Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Oldridžs pievienosies pieckārtējai NBA čempionei "Spurs"

Oldridžs pievienosies pieckārtējai NBA čempionei "Spurs"
Lemarkuss Oldridžs
Foto: AP/Scanpix

Brīvais aģents Lemarkuss Oldridžs šodien paziņoja, ka karjeru turpinās Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) komandā Sanantonio "Spurs". Basketbolists ar pieckārtējo NBA čempioni parakstīs maksimālo līgumu.

"Esmu priecīgs paziņot, ka došos uz mājām Teksasā un būšu "Spurs" spēlētājs! Esmu patīkami satraukts pievienoties komandai un būt tuvu gan savai ģimenei, gan draugiem," par jaunumiem sociālajā tīklā "Twitter" paziņoja basketbolists.

Nākamajā nedēļā Oldridžs parakstīs maksimālo līgumu ar "Spurs" - četru gadu sadarbība par 80 miljoniem ASV dolāru. Līgumā tiks iekļauts punkts, kas pēc trešās sezonas Oldridžam dos izvēles tiesības - kļūt par neierobežoto brīvo aģentu vai palikt "Spurs".

Pirmo jūlija dienu laikā Oldridžam bija vairākas tikšanās - basketbolists tikās ar Losandželosas "Lakers", Hjūstonas "Rockets", "Spurs", Dalasas "Mavericks", Fīniksas "Suns" un Toronto "Raptors". Tikšanos ar Ņujorkas "Knicks" basketbolists atcēla, tā vietā Oldridžs vēlreiz tikās ar "Lakers". Visai negaidīti Oldridžs tikās ar Maiami "Heat", bet vakar basketbolistam bija vēl viena tikšanās ar "Spurs".

Praktiski visu laiku par galveno favorīti cīņā par Oldridžu tika uzskatīta "Spurs", bet brīvo aģentu tirgus pirmajās dienās cīņā iesaistījās "Suns". Fīniksa panāca vienošanos ar Taisonu Čendleru, bet drīz vien pēc tam Čendlers bija viens no tiem "Suns" pārstāvjiem, kas tikās ar Oldridžu. "Suns" aizmainīja trīs spēlētājus, lai palielinātu brīvos līdzekļus un varētu piedāvāt Oldridžam labāku līgumu, taču spēka uzbrucējs izlēma pievienoties "Spurs".

2006. gada NBA draftā Oldridžu ar 2. numuru draftēja Portlendas "Trail Blazers". Statistikas ziņā viena no labākajām sezonām Oldridžam bija 2013. - 2014. gada sezona, kad, piedalījies 69 regulārās sezonas spēlēs, basketbolists vidēji guva 23,2 punktus, izcīnīja 11,1 atlēkušo bumbu un atdeva 2,6 rezultatīvas piespēles.

Tikai divās no deviņām sezonām Oldridžs piedalījies vairāk nekā 80 regulārās sezonas spēlēs. Aizvadītajā sezonā Oldridžs iedzīvojās pirksta traumā, un bija ieplānota operācija, taču basketbolists izvēlējās neveikt operāciju un turpināt sezonu, lai komanda paliktu "play-off" zonā. "Blazers" iekļuva izslēgšanas spēlēs, bet pirmajā kārtā piekāpās Memfisas "Grizzlies".

Ar Oldridža aiziešanu "Trail Blazers" sācies pārbūves process. Zinādama, ka Oldridžs karjeru turpinās citur, dažas dienas pirms NBA drafta "Blazers" no Šarlotes "Hornets" ieguva Noā Vonleju un Džeraldu Hendersonu, drafta naktī Portlenda no Bruklinas "Nets" ieguva Meisonu Plamlī, bet jūlija pirmajās dienās vienojās ar Edu Deivisu un Alu-Faruku Aminu.

Jāpiemin, ka no aizvadītās sezonas starta piecinieka (Deimians Lilards, Veslijs Metjūzs, Nikolā Batums, Lemarkuss Oldridžs un Robins Lopess) Portlendā palicis ir tikai Lilards, jo Metjūzs karjeru turpinās "Mavs", Batums tika aizmainīts uz "Hornets", Lopess vienojies ar "Knicks", bet Oldridžs turpmāk būs "Spurs" spēlētājs.

Izmantotie resursi:
NBA - National Basketball Association Teams,...

     [+] [-]

, 2015-07-04 22:25, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Spurs liidz ar Oldridza piesaisti buus liigumi ar 8 speletajiem - Dankans, Oldridzs, Lenards, Griins, Paarkers, Diavs, Mills, Andersons, kaa arii Redzijs Viljamss, kuram nav garantetais liigums.
Vini itka iet pec Westa par veterana minimumu.

     [+] [-]

, 2015-07-04 22:25, pirms 10 gadiem
maafree rakstīja: Ne uz mirkli nešaubos, ka Timmijs ne uz to vien ir spējīgs, bet ar šīs starpsezonas Spurs aktivitātēm ir skaidri redzams, ka komanda veido jauno modeli.

Galvenā atšķirība, ka nu visa atbildība jau gulsies uz citiem, rezultātu prasīs no 20m saņēmējiem. Savukārt Dankans jau paliek kā skaists bonuss, ja vajadzēs džeks klubu pavilks, bet ja nepavilks, tad vainīgi būs Oldridžs, Lenards, Grins utt.
Gribēs mauks 30+min, negribēs uzspēlēs pa 10 min. Gan jau uz play-off būs sataupījies un vēl kādu gredzenu centīsies nopelnīt.

Interesanti, būs pavērot kā šo visu Pops novadīs.
Tāpat interesanti pavēro kad(un kāds) parādīsies nākošais starting PG.
Tik ātri noraksti jau Pārkeru?

Smieklīgākais jau tas, ka pie 100+ miljonu salary cap nevainos vairs 20M džekus (Aldridžu un Lenardu), jo tad būtu jābūt kādam komandā uz 30M.

  +1 [+] [-]

, 2015-07-04 22:27, pirms 10 gadiem
OMG Cliperri runa ar McGee

     [+] [-]

, 2015-07-04 22:27, pirms 10 gadiem
Orlandipo5 rakstīja: Un beigu beigās GSW paņems otru titulu pēc kārtas.
Neticu, ka šogad būtu paņēmuši, ja ne LAC laža pret HOU. Un otru reizi arī CLE viņi neapspēlētu.

Manējais, kā sacīt jāsaka, bold prediction ir, ka GSW paliks pirmajā kārtā.

     [+] [-]

, 2015-07-04 22:28, pirms 10 gadiem
Bostonietis rakstīja: OMG Cliperri runa ar McGee
Gudrs viņš nav, bet potenciāls ir.

Kur info?

McGee jau cik es te n-tos rakstus pieminu vispār bez līguma.

     [+] [-]

, 2015-07-04 22:29, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Gudrs viņš nav, bet potenciāls ir.

Kur info?

McGee jau cik es te n-tos rakstus pieminu vispār bez līguma.
Sources: Doc Rivers planning to talk to JaVale...

     [+] [-]

, 2015-07-04 22:30, pirms 10 gadiem
Bostonietis rakstīja: Vini itka iet pec Westa par veterana minimumu.
Man liekas, ka Spurs buutu tieshi laikaa Vests, buutu lielisks pastiprinajums no solinja.

     [+] [-]

, 2015-07-04 22:31, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Neticu, ka šogad būtu paņēmuši, ja ne LAC laža pret HOU. Un otru reizi arī CLE viņi neapspēlētu.

Manējais, kā sacīt jāsaka, bold prediction ir, ka GSW paliks pirmajā kārtā.
es ar neticeju, ka Warriors izciiniis titulu, tachu tavas atmazkas ir vnk smiekliigas...

     [+] [-]

, 2015-07-04 22:32, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: es ar neticeju, ka Warriors izciiniis titulu, tachu tavas atmazkas ir vnk smiekliigas...
Kura atmaska?

     [+] [-]

, 2015-07-04 22:34, pirms 10 gadiem
Bostonietis rakstīja: http://sports.yahoo.com/news/sources--doc-rivers-planning-to-talk-to-javale-mcgee-about-clippers--center-job-190855262.html
Rakstā arī smuki pateikts, ka viņam būtu iespēja restartēt savu karjeru pēc tā, ka viņu pag. sezon nevienam nevajadzēja. Nav jau viņš slikts. Protams, nav arī labākais, bet ej sazini, ko viņs darītu kopā ar CP3+Grifinu. Kaut gan iespējas izskrieties un darboties aizsardzībā DEN viņam piedāvāja.

     [+] [-]

, 2015-07-04 22:35, pirms 10 gadiem
Southwest divīzija!!!! vnk zvērā.. San Antonio, Hjūstona, Memfisa, Dalasa, Ņuorleāna.. Loģika saka, ka San Antonio tagad ir labākā koma šajā divīzijā, bet nu.... Nevar salīdzināt ar kkādu Atlantic austrumos, kur NYK un Sixeri varēs turpināt tankot, kamēr tāda BKN un TOR atkal uz vietas stāvēs, diemžēl, škiet arī Bostona ir šajā kategorijā.

Manuprāt, visas southwest komandas būs playoffos.. vienīgi MAVS šķiet to var izjaukt... lielā mērā atkarīgs kas būs ar Mavs. Kāds būs Metjūzs pēc traumas, un ko darīs Deandre kā "THE MAN" komandā ps; šis liekas episki, ka viņš aizgāja uz Mavs, lai būtu 'komandas līderis'.. nesaprotu, kā var būt komandas līderis, ja tavs uzbrukuma go-to-move ir alley-oop danks no Pola piespēles.?

     [+] [-]

, 2015-07-04 22:35, pirms 10 gadiem
maafree rakstīja: Ne uz mirkli nešaubos, ka Timmijs ne uz to vien ir spējīgs, bet ar šīs starpsezonas Spurs aktivitātēm ir skaidri redzams, ka komanda veido jauno modeli.

Galvenā atšķirība, ka nu visa atbildība jau gulsies uz citiem, rezultātu prasīs no 20m saņēmējiem. Savukārt Dankans jau paliek kā skaists bonuss, ja vajadzēs džeks klubu pavilks, bet ja nepavilks, tad vainīgi būs Oldridžs, Lenards, Grins utt.
Gribēs mauks 30+min, negribēs uzspēlēs pa 10 min. Gan jau uz play-off būs sataupījies un vēl kādu gredzenu centīsies nopelnīt.

Interesanti, būs pavērot kā šo visu Pops novadīs.
Tāpat interesanti pavēro kad(un kāds) parādīsies nākošais starting PG.
Nu lūk šim gan es piekrītu un īstenībā apbrīnoju cik meistarīgi Spurs pāriet šajā jaunajā ērā. Praktiski pat Spurs slavenajam trio aizejot viņi vienalga kapas rietumus par augstām vietām un tas ir apbrīnojami. Bet lūk kur viņi atradīs Popam aizvietotāju, kad pienāks laiks, tas būs galvenais jautājums

     [+] [-]

, 2015-07-04 22:35, pirms 10 gadiem
Bostonietis rakstīja: http://sports.yahoo.com/news/sources--doc-rivers-planning-to-talk-to-javale-mcgee-about-clippers--center-job-190855262.html
Es uz pakaļas

  +1 [+] [-]

, 2015-07-04 22:36, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Kura atmaska?
Ka ja vinjiem pretii buutu Clippers... tad jau taa par katru chempionu vareetu teikt, ka ja vinjiem buutu jaaspeelee pret tiem, tad nekaada titula nebuutu...Play-ofos neuzspeeleesi pret visaam paareejaam 15 komandaam....

     [+] [-]

, 2015-07-04 22:38, pirms 10 gadiem
jocker rakstīja: Nu lūk šim gan es piekrītu un īstenībā apbrīnoju cik meistarīgi Spurs pāriet šajā jaunajā ērā. Praktiski pat Spurs slavenajam trio aizejot viņi vienalga kapas rietumus par augstām vietām un tas ir apbrīnojami. Bet lūk kur viņi atradīs Popam aizvietotāju, kad pienāks laiks, tas būs galvenais jautājums
Droshi vien, ka kaads no treneriem, kas skolojies pie vinja, piemeram pashreizejais Atlantas galv.tr.

     [+] [-]

, 2015-07-04 22:40, pirms 10 gadiem
ventilators rakstīja: Southwest divīzija!!!! vnk zvērā.. San Antonio, Hjūstona, Memfisa, Dalasa, Ņuorleāna.. Loģika saka, ka San Antonio tagad ir labākā koma šajā divīzijā, bet nu.... Nevar salīdzināt ar kkādu Atlantic austrumos, kur NYK un Sixeri varēs turpināt tankot, kamēr tāda BKN un TOR atkal uz vietas stāvēs, diemžēl, škiet arī Bostona ir šajā kategorijā.

Manuprāt, visas southwest komandas būs playoffos.. vienīgi MAVS šķiet to var izjaukt... lielā mērā atkarīgs kas būs ar Mavs. Kāds būs Metjūzs pēc traumas, un ko darīs Deandre kā "THE MAN" komandā ps; šis liekas episki, ka viņš aizgāja uz Mavs, lai būtu 'komandas līderis'.. nesaprotu, kā var būt komandas līderis, ja tavs uzbrukuma go-to-move ir alley-oop danks no Pola piespēles.?
Es gan nonemtu Pelicanu nost.Nu bez Deivisa tur isti nav neviena,kas var panemt speli ari uz sevi.Gorgons spele ka pa vilniem+Andersonam jabut vesalam.Asiks ir klauns.

     [+] [-]

, 2015-07-04 22:45, pirms 10 gadiem
ventilators rakstīja: Southwest divīzija!!!! vnk zvērā.. San Antonio, Hjūstona, Memfisa, Dalasa, Ņuorleāna.. Loģika saka, ka San Antonio tagad ir labākā koma šajā divīzijā, bet nu.... Nevar salīdzināt ar kkādu Atlantic austrumos, kur NYK un Sixeri varēs turpināt tankot, kamēr tāda BKN un TOR atkal uz vietas stāvēs, diemžēl, škiet arī Bostona ir šajā kategorijā.

Manuprāt, visas southwest komandas būs playoffos.. vienīgi MAVS šķiet to var izjaukt... lielā mērā atkarīgs kas būs ar Mavs. Kāds būs Metjūzs pēc traumas, un ko darīs Deandre kā "THE MAN" komandā ps; šis liekas episki, ka viņš aizgāja uz Mavs, lai būtu 'komandas līderis'.. nesaprotu, kā var būt komandas līderis, ja tavs uzbrukuma go-to-move ir alley-oop danks no Pola piespēles.?
Kas tev liek domāt, ka NYK tankos? Es domāju būs PO komanda. 5. - 8. vieta.

Un kas attiecas uz DJ un THE MAN, to jau Kjūbans teica un viņam ausīs sapūta, ka tā būs, ne jau viņš to izgudroja. Viņš gan tam piekrita. Un piekrītu arī tavam viedoklim, ka viņš nekad nekur nebūs THE MAN.

     [+] [-]

, 2015-07-04 22:45, pirms 10 gadiem
jocker rakstīja: Nu lūk šim gan es piekrītu un īstenībā apbrīnoju cik meistarīgi Spurs pāriet šajā jaunajā ērā. Praktiski pat Spurs slavenajam trio aizejot viņi vienalga kapas rietumus par augstām vietām un tas ir apbrīnojami. Bet lūk kur viņi atradīs Popam aizvietotāju, kad pienāks laiks, tas būs galvenais jautājums
Gatavo Mesinu, būs labi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-07-04 22:47, pirms 10 gadiem
jocker rakstīja: Nu lūk šim gan es piekrītu un īstenībā apbrīnoju cik meistarīgi Spurs pāriet šajā jaunajā ērā. Praktiski pat Spurs slavenajam trio aizejot viņi vienalga kapas rietumus par augstām vietām un tas ir apbrīnojami. Bet lūk kur viņi atradīs Popam aizvietotāju, kad pienāks laiks, tas būs galvenais jautājums
Es domāju, ka viņiem baigi ietrāpījās ar to jauno TV līgumu un salary cap. Pie vecā viņi paliktu tagad ar Lenardu un Aldridžu divatā(ar to domāju sezonu pēc šīs). Bet tagad viņiem vēl paliks lielāks salary cap. Citas komandas par saviem līderiem maksās 30+ M, kamēr SAS maksās 20M. (Līdzīgi kā tagad, citi maksā 20M stāriem, bet šie 10)

     [+] [-]

, 2015-07-04 22:50, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ka ja vinjiem pretii buutu Clippers... tad jau taa par katru chempionu vareetu teikt, ka ja vinjiem buutu jaaspeelee pret tiem, tad nekaada titula nebuutu...Play-ofos neuzspeeleesi pret visaam paareejaam 15 komandaam....
Tā jau nebija atmaska, bet izteikta prognoze.

Un to neteicu es vienīgais. Jau PO sākumā visi eksperti runāja, ka, ja kāda komanda varētu skrieties ar GSW, tad tikai un vienīgi LAC.

Ja salīdzina pāri GSW-LAC un GSW-SAS, tad domāju, ka LAC bija lielākas izredzes. Tas pats ar HOU-LAC un HOU-SAS, teica, ka SAS vnk atstātu HOU jaņos.

     [+] [-]

, 2015-07-04 22:52, pirms 10 gadiem
ventilators rakstīja: Southwest divīzija!!!! vnk zvērā.. San Antonio, Hjūstona, Memfisa, Dalasa, Ņuorleāna.. Loģika saka, ka San Antonio tagad ir labākā koma šajā divīzijā, bet nu.... Nevar salīdzināt ar kkādu Atlantic austrumos, kur NYK un Sixeri varēs turpināt tankot, kamēr tāda BKN un TOR atkal uz vietas stāvēs, diemžēl, škiet arī Bostona ir šajā kategorijā.

Manuprāt, visas southwest komandas būs playoffos.. vienīgi MAVS šķiet to var izjaukt... lielā mērā atkarīgs kas būs ar Mavs. Kāds būs Metjūzs pēc traumas, un ko darīs Deandre kā "THE MAN" komandā ps; šis liekas episki, ka viņš aizgāja uz Mavs, lai būtu 'komandas līderis'.. nesaprotu, kā var būt komandas līderis, ja tavs uzbrukuma go-to-move ir alley-oop danks no Pola piespēles.?
Kjūbans viņā redzot otru Šaku

     [+] [-]

, 2015-07-04 22:55, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Tā jau nebija atmaska, bet izteikta prognoze.

Un to neteicu es vienīgais. Jau PO sākumā visi eksperti runāja, ka, ja kāda komanda varētu skrieties ar GSW, tad tikai un vienīgi LAC.

Ja salīdzina pāri GSW-LAC un GSW-SAS, tad domāju, ka LAC bija lielākas izredzes. Tas pats ar HOU-LAC un HOU-SAS, teica, ka SAS vnk atstātu HOU jaņos.
lielaakaa dalja ekspertu taapat aplauzaas, jo GSW izciiniija titulu, ko vinjiem retais paredzeja...Es ar neticu, ka vinji atkal vinnees, tachu viss var notikt.

     [+] [-]

, 2015-07-04 23:02, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: lielaakaa dalja ekspertu taapat aplauzaas, jo GSW izciiniija titulu, ko vinjiem retais paredzeja...Es ar neticu, ka vinji atkal vinnees, tachu viss var notikt.
Es arī neizslēdzu, ka tas var notikt, bet neticu. Par 90% neticu.

     [+] [-]

, 2015-07-04 23:02, pirms 10 gadiem
Vai Luiss Skola plaano palikt NBA? Domaju, ka vinjs buutu vertigs speletajs, naakot no solinja, kaadai speeciigai komandai.

     [+] [-]

, 2015-07-04 23:04, pirms 10 gadiem
Assasinss' rakstīja: Kjūbans viņā redzot otru Šaku
Nu Doks redzēja otru Raselu un būtībā rebu ziņā un defa ziņā nekļūdījās. Nezinu gan neko pirms MJ ēras baigi un neesmu skatījies, kāds ir Rasela uzbrukums, bet DJ viņš nav vispār. Un tas pats attiecināms uz Šaku. Nu ar to domāju, ka Šaks postā vnk valdīja, bet DJ to nemāk. Un ar visu kriminālo FT procentu Šaks bija labs. DJ tāds nav.

     [+] [-]

, 2015-07-05 00:56, pirms 10 gadiem
Diezgan paredzams rezultāts, uz to arī gāja. Nelikās la Oldridžs mēģinās būs nākamais Amare Fīniksā pie tam bez nākamā Neša. Veiksmi Spyrs! Dankans ir pelnījis iespēju tikt pie vēl viena gredzena! Arguably lielākā aktīvā leģenda šobrīd basketbolā.

     [+] [-]

, 2015-07-05 01:15, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Kas tev liek domāt, ka NYK tankos? Es domāju būs PO komanda. 5. - 8. vieta.

Un kas attiecas uz DJ un THE MAN, to jau Kjūbans teica un viņam ausīs sapūta, ka tā būs, ne jau viņš to izgudroja. Viņš gan tam piekrita. Un piekrītu arī tavam viedoklim, ka viņš nekad nekur nebūs THE MAN.
Paskaties. Miami un Indiāna, kas nebija šogad plejos, domāju, droši nākamgad tur būs (nedomāju, ka baigi augsti sīdi, bet tomēr). Milvoki arī varētu pakāpties un mby pat cerēt uz homecourt. Vašingtona arī būs apmēram turpat. Bulls un Cavs arī. Atlanta varētu būt švakāka. - CLE,CHI,ATL,MIL,WSH,TOR,MIA,IND.. Šīs visas jau šobrīd, manuprāt, ir daudz labākas nekā NYK. Vēl pieskaiti tādu BKN, kas arī spēles neatdos, tādu Bostonu kas kaplēsies. Redzēs arī kas no Hornetiem būs.

Kopumā nedomāju, ka KNicks pat tuvu būs plejofiem.

     [+] [-]

, 2015-07-05 01:17, pirms 10 gadiem
Bostonietis rakstīja: Es gan nonemtu Pelicanu nost.Nu bez Deivisa tur isti nav neviena,kas var panemt speli ari uz sevi.Gorgons spele ka pa vilniem+Andersonam jabut vesalam.Asiks ir klauns.
Da kāds sakars.. Hjūstonā jau arī izņemot Hārdenu neviens nav, kas var spēli uz sevi paņemt.. Nesaki, ka Hovards... Tas pieaugušais bērns tā arī īsti neko uzbrukumā nav iemācījies.

AD ir pilns komplekts. Var spēlēt postā, mest pustālos, iet garām. Aizsardzībā arī zvērā. Superzvaigzne. Turklāt arī perimetra spēlētāji - Evanss, Holidejs, Gordons tur nav peļami. Pilnīgi noteikti, domāju, ka Pelicans būs PO.

     [+] [-]

, 2015-07-05 01:23, pirms 10 gadiem
Assasinss' rakstīja: Kjūbans viņā redzot otru Šaku
Nu Kjūbans tak vispār ir cirvis. Kkad divas vasaras atpakaļ, šķiet, viņš teica, ka visi FA, kas neizvēlas doties uz Dallasu ir 'losers' jeb zaudētāji.. tajā brīdī izklausījās pēc butthurt darba devēja, pie kura neviens negrib strādāt.

     [+] [-]

, 2015-07-05 01:46, pirms 10 gadiem
ventilators rakstīja: Paskaties. Miami un Indiāna, kas nebija šogad plejos, domāju, droši nākamgad tur būs (nedomāju, ka baigi augsti sīdi, bet tomēr). Milvoki arī varētu pakāpties un mby pat cerēt uz homecourt. Vašingtona arī būs apmēram turpat. Bulls un Cavs arī. Atlanta varētu būt švakāka. - CLE,CHI,ATL,MIL,WSH,TOR,MIA,IND.. Šīs visas jau šobrīd, manuprāt, ir daudz labākas nekā NYK. Vēl pieskaiti tādu BKN, kas arī spēles neatdos, tādu Bostonu kas kaplēsies. Redzēs arī kas no Hornetiem būs.

Kopumā nedomāju, ka KNicks pat tuvu būs plejofiem.
lūk. biedriņa/gsw variants.

     [+] [-]

, 2015-07-05 02:07, pirms 10 gadiem
Hiberts uz Lakeriem!

     [+] [-]

, 2015-07-05 02:17, pirms 10 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Hiberts uz Lakeriem!
Avots? Tik tiešām

     [+] [-]

, 2015-07-05 02:19, pirms 10 gadiem

     [+] [-]

, 2015-07-05 23:22, pirms 10 gadiem
Vispār viens jautājums... Kādas pozīcijās spēlēs Oldridžs un Dankans? Abi ir PF. Teorētiski jau Dankans varētu nākt no beņķa un viņu zinot viņš neiebilstu, bet drīzāk, ka viens no viņiem varētu iet kā C... Dankans domājams, bet redzēs.