16 gadiem
Cerams, ka buus ok!

  +2 [+] [-]

, 2009-02-06 22:25, pirms 16 gadiem
Biedriņam veiksmīgu spēli!

     [+] [-]

, 2009-02-06 22:26, pirms 16 gadiem
GSW viens rumois ara no rokam panetm uz izbrinu uzliekot small ball sastavu soreiz vareu atkal kko jaunu izspelt lai SUNS treneris padoma ko dot preti

     [+] [-]

, 2009-02-06 22:46, pirms 16 gadiem
Sho te es saktishos obligati zhel ka iepriekshejo neredzeju miega trukuma delj

  +2 [+] [-]

, 2009-02-06 22:47, pirms 16 gadiem
eidis007 rakstīja: atkal kko uztaisiju:
http://i40.photobucket.com/albums/e208/eidis007/sunswarriors.jpg
ļoti labs darbs

  -1 [+] [-]

, 2009-02-06 23:05, pirms 16 gadiem
davaj Celtics jasak atkal serija un galvenais to nepartraukt pie Lakers

     [+] [-]

, 2009-02-06 23:08, pirms 16 gadiem
nbainfo rakstīja: davaj Celtics jasak atkal serija un galvenais to nepartraukt pie Lakers
Celtics un Lakers vares spelet tikai finala

     [+] [-]

, 2009-02-06 23:13, pirms 16 gadiem
robb85 rakstīja: Sho te es saktishos obligati zhel ka iepriekshejo neredzeju miega trukuma delj
zheel, ka tu mums nevari kautkaa padot linkus.. tev jau LP ir ne?

  +1 [+] [-]

, 2009-02-06 23:13, pirms 16 gadiem
eidis007 rakstīja: atkal kko uztaisiju:
http://i40.photobucket.com/albums/e208/eidis007/sunswarriors.jpg
wow... ljoti smuki nostradats!
Jacenshas bus piecelties, bet vai izdosies? Rit redzes... Ceru uz labu Biedra speli

     [+] [-]

, 2009-02-06 23:31, pirms 16 gadiem
Ja kādam ir interese tad Ronijs pēc mirkļa čatos ar Bobu...
live.cumulusstreaming.com

     [+] [-]

, 2009-02-06 23:34, pirms 16 gadiem
jonis jau visus linkus dod vienigi kvalitate slikta ir. un ILP linkus nevar iedot nu nekadigi

  +1 [+] [-]

, 2009-02-06 23:46, pirms 16 gadiem
Vispār, varbūt neatklāšu baigo Ameriku, bet šis ILP variants darbojas ar vienu akountu vienlaicīgi uz vairākiem datoriem, tā kā draugs draugam var iedot, ja nav skops. NBA šo izdomāja tikai sezonas vidū trešās pasaules valstīm, tāpēc arī tur nav nekādi ierobežojumi, tā teikt tika aizlāpītas tādu valstu kā Latvijas žēlabas uz ātru roku...
P.s. man neprasiet akountu, esmu padalījies ar pāris draugiem, vairāk dot kaut kā negribās, viss augstāk minētais ir tikai manas domas, ko daļēji apstiprināja ILP Live atbalsta operators...padalieties latvieši

     [+] [-]

, 2009-02-06 23:56, pirms 16 gadiem
Laikam guleet nespiid
Jaaizvelk liidz bobslejam un tad jau viena sporta paarraide peec otras ar nelieliem paartraukumiem

     [+] [-]

, 2009-02-07 00:03, pirms 16 gadiem
kaut ekis saaktu mest un jacsonam triple double arii turpmaak..

  +1 [+] [-]

, 2009-02-07 00:07, pirms 16 gadiem
Cerams, ka TOTO neizrādīsies taisnība...

     [+] [-]

, 2009-02-07 00:07, pirms 16 gadiem
eziitis rakstīja: Laikam guleet nespiid
Jaaizvelk liidz bobslejam un tad jau viena sporta paarraide peec otras ar nelieliem paartraukumiem
emm...kaads bobslejs?!?

     [+] [-]

, 2009-02-07 00:08, pirms 16 gadiem
Jānis Līgats rakstīja: Vispār, varbūt neatklāšu baigo Ameriku, bet šis ILP variants darbojas ar vienu akountu vienlaicīgi uz vairākiem datoriem, tā kā draugs draugam var iedot, ja nav skops. NBA šo izdomāja tikai sezonas vidū trešās pasaules valstīm, tāpēc arī tur nav nekādi ierobežojumi, tā teikt tika aizlāpītas tādu valstu kā Latvijas žēlabas uz ātru roku...
P.s. man neprasiet akountu, esmu padalījies ar pāris draugiem, vairāk dot kaut kā negribās, viss augstāk minētais ir tikai manas domas, ko daļēji apstiprināja ILP Live atbalsta operators...padalieties latvieši
kā tas ir, ka vairāk kkā negribās?

     [+] [-]

, 2009-02-07 00:15, pirms 16 gadiem
tad jau nākamajai sezonai katrs pa 50sant un ņemam visi vienu kontu

     [+] [-]

, 2009-02-07 00:16, pirms 16 gadiem
Jā.. kaut nu Džoni varētu man iedot LP akountu...

     [+] [-]

, 2009-02-07 00:17, pirms 16 gadiem
Number 0 rakstīja: kā tas ir, ka vairāk kkā negribās?
negarantēju ka neaiziet tālāk...

     [+] [-]

, 2009-02-07 00:24, pirms 16 gadiem
Number 0 rakstīja: emm...kaads bobslejs?!?
Kanaadas WC posms. 2.00 pirmais brauciens.
Sport Planeta tieshajaa raada.

     [+] [-]

, 2009-02-07 00:24, pirms 16 gadiem
Jānis Līgats rakstīja: negarantēju ka neaiziet tālāk...

     [+] [-]

, 2009-02-07 00:31, pirms 16 gadiem
Jānis Līgats rakstīja: Vispār, varbūt neatklāšu baigo Ameriku, bet šis ILP variants darbojas ar vienu akountu vienlaicīgi uz vairākiem datoriem, tā kā draugs draugam var iedot, ja nav skops. NBA šo izdomāja tikai sezonas vidū trešās pasaules valstīm, tāpēc arī tur nav nekādi ierobežojumi, tā teikt tika aizlāpītas tādu valstu kā Latvijas žēlabas uz ātru roku...
P.s. man neprasiet akountu, esmu padalījies ar pāris draugiem, vairāk dot kaut kā negribās, viss augstāk minētais ir tikai manas domas, ko daļēji apstiprināja ILP Live atbalsta operators...padalieties latvieši
Nu, kurš man dos? Jānopērk pašam, pa 5Ls jāizplata, ātri vien atpelnīšu.

     [+] [-]

, 2009-02-07 00:40, pirms 16 gadiem
kurā no visiem dotajiem labāka kvalitate? šosezn tikai no atdhe esmu skatijies, ir kada labāka?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-07 01:08, pirms 16 gadiem
kolins rakstīja: Kautkur caur PC var redzēt?
http://video.sportbox.ru/VidySporta/20071205_bobslej/v_20090207040000_1japopytka
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-07 01:29, pirms 16 gadiem
Jānis Līgats rakstīja: negarantēju ka neaiziet tālāk...
emm...kur taalaak?

     [+] [-]

, 2009-02-07 01:38, pirms 16 gadiem
es nez ko man darīt skatīties?

  +3 [+] [-]

, 2009-02-07 01:38, pirms 16 gadiem
gaidot speli tik labu filmu nostijos : Green street hooligans

     [+] [-]

, 2009-02-07 01:41, pirms 16 gadiem
Number 0 rakstīja: emm...kur taalaak?
plašajaa pasaulee draugs!!! skatos ka Džonis noraadiijis bobam live adresi sportbox.ru...ka tie biedri atkal neizstraadaa joku,ka tur var skatiities tikai ar Russia IP adreseem,kaa bija iepriekš jau...jaaskaak ru proxy mekleet laiciigi!

  +1 [+] [-]

, 2009-02-07 01:41, pirms 16 gadiem
fakucis rakstīja: gaidot speli tik labu filmu nostijos : Green street hooligans
labs reaals gabals...senaak redzeeju,man patika!

     [+] [-]

, 2009-02-07 01:44, pirms 16 gadiem
~Liepājas Metalurgs~ rakstīja: es nez ko man darīt skatīties?
lōģiski, ka skatīties...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-07 02:08, pirms 16 gadiem
es tak teicu,ka sportbox.ru translaacijas raada tikai krievijas Ip adreseem...kaads samekleeja bobslejam kaadu linku???

     [+] [-]

, 2009-02-07 02:16, pirms 16 gadiem
atradu alternatiivu sport planeta,tikai tur raada skeletonu...
intv-inter.net: INTV: РТР Спорт

     [+] [-]

, 2009-02-07 02:17, pirms 16 gadiem
Pēc reklāmas rakstā paņēmu ietestēt uz 24 h to NBA LP... Redzēs kā būs!

  +1 [+] [-]

, 2009-02-07 02:20, pirms 16 gadiem
YX rakstīja: Pēc reklāmas rakstā paņēmu ietestēt uz 24 h to NBA LP... Redzēs kā būs!
padalies tip taa varot...

     [+] [-]

, 2009-02-07 02:23, pirms 16 gadiem
ATL-CHA galiigi garlaiciiga (yawn)
jāiečeko ORL-IND

     [+] [-]

, 2009-02-07 02:24, pirms 16 gadiem
YX rakstīja: Pēc reklāmas rakstā paņēmu ietestēt uz 24 h to NBA LP... Redzēs kā būs!
ja padalies!

     [+] [-]

, 2009-02-07 02:26, pirms 16 gadiem
YX rakstīja: Pēc reklāmas rakstā paņēmu ietestēt uz 24 h to NBA LP... Redzēs kā būs!
padalies!

     [+] [-]

, 2009-02-07 02:31, pirms 16 gadiem
ehh, Baltkoma internets man galīgi nevelk tās spēles... Visu laiku raustās gan skaņa gan bilde...

Itkā ārzemju download trafiks nemaz nav tik slikts:
speedtest.net

     [+] [-]

, 2009-02-07 02:34, pirms 16 gadiem
YX rakstīja: ehh, Baltkoma internets man galīgi nevelk tās spēles... Visu laiku raustās gan skaņa gan bilde...

Itkā ārzemju download trafiks nemaz nav tik slikts:
http://www.speedtest.net/result/405943804.png
nu tad nežmogojies,un dod citiem,kam velk....bet saprotu saprotu...standarta fraaze...nopelniet paši,tad buus!

     [+] [-]

, 2009-02-07 02:35, pirms 16 gadiem
YX rakstīja: ehh, Baltkoma internets man galīgi nevelk tās spēles... Visu laiku raustās gan skaņa gan bilde...

Itkā ārzemju download trafiks nemaz nav tik slikts:
http://www.speedtest.net/result/405943804.png
pings baigais!

     [+] [-]

, 2009-02-07 02:39, pirms 16 gadiem
īstenībā dīvaini... Viņu FAQ rakstīts:
9. How much bandwidth does the viewer use?

It will vary between 0.5Mbps 1.0 Mbps. Actual bandwidth usage may change during the program being watched depending on the amount of the video data transferred.


Bet man ar 2,5 Mbps download no Los Angeles servera raustās tā, ka paskatīties spēli nav iespējams...

Nu nekas, labi vismaz, ka nopirku tikai uz 24 h, nevis visai sezonai!

     [+] [-]

, 2009-02-07 02:39, pirms 16 gadiem
YX--> tavam neta piesleegumam(un tieši tev) gadiijumaa nav vienaada aareejaa IP adrese visiem viena(pamataa savu aareejo IP dod naudiigaakajiem piesleegumiem)...tip tev provaiders ir devis savu IP aareejo??? ja nee,tur arii vareetu buut probleema...

     [+] [-]

, 2009-02-07 02:41, pirms 16 gadiem
ingars31 rakstīja: nu tad nežmogojies,un dod citiem,kam velk....bet saprotu saprotu...standarta fraaze...nopelniet paši,tad buus!
Neesmu vēl atmetis cerības, ka līdz GS spēlei aizies normāli! Varbūt daudzi Baltkomisti kaimiņos sēž un kačā vēl filmas!

     [+] [-]

, 2009-02-07 02:45, pirms 16 gadiem
ingars31 rakstīja: YX--> tavam neta piesleegumam(un tieši tev) gadiijumaa nav vienaada aareejaa IP adrese visiem viena(pamataa savu aareejo IP dod naudiigaakajiem piesleegumiem)...tip tev provaiders ir devis savu IP aareejo??? ja nee,tur arii vareetu buut probleema...
Nav man reāla IP adrese...

  -1 [+] [-]

, 2009-02-07 02:46, pirms 16 gadiem
Atkal Andrim būs zem 10 punktiem kā parasti un tā vienmēr!

     [+] [-]

, 2009-02-07 02:49, pirms 16 gadiem
YX rakstīja: Nav man reāla IP adrese...
nu tad principaa taa vareetu buut probleema,kaapeec tev buferizeejas...

     [+] [-]

, 2009-02-07 02:50, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Atkal Andrim būs zem 10 punktiem kā parasti un tā vienmēr!
kuš,kuš,buus labi,bet krokodilliem ziemaa ir jaaguļ(vismaz austumeiropaa)...savaadaak var noskaust!

     [+] [-]

, 2009-02-07 02:55, pirms 16 gadiem
Bostonas spēle normaļnā

     [+] [-]

, 2009-02-07 03:02, pirms 16 gadiem
nu ta beidzot.... saakas bobslejs-divnieki viiriem!
intv-inter.net: INTV: РТР Спорт

  +1 [+] [-]

, 2009-02-07 03:12, pirms 16 gadiem
njā, bet kvalitāte vienkārši perfekta tam NBA LP video! uzliku uz Full Screen savā 40" televizorā un tajos brīžos, kad neraustās, kvalitāte apmēram tāda pati, ka digitālajai televīzijai.

ja tikai internets vilktu to kvalitāti...

     [+] [-]

, 2009-02-07 03:15, pirms 16 gadiem
YX rakstīja: njā, bet kvalitāte vienkārši perfekta tam NBA LP video! uzliku uz Full Screen savā 40" televizorā un tajos brīžos, kad neraustās, kvalitāte apmēram tāda pati, ka digitālajai televīzijai.

ja tikai internets vilktu to kvalitāti...
varētu palūgt, nekārdini !

     [+] [-]

, 2009-02-07 03:17, pirms 16 gadiem
Number 0 rakstīja: varētu palūgt, nekārdini !
piedod... varu tevi nomierināt, ka man arī 97% no laika raustās tā, ka nav iespējams neko saprast. varbūt jāapsver iespēja nomainīt interneta provaideri un paņemt kādu nopietnu internetu!

     [+] [-]

, 2009-02-07 03:19, pirms 16 gadiem
YX rakstīja: ehh, Baltkoma internets man galīgi nevelk tās spēles... Visu laiku raustās gan skaņa gan bilde...

Itkā ārzemju download trafiks nemaz nav tik slikts:
http://www.speedtest.net/result/405943804.png
Manējais tad jau vispār ahūni ātrs!
';

     [+] [-]

, 2009-02-07 03:19, pirms 16 gadiem
YX rakstīja: piedod... varu tevi nomierināt, ka man arī 97% no laika raustās tā, ka nav iespējams neko saprast. varbūt jāapsver iespēja nomainīt interneta provaideri un paņemt kādu nopietnu internetu!
nomierināji

     [+] [-]

, 2009-02-07 03:21, pirms 16 gadiem
Ulmens rakstīja: Manējais tad jau vispār ahūni ātrs!
man 2reiz leenaaks
Lattelekom rullee

     [+] [-]

, 2009-02-07 03:22, pirms 16 gadiem
psc! No Losandželosas Uploads man ir ātrāks, bet download...

     [+] [-]

, 2009-02-07 03:25, pirms 16 gadiem
Ulmens rakstīja: psc! No Losandželosas Uploads man ir ātrāks, bet download...
gaidiisi gsw?

     [+] [-]

, 2009-02-07 03:25, pirms 16 gadiem
pieej @ skype

     [+] [-]

, 2009-02-07 03:25, pirms 16 gadiem
Izslēdzu "Magic" spēli, jūtama atšķirība, bet vienalga - no LA nevelk...

     [+] [-]

, 2009-02-07 03:26, pirms 16 gadiem
Nez vēl kāds ir nopircis to NBA LP? Gribētos zināt kādas atsauksmes no citiem... Un ar kādu interneta ātrumu var to joku normāli skatīties.

     [+] [-]

, 2009-02-07 03:27, pirms 16 gadiem
Padalaties ar LP, gribu redzēt kā man lago vai nelago. Nevaru īsti izlemt, pirk vai tomēr nē.

     [+] [-]

, 2009-02-07 03:31, pirms 16 gadiem
YX rakstīja: Nez vēl kāds ir nopircis to NBA LP? Gribētos zināt kādas atsauksmes no citiem... Un ar kādu interneta ātrumu var to joku normāli skatīties.
Džonis tak iepriekš te rakstiija,ka viņam ir LP....atliek tikai prasiit kas un kaa! nu tak padalies ar tautu,kaa Līgats,neesi kaa niere taukos,kam viss vienalga!

  -1 [+] [-]

, 2009-02-07 03:33, pirms 16 gadiem
ingars31 rakstīja: Džonis tak iepriekš te rakstiija,ka viņam ir LP....atliek tikai prasiit!
kur tad ir tas džonis tad, kad vinju vajag?

     [+] [-]

, 2009-02-07 03:33, pirms 16 gadiem
Kā jūs domājat, vai eksāmena jautājumu nezināšana ir attaisnojama ar hokeja un basketbola skatīšanos? Es jau jūtu, ka man gribēsies paskatīties spēli, nevis kko citu darīt

     [+] [-]

, 2009-02-07 03:34, pirms 16 gadiem
Number 0 rakstīja: kur tad ir tas džonis tad, kad vinju vajag?
Guļ! Džōnīīīīī.... Džōnīīīīīīī? Neatbild!

     [+] [-]

, 2009-02-07 03:34, pirms 16 gadiem
Ulmens rakstīja: Padalaties ar LP, gribu redzēt kā man lago vai nelago. Nevaru īsti izlemt, pirk vai tomēr nē.
Nopērc uz 24 h un ietestē! Ja neies, tad zaudēsi tikai 3 Ls!

  +2 [+] [-]

, 2009-02-07 03:34, pirms 16 gadiem
alexy rakstīja: Kā jūs domājat, vai eksāmena jautājumu nezināšana ir attaisnojama ar hokeja un basketbola skatīšanos? Es jau jūtu, ka man gribēsies paskatīties spēli, nevis kko citu darīt
Tas atkarīgs cik liels sporta līdzjutējs ir eksāmena pieņēmējs!

     [+] [-]

, 2009-02-07 03:35, pirms 16 gadiem
alexy rakstīja: Kā jūs domājat, vai eksāmena jautājumu nezināšana ir attaisnojama ar hokeja un basketbola skatīšanos? Es jau jūtu, ka man gribēsies paskatīties spēli, nevis kko citu darīt
attaisnojama noteikti, ka nav, bet skatīties basīti ir labs laika pavadiishanas veids...

  +2 [+] [-]

, 2009-02-07 03:35, pirms 16 gadiem
alexy rakstīja: Kā jūs domājat, vai eksāmena jautājumu nezināšana ir attaisnojama ar hokeja un basketbola skatīšanos? Es jau jūtu, ka man gribēsies paskatīties spēli, nevis kko citu darīt
Domāju, ka jā.
Visforšākais ir nogulēt eksāmenu, ja neesi iegājis gulēt, bet skatījies uz AB un aizmidzis!

     [+] [-]

, 2009-02-07 03:36, pirms 16 gadiem
YX rakstīja: Nopērc uz 24 h un ietestē! Ja neies, tad zaudēsi tikai 3 Ls!
Man uz kartes ir tukšums! Rīt jāieskaita...

     [+] [-]

, 2009-02-07 03:36, pirms 16 gadiem
Ulmens rakstīja: Guļ! Džōnīīīīī.... Džōnīīīīīīī? Neatbild!
vot pi***s, ne?

     [+] [-]

, 2009-02-07 03:36, pirms 16 gadiem
Es eju ieturēt vēlo launagu un turpinu skatīties Knicks-Celtics

     [+] [-]

, 2009-02-07 03:38, pirms 16 gadiem
Skaidrs, tātad man vēl atlikušas divas stundas

     [+] [-]

, 2009-02-07 03:38, pirms 16 gadiem
Number 0 rakstīja: kur tad ir tas džonis tad, kad vinju vajag?
nu nezinu,kaapeec tu cepies,un par ko uz Džoni,bet jau kuro sezonu viņa ikreizeejie topiki (GSW diskusijas),ir stabilaakais,kas esportaa ir atrodams...taapat,kaa mees visi Live skatiitaaji,un taas jau ir kaut kaadas veertiibas! piekritiisi???

     [+] [-]

, 2009-02-07 03:39, pirms 16 gadiem
Ulmens rakstīja: Es eju ieturēt vēlo launagu un turpinu skatīties Knicks-Celtics
Skrastiņa golu redzēji?!

     [+] [-]

, 2009-02-07 03:39, pirms 16 gadiem
ingars31 rakstīja: nu nezinu,kaapeec tu cepies,un par ko uz Džoni,bet jau kuro sezonu viņa ikreizeejie topiki (GSW diskusijas),ir stabilaakais,kas esportaa ir atrodams...taapat,kaa mees visi Live skatiitaaji,un taas jau ir kaut kaadas veertiibas! piekritiisi???
omfg...tas bija ar ironiju...
es necepjos

     [+] [-]

, 2009-02-07 03:40, pirms 16 gadiem
alexy rakstīja: Skaidrs, tātad man vēl atlikušas divas stundas
čiv alexy...pamodies jau,vai veel neesi gaajusi guleet???

     [+] [-]

, 2009-02-07 03:40, pirms 16 gadiem
Number 0 rakstīja: omfg...tas bija ar ironiju...
es necepjos
nu es jau arii ar ironiju!!!

  +2 [+] [-]

, 2009-02-07 03:40, pirms 16 gadiem
alexy rakstīja: Skrastiņa golu redzēji?!
vot tā visa kombinācija gan bija pa pirmo...

     [+] [-]

, 2009-02-07 03:42, pirms 16 gadiem
ingars31 rakstīja: čiv alexy...pamodies jau,vai veel neesi gaajusi guleet???
Čau Nē, vēl neesmu gājusi gulēt

     [+] [-]

, 2009-02-07 03:43, pirms 16 gadiem
Miņins pagaidaam 11 tuuliit driiz brauks Maskalaans...moš labaak buus,divniekos šim labaak iet....

     [+] [-]

, 2009-02-07 03:43, pirms 16 gadiem
alexy rakstīja: Skrastiņa golu redzēji?!
Jā...
LNT sporta ziņās!

     [+] [-]

, 2009-02-07 03:43, pirms 16 gadiem
ingars31 rakstīja: Miņins pagaidaam 11 tuuliit driiz brauks Maskalaans...moš labaak buus,divniekos šim labaak iet....
Iet skatīties. Pa TV arī rāda.

     [+] [-]

, 2009-02-07 03:43, pirms 16 gadiem
alexy rakstīja: Čau Nē, vēl neesmu gājusi gulēt
bobu skaties???

     [+] [-]

, 2009-02-07 03:44, pirms 16 gadiem
Ulmens rakstīja: Iet skatīties. Pa TV arī rāda.
sport planeta jap...

     [+] [-]

, 2009-02-07 03:46, pirms 16 gadiem
ingars31 rakstīja: bobu skaties???
nop jāmācās

     [+] [-]

, 2009-02-07 03:46, pirms 16 gadiem
man nav viasat...

sportboxā arī ''Уважаемые пользователи, просмотр видео доступен только с территории Российской Федерации.''

     [+] [-]

, 2009-02-07 03:47, pirms 16 gadiem
alexy rakstīja: nop jāmācās
nu tad maacies,bet lai obligaati buutu uz GSW speeli!!!

     [+] [-]

, 2009-02-07 03:49, pirms 16 gadiem
Number 0 rakstīja: man nav viasat...

sportboxā arī ''Уважаемые пользователи, просмотр видео доступен только с территории Российской Федерации.''
roku speciaali tev sport planeta intv-inter.net: INTV: РТР Спорт

     [+] [-]

, 2009-02-07 03:50, pirms 16 gadiem
ingars31 rakstīja: roku speciaali tev sport planeta http://www.intv-inter.net/tv/programm/?channel=88
es jau tur meegjinaaju...neaiziet kkas.

     [+] [-]

, 2009-02-07 03:50, pirms 16 gadiem
alexy rakstīja: Kā jūs domājat, vai eksāmena jautājumu nezināšana ir attaisnojama ar hokeja un basketbola skatīšanos? Es jau jūtu, ka man gribēsies paskatīties spēli, nevis kko citu darīt
zini kaa ir,...arii likuma nezinaašana neatbriivo no atbildiibas!!!

  +2 [+] [-]

, 2009-02-07 03:51, pirms 16 gadiem
ingars31 rakstīja: nu tad maacies,bet lai obligaati buutu uz GSW speeli!!!
Basketbola teorijas un prakses skolas gala eksāmenā droši vien, ka var iesniegt detalizētu One Man performances analīzi

     [+] [-]

, 2009-02-07 03:52, pirms 16 gadiem
Janka 12,Makalaans 14...peec rezultaata blakaam abi!

     [+] [-]

, 2009-02-07 03:53, pirms 16 gadiem
alexy rakstīja: Basketbola teorijas un prakses skolas gala eksāmenā droši vien, ka var iesniegt detalizētu One Man performances analīzi
vai eksamineetaajiem nodemonstreet ''small ball'' p.s bet to tavu analiizi iesniegt ''objektiivajaa'' bimbdravnieka stilaa...

     [+] [-]

, 2009-02-07 03:53, pirms 16 gadiem
vsjo
es ieshu nosnausties liidz basim

     [+] [-]

, 2009-02-07 03:55, pirms 16 gadiem
"Pacers" dod iekšās Maģiskajiem!

     [+] [-]

, 2009-02-07 03:56, pirms 16 gadiem
ingars31 rakstīja: vai eksamineetaajiem nodemonstreet ''small ball'' p.s bet to tavu analiizi iesniegt ''objektiivajaa'' bimbdravnieka stilaa...
Nu, ja nepaveicas teorijā, praksē visu var mēģināt vērst visu par labu Baidos, ka tikai eksaminētājs nav pats bimbaleo

  +1 [+] [-]

, 2009-02-07 04:01, pirms 16 gadiem
alexy rakstīja: Nu, ja nepaveicas teorijā, praksē visu var mēģināt vērst visu par labu Baidos, ka tikai eksaminētājs nav pats bimbaleo
Bimbis tad vēl bērnudārza soliņus deldē.
Tāpēc viņš neskatās GSW

  +1 [+] [-]

, 2009-02-07 04:07, pirms 16 gadiem
alexy rakstīja: Nu, ja nepaveicas teorijā, praksē visu var mēģināt vērst visu par labu Baidos, ka tikai eksaminētājs nav pats bimbaleo
nu tad gan tas ir vaaks...staadies priekšā,tu vari argumenteet,vai dabaa izpildiit visu kaa vajag demonstraacijas veidaa,bet vienalga ar tevi ir cauri,JO viss ko tu nodemonstreesi komisijai(bimba,drava,rudzu maize),tiks uzskatiits par diletanta veikumu,sakaraa ar absoluutaako nekompetenci,un objektivitaates truukumu,pamatojumam izmantojot neesošas(taadas ko nevar atrast) veerteešanas skalas un noteikumus...vaardu sakot pilniiga laaža eksaamenaa,vai pasaakums vienos vaartos!

     [+] [-]

, 2009-02-07 04:13, pirms 16 gadiem
Izskatās, ka Pacers uzvilk Magic!

  +1 [+] [-]

, 2009-02-07 04:17, pirms 16 gadiem
ingars31 rakstīja: nu tad gan tas ir vaaks...staadies priekšā,tu vari argumenteet,vai dabaa izpildiit visu kaa vajag demonstraacijas veidaa,bet vienalga ar tevi ir cauri,JO viss ko tu nodemonstreesi komisijai(bimba,drava,rudzu maize),tiks uzskatiits par diletanta veikumu,sakaraa ar absoluutaako nekompetenci,un objektivitaates truukumu,pamatojumam izmantojot neesošas(taadas ko nevar atrast) veerteešanas skalas un noteikumus...vaardu sakot pilniiga laaža eksaamenaa,vai pasaakums vienos vaartos!
Paldies, labs uzmundrinājums Tad jau būs jālieto atsauces uz esportu, apgalvojot, ka es, pavisam vienkāršā basketbola cienītāja (kas kļūdaini par spēli spriež pēc tās noskatīšanās, nevis statistikas izmantošanas), cītīgi sekoju augsti godājamā "profesora" "fundamentālajiem pētījumiem" un "pamatotajiem spriedumiem" un ka man vēl ir laiks apgūt visas šīs gudrības ... Un nobeigumā kāds labs vārds jāpasaka par Roniju Būs labi!

  +1 [+] [-]

, 2009-02-07 04:19, pirms 16 gadiem
Krosbijam jau divas piespēles Kāds jau svin pa nopietno!

  +1 [+] [-]

, 2009-02-07 04:24, pirms 16 gadiem
Ulmens rakstīja: Izskatās, ka Pacers uzvilk Magic!
Ļoti jauki... man Indiāna patika Millera(Smita,abu Deivisu) laikos,90's gados(kapteinis Džeks asocieejas ar veelaakiem laikiem),Redžijs-triinieku karalis iekš NBA,kam nav(bet vareeja buut) čempionu gredzens!!! tie bija reaali iistaakie NBA laiki...Maikls,Maikls un veelreiz Maikls

     [+] [-]

, 2009-02-07 04:27, pirms 16 gadiem
ingars31 rakstīja: Ļoti jauki... man Indiāna patika Millera(Smita,abu Deivisu) laikos,90's gados(kapteinis Džeks asocieejas ar veelaakiem laikiem),Redžijs-triinieku karalis iekš NBA,kam nav(bet vareeja buut) čempionu gredzens!!! tie bija reaali iistaakie NBA laiki...Maikls,Maikls un veelreiz Maikls
Reggie Miller - var jau redzēt tavā avatarā! Man Pacers ir viena no mīļākajām komandām.

  +1 [+] [-]

, 2009-02-07 04:29, pirms 16 gadiem
ingars31 rakstīja: Ļoti jauki... man Indiāna patika Millera(Smita,abu Deivisu) laikos,90's gados(kapteinis Džeks asocieejas ar veelaakiem laikiem),Redžijs-triinieku karalis iekš NBA,kam nav(bet vareeja buut) čempionu gredzens!!! tie bija reaali iistaakie NBA laiki...Maikls,Maikls un veelreiz Maikls
vow, "neilgi" esi iekšā NBA

  +2 [+] [-]

, 2009-02-07 04:30, pirms 16 gadiem
Ulmens rakstīja: Reggie Miller - var jau redzēt tavā avatarā! Man Pacers ir viena no mīļākajām komandām.
Ko tu neteiksi!

  +1 [+] [-]

, 2009-02-07 04:30, pirms 16 gadiem
alexy rakstīja: Paldies, labs uzmundrinājums Tad jau būs jālieto atsauces uz esportu, apgalvojot, ka es, pavisam vienkāršā basketbola cienītāja (kas kļūdaini par spēli spriež pēc tās noskatīšanās, nevis statistikas izmantošanas), cītīgi sekoju augsti godājamā "profesora" "fundamentālajiem pētījumiem" un "pamatotajiem spriedumiem" un ka man vēl ir laiks apgūt visas šīs gudrības ... Un nobeigumā kāds labs vārds jāpasaka par Roniju Būs labi!
buus labi! bet...nekaadaa gadiijumaa neaizmirsti visa sakaraa piemineet vienu no eiropas(laikam arii pasaules) ''speeciigaakajaam'' basketbola liigaam-BBL,kas attiistaas aatraak,nekaa NASA iekaro debesis zilaas....eksii stabili tie buus +punkti,tici man,es ne pirmo reizi uz moona!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-02-07 04:39, pirms 16 gadiem
alexy,Ulmens--> ja taa nostaļģiski aizdomaajos,tad tie laiki 80's beigas un 90's man basketbola speelee aizraava vairaak(moš taapeec,ka pats veel intensiivi speeleeju,un redzeet kaut ko no taa krasta speeleem tas bija super notikums),tagad Biedra esamiiba NBA piesaista vairaak,bet toreiz...taadi uzvaardi...Barcelona92 dream team...nu ko tur veel piebilst! iisai uzziņai-man 33,juutos veel jauns,bet esmu paspeejis(biju pirmklasnieks) dziivajaa redzeet arii VEF-Žalgiris un TTT ciiņas ar pašu Uļju priekšgalaa....

  +1 [+] [-]

, 2009-02-07 04:48, pirms 16 gadiem
ingars31 rakstīja: alexy,Ulmens--> ja taa nostaļģiski aizdomaajos,tad tie laiki 80's beigas un 90's man basketbola speelee aizraava vairaak(moš taapeec,ka pats veel intensiivi speeleeju,un redzeet kaut ko no taa krasta speeleem tas bija super notikums),tagad Biedra esamiiba NBA piesaista vairaak,bet toreiz...taadi uzvaardi...Barcelona92 dream team...nu ko tur veel piebilst! iisai uzziņai-man 33,juutos veel jauns,bet esmu paspeejis(biju pirmklasnieks) dziivajaa redzeet arii VEF-Žalgiris un TTT ciiņas ar pašu Uļju priekšgalaa....

Jā, redzēt to savām acīm ir pavisam cita lieta nekā ar laika nobīdi Laimīgais Tad es varu iedomāties, ar kādām izjūtām skaties Andra spēles

  +1 [+] [-]

, 2009-02-07 04:51, pirms 16 gadiem
ingars31 rakstīja: buus labi! bet...nekaadaa gadiijumaa neaizmirsti visa sakaraa piemineet vienu no eiropas(laikam arii pasaules) ''speeciigaakajaam'' basketbola liigaam-BBL,kas attiistaas aatraak,nekaa NASA iekaro debesis zilaas....eksii stabili tie buus +punkti,tici man,es ne pirmo reizi uz moona!
Labi, ka atgādināji Noteikti jāpiemin, ka tik augstā līmenī kā BBL izcilus status grūti sasniegt (līmenis TĀĀDS), bet kaut kādā NBA jākaunas tikai par double

     [+] [-]

, 2009-02-07 05:02, pirms 16 gadiem
shaks labais tajaa video vsmaz uzlaboja gariigo jo tikko ar kaajaam atnaacu no vecriigas liidz mezhciemam... tgd veel tikai jaasagaida speele

     [+] [-]

, 2009-02-07 05:08, pirms 16 gadiem
alexy rakstīja: Labi, ka atgādināji Noteikti jāpiemin, ka tik augstā līmenī kā BBL izcilus status grūti sasniegt (līmenis TĀĀDS), bet kaut kādā NBA jākaunas tikai par double
tu te tagad čikojoties(vismaz liidz speelei) nenolocies no tiešo pienaakumu skološanaas...MĀCīTIES!!! taa tev nebuus nekaada ''kinder špīl'' zinies!!!

     [+] [-]

, 2009-02-07 05:20, pirms 16 gadiem
'brīt

     [+] [-]

, 2009-02-07 05:22, pirms 16 gadiem
Labrīt

     [+] [-]

, 2009-02-07 05:23, pirms 16 gadiem
labs rīts!!

     [+] [-]

, 2009-02-07 05:25, pirms 16 gadiem
riits buus labs,ja speeli iesaaks,taapataas kaa iepriekšeejo-17-2 un Andrim 5 bumbas! bet taa tiešaam... labriit!

     [+] [-]

, 2009-02-07 05:26, pirms 16 gadiem
YX rakstīja: Nez vēl kāds ir nopircis to NBA LP? Gribētos zināt kādas atsauksmes no citiem... Un ar kādu interneta ātrumu var to joku normāli skatīties.
Pameegjini uz visiem paarluukiem, nokillo visus nevajadziigos procesus, iespeejams nets tev velk bet kompa atminja nee...pameegjini to Ravy updeitot ja nav updeitots

     [+] [-]

, 2009-02-07 05:29, pirms 16 gadiem
Jānis Līgats rakstīja: Pameegjini uz visiem paarluukiem, nokillo visus nevajadziigos procesus, iespeejams nets tev velk bet kompa atminja nee...pameegjini to Ravy updeitot ja nav updeitots
bet piekriiti,ja taa ir US adrese,un pašam nav identiskais aareejais IP,tad tas arii vareetu gruziit datu paaraidi,neatkariibaa no taa,ka kaut kaads aatruma spidometrs uzraada preteejo,vai ne??? tak jaaiet visam normaali,ja aatrums netam ir kaadi 2MBbit/s...

     [+] [-]

, 2009-02-07 05:30, pirms 16 gadiem
hohooo.....es pieceelos

     [+] [-]

, 2009-02-07 05:30, pirms 16 gadiem
njaa YX pilniigi bez baileem vari padaliities ar savu akountu ILP, veeljovairaak ka tev 24h pirktais...protams taa ir tava pasha iniciatiiva, bet varu garanteet ka nekaada riska nav

     [+] [-]

, 2009-02-07 05:32, pirms 16 gadiem
Number 0 rakstīja: hohooo.....es pieceelos
ar iislaiciigo guleešanas atgriešanos tevi!!!!

     [+] [-]

, 2009-02-07 05:32, pirms 16 gadiem
ingars31 rakstīja: bet piekriiti,ja taa ir US adrese,un pašam nav identiskais aareejais IP,tad tas arii vareetu gruziit datu paaraidi,neatkariibaa no taa,ka kaut kaads aatruma spidometrs uzraada preteejo,vai ne??? tak jaaiet visam normaali,ja aatrums netam ir kaadi 2MBbit/s...
Tik sīki gan nezinu, domaaju ka nav starpiibas shajaa gadiijumaa vai ir reaalais IP vai dinamiskais...

     [+] [-]

, 2009-02-07 05:33, pirms 16 gadiem
nu tad atdhe un kostaz,
vai nu ar ESPN komentiem vai warriors,

  -1 [+] [-]

, 2009-02-07 05:35, pirms 16 gadiem
Gaidam triple-double no AB...

Tauta satūrās!

     [+] [-]

, 2009-02-07 05:37, pirms 16 gadiem
ir ir....warriors shoreiz ar iiso sastaavu ir sabraukushi auzaas...
Suns spēlē uz groza apakšu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-07 05:38, pirms 16 gadiem
haa2o rakstīja: pa kurejo jus esat atveusi speeli?
atdhe

     [+] [-]

, 2009-02-07 05:39, pirms 16 gadiem
kkur jau raada ?

     [+] [-]

, 2009-02-07 05:40, pirms 16 gadiem
labs rīts visiem

  +1 [+] [-]

, 2009-02-07 05:41, pirms 16 gadiem
Nu Kraufords taada meitene, bez jelkaadas piepuules palaizh garaam veteraanu kursh vairs nedzer Spraitu un uzdaavina veel Andzham sodu...taads piii

     [+] [-]

, 2009-02-07 05:41, pirms 16 gadiem
aj Amare dusmigs,bus gruti,

     [+] [-]

, 2009-02-07 05:41, pirms 16 gadiem
sprogis rakstīja: kkur jau raada ?
jaa

     [+] [-]

, 2009-02-07 05:42, pirms 16 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: labs rīts visiem
labs rīts

     [+] [-]

, 2009-02-07 05:42, pirms 16 gadiem
Jānis Līgats rakstīja: Tik sīki gan nezinu, domaaju ka nav starpiibas shajaa gadiijumaa vai ir reaalais IP vai dinamiskais...
nu man ir sanaacis saskarties ar to,ka no viena provaidera neta,aareejaas IP adreses ir vienas,un tas aarzemju serveris automaatiski reģistree tieši servera aareejo,nevis autentisko IP adresi...tip uz viienas seež visi tie kam provaiders nav iedevis savu autentisko IP...nezinu,kaa tagad tas ir,bet savaa laikaa no taa paša DC++ lidoja ar banu aaraa visi viena piesleeguma IP adrešu iipašnieki,kam nebija iedota sava IP adrese(aareejaa)...neko neesmu izdariijis,bet bans uz 2 nedeeļaam piemeeram p.s. aareejaas IP atsevišķi,kaa jau teicu,dod biezajiem(naudiigaakajiem) neta piesleegumiem,vai paziišanaas variantos!

     [+] [-]

, 2009-02-07 05:42, pirms 16 gadiem
kads var iedot plz linku?

     [+] [-]

, 2009-02-07 05:43, pirms 16 gadiem
Number 0 rakstīja: jaa
kur ?

  +1 [+] [-]

, 2009-02-07 05:44, pirms 16 gadiem
ingars31 rakstīja: tu te tagad čikojoties(vismaz liidz speelei) nenolocies no tiešo pienaakumu skološanaas...MĀCīTIES!!! taa tev nebuus nekaada ''kinder špīl'' zinies!!!
Kāda tad mācīšanās?! Tā kā viens no grūtākajiem kursiem manā programmā, vnk jāatkārto atslēgas vārdi, jāsagrupē, jāpiedomā linking info starp tēmām, ja kaut kas nojūk ...

Slēdzos klāt!

     [+] [-]

, 2009-02-07 05:44, pirms 16 gadiem
rihards8 rakstīja: kads var iedot plz linku?
http://albaaa.altervista.org/watch.php?id=203

     [+] [-]

, 2009-02-07 05:44, pirms 16 gadiem
sprogis rakstīja: kur ?
http://albaaa.altervista.org/watch.php?id=203

     [+] [-]

, 2009-02-07 05:45, pirms 16 gadiem
es te bik sakaraa ar YX probleemu risinaašanas skaidrojumiem aizguleejos apstiities kuros linkos vislabaak raada...tauta esiet tik mīļi un pasakat kur ir kvalitaate vislabaakaa??? Džoni???

     [+] [-]

, 2009-02-07 05:46, pirms 16 gadiem
Džeks jau kuro reizi nespeej iedot sakariigu alley upu Andzhas kombenee...jaamaina piespeeleetaajs...Amare gan noskaities

     [+] [-]

, 2009-02-07 05:47, pirms 16 gadiem
nu bl*e...kaa var tik pavirshi speeleet?
pie Nelsona laikam visu var...

     [+] [-]

, 2009-02-07 05:47, pirms 16 gadiem
alexy rakstīja: Kāda tad mācīšanās?! Tā kā viens no grūtākajiem kursiem manā programmā, vnk jāatkārto atslēgas vārdi, jāsagrupē, jāpiedomā linking info starp tēmām, ja kaut kas nojūk ...

Slēdzos klāt!
ar atgriešanos,nu ko tad skatamies speeli....

  +2 [+] [-]

, 2009-02-07 05:47, pirms 16 gadiem
ak dievs ka raada

  -1 [+] [-]

, 2009-02-07 05:49, pirms 16 gadiem
pi*djec...Auda pat labāk spēlē

  +3 [+] [-]

, 2009-02-07 05:50, pirms 16 gadiem
Da raada kaa no miskastes un vel raustaas

     [+] [-]

, 2009-02-07 05:50, pirms 16 gadiem
ingars31 rakstīja: ar atgriešanos,nu ko tad skatamies speeli....
Lai nebūtu nekādu pagarinājumu Citādi neredzēšu beigas

     [+] [-]

, 2009-02-07 05:52, pirms 16 gadiem
taads murgs...
Arlabunakti

     [+] [-]

, 2009-02-07 05:52, pirms 16 gadiem
Number 0 rakstīja: http://albaaa.altervista.org/watch.php?id=203
paldies

     [+] [-]

, 2009-02-07 05:54, pirms 16 gadiem
andromedanet.com: Special Broadcast 4 Direct Feed
kvalitaate vienkaarši briesmiigaaka par raganu rumpumpeli valpurģu naktii... esiet cilveeki,sakiet kur raada vismaz pieņemami?

     [+] [-]

, 2009-02-07 05:55, pirms 16 gadiem
GSW aizsardzības vispār nav. Suns ar stoudemire vienkārši iet pāri kā ar ceļrulli.

     [+] [-]

, 2009-02-07 05:56, pirms 16 gadiem
nu tad jau shoreiz buushu tas labais cilveeks

justin.tv: Justin.tv - kostaz001's channel: basketball...

Luudzu

     [+] [-]

, 2009-02-07 05:56, pirms 16 gadiem
NBA uzdarbojas - kostaz aizklapēts ciet, strīmi azvien sūdīgāki un sūdīgāki paliek. Laikam būs jānopērk tas LP, bet negribas naudu tērēt, tiesa tas būtu labāk nekā šitā - speciāli neej gulēt a tev nekā, man vienalga kvalitāte, lai vismaz neraustās

     [+] [-]

, 2009-02-07 05:57, pirms 16 gadiem
sopcast raada normaali,tikai ģiņ ģiņ valodaa !

     [+] [-]

, 2009-02-07 05:59, pirms 16 gadiem
Šeit ---> albaaa.altervista.org: Watch Live man labi un bez raustīšanās rāda, citus saitus nemaz nepārbaudīju.

     [+] [-]

, 2009-02-07 05:59, pirms 16 gadiem
sprogis rakstīja: nu tad jau shoreiz buushu tas labais cilveeks

justin.tv: Justin.tv - kostaz001's channel: basketball...

Luudzu
tencinu labais cilveek,šoreiz točna slinkums bija mekleet labaako...

     [+] [-]

, 2009-02-07 05:59, pirms 16 gadiem
tak uztaisiet kooperatiivu un sametieties kaada chupinja tam ILP, pavisam nopietni var luureet vairaaki caur vienu akountu!!!

     [+] [-]

, 2009-02-07 06:01, pirms 16 gadiem
Fīniksa, piespēlē zem groza, te neviena nav
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-07 06:01, pirms 16 gadiem
saakumu neredzeeju, sakiet, kapeec biedru tik aatri nomainiija?

     [+] [-]

, 2009-02-07 06:01, pirms 16 gadiem
Jānis Līgats rakstīja: tak uztaisiet kooperatiivu un sametieties kaada chupinja tam ILP, pavisam nopietni var luureet vairaaki caur vienu akountu!!!
kā ???

     [+] [-]

, 2009-02-07 06:01, pirms 16 gadiem
Nellijs beidzot vareetu nonjemt to bezpriģelu vaardaa Dhzamals no laukuma...

     [+] [-]

, 2009-02-07 06:01, pirms 16 gadiem
Basketbolists#7 rakstīja: labrīt, biški aizgulējos, kur skataties??
http://albaaa.altervista.org/watch.php?id=203

     [+] [-]

, 2009-02-07 06:02, pirms 16 gadiem
aha es buutu ar mieru mesties un lai viens noperk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-07 06:03, pirms 16 gadiem
sprogis rakstīja: aha es buutu ar mieru mesties un lai viens noperk
ja neticat tad variet saakt kaut vai ar 24h pirkumu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-07 06:04, pirms 16 gadiem
Jānis Līgats rakstīja: Nellijs beidzot vareetu nonjemt to bezpriģelu vaardaa Dhzamals no laukuma...
es te skatiijos labaakos skataamos linkus,un praktiski palaidu pirmo ceturdaļu garaam....kaa Biedram gaaja???

  -1 [+] [-]

, 2009-02-07 06:05, pirms 16 gadiem
krist-apsss rakstīja: 1 .
04:28
2p
0 reb.
... GSW treneris - Dons Nelsons

     [+] [-]

, 2009-02-07 06:06, pirms 16 gadiem
alexy rakstīja: Fīniksa, piespēlē zem groza, te neviena nav
neesi aizraavusies par daudz??? a nu ka atkaartot eksaamenu vielu marš...ja kas,tad rezultaatu padosim tev!!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-02-07 06:07, pirms 16 gadiem
ingars31 rakstīja: es te skatiijos labaakos skataamos linkus,un praktiski palaidu pirmo ceturdaļu garaam....kaa Biedram gaaja???
Amare nenormaali noaardiijaas + Shaks uz vinju divas pieziimes shkjiet nopelniija + arii pats salasiija uz citu nesegshanas pamata

  +1 [+] [-]

, 2009-02-07 06:10, pirms 16 gadiem
ingars31,
dinamiskajam IP ātrumu nevajadzētu ietekmēt. Bet tehnoloģijas, kas tam apakšā, liedz lietotājam izmantot daļu interneta servisu - līdzīgi kā providera vai darbavietas uzlikts firewalls. Tātad vai nu iet vai neiet. Fiksēto (personīgo, stacionāro) IP Latvijas provaideri, kuri to nepiedāvā automātiski, parasti par to prasa kādus 2Ls mēnesī. Nezinu, vai ir tādi, kam vispār nav šāda pakalpojuma. Ātrumu var ļoti būtiski ietekmēt pakešu šeipošana. Neviens provaideris laikam neatzīsies, ka to dara, bet tas vismaz Latvijā ir ļoti tipiski attiecībā uz p2p. Varbūt arī uz citām trafiku nikni ēdošām programmām, lai gan dzirdējis neesmu. Šādā gadījumā no trafika mērītājiem nav nekādas jēgas.

     [+] [-]

, 2009-02-07 06:10, pirms 16 gadiem
Jānis Līgats rakstīja: Amare nenormaali noaardiijaas + Shaks uz vinju divas pieziimes shkjiet nopelniija + arii pats salasiija uz citu nesegshanas pamata
tencinu...nu tad iistais laiks Biedram likt aatrumu lietaa un garaas rokas!!!

     [+] [-]

, 2009-02-07 06:11, pirms 16 gadiem
ingars31 rakstīja: neesi aizraavusies par daudz??? a nu ka atkaartot eksaamenu vielu marš...ja kas,tad rezultaatu padosim tev!!!!
Pārtraukumā to darīšu Jāpapriecājas, kamēr var (kamēr vēl rez.nav katastrofāls)

     [+] [-]

, 2009-02-07 06:11, pirms 16 gadiem
Džeksonam manaami kaut kaadas tripple double atraugas...nekaads pashlaik

     [+] [-]

, 2009-02-07 06:12, pirms 16 gadiem
AA--AA rakstīja: ingars31,
dinamiskajam IP ātrumu nevajadzētu ietekmēt. Bet tehnoloģijas, kas tam apakšā, liedz lietotājam izmantot daļu interneta servisu - līdzīgi kā providera vai darbavietas uzlikts firewalls. Tātad vai nu iet vai neiet. Fiksēto (personīgo, stacionāro) IP Latvijas provaideri, kuri to nepiedāvā automātiski, parasti par to prasa kādus 2Ls mēnesī. Nezinu, vai ir tādi, kam vispār nav šāda pakalpojuma. Ātrumu var ļoti būtiski ietekmēt pakešu šeipošana. Neviens provaideris laikam neatzīsies, ka to dara, bet tas vismaz Latvijā ir ļoti tipiski attiecībā uz p2p. Varbūt arī uz citām trafiku nikni ēdošām programmām, lai gan dzirdējis neesmu. Šādā gadījumā no trafika mērītājiem nav nekādas jēgas.
nu ja,es buutiibaa par to pašu,tikai savaadaakaa interpretaacijaa...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-02-07 06:16, pirms 16 gadiem
Zinu, ka nevietā, bet tas tiešām ir svarīgi - Stars sagrāvuši NY Rangers ar 10:2

     [+] [-]

, 2009-02-07 06:16, pirms 16 gadiem
Warriors galvenie nav sapratushi, kas Warrioriem ir vajadzigs, kad to Kraufordu sutis prom. Warriors efektivitate centra pozicija 2 labaka liga.

     [+] [-]

, 2009-02-07 06:17, pirms 16 gadiem
normāli,no tiem all timers visi,izņemot džordanu,ir garie

  +1 [+] [-]

, 2009-02-07 06:17, pirms 16 gadiem
alexy rakstīja: Zinu, ka nevietā, bet tas tiešām ir svarīgi - Stars sagrāvuši NY Rangers ar 10:2
Svarīgi? Laikam tev, man vairāk tas izklausās interesanti nevis svarīgi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-07 06:19, pirms 16 gadiem
spokss rakstīja: Svarīgi? Laikam tev, man vairāk tas izklausās interesanti nevis svarīgi.
ok, labi, ka tas ir vismaz interesanti

     [+] [-]

, 2009-02-07 06:22, pirms 16 gadiem
Kaads nav ieveerojis, tas Barbosam tikai kad vinsh iemet, zaalee laizh taas skanjas no taas multenes Road runner: Beep Beep

     [+] [-]

, 2009-02-07 06:22, pirms 16 gadiem
kolins rakstīja: Kas par uzbrukumu! Pie trīnīša un met, kad vēl neviens komandas biedrs nav pie pretinieku groza apakšas! Tāpēc ir ātro uzbrukumu statistika tik graujoša! 0-18! Vismaz gājuši paintā nevis plivinājuši no tālās distances!
Tu tā uzrakstīji it, kā no 18 ātrajiem būtu 0 realizēti Domu sapratu, bet vienalga dīvaini uzrakstīji.

     [+] [-]

, 2009-02-07 06:23, pirms 16 gadiem
Starp citu - kāds nezin cik bieži slidas jāasina ?

     [+] [-]

, 2009-02-07 06:24, pirms 16 gadiem
Ronijs vispaar labais dzheks, garsho nutella un speelee fuča menedžeri, man ar shitaada kombinaacija iet pie sirds
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-07 06:25, pirms 16 gadiem
kolins rakstīja: Domājam uz katru spēli!
Bet ja tāpat slidojot tad divreiz mēnesī būtu normāli!
Ja tā slidošana ir vidēji 2 h dienā ?

     [+] [-]

, 2009-02-07 06:26, pirms 16 gadiem
steal of the night

  +1 [+] [-]

, 2009-02-07 06:27, pirms 16 gadiem
Žēl, Andris varēja izvirzīt vadībā

  +3 [+] [-]

, 2009-02-07 06:28, pirms 16 gadiem
Bukī CV melnākais ieraksts - nav bremzes
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-07 06:30, pirms 16 gadiem
vispār,ja patinam filmu uz atpakaļu,knicks smuki tika vaļā no kravforda un ieguva jaunu uzbrukuma līderi harringtona personā. nu kam tagad lai iesmērē džamālu?..

     [+] [-]

, 2009-02-07 06:32, pirms 16 gadiem
No way there was a foul!

  +1 [+] [-]

, 2009-02-07 06:33, pirms 16 gadiem
alexy rakstīja: ok, labi, ka tas ir vismaz interesanti
sakaraa ar Rangers(68 nummurs)...pa ausu galam ir dzirdeets,ka Jaromirs grib aizvadiit peedeejo sezonu Pitsburgaa,kur labaakie gadi aizvadiiti,un saliidzinot ar KHL algu 10mil$+,nekas taads neesot vajadziigs,jo gatavs esot speeleet arii par minimaalo,vai pat par velti(puisim pietiek ) Super Mario(kaa viens no iipašniekiem un Jagra draugiem) taadu iespeeju visnotaļ pieļaujot...man pat bail iedomaaties maiņu Krosbijs,Malkins un Jagrs....uh!!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-02-07 06:34, pirms 16 gadiem
Kuram pieder spārnotais izteiciens "skrien un met garām"?!

     [+] [-]

, 2009-02-07 06:35, pirms 16 gadiem
Jānis Līgats rakstīja: Kaads nav ieveerojis, tas Barbosam tikai kad vinsh iemet, zaalee laizh taas skanjas no taas multenes Road runner: Beep Beep
Barbosa skatiitaaju aciis zaudee akcijas,jo ir no tiem speeleetaajiem,kas arii zaudeetaa speelee meeģina status celt(pagaajušaa speelee pret GSW arii,peedeejaas sekundees)!!!! manaas aciis tas ir so so!!!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-07 06:38, pirms 16 gadiem
kolins rakstīja: Run n' miss? Spēles stils?
Nellija deelam maybe ,kas ar Lietuvas izlasi straadaaja! joks protams....

     [+] [-]

, 2009-02-07 06:41, pirms 16 gadiem
ingars31 rakstīja: sakaraa ar Rangers(68 nummurs)...pa ausu galam ir dzirdeets,ka Jaromirs grib aizvadiit peedeejo sezonu Pitsburgaa,kur labaakie gadi aizvadiiti,un saliidzinot ar KHL algu 10mil$+,nekas taads neesot vajadziigs,jo gatavs esot speeleet arii par minimaalo,vai pat par velti(puisim pietiek ) Super Mario(kaa viens no iipašniekiem un Jagra draugiem) taadu iespeeju visnotaļ pieļaujot...man pat bail iedomaaties maiņu Krosbijs,Malkins un Jagrs....uh!!!!
Jā, arī kko esmu dzirdējusi, bet neko konkrēti; jāskatās, kā šosezonu beigs Omska un tad jau ... Taču ar savu atgriešanos KHL Jāgrs pabojāja savas akcijas manās acīs (bet tāpat visu cieņu viņam)

     [+] [-]

, 2009-02-07 06:41, pirms 16 gadiem
kolins rakstīja: Katru nedēļu!
paldies.

     [+] [-]

, 2009-02-07 06:43, pirms 16 gadiem
kolins rakstīja: Run n' miss? Spēles stils?
Vnk iesmeju par to, ko redzu

     [+] [-]

, 2009-02-07 06:47, pirms 16 gadiem
bla NOKavaeeju..

  +1 [+] [-]

, 2009-02-07 06:51, pirms 16 gadiem
alexy rakstīja: Jā, arī kko esmu dzirdējusi, bet neko konkrēti; jāskatās, kā šosezonu beigs Omska un tad jau ... Taču ar savu atgriešanos KHL Jāgrs pabojāja savas akcijas manās acīs (bet tāpat visu cieņu viņam)
Rokas(kaa jaajamzirdziņš) kaa muusu Biedram,tikai savaadaakaa interpretaacijaa...tip kaučuka ripa pie nuujas liipot abaas pusees... bet tas KHL Jaromira variantaa...bik atpuusties peec NHL+liela nauda un mazi nodokļi+veel mieriigi ar personiigo AIR uz maajaam biežaak var aizlaist....piekritiisi,viņš to var atļauties????

     [+] [-]

, 2009-02-07 06:56, pirms 16 gadiem
to Ulmens-Indiāna beigaas nolauza Orlando...priekaa!!! liidziigi,kaa bimba saka par lielu(Andri)...Milleru,kaut bijušo!

     [+] [-]

, 2009-02-07 07:00, pirms 16 gadiem
ingars31 rakstīja: Rokas(kaa jaajamzirdziņš) kaa muusu Biedram,tikai savaadaakaa interpretaacijaa...tip kaučuka ripa pie nuujas liipot abaas pusees... bet tas KHL Jaromira variantaa...bik atpuusties peec NHL+liela nauda un mazi nodokļi+veel mieriigi ar personiigo AIR uz maajaam biežaak var aizlaist....piekritiisi,viņš to var atļauties????
Par šo varam paturpināt kādā citā reizē (jāsāk taisīties uz eksāmenu ), protams, daļēji tev piekrītu, taču, spriežot pēc vēlākajiem notikumiem, nemaz tik rožaini viņam šai okeāna pusē neiet

  +2 [+] [-]

, 2009-02-07 07:03, pirms 16 gadiem
Andris zverā

  +3 [+] [-]

, 2009-02-07 07:04, pirms 16 gadiem
pa smuko aizgaaja, Ronijs+Andris vienlaicīgi...Nellijs atkal spēlē pokeri ar atveertaam kaartiim
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-02-07 07:05, pirms 16 gadiem
Ko es redzu! Turiafs un Biedriņš atrodas vienlaikus uz laukuma! Kaut kas neticams no Nelsona puses...

  +1 [+] [-]

, 2009-02-07 07:05, pirms 16 gadiem
es iesleedzu pirmo reizi soriit un uzreiz redzu andra shovu...5pt un bloks pus minuutee

  +1 [+] [-]

, 2009-02-07 07:06, pirms 16 gadiem
nu ANDRIS!!!!

  +5 [+] [-]

, 2009-02-07 07:09, pirms 16 gadiem
Bljaaaviens Kraufords atrausies Oraakulju areenaa....kaa vinsh pakaasa peedeejo uzbrukumu un kaa vilkaas aizsardziibaa...drausmas, tas vairs toch nav smiekliigi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-02-07 07:13, pirms 16 gadiem
Andris ar Rony,abi kopa vnk izcili

  +1 [+] [-]

, 2009-02-07 07:14, pirms 16 gadiem
Jānis Līgats rakstīja: Bljaaaviens Kraufords atrausies Oraakulju areenaa....kaa vinsh pakaasa peedeejo uzbrukumu un kaa vilkaas aizsardziibaa...drausmas, tas vairs toch nav smiekliigi...
bet paskaties kombinaaciju Biedrs+Ronijs...ir reaali augļi vai ne??? (prieks skatiities)...izskataas,ka tajaa briidii Nellijs bija beidzot pamodies!

  +2 [+] [-]

, 2009-02-07 07:14, pirms 16 gadiem
Shaks apseezhas uz solinja...uij uz diviem iespiezh sloveeni kaa marineetu gurkji burkaa

  +2 [+] [-]

, 2009-02-07 07:15, pirms 16 gadiem
ingars31 rakstīja: bet paskaties kombinaaciju Biedrs+Ronijs...ir reaali augļi vai ne??? (prieks skatiities)...izskataas,ka tajaa briidii Nellijs bija beidzot pamodies!
tas ir liels risks, ja malaa seedeetu veel viens Turiafs tad shaada saikne buutu 24/7
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-07 07:16, pirms 16 gadiem
Jānis Līgats rakstīja: Shaks apseezhas uz solinja...uij uz diviem iespiezh sloveeni kaa marineetu gurkji burkaa

     [+] [-]

, 2009-02-07 07:17, pirms 16 gadiem
Sportiņš rakstīja: Ko es redzu! Turiafs un Biedriņš atrodas vienlaikus uz laukuma! Kaut kas neticams no Nelsona puses...
Trešo reizi sezonā un trešo reizi tas nostrādā. Domāju, ka Nelsons jau gribētu katru spēli tā, bet daudzreiz iegāž daudzie sodi, ja abiem diviem ar Turiafu pēc pirmā puslaika ir pa trim sodiem, tad būtu muļķīgi riskēt, zinot, ka ja noiet Biedriņš un Turiafs no laukuma tad Warriors vispār nav variantu - Kurcs ir labs priekš saviem gadiem, bet viņš nav īsts centrs.

     [+] [-]

, 2009-02-07 07:19, pirms 16 gadiem
ingars31 rakstīja: bet paskaties kombinaaciju Biedrs+Ronijs...ir reaali augļi vai ne??? (prieks skatiities)...izskataas,ka tajaa briidii Nellijs bija beidzot pamodies!
AB sedz ONeal bet Turiafs Stoudemire. tādēļ arī bija abi laukumā. Šaks apsēdās un Biedrs arī.

     [+] [-]

, 2009-02-07 07:19, pirms 16 gadiem
Jānis Līgats rakstīja: tas ir liels risks, ja malaa seedeetu veel viens Turiafs tad shaada saikne buutu 24/7
aha...klusiibaa vienmeer Andrim blakaam esmu gribeejis taadu PF,kaa amare stoudamire,nekas,ka uz doto momentu pretinieku ierakumu pusee...un arii ronijs vairaak ir PF,nekaa C....ir uzdevums Mulinam...vai paši zinam kuriem GSW sisteemaa!

  +1 [+] [-]

, 2009-02-07 07:20, pirms 16 gadiem
Nu nez es domaju ka watson jalaiz laukuma,Ellisam kautka neiet,

     [+] [-]

, 2009-02-07 07:20, pirms 16 gadiem
Tā Warriors ir jāspēlē, vienalga par kļūdām - virziens ir pareizs, vienīgais, kas neiederas Warriors spēlē - Kraufords, taču ja viņš trāpa tad viss ir o.k., gan jau tad kad sāks netrāpīt, tad sēdēs uz soliņa.

     [+] [-]

, 2009-02-07 07:20, pirms 16 gadiem
alexy rakstīja: Par šo varam paturpināt kādā citā reizē (jāsāk taisīties uz eksāmenu ), protams, daļēji tev piekrītu, taču, spriežot pēc vēlākajiem notikumiem, nemaz tik rožaini viņam šai okeāna pusē neiet
veiksmi tev eksaamenaa,un uzmanies no bimbamveidiigajiem!!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-02-07 07:24, pirms 16 gadiem
ellisam vēl tomēr kaut kā neiet...

  -1 [+] [-]

, 2009-02-07 07:24, pirms 16 gadiem
eh...tiko,kaa Biedrs Bārnsu veco kareivju vaardaa iežņaudza iekš rokaam! nav gejs,bet izskatiijaas reaali mīļi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-02-07 07:28, pirms 16 gadiem
kolins rakstīja: Biedrs šodien Šaku vienos vārtos apspēlē!
ar vienu atkaapi...Šaks speelee mazaak,jo nevar pielaagoties aatrumam,kaadaa speele notiekaas! taadaa ziņā Andris galvas tiesu paaraaks šovakar!

  +1 [+] [-]

, 2009-02-07 07:28, pirms 16 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Trešo reizi sezonā un trešo reizi tas nostrādā. Domāju, ka Nelsons jau gribētu katru spēli tā, bet daudzreiz iegāž daudzie sodi, ja abiem diviem ar Turiafu pēc pirmā puslaika ir pa trim sodiem, tad būtu muļķīgi riskēt, zinot, ka ja noiet Biedriņš un Turiafs no laukuma tad Warriors vispār nav variantu - Kurcs ir labs priekš saviem gadiem, bet viņš nav īsts centrs.
Piekrītu, ka ir risks ar sodiem, tomer esot ierindā Raitam, šo trijotni var kombinēt daudz biežāk. Turiafs - Biedriņš, Turiafs - Raits, Biedriņš - Raits. Labi, tālos varēs mest tikai trīs laukuma spēlētāji, ierasto 4(citreiz pat 5), tomēr gan Turiafs, gan Raits var iemest pustālo, tā kā uzbrukums neciešs, toties aizsardzība manāmi iegūst.

  +1 [+] [-]

, 2009-02-07 07:30, pirms 16 gadiem
Andris

     [+] [-]

, 2009-02-07 07:31, pirms 16 gadiem
man izlikaas vai kaa, vinsh tur nepakrita?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-07 07:33, pirms 16 gadiem
Sportiņš rakstīja: Piekrītu, ka ir risks ar sodiem, tomer esot ierindā Raitam, šo trijotni var kombinēt daudz biežāk. Turiafs - Biedriņš, Turiafs - Raits, Biedriņš - Raits. Labi, tālos varēs mest tikai trīs laukuma spēlētāji, ierasto 4(citreiz pat 5), tomēr gan Turiafs, gan Raits var iemest pustālo, tā kā uzbrukums neciešs, toties aizsardzība manāmi iegūst.
Nu jā, bet Raita tagad nav Un Raits jau arī vairāk PF, nekā centrs. Un Raits ir labāks uzbrukumā nekā aizsardzībā. Nu katrā ziņā nākamsezon būs interesanti, ceru, ka nekādi mopēdi vairs netraucēs.

  +1 [+] [-]

, 2009-02-07 07:34, pirms 16 gadiem
Ja tur psc ir

  +1 [+] [-]

, 2009-02-07 07:34, pirms 16 gadiem
nav uz labu

     [+] [-]

, 2009-02-07 07:34, pirms 16 gadiem
ei tu nost...es taa cereeju ka man riita gļuki...bļāviens
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-07 07:35, pirms 16 gadiem
Njaa, tas izskatās diemžēl uz ilgu laiku...

     [+] [-]

, 2009-02-07 07:35, pirms 16 gadiem
baaac.... andris tik labi speleja... jau kad nokritam domaju, ka tik nav trauma...

     [+] [-]

, 2009-02-07 07:35, pirms 16 gadiem
Sportiņš rakstīja: Piekrītu, ka ir risks ar sodiem, tomer esot ierindā Raitam, šo trijotni var kombinēt daudz biežāk. Turiafs - Biedriņš, Turiafs - Raits, Biedriņš - Raits. Labi, tālos varēs mest tikai trīs laukuma spēlētāji, ierasto 4(citreiz pat 5), tomēr gan Turiafs, gan Raits var iemest pustālo, tā kā uzbrukums neciešs, toties aizsardzība manāmi iegūst.
es arii neskaitaamas reizes esmu simuleejis praataa ar GSW sastaaviem speelees,un vienmeer nonaaku pie secinaajuma,ka blakaam Andrim ir vajadziigs reaals PF...man buutu teikšana tajaas lietaas,es Nellijam veel vienu nomierinošo teeju,lai guļ taalaa uz soliņa,un apejot pašu galveno iipašnieku,kopaa ar Mulinu,iepirktos NBA tirguu...labs PF komandai!!!

     [+] [-]

, 2009-02-07 07:35, pirms 16 gadiem
psc pakaljaa tagad ir...

     [+] [-]

, 2009-02-07 07:35, pirms 16 gadiem
psc... aizgaaju peec kafijas, naaku atpakalj un redzu ka AB "noiet" no laukuma...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-02-07 07:36, pirms 16 gadiem
Cik var neveikties...potītes potītes kaa viens vesels taa naakoshais aaraa...turam iikshkjus, Andzha tach ir muusu Skrasts basii

  +2 [+] [-]

, 2009-02-07 07:37, pirms 16 gadiem
ingars31 rakstīja: es arii neskaitaamas reizes esmu simuleejis praataa ar GSW sastaaviem speelees,un vienmeer nonaaku pie secinaajuma,ka blakaam Andrim ir vajadziigs reaals PF...man buutu teikšana tajaas lietaas,es Nellijam veel vienu nomierinošo teeju,lai guļ taalaa uz soliņa,un apejot pašu galveno iipašnieku,kopaa ar Mulinu,iepirktos NBA tirguu...labs PF komandai!!!
Viena atbilde - Bleiks Grifins

  +1 [+] [-]

, 2009-02-07 07:37, pirms 16 gadiem
Ja nu nav tur labi,izskatijas diezgan slikti
Bet cerams mes visi maldamies,

     [+] [-]

, 2009-02-07 07:38, pirms 16 gadiem
Ja un vel Kurz pret Šakilu tur vispar ir,

     [+] [-]

, 2009-02-07 07:40, pirms 16 gadiem
par ko tas Nellijs domaa palaižot izšķirošajaa briidii nepieredzeejušo Kurcu laukumaa??? man nekas pret viņu nav,bet Dons laikam ir sajucis bik....

  +1 [+] [-]

, 2009-02-07 07:40, pirms 16 gadiem
ingars31 rakstīja: es arii neskaitaamas reizes esmu simuleejis praataa ar GSW sastaaviem speelees,un vienmeer nonaaku pie secinaajuma,ka blakaam Andrim ir vajadziigs reaals PF...man buutu teikšana tajaas lietaas,es Nellijam veel vienu nomierinošo teeju,lai guļ taalaa uz soliņa,un apejot pašu galveno iipašnieku,kopaa ar Mulinu,iepirktos NBA tirguu...labs PF komandai!!!
+ es vēl ļoti vēlētos beidzot redzēt īstu saspēles vadītāju Warriors, nevis kārtējo metēju.

     [+] [-]

, 2009-02-07 07:40, pirms 16 gadiem
ingars31 rakstīja: par ko tas Nellijs domaa palaižot izšķirošajaa briidii nepieredzeejušo Kurcu laukumaa??? man nekas pret viņu nav,bet Dons laikam ir sajucis bik....
ja nepamaniiji,andrim trauma

  +2 [+] [-]

, 2009-02-07 07:41, pirms 16 gadiem
ingars31 rakstīja: par ko tas Nellijs domaa palaižot izšķirošajaa briidii nepieredzeejušo Kurcu laukumaa??? man nekas pret viņu nav,bet Dons laikam ir sajucis bik....
Kuru tad laist? Nepieredzējušo Rendolfu, vai Turiafu ar 5 piezīmēm?

     [+] [-]

, 2009-02-07 07:41, pirms 16 gadiem
nu Monta un rokijs vareetu sadaliit savaa starpaa to pienaakumu,ja nee,tad atliek iepirkt Polu protams!

     [+] [-]

, 2009-02-07 07:42, pirms 16 gadiem
Rendolfu pret Šaku
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-07 07:43, pirms 16 gadiem
Nu draftexpress izmeta divus šitādus atlēkušo bumbu vācējus kurus varēs draftēt šogad - draftexpress.com: DraftExpress NBA Draft Prospect Profile:...
draftexpress.com: DraftExpress NBA Draft Prospect Profile: Duke...

tikai šamie pat neparādās mock draft 2009.

     [+] [-]

, 2009-02-07 07:43, pirms 16 gadiem
bulliz rakstīja: Kuru tad laist? Nepieredzējušo Rendolfu, vai Turiafu ar 5 piezīmēm?
nu Rendolfs bik vairaak speeleejis,un arii bik pieraadiijis jau sevi!!!

     [+] [-]

, 2009-02-07 07:44, pirms 16 gadiem
jap,biedrinam par nozeelu sodien speele ir beigusies

     [+] [-]

, 2009-02-07 07:45, pirms 16 gadiem
jamison rakstīja: jap,biedrinam par nozeelu sodien speele ir beigusies
jaacer ka tikai sastiepums...

     [+] [-]

, 2009-02-07 07:45, pirms 16 gadiem
Jau aizveda uz hospitāli.

     [+] [-]

, 2009-02-07 07:45, pirms 16 gadiem
Ankle

     [+] [-]

, 2009-02-07 07:46, pirms 16 gadiem
kolins rakstīja: Tādu kā Nešs vai CP3!
Jap, Nešs, Kids,..., tie ir manās acīs saspēles vadītāji(pirmkārt domā par komandu, nevis par savu statistiku), bet tie arī maksā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-07 07:46, pirms 16 gadiem
jamison rakstīja: jap,biedrinam par nozeelu sodien speele ir beigusies
tad reaali ir trauma??? ir info no uz doto momentu ticamaakajiem avotiem???

     [+] [-]

, 2009-02-07 07:46, pirms 16 gadiem
kurcs vnk .... bezceriigi pret o niilu...

  +1 [+] [-]

, 2009-02-07 07:47, pirms 16 gadiem
par biedru- vedod uz slimniicu uz talakaam parbaudeem...

  +1 [+] [-]

, 2009-02-07 07:48, pirms 16 gadiem
Es nevaru skatities,
liekas tgd bez variantiem,

     [+] [-]

, 2009-02-07 07:49, pirms 16 gadiem
spoT rakstīja: kurcs vnk .... bezceriigi pret o niilu...
es tak saku,labaak tad rendolfs lai speelee....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-02-07 07:54, pirms 16 gadiem
es Nešu cienu,kaa speeleetaaju,un man arii kaa speeleetaajs viņs patiik(Stoktona tips),bet šinii briidii pret Biedra GSW(pat taada kaa riebekliiba iekšā),man Neša galvas apmatojums atgaadina frizuuru,ko sauc par uudenšķidrajiem matiem!...un atvainojiet,lai arii ir beernišķīgi,uz doto momentu es savaadaak nevaru....

  -1 [+] [-]

, 2009-02-07 07:56, pirms 16 gadiem
aaah uz Džeka kaajas, galiigi neforshi, toch tas pats kas ar Belli...arii labaa potiite

  -2 [+] [-]

, 2009-02-07 07:57, pirms 16 gadiem
Šaks bikiņ pa daudz ar savu masu...ofensiivais he!!!

  +2 [+] [-]

, 2009-02-07 07:59, pirms 16 gadiem
Ronijs laikam buus pirmais kas ieshaus Kraufordam pa pauri

  -2 [+] [-]

, 2009-02-07 08:00, pirms 16 gadiem
Jānis Līgats rakstīja: Ronijs laikam buus pirmais kas ieshaus Kraufordam pa pauri
peec mums protams(virtuaali)

     [+] [-]

, 2009-02-07 08:00, pirms 16 gadiem
Jānis Līgats rakstīja: Ronijs laikam buus pirmais kas ieshaus Kraufordam pa pauri
un ne peedejais
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-02-07 08:03, pirms 16 gadiem
var redzeet,ja komanda zaudee,tad arii cilveeki,kas skataas paliek gan agresiivaaki,gan ļaunpraatiigaaki...vienkaarši neprieciigi noskaņoti!!! eh ja nebuutu te kaut kaada plusu/miinusu sisteema,kaa emocijas izraadiit,bet vareetu reaali muuli izdauziit,un palikt čomam!!!

  +2 [+] [-]

, 2009-02-07 08:04, pirms 16 gadiem
KRETIINS

  +2 [+] [-]

, 2009-02-07 08:07, pirms 16 gadiem
kā man zb Nash. Visu laiku tā kā mīkstais krīt gar zemi. Turklāt cik reizēs no tiem visiem off fouliem Nash tiešām bija nostājies normāli? Vnk kretinē... Murgs

  +2 [+] [-]

, 2009-02-07 08:08, pirms 16 gadiem
man reaali zheel to sloveeni
nevar kaut kur kaadu petiiciju iesniegt pret Shaka vardarbiibu

     [+] [-]

, 2009-02-07 08:08, pirms 16 gadiem
bez variantiem...

  -1 [+] [-]

, 2009-02-07 08:09, pirms 16 gadiem
SŪDS PAR SPĒLI UZ DOTO MOMENTU,MAN VAIRĀK INTERESĒ KAS AR BIEDRU,UN CIK NOPIETNI....

  -1 [+] [-]

, 2009-02-07 08:11, pirms 16 gadiem
Hokejfans rakstīja: kā man zb Nash. Visu laiku tā kā mīkstais krīt gar zemi. Turklāt cik reizēs no tiem visiem off fouliem Nash tiešām bija nostājies normāli? Vnk kretinē... Murgs
tad tu mani arii saproti,ka cienot speeleetaaju var arii ieniist speeleetaaju,par tevi nosauktajiem jeelajiem gaajieniem!!!!!!!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-02-07 08:11, pirms 16 gadiem
Ai tak psc, atkal pret Nash off foul. NU IDIOTISMS!

  +1 [+] [-]

, 2009-02-07 08:11, pirms 16 gadiem
nesh vnk lohs

  -1 [+] [-]

, 2009-02-07 08:13, pirms 16 gadiem
evert21 rakstīja: nesh vnk lohs
he he he...tip lohu all star piecnieks Nesh,Jao...kas veel???

     [+] [-]

, 2009-02-07 08:14, pirms 16 gadiem
Spēlētāji kas izšķīra spēles likteni: GSW - Biedriņš (trauma), PHO - Nash

  -1 [+] [-]

, 2009-02-07 08:14, pirms 16 gadiem
nesh ir viens no NBA labakajiem saspeles vadiitaajiem, bet shovmens vinsh ir taads pats kaa Jao..

kkas jauns par AB ir?

  -1 [+] [-]

, 2009-02-07 08:14, pirms 16 gadiem
ingars31 rakstīja: he he he...tip lohu all star piecnieks Nesh,Jao...kas veel???
lohs shajaa speelee

  +1 [+] [-]

, 2009-02-07 08:16, pirms 16 gadiem
x-ray was negative, but no word on ligaments; MRI soon to follow.

     [+] [-]

, 2009-02-07 08:16, pirms 16 gadiem
evert21 rakstīja: lohs shajaa speelee
es jau taadaas pašaas domaas...iisteniibaa Stīvs ir labs!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-07 08:19, pirms 16 gadiem
Jānis Līgats rakstīja: x-ray was negative, but no word on ligaments; MRI soon to follow.
nu ko Džoni...kaarteejo reizi Thanks par topiku,tiekamies naakamajaa speelee,un lai Biedram viss normaali(speeleet lai var)! ataa visiem!!!

     [+] [-]

, 2009-02-07 08:20, pirms 16 gadiem
Basketbolists#7 rakstīja: iztuulkosi luudzu.
rentgenaa neko neatklaaja kas noziimee ka luuzums nav, peecaak veiks magneetisko rezonansi lai izmekleetu sastiepumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-07 08:23, pirms 16 gadiem
Jānis Līgats rakstīja: rentgenaa neko neatklaaja kas noziimee ka luuzums nav, peecaak veiks magneetisko rezonansi lai izmekleetu sastiepumu.
tas arii ir normaali,ka cilveekiem,kas pelna miljonus,un ir speejiigi maksaat,veic pilnu mediciinisko apskati,lai nepaliek nekaadas laažas neizpildiitaas....Amerikaaņu sapņa variantaa,piķis buus dajebkuraa variantaa...kriizes ta nav!