Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Pelicans" piedāvā Evansam 44 miljonus četrās sezonās

Andrejs Siliņš

"Pelicans" piedāvā Evansam 44 miljonus četrās sezonās
Tairīks Evanss
Foto: AP/Scanpix

Pie ienesīgākā līguma karjerā drīzumā tiks 2010. gada labākais Nacionālās Basketbola Asociācijas (NBA) pirmgadnieks Tairīks Evanss, kurš piekritis Ņūorleānas "Pelicans" piedāvājumam un četrām sezonām par 44 miljoniem dolāru.

Tiesa, vēl nav akmenī kalts, ka Evanss spēlēs tieši "Pelicans" rindās, jo aizsargs ir ierobežoti brīvai aēnts, un tas nozīmē, ka spēlētāja līdzšinējam klubam pieder pirmtiesības uz basketbolista paturēšanu. Ja Sakramento "Kings" nākamo trīs dienu laikā piekritīs pedāvāt līgumu ar tādiem pašiem nosacījumiem, Evansam būs jāatgriežas "karaļu" rindās.

2009. gada draftā Sakramento izvēlējās Evansu ar ceturto kārtas numuru. Tā kā pirmais numurs Bleiks Grifins savainojuma dēļ debitēja tikai sezonu vēlāk, Evanss saņēma gada labākā debitanta balvu. Pēc statistikas cipariem raugoties, Evanss nevienā no nākamajām trīs sezonām nav sasniedzis tik labus rādītājus kā debijas gadā (20,1 punkts, 58 piespēles, 5,3 bumbas).

Aizvadītajā sezonā Evanss Sakramento komandas labā vidēji mačā guva 15,2 punktus, izcīnīja 4,4 atlēkušās bumbas, atdeva 3,5 rezultatīvas piespēles un pārtvēra 1,4 bumbas.

Snaiperis Kails Korvers tikmēr ticis pie četru gadu līguma par 24 miljoniem dolāru ar Atlantas "Hawks". Interesi par Korveru izrādīja arī Bruklinas "Nets", Sanantonio "Spurs" un Milvoki "Bucks", taču Korvers izēlējies palikt Atlatā, kur pagājušajā sezonā vidēji guva 10,9 punktus un izcīnīja četras bumbas zem groziem. Korvers 2009./2010. gada sezonā tālmetienus veica ar 53,4% precizitāti, kas joprojām ir NBA rekords.

Bruklinas "Nets" vienībai nauda nav problēma - klubs paarījis Lorensu Frenku par apmaksātāko trenera asistentu līgā, noslēdzot četru gadu līgumu par četriem miljoniem dolāru. Bijušais "Nets" un "Pistons" galvenais treneris Frenks apsteidzis bijušo "Warriors" asistentu Maiku Melounu, kurš Oklendas organizācijā pelnīja 750 000 dolāru sezonā, bet turpmāk veiks galvenā trenera pienākumus "Kngs" klubā.

     [+] [-]

, 2013-07-04 09:42, pirms 11 gadiem
Tad nu gan ''svaigas'' ziņas!!

 +12 [+] [-]

, 2013-07-04 09:43, pirms 11 gadiem
Njā, nav jau brīnums, ka nav bijis iespējams atkārtot statistiku-58 piespēles vidēji spēlē nav nekas vienkāršs!!

  +4 [+] [-]

, 2013-07-04 09:48, pirms 11 gadiem
Saņemies, Siliņ! Tik daudz paviršības kļūdas. Lai ātrāk informāciju uztvert, iesaku ieskatīties šeit:
Free Agent Tracker | NBA.com
Nebūs ar dienas vai lielāku laika nobīdi jāpublicē "vecas" ziņas.

     [+] [-]

, 2013-07-04 09:55, pirms 11 gadiem
Kādā pozīcijā viņš spēlēs? Pelikāniem jau ir Gordons un tagad Holiday. Pa 3. nr (SF)? Un 11 milj. sezonā par spēlētāju, kas nav garais vai all-star ir stipri par daudz. Nesaprotu, ko Pelikāni saskata Evansā tādu, lai piedāvātu tādu līgumu.

     [+] [-]

, 2013-07-04 10:01, pirms 11 gadiem
Sandis88 rakstīja: Njā, nav jau brīnums, ka nav bijis iespējams atkārtot statistiku-58 piespēles vidēji spēlē nav nekas vienkāršs!!

  -3 [+] [-]

, 2013-07-04 10:02, pirms 11 gadiem
showstopper rakstīja: Kādā pozīcijā viņš spēlēs? Pelikāniem jau ir Gordons un tagad Holiday. Pa 3. nr (SF)? Un 11 milj. sezonā par spēlētāju, kas nav garais vai all-star ir stipri par daudz. Nesaprotu, ko Pelikāni saskata Evansā tādu, lai piedāvātu tādu līgumu.
Tad jau "NE-garais" Kobe ir pārmaksāts....

  +4 [+] [-]

, 2013-07-04 10:31, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Tad jau "NE-garais" Kobe ir pārmaksāts....
Tu izlasi katru vārdu, ko uzrakstīju, pirms atbildi..

Vēlreiz atkārtošos, maksāt mazajiem spēlētājiem virs 10 milj., kuri NAV ALL-STARI ir ļoti neprātīgi!

Un kāds te sakars ar Kobe? Katram ir savs viedoklis, un manējais ir, ka Tu esi muļķis.

  +2 [+] [-]

, 2013-07-04 10:38, pirms 11 gadiem
Evanss ir tipisks NBA "nigga-strītbolists", kurš NBA iekļuva un tagad turpina tur noturēties tikai sava milzīgā talanta dēļ. viņa spēles līmenis kopš ienākšanas NBA ne par kapeiku nav uzlabojies. tieši pretēji - traumu dēļ pat nedaudz pasliktinājies. ne viņš tālmetienu ir uzlabojis, ne savas pleimeikera prasmes - neko! un tādam "gurķim" vēl piedāvā 44milj uz 4 gadiem... absurds!
Kings būs muļķi, ja pielīdzinās šo likmi! savukārt Pelicans GM par šādu gājienu ir pelnījis atlaišanu no darba!

  +5 [+] [-]

, 2013-07-04 10:53, pirms 11 gadiem
Emilio rakstīja: Evanss ir tipisks NBA "nigga-strītbolists", kurš NBA iekļuva un tagad turpina tur noturēties tikai sava milzīgā talanta dēļ. viņa spēles līmenis kopš ienākšanas NBA ne par kapeiku nav uzlabojies. tieši pretēji - traumu dēļ pat nedaudz pasliktinājies. ne viņš tālmetienu ir uzlabojis, ne savas pleimeikera prasmes - neko! un tādam "gurķim" vēl piedāvā 44milj uz 4 gadiem... absurds!
Kings būs muļķi, ja pielīdzinās šo likmi! savukārt Pelicans GM par šādu gājienu ir pelnījis atlaišanu no darba!
Jāņem tomēr vērā, ka Evanss ir spēlējis galvenajā NBA talantu noraktuvē - Sacramento. Klubā kurā nav kārtības ne treneru, ne spēlētāju rindās. Tagad viņa komandā nebūs Kazinss, kas ir pluss.
Dosim iespēju, potenciāls jau čalim ir.

     [+] [-]

, 2013-07-04 10:57, pirms 11 gadiem
showstopper rakstīja: Tu izlasi katru vārdu, ko uzrakstīju, pirms atbildi..

Vēlreiz atkārtošos, maksāt mazajiem spēlētājiem virs 10 milj., kuri NAV ALL-STARI ir ļoti neprātīgi!

Un kāds te sakars ar Kobe? Katram ir savs viedoklis, un manējais ir, ka Tu esi muļķis.
Par peedeejo teikumu Tev cepums, izraavi man vaardus no mutes!

  +2 [+] [-]

, 2013-07-04 11:14, pirms 11 gadiem
Autor, pārlasi rakstu pirms publicēšanas. Par daudz kļūdu vienam rakstam.

  +3 [+] [-]

, 2013-07-04 11:18, pirms 11 gadiem
Nafig nevar uztaisīt vienu superrakstu, kuru regulāri atjauno un tur frontpeidžā? Kāda jēga ir no 100 maziem rakstiem, kur 90% ir baumas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-07-04 11:29, pirms 11 gadiem
Vienkārši jābrīnas par šitām algām, viņi tak ir nereāli pārmaksāti, ne NHL, ne NFL tādas algas nav.

  +2 [+] [-]

, 2013-07-04 11:34, pirms 11 gadiem
Interesanti vai "autori" pārlasa savas uzrakstītās ziņas???
Tā ātri parlasot vien atradu 3 kļūdas!

  +1 [+] [-]

, 2013-07-04 11:41, pirms 11 gadiem
MANGOOSE rakstīja: Vienkārši jābrīnas par šitām algām, viņi tak ir nereāli pārmaksāti, ne NHL, ne NFL tādas algas nav.
Lieta tāda, ka basketbolistu pasaules kontekstā ir vairāk, bet vietu mazāk kā tajā pašā NFL un NHL, respektīvi grūtāk iekļūt, un tāpēc arī labākie tik daudz saņem. + arī Sterns ir uzbūvējis nereālu naudas mašīnu..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-07-04 12:04, pirms 11 gadiem
Emilio rakstīja: Evanss ir tipisks NBA "nigga-strītbolists", kurš NBA iekļuva un tagad turpina tur noturēties tikai sava milzīgā talanta dēļ. viņa spēles līmenis kopš ienākšanas NBA ne par kapeiku nav uzlabojies. tieši pretēji - traumu dēļ pat nedaudz pasliktinājies. ne viņš tālmetienu ir uzlabojis, ne savas pleimeikera prasmes - neko! un tādam "gurķim" vēl piedāvā 44milj uz 4 gadiem... absurds!
Kings būs muļķi, ja pielīdzinās šo likmi! savukārt Pelicans GM par šādu gājienu ir pelnījis atlaišanu no darba!
Nav jau viņš tik slikts, piedavām kā rookie vāca 20+5+5, kas ir diezgan iespaidīgi. Viņu pagājušo sezon laida laukumā par SF un viņam tas nepatika, tāpēc jau arī piespēļu skaits nepalielinājās. Kings bija pārāk daudz mazie spēlētāji - Tomas, Brooks (pēc tam viņu aizmainīja), Torntons, Salmons, Fredet, Garsija (arī aizmainīja), Honeycut (arī aizmainīja) - vairāk kā puss komanda no ārējiem spēlētājiem. Treneris run and gun tipa, tāpēc mazos laida no 1-3 pozīcijai, tāpēc Evansam nācās laist pa SF.

  -1 [+] [-]

, 2013-07-04 12:37, pirms 11 gadiem
pelicans paliek stipra

  -1 [+] [-]

, 2013-07-04 13:17, pirms 11 gadiem
KobeB24 rakstīja: Nav jau viņš tik slikts, piedavām kā rookie vāca 20+5+5, kas ir diezgan iespaidīgi. Viņu pagājušo sezon laida laukumā par SF un viņam tas nepatika, tāpēc jau arī piespēļu skaits nepalielinājās. Kings bija pārāk daudz mazie spēlētāji - Tomas, Brooks (pēc tam viņu aizmainīja), Torntons, Salmons, Fredet, Garsija (arī aizmainīja), Honeycut (arī aizmainīja) - vairāk kā puss komanda no ārējiem spēlētājiem. Treneris run and gun tipa, tāpēc mazos laida no 1-3 pozīcijai, tāpēc Evansam nācās laist pa SF.
es jau nesaku, ka viņš būtu slikts vai netalantīgs. saku, ka viņš reāli ir apstājies savā attīstībā, pie kā vainojams ir tikai viņš pats. talanta viņam ir ļoti daudz, taču tas arī ir vienīgais uz ko viņš šobrīd izbrauc! ar viņa augumu un spēku ir pilnīgi loģiski, ka viņam jāprot pielāgoties spēlēt arī par 3.nr.
vienā no SA numuriem bija interesants raksts par Spurs filosofiju utt. tad nu Evanss ir tipisks tāda spēlētāja piemērs, kādu nekad savā komandā neņems Pops. spēlētājs, kurš nevar pielāgoties kopējām komandas interesēm, nespēj progresēt, attīstīties, pilnveidoties un savu ego vērtē augstāk par visu. gandrīz visu komandu 2.nr. ir spējīgi spēlēt arī par 3.nr(izņemot, sevišķi maza auguma 2.nr.). faktiski šī te 2.-3.nr pozīcija vispār lēnām sāk saplūst vienā. bet zvaigzne - Evanss, redziet, nevar spēlēt par 3. un viss. bet tāpat viņam dod 44 milj. murgs!

  +1 [+] [-]

, 2013-07-04 13:33, pirms 11 gadiem
Emilio rakstīja: es jau nesaku, ka viņš būtu slikts vai netalantīgs. saku, ka viņš reāli ir apstājies savā attīstībā, pie kā vainojams ir tikai viņš pats. talanta viņam ir ļoti daudz, taču tas arī ir vienīgais uz ko viņš šobrīd izbrauc! ar viņa augumu un spēku ir pilnīgi loģiski, ka viņam jāprot pielāgoties spēlēt arī par 3.nr.
vienā no SA numuriem bija interesants raksts par Spurs filosofiju utt. tad nu Evanss ir tipisks tāda spēlētāja piemērs, kādu nekad savā komandā neņems Pops. spēlētājs, kurš nevar pielāgoties kopējām komandas interesēm, nespēj progresēt, attīstīties, pilnveidoties un savu ego vērtē augstāk par visu. gandrīz visu komandu 2.nr. ir spējīgi spēlēt arī par 3.nr(izņemot, sevišķi maza auguma 2.nr.). faktiski šī te 2.-3.nr pozīcija vispār lēnām sāk saplūst vienā. bet zvaigzne - Evanss, redziet, nevar spēlēt par 3. un viss. bet tāpat viņam dod 44 milj. murgs!
Es atkalu uzskatu, ka ir vērts riskēt, ja par 11m sezonā var dabūt viņu.
Jo, tomēr, Evanss vel gados ir jauns un to viņa regresu, protams, lai arī paša vaina, tomēr ļoti iespaidoja arī Kings, kā komanda, sastāvs, treneri, zaudējumi. Arī iepriekšējās sezonas statistika sliktāka par pirmo sezonu, tomēr tāpat pietiekami laba, ņemot vērā, kādi šūteri apkārt bija. Vienīgais, vai viņš tieši iederētos pašreizējā Pelicans sastāvā? Par to naudu, piemetot vel klāt, es domāju, lietderīgāk būtu dabūt kādu no Jazz garajiem FA. Bet gan jau viņi labāk zinās. Katrā ziņā, Holidejs, Gordons, Evanss, Deiviss, vel tur tie paši Vazkess, Aminu, Andersons - ļoti jauns un interesants sastāvs. Ja arī nekas nesanāks, tieši uz savas jaunības, potenciāla Pelicans īpašumā joprojām būs pietiekami gards kumoss citām komandām priekš maiņu darījumiem.

  +1 [+] [-]

, 2013-07-04 14:54, pirms 11 gadiem
Emilio rakstīja: es jau nesaku, ka viņš būtu slikts vai netalantīgs. saku, ka viņš reāli ir apstājies savā attīstībā, pie kā vainojams ir tikai viņš pats. talanta viņam ir ļoti daudz, taču tas arī ir vienīgais uz ko viņš šobrīd izbrauc! ar viņa augumu un spēku ir pilnīgi loģiski, ka viņam jāprot pielāgoties spēlēt arī par 3.nr.
vienā no SA numuriem bija interesants raksts par Spurs filosofiju utt. tad nu Evanss ir tipisks tāda spēlētāja piemērs, kādu nekad savā komandā neņems Pops. spēlētājs, kurš nevar pielāgoties kopējām komandas interesēm, nespēj progresēt, attīstīties, pilnveidoties un savu ego vērtē augstāk par visu. gandrīz visu komandu 2.nr. ir spējīgi spēlēt arī par 3.nr(izņemot, sevišķi maza auguma 2.nr.). faktiski šī te 2.-3.nr pozīcija vispār lēnām sāk saplūst vienā. bet zvaigzne - Evanss, redziet, nevar spēlēt par 3. un viss. bet tāpat viņam dod 44 milj. murgs!
Gan piekrītu, gan nē. Ne visi var pielāgoties un spēlēt tur kur liek, piedavām, starp PG un SF ir diezgan liela atšķirība. Kā PG viņam statistika 20+5+5, bet kā SF statistika krītas. Iespējams, ka viņam vajag būt ar bumbu vairāk, tad viņš var izveidot situācijas gan sev, gan citiem. Un viņiem nebija arī kārtīgs PG, kas barotu komandu ar piespēlēm, viņu PG kopā bija mazāk piespēles nekā Polam vienam pašam. Nu katrā ziņā viss ietekmē, bet taisnība jau tev ir pašam arī ir jāpielāgojas un ja gribi spēlēt, tad vienalga pa kuru pozīciju, turklāt augums viņam to atļauj. Čaks Heis ar tādu pašu augumu kapā pa centru.

  -1 [+] [-]

, 2013-07-04 15:16, pirms 11 gadiem
J.L.#15 rakstīja: Lieta tāda, ka basketbolistu pasaules kontekstā ir vairāk, bet vietu mazāk kā tajā pašā NFL un NHL, respektīvi grūtāk iekļūt, un tāpēc arī labākie tik daudz saņem. + arī Sterns ir uzbūvējis nereālu naudas mašīnu..
Pat futbolā, ko mēs saucam par futbolu, vidusslāņa spēlētājiem tādas algas nemaksā, kaut arī naudas ir daudz lielākas un futbolu pasaulē spēlē vairāk kā basketbolu.

     [+] [-]

, 2013-07-04 15:27, pirms 11 gadiem
xero rakstīja: Es atkalu uzskatu, ka ir vērts riskēt, ja par 11m sezonā var dabūt viņu.
Jo, tomēr, Evanss vel gados ir jauns un to viņa regresu, protams, lai arī paša vaina, tomēr ļoti iespaidoja arī Kings, kā komanda, sastāvs, treneri, zaudējumi. Arī iepriekšējās sezonas statistika sliktāka par pirmo sezonu, tomēr tāpat pietiekami laba, ņemot vērā, kādi šūteri apkārt bija. Vienīgais, vai viņš tieši iederētos pašreizējā Pelicans sastāvā? Par to naudu, piemetot vel klāt, es domāju, lietderīgāk būtu dabūt kādu no Jazz garajiem FA. Bet gan jau viņi labāk zinās. Katrā ziņā, Holidejs, Gordons, Evanss, Deiviss, vel tur tie paši Vazkess, Aminu, Andersons - ļoti jauns un interesants sastāvs. Ja arī nekas nesanāks, tieši uz savas jaunības, potenciāla Pelicans īpašumā joprojām būs pietiekami gards kumoss citām komandām priekš maiņu darījumiem.
starp citu, jautājums ir tieši par Gordonu. lielā mērā no viņa veselības ir atkarīgi Pelicans rezultāti, jo viņš ir tiešām augstas klases spēlētājs. ja traumas viņu nevajās, savus 20+ punktus no viņa var droši sagaidīt. vēl jau ir Riverss. pirmais gads viņam bija čābīgs, jo spēlē viņš ļoti nestabili, taču jācer, ka šogad progresēs. es tikai domāju - ko viņi darīs ar Vaskesu, ja izdosies noslēgt līgumu arī ar evansu. un Evansam jau tāpat vajadzēs maukt par 3.nr., jo Gordons ar saviem 6.3 nav 3.nr.

  +1 [+] [-]

, 2013-07-04 15:30, pirms 11 gadiem
KobeB24 rakstīja: Gan piekrītu, gan nē. Ne visi var pielāgoties un spēlēt tur kur liek, piedavām, starp PG un SF ir diezgan liela atšķirība. Kā PG viņam statistika 20+5+5, bet kā SF statistika krītas. Iespējams, ka viņam vajag būt ar bumbu vairāk, tad viņš var izveidot situācijas gan sev, gan citiem. Un viņiem nebija arī kārtīgs PG, kas barotu komandu ar piespēlēm, viņu PG kopā bija mazāk piespēles nekā Polam vienam pašam. Nu katrā ziņā viss ietekmē, bet taisnība jau tev ir pašam arī ir jāpielāgojas un ja gribi spēlēt, tad vienalga pa kuru pozīciju, turklāt augums viņam to atļauj. Čaks Heis ar tādu pašu augumu kapā pa centru.
nu, Heizs vispār ir unikāls spēlētājs - ar savu augumu un esot absolūti bez metiena un uzbrukuma kustībām, taču spēt noturēties kā C/PF pozīcijas spēlētājam NBA līmenī - tas tiešām ir fantastiski!

  +1 [+] [-]

, 2013-07-04 15:37, pirms 11 gadiem
MANGOOSE rakstīja: Pat futbolā, ko mēs saucam par futbolu, vidusslāņa spēlētājiem tādas algas nemaksā, kaut arī naudas ir daudz lielākas un futbolu pasaulē spēlē vairāk kā basketbolu.
toties, ņemot vērā faktu, ka Eiropas futbolā algu maksā eur, nevis usd valūtā un Eiropā nav puse vai pat lielākā daļa algas jāatdod nodokļos kā tas ir ASV, es teiktu - futbolā maksā vairāk. ok, pelēkajai masai maksā mazāk, taču augstākā līmeņa zvaigznēm? Kobem vai Lebronam nav tādas algas, kā maksā Messi vai Ronaldu... un futbola komandā ir vairāk spēlētāju t.i. cilvēku, kuriem jāmaksā alga, nekā basketbola komandā!

     [+] [-]

, 2013-07-04 16:22, pirms 11 gadiem
Ja Pelikāni aizmaina traumatisko Gordonu, pret kārtīgu small forward (kautvai Grendžeru, piemēram) un spēlē Evansu kā 2. nummuru, tad komanda izskatās pat ļoti labi. Vai arī Gordonu par 6th man spēlēt.

ps: esmu lasījis, ka liguma summa 44m ir tāda speciāli, lai Kings nepielīdzinātos. Šobrīd summa ir paliela, bet, ja viņš tiks prom no Kingiem, kas pēdējos gados, pateicoties Malūfu ģenialitātei talantus tikai čakarē, domāju, ka ir potenciāls lai būtu par All-star

  -1 [+] [-]

, 2013-07-04 17:22, pirms 11 gadiem
showstopper rakstīja: Tu izlasi katru vārdu, ko uzrakstīju, pirms atbildi..

Vēlreiz atkārtošos, maksāt mazajiem spēlētājiem virs 10 milj., kuri NAV ALL-STARI ir ļoti neprātīgi!

Un kāds te sakars ar Kobe? Katram ir savs viedoklis, un manējais ir, ka Tu esi muļķis.
Kāds sakars spēlētāja augumam ar algu? Tad jau Neitam vispār nevar maksāt neko. Tak pārāk īss.

Gudrs tev viedoklis. Tas tikai pierāda, cik gudrs esi pats.

     [+] [-]

, 2013-07-05 16:35, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Kāds sakars spēlētāja augumam ar algu? Tad jau Neitam vispār nevar maksāt neko. Tak pārāk īss.

Gudrs tev viedoklis. Tas tikai pierāda, cik gudrs esi pats.

Tu biš neiebrauci tajā, ko viņš saka Mazie spēlētāji=ārējie spēlētāji, lielie=C un PF. Un mazie ir daudz vairāk kā C un PF.

  +1 [+] [-]

, 2013-07-05 16:39, pirms 11 gadiem
MANGOOSE rakstīja: Pat futbolā, ko mēs saucam par futbolu, vidusslāņa spēlētājiem tādas algas nemaksā, kaut arī naudas ir daudz lielākas un futbolu pasaulē spēlē vairāk kā basketbolu.
Futbolā jau bešenās sumas atdod transfēros! Par spēlētāju otram klubam samaksā 50miljonus, bet pašam spēlētājam alga moš 10miljoni. Un jā, algas eiropā jau ir EURO, tā kā labākie saņem pieklājīgu piķi.

Kaut kur lasīju, ka klubu sportā visvairāk pelnošie spēlētāji pasaulē ir futbolisti no FK Barselona.

  +1 [+] [-]

, 2013-07-06 02:46, pirms 11 gadiem
KobeB24 rakstīja: Futbolā jau bešenās sumas atdod transfēros! Par spēlētāju otram klubam samaksā 50miljonus, bet pašam spēlētājam alga moš 10miljoni. Un jā, algas eiropā jau ir EURO, tā kā labākie saņem pieklājīgu piķi.

Kaut kur lasīju, ka klubu sportā visvairāk pelnošie spēlētāji pasaulē ir futbolisti no FK Barselona.
Piemirsi Madrides Real,PSG ,MU ,MC un pieminēt ka pelnošakie treneri ir Chelsea