Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Wizards" pagarina līgumu ar Džonu Volu

"Wizards" pagarina līgumu ar Džonu Volu
Džons Vols (ar bumbu)
Foto: AFP/Scanpix

Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) klubs Vašingtonas "Wizards" paziņojis par līguma pagarināšanu ar vienības aizsargu Džonu Volu. "Wizards" pietuvināti avoti atklāj, ka jaunais līgums paredz sadarbību uz pieciem gadiem par 80 miljoniem ASV dolāru.

"Wizards" īpašnieks Teds Leonsis slavēja 22 gadus veco aizsargu: "Kopš izvēlējāmies Džonu ar drafta pirmo numuru, viņš mums demonstrēja briedumu, spēju smagi strādāt un lojalitāti mūsu franšīzei. Viņš ir mūsu komandas stūrakmens, un ar šo līgumu mēs apliecinām, ka vēlamies būvēt savu komandu tieši ap viņu."

Aizsargu Džonu Volu 2010.gada NBA draftā ar kopējo pirmo numuru izvēlējās Vašingtonas "Wizards". 184 NBA spēlēs (172 starta pieciniekā) Vols ir guvis vidēji 16,9 punktus, atdevis 8,0 rezultatīvas piespēles, izcīnījis 4,4 atlēkušās bumbas un pārtvēris 1,5 piespēles.

Aizvadītā sezona perspektīvajam aizsargam bija, iespējams, neveiksmīgākā viņa neilgajā karjerā. Sezonas sākumā "Wizards" nepatīkami pārsteidza Vola ceļgala savainojums, ļaujot aizsargam atgriezties ierindā tikai sezonas vidū un aizvadīt vien 49 spēles. Pēc Vola atgriešanās "Wizards" atguva savu spēli, bez aizsarga uzvarot vien piecās no 33 spēlēm, bet ar Volu sasniedzot 24-25 bilanci.

Līdzšinējais aizsarga līgums būtu beidzies pēc nākamās sezonas, Volam kļūstot par neierobežoto brīvu aģentu. Lai gan komanda vēl neatklāj jaunā līguma termiņus un summas, "Wizards" pietuvinātas personas "The Associated Press" atklāja, ka jaunais līgums ir maksimāli lielākais, kāds bijis iespējams - par 80 miljoniem dolāru piecu gadu laikā.

Izmantotie resursi:
NBA.com

  +1 [+] [-]

, 2013-08-02 10:00, pirms 11 gadiem
quick rakstīja: Nav tāds metiens kā Karijam, nav tāds atlētisms un spējas aizsardzībā kā Vestbrūkam, nav tik labs piespēlētājs kā Rondo, nav tāda ātruma kā Lavsonam. Statistiku nav vērts pieminēt jo pārējiem manis nosauktajiem tā nav sliktāka.

Volam ir liels potenciāls, skatījos interviju ar pirmo atvērto nba geju Kolinsu, kurš slavēja Džonu teikdams, ka viņš ir top 3 pēc basketbola IQ no visiem viņa komandas biedriem karjeras laikā, pārējie 2 ir Ražans Rondo un Džeisons Kids, bet šis līgums ir jāuztver kā avanss un labas gribas izrādīšana no Vašingtonas īpašnieka. Ja nemaldos, tad viņam pieder arī Capitals, kuri ir parakstījuši Ovečkinu par pusi no kluba vērtības. Skaidrs, ka īpašnieka filozofija ir glaudīt savas zvaigznes pa spalvai.

Lielākā daļa no lielajiem līgumiem ir pārmaksāti, jo līgumi ir slēgti zem vecā CBA (vai kāda bija tā abratūra) līguma. Pēc vecā līguma arī Dženings neblandītos mēnesi pa brīvo aģentu tirgū. Lai Vašingtona varētu cerēt uz ko vairāk par vietu play off, viņiem būs jāpiesaista vēl kāda zvaigzne un jānotur gados jaunais kodols. Galu galā var sanākt rūgti nožēlot nepamatotu dāsnumu.
Neviens nesaka, ka viņš ir labākais kādā jomā, bet tajos tavos parametros, ko nosauci viņš ir nedaudz zem katra, bet viņš ir VISĀS kategorijās atšķirībā no citiem. Viņam ir metiens labāks par Rondo, Lawson, atlētisms PG kategorijā domājams ir otrais aiz Westbrook, ātrums viņam ir labākais kāds vispār var būt. Diez vai Lawson ir ātrāks. Tev, vecīt, derētu kaut vienu spēli paskatīties.

  +1 [+] [-]

, 2013-08-02 10:05, pirms 11 gadiem
quick rakstīja: Jocīgs esi Tu pats. Zini kāpēc nesolītu vairāk? Jo līgas reglaments neļauj solīt vairāk naudas par sezonu. Ne jau tāpat tādus līgumus sauc par max deal. Man liekas, ka Tev mazāk vajadzētu domāt par p***jiem.
Oi... es par tevi vispār nedomāju. Kur nu vēl mazāk...

Tu laikam nesaproti, kas notiek NBA ar rokijiem. Klubam gadu pirms rokija līguma beigām ir tiesības piedāvāt spēlētājam līgumu. Ja tas netiek izdarīts, tad pēc tās sezonas beigām spēlētājs aiziet uz brīvo aģentu tirgu, kur visi var piedāvāt līgumus. Varbūt(tikai varbūt) esošā komanda var piedāvāt vairāk naudu. LAL piedāvāja Hovardam vairāk naudu, bet aizgāja uz HOU, kas piedāvāja mazāk. Kāpēc? Varbūt komanda patika, varbūt nodokļu sistēma patika. Un tad pasaki kādu iemeslu kādēļ pēc sezonas, ja Volam piedāvātu līgumu LAL teiksim par 10M kopumā mazāk kā WSH, kāpēc viņam neiet? Tagad tā ir reāli nodrošināšanās, ka viņš paliek un viss. Nav tur aģenti stulbi un nav arī klubi stulbi.

     [+] [-]

, 2013-08-02 11:34, pirms 11 gadiem
quick rakstīja: Nav tāds metiens kā Karijam, nav tāds atlētisms un spējas aizsardzībā kā Vestbrūkam, nav tik labs piespēlētājs kā Rondo, nav tāda ātruma kā Lavsonam. Statistiku nav vērts pieminēt jo pārējiem manis nosauktajiem tā nav sliktāka.

Volam ir liels potenciāls, skatījos interviju ar pirmo atvērto nba geju Kolinsu, kurš slavēja Džonu teikdams, ka viņš ir top 3 pēc basketbola IQ no visiem viņa komandas biedriem karjeras laikā, pārējie 2 ir Ražans Rondo un Džeisons Kids, bet šis līgums ir jāuztver kā avanss un labas gribas izrādīšana no Vašingtonas īpašnieka. Ja nemaldos, tad viņam pieder arī Capitals, kuri ir parakstījuši Ovečkinu par pusi no kluba vērtības. Skaidrs, ka īpašnieka filozofija ir glaudīt savas zvaigznes pa spalvai.

Lielākā daļa no lielajiem līgumiem ir pārmaksāti, jo līgumi ir slēgti zem vecā CBA (vai kāda bija tā abratūra) līguma. Pēc vecā līguma arī Dženings neblandītos mēnesi pa brīvo aģentu tirgū. Lai Vašingtona varētu cerēt uz ko vairāk par vietu play off, viņiem būs jāpiesaista vēl kāda zvaigzne un jānotur gados jaunais kodols. Galu galā var sanākt rūgti nožēlot nepamatotu dāsnumu.
Nu nu, tu atkal noliec viņu līdz ar zemi Protams, ja salīdzina Wall metienu pret Karija metienu, Karijs ir labāks, bet ja salīdzina atlēiskumu, caurgājienu, aizsardzību, ātrumu - Wall uzvar vienos vārtos!!!!! Tieši tas pats ar ar pārējiem salīdzinājumiem! Un Wall nekādā gadījumā neatpaliek no Wesbrooka fiziskajās īpašībās, ne par milimetru!!! Tas, ka Westbrooks vairāk iet cauri un met pa grozu, tas ir fakst, Wall tā netaranē grozu, viņš vairāk spēlē uz komandu, bet ja gribētu, droši vien, varētu tāpat kartā otrajā uzbrukumā aiziet garām sedzējam un iet cauri. Katram no viņiem savādāks spēles stils!

Iespējams, ka Lawsons ir ātrāks, bet Wall nu noteikti ir top 5 ātruma un atlētiskuma ziņā sarp PG, uz sitienu prātā nāk trīs tāda tipa PG - Rose, Westbrook, Wall. Gan jau, ka kādu aizmirsu.

Rondo ir piespēļu meistars, bet Wall arī ir ļoti laba piespēle. Turklāt Rondo bija kam tās piespēles atdot, nākamsezon redzēs kāds viņš izskatīsies Bostonas sastāvā, kad viņš būs līderis.

Piekrītu, ka Wall vēl daudz sevi jāpierāda un jāapliecina, bet potenciāls un viss pārējais viņam ir!

Par līgumu sumām īsti nav vērts runāt, jo tur vai nu pārmaksā vai nedamaksā Tā tur ir, lai dabūtu kādu spēlētāju iedod nez kādu līgumu, bet pat pēc puss sezonas jau nezin kā tikt vaļā Tam pašam Linam Hjūstona iedeva tādu līgumu un jau nesen gāja runa ka mainīs prom. Nedomā reizēm viņi ar galvu.

     [+] [-]

, 2013-08-02 11:45, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Oi... es par tevi vispār nedomāju. Kur nu vēl mazāk...

Tu laikam nesaproti, kas notiek NBA ar rokijiem. Klubam gadu pirms rokija līguma beigām ir tiesības piedāvāt spēlētājam līgumu. Ja tas netiek izdarīts, tad pēc tās sezonas beigām spēlētājs aiziet uz brīvo aģentu tirgu, kur visi var piedāvāt līgumus. Varbūt(tikai varbūt) esošā komanda var piedāvāt vairāk naudu. LAL piedāvāja Hovardam vairāk naudu, bet aizgāja uz HOU, kas piedāvāja mazāk. Kāpēc? Varbūt komanda patika, varbūt nodokļu sistēma patika. Un tad pasaki kādu iemeslu kādēļ pēc sezonas, ja Volam piedāvātu līgumu LAL teiksim par 10M kopumā mazāk kā WSH, kāpēc viņam neiet? Tagad tā ir reāli nodrošināšanās, ka viņš paliek un viss. Nav tur aģenti stulbi un nav arī klubi stulbi.
Man liekas, ka gluži par neierobežoti brīvo aģentu nekļūst. Šķiet, ka viņš kļūtu par ierobežoti brīvo aģentu, kur Wizards paliktu pirmtiesības uz viņu. Viņi varētu pielīdzināt jebkuram darījumam un paturēt viņu. Par naudām gan nezinu, ja jau Wizards varētu piedāvāt lielāku sumu, tad jau sanāk, ka citām komandām nav varianti Iespējams, ka solīšana notiek pēc rookija līguma, bet riktīgi nezinu.

Bet nu lai vai kā, citas komandas varētu piedāvāt līgumu, kāpēc Wizards gaidīt līdz tam! Labāk parašktīt līgumu un nākamo vasaru par viņu nav jādomā. Un tas arī parāda pašam spēlētājam, ka ar viņu rēķinās. Psiholoģiski tas spēlē lielu lomu, lielāku nekā varētu šķist.

     [+] [-]

, 2013-08-02 12:52, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Oi... es par tevi vispār nedomāju. Kur nu vēl mazāk...

Tu laikam nesaproti, kas notiek NBA ar rokijiem. Klubam gadu pirms rokija līguma beigām ir tiesības piedāvāt spēlētājam līgumu. Ja tas netiek izdarīts, tad pēc tās sezonas beigām spēlētājs aiziet uz brīvo aģentu tirgu, kur visi var piedāvāt līgumus. Varbūt(tikai varbūt) esošā komanda var piedāvāt vairāk naudu. LAL piedāvāja Hovardam vairāk naudu, bet aizgāja uz HOU, kas piedāvāja mazāk. Kāpēc? Varbūt komanda patika, varbūt nodokļu sistēma patika. Un tad pasaki kādu iemeslu kādēļ pēc sezonas, ja Volam piedāvātu līgumu LAL teiksim par 10M kopumā mazāk kā WSH, kāpēc viņam neiet? Tagad tā ir reāli nodrošināšanās, ka viņš paliek un viss. Nav tur aģenti stulbi un nav arī klubi stulbi.
Skaidrs ar Tevi. Raksti komentārus par pimpīšiem, strīdies internetā par tik triviālām tēmām kā basktebols, nespējot atturēties no personīgiem apvainojumiem.

Es gan neesmu Freida piekritējs, bet freidisti teiktu, ka Tev ir īss daikts, kā rezultātā ir izveidojušies dziļi emocionāli pārdzīvojumi (varbūt izsmejošs atraidījums guļamistabā?) un kompleksi, bet Tava lamāšanās un nekontrolējamā pimpīšu pieminēšana ir šīs sačakarētās emocionālās vides sekas.

Katrā gadījumā veiksmi turpmākajos sabradātā ego stutēšanas mēģinājumos, bet bez manas līdzalības! Ignore

     [+] [-]

, 2013-08-02 13:00, pirms 11 gadiem
KobeB24 rakstīja: Man liekas, ka gluži par neierobežoti brīvo aģentu nekļūst. Šķiet, ka viņš kļūtu par ierobežoti brīvo aģentu, kur Wizards paliktu pirmtiesības uz viņu. Viņi varētu pielīdzināt jebkuram darījumam un paturēt viņu. Par naudām gan nezinu, ja jau Wizards varētu piedāvāt lielāku sumu, tad jau sanāk, ka citām komandām nav varianti Iespējams, ka solīšana notiek pēc rookija līguma, bet riktīgi nezinu.

Bet nu lai vai kā, citas komandas varētu piedāvāt līgumu, kāpēc Wizards gaidīt līdz tam! Labāk parašktīt līgumu un nākamo vasaru par viņu nav jādomā. Un tas arī parāda pašam spēlētājam, ka ar viņu rēķinās. Psiholoģiski tas spēlē lielu lomu, lielāku nekā varētu šķist.
Neņem galvā trolli, viņam ir dikti svarīgi šeit atnākt un katru dienu pakasīties.

Ar līgumiem ir sekojoši:

- Klubs saviem ierobežotajiem brīvajiem aģentiem var piedāvāt līgumu sezonu pirms tā beigām par vienu sezonu, piedāvājot summu, kas iekļaujas līgas noteiktajā robežā;

- Ja tas netiek darīts, citi klubi drīkst izteikt piedāvājumus (offer sheetus), kuriem esošais klubs drīkst pielīdzināties. Pēc jaunā CBA ir atšķirība tajā, ka esošais klubs drīkst piedāvāt līgumu līdz 4 gadiem, bet pārējie - līdz 5.

     [+] [-]

, 2013-08-02 13:41, pirms 11 gadiem
KobeB24 rakstīja: Nu nu, tu atkal noliec viņu līdz ar zemi Protams, ja salīdzina Wall metienu pret Karija metienu, Karijs ir labāks, bet ja salīdzina atlēiskumu, caurgājienu, aizsardzību, ātrumu - Wall uzvar vienos vārtos!!!!! Tieši tas pats ar ar pārējiem salīdzinājumiem! Un Wall nekādā gadījumā neatpaliek no Wesbrooka fiziskajās īpašībās, ne par milimetru!!! Tas, ka Westbrooks vairāk iet cauri un met pa grozu, tas ir fakst, Wall tā netaranē grozu, viņš vairāk spēlē uz komandu, bet ja gribētu, droši vien, varētu tāpat kartā otrajā uzbrukumā aiziet garām sedzējam un iet cauri. Katram no viņiem savādāks spēles stils!

Iespējams, ka Lawsons ir ātrāks, bet Wall nu noteikti ir top 5 ātruma un atlētiskuma ziņā sarp PG, uz sitienu prātā nāk trīs tāda tipa PG - Rose, Westbrook, Wall. Gan jau, ka kādu aizmirsu.

Rondo ir piespēļu meistars, bet Wall arī ir ļoti laba piespēle. Turklāt Rondo bija kam tās piespēles atdot, nākamsezon redzēs kāds viņš izskatīsies Bostonas sastāvā, kad viņš būs līderis.

Piekrītu, ka Wall vēl daudz sevi jāpierāda un jāapliecina, bet potenciāls un viss pārējais viņam ir!

Par līgumu sumām īsti nav vērts runāt, jo tur vai nu pārmaksā vai nedamaksā Tā tur ir, lai dabūtu kādu spēlētāju iedod nez kādu līgumu, bet pat pēc puss sezonas jau nezin kā tikt vaļā Tam pašam Linam Hjūstona iedeva tādu līgumu un jau nesen gāja runa ka mainīs prom. Nedomā reizēm viņi ar galvu.
Es Volu nenolīdzinu līdz ar zemi, viņš ir zvaigzne, bet viņam maksās superzvaigznes naudu. Drīzāk Tu viņu cel krietni par augstu. Nu nav tā, ka viņš katrā kategorijā konkurē ar līgas labākajiem.

Mazliet advancēto statu

Metiens: Šogad Vols ir uzlabojis savu metienu realizāciju kategorijā līdz ~2.5m no groza, bet tālākus metienus viņš izpilda ļoti nestabili un ar zemu vidējo precizitāti. Tikko kā viņš atkāpjas no groza tālāk par šiem 2.5m, tā realizēti tiek tikai katrs 3 no raidījumiem.

Piespēle: Pēc rez. piespēļu/kļūdu attiecības viņš atpaliek no visiem manis minētajiem 1.nr. izņemot Kariju. Vols kļūdās vidēji pēc katras 2.37 rezultatīvās piespēles, kas ir vājš rādītājs.

Atlētisms: Šeit no Vols tiešām spīd, atlētiskajās īpašībās viņam priekšā ir tikai D.Rose un Vestbrūks. Tas arī parādās statistiski: ja aizmirst Vola 3.2 kļūdas spēlē (atpaliek tikai no uz piespēlēm orientētajiem Holideja un Rubio), tad viņš ir ļoti efektīvs caurgājienos, ja viņu šajā elementā salīdzina piemēram ar Deronu Viljamsu, tad groza tiešā tuvumā izdarītie metieni ir par 10% biežāk realizēti.

Atlētisms arī ir bijia viņa lielākais trumpis pirms drafta, atlētiskajos rādītājos drafta kombainā viņš uzrādīja rezultātus tuvu Rouza un Vestbrūka līmenim, bet abi pārējie ir atīstījuši savu spēli (Vestbrūkam vēl galva jāatīsta...) no tehniskās puses, kamēr Vols, manuprāt stagnē.

Un dot maksimālo līgumu spēlētājam, kura spējas balstās gandrīz vai tikai uz atlētiskajām īpašībām? Cik labi tas parasti beidzas?

     [+] [-]

, 2013-08-02 15:16, pirms 11 gadiem
KobeB24 rakstīja: Man liekas, ka gluži par neierobežoti brīvo aģentu nekļūst. Šķiet, ka viņš kļūtu par ierobežoti brīvo aģentu, kur Wizards paliktu pirmtiesības uz viņu. Viņi varētu pielīdzināt jebkuram darījumam un paturēt viņu. Par naudām gan nezinu, ja jau Wizards varētu piedāvāt lielāku sumu, tad jau sanāk, ka citām komandām nav varianti Iespējams, ka solīšana notiek pēc rookija līguma, bet riktīgi nezinu.

Bet nu lai vai kā, citas komandas varētu piedāvāt līgumu, kāpēc Wizards gaidīt līdz tam! Labāk parašktīt līgumu un nākamo vasaru par viņu nav jādomā. Un tas arī parāda pašam spēlētājam, ka ar viņu rēķinās. Psiholoģiski tas spēlē lielu lomu, lielāku nekā varētu šķist.
Nu nē. Tur ir kaut kāda gudrāka sistēma. Pagājušo sezon veselu mēnesi nba.com tika drukāti raksti par to, ka ar katru gadu arvien mazāk rokijiem uzreiz dod līgumus un tas notika līdz kaut kādam konkrētam laika periodam.

     [+] [-]

, 2013-08-02 15:18, pirms 11 gadiem
quick rakstīja: Neņem galvā trolli, viņam ir dikti svarīgi šeit atnākt un katru dienu pakasīties.

Ar līgumiem ir sekojoši:

- Klubs saviem ierobežotajiem brīvajiem aģentiem var piedāvāt līgumu sezonu pirms tā beigām par vienu sezonu, piedāvājot summu, kas iekļaujas līgas noteiktajā robežā;

- Ja tas netiek darīts, citi klubi drīkst izteikt piedāvājumus (offer sheetus), kuriem esošais klubs drīkst pielīdzināties. Pēc jaunā CBA ir atšķirība tajā, ka esošais klubs drīkst piedāvāt līgumu līdz 4 gadiem, bet pārējie - līdz 5.
Eu mister expert? Kā nākās, ka Wall dabūja 5 gadu līgumu, jo tu taču saki, ka tā nevar.

Paseko līdzi nba un tad te gudri runā.

  +1 [+] [-]

, 2013-08-02 15:19, pirms 11 gadiem
quick rakstīja: Skaidrs ar Tevi. Raksti komentārus par pimpīšiem, strīdies internetā par tik triviālām tēmām kā basktebols, nespējot atturēties no personīgiem apvainojumiem.

Es gan neesmu Freida piekritējs, bet freidisti teiktu, ka Tev ir īss daikts, kā rezultātā ir izveidojušies dziļi emocionāli pārdzīvojumi (varbūt izsmejošs atraidījums guļamistabā?) un kompleksi, bet Tava lamāšanās un nekontrolējamā pimpīšu pieminēšana ir šīs sačakarētās emocionālās vides sekas.

Katrā gadījumā veiksmi turpmākajos sabradātā ego stutēšanas mēģinājumos, bet bez manas līdzalības! Ignore
Ne jau es pirmais ieminējos par pimpīšiem....

     [+] [-]

, 2013-08-02 16:21, pirms 11 gadiem
quick rakstīja: Es Volu nenolīdzinu līdz ar zemi, viņš ir zvaigzne, bet viņam maksās superzvaigznes naudu. Drīzāk Tu viņu cel krietni par augstu. Nu nav tā, ka viņš katrā kategorijā konkurē ar līgas labākajiem.

Mazliet advancēto statu

Metiens: Šogad Vols ir uzlabojis savu metienu realizāciju kategorijā līdz ~2.5m no groza, bet tālākus metienus viņš izpilda ļoti nestabili un ar zemu vidējo precizitāti. Tikko kā viņš atkāpjas no groza tālāk par šiem 2.5m, tā realizēti tiek tikai katrs 3 no raidījumiem.

Piespēle: Pēc rez. piespēļu/kļūdu attiecības viņš atpaliek no visiem manis minētajiem 1.nr. izņemot Kariju. Vols kļūdās vidēji pēc katras 2.37 rezultatīvās piespēles, kas ir vājš rādītājs.

Atlētisms: Šeit no Vols tiešām spīd, atlētiskajās īpašībās viņam priekšā ir tikai D.Rose un Vestbrūks. Tas arī parādās statistiski: ja aizmirst Vola 3.2 kļūdas spēlē (atpaliek tikai no uz piespēlēm orientētajiem Holideja un Rubio), tad viņš ir ļoti efektīvs caurgājienos, ja viņu šajā elementā salīdzina piemēram ar Deronu Viljamsu, tad groza tiešā tuvumā izdarītie metieni ir par 10% biežāk realizēti.

Atlētisms arī ir bijia viņa lielākais trumpis pirms drafta, atlētiskajos rādītājos drafta kombainā viņš uzrādīja rezultātus tuvu Rouza un Vestbrūka līmenim, bet abi pārējie ir atīstījuši savu spēli (Vestbrūkam vēl galva jāatīsta...) no tehniskās puses, kamēr Vols, manuprāt stagnē.

Un dot maksimālo līgumu spēlētājam, kura spējas balstās gandrīz vai tikai uz atlētiskajām īpašībām? Cik labi tas parasti beidzas?
Es neceļu viņu debesīs, vienkārši mazliet jāpagaida, kā viņš progresēs. Rose un Westbrooks ir par viņu vecāki un arī nedaudz vairāk apbružājušies līgā. Kā arī jāņem vērā, ka Wall ir pastarītes komandā, kur visi ir jauni, tas arī ietekmē rezultātu. Tas pats Westbrooks sākumā arī bija aiz Duranta un Greena muguras un nebija tik pamanāms.

Domāju, ka mazliet jāpagaida, kas no viņa sanāks, katram ir savs adaptācijas laiks. Rose arī bija labs, bet tad pēkšņi izšāva MVP sezonu!

Tas ka viņam ir dotumi un atlētisms tas saucās potenciāls, kam pievērš uzmanību komanda. Metienu var uztrenēt un spēlēt arī var iemācīt, bet dabas dotumi ir dabas dotumi. Lai gan tur spēlētājiem pārmaksā, diez vai komanda ar tādām sumām mētāsies visu neapdomājot. Kas zina, iespējams tāds līgums motivē vēl vairāk!

     [+] [-]

, 2013-08-02 16:43, pirms 11 gadiem
KobeB24 rakstīja: Es neceļu viņu debesīs, vienkārši mazliet jāpagaida, kā viņš progresēs. Rose un Westbrooks ir par viņu vecāki un arī nedaudz vairāk apbružājušies līgā. Kā arī jāņem vērā, ka Wall ir pastarītes komandā, kur visi ir jauni, tas arī ietekmē rezultātu. Tas pats Westbrooks sākumā arī bija aiz Duranta un Greena muguras un nebija tik pamanāms.

Domāju, ka mazliet jāpagaida, kas no viņa sanāks, katram ir savs adaptācijas laiks. Rose arī bija labs, bet tad pēkšņi izšāva MVP sezonu!

Tas ka viņam ir dotumi un atlētisms tas saucās potenciāls, kam pievērš uzmanību komanda. Metienu var uztrenēt un spēlēt arī var iemācīt, bet dabas dotumi ir dabas dotumi. Lai gan tur spēlētājiem pārmaksā, diez vai komanda ar tādām sumām mētāsies visu neapdomājot. Kas zina, iespējams tāds līgums motivē vēl vairāk!
Tāpat kā mūsu Andriņu motivēja līgums?

     [+] [-]

, 2013-08-02 17:47, pirms 11 gadiem
Vols, manuprāt, ir top 5 saspēles vadītājs līgā (kopā ar Polu, Rondo, Rouzu un Īrvingu). Līgums ir atbilstošs viņa spējām, bez viņa Wizardi jau šosezon atkal bija miskaste, bet ar viņu izskatījās pēc komandas, kas var cīnīties par PO..

Kas attiecas uz viņa sniegumu un prasmēm - grūti atrast kādu vēl ātrāku spēlētāju līgā, manuprāt, tāda nav.. Atlētiskuma ziņā ir viens no labākajiem saspēles vadītājiem (tajā pašā kategorijā, kā Rouzs un Vestbruks). Viņš ir arī ļoti labs piespēlētājs, vidēji karjerā 8asisti ir ļoti labi, ņemot vērā, ka labākais spēlētājs ar kuru viņš ir spēlējis bija rūkijs Bīls. Vienīgā problēma varētu būt metiens, kurš nav pārāk stabils, bet kā šosezon pierādīja, ja 'uzkrīt' tad ir vāks..