Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Šokējošs pavērsiens NBA: Dončičs karjeru turpinās "Lakers", Deiviss dosies uz Dalasu

Matīss Kučinsks
Matīss Kučinsks

Šokējošs pavērsiens NBA: Dončičs karjeru turpinās "Lakers", Deiviss dosies uz Dalasu
Luka Dončičs un Lebrons Džeimss. Foto. AP. Scanpix

Negaidīta maiņa notikusi Nacionālajā basketbola asociācijā (NBA). Trīs maiņu darījuma rezultātā slovēnis Luka Dončičs no Dalasas "Mavericks" pārcelsies un Losandželosas "Lakers", bet Entonijs Deiviss dosies pretējā virzienā.

Negaidīta ziņa sociālo tīklu vietnē "X" šorīt pamodināja daudzus NBA sekotājus. ESPN apskatnieks Šams Čaranija savā profilā ierakstīja, ka Losandželosas "Lakers" un Dalasas "Mavericks" panākušas vienošanos, kā rezultātā divas NBA superzvaigznes samainīsies vietām – Luka Dončičs dosies uz Losandželosu, bet Entonijs Deiviss uz Dalasu.

Maiņas darījums patiešām ir noticis. Slovēnis Dončičs karjeru turpinās "Lakers" vienībā, spēlējot kopā ar 40 gadus veco Lebronu Džeimsu. Šajā darījumā iesaistīta arī Jūtas "Jazz" komanda. "Lakers" rindas papildinās Dončičs, Maksi Klebers un Markīfs Moriss, "Mavericks" kreklā turpmāk spēlēs Deiviss un Makss Kristijs, bet "Jazz" ieguva 21 gadus veco Džeilenu Hudu-Šifino. Tāpat "Jazz" tika pie divām drafta izvēlēs, bet Dalasa pie "Lakers" 2029. gada drafta pirmās kārtas izvēles.

Kā ziņo Čaranija, Dalasa bija tā, kas izteica piedāvājumu "Lakers" komandai. "Lakers" vadība uzskata, ka Dončičs varētu būt komandas seja nākamās desmitgades laikā. Pieņemot šo informāciju, Dalasa vēlējās aizmainīt slovēni. Dončičs apvienosies ar Lebronu Džeimsu, savukārt Deiviss Dalasā spēlēs kopā ar Kairiju Ērvingu.

"Mavericks" bijušas bažas par Dončiča nākotnes plāniem. Savu komentāru pēc maiņas sniedza "Mavericks" ģenerālmenedžeris Nikoa Herisons: "Es ticu tam, ka titulus izcīna aizsardzība. Es ticu, ka, iegūstot savā komandā "All-Defensive" centra spēlētāju, mūsu izredzes palielinās. Tagad esam uzbūvēti tā, lai uzvarētu tagad un nākotnē."

     [+] [-]

, 2025-02-02 20:26, pirms mēneša
Subjektīvais rakstīja: Dalasa jau pati visu skaidro, galvenais iemesls ir disciplīna, svars it īpaši.
Gan jau arī balaute kādam kko ne tā pateicis un tādam dot tuvojošo SuperMax, nafig. Tagad gan iegrieza ar SuperMax pončikam, gan ar galvassāpēm laukumā, jo bumbu viņam tā pat vien pa skaistām acīm tur neviens nedos.
Plus no LAL tas tikai apliecina, ka komandas panākumi ir sekundāi, vajag tikai aizpildītu zāli un suvenīru tirdzniecību. Un diezgan droši, ka LBJ beidz karjeru pēc šīs sezonas...
Kāpēc panākumi ir sekundāri, ja Luka viens pats varēja vilkt DAL?

     [+] [-]

, 2025-02-02 20:41, pirms mēneša
Heiteris parastais rakstīja: Kāpēc panākumi ir sekundāri, ja Luka viens pats varēja vilkt DAL?
Piekrītu, ka Lebronam pēdējās sezonas kopā ar dēlu ir svarīgi panākumi.
Būtisku lomu spēlēs Lukas spēja kļūt par komandas spēlētāju. MAVS viņš gan vilka, gan gremdēja ar bumbas pärturēšanu. Lukam ir izcils uzbrukuma talants, bet Lakers viņam neļaus tik ilgi turēt bumbu pie sevis, lai vāktu status, jo tie ir nepieciešami arī Lebronam, kā arī Lebronam patīk uz laukuma būt bosam un šo lomu viņš neatdos.
Īsāk sakot, būs interesanti un kaut kāds adaptācijas periods noteikti būs (it īpaši, lomu sadalē un to pieņemšanā).

     [+] [-]

, 2025-02-02 21:25, pirms mēneša
Chris_Drury rakstīja: Visu dienu smejos par Lakers heiteriem..😁😁Labaku darijumu grūti iedomāties, bet tā pat te Dončičs pelmenis,slinks aizsardzībā,pārvertēts un vēl nez kas😁😁Tik neviens nerunā par AD traumām un to ka viņš laikam sešus gadus vecāks..tā pat neviens nepiemin ka pec titula AD div sezonas atradās laukumā skata pēc un praktiski tik pedejos divus gadus atkal var redzēt grib vēl ko izcīnīt..taka ari savi putni galvā😁Ja pieņem ka LJB speles vēl gadus divus tad tiešām butu jēga veidot komandu ap 33 gadīgu AD 😁😁izcila maiņa.no LAL ko tadu var sagaidīt reizi 15 gados.👍👍
Visi apskatnieki novērtē šo šādi:
Los Angeles Lakers: A+++++
Dallas Mavericks: F

Bet nē - mūsu sporta centra gurdinieki te visi ir gudrāki

     [+] [-]

, 2025-02-02 21:26, pirms mēneša
erty rakstīja: Piekrītu, ka Lebronam pēdējās sezonas kopā ar dēlu ir svarīgi panākumi.
Būtisku lomu spēlēs Lukas spēja kļūt par komandas spēlētāju. MAVS viņš gan vilka, gan gremdēja ar bumbas pärturēšanu. Lukam ir izcils uzbrukuma talants, bet Lakers viņam neļaus tik ilgi turēt bumbu pie sevis, lai vāktu status, jo tie ir nepieciešami arī Lebronam, kā arī Lebronam patīk uz laukuma būt bosam un šo lomu viņš neatdos.
Īsāk sakot, būs interesanti un kaut kāds adaptācijas periods noteikti būs (it īpaši, lomu sadalē un to pieņemšanā).
Nu kaut kā DAL ar Irvingu mācēja sadalīt. Visi arī sākumā kristiski skatījās, ko tad divi džeki bez defu darīs - redz - spēlēja finālā.

     [+] [-]

, 2025-02-02 21:34, pirms mēneša
Heiteris parastais rakstīja: Kāpēc panākumi ir sekundāri, ja Luka viens pats varēja vilkt DAL?
LA nav Dalassa, vēl jo vairāk Lakers nav Maveriks, tur ir cita kultūra, dzīve, cits basketbols. Bet pats galvenais, Lukas fiziskā forma krītas ar katru sezonu, saņemties var, bet īslaicīgi, principā uz sezonas sākumu, pārējo izbrauc uz talanta. Talants beidzas ap 30 Nu ne beidzas, bet kad tā dominace sāk zaudēt visam pārējam. Skatoties sastāvu un ja to diriģē Luka, tad tas ir Play-Off baskets uz pirmo kārtu. Tāds Hjūstonas - Hardena variants.
Un tas jau pats par sevi liecina par LAL marketinga vēlmēm un rezultāta mazsvarīgumu. It kā jau varētu smaidīt, ka divi lielie algu čeki ir prom, viens beigs karjeru, otrs traumatiskais ir prom... Bet kas tad ir vietā?
Nākotnē traumatiskais Luka?

     [+] [-]

, 2025-02-02 21:34, pirms mēneša
Zināmā mērā var piekrist Dallasas GM par aizsardzības nozīmi cīņā par NBA čempionu titulu, bet ar ko tad viņš taisās veidot aizsardzības stila komandu, ja Deiviss visu laiku cīnās ar traumām, bet pārējā Dallasas komanda nu nav nekādi aizsardzības giganti. Bet nu paskatīsimies, būs interesanti vērot, kā veidojas sadarbības ar Lebronu Džeimsu un Dončiku.

     [+] [-]

, 2025-02-02 21:37, pirms mēneša
Heiteris parastais rakstīja: Visi apskatnieki novērtē šo šādi:
Los Angeles Lakers: A+++++
Dallas Mavericks: F


Bet nē - mūsu sporta centra gurdinieki te visi ir gudrāki
Kuri ir tie apskatnieki?
Stīvens A. Smits?

     [+] [-]

, 2025-02-02 21:37, pirms mēneša
Heiteris parastais rakstīja: Nu kaut kā DAL ar Irvingu mācēja sadalīt. Visi arī sākumā kristiski skatījās, ko tad divi džeki bez defu darīs - redz - spēlēja finālā.
Neteiktu, ka sadalīja bumbu ar Kairiju. Kids miksēja spēles laiku un Kairijs samierinājās ar otrā plāna lomu, abiem esot vienlaicīgi laukumā. Pie Lebrona Lukam būs jāieņem otrā plāna loma un tas jau būs grūtāks pasākums.

     [+] [-]

, 2025-02-02 21:43, pirms mēneša
Subjektīvais rakstīja: LA nav Dalassa, vēl jo vairāk Lakers nav Maveriks, tur ir cita kultūra, dzīve, cits basketbols. Bet pats galvenais, Lukas fiziskā forma krītas ar katru sezonu, saņemties var, bet īslaicīgi, principā uz sezonas sākumu, pārējo izbrauc uz talanta. Talants beidzas ap 30 Nu ne beidzas, bet kad tā dominace sāk zaudēt visam pārējam. Skatoties sastāvu un ja to diriģē Luka, tad tas ir Play-Off baskets uz pirmo kārtu. Tāds Hjūstonas - Hardena variants.
Un tas jau pats par sevi liecina par LAL marketinga vēlmēm un rezultāta mazsvarīgumu. It kā jau varētu smaidīt, ka divi lielie algu čeki ir prom, viens beigs karjeru, otrs traumatiskais ir prom... Bet kas tad ir vietā?
Nākotnē traumatiskais Luka?
Nu neiet nevienā sezonā iekšā Lakers ar domu, ka viņiem neinteresē tituls. Viņiem pacelt titulu ir svarīgāks par visu. Kas gan dod labākas mārketinga iespējas, kā tituls. Pirmos reizi 40 gadīgs džeks paceļ titulu un ir MVP.

     [+] [-]

, 2025-02-02 21:44, pirms mēneša
Subjektīvais rakstīja: Kuri ir tie apskatnieki?
Stīvens A. Smits?
Gan ESPN, gan NBA.com. Visi pēc kārtas. Tikai tu subjektīvi redzi, ka DAL ir A+++++, LAL ir F-.

Tici man.... tevis minētais pāvs, lai paliek tavai audiorijai.

     [+] [-]

, 2025-02-02 21:51, pirms mēneša
Iespaidīgs darījums. Bet nu laikam arī loģisks no otras puses. Dallas Mavericks cik var saprast ir šī darījuma iniciatori - ar to Mavs pasaka, ka viņi netic tam, ka ar Luka Doncic var izcīnīt NBA titulu. Var mani saukt par heiteri utt., bet esošā situācija to praktiski padara par faktu.
Situāciju jau nevajag skatīties tikai no Dallas Mavericks rakursa puses, bet arī to, ka rietumu konferencē tuvākajos gados Mavs būs grūti konkurēt, ja neko strauji nemainīs - OKC, Grizzlies, Rockets, Nuggets lielākoties paliks vēl spēcīgāki, bet Mavs kaut, kas ir jāmaina, bet ar Luka Doncic supermax kontraktu to ir praktiski neiespējami izdarīt! Kāpēc nevar izdarīt? Jo Luka līgums ir tāds, ka ir praktiski neiespējami atrast vēl kādu super-talantu, kas būtu gatavs kapāt zem cap-space tikai tāpēc, lai Luka varētu saņemt to atalgojumu kas viņam ir.
Lakers? Iespējams, ka šis solis arī ir loģisks, jo L.James ir 40 gadi, un neviens nezina, vai šī būs viņa pēdējā, vai priekšpēdējā sezona utt. Savukārt Anthony Davis tā arī nav izveidojies kā komandas līderis, jo vienmēr, kad Lakers slīkst, tad viņš kaut kur klusiņām nolien maliņā un visu atbildību uz sevi paņem James. Tāpēc loģisks solis - aizmainīt nu jau teiksim godīgi veterānu pret 25 puisi, kas ļoti iespējams var izšaut un izcīnīt titulu, ja pats tiks galā ar saviem iekšējiem demoniem + apstākļu un komandas maiņa var likt saprast, ka vairāk jāstrādā un jādara, un ka Luka nav neaizskarama primadonna. Varbūt tas palīdzēs Luka sakārtot galvu un saprast, ka ar viņa attieksmi pret lieko svaru, sūdzēšanos tiesnešiem utt. beigās var nonākt arī Washington Wizards, kur varēs vidēji spēlē gūt 30+ punktus un sēdēt 15.vietā austrumu konferencē!

     [+] [-]

, 2025-02-02 21:56, pirms mēneša
erty rakstīja: Piekrītu, ka Lebronam pēdējās sezonas kopā ar dēlu ir svarīgi panākumi.
Būtisku lomu spēlēs Lukas spēja kļūt par komandas spēlētāju. MAVS viņš gan vilka, gan gremdēja ar bumbas pärturēšanu. Lukam ir izcils uzbrukuma talants, bet Lakers viņam neļaus tik ilgi turēt bumbu pie sevis, lai vāktu status, jo tie ir nepieciešami arī Lebronam, kā arī Lebronam patīk uz laukuma būt bosam un šo lomu viņš neatdos.
Īsāk sakot, būs interesanti un kaut kāds adaptācijas periods noteikti būs (it īpaši, lomu sadalē un to pieņemšanā).
100% piekrītu, ka Luka mainīt attieksmi pret spēli var tikai tāds kā Lebron James kam šaubos, ka viņš atļausies runāt pretī. Lukam tiek dota milzīga atbildība kļūt par LA Lakers seju uz vairākiem nākamajiem gadiem, ja viņš turpinās būt ar tādu attieksmi kā Dallas Mavericks, tad var kļūt par vienu no lielākajiem fail spēlētājiem NBA vēsturē!

     [+] [-]

, 2025-02-02 22:00, pirms mēneša
Ambrē rakstīja: Iespaidīgs darījums. Bet nu laikam arī loģisks no otras puses. Dallas Mavericks cik var saprast ir šī darījuma iniciatori - ar to Mavs pasaka, ka viņi netic tam, ka ar Luka Doncic var izcīnīt NBA titulu. Var mani saukt par heiteri utt., bet esošā situācija to praktiski padara par faktu.
Situāciju jau nevajag skatīties tikai no Dallas Mavericks rakursa puses, bet arī to, ka rietumu konferencē tuvākajos gados Mavs būs grūti konkurēt, ja neko strauji nemainīs - OKC, Grizzlies, Rockets, Nuggets lielākoties paliks vēl spēcīgāki, bet Mavs kaut, kas ir jāmaina, bet ar Luka Doncic supermax kontraktu to ir praktiski neiespējami izdarīt! Kāpēc nevar izdarīt? Jo Luka līgums ir tāds, ka ir praktiski neiespējami atrast vēl kādu super-talantu, kas būtu gatavs kapāt zem cap-space tikai tāpēc, lai Luka varētu saņemt to atalgojumu kas viņam ir.
Lakers? Iespējams, ka šis solis arī ir loģisks, jo L.James ir 40 gadi, un neviens nezina, vai šī būs viņa pēdējā, vai priekšpēdējā sezona utt. Savukārt Anthony Davis tā arī nav izveidojies kā komandas līderis, jo vienmēr, kad Lakers slīkst, tad viņš kaut kur klusiņām nolien maliņā un visu atbildību uz sevi paņem James. Tāpēc loģisks solis - aizmainīt nu jau teiksim godīgi veterānu pret 25 puisi, kas ļoti iespējams var izšaut un izcīnīt titulu, ja pats tiks galā ar saviem iekšējiem demoniem + apstākļu un komandas maiņa var likt saprast, ka vairāk jāstrādā un jādara, un ka Luka nav neaizskarama primadonna. Varbūt tas palīdzēs Luka sakārtot galvu un saprast, ka ar viņa attieksmi pret lieko svaru, sūdzēšanos tiesnešiem utt. beigās var nonākt arī Washington Wizards, kur varēs vidēji spēlē gūt 30+ punktus un sēdēt 15.vietā austrumu konferencē!
Lakers ar LD pievienošanos, vismaz šajā sezonā, nekas būtisks nemainīsies, jo zem LB un LD apakšā tai nekas būtisks nav. Jo īpaši uz beņķa. Neticu, ka līdz šīs sezonas treidu beigām 6. februārī Lakers funkcionāri spēs padarīt šo komandu kvalitatīvu tās dziļumā.
Dalasai gan varētu pamainīties, jo viņi +/- ar šādu sastāvu spēlē jau vairāk kā mēnesi, un AD pievienošanās, ja tas būs pie labas veselības, dos labu tai pienesumu.

     [+] [-]

, 2025-02-02 22:23, pirms mēneša
profesorsk rakstīja: Pēc 10 gadiem atskatīsies uz šo treidu kā sliktako treidu NBA vēsturē. Mavs būs apsmiekls visas turpmākās franšīzes pastāvēšanas laiku

LUKA
MAGIC
Interesanti ko tu un tev līdzīgie rakstīs, ja Mavs lietas tagad ies normāli uz priekšu, un tā būs komanda, kura Play Off ies pēc augstiem mērķiem?

     [+] [-]

, 2025-02-02 22:25, pirms mēneša
Ambrē rakstīja: 100% piekrītu, ka Luka mainīt attieksmi pret spēli var tikai tāds kā Lebron James kam šaubos, ka viņš atļausies runāt pretī. Lukam tiek dota milzīga atbildība kļūt par LA Lakers seju uz vairākiem nākamajiem gadiem, ja viņš turpinās būt ar tādu attieksmi kā Dallas Mavericks, tad var kļūt par vienu no lielākajiem fail spēlētājiem NBA vēsturē!
Kaut kā nav dzirdēts, ka LB būtu baigās mentora dotības. Un par cik LD ir tāda normāla zvaigžņu slimība, tad kāds pamats domāt, ka viņš parakstīsies LB audzināšanai?

     [+] [-]

, 2025-02-02 22:50, pirms mēneša
profesorsk
Ne jau te cepjas par vecu spēli.
MAVS nebija nevienas autoritātes un Luka sevi fiziski degradēja. Ja viņš būtu uzturējis savu fizisko formu tādā līmenī, kāda tā bija Real laikos, tad MAVS būtu jau bijuši labāki ar KP, Brunsonu un Hārdeveju. Iespējams, jau būtu tad arī cīnījušies par titulu. Pagājušogad un šogad arī ap Luku izveidoja labu komandu un atkal viņš fiziski nebija gatavs pacelt komandu labākā līmenī.
Gadi iet priekšu un MAVS apnika gaidīt. Traumas arī nāk bonusā. Tagad Lukam laiks pierādīt, ka viņš spēj sevi savākt un motivēti iet uz titulu.

     [+] [-]

, 2025-02-02 22:54, pirms mēneša
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Kaut kā nav dzirdēts, ka LB būtu baigās mentora dotības. Un par cik LD ir tāda normāla zvaigžņu slimība, tad kāds pamats domāt, ka viņš parakstīsies LB audzināšanai?
LJ varbūt nenodarbosies kā mentors, bet liks saprast, ka LD nav neaizstājams, un ka visi apkārt nav vainojami pie tā, ka kaut, kas nesanāk kā gribētos, bet ir arī jāsāk ar sevi pašu. Pie tam, Lebron James vārds ir daudz skaļāks nekā Luka Doncic un pie tādas situācijas Luka nav atradies - kā saka Dončičam kārtīgas pārmaiņas un puisis tiek izvilkts laukā no siltas gultas kur visi apkārt tikai glauda galviņu un slavē cik viņš ir neaizvietojams - bet šeit vienā naktī viņu izmet no gultas un pasaka, ka jāsāk būs strādāt.