Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Porziņģa atvainošanās: "Tas bija stulbi, piedodiet"

Agris Suveizda

Porziņģa atvainošanās: "Tas bija stulbi, piedodiet"
Kristaps Porziņģis: 76 spēles ACB līgā
Foto: Romāns Kokšarovs, f64

Latvijas basketbola uzlecošā zvaigzne Kristaps Porziņģis savā Facebook profilā ievietojis 28 sekunžu ilgu video, kurā atvainojas par neveiklo joku sarunā ar TMZ Sports reportieri un Latvijas valsts un valodas aizskaršanu.

"Ar šo video gribētu atvainoties. Labi saprotu, ka izlieto ūdeni atpakaļ vairs nesasmelsi, bet pašam ir svarīgi atzīt, ka nožēloju to, ko intervijā pateicu par Latviju. Tāpēc gribu atvainoties gan Latvijai, gan saviem tautiešiem un turpmāk Latvijas vārdu pasaulē nesīšu ar savu darbu un spēli laukumā," video sacīja Kristaps Porziņģis.

"Tas bija stulbi, piedodiet," Porziņģis piebilda video aprakstā, pievienojot arī mirkļbirku #dontjudgetoohard (#netiesājietpārākbargi).


Izmantotie resursi:
https://www.facebook.com/7559490977...

  +9 [+] [-]

, 2015-06-03 16:11, pirms 9 gadiem
no tā brīža, kad viņš apd***ās tajā intervijā viss normāli - gan publiskā reakcija, gan tagad pirmā atvainošanās. Būtu viņš pasūtījis ratā, piem. nēģerus, jau būtu ārā no drafta un brauktu mājās.

Lai domā, ko runā!

  -1 [+] [-]

, 2015-06-03 16:11, pirms 9 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Nemurgo. Tu viņu noliki, tagad aplauzies.
Tev vēlreizi atkārtoju man viņa vairs nav sorry.

  +4 [+] [-]

, 2015-06-03 16:12, pirms 9 gadiem
Daudzi būtu uzlikuši "nikolaju", jo pa lielam nekas TĀDS tur nebija, bet džeks atvainojās. Tie muļķi, kuri klaigāja par to, ka nodevējs utt? Jūs dzīvē darat visu pēc ābeces? Atļauju nopirsties ar ganjau prasat.

  -1 [+] [-]

, 2015-06-03 16:13, pirms 9 gadiem
Cik var rakstīt par to Porziņģi, kas viņš kaut kāds Dievs ir? Uzrakstiet vēl, kā viņš sēž uz poda un dir*u slauka.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-06-03 16:14, pirms 9 gadiem
pretīgākais ir tas, ka viņš to pateica, ko pateica. Turpinājums parādīs ģimenes vērtības un galvenokārt paša vērtības.

Tu saki? rakstīja: Pretīgākais ir tas, ka daudzi uzbruka viņa ģimenei un tās vērtībām.

  +3 [+] [-]

, 2015-06-03 16:14, pirms 9 gadiem
zippo22 rakstīja: Tev vēlreizi atkārtoju man viņa vairs nav sorry.
Kāpēc nav? Tika pieļauta muļķība, uzreiz sekoja atvainošanās.
Ko vēl tu gribi, nepiepildāmais?

  +3 [+] [-]

, 2015-06-03 16:15, pirms 9 gadiem
be_like_mike rakstīja: pretīgākais ir tas, ka viņš to pateica, ko pateica. Turpinājums parādīs ģimenes vērtības un galvenokārt paša vērtības.
Tu gribētu, lai tavu neapdomību dēļ, dabūtu iekšā tavi vecāki un draugi? padomā divreiz.

  +1 [+] [-]

, 2015-06-03 16:16, pirms 9 gadiem
Bostonietis rakstīja: I to sasniedzis vairak neka tu
esi paarliecinaats/? es par savas nākotnes nodrošināšanu esmu vairāk drošs kā viņš

speeleet basketbolu profeesionaalaa liimenii un ka tevi zaakaa pus Latvija.. jaa ir liels sasniegums...varbut tev ne man..

     [+] [-]

, 2015-06-03 16:16, pirms 9 gadiem
Par vēlu garais lempi,joprojam teiciens "jo garāks kāts,jo lielāks cirvis" attaisnojas! Sakāpis paurī maksimāli,ka tik nesanāk kā andriņam biedriņam!

  -2 [+] [-]

, 2015-06-03 16:17, pirms 9 gadiem
Buhanka rakstīja: Redz pajols par visu ierēc, jo viņš ar prāta spējām nekad nav īpaši izcēlies, savukārt atbraucot uz citu valsti, un, ja tu aprunā gan savu valodu, gan valsti man nekādīgi tas nešķiet smieklīgi. Mēs esam tik cik esam, man neinteresē vai kādam ārzemniekam viņš mācīs valodu un vai te kāds brauks. Tā ir mūsu valsts un valoda, par kuru cīnījās mūsu senči kā karos tā barikādēs. Pajols lai turpina ierēkt, dzīvot turcijā un nodarboties ar savu numeroloģiju.
Zini ko mans kaimiņš-barikāžu dalībnieks un apbalvojumu iegūvejis pateica? Nejau par šitādu fcking valsti es riskēju ar savu dzīvibu! Labāk būtu palikuši pie Gorbočova
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2015-06-03 16:17, pirms 9 gadiem
zdarova lisij rakstīja: Par vēlu garais lempi,joprojam teiciens "jo garāks kāts,jo lielāks cirvis" attaisnojas! Sakāpis paurī maksimāli,ka tik nesanāk kā andriņam biedriņam!
Cienīsim cilvēku par to, ka atrada spēkus un dūšu atvainoties!

  +5 [+] [-]

, 2015-06-03 16:18, pirms 9 gadiem
Visu cienju, shim chalim! respect un turpmaak jaapiedomaa ko saka kameras priekshaa!

  +2 [+] [-]

, 2015-06-03 16:18, pirms 9 gadiem
blondais18 rakstīja: esi paarliecinaats/? es par savas nākotnes nodrošināšanu esmu vairāk drošs kā viņš

speeleet basketbolu profeesionaalaa liimenii un ka tevi zaakaa pus Latvija.. jaa ir liels sasniegums...varbut tev ne man..
Kur tad bija tā zākāšana? Drīkst zināt? Stulba jokošanās un pusnigas mētāšana? Jā, tā visa gan tur bija.

  +8 [+] [-]

, 2015-06-03 16:20, pirms 9 gadiem
Priekš nezinātājiem - viena no valsts sastāvdaļām ir tās iedzīvotāji. Ja valsts iedzīvotāji saka, ka valsts ir sūds, tātad sūds ir viņi paši.
Kurš liedz pilsoņiem iet balsot?!
Kurš liedz piedalīties demonstrācijās un prasīt no valdības rīcību?
Neviens jau neiet. Slinkums vai bailes.
Bet komentāros valsti nolikt - tur gan dūša atrodas.
Laikam daļai patika pie krieviem muguru liekt un būt padļizam!!

  +3 [+] [-]

, 2015-06-03 16:20, pirms 9 gadiem
Nu, bāc, tas tak tikai izteiciens. Arī es esmu draugiem līdzīgi teicis, runājot par valodām, bet tas nenozīmē, ka necienītu un nemīlētu Latviju. Salīdzinātu to ar latviešu teicienu "kur ellē tas ir", vai ko tamlīdzīgu.
Var tak redzēt, ka viņš to rupji nedomā, vienkārši neapdomājās, ka runā kameras priekšā, nevis ar saviem draugiem.

  +2 [+] [-]

, 2015-06-03 16:20, pirms 9 gadiem
welcome to show business!!! piekrītu, "f***ing nigga" būtu daudz, daudz sarežģītāka ķeza..

Kaspars_Biedriņš rakstīja: Tu gribētu, lai tavu neapdomību dēļ, dabūtu iekšā tavi vecāki un draugi? padomā divreiz.
Slēpts komentārs: FUNS

  +8 [+] [-]

, 2015-06-03 16:28, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Mēs bieži pārāk lielu vērību veltām dažādiem sīkumiem. Ko kurš ir pateicis, pie tam Porziņģis nav kāds diplomāts vai politiķis. Kuram negadās un tie kas viņu nolamā, lai vispirms padomā, vai paši par latviju nav kaut ko sliktu pateikuši ikdienā. Porziņģis neiedomājās, ka jebkura saruna var nokļūt masu mdijos un pie tam nedaudz žurnālisti kaut ko sagroza, izrauj no konteksta, lai izklausītos pēc iespējas asāk, sensacionālāk.
"neiedomājās, ka jebkura intervija var nonākt masu medijos.'' Vai tad tāds nav intervijas mērķis?
Slēpts komentārs: kauslis77

  +3 [+] [-]

, 2015-06-03 16:30, pirms 9 gadiem
ja converse87 nav kremļa troļļa teksts..

Visu cieņu dalībniekam, bet diemžēl tas, ka esi tur piedalījies, nenozīmē, ka esi dzīvē kaut ko sapratis... Viena no lielākajām Latvijas problēmām ir tā, ka Latvijas patriotiem nav ne mazākās sajēgas, kā pasaule strādā, kas vispār ir brīvība (ne jau tikai karogs mastā) un kā var panākt uzlabojumus gan savā dzīvē, gan valstī kopumā.

Converse87 rakstīja: Zini ko mans kaimiņš-barikāžu dalībnieks un apbalvojumu iegūvejis pateica? Nejau par šitādu fcking valsti es riskēju ar savu dzīvibu! Labāk būtu palikuši pie Gorbočova

  -3 [+] [-]

, 2015-06-03 16:34, pirms 9 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Kāpēc nav? Tika pieļauta muļķība, uzreiz sekoja atvainošanās.
Ko vēl tu gribi, nepiepildāmais?
Dzīvošu mierīgi tālāk.Jutīšu līdzi sportistiem ,kas man būs tīkami ,neskatoties uz viņu statusu,ir jābūt taču mugurkaulam a savādāk ,šodien tā -nu piedod ,rīt vēl kaut kā un atkal piedod ,ir taču kaut kādai jēgai jābūt.

  +2 [+] [-]

, 2015-06-03 16:39, pirms 9 gadiem
zippo22 rakstīja: Dzīvošu mierīgi tālāk.Jutīšu līdzi sportistiem ,kas man būs tīkami ,neskatoties uz viņu statusu,ir jābūt taču mugurkaulam a savādāk ,šodien tā -nu piedod ,rīt vēl kaut kā un atkal piedod ,ir taču kaut kādai jēgai jābūt.
Nū, tu dzīvē cilvēkiem nekad nepiedod? Tev gan augsti standarti. malacis. Jācer, ka pats esi "obliko morale"

     [+] [-]

, 2015-06-03 16:44, pirms 9 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Nū, tu dzīvē cilvēkiem nekad nepiedod?
Kāpēc ne .Piedodu, un praktiski vienmēr, sev tuviem cilvēkiem.šajā gadījumā viņš man ir vienkārši cilvēks ,varbūt izcils sportists,kas man neraisīs emocijas ,ka man gribēsies viņam just līdzi.A varbūt vēl piekāš.Un kas ir ļauts tuviem cilvēkiem ... .Ceru tālāk saprati

  +6 [+] [-]

, 2015-06-03 16:45, pirms 9 gadiem
Par Latviju vinsh droshi ta nedoma, bet var redzet kaa ticis uz ASV un apsargi apkart ta uzreiz maza lieliba sak paradities. Ceru, ka vinsh bus kads vinsh bija Spanijaa!Lai slava nesamaita..

  +4 [+] [-]

, 2015-06-03 16:48, pirms 9 gadiem
zippo22 rakstīja: Kāpēc ne .Piedodu, un praktiski vienmēr, sev tuviem cilvēkiem.šajā gadījumā viņš man ir vienkārši cilvēks ,varbūt izcils sportists,kas man neraisīs emocijas ,ka man gribēsies viņam just līdzi.A varbūt vēl piekāš.Un kas ir ļauts tuviem cilvēkiem ... .Ceru tālāk saprati
Nu, visi sportisti ir vienkārši cilvēki. Visi pieļauj kļūdas, lielākas vai mazākas. Man ļoti patika, ka viņš steidzami saprata un atvainojās. Visas pazīmes, ka būs tomēr lietaskoks. Atvainoties māka ir gudru cilvēku pazīme. Kaut ko tādu gaidījām arī no Rudņeva.

  +2 [+] [-]

, 2015-06-03 16:52, pirms 9 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Nu, visi sportisti ir vienkārši cilvēki. Visi pieļauj kļūdas, lielākas vai mazākas. Man ļoti patika, ka viņš steidzami saprata un atvainojās. Visas pazīmes, ka būs tomēr lietaskoks. Atvainoties māka ir gudru cilvēku pazīme. Kaut ko tādu gaidījām arī no Rudņeva.
Piekrītu par Rudņevu ,piekrītu ,ka malacis -uzreiz atvainojās ,lai viņam viss izdodās ,tiešām nevēlu neko nelabu,vienkārši kam dievs ir vairāk devis ,no tā arī mazliet vairāk jāprasa .Ļoti daudz pēdējā laikā mums tās sporta zvaigznes (varbūt tikkai man tā šķiet)atļaujās .

  -1 [+] [-]

, 2015-06-03 16:57, pirms 9 gadiem
be_like_mike rakstīja: ja converse87 nav kremļa troļļa teksts..

Visu cieņu dalībniekam, bet diemžēl tas, ka esi tur piedalījies, nenozīmē, ka esi dzīvē kaut ko sapratis... Viena no lielākajām Latvijas problēmām ir tā, ka Latvijas patriotiem nav ne mazākās sajēgas, kā pasaule strādā, kas vispār ir brīvība (ne jau tikai karogs mastā) un kā var panākt uzlabojumus gan savā dzīvē, gan valstī kopumā.
Kā pasaule strādā ? 5% cilvēku nogrābj 95% cilvēku naudas. Latvijas valdība strādā naudas grābēju labā (brisele, vašingtona, maskava) Brīvība ir tad, kad Tu neesmi zem cita noteicēja (ES, ASV, Krievija)

  +1 [+] [-]

, 2015-06-03 17:01, pirms 9 gadiem
Converse87 rakstīja: Kā pasaule strādā ? 5% cilvēku nogrābj 95% cilvēku naudas. Latvijas valdība strādā naudas grābēju labā (brisele, vašingtona, maskava) Brīvība ir tad, kad Tu neesmi zem cita noteicēja (ES, ASV, Krievija)
tad jau Lielbritānija vai Dānija arī nav brīva valsts, ko? Un parādi man kaut vienu valsti uz Zemes, kur bagātības nebūtu koncentrētas mazākuma rokās. Tādu nav.

  +1 [+] [-]

, 2015-06-03 17:17, pirms 9 gadiem
Pavisam noteikti nebija viegli uztaisīt un nopublicēt šo video. Tik ātri "izaugot" un gūstot tik lielu mediju uzmanību ir grūti momentāli izvēlēties pareizos vārdus.

  +6 [+] [-]

, 2015-06-03 17:50, pirms 9 gadiem
Pirmā diena un jau iekrita provokatoru tīklos. Turies, būs grūti, jo ar slavu un naudu tev būs daudz nelabvēļu.

  +1 [+] [-]

, 2015-06-03 18:06, pirms 9 gadiem
Pateica jau viņš taisnību,ka latviešu valoda,izņemot Latviju,nekur citur nav vajadzīga. Tikai tas,ka viņš ļoti neveiksmīgi izteicās,pajokoja...

  +1 [+] [-]

, 2015-06-03 18:06, pirms 9 gadiem
zippo22 rakstīja: Kāpēc ne .Piedodu, un praktiski vienmēr, sev tuviem cilvēkiem.šajā gadījumā viņš man ir vienkārši cilvēks ,varbūt izcils sportists,kas man neraisīs emocijas ,ka man gribēsies viņam just līdzi.A varbūt vēl piekāš.Un kas ir ļauts tuviem cilvēkiem ... .Ceru tālāk saprati
Ko tu lieto ? Porziņģis ir kā odiem (žurnālistiem) svaigas asinis. Ķersies klāt pie katra izteikuma.Atvainojās nākamreiz simtreiz padomās,vai labāk tagad vispār nerunās ar viņiem !

  +1 [+] [-]

, 2015-06-03 18:10, pirms 9 gadiem
Straka rakstīja: "neiedomājās, ka jebkura intervija var nonākt masu medijos.'' Vai tad tāds nav intervijas mērķis?
Vainīgs, neprecīzi izteicos. Jebkura saruna ar žurnālistu var nokļūt masu medijos, jo ar žurnālistiem var parunāties arī tāpat bez mikrofona, tā teikt, ne plašām tautas masām un sniegt interviju.