Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

NBA klasiskais fināls var sākties!

NBA klasiskais fināls var sākties!
Kobe Braients dienu pirms fināla sākuma
Foto: AP

Naktī no ceturtdienas uz piektdienu sāksies Nacionālās Basketbola asociācijas (NBA) 2009./2010. gada sezonas fināls, kurā tiksies Losandželosas "Lakers" un Bostonas "Celtics". Pirmās spēles sākums pulksten 4:00 pēc Latvijas laika.

Lakers - Celtics vēsture

Šogad atkal pasaules spēcīgākās basketbola līgas finālā būs klasiskais duelis starp Losandželosas "Lakers" un Bostonas "Celtics". Šīm komandām jau ir liela vēsture, spēlējot vienai pret otru NBA finālā. Līdz šim abi klubi savā starpā NBA finālsērijās tikušies 11 reizes, kurās pārsvars bijis "Celtics" pusē. Deviņas reizes triumfējuši "Celtics" basketbolisti, to skaitā arī abu komandu pēdējā tikšanās reizē 2008. gada jūnijā. Toreiz pirms fināla sākuma par favorītiem uzskatīja Losandželosas klubu, bet Bostonas spēlētāji pierādīja pretējo, uzvarot finālsērijā ar 4:2.

Divi šīssezonas spēcīgākie NBA klubi tiek uzskatīti par veiksmīgākajiem diviem visā līgas vēsturē. To pierāda izcīnīto čempiontitulu skaits - Bostonai tādi ir 17, bet "Lakers" par diviem mazāk. Šīs komandas izcīnījušas vairāk kā pusi jeb 33 no 64 iespējamajiem čempiontituliem...

Ceļš uz finālu

Celtics
2009. gada vasarā Bostona nedaudz pamainīja sastāvu, piesaistot divus veterānus - Rašīdu Volesu un Markīsu Denielsu. Regulārās sezonas sākumā uzlabotais komandas modelis strādāja ļoti labi, jo pēc 28 spēlēm bostoniešiem bija labākais uzvaru (23) rādītājs līgā. Taču tad "Celtics" radās dažādas problēmas ar savainojumiem, kas ietekmēja sniegumu. Galarezultātā "Celtics" tika pie 50 uzvarām, ierindojoties 4. vietā Austrumu konferencē regulārās sezonas noslēgumā.

Izslēgšanas spēļu pirmajā kārtā "Celtics" negaidīti pārliecinoši sērijā ar 4:1 pieveica Dveina Veida pārstāvēto Maiami "Heat". Otrajā kārtā pretī nāca regulārās sezonas labākā komanda Klīvlendas "Cavaliers" ar Lebronu Džeimsu priekšgalā, taču tas "Celtics" nebija šķērslis un sērija tika uzvarēta sešās spēlēs. Austrumu konferences finālā gaidīja tikšanās ar pagājušā gada finālisti Orlando "Magic" vienību. Pirmajās divās spēlēs Orlando laukumā "Celtics" pārsteidza "Magic" un tika pie divām uzvarām. Arī trešajā spēlē savā laukumā "Celtics" bija labāki, panākot jau dominējošo 3:0 rezultātu sērijā. "Magic" cerēja uz brīnumu, taču vairāk par divām uzvarām pret "Celtics" neizdevās gūt. Arī šī sērija noslēdzās sešās spēlēs un pēc gada pārtraukuma Bostona atkal iekļuvusi NBA finālā, kas notiks jau 21. reizi kluba vēsturē.

Lakers
Pēc čempiontitula izcīnīšanas 2009. gadā "Lakers" turpināja tiekties pēc visaugstākajiem mērķiem. Starpsezonā komandā notika nelielas izmaiņas, kā rezultātā Losandželosu pameta čempionu komandas pamatsastāva uzbrucējs Trevors Ariza, kurš pārcēlās uz Hjūstonas "Rockets". Kā Arizas aizvietotājs tika piesaistīts Rons Ārtests, kura pievienošanos daudzi uztvēra skeptiski.

Regulārā sezona kopumā tika aizvadīta ļoti veiksmīgi, jo 82 spēlēs tika gūtas 57 uzvaras, kas deva mājas laukuma priekšrocības visā Rietumu konferencē. Pirmajā kārtā gaidīja tikšanās ar daudzsološo Oklahomsitijas "Thunder", kas nedaudz pakutināja "Lakers" basketbolistu nervus. Ne pārāk vieglā cīņā "Lakers" tomēr bija pārāki, uzvarot sēriju sešās spēlēs. Otrajā kārtā "Lakers" nedaudz negaidīti viegli četrās spēlēs tika galā ar Jūtas "Jazz", kļūstot par pirmo komandu, kas kādā sērijā bez uzvarām atstājis "Jazz" klubu.

Konferences finālā pretī stājās Fīniksas "Suns", kas iepriekšējos mačos bija izcīnījis sešas uzvaras pēc kārtas. Pirmajās divās spēlēs savā laukumā "Lakers" atvēsināja "Suns" basketbolistus, bet sērijai pārceļoties uz Fīniksu intrigu tika atjaunota, jo abās spēlēs uzvarēja "Suns". Piektajā spēlē par varoni kļuva Ārtests, kurš guva uzvaras nesošo grozu, panākot sērijā rezultātu 3:2. Sestajā spēlē "Lakers" pielika punktu konferences finālam un devās tālāk uz NBA finālu!

NBA finālos "Lakers" spēlēs 33. reizi, tēmējot uz 17 čempiontitulu. Šī būs arī piedalīšanās NBA finālā jau trešo gadu pēc kārtas. Iepriekš trīs reizes pēc kārtas uzspēlēt finālos bija iespējuši arī "Lakers" basketbolisti no 2000. līdz 2002. gadam, visas trīs reizes uzvarot.

Ko sagaidīt šogad?

Salīdzinājumā ar finālu pirms diviem gadiem, šoreiz mājas laukuma priekšrocības ir "Lakers" basketbolistiem. Pirmās divas spēles notiks Losandželosā, tad sērija pārcelsies uz Bostonu, kur nepieciešamības gadījumā sērija norisināsies līdz piektajai spēlei. Tad uz sesto un septīto spēli fināls var atgriezties Losandželosā.

Pēc jaunākās informācijas ierindā būs abu komandu labākie spēki. Daži spēlētāji gan nebūs pilnībā veseli, taču tas neliegs viņiem spēlēt. "Celtics" saspēles vadītāju Ražānu Rondo un spēka uzbrucēju Rašīdu Volesu skārušas nelielas problēmas ar muguru. Neskaidra ir Markīsa Denielsa piedalīšanās, kurš vēl gaida atļauju spēlēt pēc galvas sasišanas. Savukārt "Lakers" nometnē ceļgala savainojums nedaudz ierobežo centru Endrū Bainamu, bet pāris nelieli savainojumi ir citiem losandželosiešiem. Tieši 2008. gadā finālā "Lakers" nācās iztikt bez Bainama palīdzības groza apakšā, bet šogad centrs būs ierindā.

Pēc mierīgas izslēgšanas spēļu iesākšanas pamazām arvien labāk spēlē "Lakers" līderis Kobe Braients, kurš Rietumu konferences finālos aizvadīja vienu no savām labākajām sērijām vispār. Augstā līmenī bijuši citi "Lakers" atslēgas spēlētāji Pau Gasols, Lamārs Odoms, Rons Ārtests un Dereks Fišers, bet atsevišķās spēlēs labi palīgi bijuši rezervisti. "Celtics" komandā labu formu sasnieguši līderi Kevins Gārnets, Pols Pīrss, Rejs Alens un, protams, lielisku sniegumu demonstrējošais Ražāns Rondo.

Jāpiebilst, ka Polam Pīrsam šī būs atgriešanās dzimtajā pilsētā, kur viņš uzauga. Kā izteicās pats spēlētājs, vienīgais negatīvais pašreiz ir savu radinieku un draugu apgādāšana ar biļetēm. "Tas būs diezgan padārgi," smaidot sacīja Pīrss.

Pēdējā laikā daudz salīdzinājumi tiek veikti ar komandām pirms diviem gadiem, bet tos noraidīja ķeltu galvenais treneris Doks Riverss. "Tā bija pavisam cita komanda, pavisam cits ceļš uz fināliem. Lai arī spēlētāji lielā mērā ir tie paši, daudz kas tomēr ir citādāks. Domāju, ka mūsu jaunie spēlētāji šajā laikā ir kļuvuši krietni labāki," tā Riverss. Arī "Lakers" galvenais treneris Fils Džeksons izteicās, ka viņa vadītā komanda ir pavisam citādāka. Pirms diviem gadiem "Lakers" komanda esot bijusi zaļa, bet tagadējā tāda vairs nav un ir gatava nopietnām spēlēm.

Uz abu komandu spēka uzbrucēju dueļa nozīmi starp Gasolu un Gārnetu pirms fināla sākuma norādīja Džeksons. Daudzi basketbola līdzjutēji arī gaida, kā risināsies saspēles vadītāju cīņa starp Fišeru un Rondo.

Kalendārs

DatumsSpēleLaiks
4.06Lakers - Celtics4:00
6.06Lakers - Celtics3:00
8.06Celtics – Lakers4:00
10.06Celtics – Lakers4:00
13.06Celtics – Lakers3:00
15.06Lakers - Celtics4:00
17.06Lakers - Celtics4:00

Izmantotie resursi:
nba.com

Kas uzvarēs finālā?

  • 371

  • 233


  -1 [+] [-]

, 2010-06-03 19:46, pirms 14 gadiem
Ar NBA TV tā ir, ka jau sākot no konferenču fināliem, ja nemaldos, tajā kanālā redzēt vairs nevar. NBA jau ar grib pelnīt naudu, tapēc tās sērijas piedāvā tikai par atsevišķu samaksu!

Bet nu fināliem jābūt aizraujošiem. It kā Lakers ir favorīti, bet Bostona šosezon ne vienu vien favorītu ir pārsteiguši Lai reāli cerētu uz panākumu sērijā, Celtics jāņem viena no divām pirmajām spēlēm. Ja ne, tad uzdevums tikt pie gredzeniem kļūs gandrīz neiespējams! Bet nu neticu, ka sērija beigsies ātrāk par 6 spēlēm!

     [+] [-]

, 2010-06-03 19:58, pirms 14 gadiem
hockeyl0ver rakstīja: Nezinu kā jūs bet es esmu par Celtics!
Lai gan celtics ir ideāla komanda tomeer Lakers vinees! Esmu par Lakers, un par skalabriinii!

 +11 [+] [-]

, 2010-06-03 20:08, pirms 14 gadiem
Ir kas jauns? rakstīja: 1) kā ierasts
2) Kas glābs Lakers, kad Kobe sametīs 53, bet pārējie neko?
Tad Waltons pieliks klaat 82 punktus!

  +1 [+] [-]

, 2010-06-03 20:09, pirms 14 gadiem
L.A.K.E.R.S

  +5 [+] [-]

, 2010-06-03 20:30, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: ja tu būtu daudz video redzējis, tad saprastu ar cik netīru un pretīgu spēli ķelti izcīnija titulu.. šogad nekas tāds nenotiks. pretīga komanda. priecājaties, ka vispār tikāt tik tālu.
Tas ir sieviešu basketbols, tikai Kobes olu bučotājs varēto tik zemisku video uztaisīt. Šī ir vāļākā(fiziski) ēra NBA vēsturē(pēc noteikumiem), un viņš uztaisa video par to, ka cik netīri spēlē komandas. Ok labi taisi video, bet kapēc pieminē tur Džordanu kurš ir spēlējis pret Pistons, Knicks. Tur basketbols bija +/- regbijam veidīgs, hand-checing, kautiņi, elkoņi mugurās. Mūsdienās par katru mazāko ''trako'' pārkāpumu dod flagranto foulu. Agrāk Tev bijs jāsatraumē čalis iegrožūt viņu reklāmas stendos vai iesitot viņam pa seju, vai ar kāju iesperot kameras operātoram.
Jā un es neesmu Celtics fans, es esmu vienkārši par viņiem, es esmu basketbola fans nevis noteiktas komandas. Un man nepatīk tas čalis dēļ tiem viņa tekstiem un video, nevis par to, ka Celtics ir samērā netīri priekš mūsdienu basketbola.

  -1 [+] [-]

, 2010-06-03 20:40, pirms 14 gadiem
Es domāju ,ka jūs visi laizat man bumbas ,jo īstenība esat baigie frīki.
Var kārtīgi izsmieties lasot jūsu komentārus. NBA TV ir prekš tam domāts ,lai rādītu spēles un ,lai izdomātu ,ka var nerādīt finālus ir jābūt ultra stulbam. Tik pat labi internetā var skatīties.
Ķelti ir favorīti tāpēc ,ka viņiem ir vairāki spēlētaji kuri spēj samest vajadzīgos punktus, nevis kā Los Andželosai - Kobe un Spānis šad un tad pret vieglāku dīfensu.
Bet ņemot vērā ,ka pirmās divas ir L.A mājas spēles ir skaidrs ,ka viņi tās nezaudēs. Tur arī visa intriga sākas. Bet nu enīvejz esmu par skaistu spēli ,lai arī gribētu ,lai paņem Celtics - tomēr arī Kobe nav zemē metams.
Btw, vēl vēlos atkārtoties ,ka lielāka daļa no jums ir frīkazoidi.
Btw2, ļaušos pieminēt ,ka Ķeltiem ir viss labākais dīfens līgā ( vai viens no )

  +3 [+] [-]

, 2010-06-03 20:41, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: ja tu būtu daudz video redzējis, tad saprastu ar cik netīru un pretīgu spēli ķelti izcīnija titulu.. šogad nekas tāds nenotiks. pretīga komanda. priecājaties, ka vispār tikāt tik tālu.
Ak manu jēziņ cik netīri fuj bla bla bla ej skaties baletu ja nepatīk fizisks un kartīgs sports! piekrītu -pistol, Nav jau sievietes ka jakunkst par grūstīšanos.!!!

 +11 [+] [-]

, 2010-06-03 20:49, pirms 14 gadiem
Sviestabeka rakstīja: Es domāju ,ka jūs visi laizat man bumbas ,jo īstenība esat baigie frīki.
Tev tiešām patīk domāt kā citi džeki tev laiza olas?

ultra pretīgi

  -2 [+] [-]

, 2010-06-03 20:58, pirms 14 gadiem
Senčualiņš rakstīja: Tev tiešām patīk domāt kā citi džeki tev laiza olas?

ultra pretīgi
Principā it's so gay to think like that. Bet nu ja vēlies tu jau tā vari domāt ar patiku sevī. Un vispār jau tas viss ir domāts ,ka tas ir nepatīkami - respektīvi tas ir pretīgi ,bet ņemot vērā ka viņi neizceļas ar neko skaistu ,tad viņiem tas pretīgais tiek ( laizīt testikāļus )
Enīvejz es neesmu vainīgs puis ,ka domu neuztvēri.

Jāņem sāls palīdzībā ,lai ātri paskrietu laiks līdz četriem :O go basis!

  +6 [+] [-]

, 2010-06-03 21:05, pirms 14 gadiem
Laikam pienācis slimnieku laiks komentēt Nu tad priekā bekas

     [+] [-]

, 2010-06-03 21:26, pirms 14 gadiem
njaaa lkm bija veltigi ceret ka shogad kadu citu komandu finalos redzesim

  +3 [+] [-]

, 2010-06-03 21:28, pirms 14 gadiem
Los Ludzas Lakers

  +4 [+] [-]

, 2010-06-03 21:46, pirms 14 gadiem
Lai šonakt uzvar Lakers un atlikušās spēles Celtics

     [+] [-]

, 2010-06-03 21:48, pirms 14 gadiem
kikis114 rakstīja: Fakts ir arī tas, ka tas ir basketbols nevis regbijs.Kā to domā ķelti.
Nav taalu jaameklee, paskaties kaads Uviits ir

  +1 [+] [-]

, 2010-06-03 21:53, pirms 14 gadiem
esk8er rakstīja: Kobe?
Pīrsu var apstādināt, taču pret Kobi aizsardzībā nospēlēt ir 2reiz grūtāk.
Gan jau, ka Džeimss Kobes vecumā arī būs tikpat labs, ja ne labāks.
Tagad viņam metiens vēl nav tik perfekts kā Kobem!
vot varam saderēt, ka Džeimss ne tuvu nebūs tik labs kā Kobe šajā vecumā!! vienreiz jau stāstīju, ka Džeimss vairāk spēlē ar fizisko masu, tātad ar katru gadu fizisko būs dabūt arvien grūtāk atšķirībā no Kobes, kuram vairāk ir tehnika!!

  +4 [+] [-]

, 2010-06-03 22:10, pirms 14 gadiem
shamanis29 rakstīja: Izrādās, ka Interaktīvā lattelekom TV piedāvā finālspēles. NBA TV nerādīs, bet ir īpašs kanāls Nr. 411, kas būs tikai jūnijā un jūlijā, kurā tiks tiešraidē translētas NBA turnīra finālspēles. Šajā kanālā iespējams arī skatīt visu spēli vai daļu no tās un skatīties atkārtoti. SUPER!
paldies, veci, esmu tev neizsakaami pateiciigs par sho informaaciju, nebiju pamanijis ka tas kanaals ir kur raadiis tikai nba finaalspeelees, biju jau sapiicis ka nba tv neraadiis!

let's go Celtics, BEAT LA

  +1 [+] [-]

, 2010-06-03 22:19, pirms 14 gadiem
esk8er rakstīja: Es arī domāju, ka ķelti ir labāka tīri kā komanda.
Kā jau te viens iepriekš minēja, visas pozīcijas tiešām stabili spēlē un katrs spēlētājs ir ļoti piemērots komandas biedriem.
Bainams - Pērkinss = labs duelis, teiktu, ka vienlīdzīga cīņa.
Gazols - Gārnets = Gārnets tomēr ir ar lielāku pieredzi, taču Gazolam ir arī liels cīņasspars. arī būs interesanti.
Ārtests - Pīrss = Domāju, ka Pīrss pārkodīs Ārtestu un būs spējīgs viņu uzbrukumā pārspēt.
Braiants - Allens = Nav divu domu - Braiants ir labāks, taču SugarRay arī met pretiniekiem ļoti sāpīgus 3pt, par ko Kobe varētu aizmirst spēles gaitā un palaist Allenu brīvu.
Fišers - Rondo = Arī te nav šaubu. Rondo ir spējīgāks, dinamiskāks, enerģiskāks, ātrāks, jaunāks. Fišeram nav ne vainas, bet Rondo ir ķeltu atslēga, kas var aizvest Bostonu līdz vēlvienam čempiontitulam!

Uzskatu, ka lielākais jautājums ir vai Kobe ir spējīgs viens pats pavilkt komandu pret ķeltiem. Un ja nē, tad vai paši Leikeri ir spējīgi brīžos palīdzēt.
Sakarigi esi uzrakstijis,visam piekritu,tikai es domaju ka Bainums ir spejigaks par Perkinsu.Un pat ja Kobem izcili neies,bus vismaz kads sakarigs paligs(nedrikst aizmirst ari Odomu).

  -1 [+] [-]

, 2010-06-03 22:22, pirms 14 gadiem
hockeyl0ver rakstīja: Nezinu kā jūs bet es esmu par Celtics!
Ka var sitads komentars visvairak plusu iegut?viens teikums,taja pasa komantu nemak ielikt!

     [+] [-]

, 2010-06-03 22:27, pirms 14 gadiem
samoseckis rakstīja: Ka var sitads komentars visvairak plusu iegut?viens teikums,taja pasa komantu nemak ielikt!
Tu reāli gribi teikt, ka negribi Burnu? Vienalga kāds teikums, visu izsaka cik Tev profil ir.

     [+] [-]

, 2010-06-03 22:29, pirms 14 gadiem
pistol rakstīja: Tu reāli gribi teikt, ka negribi Burnu? Vienalga kāds teikums, visu izsaka cik Tev profil ir.

Kas vins par sevi balso no 100 profiliem? ir to verts? man skiet,ka nav vienalga vai komentars ir pa temai vai kautkada siikaa iztesiens..

  -1 [+] [-]

, 2010-06-03 22:41, pirms 14 gadiem
A pa NBA TV vares redzet so speli?

  +6 [+] [-]

, 2010-06-03 22:44, pirms 14 gadiem
CNNn rakstīja: Un Leikeru uzvara arī var sākties
Nomirsti paštaisnais gaili.

  -1 [+] [-]

, 2010-06-03 22:53, pirms 14 gadiem
Sviestabeka rakstīja: Es domāju ,ka jūs visi laizat man bumbas ,jo īstenība esat baigie frīki.
Var kārtīgi izsmieties lasot jūsu komentārus. NBA TV ir prekš tam domāts ,lai rādītu spēles un ,lai izdomātu ,ka var nerādīt finālus ir jābūt ultra stulbam. Tik pat labi internetā var skatīties.
Ķelti ir favorīti tāpēc ,ka viņiem ir vairāki spēlētaji kuri spēj samest vajadzīgos punktus, nevis kā Los Andželosai - Kobe un Spānis šad un tad pret vieglāku dīfensu.
Bet ņemot vērā ,ka pirmās divas ir L.A mājas spēles ir skaidrs ,ka viņi tās nezaudēs. Tur arī visa intriga sākas. Bet nu enīvejz esmu par skaistu spēli ,lai arī gribētu ,lai paņem Celtics - tomēr arī Kobe nav zemē metams.
Btw, vēl vēlos atkārtoties ,ka lielāka daļa no jums ir frīkazoidi.
Btw2, ļaušos pieminēt ,ka Ķeltiem ir viss labākais dīfens līgā ( vai viens no )
Tu domaa, ka lakers nav laba aizsardziiba! Gazols un Fishers nav speciigi aizsardziibaa, bet artrests, kobe un odams aizsardziiba nav ne uz mata sliktaaka nekaa celtics aizsardziiba!

  +3 [+] [-]

, 2010-06-03 22:54, pirms 14 gadiem
Celtics panjems titulu. Es viennoziimiigi par zaļajiem

     [+] [-]

, 2010-06-03 22:55, pirms 14 gadiem
Sviestabeka, ja kas NBA TV nerādīs finālus. Aizrijies, dirseej

     [+] [-]

, 2010-06-03 23:02, pirms 14 gadiem
Principā favorītu lomu atvēlu Lakers, bet būšu par Bostonu! Domāju, ka svarīgi būs vai Tonijs Alens spēs iesaistīties tik pat produktīvi kā pret Klīvlendu gan uzbrukumā gan auzsardzībā pret Kobi!

     [+] [-]

, 2010-06-03 23:37, pirms 14 gadiem
chubaki rakstīja: Tad Waltons pieliks klaat 82 punktus!
Skalabrains nosegs i Waltonu i Kobi. Nevienam no tiem diviem nebūs punktu šodien, ja neskaita piespēles...pateicoties Skalabrainam!

  +6 [+] [-]

, 2010-06-03 23:40, pirms 14 gadiem
eddybear rakstīja: vot varam saderēt, ka Džeimss ne tuvu nebūs tik labs kā Kobe šajā vecumā!! vienreiz jau stāstīju, ka Džeimss vairāk spēlē ar fizisko masu, tātad ar katru gadu fizisko būs dabūt arvien grūtāk atšķirībā no Kobes, kuram vairāk ir tehnika!!
Mūžu dzīvo, mūžu mācies. Gribi teikt, ka Kobe bija tik labs cik viņš ir tagad, jau Džeimsa vecumā? Kobes spēlē jau arī daudz lielāka loma bija atlētiskumam, bet viņš progresēja līdz šim līmenim, kad tas vairs nav vajadzīgs. Domāju, ka Džeimss vēl arī iemācīsies mest tikpat perfekti kā Kobe.

  +6 [+] [-]

, 2010-06-03 23:40, pirms 14 gadiem
Vienkārši, te dažš labs, tā nevar pārdzīvot smago 08 gada zaudējumu, ka izspēlē fizisko,rupjo,regbija kārti.

  +3 [+] [-]

, 2010-06-03 23:56, pirms 14 gadiem
Ulmeens rakstīja: Nepiekrītu par Gazolu un Gārnetu, viņi ir nedaudz dažāda tipa spēlētāji. Gazols ir cīnītājs zem groza, Gārnets ir vairāk universāls, bet Pau ir priekšrocība zem groza.
Ārtests - Pīrss - uzbrukumā varbūt labāks ir Pīrss ar savu stulbo tēlošanu. Bet aizsardzībā Ārtests ir viens no Lakers atslēgām!
Bryant - Allen - atkal dažāda tipa spēlētāji. Allens neuzņemas uz sevis komandas vilkšanu, izņemot pēdējās minūtēs, kad viņam jāmet izšķirošie 3pt. Tieši uz to brīdi Braients viņu noturēs, tici man, ātruma ziņā neatpaliek necik un Kobe aizsardzībā šosezon ir ļoti labs! Bet otrādāk, vai Kobi apstādinās Allens - diezvai, jo neviens spēlētājs līgā nevar viņu 1vs1 apstādināt, tur vajadzēs Riversa taktiku redzēt kā rīkosies pirmajā spēlē aizsardzībā Celtics. Tā ir viņu stiprā puse, Lakers tieši otrādāk - uzbrukums ir labāks.
Rondo - Fišers. Fišeram labāks metiens, pārējos aspektos labāks Rondo.
Vēl nevajadzētu aizmirst par Big Baby Davis, kas ir ļoti labs soliņa spēlētājs ķeltiem, nereti tieši viņa punkti ir nozīmīgākie, kamēr līderi atpūšas! Soliņš ķeltiem uz papīra izskatās nedaudz labāks, bet fināli paliek fināli, tur neko nevar prognozēt, katra spēle tiek spēlēta savādākā stilā. Go Lakers!
Gārnets MĀK arī cīnīties par atlēkušajām bumbām. Tici man - un kā vēl māk. Viņš, protams, ir universālāks, bet ja viņam pavēlē tikt galā ar Gazolu, tad viņš uz to arī koncentrēsies.
Un tās IR muļķības, ka Allens visu spēli neko nedara un pēdējās min laikā tikai sāk mest trīņus. Kobem nāksies smagi pasvīst visu spēli nevis tikai pēdējās sek. Turklāt tas nav tik vienkārši. Kobe ir labs aizsardzībā, tur nav šaubu, bet ja runājam par Reju, tad liela loma ir taktiskajā spēlē, jo viņš nav Kobes stila spēlētājs - tīrs 1 uz 1.
Rejs vairāk izskrien aiz skrīniem un izmanto situāciju, kad viņš ir uz mirkli brīvs un izmet to 3pt. Tā vairs nav Kobes loma tikt līdzi skrīniem - tā ir visas komandas loma.
Un pirms 2 gadiem redzējām kā Bostona veiksmīgi tika galā ar Kobi (ar visas komandas palīdzību). Šaubos, ka Kobi ar bumbu daudz atstās 1uz1.
Fišera metiens (kurš nebūt nav tik labs kā Mo Viljamsa vai Nelsona metiens) neko, atkārtoju - NEKO nelīdzēs pret Rondo aizsardzību, jo Rondo nedos Fišeram atelpu.
Deiviss arī ir labs spēlētājs no soliņa, bet Odoms tomēr ir labāks.
Odomam ir labāks metiens, Odoms ir garāks, labāk cīnās zem groziem un ir labāks aizsardzībā.
Par Ārtestu - Pīrsu var arī piekrist

  -1 [+] [-]

, 2010-06-04 00:04, pirms 14 gadiem
esk8er rakstīja: Gārnets MĀK arī cīnīties par atlēkušajām bumbām. Tici man - un kā vēl māk. Viņš, protams, ir universālāks, bet ja viņam pavēlē tikt galā ar Gazolu, tad viņš uz to arī koncentrēsies.
Un tās IR muļķības, ka Allens visu spēli neko nedara un pēdējās min laikā tikai sāk mest trīņus. Kobem nāksies smagi pasvīst visu spēli nevis tikai pēdējās sek. Turklāt tas nav tik vienkārši. Kobe ir labs aizsardzībā, tur nav šaubu, bet ja runājam par Reju, tad liela loma ir taktiskajā spēlē, jo viņš nav Kobes stila spēlētājs - tīrs 1 uz 1.
Rejs vairāk izskrien aiz skrīniem un izmanto situāciju, kad viņš ir uz mirkli brīvs un izmet to 3pt. Tā vairs nav Kobes loma tikt līdzi skrīniem - tā ir visas komandas loma.
Un pirms 2 gadiem redzējām kā Bostona veiksmīgi tika galā ar Kobi (ar visas komandas palīdzību). Šaubos, ka Kobi ar bumbu daudz atstās 1uz1.
Fišera metiens (kurš nebūt nav tik labs kā Mo Viljamsa vai Nelsona metiens) neko, atkārtoju - NEKO nelīdzēs pret Rondo aizsardzību, jo Rondo nedos Fišeram atelpu.
Deiviss arī ir labs spēlētājs no soliņa, bet Odoms tomēr ir labāks.
Odomam ir labāks metiens, Odoms ir garāks, labāk cīnās zem groziem un ir labāks aizsardzībā.
Par Ārtestu - Pīrsu var arī piekrist
Kā Garnets var nemacēt cīnīties par atlēkušajām ,ja viņš kādus četrus gadus pēc kārtas bija labākais atlēkošo izcīnītājs? Vienkārši Pols ir tieši tendēts uz groza apakšu, Garnets var iemest pustālo vai atdot kādu smuku pasu. Un, manuprāt, Kobem ir jāsedz Rondo. Uzliec Fisheru uz Rondo un gg. Rondo too fast, too skilled, too good court vision.

     [+] [-]

, 2010-06-04 00:05, pirms 14 gadiem
Es par Lakers es ceru Lakers uzvarēs.

     [+] [-]

, 2010-06-04 00:18, pirms 14 gadiem
Tas ka Lakers paņems mājas spēles nebūs nekāds baigais brīnums , vot ja ķelti paņems kaut vienu izbraukuma spēli , tie gan būs brīnumi.
Negribās neko gari izteikties vnk - Go Celtics!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja