Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Miami "Heat" zaudē līgas vājākajai komandai "Wizards"

Rolands Eliņš

Miami "Heat" zaudē līgas vājākajai komandai "Wizards"
Miami '''Heat' lielais trio joprojām nespēj noticēt zaudējumam Vašingtonas "Wizards"
Foto: AFP/Scanpix

Nacionālās basketbola asociācijas ietvaros šonakt tika aizvadītas sešas spēles, no kurām tikai vienā uzvarētājs bija skaidrs pirms spēles pēdējās minūtes. Pārsteigumu sagādāja Vašingtonas "Wizards", kuri pārspēja pašreizējos NBA čempionus "Heat". Savukārt Losandželosas "Lakers" nespēja noturēt pārsvaru pret Hjūstonas "Rockets".

„Heat” un „Wizards” mačā favorīts bija diezgan izteikts, jo „Wizards” bilance (1-13) šobrīd ir pārliecinoši sliktākā līgā. Taču, šķiet, „Heat” bija piemirsuši, ka NBA ir līga, kur spēlēt prot visi, un pirmajā ceturtdaļā „Heat” paviršas aizsardzības dēļ bieži bija spiesti apturēt pretinieku uzbrukumus ar noteikumu pārkāpumiem, kas ļāva „Wizards” izmest veselus 14 soda metienus un noslēgt pirmo ceturtdaļu ar 30:25. Otrās ceturtdaļas sākumā „Wizards” neapstājās un veica izrāvienu 9:0, turklāt Miami sastāvā rokas savainojumu guva Mario Čalmerss. Puslaika pārtraukumā komandas devā pie rezultāta 60:54 „Wizards” labā.

Trešajā ceturtdaļā savainojumu guva „Wizards” spēlētājs Trevors Ariza, taču tas nepalīdzēja „Heat vienībai”, kuri joprojām nespēja pārņemt vadību spēlē, par spīti Dveina Veida 10 gūtajiem punktiem šajā ceturtdaļā. Piecas minūtes pirms pamatlaika beigām laukumā aizsākās haotisku notikumu virkne, abām komandām vēloties savus metienus realizēt pēc iespējas ātrāk, taču tā rezultātā „Wizards” joprojām bija četru punktu vadībā. Miami „Heat” septiņas sekundes līdz spēles beigām bija iespēja izlīdzināt rezultātu, taču brīvu tālmetienu netrāpīja Lebrons Džeimss, un „Wizards” sagādāja pārsteigumu, uzvarot pašreizējos NBA čempionus ar 105:101.

„Wizards” sastāvā 22 punktus guva Džordans Kroufords, bet viss „Wizards” rezervistu soliņš guva par 23 punktiem vairāk nekā „Heat” rezervisti (54:31). „Heat” rindās „triple-double” savāca Lebrons Džeimss (26 punkti, 13 atlēkušās bumbas, 11 piespēles), taču viņš kļūdījās divos svarīgos metienos pēc kārtas spēles pēdējā minūtē.

Šī bija tikai otrā „Wizards” uzvara sezonā, kura tā arī neļauj izrāpties no turnīra tabulas pašas apakšas. Savukārt „Heat”, lai arī neuzvarēti mājās (6-0), ar savu izbraukuma spēļu bilanci pēc šī zaudējuma lepoties īsti nevar (4-4).

”Thunder” ''uguņo” un uzvar Bruklinā

Bruklinas „Nets”, kuriem vēl labā atmiņā bija pagalam neveiksmīgais otrais puslaiks spēlē pret „Heat”, nu piedzīvoja pamatīgas problēmas Oklahomas „Thunder” izskatā, kuri spēles pirmajā puslaikā punktus guva ar apskaužamu precizitāti (65%). It sevišķi izcēlās „Thunder” līderi Durents un Vestbruks, kuri kopā realizēja 13 no 19 metieniem un guva 32 punktus puslaikā vien.

Taču trešā ceturtdaļa piederēja „Nets” un Deronam Viljamsam, kurš guva 13 punktus. Visa „Nets” komanda guva 38 punktus, kas ļāva ceturto ceturtdaļu uzsākt ar tikai četru punktu deficītu. Taču spēles noslēgumu veiksmīgāk atkal aizvadīja „Thunder”, kuras sastāvā Tabo Sefološa pusminūti līdz spēles beigām izcīnīja atlēkušo bumbu uzbrukumā un guva divus vieglus punktus, nodrošinot „Thunder” uzvaru ar 117:111.

Interesanti, ka Sefološas izcīnītā bumba uzbrukumā bija tikai otrā visas „Thunder” komandas kontā, kamēr „Nets” prata izcīnīt 16 bumbas uzbrukumā. Tiesa, Oklahomas vienība pārāk daudz izdevības atlēkušajām bumbām neradīja, realizējot 60% metienus no spēles. Viņu līderim Kevinam Durentam 32 punkti, bet „Nets” Deronam Viljamsam par punktu vairāk.

Losandželosas ''Lakers” bez Po Gazola izlaiž uzvaru Hjūstonā

Losandželosas „Lakers” sastāvā šodien nebija pieejams spāņu spēlētājs Po Gazols, kurš izlēmis izlaist spēli, lai atpūtinātu ceļgalus un turpmāk spētu rādīt labāku sniegumu. Gazols „Lakers” sastāvā nebūs vismaz pāris nākošās spēles, viņš gan atturējās no konkrēta savas atgriešanās datuma nosaukšanas.

Pateicoties Kobes Braienta 14 pirmajā ceturtdaļā gūtajiem punktiem, „Lakers” ieguva pārsvaru, kuru viņiem izdevās noturēt līdz pat spēles pēdējām minūtēm. „Rockets” sastāvā ne pārāk veiksmīgu spēli aizvadīja Džeimss Hārdens, realizējot tikai trīs no 19 metieniem no spēles, taču mača noslēgumā Hārdens un Gregs Smits bija precīzi no soda metienu līnijas, kamēr Braients pēdējā minūtē netrāpīja trīs no četriem metieniem, ieskaitot potenciālo uzvaras metienu. Līdz ar to „Rockets” no 17 punktu deficīta spēja atspēlēties un uzvarēt ar 107:105.

Rezultatīvākais „Rockets” vienībā bija Tonijs Duglass ar 22 punktiem, bet Hārdens ar savu katastrofālo precizitāti pamanījās savākt 15 punktus. Zaudētājiem 39 punktus guva Braients, kurš trešās ceturtdaļas vidū arī piedzīvoja nepatīkamu sadursmi ar pretspēlētāju, taču spēja maču turpināt un pabeigt. Savukārt Dvaitam Hovardam „double-double” – 16 punkti un 12 atlēkušās bumbas, kā arī astoņi garām aizmesti soda metieni (8 no 16). Šis zaudējums atbīda "Lakers" uz 12. vietu Rietumu konferencē.

Centrālās divīzijas duelī pārāki ''Pacers'', Džordžam 34 punkti

Čikago „Bulls” mājas uzņēma savu tiešo konkurentu par Centrālās divīzijas troni Indianas „Pacers”. Savainotā Ripa Hamiltona vietā „Bulls” pamatsastāvā devās itālis Marko Belinelli, taču par samērā maz rezultatīva mača galveno varoni guva „Pacers” Pols Džordžs, kurš guva 34 punktus. „Bulls” vienībai tā arī neizdevās atrast pretsparu šādam individuālam sniegumam, turklāt Čikagas komanda pieļāva 19 kļūdas, kas arī noveda pie zaudējuma 76:80

Rendolfa iespaidīgā spēle palīdz ''Grizzlies” uzvarēt papildlaikā

Fīniksas „Suns”, viesojoties Memfisā, atradās mača vadībā lielāko spēles laiku, taču „Grizzlies” spēja atspēlēties un pamatlaika pēdējā minūtē panākt neizšķirtu, kas noveda spēli papildlaikā. Papildlaikā uz emocionāla viļņa jau bija Memfisas basketbolisti, kurus iedvesmoja Zeka Rendolfa fantastiskā spēle. Rendolfs guva 38 punktus un izcīnīja 22 atlēkušās bumbas, kas palīdzēja komandai atspēlēties un uzvarēt „Suns” ar 108:98.

Šī bija Memfisas „Grizzlies” 13. uzvara sezonā un piektā pēc kārtas, kas šobrīd viņiem ļauj ieņemt pirmo vietu līgā.

Filadelfijas ”76ers” nespēj apturēt sabalansēto ”Timberwolves” uzbrukumu

Šī bija vienīgā šīs nakts NBA spēle, kura noslēdzās ar vienas komandas izteiktu pārsvaru. Jau pirmajā puslaikā laime pavisam noteikti sekoja „Timberwolves” pēdām - pirmajās 24 minūtēs desmit Minesotas spēlētāji bija realizējuši vismaz vienu metienu, un komanda kopā uzbruka ar 60% precizitāti no spēles. Filadelfijas „76ers” neko daudz pretī šādai precizitātei nespēja likt un pirmo puslaiku noslēdza, zaudējot ar 47:65.

Otrajā puslaikā „Timberwolves” precizitāte nokritās līdz vairāk vai mazāk normālam līmenim, taču „76ers” spēkos nebija ko grozīt mača gaitā, un Minesotas vienība svinēja uzvaru viesos ar rezultātu 105:88. Septiņi (!) Minesotas spēlētāji guva desmit un vairāk punktus, turklāt viņu vidū nebija ierastā līdera Kevina Lava, kurš šoreiz guva tikai sešus punktus.

4. decembra NBA spēļu rezultāti

KomandasRezultāts
Timberwolves-76ers105:88
Heat-Wizards101:105
Thunder-Nets117:111
Pacers-Bulls80:76
Suns-Grizzlies98:108 OT
Lakers-Rockets105:107

Izmantotie resursi:
Nba.com
Espn.com

Slēpts komentārs: valjero

  +2 [+] [-]

, 2012-12-05 15:01, pirms 12 gadiem
Raitcha rakstīja: Pilnveidoties vienmēr var vēl un vēl, ja LBJ to darīja mazāk, nezinu, viņš nekad nav bijis spēlētājs, par kura ikdienas gaitām ar lielu interesi sekoju līdz arī ārpus basketbola laukuma, vismaz ne līdz brīdim, kad viņš mainīja klubus, bet, vienu es zinu 100%. Lai arī noslēdzošās fāzes metiens ir pilnīgi noteikti labāks un sekmīgās Kobem, nervi viņam ir švaki. Nevaru nosaukt nevienu spēlētāju līgā, kurš izturētu tādu spiedienu un uzrādītu tādu statistiku, kā to izdarīja LBJ, pirmajā gadā Miami. Gadā, akd visi viņu izšvilpa, 2/3 pasaules bija pret viņu, vesela pilsēta viņu gribēja uzdurt uz dakšas, ja tajā laikāviņš izdarīja pāris nevajadzīgas lietas, bet viņš nevienu uz poda nesūtīja, vai ko tamlīdzīgu. Kobem savos 34(?) atlika zaudēt 10 spēles, akd viņš visus trieca piecas mājas tālāk un liak aizvērties. LBJ stāvēja klusu, turklāt pie visa lielā spiediena uzrādīja apbrīnojamu statistiku. Un tieši sis ir tas aspekts, kas man liek viņu nenoniecināt un novērtēt, kā atlētu.
Stiprāki nervi Lebronam? Nu jau Tu kul sviestu. Viņš pats APZINĀTI izsauca negācijas pret sevi un vēlāk labprāt uzņēmās villain imidžu Un statistiku viņš vienmēr ir aizpildījis labā līmenī, 24;7;7 visas karjeras laikā. Bet kur bija viņa stiprie nervi finālu 4. ceturdaļās, kad viņš 3 spēles pēc kārtas guva 2, vai mazāk punktus?

Es arī neesmu bijis blakus Lebronam treniņos, bet pirms pagāšējā gada, kad viņš beidzot izstrādāja tehniku kā gūt punktus no low posta, ar muguru pret grozu, viņš pārāk daudz paļāvās uz tikai uz saviem atlētiskajām spējām (un saki ko gribi, bet tos viņam daba ir dāvājusi vairāk kā jebkuram citam NBA), kas padarīja viņa spēli paredzemu un, gudrai komandai kā Kārlaila Mav's, pārspējamu. Ja Lebrons būtu sācis strādāt pie šiem elementiem agrāk, tad šodien, droši vien, būtu vismaz divkārtējs čempions.

Varētu parunāt par Kobes toni, kad viņš lūdza kritiķiem aizvērties un pagaidīt ar kritiku dodot laiku jaunajai uzbrukuma sistēmai, bet Tu esi izrāvis tekstu no konteksta. Kobe prasīja no faniem pacietību un uzticību un viņš, kā 5. kārtējs čempis, to būtu pelnījis Un vispār, kāda starpība ko Kobe teica? Nav tā, ka viņš jebkad būtu baigi filtrējis savu runu (vēl šovasar nosauca Sterna piedāvājumu par stulbu). Kobe savu imidžu būvē ar darbiem nevis vārdiem. Labs piemērs ir tas, ka Kobe ir izcīnijis nevis 1, nevis 2, nevis 3, nevis 4, bet 5 čempiona titulus, bet nekad nav uzvedies tā it kā tie būtu viņam kabatā vēl pirms tie tika izcīnīti

Un Lebrons nevienu uz poda nesūtīja? Nē, nē, nesūtīja... Tikai pateica, ka "Tie, kuri mani kritizē, arī rīt pamodīsies tādi kā ir un būs spiesti dzīvot savas (pēc toņa noprotams, ka nepilnvērtīgās) dzīves" Par Lebrona harizmu varētu runāt stundām, kaut vai par to kā pagāšējos divus gadus viņam pēc spēles intervijas blakus nosēdināja Veidu, lai uzmana vai puika atkal nepasaka kaut ko stulbu Kaut gan jāatzīst, ka kopš pagāšējās sezoans izskaņas viņš ir kļuvis pieaugušāks.

  +2 [+] [-]

, 2012-12-05 15:03, pirms 12 gadiem
valjero rakstīja: Kur juus esat mazaas heat irbiites? Ierijiens tik liels, ka nav ko likt pretī?
čaļi, aizejat taču abi vienreiz uz randiņu un kārtīgi izpriecājaties, nevis dienu dienā te nodarbojaties ar virtuālo petingu!

  -2 [+] [-]

, 2012-12-05 15:14, pirms 12 gadiem
quick rakstīja: Stiprāki nervi Lebronam? Nu jau Tu kul sviestu. Viņš pats APZINĀTI izsauca negācijas pret sevi un vēlāk labprāt uzņēmās villain imidžu Un statistiku viņš vienmēr ir aizpildījis labā līmenī, 24;7;7 visas karjeras laikā. Bet kur bija viņa stiprie nervi finālu 4. ceturdaļās, kad viņš 3 spēles pēc kārtas guva 2, vai mazāk punktus?

Es arī neesmu bijis blakus Lebronam treniņos, bet pirms pagāšējā gada, kad viņš beidzot izstrādāja tehniku kā gūt punktus no low posta, ar muguru pret grozu, viņš pārāk daudz paļāvās uz tikai uz saviem atlētiskajām spējām (un saki ko gribi, bet tos viņam daba ir dāvājusi vairāk kā jebkuram citam NBA), kas padarīja viņa spēli paredzemu un, gudrai komandai kā Kārlaila Mav's, pārspējamu. Ja Lebrons būtu sācis strādāt pie šiem elementiem agrāk, tad šodien, droši vien, būtu vismaz divkārtējs čempions.

Varētu parunāt par Kobes toni, kad viņš lūdza kritiķiem aizvērties un pagaidīt ar kritiku dodot laiku jaunajai uzbrukuma sistēmai, bet Tu esi izrāvis tekstu no konteksta. Kobe prasīja no faniem pacietību un uzticību un viņš, kā 5. kārtējs čempis, to būtu pelnījis Un vispār, kāda starpība ko Kobe teica? Nav tā, ka viņš jebkad būtu baigi filtrējis savu runu (vēl šovasar nosauca Sterna piedāvājumu par stulbu). Kobe savu imidžu būvē ar darbiem nevis vārdiem. Labs piemērs ir tas, ka Kobe ir izcīnijis nevis 1, nevis 2, nevis 3, nevis 4, bet 5 čempiona titulus, bet nekad nav uzvedies tā it kā tie būtu viņam kabatā vēl pirms tie tika izcīnīti

Un Lebrons nevienu uz poda nesūtīja? Nē, nē, nesūtīja... Tikai pateica, ka "Tie, kuri mani kritizē, arī rīt pamodīsies tādi kā ir un būs spiesti dzīvot savas (pēc toņa noprotams, ka nepilnvērtīgās) dzīves" Par Lebrona harizmu varētu runāt stundām, kaut vai par to kā pagāšējos divus gadus viņam pēc spēles intervijas blakus nosēdināja Veidu, lai uzmana vai puika atkal nepasaka kaut ko stulbu Kaut gan jāatzīst, ka kopš pagāšējās sezoans izskaņas viņš ir kļuvis pieaugušāks.
viena lieta ko es galīgi nesaprotu - ''daba dāvājusi viņam vairāk nekā citiem'' u.tml bullshit. Ticiet man, viņš nepiedzima tik liels. Ģenētika viņam deva augumu (daudz ir SF kas ir tik gari), muskuļi ir uzaudzēti smaga darba rezultātā svaru zālē u.c. treniņos + ar pareizu uzturu/dzīvesveidu!!! nejau nu viņš neko nedara un tik liels izauga. Visi var uztrenēt tādu muskuļu masu, visiem NBA aug muskuļi, arī ātrumu var uztrenēt, viss ir atkarīgs no apņēmības. Nevajag te liet ka dieviņš viņam kko uzdāvinājis.

  +1 [+] [-]

, 2012-12-05 15:23, pirms 12 gadiem
guus rakstīja: viena lieta ko es galīgi nesaprotu - ''daba dāvājusi viņam vairāk nekā citiem'' u.tml bullshit. Ticiet man, viņš nepiedzima tik liels. Ģenētika viņam deva augumu (daudz ir SF kas ir tik gari), muskuļi ir uzaudzēti smaga darba rezultātā svaru zālē u.c. treniņos + ar pareizu uzturu/dzīvesveidu!!! nejau nu viņš neko nedara un tik liels izauga. Visi var uztrenēt tādu muskuļu masu, visiem NBA aug muskuļi, arī ātrumu var uztrenēt, viss ir atkarīgs no apņēmības. Nevajag te liet ka dieviņš viņam kko uzdāvinājis.
Ģenētika nosaka ne tikai garumu, bet arī faktiski visu fizisko. Es neesmu teicis, ka viņš ieguva tik izcilu fizisko formu ēdot čipšus pie TV, bet jebkuram, kurš kādreiz ir bijis sporta zālē, kļūst skaidrs, ka ir cilvēki, kuri var uzaudzēt attiecīga daudzuma muskuļu masu ātrāk nekā citi, arī tad, ja abi trenējas vienādi daudz un abi vienādi stingri seko līdzi uzturam. Un tam nevajadzētu nevienu pārsteigt, par Lebronu, Hovardu, Grifinu, Kārteru un vēl dažiem, vienmēr ir runājuši kā par dabas fenomeniem.

Ja tā nebūtu, tad vizuāli paskatoties uz Kevinu Durantu, vispār rastos iespaids, ka viņš ir spēka vingrinājumus veicis tikai tik daudz kā fizkultūras stundās pamatskolā, kaut gan patiesībā viņš jau vairākus gadus vasarā trenējas kopā ar Lebronu pēc vienas programmas, bet vienam ACĪMREDZEMI ir daudz jūtamāki rezultāti par otru.

  +2 [+] [-]

, 2012-12-05 15:30, pirms 12 gadiem
guus rakstīja: viena lieta ko es galīgi nesaprotu - ''daba dāvājusi viņam vairāk nekā citiem'' u.tml bullshit. Ticiet man, viņš nepiedzima tik liels. Ģenētika viņam deva augumu (daudz ir SF kas ir tik gari), muskuļi ir uzaudzēti smaga darba rezultātā svaru zālē u.c. treniņos + ar pareizu uzturu/dzīvesveidu!!! nejau nu viņš neko nedara un tik liels izauga. Visi var uztrenēt tādu muskuļu masu, visiem NBA aug muskuļi, arī ātrumu var uztrenēt, viss ir atkarīgs no apņēmības. Nevajag te liet ka dieviņš viņam kko uzdāvinājis.
muļķības! bez labiem gēniem nevar izaugt labs atlēts! pie tam jau videnes laikā viņš bija gandrīz tik pat liels un spēcīgs kā tagad, tā, ka nevajag liet! tāds Stīvs Bleiks var dienu dienā kačāties uz augšu palekdamies - viņš nekad nedabūs tādus fiziskos dotumus kā Lebrons! tīri formāli jau apjomu var dabūt, rijot un špricējot muskuļos anabolus, taču pēc tā visa diezvai viņš spētu paspēlēt basketbolu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-12-05 16:24, pirms 12 gadiem
kobe.james rakstīja: Aizej tak paskaties viņa videnes video un tad te pļūtī. Viņš videnē un pirmaja rokija gadā bija tāds kā Bleiks.

Vispār būtu interesanti, ja SC liktu tādus pašus virsrakstus kā NBA: LBJ, Heat zaudē.... vai Harden, Hou vinnē. Vismaz uzvaru gadījumā parasti tur raksta MVP, zaudētāju gadījumā gan nezinu... - anti MVP?
Pirms Tu mētājies ar rupjībām varēji pats apskatīties tos video... Lebrons rokija gadā bija atlētiskāks gandrīz visiem pārējiem 3. numuriem, būda arī jau tad bija pamatīga. Netaisos izvērsties garākā diskusijā un mācīt Tev to, kas Tavai mātei nav izdevies, bet, ja kāds argumentu vietā izvēlas rupjības, tad parasti tas ir tāpēc, ka argumentu vienkārši nav

     [+] [-]

, 2012-12-05 16:28, pirms 12 gadiem
Emilio rakstīja: Lebrons ir efektīvs, kad līdz mača beigām vēl ir kāds laiciņš ko spēlēt - tad viņš var vienatnē iznest komandu un beigās, kad nav jāizdara izšķirošais būt/nebūt metiens, plati smaidīt. Heat komandā ir vismaz 3 spēlētāji, kuri viennozīmīgi ir labāki clutch metienu izpildītāji - Veids, Rejs un Bošs. Lebronam šādā gadījumā būtu jābūt kā teju pēdējai opcijai, protams, ja laukumā nav Joela Entonija...
tas, ka izškirošā momentā sākotnēji ar bumbu ir Lebrons, ir tikai loģiski, jo viņš tomēr ir labākais piespēlētājs komandā. tas, ka viņš izvēlās mest pats, nevis dod Rejam vai Veidam, jau ir tīri no viņa paša atkarīgs. lai gan - par pēdējo spēli nevar jau arī Spo baigi pārmest - izškirošo troiku met spēlētājs, kurš šosezon ir iemetis teju katru otro mēģinājumu, pie tam vēl metiens ir brīvs...
par statistiku. protams, ka clutch metienu izpildē nevar būt 100% bilance. tāda nav nevienam, jo arī MJ savā laikā ir metis garām izšķirošos, taču pietiekami daudz arī metis iekšā - tāpat kā Kobe! bet cik tad Lebrons ir ielicis tos metienus līdz ar beigu sirēnu? man viens nāk prātā - pirms pāris sezonām pret GSW pustālais no kreisās malas. gan jau vēl kādi ir, taču skaidrs, ka viņš nav līgas labāko clutch metienu izpildītāju top5!
p.s. pirmais, kas man nāk prātā saistībā ar Lebronu un clutch epizodi ir viņa leģendārais crab drible!
šis bija labs 05-22-2009 LeBron James hits the game winning 3...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-12-05 16:51, pirms 12 gadiem
Emilio rakstīja: čaļi, aizejat taču abi vienreiz uz randiņu un kārtīgi izpriecājaties, nevis dienu dienā te nodarbojaties ar virtuālo petingu!
Man ar orientaaciju viss ir kaartibaa

     [+] [-]

, 2012-12-05 16:54, pirms 12 gadiem
irbiite rakstīja: DIDN'T READ LOL.avi - YouTube - iipashi valjerko

par heat zaudeejumu - lebrons izdariija visu priimaa, izcila statistika, kaa magjiskajam labaakajos ziedu laikos un veel mazliet... perfekta speele no lebrona, bet NE no komandas! Nekrita triispunktu meteejiem, tur arii speele tik zaudeeta!

Lakers gan ir luuzeri, ej paraudi valjerko, taviem lakeriem bilance zem 500 ....
Varbuut lakeri ir tavi, mani tie nav, lebrons nav speejiigs beigaas iemest, taapeec pakaasa, wizards vnk uzmii*a tavam heat balagaanam.
Kaa jau vakar teicu ar heat aizsardziibu ir problēmas, bet tu kaa kliiriiga meitene visu noliedz.
Vnk nolaidies uz zemes un esi objektiivaaks

  +3 [+] [-]

, 2012-12-05 17:03, pirms 12 gadiem
Baigi forša diskusija izvērtusies patiesībā. Un piekrītu visam ko raksta Quick.

Kas attiecas uz cluch spēli. Protams šeit minēja tās pēdejās piecas minūtes spēlē, kad izšķiras uzvarētājs. Protams, ka LBJ % būs lielāks, jo viņš nav perimetra spēlētājs, bet gan spēlē tuvāk grozam un iet caurgājienos. Arī daudziem garā gala spēlētājiem cluch % ir lielāks nekā Kobem.

Bet tieši runājot par killera instinktu, kad Tu ar pēdejo metienu nogalini savu pretinieku - tāda LBJ nav. Okey viņš atdod piespēli, bet tas nenozīmē, ka viņam viņš ir. Un par to arī runāja Kenijs Smits, ka Tu nevari būt All Time Best, ja Tu nevari realizēt metienu, kad spēles iznākums ir likts uz šo metienu. Ko teiksmi darītu LBJ, kad komanda zaud ar -3? Tur vairs nederēs šis caurgājiens.
Visu cieņu, ka viņš var atdod piespēli, bet, ja Tu gribi būt izcilākais, tad tev ir jāspēj uzvaru atnest tīri pašam ar paša izdarītu metienu.
Kā to darīja MJ, un visu laiku izcilākais killers - Millers. Redžījs manuprāt pat Džordanam bija kautkas wooow. Tikai viņus atšķir tas, ka MJ vilka finālsērijas ar saviem game winning metieniem.

Vispār garu murgu uzrakstīju. Īsumā, ja gribi būt labākais ever, tad tev ir jāspēj realizēt neiespējamie metieni, kas atnes komandai labvēlīgu gala iznākumu. Un visu cieņu Džeimsam, ka viņš pagāšnakt meta abas reizes.

Daudzi saka, ka Kobe aizmetis ir daudz beigās garām. Bet nav jārunā par to, ko viņš ir aizmetis, bet gan par to, ko viņš ir izvilcis. Grūti jau nav aizmest garām, bet iemest. Un ne visi var iemest. Viņi var mest mūžīgi, bet bumba tikpat ilgi lidos garām.

  +2 [+] [-]

, 2012-12-05 17:06, pirms 12 gadiem
kobe.james rakstīja: Pirms tu te jaucies iekšā iemācies atšķirt rupjību no uzdir*anas, kā to izdarīji tu, neiznē***ais.

LeBron James and St Mary and St Vincent High...

Kur viņam šitajā video ir tie musīši? Visur forma 10x pa lielu vnk.

Un es neteicu, ka viņš nebūtu atlētisks, bet teicu, ka izskatījās pēc Bleika un tā tas ir arī rookie sezonā. Poņī šķirbu starp "figūra" un "atlētisms"
ko tad tu gribēji - lai viņš 14 gadu vecumā izskatītos kā tagad? vnk jau tajā vecumā varēja redzēt, ka viņam ir ļoti labi gēni un labs materiāls ar ko strādāt nākotnē - plati pleci, spēcīgs skelets un izteikti muskuļi!
par cik ar anatomiju pēdējo reizi saskāros pirms padsmit gadiem, kad kārtoju iestājeksāmenus LSPA, precīzi neatceros, taču muskuļi iedalījās kkādos šķautnainos un nešķautnainos, no kuriem vieni spēja ļoti ātri attīstīties un progresēt, kamēr otri nē. Lebrona gadījumā jāsaka, ka viņam jau gēnos ielikts labs fiziskais, kuru attīstīt viņa gadījumā sagādā mazāk pūļu, nekā tam pašam Stīvam Bleikam, vai, piemēram, Taišonam Prinsam no Pistons.

  -2 [+] [-]

, 2012-12-05 17:41, pirms 12 gadiem
Irbene, kā parasti neko argumenteeti nespeej atbildēt, iemeta vienu bezteemu un pazuda

  -3 [+] [-]

, 2012-12-05 18:36, pirms 12 gadiem
quick rakstīja: Ģenētika nosaka ne tikai garumu, bet arī faktiski visu fizisko. Es neesmu teicis, ka viņš ieguva tik izcilu fizisko formu ēdot čipšus pie TV, bet jebkuram, kurš kādreiz ir bijis sporta zālē, kļūst skaidrs, ka ir cilvēki, kuri var uzaudzēt attiecīga daudzuma muskuļu masu ātrāk nekā citi, arī tad, ja abi trenējas vienādi daudz un abi vienādi stingri seko līdzi uzturam. Un tam nevajadzētu nevienu pārsteigt, par Lebronu, Hovardu, Grifinu, Kārteru un vēl dažiem, vienmēr ir runājuši kā par dabas fenomeniem.

Ja tā nebūtu, tad vizuāli paskatoties uz Kevinu Durantu, vispār rastos iespaids, ka viņš ir spēka vingrinājumus veicis tikai tik daudz kā fizkultūras stundās pamatskolā, kaut gan patiesībā viņš jau vairākus gadus vasarā trenējas kopā ar Lebronu pēc vienas programmas, bet vienam ACĪMREDZEMI ir daudz jūtamāki rezultāti par otru.
es neteicu ka visiem ir vienādas iespējas (ģenētiski), bet ja tu par bodybuilding kaut ko zini, tad tu pats saproti ka pie pareizas diētas un treniņiem muskuļi aug visiem! Tas pats Durants var trenēties cik uziet ar LeBronu bet ja viņš piemēram normāli neēd, vai arī pēc treniņa aiziet 10 km krosu skriet tad visi uzaudzētie muskuļi nodeg. Runājot par KD, tad man liekas ka viņš masu vnk negrib klāt, jo baidās zaudēt ātrumu. Bet arī ātrumu var uztrenēt. Atkārtošos - viss ir gribasspēkā un apņēmībā.

  -2 [+] [-]

, 2012-12-05 18:41, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Baigi forša diskusija izvērtusies patiesībā. Un piekrītu visam ko raksta Quick.

Kas attiecas uz cluch spēli. Protams šeit minēja tās pēdejās piecas minūtes spēlē, kad izšķiras uzvarētājs. Protams, ka LBJ % būs lielāks, jo viņš nav perimetra spēlētājs, bet gan spēlē tuvāk grozam un iet caurgājienos. Arī daudziem garā gala spēlētājiem cluch % ir lielāks nekā Kobem.

Bet tieši runājot par killera instinktu, kad Tu ar pēdejo metienu nogalini savu pretinieku - tāda LBJ nav. Okey viņš atdod piespēli, bet tas nenozīmē, ka viņam viņš ir. Un par to arī runāja Kenijs Smits, ka Tu nevari būt All Time Best, ja Tu nevari realizēt metienu, kad spēles iznākums ir likts uz šo metienu. Ko teiksmi darītu LBJ, kad komanda zaud ar -3? Tur vairs nederēs šis caurgājiens.
Visu cieņu, ka viņš var atdod piespēli, bet, ja Tu gribi būt izcilākais, tad tev ir jāspēj uzvaru atnest tīri pašam ar paša izdarītu metienu.
Kā to darīja MJ, un visu laiku izcilākais killers - Millers. Redžījs manuprāt pat Džordanam bija kautkas wooow. Tikai viņus atšķir tas, ka MJ vilka finālsērijas ar saviem game winning metieniem.

Vispār garu murgu uzrakstīju. Īsumā, ja gribi būt labākais ever, tad tev ir jāspēj realizēt neiespējamie metieni, kas atnes komandai labvēlīgu gala iznākumu. Un visu cieņu Džeimsam, ka viņš pagāšnakt meta abas reizes.

Daudzi saka, ka Kobe aizmetis ir daudz beigās garām. Bet nav jārunā par to, ko viņš ir aizmetis, bet gan par to, ko viņš ir izvilcis. Grūti jau nav aizmest garām, bet iemest. Un ne visi var iemest. Viņi var mest mūžīgi, bet bumba tikpat ilgi lidos garām.
kas ir labāk - mest samocītu metienu pāri sedzējam (aizmest daudz garām bet apm. 30% iemest) vai arī noziedot savu ego un atdot bumbu brīvam komandas biedram, lai šis met brīvu metienu, kura realizācijas procents ir augstāks? Te kāds teica, ka bumbu atmet ''random'' spēlētājiem - pēdējās sekundēs laukumā nav kkādi random spēlētāji - te vsp ir nba un visi māk spēlēt, nav jau tā ka James atmestu kkādam bērziņam un pustālo. un uz laukuma visiem jābūt gataviem saņemt bumbu. Un James tad kad ir 1 vs 1 un neviens nav galīgi brīvs met pa grozu/iet garām un es pat teiktu ka tos pašus 30% aptuveni no šiem metieniem arī iemet. Ir arī atšķirība vai tu uzticies saviem komandas biedriem 47 ar pusi minūtes vai arī visas 48
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-12-05 18:58, pirms 12 gadiem
irbiite rakstīja: DIDN'T READ LOL.avi - YouTube - iipashi valjerko

par heat zaudeejumu - lebrons izdariija visu priimaa, izcila statistika, kaa magjiskajam labaakajos ziedu laikos un veel mazliet... perfekta speele no lebrona, bet NE no komandas! Nekrita triispunktu meteejiem, tur arii speele tik zaudeeta!

Lakers gan ir luuzeri, ej paraudi valjerko, taviem lakeriem bilance zem 500 ....
Tad jau Kobe arī šodien ļoti labi nospēlēja utt, bet komanda neko neparādīja.. Taisnība?

  +2 [+] [-]

, 2012-12-05 19:09, pirms 12 gadiem
guus rakstīja: kas ir labāk - mest samocītu metienu pāri sedzējam (aizmest daudz garām bet apm. 30% iemest) vai arī noziedot savu ego un atdot bumbu brīvam komandas biedram, lai šis met brīvu metienu, kura realizācijas procents ir augstāks? Te kāds teica, ka bumbu atmet ''random'' spēlētājiem - pēdējās sekundēs laukumā nav kkādi random spēlētāji - te vsp ir nba un visi māk spēlēt, nav jau tā ka James atmestu kkādam bērziņam un pustālo. un uz laukuma visiem jābūt gataviem saņemt bumbu. Un James tad kad ir 1 vs 1 un neviens nav galīgi brīvs met pa grozu/iet garām un es pat teiktu ka tos pašus 30% aptuveni no šiem metieniem arī iemet. Ir arī atšķirība vai tu uzticies saviem komandas biedriem 47 ar pusi minūtes vai arī visas 48
Pareizi Tu visu saki, bet teikšu vēlreiz. Ja spēlētājs grib būt labākais, tad viņam ir jābut labākajam spēlētājam, nevis komandas biedram. Protams, ja brīvs uz 3p līnijas ir Alens, Veids, tad kāpēc ne?
Bet vari nosaukt vai Kobe kādreiz ir spēlējis ar šāda līmeņa spēlētājiem kopā? Un ne vienmēr būs brīvi šie spēlētāji, un ne vienmēŗ viņiem ies spēle.

Atgādinu, ka nav nepareizi dot pasu beigās brīvam, bet, ja gribi būt labākais, tev jāmet šādi metieni. Tas var būt godīgi vai negodīgi, bet šāda īpašība tiek vērtēta ļoti augstu. Ka spēj gūt uzvaras. Ka esi killers. Ka spēj uzticēties pats sev, un nebaidies.

  +1 [+] [-]

, 2012-12-05 19:10, pirms 12 gadiem
kobe.james rakstīja: mūžīgais latviešu stils visu pārspīlēt. amerikā koledža tagad ir 14 gadu vecumā? tak padomā pirms raksti!
Džeimss gāja koledžā? Un tiešām piekrītu tavam komentāram, tikai attiecinot to tieši uz tavu komentāru!

  -2 [+] [-]

, 2012-12-05 19:31, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Pareizi Tu visu saki, bet teikšu vēlreiz. Ja spēlētājs grib būt labākais, tad viņam ir jābut labākajam spēlētājam, nevis komandas biedram. Protams, ja brīvs uz 3p līnijas ir Alens, Veids, tad kāpēc ne?
Bet vari nosaukt vai Kobe kādreiz ir spēlējis ar šāda līmeņa spēlētājiem kopā? Un ne vienmēr būs brīvi šie spēlētāji, un ne vienmēŗ viņiem ies spēle.

Atgādinu, ka nav nepareizi dot pasu beigās brīvam, bet, ja gribi būt labākais, tev jāmet šādi metieni. Tas var būt godīgi vai negodīgi, bet šāda īpašība tiek vērtēta ļoti augstu. Ka spēj gūt uzvaras. Ka esi killers. Ka spēj uzticēties pats sev, un nebaidies.
es gan atkal nepiekritīšu, jo nav tā ka viņš baidās, LBJ ir willing passer un uzticas saviem komandas biedriem, viņš nebaidās no metieniem, vienkārši ja kāds brīvs, tad viņš atdos piespēli, nebūs skops.
Un Kobe varbūt nav ar Wade spēlējis, taču snaiperi apkārt viņam ir bijuši, ja nerunājam par clutch tad vispār Kobe ar visu laiku dominējošāko centru kopā spēlējis, kas 3 gredzenu izcīņā savāca visus 3 finālu MVP.
Un par to killeru es gan nezinu kas to tā ir izdomājis ka lai būtu labākais tev tādam jābūt, drīzāk jau tas ka MJ ir visu laiku labākais, tad cilvēki uzreiz domā ka lai kāds cits būtu visu laiku labākais viņam uzreiz jālīdzinās Maiklam. Bet tā nav. Basketbols ir komandas spēle, izšķirošajos momentos uzbrukumā ir visi 5 spēlētāji, manuprāt, galvenais ir komandas uzvara un kā spēlētājam darīt visu maksimālo, kas ir tavos spēkos, lai komanda uzvarētu, vienalga, mest pāri sedzējam vai atspēlēt brīvajam. Killera instinkts - tas tad sanāk, ka ir izdarīt pēdējo sekunžu metienu vienalga vai kas (protams parasti Kobe un MJ paši sev labi izkārto metienus) un censties nogalināt pretinieku. Man tikpat svarīgi liekas pēdējās sekundēs pieņemt vispareizākos lēmumus laukumā (uzbrukt pašam, atrast brīvo, izkārtot citiem vieglu punktu gūšanas iespēju), kas nes uzvaru. Un nav jau arī tā, ka LeBrons pēdējās sekundēs atmestu bumbu kādam galīgi nosegtam, kam grūti no šādas pozīcijas gūt grozu.

  +1 [+] [-]

, 2012-12-05 20:52, pirms 12 gadiem
Sen jau vajadzēja mācību tām ''zvaigznēm''! Nav ko sacerēties pāragri [pēc pieredzes], pareizi teikts - šķiet, „Heat” bija piemirsuši, ka NBA ir līga, kur spēlēt prot visi.

  +2 [+] [-]

, 2012-12-05 21:11, pirms 12 gadiem
guus rakstīja: es neteicu ka visiem ir vienādas iespējas (ģenētiski), bet ja tu par bodybuilding kaut ko zini, tad tu pats saproti ka pie pareizas diētas un treniņiem muskuļi aug visiem! Tas pats Durants var trenēties cik uziet ar LeBronu bet ja viņš piemēram normāli neēd, vai arī pēc treniņa aiziet 10 km krosu skriet tad visi uzaudzētie muskuļi nodeg. Runājot par KD, tad man liekas ka viņš masu vnk negrib klāt, jo baidās zaudēt ātrumu. Bet arī ātrumu var uztrenēt. Atkārtošos - viss ir gribasspēkā un apņēmībā.


Jā, visi baksetbola eksperti par to vien runā, ka, ja Durants varētu uzaudzēt lielāku masu, lai būtu efektīgāks postā, tad būtu visu laiku labākais skoreris. Bet Durants nevar, jo viņam putra negaršo Vot žēl, ka Durantam blakus nav neviens, kurš varētu viņam atklāt šo gudrību, ka jāēd normāli

Tu tiešām domā, ka tas ir tik vienkārši? Ja jau viss ir atkarīgs no ēšanas vien, tad kāpēc Tevis pieminētajā body buildingā ir tik daudz steroīdu lietotāju? Starp vielām, kuras viņi sev šļircē ir arī hormoni, kuri ir visu organismos, bet vienam no dabas (gēniem) mazāk, citam vairāk.

Esi kādreiz redzējis sievietes bodybuilderes? Viņām bieži vien ir ļoti zems balss tembrs, kā vīriešiem. Tas tāpēc, ka starp body buildinga sterioīdiem ir arī testasterons, kurš, starp daudzām citām lietām, veicina arī muskuļu augšanu. Šo pašu hormonu sev šļircē arī vīrieši, kā Tu zini, tad testasterons vīriešiem rodas dabīgi, bet citam vairāk, citam mazāk.

Lūk šī atšķirība ir ierakstīta gēnos. Žēl, ka šeit nav hokeja rakstu autors Juris Miņins, viņš varētu ļoti detalizēti paskaidrot, protams, ja Tu viņā klausītos, jo arī šobrīd vairāki cilvēki Tev stāsta vienu, bet Tu tikai mal savu "ja Tu zinātu, tad Tu zinātu"

  +2 [+] [-]

, 2012-12-05 21:19, pirms 12 gadiem
guus rakstīja: kas ir labāk - mest samocītu metienu pāri sedzējam (aizmest daudz garām bet apm. 30% iemest) vai arī noziedot savu ego un atdot bumbu brīvam komandas biedram, lai šis met brīvu metienu, kura realizācijas procents ir augstāks? Te kāds teica, ka bumbu atmet ''random'' spēlētājiem - pēdējās sekundēs laukumā nav kkādi random spēlētāji - te vsp ir nba un visi māk spēlēt, nav jau tā ka James atmestu kkādam bērziņam un pustālo. un uz laukuma visiem jābūt gataviem saņemt bumbu. Un James tad kad ir 1 vs 1 un neviens nav galīgi brīvs met pa grozu/iet garām un es pat teiktu ka tos pašus 30% aptuveni no šiem metieniem arī iemet. Ir arī atšķirība vai tu uzticies saviem komandas biedriem 47 ar pusi minūtes vai arī visas 48
Redzi Tu "pat vari teikt, ka iemet tos pašus 30% " , bet reāli fakts ir tāds, ka Kobe no perimetra vienmēr ir metis (un tagad turpina) mest labāk par Lebronu.

Un kas tas par mītu, ka Kobe neatspēlē brīviem spēlētājiem? Tā vienkārši nav taisnība. Ja spēles izskaņā Kobem būs jāizvēlas, vai pašam apspēlēt pretinieku viens pret viens, vai atspēlēt Gasolam/Bainamam, tad, protams, viņš uzbruks pats, bet ja kādam komandas biedram būs pieejams augstas realizācijas % metiens, tad viņš ATSPĒLĒS. Tamlīdzīgas muļķības parasti raksta tie, kuri basketbolu skatās tikai youtube.

Vēlreiz: cik 2. numuriem ir vairāk rez. piespēļu šogad un cik ir vairāk rez. piespēļu karjeras laikā?

  -2 [+] [-]

, 2012-12-05 21:39, pirms 12 gadiem
quick rakstīja:

Jā, visi baksetbola eksperti par to vien runā, ka, ja Durants varētu uzaudzēt lielāku masu, lai būtu efektīgāks postā, tad būtu visu laiku labākais skoreris. Bet Durants nevar, jo viņam putra negaršo Vot žēl, ka Durantam blakus nav neviens, kurš varētu viņam atklāt šo gudrību, ka jāēd normāli

Tu tiešām domā, ka tas ir tik vienkārši? Ja jau viss ir atkarīgs no ēšanas vien, tad kāpēc Tevis pieminētajā body buildingā ir tik daudz steroīdu lietotāju? Starp vielām, kuras viņi sev šļircē ir arī hormoni, kuri ir visu organismos, bet vienam no dabas (gēniem) mazāk, citam vairāk.

Esi kādreiz redzējis sievietes bodybuilderes? Viņām bieži vien ir ļoti zems balss tembrs, kā vīriešiem. Tas tāpēc, ka starp body buildinga sterioīdiem ir arī testasterons, kurš, starp daudzām citām lietām, veicina arī muskuļu augšanu. Šo pašu hormonu sev šļircē arī vīrieši, kā Tu zini, tad testasterons vīriešiem rodas dabīgi, bet citam vairāk, citam mazāk.

Lūk šī atšķirība ir ierakstīta gēnos. Žēl, ka šeit nav hokeja rakstu autors Juris Miņins, viņš varētu ļoti detalizēti paskaidrot, protams, ja Tu viņā klausītos, jo arī šobrīd vairāki cilvēki Tev stāsta vienu, bet Tu tikai mal savu "ja Tu zinātu, tad Tu zinātu"
Totaals mudaks esi? es zinu kas ir steroidi un visu parejo, bet ja tu vari salidzinat pro bodybuilderus ar durantu? durantam muscle mass ir tikpat liela kaa 7klasniekam, vinjam protams garas rokas u.tml bet ha vinjsh vairaak eestu vinjsh VARETU uzaudzet lielaku muskulju masu! Viss kas vajadzigs ir kaloriju proficiits un normali treninji. Neiet runa par pro bodybuilderu izmeriem, bet man liekas ka tu iisti nesaproti.

  +1 [+] [-]

, 2012-12-05 21:56, pirms 12 gadiem
guus rakstīja: Totaals mudaks esi? es zinu kas ir steroidi un visu parejo, bet ja tu vari salidzinat pro bodybuilderus ar durantu? durantam muscle mass ir tikpat liela kaa 7klasniekam, vinjam protams garas rokas u.tml bet ha vinjsh vairaak eestu vinjsh VARETU uzaudzet lielaku muskulju masu! Viss kas vajadzigs ir kaloriju proficiits un normali treninji. Neiet runa par pro bodybuilderu izmeriem, bet man liekas ka tu iisti nesaproti.
Nekas cits neatliek kā mācīt Tevi ar copy/paste no sportsmedicene žurnāla interneta vietnes:

Genetics have a large influence over strength, muscle size and muscle fiber composition (fast or slow twitch), anaerobic threshold (AT), lung capacity, flexibility, and, to some extent, endurance.

One major limitation for endurance athletes is cardiac capacity, or the heart’s ability to deliver enough oxygen (via the bloodstream) to the working skeletal muscles. This, too, is largely determined by genetics.

The other limitation for endurance athletes is the ability of muscle tissue to effectively use oxygen and create ATP (adenosine triphosphate), the fuel that allows muscular contraction and movement. (see: Creating Energy for Exercise.) The efficiency of this process is measured by something called VO2 max (maximum volume of oxygen).

  -2 [+] [-]

, 2012-12-05 22:48, pirms 12 gadiem
quick rakstīja: Nekas cits neatliek kā mācīt Tevi ar copy/paste no sportsmedicene žurnāla interneta vietnes:

Genetics have a large influence over strength, muscle size and muscle fiber composition (fast or slow twitch), anaerobic threshold (AT), lung capacity, flexibility, and, to some extent, endurance.

One major limitation for endurance athletes is cardiac capacity, or the heart’s ability to deliver enough oxygen (via the bloodstream) to the working skeletal muscles. This, too, is largely determined by genetics.

The other limitation for endurance athletes is the ability of muscle tissue to effectively use oxygen and create ATP (adenosine triphosphate), the fuel that allows muscular contraction and movement. (see: Creating Energy for Exercise.) The efficiency of this process is measured by something called VO2 max (maximum volume of oxygen).
nē nu tu esi vnk fenomenāls No ģenētikas ir atkarīgs daudz kas, arī muskuļu masa, BET tik maza muskuļu masa kā Durantam NAV ģenētiskais maksimums! (ja vien viņam nav kāda ģenētiska patoloģija). Viņš var pieaudzēt masu, ja viņš pareizi trenējas, tad jāēd vairāk (nevis kkādus salātus bet norm. paiku ar ko domājams problēmu nav). Viņš ir ļoti garš un ar garām rokām, tāpēc vizuāls progress būs lēnāks, + vēl tas ka ir sezonā 82 spēles tāpēc laiks tā nopietnāk zālē piestrādāt ir tikai vasarās, bet viņš var uzaudzēt masu... nu beidz man te tagad liek kkādas muļķības ka šis ir viņa maksimums bez steroīdiem, es gan par to mācos, gan arī ar to nodarbojos tāpēc zinu ko runāju

  -2 [+] [-]

, 2012-12-05 23:33, pirms 12 gadiem
LiepājasLauva rakstīja: Sen jau vajadzēja mācību tām ''zvaigznēm''! Nav ko sacerēties pāragri [pēc pieredzes], pareizi teikts - šķiet, „Heat” bija piemirsuši, ka NBA ir līga, kur spēlēt prot visi.
lūdzu paskaidro kāda jēga bija no tava komentāra ?

  +1 [+] [-]

, 2012-12-06 07:32, pirms 12 gadiem
guus rakstīja: nē nu tu esi vnk fenomenāls No ģenētikas ir atkarīgs daudz kas, arī muskuļu masa, BET tik maza muskuļu masa kā Durantam NAV ģenētiskais maksimums! (ja vien viņam nav kāda ģenētiska patoloģija). Viņš var pieaudzēt masu, ja viņš pareizi trenējas, tad jāēd vairāk (nevis kkādus salātus bet norm. paiku ar ko domājams problēmu nav). Viņš ir ļoti garš un ar garām rokām, tāpēc vizuāls progress būs lēnāks, + vēl tas ka ir sezonā 82 spēles tāpēc laiks tā nopietnāk zālē piestrādāt ir tikai vasarās, bet viņš var uzaudzēt masu... nu beidz man te tagad liek kkādas muļķības ka šis ir viņa maksimums bez steroīdiem, es gan par to mācos, gan arī ar to nodarbojos tāpēc zinu ko runāju
Uzaudzējot masu zūd ātruma īpašības. Uzaudzējot masu spēlētājs kā Durants paliks lēnāks, neefektīvāks un palielināsies iespēja savainoties. Puis Tu galīgi šauj garām. VISI nevar uzdzīt muskuļu masu. Pie tam 106KG uz 2.06 augumu pie tādas fiziskā izskata - tā nav 7. klase. Viņam muskuļu masa ir liela, un tauku procents zems.

Kā jau rakstīju visi nevar uzbaroties - jo ir tāda lieta kā vairogdziedzeri, kuri var darboties ātri, lēnu vai normāli. Un Tu vari ēst cik vien gribi olbaltumvielas, ogļhidrātus, bet dabīgā ceļā tu nekad neko neuzdzīsi. Pie tam NBA spēlētājiem ēdienkarte pavisam noteikti ir ierobežota.

Tā kā puis nav tev taisnība.

  +1 [+] [-]

, 2012-12-06 08:08, pirms 12 gadiem
guus rakstīja: nē nu tu esi vnk fenomenāls No ģenētikas ir atkarīgs daudz kas, arī muskuļu masa, BET tik maza muskuļu masa kā Durantam NAV ģenētiskais maksimums! (ja vien viņam nav kāda ģenētiska patoloģija). Viņš var pieaudzēt masu, ja viņš pareizi trenējas, tad jāēd vairāk (nevis kkādus salātus bet norm. paiku ar ko domājams problēmu nav). Viņš ir ļoti garš un ar garām rokām, tāpēc vizuāls progress būs lēnāks, + vēl tas ka ir sezonā 82 spēles tāpēc laiks tā nopietnāk zālē piestrādāt ir tikai vasarās, bet viņš var uzaudzēt masu... nu beidz man te tagad liek kkādas muļķības ka šis ir viņa maksimums bez steroīdiem, es gan par to mācos, gan arī ar to nodarbojos tāpēc zinu ko runāju
Tu vispār atceries par ko sāki ar mani strīdēties? Tu teici, ka ģenētika neietekmējot muskuļu masu Tagad jau esi atzinis, ka ietekmē, bet vēljoprojām turpini? Kāda jēga? Sarunu sākām ar to, ka nav iespējams kļūt par tādu fizisku fenomenu kāds ir Lebrons bez dabas dāvanām. Tagad arī Tu atzīsti, ka ir, tātad - case closed

  -1 [+] [-]

, 2012-12-06 09:56, pirms 12 gadiem
quick rakstīja: Tu vispār atceries par ko sāki ar mani strīdēties? Tu teici, ka ģenētika neietekmējot muskuļu masu Tagad jau esi atzinis, ka ietekmē, bet vēljoprojām turpini? Kāda jēga? Sarunu sākām ar to, ka nav iespējams kļūt par tādu fizisku fenomenu kāds ir Lebrons bez dabas dāvanām. Tagad arī Tu atzīsti, ka ir, tātad - case closed
Es nestriidos, bet diskuteju. Un par genetiku es biju domajis par to ka protams ka ir atkarigs no taas ka tev augs muskulju masa, bet gjeneetika pilniigi neizsledz durantu no lielakas muskulju masas audzeshanas, pat ar vissudigako genetiku var vairak uzaudzet, es vienigi nezinu kaada ir nba speletaju edienkarte. Runajot par lebronu, tas ko es sakuma teicu bija domats ta, ka nejau bez smaga darba svaru zaalee un pareizas dietas vinjsh tik liels izauga, daudzi vnk doma ka vinjsh pats no sevis aug. es nekad neteicu ka durants var but tik liels, bet manuprat kadus 10 poundus vismaz vinjsh mierigi var dabut klat. Un atrums ja tu to trenee nepazuud (ja nepienemies liekajaa svaraa)